abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160184758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Pfoe, wat een auto's zie ik langskomen. De laatste chille auto die ik gehad heb is een A4 2 maanden terug. Sindsdien 18 auto's gehad waarvan 10 Renaults...
Niks mis met Renault?
pi_160187127
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:35 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Niks mis met Renault?
Ik vind persoonlijk het interieur van een Renault echt goedkoop en lelijk overkomen.. plus navigatie werkt echt nooit bij mij :+
pi_160187281
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:32 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk het interieur van een Renault echt goedkoop en lelijk overkomen.. plus navigatie werkt echt nooit bij mij :+
Had vandaag nog 1, scenic vol opties.
Navi deed het gewoon, met zo'n joystick. Moet wel zeggen dat de navi in nieuwe clio's ed. Fijner is met touchscreen :)
pi_160194618
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:32 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Er is zoveel mis met deze post dat ik er niet eens aan begin.
pi_160194676
Ik ben het er wel mee eens. Misschien niet als het om een gloednieuwe Renault gaat, maar meestal rij ik die dingen van 2010-2014 en die zien er als volgt uit:

Het interieur van luxere versies vind ik niet veel beter.

Renault, Opel en Ford heb ik altijd lelijk gevonden van binnen. Pas recent dat ze er verbetering in brengen.
pi_160195408
Volkomen mee eens. Die stoelen zit amper steun in, oogt ook ontzettend goedkoop. Die nieuwe clio's ook met al dat glanzende, krakende plastic.
pi_160195756
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2016 01:51 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ben het er wel mee eens. Misschien niet als het om een gloednieuwe Renault gaat, maar meestal rij ik die dingen van 2010-2014 en die zien er als volgt uit:

[ afbeelding ]
Het interieur van luxere versies vind ik niet veel beter.

Renault, Opel en Ford heb ik altijd lelijk gevonden van binnen. Pas recent dat ze er verbetering in brengen.
Je vergelijkt nu een Clio met wat?

Daarnaast doel ik wel op het nieuwe model Clio, in ieder geval met dat infotainment systeem.

De auto rijdt prima, misschien een beetje traagjes met dat kleine blokje, maar enfin. Voor de nieuwprijs van die auto krijg je tenminste wel iets dat werkt. Met name dat infotainment systeem heeft Renault eindelijk eens goed voor elkaar. W.b. afwerking, gewoon basic interieur verder, wil je een premium uitstraling, koop dan een premium auto.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2016 09:23:10 ]
pi_160202637
Net m'n BMW ingeleverd in het westelijk havengebied, nu de bus naar Sloterdijk nog zien te pakken :) Wel vanaf het afleveradres een liftje gekregen van een truck :D
En in Best een liftje gehad naar m'n adres in Eindhoven, dus ik heb een goeie dag :P
pi_160203421
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:35 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Niks mis met Renault?
Waar zie je mij dat beweren? Sterker nog, de Renault is qua gebruiksgemak misschien wel de beste auto om in te rijden.

Het is echter bepaald geen spannende auto of eentje waar je anderen over vertelt. "Waar ik laatst toch in gereden hebt...".
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_160205111
Ritten voor morgen ook gekregen.

Eindhoven - Rotterdam per Crafter oid
Poortugal - Amersfoort Golfje
Amersfoort - 's-Hertogenbosch 308SW

Mag niet klagen.
pi_160205307
Morgen ook weer lekker 600km rijden :+ 5 dagen beschikbaar, 5 dagen werk.

Groningen - Roosendaal per Golf
Roosendaal - Assen per A4 Avant
pi_160208922
Ik heb even gewacht met het inhaken op de Renaultdiscussie, had vandaag een ritje Enschede-Almere per Clio (2012), en Almere-Ter Aar per Twingo (2016). Ik zou er zelf inderdaad geen kopen, maar het interieur slaagt in z'n opzet: Het is simpel en functioneel. Ik heb liever een dashboard zoals de 308SW of een VAG, maar het is allemaal geen ramp in een Renault.
pi_160211965
Dit weekend met de bus Eindhoven City in de hele late avond bezoeken :7
  donderdag 25 februari 2016 @ 21:11:14 #164
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160213121
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:10 schreef underground1009 het volgende:
Net m'n BMW ingeleverd in het westelijk havengebied, nu de bus naar Sloterdijk nog zien te pakken :) Wel vanaf het afleveradres een liftje gekregen van een truck :D
En in Best een liftje gehad naar m'n adres in Eindhoven, dus ik heb een goeie dag :P
Hoezo heb je steeds van die degelijke ritten? Ik vandaag helemaal niks weer, het is echt armoe troef in regio Nijmegen...

Als dit nog even zo doorgaat zie ik mij genoodzaakt ander werk te zoeken, m'n cashflow zit redelijk in de min op het moment...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 25 februari 2016 @ 21:16:00 #165
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160213324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:35 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Waar zie je mij dat beweren? Sterker nog, de Renault is qua gebruiksgemak misschien wel de beste auto om in te rijden.

Het is echter bepaald geen spannende auto of eentje waar je anderen over vertelt. "Waar ik laatst toch in gereden hebt...".
De Renaults waar wij normaal in rijden niet nee, maar zo'n Clio- of Mégane RS is echt wel leuk! Sterker nog, de Mégane RS schijnt een van de best rijdende hot hatches op de markt te zijn. Daarnaast vind ik Renault R-link sowieso het beste niet-premium entertainmentsysteem.

Die 1.5 Dci is echter een dooddoener, tussensprints van bijvoorbeeld de 100-120 in z'n 5 duren een eeuwigheid.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160214279
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:16 schreef McAwesome het volgende:

[..]

De Renaults waar wij normaal in rijden niet nee, maar zo'n Clio- of Mégane RS is echt wel leuk! Sterker nog, de Mégane RS schijnt een van de best rijdende hot hatches op de markt te zijn. Daarnaast vind ik Renault R-link sowieso het beste niet-premium entertainmentsysteem.

Die 1.5 Dci is echter een dooddoener, tussensprints van bijvoorbeeld de 100-120 in z'n 5 duren een eeuwigheid.
Die Megane RS heb ik ook een keer in gereden, maar zo héél speciaal is die nu ook weer niet hoor. Wel een beduidend beter afgewerkt interieur en dat merk je met name in de stoelen. Verder zijn wij het helemaal met elkaar eens meneer Awesome. :7

Over je cashflow gesproken, alle nieuwe leasecontracten (oid) van januari-maart zijn naar voren geschoven (december), dus waarschijnlijk trekken de ritten in ieder geval wel weer snel aan denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2016 21:40:38 ]
pi_160214937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:11 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Hoezo heb je steeds van die degelijke ritten? Ik vandaag helemaal niks weer, het is echt armoe troef in regio Nijmegen...

Als dit nog even zo doorgaat zie ik mij genoodzaakt ander werk te zoeken, m'n cashflow zit redelijk in de min op het moment...
Ach ik heb ook hele magere weken gehad hoor ;) Nu dan in een week een droomrit en een gemiddelde dag, zo'n X1 is dan ook wel leuk maar de route was wat minder inspirerend :P

quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:01 schreef Nucleass het volgende:
Morgen ook weer lekker 600km rijden :+ 5 dagen beschikbaar, 5 dagen werk.

Groningen - Roosendaal per Golf
Roosendaal - Assen per A4 Avant
Lekker! Vandaag naar Etten-Leur ook alsnog gelukt? Klopt het dat ik je toch in een Up weg zag rijden?
pi_160215270
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Lekker! Vandaag naar Etten-Leur ook alsnog gelukt? Klopt het dat ik je toch in een Up weg zag rijden?
Ik had een Peugeot 107 meegekregen naar Etten-leur. Reed nog een kleine stukje achter je op de ring :+
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:00:23 #169
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160215374
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die Megane RS heb ik ook een keer in gereden, maar zo héél speciaal is die nu ook weer niet hoor. Wel een beduidend beter afgewerkt interieur en dat merk je met name in de stoelen. Verder zijn wij het helemaal met elkaar eens meneer Awesome. :7

Over je cashflow gesproken, alle nieuwe leasecontracten (oid) van januari-maart zijn naar voren geschoven (december), dus waarschijnlijk trekken de ritten in ieder geval wel weer snel aan denk ik.
Jep, bijtelling's a bitch. Hoop het!
pi_160217378
Rijden in het centrum van Berlijn is leuk joh :7

En mijn bolide kreeg nog een groene Umweltzonesticker ook _O_
pi_160219933
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Rijden in het centrum van Berlijn is leuk joh :7

En mijn bolide kreeg nog een groene Umweltzonesticker ook _O_
Berlijn O+ Mijn favoriete stad. Zit je daar nog lang of gaat de tocht morgen gelijk weer verder?
pi_160223371
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:58 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Berlijn O+ Mijn favoriete stad. Zit je daar nog lang of gaat de tocht morgen gelijk weer verder?
Ik zit hier al sinds dinsdag, ga straks richting Munster (met onderweg nog even een paar uurtjes stoppen in Hannover). Morgen weer naar huis ;(

Dit is al mijn derde keer Berlijn trouwens, erg toffe stad inderdaad :7 al blijft mijn favoriet heel saai Barcelona :@
pi_160223456
Ik hoop echt oprecht dat niemand van jullie dit overkomt, maar achteloos als ik mijn rugzak en sleutels in de auto gooi en de krabber pak, net zo achteloos valt de deur in het slot.

Geen idee wat nu, lokale monteur zou even kijken maar dat ding gaat niet uit zichzelf open denk ik. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2016 08:27:57 ]
pi_160223479
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:27 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoop echt oprecht dat niemand van jullie dit overkomt, maar achteloos als ik mijn rugzak en sleutels in de auto gooi en de krabber pak, net zo achteloos valt de deur in het slot.

Geen idee wat nu, lokale monteur zou even kijken maar dat ding gaat niet uit zichzelf open denk ik. :')
En dat is dus waarom de sleutel altijd in mijn broekzak of in het contactslot zit. :') Eigen auto of voor AR?
Your opinion of me is none of my business.
pi_160223501
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En dat is dus waarom de sleutel altijd in mijn broekzak of in het contactslot zit. :') Eigen auto of voor AR?
AR. :') Mitsubishi FUSO

Meestal laat ik de auto alvast warmdraaien, daar dacht ik ook aan toen ik 10% van de ruit schoon had en toen was 't al te laat.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2016 08:34:14 ]
pi_160223613
Wat een held _O_ Beetje hengelen met een dikke draad en foef.

Leek een foutje te zitten in de deur aan de bestuurderskant ofzo
pi_160223810
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:46 schreef Amoeba het volgende:
Wat een held _O_ Beetje hengelen met een dikke draad en foef.

Leek een foutje te zitten in de deur aan de bestuurderskant ofzo
Met foutje bedoel je dat hij hem zo open kan maken?

Deze methode werkt bij 80 procent van de auto's. Zeker de oudere.
Nee.
pi_160223882
College van volgende week vrijdag gaat niet door! *O* Drie dagen kans op werk, dat moet toch lukken.
pi_160223945
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:04 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Met foutje bedoel je dat hij hem zo open kan maken?

Deze methode werkt bij 80 procent van de auto's. Zeker de oudere.
Nee waarom de auto in het slot viel
pi_160224625
Dat is ook echt een van m'n grootste nachtmerries, zo'n deur die in het slot valt. Hoort natuurlijk niet te gebeuren! Ik heb het zelf een keer in Roemenië (of all places) meegemaakt, maar na een belletje kwam er al gauw iemand aan die met bovengenoemde truc erg handig was :p
pi_160226202
Halloo,

Vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek voor de functie 'prive chauffeur' bij E-Drivers in Rijswijk.En uiteraard zal er een testrit uitgevoerd moeten worden. Hebben jullie misschien tips en trucs waar ik rekening mee kan houden en zijn er hier " FOK'ers" aanwezig die ook in dienst zijn bij E-Drivers? Ik hoor het graag :D
pi_160230409
Nou jongens. Mijn top qua auto's krijg ik maandag ook! S63 AMG 4MATIC!
pi_160231271
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:53 schreef Nucleass het volgende:
Zelfde als eerder in dit topic?
pi_160231568
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zelfde als eerder in dit topic?
Dat was een C63 toch? Dit is een S63 met 600pk :+
pi_160233290
Maandag 8:00 in Meerkerk zijn :')

Wel eindelijk weer eens een dagje werken met meer dan prima auto's :)

[ Bericht 21% gewijzigd door Quattroporte47 op 26-02-2016 15:45:48 ]
pi_160233358
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:32 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Dat was een C63 toch? Dit is een S63 met 600pk :+
:o :o van waar naar waar?
pi_160233944
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:43 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

:o :o van waar naar waar?
Groningen - Utrecht
pi_160233983
Audi's zoeken me blijkbaar op, vandaag ritje Haarlem - Amstelveen in een A4 gehad (4e in 2 weken). Het rijdt wel heerlijk. :D

Ritten voor maandag ook weer binnen, eindelijk eens wat kilometers maken:
Haarlem - Sittard in een Toyota Auris Touring
Veldhoven - Rotterdam Renault Clio Estate
pi_160234011
quote:
Ik zou maandag meteen ontslag indienen. Beter dan dit wordt het niet.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 26 februari 2016 @ 16:31:44 #190
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_160234664
Hoi, ik was even mijn hond uitlaten, maar verdwaalde enorm.
Afgelopen maanden heb ik hard gezocht naar de weg terug naar FOK!, en nu ben ik weer terecht.
Vandaar mijn lange afwezigheid.

Tijdens mijn tocht naar van het onbekende terug naar het bekende heb ik steeds gratis kunnen plassen en poepen bij de McDonald's. Dat was wel prettig. Ook heb ik nog 2 zeldzame (!) flippo's weten te ruilen met een barmhartige zwerver ergens in een bos, in wiens armen ik ook 2 nachten heb doorgebracht.

Heb ik nog wat gemist?
pi_160234960
Kipje O+
pi_160235047
Een S63 AMG jaloers :'(
Beschikbaarheid voor maandag ook maar aangezet, laat er alsjeblieft nog een AMG in Groningen staan :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160236131
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:53 schreef Sjouveur het volgende:
Dat is ook echt een van m'n grootste nachtmerries, zo'n deur die in het slot valt. Hoort natuurlijk niet te gebeuren! Ik heb het zelf een keer in Roemenië (of all places) meegemaakt, maar na een belletje kwam er al gauw iemand aan die met bovengenoemde truc erg handig was :p
Verhaal kreeg nog een staartje, helemaal m'n eigen schuld maar laat ik het even uitleggen.

Best in m'n nopjes dat dit sleutelverhaal zonder al te veel problemen was opgelost naar Rotterdam gereden, auto afgetankt, zoeken zoeken zoeken zoeken totdat ik eindelijk die ingang zag. Was zo'n grote bakwagen die ik in een parkeervak probeerde te maneuvreren maar dat ging allemaal niet zo goed. Vooral weinig ruimte in een volgeparkeerde straat.

Enfin, mocht de auto naast de weg zetten en liep naar binnen waar een mevrouw iets zei over mijn aantal rondjes rond het gebouw. Ik reageerde daarop met zoiets als ja kon het niet vinden gevolgd door 'wat een verschrikkelijke auto'.

Superdom natuurlijk, normaal kun je best eea zeggen maar dit bleek achteraf de klant te zijn die nu net die Mitsubishi kwam huren. :'(

Die werknemer van Sternrent uit z'n plaat, 10 minuten later de planning aan de telefoon en 5 minuten later die man van HR die toen ook dat controversiële telefoonje nav dat mailtje wat vanaf FOK! kwam pleegde.

Goed, eea kun je wel raden maar hij vond een goede reden om me buiten te stiften. Hij vond het met name een probleem dat ik niet altijd even klantgericht ben, dwz ik pretendeer geen autoverkoper te zijn door iedereens hielen te likken. De conclusie was dat ik dan maar niet in de automotive moest werken.

Nu baal ik nog harder dat dat baantje in oktober niet doorging. :')

Oja, en die Sternrent man beweerde dat ik bijna schade had gereden met die bakwagen met inparkeren en dat ik m'n spiegels niet gebruikte ofzo. Maargoed, het feit dat dat ding gewoon heel is weerlegt dat denk ik wel want dat sloeg helemaal nergens op.

Had ook al even wat anders in gedachten dus laat ik daar eens werk van maken.

Ik kan me die ellenlange discussies van vroeger nog wel herinneren, maar toch vond ik dat ik dit moest vertellen. In ieder geval van kwade opzet was geen sprake en dit pakte vooral heel slecht uit voor mij dan. De reden dat ik die auto verschrikkelijk vind is overigens de bagger automaat, motor slaat gewoon af als hij ff stilstaat, schokt ook ontzettend overigens en dat gehannes met die sleutel. Dat je zo'n stuk schroot durft te verhuren is ook nog wel iets waar ik me achter durf te scharen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2016 17:26:20 ]
pi_160236136
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:06 schreef Mustang001 het volgende:
Haarlem - Sittard in een Toyota Auris Touring
Ik had laatst ook dat ritje :7 Zelfde auto en steden. Afhaaladres waarschijnlijk ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door pfefferkatze op 26-02-2016 17:33:43 ]
pi_160236333
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Verhaal kreeg nog een staartje, helemaal m'n eigen schuld maar laat ik het even uitleggen.

De conclusie was dat ik dan maar niet in de automotive moest werken.
Jeez' dat klinkt wel zuur allemaal, waren ze bij dat bedrijf zo snel op hun teentjes getrapt? Ongezouten mening geven vind ik persoonlijk wat anders dan niet klantgericht zijn, klinkt nu zo extreem alsof je die sleutels naar die vrouw gooide en haar een hoer noemde.

Als ik een auto zou huren die net afgeleverd is en de chauffeur daarvan vloekend binnen komt lopen en willekeurig zijn klaagzang aan mij zou richten, zou ik er alleen maar om kunnen lachen :+

Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met de "conclusie dat je niet in automotive moet werken", je bent toch niet ontslagen?

[ Bericht 0% gewijzigd door pfefferkatze op 26-02-2016 17:40:35 ]
pi_160236462
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Jeez' dat klinkt wel zuur allemaal, waren ze bij dat bedrijf zo snel op hun teentjes getrapt? Ongezouten mening geven vind ik persoonlijk wat anders dan niet klantgericht zijn, het klinkt nu haast alsof je die sleutels naar die vrouw gooide en haar een hoer noemde.

Als ik een auto zou huren die net afgeleverd is en de chauffeur daarvan vloekend binnen komt lopen en willekeurig zijn klachtzang aan mij zou richten, zou ik er alleen maar om kunnen lachen :+

Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met de "conclusie dat je niet in automotive moet werken", je bent toch niet ontslagen?
Ik hoefde m'n werkdag niet af te maken hoor.

Het is ook niet echt onbeleefd zijn, ik richt m'n frustraties nooit op iemand. Ik kan van mezelf best kortaf zijn als ik m'n dag niet heb, dat wordt blijkbaar niet van je verwacht.

Ik kan me die reactie van die vrouw niet eens meer herinneren, ze liep naar buiten met een andere werknemer en toen kreeg ik op m'n kop van die man dus. Ik snap dat wel, als dat hem z'n deal kost is die auto voor niks naar Rotterdam gekomen etc. Anderzijds, ik dacht oprecht dat ze geen klant was, ze sprak me namelijk als eerste aan.

Maar die vent heeft dus pislink naar AR gebeld en dat kreeg ik 1 op 1 doorgeschoven. Had ook wel een aantal andere kleine dingetjes in m'n dossier staan volgens hem, maar daar ben ik nooit over gebeld.
pi_160236899
quote:
NICE! Gefeliciteerd, voel ik me minder schuldig dat ik je probeerde jaloers te maken gisteren, bij wijze van spreken :P
Tip trouwens daar in Utrecht, je loopt over een brug over het water richting de bushalte. De eerste hokjes zijn niet meer in gebruik, je moet dus even doorlopen naar echt het begin van de brug. Zo miste ik de eerste twee bussen toen :D :')
Ik neem aan dat je naar W. Moet in Groningen?

Ik heb voor maandag een volle dag NL, Groningen - Eindhoven en Valkenswaard - Groningen per 308SW en Fiesta :)

Lullig Moeb, ik moet zeggen dat Vogel Rotterdam inderdaad best lastig te vinden is, de ingang dan. Toen ik daar vorig jaar met die GLA AMG-line moest zijn heb ik er ook 3 keer heen en weer gereden :+ Stom dat je dan net tegen de verkeerde wat verzuchtte, ik heb me ook wel eens op m'n tanden moeten bijten maar je kan het beter alleen denken dan ook uitspreken ;)
pi_160237497
Frans dagje vandaag met een Peugeot (3008), Citroën (DS3) en een Renault (Kangoo). Laatstgenoemde was een mooie werkbus van een installatiebedrijf. Zit je daar in je semi-nette kleren. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_160237774
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef underground1009 het volgende:

[..]

NICE! Gefeliciteerd, voel ik me minder schuldig dat ik je probeerde jaloers te maken gisteren, bij wijze van spreken :P
Tip trouwens daar in Utrecht, je loopt over een brug over het water richting de bushalte. De eerste hokjes zijn niet meer in gebruik, je moet dus even doorlopen naar echt het begin van de brug. Zo miste ik de eerste twee bussen toen :D :')
Ik neem aan dat je naar W. Moet in Groningen?

Yes klopt! Kan niet wachten tot maandag ha. S63 AMG coupe O+ :+
  vrijdag 26 februari 2016 @ 19:36:28 #200
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_160239412
Maar Moebke, ben je nou wel of niet ontslagen? Zou gewoon je dossier opvragen dan...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')