abonnement Unibet Coolblue
pi_157409019
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee wat de vrouw voor werk deed in Nederland maar als je gespreid gaat kan je in elk geval inkomsten houden tot je de stap echt maakt.

Lijkt me in vrijwel alle gevallen aan te bevelen om het zo te doen
Ze werkte in de beveiliging.
pi_157411717
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:54 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ze werkte in de beveiliging.
Zoiets bijvoorbeeld, als je 1500 meeneemt naar huis kan je al redelijk quite spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Miss SHO zondag 8 november 2015 @ 21:22:18 #153
22592 crew  Ole
pi_157412237
Ik denk dat we lang niet alles van Rintai hebben gezien..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_157414746
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:22 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat we lang niet alles van Rintai hebben gezien..
Wat dan? Zijn er roddels? c_/
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator / Miss SHO zondag 8 november 2015 @ 22:24:30 #155
22592 crew  Ole
pi_157414822
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat dan? Zijn er roddels? c_/
Niet bij mij. Maar heb gewoon zo'n onderbuikgevoel. Ik denk dat ze deze keer niet eens het ergste hebben laten zien in de uitzending.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_157416720
quote:
Rintai:

quote:
Ze gingen failliet en waren al terug in Nederland voordat hun vertrek werd uitgezonden. “In de tussentijd ging het al slecht tussen Jules en mij, en hij kon niet met geld omgaan. In Nederland hebben we het nog even geprobeerd met onze relatie, maar toen ging het helemaal mis. We zijn op een heel nare manier uit elkaar gegaan. Op een gegeven moment heeft hij mij met de twee kinderen op straat gezet.”
Er zijn wel duidelijk twee kanten van het verhaal.

Jules:

quote:
Aangezien wij nog wel een eigen huis hadden, had mijn ex besloten om met de kinderen bij haar moeder te gaan wonen. Ik mocht 1x in de 14 dagen met mijn kinderen in het huis verblijven. Inmiddels woont Julius bij mij en Mugen bij Rintai en zien we allebei de kinderen regelmatig.
Al met al, wat een falers. Zo veel geld aan malafide Belgen geven. Zo slecht de taal beheersen. Zo weinig horeca-ervaring. Zo'n gezeik om een doos vlammetjes. Je kind een hond beloven als hij naar school gaat en zijn best zal doen, de hond vervolgens weer weghalen. Geen geld hebben voor de school.

Vond Jules nog best sympathiek, mooi dat hij het nu naar zijn zin heeft in de kroeg. Hij is wel snel oud en dik geworden zeg.
  maandag 9 november 2015 @ 09:34:14 #157
3542 Gia
User under construction
pi_157419740
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
Hij is wel snel oud en dik geworden zeg.
Dat zou weleens aan het koken van Ria kunnen liggen, als je haar eens bekijkt.
pi_157420544
Ligt het nou aan mij of zijn de meeste vrouwen in deze afleveringen echt onuitstaanbare krengen? Deze ook weer, dat mens van Kliko ook...en dat mormel in het voorstukje ook (als die man proost zegt op zijn Tsjechisch en zij denkt hem even te moeten corrigeren).

Maar deze was echt tenenkrommend. Net een paar uur open en dan door de rug gaan. Dag 2 gelijk zaniken over alles. Man, man, prijs je gelukkig met vrienden als deze.
pi_157420763
Aan die 'vrienden' kon je duidelijk merken dat zij allang aan zagen komen dat dit gruwelijk fout zou gaan.
pi_157430238
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:54 schreef rubbereend het volgende:
hij woont bij de dikke zus van Corry Konings
Sprekend _O-
  maandag 9 november 2015 @ 18:49:37 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157430292
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 18:48 schreef TargaFlorio het volgende:


Sprekend _O-
Ook zwijgend. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † maandag 9 november 2015 @ 22:11:04 #162
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157436651
Oei, ik herinner me deze niet, maar dit moet ik alsnog gaan zien dus! :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_157437511
Het is beetje het normale verhaal; op zoek naar warm weer, slechte voorbereiding, taal slecht spreken en geen horeca-ervaring.

Die vrouw is kansloos. Zeuren om een doos vlammetjes (zeker omdat je weet dat er een camera bij is). Waar hebben we het dan over? 20 euro? 50 euro?

Overigens begreep ik er financieel al helemaal niks van: De koopprijs zakte met 10.000 maar niet het geld hebben om je zoon naar een internationale school te doen (die 350 euro per maand kost). Daar kan je je zoon toch ruim 2 jaar voor naar die school doen? Zeker voor dat zoontje met speciaal onderwijs maak je de overstap anders wel heel erg lastig.
pi_157439125
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:32 schreef Bucketlist het volgende:
Het is beetje het normale verhaal; op zoek naar warm weer, slechte voorbereiding, taal slecht spreken en geen horeca-ervaring.

