abonnement Unibet Coolblue
pi_158710817
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:07 schreef Wave103 het volgende:
Rianne :r :r :r
Rianne _O_ O+ _O_ (met Jan heb ik echter weinig... bedoel ik niet per se negatief, meer neutraal)

Ik kan mij overigens wel goed voorstellen dat Rianne bij veel mensen "uitersten" oproept (wat je ook in de reacties hier wel terugziet) :Y
Tails tell tales
pi_158711024
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Dat huis blijft geweldig. Die plek O+
Ja O+ Iedere keer weer denk ik, zo'n plek om te wonen wil ik ook! :(

Bertie O+ vind het echt leuk voor haar dat ze zo gelukkig is/lijkt met Esther :)
Tails tell tales
  donderdag 31 december 2015 @ 13:55:48 #103
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_158711109
Marieke is niet mager :') gewoon slanke, gezonde meid.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_158731496
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:55 schreef Revanches het volgende:
Marieke is niet mager :') gewoon slanke, gezonde meid.
De meerderheid van de bevolking is te dik, een slank iemand is dan al snel gek, dat blijkt wel weer. :+

Esther van Bertie is ook fijn gebouwd, maar voor de dikkerdjes altijd weer een reden om te roepen dat ze te weinig eet.

Leuk trouwens dat Yvon gewoon nog BZV blijft presenteren :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158731515
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 09:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De meerderheid van de bevolking is te dik, een slank iemand is dan al snel gek, dat blijkt wel weer. :+

Esther van Bertie is ook fijn gebouwd, maar voor de dikkerdjes altijd weer een reden om te roepen dat ze te weinig eet.
ik ben geen dikkertje, maar Esther is in mijn ogen beetje eng dun
pi_158731807
Ik weeg zelf ook weinig, maar ik vind Esther toch echt wel heel erg dun. Beetje heti iee van, als je haar arm aanraakt breekt hij in twee :?
  vrijdag 1 januari 2016 @ 11:48:03 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158732487
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 10:28 schreef SSJKliko het volgende:
Ik weeg zelf ook weinig, maar ik vind Esther toch echt wel heel erg dun. Beetje heti iee van, als je haar arm aanraakt breekt hij in twee :?
Ik had ooit een meisje in de klas zitten waarbij je dat gevoel ook had, maar die had dan weer niet zo'n groot hoofd.
Bij die magere poppetjes met zo'n hoofd dat niet in verhouding is tot de rest heb ik altijd het idee dat ze niet van nature zo slank zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158738908
Ik heb een collega gehad die net een streep was (met vrij groot hoofd), veel at & snoepte en nooit aankwam en er niet breekbaar uitzag. Ook bij de zwangerschap was ze mager en was het kind bijna de hele duur nauwelijks te zien. Pas na de bevalling was ze iets dikker en dat zag er een beetje opgezwollen uit, maar wel homogeen verdeeld.

Eigenlijk heeft Esther dat ook een beetje gekregen, een lichte indruk van gezwollen hoofd. Ze maakte voor de city-trip ook zo'n gespannen indruk en dat is een stuk minder geworden. Marieke is wel dun, maar niet vel over been zoals Esther was en heeft al helemaal niet dat enge breekbare.. Alleen in haar gezicht lijkt ze wat mager te zijn met een wat stugge huid.
pi_158973590
http://www.telegraaf.nl/t(...)kleren___.html?vp=34

Voorjaar dus kickoff en najaar 2016 de 9e serie op de buis.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 januari 2016 @ 20:19:08 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159289579
quote:
Zoontje voor boer Johannes en Riët
'Het is een echte Hollandse boy!'
Op de heetste dag van 2012 zeiden boer Johannes (seizoen 4) en Riët 'ja' tegen elkaar, en nog steeds zijn ze dolgelukkig samen. Een paar weken geleden is hun geluk bezegeld met een prachtige zoon: Ewald. 'Die slapeloze nachten: tja, die zijn dan maar voor het goede doel', zegt vader Johannes lachend.

Lachkickjes
Na een vlotte bevalling werd Ewald drie weken geleden geboren. 'Die roze wolk, daar zitten we op. Maar die is wel heel vermoeiend', vertelt Johannes. 'Het gaat gelukkig super goed met Ewald. Het is een makkelijke baby en hij eet en drinkt goed. Het is een echte Hollandse boy. Af en toe heeft hij van die leuke lachkickjes.'

Allemachtig veel haar
Voor Riët is de geboorte van Ewald een hele verandering in haar leven. 'Maar Ewald is wel echt een wondertje. Hij is ongeveer 53 centimeter lang en lijkt in zijn gezicht heel erg op Johannes. Hij heeft allemachtig veel blond haar, dat heeft hij dan weer van mij.' Over de naam van hun zoon hebben Johannes en Riët een tijdje zitten dubben. Ze wilden namelijk een originele naam. Allebei hebben ze namen verzonnen en toen kwam ineens 'Ewald' naar voren.

Een taakje erbij
Johannes vindt het vaderschap prima te combineren met zijn werkzaamheden in de kas. 'Ach, dat gaat vanzelf. Je hebt er wel opeens een taakje bij. En je moet het slaaptekort compenseren, dat is wel even wennen.' Of Ewald ook boer wordt, is natuurlijk afwachten. 'Dat laten we aan hem over. We zien wel wat de toekomst brengt.'
Toekomstdroom
Toen Johannes in 2009 begon aan zijn Boer zoekt Vrouw-avontuur, was zijn toekomstdroom: 'Samen met mijn droomvrouw een leuk gezin stichten en het bedrijf van mijn ouders voortzetten'. 'Of die droom is uitgekomen? Jazeker, ik heb in ieder geval een gezin gesticht. Voor de rest maakt het mij niet zoveel uit wat er gaat komen. Iedereen heeft dromen. Ik heb de meeste kunnen verwezenlijken. Over nieuwe dromen moet ik nog even rustig nadenken. Eerst maar eens lekker genieten van Ewald.'
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 januari 2016 @ 20:02:47 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159447943
Van de BZV-site
quote:
Nieuwe liefde voor boer Willem

‘Hij steekt de kaarsjes aan, heel gezellig!’
In seizoen 2012 vond boer Willem in Klaas zijn perfecte match. Maar na een tijdje bleken ze toch niet zo goed bij elkaar te passen. Na even alleen te zijn geweest, begon het weer te kriebelen. Via een internetsite vond hij zijn nieuwe liefde: Werner. ‘Volgens Werner ben ik heel eigenwijs, een echte boer. Maar hij vindt me goed zoals ik ben’, zegt Willem enthousiast.

Geheime aanbidder
‘Ik was zo krenterig om niet te betalen voor een account op een online datingsite, dus ik kon niet zien wie degene was die mij elke dag berichtjes stuurde. Uiteindelijk ben ik daar achter gekomen door een gratis proefabonnement van drie dagen te nemen. Ik heb Werners berichtjes gelezen en die waren zo leuk, dat ik wat heb teruggestuurd. Dat had hij niet meer gedacht. Hij was blij verrast!’

Kaarsjes
‘Werner is een enthousiaste, spontane man. Hij is iets jonger, maar het leeftijdsverschil merk je niet. Hij laat continu zijn liefde blijken en wil graag bij mij zijn. We zien elkaar niet dagelijks, want we wonen twee uur rijden bij elkaar vandaan. Als Werner bij mij is, is hij vaak thuis als ik van mijn werk kom. Dan heeft hij de kaarsjes aangestoken, heel gezellig! Hij is gewoon heel lief, echt iemand die voor me zorgt.’

Luchtiger kijken
‘Ik leer van Werner luchtiger naar het leven te kijken. Ik ben nogal serieus en hij veel minder. Van mij leert hij weer meer biologisch en bewust te leven. Werner vind het leuk om mij spontaan te verrassen met een weekendje weg. Hij is alleen niet zo avontuurlijk, want hij gaat niet mee op grote trektochten als ik die wil maken. Je moet elkaar ook die ruimte kunnen geven. Werner vindt het bijvoorbeeld niet erg dat ik nog steeds vriendschappelijk contact heb met Klaas.’

Toekomstplannen?
‘Op werkgebied zit ik momenteel goed. Af en toe werk ik nog op de zorgboerderij of voor andere boeren. Daarnaast werk ik als gemeenteraadslid voor GroenLinks. Mensen herkennen me soms nog als boer Willem, maar in de politiek ben ik gewoon Willem hoor! Verder organiseer ik groepsreizen op Lesbos. Ik denk erover om Werner deze zomer mee te nemen. Maar verder hebben we nog geen toekomstplannen, zo snel ga ik niet! Nu hebben we het gewoon heel erg leuk samen.’
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator donderdag 28 januari 2016 @ 00:36:52 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159456142
Een homo die reizen organiseert op Lesbos? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_159456865
Ik weet niet of de groepsreizen die momenteel op Lesbos aankomen daar zo blij mee zijn...
pi_159457831
Wat leuk voor Willem O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_159457903
Hoe groot is dat leeftijdsverschil dan dat het zo belangrijk is om te vermelden?
Somebody that I used to know
pi_159458101
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 07:54 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe groot is dat leeftijdsverschil dan dat het zo belangrijk is om te vermelden?
Vroeg ik me ook af. Dat is denk ik meer dan het 'wat jonger'. Vaak een eufemisme als het zeker 10 jaar of meer is.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:31:40 #117
401956 _Dido_
Remember me!
pi_159464182
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 08:25 schreef Injetta het volgende:

[..]

Vroeg ik me ook af. Dat is denk ik meer dan het 'wat jonger'. Vaak een eufemisme als het zeker 10 jaar of meer is.
http://boerzoektvrouw.kro(...)fde_voor_boer_willem

Die Werner ziet eruit als begin 30 en Willem is wel rond de 50 inmiddels? Dus 15-20 jaar leeftijdsverschil dan.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_159464570
Geen abonnement nemen, en dan pas met een gratis abonnement iets kunnen lezen _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 28 januari 2016 @ 14:23:50 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159465414
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
Geen abonnement nemen, en dan pas met een gratis abonnement iets kunnen lezen _O-
:?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 28 januari 2016 @ 16:03:48 #120
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_159468212
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:?
dat ging over willem, die niet wilde betalen voor een datingsite.
in de haak.
pi_159625379
quote:
Dochter voor boer Gijsbert

Boer Zoekt Vrouw-koppel Gijsbert en Femke hebben twee weken geleden hun derde kindje verwelkomd.

"Hannah is een heel mooi en lief meisje. En vooral makkelijk. We zijn ontzettend blij met haar", vertelt Femke trots aan de KRO.

Het koppel heeft samen al twee kinderen: Marije (3) en Siem (10 maanden). Uit een eerdere relatie heeft Femke ook een 8-jarige zoon: Romke. "Ik vind het leuk dat we nu twee jongens en twee meisjes hebben. Ik hoop stiekem dat Hannah een echt meisje-meisje wordt, met wie ik later lekker kan shoppen. Marije is niet zo'n meisje, maar vooral heel stoer."

Femke vindt het wel erg wennen om de hele dag met zoveel kinderen thuis te zitten. Ook Siem, de jongste zoon van Femke en Gijsbert, vindt het niet altijd even makkelijk. "De meeste aandacht is nu voor de baby, en dat vindt hij niet altijd leuk. Maar het gaat nu al veel beter dan in het begin. Zo'n nieuwe structuur heeft gewoon tijd nodig."
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 3 februari 2016 @ 17:29:03 #122
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159626782
Dat is wel gauw als Siem 10 maanden oud is en nu de baby al.
  woensdag 3 februari 2016 @ 17:31:16 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159626862
quote:
11s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is wel gauw als Siem 10 maanden oud is en nu de baby al.
Ik lees elders dat Siem anderhalf is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_159626957
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik lees elders dat Siem anderhalf is.
Siem is van 11 sept
Staat alleen geen jaar bij :P

http://boerzoektvrouw.kro(...)or_gijsbert_en_femke
  woensdag 3 februari 2016 @ 17:34:36 #125
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159626960
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:31 schreef Lienekien het volgende:


Ik lees elders dat Siem anderhalf is.
Ik lees boven mijn posting 10 maanden ! Het is bijna niet te geloven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')