abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_157624618
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 99% gewijzigd door Amoeba op 17-11-2015 19:56:31 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157625806
Waar is de OP nou?!!! Je hebt genoeg tijd onder t wandelen hehe
pi_157629506
Kreeg net een sms'je binnen, morgenochtend privechauffeuren, Audi a5 2.7 diesel. Wel om half 7 opstaan :'(
  woensdag 18 november 2015 @ 08:46:57 #4
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157641656
Wat een TT! _O_
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157642383
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:13 schreef SytseH het volgende:
Kreeg net een sms'je binnen, morgenochtend privechauffeuren, Audi a5 2.7 diesel. Wel om half 7 opstaan :'(
Om half 7 opstaan is bijna uitslapen voor een ochtendrit als PC ;)
pi_157642494
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:51 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Om half 7 opstaan is bijna uitslapen voor een ochtendrit als PC ;)
Dit! Het is duidelijk dat de PCers hardere werkers zijn! :D

En nielsvdveen, gefeliciteerd en veel plezier alvast met de ritten, het gaat druk worden dus ik denk dat je veel werk gaat krijgen.
pi_157643416
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:51 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Om half 7 opstaan is bijna uitslapen voor een ochtendrit als PC ;)
Ach, toen ik eenmaal wakker was was het wel te doen. De klant sprak de magische woorden "we gaan wel lekker door Duitsland" dus het eerste deel van de rit ging lekker met 170. De rest helaas met 20 in de file want het was bij duisburg drama, uiteindelijk 50 minuten te laat op de bestemming maar dat was geen probleem. Zit nu op Eindhoven centraal op m'n trein te wachten.
pi_157643735
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 10:59 schreef SytseH het volgende:

[..]

Ach, toen ik eenmaal wakker was was het wel te doen. De klant sprak de magische woorden "we gaan wel lekker door Duitsland" dus het eerste deel van de rit ging lekker met 170. De rest helaas met 20 in de file want het was bij duisburg drama, uiteindelijk 50 minuten te laat op de bestemming maar dat was geen probleem. Zit nu op Eindhoven centraal op m'n trein te wachten.
Weggaan uit Eindhoven :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157645787
Vanochtend vóór half tien al gebeld voor werk voor morgen! Ik word vaak vroeg gebeld maar nu lag ik zelfs nog op één oor :@
pi_157645974
quote:
11s.gif Op woensdag 18 november 2015 12:54 schreef RacerDKB het volgende:
Vanochtend vóór half tien al gebeld voor werk voor morgen! Ik word vaak vroeg gebeld maar nu lag ik zelfs nog op één oor :@
Als ik even terug lees, een echte hikers mentaliteit dus.
pi_157646025
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:03 schreef Volluto het volgende:

[..]

Als ik even terug lees, een echte hikers mentaliteit dus.
Als ik ga hiken dan moet ik vrijwel altijd om 08:00 de auto ophalen, dat is me vroeg genoeg. Maar op niet-werkdagen ben ik lui inderdaad.

Privéchauffeurs hebben het maar makkelijk, je moet weliswaar vroeg opstaan maar daarna zit je toch in een wagen met automatische bak en een comfortabele stoel. Als je net wakker bent en je in een 107 moet wurmen om file te gaan rijden, zulks inspanning.

[ Bericht 20% gewijzigd door pfefferkatze op 18-11-2015 13:17:09 ]
pi_157650262
quote:
10s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]
Privéchauffeurs hebben het maar makkelijk, je moet weliswaar vroeg opstaan maar daarna zit je toch in een wagen met automatische bak en een comfortabele stoel. Als je net wakker bent en je in een 107 moet wurmen om file te gaan rijden, zulks inspanning.
Zo makkelijk hebben de PCs het niet, wij moeten altijd allert en formeel blijven, ook tijdens pauzes van 8 uur moet je altijd je telefoon aan hebben en beschikbaar zijn mocht de klant toch eerder weg willen. Ben je net in slaap aan het vallen in je massagestoel, word je in ene keer wakker gebeld, dat is echt zwaar vervelend. }:|

:s)
pi_157660935
Morgen wisselritje Groningen - Arnhem per C-max en Scenic. Prima, lekker op de fiets naar NL :s)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157668058
Morgen even afkicken, na Audi A5 als PC gisteren, morgen weer hiken in een fiesta en een Clio. Van die laffe 3-cilindertjes :'(
pi_157669740
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:09 schreef SytseH het volgende:
Morgen even afkicken, na Audi A5 als PC gisteren, morgen weer hiken in een fiesta en een Clio. Van die laffe 3-cilindertjes :'(
1.0 Ecoboost in de Fiesta? Daar hoor ik best goede verhalen over :D
pi_157670258
Afleveren om 17:00, ben nu al in de buurt. Dat wordt anderhalf uur boek lezen met als achtergrondmuziek: regen O+
pi_157671525
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:15 schreef RacerDKB het volgende:
Afleveren om 17:00, ben nu al in de buurt. Dat wordt anderhalf uur boek lezen met als achtergrondmuziek: regen O+
Regen
Your opinion of me is none of my business.
pi_157673330
Even bakkie op de Maltaweg gedaan. Toffe XJ zag ik daar staan.

Pendelbusje naar Sloterdijk om de regen even te ditchen. Was een mooie Megane sportuitvoering. Op de oprit naar de A2/N2 in Eindhoven bij het Evoluon heb je zo'n mooie S-bocht (ofja, stoplichten links die oprit op die dan een glooiende bocht naar rechts maakt.

Genieten. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157690454
Lekker dagje vandaag. De Clio bleek een 1.3 turbo die goed was uitgerust, de fiesta had pas 5000 op de teller en had navigatie. Het dashboard van die auto blijft afzien maar het reed niet verschrikkelijk. En ben zelfs even bij het station afgezet door de dealer :)
pi_157691299
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 12:52 schreef SytseH het volgende:
Lekker dagje vandaag. De Clio bleek een 1.3 turbo die goed was uitgerust, de fiesta had pas 5000 op de teller en had navigatie. Het dashboard van die auto blijft afzien maar het reed niet verschrikkelijk. En ben zelfs even bij het station afgezet door de dealer :)
Hoe kan t dan dat jij privechauffeurt & hiked? :+
pi_157691386
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:34 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoe kan t dan dat jij privechauffeurt & hiked? :+
Ik hike bij EW, en ben PC bij MDNL. Ze weten het van elkaar en zolang ik maar bij beiden een dag per week beschikbaar ben vinden ze het prima :)
pi_157701717
Vandaag even voor incasso bureau gespeeld. Even een auto meenemen van iemand die zijn rekeningen niet betaalde.

Gelukkig ging dat allemaal relatief vlotjes. Betrof overigens Venlo - Lijnden (bij Amsterdam) per VW Transporter
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157702022
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:43 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag even voor incasso bureau gespeeld. Even een auto meenemen van iemand die zijn rekeningen niet betaalde.

Gelukkig ging dat allemaal relatief vlotjes. Betrof overigens Venlo - Lijnden (bij Amsterdam) per VW Transporter
Ik denk dat je een deurwaarder bedoelt :P Een incassobureau int vorderingen, een deurwaarder kan beslag leggen op oa registergoederen zoals auto's ;)
pi_157702142
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 17:28 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Waarvoor?
Dit gemist, maar ik heb twee van mijn speakerzuilen in status reparatie staan met ofwel:
- defecte cross-overs (3-way)
- defecte tweeter

Bij het eerste moet je zelf iets gaan knutselen, kun je gewoon erop solderen en klaar. Het tweede kost pesos dus ik weet niet waar ik gelukkiger van word.

Verder de eerste 50 dus in die Benz gegooid. Luchtbehandelingskast vervangen. De volgende 20 staan ook alweer klaar, tellerkabel is waarschijnlijk toch rot. Had dat net zo goed direct kunnen doen enzo, maargoed, ik hoopte dat het tellerhuis even nalopen de klus zou klaren omdat hij steeds versprong. Maar ik heb het idee dat hij er steeds uitschiet, hij heeft het namelijk wel een paar kilometer fatsoenlijk gedaan.

Laatste klusje dat voor de winter moet gebeuren is de roest weghalen bij de wielkast, opvullen, grondlak, metallic bijspuiten en klaar. Heb dat toen bij die Opel ook gedaan, is een karweitje wat in een ochtendje gebeurt is en dan binnen even laten drogen. Moet ook voor de winter gebeuren.

Laatste punt:
- Motor staat zonder benzine. Eigenlijk is dat niet zo erg, ga 'm toch niet meer gebruiken denk ik.
- Auto staat ook bijna op reserve :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157710844
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit gemist, maar ik heb twee van mijn speakerzuilen in status reparatie staan met ofwel:
- defecte cross-overs (3-way)
- defecte tweeter

Bij het eerste moet je zelf iets gaan knutselen, kun je gewoon erop solderen en klaar. Het tweede kost pesos dus ik weet niet waar ik gelukkiger van word.

Verder de eerste 50 dus in die Benz gegooid. Luchtbehandelingskast vervangen. De volgende 20 staan ook alweer klaar, tellerkabel is waarschijnlijk toch rot. Had dat net zo goed direct kunnen doen enzo, maargoed, ik hoopte dat het tellerhuis even nalopen de klus zou klaren omdat hij steeds versprong. Maar ik heb het idee dat hij er steeds uitschiet, hij heeft het namelijk wel een paar kilometer fatsoenlijk gedaan.

Laatste klusje dat voor de winter moet gebeuren is de roest weghalen bij de wielkast, opvullen, grondlak, metallic bijspuiten en klaar. Heb dat toen bij die Opel ook gedaan, is een karweitje wat in een ochtendje gebeurt is en dan binnen even laten drogen. Moet ook voor de winter gebeuren.

Laatste punt:
- Motor staat zonder benzine. Eigenlijk is dat niet zo erg, ga 'm toch niet meer gebruiken denk ik.
- Auto staat ook bijna op reserve :')
Ga s tanken joh :+
pi_157713830
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 07:55 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ga s tanken joh :+
Er zal bij elkaar wel bijna 100 euro aan benzine in die voertuigen gaan. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157717615
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:06 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Er zal bij elkaar wel bijna 100 euro aan benzine in die voertuigen gaan. :')
De benz lust wel wat haha :+
pi_157719966
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 16:26 schreef Drowzz het volgende:

[..]

De benz lust wel wat haha :+
Helaasch.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 21 november 2015 @ 20:04:15 #29
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157723486
Ik zag op Facebook dat ze weer een Tesla moesten vervoeren maandag, in mijn regio. Dus ik dacht leuk! Ben ik er maandag helemaal niet.. :')
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157755330
Morgen een volvo c30 :+ ben 2x op de wismarweg Groningen morgen. Iemand ook?
pi_157761350
Auto kwijt
pi_157762347
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:41 schreef Drowzz het volgende:
Auto kwijt
Goed verhaal, lekker kort. :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157772763
quote:
14s.gif Op maandag 23 november 2015 14:32 schreef trolley het volgende:

[..]

Goed verhaal, lekker kort. :P
Je weet. Ik stond in drachten, bleek de auto in sneek Te staan. Dus alles 2 uren opgeschoven, derhalve loop ik nu nog in Groningen vanaf de wismarweg. Laatste trein naar Franeker, 12 uur s thuis. Morgen 08:30 weer in wiuwert wezen :+
pi_157777192
Goedenavond gents!

Ik zal mij even kort voorstellen, ik ben 19 jaar, woonachtig in Hoofddorp. Morgen heb ik mijn eerste werkdag als hiker bij AR (regio Amsterdam). Ik heb alles doorgenomen, mezelf voorbereid voor morgen en de nodige dingen aangeschaft. Ik heb nog 1 vraag, morgen moet ik een auto afleveren bij een car terminal. Zo'n terminal dat is natuurlijk mega huge en vroeg ik mij beetje af hoe dat in zijn werk gaat en waar ik mezelf moet melden etc.

Sorryyy voor dat ene vraagje :)

[ Bericht 0% gewijzigd door drkroepoek op 24-11-2015 00:50:11 ]
pi_157777439
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 november 2015 00:07 schreef drkroepoek het volgende:
Goedenavond gents!

Ik zal mij even kort voorstellen, ik ben 19 jaar, woonachtig in Hoofddorp. Morgen heb ik mijn eerste werkdag als hiker bij AR (regio Amsterdam). Ik heb alles doorgenomen, mezelf voorbereid voor morgen en de nodige dingen aangeschaft. Ik heb nog 1 vraag, morgen moet ik een auto afleveren bij een car terminal. Zo'n terminal dat natuurlijk mega huge en vroeg ik mij beetje af hoe dat in zijn werk gaat en waar ik mezelf moet melden etc.

Sorryyy voor dat ene vraagje :)
Maltaweg? Bij de slagboom naar binnen rijden, auto neerzetten en dat hokje binnen. Daar word je alles wel uitgelegd ;). Als het goed is gaat er ook een pendelbusje naar Sloterdijk dus dat scheelt een stuk lopen!

Succes!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157777582
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 00:34 schreef yosander het volgende:

[..]

Maltaweg? Bij de slagboom naar binnen rijden, auto neerzetten en dat hokje binnen. Daar word je alles wel uitgelegd ;). Als het goed is gaat er ook een pendelbusje naar Sloterdijk dus dat scheelt een stuk lopen!

Succes!
Jep Maltaweg! Die pendelbus is wel fijn :Y

Thanks!
pi_157777719
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 21:29 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Je weet. Ik stond in drachten, bleek de auto in sneek Te staan. Dus alles 2 uren opgeschoven, derhalve loop ik nu nog in Groningen vanaf de wismarweg. Laatste trein naar Franeker, 12 uur s thuis. Morgen 08:30 weer in wiuwert wezen :+
Ik heb 't ooit tot half 12 geschopt. Hulde _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157782613
Prima daggie vandaag.

Eindhoven - Amsterdam Seat Leon
Rotterdam - Amersfoort Audi A3

Sta nu in Amsterdam te wachten bij het afleveradres, wil om 12:50 hier vertrekken zodat mijn planning uitkomt.

