abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 februari 2016 @ 00:09:43 #1
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159693241


Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Knoflookje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kaasje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:



Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: MUZ / Flikker maar op, K3 verdient een 3e topic. :)

Schapen zijn relax.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 00:10:31 #2
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159693260
Weetikveel met die titel.
Schapen zijn relax.
pi_159693285
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 00:10 schreef DumpTruck het volgende:
Weetikveel met die titel.
Die titel is top hoor, maak je geen zorgen :P
pi_159693314
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 00:10 schreef DumpTruck het volgende:
Weetikveel met die titel.
Jodeslay?

:')
  zaterdag 6 februari 2016 @ 00:13:11 #5
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159693326
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 17:33 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Slechte timing, maar iets als dit kan nou eenmaal niet wachten: Wij zijn K3 aflevering 3:


De overige deeltjes te vinden op dat kanaal
https://www.youtube.com/channel/UC8mLPsQd6-fyx2epmIs9IoQ/videos
Op 8:56 is dat toch niet Kristel zonder make up? ;(
Isn't it ironic, don't you think
pi_159693331
ik heb nooit echt meegepost, maar wel meestal meegelezen.

Vond 'Wij zijn K3' echt een onwijs leuk programma om te volgen, jammer dat het maar 3 afleveringen is. Ik vind Hanne ook echt enorm leuk nu ik haar beter ken. Leuke persoonlijkheid, lieve meid, ook niet dom. Geldt ook wel voor Marthe. Sowieso heb ik nu wel vrede met de uiteindelijke keuze, terwijl ik eerst echt voor Lauren was (en misschien Jindra). Ik zie nu wel in dat zij toch minder geschikt waren geweest.
Vind alleen Kladblokje nog steeds niet zo leuk, maar ze is wel bloedmooi om te zien, dus vooruit. ;)
Koel en donker bewaren
pi_159693405
Ik kan Jodelee echt niet-niet meer zien als C&A reclame toen ik t las dat iemand dat zei...

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 00:13 schreef jcdragon het volgende:
Op 8:56 is dat toch niet Kristel zonder make up?


quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 00:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie nu wel in dat zij toch minder geschikt waren geweest.
buigbaar*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159693419
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 00:16 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik kan Jodelee echt niet-niet meer zien als C&A reclame toen ik t las dat iemand dat zei...

Sorry :@
pi_159693590
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 00:13 schreef Guanabana het volgende:
ik heb nooit echt meegepost, maar wel meestal meegelezen.

Vond 'Wij zijn K3' echt een onwijs leuk programma om te volgen, jammer dat het maar 3 afleveringen is. Ik vind Hanne ook echt enorm leuk nu ik haar beter ken. Leuke persoonlijkheid, lieve meid, ook niet dom. Geldt ook wel voor Marthe. Sowieso heb ik nu wel vrede met de uiteindelijke keuze, terwijl ik eerst echt voor Lauren was (en misschien Jindra). Ik zie nu wel in dat zij toch minder geschikt waren geweest.
Vind alleen Kladblokje nog steeds niet zo leuk, maar ze is wel bloedmooi om te zien, dus vooruit. ;)
En als Klaasje een Vlaams meisje was geweest, vond je haar dan wel leuker ?
pi_159694455
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 00:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nooit echt meegepost, maar wel meestal meegelezen.

Vond 'Wij zijn K3' echt een onwijs leuk programma om te volgen, jammer dat het maar 3 afleveringen is. Ik vind Hanne ook echt enorm leuk nu ik haar beter ken. Leuke persoonlijkheid, lieve meid, ook niet dom. Geldt ook wel voor Marthe. Sowieso heb ik nu wel vrede met de uiteindelijke keuze, terwijl ik eerst echt voor Lauren was (en misschien Jindra). Ik zie nu wel in dat zij toch minder geschikt waren geweest.
Vind alleen Kladblokje nog steeds niet zo leuk, maar ze is wel bloedmooi om te zien, dus vooruit. ;)
My thoughts exactly. Ik was ook voor Jindra, vond haar ook meer een K3 uitstraling hebben dan Koudstaaltje, maar inderdaad, Jindra zou wat (te) ouwelijk hebben geleken naast Marthe en Hanne. En ze had toch een beetje een air waarmee ze zich niet geliefd maakte en die Marthe en Hanne totaal niet hebben. Maar tegelijkertijd kan ik maar niet wennen aan Kletsmeiertje. Ja, ze is heel mooi, maar ook té veel een blikvanger, en dat zou niet zo moeten zijn. Persoonlijk val ik doorgaans niet zo op blonde vrouwen, maar destijds in 2009 bij K2 zoekt K3 viel ik wél voor Josje, die ik zelf - nog steeds - een veel prettiger gezicht vind hebben om naar te kijken dan Klatergoudje en ook prettiger en vooral natuurlijker over vind komen. Over het verschil in zangkwaliteiten hoeven we het al helemaal niet te hebben.

Het bijzondere aan Josje was - en is - dat ze niet alleen bloedmooi was maar dat ze tegelijkertijd niet te aanwezig was en dat ze een prachtige blend vormde en vormt met Karen en Kristel zowel in visueel als in vocaal opzicht. En het is precies die blend waar het aan schort bij Klederdrachtje naast Hanne en Marthe.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 03:35:12 #11
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159696035
Same. En in de post boven mij prachtig verwoord.

Zie ik trouwens bij deel 3 van aflevering drie tussen 04:40 en 04:50 een FOK!ker?
With love :*
pi_159697013
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 01:07 schreef Riparius het volgende:
My thoughts exactly. Ik was ook voor Jindra, vond haar ook meer een K3 uitstraling hebben dan Koudstaaltje, maar inderdaad, Jindra zou wat (te) ouwelijk hebben geleken naast Marthe en Hanne. En ze had toch een beetje een air waarmee ze zich niet geliefd maakte en die Marthe en Hanne totaal niet hebben. Maar tegelijkertijd kan ik maar niet wennen aan Kletsmeiertje. Ja, ze is heel mooi, maar ook té veel een blikvanger, en dat zou niet zo moeten zijn. Persoonlijk val ik doorgaans niet zo op blonde vrouwen, maar destijds in 2009 bij K2 zoekt K3 viel ik wél voor Josje, die ik zelf - nog steeds - een veel prettiger gezicht vind hebben om naar te kijken dan Klatergoudje en ook prettiger en vooral natuurlijker over vind komen. Over het verschil in zangkwaliteiten hoeven we het al helemaal niet te hebben.

Het bijzondere aan Josje was - en is - dat ze niet alleen bloedmooi was maar dat ze tegelijkertijd niet te aanwezig was en dat ze een prachtige blend vormde en vormt met Karen en Kristel zowel in visueel als in vocaal opzicht. En het is precies die blend waar het aan schort bij Klederdrachtje naast Hanne en Marthe.
Wordt je zelf niet een beetje moe van al die verschillende namen die je geeft aan Klaasje. Het is niet echt grappig meer ondertussen.

Je zou bovendien als je er zoveel moeite mee hebt eens een brief kunnen schrijven naar Studio100 en aangeven dat je het niet eens bent met hun keuze !

Gelukkig vindt 99 % van de mensen(kinderen ) het kei goed, dat is wat belangrijk is. Misschien voor sommige mensen hier op het forum tijd om zich op te sluiten met de oude dvd's en de nieuwe K3 volledig te negeren.

Trouwens is het iemand opgevallen dat op 0,14 seconden mama kristelke te zien is in de spiegel.

[ Bericht 3% gewijzigd door k3vondk3engertook op 06-02-2016 10:42:50 ]
pi_159699011
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 08:42 schreef k3vondk3engertook het volgende:

[..]

Wordt je zelf niet een beetje moe van al die verschillende namen die je geeft aan Klaasje. Het is niet echt grappig meer ondertussen.
Het is nog steeds grappig :6 Waarom bepaal jij dat
pi_159699051
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 11:17 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Het is nog steeds grappig :6 Waarom bepaal jij dat
Ik bepaal niets, geef gewoon mijn mening of mag dat niet meer. Gewoon negatief commentaar blijven geven en de rest negeren.
pi_159699326
Volgens mij is men hier unaniem enthousiast over de nieuwe video. En dit is geen fanforum, dus negatieve reacties zijn voor de discussie net zo relevant als positieve.
pi_159700650
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 00:13 schreef Guanabana het volgende:
ik heb nooit echt meegepost, maar wel meestal meegelezen.

Vond 'Wij zijn K3' echt een onwijs leuk programma om te volgen, jammer dat het maar 3 afleveringen is. Ik vind Hanne ook echt enorm leuk nu ik haar beter ken. Leuke persoonlijkheid, lieve meid, ook niet dom. Geldt ook wel voor Marthe. Sowieso heb ik nu wel vrede met de uiteindelijke keuze, terwijl ik eerst echt voor Lauren was (en misschien Jindra). Ik zie nu wel in dat zij toch minder geschikt waren geweest.
Vind alleen Kladblokje nog steeds niet zo leuk, maar ze is wel bloedmooi om te zien, dus vooruit. ;)
Echt precies dit.
Maar ik denk dat we Klaasje gewoon nog moeten leren "snappen" of zo. Ik vind haar erg moeilijk in een hokje te plaatsen, qua type meisje, en haar humor is ook vreemd, althans, ik ken zulke mensen niet. Maar na drie afleveringen Wij zijn K3 begint het me al een beetje te dagen.
pi_159701031
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:45 schreef Toeps het volgende:

[..]

Echt precies dit.
Maar ik denk dat we Klaasje gewoon nog moeten leren "snappen" of zo. Ik vind haar erg moeilijk in een hokje te plaatsen, qua type meisje, en haar humor is ook vreemd, althans, ik ken zulke mensen niet. Maar na drie afleveringen Wij zijn K3 begint het me al een beetje te dagen.
Ja dat kan ik begrijpen, haar type humor is typisch nederlands denk ik, heel anders dan in Belgie, daarom komt ze misschien voor sommige mensen vreemd over of naief.. Komende van haar achtergrond snap ik wel hoe ze nu is, bevrijd ?
pi_159701168
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:04 schreef k3vondk3engertook het volgende:
haar type humor is typisch nederlands denk ik, heel anders dan in Belgie
Kan iemand dat bevestigen dat haar humor 'typisch' Nederlands is? xD Ik vind haar niet zo hilarisch namelijk
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159701184
Nou ja, ik ben Nederlands en ik vind haar dus niet echt super, ook niet grappig ofzo. Het lijkt Hanne en Marthe allemaal erg makkelijk af te gaan (dan bedoel ik vooral het hele sociale aspect, omgaan met de mensen, de kindjes, de K3-uitstraling), terwijl ik bij Kantklosje (sorry, blijf het leuk vinden ;)) toch telkens een beetje in bange afwachting zit over hoe ze nu weer gaat doen, en wat ze nu weer gaat zeggen. Maarja, ze zal er best ingroeien op den duur.
Koel en donker bewaren
pi_159701201
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:13 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, ik ben Nederlands en ik vind haar dus niet echt super, ook niet echt grappig ofzo. Het lijkt Hanne en Marthe allemaal erg makkelijk af te gaan (dan heb ik het vooral ook over het hele sociale aspect, omgaan met de mensen, de kindjes, de K3-uitstraling), terwijl ik bij Kantklosje (sorry, blijf het leuk vinden ;)) toch telkens een beetje in bange afwachting zit over hoe ze nu weer gaat doen, en wat ze nu weer gaat zeggen. Maarja, ze zal er best ingroeien op den duur.
Same, ik blijf me wel afvragen of Kipstickje een andere uitstraling zou hebben als ze met haar bestie Lauren in K3 zou zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poedelpoes op 06-02-2016 13:20:14 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159701251
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:12 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Kan iemand dat bevestigen dat haar humor 'typisch' Nederlands is? xD Ik vind haar niet zo hilarisch namelijk
Misschien is het niet typisch Nederlands, maar is voor mij wel herkenbaar.

vergeet niet dat de overgang voor haar groter is dan voor die andere twee meisjes, ze heeft haar land en cultuur achter zich moeten laten, ze moet zich aanpassen en erg wennen.

Wat wel grappig is is dat Gert Verhulst haar een top favourite vond en in het begin niet zoveel zag in Hanne en Marthe.
pi_159701317
Marthe is weer lekker geretoucheerd :9~

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159701433
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:17 schreef k3vondk3engertook het volgende:

[..]

Wat wel grappig is is dat Gert Verhulst haar een top favourite vond en in het begin niet zoveel zag in Hanne en Marthe.
Er was in het begin ook niks te zien in Hanne en Marthe.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159701696
Ik ben blij dat Hanne overigens in K3 zit, maar was ze het ook geworden zonder de Wild cards ?
pi_159702324
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:42 schreef k3vondk3engertook het volgende:
Ik ben blij dat Hanne overigens in K3 zit, maar was ze het ook geworden zonder de Wild cards ?
Geen idee. Was Lauren het wel geworden met meer optredens?
pi_159702510
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:11 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Geen idee. Was Lauren het wel geworden met meer optredens?
Ik weet het niet, ik heb een beetje medelijden met Lauren, ze heeft een hoofdrol gespeeld in het helpen van de andere meisjes , opende de meeste liedjes en zong heel goed, maar heeft geen echte kans gehad om zich te bewijzen.
pi_159704027
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:12 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Kan iemand dat bevestigen dat haar humor 'typisch' Nederlands is? xD Ik vind haar niet zo hilarisch namelijk
Nee ik vind het ook niet Nederlands... Tenminste, qua Nederlands ken ik hipsters, Gooise meisjes, dorpse trienen... Ik weet gewoon echt niet goed waar ik Klaasje moet indelen. "Gelovige-tutjes-die-geen-tutjes-zijn"?
pi_159704039
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef k3vondk3engertook het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik heb een beetje medelijden met Lauren, ze heeft een hoofdrol gespeeld in het helpen van de andere meisjes , opende de meeste liedjes en zong heel goed, maar heeft geen echte kans gehad om zich te bewijzen.
Klopt, Marthe en klaasje zijn door hun solo's echt favorieten geworden. Vooral Marthe. Dus Lauren heeft die kans niet gehad
Maar ik denk dat het uiteindelijk wel goed is geweest, want een K3 met klaasje én Lauren zou echt niet werken. Die 2 zouden veel te erg vriendinnen zijn, waardoor de 3e er 'bijhangt' en het zou ten koste gaan van al het andere wat ze doen. Dus ik denk dat dit uiteindelijk de allerbest mogelijke K3 is geworden
pi_159704104
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 15:18 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nee ik vind het ook niet Nederlands... Tenminste, qua Nederlands ken ik hipsters, Gooise meisjes, dorpse trienen... Ik weet gewoon echt niet goed waar ik Klaasje moet indelen. "Gelovige-tutjes-die-geen-tutjes-zijn"?
Ja het is echt iemand waarvan je niet weet wie het nou écht is. Op het eerste gezicht lijkt ze een beetje zo'n hockeymeisje. Maar als je dan ziet wat ze allemaal deed in haar leven is ze ineens weer veel netter dan je zou denken. Ik denk dat ze thuis gewoon een net meisje was/is, maar ook wel van lekker feesten houdt.
pi_159704154
Ik zit nu de afgelopen dagen tijdens het werken de hele bootcamp/liveshows terug te kijken, en de enige die ik echt mis is Demi.

