abonnement Unibet Coolblue
pi_157227378
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:30 schreef tja77 het volgende:

[..]

Jos debuteerde in dat jaar en maakte nog beginnersfoutjes, de bijnaam "zandbak" heeft ook zo zijn redenen, al ben ik ervan overtuigd dat dat ook weer meeviel.
Het eerste jaar is hij er inderdaad gewoon te vaak vanaf gegaan. Als je in zo'n weekend dan ook nog de wagen van Schumacher plat rijdt, dan doe je jezelf geen groot plezier als beginnend coureur. Benetton kwam wat te vroeg voor Jos.
pi_157227481
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Jos was ook gewoon niet goed genoeg voor de absolute top.
Zo is het ook. Te druistig, te ongedurig en bovendien niet snel genoeg in Q. Zijn zoon is completer. Is overigens ook lang niet zo nors.
pi_157227580
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het eerste jaar is hij er inderdaad gewoon te vaak vanaf gegaan. Als je in zo'n weekend dan ook nog de wagen van Schumacher plat rijdt, dan doe je jezelf geen groot plezier als beginnend coureur. Benetton kwam wat te vroeg voor Jos.
Was ook niet de bedoeling, maar omdat Lehto crashte, mocht hij invallen. Het was beter geweest als hij dat jaar testrijder was gebleven.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157227851
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:47 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Was ook niet de bedoeling, maar omdat Lehto crashte, mocht hij invallen. Het was beter geweest als hij dat jaar testrijder was gebleven.
Dat heeft niet geholpen maar we moeten eerlijk zijn dat hij ook gewoon te kort kwam.
pi_157234237
Balen dat die Kvyat verlengd is. Had gehoopt dat Verstappen over zou stappen deze winter
pi_157234535
Ik vind het prima zo. Laat hem nog maar een jaar bij het B-team rijden.
pi_157234575
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:37 schreef JimmyManna het volgende:
Balen dat die Kvyat verlengd is. Had gehoopt dat Verstappen over zou stappen deze winter
Hoezo? Gewoon nog lekker een jaar in die STR rijden, z'n ding doen, leren. Gaat nergens heen hoor, die F1.
Ja doei.
  zondag 1 november 2015 @ 19:31:17 #184
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_157252747
- "Nu al mogelijk één van de grootste Nederlandse sporters ooit"
- "Wereldkampioen"

All aboard the Sport1 hype train!
  zondag 1 november 2015 @ 21:47:13 #185
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157257788
Jammer, zeer matige race deze keer. Kan ook niet elke keer raak zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157274145
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 19:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
- "Nu al mogelijk één van de grootste Nederlandse sporters ooit"
- "Wereldkampioen"

All aboard the Sport1 hype train!
F1 waar de beste auto wint niet de beste coureur.

Geef ze allemaal eens hetzelfde materiaal en een nieuw circuit.
pi_157274232
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer, zeer matige race deze keer. Kan ook niet elke keer raak zijn.
Hij heeft het prima gedaan, al was de strategie van het team niet optimaal, maargoed, die SC moet je ook niet vanuit gaan natuurlijk, ookal is er een vrij grote kans op. Hij had sowieso zelf al gezegd dat dit niet het circuit van zijn wagen was en dat hij vooral z'n best ging doen om zoveel mogelijk bij te blijven, wat met een 9e plek toch zeker niet verkeerd is.

We moeten niet vergeten dat hij een rookie is met een auto die op meerdere niveau's inferieur is ten opzichte van de Mercs en Ferrari's etc. Dat hij dan 4e wordt, tweemaal, is gewèldig, om dan een 9e plek ineens te gaan klassificeren als 'matig' is natuurlijk vrij stom, aangezien 9e zelfs al vrij knap is met zijn materiaal.

Het gevaar van de hype en de bijkomende sceptici: je kunt het dan nooit goed doen. Eerst 'moet je 't allemaal maar zien', en vervolgens bij een rij aan bovengemiddeld goede resultaten is een gemiddeld of 'gewoon goed' resultaat ineens weer 'kut' :D!
Ja doei.
pi_157274445
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer, zeer matige race deze keer. Kan ook niet elke keer raak zijn.
Onzin. Veel beter dan zijn teamgenoot.
  maandag 2 november 2015 @ 19:06:50 #189
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157274768
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij heeft het prima gedaan, al was de strategie van het team niet optimaal, maargoed, die SC moet je ook niet vanuit gaan natuurlijk, ookal is er een vrij grote kans op. Hij had sowieso zelf al gezegd dat dit niet het circuit van zijn wagen was en dat hij vooral z'n best ging doen om zoveel mogelijk bij te blijven, wat met een 9e plek toch zeker niet verkeerd is.
Vond ik toch erg tegenvallen, hij had wat mij betreft met de Red Bulls moeten kunnen vechten. Maar ik wist toen nog niet dat zijn motor schijnbaar oververhit raakte aan het einde van de eerste stint. Dat verklaart het een en ander.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157276422
Verstappen is zich echt goed aan het ontwikkelen. Het blijft het eenvoudigst te zien aan het verschil met Sainz. Waar Sainz in het begin van het seizoen in Q vaak de snelste was en ook in races goed mee kon komen, is het verschil inmiddels duidelijk. De laatste races is Verstappen zowel in Q als in de wedstrijd duidelijk de betere van de twee.

Wie meent dat Verstappen gisteren niet heel goed was, heeft het mis. Weer maximaal resultaat in zowel Q als in de race. Een klein slippertje inderdaad, maar gezien het feit dat de FI gewoon sneller was gisteren zou Verstappen hem nooit achter zich gehouden hebben.

Het is natuurlijk allemaal spectaculairder als hij vanaf P15 start en er een paar in moet halen, dan valt het veel meer op, maar wat hij dit weekend deed was in mijn ogen optimaal. Was gewoon weer een prima weekend en voor de vijfde keer op rij in de punten. Hulde daarvoor.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 november 2015 @ 20:46:39 #191
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157277376
Nou ja, race was niet spectaculair maar dat kwam omdat Verstappen moest managen. En dat heeft hij zeer professioneel gedaan.
pi_157277871
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 18:41 schreef Nober het volgende:

[..]

F1 waar de beste auto wint niet de beste coureur.

Geef ze allemaal eens hetzelfde materiaal en een nieuw circuit.
Ga dan IndyCar of GP2 kijken of zo. Dat zijn spec klassen, waarin iedereen gelijk materiaal heeft. F1 heeft juist meer dimensie doordat iedereen zijn eigen auto bouwt en het gaat om de beste combinatie auto/coureur en niet alleen de beste coureur. Hoewel die meestal wel bij de beste teams uitkomen. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157278375
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ga dan IndyCar of GP2 kijken of zo. Dat zijn spec klassen, waarin iedereen gelijk materiaal heeft. F1 heeft juist meer dimensie doordat iedereen zijn eigen auto bouwt en het gaat om de beste combinatie auto/coureur en niet alleen de beste coureur. Hoewel die meestal wel bij de beste teams uitkomen. :)
Dat. Er is niet voor niets een constructeurskampioenschap.
Ja doei.
pi_157278665
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Vond ik toch erg tegenvallen, hij had wat mij betreft met de Red Bulls moeten kunnen vechten. Maar ik wist toen nog niet dat zijn motor schijnbaar oververhit raakte aan het einde van de eerste stint. Dat verklaart het een en ander.
Die Red Bulls zijn inmiddels ook een klap beter dan de STR, kwestie van doorontwikkelen.
Alleen al het feit dat zij geen last hadden van oververhitting zegt genoeg.

Verder vind ik het echt niet verkeerd dat Max nog een jaar Toro Rosso rijdt. Het is toch hartstikke leuk om hem in het middenveld te zien knokken. En Kvyat na 1 seizoen aan de kant zetten zou wat mij betreft reden zijn voor Max om zich af te vragen of hij wel goed zit bij RedBull. Een paar keer een foutje en je mag wieberen...
pi_157281461
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef aesop het volgende:

[..]

Die Red Bulls zijn inmiddels ook een klap beter dan de STR, kwestie van doorontwikkelen.
Alleen al het feit dat zij geen last hadden van oververhitting zegt genoeg.

Verder vind ik het echt niet verkeerd dat Max nog een jaar Toro Rosso rijdt. Het is toch hartstikke leuk om hem in het middenveld te zien knokken. En Kvyat na 1 seizoen aan de kant zetten zou wat mij betreft reden zijn voor Max om zich af te vragen of hij wel goed zit bij RedBull. Een paar keer een foutje en je mag wieberen...
dit.
Ja doei.
pi_157284764
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ga dan IndyCar of GP2 kijken of zo. Dat zijn spec klassen, waarin iedereen gelijk materiaal heeft. F1 heeft juist meer dimensie doordat iedereen zijn eigen auto bouwt en het gaat om de beste combinatie auto/coureur en niet alleen de beste coureur. Hoewel die meestal wel bij de beste teams uitkomen. :)
Het is het typerende commentaar - 'de beste wagen wint altijd niet de beste rijder' - van iemand die niet van F1 houdt. Dus die discussie win je niet.
pi_157346861
Lekkerrrr filmpje hoor.

watch-when-max-attacks-verstappens-top-2015-overtakes
pi_157353202
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:33 schreef JimmyManna het volgende:
Lekkerrrr filmpje hoor.

watch-when-max-attacks-verstappens-top-2015-overtakes
http://www.skysports.com/(...)s-top-2015-overtakes
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_157353268
quote:
Die reactie onder dat filmpje :')

quote:
lonewolf says
05/11/15 5:12pm
Despite all the overrated hype about Verstappen I still do not see anything to suggest he is a future world champion. Just an average driver and no where near the class of Lewis, Sebastian, or Fernando. Not even in Jenson's class. Just an over rated over hyped driver.
  vrijdag 6 november 2015 @ 08:13:55 #200
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157353341
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ga dan IndyCar of GP2 kijken of zo. Dat zijn spec klassen, waarin iedereen gelijk materiaal heeft. F1 heeft juist meer dimensie doordat iedereen zijn eigen auto bouwt en het gaat om de beste combinatie auto/coureur en niet alleen de beste coureur. Hoewel die meestal wel bij de beste teams uitkomen. :)
Daar rijden de topteams ook vooraan.
Je wordt nauwelijks champ als je niet in een Penske, Ganassi of een Andretti rijdt.
Hetzelfde geldt voor de GP2: DAMS, ART en dat was het eigenlijk.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')