Die vrouw is kansloos. Zeuren om een doos vlammetjes (zeker omdat je weet dat er een camera bij is). Waar hebben we het dan over? 20 euro? 50 euro?

Overigens begreep ik er financieel al helemaal niks van: De koopprijs zakte met 10.000 maar niet het geld hebben om je zoon naar een internationale school te doen (die 350 euro per maand kost). Daar kan je je zoon toch ruim 2 jaar voor naar die school doen? Zeker voor dat zoontje met speciaal onderwijs maak je de overstap anders wel heel erg lastig.
Alleen zal je dan wel 2 jaar geld moeten hebben om te kunnen eten en om te huren, Is allemaal niet moeilijk om te begrijpen, zo konden gewoon maar net rond komen dus geen geld voor prive onderwijs
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157440465
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alleen zal je dan wel 2 jaar geld moeten hebben om te kunnen eten en om te huren, Is allemaal niet moeilijk om te begrijpen, zo konden gewoon maar net rond komen dus geen geld voor prive onderwijs
Dat begrijp ik. Maar als in je berekeningen vooraf er wel ruimte was voor privé onderwijs, en je hebt een meevaller van 10.000 (en nog geen echte tegenvaller, je weet immers nog niet dat de omzet achter gaat blijven) dan doe je iets goed fout.
pi_157440761
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:33 schreef Fargo het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn de meeste vrouwen in deze afleveringen echt onuitstaanbare krengen? Deze ook weer, dat mens van Kliko ook...en dat mormel in het voorstukje ook (als die man proost zegt op zijn Tsjechisch en zij denkt hem even te moeten corrigeren).

Maar deze was echt tenenkrommend. Net een paar uur open en dan door de rug gaan. Dag 2 gelijk zaniken over alles. Man, man, prijs je gelukkig met vrienden als deze.
Misschien hebben die mannen daarom ook wel die verhuisdrang, zoektocht naar een beter leven.

Ze vergeten alleen dat ze het grootste probleem juist meenemen in die vlucht.
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2015 @ 16:16:19 #167
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157450393
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:38 schreef Physsic het volgende:

[..]

Misschien hebben die mannen daarom ook wel die verhuisdrang, zoektocht naar een beter leven.

Ze vergeten alleen dat ze het grootste probleem juist meenemen in die vlucht.
Leuk gevonden. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2015 @ 16:18:25 #168
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157450446
Los van het dreinen om een doosje vlammetjes viel ze me wel mee. Niet mijn type, maar ook niet de ergste bitch aller tijden.

Wel weer slecht voorbereid, geen horeca-ervaring, nauwelijks kennis van de Spaanse taal en al helemaal geen verstand van zakendoen. Tsja, als je dan in september eindelijk opengaat weet je dat er een lange winter zonder inkomsten aan komt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_157450584
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:18 schreef Cynix ® het volgende:
Los van het dreinen om een doosje vlammetjes viel ze me wel mee. Niet mijn type, maar ook niet de ergste bitch aller tijden.

Wel weer slecht voorbereid, geen horeca-ervaring, nauwelijks kennis van de Spaanse taal en al helemaal geen verstand van zakendoen. Tsja, als je dan in september eindelijk opengaat weet je dat er een lange winter zonder inkomsten aan komt.
Ik vond de chantage met de hont en het slijmerige telefoongesprek met de vorige eigenaars nog erger dan de vlammetjes.
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2015 @ 16:35:13 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157450829
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:24 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ik vond de chantage met de hont en het slijmerige telefoongesprek met de vorige eigenaars nog erger dan de vlammetjes.
Ja, echt sympathiek was ze nou ook weer niet. Maar de man liet dat toe, die was niet veel beter toch?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_157451210
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:35 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, echt sympathiek was ze nou ook weer niet. Maar de man liet dat toe, die was niet veel beter toch?
Hij leek me wat een goeie goedzak. Zowel in het stuk met Rintai als met zijn nieuwe vriendin. Bij Rintai had hij niets in te brengen, leek het wel. Maar hij kwam wel aardiger en sympathieker over.
pi_157452370
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:24 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ik vond de chantage met de hont en het slijmerige telefoongesprek met de vorige eigenaars nog erger dan de vlammetjes.
Ik vind hont nog erger
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157458481
Op het moment dat ze er niet was zat hij dan ook te genieten.
pi_157458534
Duidelijk wat gemist. Van de week maar eens terugkijken.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_157461951
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik vind hont nog erger
Hont is soberso chanant :D
Dat zijn Fok!spellingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')