De rest durft gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:26 schreef heywoodu het volgende:
Wel knap trouwens, Markelov op zijn 35 ronden oude banden gewoon dik de snelste
Die had met de VSC mazzelquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:31 schreef heywoodu het volgende:
Markelov naar binnen
Oh dat gat was dik groot genoeg
Van Dam heeft dat niet helemaal door volgens mij, die heeft al minstens 10 keer gevraagd hoe Markelov dit in hemelsnaam voor elkaar heeft gekregen.quote:
Volgens mij doet hij echt 20 dingen op 20 verschillende zenders en hij is overal irritant slecht. Of ik ben in de war met iemand andersquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
Kan hij dan niet beter basketbal ofzo gaan verslaan?
De schoorsteen moet ook roken, maar het is beter om je iets meer te specialiseren, zodat je een betere verslaggever wordtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij echt 20 dingen op 20 verschillende zenders en hij is overal irritant slecht. Of ik ben in de war met iemand anders
Leg jij het eens uit dan. Hij won ruim 30 seconden onder de VSC, dat is echt niet gewoon 'mazzel'.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Dam heeft dat niet helemaal door volgens mij, die heeft al minstens 10 keer gevraagd hoe Markelov dit in hemelsnaam voor elkaar heeft gekregen.
quote:According to the FIA, Markelov's combined total gain under VSCs on Nato was a whopping 16.495s, with the rest of the time that he originally had trailed Nato by made up in the pits and on track.
However, that is not at all evidence of RT wrongdoing. The changes in gaps are unlikely to be accounted for by reaction time, but what they could be accounted for is the exact spot where the VSC was lifted - as all drivers did different parts of the circuit under VSC, meaning they were slowed down to a different extent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |