abonnement Unibet Coolblue
pi_156702250


Als je een paar jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire merken (klikbaar!). Onder ons forumusers is vooral Jiayu erg geliefd.








Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

OnePlus topicreeks op FOK!
Algemene info Chinese webshops & coupons

OP Version 2.0 by shiznuts | © 2012-2015 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  roze vrijdag 9 oktober 2015 @ 00:05:11 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156702806
Ik had mijn telefoon laatst na 9 dagen. Vond ik wel netjes _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_156718646
2x na 6 dagen via een EU warehouse :)
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_156732867
Innos D6000 is binnen. Vond het wel raar dat ik de importkosten in contanten moest voldoen. Eerste indruk van de telefoon is prima. Als iemand een specifiek verzoek heeft dan hoor ik het graag. Hij is ondertussen ook voor 216 euro via de EU warehouse beschikbaar ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Klokov op 10-10-2015 17:10:43 ]
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:10:57 #5
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156741213
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik had mijn telefoon laatst na 9 dagen. Vond ik wel netjes _O_
Dat is pas een snelle telefoon!
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_156775726
Xiaomi Redmi Pro 2 via Gearbest, 26 september besteld en 7 oktober binnen. Binnen 8 werkdagen. Netjes.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_156775853
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 15:48 schreef Klokov het volgende:
Innos D6000 is binnen. Vond het wel raar dat ik de importkosten in contanten moest voldoen. Eerste indruk van de telefoon is prima. Als iemand een specifiek verzoek heeft dan hoor ik het graag. Hij is ondertussen ook voor 216 euro via de EU warehouse beschikbaar ;)
Ik ben wel benieuwd naar foto's, hoe het zit met dikte, of de software nog een beetje stabiel is en uiteraard hoe lang je met de batterij doet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156780179
Dit ziet er ook goed uit. Jammer dat het Elephone is, maar ben benieuwd naar de reviews.

http://www.gizchina.com/2(...)fingerprint-scanner/
Uitvinder van de biersmiley.
  roze maandag 12 oktober 2015 @ 14:08:31 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156780374
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:59 schreef dimmak het volgende:
Dit ziet er ook goed uit. Jammer dat het Elephone is, maar ben benieuwd naar de reviews.

http://www.gizchina.com/2(...)fingerprint-scanner/
Wow ziet er goed uit :9~
Your beauty never ever scared me.
pi_156783905
Iemand ervaring met preorders van Gearbest? Last hier en daar goede dingen over Gearbest en denk erover een Mi4C daar vandaan te halen, maar er zijn dus al 400+ preorders. Beetje bang dat als het dan zo ver is, hij misschien wel out of stock is en ik nog langer moet wachten.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_156784278
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 17:07 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand ervaring met preorders van Gearbest? Last hier en daar goede dingen over Gearbest en denk erover een Mi4C daar vandaan te halen, maar er zijn dus al 400+ preorders. Beetje bang dat als het dan zo ver is, hij misschien wel out of stock is en ik nog langer moet wachten.
Vraag het eens in hun webcare topic. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 12 oktober 2015 @ 17:42:01 #12
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156784526
Nou m'n Xiaomi Redmi Note 2 van GearBest ligt bij PostNL, heb de tracking om laten zetten naar 3S-code via Twitter. Het webcare-teamlid zei dat het pakketje waarschijnlijk zeer snel bezorgd zou worden ^O^ (Al zal het dan ophalen bij een PostNL-punt worden, daar waar het een zending uit China betreft waarvoor getekend moet worden, wat onder die nieuwe absurde regel van PostNL valt.) Ben benieuwd :)
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_156784571
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 17:27 schreef dimmak het volgende:

[..]

Vraag het eens in hun webcare topic. :)
Oh ja, dat hebben we hier natuurlijk op Fok! Vergessen, thanks!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_156799755
Ik heb m'n Lenovo A806 nu een jaar, is de Xiaomi Redmi Note 2 het waard om te upgraden of niet? Duurder wil ik echt niet gaan.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:29:08 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156800534
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 17:42 schreef N22 het volgende:
Nou m'n Xiaomi Redmi Note 2 van GearBest ligt bij PostNL, heb de tracking om laten zetten naar 3S-code via Twitter. Het webcare-teamlid zei dat het pakketje waarschijnlijk zeer snel bezorgd zou worden ^O^ (Al zal het dan ophalen bij een PostNL-punt worden, daar waar het een zending uit China betreft waarvoor getekend moet worden, wat onder die nieuwe absurde regel van PostNL valt.) Ben benieuwd :)
Denk dat hij gewoon aan huis komt gezien China post geen batterijen verscheept ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156805906
Dammit! Het lijkt wel alsof ik getagged ben door de douane. Moet steeds bijlappen (laatste 5 bestellingen) :(
pi_156827070
Als ik bestel via Gearbest Eu warehouse, wat is dan precies het verschil tussen flat rate shipping en expedited? Expedited = DHL/UPS?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:10:37 #18
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_156827369
Denk het niet hč. Niet echt een premium up qua prijs.
Zal wel gewoon Royal Mail uit het Verenigd Koninkrijk zijn met óf Standard óf Economy parcel service waarin het verschil ligt tussen '5-7 working days' & '6-12 weeks'. Al zal dat laatste wat overdreven zijn als NL zo'n beetje het eerste land is aan de overkant van het water.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156830059
Hier nog een die alweer mag bijbetalen op een redmi note 2 van Gearbest.
Tijd om ergens anders maar weer te proberen.
pi_156831953
Hoe ga ik het snel leeg lopen bij de redmi note tegen?
Gino ♥
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:49:09 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156831966
quote:
99s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef Tjacka het volgende:
Hoe ga ik het snel leeg lopen bij de redmi note tegen?
ligt er aan wat er voor zorgt he slimme
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_156831968
2 uiteraard
Gino ♥
pi_156832061
quote:
99s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef Tjacka het volgende:
Hoe ga ik het snel leeg lopen bij de redmi note tegen?
Schermhelderheid lager zetten, synchronisatie instellingen aanpassen, GPS/WiFi uit zetten enz.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:19:23 #24
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156832687
Net de bezorger aan de deur gehad met mijn Xiaomi Redmi Note 2, moest ook bijbetalen helaas, maar had geen geld in huis :') Dat wordt morgen ophalen bij het plaatselijke PostNL-punt dus.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_156841089
Mijn Xiaomi Redmi Note 2 blijft nu hangen bij het opstarten? Meer mensen hier last van?
Gino ♥
pi_156841207
quote:
99s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Mijn Xiaomi Redmi Note 2 blijft nu hangen bij het opstarten? Meer mensen hier last van?
Opeens? Wat is er veranderd?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156841276
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

Opeens? Wat is er veranderd?
Heb niks gedaan. Ik was UFC aan het spelen en toen bleef hij hangen.

Net vanmiddag binnen en geroot. :')
Gino ♥
pi_156841700
quote:
99s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Mijn Xiaomi Redmi Note 2 blijft nu hangen bij het opstarten? Meer mensen hier last van?
je doet wat fout denk ik

http://nl.aliexpress.com/(...)05&shopNumber=311331

Via dit maar even een Redmi Note 2 voor mijn moeder bestellen. Ben benieuwd.
pi_156841827
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

je doet wat fout denk ik

http://nl.aliexpress.com/(...)05&shopNumber=311331

Via dit maar even een Redmi Note 2 voor mijn moeder bestellen. Ben benieuwd.
Ja. Wat dan?

Andere rom er op moeten zetten zou moeten helpen?
Gino ♥
pi_156843084
Nu komt er android niet eens meer in beeld. -O-
Gino ♥
pi_156843596
quote:
99s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:18 schreef Tjacka het volgende:
Nu komt er android niet eens meer in beeld. -O-
Batterij eens opladen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156843621
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

Batterij eens opladen?
Nee ben al op xda bezig.
Gino ♥
pi_156843868
quote:
99s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Nee ben al op xda bezig.
Reset functie, volume min + power, power los als MI-logo in beeld is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156857682
30 september een redmi not 2 besteld op Gearbest...wegens uitgestelde betaling is het geld gisteren pas overgemaakt naar Gearbes :') t. Mijn order staat nu op processing...hoelang duurt het voordat hij verzonden wordt? Ik heb gekozen voor expedit shipping.
Ik krijg nog geld van je.
pi_156857718
nvm verkeerde topic

[ Bericht 85% gewijzigd door nico445 op 15-10-2015 20:34:17 ]
  donderdag 15 oktober 2015 @ 21:57:49 #36
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156862605
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:19 schreef N22 het volgende:
Net de bezorger aan de deur gehad met mijn Xiaomi Redmi Note 2, moest ook bijbetalen helaas, maar had geen geld in huis :') Dat wordt morgen ophalen bij het plaatselijke PostNL-punt dus.
Hij is binnen O+
Heb de telefoon maar eventjes aangehad nog, eerste indruk: ^O^ Morgen of zaterdag er mee aan de slag c.q. in gebruik nemen.
Wat me wel al opviel was de hoeveelheid bloatware en met name irritante popups voor bepaalde apps. Dit was toch relatief makkelijk te fixen toch? Iets met ROM-flashen o.i.d. staat me van bij?

Die bijgeleverde USB-oplader gaat meteen de prullenbak in trouwen. US-plug geloof ik met een ontzettend krakkemikkig verloopstukje naar EU-plug, die niet eens in een geaard stopcontact past en scheef op de stekker zit.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_156863678
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:57 schreef N22 het volgende:

[..]

Hij is binnen O+
Heb de telefoon maar eventjes aangehad nog, eerste indruk: ^O^ Morgen of zaterdag er mee aan de slag c.q. in gebruik nemen.
Wat me wel al opviel was de hoeveelheid bloatware en met name irritante popups voor bepaalde apps. Dit was toch relatief makkelijk te fixen toch? Iets met ROM-flashen o.i.d. staat me van bij?

Die bijgeleverde USB-oplader gaat meteen de prullenbak in trouwen. US-plug geloof ik met een ontzettend krakkemikkig verloopstukje naar EU-plug, die niet eens in een geaard stopcontact past en scheef op de stekker zit.
Jup, gewoon van xiaomi.eu te halen.



[ Bericht 8% gewijzigd door rene90 op 16-10-2015 10:07:40 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156869795
Homtom HT6 komt ook in oktober uit, ziet er best prima uit. Niet teveel gedoe en voor die $139 best een interessant toestel. Qua specificaties is het wel een budgetprocessor, maar als je een telefoon zoekt die lang mee gaat met een 6250mah accu...is dit wel een optie.

Specificaties
-MTK6735
-2GB / 16 GB
-5,5-inch HD, gorilla glass
-8 MP (naar 13 opgeschaald) en 2 MP camera (naar 5 opgeschaald)
-6250mAh


Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156870138
Krijg net een mail van UMI, over de UMI Pro, ik heb me eigenlijk kapot gelachen :')

Let us come to the hardware specs of UMi iRon Pro first. Underneath the smartphone, we have a MediaTek MT6753 chipset and a screen size of 5.5 inches that is going to give off a resolution of 1920 x 1080. We currently have no word on the clock speed of the processor running inside the upcoming smartphone, but we have a feeling that it is going to be an octa-core chip, much like what its predecessor had underneath its body.

Oke dus...je hebt de Iron, die had ook 3GB + MT6753, dus wat is nu de upgrade van de Iron Pro?

lso, there is going to be 3GB of RAM present plus 16GB of internal memory. While these specs are quite decent, let us talk about the three primary selling points of UMi iRon Pro. As you all know, mobile security is something that users always desire since Android is not the most secure mobile operating system out there, so UMi has taken matters into its hands and placed not one, but three concrete security walls in the form of an iris scanner and a voice lock functionality.
En potverdomme, gewoon weer lekker 3GB erin knallen. En nu dus naast de Iris-scanner (die niet functioneel bleek), een vingerafdrukscanner erbij.

Dus wat eigenlijk de upgrade is:
-vingerafdrukscanner
-usb type C

Zonde, ze hadden meer kunnen doen met een upgrade. Het lijkt er ook op dat de achterkant plastic is geworden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:15:41 #40
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156870765
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:26 schreef rene90 het volgende:
Krijg net een mail van UMI, over de UMI Pro, ik heb me eigenlijk kapot gelachen :')

Let us come to the hardware specs of UMi iRon Pro first. Underneath the smartphone, we have a MediaTek MT6753 chipset and a screen size of 5.5 inches that is going to give off a resolution of 1920 x 1080. We currently have no word on the clock speed of the processor running inside the upcoming smartphone, but we have a feeling that it is going to be an octa-core chip, much like what its predecessor had underneath its body.

Oke dus...je hebt de Iron, die had ook 3GB + MT6753, dus wat is nu de upgrade van de Iron Pro?

lso, there is going to be 3GB of RAM present plus 16GB of internal memory. While these specs are quite decent, let us talk about the three primary selling points of UMi iRon Pro. As you all know, mobile security is something that users always desire since Android is not the most secure mobile operating system out there, so UMi has taken matters into its hands and placed not one, but three concrete security walls in the form of an iris scanner and a voice lock functionality.
En potverdomme, gewoon weer lekker 3GB erin knallen. En nu dus naast de Iris-scanner (die niet functioneel bleek), een vingerafdrukscanner erbij.

Dus wat eigenlijk de upgrade is:
-vingerafdrukscanner
-usb type C

Zonde, ze hadden meer kunnen doen met een upgrade. Het lijkt er ook op dat de achterkant plastic is geworden.
Ziet er weer net wat anders uit z'n achterkantje, en is weer wat bezuinigd.. kunnen ze die USB C connector van bekostigen en dan draaien ze weer lekker door ;) goede oude chinese truc
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156873666
quote:
ZUK Z1 international version will be updated to CM13

Just a few days ago, Chenyu, one of the ZUK founder just announced Chinese version Z1 will have Android 6.0 based ZUI available before the Chinese new year.
This is an exciting news because Cyanogen Inc. may have been working on Cyanogen OS 13 based on Android 6.0 as well. If that’s the case ZUK Z1 users probably would be the first group about enjoying Cyanogen OS 13 worldwide. What are the differences between the Cyanogen OS 13 and it’s predecessor? Hopefully, there will be some screen shots leak of it coming out in the future.

Many smartphone makers have announced their schedule for Android 6.0 update, Samsung, HTC, Sony, LG, Asus etc. The list below shows the manufacturers. And the Lenovo backed ZUK Z1 joined the race and may lead with it’s Cyanogen OS 13.
van officiele site

deze: ZUK Z1, een Chinaphone van Lenovo
pi_156879153
CHI / [Gearbest] Xiaomi redmi note 2 is in EU warehouse now

Zelfs met verzendingskosten bij is dit een mooie deal lijkt me. Of zie ik iets over het hoofd? Is Gearbest een beetje betrouwbaar? Ken ze eerlijk gezegd niet.
pi_156879336
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:29 schreef Brecht35 het volgende:
CHI / [Gearbest] Xiaomi redmi note 2 is in EU warehouse now

Zelfs met verzendingskosten bij is dit een mooie deal lijkt me. Of zie ik iets over het hoofd? Is Gearbest een beetje betrouwbaar? Ken ze eerlijk gezegd niet.
anders hadden ze op fok natuurlijk geen eigen topic :p de zwarte is nog goedkoper

[ Bericht 1% gewijzigd door wootahH op 16-10-2015 17:50:44 ]
:]
pi_156880097
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:29 schreef Brecht35 het volgende:
Zelfs met verzendingskosten bij is dit een mooie deal lijkt me. Of zie ik iets over het hoofd? Is Gearbest een beetje betrouwbaar? Ken ze eerlijk gezegd niet.
Prima deal inderdaad.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 02:53:35 #45
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156892648
Mijn Redmi Note 2 doet het fantastisch na het flashen van de ROM met de multi-language ROM van xiaomi.eu ^O^ Helemaal in m'n nopjes.

[ Bericht 8% gewijzigd door N22 op 17-10-2015 03:05:56 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 06:16:27 #46
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156892945
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:48 schreef Kenzi het volgende:

[..]

van officiele site

deze: ZUK Z1, een Chinaphone van Lenovo
Nice, blijft jammer dat band 20 ontbreekt. Hoop dat T-mob 4G900 snel op volle sterkte heeft. Dat zou de keuze voor China phones 10x groter maken :D.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 02:53 schreef N22 het volgende:
Mijn Redmi Note 2 doet het fantastisch na het flashen van de ROM met de multi-language ROM van xiaomi.eu ^O^ Helemaal in m'n nopjes.
Top, Xiaomi EU roms, zijn wel geweldig, updaten ook nog een automagisch. Erg fijn :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156893954
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:40 schreef wootahH het volgende:

[..]

anders hadden ze op fok natuurlijk geen eigen topic :p de zwarte is nog goedkoper
Bedankt! Ik ga effe kijken of het een serieus verschil is, ik ben namelijk uitgekeken op zwart. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:22 schreef rene90 het volgende:

[..]

Prima deal inderdaad.
Oké thanks, dan wordt het wss deze. Tijd voor vernieuwing. :)

Edit: De zwarte hebben ze niet in EU warehouse.
pi_156894968
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 10:20 schreef Brecht35 het volgende:
Edit: De zwarte hebben ze niet in EU warehouse.
Bestel je de witte en haal je een zwarte achterkant ergens vandaan, moet vast wel te doen zijn.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156895156
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Bestel je de witte en haal je een zwarte achterkant ergens vandaan, moet vast wel te doen zijn.
Aja, is ook een optie, maar ik wil wel eens een witte phone. :P

Heeft de Redmi Note 2 nu wel of niet microSD? De reviews zeggen van wel, maar ik heb sites gezien waar er staat dat enkel de Chinese versie microSD heeft(fuck logic?)?
pi_156895625
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:02 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Aja, is ook een optie, maar ik wil wel eens een witte phone. :P

Heeft de Redmi Note 2 nu wel of niet microSD? De reviews zeggen van wel, maar ik heb sites gezien waar er staat dat enkel de Chinese versie microSD heeft(fuck logic?)?
Die van mij heeft Micro-SD maar is wel een Chinese versie inderdaad. Anders even Gearbest navragen. Volgens mij zijn de meeste gewoon Chinese versies met een nieuwe ROM erop gegooid.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156895701
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die van mij heeft Micro-SD maar is wel een Chinese versie inderdaad. Anders even Gearbest navragen. Volgens mij zijn de meeste gewoon Chinese versies met een nieuwe ROM erop gegooid.
Bij Gearbest staat er microSD vermeld, maar ik zal het ff navragen.

En ja, die Chinese versies hebben gewoon ook de Europese banden(ergens gelezen), dus meesten gooien er gewoon internationale ROM op(denk ik).
pi_156918245
Update, nog geen mailtje terug gekregen van Gearbest, maar wel dit gevonden tussen de Customer Questions(begin de site wat door te hebben :P ):
By Manohar Sep-15/2015 08:09:56
Question:
Hi All, Can i expand the memory to 32gb as per company site and is the phone is unboxed/refurbished or brand new unsealed.
Reply:
Hi Manohar,
This phone supports TF card up to 32GB. The phone is brand new unsealed. We hope you enjoy shopping here with us.
pi_156919649
Die letv Le 1 ziet er ook wel puik uit. Alleen weet ik niks over after sales of support. Draait jammergenoeg ook nog kitkat...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156927231
Iemand coupon van gearbest? Degene die ik vind werken niet omdat hetgeen ik wil kopen al afgeprijsd is.
pi_156927335
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:32 schreef Brecht35 het volgende:
Iemand coupon van gearbest? Degene die ik vind werken niet omdat hetgeen ik wil kopen al afgeprijsd is.
de rest ook niet.
:]
pi_156938318




Zuk gaat een special gouden versie lancheren. En morgen is er een sale op zuk.hk

ook staat band 20 hoog op de lijst voor volgende modellen :)
pi_156940067
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 08:06 schreef Kenzi het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zuk gaat een special gouden versie lancheren. En morgen is er een sale op zuk.hk

ook staat band 20 hoog op de lijst voor volgende modellen :)
26 Oktober is het ook een "featured brand" bij AliExpress. Ben benieuwd of er dan een mooie korting in zit.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 19 oktober 2015 @ 12:11:30 #58
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156941557
Mooi hoor met een leren achterkant.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 19 oktober 2015 @ 12:27:41 #59
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_156941809
Die van mij moet ik met een hoesje dragen omdat alles dat een graad scheef staat zorgt dat 'ie in het glijen geraakt. ;( Leren achterkantje is dan zo'n slecht idee nog niet idd.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156951000
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mooi hoor met een leren achterkant.

[ afbeelding ]
Wordt ook weleens tijd! Die lelijke plastieken frontjes zijn om te huilen. Liever leer of bamboo of iets dergelijks.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 19 oktober 2015 @ 20:45:56 #61
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_156954057
http://www.banggood.com/Z(...)tphone-p-988888.html

Iemand hier ervaringen mee?

Ik wil maximaal 5 inch scherm, deze heeft veel werkgeheugen erbij.
Ik doe alleen whatsapp, wat internetten, agenda bijhouden, mail lezen etc... nooit iets met video, gamen en dergelijke..

Ik heb Simyo (KPN netwerk), werkt G3 gewoon?
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_156955028
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:45 schreef MrStock het volgende:
http://www.banggood.com/Z(...)tphone-p-988888.html

Iemand hier ervaringen mee?

Ik wil maximaal 5 inch scherm, deze heeft veel werkgeheugen erbij.
Ik doe alleen whatsapp, wat internetten, agenda bijhouden, mail lezen etc... nooit iets met video, gamen en dergelijke..

Ik heb Simyo (KPN netwerk), werkt G3 gewoon?
Dan is deze phone al wat te high-end. Het broertje heb ik getest en die review staat op de Frontpage:

ZOPO Speed 7 plus, zonder vingerafdrukscanner

Helaas is er op het moment niet echt een aardige middenmoot 5-inch telefoon volgens mij, veel 5-inch telefoons maken gebruik van de mtk6735 processor waar ik niet zo van onder de indruk ben. Emax mini misschien als die op de markt is over een paar weken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:16:34 #63
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156955056
Misschien wordt de oneplus x wat leuks.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:19:00 #64
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156955138
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:11 schreef relativity het volgende:

[..]

Wordt ook weleens tijd! Die lelijke plastieken frontjes zijn om te huilen. Liever leer of bamboo of iets dergelijks.
De normale versie is van glas, dus helemaal niet plastic.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:23:41 #65
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156955272
Elephone met een bezelless design.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_156955480
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Elephone met een bezelless design.

[ afbeelding ]
Dat hebben ze vaker gezegd :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156955552
Nou, het gaat hem worden; de Xiaomi mi4C advanced edition in het zwart. Vind ze bij Gearbest wel sympathiek, maar daar heb je helaas geen douanekostenbescherming...
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_156955579
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Nou, het gaat hem worden; de Xiaomi mi4C advanced edition in het zwart. Vind ze bij Gearbest wel sympathiek, maar daar heb je helaas geen douanekostenbescherming...
Ze hebben wel een EU-warehouse, check even bij Sam (Webcare Gearbest) of ze hem daar binnenkort binnen krijgen.

En anders...gewoon de goedkoopste toko zoeken en even douanekosten erbij rekenen. Soms kom je dan nog goedkoper uit dan toko's met douanebescherming.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:35:02 #69
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156955649
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat hebben ze vaker gezegd :')
Alleen is dit geen render maar een echte foto :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:36:04 #70
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_156955680
Hoe bereken ik de douane-kosten?
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:39:10 #71
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_156955762
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:36 schreef MrStock het volgende:
Hoe bereken ik de douane-kosten?
Staat iets over in de openingspost (OP) onder 'SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane' als ook in CHI / [Chinese Webshops] Topic #369 Waar we inkopen voor de feestdagen! onder 'SPOILER: Douane'...
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:46:34 #72
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_156955954
Tering, ik wil dus voor 149.05eu een telefoon bestellen, maar moet dan 44.30 aan extra kosten bij betalen? Dat is gewoon 1/3e van de prijs er boven op... Nogal gulzig van vadertje staat niet?
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  Moderator maandag 19 oktober 2015 @ 21:49:18 #73
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_156956047
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:46 schreef MrStock het volgende:
Tering, ik wil dus voor 149.05eu een telefoon bestellen, maar moet dan 44.30 aan extra kosten bij betalen? Dat is gewoon 1/3e van de prijs er boven op... Nogal gulzig van vadertje staat niet?
Als je eruit gepakt wordt....
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:52:18 #74
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_156956146
'brengt mogelijk' inderdaad. ;)

Als het systeem werkt zoals het zou moeten werken, dan ben je idd de Sjaak en de staat verdient idd makkelijk geld zonder dat ze er bloed, zweet en tranen in hebben gestoken om die telefoon mogelijk te maken. Tja. That's the game. Andere kant van het spelletje is dat het mogelijk is dat de afzender het pakketje 'onderwaardeert' zeg maar en het onder de radar doorvliegt... als het er niet alsnog uitgepikt wordt... kan lonen risico te vermijden door op AliExpress een seller in de armen te nemen die via een tussenstop in het Verenigd Koninkrijk verstuurd (komt dan uiteindelijk naar je toe vanuit de EU = geen heffing). Of uit een webshop met EU Warehouse (á la Gearbest) dat zich al in de EU bevindt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:53:54 #75
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_156956211
Wat is de ervaring met Banggood met de kans om er tussen uit gepikt te worden?
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:55:32 #76
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_156956264
Als het ff kan Singapore Post kiezen en duimen. Er is een redelijke kans op importheffing. Maar eigenlijk een grotere kans dat het gewoon probleemloos aankomt... Ken net. Dooie friezen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156957545
En ga er gewoon van uit dat je kosten moet betalen, kan het alleen maar meevallen. Of inderdaad een EU-warehouse pakken en bij shops die hier aangesloten zijn kijken of je misschien nog een coupon kan regelen ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156958497
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:53 schreef MrStock het volgende:
Wat is de ervaring met Banggood met de kans om er tussen uit gepikt te worden?
Ze plakken er bij mij altijd een prijs op die niet klopt en ben nog nooit gepakt geweest. Ik woon in België btw.

Ik wou pas bestellen nadat ik antwoord had gekregen van Gearbest(nog steeds geen antwoord trouwens), natuurlijk is de stock Redmi Note 2's in het EU Warehouse op nu. Geweldig. :')
  maandag 19 oktober 2015 @ 23:44:54 #79
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156959339
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:52 schreef shiznuts het volgende:
Andere kant van het spelletje is dat het mogelijk is dat de afzender het pakketje 'onderwaardeert' zeg maar en het onder de radar doorvliegt...
Mijn Xiaomi Redmi Note 2 (GearBest) stond als ¤60,- (onder)gewaardeerd op het pakketje, helaas wel eruit gepikt bij de douane, maar ik hoefde alsnog maar btw te betalen over ¤60,- i.p.v. ¤149 :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door N22 op 19-10-2015 23:51:15 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_156961658
Laten we wel even zorgen dat het niet de kant op gaat hoe je de douane kan omzeilen, dat is dan weer net niet de bedoeling :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156962848
Productpagina voor de Bluboo XTouch is online;
http://bluboo.com.cn/xtouch_d.html

Interessante telefoon en met de 4GB (en zwaardere CPU) pro versie op komst lijken het twee leuke 5 inch toestellen te worden. Iemand hier recente ervaring met een Bluboo toestel?
pi_156962969
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 10:13 schreef Mdrop het volgende:
Productpagina voor de Bluboo XTouch is online;
http://bluboo.com.cn/xtouch_d.html

Interessante telefoon en met de 4GB (en zwaardere CPU) pro versie op komst lijken het twee leuke 5 inch toestellen te worden. Iemand hier recente ervaring met een Bluboo toestel?
RobertNL heeft er wel één gehad, review op Frontpage. En de Xfire komt morgen / overmorgen op de frontpage met een review.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156963012
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 10:13 schreef Mdrop het volgende:
Productpagina voor de Bluboo XTouch is online;
http://bluboo.com.cn/xtouch_d.html

Interessante telefoon en met de 4GB (en zwaardere CPU) pro versie op komst lijken het twee leuke 5 inch toestellen te worden. Iemand hier recente ervaring met een Bluboo toestel?
alleen zo jammer dat ze weer bij een SONY IMX214 OIS blijven hangen. een betere Omnivision of Sony was leuker geweest.

zuk sale is begonnen vandaag (met giveaway :P)
pi_156963036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 10:27 schreef Kenzi het volgende:

[..]

alleen zo jammer dat ze weer bij een SONY IMX214 OIS blijven hangen. een betere Omnivision of Sony was leuker geweest.

zuk sale is begonnen vandaag (met giveaway :P)
Ik kan alleen niet zien wat ze nou gaan kosten. Efox had wel een coupon voor 20 euro korting, met EU-warehouse ook volgens hun site, kwam je op 267 euro ofzo. (maar nu niet in stock).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156964160
Zijn er eigenlijk ook telefoons met een kleiner scherm dan 5 inch? Mijn vader heeft namelijk een nieuwe telefoon nodig en wilt er graag eentje die zo'n 4 - 4.5" is. Ik dacht misschien leuk om er eentje uit china te halen (heb zelf de Jiayu S3) maar geen idee waar ik zou moeten beginnen.

Iemand toevallig een suggestie?
Liefst onder de 200 euro want het enigste wat hij doet is whatsappen. internetten en soms wat fotos maken.
pi_156964413
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 08:37 schreef rene90 het volgende:
Laten we wel even zorgen dat het niet de kant op gaat hoe je de douane kan omzeilen, dat is dan weer net niet de bedoeling :)
In principe zeggen we niets illegaals hé, we raden gewoon cheapass verzendingsmethoden aan omdat die er het minste uitgepikt worden(eigen ervaring).

Ik zit nu te wachten op stock van de Redmi Note 2 in het EU Warehouse van Gearbest.
pi_156965718
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 10:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik kan alleen niet zien wat ze nou gaan kosten. Efox had wel een coupon voor 20 euro korting, met EU-warehouse ook volgens hun site, kwam je op 267 euro ofzo. (maar nu niet in stock).
Bij gearbest nu ipv $319,99 nu $297,89 met coupon GROUPBUYZ1

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_218970.html?wid=4
pi_156965758
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 10:23 schreef rene90 het volgende:
RobertNL heeft er wel één gehad, review op Frontpage. En de Xfire komt morgen / overmorgen op de frontpage met een review.
kijk aan, die morgen maar even lezen dan.

@Robert: enig idee of je de xtouch als review model krijgt?

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 10:27 schreef Kenzi het volgende:alleen zo jammer dat ze weer bij een SONY IMX214 OIS blijven hangen. een betere Omnivision of Sony was leuker geweest.

zuk sale is begonnen vandaag (met giveaway :P)
maak amper foto's dus dat is in mij geval sowieso geen probleem.
pi_156966519
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:08 schreef Mdrop het volgende:

[..]

kijk aan, die morgen maar even lezen dan.

@Robert: enig idee of je de xtouch als review model krijgt?

[..]

maak amper foto's dus dat is in mij geval sowieso geen probleem.
Robert heeft niet de xtouch gehad maar een ander model bedoel ik. Ik ga kijken of ik een review model kan krijgen en dan komt het sowieso op de FP natuurlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:43:32 #90
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156967636
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:08 schreef Mdrop het volgende:
@Robert: enig idee of je de xtouch als review model krijgt?

Ik heb de X6 gehad, best een aardig toestel qua bouw, prijs was wel wat hoog voor de specs dacht ik :Y.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156970085
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik heb de X6 gehad, best een aardig toestel qua bouw, prijs was wel wat hoog voor de specs dacht ik :Y.
ah oké, lees vooral van oudere modellen dag bouw te wensen overhied, mede daarom wat argwaan.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:06:34 #92
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_156970714
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 23:12 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ze plakken er bij mij altijd een prijs op die niet klopt en ben nog nooit gepakt geweest. Ik woon in België btw.

Ik wou pas bestellen nadat ik antwoord had gekregen van Gearbest(nog steeds geen antwoord trouwens), natuurlijk is de stock Redmi Note 2's in het EU Warehouse op nu. Geweldig. :')
Ik neem aan dat het altijd een lagere prijs is dat ze erop plakken..?
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_156970956
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:30 schreef MineraalWater het volgende:
Zijn er eigenlijk ook telefoons met een kleiner scherm dan 5 inch? Mijn vader heeft namelijk een nieuwe telefoon nodig en wilt er graag eentje die zo'n 4 - 4.5" is. Ik dacht misschien leuk om er eentje uit china te halen (heb zelf de Jiayu S3) maar geen idee waar ik zou moeten beginnen.

Iemand toevallig een suggestie?
Liefst onder de 200 euro want het enigste wat hij doet is whatsappen. internetten en soms wat fotos maken.
Doogee turbo mini f1
Of
Redmi 2 pro?
Of
http://www.bcc.nl/microsoft-smartphone-lumia435w--wit-(85388)?fh_location=%2F%2Fcatalog01%2Fnl_nl%2F%24s%3Dlumia435w&search=lumia435w
:]
pi_156972055
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:30 schreef Mdrop het volgende:

[..]

ah oké, lees vooral van oudere modellen dag bouw te wensen overhied, mede daarom wat argwaan.
bluboo, doogee, elephone en nog wat andere merken zijn redelijk vergelijkbaar wat kwaliteit betreft. al die merken besteden hun fabricage uit aan oem partners (en soms dezelfde partner die voor meerdere merken maakt)
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:11:27 #95
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_156981629
Hey chinese phone kenners, ik ben een tijdje opzoek naar een serieuze opvolger voor een oude samsung galaxy s2.
Heel veel plezier van gehad maar ja, het houdt een keer op, ondanks de vele community upgrades.

Nu kwam ik recent de ZTE - Axon mini, tegen en dit zijn de specs:
quote:
ZTE AXON Mini 5.2 inch 4G Smartphone Android 5.1 MSM8939 64bit Octa Core 1.5GHz 3GB RAM 32GB ROM 13.0MP Main Camera 8.0MP Front Camera FHD Screen
Main Features:
Display: Front Screen: 5.2 inch 1920 x 1080 FHD Screen
CPU: MSM8939 64bit Octa Core 1.5GHz
GPU: Adreno-405
System: Android 5.1
RAM + ROM: 3GB RAM + 32GB ROM
Camera: Back camera 13.0MP with flashlight + front camera 8.0MP
Bluetooth: 4.0
Fingerprint Identification:
To protect your privacy, avoid of personal information let out, undistracted and safe
Eyeprint Identification:
Create new experiences of wakeup function with innovative technique, more secure
GPS: GPS, BDS, GlONASS
Sensor: Accelerometer, Proximity sensor, Light sensor, Geomagnetic sensor, Gyroscope, Hall sensor, Sensor HUB
SIM Card: Dual SIM dual standby, Dual Nano SIM
Network:
2G: GSM 850/900/1800/1900MHz
3G: WCDMA 850/900/1900/2100MHz
4G: FDD-LTE 800/900/1800/2100/2600MHz
Gearbest heeft een pre-order lopen, helaas alleen in het goud... |:( |:(

Zie link : http://www.gearbest.com/c(...)eM1iSu_aSRoCqQDw_wcB

Maar goed, iemand hier al een oogje op of die hier beren op de weg ziet ?

Hij heeft een snapdragon dus ik verwacht een cyanogenmod of variant te kunnen gebruiken.

Verder zit er een OLED scherm op, hij is wel duurder, verwacht zo'n 320 euries. :')

Hoor graag van een fokker!

[ Bericht 6% gewijzigd door Noway666 op 20-10-2015 23:25:10 (link vergeten...) ]
pi_156984466
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 23:11 schreef Noway666 het volgende:
Hey chinese phone kenners, ik ben een tijdje opzoek naar een serieuze opvolger voor een oude samsung galaxy s2.
Heel veel plezier van gehad maar ja, het houdt een keer op, ondanks de vele community upgrades.

Nu kwam ik recent de ZTE - Axon mini, tegen en dit zijn de specs:

[..]

Gearbest heeft een pre-order lopen, helaas alleen in het goud... |:( |:(

Zie link : http://www.gearbest.com/c(...)eM1iSu_aSRoCqQDw_wcB

Maar goed, iemand hier al een oogje op of die hier beren op de weg ziet ?

Hij heeft een snapdragon dus ik verwacht een cyanogenmod of variant te kunnen gebruiken.

Verder zit er een OLED scherm op, hij is wel duurder, verwacht zo'n 320 euries. :')

Hoor graag van een fokker!
jup. informatie klopt niet.
heeft geen 800mHz 4G dus mist 4G ondersteuning in bepaalde regio's in Nederland

http://www.myzte.com/6934933092624.html
pi_156986666
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:59 schreef dimmak het volgende:
Dit ziet er ook goed uit. Jammer dat het Elephone is, maar ben benieuwd naar de reviews.

http://www.gizchina.com/2(...)fingerprint-scanner/
Ziet er idd goed uit. Maar waarom 'jammer' dat het Elephone is? Slecht merk ofzo?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_156986705
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:18 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ziet er idd goed uit. Maar waarom 'jammer' dat het Elephone is? Slecht merk ofzo?
Nouja Elephone heeft het afgelopen jaar heel veel telefoons uitgebracht. Daardoor was de ondersteuning niet al te best. Ik ik hoop ook dat dat deze telefoon het tegenovergestelde bewijst. Wacht in ieder geval eerst de reviews af.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156986732
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:19 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nouja Elephone heeft het afgelopen jaar heel veel telefoons uitgebracht. Daardoor was de ondersteuning niet al te best. Ik ik hoop ook dat dat deze telefoon het tegenovergestelde bewijst. Wacht in ieder geval eerst de reviews af.
Ah op die manier. Ziet er iig interessant uit.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:49:37 #100
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_156987233
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 04:47 schreef Kenzi het volgende:

[..]

jup. informatie klopt niet.
heeft geen 800mHz 4G dus mist 4G ondersteuning in bepaalde regio's in Nederland

http://www.myzte.com/6934933092624.html
Is dat het enige ? Werk nu met 3g en via Simyo kost ook het weer behoorlijk wat knaken om op 4g te werken. Ik kan er wel mee leven dat 4G niet werkt.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 22:07:00 #101
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157004284
Die yutopia ben ik wel benieuwd naar
https://www.google.nl/sea(...)rome-mobile&ie=UTF-8
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157017657
Zojuist een Mi4C besteld (32G) bij Gearbest. Meteen ook maar een Mi Key en een Mi Band erbij. Ben benieuwd of hij langs de douane komt (in Duitsland). Geen idee nog hoe dat daar gaat.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_157022999
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Zojuist een Mi4C besteld (32G) bij Gearbest. Meteen ook maar een Mi Key en een Mi Band erbij. Ben benieuwd of hij langs de douane komt (in Duitsland). Geen idee nog hoe dat daar gaat.
Idem, maar dan bij Ibuygou met douaneverzekering :)
pi_157025150
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:58 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Idem, maar dan bij Ibuygou met douaneverzekering :)
Noooo, wist niet dat ze dat bij Ibuygou aanboden. Damnit! Nou ja, duimen dan maar!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_157036751
Hmm wilde de redmi 2 pro bestellen bij gearbest EU wearhouse is ie niet meer op voorraad, na wat mail contact vertellen ze me dat hij niet meer gemaakt word (witte versie) en dat ik de site in de gaten moet houden voor de zwarte versie. Wie weet waar hij nog meer vanuit de EU te halen is?
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:22:21 #106
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157036843
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:58 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Idem, maar dan bij Ibuygou met douaneverzekering :)
Mijn Xiaomi MI4c is al 1,5 week geleden verzonden vanuit Gearbest.. maar met PostNL :( dus duurt ontiegelijk lang voordat je iets hoord... "CN....NL" shipping codes.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:17 schreef Thymen. het volgende:
Hmm wilde de redmi 2 pro bestellen bij gearbest EU wearhouse is ie niet meer op voorraad, na wat mail contact vertellen ze me dat hij niet meer gemaakt word (witte versie) en dat ik de site in de gaten moet houden voor de zwarte versie. Wie weet waar hij nog meer vanuit de EU te halen is?
Bij E-fox hebben ze nog wel is wat uit EU warehouse, dat zou je kunnen proberen (hier)

Of bij Ibuygou en dan met tax insurance?

Dus kopen vanuit china laten komen en dan de belasting van te voren 'afkopen' (hier).
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157039151
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Zojuist een Mi4C besteld (32G) bij Gearbest. Meteen ook maar een Mi Key en een Mi Band erbij. Ben benieuwd of hij langs de douane komt (in Duitsland). Geen idee nog hoe dat daar gaat.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:58 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Idem, maar dan bij Ibuygou met douaneverzekering :)
Waarom voor deze gekozen? En waarom is Ibuygou de beste keuze?
pi_157043220
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:43 schreef Onufriev het volgende:

[..]

[..]

Waarom voor deze gekozen? En waarom is Ibuygou de beste keuze?
Omdat mijn (gewonnen) Mstar S700 met 5.5 inch toch net wat te groot was + problemen met het geheugen heeft.

De Mi4c vind ik er persoonlijk mooi uitzien en heeft prima specificaties voor een leuke prijs.

Het gebrek aan een sd-slot is voor mij niet relevant, gezien ik deze 32 GB (minus een gereserveerd systeemdeel) toch niet volledig gebruik. Het gebrek aan band 20 voor 4G is voor mij ook geen probleem: thuis en op het werk gebruik ik wifi. Buiten mijn woonplaats om heb je in grote steden band 3 dat wel ondersteund wordt. Verder kun je overal natuurlijk nog 3G gebruiken.

Waarom Ibuygou? Betrouwbare site met veel positieve ervaringen en de mogelijkheid om bijkomende douane-/inklaringskosten te verzekeren. ^O^
pi_157063528
Misschien een domme vraag. Gaan Chinese smartphone automatisch op wintertijd? Moet morgen werken. Niet dat mijn wekker een uur te vroeg gaat. :P
blablablabla
pi_157090069
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:43 schreef Onufriev het volgende:

[..]

[..]

Waarom voor deze gekozen? En waarom is Ibuygou de beste keuze?
Voor mij omdat het hij bijna alle specs die ik wil heeft en kleiner is dan 140 mm lengte. Dat was voor mij een harde eis, naast dat ie ook dual sim is.

Ik koost dan weer voor Gearbest omdat een vriend van me er goede ervaringen mee had.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_157105354
mocht iemand nog interesse hebben in die ZUK,
flash sale op aliexpress: http://activities.aliexpress.com/brands/zuk_z1.php
  maandag 26 oktober 2015 @ 09:18:08 #112
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157105922
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:07 schreef Kenzi het volgende:
mocht iemand nog interesse hebben in die ZUK,
flash sale op aliexpress: http://activities.aliexpress.com/brands/zuk_z1.php
kan die een beetje mee komen kwa niveau met high-end phone's?
pi_157105948
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:18 schreef hiddit het volgende:

[..]

kan die een beetje mee komen kwa niveau met high-end phone's?
ZUK Z1, een Chinaphone van Lenovo

gebruik hem dagelijks, naast mijn honor 6+ . rap zat, camera is degelijk en batterij O+
pi_157109253
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:18 schreef hiddit het volgende:

[..]

kan die een beetje mee komen kwa niveau met high-end phone's?
Wacht nog maar even met kopen, wie weet win je hem wel ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator maandag 26 oktober 2015 @ 13:36:08 #115
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_157110451
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wacht nog maar even met kopen, wie weet win je hem wel ;)
Komt er een nieuwe prijsvraag aan? :D
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_157132644
Interessante feature wel, een projector op de kop van een telefoon. Het is de Oukitel U7 Pro met een 5-inch scherm. Hij kan 50 lumen produceren met 1280*720 pixels dus in hoeverre dit echt zichtbaar gaat zijn is de vraag, maar wel leuk om zulke toevoegingen te zien.

Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:57:20 #117
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157134032
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wacht nog maar even met kopen, wie weet win je hem wel ;)
ik wacht :X
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:58:26 #118
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157134052
Na al die lelijke goedkope troep in dit topic is dit toch wel een pareltje. Kost maar 173 dollar en full metal.


Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:58:30 #119
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_157134055
:N Camera's, tablets, phones met projectors... Als je zonodig moet projecteren doe dan zo'n pocketsize toegwijde pico-style projector. En die dingen zijn met reden duurder dan zo'n phone. Eentje op je foon kan nooit wat voorstellen, misschien in 2020 eens met pinhole lasermapping ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:12:22 #120
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_157134350
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Na al die lelijke goedkope troep in dit topic is dit toch wel een pareltje. Kost maar 173 dollar en full metal.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pretty....
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_157134523
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Na al die lelijke goedkope troep in dit topic is dit toch wel een pareltje. Kost maar 173 dollar en full metal.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lelijke goedkope troep in metaal is nog steeds lelijk hoor :D
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:27:28 #122
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157134653
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:20 schreef mschol het volgende:

[..]

lelijke goedkope troep in metaal is nog steeds lelijk hoor :D
Volgens mij heb jij een bril nodig ;). Als dit lelijk is zijn 99,99% van alle smartphones op de huidige markt volgens dezelfde kwalificatie niet om aan te zien. Voor deze prijs full metal kunnen aanbieden in plaats van dat afzichtelijke plastic, met prima specs, is uitzonderlijk te noemen. Maar hčy vooral de zoveelste Ubot, Oukitel of ander low specs, low material, 720p ding blijven kopen (voor 150 dollar) die er niet uitziet ^O^. Dat zorgt er alleen maar voor dat fabrikanten nog meer wanstaltige producten blijven produceren, omdat het toch wel verkocht wordt. Je moet er uiteindelijk zelf mee lopen namelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 27-10-2015 14:38:38 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_157135231
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij een bril nodig ;). Als dit lelijk is zijn 99,99% van alle smartphones op de huidige markt volgens dezelfde kwalificatie niet om aan te zien. Voor deze prijs full metal kunnen aanbieden in plaats van dat afzichtelijke plastic, met prima specs, is uitzonderlijk te noemen. Maar hčy vooral de zoveelste Ubot, Oukitel of ander low specs, low material, 720p ding blijven kopen (voor 150 dollar) die er niet uitziet ^O^. Dat zorgt er alleen maar voor dat fabrikanten nog meer wanstaltige producten blijven produceren, omdat het toch wel verkocht wordt. Je moet er uiteindelijk zelf mee lopen namelijk.
Was niet het grootste probleem van die LeTV dingen dat het volledig gebouwd is voor de Chinese markt en dus vol zit met Chinese meuk wat ook lastig te verwijderen is?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157136438
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:55 schreef rene90 het volgende:
Was niet het grootste probleem van die LeTV dingen dat het volledig gebouwd is voor de Chinese markt en dus vol zit met Chinese meuk wat ook lastig te verwijderen is?
Probleem is dat ze een Android 5.1 hebben die ze vanaf de basis opnieuw opbouwen als LeOS, leuk voor in China waar LETV zo ongeveer de Netflix is maar niet handig in de EU aangezien we het hier niet hebben/kennen.

Met een custom launcher en een uninstaller op basis van root is er veel te doen, een custom rom community is er niet echt (niets op XDA / 4PDA / Needrom) of het is van chinese kom-af en dus alleen MIUI of een andere custom OS wat geport is. Cyanogen stable door een externe dev ben ik nog niet tegengekomen.

Al met al een top telefoon die ook zeker besteld gaat worden hier maar het vergt wat werk voor hij goed bruikbaar is in NL / EU.

Aankondiging (volledig chinees) is hier te zien: http://ent.letv.com/izt/letv1027/index.html?ch=yyw_sytc

[ Bericht 5% gewijzigd door Mdrop op 27-10-2015 15:56:48 ]
  Moderator dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:56:51 #126
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_157140875
quote:
Meegedaan! M'n nubia z7 mini is wel aan vervanging toe. O+
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:56:47 #127
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_157149663
quote:
Done!

Nu maar hopen dat ik eindelijk vervanging kan winnen voor mijn Sony xperia p met gigantische barst in mijn scherm....
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:20:39 #128
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157150420
Heb al anderhalve week geen china pakketje ontvangen. Wacht echt al lang op wat dingen...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 08:05:41 #129
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157153869


France registered airmail. Fucking raar :')
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_157155170
Ook de nieuwe L1s van LeTV heeft geen volledige 4G ondersteuning in Nederland, geen 800MHz band aanwezig:



[ Bericht 0% gewijzigd door Mdrop op 28-10-2015 10:51:50 ]
pi_157160845
Ook een telefoon aan het overwegen, maar met deze grote markt er extra bij wordt het lastig zeg :D.

Maar dan kijk ik naar zo'n MoreFine telefoon: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_231923.html voor 82,10 en dan denk ik: waar zit het addertje? Qua specs lijkt me die al dik in orde :').
  woensdag 28 oktober 2015 @ 18:33:00 #132
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_157163716
'Dik in orde' is pushing it. 1GB RAM kan ik me anno 2015, haast 2016 nauwelijks nog voorstellen. Verder zal de GPS ruk zijn, de accuduur erg tegenvallen en van zulke 'merken' hoef je niet al teveel support te verwachten... bouwkwaliteit zal verder ook ruk zijn en vraag me af of het niet stiekem toch een TFT panel is, met color inverse en slechte kijkhoeken. Gaat er natuurlijk maar net om wat je verwacht. Als je realistisch bent en snel tevreden bent, natuurlijk interessant. Maar heb je hoge verwachtingen dan kom je denk ik wel bedrogen uit en begrijp je uiteindelijk wel waarom 'ie dan zo goedkoop was. Segment zit vol met zulke instinkers... maar ben zelf van mening dat je beter iets meer kunt uitgeven voor iets dat je dagelijks gebruikt...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157177250
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 18:33 schreef shiznuts het volgende:maar ben zelf van mening dat je beter iets meer kunt uitgeven voor iets dat je dagelijks gebruikt...
Eens. 150-200 euro is niet zoveel(zeker niet in vergelijking met de vlagschepen hier :') ), maar je hebt dan wel wat.
pi_157177405
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:55 schreef Stofje het volgende:
Ook een telefoon aan het overwegen, maar met deze grote markt er extra bij wordt het lastig zeg :D.

http://www.kimovil.com/en/
pi_157177483
Mijn 5.5 inch Elephone P2000 heb ik sinds april 3x laten stuiteren, nu doet de wifi en G-sensor het niet meer. Geen beschadigingen aan de buitenkant te zien.

Contact met Gearbest opgenomen en ik krijg 30 dollar retour 8-)

Vervolgens deze smartphone gekocht: http://www.vkworld.cc/product/2015/0918/126.html
Vkworld VK700 in wit



Was slechts 90 euro met express levering en volgens youtube kun je 'm als hamer gebruiken.
Als deze over 6 maanden weer eens in duigen ligt kopen we wel weer een andere _O-
pi_157178376
quote:
De perfecte reactie. Deze site kende ik nog niet, maar heerlijk uitgebreid inderdaad. Thanks!
  donderdag 29 oktober 2015 @ 10:08:48 #137
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157178451
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:04 schreef Stofje het volgende:

[..]

De perfecte reactie. Deze site kende ik nog niet, maar heerlijk uitgebreid inderdaad. Thanks!
En heel hulpzaam ook als bijvoorbeeld een phone niet in de index staat, even berichtje en hij staat er dagje later in. Leuk ook dat westerse telefoons in staan. Zo kan je zien dat de nieuwe Nexus 5P en de MI4c toch best wel veel op elkaar lijken van binnen :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157178552
MKBHD- OnePlus X


2525 mAh batterij dus ;(
  donderdag 29 oktober 2015 @ 10:23:14 #139
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157178664
Niets mis mee voor een 5 inch scherm. Toestel ziet er heel mooi uit maar een Snapdragon 801 is toch wel magertjes. Had imho 805 of 808 moeten zijn.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_157179146
Iemand al ervaring met de OnePlus Two? Ben er wel benieuwd naar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Albert86 op 29-10-2015 11:29:12 ]
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_157179291
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niets mis mee voor een 5 inch scherm. Toestel ziet er heel mooi uit maar een Snapdragon 801 is toch wel magertjes. Had imho 805 of 808 moeten zijn.
Ja ok maar omdat er in bepaalde leeks over 3100 gesproken is maar op een 5inch moet dat lukken idd.

Daarbij lijkt me de winst voor 808 ten opzichte van de 801 ook vrij summier. Kosten technisch gezien natuurlijk zeer slim gedaan.
pi_157179292
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niets mis mee voor een 5 inch scherm. Toestel ziet er heel mooi uit maar een Snapdragon 801 is toch wel magertjes. Had imho 805 of 808 moeten zijn.
Wel 3GB RAM :)
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 11:10:30 #143
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157179377
Ik zou de Oneplus X zo gehaald hebben, maar heb al een Xiaomi mi Note. En 5.7 inch is toch wel een must have als je het eenmaal gewend bent.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_157181087
Nu wordt het dilemma Oneplus X of Mi4c...
pi_157181939
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:46 schreef Onufriev het volgende:
Nu wordt het dilemma Oneplus X of Mi4c...
Precies, Hopelijk zakt de mi4c advanced nu snel in prijs :)
Cuore Sportivo
pi_157183488
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:46 schreef Onufriev het volgende:
Nu wordt het dilemma Oneplus X of Mi4c...
Als ik die OPX zo zie, is het voor mij: Mi4c > OPX.

808 vs. 801.
3000 mah vs. 2500mah.
OPX wel 4G band 20, maar geen 5Ghz wifi.
Prijs op dit moment gelijk (¤270), maar grotere kans dat de Mi4c goedkoper te krijgen zal zijn.
Persoonlijk vind ik het design van de Mi4c mooier.
pi_157183880
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:00 schreef pvdplanet het volgende:
Mijn 5.5 inch Elephone P2000 heb ik sinds april 3x laten stuiteren, nu doet de wifi en G-sensor het niet meer. Geen beschadigingen aan de buitenkant te zien.

Contact met Gearbest opgenomen en ik krijg 30 dollar retour 8-)

Vervolgens deze smartphone gekocht: http://www.vkworld.cc/product/2015/0918/126.html
Vkworld VK700 in wit

[ afbeelding ]

Was slechts 90 euro met express levering en volgens youtube kun je 'm als hamer gebruiken.
Als deze over 6 maanden weer eens in duigen ligt kopen we wel weer een andere _O-
Ik wou hem bijna gaan bestellen. Maar ik zie net dat het een 3G telefoon is. En aangezien ik betaal voor een abbo met 4G, gaat dit hem niet worden helaas.

Denk dat het toch een OnePlus Two gaat worden.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_157184092
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:53 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ik wou hem bijna gaan bestellen. Maar ik zie net dat het een 3G telefoon is. En aangezien ik betaal voor een abbo met 4G, gaat dit hem niet worden helaas.

Denk dat het toch een OnePlus Two gaat worden.
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_253010.html

Oukitel K6000 4G met 6000 mah niets voor je?
pi_157184388
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:05 schreef pvdplanet het volgende:

[..]

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_253010.html

Oukitel K6000 4G met 6000 mah niets voor je?
Oeh, klinkt goed. Alleen het merk zegt me niks. Weet niet of er hier al iemand is met ervaring? En het duurt blijkbaar nog ff voordat hij geleverd wordt. Of betekent die presale iets anders?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_157185393
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:25 schreef P4tje het volgende:

[..]

Als ik die OPX zo zie, is het voor mij: Mi4c > OPX.

808 vs. 801.
3000 mah vs. 2500mah.
OPX wel 4G band 20, maar geen 5Ghz wifi.
Prijs op dit moment gelijk (¤270), maar grotere kans dat de Mi4c goedkoper te krijgen zal zijn.
Persoonlijk vind ik het design van de Mi4c mooier.
Denk eigenlijk dat ik ook wel voor de Mi4c kies, helemaal omdat het nog wel een tijdje kan duren voor je de OPX daadwerkelijk thuis hebt.
pi_157190357
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:19 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Oeh, klinkt goed. Alleen het merk zegt me niks. Weet niet of er hier al iemand is met ervaring? En het duurt blijkbaar nog ff voordat hij geleverd wordt. Of betekent die presale iets anders?
Ik heb de Oukitel U10, sinds een paar weken en ik ben er echt super tevreden over. Metalen frame, geen bezels, 2.5D scherm wat er goed uitziet, vloeiend en snel, goed werkende vingerscanner, 3GB/16GB. Geen rare rommel op de telefoon. Qua interface lijkt hij op de iPhone, geen apart menu, maar alles op je hoofdscherm. Mijn volgende telefoon in de toekomst zou ook zo weer een Oukitel zijn op basis van deze. Alleen de batterij had iets zwaarder gemogen, 2650mah red ik net wel/net niet een dag. Ik zit elke dag cc 3-4 uur op de weg met Flitsmeister aan, dus dat gebruikt wel wat :P

[ Bericht 13% gewijzigd door PeeJie_ op 29-10-2015 20:50:34 ]
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_157190447
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij een bril nodig ;). Als dit lelijk is zijn 99,99% van alle smartphones op de huidige markt volgens dezelfde kwalificatie niet om aan te zien. Voor deze prijs full metal kunnen aanbieden in plaats van dat afzichtelijke plastic, met prima specs, is uitzonderlijk te noemen. Maar hčy vooral de zoveelste Ubot, Oukitel of ander low specs, low material, 720p ding blijven kopen (voor 150 dollar) die er niet uitziet ^O^. Dat zorgt er alleen maar voor dat fabrikanten nog meer wanstaltige producten blijven produceren, omdat het toch wel verkocht wordt. Je moet er uiteindelijk zelf mee lopen namelijk.
Zie mijn reactie hierboven, niks mis met een Oukitel. Ook een metalen body met een 2.5D scherm erboven, wat er prima uitziet. Voor 148 EUR incl. verzenden vanuit EU, dus geen douanekosten.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_157194379
Lekker dan... vorige week de Mi4c besteld bij Gearbest want hij zou op voorraad zijn (nagevraagd). Krijg ik vandaag te horen dat ie dus op het moment out of stock is. }:|
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_157198345
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Lekker dan... vorige week de Mi4c besteld bij Gearbest want hij zou op voorraad zijn (nagevraagd). Krijg ik vandaag te horen dat ie dus op het moment out of stock is. }:|
Doe je toch even mee met de prijsvraag, wie weet win je hem en dan heb je hem volgende week al in huis :+

http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1356
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157198876
Gisteren nog ff een 5,5 inch telefoon vastgehad. Maar die vind ik toch te groot. Iemand een goeie suggestie voor een 5.0 inch 4G telefoon die vergelijkbaar of beter is dan de HTC One M7 (heb ik nu)?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:49:21 #156
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157199240
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:28 schreef Albert86 het volgende:
Gisteren nog ff een 5,5 inch telefoon vastgehad. Maar die vind ik toch te groot. Iemand een goeie suggestie voor een 5.0 inch 4G telefoon die vergelijkbaar of beter is dan de HTC One M7 (heb ik nu)?
Zijn genoeg 5.0 Inch modellen die ook 4G hebben beschikbaar, wat is je prijsklasse?

Je kan evtentueel even rondkijken bij http://www.kimovil.com/en/ ;) hebben ze véél chinese en westerse telefoons om te vergelijken.

Misschien zou je kunnen kijken naar de Xiaomi MI4c, de Oneplus X, of de Nexus 5X?
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157199334
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:49 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zijn genoeg 5.0 Inch modellen die ook 4G hebben beschikbaar, wat is je prijsklasse?

Je kan evtentueel even rondkijken bij http://www.kimovil.com/en/ ;) hebben ze véél chinese en westerse telefoons om te vergelijken.

Misschien zou je kunnen kijken naar de Xiaomi MI4c, de Oneplus X, of de Nexus 5X?
Thnx. Zal eens kijken.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_157199431
Denk dat het de Xiaomi gaat worden. Ziet er wel goed uit, ook qua specs.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_157204473
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Lekker dan... vorige week de Mi4c besteld bij Gearbest want hij zou op voorraad zijn (nagevraagd). Krijg ik vandaag te horen dat ie dus op het moment out of stock is. }:|
Bij mij heeft het ook een week geduurd voordat Ibuygou mijn Mi4c op de post heeft gezet. Geen flauw idee waarom dit zo lang moest duren... Kreeg gelukkig gisteren een sms met tracking code van DHL (waarschijnlijk morgen in huis) :)
pi_157205874
En hij is - sneller dan verwacht - binnen! Ze zijn wel creatief in China :+



Vanavond eens even kijken of ik e.e.a. al kan instellen en welke rom er nu opstaat. Gapps lijkt namelijk al wel aanwezig te zijn!
pi_157206716
Weet iemand wat er bedoeld wordt met 'presale' bij deze telefoon? http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_253010.html Ondanks dat het een 5,5 inch is, vind ik hem toch wel heel vet.

Maar met presale, wordt de telefoon dan pas uitgeleverd vanaf de uiterste datum die erbij staat?
Heb Gearbest hier ook al over gemaild, maar krijg geen reactie.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:04:32 #162
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_157206813

Ze verwachten dat 'ie vanaf 'NOV 16' 'within 3-5 business days' wordt opgestuurd.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157207654
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 17:04 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ze verwachten dat 'ie vanaf 'NOV 16' 'within 3-5 business days' wordt opgestuurd.
Ah ok, duidelijk. Nog ff nachtje over nadrnken of het die wordt of de Xiaomi
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_157208642
quote:
Want an UMi Iron Pro for absolutely no charge? Here is what you have to do

The best things in life are free are they not? Which is why for the very first time you are getting a golden opportunity to own the impressive UMi Iron Pro without paying a single cent from your pocket? How is this possible? All you have to do is to smash your Elephone P8000 and record a video of how you smashed it, then upload it to YouTube and show us exactly what you did. We will choose the first 10 winners and send them a brand new UMi Iron Pro, absolutely free for the first 10 videos uploaded on YouTube.
Hang on; what about those who did smash their Elephone P8000 and did not make it to the top 10? UMi has not forgotten about you guys as well because even if you did not make it to the top 10 list, you should still consider yourself a winner because you will be able to receive an UMi Iron Pro for 50 percent of its price. This offer is valid to any individual who can upload a video of them smashing their Elephone P8000 into smithereens.
How is UMi Iron Pro better than Elephone P8000? For starters, it has an iris scanner and a voice recognition functionality. Secondly, the phone is keeping up with the technological times by using a USB-C port instead of the regular microUSB ports that you see on Android smartphones. There is also a Sony Exmor IMX214 13MP rear camera sensor present in the phone, as well as a LED Skyline notification. For selfie lovers, there is also a front-facing LED flash and metal unibody, so you have limitless reasons to upgrade from your Elephone P8000 to an UMi Iron Pro.
If you want the smartphone for free, then you’d better move fast because the clock is ticking as we speak.
The activity starts from November.4th 11:00am GMT+2 end at November.9th 0:00am GTM+2, winners will be announce on 10th.
Heeft iemand nog een P8000 over en wilt die graag overstappen naar de Umi Iron Pro? :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_157209880
Zo, al eventjes met de Mi4c kunnen spelen :)

Het toestel ziet er in eerste instantie netjes uit, weegt niet te veel en ligt goed in de hand.

Op de Mi4c van Ibuygou standaard blijkbaar de internationale rom van Xiaomi.eu al geďnstalleerd. Bij het eerste keer opstarten kun je enkel Chinees en Engels als taal selecteren. Na de wizard kun je hem via de instellingen ook op Nederlands zetten.

Google Playstore staat al geďnstalleerd, de rest van de apps (Gmail, YouTube, etc.) dient zelf nog geďnstalleerd te worden. Na het inloggen van met je Google-account synchroniseert hij je mails, agenda en contactpersonen wel, maar je apps helaas niet, dus daar gaat nog wat tijd in zitten! (bij andere telefoons in het verleden wel)

De telefoon ligt lekker in de hand, is erg vlot (ook tijdens het multitasken en na het installeren van tientallen apps) en het snelladen werkt goed (de accu kan wel iets warm worden). USB type C is ook ideaal! Laat het maar snel de algemene standaard gaan worden.

MIUI 7 ziet er gelikt uit, maar het gebrek aan een app-drawer is wel even wennen. In moet nog even beslissen of ik de standaard launcher dus blijf gebruiken, of dat ik Apex er weer op gooi.

Het instellingenmenu is wel een grote brei en m.i. niet overzichtelijk ingericht. Er staan bijvoorbeeld een hoop essentiële instellingen onder 'extra instellingen'.

Verder heb ik nog een vreemd probleem met de wifi: via Speedtest lijkt alles in orde en haal ik een snelheid van > 80 Mbit. Echter duurt het downloaden van apps uit de Play Store toch nog best lang. Alsof de snelheid ergens afgekapt wordt...

De camera heb ik nog niet uitgebreid getest, maar de kwaliteit van de foto's leek in eerste instantie prima in orde te zijn.

Nu eventjes mij backup vanuit WhatsApp terugzetten en kijken hoe het bereik is.
pi_157224888
Meer info JJ?
pi_157228529
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 16:31 schreef Onufriev het volgende:
Meer info JJ?
Voor wat ik nu kan zeggen gaat de accu erg lang mee (en whatsappjes komen nog steeds direct aan). Aantal dagen kan ik niet zeggen, maar er gaat weinig procent per uur af.

Ik kan toch niet helemaal wennen aan de standaard app-drawer, dus heb Apex Launcher weer geďnstalleerd. Werkt dus verder perfect.

Het toestel reageert erg vlot. Na het drukken op de aan-knop vanuit slaapmodus, staat het scherm eigenlijk direct aan. Bij vorige toestellen kon dit nog wel eens een seconde duren.

Het bellen gaat goed. Prima volume en bereik. Ook 4G werkt hier wel in Apeldoorn. Op plekken waar dit niet aanwezig is, kun je nog steeds snel zat internetten met 3G/H+.

De optie om een foto te maken door te tikken tegen de zijkant werkt best lekker. Alleen jammer dat dit enkel de linkerkant is, en niet de rechterkant. Bij een foto in landscape betekent dit dus dat ik het toestel de andere kant om moet houden om deze functie te kunnen gebruiken, in tegenstelling tot de gewoonte om hem naar links te draaien (bovenkant telefoon naar links).

Voor diegenen die hun contacten in Google hebben staan is de contactenapp een kleine tegenvaller. Deze app heeft in tegenstelling tot de (standaard) contactenapp geen optie om te kiezen welke onderdelen/groepen je vanuit Google wil laten zien. Dit komt er bij mij op neer dat hij duizenden contacten laat zien (losse mailadressen etc.) in plaats van de selecte groep 'echte' contacten.

Probleem is blijkbaar wel bekend, maar er is nog geen oplossing aanwezig:

http://android.stackexcha(...)-view-in-xiaomi-mi4i

Gebruik dus zelf nu een andere contactenapp:

https://play.google.com/s(...)com.contapps.android

Voor de rest werkt het toestel in de korte tijd dat ik hem nu heb erg lekker!

AnTuTu-score: 46k ^O^

Ten opzichte van 5.5" is deze telefoon wel een verademing; hij ligt superfijn in de hand en is mooi licht van gewicht.

Weet iemand trouwens of er een standaardoptie aanwezig is om apps te beveiligen met bijvoorbeeld een patroon? Op mijn vorige telefoon zat dit wel ingebakken met de vingerafdrukscanner. Ik vind het wel fijn om een lock op mijn bedrijfsmail te zetten.
pi_157250657
Balen dat, nu ik overtuigd ben er één te halen, er geen EU-warehouse meer beschikbaar is bij iBuygou :(
pi_157252316
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 18:08 schreef Onufriev het volgende:
Balen dat, nu ik overtuigd ben er één te halen, er geen EU-warehouse meer beschikbaar is bij iBuygou :(
Welke wil je? Ik heb contact met de manager van het eu warehouse dus kan navragen wanneer en of ze binnenkomen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 1 november 2015 @ 20:01:52 #171
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157253565
Is Ibuygou gestopt met hun EU warenhuis? Zo te zien zijn bijna alle smartphones niet meer leverbaar via de EU.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_157254907
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 20:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is Ibuygou gestopt met hun EU warenhuis? Zo te zien zijn bijna alle smartphones niet meer leverbaar via de EU.
Ze zijn juist bezig met nieuwe ontwikkelingen, om alles daar goed op poten te zetten. Zal morgen eens navragen hoe het ermee gaat.

Edit: al contact gehad. Ze zijn juist bezig om het eu warehouse uit te breiden. Ze hebben al wat telefoons op voorraad dus mocht je 1 van deze zoeken laat het even weten, dan kan ik vragen wat het kost. Binnen 1-2 weken moet alles daar af zijn en gaan ze de website weer vullen, maar deze liggen al in Spanje: mi4 , mi3, mi note 64gb white, mi note 16gb black, redmi 2 pro, mipad 64gb, yi camera, Pistons v3, Miband... Mi note pro

[ Bericht 25% gewijzigd door rene90 op 01-11-2015 20:49:57 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157255893
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 19:16 schreef rene90 het volgende:

[..]

Welke wil je? Ik heb contact met de manager van het eu warehouse dus kan navragen wanneer en of ze binnenkomen
Een Mi4c 32gb, wit of zwart
pi_157256954
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 21:05 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Een Mi4c 32gb, wit of zwart
Ik hoor net 275 dollar exc. Shipping naar Nederland van het EU warehouse.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157271130
Wat is dat trouwens voor onzin dat je tegenwoordig een creditcard moet koppelen aan je paypal account? Zo kan ik dus helemaal niks meer kopen he.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_157271207
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef Albert86 het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin dat je tegenwoordig een creditcard moet koppelen aan je paypal account? Zo kan ik dus helemaal niks meer kopen he.
Hmm is Ideal geen optie meer dan?
pi_157272554
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 16:13 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hmm is Ideal geen optie meer dan?
Ik eil gewoon een betaling doen met paypal bij gearbest. En ik krijg van paypal de melding dat ik een creditcard moet koppelen. Had ik vorige week ook al bij Ebay, maar dat is me uiteindelijk wel gelukt.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_157273123
Zelfde probleem hier, ook bij Gearbest

Ebay is inderdaad vorige week wel gelukt dat ging ook over een stuk minder geld dus misschien dat het daaraan lag.
pi_157273184
Is nu gelukt door via ideal geld naar paypal over te maken en dan bij gearbest de betaling te doen.

Redmi 2 Pro besteld voor mijn vriendin :)
pi_157279891
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:27 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Weet iemand trouwens of er een standaardoptie aanwezig is om apps te beveiligen met bijvoorbeeld een patroon? Op mijn vorige telefoon zat dit wel ingebakken met de vingerafdrukscanner. Ik vind het wel fijn om een lock op mijn bedrijfsmail te zetten.
Inmiddels gelukt! Vraag me niet waar, maar de optie zit er wel ergens in om per app een patroon als beveiliging in te stellen ^O^

Na iets langer gebruik ben ik in ieder geval ook tevreden over de accu.

Vanochtend om 07.00 van de lader gehaald. Vandaag diverse keren kort een spelletje gedaan, mail gekeken, de hele dag wifi en gps aangehad en verder wat appjes verstuurd. Nu om 22.00 nog 81% over!
pi_157284982
Ik bel vandaag ff met Paypal. Waarom je ineens een kaart moet koppelen.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_157285730
Net gebeld met Paypal. Ze hebben ergens een storing waarbij het systeem bij veel betalingen vraagt om een koppeling met een creditcard.
De man aan de telefoon zei dat ze een oplossing hebben en dat het deze week opgelost moet zijn.

Nog ff wachten dus.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_157286073
Reviewtje van de UMI eMAX Mini, klik op de foto voor de review.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157292475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:08 schreef Albert86 het volgende:
Net gebeld met Paypal. Ze hebben ergens een storing waarbij het systeem bij veel betalingen vraagt om een koppeling met een creditcard.
De man aan de telefoon zei dat ze een oplossing hebben en dat het deze week opgelost moet zijn.

Nog ff wachten dus.
Ah vandaar, sinds gisteravond ook dit probleem en heb ook geen alternatief om te betalen. Donderdag opgelost is voor mij vroeg genoeg.
  dinsdag 3 november 2015 @ 15:01:53 #186
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157292773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:35 schreef rene90 het volgende:
Reviewtje van de UMI eMAX Mini, klik op de foto voor de review.
[ link | afbeelding ]
Goeie review. Leuk toestel

:)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157293879
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:35 schreef rene90 het volgende:
Reviewtje van de UMI eMAX Mini, klik op de foto voor de review.
[ link | afbeelding ]
Hmm, verleidelijk. :D
pi_157293973
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:56 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Hmm, verleidelijk. :D
als het toestel net een tikkeltje geoptimaliseerd wordt zodat de snapdragon 615 volledig wordt benut, en die led wordt gefixt is het een prima 5 inch phone.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157294317
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:01 schreef rene90 het volgende:
Geoptimaliseerd wordt
Het is een UMI, dat was nou nooit het sterkste punt van hen. Is dat beter tegenwoordig?
pi_157296486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:35 schreef rene90 het volgende:
Reviewtje van de UMI eMAX Mini, klik op de foto voor de review.
[ link | afbeelding ]
Nette review weer Rene. Best een leuk toestel.
pi_157296771
Thanks voor de complimenten, vinden jullie de nieuwe lay-out ook prettiger lezen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157303900
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 08:52 schreef rene90 het volgende:

[..]

Doe je toch even mee met de prijsvraag, wie weet win je hem en dan heb je hem volgende week al in huis :+

http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1356
Nah, mij te groot. Ik ging juist voor de 4C vanwege de combinatie formaat-specs.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_157308518
Pff, iBuygou belooft ook elke dag dat 'morgen' de EU-shop wel gaat werken.
pi_157309399
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:33 schreef Onufriev het volgende:
Pff, iBuygou belooft ook elke dag dat 'morgen' de EU-shop wel gaat werken.
De EU manager zelf heb ik gesproken en zegt max 2 weken. Maar als je echt een telefoon op het oog hebt laat even weten, dan kan ik je in contact brengen met hem.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157309693
Wanneer wordt de Xiaomi Mi5 eigenlijk verwacht? Lees allerlei geruchten op internet maar nu het event van 29 oktober al geweest is bleek dat dus niet zo te zijn. Iemand al enig idee wanneer het volgende event is?
  woensdag 4 november 2015 @ 10:59:21 #196
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157309716
verkeerde topic :/

[ Bericht 95% gewijzigd door Brammetjuh94 op 04-11-2015 12:04:39 ]
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_157309734
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:57 schreef Stansfield het volgende:
Wanneer wordt de Xiaomi Mi5 eigenlijk verwacht? Lees allerlei geruchten op internet maar nu het event van 29 oktober al geweest is bleek dat dus niet zo te zijn. Iemand al enig idee wanneer het volgende event is?
Voorlopig niet. Xiaomi heeft net pas de Mi4c uitgebracht. Ze focusen meer op de Redmi serie nu, net is de launch geweest in HK & Malaysie (beide grotendeels nieuwe markten voor Xiaomi).
  woensdag 4 november 2015 @ 11:27:22 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157310108
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:35 schreef rene90 het volgende:
Reviewtje van de UMI eMAX Mini, klik op de foto voor de review.
[ link | afbeelding ]
Ah, die had ik gemist :7
Nette review, jammer dat er aan de software kant dan net weer het een en ander geoptimaliseerd moet worden :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157310530
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:00 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Voorlopig niet. Xiaomi heeft net pas de Mi4c uitgebracht. Ze focusen meer op de Redmi serie nu, net is de launch geweest in HK & Malaysie (beide grotendeels nieuwe markten voor Xiaomi).
Oh dat is jammer. Ik zie dat de Mi4c een beetje te vergelijken is met de Oneplus X. Maar zoek toch niet iets meer high end. Met fingerprintscanner enz.
pi_157311261
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

De EU manager zelf heb ik gesproken en zegt max 2 weken. Maar als je echt een telefoon op het oog hebt laat even weten, dan kan ik je in contact brengen met hem.
Had je al gedaan, ik heb ook al contact met hem gehad :P
Hij zei op 2-11: "tomorrow afternoon in web" maar ik zie niks.

En ik zit al meer dan een maand met een kut telefoon, dus ik heb ook nogal haast :(
  woensdag 4 november 2015 @ 13:21:09 #201
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157312218
De tering wat is Ibuygou duur geworden. De Xiaomi mi Note (64gb) een paar maanden geleden vanuit hun EU shop voor ¤377 gekocht. Kost nu ¤467 euro.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_157319346
Mijn Oukitel K4000 is net verstuurd met Singapore post, twee ruim twee weken nadat hij verzonden had moeten worden. Nu nog 2-4 weken wachten ;(.
pi_157319425
Mensen hier waarbij het creditcard-probleem bij Paypal is opgelost? Wil morgen de Oneplus X aanschaffen en met dat CC gezeik gaat dat dus niet lukken.

Paypal op twitter komt ook niet met antwoorden.
pi_157320305
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:01 schreef Mdrop het volgende:
Mensen hier waarbij het creditcard-probleem bij Paypal is opgelost? Wil morgen de Oneplus X aanschaffen en met dat CC gezeik gaat dat dus niet lukken.

Paypal op twitter komt ook niet met antwoorden.
Je kunt altijd nog geld via Ideal op je account storten. Kost je 5 minuten extra, maar krijg je geen gezeur over een creditcard. ^O^
pi_157329144
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:01 schreef Mdrop het volgende:
Mensen hier waarbij het creditcard-probleem bij Paypal is opgelost? Wil morgen de Oneplus X aanschaffen en met dat CC gezeik gaat dat dus niet lukken.

Paypal op twitter komt ook niet met antwoorden.
Je merkt het vanzelf als je de betaling wilt doen. :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_157333136
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 07:57 schreef Albert86 het volgende:
Je merkt het vanzelf als je de betaling wilt doen. :P
Dat bleek vanmorgen en het ging goed, opvallend wel dat ik het 'oude' paypal scherm te zien kreeg ipv het nieuwe van de laatste dagen waar het dus mis ging.

Inmiddels ook via eBay weer kunnen betalen.
pi_157348093
Zoals het er naar uit ziet kan ik nog langer op mijn Mi4c wachten. Gedoe daar bij Gearbest zeg... man man man!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 5 november 2015 @ 22:21:35 #209
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157348576
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Zoals het er naar uit ziet kan ik nog langer op mijn Mi4c wachten. Gedoe daar bij Gearbest zeg... man man man!
Ik heb vanavond een refund bij PayPal aangevraagd. Bij die toko besteld ik nooit weer wat
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157348680
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb vanavond een refund bij PayPal aangevraagd. Bij die toko besteld ik nooit weer wat
Lekker dan... Ik geef ze nog tot maandag. Anders een hele dikke doei.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_157362839
Na 3 weken antwoord gehad op mijn vraag over de Redmi Note 2, volgens hun heeft die geen microSD? In ieder geval, daar bestel ik nooit wat. Crappy CS zegt veel.
pi_157362892
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:52 schreef Brecht35 het volgende:
Na 3 weken antwoord gehad op mijn vraag over de Redmi Note 2, volgens hun heeft die geen microSD? In ieder geval, daar bestel ik nooit wat. Crappy CS zegt veel.
Er is toch een Chinese versie zonder, en een Internationale versie met ofzo?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157362909
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

Er is toch een Chinese versie zonder, en een Internationale versie met ofzo?
Ik lees zoveel tegenstrijdige dingen dat ik er m'n vinger niet durf op te leggen. :P
pi_157366717
De Mi4C nu ongeveer een week in gebruik en ik ben er erg competent mee :)

Vooral de accu valt me erg mee. Met normaal gebruik kun je het toestel makkelijk 2 volle dagen gebruiken! Verder is hij lekker snel en heb ik nog geen haperingen of FC's meegemaakt.

Als je hem bestelt via Ibuygou staat er dus standaard al een Xiaomi.eu-rom op + is hij geroot. Dit laatste valt in eerste instantie niet op; er staat geen SuperSU geinstalleerd (en je krijgt ook niet automatisch een verzoek van een app om toegang te verlenen), maar je dient de apps handmatig toegang te geven via de app 'Veiligheid'.

Zit verder alleen nog een bugje in de downloadsnelheid in de Play Store. Hopelijk wordt dit nog door Xiaomi (of Xiaomi.eu) opgepakt:

http://54.243.194.135/thread-175385-1-1.html
  zaterdag 7 november 2015 @ 09:31:14 #215
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_157377073
Vraagje wat betreft de China telefoons..

Merken jullie tegenwoordig nog een verschil tussen bijv. een nieuwe Samsung en een smartphone uit China?

Daarmee doel ik vooral op kwaliteit en snelheid/specs..

Of is er nauwelijks verschil merkbaar?

Durf een bestelling (nog) niet goed aan..:@
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:25:02 #216
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157379061
Lol, de highend China phones vind ik persoonlijk zelfs beter dan een Samsung of een Apple. Niks geeft zoveel waar voor je geld als een Xiaomi mi Note pro, LETV One max of de Nubia Z9.

[ Bericht 4% gewijzigd door MisterJ.Lo op 07-11-2015 13:00:10 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:26:13 #217
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157379075
Overigens weg met on-screen knoppen. HTC heeft het ook door. Die rage mag van mij wel weer weg.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_157379251
Hoelang duurt het normaal gesproken voor ibuygou een telefoon opstuurt na betalen?

Gister kreeg ik een berichtje dat ze geen witte telefoons meer hadden, maar wanneer ik een zwarte ook wel zou willen, dat ie diezelfde dag nog zou versturen. Sowieso vaag, want hij vertelde me steeds dat er witte phones in (EU)stock waren, maar goed. Heb dan toch maar voor een zwarte gekozen, en vervolgens staat mijn bestelling nog steeds op payd ipv. on the way.

Weet niet of ik het nou zo'n geweldige shop vind...
pi_157379512
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens weg met on-screen knoppen. HTC heeft het ook door. Die rage mag van mij wel weer weg.

[ afbeelding ]
en nu nog weg met touch-knoppen, dan heb je tenminste weer een echte telefoon
  Moderator zaterdag 7 november 2015 @ 13:06:33 #220
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_157379604
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:00 schreef mschol het volgende:

[..]

en nu nog weg met touch-knoppen, dan heb je tenminste weer een echte telefoon
Draaischijf erop! En een hoorn!

Maar onscreen touch weg is wel een goed iets. Wat een pauperzooi vind ik dat.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_157379810
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:06 schreef dud0r het volgende:

[..]

Draaischijf erop! En een hoorn!
dat past zo lastig in mijn broekzak
quote:
Maar onscreen touch weg is wel een goed iets. Wat een pauperzooi vind ik dat.
true,
Touch knoppen wil ik weg omdat die de feedback bij indrukken missen, en de vibratie die je aan kan zetten voelt gewoon niet natuurlijk aan voor een knop..
een knop moet je fysiek in kunnen drukken, dat is een stukje feedback dat niet gesimuleerd kan worden
pi_157388229
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol, de highend China phones vind ik persoonlijk zelfs beter dan een Samsung of een Apple. Niks geeft zoveel waar voor je geld als een Xiaomi mi Note pro, LETV One max of de Nubia Z9.
Wat vind jij dan de beste high end china phone met max 5,2/5,3 inch scherm?
pi_157398700
quote:
Op vrijdag 6 november 2015 16:52 schreef Brecht35 het volgende:

Na 3 weken antwoord gehad op mijn vraag over de Redmi Note 2, volgens hun heeft die geen microSD? In ieder geval, daar bestel ik nooit wat. Crappy CS zegt veel.

0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:56 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ik lees zoveel tegenstrijdige dingen dat ik er m'n vinger niet durf op te leggen. :P
Er zijn 3 versies inderdaad, de (Chinese) TD, FDD en FDD Prime versie. De TD zou eigenlijk geen Europese 3G en 4G ondersteuning hebben, maar heeft deze wel. De TD en de FDD versie zijn dus helemaal gelijk. De Prime heeft daarbij 32GB t.o.v. 16GB intern en de processor/grafische chip is iets hoger geklokt.

Alle versies hebben een SD slot voor een kaart met een maximum van 32GB.
  zondag 8 november 2015 @ 13:54:47 #224
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_157399916
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Maxbet op 08-11-2015 13:59:27 ]
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_157405404
quote:
12s.gif Op zondag 8 november 2015 12:59 schreef dennisdebengel71 het volgende:

Alle versies hebben een SD slot voor een kaart met een maximum van 32GB.
Wel vreemd dat Gearbest bij z'n EU stock zegt van niet en dat ik al vaker gelezen heb dat de Europese versie het niet heeft?
  zondag 8 november 2015 @ 17:26:09 #226
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157405898
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:35 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Wat vind jij dan de beste high end china phone met max 5,2/5,3 inch scherm?
Ik ga volgend jaar waarschijnlijk een edge tot edge smartphone kopen. Als andere fabrikanten geen edge to edge uitbrengen dan haal ik de Nubia Z9. Je kunt nu al een Nubia voor ¤440 inclusief verzendkosten kopen. Volgend jaar (januari, februari) zal het nog goedkoper zijn.




[ Bericht 14% gewijzigd door MisterJ.Lo op 08-11-2015 17:32:44 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 8 november 2015 @ 21:44:36 #227
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_157413202
weet iemand iets zinnigs te zeggen over de DOOGEE Y100 Pro 4G LTE
nu 109 dollar (en 5 voor verzending) in EU stock. http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_188621.html?wid=3

Leek mij wel een aardige deal.

[ Bericht 1% gewijzigd door ADconvertor op 08-11-2015 21:50:43 ]
  zondag 8 november 2015 @ 22:34:11 #228
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_157415193
De Z9's OTA roept dat er een update is. Zal morgen de boel ff backuppen en upgraden.
Dat is wel fijner dan het gedoe met ROMs flashen waar ik me vroegah mee bezig hield.
Nu vond ik dat ook wel lachen, maar daar heb ik nu echt geen tijd voor/trek in meer...
Blijft een awesome foon. _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 8 november 2015 @ 22:35:54 #229
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157415248
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:34 schreef shiznuts het volgende:
De Z9's OTA roept dat er een update is. Zal morgen de boel ff backuppen en upgraden.
Dat is wel fijner dan het gedoe met ROMs flashen waar ik me vroegah mee bezig hield.
Nu vond ik dat ook wel lachen, maar daar heb ik nu echt geen tijd voor/trek in meer...
Blijft een awesome foon. _O_
Heb jij Google play kunnen downloaden zonder te rooten,flashen?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 8 november 2015 @ 22:44:06 #230
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_157415557
Da's een goeie vraag. Hoe zat dat ook weer. Ik had geen geluk met de standaard tooltjes e.d. . En toen kwam ik een XDA topic tegen ( http://forum.xda-develope(...)-z9-classic-t3130543 ) wat me dan weer wees op een samengesteld kitje van de user Cuoco92 ( https://www.facebook.com/cuoco92?_rdr=p ) waardoor ik eindelijk de root (zelfde soort PC tooltje eigenlijk) wist te krijgen. Z'n ROM heb ik niet geflashed, gewoon official gebleven. En TWRP recovery en gapps flashen was na de root geen probleem meer.

:P Dus toch misschien een beetje gepriel wel. :+ Maar daarvoor nu niet meer.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 8 november 2015 @ 22:51:43 #231
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157415853
Ik blijf het een klote streek vinden dat je al die moeite moet doen om fucking Google apps werkend te krijgen :r. Echt een nadeel van China phones. Niet gebruiksvriendelijk voor nieuwe users.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 8 november 2015 @ 23:31:22 #232
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_157417109
Al die telefoons hebben zo'n groot scherm.. Ik zoek een chinese smartphone met een scherm van maximaal 4.5 inch, is groot genoeg voor mij.

Iemand tips? Het liefst tussen de 100 en 150 euro
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  zondag 8 november 2015 @ 23:56:23 #233
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_157417647
En een Xiaomi Redmi 2 Pro dan? Met 4.7" kom je uit op meer keuze.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 9 november 2015 @ 00:48:43 #234
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_157418169
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Xiaomi Redmi 2 Pro
Hmm dat opent deuren! Hoe zit t met google play installeren op de redmi 2 pro?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  maandag 9 november 2015 @ 00:53:33 #235
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_157418200
En moet je bij EU warehouse ook belasting betalen als t pakketje onderschept wordt?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  maandag 9 november 2015 @ 01:31:33 #236
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_157418517
Heb m besteld, bij EU warehouse van gearbest voor 130 euro in totaal
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_157419402
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 17:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik ga volgend jaar waarschijnlijk een edge tot edge smartphone kopen. Als andere fabrikanten geen edge to edge uitbrengen dan haal ik de Nubia Z9. Je kunt nu al een Nubia voor ¤440 inclusief verzendkosten kopen. Volgend jaar (januari, februari) zal het nog goedkoper zijn.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar vind je die voor 440 dan? Ik vind het ook een interessante optie voor in januari.
pi_157423185
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:48 schreef Studeur het volgende:

[..]

Hmm dat opent deuren! Hoe zit t met google play installeren op de redmi 2 pro?
Staat er gewoon op als het goed is ;) Anders is dat redelijk simpel te flashen met een goede ROM van xiaomi.eu
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:53 schreef Studeur het volgende:
En moet je bij EU warehouse ook belasting betalen als t pakketje onderschept wordt?
Als hij écht uit de EU komt niet ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157423192
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157427118
Een graai uit wat pers berichten die ik dagelijks in mijn mail ontvang

ECOO E06
Dit toestel is de eerste die gaat komen met de MTK Helio P10 chipset. Verder beschikt het toestel over een 5,5-inch FullHD scherm en Android 6.0 out of the box. Daarnaast nog een metalen behuizing, USB type-C en op de achterkant een vingerafdruk scanner.


Elephone Facebook

Ulefone Be Touch 3
Na de eerste versie met toch wat problemen, een 2e poging en uiteindelijk een 3e poging zou je mogen verwachten dat het nu een keer in orde is. Wat je in dit toestel gaat vinden is vrijwel gelijk aan de Be Touch 2, alleen nu de MT6753 processor, en de batterij is kleiner? geworden naar 2550mAh i.p.v. de 3050mAh in de Be Touch 2. Naar mijn mening een nogal gekke keus omdat je wel te maken hebt met een 5,5-inch telefoon met een FullHD resolutie wat gewoon energie slurpt. Prijs zal $199,99 worden.


Website Ulefone

Oukitel K6000
Waar alle toestellen toch wel wat grotere accu's gaan krijgen doet Oukitel hier ook aan mee waar de K6000 ook staat voor 6000mAh. Het is daarnaast een toestel wat insteekt op het lagere segment wat je merkt aan het 5,5-inch HD scherm met de budget MT6735P 1.0GHz quadcore chipset. Wel 2GB werkgeheugen wat op zich best prima moet samengaan met elkaar. Ook ondersteuning voor snelladen met 9V/2A.

Los daarvan komen ze ook nog met een K10000 variant en dus 10.000mAh. Eind dit jaar / begin 2016. Maar omdat de K6000 wat eerder komt alvast een foto, presale zal 139,99 dollar zijn.