Gelukkig zit ik lekker droog in de auto. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157782730
Nijkerk met dit weer :(
pi_157783058
Zometeen mijn eerste ritje naar Almere! :D Één vraagje: klopt het dat je geen schadeformulier hoeft in te vullen voor die A vestiging in Almere?
Er staat dit namelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157783439
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:39 schreef wihehin het volgende:
Zometeen mijn eerste ritje naar Almere! :D Één vraagje: klopt het dat je geen schadeformulier hoeft in te vullen voor die A vestiging in Almere?
Er staat dit namelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon het goede formulier gebruiken en invullen, maar verder geen schades noteren.
pi_157784686
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:23 schreef Nucleass het volgende:
Nijkerk met dit weer :(
Ik zou nog wel eens naar Nijkerk willen. Er ligt nog wat in Putten wat ik moet hebben.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157784750
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:57 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Gewoon het goede formulier gebruiken en invullen, maar verder geen schades noteren.
Dus niet het pre-check in formulier gebruiken alleen het overdrachtsformulier? Sorry voor de (misschien stomme) vragen 😆
pi_157784778
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:54 schreef wihehin het volgende:

[..]

Dus niet het pre-check in formulier gebruiken alleen het overdrachtsformulier? Sorry voor de (misschien stomme) vragen 😆
Je moet formulier van Athlon zelf hebben.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157785657
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je moet formulier van Athlon zelf hebben.
Mja en daar staat aan de bovenkant "overdracht formulier" op dus ik denk dat ie wel de goede heeft.

De bestandsnaam staat overigens gewoon exact in je ritgegevens dus zo lastig is het niet :P
pi_157787919
Gratiesch Chocomel op Amersfoort CS! _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157791821
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:39 schreef wihehin het volgende:
Zometeen mijn eerste ritje naar Almere! :D Één vraagje: klopt het dat je geen schadeformulier hoeft in te vullen voor die A vestiging in Almere?
Er staat dit namelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij EW staat gewoon precies hoe het PDF bestand heet dat je moet kiezen. Bij A hoef je idd geen schades te controleren, tenzij je naar Nijmegen of Nieuwegein moet, dan weer wel, maar dan staat er ook een ander formulier van.

En het is een transportformulier, geen schadeformulier :P Die wil je zo min mogelijk invullen.
pi_157793484
Ja alles is goed gekomen, bedankt allen voor jullie hulp. Het ging allemaal een stuk makkelijker dan verwacht: hier is de sleutel, rij maar naar Almere en geef daar de sleutel af. De verwarring bij mij kwam door de instructiefilm over schades controleren, waardoor ik dacht dat je dat bij elke rit moest doen. :)
pi_157793560
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:32 schreef wihehin het volgende:
Ja alles is goed gekomen, bedankt allen voor jullie hulp. Het ging allemaal een stuk makkelijker dan verwacht: hier is de sleutel, rij maar naar Almere en geef daar de sleutel af. De verwarring bij mij kwam door de instructiefilm over schades controleren, waardoor ik dacht dat je dat bij elke rit moest doen. :)
Mooiste ritten zijn zonder :+ mooi snel klaar, en gas geven
pi_157796954
Morgen ritje naar drielanden punt.. Duitsland Frankrijk België. En dan nog een stukje verder.
Nee.
pi_157797272
Morgen geen werk. Dus eh, de tank van mijn motor maar eens leegrijden denk ik. :D Hopelijk voor donderdag nog wel een ritje.
Your opinion of me is none of my business.
pi_157801004
Morgen weer PC'en, zelfde klant als vorige week dus is kennelijk goed bevallen. Audi A5 2.7 diesel, lekkere auto. En lekker 3,5 uur terug treinen, dus genoeg tijd om te studeren :)
  woensdag 25 november 2015 @ 00:55:18 #53
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157802801
Vandaag eerst een Octavia van Nijmegen naar Oss gereden, vervolgens lekker file gereden van Nijmegen naar de Maltaweg in een A4 met automaat (thank god in de file).

Tot slot het neusje van de zalm van de dag: BMW 528i touring. Heerlijk uitgevoerde wagen (adaptieve cruise control, head up display etc) en behoorlijk veel power!

Een van de beste dagen uit m'n nog redelijk korte AR-carrière.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157803778
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:07 schreef SytseH het volgende:
Morgen weer PC'en, zelfde klant als vorige week dus is kennelijk goed bevallen. Audi A5 2.7 diesel, lekkere auto. En lekker 3,5 uur terug treinen, dus genoeg tijd om te studeren :)
Van waar naar waar rijden? :+ hoeft de klant niet terug gereden Te worden dan?
pi_157806062
Godver.. Zijn we 2 uur onderweg (van de 8) wordt de meeting gecancelled. Nu al einde werkdag ipv vannacht.
Nee.
  woensdag 25 november 2015 @ 12:05:37 #56
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157807350
quote:
9s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:09 schreef Dimitri_ het volgende:
Godver.. Zijn we 2 uur onderweg (van de 8) wordt de meeting gecancelled. Nu al einde werkdag ipv vannacht.
;( Klote.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157807768
Wel die twee uur in een fijne auto mogen rijden?
pi_157808116
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 07:41 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Van waar naar waar rijden? :+ hoeft de klant niet terug gereden Te worden dan?
Hij moet vast wel terug, maar niet door mij in ieder geval. Ik reed vorige week, en deze week weer, een enkeltje Enschede-Eindhoven. En hij nam afscheid met een vriendelijk "tot volgende week" dus ik gok dat mijn woensdagen de komende tijd volgepland zitten :)
pi_157811834
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:24 schreef DrSnuggle het volgende:
Wel die twee uur in een fijne auto mogen rijden?
Nieuwe 520d Touring.. Niet verkeerd maar ook niet het neusje van de zalm. ;)
Nee.
pi_157814471
Ik dus een Sharing Benefits-kaart in de brievenbus gevonden. Moet ik me eerst registreren, voordat ik kan zien welke winkels er precies meedoen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_157815952
Morgen:

Eindhoven - Sittard (VW Caddy)
Sittard - Rotterdamn (DS3)
Rotterdamn - Oosterhout (C1)

Prima dagje.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157817511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:14 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik dus een Sharing Benefits-kaart in de brievenbus gevonden. Moet ik me eerst registreren, voordat ik kan zien welke winkels er precies meedoen.
Niets mogen ontvangen vandaag..
  donderdag 26 november 2015 @ 16:23:03 #63
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157836686
Morgen:

Nijmegen - Leiden in Seat Leon
Den Haag - Nijkerk in een Ford Focus
Harderwijk - Arnhem in Mercedes Vito

Geen slechte dag, wel weer lekker een avondvierdaagse lopen in Nijkerk...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157837599
Geen werk voor morgen gekregen :{w
pi_157837848
Klachten:

Alle auto's waren kut
Het is koud
Bus in Oosterhout had vertraging
Ik weet nooit welke bussen ik op dat busstation moet pakken
Zit nu dus in de 326 naar Breda
Waarschijnlijk pas tegen 7 uur thuis

Einde klacht.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157839647
Morgen elektrisch Nissanbusje (VN200) van Hengelo naar Duiven en een Opel Zafira van Dinxperlo naar Zwolle.
Heeft iemand al eens eerder zo'n elektrisch busje gehad? Hoe rijdt dat?
In de ritgegevens staat dat je alle auto's met benzine af moet leveren, zal ik gewoon het accucompartiment voltanken? :+
pi_157843194
Vandaag heb ik mijn auto van de zaak gekocht (lees: werkgever koopt de auto, ik lease hem van het bedrijf). Het is een zo goed als nieuwe Punto Multijet geworden uit 2014. Bleek uiteindelijke toch de beste keus met het budget dat ik kreeg (ik wilde perse een diesel vanwege mijn kilometrage en nog wat opties zoals cruise control). Daarnaast heb ik nog 4 jaar 14% bijtelling :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157844167
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:34 schreef SytseH het volgende:
Morgen elektrisch Nissanbusje (VN200) van Hengelo naar Duiven en een Opel Zafira van Dinxperlo naar Zwolle.
Heeft iemand al eens eerder zo'n elektrisch busje gehad? Hoe rijdt dat?
In de ritgegevens staat dat je alle auto's met benzine af moet leveren, zal ik gewoon het accucompartiment voltanken? :+
die auto moest ik laatst ophalen bij de jaarbeurs. De actieradius is ongeveer 100km als je niet harder dan 100 km/uur rijdt, anders nog veel korter. Je moet dus onderweg de auto bijladen bij een snellaadstation. Dat kost ongeveer 20 minuten. Het beste kun je de link in de ritinfo gebruiken om op google maps alle snellaadpunten in NL te bekijken. Verwarming gebruikt ook heel veel stroom. Ik vond het een leuke ervaring, maar erg praktisch is het niet voor de lange afstand.
Ik kreeg een pas mee die alleen geldig was bij bepaalde laadpunten (geen fastned bijv.) dus daar moet je even op letten. Op het schermpje van de laadpaal kun je zien hoever de accu is opgeladen. Tot 75% gaat vrij snel, daarna duurt het opladen ineens veel langer.
pi_157845394
Ik heb die auto ook gehad van Duiven naar het westen. Zorg ervoor dat je een laadpas hebt. Serieus, ga niet rijden en hopen dat je het gaat halen, want je haalt het niet. :') worst. day. ever.
pi_157846104
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb die auto ook gehad van Duiven naar het westen. Zorg ervoor dat je een laadpas hebt. Serieus, ga niet rijden en hopen dat je het gaat halen, want je haalt het niet. :') worst. day. ever.
vertel, ben wel benieuwd.
pi_157847487
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 20:20 schreef RTS91 het volgende:
Vandaag heb ik mijn auto van de zaak gekocht (lees: werkgever koopt de auto, ik lease hem van het bedrijf). Het is een zo goed als nieuwe Punto Multijet geworden uit 2014. Bleek uiteindelijke toch de beste keus met het budget dat ik kreeg (ik wilde perse een diesel vanwege mijn kilometrage en nog wat opties zoals cruise control). Daarnaast heb ik nog 4 jaar 14% bijtelling :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede keuze. Punto is echo belachelijk goedkoop in vergelijking met concurrenten en zeker met 14% zit je dan echt goed. Vind het ook een mooie auto.
pi_157849917
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb die auto ook gehad van Duiven naar het westen. Zorg ervoor dat je een laadpas hebt. Serieus, ga niet rijden en hopen dat je het gaat halen, want je haalt het niet. :') worst. day. ever.
ugh, daar was ik al een beetje bang voor. Gelukkig hoef ik maar 90km.
pi_157855744
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Volluto het volgende:

[..]

vertel, ben wel benieuwd.
Geen pasje, na wat telefoontjes uiteindelijk met het pasje van het bedrijf (startadres) bij de Ikea in de buurt een half uur opgeladen. Daarna op pad gegaan, al snel erachter gekomen dat het krap gaat worden omdat het bereik wel erg snel zakte. Daarom zonder radio en airco met 90km/u achter een vrachtwagen gereden om 10km voor het eindadres toch te stranden bij een laadpaal, zonder laadpas dus. Alles en iedereen vervloekt omdat je op geen enkel andere manier kan opladen dan met een laadpas. Na een aantal telefoontjes en een paar uur wachten is de opdrachtgever met een pasje aan komen zetten. Ipv een werkdag van zo'n 4 uur had ik 10+ uur kunnen schrijven. :')
pi_157856554
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:32 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Geen pasje, na wat telefoontjes uiteindelijk met het pasje van het bedrijf (startadres) bij de Ikea in de buurt een half uur opgeladen. Daarna op pad gegaan, al snel erachter gekomen dat het krap gaat worden omdat het bereik wel erg snel zakte. Daarom zonder radio en airco met 90km/u achter een vrachtwagen gereden om 10km voor het eindadres toch te stranden bij een laadpaal, zonder laadpas dus. Alles en iedereen vervloekt omdat je op geen enkel andere manier kan opladen dan met een laadpas. Na een aantal telefoontjes en een paar uur wachten is de opdrachtgever met een pasje aan komen zetten. Ipv een werkdag van zo'n 4 uur had ik 10+ uur kunnen schrijven. :')
Ik had een keer zo'n volledig elektrische Up! van Eindhoven naar Oss. Al snel sukkelde ik ook met 90 op de rechterbaan. Was ook even billenknijpen. :') Normaal kun je makkelijk 130-140 rijden op de A50.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157857158
Ik had laatst een Fiat Ducato Maxi (flinke bestelbus dus van 2,5t) op CNG mee van Groningen naar Lijnden (bij Schiphol). Nou de CNG was op toen ik de A9 opdraaide, toen ging die over op benzine, maar toen was die begrensd op 90km/h :'). CNG is trouwens ook echt nog nergens te tanken _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157857364
Nou, alles viel mee. Het was een diesel. Bleek een gewone NV200, geen eNV200 te zijn. Nog steeds geen prettige auto maar een stuk minder gezeik. Nu in het ov op weg naar die Zafira.
pi_157860292
Maandag lekker vol dagje met een Mini Cooper Countryman, Focus en Auris :)
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:14:09 #78
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157860487
Twee ritjes gehad vandaag.
Eerste was naar Deventer in een gloednieuwe Peugeot 308, Jezus wat rijd die lekker! Daarna van Apeldoorn naar Haarlem in een Kia Picanto :r dat is dus echt helemaal kut. Nu iig lekker onderweg naar huis. Nog niets gehoord voor maandag..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157864750
Net werd ik gebeld door AR, ik neem op, zie ik opeens "verbinding verbroken". Paniek! Ik terugbellen, gelukkig werd er meteen opgenomen :D
Groningen - Breda met een Passat, en Breda - Amsterdam met een Audi A1 :) Ben wel benieuwd hoe zo'n kleine Audi rijdt, lijkt me een leuke leaseauto als starter ( ;) )
pi_157870991
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:35 schreef underground1009 het volgende:
Net werd ik gebeld door AR, ik neem op, zie ik opeens "verbinding verbroken". Paniek! Ik terugbellen, gelukkig werd er meteen opgenomen :D
Groningen - Breda met een Passat, en Breda - Amsterdam met een Audi A1 :) Ben wel benieuwd hoe zo'n kleine Audi rijdt, lijkt me een leuke leaseauto als starter ( ;) )
Prima bakkie, wel eens mee gehad.

