abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 december 2015 @ 13:20:57 #1
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158127359

2012 gaat dan toch eindelijk een nieuwe Superman reboot / sequel / whatever brengen onder de (voorlopige) naam van Superman: Man of Steel en inmiddels zijn wat belangrijke namen bekend.

De boel wordt op poten gezet onder de alsmaar groeiende paraplu van Christopher Nolan, o.a. bekend van Batman Begins, The Dark Knight en natuurlijk Inception. Nolan is op dit moment natuurlijk de heetste go-to-guy in Hollywood als het gaat om gritty reboots en nadenkerige films en hij zal, ondanks dat ie niet regisseerd (daarover zo meer), zeker zijn handtekening op dit project achterlaten.


Het script komt vooralsnog van David Goyer die ook het schrijfwerk voor rekening nam van de Blade serie en de nieuwe Batman films onder Nolan. Helaas schreef hij ook Jumper en regisseerde hij Blade 3. Maar zolang iemand een oogje in het zeil houdt en hem bij de camera's weg houdt is Goyer als schrijver zeker een goeie keuze. Hij heeft met The Dark Knight iig zeker bewezen dat hij goed om kan gaan met Superhelden.

En dan is het onlangs bekend geworden dat Superman: Man of Steel geregisseerd gaat worden door niemand minder dan Zack Snyder! Na de ondergewaardeerde Dawn of the Dead remake en nadat hij onze retina's eraf brandde met het visuele geweld van 300 kwam hij met het helaas te lauw ontvangen Watchmen epos, maar de kwaliteiten (in elk geval visueel) zijn niet te ontkennen. Volgend jaar komt hij met zijn eerste originele werk genaamd Suckerpunch en de trailer liegt er in ieder geval niet om. Ik denk dat hij een hele interessante keuze is om Superman aan te pakken. Het zal mij zeker benieuwen wat een samenwerking tussen Nolan en Snyder op zal leveren. Één ding is zeker: het zal wel mooi plaatjes opleveren.

Eerder stonden op het verlanglijstje van regisseurs namen als Darren Aronofsky, Tony Scott en, mijn favoriet, Ben Affleck.

En ik vond het persoonlijk wel jammer dat ze het zo vroeg verklapt hebben, maar de slechterik die de nieuwe superman het ontzettend lastig moet gaan maken is, jawel, General Zod!! In 1980 voortreffelijk vertolkt door de altijd fantastische Terence Stamp in Superman 2. Laten we hopen op net zo'n iconische vertolking voor de nieuwe versie.



KNEEL BEFORE ZOD!!

pi_158127412
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:20 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Een rare casting-kneus... ;)
ach het is op zich geen extreem slechte acteur
  woensdag 9 december 2015 @ 13:40:59 #3
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158127701
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:23 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

ach het is op zich geen extreem slechte acteur
Nee, gewoon een degelijke acteur, en in sommige films ook prima, maar wat ik van hem gezien heb nu in die trailer als Lex... nou nou nou nou nou.... daar word ik niet vrolijk van....

... en dan wilde ik ter illustratie een plaatje van Rob Geus plaatsen, maar die lamlul staat op iedere plaatje dan net weer 'vrolijk' erop... :N
  woensdag 9 december 2015 @ 13:58:02 #4
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158127954
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat sexy boeit me nog het minst.

Leia zag ik ook het liefst in praktische outfits ipv het door veel mannen geadoreerde slavenkostuum.

Verder wel een goed model qua looks, maar ik denk dat de filmuitvoering ook prima gaat zijn.
Dat slavenkostuum vond ik ook helemaal niet zo boeiend. Aan de andere kant heb ik ook nooit zo veel met Leia gehad.

Wat betreft Wonder Woman:
Ze wordt vaak omschreven als "mooi als Aphrodite, slim als Athena, sneller dan Mercurius (god), en sterker dan Hercules. (Wiki)

Mooi is ze nog best, slim kan ook nog wel, misschien ook nog wel snel, maar sterk ziet ze er allerminst uit. that's it.

Kan wel zijn dat ze het super doet natuurlijk. Het is een beetje koffiedik kijken. Net als de aanstelling van Affleck.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 9 december 2015 @ 14:07:18 #5
27648 Weakling
available in strong mint
pi_158128082
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:58 schreef Komakie het volgende:
Mooi is ze nog best, slim kan ook nog wel, misschien ook nog wel snel, maar sterk ziet ze er allerminst uit. that's it.
Ach ja, Supergirl bijvoorbeeld ziet er ook niet uit als een sterke butchy chick, maar ze is het wel (sterk dus).
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 9 december 2015 @ 15:01:49 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158129008
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat slavenkostuum vond ik ook helemaal niet zo boeiend. Aan de andere kant heb ik ook nooit zo veel met Leia gehad.

Wat betreft Wonder Woman:
Ze wordt vaak omschreven als "mooi als Aphrodite, slim als Athena, sneller dan Mercurius (god), en sterker dan Hercules. (Wiki)

Mooi is ze nog best, slim kan ook nog wel, misschien ook nog wel snel, maar sterk ziet ze er allerminst uit. that's it.

Kan wel zijn dat ze het super doet natuurlijk. Het is een beetje koffiedik kijken. Net als de aanstelling van Affleck.
Mjah, een Jet Li ziet er natuurlijk ook niet sterk uit, maar soms zegt uiterlijk ook weinig.

Ik heb ook dunne melkarmpjes, maar op de middelbare school sloeg ik qua kracht op zo'n boksbal-apparaat een gozer, van een kop groter en 2x zo breed, eruit die al jaren op boksen zat, en ik deed dat met mijn voorste hand (jab).
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 december 2015 @ 15:12:56 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158129203
Normaal is Zot toch helemaal geen Doomsday ken het superman universum niet zo goed maar toch zonde. Dat doet Me denken aan Deadpool in die eerste Wolverine film.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin woensdag 16 december 2015 @ 09:15:57 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158277366
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 16 december 2015 @ 09:21:13 #9
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158277446
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Normaal is Zot toch helemaal geen Doomsday ken het superman universum niet zo goed maar toch zonde.
Zod wordt in de comics niet Doomsday, nee. Doomsday is een door Kryptionaanse wetenschappers gebroed monster dat wel kan sterven, maar daar sterker weer uit komt. Hij is het meeste bekend om zijn haat voor alles wat van Krypton komt (omdat zij hem gemaakt hebben door hem als kind te doden, tot leven te wekken, te doden, et cetera) en die haat heeft hem ertoe geleid om Superman te vermoorden. Dat was, logischerwijs, in de Death of Superman verhaallijn die voornamelijk interessant is voor wat er na zijn dood gebeurt, want de 'World without a Superman', zoals dat heet, gaat heel mooi om met zijn nalatenschap. :)

Misschien ga ik die zooi wel eens herlezen voordat de film uitkomt, gewoon voor context. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_158282343
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, een Jet Li ziet er natuurlijk ook niet sterk uit, maar soms zegt uiterlijk ook weinig.

Ik heb ook dunne melkarmpjes, maar op de middelbare school sloeg ik qua kracht op zo'n boksbal-apparaat een gozer, van een kop groter en 2x zo breed, eruit die al jaren op boksen zat, en ik deed dat met mijn voorste hand (jab).
En dat apparaat is nu nog in een baan om de aarde toch?
  woensdag 16 december 2015 @ 14:31:01 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158282999
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:05 schreef aspi het volgende:

[..]

En dat apparaat is nu nog in een baan om de aarde toch?
Niet door mij in ieder geval. Ik sloeg alleen harder dan die bokser, niet harder dan Vegeta.
pi_158285275
quote:
99s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:31 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Niet door mij in ieder geval. Ik sloeg alleen harder dan die bokser, niet harder dan Vegeta.
Maar die dingen hebben toch meer met precisie te maken dan met kracht? :P
  woensdag 16 december 2015 @ 21:02:17 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158292282
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:02 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Maar die dingen hebben toch meer met precisie te maken dan met kracht? :P
Meer met techniek, en ik was destijds bezig (o.a.) met Jeet Kune Do en daarin werd redelijk duidelijk beschreven hoe je het best kunt slaan, dus de kracht vanuit je hiel, het gebruik van je heup, etc etc, dus puur qua techniek sloeg ik gewoon goed met mijn voorste hand, en die bokser was dan wel groot en breed maar had dan wellicht wat minder techniek of gewoon een slechte dag of whatever, maar sloeg op de ouderwetse manier met zijn achterste hand, en dus minder hard.

In een echt gevecht is precisie idd nog wat belangrijker, maar daar heb je dus ook techniek voor nodig, maar als je iemand raakt waar je hem wilt raken, dan is dat uiteraard een stuk effectiever dan heel hard mis slaan, of alleen maar op de wang ofzo.

quote:
Skill-Level; Asian is hier niet echt van toepassing, zie ik al...
  Admin donderdag 17 december 2015 @ 22:00:53 #15
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158317133
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 8 januari 2016 @ 14:49:56 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158928955
Zack Snyder heeft gereageerd op de klachten over de nieuwste trailer. Volgens hem is het niet zo'n spoiler als iedereen denkt:

Snyder: 'Batman v Superman-trailer is geen spoiler'
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:12:23 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158929661
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Breuls het volgende:
Zack Snyder heeft gereageerd op de klachten over de nieuwste trailer. Volgens hem is het niet zo'n spoiler als iedereen denkt:

Snyder: 'Batman v Superman-trailer is geen spoiler'
Spoiler: Krypto, de Superhond, komt halverwege de film Doomsday in zijn ballen bijten. Daarna wordt het een romantische roadmovie, waarbij Batman en Superman samen met Wonderwoman richting het strand gaan, en ze elkaar op een speelse manier door zandkastelen werpen.
  Admin vrijdag 8 januari 2016 @ 15:12:51 #18
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158929684
Daar is vast een publiek voor te vinden. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:36:37 #19
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158933829
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Breuls het volgende:
Zack Snyder heeft gereageerd op de klachten over de nieuwste trailer. Volgens hem is het niet zo'n spoiler als iedereen denkt:

Snyder: 'Batman v Superman-trailer is geen spoiler'
Fijn, zo'n mening, maar die heb ik ook een...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Admin vrijdag 8 januari 2016 @ 17:45:21 #20
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158934020
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Fijn, zo'n mening, maar die heb ik ook een...
Ja, daarom sluit ik het bericht ook af met een "we zullen wel zien". ;)

Maarrr, ik denk dat hij wel degelijk beter kan zeggen wat de trailer spoilt en wat niet. Wij hebben nu allemaal de indruk dat Trinity versus Doomsday de finale van de film wordt, maar Snyder heeft de afgelopen maand anders beweerd.

Misschien zijn we allemaal wel gewoon Jon Snow. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 18:04:37 #21
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158934542
Feit blijft dat het totaal niet in de trailer had hoeven zitten...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 8 januari 2016 @ 18:14:05 #22
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_158934812
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Feit blijft dat het totaal niet in de trailer had hoeven zitten...
Precies, het gaat er niet om dat dit zogenaamd het hele verhaal zou zijn. Maar dit soort scene's zoals met Wonder Woman en het uiteindelijke uiterlijk van iemand die waarschijnlijk wel een grote rol gaat spelen (alsof Doomsday na 1 gevecht van 5 minuten dood zou gaan en daarom het geen spoiler zou zijn voor het verhaal) in een trailer stoppen is gewoon jammer/zonde.
吴 曼 迪
pi_158935939
Hoe versla je uberhaupt een monster dat altijd herreist uit de dood?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Admin vrijdag 8 januari 2016 @ 23:24:49 #24
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158945647
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:51 schreef Seam het volgende:
Hoe versla je uberhaupt een monster dat altijd herreist uit de dood?
Blijven verslaan. :P

In de comics heeft Superman 'm op een gegeven moment een flink end uit de buurt van onze planeet gebracht, om zijn dreiging weg te nemen.

Meer recent heeft Superman overigens Doomsday daadwerkelijk gedood, maar dat zorgde ervoor dat hij zelf uiteindelijk een soort Doomsday werd. Was wel een interessante verhaallijn, mede omdat Superman doorgaans nooit iemand doodt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_159402775
SPOILER: Hint naar iemand in BvS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaan echt veel te snel ... Vrees dat alle karakters die ze erin proppen ten koste gaan van een goed verhaal.

[ Bericht 12% gewijzigd door Young_David op 26-01-2016 22:56:15 ]
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:37:02 #29
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159404861
Hey, spoilertags, gebruik ze.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Admin dinsdag 26 januari 2016 @ 12:37:16 #30
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159404872
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:52 schreef Young_David het volgende:
Hint naar Darkseid in BvS

http://www.ign.com/articl(...)arkseid-omega-symbol

Ze gaan echt veel te snel ... Vrees dat alle karakters die ze erin proppen ten koste gaan van een goed verhaal.
Die hint is alleen een verwijzing bedoeld voor Justice League. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 18:14:24 #31
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_159413638
Ik vond Man of Steel eerlijk gezegd geweldig en vermoed dat Dawn of Justice me ook wel zal vermaken.
Op het scherp van de snede.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 18:24:42 #32
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_159413895
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Hey, spoilertags, gebruik ze.
en dan een quote van het eerste oorspronkelijke bericht direct onder je _O- en vol in de link die er staat :D _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 26 januari 2016 @ 21:48:55 #33
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159421253
Het is idd met alsof ik de enige ben wie het boeit...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:46:26 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159433462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Het is idd met alsof ik de enige ben wie het boeit...
In dit topic denk ik wel...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 27 januari 2016 @ 12:20:30 #35
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159434218
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

In dit topic denk ik wel...
Niet alleen dit topic. Alle sci-fi/comic films worden domweg doorzeefd met spoilers in beeld en toelichting. Die spoilertags zijn er met een reden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:16:53 #36
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_159500839
Ik begrijp niet waarom WB zoveel spoilert bij de marketing.

En het verhaaltje waarbij er wordt gesteld dat er nog zó veel in de film zit wat we nog niet weten, stelt me niet echt gerust, want ik vind te film nu al te overvol met de dingen die ik wel weet.

Suicide Squad pakken ze stukken beter aan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 00:49:55 #37
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159508884
Juist.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_159508912
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp niet waarom WB zoveel spoilert bij de marketing.

En het verhaaltje waarbij er wordt gesteld dat er nog zó veel in de film zit wat we nog niet weten, stelt me niet echt gerust, want ik vind te film nu al te overvol met de dingen die ik wel weet.

Suicide Squad pakken ze stukken beter aan.
Omdat ze weten dat het toch een kaskraker wordt, iedereen trapt er toch weer in.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 01:25:05 #39
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159509671
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp niet waarom WB zoveel spoilert bij de marketing.

En het verhaaltje waarbij er wordt gesteld dat er nog zó veel in de film zit wat we nog niet weten, stelt me niet echt gerust, want ik vind te film nu al te overvol met de dingen die ik wel weet.

Suicide Squad pakken ze stukken beter aan.
Nou ja, er komt een groot monster dat de wereld bedreigt, en een zootje helden komt samen, tegen wil en dank, en ze zullen overwinnen.

Daar had ik sowieso niet echt een trailer voor nodig om me dat te vertellen.

Iedereen weet toch wel een beetje wat voor film het is en wat ze kunnen verwachten? Wordt gewoon een blockbuster popcorn film, beetje donker, beetje serieus, beetje smart-ass one-liners, veel special-effects en ontploffingen, veel moeilijk kijkende gezichten, dramatische zoom-in's, bombastische soundtrack, etc etc etc.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 09:09:36 #40
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_159511852
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 01:25 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nou ja, er komt een groot monster dat de wereld bedreigt, en een zootje helden komt samen, tegen wil en dank, en ze zullen overwinnen.

Daar had ik sowieso niet echt een trailer voor nodig om me dat te vertellen.
Het voorspelbare kan je beperken tot Batman en Superman die ruzie hebben en uiteindelijk om één of andere reden moeten gaan samenwerken, waar je kan vermoeden dat Lex Luthor er iets mee te maken heeft. En vooruit, het is Dawn of Justice, dus Wonder Woman teasen is ook nog wel okay.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom we dat laatste ook allemaal al moeten weten, is me een raadsel. Iedereen gaat naar die film voor de combinatie Batman & Superman en wordt eventueel over de lijn getrokken door Wonder Woman. Echt niemand gaat beweren dat ze geen interesse hadden in de big three, maar toch werden overtuigd door de aanwezigheid van iets onder mijn spoiler. Het is zelfs zo dat hun 2e trailer het enthousiasme bij een deel van het publiek wist te temperen in plaats van aan te wakkeren.

Het gesukkel valt natuurlijk extra op door de erg slimme campagnes van films als Star Wars en Deadpool de voorbije maanden, voorbeelden van hoe het wel moet. Uiteraard moet de machine blijven draaien om in de aandacht te blijven, maar dat kan perfect zonder info te lossen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 09:38:10 #41
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159512094
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:51 schreef Seam het volgende:

[..]

Omdat ze weten dat het toch een kaskraker wordt, iedereen trapt er toch weer in.
Dan hoeven ze niet alles te laten zien, non?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_159558262
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 09:09 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het voorspelbare kan je beperken tot Batman en Superman die ruzie hebben en uiteindelijk om één of andere reden moeten gaan samenwerken, waar je kan vermoeden dat Lex Luthor er iets mee te maken heeft. En vooruit, het is Dawn of Justice, dus Wonder Woman teasen is ook nog wel okay.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom we dat laatste ook allemaal al moeten weten, is me een raadsel. Iedereen gaat naar die film voor de combinatie Batman & Superman en wordt eventueel over de lijn getrokken door Wonder Woman. Echt niemand gaat beweren dat ze geen interesse hadden in de big three, maar toch werden overtuigd door de aanwezigheid van iets onder mijn spoiler. Het is zelfs zo dat hun 2e trailer het enthousiasme bij een deel van het publiek wist te temperen in plaats van aan te wakkeren.

Het gesukkel valt natuurlijk extra op door de erg slimme campagnes van films als Star Wars en Deadpool de voorbije maanden, voorbeelden van hoe het wel moet. Uiteraard moet de machine blijven draaien om in de aandacht te blijven, maar dat kan perfect zonder info te lossen.
Yep, helemaal mee eens. Normaal gesproken kijk ik enkel de eerste trailer van films, maar aangezien iedereen er toch al over aan het praten was heb ik ze maar gekeken. ;(
  maandag 1 februari 2016 @ 11:01:03 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159563359
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 09:09 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het voorspelbare kan je beperken tot Batman en Superman die ruzie hebben en uiteindelijk om één of andere reden moeten gaan samenwerken, waar je kan vermoeden dat Lex Luthor er iets mee te maken heeft. En vooruit, het is Dawn of Justice, dus Wonder Woman teasen is ook nog wel okay.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom we dat laatste ook allemaal al moeten weten, is me een raadsel. Iedereen gaat naar die film voor de combinatie Batman & Superman en wordt eventueel over de lijn getrokken door Wonder Woman. Echt niemand gaat beweren dat ze geen interesse hadden in de big three, maar toch werden overtuigd door de aanwezigheid van iets onder mijn spoiler. Het is zelfs zo dat hun 2e trailer het enthousiasme bij een deel van het publiek wist te temperen in plaats van aan te wakkeren.

Het gesukkel valt natuurlijk extra op door de erg slimme campagnes van films als Star Wars en Deadpool de voorbije maanden, voorbeelden van hoe het wel moet. Uiteraard moet de machine blijven draaien om in de aandacht te blijven, maar dat kan perfect zonder info te lossen.
Achteraf gezien was deel 4 van Star Wars al een spoiler van 2 uur lang.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 1 februari 2016 @ 14:24:32 #44
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159568508
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Achteraf gezien was deel 4 van Star Wars al een spoiler van 2 uur lang.
Nog effe...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_159569153
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Achteraf gezien was deel 4 van Star Wars al een spoiler van 2 uur lang.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159573400
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:51 schreef Seam het volgende:

[..]

Omdat ze weten dat het toch een kaskraker wordt, iedereen trapt er toch weer in.
Juist niet. Voor de niet-comicbookfans zijn het vrij onbekende personages afgezien van de Joker. Dit is ook de reden dat ze Will Smith gecast hebben voor een rol die niet erg waarschijnlijk is voor hem. Ze moeten mensen trekken en dus promoten ze het zo zwaar door zo veel te laten zien. Op deze manier proberen ze 100% van het publiek aan te spreken dat evt. geïnteresseerd is, inclusief twijfelende comicbook-fans (die niets met de ene character hebben maar wel met het andere) door er zo veel in te proppen en het ook bekend te maken dat ze erin te zien zijn. Ze weten dat ze tov Marvel met meer moeten komen en hun characters pr-technisch zwakker zijn. Al moeten ze dit natuurlijk gewoon opbouwen. Bijv. met goede films of tekenfilms. Dit is ook hoe Marvel het gedaan heeft. Van DC kregen we alleen Batman en in recente jaren twee real life series met Arrow en Flash die ze niet gaan gebruiken.

Het jammere bij Batman vs Superman is dat ze Wonder Woman geïntroduceerd hebben op een manier dat je al meteen weet hoe de film gaat verlopen. Ik had persoonlijk meteen iets van: 'ok, die hoef ik dus niet meer te gaan kijken'. Uiteraard was dit verloop wel te verwachten, maar toch wil je het natuurlijk zelf zien gebeuren in de film.
  Admin maandag 1 februari 2016 @ 19:45:47 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159577277
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:28 schreef Djoetma het volgende:
Van DC kregen we alleen Batman en in recente jaren twee real life series met Arrow en Flash die ze niet gaan gebruiken.
En Gotham, Constantine, Legends of Tomorrow, Supergirl, en semi-DC zijn ook iZombie en Lucifer. Eén ervan is alweer geannuleerd, maar toch. En er komt nog het een en ander aan.

Meer ontopic: ik wantrouw Zack Snyders "er valt nog genoeg te zien"-uitspraak, maar ik hoop wel dat er inderdaad nog verrassingen in zitten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_159577751
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

En Gotham, Constantine, Legends of Tomorrow, Supergirl, en semi-DC zijn ook iZombie en Lucifer. Eén ervan is alweer geannuleerd, maar toch. En er komt nog het een en ander aan.
Ach ja, klopt. Overigens geen van allen echt toppertjes toch, behalve iZombie misschien? Legends of Tomorrow is maar net begonnen, maar is nu al afgezakt naar een 7,9 op IMDb. Ga ik wel effe checken. iZombie kende ik niet. Misschien ook effe proberen. Is dat een aanrader?
  Admin maandag 1 februari 2016 @ 20:03:06 #49
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159577878
iZombie is wel grappig, ja. Helemaal geen superheldenzooi, gewoon iets origineels. :)

Legends kijk ik nog even aan. De show is iig nog niet legendarisch. De Justice League hoeft nog niet te vrezen dat ze voorbij gestreefd worden. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 1 februari 2016 @ 22:38:27 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159583341
quote:
9s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nog effe...
En dan?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')