In liveshow 2 was er ruzie in de jury, in liveshow 3 was er een kiesmoment dat je Gert hoorde zeggen: "Ik durf het niet." Vervolgens kon je kiezen uit duo's Klaasje + Lauren of Jindra + Marthe. Je kon níet kiezen voor Demi + Hanne. Dat was duidelijk beïnvloeding door Gert, want hiermee wilde hij voorkomen dat Demi en Hanne door werden gestemd naar de finale. Met Hanne zou het sowieso wel goedkomen, dus we kunnen alleen maar concluderen dat Gert Demi niet aandurfde. Demi was screwed right there.

Lauren mis ik niet echt eigenlijk, ik vind Marthe namelijk hartstikke leuk en schattig.
pi_159704282
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:11 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Geen idee. Was Lauren het wel geworden met meer optredens?
Hanne had het met wildcards denk ik niet gered. Als ze met Telepathie had opgetreden was iedereen daarvan geschrokken en weet ik niet of mensen dat hadden getolereerd. Maar goed, de jury had Nora er ook nog een extra week in gehouden na het drama van Niet Normaal.
En Lauren met optredens... Tja, ik dacht een hele tijd van wel maar het was allemaal toch doorgestoken kaart. Alsof Lauren zo achter Kristel aan zou lopen zoals de huidige drie meisjes dat doen. Daar zou ze nooit mee akkoord gegaan zijn. En Kristel wist dat natuurlijk. Daarom wilde ze haar niet.
pi_159704411
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 15:18 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nee ik vind het ook niet Nederlands... Tenminste, qua Nederlands ken ik hipsters, Gooise meisjes, dorpse trienen... Ik weet gewoon echt niet goed waar ik Klaasje moet indelen. "Gelovige-tutjes-die-geen-tutjes-zijn"?
Heel simpel hoor. Gelovig tutje die graag hockeysletje had willen zijn maar niet mocht van papa en mama.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 15:36:48 #33
403253 Meke
after all this time? always.
pi_159704457
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 15:21 schreef HesterB het volgende:
Maar als je dan ziet wat ze allemaal deed in haar leven is ze ineens weer veel netter dan je zou denken.
Wat heb ik gemist? :o Is ze zo wild?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_159704718
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 15:36 schreef Meke het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist? :o Is ze zo wild?
Nee juist niet, dat ze in de kerk zong en dwarsfluit speelde enzo zou je op het eerste gezicht niet bij haar denken
pi_159704950
pi_159704993
quote:
HAHAHAHA vanavond geen shows dus dan gaat ze weer even met haar dwarsfluit spelen
  zaterdag 6 februari 2016 @ 16:32:58 #37
403253 Meke
after all this time? always.
pi_159705581
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 15:52 schreef HesterB het volgende:

[..]

Nee juist niet, dat ze in de kerk zong en dwarsfluit speelde enzo zou je op het eerste gezicht niet bij haar denken
Ah, ja, oh zo :D Ik dacht ook al :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_159710595
Ik zit nu de oude K2 zoekt K3 terug te kijken, en als er nog één iemand Teleromeo zingt, gooi ik mijn laptop uit het raam :')
pi_159710699
Oké, ik heb een nieuwe laptop nodig :')
pi_159710749
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:08 schreef Toeps het volgende:
Oké, ik heb een nieuwe laptop nodig :')
:')
pi_159710811
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:03 schreef Toeps het volgende:
Ik zit nu de oude K2 zoekt K3 terug te kijken, en als er nog één iemand Teleromeo zingt, gooi ik mijn laptop uit het raam :')
Ze mochten niet zelf hun nummers kiezen! Ze kregen Verliefd, Tele-Romeo of Heyah Mama.
pi_159711964
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:13 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ze mochten niet zelf hun nummers kiezen! Ze kregen Verliefd, Tele-Romeo of Heyah Mama.
Maar er waren toch nog wat gekkies met andere nummers ook? In ieder geval ééntje, die zong een nummer dat ik niet kende.
pi_159712876
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:56 schreef Toeps het volgende:

[..]

Maar er waren toch nog wat gekkies met andere nummers ook? In ieder geval ééntje, die zong een nummer dat ik niet kende.
Ja, maar die hadden zich niet aan de regels gehouden. In de brief stond dat ze één van deze nummers mochten voorbereiden.
Ik kende toen een paar mensen die auditie deden, daardoor weet ik het!
pi_159713526
Oh en trouwens, is die Yvonne in K2 zoekt K3 dezelfde als "Keet!"?
pi_159714442
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 15:24 schreef Toeps het volgende:
Ik zit nu de afgelopen dagen tijdens het werken de hele bootcamp/liveshows terug te kijken, en de enige die ik echt mis is Demi.

In liveshow 2 was er ruzie in de jury, in liveshow 3 was er een kiesmoment dat je Gert hoorde zeggen: "Ik durf het niet." Vervolgens kon je kiezen uit duo's Klaasje + Lauren of Jindra + Marthe. Je kon níet kiezen voor Demi + Hanne. Dat was duidelijk beïnvloeding door Gert, want hiermee wilde hij voorkomen dat Demi en Hanne door werden gestemd naar de finale. Met Hanne zou het sowieso wel goedkomen, dus we kunnen alleen maar concluderen dat Gert Demi niet aandurfde. Demi was screwed right there.

Lauren mis ik niet echt eigenlijk, ik vind Marthe namelijk hartstikke leuk en schattig.
Demi vs Hanne was mijn gedroomde battle tbh. Maar Hanne ging sowieso winnen, ze konden het Demi ook niet aan doen om haar te laten verliezen van Hanne terwijl ze duidelijk beter was. Overigens had Karen haar ook niet eens kunnen knuffelen mocht ze verliezen in de finale.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 15:34 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Heel simpel hoor. Gelovig tutje die graag hockeysletje had willen zijn maar niet mocht van papa en mama.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_ _O_

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:44 schreef Toeps het volgende:
Oh en trouwens, is die Yvonne in K2 zoekt K3 dezelfde als "Keet!"?
Jup de enige echte _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159714508
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:44 schreef Toeps het volgende:
Oh en trouwens, is die Yvonne in K2 zoekt K3 dezelfde als "Keet!"?
Ja :D
pi_159715010
Hoe lang duurt de K3 show eigenlijk?
pi_159715202
3,5 uur.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_159715206
Nee hoor Hester, ik zal je niet meer plagen! 75 minuten. :*.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_159715209
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:53 schreef Gellarboy het volgende:
3,5 uur.
Hahhaha even serieus nu, moet namelijk even weten hoe laat ik thuis ben dan
pi_159715220
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:53 schreef Gellarboy het volgende:
Nee hoor Hester, ik zal je niet meer plagen! 75 minuten. :*.
Hhahaha lief van je O+
pi_159715246
Sodemieters zeg, anders reageer je even sneller dan het geluid!
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_159715272
Eigenlijk compleet ongerelateerd, maar ik ben vandaag gaan vloggen. 8)7. Ik spam hier gewoon het resulaat even, want mijn liefde voor K3 komt alsnog zijdelings aan bod.

"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_159715287
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:55 schreef Gellarboy het volgende:
Sodemieters zeg, anders reageer je even sneller dan het geluid!
Ja ik ben echt ongekend snel, pas maar op. Misschien sta ik wel achter je...
pi_159715359
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:57 schreef Gellarboy het volgende:
Eigenlijk compleet ongerelateerd, maar ik ben vandaag gaan vloggen. 8)7. Ik spam hier gewoon het resulaat even, want mijn liefde voor K3 komt alsnog zijdelings aan bod.

Goede vlog, oprecht onder de indruk :)

[ Bericht 0% gewijzigd door HesterB op 06-02-2016 23:12:46 ]
pi_159715632
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:59 schreef HesterB het volgende:
Misschien sta ik wel achter je...
Geeft niks, want ik ben toch aan de PrEP. :P.

(thanks! :*.)
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_159715686
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:18 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Geeft niks, want ik ben toch aan de PrEP. :P.

Oh dan kunnen we lekker los gaan
pi_159715702
Dirk welke data ga jij nog naar de show?
pi_159716162
Jeumig. Even kijken, is echt een heel schema. Ik zoek het op.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_159716212
13 Feb - 17:00u Antwerpen
20 Feb - 14:00u Eindhoven
05 Mrt - 14:00u Amsterdam
05 Mrt - 17:00u Amsterdam
27 Mrt - 14:00u Rotterdam
10 Apr - 14:00u Groningen
7 Mei - 20:30u Antwerpen
(stoppen op het hoogtepunt, 8 mei laat ik voorbij gaan)

Zitten daar shows tussen die jij en/of anderen hier ook gaan? :).
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_159716372
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:46 schreef Gellarboy het volgende:
13 Feb - 17:00u Antwerpen
20 Feb - 14:00u Eindhoven
05 Mrt - 14:00u Amsterdam
05 Mrt - 17:00u Amsterdam
27 Mrt - 14:00u Rotterdam
10 Apr - 14:00u Groningen
7 Mei - 20:30u Antwerpen
(stoppen op het hoogtepunt, 8 mei laat ik voorbij gaan)

Zitten daar shows tussen die jij en/of anderen hier ook gaan? :).
Ja ik ga ook 5 maart 17:00!! Jij gaat die dag dus gewoon 2 keer hahahaha
En zit je elke keer dan ook eerste rang?
pi_159716461


[ Bericht 100% gewijzigd door HesterB op 07-02-2016 00:00:42 ]
  zondag 7 februari 2016 @ 00:53:42 #65
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159717220
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:46 schreef Gellarboy het volgende:
13 Feb - 17:00u Antwerpen
20 Feb - 14:00u Eindhoven
05 Mrt - 14:00u Amsterdam
05 Mrt - 17:00u Amsterdam
27 Mrt - 14:00u Rotterdam
10 Apr - 14:00u Groningen
7 Mei - 20:30u Antwerpen
(stoppen op het hoogtepunt, 8 mei laat ik voorbij gaan)

Zitten daar shows tussen die jij en/of anderen hier ook gaan? :).
7 Mei Antwerpen. *O*
In Eindhoven op een andere tijd (denk ik, kado nostalgie uitje met Ma en ze blijft stiekem doen haha)
Schapen zijn relax.
pi_159717570
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:46 schreef Gellarboy het volgende:
13 Feb - 17:00u Antwerpen
20 Feb - 14:00u Eindhoven
05 Mrt - 14:00u Amsterdam
05 Mrt - 17:00u Amsterdam
27 Mrt - 14:00u Rotterdam
10 Apr - 14:00u Groningen
7 Mei - 20:30u Antwerpen
(stoppen op het hoogtepunt, 8 mei laat ik voorbij gaan)

Zitten daar shows tussen die jij en/of anderen hier ook gaan? :).
5 maart Amsterdam en 7 mei Antwerpen ben ik ook bij *O*
En daarbij 19 februari Eindhoven, 27 & 28 februari Zwolle, 4, 5 & 6 maart Amsterdam, 5, 6, 7 en 8 mei Antwerpen :)
Hasselt heb ik mijn geld inmiddels voor teruggekregen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:55 schreef HesterB het volgende:

[..]

Ja ik ga ook 5 maart 17:00!! Jij gaat die dag dus gewoon 2 keer hahahaha
En zit je elke keer dan ook eerste rang?
See you there, Hester :D
pi_159719532
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 01:34 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

5 maart Amsterdam en 7 mei Antwerpen ben ik ook bij *O*
En daarbij 19 februari Eindhoven, 27 & 28 februari Zwolle, 4, 5 & 6 maart Amsterdam, 5, 6, 7 en 8 mei Antwerpen :)
Hasselt heb ik mijn geld inmiddels voor teruggekregen.

[..]

See you there, Hester :D
Wat was er aan de hand met hasselt dan?? En zit jij elke keer eerste rang?

See you there ;) wel grappig dat we dan gewoon naast elkaar zouden kunnen zitten zonder dat we het door hebben
pi_159720308
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 10:14 schreef HesterB het volgende:
Wat was er aan de hand met hasselt dan??
Hasselt was eerst de originele laatste K3 show, voor bekend werd dat ze nog een maand door zouden gaan.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159720406
Ik ook 7 mei 20:30 *O*
pi_159720454
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:20 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Hasselt was eerst de originele laatste K3 show, voor bekend werd dat ze nog een maand door zouden gaan.
Oja, dat is we lullig. Mocht iedereen z'n geld daarvoor terug vragen?
pi_159720475
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:57 schreef Gellarboy het volgende:
Eigenlijk compleet ongerelateerd, maar ik ben vandaag gaan vloggen. 8)7. Ik spam hier gewoon het resulaat even, want mijn liefde voor K3 komt alsnog zijdelings aan bod.

Leuk gedaan! Ben benieuwd naar de rest. Wel een opmerking: kun je íets langzamer praten? Of hoort dat zo in een volg? :D
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_159721581
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:26 schreef Toeps het volgende:
Ik ook 7 mei 20:30 *O*
We kunnen zowat een fok meeting doen dan ^O^

quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:29 schreef HesterB het volgende:

[..]

Oja, dat is we lullig. Mocht iedereen z'n geld daarvoor terug vragen???????????????
Jep
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159722644
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 01:34 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

5 maart Amsterdam en 7 mei Antwerpen ben ik ook bij *O*
En daarbij 19 februari Eindhoven, 27 & 28 februari Zwolle, 4, 5 & 6 maart Amsterdam, 5, 6, 7 en 8 mei Antwerpen :)
Hasselt heb ik mijn geld inmiddels voor teruggekregen.
Ik ga ook één van die dagen. Wat leuk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Banaanhangwagen op 07-02-2016 13:40:36 ]
  zondag 7 februari 2016 @ 13:05:34 #74
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159722930
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 12:29 schreef Poedelpoes het volgende:We kunnen zowat een fok meeting doen dan ^O^
Die avondshow wordt gewoon een verkapte meeting. ^O^
Schapen zijn relax.
pi_159724461
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Die avondshow wordt gewoon een verkapte meeting. ^O^
Volgens mij is Dirk de enige die durft te laten wie hij echt is ;)
  zondag 7 februari 2016 @ 14:00:25 #76
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159725021
Het maakt mij niet uit dat de actieve deelnemers hier zeg maar weten wie ik ben, het is meer dat alles op internet bewaard blijft dus dat ik er niet mee gaat strooien. :Y
Schapen zijn relax.
pi_159725543
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:00 schreef DumpTruck het volgende:
Het maakt mij niet uit dat de actieve deelnemers hier zeg maar weten wie ik ben, het is meer dat alles op internet bewaard blijft dus dat ik er niet mee gaat strooien. :Y
Ja snap ik. Maar meestal ben je op zo'n concert met andere mensen, en die zitten wss niet op dit forum. Dus weet niet of je dan wil dat zij weten dat je wel hier op zit hahaha
pi_159726951
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:16 schreef HesterB het volgende:

Ja snap ik. Maar meestal ben je op zo'n concert met andere mensen, en die zitten wss niet op dit forum. Dus weet niet of je dan wil dat zij weten dat je wel hier op zit hahaha
Ik weet dat ik niet wil weten wie jij bent :') :')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159727141
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 10:14 schreef HesterB het volgende:

[..]

Wat was er aan de hand met hasselt dan?? En zit jij elke keer eerste rang?

See you there ;) wel grappig dat we dan gewoon naast elkaar zouden kunnen zitten zonder dat we het door hebben
Ik zit in Amsterdam voor alle shows droomstoelen.

Hasselt zou dus inderdaad de laatste show zijn maar ik ga niet random naar België voor een normale K3 show die ik dan al een stuk of 10 keer heb gezien.

quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 12:58 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik ga ook één van die dagen. Wat leuk.
Wow, toevallig :')
pi_159727240
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik weet dat ik niet wil weten wie jij bent :') :')
Hahahha fuck you :')
pi_159727300
Maar wat is nou echt het verschil tussen eerste rang en droomstoelen? Want soms heb je bijv een droomstoel en eerste rang naast elkaar en dan zit je dus bijna op exact dezelfde plek..
pi_159727913
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef HesterB het volgende:
Maar wat is nou echt het verschil tussen eerste rang en droomstoelen? Want soms heb je bijv een droomstoel en eerste rang naast elkaar en dan zit je dus bijna op exact dezelfde plek..
Dat verschilt per zaal en kun je bij het bestellen van tickets nakijken op de plattegrond. Bij de HMH bijvoorbeeld gelden de voorste 8 rijen als droomstoelen, zelfs al zit je helemaal rechts of links van het podium (waardoor je dus alsnog slecht zicht hebt op het podium).
pi_159728301
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef HesterB het volgende:
Maar wat is nou echt het verschil tussen eerste rang en droomstoelen? Want soms heb je bijv een droomstoel en eerste rang naast elkaar en dan zit je dus bijna op exact dezelfde plek..
Meestal zijn het gewoon de eerste paar rijen.
pi_159729068
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:32 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dat verschilt per zaal en kun je bij het bestellen van tickets nakijken op de plattegrond. Bij de HMH bijvoorbeeld gelden de voorste 8 rijen als droomstoelen, zelfs al zit je helemaal rechts of links van het podium (waardoor je dus alsnog slecht zicht hebt op het podium).
ja.. Dus het is eigenlijk best lullig af en toe. Soms betaal je meer, voor minder zicht dan de eerste rang
pi_159729248
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:15 schreef HesterB het volgende:

[..]

ja.. Dus het is eigenlijk best lullig af en toe. Soms betaal je meer voor minder zicht dan de eerste rang
Daarom ook altijd tickets kopen met de plattegrond, dan zie je waar je komt te zitten en kun je zelf een keuze maken uit de nog beschikbare plaatsen. Maar dat kan alleen als je tickets koopt via de officiële website. Als je tickets koopt via zo'n site die tickets doorverkoopt tegen woekerprijzen dan weet je nooit van tevoren exact waar je komt te zitten.
pi_159729554
Nu op RTL8 de aflevering 'De schone slaapsters' van Hallo K3 (niet te zien op YouTube).
pi_159735294
TV tip: Zo meteen Karen op één in Twee tot de zesde macht.

En vanaf morgen Dit is K3 op RTL8, dagelijks om 12:15.
pi_159744633
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:49 schreef HesterB het volgende:

[..]

Volgens mij is Dirk de enige die durft te laten wie hij echt is ;)
Heuj, ik zit hier met mijn eigen naam en hoofd en blog en alles :') :P
pi_159747278
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 00:25 schreef Toeps het volgende:

[..]

Heuj, ik zit hier met mijn eigen naam en hoofd en blog en alles :') :P
Oh hahaha sorry dat wist ik niet
pi_159750320
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:29 schreef YPPY het volgende:
Leuk gedaan! Ben benieuwd naar de rest. Wel een opmerking: kun je íets langzamer praten? Of hoort dat zo in een volg? :D
Haha, thanks. Ik heb mezelf lang geleden echt aan moeten leren om langzamer te praten, maar ben nu weer even full speed gegaan. 8-) De online attentiespanne is maar kort en ik wilde echt heel veel vertellen. Daar bovenop was ik nogeenbeetjezenuwachtigdustoengingikalsvanzelfalseenspeeeeeeer! :P

:*.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_159750366
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:00 schreef DumpTruck het volgende:
Het maakt mij niet uit dat de actieve deelnemers hier zeg maar weten wie ik ben, het is meer dat alles op internet bewaard blijft dus dat ik er niet mee gaat strooien. :Y
Het is ongelofelijk hoe lekker je leeft wanneer je stopt met je iets aantrekken van wat mensen over je denken.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_159750988
quote:
3s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:52 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Het is ongelofelijk hoe lekker je leeft wanneer je stopt met je iets aantrekken van wat mensen over je denken.
Lijkt me heerlijk! Tot nu toe lukt 'doen alsof het me niets kan schelen wat een ander denkt en 'mezelf op de kop zitten dat het me verdorie wel wat kan schelen' redelijk, maar 't ook echt zo voelen is nog hard werken geloof ik :@

't zou ook best lekker zijn als 't eerlijk uitspreken van mijn smaak (of 't nou muziek, series of wat dan ook betreft) wat vaker tot een 'jaaaaa! leuk!' reactie zou leiden ipv 't eeuwige 'serieus...?' En dan heb ik het daarbij nog niet eens over K3, wat wel zo'n beetje het laatste station lijkt om enig begrip of herkenning te verwachten van bekenden.
(En ja, uiteindelijk gaat het om dat ik er van geniet, en niet wat anderen er van vinden, maar 't enthousiasme kunnen delen en wat medestanders vinden zou af-en-toe ook wel eens lekker zijn)
pi_159754564
quote:
3s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:52 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Het is ongelofelijk hoe lekker je leeft wanneer je stopt met je iets aantrekken van wat mensen over je denken.
Lijkt mij ook heerlijk, en ik trek me niet eens zo gek veel aan van wat mensen van me denken. Maar ik ben en blijf een puber en daar liggen zulke dingen toch net weer anders dan als je iets ouder bent.
pi_159755617
https://www.instagram.com/p/BBfax-6EcYO/

Wat een heerlijke zelfspot heeft die meid toch ;)
pi_159757172
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:32 schreef HesterB het volgende:
https://www.instagram.com/p/BBfax-6EcYO/

Wat een heerlijke zelfspot heeft die meid toch ;)
Ja, of het is therapeutisch. Heb het idee dat ze er nog steeds niet overheen is, anders was ze er niet zo meer mee bezig. En ik snap dat ook. Als je weet van jezelf dat je er geknipt voor bent én je hebt zo'n talent én zo'n ambitie en je wordt het toch niet, dan knapt er iets in je.

pi_159757528
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:23 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ja, of het is therapeutisch. Heb het idee dat ze er nog steeds niet overheen is, anders was ze er niet zo meer mee bezig. En ik snap dat ook. Als je weet van jezelf dat je er geknipt voor bent én je hebt zo'n talent én zo'n ambitie en je wordt het toch niet, dan knapt er iets in je.

[ afbeelding ]

Wat mij betreft had dit trio (het brooddozentrio) de finale mogen winnen.
pi_159757778
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:34 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]


Wat mij betreft had dit trio (het brooddozentrio) de finale mogen winnen.
Kwalitatief zeker een goed trio, maar denk dat het groepsgevoel er bij deze 3 minder was geweest dan bij de K3 die het nu is geworden. Heb toch het idee dat HKM het nu onderling gezellig hebben en denk dat HJL echt 3 totaal verschillende types zijn.
HKM zijn ook wel totaal verschillend, maar die vullen elkaar toch goed aan ofzo. Mijn gevoel zegt dat dat bij dit trio anders was geweest haha (maar misschien laat mijn gevoel me weer eens in de steek).
pi_159757982
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:34 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]


Wat mij betreft had dit trio (het brooddozentrio) de finale mogen winnen.
Uiteraard ook helemaal prima. Over Jindra en Hanne zijn we het dus eens, blijft over de keuze tussen Marthe en Lauren, maar dat is sowieso geen evidente keuze. Je kon dat ook mooi zien in de finale. Lisa en Jindra zagen de bui al van een kilometer afstand hangen, maar toen Marthe haar naam hoorde ging er een schok door haar heen: ze had kennelijk haar eigen kansen niet hoog ingeschat (maar het was anderzijds wel zonneklaar dat ze haar broer niet helemaal uit Australië hadden gehaald om zuslief te zien verliezen).
pi_159758057
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:52 schreef Riparius het volgende:

[..]

Uiteraard ook helemaal prima. Over Jindra en Hanne zijn we het dus eens, blijft over de keuze tussen Marthe en Lauren, maar dat is sowieso geen evidente keuze. Je kon dat ook mooi zien in de finale. Lisa en Jindra zagen de bui al van een kilometer afstand hangen, maar toen Marthe haar naam hoorde ging er een schok door haar heen: ze had kennelijk haar eigen kansen niet hoog ingeschat (maar het was anderzijds wel zonneklaar dat ze haar broer niet helemaal uit Australië hadden gehaald om zuslief te zien verliezen).
Marthe had niet verwacht dat ze zou winnen, maar Lauren wist vanaf het moment dat ze haar blinddoek afdeed en voor Marthe kwam te staan dat ze had verloren. Marthe was zo populair en Lauren had nooit een solo gedaan. Het publiek wist amper dat ze bestond.
pi_159758481
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:55 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Marthe had niet verwacht dat ze zou winnen, maar Lauren wist vanaf het moment dat ze haar blinddoek afdeed en voor Marthe kwam te staan dat ze had verloren. Marthe was zo populair en Lauren had nooit een solo gedaan. Het publiek wist amper dat ze bestond.
Nou ik zag Lauren wel zitten (c.q. staan) vanaf haar auditie hoor ... Wist alleen niet dat ze in Galaxy park had gespeeld, want ik kijk eigenlijk nooit naar dat soort kinderseries. Maar voor Gert was dat wel een ding. Ik begreep eigenlijk niet zo goed waarom hij daar zo'n punt van maakte, want Marthe was tenslotte toch ook uit de Studio 100 stal. Maar goed, dat is interne keuken (zoals Gert dat noemde bij Van Gils toen hem werd gevraagd waarom Kathleen quasi was doodgezwegen bij K3 zoekt K3). Heb trouwens het idee dat er wel meer stinkt in de keuken van Studio 100.
pi_159758647
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:55 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Marthe had niet verwacht dat ze zou winnen, maar Lauren wist vanaf het moment dat ze haar blinddoek afdeed en voor Marthe kwam te staan dat ze had verloren. Marthe was zo populair en Lauren had nooit een solo gedaan. Het publiek wist amper dat ze bestond.
Ik denk dat hetzelfde geldt voor Lisa en Jindra, die wisten ook dat ze geen kans hadden
pi_159759298
Ik ben blij dat ze voor Marthe gekozen hebben, want ik vind Lauren persoonlijk echt geen K3-stem hebben. Ze is vocaal heel goed, maar naar mijn idee totaal niet geschikt voor K3.
Als je kijkt naar dit optreden, kus van de juf, in de finale. In de coupletten zingt ze echt heel agressief, je zou er bijna bang van worden hahaha. Niet echt ideaal voor kinderen dus
pi_159759346
Ik vind Kalkaanslagje's stemgeluid/accent ook niet direct zacht en vriendelijk.
pi_159759428
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:55 schreef Maartel het volgende:
Ik vind Kalkaanslagje's stemgeluid/accent ook niet direct zacht en vriendelijk.
Nee daar heb je gelijk in, maar zij straalt dan wel weer iets vriendelijks uit. Lauren straalt echt iets bozigs uit, ook de manier waarop ze beweegt. Ze dans best houterig waardoor dat er ook weer minder vriendelijk eruit ziet ofzo, haha beetje moeilijk uit te leggen
pi_159759439
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:51 schreef HesterB het volgende:
Ik ben blij dat ze voor Marthe gekozen hebben, want ik vind Lauren persoonlijk echt geen K3-stem hebben. Ze is vocaal heel goed, maar naar mijn idee totaal niet geschikt voor K3.
Als je kijkt naar dit optreden, kus van de juf, in de finale. In de coupletten zingt ze echt heel agressief, je zou er bijna bang van worden hahaha. Niet echt ideaal voor kinderen dus
Ik vind Lauren de perfecte K3 stem hebben. Doet me erg denken aan Kristel. Ik vind het zo jammer dat ze niet voor Lauren hebben gekozen.
pi_159759491
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:59 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik vind Lauren de perfecte K3 stem hebben. Doet me erg denken aan Kristel. Ik vind het zo jammer dat ze niet voor Lauren hebben gekozen.
Denk dat het komt doordat Lauren best een lage stem heeft voor K3. Kristel had een hogere stem dan Lauren, wat ik meer bij K3 vind passen.
pi_159759508
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:01 schreef HesterB het volgende:

[..]

Denk dat het komt doordat Lauren best een lage stem heeft voor K3. Kristel had een hogere stem dan Lauren, wat ik meer bij K3 vinden passen.
Zo agressief :')
pi_159759551
quote:
Ja alles wat ik net zei was gebaseerd op 'kus van de juf'. Dus waren verder ook niet echt goede argumenten ofzo
pi_159759573
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:04 schreef HesterB het volgende:

[..]