Ik heb dat ook wel eens gehad, ze belden me voor werk, denderde de Intercity net door de spoortunnel van Best. :') :') 3 gemiste oproepen natuurlijk maar de ritten waren voor mij bewaard _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157873816
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:14 schreef Rockiejj het volgende:
Twee ritjes gehad vandaag.
Eerste was naar Deventer in een gloednieuwe Peugeot 308, Jezus wat rijd die lekker! Daarna van Apeldoorn naar Haarlem in een Kia Picanto :r dat is dus echt helemaal kut. Nu iig lekker onderweg naar huis. Nog niets gehoord voor maandag..
Was die 308 zon station? Ik hoorde ook dat ze lekkere stoelen hebben is dat ook zo?
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_157873844
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 00:25 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Was die 308 zon station? Ik hoorde ook dat ze lekkere stoelen hebben is dat ook zo?
Wel bovengemiddeld maar niks bijzonders.
  zaterdag 28 november 2015 @ 00:49:07 #83
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157874219
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:14 schreef Rockiejj het volgende:
Twee ritjes gehad vandaag.
Eerste was naar Deventer in een gloednieuwe Peugeot 308, Jezus wat rijd die lekker! Daarna van Apeldoorn naar Haarlem in een Kia Picanto :r dat is dus echt helemaal kut. Nu iig lekker onderweg naar huis. Nog niets gehoord voor maandag..
In die Picanto ben je volledig overgeleverd aan de elementen. Toen ik dat karretje had danste ie helemaal over de weg. Het waaide best hard, maar ik heb eens eerder een storm getrotseerd in een Seat Mii en dat ging toch heel wat beter.

Ik vond de Seat Leon ST die ik vandaag had een erg fijne auto. Eigenlijk gewoon een Golf in Seat-verpakking natuurlijk, maar het design van de Seat spreekt me wat meer aan. Zat ook Apple CarPlay in. Leuk even geprobeerd te hebben en het werkt goed, maar het voegt op het moment niet echt iets nieuws toe. Eigenlijk zijn het gewoon de features die al op de standaard software van de autofabrikant zitten in een Apple-jasje. Spotify integratie is dan wel weer echt top!

Vito van vandaag had nog maar 16 km op de klok, dus ik had de eer om de eerste daadwerkelijke kilometers erop te zetten! Wel vervelend dat er dan een toerenbegrenzer zit op 2500 tpm vanwege het 'inrijden' van de motor. Blijf je schakelen en trek je tergend langzaam op...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157875737
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 00:49 schreef McAwesome het volgende:

[..]

In die Picanto ben je volledig overgeleverd aan de elementen. Toen ik dat karretje had danste ie helemaal over de weg. Het waaide best hard, maar ik heb eens eerder een storm getrotseerd in een Seat Mii en dat ging toch heel wat beter.

Ik vond de Seat Leon ST die ik vandaag had een erg fijne auto. Eigenlijk gewoon een Golf in Seat-verpakking natuurlijk, maar het design van de Seat spreekt me wat meer aan. Zat ook Apple CarPlay in. Leuk even geprobeerd te hebben en het werkt goed, maar het voegt op het moment niet echt iets nieuws toe. Eigenlijk zijn het gewoon de features die al op de standaard software van de autofabrikant zitten in een Apple-jasje. Spotify integratie is dan wel weer echt top!

Vito van vandaag had nog maar 16 km op de klok, dus ik had de eer om de eerste daadwerkelijke kilometers erop te zetten! Wel vervelend dat er dan een toerenbegrenzer zit op 2500 tpm vanwege het 'inrijden' van de motor. Blijf je schakelen en trek je tergend langzaam op...
Echt zo'n toerenbegrenzer? Unlockt dat zichzelf dan na zoveel km? Of hoe werkt dat?
  zaterdag 28 november 2015 @ 11:08:40 #85
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157876968
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 00:25 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Was die 308 zon station? Ik hoorde ook dat ze lekkere stoelen hebben is dat ook zo?
Ja is een station, en die stoelen zijn inderdaad erg lekker! Moest 130km en ging als een zonnetje!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157879144
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 08:03 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Echt zo'n toerenbegrenzer? Unlockt dat zichzelf dan na zoveel km? Of hoe werkt dat?
Ik weet niet precies hoe het in een vito zit maar bij sommige motoren gaat hij bijv. bij 50 draaiuren van de begrenzer af. Het zal eerder draaiuren dan km's zijn.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 28 november 2015 @ 16:32:01 #87
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157881592
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 13:53 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe het in een vito zit maar bij sommige motoren gaat hij bijv. bij 50 draaiuren van de begrenzer af. Het zal eerder draaiuren dan km's zijn.
Ik weet het ook niet, kan allebei. Geloof dat Mercedes de 'running in' kilometers vaststelt op 1000, bij bijvoorbeeld AMG's moet er dan ook al nieuwe olie in. Je merkte bij mij echt dat ie niet verder ging dan 2500 toeren, reed niet heel fijn moet ik zeggen. Eenmaal op de snelweg ging het natuurlijk prima maar het optrekken was een crime met de bakverhoudingen van dat ding. Eigenlijk moet je gewoon door kunnen naar de 3000 om een beetje lekker op te kunnen trekken. Jammer, want de V-klasse rijdt voor zo'n bus verder echt goed!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157908334
Zo, lekker weekendje gewerkt wel. 3 dagen lang in een prima auto rond mogen rijden door Amsterdam, vips vervoeren. Afbeeldingen in de spoiler, trek vooral het kenteken niet na 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autoweek bleek nog een paar dagen terug in mijn auto te hebben gereden:



[ Bericht 3% gewijzigd door Sjouveur op 29-11-2015 23:05:58 ]
pi_157913922
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:31 schreef Sjouveur het volgende:
Zo, lekker weekendje gewerkt wel. 3 dagen lang in een prima auto rond mogen rijden door Amsterdam, vips vervoeren. Afbeeldingen in de spoiler, trek vooral het kenteken niet na 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autoweek bleek nog een paar dagen terug in mijn auto te hebben gereden:

Jezus wat een ding 😍😍😍
pi_157923716
Mooi dagje gehad met echter wel veel, heel veel tegen :+ Vanochtend een Passat waarbij ik per ongeluk bij de verkeerde garage stond :') Toen dus maar een twintig minuten aan de wandel naar de goeie locatie :) Leren bekleding, stoelverwarming, een panoramadak, noem maar op, het zat in deze auto. Daarmee rustig aan naar Breda gereden waarna ik na een prachtige stadsrondrit een A1 op mocht halen :+ Tijdens die rit begon het pas echt te hozen, vooral tijdens het rijden op de A2 en de ring Amsterdam. Gelukkig de auto veilig afgeleverd en inmiddels in de trein op vertrek naar het hoge noorden aan het wachten :D
pi_157926376
Vanmiddag een Toyota Auris Hybrid Touring van Leusden naar Nijverdal. Hele fijne auto vind ik. Daarna 40 minuten wandelen in de stromende regen:(
pi_157927420
Morgen een wissel met verschillende bestemmingen, Grunn - Zwolle met een C1 en Zwolle - Dordrecht met een Fiesta :)
pi_157931132
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:21 schreef underground1009 het volgende:
Morgen een wissel met verschillende bestemmingen, Grunn - Zwolle met een C1 en Zwolle - Dordrecht met een Fiesta :)
Meet? Ik moet morgen om 9u een auto ophalen aan de Bornholmstraat in Groningen :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157932992
Werd vandaag om half 12 gebeld dat de persoon die een Corsa van Oldenzaal-Rotterdam zou rijden niet was komen opdagen, niks van zich had laten horen en niet bereikbaar was. Dus die rit maar op me genomen (met een hoop file), en ik denk dat ik binnenkort minder concurrentie in de regio heb..

Morgen een 308SW van Hengelo-Woerden en een Renault Megane van Alphen a/d Rijn naar Amersfoort, prima dagje dus. Die Franse stations bevallen me wel, rijd vaker vanuit Hengelo van die 308's en dat is zeker geen straf.

Ik verwacht morgen ook weer een sms'je om woensdagochtend te gaan PC'en, als die niet komt heb ik denk ik iets fout gedaan vorige week..
pi_157934968
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:10 schreef SytseH het volgende:
Werd vandaag om half 12 gebeld dat de persoon die een Corsa van Oldenzaal-Rotterdam zou rijden niet was komen opdagen, niks van zich had laten horen en niet bereikbaar was. Dus die rit maar op me genomen (met een hoop file), en ik denk dat ik binnenkort minder concurrentie in de regio heb..

Morgen een 308SW van Hengelo-Woerden en een Renault Megane van Alphen a/d Rijn naar Amersfoort, prima dagje dus. Die Franse stations bevallen me wel, rijd vaker vanuit Hengelo van die 308's en dat is zeker geen straf.

Ik verwacht morgen ook weer een sms'je om woensdagochtend te gaan PC'en, als die niet komt heb ik denk ik iets fout gedaan vorige week..
Heb je geen school? :+
pi_157935571
Vraagje: mijn eindstation is geen busstation, maar een eindstation (van de bus). Kan ik dat gewoon als eindstation invullen. Of moet je je strict aan die lijst van wikipedia houden. Hoop het niet, want 2x 30 min met de bus is toch wel tijd die je graag betaald krijgt.

Sorry voor deze noob vraag, maar alle liefde is voor degene met een passend antwoord <3
pi_157936328
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 23:06 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Heb je geen school? :+
Ik heb de afgelopen 4 jaar 140EC gehaald, dus dit jaar maar 40 en dan heb ik m'n bachelor binnen. Heb er vorig kwartiel 15 gehaald, laatste semester doe ik er 20 dus dit kwartiel maar 5. Kost me hooguit 10 uur per week dus werk nu 3 dagen per week :)

quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 23:21 schreef PizzametKebab het volgende:
Vraagje: mijn eindstation is geen busstation, maar een eindstation (van de bus). Kan ik dat gewoon als eindstation invullen. Of moet je je strict aan die lijst van wikipedia houden. Hoop het niet, want 2x 30 min met de bus is toch wel tijd die je graag betaald krijgt.

Sorry voor deze noob vraag, maar alle liefde is voor degene met een passend antwoord <3
zit er een van die stations van de lijst in jouw woonplaats? Zo nee mag je je busstation gebruiken, anders moet het het treinstation zijn.
pi_157938836
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 21:17 schreef trolley het volgende:

[..]

Meet? Ik moet morgen om 9u een auto ophalen aan de Bornholmstraat in Groningen :P
Ghehehe daar moest ik gisteren zijn, ik stond alleen bij de Narvikweg :+ Ik pak :53 bus 12, ik mag naar de Wismarweg zo :)
pi_157938839
Nou, deze dag begint lekker. Onderweg naar Groningen om een auto op te halen, 65 minuten vertraging op de A7 Heerenveen ri Groningen :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157938847
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:28 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Ghehehe daar moest ik gisteren zijn, ik stond alleen bij de Narvikweg :+ Ik pak :53 bus 12, ik mag naar de Wismarweg zo :)
Ja, daar mag ik vanmiddag een Picanto afleveren. Maar goed, een meet zit er dus niet in. Zie bovenstaande post :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157938965
Dat is niet best nee :+
Hier werd net een bus weer leeg gebonjourd, waarom mag Joost weten. Ik hoop maar dat bus 12 er nog wel zin in heeft :P
pi_157939216
Zit nu aan een kopje koffie bij het ophaaladres in Hengelo, liep net al een andere hiker tegen het lijf die een 208 kwam ophalen.
  dinsdag 1 december 2015 @ 10:53:11 #103
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_157940593
Van 3 dagen genieten in een 750Li naar een transport van een Jaguar XJ, dit kun je haast geen werk meer noemen zo, mazzel met de ritjes! O+

Die nieuwe 750Li is wel echt de beste auto in die klasse die ik ooit heb gereden, wat een droomwagen was dat zeg.
  dinsdag 1 december 2015 @ 10:57:52 #104
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157940661
Nou daar gaat m'n ochtend werken.
Om 8 uur Peugeot 308SW ( O+ ) opgehaald in Hillegom om in Eindhoven af te leveren. Zou vanaf daar de oude auto van de klant mee krijgen, een Volkswagen Polo GTE, maar deze moest tussen 13:00 en 14:00 worden opgehaald.. In Eindhoven aangekomen blijkt dat de klant dus echt pas om 14:00 komt.
EW gebeld, mag nu twee uur naar huis OV'en..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:00:58 #105
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_157940704
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:57 schreef Rockiejj het volgende:
Nou daar gaat m'n ochtend werken.
Om 8 uur Peugeot 308SW ( O+ ) opgehaald in Hillegom om in Eindhoven af te leveren. Zou vanaf daar de oude auto van de klant mee krijgen, een Volkswagen Polo GTE, maar deze moest tussen 13:00 en 14:00 worden opgehaald.. In Eindhoven aangekomen blijkt dat de klant dus echt pas om 14:00 komt.
EW gebeld, mag nu twee uur naar huis OV'en..
Vreemd dat ze je niet laten wachten in Eindhoven, lijkt me toch goedkoper dan iemand anders een paar uur later op te laten draven.
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:52:35 #106
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157941574
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:53 schreef Sjouveur het volgende:
Van 3 dagen genieten in een 750Li naar een transport van een Jaguar XJ, dit kun je haast geen werk meer noemen zo, mazzel met de ritjes! O+

Die nieuwe 750Li is wel echt de beste auto in die klasse die ik ooit heb gereden, wat een droomwagen was dat zeg.
Volgens mij heb jij mijn droombaan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157943325
Wat raar inderdaad, kunnen ze beter jou een paar uur laten wachten..

Ik heb net ruim een uur in een café in Alphen aan de Rijn gezeten, nu in de bus naar Koudekerk, mocht hem pas vanaf 13:00 ophalen dus dan doen we dat netjes :+
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:04:43 #108
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157945928
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:00 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Vreemd dat ze je niet laten wachten in Eindhoven, lijkt me toch goedkoper dan iemand anders een paar uur later op te laten draven.
Kon maar tot 15:00 werken, zou anders pas om 14:00 de Polo ophalen, 1.5 uur rijden en rond 15:30 afleveren, dan nog naar school.. Dat zou hem niet worden.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:20:39 #109
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_157946258
Ah, dat is jammer inderdaad!
pi_157947231
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:57 schreef Rockiejj het volgende:
(...) Zou vanaf daar de oude auto van de klant mee krijgen, een Volkswagen Polo GTE, maar deze moest tussen 13:00 en 14:00 worden opgehaald.. (...)
EW gebeld, mag nu twee uur naar huis OV'en..
Als je moest wachten op een Polo GTE kon dat ook nog wel een tijdje duren :D :P
pi_157949147
Vandaag een jaar geleden dat ik mn eerste rit deed :+ tijd voor taart haha
pi_157949407
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:37 schreef Drowzz het volgende:
Vandaag een jaar geleden dat ik mn eerste rit deed :+ tijd voor taart haha
En vandaag reed je je tiende rit? :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157950671
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:51 schreef trolley het volgende:

[..]

En vandaag reed je je tiende rit? :P
Naah, zoveel pak je nou ook weer niet af :+ vandaag niks. Morgen drachten - hoofddorp en almere - apeldeurn
  dinsdag 1 december 2015 @ 20:54:41 #114
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157954045
Vandaag lekker onder meer drie kwartier in de buurtbus gezeten onderweg naar Niemandsland om een Skoda Fabia op te halen. Life's good...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157962047
Skoda Octavia rijden zometeen :)
pi_157963517
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:24 schreef wihehin het volgende:
Skoda Octavia rijden zometeen :)
Zometeen seat mii rijden :+
pi_157964428
Ritje naar Diemen gekregen

Eenmaal op het ophaaladres was de auto al opgehaald.

Weer wat tijd verkloot
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157964903
quote:
13s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:18 schreef Amoeba het volgende:
Ritje naar Diemen gekregen

Eenmaal op het ophaaladres was de auto al opgehaald.

Weer wat tijd verkloot
Maar wel betaalde tijd verkloot :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157965559
Een vraagje: ik ben de heenweg niet met de trein maar alleen maar bus naar het afhaaladres gegaan. De halte waar ik begon is niet een zogenaamd "busstation". Vanaf wanneer moet ik mijn werktijd in laten gaan?

De werktijd in laten gaan vanaf het afhaaladres lijkt me niet logisch, daar ik dik een uur heb moeten reizen (met de bus was het het snelste).
pi_157965647
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:18 schreef wihehin het volgende:
Een vraagje: ik ben de heenweg niet met de trein maar alleen maar bus naar het afhaaladres gegaan. De halte waar ik begon is niet een zogenaamd "busstation". Vanaf wanneer moet ik mijn werktijd in laten gaan?

De werktijd in laten gaan vanaf het afhaaladres lijkt me niet logisch, daar ik dik een uur heb moeten reizen (met de bus was het het snelste).
Ben je onderweg langs een (bus)station gekomen buiten jouw woonplaats? Dan dat station gebruiken als startpunt ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157966944
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:43 schreef trolley het volgende:

[..]

Maar wel betaalde tijd verkloot :)
Uurtje tot anderhalf uur, nou nou. Echt volgens mij heb je als programmeur een fulltime baan bij AR om dat achterhaalde systeem van ze eens te herbouwen. Ik zal 't even voordoen:

Input: klant stuurt transport in
l = getLicense();
a = getDate();
for(i < transports[a].size()){
if(l = transports[a][i].getLicense()){
melding;
}
else{
i++
}
}

Je kunt toch even een loopje laten runnen om die dubbele transporten er in één klap uit te filteren als dat kenteken bekend is. Dat kun je gewoon automatiseren hoor :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157967638
Morgen Groningen - Amsterdam en Rotterdam - Amsterdam (Maltaweg). In de instructies staat iets over niet de auto bij de portier afleveren, maar bij de zij-ingang (en vanaf daar gaat ook de pendelbus). Is dit nieuw? Ben al maanden niet bij de Maltaweg geweest :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157967693
Lief dagboek. Vandaag stond ik hiernaast bij het stoplicht. Ik houd van Abu Dhabi. O+



Your opinion of me is none of my business.
pi_157967742
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:11 schreef yosander het volgende:
Morgen Groningen - Amsterdam en Rotterdam - Amsterdam (Maltaweg). In de instructies staat iets over niet de auto bij de portier afleveren, maar bij de zij-ingang (en vanaf daar gaat ook de pendelbus). Is dit nieuw? Ben al maanden niet bij de Maltaweg geweest :P
Ja dat is nieuw en het spreekt voor zich als je aankomt, gewoon richting de normale poort rijden en alles wijst zichzelf.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157967772
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:15 schreef Sarasi het volgende:
Lief dagboek. Vandaag stond ik hiernaast bij het stoplicht. Ik houd van Abu Dhabi. O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die Lambo Aventador mogen ze wel dubbel inplannen hoor. Kek wagentje :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157967848
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja dat is nieuw en het spreekt voor zich als je aankomt, gewoon richting de normale poort rijden en alles wijst zichzelf.
Thanks
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:15 schreef Sarasi het volgende:
Lief dagboek. Vandaag stond ik hiernaast bij het stoplicht. Ik houd van Abu Dhabi. O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tering wat een bak :9~
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157972606
Morgen Maltaweg vanaf Sittard. V50 is de ride.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157974836
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:15 schreef Sarasi het volgende:
Lief dagboek. Vandaag stond ik hiernaast bij het stoplicht. Ik houd van Abu Dhabi. O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw ben je daar zomaar op vakantie? Of meer in de trant van studie/werk/familie?
Veel plezier met gouden en chroom auto's te spotten.
pi_157980853
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:49 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wauw ben je daar zomaar op vakantie? Of meer in de trant van studie/werk/familie?
Veel plezier met gouden en chroom auto's te spotten.
Weekje vakantie. *O* Vrienden wonen daar.
Your opinion of me is none of my business.
pi_157983219
Onder college gebeld door EW. Na afloop direct terug gebeld en ze hadden nog een Winschoten - Breda met een 508 voor me. :D ^O^

En nog een Tilburg - Groningen per Clio. _O_

[ Bericht 19% gewijzigd door trolley op 03-12-2015 11:32:12 ]
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157985143
Als het goed is komen er vanaf volgende week heel wat oranje busjes mijn kant op in Breda. Dus jullie kunnen flink wat ritjes verwachten. :P
pi_157988888
Oeef voor het eerst sinds 5 maanden weer gewerkt. Op het 6:25 opstaan na was dat wel weer leuk :)

Eerst een Octavia van Almere naar Enter en toen een gloednieuwe 5008 van Hengelooo naar Amstelveen. Ondanks nieuw nog steeds wel een hok op wielen dat :P
pi_157989209
Tegenwoordig rijdt er ook een pendelbusje in Nijkerk kreeg ik te horen in het pendelbusje naar Sloterdijk :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157989383
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:07 schreef yosander het volgende:
Tegenwoordig rijdt er ook een pendelbusje in Nijkerk kreeg ik te horen in het pendelbusje naar Sloterdijk :+
Mijn gebeden zijn verhoord.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157997614
Richting station Nijkerk? Prachtig, dacht dat ik morgen 2x een half uur moest gaan wandelen :o
pi_158000012
Mocht helaas gisteren niet opnieuw in de A5 PC'en, maar ben wel gebeld voor volgende week woensdag. Opnieuw de klant voor wie ik mijn eerste rit heb ge-PC'd, in de XC60. Hij heeft mij na die eerste rit opgegeven als voorkeurschauffeur, dus als hij een rit aanvraagt word ik als eerste gevraagd. Superchill!
pi_158000740
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:51 schreef SytseH het volgende:
Mocht helaas gisteren niet opnieuw in de A5 PC'en, maar ben wel gebeld voor volgende week woensdag. Opnieuw de klant voor wie ik mijn eerste rit heb ge-PC'd, in de XC60. Hij heeft mij na die eerste rit opgegeven als voorkeurschauffeur, dus als hij een rit aanvraagt word ik als eerste gevraagd. Superchill!
Nice :) hoe heb je dat geflikt? :+
pi_158000819
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:18 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Nice :) hoe heb je dat geflikt? :+
Misschien was het een nieuwe klant en is hij de eerste privéchauffeur geweest voor hem? En omdat het beviel gelijk voorkeur aangegeven.

Als de klant al jarenlang klant is en SytseH dus een hele lijst aan andere PC's heeft verslagen moet ie echt exceptioneel comfortabel kunnen rijden en mag ie mij ook wel eens oppikken voor een ritje :7
pi_158001589
Wat een onzin, je kunt toch ook een klik hebben met de klant. Het is meer dan alleen comfortabel rijden.
Nee.
pi_158003916
AFAIK was hij al langer klant van mijn werkgever, en er was geen exceptionele klik. Het was prima, maar niet heel bijzonder. Denk dat ik gewoon echt supecomfortabel rijd :+
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:30:50 #141
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158006629
Eerste rit verviel, de 308SW's worden teruggeroepen.. Fijn. Nu dus niet met de auto naar Hoorn maar met het OV. Ben er ook achter gekomen dat lutjebroek een dorp is.. Dat was een eye-opener!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_158007770
Lief dagboek. Er is hier overal valet parking en overal staan mooie auto's. O+

Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:57:34 #143
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_158007877
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:51 schreef Sarasi het volgende:
Lief dagboek. Er is hier overal valet parking en overal staan mooie auto's. O+

[ afbeelding ]
Wil je voortaan m'n kentekens blurren?
pi_158007892
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wil je voortaan m'n kentekens blurren?
Ja zeg als je dat niet hier gezegd had had niemand geweten dat de foto van jouw voortuin was. :{w
Your opinion of me is none of my business.
pi_158008233
Oh ja, benzine is hier ook 1,60 per liter. Maar wel in dirham, dus dat is ongeveer 40 eurocent per liter. Krijg bijna de neiging een jerrycannetje mee te nemen. :')
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:29:13 #146
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_158009856
Het lijkt erop dat onze wens vervuld is. Vandaag is mij een half uur lopen bespaard te Nijkerk door een pendel'busje' (Fiat Panda)!!! Blij verrast.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:51:06 #147
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158010320
Is dat vanuit Arval zelf?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158010423
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:51 schreef Amoeba het volgende:
Is dat vanuit A zelf?
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:43 schreef Amoeba het volgende:
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:10:21 #149
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158010734
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:56 schreef Drowzz het volgende:

[..]


[..]

Okay man.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158011391
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Okay man.
Haha :+
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:02:45 #151
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_158016415
Er zat wel een chauffeur (senior) van AR in, de auto was volgens mij beschikbaar gesteld door A. Scheelt hen toch algauw wat loonkosten.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_158022636
Maandag de zesde nieuwe Peugeot binnen 30 dagen oO< Vijf daarvan 308(SW) dus iets anders is ook wel leuk af en toe.

Gelukkig hebben ze een schitterende koffiemachine staan die espresso waarbij je de sterkte zelf kan bepalen uitsputtert. Ben er inmiddels aardig kind aan huis, zijn prettige mensen om samen mee te werken.
pi_158027999
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:52 schreef RacerDKB het volgende:
Maandag de zesde nieuwe Peugeot binnen 30 dagen oO< Vijf daarvan 308(SW) dus iets anders is ook wel leuk af en toe.

Gelukkig hebben ze een schitterende koffiemachine staan die espresso waarbij je de sterkte zelf kan bepalen uitsputtert. Ben er inmiddels aardig kind aan huis, zijn prettige mensen om samen mee te werken.
De 14% knaller van dit jaar he... Dus verwacht er nog maar een paar haha
  zaterdag 5 december 2015 @ 15:13:14 #154
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158033463
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:52 schreef RacerDKB het volgende:
Maandag de zesde nieuwe Peugeot binnen 30 dagen oO< Vijf daarvan 308(SW) dus iets anders is ook wel leuk af en toe.

Gelukkig hebben ze een schitterende koffiemachine staan die espresso waarbij je de sterkte zelf kan bepalen uitsputtert. Ben er inmiddels aardig kind aan huis, zijn prettige mensen om samen mee te werken.
Hillegom toevallig?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_158036471
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:13 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Hillegom toevallig?
Zekers. Rol daar zó heen met de bus die praktisch langs mijn huis komt.
  zondag 6 december 2015 @ 12:25:23 #156
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158053611
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:42 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zekers. Rol daar zó heen met de bus die praktisch langs mijn huis komt.
50?
Ik namelijk ook. :)

Maandagochtend ook een 308 ophalen in Hillegom
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  zondag 6 december 2015 @ 13:20:21 #157
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158054708
Handig dit, ik geef in mijn beschikbaarheid het volgende aan:

quote:
Plannen vanaf 11:30 vanuit Leiden.
Staat er in mijn eerste ritbon:
quote:
Ophalen om 8:00 in Hillegom.
Afleveren voor 11:00
en in mijn tweede ritbon:
quote:
Ophalen voor 12:00 in Almere
Dat gaat natuurlijk niet lukken he..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_158055190
quote:
99s.gif Op zondag 6 december 2015 12:25 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

50?
Ik namelijk ook. :)
Ja alleen ik pak hem vanaf Haarlem :)

quote:
99s.gif Op zondag 6 december 2015 13:20 schreef Rockiejj het volgende:
Handig dit, ik geef in mijn beschikbaarheid het volgende aan:
Persoonlijk kijk ik altijd direct even op de EW-website of alles klopt bij de ritten, zodat ik gelijk terug kan bellen als er iets niet handig gepland is. Zeker als ik op vrijdag gebeld zou worden voor werk voor maandag, dus bij deze geef ik je dit als tip. Al is het maar even een minuutje op je telefoon kijken.

Overigens kan ik de hele dag werken en verwacht ik om 11:15 in Almere te eindigen |:( 08:30 in Hillegom halen naar Amersfoort, dan een ruim half uurtje met het OV naar Soest om op te halen voor de tweede en laatste rit, en die wagen afleveren in Almere. Dus als alles meezit kan EW jouw tweede rit naar mij doorschuiven.

[ Bericht 1% gewijzigd door pfefferkatze op 06-12-2015 13:49:54 ]
  zondag 6 december 2015 @ 19:05:18 #159
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158063156
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2015 13:43 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja alleen ik pak hem vanaf Haarlem :)

[..]

Persoonlijk kijk ik altijd direct even op de EW-website of alles klopt bij de ritten, zodat ik gelijk terug kan bellen als er iets niet handig gepland is. Zeker als ik op vrijdag gebeld zou worden voor werk voor maandag, dus bij deze geef ik je dit als tip. Al is het maar even een minuutje op je telefoon kijken.

Overigens kan ik de hele dag werken en verwacht ik om 11:15 in Almere te eindigen |:( 08:30 in Hillegom halen naar Amersfoort, dan een ruim half uurtje met het OV naar Soest om op te halen voor de tweede en laatste rit, en die wagen afleveren in Almere. Dus als alles meezit kan EW jouw tweede rit naar mij doorschuiven.
Dat zou voor hun wel mooi zijn. Ik ga voor een spoedje na 11 uur.
Goede tip ook trouwens! Bedacht me vanmiddag eigenlijk pas om eens te kijken wat ik moet doen..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_158075507
Je kan zeggen wat je wil over Brabant, maar de mensen zijn wel aardig _O_ en nu lekker in de buurtbus naar Breda om een Insignia naar de Maltaweg te brengen :)
  maandag 7 december 2015 @ 18:10:11 #161
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158085184
Morgen Eindhoven - Den Bosch en Nijmegen - Nijkerk
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158108083
Vandaag een nieuwe 308 afgeleverd bij een ex-hikert :+ Naar mijn weten voor mij de eerste keer, hij zei iets van tien - vijftien jaar geleden bij EW gewerkt te hebben.

Zo zie je maar, wij hikers hebben nog kans om carrière te maken.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:51:08 #163
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158108543
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 18:10 schreef Amoeba het volgende:
Morgen Eindhoven - Den Bosch en Nijmegen - Nijkerk
Even schaamteloos mezelf quoten. Ik ben echt een oetlul vandaag. :')

Ik moest dus naar VDU dus ik zat al in bus 18 toen ik zag dat ik, binnen Eindhoven, naar een andere locatie moest (Pisanostraat). Dat is zo ongeveer precies de andere kant op dus daar ging ik al. :')

Daarna nog even gestoord lang mogen wachten omdat ineens een bus besluit 20 minuten vroeger te vertrekken (ja wat), dat was dus in Tilburg ipv Nijmegen, en toen ik eindelijk in Nijkerk kwam en alle verbodsborden daar negeerde om die auto achter de loods te zetten werd ik door de meneer aan de innamedesk vriendelijk gevraagd of ik blind ben.

De vorige keer dat ik daar was moesten alle auto's ineens helemaal naar de andere kant zodat ze direct de wasstraat binnengerold kunnen worden maar nu dus blijkbaar direct voor het gebouw.

Volgens mij niet mijn dag. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158112652
Haha dat klinkt als een zure sessie. Bussen die te vroeg vertrekken zijn ook echt het ergste wat er is. 20 minuten is helemaal bizar.

Ik heb morgen een werkdag van 13 uur met 7 uur wachttijd, en donderdag een werkdag van 8 uur met 4 bestemmingen..
pi_158124829
Amoeba, soms komt het voor dat de 9292 app zegt "bus is al vertrokken", maar dan komt hij alsnog netjes op de juiste tijd aan, weet je zeker dat hij al weg was? 20 minuten te vroeg is namelijk wel heel extreem.

De komende dagen is het weer tijd voor een paar valet opdrachten, altijd leuk :)
pi_158126529
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:47 schreef Sjouveur het volgende:
Amoeba, soms komt het voor dat de 9292 app zegt "bus is al vertrokken", maar dan komt hij alsnog netjes op de juiste tijd aan, weet je zeker dat hij al weg was? 20 minuten te vroeg is namelijk wel heel extreem.

De komende dagen is het weer tijd voor een paar valet opdrachten, altijd leuk :)
Geen idee, andere bus gepakt en op een busstation bleek dat de bus de andere kant op dus ook 20 minuten eerder vertrokken was. Toen na 2x 15 minuten wachten maar besloten om de benenwagen te pakken, muziek standje maximaal en lekker door het park gewandeld.

W.b. Nijkerk, ik kan me daar niet zo druk om maken. Die kerel werkte ook voor AR dus er zal wel weinig op volgen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158126760
Geen werk gekregen vandaag. ;( Daar ging mijn last hope.
Your opinion of me is none of my business.
pi_158127165
Op m'n dooie gemak naar Sneek om een Passat op te halen en terug mee naar Groningen. Heb de hele dag voor deze rit, heerlijk :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158153785
Deze jongen had mazzel. Ik lag veels te laat in bed dus toen ik om 11u wakker werd gebeld of ik ff naar Oldenzaal kon had deze boi daar niet zo'n probleem mee.

Even wat timen, ging perfect lukken. Shirt in m'n tas gefrot en zodra ik de handtekening had, weekend! _O_ Ajax shirt aan en op naar de ArenA
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158156020
Nu in de kou bij de bushalte in Almere aan het wachten ;( latertje met afleveren.
  donderdag 10 december 2015 @ 19:28:09 #171
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_158156795
Morgen met een V50 Zevenaar-Maltaweg cruisen.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_158159429
Nu op weg naar Amsterdam voor een rit naar Arnhem. Bekende klant, maar nu met een nieuwe audi a6.
Ik heb al zo'n twee maanden niet gewerkt dus heb er wel weer zin in.
Voor EW zijn het ook drukke tijden, gisteren om 18:30 gebeld, ze waren nog druk bezog met plannen. Vandaag om 19:30 nog een mail met 5 ritten... :|
pi_158159789
Gisteren en vandaag samen 21 uur geprivechauffeurd, was net om 7 uur eindelijk thuis, nog niet gebeld door EW dus had me ingesteld op een heerlijke vrije dag morgen, word ik om kwart voor 8 nog een keer gebeld met ritten voor morgen. Ze zullen het wel druk hebben bij EW.

Maarja, morgen om 9 uur in Enter beginnen, kwart over 7 de bus dus weer veel te vroeg opstaan. Morgenochtend Volvo V40, smiddags een VW Up.

Ik verheug me nu al op het weekend.
pi_158159834
Net nog gebeld door ew.... 20:45 ongv. Het was 'druk' zeiden ze :+
Dus morgen nog mooi werken. Heerenveen - amsterdam / Amstelveen - Den bosch :)
pi_158159861
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef DrSnuggle het volgende:
Voor EW zijn het ook drukke tijden, gisteren om 18:30 gebeld
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef SytseH het volgende:
Ze zullen het wel druk hebben bij EW.
Kreeg net om 20:50 nog een wanhopig sms'je van EW of er mensen morgen kunnen werken.
pi_158159915
Dat ze maar snel een hiker gaan aannemen om te plannen
pi_158160088
Vanmiddag een vrij nieuwe BMW 118i naar hartje Utrecht (wat een hel om daar te rijden :P) gereden, wat een heerlijk bakkie _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158161078
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef yosander het volgende:
Vanmiddag een vrij nieuwe BMW 118i naar hartje Utrecht (wat een hel om daar te rijden :P) gereden, wat een heerlijk bakkie _O_
Nice. Werkzaamheden maken het ook niet makkelijker om in Utrecht centrum te rijden, maar die zijn wel overal.

Ik had vandaag als tweede rit een Seat Leon uit het jaar 2000. Oudste auto die ik als hiker heb gereden tot nu toe.

Zat een mooie barst in de voorruit aan de bestuurderszijde en na 20 minuten snelweg gaf de auto twee korte kuchjes waarna de toerenteller besloot er mee op te houden en het vermogen af leek te nemen :') Olielampje ging knipperen, bleek op minimale niveau te zitten. Lag gelukkig een aangebroken fles achterin dus even bijgevuld en toen was ie weer in orde.
pi_158166209
Ik vind dat model van de Leon wel erg fraai, met die hoge kont. Daar de 1.8 20vt of 3.2 V6 van zou ik nog wel een keer willen hebben.
pi_158167959
Vandaag is niet mijn dag.. Volvo afgeleverd bij een schadebedrijf, kwartier lopen naar de bushalte. Na 5 minuten begint het te regenen en besef ik dat ik m'n paraplu daar heb laten staan. Dus ik loop terug, haal m'n paraplu op, loop naar de bushalte, wacht een kwartier op m'n bus en wil dan inchecken. Grijp naar m'n achterzak om m'n portemonnee te pakken, verdwenen. Kut. Dus ik loop weer een kwartier heen en een kwartier terug naar her schadebedrijf om m'n portemonnee uit de Volvo te halen.

Ben nu dan daadwerkelijk echt op weg naar Arnhem. Gelukkig hoef ik de Up pas om 12 uur op te halen :')
pi_158168449
Haha t spoedje vanaf nijverdal op fb blijft trouw staan :+


@sytse waarom haal je m dan ook uit je broekzak :D
pi_158168942
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:14 schreef Drowzz het volgende:
@sytse waarom haal je m dan ook uit je broekzak :D
Dat zit zo vervelend!
pi_158169817
Mijn dag begon ook slecht. Verslapen waardoor ik een bus van een half uur later pas kon pakken, vervolgens mis ik mijn overstap dus kon weer een halfuur later de bus pakken. Vervolgens rij ik net een paar minuten op de ring...drie kwartier erover gedaan om Groningen uit te komen! Gelukkig zag ik op tijd dat de A10 zuid vaststond dus snel de A9 gepakt :+
Als nu niets meer tegenzit ben ik nog op tijd voor mijn tweede rit ook :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158170981
Oh mijn god ik ben zo'n enorme drol. Sta hier in Deventer bij de bushalte, komt net de bus langs, sta ik kennelijk aan de verkeerde kant van de weg. Deze kant gaat inderdaad ook naar 'station', maar wel naar Colmschate en niet naar centraal. Ik moet echt beter opletten >.<

Dit is niet mijn dag.

quote:
9s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:43 schreef yosander het volgende:
Mijn dag begon ook slecht. Verslapen waardoor ik een bus van een half uur later pas kon pakken, vervolgens mis ik mijn overstap dus kon weer een halfuur later de bus pakken. Vervolgens rij ik net een paar minuten op de ring...drie kwartier erover gedaan om Groningen uit te komen! Gelukkig zag ik op tijd dat de A10 zuid vaststond dus snel de A9 gepakt :+
Als nu niets meer tegenzit ben ik nog op tijd voor mijn tweede rit ook :P
Geen issues bij je eerste adres omdat je te laat was?
pi_158175609
Nog niks gehoord voor maandag :+ zouden ze weer kwart voor negen bellen? :+
pi_158175665
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:55 schreef SytseH het volgende:
Oh mijn god ik ben zo'n enorme drol. Sta hier in Deventer bij de bushalte, komt net de bus langs, sta ik kennelijk aan de verkeerde kant van de weg. Deze kant gaat inderdaad ook naar 'station', maar wel naar Colmschate en niet naar centraal. Ik moet echt beter opletten >.<

Dit is niet mijn dag.

[..]

Geen issues bij je eerste adres omdat je te laat was?
En 't is niet eens vrijdag de 13e :p

Noop! Had gelukkig genoeg tijd voor m'n eerste rit. In Heerenveen kreeg ik gelukkig een lift naar het station. Haalde onderweg nog een collega in zag ik :D

Nu in de trein naar Den Haag. Party
*O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 11 december 2015 @ 18:37:11 #187
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_158176420
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 06:29 schreef SytseH het volgende:
Ik vind dat model van de Leon wel erg fraai, met die hoge kont. Daar de 1.8 20vt of 3.2 V6 van zou ik nog wel een keer willen hebben.
Die reed je toch zelf al? :P

Maar goed, het kan niet vaak genoeg benadrukt worden: 1.8 20vt _O_ _O_ _O_
pi_158178395
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:45 schreef Drowzz het volgende:
Nog niks gehoord voor maandag :+ zouden ze weer kwart voor negen bellen? :+
Ondertussen wel? Ik hing vanochtend 09:45 al weer aan de lijn voor vier ritjes voor maandag.


quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Maar goed, het kan niet vaak genoeg benadrukt worden: 1.8 20vt _O_ _O_ _O_
Is die uitvoering zo bijzonder of sexy? :@ vriend van me heeft die variant uit 2003, ook wel aantal keer in gereden.

[ Bericht 20% gewijzigd door pfefferkatze op 11-12-2015 21:05:54 ]
pi_158179026
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:58 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ondertussen wel? Ik hing vanochtend 09:45 al weer aan de lijn voor vier ritjes voor maandag.
Nope niks :+ dan zal er wel niks zijn :)
pi_158179388
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die reed je toch zelf al? :P

Maar goed, het kan niet vaak genoeg benadrukt worden: 1.8 20vt _O_ _O_ _O_
Ik heb het kleine broertje, de Ibiza.
  zaterdag 12 december 2015 @ 20:47:45 #191
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158201210
Vandaag een 308SW naar de klant gebracht een Opel Corsa terug gereden.. die Corsa was prima alleen had de klant in 14 dagen tijd die auto helemaal naar de tyfus gereden. Knap hoor.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_158205052
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:47 schreef Rockiejj het volgende:
Vandaag een 308SW naar de klant gebracht een Opel Corsa terug gereden.. die Corsa was prima alleen had de klant in 14 dagen tijd die auto helemaal naar de tyfus gereden. Knap hoor.
Hoe naar de tyfus? En was het niet gewoon een voorloop die al jaren gebruikt werd?
  zaterdag 12 december 2015 @ 23:41:15 #193
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_158205312
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:58 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ondertussen wel? Ik hing vanochtend 09:45 al weer aan de lijn voor vier ritjes voor maandag.

[..]

Is die uitvoering zo bijzonder of sexy? :@ vriend van me heeft die variant uit 2003, ook wel aantal keer in gereden.
Is gewoon een bazenblok. Ding staat bekend als 1 van de meeste betrouwbare motoren die VAG ooit gebouwd heeft en er is relatief makkelijk (veel) meer vermogen uit te krijgen dan waar ie standaard mee komt. Maar in de meest tamme versie is het ook al een blok waar je heel wat autootjes mee zoek rijdt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:34 schreef SytseH het volgende:

[..]

Ik heb het kleine broertje, de Ibiza.
Ah ja, ook leuk!
pi_158205449
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:23 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Nope niks :+ dan zal er wel niks zijn :)
Jawel hoor. Steenwijk - Hengelooo en Apeldoorn - Groningen maandag :P Werd wel pas tegen 18 uur gebeld ook.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_158207020
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:46 schreef trolley het volgende:

[..]

Jawel hoor. Steenwijk - Hengelooo en Apeldoorn - Groningen maandag :P Werd wel pas tegen 18 uur gebeld ook.
Heb jij mazzel gehad :+ maar dat je al helemaal voor Steenwijk gevraagd wordt zegt wel wat...
pi_158211305
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 00:48 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Heb jij mazzel gehad :+ maar dat je al helemaal voor Steenwijk gevraagd wordt zegt wel wat...
'Helemaal naar Steenwijk'. Dat is voor mij een kwartiertje met de trein, dat jij nu in zo'n uithoek van Friesland woont :D :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_158214809
quote:
10s.gif Op zondag 13 december 2015 11:37 schreef trolley het volgende:

[..]

'Helemaal naar Steenwijk'. Dat is voor mij een kwartiertje met de trein, dat jij nu in zo'n uithoek van Friesland woont :D :P
Ik weet niet of ze daar naar kijken tho, want je staat gewoon geregistreerd als hiker regio Leeuwarden denk?
  zondag 13 december 2015 @ 14:25:47 #198
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158214952
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 14:21 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze daar naar kijken tho, want je staat gewoon geregistreerd als hiker regio Leeuwarden denk?
Planning van AR maakt gebruik van postcodes (dacht ik? :') )
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158216472
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 14:21 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze daar naar kijken tho, want je staat gewoon geregistreerd als hiker regio Leeuwarden denk?
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 14:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Planning van AR maakt gebruik van postcodes (dacht ik? :') )
Ik denk dat ze daar bij EW ook wel een systeem voor hebben, want het is voor hen goedkoper om iemand uit Joure naar Steenwijk te sturen dan iemand uit Franeker. Laatstgenoemde is bijna twee keer zo lang onderweg. En tijd is geld.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_158219257
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 15:31 schreef trolley het volgende:

[..]


[..]

Ik denk dat ze daar bij EW ook wel een systeem voor hebben, want het is voor hen goedkoper om iemand uit Joure naar Steenwijk te sturen dan iemand uit Franeker. Laatstgenoemde is bijna twee keer zo lang onderweg. En tijd is geld.
Tja, soms vraag ik t me af haha
  maandag 14 december 2015 @ 08:56:40 #201
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158231207
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:30 schreef SytseH het volgende:

[..]

Hoe naar de tyfus? En was het niet gewoon een voorloop die al jaren gebruikt werd?
Matje van de bestuurder was helemaal gesloopt, het stonk naar dooie kat en er zat een schimmel op de bijrijdersstoel in allerlei vrolijke kleurtjes.. Auto was gloednieuw, was 350 kilometer mee gereden..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_158233937
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 08:56 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Matje van de bestuurder was helemaal gesloopt, het stonk naar dooie kat en er zat een schimmel op de bijrijdersstoel in allerlei vrolijke kleurtjes.. Auto was gloednieuw, was 350 kilometer mee gereden..
Wees blij dat je die dan niet op schade etc hoefde te controleren :P
pi_158240291
Hoe krijg je het voor elkaar..
pi_158252079
Was het niet stiekem de dagteller die op 350 stond? Dat soort slijtage en viezigheid krijg je er in zo'n korte tijd toch niet op..
pi_158253491
Vandaag mijn drie eerste niet-spoedritten :p, waaronder een Audi A6! Heb er zin in!!
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:01:15 #206
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_158257905
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 00:46 schreef Ordinateur het volgende:
Was het niet stiekem de dagteller die op 350 stond? Dat soort slijtage en viezigheid krijg je er in zo'n korte tijd toch niet op..
Nee, heb het 2 keer nagekeken en de klant zei zelf ook; "Ja heb er maar 300 kilometer mee gereden, was wel leuk zo'n gloednieuwe auto!" waardoor ik nog hoop had.. :(
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_158259316
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:43 schreef yosander het volgende:
Mijn dag begon ook slecht. Verslapen waardoor ik een bus van een half uur later pas kon pakken, vervolgens mis ik mijn overstap dus kon weer een halfuur later de bus pakken. Vervolgens rij ik net een paar minuten op de ring...drie kwartier erover gedaan om Groningen uit te komen! Gelukkig zag ik op tijd dat de A10 zuid vaststond dus snel de A9 gepakt :+
Als nu niets meer tegenzit ben ik nog op tijd voor mijn tweede rit ook :P
Zo zie je dus wat de gevolgen zijn als aan het begin al niet goed loopt ongeacht de reden..
pi_158260030
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:26 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Zo zie je dus wat de gevolgen zijn als aan het begin al niet goed loopt ongeacht de reden..
Moest de zin twee keer lezen, maar klopt ja :P.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158260754
Ik had mijn wekker om 09:00 staan dus toen ik zonder spijt mijn bed om 11:30 verliet had ik ook al een gemist telefoontje van AR. Ik had de hele dag voor die rit (en ook net zonder problemen uitgevoerd) dus ze hadden me vast in willen plannen voor een vervolgritje.

Boeiend toch geen zin. Twee verslagen inleveren deze week en een tentamen dus ik ga in isolatie.

Het was fijn jullie gekend te hebben. :W
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:38:03 #210
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158261828
Easyway hiker vanuit de regio Den Haag hier :Y

Morgen de dag beginnen met een Skoda Octavia en de dag afsluiten met een Audi A7, beide diesels met automaat en beiden ongeveer anderhalf uur rijden.
Permanent Verbannen
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:27:42 #211
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_158262733
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:38 schreef Gerard_Geit het volgende:
Easyway hiker vanuit de regio Den Haag hier :Y

Morgen de dag beginnen met een Skoda Octavia en de dag afsluiten met een Audi A7, beide diesels met automaat en beiden ongeveer anderhalf uur rijden.
A7, lekker!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:33:42 #212
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158262825
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:27 schreef McAwesome het volgende:

[..]

A7, lekker!
Zeker! Anderhalf uur in een A7 rijden is niet verkeerd, wordt de eerste keer in een A7 en tweede keer audi. De vorige Audi was een A4 met handbak.

Ik heb wel eerder in Octavia's gereden, drie tot nu toe, maar nog nooit met de automaat. Ben benieuwd.
Permanent Verbannen
pi_158263768
Lekkere auto's gast! Ik heb morgen weer een focus 1.0 en een Opel combo :')

Ibiza staat bij de garage met een gebroken veer bij het rechtervoorwiel :(

Wanneer komt ons loon trouwens normaliter? Vorige maand was het de 15e maar ik heb nog niks gezien vandaag
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:33:29 #214
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158264070
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:17 schreef SytseH het volgende:
Lekkere auto's gast! Ik heb morgen weer een focus 1.0 en een Opel combo :')

Ibiza staat bij de garage met een gebroken veer bij het rechtervoorwiel :(

Wanneer komt ons loon trouwens normaliter? Vorige maand was het de 15e maar ik heb nog niks gezien vandaag
Ford Focus met 1.0 ecoboost _O_ _O_ _O_

M'n pa heeft de stationwagon versie van de Focus met ecoboost, ik mocht een week geleden in de hatchback met ecoboost rijden, reed heerlijk. :7

maarja ik ben sowieso een Ford fanboy, rij zelf ook een Focus van de eerste generatie, wel met 1.6 motor zonder turbo :s)

Alhoewel ik me wel enorm afvraag hoe de motor er aan toe is na 150.000 kilometer, en ik denk dat als je je auto vollaadt het ook "minder prettig" rijdt..
Permanent Verbannen
pi_158264089
Vooralsnog weer geen werk voor morgen. Begint voorspelbaar te worden dit, al ben ik ook wel weinig beschikbaar dit studieblok. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_158264142
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:38 schreef Gerard_Geit het volgende:
Easyway hiker vanuit de regio Den Haag hier :Y

Morgen de dag beginnen met een Skoda Octavia en de dag afsluiten met een Audi A7, beide diesels met automaat en beiden ongeveer anderhalf uur rijden.
Volgens mij ligt daar een supergeil 3 liter blok in _O_

Boks, alle bazen rijden een A7.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:39:46 #217
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158264175
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Volgens mij ligt daar een supergeil 3 liter blok in _O_

Boks, alle bazen rijden een A7.
Yup, het is de 3.0 TDI 8-)

Het nadeel van Audi-met-dikke-motor-rijden is dat het bepaald ongewenst gedrag uitlokt, zoals kleven, links plakken en te hard rijden.. :(

Volgens Audi rijdt-ie in 7,4 seconden van 0 naar 100 en is de topsnelheid 235 km/u :7
Permanent Verbannen
pi_158264192
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:35 schreef Sarasi het volgende:
Vooralsnog weer geen werk voor morgen. Begint voorspelbaar te worden dit, al ben ik ook wel weinig beschikbaar dit studieblok. :@
Vandaag niks gehad en voor morgen ook nog niks. Leef de laatste tijd op spoedjes _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158264214
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:39 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Yup, het is de 3.0 TDI 8-)

Het nadeel van Audi-met-dikke-motor-rijden is dat het bepaald ongewenst gedrag uitlokt, zoals kleven, links plakken en te hard rijden.. :(

Volgens Audi rijdt-ie in 7,4 seconden van 0 naar 100 en is de topsnelheid 235 km/u :7
Die heb ik een keer in een A6 quattro gehad :9~
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:43:41 #220
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158264258
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:41 schreef yosander het volgende:

[..]

Die heb ik een keer in een A6 quattro gehad :9~
Nice nice

De laatste Audi die ik reed was de handgeschakelde Audi A4 met de instapbenzine, de 1.8 TFSI.
Permanent Verbannen
pi_158264332
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:39 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Yup, het is de 3.0 TDI 8-)

Het nadeel van Audi-met-dikke-motor-rijden is dat het bepaald ongewenst gedrag uitlokt, zoals kleven, links plakken en te hard rijden.. :(

Volgens Audi rijdt-ie in 7,4 seconden van 0 naar 100 en is de topsnelheid 235 km/u :7
Die heb ik ook een keer meegehad ja, vanaf Leusden naar Veghel. Geil ritje was dat. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158264760
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:43 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Nice nice

De laatste Audi die ik reed was de handgeschakelde Audi A4 met de instapbenzine, de 1.8 TFSI.
Was overigens wel de instap 3 liter, je hebt ook een 3 liter biturbo met 313pk :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158264777
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:39 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Yup, het is de 3.0 TDI 8-)

Het nadeel van Audi-met-dikke-motor-rijden is dat het bepaald ongewenst gedrag uitlokt, zoals kleven, links plakken en te hard rijden.. :(

Volgens Audi rijdt-ie in 7,4 seconden van 0 naar 100 en is de topsnelheid 235 km/u :7
7,4 naar de 100 en 235 is niet superspannend, dat haal ik met de gechipte Ibiza ook :+
Zal in de Audi wel wat comfortabeler zijn.

Mijn beste EW-rit is nog steeds de A3, ben jaloers op jullie!
pi_158265998
Mijn dikste was helaas een SQ7 met 3.0 TDI, was ie maar dikker geweest.. Hij trok gelukkig wel leuk de A2 op :7
pi_158266296
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:40 schreef yosander het volgende:

[..]

Vandaag niks gehad en voor morgen ook nog niks. Leef de laatste tijd op spoedjes _O-
Mja ik twijfel nog of ik morgen open laat staan of weer dicht smijt en aan de studie ga.
Your opinion of me is none of my business.
pi_158266807
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:04 schreef yosander het volgende:

[..]

Was overigens wel de instap 3 liter, je hebt ook een 3 liter biturbo met 313pk :7
JA DIE HAD IK _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:19:06 #227
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158269029
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:04 schreef yosander het volgende:

[..]

Was overigens wel de instap 3 liter, je hebt ook een 3 liter biturbo met 313pk :7
Die van morgen heeft slechts 204 pk.. :(
Permanent Verbannen
pi_158271143
Morgen mijn 2de ritje weer een 308je, maar nou vraag ik me af, ik kom niet langs een grote station (sterker nog ik kan net zo goed lopend of fietsend erheen vanaf mijn huis) wat moet ik als mijn start tijd noteren? Gewoon mijn aankomst tijd?

Trouwens wel een super relaxed bijbaantje :D
  woensdag 16 december 2015 @ 00:45:37 #229
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158275438
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:14 schreef ongelovigethomas het volgende:
Morgen mijn 2de ritje weer een 308je, maar nou vraag ik me af, ik kom niet langs een grote station (sterker nog ik kan net zo goed lopend of fietsend erheen vanaf mijn huis) wat moet ik als mijn start tijd noteren? Gewoon mijn aankomst tijd?

Trouwens wel een super relaxed bijbaantje :D
Weet niet bij welk bedrijf jij zit, maar bij Easyway moet je inderdaad de tijd aangeven dat je aankomt op de afhaallocatie.
Permanent Verbannen
pi_158276006
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mja ik twijfel nog of ik morgen open laat staan of weer dicht smijt en aan de studie ga.
Ik hoop nog op een spoedje morgen
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

JA DIE HAD IK _O_
Nu snap ik jouw enthousiasme voor die A7 :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:19 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Die van morgen heeft slechts 204 pk.. :(
Die had ik dus ook, kun je ook aardig mee uit de voeten hoor ;)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158281010
Iemand bij EW salaris al binnen? Hier nog niet helaas.
  woensdag 16 december 2015 @ 13:11:07 #232
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_158281204
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:57 schreef RacerDKB het volgende:
Iemand bij EW salaris al binnen? Hier nog niet helaas.
Zit ook al te wachten 😂. Uiterlijk vandaag toch?
U mad bro? U jelly?
pi_158281228
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:11 schreef Guitar93 het volgende:

[..]

Zit ook al te wachten 😂. Uiterlijk vandaag toch?
Nah rond de 16e. Kan een dagje eerder of later zijn. Maar als nog niemand het heeft ontvangen is het in ieder geval een geruststelling dat er niks mis is gegaan bij de administratie van je persoonlijke ritbonnen.
pi_158281727
Hoi nieuwe collega's :s)

Gisteren eindelijk op sollicitatie geweest voor hiker, en na een lange proefrit aangenomen :). Omgeving Leeuwarden en vanaf de jaarwisseling actief. Ik lees al een paar weken al deze topics door en ik kan nu eindelijk ook participeren!

Dus hebben jullie nog bruikbare tips? :+
pi_158281861
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:36 schreef MauritsvdB het volgende:
Hoi nieuwe collega's :s)

Gisteren eindelijk op sollicitatie geweest voor hiker, en na een lange proefrit aangenomen :). Omgeving Leeuwarden en vanaf de jaarwisseling actief. Ik lees al een paar weken al deze topics door en ik kan nu eindelijk ook participeren!

Dus hebben jullie nog bruikbare tips? :+
Gefeliciteerd! Welk bedrijf werk je voor? :) Qua tips is dat weten wat handiger om daadwerkelijk iets nuttigs te zeggen, in plaats van tank geen benzine in een diesel, enzovoort :P
pi_158282535
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:42 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Welk bedrijf werk je voor? :) Qua tips is dat weten wat handiger om daadwerkelijk iets nuttigs te zeggen, in plaats van tank geen benzine in een diesel, enzovoort :P
Easy Way!
Haha, zulke tips kreeg ik gisteren wel bij de sollicitatie. Waar de meeste tankdoppen zitten, hoe je weet wat voor brandstof je rijdt, enzovoorts :').
pi_158282914
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:12 schreef MauritsvdB het volgende:

[..]

Easy Way!
Haha, zulke tips kreeg ik gisteren wel bij de sollicitatie. Waar de meeste tankdoppen zitten, hoe je weet wat voor brandstof je rijdt, enzovoorts :').
Op je dashboard bij het brandstof metertje kan je bijna altijd zien welke kant je tankdop zit :Y

Vandaag is AR lekker vroeg, kreeg zonet een mailtje met 3 ritjes.
Groningen > Groningen > Almere > Diemen > Groningen
pi_158283077
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:27 schreef Nucleass het volgende:
Op je dashboard bij het brandstof metertje kan je bijna altijd zien welke kant je tankdop zit :Y
Bij mijn sollicitatie/proefrit vertelde ik dit aan de instructeur en die had hier nog nooit van gehoord :') Sommige merken doen het wel, anderen niet.

Ik krijg morgen ook een Audi A7 :o moet naar Nijkerk gereden worden. Een A7 Sportback (2.0 liter benzine 252pk) uit 2015.
pi_158283561
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:36 schreef MauritsvdB het volgende:
Hoi nieuwe collega's :s)

Gisteren eindelijk op sollicitatie geweest voor hiker, en na een lange proefrit aangenomen :). Omgeving Leeuwarden en vanaf de jaarwisseling actief. Ik lees al een paar weken al deze topics door en ik kan nu eindelijk ook participeren!

Dus hebben jullie nog bruikbare tips? :+
Ontslag nemen :+ niet in mijn regio werken :D

Oké edit: welkom. :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Drowzz op 16-12-2015 15:20:06 ]
pi_158285301
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:54 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ontslag nemen :+ niet in mijn regio werken :D

Oké edit: welkom. :+
Jij zit dus ook in Friesland? ;)
pi_158286479
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:02 schreef MauritsvdB het volgende:

[..]

Jij zit dus ook in Friesland? ;)
Helemaal correct :+ veel succes, mocht je nog s vragen hebben, lees de OP eerst goed :)
  woensdag 16 december 2015 @ 17:58:20 #242
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_158287676
quote:
11s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:12 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nah rond de 16e. Kan een dagje eerder of later zijn. Maar als nog niemand het heeft ontvangen is het in ieder geval een geruststelling dat er niks mis is gegaan bij de administratie van je persoonlijke ritbonnen.
Nog steeds niks, morgen dus dan?
U mad bro? U jelly?
pi_158287879
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:58 schreef Guitar93 het volgende:

[..]

Nog steeds niks, morgen dus dan?
Denk het, hier ook niks ontvangen.
pi_158287888
Nou, mocht ruim 240 euro aftikken bij de garage voor de nieuwe veer van de Ibi. Gelukkig kwam het salaris van MDNL vandaag al wel binnen, heb nu nog 12 euro op de rekening staan. Hoop echt dat EW morgen uitbetaalt, het wordt wel een beetje krap zo..

De ritten vandaag waren echt de twee uitersten van het spectrum. Die Focus was prima, geen gezeik gehad, 7km op de teller. Het busje was drama. 60k op de teller, maar de versnellingsbak was compleet naar z'n grootje, overal deuken, pitjes en krassen dus het innemen was ook een bitch, en m'n telefoon verbinden was ook geen optie. Verder waren de verstelknoppen van de buitenspiegels stuk en stond de rechter zo hard op de bus zelf gericht dat ik een dode hoek van ongeveer één vrachtwagen had. Geen binnenspiegel uiteraard want de bus was dichtgebouwd. Afzien dus.
pi_158288307
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:02 schreef MauritsvdB het volgende:

[..]

Jij zit dus ook in Friesland? ;)
Hier nog één :W
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_158288449
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:09 schreef SytseH het volgende:
Nou, mocht ruim 240 euro aftikken bij de garage voor de nieuwe veer van de Ibi. Gelukkig kwam het salaris van MDNL vandaag al wel binnen, heb nu nog 12 euro op de rekening staan. Hoop echt dat EW morgen uitbetaalt, het wordt wel een beetje krap zo..

De ritten vandaag waren echt de twee uitersten van het spectrum. Die Focus was prima, geen gezeik gehad, 7km op de teller. Het busje was drama. 60k op de teller, maar de versnellingsbak was compleet naar z'n grootje, overal deuken, pitjes en krassen dus het innemen was ook een bitch, en m'n telefoon verbinden was ook geen optie. Verder waren de verstelknoppen van de buitenspiegels stuk en stond de rechter zo hard op de bus zelf gericht dat ik een dode hoek van ongeveer één vrachtwagen had. Geen binnenspiegel uiteraard want de bus was dichtgebouwd. Afzien dus.
Levensgevaarlijk :')

Hebben mensen hier eigenlijk wel eens geweigerd een auto te vervoeren?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158289089
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:37 schreef yosander het volgende:

[..]

Levensgevaarlijk :')

Hebben mensen hier eigenlijk wel eens geweigerd een auto te vervoeren?
Jep. Audi waarvan ze me bij de garage al vreemd aankeken dat ik 'm kwam ophalen zonder trailer, maar wel de sleutels van meegaven. Toen ik 'm startte klonk het ding als een koe met buikpijn en gingen er allemaal alarmerende lampjes branden op het dashboard. No way dat ik daarmee ging rijden; garage raadde me dat ook sterk af. Hij hoefde maar 20km verderop te zijn en die vent daar vroeg zich oprecht af of ik dat nog zou redden. :') Dus AR gebeld, gezegd dat ik die auto sowieso niet mee zou nemen. Die hebben de opdrachtgever gebeld en het bleek dat die vergeten waren te specificeren dat hij met een trailer opgehaald moest worden. :P

En ik heb ook wel een paar keer een auto zonder APK gereden, dan zorgde ik ervoor dat ik vooraf zwart op wit (e-mail) had staan dat opdrachtgever van de rit volledig aansprakelijk was. :)
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 16 december 2015 @ 19:19:17 #248
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158289515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jep. Audi waarvan ze me bij de garage al vreemd aankeken dat ik 'm kwam ophalen zonder trailer, maar wel de sleutels van meegaven. Toen ik 'm startte klonk het ding als een koe met buikpijn en gingen er allemaal alarmerende lampjes branden op het dashboard. No way dat ik daarmee ging rijden; garage raadde me dat ook sterk af. Hij hoefde maar 20km verderop te zijn en die vent daar vroeg zich oprecht af of ik dat nog zou redden. :') Dus AR gebeld, gezegd dat ik die auto sowieso niet mee zou nemen. Die hebben de opdrachtgever gebeld en het bleek dat die vergeten waren te specificeren dat hij met een trailer opgehaald moest worden. :P

En ik heb ook wel een paar keer een auto zonder APK gereden, dan zorgde ik ervoor dat ik vooraf zwart op wit (e-mail) had staan dat opdrachtgever van de rit volledig aansprakelijk was. :)
Als de politie je staande houdt krijg jij de bekeuring, ik weet niet in hoeverre zo'n verklaring rechtsgeldig is.

Ik check zelf altijd via de RDW-app of er geen problemen zijn (verlopen apk, gestolen, WOK-melding, onverzekerd) en als dat het geval is zou ik zonder groene platen iig niet gaan rijden ;-)

Vandaag begon met de Skoda Octavia met automaat, reed voor geen meter. De bak was net vervangen (na 100.000 km...) en moest nog worden ingeleerd..
De A7 reed stukken beter, wel een wat muffe lucht van binnen.
Permanent Verbannen
pi_158289567
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:19 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Als de politie je staande houdt krijg jij de bekeuring, ik weet niet in hoeverre zo'n verklaring rechtsgeldig is.

Ik check zelf altijd via de RDW-app of er geen problemen zijn (verlopen apk, gestolen, WOK-melding, onverzekerd) en als dat het geval is zou ik zonder groene platen iig niet gaan rijden ;-)

Vandaag begon met de Skoda Octavia met automaat, reed voor geen meter. De bak was net vervangen (na 100.000 km...) en moest nog worden ingeleerd..
De A7 reed stukken beter, wel een wat muffe lucht van binnen.
En ik heb dan zwart op wit staan dat de bekeuring vervolgens voor de opdrachtgever is. Mijn vertrouwen in AR is nog wel zodoende dat ik geloof dat ze me daarin dan heus wel zouden bijstaan. Zeker aangezien ze zelf geen (financieel) risico lopen in dat geval. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 16 december 2015 @ 19:22:25 #250
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158289588
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En ik heb dan zwart op wit staan dat de bekeuring vervolgens voor de opdrachtgever is. Mijn vertrouwen in AR is nog wel zodoende dat ik geloof dat ze me daarin dan heus wel zouden bijstaan. Zeker aangezien ze zelf geen (financieel) risico lopen in dat geval. ;)
Mwoah ik zou het zelf niet doen, maar ieder z'n ding.

Ik zou zelf ook geen kopie van m'n rijbewijs achterlaten bij een opdrachtgever terwijl anderen dat geen probleem vinden.
Permanent Verbannen
pi_158290027
Hier ook geen salaris! oO<
Nee.
pi_158290334
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:22 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Mwoah ik zou het zelf niet doen, maar ieder z'n ding.

Ik zou zelf ook geen kopie van m'n rijbewijs achterlaten bij een opdrachtgever terwijl anderen dat geen probleem vinden.
Ach ja, ook wel een paar keer zonder apk gereden. Kon gewoon volgens ew, als het binnen een maand na verlopen was :+ duidelijk gevraagd of t risico bij de opdrachtgever ligt, en dat was zo.
pi_158292798
Morgen weer gezellig naar Amstelveen. Staat er in de ritomschrijving:
Indien je een auto moet afleveren bij [bedrijf] dien je met het OV op te stappen bij metrostation Westwijk, dat is ongeveer 15 min lopen.

Ja, hardlopend zeker! :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_158294618
Ik heb morgen voor het eerst deze week werk, een Focus van Sneek naar Grunn. Morgen dus beginnen met anderhalf uur ov :+
pi_158300314
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:05 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb morgen voor het eerst deze week werk, een Focus van Sneek naar Grunn. Morgen dus beginnen met anderhalf uur ov :+
Sneek is zo lekker bereikbaar vanuit Grunn, Kolenbranderstraat :+?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158300751
Morgen weer bij abc op het terrein werken, gegarandeerd 11.5 uur werk. Derde keer deze maand daar. Opzich prima aangezien ik de eerste twee keer precies m'n college in Eindhoven kon halen. Drilboor al even niet meer gezien. Loopt die daar nog wel eens rond?

Verder deze maand nog een aantal dagen gewoon ritjes gehad, maar niks bijzonders.
pi_158302641
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:58 schreef Guitar93 het volgende:

[..]

Nog steeds niks, morgen dus dan?
Staat bij mij sinds een minuut of tien bijgeschreven.
pi_158302748
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 01:00 schreef yosander het volgende:

[..]

Sneek is zo lekker bereikbaar vanuit Grunn, Kolenbranderstraat :+?
Precies ;) Inmiddels bijna in Leeuwarden :) Ik was al lang blij dat ik deze week nog eens wat werk kreeg :')
pi_158303564
En loon is binnen (ING). Liquiditeit!

Net ook weer werk voor morgen gekregen. 308SW en Astra Sports Tourer (2011). Niet heel spannend, ook niet heel verkeerd.
pi_158303773
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:12 schreef SytseH het volgende:
En loon is binnen (ING). Liquiditeit!

Net ook weer werk voor morgen gekregen. 308SW en Astra Sports Tourer (2011). Niet heel spannend, ook niet heel verkeerd.
Hier nog niks, rabo
pi_158307428
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:19 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Als de politie je staande houdt krijg jij de bekeuring, ik weet niet in hoeverre zo'n verklaring rechtsgeldig is.

Ik check zelf altijd via de RDW-app of er geen problemen zijn (verlopen apk, gestolen, WOK-melding, onverzekerd) en als dat het geval is zou ik zonder groene platen iig niet gaan rijden ;-)

Vandaag begon met de Skoda Octavia met automaat, reed voor geen meter. De bak was net vervangen (na 100.000 km...) en moest nog worden ingeleerd..
De A7 reed stukken beter, wel een wat muffe lucht van binnen.
Pics van die A7.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En ik heb dan zwart op wit staan dat de bekeuring vervolgens voor de opdrachtgever is. Mijn vertrouwen in AR is nog wel zodoende dat ik geloof dat ze me daarin dan heus wel zouden bijstaan. Zeker aangezien ze zelf geen (financieel) risico lopen in dat geval. ;)
En dit. Jij bent sowieso als werknemer niet aansprakelijk, zolang je aan kunt tonen dat je ofwel niet op de hoogte was ofwel de verantwoordelijkheid bij iemand anders ligt is er niks aan de hand.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:22 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Mwoah ik zou het zelf niet doen, maar ieder z'n ding.

