abonnement Unibet Coolblue
pi_158561145
Helaas gaat het soms, na een positieve test, na een mooie echo, of soms nog wel veel later in de zwangerschap mis. In dit topic kan je je verhalen, je ervaringen en eventuele vragen kwijt.

Hier weer verder na Zwanger... en dan gaat het mis #20...
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158561223
Dikke knuffel en :* JM, lijkt me heel bizar zo.
  zondag 27 december 2015 @ 08:26:10 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158561314
:*.
KuikenGuppy
  zondag 27 december 2015 @ 08:30:18 #4
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_158561327
JM :*
pi_158561333
JM :*
pi_158561787
JM :*
  zondag 27 december 2015 @ 09:59:14 #7
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_158561919
Sterkte JM en gezin.
If you can dream it, you can do it...
pi_158562276
JM, wat 'fijn' dat het vruchtje toch vanzelf af is gekomen en dat jullie het in alle rust samen hebben kunnen doen. Heftig, maar ik hoop dat je een goed gevoel overhoudt aan hoe demiskraam is verlopen. bij mij maakte het in ieder geval wel verschil hoop dat je samen met J nog even in je cocon kunt kruipen :*

Burdie, goed te lezen dat je cyclus weer op gang is. Kan me indenken dat dat een hele opluchting is na je ervaring de vorige keer.

Hier met kerst ook weer meer teruggedacht aan mijn miskramen. Bij m'n derde zwangerschap was ik (voorlopig) uitgerekend op tweede kerstdag/man z'n verjaardag. Het blijft aanwezig, maar het gevoel verandert.
  zondag 27 december 2015 @ 12:01:51 #9
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158563813
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 10:31 schreef Kursor het volgende:
Het blijft aanwezig, maar het gevoel verandert.
Ja dit klopt inderdaad :).
Ik denk ook nog wel eens terug aan mijn eerste mk, en zeker zo met kerst. Maar feit is wel dat als dat niet was gebeurd, we nu niet kuiken hadden. Dus het is goed zo ;).

Tmi in spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
pi_158576493
Burdie, dat is nog ff lekker idd :X Hoop dat het nu klaar is :*

Gaat goed nu, we zijn opgelucht dat het zo gegaan is. Lichamelijk komt alles weer tot rust, dat is ook fijn. Vk ook nog gesproken, die sprak haar bewondering uit voor hoe we het gedaan hebben; geduldig en met vertrouwen en samen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158579560
Herkenbaar Kursor, ik denk ook soms nog terug aan (vooral de eerste) miskraam. Af en toe lees ik het topic hier terug en dan kan ik me nog goed terughalen hoe het ook alweer voelde.. Maar het voelt heel anders inderdaad, ik vond toen de onzekerheid OF er ooit nog een gezond kindje komt zo naar, voor mijn gevoel faalde ik in vrouw zijn en nu heb ik Eva, het scherpe daarvan is weg.

JM, wat klinkt het goed zoals jullie het samen doen. Het is fijn dat het natuurlijk is gegaan voor jullie.

Burdie, ik hoop dat het nu echt voorbij is! Wel rot dat het allemaal toch best een tijd duurde..
E.
  zondag 27 december 2015 @ 23:43:19 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158589474
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:09 schreef JufMariska het volgende:
Burdie, dat is nog ff lekker idd :X Hoop dat het nu klaar is :*

Gaat goed nu, we zijn opgelucht dat het zo gegaan is. Lichamelijk komt alles weer tot rust, dat is ook fijn. Vk ook nog gesproken, die sprak haar bewondering uit voor hoe we het gedaan hebben; geduldig en met vertrouwen en samen.
Je klinkt er heel rustig en berustend over, klopt dat?
En volgens mij hebben jullie veel aan elkaar, mooi om te lezen O+ :*.
KuikenGuppy
pi_158590228
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 20:36 schreef .Sparkling. het volgende:
Herkenbaar Kursor, ik denk ook soms nog terug aan (vooral de eerste) miskraam. Af en toe lees ik het topic hier terug en dan kan ik me nog goed terughalen hoe het ook alweer voelde.. Maar het voelt heel anders inderdaad, ik vond toen de onzekerheid OF er ooit nog een gezond kindje komt zo naar, voor mijn gevoel faalde ik in vrouw zijn en nu heb ik Eva, het scherpe daarvan is weg.

Dit is zo herkenbaar. Een kerst zonder kind of zwangere buik gevierd en de onzekerheid van of dat ooit nog wel gaat komen, vind ik echt verschrikkelijk ;( Mensen roepen snel dat het wel goed komt en dat is super lief bedoeld, maar helemaal niemand kan mij dat garanderen. Het zou echt mijn ergste nachtmerrie zijn als wij geen kindje mogen krijgen.

JufMariska :* Je "klinkt" inderdaad erg rustig. Fijn dat het nu achter de rug is en je lichaam rustiger wordt.

Burdie, tmi onder de spoiler :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158590456
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 00:08 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Dit is zo herkenbaar. Een kerst zonder kind of zwangere buik gevierd en de onzekerheid van of dat ooit nog wel gaat komen, vind ik echt verschrikkelijk ;( Mensen roepen snel dat het wel goed komt en dat is super lief bedoeld, maar helemaal niemand kan mij dat garanderen. Het zou echt mijn ergste nachtmerrie zijn als wij geen kindje mogen krijgen.
:*
Dat is ook waardeloos. Ik weet dat je er niks aan hebt nog maar na twee miskramen was ik zo bang dat het ons niet zou lukken. Ik heb een dochter die in mei alweer drie wordt gekregen daarna.
En ik hoop dat jij, en alle anderen, over een tijdje hetzelfde succesverhaal aan de volgende kan vertellen en dat de lijst succesverhalen oneindig lang wordt :*
E.
pi_158593093
JM heel veel sterkte

Burdie fijn dat het nu echt klaar lijkt te zijn

Heel veel sterkte allemaal :*
pi_158593281
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 23:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je klinkt er heel rustig en berustend over, klopt dat?
En volgens mij hebben jullie veel aan elkaar, mooi om te lezen O+ :*.
Ja, dat klopt wel :) Natuurlijk zijn we ook verdrietig over dit kindje dat zo welkom was, maar de rust is heel duidelijk aanwezig. Ik ben heel blij dat we het geduld hebben gehad en kunnen hebben (niet gehinderd door werk of andere omstandigheden) om het natuurlijk op gang te laten komen, en ook dat het zo rustig is gegaan. En wederom intens gelukkig met mijn lief, met wie ik ook dit samen heb gedaan O+

Edit: boh, naweeën }:|

[ Bericht 4% gewijzigd door JufMariska op 28-12-2015 22:14:30 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158645356
Goffer ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158645444
Oh JM :* Kan dat betekenen dat er iets achter is gebleven?
pi_158645569
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:31 schreef L-E het volgende:
Oh JM :* Kan dat betekenen dat er iets achter is gebleven?
Op zich hebben we kunnen zien dat de mk compleet was, maar wellicht een (te) heftige reactie op (achterblijvende?) stolsels oid, ik weet het ook niet precies. Ik ben in het algemeen vreselijk panisch over medische dingen, dus dat helpt niet :{
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158645878
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:33 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Op zich hebben we kunnen zien dat de mk compleet was, maar wellicht een (te) heftige reactie op (achterblijvende?) stolsels oid, ik weet het ook niet precies. Ik ben in het algemeen vreselijk panisch over medische dingen, dus dat helpt niet :{
Snap ik :* Is je lief thuis, voor kalmte ende troost?
pi_158645953
Wat naar, ik hoop dat het snel stopt. :*
pi_158645971
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:40 schreef L-E het volgende:

[..]

Snap ik :* Is je lief thuis, voor kalmte ende troost?
Yup, gelukkig wel. En uk ligt net in bed.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 29 december 2015 @ 20:16:06 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_158647323
Lieve JM, ik had hier nog niet op je gereageerd maar ik wil even zeggen dat ik regelmatig aan je denk en dat ik bewondering heb voor de manier waarop jij / jullie hier mee om gaan. Jullie zijn heel sterk samen, koester dat :*
En daarnaast hoop ik echt dat het bloeden snel stopt. Het is emotioneel allemaal al beladen genoeg.
disclaimer
pi_158648426
Uurtje verder en het is allemaal weer wat rustiger gelukkig. Niet over, maar wel veel minder al.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SQ, dankjewel :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158648681
Gets JM wat vervelend allemaal nog even als staartje.
Hoop dat het minderworden je wat rustiger maakt.
Dikke :* voor jou en J
pi_158648833
Och lieve JM, wat een schrik nog zo. Gelukkig wordt het minder en ben je bij je grote steun. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:16:45 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158649656
JM wat schrikken joh... Gelukkig dat het al minder is, misschien ook een teken van je lichaam om nog even rustig aan te doen?
Fijn dat jullie samen zijn, dikke :*.
KuikenGuppy
pi_158652216
JM wat een schrik. :*
pi_158652301
JM :*
pi_158652343
Oeh JM ik kan me voorstellen dat je zo schrok .. misschien toch een teken dat je ook echt even rustig aan moet doen? :* .. Tis niet niks meid :*
pi_158654362
:* JM!
pi_158663309
Dankjulliewel weer :@
Het is veel beter nu, in de loop van de nacht steeds rustiger en vanmorgen bijna geen bloed meer. Nog wel rustig aan vandaag, J regelt dat hij vanavond vrij is zodat ik dan niet alleen de avondspits met Luc hoef te doen
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158663337
Oh bah, jm. Hopelijk blijft het nu rustig.

En niet alleen vandaag rustig aan schat. Maak daar maar een paar dagen van. Je lichaam is met iets groots bezig, geef het daar de tijd en de rust voor! Dus geen kasten in elkaar zetten he ;) Benen omhoog, thee en chocolade en je laten knuffelen :*
  woensdag 30 december 2015 @ 08:09:50 #34
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158663420
JM doe alsjeblieft rustig aan en neem de tijd om lichamelijk en geestelijk te herstellen :*
  donderdag 31 december 2015 @ 10:49:16 #35
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158705223
Ben ik weer ...vannacht begon het bloeden. Had er al een slecht gevoel over. Mijn streepjes waren zo licht. Voel me vooral zo onzeker, wat is er steeds mis? En hoe weet ik dit keer of alles goed gaat, of alles eruit is, etc.

Vanavond gasten, dus de hele dag een blij gezicht trekken. Zo moeilijk, ik wil het liefst de hele dag in bed liggen :(
  Moderator donderdag 31 december 2015 @ 11:07:07 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158705593
Och Aventura wat verdrietig ;( ik snap heel goed dat je onder de wol wil kruipen maar waarschijnlijk is afleiding juist goed en wordt het een leuke avond. Kun je er met het bezoek over praten? Sterkte en ik hoop dat 2016 een beter jaar wordt :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_158705710
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:49 schreef Aventura het volgende:
Ben ik weer ...vannacht begon het bloeden. Had er al een slecht gevoel over. Mijn streepjes waren zo licht. Voel me vooral zo onzeker, wat is er steeds mis? En hoe weet ik dit keer of alles goed gaat, of alles eruit is, etc.

Vanavond gasten, dus de hele dag een blij gezicht trekken. Zo moeilijk, ik wil het liefst de hele dag in bed liggen :(
Verdomme! Wat kut zeg! Kan je niet overdag even lekker niks doen, zodat je vanavond misschien klaar bent voor bezoek?

Hier had ik overigens een tijd na m'n 9-weken miskraam hetzelfde, een duidelijke maar lichte positieve teststreep, die maar niet donkerder werd. Dat ging toen mis met precies 5 weken. Ik heb toen wel gedacht dat ik misschien er nog fysiek nog niet klaar voor was, dat het nog niet kon oid. Maar bij jou zit er natuurlijk iets meer tijd tussen. Voor mij was het na die heel vroege miskraam een ronde later écht raak. Ik hoop het zo voor je!
pi_158705830
Ach aventura wat naar. Sterkte!

En in bed liggen de hele dag-ik zou zeggen waarom niet? Volgend jaar is het weer nieuwjaar! Dan hopelijk met piepklein babytje in je armen :*
  donderdag 31 december 2015 @ 11:36:41 #39
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_158706432
Aventura, wat verdrietig ;(
Sterkte!

En kun je die gasten niet afzeggen? Ze zouden het best begrijpen denk ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 31 december 2015 @ 12:24:21 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158708045
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:12 schreef Svane het volgende:

[..]

Verdomme! Wat kut zeg! Kan je niet overdag even lekker niks doen, zodat je vanavond misschien klaar bent voor bezoek?

Hier had ik overigens een tijd na m'n 9-weken miskraam hetzelfde, een duidelijke maar lichte positieve teststreep, die maar niet donkerder werd. Dat ging toen mis met precies 5 weken. Ik heb toen wel gedacht dat ik misschien er nog fysiek nog niet klaar voor was, dat het nog niet kon oid. Maar bij jou zit er natuurlijk iets meer tijd tussen. Voor mij was het na die heel vroege miskraam een ronde later écht raak. Ik hoop het zo voor je!
dat scenario ga ik ook volgen, oke? :P

Gaat al weer een beetje. Waarschijnlijk kan mijn lichaam het zelf opruimen nu. En ja ik bekijk het ook positief: twee keer zwanger in een half jaar - op mijn leeftijd. Dat is niet ongunstig. Het moet dan toch een keer goed gaan? Waarbij ik me ook realiseer dat op mijn leeftijd miskramen ook vaker voorkomen. Dus dan 'hoort' het er ook wel bij.

We gaan bezoek niet afbellen. De afleiding is toch wel fijn. Ik ga lekker voor ze koken. En ik ga lekker een borrel nemen op het nieuwe jaar! Nieuwe kansen. Dankjullie, jullie zijn lief :)
pi_158711054
Aventura :* Sterkte!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 31 december 2015 @ 14:06:01 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158711446
Aventura, wat stom... -O- ;(.
Visite kan idd wel een fijne afleiding zijn, kan/ga/wil je het met ze delen? :*.
KuikenGuppy
pi_158712998
Ellendig Aventura.
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik heb op 36/37 jarige leeftijd 3 miskramen gehad. De laatste ook op 31 december.
Gelukkig was ik begin april dat jaar daarop weer zwanger en bleef die wel zitten.
pi_158717126
He jemig zeg, wat oneerlijk zeg Aventura! :(

Je "klinkt" in je 2e post al rustiger en positiever. Knap hoor, want het is gewoon even flink kut. Ik gun het je zo!
Ik hoop dat de visite vandaag inderdaad fijne afleiding brengt! Dikke :*
  donderdag 31 december 2015 @ 16:41:24 #45
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158717130
Ben 37 ...
Gelukkig lukte het later toch, Lily.

Ik weet nog niet of ik het deel met het bezoek. Het zit denk ik niet echt in hin brlevingswereld als bewust kindervrij koppel.
pi_158717271
Sterkte, Aventura!! Het lijkt me heel naar en wat timing betreft is het gewoon ook rot. Hopelijk in het nieuwe jaar wel een goedverlopende zwangerschap!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158717778
Sterkte Aventura! :*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158717904
Oh wat vervelend zeg Aventura! Zeker om het jaar ook zo af te sluiten ;(

Hopelijk brengt 2016 jullie nog een zwangerschap met mooie afloop na 9 maanden.

Ik hoop dat je ondanks dit verdriet vanavond nog een beetje een fijne avond kunt hebben met wat afleiding. :*

En voor iedereen natuurlijk een prachtig 2016 waarin liefde, geluk en gezondheid centraal zal staan! :*
pi_158721813
Verdorie Aventura -O- sterkte!
pi_158721903
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 16:41 schreef Aventura het volgende:
Ben 37 ...
Gelukkig lukte het later toch, Lily.

Ik weet nog niet of ik het deel met het bezoek. Het zit denk ik niet echt in hin brlevingswereld als bewust kindervrij koppel.
Ik klikte dit topic per ongeluk open.

Hier een bewust kindvrij persoon. Maar vrienden met verdriet zijn vrienden met verdriet. Ongeacht de oorzaak is daar altijd ruimte voor. Heb ik helaas ook van dichtbij mee moeten maken.

Sterkte :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158731726
Sterkte Aventura :*
  vrijdag 1 januari 2016 @ 10:24:55 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158731777
Dankjullie :) Heb het uiteindelijk niet verteld, maar dat is oke. Was toch wel leuk gister: beter dan balend op de bank zitten. Lichamelijk voel ik me of ik ongesteld ben. Ik vraag me eigenlijk af wat ik nog kan verwachten. Verlies wel bloed, maandverbandjes vol, maar geen doorlekhoeveelheden en geen stolsels. Wat zou je moeten zien bij 4w5d? Het lijkt zelfs al te minderen. En moet ik dit met de huisarts bespreken of niet? Ik was niet van plan om zorg in te schakelen verder, maar ik weet niet wat hier normaal in is. Volgens mij is dit in feite een late menstruatie en niet veel spannender dan dat. Lichamelijk dan ...
pi_158731823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 10:24 schreef Aventura het volgende:
Dankjullie :) Heb het uiteindelijk niet verteld, maar dat is oke. Was toch wel leuk gister: beter dan balend op de bank zitten. Lichamelijk voel ik me of ik ongesteld ben. Ik vraag me eigenlijk af wat ik nog kan verwachten. Verlies wel bloed, maandverbandjes vol, maar geen doorlekhoeveelheden en geen stolsels. Wat zou je moeten zien bij 4w5d? Het lijkt zelfs al te minderen. En moet ik dit met de huisarts bespreken of niet? Ik was niet van plan om zorg in te schakelen verder, maar ik weet niet wat hier normaal in is. Volgens mij is dit in feite een late menstruatie en niet veel spannender dan dat. Lichamelijk dan ...
Bij mij op die termijn was het een stevige menstruatie, zeker meer dan normaal, maar niet bizar ofzo. Vond het vooral jammer dat tampons niet mochten haha. Was ook na een dag of 6 over. Als je je goed voelt, hoef je niemand in te schakelen. Wel bij een volgende zwangerschap nog even bij VK deze vroege miskraam ook nog even noemen.
pi_158731978
Ach aventura wat een naar bericht -O-
Had zo gehoopt op een mooie plakker voor jullie.

Ik weet niet precies hoe ver ik in augustus was maar een week na de positieve test begon bij mij het bloeden. Ik verloor wel stolsels en erg veel bloed. Maar ik denken ook dat ieder lichaam weer anders is.
Bij mij was het net als bij svane na een dag of 6 over.
Fijn om te lezen dat je toch nog een leuke avond heb gehad. Leuke afleiding is altijd fijn
  vrijdag 1 januari 2016 @ 10:52:48 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_158732011
Aventura, mijn vroege miskraam met 5.5 was heel mild, als een normale menstruatie. Ik menstrueer zelden heel heftig, mijne zijn altijd volgens het boekje. Dus het kan heel prima. Sterkte :* en hopelijk een mooie zwangerschap voor jou in 2016!
disclaimer
  vrijdag 1 januari 2016 @ 11:07:53 #56
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158732145
Dank voor jullie reacties weer! Ik ga het gewoon aankijken.

Zometeen een strandwandeling maken met 6 vrienden + man en zoontje, lekker lunchen ...het leven is óok echt goed :)
  vrijdag 1 januari 2016 @ 11:43:42 #57
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_158732452
Aventura :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_158737649
Herkenbaar Aventura. Vorig jaar In 2014 een vroege miskraam (4,5 week) gehad en dat was qua bloeding een menstruatie en dat heeft denk ik een dag of 4/5 geduurd.

Ik wens jou een heel gelukkig en vruchtbaar jaar toe :*

quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 17:05 schreef Lingue het volgende:

En voor iedereen natuurlijk een prachtig 2016 waarin liefde, geluk en gezondheid centraal zal staan! :*
Voor jou ook Lingue :* en voor alle anderen natuurlijk ook!
pi_158739670
Aventura :*
Heb het zelf onlangs 2x (vroege MK) meegemaakt, ben nu 39 en snap je gevoel wat betreft je leeftijd.
Toen ik eind 36 was had ik een miskraam rond 7/8 weken en meteen erna was ik zwanger.
Het kan dus wel... maar dat zijn lege woorden weet ik.
Hou je haaks :* en pm staat voor je open mocht je er behoefte aan hebben.
pi_158743570
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 17:18 schreef BlueEyes het volgende:
Aventura :*
Heb het zelf onlangs 2x (vroege MK) meegemaakt, ben nu 39 en snap je gevoel wat betreft je leeftijd.
Toen ik eind 36 was had ik een miskraam rond 7/8 weken en meteen erna was ik zwanger.
Het kan dus wel... maar dat zijn lege woorden weet ik.
Hou je haaks :* en pm staat voor je open mocht je er behoefte aan hebben.
Dat wist ik helemaal niet! Wat onwijs balen! Vooral 2x, dat is echt akelig.
Hopelijk snel een 3x is scheepsrechtje!

(En jaaaaaa ik zag de pm met je zoon met het koffertje, wat onwijs leuk! En hij is zo knap!)
pi_158744384
Lieve JM wat een schrik nog! Hopelijk is het nu echt klaar :*

En Aventura :* .
♥ J & S
pi_158746026
Tnx Klap! Hoe gaat het met jou intussen?

Och Blue, jij ook al -O- 2x... Pfff.. :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158746861
Blue :*
pi_158747328
Blue dat heb ik even gemist :*
pi_158760305
Blue! :*

Het gaat wel goed, ik voel me nu wel ergens een soort van leeg ofzo? Niet zo zeer in mijn buik maar in mijn hoofd, heel gek iig.

En met jou nu JM?
♥ J & S
pi_158791309
Lichamelijk echt steeds rustiger, geestelijk nog wel lastige momenten. We realiseren ons wel dagelijks wat er is gebeurd, maar dat zal de komende tijd wel rustiger worden denk ik.

Klap, lijkt me niet heel gek hoor, best logisch toch? :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158849096
Leeg in je hoofd klinkt herkenbaar.
Dacht ik dat het (geestelijk) beter met mij ging. kreeg ik vandaag weer een klap omdat iemand je verteld dat ze zwanger is (en uitgerekend is op jouw datum!). Ik kan dat nog niet helemaal hebben, merk ik. Herkennen jullie dat?

Sterkte voor de anderen waarbij het mis ging!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:03:20 #68
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_158851024
Zeker herkenbaar Fleurr :*

+ voor alle dames hier :*
pi_158851094
Heel herkenbaar Fleurr.. Zelfs hier op het forum :@
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158852024
BlueEyes, jij ook al! Wat verdrietig! Sterkte voor jou :*

Heel herkenbaar hoor Fleurr. Eigenlijk alle zwangeren zijn even een pijnlijk momentje. Als ik even tijd heb om er aan te wennen, dan is het wel weer okay. Zulke jaloerse gevoelens heb ik echt nog nooit in mijn leven gehad en ik vind het verschrikkelijk :X
pi_158865268
Meiden toch, lastig he?

Bij ons begint het idee te wennen dat in juli er geen kindje komt.
Dat is eigenlijk het enige dat lastig is. Je plannen gaan niet door. Het was zo'n mooi plaatje O+
Maar goed, beetje flauw om achteraf te zeggen, maar ik had stevige twijfels sinds een week of 2. Wellicht omdat ik ook zo nu en dan krampen heb, die ik toch niet helemaal kon verklaren met darmkrampen.
Hopen dat mijn lijf het snel oppakt. Hoe lang gebben jullie afgewacht?

:* voor iedereen die het nodig heeft
pi_158865334
Bij mij kwam het na 12-13 dagen op gang.
Gek he, plannen weer aanpassen... :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158865459
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:05 schreef JufMariska het volgende:
Heel herkenbaar Fleurr.. Zelfs hier op het forum :@
Logisch hoor, ik herken het. Ik had de SEO van Koen op de uitgerekende datum van mijn miskraam/missed abortion en dat voelde mooi en raar tegelijkertijd.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_158865506
Ik kreeg gister een aanvraag voor bruiloft op mijn niet-meer-UD.. Fijn, maar ook even slikken :{
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158865825
Dat kan ik me indenken.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 6 januari 2016 @ 09:15:29 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158865887
Ja, voor anderen is het natuurlijk gewoon 'maar' een datum... Ga je 'm aannemen Juf?

Thee, jou had ik hier ook niet willen zien ;( :*.

Ik heb twee weken gewacht, maar het was ws al rond 5 weken mis gegaan, dus er gebeurde al twee weken niks toen we er achter kwamen.
KuikenGuppy
pi_158866634
Denk dat niemand hier wil zijn burd ;) maar kan er weinig aan veranderen. Waarschijnlijk is het bij mij 1,5 week geleden misgegaan. Geen idee hoe lang ik wil afwachten, maar kan me voorstellen dat je na 2 weken wel vooruitgang wilt zien.
Bedoel, je kan niet verder en mede hierdoor weet ik wel dat een derde zeer gewenst is.

Iedereen is wel lief. Verloskundige belde gisteren nog hoe het ging. Goed met een vriendin kunnen praten.
pi_158866650
Lieve meiden, even een vraagje waar jullie waarschijnlijk beter antwoord op kunnen geven dan in de andere topics:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
pi_158867619
Ik ga 'm zeker aannemen, ik O+ bruiloften, deze is in Alkmaar enneh... I kinda need the money ;)

Dyre
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158867801
Dyre,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158868156
Bedankt voor de reacties, daar heb ik wat aan :Y

Stilzwijgen wil ik het absoluut niet, en ook niet voor haar beslissen wat ze wel of niet op prijs stelt.

Maar ik wil haar ook niet kwetsen door haar er (onnodig) mee te confronteren. Maarja, ze wordt er natuurlijk dag in dag uit zelf al mee geconfronteerd...
Dus ik ga een mooie kaart voor haar kopen en laten weten dat er aan haar gedacht wordt.
(en dan nog bedenken wat je in hemelsnaam kan schrijven)
pi_158878214
Dat er aan haar gedacht wordt. ;) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158878222
En ik denk ook dat een kaartje anders is als mensen echt onder ogen komen. De confrontatie is dan minder heftig misschien.