Ja alles wat ik net zei was gebaseerd op 'kus van de juf'. Dus waren verder ook niet echt goede argumenten ofzo
Ze is een heel goede zangeres met veel ervaring en was favoriet bij de kinderjury. Het is zo zonde dat Studio 100 niet zag wat ze aan haar hadden. Nu lijkt ze van de aardbodem verdwenen ;(
pi_159759595
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:06 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ze is een heel goede zangeres met veel ervaring en was favoriet bij de kinderjury. Het is zo zonde dat Studio 100 niet zag wat ze aan haar hadden. Nu lijkt ze van de aardbodem verdwenen ;(
Ja klopt ze was een goede zangeres, dat kan ik zeker niet ontkennen.
Ik vind het nog steeds raar dat ze indd echt van de aardbodem is verdwenen.. Zou ze boos zijn ofzo? Ik vraag me echt af hoe het met haar gaat
pi_159759609
Ik denk dat ze vooral een kater heeft en even heel erg klaar is met alle poppenkast van het mediawereldje.
pi_159759610
Ligt het aan mij of heeft Josje de eerste paar zinnen echt een hele erge zeikstem in dit nummer?


Hahhaha sorry voor mijn negativiteit ineens trouwens over Lauren en nu Josje. Love them all <3
pi_159759638
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:07 schreef HesterB het volgende:

[..]

Ja klopt ze was een goede zangeres, dat kan ik zeker niet ontkennen.
Ik vind het nog steeds raar dat ze indd echt van de aardbodem is verdwenen.. Zou ze boos zijn ofzo? Ik vraag me echt af hoe het met haar gaat
Ze stond al vanaf haar negende in de spotlights. Ze heeft in een groot aantal musicals gespeeld, Junior Eurosong in België gewonnen, een hoofdrol gespeeld in een kinderserie op Ketnet, ze heeft zelfs onder de naam Lauren Anny J een aantal nummers uitgebracht die goed werden ontvangen en dan ook nog zo'n grote show als K3 zoekt K3. Als je ambities niet in de showbiz liggen en je gewoon psychologie wil studeren moet je daar gewoon uit. En dat is in haar geval moeilijker dan bij de meisjes die daarvoor nog niet echt bekend waren. Dus ja, van Lauren zullen we de komende jaren niet veel meer horen.
pi_159759678
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:09 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ze stond al vanaf haar negende in de spotlights. Ze heeft in een groot aantal musicals gespeeld, Junior Eurosong in België gewonnen, een hoofdrol gespeeld in een kinderserie op Ketnet, ze heeft zelfs onder de naam Lauren Anny J een aantal nummers uitgebracht die goed werden ontvangen en dan ook nog zo'n grote show als K3 zoekt K3. Als je ambities niet in de showbiz liggen en je gewoon psychologie wil studeren moet je daar gewoon uit. En dat is in haar geval moeilijker dan bij de meisjes die daarvoor nog niet echt bekend waren. Dus ja, van Lauren zullen we de komende jaren niet veel meer horen.
Ja klopt, maar doordat ze al zoveel heeft gedaan in de showbizz is het juist raar dat ze ineens niks meer daarmee te maken wil hebben.. Ineens heeft ze besloten dat ze het toch niet leuk vindt, en heeft ze zich van alles afgesloten..
Terwijl ze het eerst wel leuk vond lijkt me, anders doe je niet zoveel dingen in de showbizz
pi_159759752
Als het van zo jong af aan is vraag ik me altijd een beetje af in hoeverre het de wens van het kind of van de ouders is.
pi_159759788
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:15 schreef Maartel het volgende:
Als het van zo jong af aan is vraag ik me altijd een beetje af in hoeverre het de wens van het kind of van de ouders is.
Waarschijnlijk allebei. Je kan een kind pushen zoveel je wil maar als ze op haar 15e nog meewerkt aan drie seizoenen Galaxy Park kan je er wel vanuit gaan dat ze het erg leuk vond.
pi_159759826
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:17 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk allebei. Je kan een kind pushen zoveel je wil maar als ze op haar 15e nog meewerkt aan drie seizoenen Galaxy Park kan je er wel vanuit gaan dat ze het erg leuk vond.
Ik mag het hopen, maar weet ook nog hoe ik zelfs jaarlijks door mijn ouders op een sport gezet werd en vervolgens 'was er al voor betaald' dus had ik 't maar leuk te vinden.
Maar het kan natuurlijk ook prima dat ze hele lieve ouders heeft die haar droom steunen.
  maandag 8 februari 2016 @ 18:28:10 #118
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159760000
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:51 schreef HesterB het volgende:
Ik ben blij dat ze voor Marthe gekozen hebben, want ik vind Lauren persoonlijk echt geen K3-stem hebben. Ze is vocaal heel goed, maar naar mijn idee totaal niet geschikt voor K3.
Als je kijkt naar dit optreden, kus van de juf, in de finale. In de coupletten zingt ze echt heel agressief, je zou er bijna bang van worden hahaha. Niet echt ideaal voor kinderen dus
Ze leeft zich gewoon goed in de songtekst en het liedje. Lauren O+
Isn't it ironic, don't you think
pi_159760017
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:19 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik mag het hopen, maar weet ook nog hoe ik zelfs jaarlijks door mijn ouders op een sport gezet werd en vervolgens 'was er al voor betaald' dus had ik 't maar leuk te vinden.
Maar het kan natuurlijk ook prima dat ze hele lieve ouders heeft die haar droom steunen.
Ja maar ik denk dat je als ouder je kind niet zomaar kunt dwingen om in een tvserie te spelen, dat gaat wel een beetje ver
pi_159768597
http://gph.is/1W81J1s

Zodat jullie straks allemaal heerlijk kunnen slapen <3

[ Bericht 91% gewijzigd door HesterB op 08-02-2016 22:48:08 ]
pi_159768774
Ik heb echt struggles met gifs, hoe plaats je die fatsoenlijk :')
  maandag 8 februari 2016 @ 22:51:33 #122
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159768882
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:48 schreef HesterB het volgende:
Ik heb echt struggles met gifs, hoe plaats je die fatsoenlijk :')
Alsjeblieft

Isn't it ironic, don't you think
pi_159769311
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:51 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Alsjeblieft

[ afbeelding ]
Hahaha thanks, hoe doe je dat?
pi_159772410
Sisi en ik keken K3 kan het...

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159781869
Ik heb een PDF samengesteld met een overzichtje van alle afleveringen van K3 kan het! gebaseerd op beschrijvingen die naar ik aanneem afkomstig zijn van Studio 100. Je kunt de PDF hier bekijken en ook downloaden.
pi_159794569
Ze hebben deze week serieus 18 shows, kan toch niet gezond zijn en goed voor je stem
pi_159795454
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef HesterB het volgende:
Ze hebben deze week serieus 18 shows, kan toch niet gezond zijn en goed voor je stem
nee dat denk ik ook niet, het schijnt dat Karen vandaag al een beetje hees was
pi_159796628


Voor 15 euro is de DVD van de show al te koop bij de K3 Show in de Studio 100 winkel!
pi_159798580
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:36 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]

Voor 15 euro is de DVD van de show al te koop bij de K3 Show in de Studio 100 winkel!
Raar dat een dvd van een show al te koop is terwijl die show nog bezig is..
pi_159798738
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 08:28 schreef HesterB het volgende:

[..]

Raar dat een dvd van een show al te koop is terwijl die show nog bezig is..
Nee hoor, die wordt meestal bij de shows zelf eerder verkocht. Hij komt tot maart of april nog niet in de winkels.
  woensdag 10 februari 2016 @ 09:49:39 #131
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159799359
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:36 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]

Voor 15 euro is de DVD van de show al te koop bij de K3 Show in de Studio 100 winkel!
Waar is deze show opgenomen, Lotto Arena of ergens anders ?
K3 Loves You
pi_159799664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:49 schreef Jodelee het volgende:

[..]

Waar is deze show opgenomen, Lotto Arena of ergens anders ?
13 december in Den Bosch
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:30:26 #133
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159799979
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:08 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

13 december in Den Bosch
Heeft iemand deze dvd al gezien, hoe doen de nieuwe meisjes het, dit was volgens mij een van de allereerste shows ?
K3 Loves You
pi_159800116
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:30 schreef Jodelee het volgende:

[..]

Heeft iemand deze dvd al gezien, hoe doen de nieuwe meisjes het, dit was volgens mij een van de allereerste shows ?
Ik was zelf bij die show en heb hem helemaal gefilmd. Het zijn natuurlijk amateurbeelden maar het is dezelfde show:
Deze kan je hier downloaden
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:43:32 #135
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159800155
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:40 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik was zelf bij die show en heb hem helemaal gefilmd. Het zijn natuurlijk amateurbeelden maar het is dezelfde show:
Deze kan je hier downloaden
ok thx
K3 Loves You
pi_159807000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:40 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik was zelf bij die show en heb hem helemaal gefilmd. Het zijn natuurlijk amateurbeelden maar het is dezelfde show:
Deze kan je hier downloaden
Het verbaasde mij eigenlijk dat ze al zo vroeg DVD opnamen zijn gaan maken van een show met HKM. Doen ze het inmiddels live beter dan ik op jouw beelden van Den Bosch heb gezien?
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:40:04 #137
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_159807506
wat een onzin journalistiek/promo :+

TEAM TAFEL
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:42:16 #138
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159807564
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:20 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het verbaasde mij eigenlijk dat ze al zo vroeg DVD opnamen zijn gaan maken van een show met HKM. Doen ze het inmiddels live beter dan ik op jouw beelden van Den Bosch heb gezien?
ja dat viel mij ook al op, jammer dat ze geen registratie hebben gemaakt van een meer recente show, degene ik onlangs zag was beter, ze zongen beter en waren al goed op elkaar ingespeeld.
K3 Loves You
pi_159808596
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:20 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het verbaasde mij eigenlijk dat ze al zo vroeg DVD opnamen zijn gaan maken van een show met HKM. Doen ze het inmiddels live beter dan ik op jouw beelden van Den Bosch heb gezien?
Véél beter! Zeker het concert in Maastricht was echt een hoogtepunt! Ze zingen goed, maken plezier op het toneel en zijn volledig vertrouwd met het script. Dat was in Den Bosch wel anders...
pi_159808783
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:23 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Véél beter! Zeker het concert in Maastricht was echt een hoogtepunt! Ze zingen goed, maken plezier op het toneel en zijn volledig vertrouwd met het script. Dat was in Den Bosch wel anders...
Wel raar dan dat ze niet een maandje hebben gewacht met opnames, zo'n haast heeft dat niet..
Maar misschien vinden ze het juist leuk om opnames te hebben van hun allereerste shows, dat je daar later op terug kan kijken. Beetje rare gedachtengang maar is het enige wat ik kan bedenken
pi_159808806
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef rowan634 het volgende:
wat een onzin journalistiek/promo :+

[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA yolanthe trekt haar kind een olifantenpakje aan, dus ze heeft naar K3 geluisterd. Fuck logic :')
pi_159808928
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:23 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Véél beter! Zeker het concert in Maastricht was echt een hoogtepunt! Ze zingen goed, maken plezier op het toneel en zijn volledig vertrouwd met het script. Dat was in Den Bosch wel anders...
Ah, gelukkig maar. Dan hoef ik als ik in maart zelf ga niet met kromme tenen in de zaal te zitten. Wel jammer van de te vroege DVD registratie dan, want als mensen jaren later nog eens herinneringen op willen halen aan K6 dan hebben we alleen maar de beelden van Den Bosch.
  woensdag 10 februari 2016 @ 17:12:29 #143
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159809735
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:30 schreef HesterB het volgende:

[..]

Wel raar dan dat ze niet een maandje hebben gewacht met opnames, zo'n haast heeft dat niet..
Maar misschien vinden ze het juist leuk om opnames te hebben van hun allereerste shows, dat je daar later op terug kan kijken. Beetje rare gedachtengang maar is het enige wat ik kan bedenken
Wellicht om het verschil te tonen tussen de vorige K3 en de nieuwe. Nu zijn HKM inmiddels veel beter dus dat is jammer inderdaad, misschien dat ze nog een ander concert registreren, hopenlijk eentje met staanplaatsen.
K3 Loves You
pi_159811669
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:23 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Véél beter! Zeker het concert in Maastricht was echt een hoogtepunt! Ze zingen goed, maken plezier op het toneel en zijn volledig vertrouwd met het script. Dat was in Den Bosch wel anders...
Yessss. Fijn te horen.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:36 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ah, gelukkig maar. Dan hoef ik als ik in maart zelf ga niet met kromme tenen in de zaal te zitten. Wel jammer van de te vroege DVD registratie dan, want als mensen jaren later nog eens herinneringen op willen halen aan K6 dan hebben we alleen maar de beelden van Den Bosch.
Wellicht willen ze later expres erop terugkijken van "haha, kijk eens hoe matig we toen nog waren en hoeveel beter KKJ nog waren en hoeveel we ondertussen zijn gegroeid"
pi_159811808
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:37 schreef Banaanhangwagen het volgende:

Wellicht willen ze later expres erop terugkijken van "haha, kijk eens hoe matig we toen nog waren en hoeveel beter KKJ nog waren en hoeveel we ondertussen zijn gegroeid"
Ja zoiets kan er serieus best achter zitten
Het is ook leuk om nu beelden terug te zien van de eerste momenten van KKK
pi_159811832


Al die kindjes die dit willen, en dan ben je de dochter van Andy en Melisa en dan mag je gewoon bij K3 het podium op. Hoe oneerlijk kan het leven zijn :') _O-

[ Bericht 100% gewijzigd door HesterB op 10-02-2016 18:50:22 ]
pi_159812116
Heeft iemand trouwens het interview met HKM uit de Nina volledig?
pi_159817063
Wat HKM in de toekomst ook gaat doen, laten we hopen dat het nooit zo ongemakkelijk en genant wordt als Drums Gaan Boem tijdens de K3 Kan Het tour :')

  woensdag 10 februari 2016 @ 20:52:05 #149
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159817548
quote:
9s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
Wat HKM in de toekomst ook gaat doen, laten we hopen dat het nooit zo ongemakkelijk en genant wordt als Drums Gaan Boem tijdens de K3 Kan Het tour :')

haha ja KKJ ziet er niet echt blij uit, best wel genant, maar goed het blijven kindjes he


die reactie van Karen haha
K3 Loves You
pi_159818123
quote:
9s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
Wat HKM in de toekomst ook gaat doen, laten we hopen dat het nooit zo ongemakkelijk en genant wordt als Drums Gaan Boem tijdens de K3 Kan Het tour :')

Kennelijk denkt iemand bij Studio 100 daar anders over, want er staat een hele waslijst aan video's van dit nummer uit de K3 Kan Het! tour op YouTube, telkens met andere kinderen.
pi_159818262
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:00 schreef Riparius het volgende:

[..]

Kennelijk denkt iemand bij Studio 100 daar anders over, want er staat een hele waslijst aan video's van dit nummer uit de K3 Kan Het! tour op YouTube, telkens met andere kinderen.
Het plan om deze op te nemen was er al voordat ze zagen hoe het in de praktijk was. In de show werden wensen van kinderen vervuld en eentje daarvan was standaard "meedoen in een videoclip van K3". Drie kinderen werden geselecteerd en deze werd elke keer opgenomen.
pi_159818838
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:03 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Het plan om deze op te nemen was er al voordat ze zagen hoe het in de praktijk was. In de show werden wensen van kinderen vervuld en eentje daarvan was standaard "meedoen in een videoclip van K3". Drie kinderen werden geselecteerd en deze werd elke keer opgenomen.
Ja, daar is dus niet goed over nagedacht. Ik begrijp dat ze het iedere keer opnamen, maar geef het dan aan de kinderen (resp. hun ouders) mee op een schijfje of zo en kwak het niet allemaal op YouTube.

Saillant: op 15 maart om 17:00 nog zingen we zijn de band die nooit of nimmer stopt ...


... en dan nog geen 72 uur later die persconferentie. Jaja.
pi_159819080
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:13 schreef Riparius het volgende:

[..]

Saillant: op 15 maart om 17:00 nog zingen we zijn de band die nooit of nimmer stopt ...


... en dan nog geen 72 uur later die persconferentie. Jaja.
Ze liegen niet, de band bestaat nog ;). Hahaha nee grapje, hoe krijg je het je strot uit als je weet dat die persconferentie eraan zit te komen :')
  woensdag 10 februari 2016 @ 21:21:55 #154
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159819339
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:16 schreef HesterB het volgende:

[..]

Ze liegen niet, de band bestaat nog ;). Hahaha nee grapje, hoe krijg je het je strot uit als je weet dat die persconferentie eraan zit te komen :')
Zo te zien hadden ze zelf ook geen zin meer in dit soort onzin, ik snap het wel
K3 Loves You
pi_159820367
quote:
9s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
Wat HKM in de toekomst ook gaat doen, laten we hopen dat het nooit zo ongemakkelijk en genant wordt als Drums Gaan Boem tijdens de K3 Kan Het tour :')

Die kinderen doen ook echt alsof ze in de hel terecht zijn gekomen :') Je zou toch verwachten dat die kinderen helemaal blij en hyper zijn, maar er kan geen lachje vanaf
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:00:42 #156
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159821193
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:43 schreef HesterB het volgende:

[..]

Die kinderen doen ook echt alsof ze in de hel terecht zijn gekomen :') Je zou toch verwachten dat die kinderen helemaal blij en hyper zijn, maar er kan geen lachje vanaf
No shit Sherlock
K3 Loves You
pi_159822124
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:00 schreef Jodelee het volgende:

[..]

No shit Sherlock
Wat? Ik zei toch niet dat ik wat ontdekt had ofzo? hahah
pi_159822509
Ik zou als kindje me ook niet weten hoe ik me een houding aan moet nemen op zo'n groot podium :')
De 'K3 Kan Het' tv show vind ik vaak op dezelfde manier zo awkward.
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:27:21 #159
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159822528
:D
K3 Loves You
pi_159823188
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:26 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik zou als kindje me ook niet weten hoe ik me een houding aan moet nemen op zo'n groot podium :')
De 'K3 Kan Het' tv show vind ik vaak op dezelfde manier zo awkward.
Ja dat is waar. Voor die kinderen natuurlijk best wel eng om ineens op zo'n podium te staan met je idolen. De makers van deze show hebben niet echt goed erover nagedacht dat het zo zou gaan lopen, was wel te voorspellen dat het zou falen
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:50:07 #161
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159823439
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:43 schreef HesterB het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Voor die kinderen natuurlijk best wel eng om ineens op zo'n podium te staan met je idolen. De makers van deze show hebben niet echt goed erover nagedacht dat het zo zou gaan lopen, was wel te voorspellen dat het zou falen
Best wel erg dat je als performer zelf geen inbreng hebt en alles maar moet doen wat studio100 wil. Misschien dat dit in de toekomst veranderd.
K3 Loves You
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:54:58 #162
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_159823622
ik dus totaal niet, ik was vroeger zo'n aandachtshoer als kind, nergens bang voor. ik had de performance van mn leven gegeven :+
TEAM TAFEL
pi_159823810
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:50 schreef Jodelee het volgende:

[..]

Best wel erg dat je als performer zelf geen inbreng hebt en alles maar moet doen wat studio100 wil. Misschien dat dit in de toekomst veranderd.
Ja dat is ook nog steeds het enige wat ik echt erg vind aan k3. Voor de meisjes dan, voor ons maakt het verder niet zoveel uit
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:03:14 #164
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_159823928
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:59 schreef HesterB het volgende:

[..]

Ja dat is ook nog steeds het enige wat ik echt erg vind aan k3. Voor de meisjes dan, voor ons maakt het verder niet zoveel uit
Kathleen zei dat laatst bij koffietijd, dat het fijne aan Studio 100 was dat alles perfect voor je geregeld was, maar het nadeel dat je zelf geen inbreng had.
TEAM TAFEL
pi_159824097
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:03 schreef rowan634 het volgende:

[..]

Kathleen zei dat laatst bij koffietijd, dat het fijne aan Studio 100 was dat alles perfect voor je geregeld was, maar het nadeel dat je zelf geen inbreng had.
Voor wie het interview met Kathleen bij Koffietijd nog wil zien: hier.
pi_159824312
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef Riparius het volgende:

[..]

Voor wie het interview met Kathleen bij Koffietijd nog wil zien: hier.
Ik weet niet wat het is, maar ik kan nooit serieus luisteren of kijken naar Kathleen zonder me aan haar te ergeren. Karen en Kristel waren in de K3 begintijd grappige kinderachtige typetjes en zijn steeds meer zichzelf geworden, Kathleen lijkt, zelfs nu ze al 8 jaar niet meer bij K3 zit, nog steeds vast te zitten in haar K3 typetje uit 2002.
pi_159824545
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:14 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is, maar ik kan nooit serieus luisteren of kijken naar Kathleen zonder me aan haar te ergeren. Karen en Kristel waren in de K3 begintijd grappige kinderachtige typetjes en zijn steeds meer zichzelf geworden, Kathleen lijkt, zelfs nu ze al 8 jaar niet meer bij K3 zit, nog steeds vast te zitten in haar K3 typetje uit 2002.
Exact wat je zegt!!

(7 jaar ;))
pi_159824651
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:21 schreef HesterB het volgende:

[..]
(7 jaar ;))
Oh ja true, ze zeiden twee jaar lang dat K3 tien jaar bestond :')
pi_159824782
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:14 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is, maar ik kan nooit serieus luisteren of kijken naar Kathleen zonder me aan haar te ergeren. Karen en Kristel waren in de K3 begintijd grappige kinderachtige typetjes en zijn steeds meer zichzelf geworden, Kathleen lijkt, zelfs nu ze al 8 jaar niet meer bij K3 zit, nog steeds vast te zitten in haar K3 typetje uit 2002.
Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt, maar om me nu aan haar te gaan ergeren, nee, dat heb ik niet. Maar vond je haar vroeger bij K3 ook al altijd minder grappig of leuk dan Karen en Kristel? Of ben je zo verknocht geraakt aan Josje dat je daardoor Kathleen niet meer prettig vindt?

Ik heb trouwens bij het herbekijken van de oude shows uit de begintijd wel vaak het idee dat Karen en Kristel een bepaalde magische chemie hebben met elkaar die ze niet hebben met Kathleen. Of verbeeld ik mij dit nu alleen maar?
pi_159824908
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:28 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt, maar om me nu aan haar te gaan ergeren, nee, dat heb ik niet. Maar vond je haar vroeger bij K3 ook al altijd minder grappig of leuk dan Karen en Kristel? Of ben je zo verknocht geraakt aan Josje dat je daardoor Kathleen niet meer prettig vindt?
Ik vond haar als kind de leukste van K3, maar ik ging me uiteindelijk steeds meer beseffen dat ik iets niet fijn vond bij haar. En dat is hetzelfde wat ik nu nog steeds met haar heb.
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:38:27 #171
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159825117
Weet niet of jullie deze al gezien hebben, maar ik moet er nog steeds om lachen

http://www.hln.be/hln/nl/(...)-vraag-over-K3.dhtml
K3 Loves You
pi_159825243
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:38 schreef Jodelee het volgende:
Weet niet of jullie deze al gezien hebben, maar ik moet er nog steeds om lachen

http://www.hln.be/hln/nl/(...)-vraag-over-K3.dhtml
Ja, maar blijft mooi _O-
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:50:36 #173
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159825411
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:38 schreef Jodelee het volgende:
Weet niet of jullie deze al gezien hebben, maar ik moet er nog steeds om lachen

http://www.hln.be/hln/nl/(...)-vraag-over-K3.dhtml
En ik geloof het ook zeker dat het waar is
K3 Loves You
pi_159825659
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:43 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ja, maar blijft mooi _O-
TV-show met Kristel en Lily. Vraag van Koen Wauters aan Lily:

Wat is de ergste dag uit je moeder's leven:

a) De dood van haar jongere zusje Véronique
b) De dood van haar oudere zus Isabelle
c) Het afscheid van K3


Lily: Ehhh ... c)
pi_159825715
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:01 schreef Riparius het volgende:

[..]

TV-show met Kristel en Lily. Vraag van Koen Wauters aan Lily:

Wat is de ergste dag uit je moeder's leven:

a) De dood van haar jongere zusje Véronique
b) De dood van haar oudere zus Isabelle
c) Het afscheid van K3


Lily: Ehhh ... c)
Tegen die tijd zijn Nanou en Lily allebei in de veertig en treedt Kristel in haar eentje nog op als K3 op de braderie in het dorp :')
  donderdag 11 februari 2016 @ 00:09:16 #176
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159825817
Goh dat wist ik niet van haar zussen, wat erg, ze heeft een moeilijk leven gehad en toch nog zo positief zeg
K3 Loves You
pi_159825870
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:09 schreef Jodelee het volgende:
Goh dat wist ik niet van haar zussen, wat erg, ze heeft een moeilijk leven gehad en toch nog zo positief zeg
Interessant interview over het leven van Kristel
  donderdag 11 februari 2016 @ 00:17:16 #178
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159825983
quote:
thx, dat geeft een andere kijk op dingen
K3 Loves You
  donderdag 11 februari 2016 @ 00:35:22 #180
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159826311
dank je, ook een interessant artikel inderdaad, denk dat HKM geen betere manager kan wensen
K3 Loves You
pi_159826398
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:35 schreef Jodelee het volgende:
dank je, ook een interessant artikel inderdaad, denk dat HKM geen betere manager kan wensen
Ze is niet eens de echte manager, ze is gewoon spokesperson/mascotte :')
  donderdag 11 februari 2016 @ 00:42:19 #182
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159826431
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:40 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ze is niet eens de echte manager, ze is gewoon spokesperson/mascotte :')
moedertje bedoel je :Y
K3 Loves You
pi_159826459
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:42 schreef Jodelee het volgende:

[..]

moedertje bedoel je :Y
Ja, ze speelt vadertje/moedertje met Stefan Staes
pi_159827281

De dochter van Kristel, Nanou, deed als zangeres in het koor mee bij de Samson en Gert Kerstshow vorig jaar :D
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:39:05 #186
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159832822
Het moment dat de nieuwe K3 voor de oude K3 staat en "Oma's aan de top" zingt, bedankt Studio 100 voor dit prachtige moment :D
K3 Loves You
pi_159833937
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:39 schreef Jodelee het volgende:
Het moment dat de nieuwe K3 voor de oude K3 staat en "Oma's aan de top" zingt, bedankt Studio 100 voor dit prachtige moment :D
_O-
pi_159835520
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:39 schreef Jodelee het volgende:
Het moment dat de nieuwe K3 voor de oude K3 staat en "Oma's aan de top" zingt, bedankt Studio 100 voor dit prachtige moment :D
HAHAHAHA zo had ik er nog niet naar gekeken :')
pi_159836035
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:39 schreef Jodelee het volgende:
Het moment dat de nieuwe K3 voor de oude K3 staat en "Oma's aan de top" zingt, bedankt Studio 100 voor dit prachtige moment :D
Wat je prachtig noemt :s)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159850585
Pappa mag binnenkort ook naar K3, wat erg ;) Zag vanavond Jodelee voor het eerst. Wat een pretbek heeft die Marthe, super grappig.

klik om te spelen

klik om te spelen


[ Bericht 32% gewijzigd door Regenbui op 11-02-2016 23:49:35 ]
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:31:50 #191
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159850676
Er is inmiddels alweer een nieuwe show toegevoegd. Het begint er op te lijken dat de oude K3 helemaal niet gaat stoppen. Ze gaan waarschijnlijk op 8 Mei aankondigen dat ze wegens overweldigend succes gewoon doorgaan.
https://pbs.twimg.com/media/Ca9yP-AW0AErFhs.jpg

[ Bericht 25% gewijzigd door Jodelee op 11-02-2016 23:39:20 ]
K3 Loves You
pi_159851050
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:28 schreef Regenbui het volgende:
Pappa mag binnenkort ook naar K3, wat erg ;) Zag vanavond Jodelee voor het eerst. Wat een pretbek heeft die Marthe, super grappig.
Leest papa dit forum al langer mee?
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:48:46 #193
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159851164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:28 schreef Regenbui het volgende:
Pappa mag binnenkort ook naar K3, wat erg ;) Zag vanavond Jodelee voor het eerst. Wat een pretbek heeft die Marthe, super grappig.

[ afbeelding ]
Je bent vast niet de enige papapa dus maak je geen zorgen
K3 Loves You
pi_159851234
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:44 schreef HesterB het volgende:

[..]

Leest papa dit forum al langer mee?
Heb alle complot theorien tijdens de selectie meekgeregen ;)


quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:48 schreef Jodelee het volgende:

[..]

