abonnement Unibet Coolblue
pi_156500186
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:32 schreef Knijpflesje het volgende:

[..]

Die van mij zijn begin 20. Maar licht het aan mij of moet alles tegenwoordig "snel"? Ik ben al meer dan 2 jaar samen met mijn vriend maar we denken nog niet aan samenwonen gezien we liever een huis kopen dan huren. Maar ik zie mensen die al na 1-2 maanden samenwonen enzo.
Disse ook begin 20..

Maar je ziet het meer in de ''lagere bevolking''. Mijn ''hoogopgeleide'' vrienden zijn pas met kinderen begonnen toen alles stabiel was. Vaste relatie, goede woning, financieel alles oké.
pi_156500597
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:32 schreef Knijpflesje het volgende:

[..]

Die van mij zijn begin 20. Maar licht het aan mij of moet alles tegenwoordig "snel"? Ik ben al meer dan 2 jaar samen met mijn vriend maar we denken nog niet aan samenwonen gezien we liever een huis kopen dan huren. Maar ik zie mensen die al na 1-2 maanden samenwonen enzo.
Ach, tegenwoordig...
Hier elkaar in mei leren kennen, in juli op vakantie, in september een huis gekocht, in november gaan wonen, in juli (het jaar erop dus) zwanger, in maart eerste kind geboren.

Dat kind is inmiddels 14, we zijn 13 jaar getrouwd en er zijn nog 3 kinderen bijgekomen.

Oh ja, we zijn natuurlijk wél van de lagere sociale klasse, dat wel.
Don't you love her madly?
pi_156500715
quote:
Word nou wel eens tijd dat ze de middellandse zee gaan verleggen en die varkens eens gaan plat bombarderen en een mega krater maken zodat we van die varkens af zijn word eindelijk eens wakker en laat al die zogenaamde vluchtelingen niet meer binnen
-O-
pi_156500786
quote:
18s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

-O-
Goede argumentering, samenhang en interpunctie wel :')
nee, jij dan!
  woensdag 30 september 2015 @ 17:01:54 #255
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_156500827
quote:
18s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

-O-
Vandaag is bekend geworden dat in mijn woonplaats asielzoekers opgevangen gaan worden (noodopvang voor max 5 dagen). Ik zit vol smart te wachten op een facebookbericht hierover, oh oh, de vorige keer toen dit onderwerp ter sprake kwam (dat er mogelijk opvang zou komen) waren de achterlijke reacties niet van de lucht. En dat zijn dan stadsgenoten :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_156501051
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:50 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ach, tegenwoordig...
Hier elkaar in mei leren kennen, in juli op vakantie, in september een huis gekocht, in november gaan wonen, in juli (het jaar erop dus) zwanger, in maart eerste kind geboren.

Dat kind is inmiddels 14, we zijn 13 jaar getrouwd en er zijn nog 3 kinderen bijgekomen.

Oh ja, we zijn natuurlijk wél van de lagere sociale klasse, dat wel.
Ik woonde ook binnen twee weken samen hoor.

Ik bedoelde er mee te zeggen; mensen die die nadenken bij de gevolgen van een kind krijgen. Ze zitten zelf in de bijstand/schuldsanering/bewind, en dan tóch willens en wetens een kind op de wereld zetten in zo'n situatie. Dat vind ik niet oké.
pi_156501092
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:50 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ach, tegenwoordig...
Hier elkaar in mei leren kennen, in juli op vakantie, in september een huis gekocht, in november gaan wonen, in juli (het jaar erop dus) zwanger, in maart eerste kind geboren.

Dat kind is inmiddels 14, we zijn 13 jaar getrouwd en er zijn nog 3 kinderen bijgekomen.

Oh ja, we zijn natuurlijk wél van de lagere sociale klasse, dat wel.
voor ieder succesverhaal zijn er 9 verhalen met een andere afloop.
pi_156501269
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:10 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik woonde ook binnen twee weken samen hoor.

Ik bedoelde er mee te zeggen; mensen die die nadenken bij de gevolgen van een kind krijgen. Ze zitten zelf in de bijstand/schuldsanering/bewind, en dan tóch willens en wetens een kind op de wereld zetten in zo'n situatie. Dat vind ik niet oké.
Nee, dát was hier niet aan de orde. Maar ik denk dat het ook niks met tegenwoordig te maken heeft (wat niet jouw argument was).
Don't you love her madly?
pi_156501293
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:12 schreef Platina het volgende:

[..]

voor ieder succesverhaal zijn er 9 verhalen met een andere afloop.
Ik bedoelde er eigenlijk alleen maar mee te zeggen dat het niet perse iets van tegenwoordig is :)
Don't you love her madly?
pi_156501389
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:20 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nee, dát was hier niet aan de orde. Maar ik denk dat het ook niks met tegenwoordig te maken heeft (wat niet jouw argument was).
Nee oké, maar in deze tijd is het niet verantwoord meer, vind ik.
pi_156501855
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Vandaag is bekend geworden dat in mijn woonplaats asielzoekers opgevangen gaan worden (noodopvang voor max 5 dagen). Ik zit vol smart te wachten op een facebookbericht hierover, oh oh, de vorige keer toen dit onderwerp ter sprake kwam (dat er mogelijk opvang zou komen) waren de achterlijke reacties niet van de lucht. En dat zijn dan stadsgenoten :')
Oeh...dan had je gisteren Brielle moeten zien op facebook..
Man man.

Als je dochter/ vrouw vermoord/ verkracht is, is er 80% kans dat het een bekende van het slachtoffer is.

Dat is altijd wel een leuk feit om ze mee om de oren te slaan
Hell To The Liars
  woensdag 30 september 2015 @ 17:55:45 #262
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_156501952
Ah, het bericht is geplaatst en de eerste reactie is er!
quote:
M*** P*** moet dat echt
Vind ik leuk · Beantwoorden · 9 min.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_156502089
mijn penis :') ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_156502144
quote:
18s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

-O-
Mijn facebook 40% van de dag. Of van een onofficiële website met een eigen mening geen nieuwssite... "Alle ellende die Europa staat te wachten....."
pi_156502802
quote:
15s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:59 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Goede argumentering, samenhang en interpunctie wel :')
hier nog zo een
quote:
goedemiddag beste facebookvriend/innen wij hadden in onze keuken een soort rook ontwikkeling wij waren samen de grote ijskast aan het ontdooien en a mijn lieve vrouw was de groentelade aan het schoonmaken en eenmaalschoon had ze die op het elektrik fornuis gezet en per ongeluk tijdens het schoonmaken van de ijskast er tegen aan gestoten waardoor het fornuis aan ging dus de plastic groentelade begon te roken dus snel handelen en het is goed gekomen dus een nieuwe groente lade bestelt bij bosch onderdelen en vrijdag waar kan plaatsen aldus deze dag a en ik a wensen al onze facebookvriend/innen een fijne woensdag avond toe mvg a
  Moderator woensdag 30 september 2015 @ 18:42:23 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156502842
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

hier nog zo een

[..]

Goed verhaal. Lekker duidelijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_156503040
pi_156503088
Haha _O_
pi_156503104
quote:
Heerlijk
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_156503229
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Heerlijk
Dit zie ik zovaak bij die acties, dan ben ik echt van; RESEARCH, maar als ik het zeg dan ben ik lullig. Haha en ja het is geweldig alle like en deel acties hebben dit.
  Spellchecker woensdag 30 september 2015 @ 18:58:30 #271
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 30 september 2015 @ 19:12:05 #272
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_156503636
quote:
^O^
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_156504408
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:21 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik bedoelde er eigenlijk alleen maar mee te zeggen dat het niet perse iets van tegenwoordig is :)
Ah op die fiets. Misschien is het tegenwoordig zichtbaarder vanwege fb.
pi_156512151
quote:
Held _O_
nee, jij dan!
pi_156521480
quote:
385 likes ook. :')

Eindelijk eens iemand die hier eens iets over zegt, die jankverhalen bij een like, share & win actie!

Soms wordt erom gevraagd: "Vertel waarom jij dit moet winnen!" Maar heel vaak is de opdracht alleen maar "like & share" en dan nog komt er ongevraagd een hele bende van die jankverhalen van mensen die denken dat ze meer kans maken. :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')