Sterkte voor iedereen. Het blijft verdrietig om het topic steeds weer boven te zien komen. Maar tegelijkertijd ook fijn dat er een plek is waar mensen elkaar begrijpen en steun aan elkaar hebben.
pi_158879850
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:06 schreef Dyre het volgende:
Lieve meiden, even een vraagje waar jullie waarschijnlijk beter antwoord op kunnen geven dan in de andere topics:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
Een lieve collega van mij heeft drie miskramen gehad tijdens mijn zwangerschap. Ik heb steeds een kaartje of berichtje gestuurd dat ik het heel erg verdrietig vond, en aan haar dacht. Dat viel wel goed, terwijl ze er verder toen nog weinig over praatte (inmiddels wel meer).

Ik zou gewoon een kaartje sturen :Y
Kwak
pi_158884938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:18 schreef Dyre het volgende:
Bedankt voor de reacties, daar heb ik wat aan :Y

Stilzwijgen wil ik het absoluut niet, en ook niet voor haar beslissen wat ze wel of niet op prijs stelt.

Maar ik wil haar ook niet kwetsen door haar er (onnodig) mee te confronteren. Maarja, ze wordt er natuurlijk dag in dag uit zelf al mee geconfronteerd...
Dus ik ga een mooie kaart voor haar kopen en laten weten dat er aan haar gedacht wordt.
(en dan nog bedenken wat je in hemelsnaam kan schrijven)
Precies. Het zal niet zo zijn dat ze door jouw kaartje of appje in een gat valt omdat ze het even was 'vergeten'. Zo werkt een rouwproces nu eenmaal niet (en een miskraam zie ik wel als een rouwproces). En mocht je haar wel zien en je afvragen of je er over moet beginnen of niet.. de open vraag 'Hoe gaat het met je?' is een goed begin :)
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:11:30 #86
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_158886033
Interesse tonen is altíjd beter dan niks. Een vriendin moet volgende week bevallen, we werden nagenoeg gelijk zwanger geraakt maar ik sta na 2 miskramen met lege handen. We hebben elkaar een paar keer gezien maar ze vraagt niet hoe het met me gaat. Of ja, dat vraagt ze wel maar ze begint niet over de miskramen. Eigenlijk begint geen mijn vrienden of familie erover. Het lijkt wel een no go area. Dat doet me pijn. Misschien zijn ze bang voor mijn verdriet. Ik ga heus niet in huilen uitbarsten, maar dat weten zij niet :P
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:22:54 #87
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158886495
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Aventura het volgende:
... maar ze vraagt niet hoe het met me gaat. Of ja, dat vraagt ze wel maar ze begint niet over de miskramen. Eigenlijk begint geen mijn vrienden of familie erover. Het lijkt wel een no go area. Dat doet me pijn. Misschien zijn ze bang voor mijn verdriet.
Er heerst naar mijn idee/ervaring nog steeds een enorm taboe op. Behalve bij de mensen die er zelf helaas ook mee te maken hebben (gehad). Met die mensen geeft het dan wel weer meer "binding".


Mijn vrouw gaat volgende week met zwangerschapsverlof. Het is nog steeds heel erg spannend, hoewel we er minder mee "bezig" zijn dan in de vorige zwangerschap. Het helpt enorm voor onze gemoedsrust dat er een klein mannetje rondkruipt en dat we nu weten dat het ook goed kan gaan.
censuur :O
pi_158886654
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Aventura het volgende:
Eigenlijk begint geen mijn vrienden of familie erover. Het lijkt wel een no go area. Dat doet me pijn. Misschien zijn ze bang voor mijn verdriet. Ik ga heus niet in huilen uitbarsten, maar dat weten zij niet :P
Heel herkenbaar. Van de mensen die op de hoogte zijn vraagt niemand er naar buiten die ene keer dat mijn schoonmoeder er naar vroeg op een bomvolle kinderverjaardag met allemaal onbekende visite :X .
Ik denk echt dat mensen niet durven. Ik vind het ook wel pijnlijk, vooral van mijn moeder eigenlijk.
Soms lijkt het alsof mensen vergeten zijn dat het gebeurd is.

Theeleuter, je klinkt heel nuchter. Ik heb 10 dagen op mijn miskraam gewacht en was er toen ook echt wel klaar mee. Ik voelde mij onwijs aan huis gebonden.
Sterkte :*
pi_158886755
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Aventura het volgende:
Interesse tonen is altíjd beter dan niks. Een vriendin moet volgende week bevallen, we werden nagenoeg gelijk zwanger geraakt maar ik sta na 2 miskramen met lege handen. We hebben elkaar een paar keer gezien maar ze vraagt niet hoe het met me gaat. Of ja, dat vraagt ze wel maar ze begint niet over de miskramen. Eigenlijk begint geen mijn vrienden of familie erover. Het lijkt wel een no go area. Dat doet me pijn. Misschien zijn ze bang voor mijn verdriet. Ik ga heus niet in huilen uitbarsten, maar dat weten zij niet :P
Dit vind ik wel zo herkenbaar... En kwetsend tegelijk. Alsof mijn dochter er nooit is geweest... Maar niemand begint er ooit over.
En steeds weer zelf erover beginnen dat doe ik niet meer.
Ik snap best dat het moeilijk Is om het aan te breken. Maar gewoon eens een knuffel of kus kan toch geen kwaad...
Gewoon het gevoel krijgen dat je niet alleen bent, dat anderen aan je denken.

Ik kom dan altijd weer uit bij een gedichtje dat ik thuis heb hangen :

Het leven gaat verder
Niemand die het ziet
Het huilen zonder tranen
Het stil intens verdriet

En zo voelt het elke dag opnieuw. Elke dag anders maar wel elke dag verdriet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lingue op 07-01-2016 20:00:36 ]
pi_158887662
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Aventura het volgende:
Interesse tonen is altíjd beter dan niks. Een vriendin moet volgende week bevallen, we werden nagenoeg gelijk zwanger geraakt maar ik sta na 2 miskramen met lege handen. We hebben elkaar een paar keer gezien maar ze vraagt niet hoe het met me gaat. Of ja, dat vraagt ze wel maar ze begint niet over de miskramen. Eigenlijk begint geen mijn vrienden of familie erover. Het lijkt wel een no go area. Dat doet me pijn. Misschien zijn ze bang voor mijn verdriet. Ik ga heus niet in huilen uitbarsten, maar dat weten zij niet :P
Dat mag je die mensen echt terug geven hoor. Ik snap je pijn (ik deel 'm..), maar als het echt dierbaren zijn kun je dit op tafel leggen. Grote kans dat de meerderheid zegt: 'sorry joh, we dachten dat jij er niet over wilde praten' oid.

Lingue :* For what it's worth: ik denk nog dagelijks aan je dochter.
pi_158890222
RemcoDelft, spannende tijden voor jullie ja. Fijn dat jullie er al minder gespannen in staan als vorige keer :)

Lingue, dikke :* voor jou!

L-E, ik weet dat je gelijk hebt, maar durf dan zelf ook weer niet zo goed :') Het moment moet er dan ook wel weer naar zijn, zeg maar.
pi_158892651
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat mag je die mensen echt terug geven hoor. Ik snap je pijn (ik deel 'm..), maar als het echt dierbaren zijn kun je dit op tafel leggen. Grote kans dat de meerderheid zegt: 'sorry joh, we dachten dat jij er niet over wilde praten' oid.

Lingue :* For what it's worth: ik denk nog dagelijks aan je dochter.
Lief! Dat doe ik ook aan Elva. Zoveel verdriet en wetende dat anderen dan ook hebben... :*

Ik kreeg gisteren de vraag op kantoor of ik iets moest opbiechten, want er stonden beschuit met muisjes in de kantine. En ik snap het grapje en zou het vroeger ook gemaakt hebben. Maar tegenwoordig Is die opmerking best pijnlijk. Want de wens voor kinderen groeit steeds meer.
pi_158894505
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:28 schreef Lingue het volgende:

[..]

Dit vind ik wel zo herkenbaar... En kwetsend tegelijk. Alsof mijn dochter er nooit is geweest... Maar niemand begint er ooit over.

Lingue allereerst vind ik het voor jou en andere mensen in dit topic verschrikkelijk dat zij het verliezen van een kindje mee hebben moeten maken.

In mijn familie zit een stel wat tegelijkertijd met mij zwanger was, toen ik van Boaz zwanger was. En ik ging verder .. Bij hun overleed het kindje rond de 18 weken in de buik. Ik kan zo even niet de ziekte benoemen waaraan het kindje leed. Maar ik weet wel, dat als het überhaupt geboren zou worden, het waarschijnlijk niet levensvatbaar was en zwaar gehandicapt zou zijn. Erg confronterend voor hen maar ook voor mij.

Ik durfde en kon het in het begin niet om bij hun in de buurt te komen. Voelde me zo lullig en schuldig dat ik wel een gezond kindje had, en zij met lege handen stonden.

Afgelopen weekend sprak ik ze weer ergens. Hij vertelde dat zij momenteel even wat minder werkte. En, n.a.v. jullie gevoelens hier .. besloot ik gewoon om het gesprek aan te gaan en maar te zien of ze het op prijs stelden of niet. Dus ik vroeg hem of dat kwam door wat er allemaal gebeurd was met het kindje. Dat was inderdaad zo. Daarnaast bleek dat ze onlangs weer een miskraam hadden gehad met 10 weken. We hebben er samen heel fijn over gepraat en ik heb ook gewoon eerlijk gezegd dat ik mij ontzettend lullig voelde, zoals hierboven al beschreven.

Maar het is echt, echt heel moeilijk (vind ik) om in te schatten of iemand erover wil praten. En als dat niet zo is, dan wil je diegene ook niet voor zijn neus stoten door er zelf maar over te beginnen. Dus daarom doe je dat dan maar niet (denk ik). Maar dat wil niet zeggen dat jullie kindjes vergeten zijn.

Wat ik wil zeggen met deze post weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik weet wel voor mijzelf, en dat heb ik ook tegen het stel in kwestie gezegd, dat zij regelmatig in mijn gedachten zijn. En dat ik ze heel veel (gezonde) kindjes gun. Net als bij jullie. En dat ik hoop dat dat moment ooit een keer aan mag breken.

:*
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:14:33 #94
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158895180
Het is ook een lastig onderwerp... ik heb liever dat ik eens moet zeggen dat ik het er niet over wil hebben, dan dat er niet over gesproken wordt, maar vind dat andersom ook heel lastig.
Afgelopen kerst was mijn zwager de enige die er even over begon, en hoewel ik het daarop volgende gesprek best een beetje ongemakkelijk vond, vond ik het heel fijn dat hij er aan dacht en over durfde te beginnen. Het voelde, eh... ik kan niet echt op een passend woord komen, maar 'erkend' lijkt een beetje op wat ik bedoel.
Knuffels voor iedereen hier :*.
KuikenGuppy
  donderdag 7 januari 2016 @ 12:14:40 #95
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_158896715
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar het is echt, echt heel moeilijk (vind ik) om in te schatten of iemand erover wil praten. En als dat niet zo is, dan wil je diegene ook niet voor zijn neus stoten door er zelf maar over te beginnen. Dus daarom doe je dat dan maar niet (denk ik). Maar dat wil nie
Ik denk dat er over beginnen (te praten) beter is dan helemaal niets zeggen. Dat laatste doet vrijwel iedereen al, en dat geeft zo'n vergeten gevoel.
censuur :O
pi_158897912
@Dyre
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158905161
Wat een mooi gedichtje Lingue. Ik vind het goed passen. Sterkte :*

'Fijn' dat mijn gevoel herkenbaar is bij de anderen. Ik heb ook liever dat mensen vragen aan mij hoe het gaat, in plaats van niets zeggen. Als ik even niets wil zeggen, dan zeg ik dat gewoon.

Gelukkig krijg ik voor mijn gevoel professionele hulp, zodat ik uit dat gat kan krabbelen. Maar ik weet niet of ik ga redden om nu al een baby'tje te gaan bekijken. Ik denk dat ik dat mezelf even niet ga aandoen en dat de anderen uit de groep maar gewoon moeten gaan.

Gisteren heb ik nog foto's van mijn operatie gezien. Toch wel even geschrokken van de grootte van het stolsel in mijn buik (een grote appel) :o . Geen wonder dat ik gelijk geopereerd moest worden...

Knuffels voor iedereen hier :*
pi_158908989
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef Fuchsia_roze het volgende:

Theeleuter, je klinkt heel nuchter. Ik heb 10 dagen op mijn miskraam gewacht en was er toen ook echt wel klaar mee. Ik voelde mij onwijs aan huis gebonden.
Sterkte :*
Dank je. Ik ben ook een nuchter persoon. Betekent niet dat het geen verdriet doet, maar ik zie ook wat ik wel heb. Dat maakt het minder verdrietig.