Je bent vast niet de enige papapa dus maak je geen zorgen
Meer pappa's is lastiger vooraan staan ;)
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:23:18 #195
453989 Jodelee
There is no going back
pi_159859819
Wat is het hier toch rustig ! o|O
K3 Loves You
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:33:13 #196
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159862767
HKM ontwikkeld zich goed, KKJ zijn nog steeds bezig, diegenen die willen hebben allemaal kaartjes. Er is gewoon weinig te melden vrees ik.
Schapen zijn relax.
pi_159869959
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:33 schreef DumpTruck het volgende:
HKM
Origineel :')
  vrijdag 12 februari 2016 @ 22:49:50 #198
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159874858
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:59 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Origineel :')
Naja het is niet dat ze niet vooruit is gegaan, maar ook op dat opzicht vind ik het beduidend minder.
Schapen zijn relax.
pi_159875384
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:23 schreef Jodelee het volgende:
Wat is het hier toch rustig ! o|O
Dat lijkt maar zo, er moeten veel meelezers zijn. Mijn PDF met een overzichtje van de afleveringen van K3 kan het! is al meer dan 100 keer gedownload. Dat had ik nooit verwacht.
pi_159877427
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:05 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dat lijkt maar zo, er moeten veel meelezers zijn. Mijn PDF met een overzichtje van de afleveringen van K3 kan het! is al meer dan 100 keer gedownload. Dat had ik nooit verwacht.
Woww echt heel veel stiekeme meelezers dan
pi_159903815
Is rij 12 kut of te doen?
pi_159914147
quote:
Ik denk het niet. Studio 100 is als bedrijf eigenlijk een soort Disney van de lage landen en Disney wil geen producties van een concurrent op de eigen TV-zenders.

Verder heeft Studio 100 al meer dan tien jaar lang programma's lopen bij de NPO (vroeger TROS, tegenwoordig AvroTros) en die samenwerking willen ze voortzetten vanwege het grote bereik van de NPO zenders (die ook in heel Vlaanderen zijn te zien via de kabel). De speelfilms van K3 zijn in Nederland overigens steeds uitgezonden door de publieke omroep.

De onlangs aangekondigde intensivering van de samenwerking met RTL Telekids was een beetje een propagandastunt, want RTL Telekids is al jaren een partner van Studio 100.

Het schijnt dat Studio 100 voor K2 zoekt K3 en ook voor K3 zoekt K3 het liefst in zee wilde gaan met RTL4, maar die had kennelijk geen interesse of geen ruimte voor het programma op prime time en zo zijn ze bij SBS6 terechtgekomen.

In Vlaanderen volgt Studio 100 dezelfde strategie om haar eigen programma's te spreiden over verschillende zenders om een zo groot mogelijk bereik te krijgen. Behalve op de eigen TV-zender zijn Studio 100 producties ook dagelijks te zien op VTMKzoom en op Ketnet.
pi_159914200
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:11 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Studio 100 is als bedrijf eigenlijk een soort Disney van de lage landen en Disney wil geen producties van een concurrent op de eigen TV-zenders.

Verder heeft Studio 100 al meer dan tien jaar lang programma's lopen bij de NPO (vroeger TROS, tegenwoordig AvroTros) en die samenwerking willen ze voortzetten vanwege het grote bereik van de NPO zenders (die ook in heel Vlaanderen zijn te zien via de kabel). De speelfilms van K3 zijn in Nederland overigens steeds uitgezonden door de publieke omroep.

De onlangs aangekondigde intensivering van de samenwerking met RTL Telekids was een beetje een propagandastunt, want RTL Telekids is al jaren een partner van Studio 100.

Het schijnt dat Studio 100 voor K2 zoekt K3 en ook voor K3 zoekt K3 het liefst in zee wilde gaan met RTL4, maar die had kennelijk geen interesse of geen ruimte voor het programma op prime time en zo zijn ze bij SBS6 terechtgekomen.

In Vlaanderen volgt Studio 100 dezelfde strategie om haar eigen programma's te spreiden over verschillende zenders om een zo groot mogelijk bereik te krijgen. Behalve op de eigen TV-zender zijn Studio 100 producties ook dagelijks te zien op VTMKzoom en op Ketnet.
Ik was ook niet serieus, natuurlijk gaat er nooit iets van Studio 100 op Disney XD komen. Maar denk als Gert het echt zou willen ze best wel een goeie deal met Disney zouden kunnen sluiten, lukte met Nickelodeon toch ook.

K3 is hier nu op 3 zenders te zien, SBS 6, RTL 8/Tele Kids en de Publieke omroep in Belgie alleen op VTM/VTMKzoom er komt verder niks van K3 daar op de publieke omroep. Overigens heel erg dom (had ik waarschijnlijk al gezegd) dat RTL 4 niks zag in K2 zoekt K3. Dan hadden we Angela Groothuizen ipv Patty gehad (overigens had ik haar sass wel gemist) en waarschijnlijk Irene Moors ofzo ipv Gerard.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zondag 14 februari 2016 @ 17:23:03 #205
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159914490
Irene Moors. :r
En vroeger was ze tof in telekids dus ik vond haar ooit wel leuk.
Schapen zijn relax.
pi_159914544
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:13 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik was ook niet serieus, natuurlijk gaat er nooit iets van Studio 100 op Disney XD komen. Maar denk als Gert het echt zou willen ze best wel een goeie deal met Disney zouden kunnen sluiten, lukte met Nickelodeon toch ook.
Ik denk niet dat Disney daar echt in is geïnteresseerd, dat is en blijft een Amerikaans bedrijf dat alleen maar de eigen producties wil promoten. Verhulst gaat ook geen Disney programma's toelaten op zijn eigen TV-zender. Hij heeft wel uitzendlicenties voor een aantal oude series verworven (zoals Pippi Langkous) dus die komen dan weer wel voorbij op Studio 100 TV.

Prinsessia loopt overigens op Ketnet, als je daarin bent geïnteresseerd.
pi_159915210
Is dit...



een random heruitgave van deze DVD?

pi_159915955
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:53 schreef Maartel het volgende:
Is dit...

[ afbeelding ]

een random heruitgave van deze DVD?

[ afbeelding ]
De oorspronkelijke DVD is uit 2003 en de heruitgave is uit 2009. De inhoud is hetzelfde, afgezien van de trailers. Dit was de eerste grote K3 show waarvan een integrale registratie is uitgebracht. De reden voor de heruitgave is misschien geweest dat Kathleen de groep in 2009 verliet en veel fans deze DVD wellicht nog wilden hebben als aandenken.
pi_159917509
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 18:26 schreef Riparius het volgende:

[..]

De oorspronkelijke DVD is uit 2003 en de heruitgave is uit 2009. De inhoud is hetzelfde, afgezien van de trailers. Dit was de eerste grote K3 show waarvan een integrale registratie is uitgebracht. De reden voor de heruitgave is misschien geweest dat Kathleen de groep in 2009 verliet en veel fans deze DVD wellicht nog wilden hebben als aandenken.
Ah oke! Het voelde een beetje willekeurig dat ze 1 show opnieuw uitgaven, maar dan weet ik dat ik niet op die dvd hoef te azen, want daar staat niets op wat ik nog niet heb.
Alleen de laatste 2 tours en K3 In Nederland nog, en dan is mijn collectie wat mij betreft compleet :)
pi_159917841
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:33 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ah oke! Het voelde een beetje willekeurig dat ze 1 show opnieuw uitgaven, maar dan weet ik dat ik niet op die dvd hoef te azen, want daar staat niets op wat ik nog niet heb.
Alleen de laatste 2 tours en K3 In Nederland nog, en dan is mijn collectie wat mij betreft compleet :)
Nu ja, een echte completist wil ze natuurlijk beide hebben vanwege de verschillende hoezen ...

Een overzichtje (niet compleet!) van K3 DVD's vind je trouwens hier.
pi_159917908
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:44 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nu ja, een echte completist wil ze natuurlijk beide hebben vanwege de verschillende hoezen ...

Een overzichtje (niet compleet!) van K3 DVD's vind je trouwens hier.
Haha zo'n completist ben ik qua K3 dan net niet. Beperk me sowieso tot de concerten (en de paar dvd's waar unieke videoclips opstaan), en de heruitgaves van albums koop ik ook hooguit als ik ze een keer tweedehands voor een euro zie liggen.
't is al genoeg uit de hand gelopen, 19 van mijn mijn 112 muziekdvd's zijn van K3 :P

(Gelukkig zijn ze alfabetisch in goed gezelschap met Kus, K-otic en Kinderen Voor Kinderen :') )
pi_159918113
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:46 schreef Maartel het volgende:

[..]

Haha zo'n completist ben ik qua K3 dan net niet. Beperk me sowieso tot de concerten (en de paar dvd's waar unieke videoclips opstaan), en de heruitgaves van albums koop ik ook hooguit als ik ze een keer tweedehands voor een euro zie liggen.
't is al genoeg uit de hand gelopen, 19 van mijn mijn 112 muziekdvd's zijn van K3 :P

(Gelukkig zijn ze alfabetisch in goed gezelschap met Kus, K-otic en Kinderen Voor Kinderen :') )
Ah, je verzamelt alleen muziek DVD's van K3. Alleen shows, of ook TV-specials? En waarom niet dingen als Hallo K3 en K3 kan het? Of download je die?
pi_159918765
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:54 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ah, je verzamelt alleen muziek DVD's van K3. Alleen shows, of ook TV-specials? En waarom niet dingen als Hallo K3 en K3 kan het? Of download je die?
Ik heb 2 recentere specials omdat daar (in mijn ogen) nieuwe 'echte' videoclips in zitten, en omdat ik net wat meer met KKJ heb dan met KKK. En, hoe raar dat bij zo'n groep ook mag klinken, het gaat me voornamelijk om de muziek. Bij andere popartiesten ben ik ook vooral geinteresseerd in ofwel een verzameling van hun clips, of een concert. Dvd's waarop ze hun huis en babyfoto's laten zien met 1 of 2 clips als bonusmateriaal sla ik over.
Geplayback in de sneeuw vind ik zelf toch net wat minder boeiend.

Oh en wat betreft Hallo K3, ik heb het een kans gegeven, maar da's echt niet mijn ding. K3 Kan Het evenmin, kan me niet echt boeien, laat staan dat ik er een dvd van zou willen hebben.
pi_159920499
In de Nederlandstalige top 100 van 2016 inmiddels op de 11e plaats met hun nieuwe beuker

1) SFB - Nu Sta Je Hier ft. Broederliefde & Ronnie Flex 5.348.000 kliks
2) Broederliefde - Alaka ft. KaliBwoy & SBMG 4.411.000
3) Josylvio - Le7nesh ft. Sevn Alias 3.369.000
4) SFB - Strangers 2.934.000 kliks
5) BOEF - Gewoon BOEF 2.011.000
6) Ronnie Flex - Wij Zijn Altijd 1.604.000
7) Sevn Alias - 101Barz Wintersessie (2016) 1.603.000
8) Ali B - Een klein beetje geluk Ft Sevn Alias 1.491.000
9) Sevn Alias - Kifesh 1.377.000
10) Lijpe - Dagen Vliegen Voorbij 1.220.000
11) K3 - Jodelee 1.172.000
12) Seffelinie - Opeens 1.037.000
13) Boef - Over met rappers 1.023.000
14) Two Crooks & F1rstman - Op En Neer 1.000.000
pi_159932544
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:14 schreef riazop het volgende:
In de Nederlandstalige top 100 van 2016 inmiddels op de 11e plaats met hun nieuwe beuker

1) SFB - Nu Sta Je Hier ft. Broederliefde & Ronnie Flex 5.348.000 kliks
2) Broederliefde - Alaka ft. KaliBwoy & SBMG 4.411.000
3) Josylvio - Le7nesh ft. Sevn Alias 3.369.000
4) SFB - Strangers 2.934.000 kliks
5) BOEF - Gewoon BOEF 2.011.000
6) Ronnie Flex - Wij Zijn Altijd 1.604.000
7) Sevn Alias - 101Barz Wintersessie (2016) 1.603.000
8) Ali B - Een klein beetje geluk Ft Sevn Alias 1.491.000
9) Sevn Alias - Kifesh 1.377.000
10) Lijpe - Dagen Vliegen Voorbij 1.220.000
11) K3 - Jodelee 1.172.000
12) Seffelinie - Opeens 1.037.000
13) Boef - Over met rappers 1.023.000
14) Two Crooks & F1rstman - Op En Neer 1.000.000
WHAHAHA zo tussen die andere nummers :')
pi_159933229
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 12:33 schreef Toeps het volgende:
WHAHAHA zo tussen die andere nummers
Echt he het contrast met al die andere liedjes _O- _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 15 februari 2016 @ 13:27:11 #217
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159933942
Ik ken letterlijk geen enkele van die andere nummers, en als ik ze zo lees mis ik weinig.
Schapen zijn relax.
pi_159935054
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:52 schreef HesterB het volgende:
Is rij 12 kut of te doen?
Rij 12 is prima
pi_159935297
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:27 schreef DumpTruck het volgende:
Ik ken letterlijk geen enkele van die andere nummers, en als ik ze zo lees mis ik weinig.
Het is dan ook de enige BLANKE act in de best bekeken top 20 momenteel.

Nou ja, door die 2 Vlaamse meisjes toch wel een beetje autochtoon..
pi_159935720
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:11 schreef riazop het volgende:
Het is dan ook de enige BLANKE act in de best bekeken top 20 momenteel.

:') :')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 15 februari 2016 @ 15:23:46 #221
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159937122
Poedel je avatar. _O_

quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:11 schreef riazop het volgende:Het is dan ook de enige BLANKE act in de best bekeken top 20 momenteel.

Nou ja, door die 2 Vlaamse meisjes toch wel een beetje autochtoon..
Ik ben half vlaams, én ik waardeer hiphop dus hier heb je me niet mee. ;)
Schapen zijn relax.
pi_159937228
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:23 schreef DumpTruck het volgende:

Ik ben half vlaams, én ik waardeer hiphop dus hier heb je me niet mee. ;)
Ik probeer je niet "te hebben" hoor, maar als je de nummer 1 niet eens kent...

Is trouwens een housenummer dat je overal in de clubs hoort.

de enige hiphop die tot nog toe in de meest bekeken lijst van 2016 staat zijn de nummers van BOEF en SEVN ALIAS. Is nog niet echt voor een heel groot publiek denk ik.

Wat K3 gemeen heeft met een aantal andere acts is vooral dat ze in EN Nederland EN Belgie scoren. Voor Flex, Kleine, en Ali B geldt dat ook.
pi_159938142
Waarom haalt Jodelee dit en de leukere nummers niet? Of komt dat doordat het een single is?
't Echte en 't ware!
  maandag 15 februari 2016 @ 16:39:46 #224
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159938815
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:12 schreef Japepk het volgende:
Waarom haalt Jodelee dit en de leukere nummers niet? Of komt dat doordat het een single is?
Voornamelijk ja, volgens mij kunnen theoretisch gezien nummers die geen (recente) single zijn wel charten (in de VS iig). Maar is het ontzettend uitzonderlijk.
Schapen zijn relax.
pi_159939212
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:12 schreef Japepk het volgende:
Waarom haalt Jodelee dit en de leukere nummers niet? Of komt dat doordat het een single is?
Die lijstjes zeggen tegenwoordig niets meer. Vroeger was er precies één manier om aan een officiële versie van een nummer te komen, namelijk de geluidsdrager in de winkel kopen. De verkoopcijfers waarop de Top 40 en andere hitlijsten waren gebaseerd waren zo een betrouwbare graadmeter. Maar dat is niet meer zo sinds er geen fysieke singles meer worden uitgebracht. Er is geen enkele manier om te controleren of cijfers over betaalde downloads wel kloppen en ook zijn die cijfers niet relevant omdat bijvoorbeeld sommige diensten wel worden meegeteld en andere weer niet. Daarom is de Top 40 ook gestopt met het laten meetellen van downloads. En hoe zit het met streaming via bijvoorbeeld Spotify? En als je dat mee wil laten tellen waarom zou je dan het aantal views van de bijbehorende clip of clips op YouTube en andere sites niet ook meetellen?
pi_159939715
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:54 schreef Riparius het volgende:

[..]

...En hoe zit het met streaming via bijvoorbeeld Spotify? En als je dat mee wil laten tellen waarom zou je dan het aantal views van de bijbehorende clip of clips op YouTube en andere sites niet ook meetellen?
Billboard in de VS doet dat al een paar jaar.

In Nederland is men daar huiverig voor want het "grote publiek" ziet niet echt op keiharde Hollandse rap of het Vlaamse K3 tewachten, zo denkt men.
Nochtans scoren deze richtingen op youtube nu net verreweg het beste op internet. Veel beter dan een Ilse Delange of Anouk of zo. Die zouden verdwijnen uit de charts.
pi_159943106
Wel opvallend hoe veel Marthe voor haar fans doet in vergelijking met Hanne en Klaasje. Marthe liket heel erg vaak foto's van fans op instagram en vanmiddag deed ze zelfs dit op twitter:
https://twitter.com/Marthedep/status/699263852354084864?lang=nl

Lief om te zien hoe erg Marthe probeert zo veel mogelijk fans een plezier te doen op social media. Niet dat Klaasje en Hanne hun fans niet bedanken of waarderen hoor, dat doen ze zeker wel. Maar je merkt wel dat Marthe vaker dingen liket of reageert.
pi_159943775
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:23 schreef DumpTruck het volgende:
Poedel je avatar. _O_
Doge Marthe _O- _O_

quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:12 schreef Japepk het volgende:
Waarom haalt Jodelee dit en de leukere nummers niet? Of komt dat doordat het een single is?
Jodelee is inderdaad de 2de officiele single van het album.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159944141
Also Sisi en ik hadden een theorie.

Wat als Marie écht de dochter is van Gert en Kristel? Stel Kristel wilde haar plek verzekeren om forever in K3 te blijven, dus verkocht ze haar eerstgeborene aan Studio 100. Maar aangezien Marie ook de dochter van Gert is maakt dat haar de enige rechtmatige troonopvolgster om in K3 te komen.

_O- _O- _O- _O-

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159944793
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:14 schreef riazop het volgende:

[..]

Billboard in de VS doet dat al een paar jaar.

In Nederland is men daar huiverig voor want het "grote publiek" ziet niet echt op keiharde Hollandse rap of het Vlaamse K3 tewachten, zo denkt men.
Nochtans scoren deze richtingen op youtube nu net verreweg het beste op internet. Veel beter dan een Ilse Delange of Anouk of zo. Die zouden verdwijnen uit de charts.
Mijn punt was meer dat de huidige lijstjes op geen enkele manier meer representatief zijn. Alles is te manipuleren en het hangt er maar net vanaf wat je wel en niet meetelt en hoe. En zelfs al zou je YouTube hits meetellen, waarom dan bijvoorbeeld Vimeo en Dailymotion niet?

Er is veel veranderd in een paar jaar, want in 2009 had je nog echte CD singles van K3 en die werden ook massaal verkocht. Dit soort plaatjes zullen we niet meer zien:

pi_159945094
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:03 schreef Riparius het volgende:

Dit soort plaatjes zullen we niet meer zien:

[ afbeelding ]
Vooral ook omdat KKJ geen singles meer uit gaan brengen :P
't Echte en 't ware!
pi_159945249
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Also Sisi en ik hadden een theorie.

Wat als Marie écht de dochter is van Gert en Kristel? Stel Kristel wilde haar plek verzekeren om forever in K3 te blijven, dus verkocht ze haar eerstgeborene aan Studio 100. Maar aangezien Marie ook de dochter van Gert is maakt dat haar de enige rechtmatige troonopvolgster om in K3 te komen.

_O- _O- _O- _O-

[ afbeelding ]
Bewijsmateriaal
Edit: oh dit was al gepost _O-
pi_159945470
Enkel jammer dat Kristel daaronder blond is.

pi_159945499
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:23 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Enkel jammer dat Kristel daaronder blond is.
beneden*
:') :') :') :') :') :') :') :') :')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159948768
Vanwege de onverwacht grote belangstelling voor mijn PDF met een overzichtje van alle afleveringen van K3 kan het! (meer dan 130 downloads in enkele dagen) heb ik nu ook een overzichtje van alle afleveringen van Hallo K3! online gezet dat ik voor mezelf had gemaakt. Dit is vanaf nu hier te bekijken en te downloaden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 15-02-2016 22:07:27 ]
pi_159950003
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:41 schreef Riparius het volgende:
Vanwege de onverwacht grote belangstelling voor mijn PDF met een overzichtje van alle afleveringen van K3 kan het! (meer dan 130 downloads in enkele dagen) heb ik nu ook een overzichtje van alle afleveringen van Hallo K3! online gezet dat ik voor mezelf had gemaakt. Dit is vanaf nu hier te bekijken en te downloaden.
130 hahahaha echt niet normaal meer..
pi_159953723
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:03 schreef Riparius het volgende:

[..]

Mijn punt was meer dat de huidige lijstjes op geen enkele manier meer representatief zijn.
Dat is grotendeels juist.

Maar ik legde je uit waarom de Nederlandse mainstreamradio daar ook helemaal niet op zit te wachten.

Veel platen die zij pushen zouden in de charts buiten de boot vallen. En de turn off rates van K3 of SEVN Alias zijn relatief hoog.
Dat is de reden.
pi_159957996
Allemaal gefeliciteerd met onze heldin!! :) <3
  dinsdag 16 februari 2016 @ 12:33:46 #239
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159961761
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:55 schreef HesterB het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met onze heldin!! :) <3
Frida Bervoets is niet jarig hoor. :s)
Schapen zijn relax.
pi_159963961
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:55 schreef HesterB het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met onze heldin!! :) <3
Kim Jong-il zou ook jarig zijn vandaag ;(
pi_159964896
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:41 schreef Riparius het volgende:
Vanwege de onverwacht grote belangstelling voor mijn PDF met een overzichtje van alle afleveringen van K3 kan het! (meer dan 130 downloads in enkele dagen) heb ik nu ook een overzichtje van alle afleveringen van Hallo K3! online gezet dat ik voor mezelf had gemaakt. Dit is vanaf nu hier te bekijken en te downloaden.
Enorm bedankt! Die K3 Kan Het samenvattingen per aflevering was vooral leuk om in mijn K3 folder te hebben slingeren voor de verzameling, maar Hallo K3's deze ga ik ook echt goed gebruiken.
pi_159965008
Jindra laat doorschemeren dat ze aan het repeteren is voor een upcoming musical.

https://www.facebook.com/jindravs/posts/619543811529149

(is dit nog steeds relevant in een K3 draadje? Ja toch? Ik ga er namelijk een kaartje voor kopen door K3 zoekt k3.)
pi_159965466
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Jindra laat doorschemeren dat ze aan het repeteren is voor een upcoming musical.

https://www.facebook.com/jindravs/posts/619543811529149

(is dit nog steeds relevant in een K3 draadje? Ja toch? Ik ga er namelijk een kaartje voor kopen door K3 zoekt k3.)
Als het aan mij lag had Jindra in K3 gezeten, dus ja :D
pi_159966115
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:07 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Enorm bedankt! Die K3 Kan Het samenvattingen per aflevering was vooral leuk om in mijn K3 folder te hebben slingeren voor de verzameling, maar Hallo K3's deze ga ik ook echt goed gebruiken.
Inmiddels al 35 downloads van het Hallo K3! overzichtje terwijl het er nog geen dag op staat, dus kennelijk is hier ook wel belangstelling voor.

Waarschijnlijk heb je ook wel gezien dat RTL8 afleveringen 3 en 8 van seizoen 2 van K3 kan het! heeft overgeslagen en in plaats daarvan de afleveringen 3 en 8 van seizoen 1 heeft uitgezonden. Ik ben erachter gekomen dat ze dat ook al maanden doen op het 24/7 themakanaal RTL Telekids. Heb de klantenservice daarover gemaild maar die reageren niet op mijn vraag waarom ze dat doen en of ze de ontbrekende afleveringen alsnog uit gaan zenden.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 16:05:40 #245
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159966195
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:(is dit nog steeds relevant in een K3 draadje? Ja toch? Ik ga er namelijk een kaartje voor kopen door K3 zoekt k3.)
Jindra was voor mij de nieuwe blonde, dus... :Y
Schapen zijn relax.
pi_159968249
2 x K3 in de alltime Nederlandstalige youtube top 10 miljoen plus club

1 Yes-R - Uit Elkaar 22.051.000 kliks
2) Kenny B - Parijs 21.685.000
3) Party Piet Pablo - Zwarte Pieten Stijl 21.381.000
4) Lil Kleine & Ronnie Flex - Drank & Drugs 21.065.000
5) Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee 19.692.000
6) Yellow Claw & The Opposites - Thunder 18.195.000
7) K3 - Mama Se 16.888.000
8) Yellow Claw - Krokobil ft Sjaak & Mr Polska 16.886.000
9) Maaike Ouboter - Dat ik je mis 15.519.000
10) Kinderen voor Kinderen - Klaar voor de start 14.972.000
11) Nino & Priester - Uit het oog 13.602.000
12) Gio - Ik denk aan jou 13,514.000
13) Nick en Simon - Rosanne 13.177.000
14) Ronnie Flex & Mr. Polska - Niemand 13.078.000
15) Café The Block - Het Vliegerlied 12.973.000
16) Nielson - Sexy als ik dans 12.738.000
17) Party Piet Pablo - De Pieten Sinterklaas Move 12.047.000
18) Lil' Kleine & Ronnie Flex - Zeg Dat Niet 12.107.0000
19) Appa ft. Douzi - Ana Maghrabi 11.917.000
20) Ali B Ft Yes-R & Akon – Ghetto 11.716.000
21) Yes-R & Soesi B - Hey Schatje 11.491.000
22) Gers Pardoel - Bagagedrager ft Sef 11.266.000
23) Kinderen voor Kinderen - Hallo wereld 10.897.000
24) Darryl ft Ali B, Soumia & Rio – Eeyeeyo 10.799.000
25) Niels Littooij - Beauty & the brains 10.794.000
26) K3 - Waar zijn die engeltjes 10.593.000
27) Aliyah - L.O.V.E. 10.320.000
28) De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof 10.250.000
29) Gio - je hebt me 10.094.00
30) Dyna - Round & Round ft. F1rstman, Lil Kleine & Bollebof 10.062.000
pi_159969619
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:55 schreef HesterB het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met onze heldin!! :) <3
Josje werd vanochtend vroeg gebeld door Peter Van de Veire in zijn Ochtendshow op MNM. Je kunt het programma hier terugluisteren maar de radiospeler die de VRT tegenwoordig gebruikt is crap, dus ik heb het fragmentje met Josje even geript en op Mediafire gezet. Je kunt het hier terugluisteren.
pi_159970452
Morgenavond weer een nieuwe K3 spoof in 'Tegen De Sterren Op'.

http://newsmonkey.be/article/63731
pi_159984076
Kijk eens wie er op het feestje van Josje was
https://www.instagram.com(...)y=charlots_of_things

Madame K

Zouden H en M niet uitgenodigd zijn? ;)
pi_159992777
quote:
Marthe lag vast al in bed. Volgens mij waren Karen en Kristel er ook niet bij.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159993312
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159993963
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:47 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Marthe lag vast al in bed. Volgens mij waren Karen en Kristel er ook niet bij.
Ja denk het ook. Marthe is niet zo'n feestbeest ;)

Van karen en kristel begrijp ik het, karens zoontje is vandaag jarig. En kristel is ook geen 20 meer, dus dan begrijp ik het nog wel. Maar Marthe houdt dan nog minder van feestjes dan ik al doorhad
pi_159996654
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:34 schreef HesterB het volgende:

[..]

Ja denk het ook. Marthe is niet zo'n feestbeest ;)

Van karen en kristel begrijp ik het, karens zoontje is vandaag jarig. En kristel is ook geen 20 meer, dus dan begrijp ik het nog wel. Maar Marthe houdt dan nog minder van feestjes dan ik al doorhad
Kristel is ook niet meer zo besties met Josje denk ik _O- Als Marthe er was zou Kristel er ook wel zijn. Wel jammer tbh, geen leuke foto van KKJ dus ;(
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159996921
Wie weet waren enkel K en H uitgenodigd en moest ze die andere 3 trutjes niet op haar toffe partijtje hebben.
pi_159997185
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Wie weet waren enkel K en H uitgenodigd en moest ze die andere 3 trutjes niet op haar toffe partijtje hebben.
Ja alles is mogelijk, maar dat zou wel echt heel heel heel erg lullig zijn. Hanne en Klaasje uitnodigen en Marthe niet. En daar dan vervolgens wel nog even tientallen shows mee moeten doen. Is Josje daartoe in staat denk je?
pi_159997207
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef HesterB het volgende:

[..]

Ja alles is mogelijk, maar dat zou wel echt heel heel heel erg lullig zijn. Hanne en Klaasje uitnodigen en Marthe niet. En daar dan vervolgens wel nog even tientallen shows mee moeten doen. Is Josje daartoe in staat denk je?
Het zijn geen meisjes van 14 meer :)
pi_159997640
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:56 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Het zijn geen meisjes van 14 meer :)
Nee maar come on, ik vind het eerder iets voor meisjes van 14 om 1 van de 3 niet uit te nodigen.
pi_159997883
Misschien was Lauren wel uitgenodigd en Marthe niet. _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_160004903
Ze zijn weer erg leuk nagedaan bij 'Tegen de sterren op' :')
Je kan het nu al terugkijken namelijk.

Vooral Marthe doet ze goed na vind ik, ze klinkt echt hetzelfde hahah
pi_160008335
Tegen de Sterren Op youtubelinkje:
Het is veel leuker dan ik me voor mogelijk had gehouden.
Hoogtepunten:
De 'mama Kristel' en het niet loslaten van haar gedoe is zo mooi gedaan.
Hanne: 'Wij zijn ook niet de echte K3' :')

Verder props voor kleine subtiele easter eggs zoals Klaasje met een steeds te wat opgetrokken jurkje, haar geloofwaardige Nederlandse accent zonder er een karikatuur van te maken, Marthe de rollende RRrr. Ok dat laatste was niet subtiel :')
pi_160008645
Jurkmomentjes

klik om te spelen

klik om te spelen
pi_160009585
quote:
Ik heb nog nooit zoiets moois gezien _O-
pi_160012014
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 00:03 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Tegen de Sterren Op youtubelinkje:
Het is veel leuker dan ik me voor mogelijk had gehouden.
Hoogtepunten:
De 'mama Kristel' en het niet loslaten van haar gedoe is zo mooi gedaan.
Hanne: 'Wij zijn ook niet de echte K3' :')

Verder props voor kleine subtiele easter eggs zoals Klaasje met een steeds te wat opgetrokken jurkje, haar geloofwaardige Nederlandse accent zonder er een karikatuur van te maken, Marthe de rollende RRrr. Ok dat laatste was niet subtiel :')
HAHAHAHAHA DIT IS GEWELDIG!
  donderdag 18 februari 2016 @ 12:09:46 #265
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160013901
Ik weet niet hoe ik bij dit filmpje uitkwam.. :+ Maar zijn dit niet Jantien van K3zktK3 en die ene blonde van K2zktK3? :D





[ Bericht 1% gewijzigd door rowan634 op 18-02-2016 12:15:32 ]
TEAM TAFEL
pi_160014661
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:09 schreef rowan634 het volgende:
Ik weet niet hoe ik bij dit filmpje uitkwam.. :+ Maar zijn dit niet Jantien van K3zktK3 en die ene blonde van K2zktK3? :D

[ afbeelding ]

Inderdaad. Links Anne Deliën en rechts Jantien Euwe.
pi_160016704
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 04:27 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit zoiets moois gezien _O-
Voor wie dit fragment wil bewaren, hier is het linkje naar de .mp4 van VTM.

TDSO heeft zichzelf wel overtroffen met dit stukje, het zit propvol oude en nieuwe spoofs. Martha en Hanna, Klankbordje bij wie alles net iets later binnenkomt zoals met een correspondent in de VS bij het journaal, en die voortdurend dingen verkeerd interpreteert en out of the loop is (wie is Max nou weer?), de oordoppen, Kristel die een tweet voorleest dat ze erg wordt gemist en begint te janken als ze terugdenkt aan de good old days toen ze zelf dagelijks handtekeningen uitdeelde, Hanne die opmerkt dat ze niet de echte K3 zijn (how right you are, Clara!), Kristel die opmerkt dat uitgerekend Marthe er nog niet klaar voor is, de 'bedraifswagen' van Gertje's nieuwste speeltje, Kristel die haar mobieltje (eh, sorry Marcel, GSM) het raam uit flikkert, Nik Kershaw op de radio en de meisjes die denken dat het hun nummer is, Kristel als rolmodel (klootzakskes!).... wauw.

Nathalie Meskens springt er wel uit als Marthe, maar typetjes doen is haar dan ook op het lijf geschreven (eerder deed ze Karen). Clara Cleymans is ook goed gecast als Hanne met haar droge opmerkingen. En Ella Leyers (die eerder Josje deed) kan inderdaad goed een Nederlands accent imiteren.
pi_160017266
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:05 schreef Riparius het volgende:
(how right you are, Clara!)
Maakte je nou net een Doctor Who reffrence _O_ _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:05 schreef Riparius het volgende:
Gertje's nieuwste speeltje
Als Gert er als Guga uit zou zien wil ik ook wel zijn speeltje zijn :9~
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_160020252
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:42 schreef Riparius het volgende:

[..]

Inderdaad. Links Anne Deliën en rechts Jantien Euwe.
Als het toch over haar gaat, dan deel toch maar dit boeiende filmpje van Jantien over haar ervaringen met het werken in de entertainment sector. Is ook wel relevant voor hoe K3 erin zit vast.
pi_160020969
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:52 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Als het toch over haar gaat, dan deel toch maar dit boeiende filmpje van Jantien over haar ervaringen met het werken in de entertainment sector. Is ook wel relevant voor hoe K3 erin zit vast.
Jeetje, haar doelgroep is 10?
pi_160021079
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:34 schreef Toeps het volgende:

[..]

Jeetje, haar doelgroep is 10?
Jouw doelgroep toch ook?
pi_160021119
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:39 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Jouw doelgroep toch ook?
Zie je mij ooit op zo'n kinderachtige toon praten? Dit vinden ze zelfs bij K3 te kinderachtig, dit is dat toontje waar Karen en Kristel jeuk van krijgen.
pi_160022416
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Toeps het volgende:

Zie je mij ooit op zo'n kinderachtige toon praten? Dit vinden ze zelfs bij K3 te kinderachtig, dit is dat toontje waar Karen en Kristel jeuk van krijgen.
Ik vond haar toon eigenlijk niet zo zeer kinderachtig, deed me eigenlijk best aan Kristel denken alleen wat minder be-lerend.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_160022430
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Toeps het volgende:

[..]

Zie je mij ooit op zo'n kinderachtige toon praten? Dit vinden ze zelfs bij K3 te kinderachtig, dit is dat toontje waar Karen en Kristel jeuk van krijgen.
Ik vind het wel van zelfvertrouwen getuigen dat ze niet hip hoeft te doen en gewoon informatie wil overbrengen.
pi_160022464
Nora leeft overigens ook nog en flawless as always, ze heeft inmiddels een HD camera.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_160022821
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:30 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Maakte je nou net een Doctor Who reference _O_ _O_

[..]
Je bent goed bij de les.
quote:
Als Gert er als Guga uit zou zien wil ik ook wel zijn speeltje zijn :9~
Nou ik niet, maar smaken verschillen. Ik wil Kristel wel troosten (de echte wel te verstaan, niet Tine Embrechts).
pi_160023141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:00 schreef Riparius het volgende:
Je bent goed bij de les.
Sarah snapte m'n Doctor Who reference ook.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_160023427
Ik mis Maartenfr12

klik om te spelen
pi_160023667
Also nog nooit eerder gezien (door mij igg) K3 foto. Zouden ze hier Superhero zingen of een Mega Mindy cover?

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_160026714
OMG JONGENS KLAUREN IS HERENIGD. ZIE INSTAGRAM KLAASJE
pi_160026810
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:20 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik mis Maartenfr12

[ afbeelding ]
Ik dacht vanmiddag nog, wat was de talentenjacht toch heerlijk om naar te kijken. Hoe om ik was na die eerste bootcampaflevering, hoe Demi mijn hart veroverde met 'Amor', hoe stom de haren waren, hoe in de finale niet één combinatie écht kon bekoren...
't Echte en 't ware!
  donderdag 18 februari 2016 @ 21:36:38 #282
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_160027640
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 21:08 schreef HesterB het volgende:
OMG JONGENS KLAUREN IS HERENIGD. ZIE INSTAGRAM KLAASJE
Klauren O+


En daarna :o



[ Bericht 10% gewijzigd door jcdragon op 19-02-2016 01:15:05 ]
Isn't it ironic, don't you think
pi_160035182
quote:
17s.gif Op donderdag 18 februari 2016 21:36 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Klauren O+
[ afbeelding ]

En daarna :o

[ afbeelding ]
Ziet er romantisch uit met al die kaarsjes :P
pi_160035252
quote:
Beetje vreemd wel dat ze het hebben over een flat terwijl je door de ramen kunt zien dat de ruimte zich duidelijk op de begane grond bevindt. Dit is gewoon het K3 kan het! hoofdkwartier. Zelfs de kroonluchter hangt er nog.
pi_160047392
quote:
17s.gif Op donderdag 18 februari 2016 21:36 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Klauren O+
[ afbeelding ]

En daarna :o

[ afbeelding ]
Superlief die blote voetjes op de bank en de kaarsjes. Ik krijg weer hoop in ze.
Lauren lijkt hier het mannetje te zijn op de bovenste foto. Zoiets sluipt er vast in met Klaasje die nu al maanden in schattige jurkjes wordt geforceerd.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 20:51:14 #286
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_160051540
quote:
17s.gif Op donderdag 18 februari 2016 21:36 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Klauren O+
[ afbeelding ]

En daarna :o

[ afbeelding ]
Inspiratie voor een nieuw hoofdstuk Klauren?
With love :*
  vrijdag 19 februari 2016 @ 21:25:36 #287
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_160052870
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 04:27 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

lokquote
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 20:51 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Inspiratie voor een nieuw hoofdstuk Klauren?
:P
Isn't it ironic, don't you think
pi_160053927
Morgen om 9.00 komt de vlog van Nora waarin ze naar de K3-show gaat online op haar youtubekanaal (Nora Gharib)! Geen idee wat we daar in te zien krijgen, maar ik dacht: Ik meld het even :)
pi_160059535
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 20:51 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Inspiratie voor een nieuw hoofdstuk Klauren?
Klauren 2 speelt zich af in de zomer van 2016 dus dit is al gebeurd :D
pi_160059565
In Maastricht en Enschede deed Klaasje het ontzettend goed, maar vandaag in Eindhoven was het weer een drama. Dat iemand zo vals kan zingen... Niet te geloven. En dat terwijl het de afgelopen shows zo goed was gegaan!
Ik snap niet wat er aan de hand was. De chemie tussen HKM leek ook helemaal te zijn verdwenen...
  zaterdag 20 februari 2016 @ 02:50:27 #291
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160061874
het was misschien niet zo'n goed idee om 10 minuten voor het optreden nog een radio interview te doen met de Zwolse omroep !!! maar verder heb ik niets gelezen over dat klaasje slecht zong en er geen chemie zou zijn, lijkt me ook sterk, aangezien Klaasje op dit forum niet erg populair is en alles groot uitgemeten wordt.

http://www.destentor.nl/r(...)ij-rtv-zoo-1.5745066

[ Bericht 10% gewijzigd door Jodelee op 20-02-2016 02:55:37 ]
K3 Loves You
pi_160062738
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 02:50 schreef Jodelee het volgende:
het was misschien niet zo'n goed idee om 10 minuten voor het optreden nog een radio interview te doen met de Zwolse omroep !!! maar verder heb ik niets gelezen over dat klaasje slecht zong en er geen chemie zou zijn, lijkt me ook sterk, aangezien Klaasje op dit forum niet erg populair is en alles groot uitgemeten wordt.

http://www.destentor.nl/r(...)ij-rtv-zoo-1.5745066
Op welke minuut zijn ze te horen? Ik kan ze niet vinden
  zaterdag 20 februari 2016 @ 10:33:53 #293
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160063613
K3 Loves You
pi_160065814
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 02:50 schreef Jodelee het volgende:
het was misschien niet zo'n goed idee om 10 minuten voor het optreden nog een radio interview te doen met de Zwolse omroep !!! maar verder heb ik niets gelezen over dat klaasje slecht zong en er geen chemie zou zijn, lijkt me ook sterk, aangezien Klaasje op dit forum niet erg populair is en alles groot uitgemeten wordt.

http://www.destentor.nl/r(...)ij-rtv-zoo-1.5745066
Ik vond dat Klaasje het in Enschede en Maastricht erg goed deed en dat HKM een leuk groepje was tijdens die optredens, waarbij ze duidelijk vriendinnen leken te zijn en de vrolijke energie eraf spatte.
Gisteren in Eindhoven was dit absoluut niet het geval. Ik was zo teleurgesteld over de zangkwaliteiten van Klaasje die echt achteruit waren gegaan. Ook was het absoluut niet gezellig op het podium. Ze leken alledrie niks met elkaar te maken te willen hebben. Ze hebben elkaar bijvoorbeeld geen moment aangekeken.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 12:51:55 #295
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160065916
Zouden ze ruzie hebben ?, misschien stoppen ze er wel mee, dat is volgens mij toch wat iedereen wil.
K3 Loves You
pi_160065991
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:51 schreef Jodelee het volgende:
Zouden ze ruzie hebben ?, misschien stoppen ze er wel mee, dat is volgens mij toch wat iedereen wil.
Wat iedereen wil? Die signeersessie waar twee uur voor aanvang de rij werd gesloten, een hele uitverkochte tour, een album dat voor verkoop al 5x Platina was... Volgens mij wil niet iedereen dat ze stoppen hoor :')
  zaterdag 20 februari 2016 @ 12:57:17 #297
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160066009
Dit was ook cynisch bedoeld, natuurlijk wil ik dat ook niet, maar jammer, hoop dat het vandaag weer beter gaat,

Ik maak me juist veel zorgen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Jodelee op 20-02-2016 13:10:59 ]
K3 Loves You
pi_160066642
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:57 schreef Jodelee het volgende:
Dit was ook cynisch bedoeld, natuurlijk wil ik dat ook niet, maar jammer, hoop dat het vandaag weer beter gaat,

Ik maak me juist veel zorgen.
Ze hebben Studio 100 achter zich. Wat ze ook allemaal verkeerd doen, het zal allemaal toch wel lopen.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 13:49:06 #299
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_160067024
Ze mogen niet stoppen ookal zouden ze willen. _O-
Schapen zijn relax.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 14:47:46 #300
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_160067921
Stoppen? Ze zijn net begonnen.. Waarschijnlijk hebben ze een wurgcontract. :X :')
Isn't it ironic, don't you think
pi_160068055
Bye guys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')