Ik zou zelf ook geen kopie van m'n rijbewijs achterlaten bij een opdrachtgever terwijl anderen dat geen probleem vinden.
Eens. Ze boeken zelf dat transport in, legitimatie laten zien is geen probleem maar ik heb verder niet de behoefte om een of andere verplichting aan te gaan. Ik wil ook nog best een afgiftebewijs, namens AR, tekenen in welke staat ik die auto meeneem maar daar houdt het dan ook al ernstig op.

Anderzijds, als ik op m'n strepen moet gaan staan dan bind ik wel in. Ik ga de planning niet lastigvallen om een kopietje van mijn rijbewijs, je BSN staat daar immers toch niet op.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 17 december 2015 @ 15:35:54 #262
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158308648
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 14:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Pics van die A7.
Ik heb de foto al naar Easyway gestuurd en die komt dus met m'n naam op hun facebook-pagina, dus post hem hier niet nogmaals.

quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 14:27 schreef Amoeba het volgende:

Anderzijds, als ik op m'n strepen moet gaan staan dan bind ik wel in. Ik ga de planning niet lastigvallen om een kopietje van mijn rijbewijs, je BSN staat daar immers toch niet op.
Je BSN staat op de achterkant, linksboven. Daarnaast staat op de voorkant alsnog het documentnummer en je pasfoto. Een medewerker van een autobedrijf heeft helemaal niets te doen met een kopie van mijn documenten.

Als hij twijfelt of ik überhaupt een rijbewijs heb, dan laat ik die aan hem zien.
Als hij twijfelt of ik wel écht de hiker ben, dan belt hij Easyway maar op met de vraag of het klopt dat Gerard_Geit vandaag de Audi A7 op komt halen, Easyway bevestigt het dan.

Als hij het dan nog niet vertrouwt gaat het transport niet door.

Als ik geïnteresseerd ben in een auto en er een proefrit mee ga maken vraag ik ook altijd het kopie rijbewijs terug ;-)
Permanent Verbannen
pi_158308934
Nou, vandaag het toppunt gehad. Een renault trafic met dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158309077
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:51 schreef Drowzz het volgende:
Nou, vandaag het toppunt gehad. Een renault trafic met dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- smerig.
  donderdag 17 december 2015 @ 16:07:13 #265
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_158309230
Als de APK verlopen is krijgt de kentekenhouder toch geheel automatisch een boete thuis? Ik heb me iig nooit druk gemaakt om een verlopen APK eerlijk gezegd.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:51 schreef Drowzz het volgende:
Nou, vandaag het toppunt gehad. Een renault trafic met dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_158309863
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:51 schreef Drowzz het volgende:
Nou, vandaag het toppunt gehad. Een renault trafic met dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proest :D :'( _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158310078
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:51 schreef Drowzz het volgende:
Nou, vandaag het toppunt gehad. Een renault trafic met dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stonk het? :')

Ik ga binnenkort maar eens ontslag nemen bij EW. :'(
pi_158310195
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:52 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Stonk het? :')

Ik ga binnenkort maar eens ontslag nemen bij EW. :'(
Die hele bus was smerig, rook lucht alles. Deze bus stond ook al drie weken op locatie, dus de stank was grotendeels wel weg :+ toppunt wel weer
pi_158310748
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 16:58 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Die hele bus was smerig, rook lucht alles. Deze bus stond ook al drie weken op locatie, dus de stank was grotendeels wel weg :+ toppunt wel weer
Je zou haast die foto insturen voor op de Facebookpagina.
pi_158312024
Vandaag mocht ik weer eens de A27 over. Daar bij Meerkerk uiteraard weer 100 aan het rijden, omdat 2-baans en allemaal inhalende vrachtwagens.

Denkt een of andere pannenkoek in een Audi dat hij me rechts in kan gaan halen. Ik dus dat gat dichtrijden, komt 'ie vast te zitten achter een vrachtwagen. En vervolgens naar mij kijken. Ik heb volgens mij nog nooit iemand recht in zijn gezicht uitgelachen. Wat denkt hij zelf? :D
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  donderdag 17 december 2015 @ 18:30:25 #271
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158312104
Ik had een keer voor onze vrienden uit Almere een Kia Picanto opgehaald bij een Pools uitzendbureau, de bekleding van de achterbank was gescheurd, het dashboard en stuur zaten onder de krassen en er hing een sterke wietlucht in de auto, ook geen pretje 8)7
Permanent Verbannen
pi_158313434
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:30 schreef Gerard_Geit het volgende:
een sterke wietlucht in de auto, ook geen pretje 8)7
Wat mij betreft stukken aangenamer dan tabakslucht :P

Afgelopen maandag een Touran die rook naar zware shag en natte hond, volgens mij rookten zowel de berijder als de honden in die wagen. Putlucht.
pi_158313981
Vandaag een 535i GT opgehaald. Dik 300pk in een luxe cruiser.

Het was een leuke dag.
Nee.
pi_158314288
Ik had een spoedritje gefixt in mijn eerste zomer, bleek het een renault espace die nét van een lange rit terug was. Er lag nog heel veel duplo achterin, soepstengels die verpulverd waren en zand in ieder hoekje. Gelukkig was Meerkerk snel bereikt.

Heb nooit een auto geweigerd, wel vaak gebeld over het een en ander, zoals een missende spiegel etc.

Mensen op FB werden helemaal leip met dat ze geen loonstrook hadden gehad van het loon. Lezen is ook zo moeilijk als er staat dat het 2 of 3 dagen na je loon op de mail staat.
  donderdag 17 december 2015 @ 20:34:29 #275
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158314618
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:36 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat mij betreft stukken aangenamer dan tabakslucht :P

Afgelopen maandag een Touran die rook naar zware shag en natte hond, volgens mij rookten zowel de berijder als de honden in die wagen. Putlucht.
De politie zou bij een tabakslucht minder geneigd zijn om jou + auto te controleren
Permanent Verbannen
pi_158315408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:21 schreef Gliderfighter het volgende:
Mensen op FB werden helemaal leip met dat ze geen loonstrook hadden gehad van het loon. Lezen is ook zo moeilijk als er staat dat het 2 of 3 dagen na je loon op de mail staat.
Ik weet even niet meer welke mail ze bedoelen met de inloggegevens voor het online loonstrookje, van welke afzender was die? Dan kan ik hem even opzoeken.
  donderdag 17 december 2015 @ 21:41:16 #277
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158316548
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:01 schreef wihehin het volgende:

[..]

Ik weet even niet meer welke mail ze bedoelen met de inloggegevens voor het online loonstrookje, van welke afzender was die? Dan kan ik hem even opzoeken.
Hof-groep
Permanent Verbannen
pi_158317146
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Vandaag een 535i GT opgehaald. Dik 300pk in een luxe cruiser.

Het was een leuke dag.
Pffff dat was die van sleutels halen in breda en dan naar a'dam zeker? :+
  donderdag 17 december 2015 @ 22:38:47 #279
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158318502
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 22:01 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Pffff dat was die van sleutels halen in breda en dan naar a'dam zeker? :+
Zo aan de combinatie van zijn FOK-username en de naam van de persoon die de rit heeft gekregen te zien wel, ja ;)
Permanent Verbannen
pi_158318662
morgen Boxtel-Heerenveen en Leeuwarden-Kerkrade. Die laatste met een opel insignia sw 325 pk.
pi_158318884
quote:
5s.gif Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef Volluto het volgende:
morgen Boxtel-Heerenveen en Leeuwarden-Kerkrade. Die laatste met een opel insignia sw 325 pk.
Pfff had ik beter die laatste kunnen hebben, ik moet nu eerst vanaf Leeuwarden naar Groningen, dan naar Utrecht. Om vervolgens in kerkrade een auto te halen naar Leeuwarden :+ anders had t mooi wissel geweest
pi_158320006
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Pfff had ik beter die laatste kunnen hebben, ik moet nu eerst vanaf Leeuwarden naar Groningen, dan naar Utrecht. Om vervolgens in kerkrade een auto te halen naar Leeuwarden :+ anders had t mooi wissel geweest
Ik mag die auto pas om 3 uur ophalen, dus dat zal de reden wel zijn. Hopelijk niet al teveel files morgen vanwege de kerstvakantie, want 330 km kan dan lang duren. Tevens m'n langste rit binnen nl voor ew tot nu toe.
pi_158320374
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:25 schreef Volluto het volgende:

[..]

Ik mag die auto pas om 3 uur ophalen, dus dat zal de reden wel zijn. Hopelijk niet al teveel files morgen vanwege de kerstvakantie, want 330 km kan dan lang duren. Tevens m'n langste rit binnen nl voor ew tot nu toe.
Dat moet t zijn :+ ach, 330km in dat ding is noproblemo :)
pi_158328905
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:41 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Hof-groep
Thanks, nog nooit een mail van gehad maar dit wordt ook pas de eerste keer dat ik mijn loon krijg dus zal het wel over twee dagen krijgen :)
pi_158328974
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:30 schreef wihehin het volgende:

[..]

Thanks, nog nooit een mail van gehad maar dit wordt ook pas de eerste keer dat ik mijn loon krijg dus zal het wel over twee dagen krijgen :)
Nee je hebt toen je begon met werken als het goed is een mail ontvangen van Hof Groep namens EW met een link om je account te activeren. Check je wel het e-mailadres dat je bij EW hebt opgegeven?

Ik had deze bij mijn sollicitatie echter nooit ontvangen en ook geen salaris, dus moest er zelf achteraan (personeelszaken gemaild).
pi_158330469
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:35 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nee je hebt toen je begon met werken als het goed is een mail ontvangen van Hof Groep namens EW met een link om je account te activeren. Check je wel het e-mailadres dat je bij EW hebt opgegeven?

Ik had deze bij mijn sollicitatie echter nooit ontvangen en ook geen salaris, dus moest er zelf achteraan (personeelszaken gemaild).
Ja, zeker weten het goede e-mailadres aangezien ik al het andere contact met EW ook via deze mail krijg. Ik heb salaris noch activatiemail gekregen, dus ik ga er ook maar even achteraan denk ik :P
pi_158330779
Trouwens, hoe ik sommige hikers zie rijden vind ik persoonlijk echt belachelijk. Laatst reed er iemand met gierende banden een parkeergarage uit om vervolgens lekker tot de toerenbegrenzer door te gaan met een koude motor. Prima als je dat met je eigen auto doet maar met andermans auto mag je toch wel wat rustiger doen hoor...
pi_158332245
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 15:56 schreef wihehin het volgende:
Trouwens, hoe ik sommige hikers zie rijden vind ik persoonlijk echt belachelijk. Laatst reed er iemand met gierende banden een parkeergarage uit om vervolgens lekker tot de toerenbegrenzer door te gaan met een koude motor. Prima als je dat met je eigen auto doet maar met andermans auto mag je toch wel wat rustiger doen hoor...
Ik begrijp niet hoe je überhaupt op het idee komt om dat te doen... Sowieso ga je netjes om met andermans spullen, maar als je nog in de parkeergarage bij een klant staat dan doe je dit al helemaal niet.

Ik zit lekker in de trein terug vanaf Almere. Werd net gebeld met ritten voor maandag, golf GTE en Seat Leon. Wordt een lekker dagje dus :)
pi_158332368
Gisteren mijn motor neergelegd dus ik kan wel even wat geld gebruiken. :') Hopelijk bellen ze nog voor maandag.
Your opinion of me is none of my business.
pi_158333264
Ik kan ook wel wat pegels gebruiken, dus ik bid in deze heilige cathedraal van het FOK!forum dat de planning mij maar veel ritjes cadeau doet.

Vandaag nog een tentamen gehaald dus ik ben blij. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158333728
Akelig stil deze week ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158333840
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 december 2015 18:02 schreef yosander het volgende:
Akelig stil deze week ;(
Ja niet zo mooi. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_158334061
Als je het erover hebt! *O*

Maandag een Renault Mégane van Groningen naar Noord-Limburg en een Polo van Nijmegen naar Amsterdam. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_158334181
Ew Friesland niks voor maandag :+
  vrijdag 18 december 2015 @ 19:23:20 #295
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_158335442
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 16:59 schreef Sarasi het volgende:
Gisteren mijn motor neergelegd dus ik kan wel even wat geld gebruiken. :') Hopelijk bellen ze nog voor maandag.
Veel schade?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_158335906
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:23 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Veel schade?
Valt mee, relatief. Zelf in ieder geval alleen een hele stijve nek, wat blauwe plekken en een knallende hoofdpijn. En ik moet een nieuwe helm hebben. Motor moet een nieuw stuur en nieuwe tellersetbehuizing, heeft blikschade op de tank, door alle lagen heen helaas en schuifschade op het motorblok. Gezien dat ik 70km/h reed toen ik begon met remmen valt dat allemaal ontzettend mee. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_158336599
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 18:21 schreef Sarasi het volgende:
Als je het erover hebt! *O*

Maandag een Renault Mégane van Groningen naar Noord-Limburg en een Polo van Nijmegen naar Amsterdam. ^O^
Boh, lekker dagje werken. Ik hoop maandagochtend wakker gebeld te worden door AR :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158337087
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:08 schreef yosander het volgende:

[..]

Boh, lekker dagje werken. Ik hoop maandagochtend wakker gebeld te worden door AR :+
Ja ik ook, stuur mij maar naar Groningen, toch niks te doen
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158337170
quote:
LET OP: ZEER BELANGRIJK: VOOR DEZE OPDRACHTGEVER DIENT DE DECLARTATIE VAN UREN/KOSTEN VAN UITGEVOERDE RITEN BINNEN 1 WEEK NA UITVOEREN VAN DE RIT BIJ AUTORESET BEKEND ZIJN! KOMT DE DECLARATIE LATER BINNEN, DAN KAN DEZE HELAAS NIET MEER IN BEHANDELING WORDEN GENOMEN!!!!!!!!!!!!
Betekent dit nou dat we niet meer betaald krijgen als we niet binnen een week declareren? :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_158337720
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Betekent dit nou dat we niet meer betaald krijgen als we niet binnen een week declareren? :')
Niet met de app werken zodat je dit niet vergeet. :')

Prutser :')
Amateur :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158337823
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet met de app werken zodat je dit niet vergeet. :')

Prutser :')
Amateur :')
[ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan de app. Al heb ik de laatste twee versies nog niet kunnen proberen omdat ik geen werk kreeg. :')
Your opinion of me is none of my business.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')