abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:44:45 #276
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_163200358
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:03 schreef ElDani het volgende:
Geen Defqon voor mij dit jaar, Awakenings it is. :)
Ga je vaker naar techno of niet? Want ik vind dat er zo veel toffere technofestivals zijn voor minder geld. Iets te massaal voor mij..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_163201982
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2016 16:46 schreef cherrycoke het volgende:

meer doing doing wat een aids zeg gadverdamme
die "spring"-kicks komen van Frontliner, die heeft altijd van die variaties in 'hoogte'. moet zeggen dat ik de plaat zeker kan waarderen, heeft wel het anthem-gevoel en die kicks gaan fijn in de auto :7 :9 ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:19:22 #278
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_163216253
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

die "spring"-kicks komen van Frontliner, die heeft altijd van die variaties in 'hoogte'. moet zeggen dat ik de plaat zeker kan waarderen, heeft wel het anthem-gevoel en die kicks gaan fijn in de auto :7 :9 ^O^
ik zal je eerlijk zeggen remcore die hedendaagse shit vind ik toch al niks, het gevoel van KIJK MIJ MET MIJN VUIST OMHOOG SLAAN OP DEFQON posts op facebook om bij de coolkids te horen vind ik iets te hoog deze dagen.

https://www.google.nl/trends/explore#q=Hardstyle

google trends is het met mij eens dat hardstyle tegenwoordig op een laag pitje staat, persoonlijk vind ik de identiteit en diversiteit in de music allemaal op elkaar lijken tegenwoordig lopen ze te zijken "dat is geen 130 BPM dus geen hardstyle" vroeger kende we die shit geneens. en met vroeger praat ik over de hoogtij van hardstyle dat 2005-2008 was. daarna ging die shuffle shit een beetje in de vergetenis mede doordat steeds meer DJ's in wat jij zegt "spring kicks" gingen maken.

hardstyle is een echo van wat het ooit was.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_163216424
je mag wel Remco zeggen hoor :Y)

en ik kan de hardstyle uit 2007-2011 het allerbeste waarderen, maar in de jaren daarna zijn er zeker tracks geproduceerd die ik kan waarderen :Y alleen het zijn er veel, veel minder dan in de genoemde jaren...

al blijft het op een feest toch anders, als het daar lekker losgaat ga ik niet altijd letten op of ik een plaat echt wel leuk vind :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_163216463
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:10 schreef mstx het volgende:
Deze track zorgt weer voor een dilemma: moet ik dit nou leuk vinden of niet?
De melodie is nice en het is lekker euforisch maar de tekst is weer tenenkrommend slecht (van het niveau FTS / Lose My Mind) :')

En deze track is een van de weinige raw tracks van de laatste tijd die ik wel dik vind :9
Xtermination _O_
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:34:56 #281
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_163217898
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik kan de hardstyle uit 2007-2011 het allerbeste waarderen, maar in de jaren daarna zijn er zeker tracks geproduceerd die ik kan waarderen :Y alleen het zijn er veel, veel minder dan in de genoemde jaren...

al blijft het op een feest toch anders, als het daar lekker losgaat ga ik niet altijd letten op of ik een plaat echt wel leuk vind :+
Eens. Ik had in 2012-2013 een tijdje dat ik hardstyle steeds kutter vond worden maar inmiddels vind ik het weer (bijna) net zo tof als vroegâh. :D Zeker de laatste jaren dat euphoric weer populairder wordt door artiesten als Demi Kanon, Sound Rush, Cyber, Adrenalize, Devin Wild etc etc
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_163226924
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:44 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ga je vaker naar techno of niet? Want ik vind dat er zo veel toffere technofestivals zijn voor minder geld. Iets te massaal voor mij..
Vorige was Awakenings ADE op zondag, dus het valt reuze mee. Even kijken hoe vaak ik het leuk vind :)
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 22 juni 2016 @ 21:56:32 #283
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_163227271
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:46 schreef ElDani het volgende:

[..]

Vorige was Awakenings ADE op zondag, dus het valt reuze mee. Even kijken hoe vaak ik het leuk vind :)
Awakenings is een safe bet. Maar als je wat meer in de scene zit dan ken je meer namen en weet je waar je echt moet zijn. Wat dat betreft is hardstyle voor mij hetzelfde :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_163232253
De Tijdmachine klokgebouw (Eindhoven)
2-Sidez LIVE - Alpha˛ - B-Front - Balistic - Coone - D-Block & S-te-Fan - Dark-E - Davide Sonar - Deepack - Donkey Rollers LIVE - Dozernl - Fenix - Francois - Frequencerz - Geck-o - Jones - Jowan - Max B Grant - Noisecontrollers - Pavo - Pinas - Psyko Punkz - Ruthless - Ryfle & Distractor - Scope DJ LIVE - Slim Shore - Dj Super Marco May - The Beholder - The Pitcher LIVE - Dj Thera - Zany - Mc DV8 - MC Da Syndrome - MC Dash
Omnomnomnomnom, genieten!
pi_163233661
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 01:52 schreef luukert het volgende:
De Tijdmachine klokgebouw (Eindhoven)
2-Sidez LIVE - Alpha˛ - B-Front - Balistic - Coone - D-Block & S-te-Fan - Dark-E - Davide Sonar - Deepack - Donkey Rollers LIVE - Dozernl - Fenix - Francois - Frequencerz - Geck-o - Jones - Jowan - Max B Grant - Noisecontrollers - Pavo - Pinas - Psyko Punkz - Ruthless - Ryfle & Distractor - Scope DJ LIVE - Slim Shore - Dj Super Marco May - The Beholder - The Pitcher LIVE - Dj Thera - Zany - Mc DV8 - MC Da Syndrome - MC Dash
Omnomnomnomnom, genieten!
Mijn kameraad moet werken dat weekend. ;( Kijken of ik iemand anders zo ver kan krijgen. Wat een line-up zeg.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_163233979
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 01:52 schreef luukert het volgende:
De Tijdmachine klokgebouw (Eindhoven)
2-Sidez LIVE - Alpha˛ - B-Front - Balistic - Coone - D-Block & S-te-Fan - Dark-E - Davide Sonar - Deepack - Donkey Rollers LIVE - Dozernl - Fenix - Francois - Frequencerz - Geck-o - Jones - Jowan - Max B Grant - Noisecontrollers - Pavo - Pinas - Psyko Punkz - Ruthless - Ryfle & Distractor - Scope DJ LIVE - Slim Shore - Dj Super Marco May - The Beholder - The Pitcher LIVE - Dj Thera - Zany - Mc DV8 - MC Da Syndrome - MC Dash
Omnomnomnomnom, genieten!
zeker geen verkeerde line-up! al is Eindhoven nog verder rijden van Amsterdam (vanaf Enschede) en daarbij kom ik 's ochtends terug van 4 weken rondreizen in Amerika. dus ik sla deze over :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_163245458
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:56 schreef DuTank het volgende:
Awakenings is een safe bet. Maar als je wat meer in de scene zit dan ken je meer namen en weet je waar je echt moet zijn. Wat dat betreft is hardstyle voor mij hetzelfde :P
Waar je moet zijn voor optimale kwaliteit van het feest is nog steeds Awakenings. Ik blijf me erover verbazen hoe ze het standaard voor elkaar hebben. Qua namen is het misschien niet het meest spannend, maar goed is het altijd :) Gashouder edities vind ik bijna standaard echt heel goed. Zelfs die Drumcode-edities (die ik overigens al 3-4x heb gedaan).
  vrijdag 24 juni 2016 @ 11:11:08 #288
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_163262976
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:19 schreef T-Force het volgende:

[..]

Waar je moet zijn voor optimale kwaliteit van het feest is nog steeds Awakenings. Ik blijf me erover verbazen hoe ze het standaard voor elkaar hebben. Qua namen is het misschien niet het meest spannend, maar goed is het altijd :) Gashouder edities vind ik bijna standaard echt heel goed. Zelfs die Drumcode-edities (die ik overigens al 3-4x heb gedaan).
Mwa, ik heb inmiddels zoveel diverse feesten gezien dat ik een voorkeur heb voor de intiemere kwaliteitsfeestjes met leukere namen voor een stuk minder geld.

Maar dat is slechts een kwestie van smaak en ik ga niemand ervan proberen te overtuigen dat Awakenings kut is (zijn ze ook niet, maar er zijn naar mijn smaak veel betere feestjes te vinden).
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 11:31:53 #289
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_163263470
Genoeg technopraat, tijd voor Defqon *O* *O* *O*
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_163263672
Als ik volgende week eerst maar in de heerlijke zon wat pasjes sta te doen. O+

https://hardisland.com/line-up

Kan niet fout gaan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_163271502
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:31 schreef mstx het volgende:
Genoeg technopraat, tijd voor Defqon *O* *O* *O*
dacht ik toch, inmiddels gesetteld op de comfort zone en rustig wachten tot 20:00 :9 :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_163273369
Ben benieuwd naar de vuurwerkshow zaterdags :9
pi_163274111
Het is begonnen.

Voor wie een directe stream wilt om te openen in bijvoorbeeld VLC: http://audio.true.nl/BESTOFDQ1
pi_163289305
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:13 schreef Qunix het volgende:
Het is begonnen.

Voor wie een directe stream wilt om te openen in bijvoorbeeld VLC: http://audio.true.nl/BESTOFDQ1
BLACK: http://audio.true.nl/BLACK
RED: http://audio.true.nl/RED
BLUE: http://audio.true.nl/BLUE
U.V.: http://audio.true.nl/UV
  zondag 26 juni 2016 @ 22:29:08 #295
366734 dimmak
bitcoin
pi_163326412
Headhunterz. Zit je dan op de bank thuis. Man man man, mooi hoor.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_163339273
Ik heb gisteren oprecht een traantje gelaten toen ik Headhunterz aangekondigd hoorde worden via Q-Dance radio. Wat baal ik ervan dat ik geen weekend ben gegaan zeg..
pi_163340300
Hij liet zelf ook nog een traantje
  maandag 27 juni 2016 @ 15:52:18 #299
391606 AF_
AltijdKapot
pi_163341386
Weer terug van een ongelofelijk weekend _O_
En HHZ op de red :D
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_163341635
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:03 schreef luukert het volgende:
Hij liet zelf ook nog een traantje
Meerdere mensen in het publiek ook. Ikzelf keek het met een lichaam vol kippenvel.
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')