De rest durft gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:26 schreef heywoodu het volgende:
Wel knap trouwens, Markelov op zijn 35 ronden oude banden gewoon dik de snelste
Die had met de VSC mazzelquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:31 schreef heywoodu het volgende:
Markelov naar binnen
Oh dat gat was dik groot genoeg
Van Dam heeft dat niet helemaal door volgens mij, die heeft al minstens 10 keer gevraagd hoe Markelov dit in hemelsnaam voor elkaar heeft gekregen.quote:
Volgens mij doet hij echt 20 dingen op 20 verschillende zenders en hij is overal irritant slecht. Of ik ben in de war met iemand andersquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
Kan hij dan niet beter basketbal ofzo gaan verslaan?
De schoorsteen moet ook roken, maar het is beter om je iets meer te specialiseren, zodat je een betere verslaggever wordtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij echt 20 dingen op 20 verschillende zenders en hij is overal irritant slecht. Of ik ben in de war met iemand anders
Leg jij het eens uit dan. Hij won ruim 30 seconden onder de VSC, dat is echt niet gewoon 'mazzel'.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Dam heeft dat niet helemaal door volgens mij, die heeft al minstens 10 keer gevraagd hoe Markelov dit in hemelsnaam voor elkaar heeft gekregen.
quote:According to the FIA, Markelov's combined total gain under VSCs on Nato was a whopping 16.495s, with the rest of the time that he originally had trailed Nato by made up in the pits and on track.
However, that is not at all evidence of RT wrongdoing. The changes in gaps are unlikely to be accounted for by reaction time, but what they could be accounted for is the exact spot where the VSC was lifted - as all drivers did different parts of the circuit under VSC, meaning they were slowed down to a different extent.
Plus waar je rijdt op het moment dat de VSC begint. Als je dan net in een langzame bocht zit dan mag je daarna nog maar 80. Als de VSC op het begin van een snel stuk begint dan hoef je alleen maar aantoonbaar langzamer te rijden. Dus kan je hem gewoon laten rollen. Ik denk dattie daar meer mee gewonnen heeft als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:02 schreef sasquatsch het volgende:
The changes in gaps are unlikely to be accounted for by reaction time, but what they could be accounted for is the exact spot where the VSC was lifted - as all drivers did different parts of the circuit under VSC, meaning they were slowed down to a different extent.
Daar win je geen 15 seconden meequote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Plus waar je rijdt op het moment dat de VSC begint. Als je dan net in een langzame bocht zit dan mag je daarna nog maar 80. Als de VSC op het begin van een snel stuk begint dan hoef je alleen maar aantoonbaar langzamer te rijden. Dus kan je hem gewoon laten rollen. Ik denk dattie daar meer mee gewonnen heeft als ik eerlijk ben.
Als je 200 km/u rijdt en de VSC gaat in en je zit op een punt waar je even niet hoeft te remmen.quote:
Wat zijn het toch ook debiele regels. Vol in de ankers op een recht stuk lijkt me ook niet verstandig, maar dit is duidelijk competitievervalsing. Gelijk weer schrappen die rotzooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je 200 km/u rijdt en de VSC gaat in en je zit op een punt waar je even niet hoeft te remmen.
Hij hoeft alleen maar gas los te laten en uitrollen he.
Als je net 200 rijdt en nog even kan uitrollen of je hebt net geremd en rijdt al minder dan 80 ivm een bocht en kan daarna niet meer harder, dat scheelt behoorlijk denk ik.
Ik kan het je uitrekenen, maar ik heb net weekend en zit aan het bier, dus dat gaat hem even niet worden.
In elk geval is met 150 doorrijden of met 80 doorrijden binnen no time een paar seconden gewonnen lijkt me. Voor mn gevoel dan. Zoals ik al zei ik ga het niet uitrekenen nu
Ja, dat bleek achteraf pas hčquote:
Iets met Frijns, wat er precies was weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:52 schreef Funzel het volgende:
Waarom?
Die 2 Indo's zijn zo fucking slecht trouwens, man man.
Ben wel onder de indruk van zijn snelheid eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat bleek achteraf pas hč
Neemt natuurlijk niet weg dat ik hem nog steeds het meest haat van het complete GP2 veld
Sirotkin verving Frijns als testrijder bij Sauber omdat hij meer geld zou meebrengen. Alleen betaalden zijn sponsoren niet, dus kon hij ook vertrekken bij Sauber.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets met Frijns, wat er precies was weet ik niet meer.
En hij heeft zich gewoon ingekocht natuurlijk, net als 80% van de rest.
Is geen juniorklassequote:Op zondag 29 mei 2016 09:31 schreef heywoodu het volgende:
Praten we hier ook over de Porsche Supercup ook al is het geen formuleklasse?
Geen idee waar anders namelijk
Race in Monaco begint in elk geval bijna, nu live op Ziggo.
tijd dat dat GT topic er komt, dan kan de 24h van Nurburg ook uit het wec-topic.,..quote:Op zondag 29 mei 2016 09:31 schreef heywoodu het volgende:
Praten we hier ook over de Porsche Supercup ook al is het geen formuleklasse?
Geen idee waar anders namelijk
Race in Monaco begint in elk geval bijna, nu live op Ziggo.
Eindelijk iemand met een goed idee.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
tijd dat dat GT topic er komt, dan kan de 24h van Nurburg ook uit het wec-topic.,..
"Hij ging eraf in de Tabaksbocht."quote:Op zondag 29 mei 2016 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Ronald van Dam klinkt echt alsof hij er heel veel zin in heeft
opgelostquote:Op zondag 29 mei 2016 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een goed idee.
Alhoewel alle endurance wel fijn is, in één topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |