abonnement Unibet Coolblue
pi_158747743
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:09 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Bij die deal zou het in totaal om ongeveer 380.000 BTC zijn gegaan. Was Satoshi toen (aug/sep 2013) de enige met toegang tot zo'n hoeveelheid?

Het is trouwens ook twijfelachtig of die deal daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Ferrier ontkent het en er is ook verder geen bewijs dat deze daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Kan dus net zo goed een onderdeel van een hoax zijn.

[..]

Dus wie spreekt hier de waarheid? Geen idee, maar het verhaal rammelt aan alle kanten. :s)
Ik dacht ergens een rechtbank stuk voorbij zien komen, kan de link niet zo snel terug vinden.

Tijd zal het ons leren. Persoonlijk hoop ik dat al het bewijs niet blijkt te kloppen. Satoshi moet geheim blijven. Wat vind jij?
pi_158747899
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:16 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik dacht ergens een rechtbank stuk voorbij zien komen, kan de link niet zo snel terug vinden.

Tijd zal het ons leren. Persoonlijk hoop ik dat al het bewijs niet blijkt te kloppen. Satoshi moet geheim blijven. Wat vind jij?
Zou wel interessant zijn als je die link nog kunt vinden.

Van mij mag/mogen hij/zij ook geheim blijven. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158747991
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:21 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel Satoshi
Dat zou wel vet zijn als dat ooit zou uitkomen.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 13:40:02 #29
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_158758544
https://bitinfocharts.com/top-100-richest-bitcoin-addresses.html

Je ziet dat er in de lijst maar 1 adres is met een eerste transactie in 2011.

Dit terwijl Bitcoin in 2009 al gepubliceerd is. Hoe weten we of Satoshi wel over deze wallet beschikt?

Daarbij het feit dat hij al tijden zich niet van zich heeft laten weten. Wat zal er aan de hand zijn? Misschien is ie wel dood. :{
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_158781344
quote:
Solar ook, over minder dan een jaar O+
Forcefield City Bewoner
  zondag 3 januari 2016 @ 04:03:24 #32
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_158781389
7 jaar geleden heeft Satoshi het Bitcoin genesis block gegenereerd om 18:15:05 UTC
https://en.bitcoin.it/wiki/Genesis_block#cite_note-block-1 https://blockchain.info/block-height/0

Gefeliciteerd iedereen *O*
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 januari 2016 @ 12:51:42 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158784843
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:49 schreef µ het volgende:

100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 januari 2016 @ 12:52:30 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158784861
Met puur de bestandsnaam achterhaald :7

En geen leuke trend :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158785128
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Met puur de bestandsnaam achterhaald :7

En geen leuke trend :{
Juist goed ^O^.
జ్ఞ‌ా
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 januari 2016 @ 13:08:22 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158785168
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:06 schreef µ het volgende:

[..]

Juist goed ^O^.
Sinds augustus is er behoorlijk wat gebeurd, die trend is verbroken :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 3 januari 2016 @ 21:10:02 #38
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_158800590
De Chinezen worden straks wakker... Tijd voor een maandagochtend dump? :P
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 4 januari 2016 @ 09:55:00 #39
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_158811500
http://www.nu.nl/beurs/41(...)-harde-koersval.html

quote:
Circuit breakers
De zogeheten circuit breakers werden ingevoerd na de dolle rit die de beurzen in China vorig jaar maakten. Daarbij liepen de koersen in de eerste helft van het jaar in recordtempo op, om vervolgens in een wekenlange vrije val te raken.

De Chinese regering wil voorkomen dat grote onrust op de markten de toch al afzwakkende groei van de economie schaadt.
Want als de koers te hard zakt sluit je gewoon de volledige stockmarket. :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_158812550
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:55 schreef TimKuik het volgende:
http://www.nu.nl/beurs/41(...)-harde-koersval.html

[..]

Want als de koers te hard zakt sluit je gewoon de volledige stockmarket. :')
Dat is tegenwoordig vrij standaard hoor als een index meer dan 5% zakt binnen 24h.
Herinner t me nog van de AEX, maar bijvoorbeeld ook de Dow Jones na 9-11 (twintowers attack).

Was wel apart: enerzijds in shock om die ramp, anderzijds balend dat de boel op slot ging. Ik was een uurtje of 2 voor die ramp net short gegaan op de AEX, rekening houdend met een daling van een paar puntjes. Die paar puntjes werden er uiteindelijk bizar veel.....
  maandag 4 januari 2016 @ 12:07:58 #41
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_158813942
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:55 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Dat is tegenwoordig vrij standaard hoor als een index meer dan 5% zakt binnen 24h.
Herinner t me nog van de AEX, maar bijvoorbeeld ook de Dow Jones na 9-11 (twintowers attack).

Was wel apart: enerzijds in shock om die ramp, anderzijds balend dat de boel op slot ging. Ik was een uurtje of 2 voor die ramp net short gegaan op de AEX, rekening houdend met een daling van een paar puntjes. Die paar puntjes werden er uiteindelijk bizar veel.....
Maar dat is toch juist hoe stockmarkets zouden moeten werken?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_158820675
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:07 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Maar dat is toch juist hoe stockmarkets zouden moeten werken?
De vraag is of een stockmarket wel werkt zoals t bedoeld was. als er totale (wellicht) ongefundeerde paniek uitbreekt.
Ik vind het eiglk wel een goed iets. Laat de markt maar even tot bezinnen komen en zich gaan realiseren of en wat er daadwerkelijk aan de hand is.
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 22:23:51 #43
42184 crew  DaMart
pi_158832106
Interessant artikel: Ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor de koers van BTC :).

quote:
De technologiebeurs Nasdaq heeft al miljoenen gespendeerd om te onderzoeken hoe ze gebruik kan maken van bitcoin om transacties vlotter te laten verlopen. Deze week registreerde de Nasdaq haar eerste aandelentransactie op de bitcoin blockchain.

Aan elke transactie met een fractie van een bitcoin kan een bericht gekoppeld worden. Dit bericht geeft dan informatie over welk actief er verhandeld wordt. Zo kunnen bitcoins aandelen, olie, huizen, enz. voorstellen.

De fractie van de bitcoin is dan te vergelijken met een postzegel. Een postzegel kost weinig, terwijl er in de enveloppe wel een heleboel geld kan zitten.

Volgens Nasdaq is het een historisch moment. “Het reduceert de tijd die nodig is om een transactie af te ronden enorm en maakt het gebruik van papieren aandelencertificaten onnodig.”, zo staat in het persbericht.

Nu duurt het nog drie dagen voor een aandelentransactie effectief afgerond is. Met behulp van bitcoin wordt die tijd teruggebracht tot slechts 10 minuten.

Door de afhandelingstijd van de transacties te verkorten dalen de kapitaalkosten en de systeemrisico’s voor de beursoperator drastisch.

“We geloven dat deze successvolle transactie een grote stap vooruit betekent voor de financiėle sector.”, zo zei Bob Greifeld, CEO van de Nasdaq.

Nasdaq zet volledig in op bitcoin. Eerder liet het ook al een bitcoinfonds toe op de Nasdaq Nordic in Stockholm. De ETN beheert al 23,5 miljoen aan bitcoin.

Aangezien er zoveel tijd en geld bespaard wordt lijkt het logisch dat bitcoin steeds meer gebruikt zal worden voor beurstransacties.

Ook de New York Stock Exchange experimenteert met bitcoin. Het lanceerde een bitcoinprijsindex en investeerde in bitcoinbedrijven.

Het is slechts een kwestie van tijd voor andere beurzen volgen en ook gebruik beginnen maken van bitcoin. En hoewel er voor elke transactie slechts een fractie van een bitcoin nodig is kan dit een enorme invloed hebben op de prijs van bitcoin.