Ik denk trouwens dat velen wel geinteresseerd zijn in hoe het met jullie gaat, maar dat men ook bang is onnodig verdriet op te rakelen. Dat is in ieder geval mijn drempel. Hoe gaat het, vind ik een goede vraag. Laat open aan diegene wat die op dat moment kwijt wil.
pi_158909734
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:37 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Lingue allereerst vind ik het voor jou en andere mensen in dit topic verschrikkelijk dat zij het verliezen van een kindje mee hebben moeten maken.

In mijn familie zit een stel wat tegelijkertijd met mij zwanger was, toen ik van Boaz zwanger was. En ik ging verder .. Bij hun overleed het kindje rond de 18 weken in de buik. Ik kan zo even niet de ziekte benoemen waaraan het kindje leed. Maar ik weet wel, dat als het überhaupt geboren zou worden, het waarschijnlijk niet levensvatbaar was en zwaar gehandicapt zou zijn. Erg confronterend voor hen maar ook voor mij.

Ik durfde en kon het in het begin niet om bij hun in de buurt te komen. Voelde me zo lullig en schuldig dat ik wel een gezond kindje had, en zij met lege handen stonden.

Afgelopen weekend sprak ik ze weer ergens. Hij vertelde dat zij momenteel even wat minder werkte. En, n.a.v. jullie gevoelens hier .. besloot ik gewoon om het gesprek aan te gaan en maar te zien of ze het op prijs stelden of niet. Dus ik vroeg hem of dat kwam door wat er allemaal gebeurd was met het kindje. Dat was inderdaad zo. Daarnaast bleek dat ze onlangs weer een miskraam hadden gehad met 10 weken. We hebben er samen heel fijn over gepraat en ik heb ook gewoon eerlijk gezegd dat ik mij ontzettend lullig voelde, zoals hierboven al beschreven.

Maar het is echt, echt heel moeilijk (vind ik) om in te schatten of iemand erover wil praten. En als dat niet zo is, dan wil je diegene ook niet voor zijn neus stoten door er zelf maar over te beginnen. Dus daarom doe je dat dan maar niet (denk ik). Maar dat wil niet zeggen dat jullie kindjes vergeten zijn.

Wat ik wil zeggen met deze post weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik weet wel voor mijzelf, en dat heb ik ook tegen het stel in kwestie gezegd, dat zij regelmatig in mijn gedachten zijn. En dat ik ze heel veel (gezonde) kindjes gun. Net als bij jullie. En dat ik hoop dat dat moment ooit een keer aan mag breken.

:*
Dat besef ik mij gelukkig ook wel goed dat het geen makkelijk onderwerp is om aan te snijden, maar tegelijk doet het ook wel pijn.
En ik denk als ik niet zou weten hoe het voelt ik ook echt lood in mijn schoenen zou hebben. Ook omdat je gewoon echt niet weet hoe het voelt.

Maar daarentegen zijn kaartjes met een 'ik denk aan je' een klein gebaar maar met veel betekenis en kun je eigenlijk nooit kwaad mee doen.

Ik merk dat ik het soms wel gewoon benoem in gesprekken. Zowel bij bekende als minder bekende mensen. Dan kunnen ze ook dingen in perspectief plaatsen.
pi_158910722
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, Lang verhaal, en maar deels relevant hier, maar wat ik wil zeggen: een kaartje, een knuffel of een kort praatje, hoe moeilijk misschien ook, kan echt veel betekenen voor een ander.
En voor wat het waard is, ik denk veel aan jullie kinderen. Want ze zijn er geweest, en zullen er altijd zijn.
:*
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:21:51 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158933507
Room :*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
pi_158933945
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:21 schreef Burdie het volgende:
Room :*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burdie :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Puala op 12-01-2016 10:19:35 ]
pi_158934208
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:21 schreef Burdie het volgende:
Room :*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat toen al in een traject met psych en een coach. Daarin kon ik mijn zwangerschap en vroeggeboorte gelukkig direct meenemen en op een juiste manier mee aan de slag gaan ipv zelf te worstelen.

Ik zou het via de huisarts kijken wat er mogelijk Is. Uiteindelijk heb je zelf in de hand hoe zwaar je het traject wil maken. Alleen een klankbord of toch ook weer wat handvatten om verder te kunnen...

Succes!
pi_158943627
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 41% gewijzigd door JufMariska op 08-01-2016 22:43:33 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158943897
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158986627
Burdie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159035208
*O* bloed *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 10:45:35 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159035912
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:03 schreef Theeleuter het volgende:
*O* bloed *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja he! Hopelijk valt 't mee :*.

SPOILER: nog even over mezelf
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
  dinsdag 12 januari 2016 @ 10:54:02 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_159036069
Fijn dat je je weer een stukje beter voelt! Ik hoop oprecht dat het het begin van een opwaartse trend is :*

En thee, goed dat het vanzelf op gang komt. Je klinkt nog steeds positief, dat is fijn :) :*
disclaimer
pi_159036095
Vooralsnog stelt het weinig voor. Maar ben voorbereid op alles. En in ergste geval ga ik naar huis.
Ik weet nog hoe menstruaties pre-pil waren (soms niet op benen kunnen blijven staan). Ik weet hoe bevallen is...kan alleen maar meevallen, toch? *klopt af*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SQ, ik ben een nuchter persoon, dus relativeer veel. Tuurlijk deed het verdriet, maar ik had al een week voor de echo flinke twijfels. Dus heb het wat dat betreft vrij vlot een plek weten te geven. Daarbij ben ik blij dat mijn lijf het nu zelf probeert op te lossen.
pi_159037360
Theeleuter, ik hoop dat het gaat doorzetten en dat je er niet al te veel ongemak van hebt. :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burdie :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159039233
Burdie en Thee :*
pi_159153934
Apart, lijkt nu al voorbij....vrij weinig van gemerkt :?
pi_159155257
Dat is snel Thee, hoe voel je je nu verder?
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159167715
Voel me prima hoor, zou mooi zijn als dit achter de rug is. Dan kunnen we weer verder met de toekomst O+
pi_159167876
Fijn thee! :*
♥ J & S
pi_159172878
Fijn Theeleuter! Al een zwangerschapstest gedaan om te kijken of het HCG uit je lichaam is?
pi_159185210
Gut nee, vandaag nog heul klein beetje bloed. Eerst maar eens een dag helemaal zonder ;)
pi_159487385
En helaas, echo gehad vandaag, maar het zit er nog. Door naar het ziekenhuis dus. Ik heb zelf sterke twijfels of mijn lijf dit met tabletten wel kan.

Iemand ervaring met curretage en herstel ervan?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:54:20 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_159487450
Oh theeleuter, wat vervelend -O-

Zelf geen curretage gehad, alleen tabletjes en heb daar wel goede ervaring mee. Voor mij persoonlijk is een curretage een last resort, omdat het toch een heftige ingreep is en het herstel er van vaak wat pittiger is. Maar jij kan alleen die beslissing nemen. Je zal hier voorstanders van beide methodes vinden namelijk. Succes met het maken van je keuze :*
disclaimer
pi_159487457
Ai Thee, sterkte! Ik heb geen tips..

Hier inmiddels (al)weer ongesteld, pfff :{ Fijn dat mijn lijf het weer oppakt, maar het brengt weer veel herinneringen terug merk ik.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159487652
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:50 schreef Theeleuter het volgende:
En helaas, echo gehad vandaag, maar het zit er nog. Door naar het ziekenhuis dus. Ik heb zelf sterke twijfels of mijn lijf dit met tabletten wel kan.

Iemand ervaring met curretage en herstel ervan?
Ik heb ervaring met tabletjes en vervolgens een curettage. De curettage en het herstel ervan viel mij mee. Het was twee dagen wat pijnlijk geloof ik en daarna was het weer goed. Twaalf dagen later zat ik in de auto naar Spanje om te trouwen en toen was ik helemaal vrij van klachten.
pi_159487967
JM :* Maar wel fijn dat je lijf het weer oppakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag afspraak in ziekenhuis, ben benieuwd ook wat de gyneacoloog er over te zeggen heeft.
Bedankt voor de ervaringen dames. Ik kan me goed voorstellen dat curretage iets is dat je als laatste middel wilt inzetten. Zo zou ik ook zijn, maar goed. Zoals ik al zei, ik denk niet dat mijn lijf dit zelf kan.
pi_159488050
Hè, wat naar Theeleuter.
Hier ervaring met tabletten, die gaven veel kramp en bloed maar helaas kwam er verder niks af. Na 2,5 week trok ik het niet meer en heb ik een curettage gehad. Ingreep viel me mee, ik had gekozen voor narcose dus niks meegekregen. Helaas wel veel bloed verloren (ruim 1 liter tov 400 ml bij mijn keizersnede) en daardoor mijn HB onderuit.
5 weken na de curettage werd ik weer ongesteld.
pi_159488096
Als ik ooit nog een miskraam zou hebben wil ik meteen gecuretteerd worden.
Ik heb een enorm vertrouwen in mijn lichaam, maar de nasleep die ik heb gehad van mijn miskraam wil ik niet nog een keer meemaken.
Als jij dat zo voelt Theeleuter dan zou ik dat heel duidelijk aangeven in het ziekenhuis.
pi_159488133
JM :*
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:26:07 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_159488140
inderdaad, als jij nu al geen vertrouwen hebt in de tabletjesoplossing, is een curretage misschien gewoon de beste optie :)
disclaimer
pi_159488297
oei, 1 liter bloedverlies is flink malteser. Helaas weet ik hoe je je dan voelt. Heb 1,5l en 1l bloedverlies gehad bij mijn bevallingen. Hoop het nu toch wel een keer te beperken :Y
pi_159488438
Oei, wat een rottige ervaringen zo op een rijtje ;(
:* voor jullie!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159489565
Knuffels dames :*
Hopelijk is het snel weg theeleuter!
♥ J & S
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:24:42 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159491038
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:50 schreef Theeleuter het volgende:
En helaas, echo gehad vandaag, maar het zit er nog. Door naar het ziekenhuis dus. Ik heb zelf sterke twijfels of mijn lijf dit met tabletten wel kan.

Iemand ervaring met curretage en herstel ervan?
He wat naar zeg -O-. Ik heb zelf twee keer een curettage gehad en twee keer een redelijk vergelijkbare ervaring gehad qua ingreep; snel achter de rug en weinig pijn. Na de eerste keer heeft het heel lang geduurd voor ik weer ongesteld werd, na de tweede keer pakte mijn lichaam het weer snel zelf op.
Bij mijn eerste mk heb ik eerst die pillen geprobeerd, maar dat hielp niets. Ik heb ook het idee dat mijn lichaam dat soort dingen niet gemakkelijk los laat (ben bij mijn zoon met 42 weken dmv een inleiding bevallen en had toen ook nog een manuele placenta verwijdering nodig), daarom koos ik de tweede keer meteen voor curettage.
Er zitten wel nadelen aan, maar laat je vooral goed voorlichten. En vragen kan je ook hier altijd stellen.
:*.
KuikenGuppy
pi_159507684
Theeleuter :* bij mij hielpen de tabletten wel, zat al een paar weken met dat overleden vruchtje in mijn buik, lukte echt niet natuurlijk. 's avonds tabletten ingebracht, volgende dag voor curretage naar het ziekenhuis maar moest daar niesen terwijl ik zat te wachten tot ik aan de beurt was, toen kwam het vruchtje compleet met vruchtzak en gevuld met vruchtwater eruit. Geen curretage meer nodig gehad dus.

Ik heb wel verschrikkelijke krampen (weeën) en behoorlijk bloedverlies gehad.
E.
pi_159512439
Dat is wel fijn spark, dat het op de valreep alsnog kwam.
pi_159572051
Ik mocht gewoon kiezen, volgens hem was beide een goede optie. Puur wat ik zelf wilde. Dus ik mag vrijdag terug voor curretage. Vind het wel spannend. Nog nooit een ingreep gehad.
  maandag 1 februari 2016 @ 16:54:10 #135
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159572314
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:45 schreef Theeleuter het volgende:
Ik mocht gewoon kiezen, volgens hem was beide een goede optie. Puur wat ik zelf wilde. Dus ik mag vrijdag terug voor curretage. Vind het wel spannend. Nog nooit een ingreep gehad.
Fijn dat je mocht kiezen :). Zie je er tegenop?
KuikenGuppy
pi_159583808
Ik zie er niet tegenop. Vind het fijn dat er een "einddatum" is. Denk wel dat ik met klamme handjes vrijdag zit, maar dat is puur lichte spanning. Ben nog nooit onder narcose geweest. Dus vin het wel spannend.
pi_159584495
Spannend Theeleuter! Ik wens je alvast heel veel sterkte voor vrijdag! :*

Hier gaat het heel wisselend. Vorige week zou mijn UD zijn en een dag ervoor werd ik ook nog, totaal niet gewenst, ongesteld. Dat zorgde voor een totaal labiele dag. Ik had gewoon al een baby kunnen hebben en in plaats daarvan sta ik met lege handen ;( Na een prima weekend werd ik vanmorgen in de auto weer ineens overvallen door verdriet. Alle liefdesliedjes kan ik ook betrekken op mijn verdriet. Alle series die ik kijk, lijken iets rond zwangerschappen/baby's er in te hebben en op werk/privé gaat het mij ook iets te vaak over het onderwerp. Ik word er zo verdrietig van en zo moe van mijzelf :{
/eindedagboekpost
pi_159585409
Fuchsia :* Wat ontzettend naar en verdrietig.
pi_159588380
Och fuchsia, wat naar om je zo te voelen :* Kan je er met iemand over praten? Misschien dat dat helpt?
pi_159588469
Oh Fuchsia, wat verdrietig... Moeilijke dagen weer zo! Sterkte :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 2 februari 2016 @ 07:46:50 #141
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159588517
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 23:17 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Spannend Theeleuter! Ik wens je alvast heel veel sterkte voor vrijdag! :*

Hier gaat het heel wisselend. Vorige week zou mijn UD zijn en een dag ervoor werd ik ook nog, totaal niet gewenst, ongesteld. Dat zorgde voor een totaal labiele dag. Ik had gewoon al een baby kunnen hebben en in plaats daarvan sta ik met lege handen ;( Na een prima weekend werd ik vanmorgen in de auto weer ineens overvallen door verdriet. Alle liefdesliedjes kan ik ook betrekken op mijn verdriet. Alle series die ik kijk, lijken iets rond zwangerschappen/baby's er in te hebben en op werk/privé gaat het mij ook iets te vaak over het onderwerp. Ik word er zo verdrietig van en zo moe van mijzelf :{
/eindedagboekpost
knuffel (voor iedereen)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:51:44 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159589801
Fuchsia, ik weet precies hoe je je voelt, mijn ud was 14 feb. Onze tijd komt nog wel, echt.
pi_159589986
He fuchsia! En aventura.
Sterkte, wat een moeilijke tijd :* knuffels!
♥ J & S
pi_159591035
:* voor jullie, jullie zijn lief.
Aventura, dat is ook al bijna, knuf voor jou :*

Ik praat er misschien te weinig over. Met mijn vriend wel steeds meer, maar met anderen eigenlijk nauwelijks. En als ik er dan over praat, wordt er al snel gezegd "komt wel goed". Ik snap de reactie, maar niemand kan mij dat beloven. Was het maar zo...
De angst dat het niet gaat lukken en ik nooit echt mama zal worden, wordt groter met de dag. ;( Dat is zo confronterend, verdrietig en maakt mij in mijn hoofd compleet obsessief met het onderwerp, terwijl ik het juist een beetje wil loslaten.
Daarbij ga ik steeds meer geloven dat het door mijn eigen zieke lichaam komt dat ons boontje niet mocht leven en het nu niet opnieuw lukt, wat het allemaal nog veel complexer maakt. :{
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:08:12 #145
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159591080
Fuchsia :*. Herkenbaar wel, je hoopt toch na een MK dat je in elk geval op je UD wel weer zwanger bent. Ik vond het ook erg confronterend toen ik op mijn UD met lege handen (en lege buik) stond. Overigens werd ik de maand na mijn UD weer zwanger, ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt :*.
KuikenGuppy
pi_159593506
Fuchsia, wellicht dat je wat meer rust in je hoofd krijgt door het met bijvoorbeeld een verloskundige te bespreken? Van wat ik begrijp van alle documentatie die me toegeworpen is, is dat het domme pech is. Verkeerde celdeling/ samensmelting, etc. Het zegt niets over je lijf.

Helaas koop je daar helemaal niets voor en is het kut dat je ondertussen met lege handen staat. De rest van de wereld gaat vrolijk door, terwijl dat ene aspect in je leven stilstaat.

Ik prijs me ook zeer gelukkig dat ik al 2 kinderen heb en weet dat ik het kan. De leegte die je zal voelen kan ik me dan ook eigenlijk niet voorstellen. Kortom, dikke knuffel en ik hoop dat het snel beter met je gaat! :*
pi_159595310
Fuchsia, wat verdrietig dat je je zo voelt. :*
pi_159598574
Theeleuter, helaas is mijn lichaam echt ziek, ook al merk ik daar weinig van. Een ziek lichaam is nu eenmaal niet de beste plek voor een kindje om te groeien. Mijn reumatoloog heeft letterlijk gezegd dat wellicht de reden is dat ik de miskramen heb gekregen.
Ik ga tot nu toe in tegen het advies van mijn dokter om te gaan behandelen, want dat houdt een lange pauze in van minimaal een jaar en mogelijke onvruchtbaarheid. In mijn hoofd zijn dit op dit moment geen opties. :{

Ik voel mij gelukkig niet altijd zo, maar soms word ik totaal overvallen door het gevoel en vind het dan moeilijk om iemand daarin toe te laten. De zwarte en jaloerse gedachtes in mijn hoofd zijn ook zoiets. Ik had nooit gedacht dat een miskraam zulke diepe sporen na zou laten. Het is zoals Burdie zegt, ik had op zijn minst gehoopt nu weer zwanger te zijn. Doodeng, maar dat had de pijn wel wat verzacht, denk ik.

[ Bericht 13% gewijzigd door Fuchsia_roze op 02-02-2016 16:33:20 ]
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:57:44 #149
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159599425
Hier al een keer zwanger geweest tussen miskraam en UD; weer een mk. Ik heb dan wel weer geen aandoening, behalve dat ik aan de verkeerde kant van de 30 ben. Ook heel dwingend en nerveusmakend. Fuchsia, ik zei net tegen je dat onze tijd nog wel komt. Maar natuurlijk weet ik dat helemaal niet. Sorry als ik je daarmee nog verdrietiger heb gemaakt. Er is gewoon niet zoveel te bedenken dat echt geruststelt op dit moment. Kan alleen maar zeggen dat ik met je meeleef :)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 17:01:40 #150
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159599511
ik herken het zwarte gevoel wel hoor, hier komt het in golven. Gister was ik zo kwaad op alles en iedereen, op kraamvisite moeten bij degene die wél haar kind mocht krijgen, overal buiken ... Ik wilde gewoon iets slopen of heel hard gaan gillen. Ik haal dan diep adem en laat het moment voorbij gaan. Ik bedenk me dan dat ik zo niet (altijd) wil zijn. Het mag wel even, maar ik wil niet bitter worden. Ik plan zo veel mogelijk leuke dingen in - we moeten niet vergeten om te leven en het leuk te hebben!
pi_159601120
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:57 schreef Aventura het volgende:
Hier al een keer zwanger geweest tussen miskraam en UD; weer een mk. Ik heb dan wel weer geen aandoening, behalve dat ik aan de verkeerde kant van de 30 ben. Ook heel dwingend en nerveusmakend. Fuchsia, ik zei net tegen je dat onze tijd nog wel komt. Maar natuurlijk weet ik dat helemaal niet. Sorry als ik je daarmee nog verdrietiger heb gemaakt. Er is gewoon niet zoveel te bedenken dat echt geruststelt op dit moment. Kan alleen maar zeggen dat ik met je meeleef :)
Ah nee jij gekkie :* Ik kan de positiviteit ook wel weer waarderen. Meestal probeer ik ook zo te denken, dat het echt wel goed komt. Ik zit vol met tegenstellingen :+

Ik word dit jaar 32 en wilde eigenlijk ook wel meer als 1 kind dus die stomme biologische klok tikt hier ook behoorlijk door |:(
  dinsdag 2 februari 2016 @ 19:19:45 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159602845
Wat mij soms zo kan overvallen is het idee dat, stel dat ik weer zwanger raak, het misschien wel weer mis gaat en het nog langer duurt allemaal.
Het blijft een wonder he, als het lukt en goed gaat...
KuikenGuppy
pi_159603936
Fuchsia! Ik kan me zo goed voorstellen dat de UD dan echt zo'n heftig moment is. Mijne is over een paar dagen, maar ik heb het grote geluk dat ik dan wel met een baby in m'n buik zit. Ik had het je ook zo gegund!

Je eigen medische achtergrond lijkt me ook wel extra moeilijk in dit verhaal. Toch was je twee keer relatief snel zwanger (als in, binnen een paar maanden), ik hoop dat het nu niet lang meer duurt. Als je maar gewoon een garantie kan krijgen he, dat het iig ooit helemaal goed komt, dat zou zo schelen.

Maar miskramen zijn echt gewoon belachelijk stom! :{w
pi_159604749
Inderdaad Svane, miskramen zijn stom! :{w
pi_159607749
Het idee dat het weer mis kan gaan, is ook echt naar. Ook qua tijd ja. Daarom lijkt opnieuw zwanger zijn mij ook behoorlijk angstig. Ik hoop zo dat ik er positief in kan staan.
Het is ook een echt wonder ja, om een gezond kind te mogen krijgen O+ En toch lijken zo veel mensen het zo maar even te doen, inclusief tieners en ongewenste zwangerschappen.

Svane :* Ik was in 3 en daarna 5 maanden zwanger, dat is vrij snel ja. Nu duurt het "al" 6 maanden. Dat is niet zo extreem lang natuurlijk, maar wel als je bedenkt dat we in september 2014 begonnen zijn.
Die garantie zou ik trouwens zo voor tekenen. De onzekerheid is echt zo vervelend.

En miskramen :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door Fuchsia_roze op 02-02-2016 22:44:16 ]
pi_159609263
+1!
En nu al weten dat de volgende (hopelijk) zwangerschap superspannend zal zijn: ook +1.

Supertof, maar ook vreselijk confronterend: aanvraag van oud-bruidspaar voor geboortefotografie ;( 4 weken na mijn 'ud' uitgerekend, pfff.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 10:39:51 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159616719
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:16 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Ah nee jij gekkie :* Ik kan de positiviteit ook wel weer waarderen. Meestal probeer ik ook zo te denken, dat het echt wel goed komt. Ik zit vol met tegenstellingen :+

Ik word dit jaar 32 en wilde eigenlijk ook wel meer als 1 kind dus die stomme biologische klok tikt hier ook behoorlijk door |:(
Even ter geruststelling: je bent echt nog hartstikke jong :* ik word dit jaar 34 en voel ook de tijdsdruk maar volgens het ziekenhuis zijn wij gewoon nog een jong stel. Dit gaf mij wel wat rust.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159617812
Wat jong en oud is, is een beetje relatief en hangt ook af van je referentiekader. Ik begrijp dat ze dat in het ziekenhuis zeggen omdat ze daar denk ik vooral stellen zien die ouder zijn. Maar dan nog kan het voor jezelf oud voelen, op je 32ste. Als je bijvoorbeeld altijd het idee had dat je rond die tijd al wel een gezin zou hebben.
Ik vind op mijn 40e iedereen onder de 37 jong. :D . Maar ik heb zelf nooit zo'n soort beeld gehad, van een bepaalde leeftijd waarop ik kinderen zou krijgen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159618579
Hai!
De pret was voor ons van korte duur. Gisteren witte test, vandaag krampen en bloed. Ik had al een paar dagen het idee dat het niet helemaal snor zat, en dat bleek juist, tegen alle hoop in.
Zo'n vroege miskraam, 3 dagen na de nod, is het dan handig om een huisarts te raadplegen? Of kan ik dit gewoon als menstruatie beschouwen? Ik ga wel een huisarts bellen hoor, maar dat kan morgen pas weer :') |:(
pi_159618659
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Hai!
De pret was voor ons van korte duur. Gisteren witte test, vandaag krampen en bloed. Ik had al een paar dagen het idee dat het niet helemaal snor zat, en dat bleek juist, tegen alle hoop in.
Zo'n vroege miskraam, 3 dagen na de nod, is het dan handig om een huisarts te raadplegen? Of kan ik dit gewoon als menstruatie beschouwen? Ik ga wel een huisarts bellen hoor, maar dat kan morgen pas weer :') |:(
Balen!

Ik had ooit met 4+6 een vroege miskraam, dat was een 'hevige menstruatie' zeg maar. Ik had toen VK gebeld omdat ik al een afspraak had gemaakt, vooral om die af te zeggen dus. Verder was m'n cyclus toen gewoon normaal (en vier weken later weer een positieve test O+ )
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 13:22:58 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159620332
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:29 schreef Franny_G het volgende:
Wat jong en oud is, is een beetje relatief en hangt ook af van je referentiekader. Ik begrijp dat ze dat in het ziekenhuis zeggen omdat ze daar denk ik vooral stellen zien die ouder zijn. Maar dan nog kan het voor jezelf oud voelen, op je 32ste. Als je bijvoorbeeld altijd het idee had dat je rond die tijd al wel een gezin zou hebben.
Ik vind op mijn 40e iedereen onder de 37 jong. :D . Maar ik heb zelf nooit zo'n soort beeld gehad, van een bepaalde leeftijd waarop ik kinderen zou krijgen.
Dat ben ik met je eens :Y

Maar ik wilde het even in perspectief plaatsen dat we vanuit het ziekenhuis nog als jong worden gezien. Mij hielp dat wel :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 3 februari 2016 @ 15:24:00 #162
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159623502
Mja, ik ben het niet helemaal met jouw ziekenhuis eens dan MaJo. Je krijgt bijvoorbeeld vanaf 35 jaar recht op extra onderzoeken omdat je vruchtbaarheid dan afneemt en het risico op complicaties toeneemt.
En het is ook geen 'snel' proces; je moet elke ronde weer een maand wachten.
KuikenGuppy
  woensdag 3 februari 2016 @ 15:34:01 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_159623733
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Hai!
De pret was voor ons van korte duur. Gisteren witte test, vandaag krampen en bloed. Ik had al een paar dagen het idee dat het niet helemaal snor zat, en dat bleek juist, tegen alle hoop in.
Zo'n vroege miskraam, 3 dagen na de nod, is het dan handig om een huisarts te raadplegen? Of kan ik dit gewoon als menstruatie beschouwen? Ik ga wel een huisarts bellen hoor, maar dat kan morgen pas weer :') |:(
Ik heb zelf een miskraam met zes weken gehad en alleen de verloskundige even verwittigd, dan zetten ze het ook in je dossier. Verder verliep dat als een normale menstruatie eigenlijk. Ook geen controle / nacontrole gehad. Zolang jij je geen zorgen maakt zou ik geen arts raadplegen. Sterkte :*
disclaimer
pi_159624640
Ok. Het voelt nu als een wat heftigere menstruatie eigenlijk, met iets scherpere pijn. Het bloedt goed dus er is van alles aan de gang. Inderdaad wel handig als het in het dossier komt ja. Verder heb ik er wel vertrouwen in dat mijn lichaam dit zelf opruimt.
Oh en dan te bedenken dat er vrouwen zijn die dit zo vaak meemaken, en na veel langere zwangerschappen. Vreselijk.
pi_159624668
Wat verdrietig Roomsnoes ;(. Sterkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 3 februari 2016 @ 16:09:39 #166
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159624747
Wat kut Roomsnoes. Hier ook een miskraam met 4w4d. Ik heb verder niemand gebeld. Sterkte! Dooie mus zo hè :(

Lees weleens dat vrouwen na 2 miskramen op consult gaan, maar ik vind dat eigenlijk niet nodig. Ik denk dat het leeftijdgebonden is. Als het iets anders zou zijn was de eerste er ook niet geweest.
pi_159624903
Ik denk dat je vaak wel zelf voelt o er meer aan de hand is. Miskramen komen, hoe vervelend ook, nou eenmaal veel voor. Ik heb O, en die zwangerschap liep goed, bevalling perfect, dus ik heb geen reden om aan te nemen dat er iets mis is, waardoor dit is gebeurt. Behalve met dit vruchtje, als je dat bij deze termijn al zo kan noemen. Maar ik lees hier wel eens over echos om te kijken of alles schoon is enzo, maar ik denk dat ik dat vanzelf wel merk. Het was immers nog zo pril, als ik niet had getest, had ik gewoon gedacht dat ik ongesteld was.

Bedankt! :*
  woensdag 3 februari 2016 @ 16:19:14 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159625004
Fijn dat je er zo in kunt staan!
pi_159626345
He shit room! Knuffels!
♥ J & S
pi_159628393
Verdorie room. :*

Mijn vroege miskramen waren hetzelfde als mijn menstruaties alleen iets langer en meer bloed.
  woensdag 3 februari 2016 @ 18:52:25 #171
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159628860
Bah room wat treurig om te lezen ;( :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159629350
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 18:34 schreef Cygne het volgende:
Verdorie room. :*

Mijn vroege miskramen waren hetzelfde als mijn menstruaties alleen iets langer en meer bloed.
+1

"Fijn" dat je er positief in kan staan Roomsnoes. Hoe dan ook, het is gewoon vervelend :*

quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens :Y

Maar ik wilde het even in perspectief plaatsen dat we vanuit het ziekenhuis nog als jong worden gezien. Mij hielp dat wel :)
Vanuit het ziekenhuis kunnen ze dat inderdaad zo zeggen, maar ik zit dan te rekenen in mijn hoofd en dan komt het toch niet zo uit. Als ik nu zwanger zou worden, word ik moeder op mijn 32e, het volgende kindje dan zo'n 3 jaar later, dan ben ik 35. Mocht het dan weer 1,5 jaar of langer duren, dan ga ik al richting de 37 jaar. En dat is dan allemaal nog onder voorbehoud van of het nu gaat lukken en mijn lichaam het dan nog trekt.
Plus wat Franny zegt, ik had altijd in mijn hoofd om op mijn 30e moeder te worden. Dus voor mijn gevoel ben ik nu sowieso oud (ook in zijn algemeenheid, ik kan maar niet wennen aan die 30+ :') )
pi_159630858
Room, wat jammer nou. ;( . Sterkte ermee!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159630986
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 19:12 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Vanuit het ziekenhuis kunnen ze dat inderdaad zo zeggen, maar ik zit dan te rekenen in mijn hoofd en dan komt het toch niet zo uit. Als ik nu zwanger zou worden, word ik moeder op mijn 32e, het volgende kindje dan zo'n 3 jaar later, dan ben ik 35. Mocht het dan weer 1,5 jaar of langer duren, dan ga ik al richting de 37 jaar. En dat is dan allemaal nog onder voorbehoud van of het nu gaat lukken en mijn lichaam het dan nog trekt.
Plus wat Franny zegt, ik had altijd in mijn hoofd om op mijn 30e moeder te worden. Dus voor mijn gevoel ben ik nu sowieso oud (ook in zijn algemeenheid, ik kan maar niet wennen aan die 30+ )
Heel herkenbaar :Y (de gedachten dan, gelukkig zonder mk)
(hier kwam het allemaal goed, hopelijk bij jullie ook :* )

En Room, wat kut :( :*
pi_159631245
Ik ben nu 27 en volgens het ziekenhuis ook nog erg jong en dat is ook wel zo, maar ergens voel ik ook wel die klok tikken.

Ik ben sinds de bbz in mei niet meer zwanger geworden, aan de ene kant wel fijn want dat betekent dat ik al 8! maanden geen miskraam meer heb gehad maar we staan ook wel een beetje stil voor mijn gevoel. Mensen met wie ik in het streepjestopic en in z&g heb gepost zijn nu toe aan hun tweede kindje, of al zwanger zelfs. Ik gun het iedereen echt heel erg hoor, begrijp het me niet verkeerd maar ik wil zelf ook zo zo zo graag óók een gezond kindje. Maar dat voelt zo verschrikkelijk onmogelijk, als iets wat helemaal niet kán. Zo erg dat ik mezelf maar wijs ga maken dat dat misschien maar goed is ook, dat ik toch geen goede moeder zou zijn en dat soort dingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159631810
Cygne toch ;( :*
Natuurlijk ben jij wel een goede moeder! Je moet er helaas nog even op wachten. En ik snap zo goed dat het confronterend is. Het is gewoon kut, Want natuurlijk gun je het anderen. Maar jezelf ook. En zo hoort het ook!
(en niets geen topickaap zeg, jij hoort er ook gewoon bij.)

Bedankt voor jullie medeleven, het doet me goed. Ik heb volgens mij wel een kilo chocolade op en barst om niets in janken uit. Maar ik geef er maar gewoon aan toe. Op naar de volgende ronde.
pi_159634213
Ach lieve Cygne, dat is zeker geen topickaap :*
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je je in geen 1 topic echt thuis voelt met jullie unieke, moeilijke situatie. Ik zie jou altijd in allerlei topic meejubelen bij streepjes/goed nieuws en meeleven bij slecht nieuws. Daarmee kan ik mij alleen maar voorstellen hoe ontzettend lieve, empatische moeder jij zal worden. O+
Het is een stukje zelfbescherming, dat snap ik heel goed. En ook al heb je dan technisch gezien nog zat tijd, er zit ook een grens aan wat je mentaal/lichamelijk aan kan.
En natuurlijk gun je het iedereen, maar jezelf ook heel hard (en ik denk dat heel veel mensen in OUD het jou heel hard gunnen. Ik in ieder geval wel)
Hier zorgt elke zwangerschapsaankondiging privé voor een tranendal. Op fok kan ik mij daar nog iets voor distantieren gelukkig (anders zou ik bezig blijven ;) )

Soms zijn mensen gewoon niet zo tactisch en hebben niet door hoe pijnlijk dat soort opmerkingen kunnen zijn. Je komt er niet onderuit komen om er mee geconfronteerd te worden :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Fuchsia_roze op 03-02-2016 21:33:58 ]
pi_159637198
Ja, je kunt je zo eenzaam voelen als je met zulke zaken worstelt. Ik zat in een heel ander soort schuitje maar ik herken die gevoelens wel en dat mensen in hun spontaniteit allerlei dingen zeggen waar jij je dan zó ongelukkig bij voelt. En het is zo lastig uit te leggen, want zo persoonlijk allemaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159637442
Lieve cygne :* je gevoel mag er zijn en ik vind het heel fijn dat je dat hier post!
Ik weet niet goed wat te zeggen maar dikke knuffels en en en liefde! O+
♥ J & S
pi_159639471
O+ voor jullie!

En inderdaad, franny het is zo'n deel van je identiteit. Als het bij mn schoonfamilie over mn schoonzus gaat, wordt er altijd gesproken over naamschoonzusendekinderen.

Mensen zijn er ook helemaal niet mee bezig, ze vragen ernaar maar ze willen eigenlijk het niet écht weten. Het onderwerp is te heftig, te moeilijk. Heel vreemd als je dan op een verjaardag zit en mensen proberen je te vermijden. Want stél dat het over dát gaat. Dus dan doe je maar alsof het goed gaat en thuis is het dan janken.

Pas was ik jarig, de dag ervoor al een groot feest, niet zo goed gepland. En daarna mijn eigen verjaardag, weer een verjaardag zonder kindje. Precies een jaar na miskraam 3 en precies 2 jaar na miskraam 1. En dan de leuke tante zijn voor onze nichtjes. Ik kon het gewoon niet meer opbrengen, heb me een beetje teruggetrokken in mezelf.

Het is soms ook wel bizar hoor, tussen mijn man en mij: 'sinds wanneer hebben we die eettafel nou?' 'Even denken, dat was rond miskraam 1, dus januari 2014?'.
pi_159654246
Fuchsia, ik wist niet dat er een vermoeden was dat reuma hier parten in speelt. Wat vervelend en een immens lastige keus ook!

Cygne, ik kan niet anders zeggen, dan dat ik het je gun! Dat ik zou willen dat je je niet zo hoef te voelen. Lastig hoor!

Het is en blijft een lastig onderwerp voor buitenstaanders. Zeker als je het niet zelf hebt meegemaakt, kun je je er geen voorstelling van maken en zelfs dan verschilt het per persoon.
Ik zat bij de verloskundigen tussen wachtenden met zwangere buik, voor de echo om te kijken of alles weg was. Ze vroeg wel of ik dat vervelend vond. Ik kan me nu voorstellen dat dat confronterend is. Vorige 2 zwangerschappen geen moment bij stil gestaan dat die ook bij je in de wachtkamer kunnen zitten.

Kortom, knuffels all around!
pi_159656780
Cygne :* ik vind het helemaal geen topickaap, jij hoort hier (helaas) ook, al kan ik me goed voorstellen dat je je een beetje verloren voelt in alle topics die eigenlijk geen van allen echt aansluiten.
Ik hoop en gun jullie nog steeds dat gewenste kindje in ieder geval! Net als iedereen hier denk ik.
Over refereren aan de miskramen qua tijd herken ik trouwens wel, wij hadden net een nieuw bed toen ik dat ding onder gebloed heb bij miskraam 1, als we ons dan afvragen wanneer we dat bed gekocht hebben denk ik aan die situatie en was het dus rond februari/ maart 2012. Stom he?

Wat shit dat jij je hier ook moet melden roomsnoes :*

Dikke knuffel voor iedereen!
E.
  donderdag 4 februari 2016 @ 18:12:35 #183
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159656853
Ik kom me hier ook melden.. allereerst een :* voor Roomsoes. En Cygne: ik denk dat ik begrijp waar je gevoelens vandaan komt, maar ik heb je verhaal deels gevolgd en ik durf met zekerheid te zeggen dat je het topic écht niet kaapt (en al die andere gedachten, daar kan ik me ook niet in vinden :* Ik durf te wedden dat, wanneer het je gegund is, je een fantastische moeder zult zijn)!