Website Oukitel
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157428985
Ik ben nieuw met chinaphones en aan het rondneuzen voor een vervanger voor mijn Samsung S4 mini en kwam vandaag deze tegen
http://www.elephonestore.(...)m-4gb-phone-nfc.html

Vraag is nu, kan iemand meer vertellen over de specs hiervan?
In de comments wordt al aangehaald over het type RAM geheugen etc?
pi_157432489
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:39 schreef PAAC het volgende:
Ik ben nieuw met chinaphones en aan het rondneuzen voor een vervanger voor mijn Samsung S4 mini en kwam vandaag deze tegen
http://www.elephonestore.(...)m-4gb-phone-nfc.html

Vraag is nu, kan iemand meer vertellen over de specs hiervan?
In de comments wordt al aangehaald over het type RAM geheugen etc?
tja. Die foon is nog geen eens uitgekomen en dan is het, vooral bij Elephone, altijd maar afwachten hoe dat gaat met een nieuw toestel. Dan heeft een xiaomi mi4c toch wat meer kwaliteit.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157435965
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 20:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

tja. Die foon is nog geen eens uitgekomen en dan is het, vooral bij Elephone, altijd maar afwachten hoe dat gaat met een nieuw toestel. Dan heeft een xiaomi mi4c toch wat meer kwaliteit.
Maar die heeft geen gorilla glass toch? (daar was mijn oog ook al op gevallen)
  maandag 9 november 2015 @ 21:54:40 #244
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157435999
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 20:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

tja. Die foon is nog geen eens uitgekomen en dan is het, vooral bij Elephone, altijd maar afwachten hoe dat gaat met een nieuw toestel. Dan heeft een xiaomi mi4c toch wat meer kwaliteit.
Elephone is echt specgeilers-bait he
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157436070
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 21:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Elephone is echt specgeilers-bait he
Jup, met de nieuwste specs binnen komen en zoveel mogelijks telefoons eruit pompen, af en toe zitten er best aardige toestellen tussen maar ik zou nooit een telefoon in de presale durven te kopen van ze. Ook die Vowney, een 2K resolutie, op een 5,5 inch scherm. Klinkt allemaal leuk maar ja, wat heb je eraan. Slurpt alleen energie, en die soc moet het allemaal maar aansturen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157436542
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 21:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Elephone is echt specgeilers-bait he
Gelukkig heb ik jullie O+

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jup, met de nieuwste specs binnen komen en zoveel mogelijks telefoons eruit pompen, af en toe zitten er best aardige toestellen tussen maar ik zou nooit een telefoon in de presale durven te kopen van ze. Ook die Vowney, een 2K resolutie, op een 5,5 inch scherm. Klinkt allemaal leuk maar ja, wat heb je eraan. Slurpt alleen energie, en die soc moet het allemaal maar aansturen.
Zo'n resolutie verbaasde me ook ja, vroeg me al af of je erg veel verschil zou merken dan...
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:47:30 #247
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157443973
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:08 schreef PAAC het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik jullie O+

[..]

Zo'n resolutie verbaasde me ook ja, vroeg me al af of je erg veel verschil zou merken dan...
Niet heel erg, behalve in je batterijduur dan ;)

Zou zeggen dat de meeste Elephone toestellen een voldoende score met hier en daar een uitschieter naar beneden en soms ook wel iets naar boven. Maar gemiddeld zijn het redelijke telefoons waar je niet té veel van moet verwachten.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157444199
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:47 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Niet heel erg, behalve in je batterijduur dan ;)

Zou zeggen dat de meeste Elephone toestellen een voldoende score met hier en daar een uitschieter naar beneden en soms ook wel iets naar boven. Maar gemiddeld zijn het redelijke telefoons waar je niet té veel van moet verwachten.
Ok, bedankt! :)

Ik kom zelf niet veel verder dan alleen specs bekijken en met geluk een kleine review op youtube, maar verder is er jammer genoeg weinig te vinden over die dingen...
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:09:03 #249
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157444262
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:04 schreef PAAC het volgende:

[..]

Ok, bedankt! :)

Ik kom zelf niet veel verder dan alleen specs bekijken en met geluk een kleine review op youtube, maar verder is er jammer genoeg weinig te vinden over die dingen...
Heb hier nu een Elephone M1 liggen, komt zeer binnenkort een review van hier op Fok! (in CHI) ;) Leuk gemiddeld toestel eigenlijk niet echt heel slechte puntjes. Al is de camera ook weer niet iets waar je héél erg blij van wordt.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157444418
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:09 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb hier nu een Elephone M1 liggen, komt zeer binnenkort een review van hier op Fok! (in CHI) ;) Leuk gemiddeld toestel eigenlijk niet echt heel slechte puntjes. Al is de camera ook weer niet iets waar je héél erg blij van wordt.
Dat is ook één van de lastige punten.
Ik kijk oa naar de Antutu score, maar die zegt jammer genoeg niets over de camera en de rest van de telefoon...

Maakt het verschil tussen Omnivision(Elephone M1) en bijvoorbeeld een Sony camera dan veel uit?
Of is dit afhankelijk van wat de maker ermee doet? (en dan bedoel ik niet van 8MP omtoveren naar 13MP mbv software zoals bij de Elephone M1, maar camera "orgineel" houden)
pi_157444472
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:18 schreef PAAC het volgende:

[..]

Dat is ook één van de lastige punten.
Ik kijk oa naar de Antutu score, maar die zegt jammer genoeg niets over de camera en de rest van de telefoon...

Maakt het verschil tussen Omnivision(Elephone M1) en bijvoorbeeld een Sony camera dan veel uit?
Of is dit afhankelijk van wat de maker ermee doet? (en dan bedoel ik niet van 8MP omtoveren naar 13MP mbv software zoals bij de Elephone M1, maar camera "orgineel" houden)
Het ligt er voor een erg groot gedeelte aan wat een fabrikant met een sensor doet. Je kan hele lekkere ingrediënten hebben voor een taart, maar als je de verkeerde verhoudingen gebruikt is hij niet te vreten.

Dat zie je ook bij de Sony IMX214 sensor, kan erg goed presteren in sommige toestellen maar ook bepaalde merken hadden het gewoon niet op orde. Langzamere focus en zulke grappen. Ook weleens meegemaakt dat een 8MP sensor beter was afgesteld en nettere foto's maakte dan een 13MP sensor. Kortom reviews checken / vergelijken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:23:11 #252
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157444526
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:18 schreef PAAC het volgende:

[..]

Dat is ook één van de lastige punten.
Ik kijk oa naar de Antutu score, maar die zegt jammer genoeg niets over de camera en de rest van de telefoon...

Maakt het verschil tussen Omnivision(Elephone M1) en bijvoorbeeld een Sony camera dan veel uit?
Of is dit afhankelijk van wat de maker ermee doet? (en dan bedoel ik niet van 8MP omtoveren naar 13MP mbv software zoals bij de Elephone M1, maar camera "orgineel" houden)
Ik kan dit niet op feitelijke data baseren maar dit maakt volgens mij wel uit. Wat ik zelf ervaren heb zijn de Ominision foto's toch iets minder getailleerd vergeleken met een zelfde MP bij Sony. Dit lees ik ook in veel reviews op internet dus ga er vanuit dat mijn 'zicht' klopt. Maar er spelen nog zo veel meer zaken dan alleen de sensor dat het ook weer niet zo is dat zelfde MP bij Sony beter is. De aansturende software, de lenzen etc spelen allemaal een rol.

Ik denk dat als er voor een wat duurdere Sony module gekozen wordt er vaak ook iets meer in zijn geheel geďnvesteerd wordt in het toestel en dus het 'totaal plaatje' uiteindelijk vaak beter is.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157446110
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:21 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het ligt er voor een erg groot gedeelte aan wat een fabrikant met een sensor doet. Je kan hele lekkere ingrediënten hebben voor een taart, maar als je de verkeerde verhoudingen gebruikt is hij niet te vreten.

Dat zie je ook bij de Sony IMX214 sensor, kan erg goed presteren in sommige toestellen maar ook bepaalde merken hadden het gewoon niet op orde. Langzamere focus en zulke grappen. Ook weleens meegemaakt dat een 8MP sensor beter was afgesteld en nettere foto's maakte dan een 13MP sensor. Kortom reviews checken / vergelijken.
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:23 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik kan dit niet op feitelijke data baseren maar dit maakt volgens mij wel uit. Wat ik zelf ervaren heb zijn de Ominision foto's toch iets minder getailleerd vergeleken met een zelfde MP bij Sony. Dit lees ik ook in veel reviews op internet dus ga er vanuit dat mijn 'zicht' klopt. Maar er spelen nog zo veel meer zaken dan alleen de sensor dat het ook weer niet zo is dat zelfde MP bij Sony beter is. De aansturende software, de lenzen etc spelen allemaal een rol.

Ik denk dat als er voor een wat duurdere Sony module gekozen wordt er vaak ook iets meer in zijn geheel geďnvesteerd wordt in het toestel en dus het 'totaal plaatje' uiteindelijk vaak beter is.
Gaat denk ik nog een lange tijd duren en veel reviews lezen voordat ik zeker weet wat mijn keuze wordt... Zolang het maar beter is dan mijn Samsung S4 mini :)

Verder nog een vraag, kunnen alle chinaphones gecombineerd worden met Vodafone?
Of gaat dit goed zolang de frequenties maar ondersteund worden? (dus niet dat een chinaphone niet zal werken alleen maar omdat ik een vodafone sim-kaart heb)
  dinsdag 10 november 2015 @ 12:59:24 #254
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157446423
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 12:41 schreef PAAC het volgende:

[..]

[..]

Gaat denk ik nog een lange tijd duren en veel reviews lezen voordat ik zeker weet wat mijn keuze wordt... Zolang het maar beter is dan mijn Samsung S4 mini :)

Verder nog een vraag, kunnen alle chinaphones gecombineerd worden met Vodafone?
Of gaat dit goed zolang de frequenties maar ondersteund worden? (dus niet dat een chinaphone niet zal werken alleen maar omdat ik een vodafone sim-kaart heb)
Heb hier ook Vodafone en nooit problemen gehad ;) (Voor 4G inderdaad even op de banden letten ;) ) Bij veel china phones moet je even de Android internet instellingen aanpassen (Security type PAP ipv niets)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:05:52 #255
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_157447879
Iemand ervaring met het terugsturen van telefoons? Heb uit het EU warehouse van Gearbest een telefoon besteld en ik wilde de bestelling na 1 dag annuleren, krijg ik veel te laat antwoord dat ie al verzonden is..
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_157448745
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:05 schreef Studeur het volgende:
Iemand ervaring met het terugsturen van telefoons? Heb uit het EU warehouse van Gearbest een telefoon besteld en ik wilde de bestelling na 1 dag annuleren, krijg ik veel te laat antwoord dat ie al verzonden is..
Ja, terugsturen. :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:22:15 #257
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_157450535
Hier is niet toevallig iemand die een gloednieuwe Xiaomi Redmi 2 Pro over wilt kopen?
Heb niet echt zin in dat gedoe met retourneren en zal dan ook wel lang op mn geld moeten wachten.

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_204055.html?wid=3
120 euro is ie van jou, incl verzendkosten via NL warehouse :D
Heb er 134 voor betaald in totaal.

Heb m alleen nog niet binnen :')
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:50:07 #258
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157451107



In het reviewgedeelte staat mijn gebruikservaring opgeschreven in een review over de Elephone M1.

CHI / [Reviews] Elephone M1 (5" Smartphone met vingerprint sensor)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157461511
Foutje, kan ik een post ook verwijderen????
pi_157461583
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:04 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Wel vreemd dat Gearbest bij z'n EU stock zegt van niet en dat ik al vaker gelezen heb dat de Europese versie het niet heeft?
Ik heb een paar sellers op ALiExpress gecheckt en daar staat bij iedere versie dat er een kaart t/m 32GB in gaat.

Ook op de Gearbest site, zowel bij de advanced als de standard edition. Er wordt geen Europese versie aangeboden zover ik kan zien. Als die er wel is laat de link maar zien dan.
pi_157467886
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:47 schreef dennisdebengel71 het volgende:

[..]

Ik heb een paar sellers op ALiExpress gecheckt en daar staat bij iedere versie dat er een kaart t/m 32GB in gaat.

Ook op de Gearbest site, zowel bij de advanced als de standard edition. Er wordt geen Europese versie aangeboden zover ik kan zien. Als die er wel is laat de link maar zien dan.
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_229219.html?wid=3

Hier had ik dus gevraagd of er microSD is.

Maar ik vertrouw Gearbest niet, ik heb hier iemand zien vertellen dat ie van EU besteld had, maar dat het alsnog uit China komt. Dan koop ik liever bij Banggood(China Warehouse weliswaar).

Iemand nog een andere optie? Ik heb geen ervaring met Aliexpress en altijd al goede ervaringen gehad met Banggood(op vlak van CS enzo.., Gearbest antwoordt na 2/3 weken...).
pi_157469694
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:01 schreef Onufriev het volgende:
Ik wacht met smart op mijn nieuwe telefoon, maar moet ik nog wat voorzorgmaatregelen nemen tegen de nieuwe USB type C? Is het handig om losse verloopstukjes te kopen voor op mn powerbanks en laders? Of kan ik beter wat nieuwe kabels aanschaffen?
  woensdag 11 november 2015 @ 16:53:33 #263
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157472146
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:01 schreef Onufriev het volgende:
Ik wacht met smart op mijn nieuwe telefoon, maar moet ik nog wat voorzorgmaatregelen nemen tegen de nieuwe USB type C? Is het handig om losse verloopstukjes te kopen voor op mn powerbanks en laders? Of kan ik beter wat nieuwe kabels aanschaffen?
Denk dat je gelukkiger af bent met een paar nieuwe kabeltjes. Maar een koppelstukje kan natuurlijk ook :) Heb zelf een koppelstukje thuis en 2 USB C kabeltjes onderweg :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157476564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Denk dat je gelukkiger af bent met een paar nieuwe kabeltjes. Maar een koppelstukje kan natuurlijk ook :) Heb zelf een koppelstukje thuis en 2 USB C kabeltjes onderweg :)
Idem hier; bestelling met twee kabels en een setje adapters on the way. Zo'n koppelstukje is zo klein dat het makkelijk in je portemonnee past ^O^
pi_157486292
Okay, ik wil dus de Redmi Note 2 aanschaffen, maar bij Banggood stond er gisteren "expected restock 13/11", nu "usally dispatched in 6-9 business days". Gewoon bestellen bij Banggood(waar ik sowieso een serieuze tijd mag wachten vooraleer het nog maar verstuurd is :') ) of een andere shop? Zoja, welke? Ik heb nog geen shop gevonden die een gelijkaardige prijs als die van BG geeft.

Met Aliexpress heb ik geen ervaring en ik betaal uitsluitend met Paypal(geen credit card ter beschikking).

Met de huidige horrorverhalen over Gearbest qua service wil ik me daar ook niet aan wagen.
pi_157486398
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:20 schreef Brecht35 het volgende:
Okay, ik wil dus de Redmi Note 2 aanschaffen, maar bij Banggood stond er gisteren "expected restock 13/11", nu "usally dispatched in 6-9 business days". Gewoon bestellen bij Banggood(waar ik sowieso een serieuze tijd mag wachten vooraleer het nog maar verstuurd is :') ) of een andere shop? Zoja, welke? Ik heb nog geen shop gevonden die een gelijkaardige prijs als die van BG geeft.

Met Aliexpress heb ik geen ervaring en ik betaal uitsluitend met Paypal(geen credit card ter beschikking).

Met de huidige horrorverhalen over Gearbest qua service wil ik me daar ook niet aan wagen.
Ik heb even gevraagd bij de EU-manager van ibuygou wat de prijs daar zal zijn en of ze hem dus in Spanje hebben liggen. Laat je wel weten als ik wat hoor.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157486460
ik zit te twijfelen om mijn jiayu G4A te vervangen, dit keer 1 waarbij ik geen problemen met installeren van apps heb (continue ruimte problemen door de rare verdeling van ruimte):
internal storage van 1,48GB en phone storage van 26GB, waarbij ik geen of nauwelijks apps op de phone storage kan installeren

Wat zijn tegenwoordig een beetje de populaire toestellen? (het liefst ~4,8" scherm

[ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 12-11-2015 09:52:54 ]
pi_157486830
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:27 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb even gevraagd bij de EU-manager van ibuygou wat de prijs daar zal zijn en of ze hem dus in Spanje hebben liggen. Laat je wel weten als ik wat hoor.
Banggood-man van Fok ging me ook al iets laten weten, alvast bedankt voor de moeite. :)
  donderdag 12 november 2015 @ 11:17:00 #269
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157488357
Het succes is Ibuygou naar hun hoofd gestegen, tering wat zijn zij duur geworden in de paar maanden tijd. Dat wordt een andere webshop zoeken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_157488385
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:57 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Banggood-man van Fok ging me ook al iets laten weten, alvast bedankt voor de moeite. :)
Heb al bericht van hem en op zich wel gunstige prijzen. Als het goed is gaan ze dit nog updaten op hun website.

16GB versie kost 193 dollar inc. shipping vanuit Spanje
32GB versie kost 211 dollar inc. shipping vanuit Spanje.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157488504
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb al bericht van hem en op zich wel gunstige prijzen. Als het goed is gaan ze dit nog updaten op hun website.

16GB versie kost 193 dollar inc. shipping vanuit Spanje
32GB versie kost 211 dollar inc. shipping vanuit Spanje.
Dan waag ik het er liever op om er eentje uit China te halen. :P Bedankt voor de moeite.
pi_157488631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:24 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Dan waag ik het er liever op om er eentje uit China te halen. :P Bedankt voor de moeite.
Snap ik, zou ik ook doen tenzij je hem snel in huis moet hebben. Wat ik zag is Banggood veruit de goedkoopste, 157 dollar als je het goed doet voor het 32GB model van de note 2.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157488694
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

Snap ik, zou ik ook doen tenzij je hem snel in huis moet hebben. Wat ik zag is Banggood veruit de goedkoopste, 157 dollar als je het goed doet voor het 32GB model van de note 2.
157 dollar?
http://www.banggood.com/X(...)tphone-p-992914.html

Met kortingscodes raak ik daar zelfs nog niet. :P

Edit: Ahja coupons combineren, was het al ff vergeten. :')
pi_157488755
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:33 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

157 dollar?
http://www.banggood.com/X(...)tphone-p-992914.html

Met kortingscodes raak ik daar zelfs nog niet. :P

Edit: Ahja coupons combineren, was het al ff vergeten. :')
Cashbackxl, dan xmas06 ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 12 november 2015 @ 12:14:46 #275
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157489388
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_157494541
Cashbackxl deed het niet, xmas06 had ik al gebruikt, maar foknlbg gaf me toch nog een leuke korting. :)

Ik kijk net wel even in m'n Orders, en daar staat er "Untracked" terwijl ik toch wel echt voor Air Parcel Register gekozen heb...Even BG mailen..
pi_157494604
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:59 schreef Brecht35 het volgende:
Cashbackxl deed het niet, xmas06 had ik al gebruikt, maar foknlbg gaf me toch nog een leuke korting. :)

Ik kijk net wel even in m'n Orders, en daar staat er "Untracked" terwijl ik toch wel echt voor Air Parcel Register gekozen heb...Even BG mailen..
Waarom BG mailen als hier gewoon Webcare is van een Nederlandse medewerker van Banggood :)?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157494627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom BG mailen als hier gewoon Webcare is van een Nederlandse medewerker van Banggood :)?
Ahja, kan ik ook doen. Dom van me. :P

Ik heb uiteindelijk ¤158,24 betaald overigens.
  donderdag 12 november 2015 @ 18:09:22 #279
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_157495802
Oke, geen Gearbest meer voor mij.

Na 1 dag wou ik een bestelling cancellen, krijg ik veel te laat antwoord dat hij al verzonden is. Dus ik vraag of ik hem terug kan sturen, draaien ze er eerst omheen door me een paar dollar op mn GB account aan te bieden :')

Vervolgens vraag ik duidelijke instructies om hem terug te sturen, hebben ze al meer dan 24 uur niet geantwoord.

Had express shipping voor 5 euro gekozen maar de tracking code werkt op geen enkele site. Dus moet nog zien wanneer ik hem echt krijg. Hopelijk morgen of zaterdag.

Nu al bijna een hele week bezig zonder duidelijk antwoord gekregen te hebben.

Voordat ik mn geld eenmaal terug heb zal nog wel langer duren. Gelukkig een potentiele koper hier op FOK! gevonden.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  CHI shopkeeper vrijdag 13 november 2015 @ 02:46:33 #280
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157505868
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:59 schreef Brecht35 het volgende:
Cashbackxl deed het niet, xmas06 had ik al gebruikt, maar foknlbg gaf me toch nog een leuke korting. :)

Ik kijk net wel even in m'n Orders, en daar staat er "Untracked" terwijl ik toch wel echt voor Air Parcel Register gekozen heb...Even BG mailen..
Hoi, er staat 'untracked' in je besteloverzicht omdat de telefoon nog niet verzonden is. Zodra die hier de deur uitgaat krijg je per mail automatisch je trackingcode.
Volgens de productmanager krijgen we trouwens vandaag een nieuwe voorraad, dus ik verwacht dat je telefoon vandaag of morgen naar je wordt verzonden. ;)
pi_157506720
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 02:46 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, er staat 'untracked' in je besteloverzicht omdat de telefoon nog niet verzonden is. Zodra die hier de deur uitgaat krijg je per mail automatisch je trackingcode.
Volgens de productmanager krijgen we trouwens vandaag een nieuwe voorraad, dus ik verwacht dat je telefoon vandaag of morgen naar je wordt verzonden. ;)
Ah, bedankt voor de info! :)
pi_157510532
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Denk dat je gelukkiger af bent met een paar nieuwe kabeltjes. Maar een koppelstukje kan natuurlijk ook :) Heb zelf een koppelstukje thuis en 2 USB C kabeltjes onderweg :)
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:59 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Idem hier; bestelling met twee kabels en een setje adapters on the way. Zo'n koppelstukje is zo klein dat het makkelijk in je portemonnee past ^O^
Nog tips voor kabels? Ik heb thuis een zooitje bagger-laders, dus die vervang ik gewoon voor zo'n Anker of Blitzwolf, maar dan moet ik ook wat degelijke kabels hebben uiteraard.

[ Bericht 5% gewijzigd door Onufriev op 13-11-2015 12:53:58 ]
pi_157510642
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:46 schreef Onufriev het volgende:

[..]

woensdag 11 november 2015 19:59 schreef GuitarJJ het volgende:[/b]

[..]

Idem hier; bestelling met twee kabels en een setje adapters on the way. Zo'n koppelstukje is zo klein dat het makkelijk in je portemonnee past ^O^
Nog tips voor kabels? Ik heb thuis een zooitje bagger-laders, dus die vervang ik gewoon voor zo'n Anker of Blitzwolf, maar dan moet ik ook wat degelijke kabels hebben uiteraard.
[/quote]
Ik heb twee blitzwolf kabels onderweg (microusb) dus zal wel even een reviewtje schrijven als die binnen zijn. Waren ook best betaalbaar met 2,99 dollar. Voordeeltje ook dat het niet uitmaakt hoe je hem erin stopt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157510974
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb twee blitzwolf kabels onderweg (microusb) dus zal wel even een reviewtje schrijven als die binnen zijn. Waren ook best betaalbaar met 2,99 dollar. Voordeeltje ook dat het niet uitmaakt hoe je hem erin stopt.
Sorry, maar ik snap het niet. Je hebt geen USB-C, maar het maakt alsnog niet uit hoe je hem erin stopt? En heb je ook kleine(re) kabels voor je powerbanks?
pi_157511055
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:03 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Sorry, maar ik snap het niet. Je hebt geen USB-C, maar het maakt alsnog niet uit hoe je hem erin stopt? En heb je ook kleine(re) kabels voor je powerbanks?


Hier kan je het wel op zien ;)

linkje
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157513361
Ik heb net een invite gekregen voor een OP2, liefhebbers?
pi_157514270
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier kan je het wel op zien ;)

linkje
Is helaas weer preorder op banggood. Ik wil er ook nog wel een paar halen, ben benieuwd of dat double sided net zo goed werkt als een normale connector.
pi_157518497
Waar kan ik de mi4c bestellen in EU warehouse want zag em gister niet bij ibuygou staan in eu warehouse.
  zaterdag 14 november 2015 @ 05:29:02 #289
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_157537905
Mijn Doogee DG2014 is deze week helaas overleden. Dikke barsten in scherm helaas. Was er best erg tevreden over. Iemand een tip voor een nieuwe chinees met goede bang for buck verhouding?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_157538395
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:29 schreef hmmmz het volgende:
Mijn Doogee DG2014 is deze week helaas overleden. Dikke barsten in scherm helaas. Was er best erg tevreden over. Iemand een tip voor een nieuwe chinees met goede bang for buck verhouding?
Nog even meedoen met de prijsvraag en hem misschien gratis krijgen ;)
CHI / [WIN] Chinaphone Bluboo Xtouch

Maar anders is het we handig om ook wat meer te weten over wat je zoekt, formaat / budget / etc.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157573617
Dit weekend ook mijn nieuwe Mi4c kunnen gebruiken. Ben erg tevreden over de snelheid van de telefoon, het gebruik van apps, maar ook in het wisselen van alle apps. Ook vind ik het scherm er goed uit zien, en blij dat ik niet voor de Nexus 5X heb gekozen, want qua scherm vind ik dit wel maximaal.

Ik heb geen verstand van rooten en ROM's (daarom ook via iBuygou besteld) maar er is ook weinig van te merken. Er stonden wat Chinese apps op, maar die kon ik gewoon verwijderen. Ik kreeg een melding dat MIUI 5.11.12 beschikbaar was, dus die heb ik gelijk maar geďnstalleerd.

Minpuntje is dat je al je apps zels weer moet downloaden, en dan heb je ook nog pech met die bug die er voor zorgt dat je niet met je maximale download snelheid alles kan binnenhalen. Verder vind ik het jammer dat alle apps op het homescreen staan. Iedereen wil toch gewoon een paar vensters met favoriete appes en wat widgets, en een menu-knop voor een lijst met alle apps?
Nu heb ik een homescreen met een klok en wat favoriete apps, dan een paar widgets, en de volgende paar schermen alle apps door elkaar heen. Misschien maar Apex Launcher gebruiken wat GuitarJJ postte.

Ander nadeel vind ik sommige notificaties, volgens mij geďnspireerd op dat van iPhones. Je krijgt van die rode cijfers bij de icoontjes van sommige apps (bijvoorbeeld Whatsapp en Facebook) in plaats van bovenin een notificatie, maar ik moet nog even kijken of ik dat kan veranderen.
  zondag 15 november 2015 @ 18:46:55 #292
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_157573930
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nog even meedoen met de prijsvraag en hem misschien gratis krijgen ;)
CHI / [WIN] Chinaphone Bluboo Xtouch

Maar anders is het we handig om ook wat meer te weten over wat je zoekt, formaat / budget / etc.
5 inch en verder niet al te duur. Zolang alles maar goed en vloeiend loopt.
Die Bluboo xTouch is wel interessant alleen ben ik een beetje huiverig met pre-sales. Zie toch liever wat echte reviews en reacties van users voordat ik een telefoon koop. Zeker met de vaak matige support.

Doogee x5 pro zou voor mij ook prima zijn. Bellen, internetten, whatsapp, mail, agenda, untappd en vivino is het enige wat ik echt gebruik.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_157576258
Redmi Note 2 is verstuurd, m'n Xiaomi oortjes(die ik al ervoor besteld had) nog steeds niet.
  zondag 15 november 2015 @ 20:41:14 #294
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157579315
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nog even meedoen met de prijsvraag en hem misschien gratis krijgen ;)
CHI / [WIN] Chinaphone Bluboo Xtouch

Maar anders is het we handig om ook wat meer te weten over wat je zoekt, formaat / budget / etc.
niet gratis toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157579396
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 20:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

niet gratis toch?
Hoezo niet? Als je wint krijg je hem gewoon opgestuurd.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 15 november 2015 @ 20:45:25 #296
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157579555
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Als je wint krijg je hem gewoon opgestuurd.
Omdat ze veel op zoek zijn naar reviewers hebben ze een speciale actie opgezet voor deze doelgoep waarbij je de telefoon voor $99 kan kopen in ruil voor een review. De volledige voorwaarden voor deze actie vind je op de Bluboo website.

Dat bracht me in verwarring :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157579752
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 20:45 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Omdat ze veel op zoek zijn naar reviewers hebben ze een speciale actie opgezet voor deze doelgoep waarbij je de telefoon voor $99 kan kopen in ruil voor een review. De volledige voorwaarden voor deze actie vind je op de Bluboo website.

Dat bracht me in verwarring :)
Kan ik me voorstellen, maar er gaat er dus 1 via FOK! gratis naar de winnaar vanuit China zonder voorwaarden of weet ik het ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157596706
Iemand die mij kan helpen met mobiele verbindingen? Ik weet dat 4g een lastig punt is bij de mi4c ivm met de beschikbare banden, maar ik had dit in Leeuwarden wel verwacht grotendeels.
Maar het grootse probleem is dat ik ook niet eens 3g verbinding heb. Het staat wel in mijn menubalk, tele2 3g, maar ik heb gewoon geen internetverbinding zeggen de apps.
  maandag 16 november 2015 @ 13:32:54 #299
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157597502
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 12:52 schreef Onufriev het volgende:
Iemand die mij kan helpen met mobiele verbindingen? Ik weet dat 4g een lastig punt is bij de mi4c ivm met de beschikbare banden, maar ik had dit in Leeuwarden wel verwacht grotendeels.
Maar het grootse probleem is dat ik ook niet eens 3g verbinding heb. Het staat wel in mijn menubalk, tele2 3g, maar ik heb gewoon geen internetverbinding zeggen de apps.
Heb hier een Mi4c die ook maar matig 4G pakt, maar eigenlijk altijd anders wel 3G. Ik zou eerst proberen een factory-reset, daarna eventueel een andere rom Xiaomi.eu bijvoorbeeld (isntallatie is echt eenvoudig).

Ook even checken of je alle instellingen van je mobiel internet goed gezet hebt (Even Android instellingen van je provider opzoeken).
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157600860
Even een kleine opmerking in verband met de Xiaomi Redmi Note 2, hij wordt verkocht in verschillende kleuren, maar de knopjes op de zijkant zijn bij elke kleur gewoon wit. Dus als je een gele wilt(welke ik in eerste instantie wou),

Voorbeeldje:
http://www.ebay.com/itm/S(...)XLI1vDL7M-xmhkfM1JZg

Edit: Waarom post ik dit? Omdat je enkel de zwarte en de witte kan kopen.

Edit2: Xiaomi logo is wel niet legit op die link die ik gaf, hmmpf(logo Xiaomi is bij de Note 2 witachtig en niet zwart).
pi_157601221
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:59 schreef Brecht35 het volgende:
Even een kleine opmerking in verband met de Xiaomi Redmi Note 2, hij wordt verkocht in verschillende kleuren, maar de knopjes op de zijkant zijn bij elke kleur gewoon wit. Dus als je een gele wilt(welke ik in eerste instantie wou),

Voorbeeldje:
http://www.ebay.com/itm/S(...)XLI1vDL7M-xmhkfM1JZg

Edit: Waarom post ik dit? Omdat je enkel de zwarte en de witte kan kopen.

Edit2: Xiaomi logo is wel niet legit op die link die ik gaf, hmmpf(logo Xiaomi is bij de Note 2 witachtig en niet zwart).
De knopjes zijn niet wit, maar grijs. Alsof het ijzer moet voorstellen zeg maar. Waarschijnlijk zitten die knopjes ook vast binnenin de housing. Maar daar ben ik niet zeker in.
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')