Stel je maar eens voor hoeveel beurstransacties er elke dag plaatsvinden op de honderden beurzen wereldwijd… het potentieel is enorm!
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_158834636
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:23 schreef DaMart het volgende:
Interessant artikel: Ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor de koers van BTC :).

[..]

In het bronartikel komt het woord bitcoin welgeteld nul keer voor. Dus gebruiken ze hier de bitcoin-blockchain, of een eigen (gesloten, centrale) blockchain?
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 23:24:10 #45
42184 crew  DaMart
pi_158834736
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:22 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

In het bronartikel komt het woord bitcoin welgeteld nul keer voor. Dus gebruiken ze hier de bitcoin-blockchain, of een eigen (gesloten, centrale) blockchain?
Bronartikel had ik nog niet gelezen. Maar ik kreeg ook al de indruk dat het logischer was als ze een eigen blockchain hebben ontwikkeld. Ze zullen niet het risico willen lopen dat gevoelige informatie in een publieke blockchain als die van bitcoin terecht komt ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_158834926
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:23 schreef DaMart het volgende:
Interessant artikel: Ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor de koers van BTC :).

[..]

Lijkt wat op Factom.
pi_158839435
Ik ben ook steeds meer van mening dat BTC echt niet zomaar de nr1 gaat worden.
Zolang btc nog teveel een ordinair P&D is, gaat het niet mainstream worden. Het grote publiek gaat daar niet in investeren als ze het risico lopen binnen een paar dagen 10-20-30% te verliezen. Banken zullen het daarom ook niet gaan aanbevelen aan hun clientčle.

Banken daarnaast zijn al flink aan het investeren in digitale currencies, zo is er een samenwerking van ruim 40 internationale banken die "iets" ontwikkelen in combi met blockchain. Ik geloof nooit dat die banken voor hun "iets" btc gaan gebruiken omdat het er toch al is (met zijn beperkingen), maar met een nieuwe btc komen waar ze meer controle over hebben en dat hun cliėnten moeten gebruiken.
De belangen van banken, maar ook hun invloed is te groot om zichzelf gedeeltelijk buiten spel te gaan zetten.
De laatste tijd zie ik net iets teveel berichten waar alleen over blockchain gesproken wordt....

Zoals in dat artikel: stel je voor dat alle stockexchanges via de blockchain zouden gaan en er geen banken meer nodig zouden zijn..... De forex markt alleen al heeft een dagelijks volume van 3 biljoen (ik kan er een miljardje naast zitten). Dat laten de banken écht niet lopen......
pi_158839827
Een van de aantrekkelijke kanten van Bitcoin is nu juist dat banken er niet zo veel zeggenschap over hebben. Voor het gebruik zijn banken niet nodig, en ze kunnen het niet-gebruik ook niet afdwingen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:47:42 #49
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_158850477
Het gaat weer de goede kant op vandaag. :)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:04:41 #50
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_158854090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 07:43 schreef edraket31 het volgende:
Banken daarnaast zijn al flink aan het investeren in digitale currencies, zo is er een samenwerking van ruim 40 internationale banken die "iets" ontwikkelen in combi met blockchain. Ik geloof nooit dat die banken voor hun "iets" btc gaan gebruiken omdat het er toch al is (met zijn beperkingen), maar met een nieuwe btc komen waar ze meer controle over hebben en dat hun cliėnten moeten gebruiken.
De belangen van banken, maar ook hun invloed is te groot om zichzelf gedeeltelijk buiten spel te gaan zetten.
De laatste tijd zie ik net iets teveel berichten waar alleen over blockchain gesproken wordt....
Ik denk dat het vooral om blockchain technologie gaat. Dit zal dus betekenen dat het makkelijker gaat worden om transacties tussen verschillende banken te realiseren. Ik denk niet dat ze daadwerkelijk een eigen cryptocurrency gaan maken.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')