Voor wie mijn verhaal niet kent:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook meteen een vraag: nadat ik het vruchtje verloor, nam de kramp en bloed snel af (tot eigenlijk alleen heel oud bloed bij afvegen), maar vandaag heb ik opeens weer veel kramp en verlies ik meer (rood) bloed. Is dit herkenbaar, of zou dit een teken kunnen zijn dat het toch nog niet helemaal schoon is? Ik krijg nog wel een echo om alles te controleren, maar ben te onzeker nu...
pi_159657476
Stroopwafel, wat naar :* En
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159658146
Jullie berichtjes doen me goed. :*

Ach lieve stroop wat een ontzettende domper. :'( Knuffel voor jou. :*

Dat je nu weer bloedverlies hebt, is niet raar. Ik vind het wel herkenbaar iig.
pi_159658999
Room :* wat ontzettend jammer, dikke knuffel

Cygne :* sluit me aan bij de rest, jij mag er zijn in alles wat je bent. Blijf asjeblieft je gevoel neerzetten

Stroop ik las het al een dag of wat geleden, hoe verdrietig ook voor jullie. Hoop dat het bloeden en krampen gauw afneemt en als je het niet vertrouwd even overleggen met gyn. Sterkte :*
pi_159659065
Och Cygne :* Ik voel zelf wel dat er voor sommige situaties niet echt een plek is hier op fok, en de eenzaamheid is killing. Als je ooit wil sparren over groot onrecht en hoe oneerlijk dingen worden verdeeld in de wereld, ik doe graag mee, je weet me te vinden :*

En even een :* voor de rest.
pi_159659893
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 19:35 schreef L-E het volgende:
Och Cygne :* Ik voel zelf wel dat er voor sommige situaties niet echt een plek is hier op fok, en de eenzaamheid is killing. Als je ooit wil sparren over groot onrecht en hoe oneerlijk dingen worden verdeeld in de wereld, ik doe graag mee, je weet me te vinden :*

En even een :* voor de rest.
O+
pi_159660242
Stroopwafelmeisje, wat ontzettend verdrietig. Allereerst heel veel sterkte :*
Hier ook herkenbaar dat je weer ineens meer gaat vloeien. Als je het niet vertrouwd inderdaad even met de gyn bellen. Wanneer stond de echo ter controle gepland?
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:38:51 #190
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159674663
Thanks voor jullie berichtjes. Ik maak me niet echt zorgen (verbaas mezelf hoe pragmatisch ik ben - als er nog iets zit dan komt het vanzelf wel, of zien we het woensdag met de echo), maar merk dat ik het vertrouwen in mijn lichaam kwijt ben. En daar word ik dan weer onzeker van. Ofzo. Rationeel denken gaat me nog niet zo goed af 8)7
pi_159677183
Sterkte stroopwafelmeisje!

[ Bericht 91% gewijzigd door JufMariska op 06-02-2016 08:16:03 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 5 februari 2016 @ 12:55:29 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159677459
Cygne, even een berichtje van een lurkster, en geen idee of je er iets mee kan, maar het 'Als zwanger worden/blijven'-topic is ooit gestart niet alleen voor mensen die hulp nodig hebben bij het zwanger raken, maar ook voor mensen zoals jij bij wie het blijven juist een probleem is.
Nu ligt het zwaartepunt op het topic de laatste jaren vooral op het 'worden', maar ik wilde het toch even mee geven. Uiteraard mag je posten waar je wil en ik heb er in het zwart al helemaal niks over te zeggen maar toch, ik snap dat zo'n niemandsland lastig is, vandaar. In dat topic zul je in ieder geval meer users tegen komen die worstelen met de vraag of het uberhaupt ooit wel weggelegd gaat zijn voor ze.

:* in ieder geval, het lijkt me zo verschrikkelijk, die onzekerheid.
***
  vrijdag 5 februari 2016 @ 13:46:42 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159678415
Stroopwafelmeisje :*
KuikenGuppy
  vrijdag 5 februari 2016 @ 14:57:32 #194
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159679845
Cygne en Stroop : :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_159681543
Vervelend die onzekerheid stroop, maar fijn dat je een echo hebt staan.

Hier alles goed. Viel me reuze mee. Geen pijn of iets. Voel me nog wel wat wazig in mijn hoofd van de narcose. Maar blij om weer thuis te zijn :)
pi_159682427
Fijn dat het meeviel, theeleuter. En fijn dat je weer lekker thuis bent. :*

Gisteren een goed gesprek met mijn baas gehad, heel veel gewerkt de afgelopen tijd, eigenlijk teveel. Dus ik mag wat taken overdragen en krijg wat extra ondersteuning van een collega. 'Je moet goed voor jezelf zorgen, zodat er straks een gezond kindje kan groeien.', zei hij. Geeft wel wat rust in mn hoofd.
pi_159690503
Stroop :'( Wat shit! Jullie zo gewenste kindje ;(

Veel sterkte meid :*
pi_159855773
Bloeden is sinds gisteren ineens heel veel minder, dus ik gooide er een zwangerschapstest tegen aan en negatief *O*
Ovulatietest ook meteen maar gedaan, met een licht streepje. Goed bezig lijf!

Hie is het met de rest hier? :*
pi_159856397
Wat fijn Theeleuter dat je lichaam het zo snel weer oppakt en je verder kunt! :*

Hier ben ik emotioneel gezien weer wat tot rust gekomen, dus dat is fijn.
pi_159857102
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:38 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wat fijn Theeleuter dat je lichaam het zo snel weer oppakt en je verder kunt! :*

Hier ben ik emotioneel gezien weer wat tot rust gekomen, dus dat is fijn.
Fijn! :*
pi_159883080
Ik heb details expres niet gedeeld hier, maar nu dan toch omdat ik een vraag heb.. afgelopen maandag curettage gehad, eerste dagen weinig bloedverlies. Gisteren brak een soort van hel los, met stolsels waar ik van schrok. Echt enorm veel en groot. Nu weer rustig. Kan ik er vanuit gaan dat het nu oke is, of is hetgeen vannacht gebeurde reden een arts te bellen? Ik heb geen koorts of extreme pijn.
pi_159883326
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 12:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb details expres niet gedeeld hier, maar nu dan toch omdat ik een vraag heb.. afgelopen maandag curettage gehad, eerste dagen weinig bloedverlies. Gisteren brak een soort van hel los, met stolsels waar ik van schrok. Echt enorm veel en groot. Nu weer rustig. Kan ik er vanuit gaan dat het nu oke is, of is hetgeen vannacht gebeurde reden een arts te bellen? Ik heb geen koorts of extreme pijn.
Och L-E toch! :*

Ik heb geen ervaring maar herinner me dat JufM iets soortgelijks had zonder curretage? Maar na een ingreep kan even bellen denk ik geen kwaad.
Kwak
pi_159883390
:* L-E. Een hele dikke knuffel.

Mij is destijds verteld dat heel veel bloedverlies een reden is om aan de bel te trekken. Als het nu weer rustig zou ik even bellen om het te melden, mocht het dan nog een keer gebeuren weten ze in ieder geval wat er aan de hand is.
pi_159883429
L-E. ;(.

Ik verloor na een curretage stolsels ter grootte van flinke sinaasappels. Dat was niet zorgelijk. Maar als jij het niet vertrouwt: bellen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_159883481
Ja, sinaasappels. Netten vol. Goed om te lezen dat het erbij hoort.

Bellen houdt in mijn geval in dat er weer een heel circus zal plaatsvinden, gezien mijn niet milde geschiedenis, ben ik bang. Misschien is die angst onterecht. Voor nu ben ik wel even gerust gesteld, dit gebeurt bij anderen dus ook :)
pi_159883500
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 12:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb details expres niet gedeeld hier, maar nu dan toch omdat ik een vraag heb.. afgelopen maandag curettage gehad, eerste dagen weinig bloedverlies. Gisteren brak een soort van hel los, met stolsels waar ik van schrok. Echt enorm veel en groot. Nu weer rustig. Kan ik er vanuit gaan dat het nu oke is, of is hetgeen vannacht gebeurde reden een arts te bellen? Ik heb geen koorts of extreme pijn.
L-E :*

Ik heb dit ook gehad na mijn curettage. Eerste dagen weinig tot niks, na een paar dagen veel met stolsels en daarna weer niks en 1.5 week daarna weer heel veel.

Klinkt op zich niet abnormaal maar een belletje naar de afdeling is zo gedaan, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Gaf mij toen in elk geval wat rust.

Edit: maar ik snap dat je niet zoveel trek hebt in dat hele circus. :*
pi_159883541
Hele dikke knuffel LE! :*:*
E.
pi_159883765
Och nee LE, wat ellendig :*
Ik verloor 2 dagen na mijn natuurlijke mk ook ineens erg veel bloed en enorme stolsels, wel overleg gehad met mijn vk maar omdat het na een uur of 3 vanzelf weer rustig werd geen reden tot zorg. Als je meer vragen hebt even fb-en, daar krijg ik melding van :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:36:59 #209
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159884039
L-E :* *knuffel*
KuikenGuppy
pi_159884069
L-E :*
S. 2014
J. 2016
pi_159884186
Ach L-E :*
pi_159884699
L-e :*
pi_159884767
Wat naar lieve L-E. Knuffels en sterkte :*
♥ J & S
  zaterdag 13 februari 2016 @ 14:14:38 #214
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_159884810
Verdomme LE ;(
:*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_159884845
L-E, dikke knuffel :* :*
pi_159884923
L-E :*
pi_159885732
:* L-E
Tralalalaaa
pi_159885898
:* L-E
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  zaterdag 13 februari 2016 @ 15:19:57 #219
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_159886009
Och L-E'tje ;( Dikke knuffel. Hopelijk blijft het nu rustig..
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_159886450
L-E :* Wat ontzettend verdrietig! ;( Het klinkt niet als heel abnormaal. Mijn natuurlijke miskraam ging buiten het bloed en stolsel gepaard met veel kramp. Ik lees dat je geen pijn en koorts hebt, dus dat is goed. Ik heb geen ervaring met een curretage. Bloedverlies kan wel heel wisselend zijn en nog even aanhouden. Bij extreem veel bloedverlies kreeg ik wel het advies om de VK te bellen.
Heel veel sterkte :*
pi_159886950
:* L-E. Veel sterkte!
Ik moest afgelopen week aan je denken. Weet niet waarom, maar misschien hierom. :*
pi_159887159
Lieve LE, heel veel sterkte :*

Ik herken het zelf niet van mijn curretages maar idd als het nu minder wordt en geen koorts/ pijn lijkt mij alles in orde.
pi_159887340
Thanks all, ik verlies nu echt alleen nog druppeltjes bloed dus ik heb goede hoop dat het ergste achter de rug is.
pi_159887594
L-E, wat oneerlijk weer :*
pi_159888213
LE potver zeg :*
pi_159888907
Och L-E, sterkte. :*
pi_159889091
LE :*
  zondag 14 februari 2016 @ 10:29:41 #228
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159903503
:* Sterkte L-E
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 10:49:57 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159903769
Sterkte L-E! :* hoe ver was je? Wat is het leven soms toch oneerlijk ;(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159904798
Hè verdorie L-E!! Sterkte! :*
  zondag 14 februari 2016 @ 12:10:55 #231
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_159904908
Sterkte L-E :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_159908878
L-E :*
Home is where the O+ is...
pi_159913899
Ik heb lang getwijfeld of ik het hele verhaal hier wil plaatsen, ik doe het nu toch omdat ik gezien alle lieve steunbetuigingen wel openheid wil geven. Wel in spoiler, dus niet quoten alsjeblieft.

-edit: weg-

[ Bericht 84% gewijzigd door L-E op 14-02-2016 19:02:09 ]
pi_159914104
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door JufMariska op 14-02-2016 17:32:45 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159914262
L-E Wat is het leven toch hard en oneerlijk soms. Je verhaal klinkt in mijn ogen niet ongeloofwaardig, maar vooral heel heel erg verdrietig en zwaar. Ik hoop dat je in je omgeving toch mensen hebt die je steunen op welke manier je ook nodig hebt. ;(
pi_159914265
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 14 februari 2016 @ 17:16:59 #237
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159914318
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_159914378
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 14 februari 2016 @ 17:21:42 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_159914445
L-E :'( :* :* :*
pi_159914534
Lieve LE, wat is dat toch verschrikkelijk oneerlijk! Wat een verschrikkelijke beslissing hebben jullie moeten nemen terwijl jullie gevoel zooooo anders riep, de pijn is door je woorden heen te lezen (begrijpelijk!)
Ik weet eigenlijk niet eens wat ik zeggen moet, het klinkt toch loos.. Maar ik denk aan jullie allemaal.. Een hele dikke knuffel :*
E.
pi_159914609
Ach nee LE toch :'( :'( :'( Wat is het oneerlijk en wat zullen jullie je gebroken voelen. Heel veel sterkte en een welgemeende virtuele knuffel :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_159914665
LE, woorden schieten tekort :*
pi_159914765
Jeetje l-e. Wat een verschrikkelijke beslissing. En wat krijgen jullie telkens weer zulke zware dingen te verwerken. Heel veel sterkte en kracht :*
pi_159915380
Tjezus, L-E. Wat zul jij je eenzaam voelen vaak, en wat een vreselijke toestanden weer. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 14 februari 2016 @ 18:05:45 #245
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_159915480
Oh LE, wat oneerlijk voor jullie! Wat een onmogelijke keuze weer....
Heel veel sterkte!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_159915794
LE, woorden schieten tekort! heel veel kracht en sterkte :*!
Wat een kut zooi
♥ J & S
pi_159915939
Lieve L-E, ik weet even niet wat ik moet zetten. Wat ontzettend kut en verdrietig dit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159916015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159916382
Och lieve LE, wat een verschrikking :'( Onvoorstelbaar gewoon wat je allemaal op je bord krijgt. Heel veel sterkte gewenst ook nu weer.
pi_159916474
Jezus L-E ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... wat is het soms toch oneerlijk verdeeld.. alsof jullie nog niet genoeg te verstouwen hebben.
S. 2014
J. 2016
  zondag 14 februari 2016 @ 19:51:43 #251
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_159918028
Godfried Bomans L-E :( :* .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_159918119
LE ik word er koud van als ik het lees. Had jullie zo wat rust gegund. Kan me niet voorstellen hoe het moet voelen. Dikke kus voor jullie :* .
  zondag 14 februari 2016 @ 19:58:53 #253
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159918217
Le heel veel sterkte, wat een narigheid krijgen jullie te verwerken :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159918629
Oh lieve LE!
Gewoon :* en heel veel sterkte
  zondag 14 februari 2016 @ 20:18:24 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159918759
LE..
:*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 14 februari 2016 @ 20:32:06 #256
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_159919121
Ik heb het gemist, maar aan de reacties te lezen kun je misschien wel een extra knuffel gebruiken.

*knuffel*
:* :* :* :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_159919216
Jeetje LE wat is die niet te beschrijven verschrikkelijk.
Ik typte van alles maar haalde het weer weg, ik kan hier zo de juiste woorden niet voor vinden. Dikke knuffel voor jullie! :*
pi_159919275
Ik weet niet wat te zeggen LE... :*
pi_159919318
LE :*
pi_159919481
L-E, wat een vreselijke beslissing moet dat zijn geweest...
Veel sterkte bij het verwerken van weer een verlies :* dat het toch maar snel ook eens mee mag zitten in jullie turbulente leven, het is jullie zo gegund :*
  zondag 14 februari 2016 @ 21:59:59 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159922003
Allemachtig L-E, ik heb je eigen verhaal gemist maar even navraag gedaan........ hoe is het in godsvredesnaam mogelijk. Wat een wreedheid ;(

Een heel dikke knuffel voor jou :*
pi_159922084
Heb het ook gemist L-E maar hoe dan ook, een ontzettend dikke knuffel :*
Er wordt aan jullie gedacht.
Tralalalaaa
pi_159922302
Och LE, wat er precies gebeurd is weet ik niet. Maar alles wijst er naar dat jullie verschrikkelijke achtbaan nog lang niet tot stilstand is gekomen. Een dikke knuffel hiervandaan. Dat jullie maar weer ergens kracht vandaan mogen krijgen! :*
pi_159922349
Ik heb het ook gemist, maar verdiet = verdriet. Het leven is oneerlijk! Heel veel sterkte L-E :*
pi_159924117
Lieve LE, ik word stil van je verhaal. Onbeschrijfelijk veel verdriet en een enorm vreselijke beslissing die jullie hebben moeten maken!
Heel veel sterkte :*
pi_159924397
Pff LE wat een verdriet :'( Heel veel sterkte.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159929125
Och lieve LE, wat krijgen jullie allemaal op je bord... Heel veel sterkte en liefs :*
pi_159929979
Lieve LE, :* Wreedheid kent soms geen grenzen. Wat intens verdrietig dat dit jullie overkomt. Ik heb er geen woorden voor :'(.
pi_159930278
Wat een verdriet LE :*
  maandag 15 februari 2016 @ 12:55:07 #270
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_159933070
Wat vreselijk L-E.. ;( Heel veel sterkte :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 15 februari 2016 @ 13:04:22 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_159933315
Ik sluit me aan bij wat hierboven allemaal al gezegd is. Veel sterkte LE & gezin :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_159936538
wat een verdriet ;(
heel veel sterkte lieve LE :*
pi_159936653
Verhaal gemist, maar het is hoe dan ook vreselijk oneerlijk dat jullie het weer voor jullie kiezen krijgen LE, heel veel sterkte :*
pi_159938421
LE, ik weet niet wat te zeggen. Wat wreed zo'n keuze te moeten maken. :'( Alles in je schreeuwt anders :*
pi_159974787
Sterkte L-E en L-E-man :*
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:30:32 #276
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159976239
Heb het niet gelezen maar ik ken je geschiedenis wel. Knuffels ...
pi_159988008
LE, ik heb het niet kunnen lezen, maar gezien de reacties verdien je extra knuffels. :*
pi_159998503
Dank voor alle steunbetuigingen. Niet alleen hier, maar ook achter de schermen, heel fijn en lief :)

Lichamelijk heeft alles zichzelf opgelost en is het nu rustig. Mentaal gezien staan wij voor de volle 1000% achter ons besluit. Natuurlijk hadden we het graag anders gezien, maar gegeven de omstandigheden hebben we gekozen voor hetgeen waar onze jongetjes niet onder lijden. En zorgen voor wat er is, voelt op geen enkele manier verkeerd. Nu het eerste verdriet achter de rug is, is er vooral veel berusting. Het is goed zo :)
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:44:13 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159998729
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:34 schreef L-E het volgende:
En zorgen voor wat er is, voelt op geen enkele manier verkeerd.
Hulde, echt :*

Wat een rijkdom als je de dingen zo kunt benaderen. Zal vast niet elke dag gemakkelijk of vanzelfsprekend zijn, maar het is prachtig _O_
pi_159998853
LE :*
Hopelijk stopt het nu echt want jullie krijgen echt way too much op jullie dak
pi_159999084
:* L-E. Heb het verhaal gemist, maar klinkt weer heftig. Fijn en knap dat er berusting is!
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:56:39 #282
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_159999155
LE kan niet meer lezen wat er gebeurd is, maar aan de reacties kan ik het wel raden. Ik vind je een ontzettend dappere en sterke vrouw! Heel veel sterkte :*
Be happy with the little things in life
  Moderator woensdag 17 februari 2016 @ 21:06:50 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160002107
L-E wat ben jij een sterkte vrouw, ik vind je woorden echt inspirerend O+ Heel veel sterkte voor jullie :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_160002471
Een keuze die ontzettend tegenstrijdig aan kan voelen, en tegelijkertijd het beste is in de situatie zoals het is. Dat is echt pittig.
Heel veel sterkte L-E :*
Tralalalaaa
pi_160009925
LE :* :* wat een vreselijk moeilijke beslissing maar wat ben je sterk
pi_160010365
LE :* O+ voor jou, en je mooie gezin.
Met een meidenkwartet
pi_160017759
L-E ik heb je verhaal gemist.
Maar door alle reacties wil ik jullie toch heel erg veel sterkte wensen :* :* want het klinkt heel heftig & verdrietig

"Gelukkig" heb je nu wel rust gevonden door de keuzes die jullie genomen hebben. Dat is fijn om te lezen. Sterkte vrouw ben je!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 18 februari 2016 @ 15:21:14 #288
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_160018307
Ach nee LE ... :*
pi_160347097
Ik heb vandaag deze petitie getekend.
Gevoelsmatig vind ik het ook niet kloppen dat Jamie na 40 weken wel in mijn buik heeft geleefd, nergens geregistreerd staat. Ik ben voor de buitenwereld moeder van 2 terwijl ik 3 kinderen heb gekregen.
(weet niet of dit het juiste topic is om dit te delen?)
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:32:41 #290
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160347984
Past denk ik hier, of misschien meer in het topic OUD / Ouders van Prachtige Engeltjes (24)

Of een apart topic? Er loopt ook een topic over in NWS, ik zou adviseren die niet te lezen :X.

Goed dat er aandacht voor is :Y.
KuikenGuppy
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:42:11 #291
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_160348312
@Bluezz: ik had er enorm tegenop gezien als ik aangifte had moeten gaan doen van geboorte en overlijden. Bij de aangifte van onze andere 2 kinderen had ik het daar nog moeilijk mee. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het wel zouden willen, maar voor ons is het meer bureaucratische rompslomp wat niets toevoegt. Dit was net onder de 24 weken grens.

Ik heb gelukkig (opnieuw) goed nieuws: ons 3 weken oude dochtertje ligt nu op mijn borst (ingerold in mijn vest) te slapen. We hebben altijd gezegd dat we 2 kinderen wille. Sinds het verlies van ons eerste dochtertje zeggen we dat we 2 gezonde levenden kinderen willen, en die hebben we nu. Voor de buitenwereld hebben we er 2, voor ons hebben we er 3 maar missen we er 1.
Hier nu (hopelijk!) geen zwangerschappen meer, het risico is te groot en we moeten er niet aan denken dat het opnieuw mis gaat.
Al met al is het na de eerste zwangerschap twee keer goed gegaan, met de nodige angstige momenten en complicaties, maar het resultaat is er. Mijn vrouw is de laatste 3 jaar elk jaar zwanger geweest.

Ik zal hier nog wel af en toe meelezen, en hoewel het een cliche is, wens ik jullie het allerbeste.
censuur :O
pi_160349743
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:32 schreef Burdie het volgende:
Past denk ik hier, of misschien meer in het topic OUD / Ouders van Prachtige Engeltjes (24)

Of een apart topic? Er loopt ook een topic over in NWS, ik zou adviseren die niet te lezen :X.

Goed dat er aandacht voor is :Y.
Oh ja! Dat topic, ik kwam er maar niet op. Tx.
Ooit zelf ook nog in gepost uiteraard. ;(
NWS lees ik hier nooit (of POL of zo :r ).. zit alleen maar gewoon in CULsc en af en toe elders.
pi_160364693
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:42 schreef RemcoDelft het volgende:
@Bluezz: ik had er enorm tegenop gezien als ik aangifte had moeten gaan doen van geboorte en overlijden. Bij de aangifte van onze andere 2 kinderen had ik het daar nog moeilijk mee. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het wel zouden willen, maar voor ons is het meer bureaucratische rompslomp wat niets toevoegt. Dit was net onder de 24 weken grens.

Ik begrijp het, daar kan ik ook wel inkomen ja.
Heb daar ook over na lopen denken gisteren toen ik het las...

En heb toch het topic in NWS ff door zitten scrollen.. wat een eikels. Maar dat wisten we al ;)
pi_160571706
Ik meen me te herinneren dat aangifte doen van geboorte en overlijden goed geregeld is. Of het nu in het ziekenhuis kon, of apart zonder in de rij te staan is me ontschoten. Maar ik denk dat het hoe dan ook een lastig moment moet zijn geweest voor mijn broer. :{

Even een andere vraag. Ik ben ongesteld *O* maar het is echt een bloedbad. Meer die dat herkennen na een currettage?
pi_160573120
LE ik stuit net op een lege spoiler :'(
Wat een .... BAH! Wat dragen jullie toch veel mee op de schouders en in het hart

:*
Schudden voor gebruik
pi_160573432
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Theeleuter het volgende:
Ik meen me te herinneren dat aangifte doen van geboorte en overlijden goed geregeld is. Of het nu in het ziekenhuis kon, of apart zonder in de rij te staan is me ontschoten. Maar ik denk dat het hoe dan ook een lastig moment moet zijn geweest voor mijn broer. :{

Even een andere vraag. Ik ben ongesteld *O* maar het is echt een bloedbad. Meer die dat herkennen na een currettage?
Ja, had ik ook!
pi_160573441
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Theeleuter het volgende:

Even een andere vraag. Ik ben ongesteld *O* maar het is echt een bloedbad. Meer die dat herkennen na een currettage?
Ik was de eerste keer normaal ongesteld maar de tweede keer was ook behoorlijk fanatiek. Zeg maar 'ik durf niet met mn verse tampon naar de brievenbus aan het eind van de straat te lopen zonder doorlekgevaar' Daarna weer back to normal.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_160574710
Apart zeg, maar fijn dat het normaal lijkt te zijn. Ben nog nooit zo vaak naar het toilet geweest, puur inderdaad on niet door te lekken _O-
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:20:59 #299
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_160591718
Voor wie het wat kan schelen, een update;) Inmiddels is het ruim 6 weken sinds de slechte echo. Het gaat steeds beter. Ik denk er niet meer elke dag, de hele dag aan, krijg meer energie en ben al weer een beetje hoopvol voor de toekomst!
Vanmorgen weer een echo gehad. Nu al zo'n beetje 4 weken zonder bloedverlies, maar er zit nog wel een restant. Bij de vorige echo dacht de arts-assistent dat het bloed was dat prima met een menstruatie zou komen, maar de gynaecoloog denkt toch dat er nog restweefsel zit. Dinsdag moet ik voor een hysteroscopie (?). Merk wel dat ik er nu een beetje klaar mee ben.. Van mij mag het lichamelijke deel nu wel klaar zijn! :(
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:55:01 #300
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_160593873
Wat vervelend zo'n nasleep swm. Hoop dat het hierna klaar is. :*
pi_160596187
En dicht
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')