abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 september 2015 @ 10:42:16 #1
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_155890938
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ronderotonde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bottoms_up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KapiteinCupcake
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fien10
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Felinecat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mazou
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SmallishBear
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sam1993
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Saarah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gridjuh
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: BobbyMcGee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ikke_84
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Svane & Ela!

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 50% gewijzigd door Stroopwafelmeisje op 07-09-2015 13:57:46 ]
pi_155891593
Och Deadly_kiss :* Wandelen of een stuk fietsen helpt hier ook altijd heel veel, bij voorkeur op een rustige plek in de natuur. Dan kan ik alles overdenken en tegelijk waaien m'n gedachten met de wind mee. Ook elke week een paar keer een (half)uurtje wandelen (of fietsen, net wat je fijner vindt) is heel goed voor je lichaam, je geest en je gezondheid/gewicht. Ik zie dat je ook al zolang aan het proberen bent... Ik kan me zo voorstellen dat je er dan (soms) helemaal doorheen zit ;( Hele dikke knuffel :*
pi_155891868
Deadly-kiss, wat naar! En jullie zijn al lang bezig, ik kan me heel goed voorstellen dat je dan zulke gedachten krijgt! Knuf! Hopelijk lukt het om snel weer een positieve mindset te krijgen, en dat jullie droom in vervulling mag gaan! :*

ela: joepie! Je streep wordt steeds meer streep! Doe maar door met je toverstokjes-glitter-strepen-dust!

Schreef ik hier vrijdag nog dat ik geen dingetjes voel, nou, dat is nu wel anders... De hele zaterdag het gevoel dat ik ongesteld werd, en dat kan echt nog niet. Dat gevoel heb ik nu nog steeds een beetje. En lage rugpijn, en gevoelige boobs. Ergens denk ik dat ik het me inbeeld en wil ik er niet te veel aandacht aan besteden, want stel je voor dat het allemaal inderdaad niet echt is. Maar aan de andere kant hoop ik (en stiekem verwacht ik dat ook, hoe stom dat ook klinkt...) dat het wel eens raak zou kunnen zijn. En als ik dan de verhalen hier lees en aan mijn zus en zwager denk (mijn enige zus, die vanwege allerlei medische oorzaken jaren op een kindje heeft moeten wachten en die nu een wolk van een zoon hebben dankzij icsi), voelt dat heel arrogant en hoop ik dat iedereen snel streepjes plast, zonder langdurige trajecten en zo. :*
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 12:03:56 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155892637
Nazil wat vreemd dat je nog steeds met een witte test zit :? Ben je vaker onregelmatig ongesteld? Ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt want die onzekerheid is vooral slopend! :*

Och Deadly, ik snap dat je er even doorheen zit :* Maar probeer de negatieve spiraal te doorbreken: ga weer verder met afvallen, dan kun je weer trots op jezelf zijn en zie je het allemaal weer wat positiever in :) En het is echt geen kwestie van het verdienen hoor, bij sommigen duurt het helaas wat langer.

Mijn lichaam doet ook raar. Al dagen last van tetten en vruchtbaar slijm maar niks te zien aan de ovulatietesten en mijn temp -O- Die bleef sinds mijn menstruatie boven de 37 :? Vandaag een halve graad lager en weer vruchtbaar slijm dus denk dat de eisprong er nu écht aan zit te komen *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155893697
Mag mijn NOD in de OP naar 30 september?
Warempel, een drempel.
  maandag 7 september 2015 @ 13:16:24 #6
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155894162
Jammer dat de testen nog niet echt duidelijker zijn MaJo! Ik hoop toch dat je eisprong er snel aan komt, en dat jullie die natuurlijk goed kunnen benutten.

Rot Lunamatic dat je test negatief is terwijl je lijf wat anders zegt. Maar je zit nog voor je NOD he meid. FINGERS CROSSED!
** vandaag je NOD! Zwanger zijn kan ook zo voelen als een komende menstruatie. Zet m op!
Ik hoop dat je 2 streepjes piest. :s)

Fuchsia, lijkt me ook lastig om tussen al dat vrolijke gebabbel te moeten zitten over babies en zwanger zijn.
Ik hoop op een mooie baby voor jou in de nabije toekomst. (Heel brutaal, hoe ver was je toen je zwangerschap verkeerd ging?) :*

Elamalino, Mooi he van die dubbele strepen op je test. En het dan nogsteeds niet geloven. Hihi. In mei heb jij lekker een baby’tje in je armen. Jeeejj! O+

Ikke, wel lekker aan de klus geweest? Ik hoop zo op een postieve testen regen de aankomende weken…

Mooi gevoel he Mamiemoe. Zulke grote kleine geheimpjes. Heerlijk. Krijg spontaan weer dat fijne gevoel in mijn buik. ^O^

Sterkte Aventura!

Getsie Nazil, nogsteeds een witte test. Witte testen zijn zoooo stom! :N Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Maar je hebt dus wel duidelijke zwangerschapsverschijnselen?

Sterkte Deadly kiss. Voelt zo erg als falen, heb je zo je best gedaan, en nu is het weer door je vingers geslipt. Ik sluit me aan bij Ela.

Piekie, ik heb dezelde verschijnselen als jij! Een beetje dan. Hoewel ik zelf denk dat het tussen mijn oren zit hoor. Ook heb ik last van heel veel plassen, en soms zure oprispingen. Verder pukkeltjes en vette huid. Ook kon ik van het weekend maar niet lekker zitten op de bank. Heb ik wel vaker, maar had gewoon last van mijn rug. Ik heb steeds een kramp gevoel in mijn lies zeg maar. Ohh en van het weekend een broodje appelstroop. GETVERDEMME! Was echt niet lekker. Nu zei mijn vriend dat hij het ook een apart smaakje vond hebben, maar het smaakte voor mij naar metaal en vis. En ik hou echt niet van vis. :{

Nog een weekje wachten op mijn NOD. Het wordt spannend!
pi_155894921
We hebben gelijk NOD knifty. :P

Zou vandaag weer met werken beginnen na mans vakantie. Buikkramp. Yay voor hondenkruikjes en je eigen tijd indelen. O+
  maandag 7 september 2015 @ 14:02:32 #8
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155895245
Ohhh Cygne! Spannend.
Ben jij er goed in om niet te testen voor je NOD?
Ik kan veel dingen heel erg goed.
Maar geduld staat niet echt in mijn lijst van goede eigenschappen. 8)7
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 14:21:58 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155895684
Cygne is toch juist ongesteld geworden gezien de kruikopmerking of snap ik het niet goed? :?

Gezien het slijm wat er bij mij nu loskomt verwacht ik vandaag wel echt een positieve ovulatietest _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155895762
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:21 schreef MaJo het volgende:
Cygne is toch juist ongesteld geworden gezien de kruikopmerking of snap ik het niet goed? :?

Gezien het slijm wat er bij mij nu loskomt verwacht ik vandaag wel echt een positieve ovulatietest _O-
Haha nee, gewoon buikgriep. :P
Knifty, niet echt moeite mee. Als t aan mij lag zou ik helemaal niet testen maar dat moet van de gyn ivm met n eerdere bbz.
  maandag 7 september 2015 @ 14:24:53 #11
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155895763
Haai majo, ik heb volgende week mijn nod, en cygne schrijft dat zij m dan ook heeft.
Dus wellicht nu kramp van innesteling? Zo bedacht ik het tenminste. :-)
  maandag 7 september 2015 @ 14:25:27 #12
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155895780
Ohhh haha. Buikgriep
Minder fijn meid. Beterschap
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 14:28:08 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155895831
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 14:24 schreef Cygne het volgende:

[..]

Haha nee, gewoon buikgriep. :P
Knifty, niet echt moeite mee. Als t aan mij lag zou ik helemaal niet testen maar dat moet van de gyn ivm met n eerdere bbz.
Oh oeps :@ Beterschap :*

quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:24 schreef kniftyhooker het volgende:
Haai majo, ik heb volgende week mijn nod, en cygne schrijft dat zij m dan ook heeft.
Dus wellicht nu kramp van innesteling? Zo bedacht ik het tenminste. :-)
Helemaal over die NOD opmerking heen gelezen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 7 september 2015 @ 15:19:12 #14
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155896834
Oh Heftig zeg Cygne!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Majo, wanneer ga je testen of je eitje komt?
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 16:02:27 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155897766
Ik test elke dag voor mijn ei :P (moet ook van het ziekenhuis). Ik hoop op een knaller *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 7 september 2015 @ 16:38:33 #16
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155898636
Ik hoop het ook majo!!
pi_155898874
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:19 schreef kniftyhooker het volgende:
Oh Heftig zeg Cygne!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Majo, wanneer ga je testen of je eitje komt?
De kans is nu groter, zo'n 10 % en volgens de gynaecoloog helpt mn translocatie ook niet echt mee. :')

Ik kreeg toen een lichte bloeding vlak voor nod, had ik nooit dus getest en positief. Ik ging uit van weer een vroege miskraam maar de testen liepen op toen n echo bij de vk waar een lege baarmoeder te zien was. In het ziekenhuis bleek de zwangerschap in de eileider te zitten. Bij de volgende zwangerschap moeten we dus eerst bekijken of de zwangerschap op de goede plek zit zodat we als t weer op de verkeerde plek zitten de andere eileider wel kunnen behouden.
pi_155898945
MaJo ik duim voor een knaller, ik gun het je zo!

Misschien heb ik het gemist, maar had Gridjuh nog een tweede test gedaan? Ik zit nog steeds te duimen dat die positief is; kon er niets over terugvinden en ik ga altijd uit van geen nieuws - goed nieuws :)
pi_155900184
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:16 schreef kniftyhooker het volgende:

Getsie Nazil, nogsteeds een witte test. Witte testen zijn zoooo stom! :N Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Maar je hebt dus wel duidelijke zwangerschapsverschijnselen?
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:03 schreef MaJo het volgende:
Nazil wat vreemd dat je nog steeds met een witte test zit :? Ben je vaker onregelmatig ongesteld? Ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt want die onzekerheid is vooral slopend! :*
Ja ik vind het ook raar. Vorige cyclussen waren 28-28-35 dagen. En de laatste keer voelde ik al wel een week lang dat het er aan zat te komen zeg maar. Nu heb ik in mijn hoofd ook echt het idee dat ik niet meer ongesteld word.
Ik ben afwisselend misselijk, last van de rug (vorige cyclus ook al, dat was echt pijn wegpuffen toen), emotioneel etc.
Ik heb alleen niet het idee dat er nog twee streepjes komen als het er niet is na 38 dagen. Ik denk dat mijn lichaam gewoon kapot is. Dr zal ook eens iets goed gaan :{
pi_155902654
Egopost...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warempel, een drempel.
pi_155902859
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 19:12 schreef Ronderotonde het volgende:
Egopost...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik mij voorstellen, ergens wel fijn nieuws dat de vruchtbaarheid gewoon goed is!
  maandag 7 september 2015 @ 19:29:35 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155903151
Ach, ik zit op cyclusdag 69. Het kan altijd erger :P
  maandag 7 september 2015 @ 19:31:05 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155903197
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 19:12 schreef Ronderotonde het volgende:
Egopost...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen egopost hoor!
Geen heel goede uitslag, maar in ieder geval weet je dat er 'iets' is. En jullie hebben gewoon wel kans, alleen dan iets minder.
pi_155903391
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:29 schreef Aventura het volgende:
Ach, ik zit op cyclusdag 69. Het kan altijd erger :P
En dat is nu een beetje waar ik zo bang voor word. Je hoort zo veel verhalen hier van lange cyclussen enzo.... Je vergeet een beetje dat het ook snel goed kan gaan.

En sm die vandaag tot 3x toe over kleinkinderen begon hielp ook niet.
pi_155903769
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 19:31 schreef Aventura het volgende:

[..]

geen egopost hoor! B
Geen heel goede uitslag, maar in ieder geval weet je dat er 'iets' is. En jullie hebben gewoon wel kans, alleen dan iets minder.
Ja, dat laatste vat het goed samen. Het geeft wat meer rust, en dat is fijn. Mijn man moet er nog wat langer over nadenken of hij direct verder wil met onderzoek of nog zelf blijven proberen, en dat is ook prima. We zitten volgens mij behoorlijk op 1 lijn dus dat komt wel goed...
Warempel, een drempel.
pi_155904092
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 19:49 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Ja, dat laatste vat het goed samen. Het geeft wat meer rust, en dat is fijn. Mijn man moet er nog wat langer over nadenken of hij direct verder wil met onderzoek of nog zelf blijven proberen, en dat is ook prima. We zitten volgens mij behoorlijk op 1 lijn dus dat komt wel goed...
Kan mij voorstellen dat het rust geeft. Je hebt eindelijk een reden 'waarom'.
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 20:30:55 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155904995
Fijn dat er een uitslag is rotonde, zekerheid ie echt zo fijn! Wel balen natuurlijk dat het niet helemaal goed is maar het klinkt wel als een uitslag waarmee er nog van alles kan!

Ik vind het alleen wel gek dat jullie de uitslag al zo snel hebben terwijl wij 2 weken moesten wachten?

Nazil ik snap je heel goed, mijn lichaam zit me ook veel tegen en heb er daarom weinig vertrouwen in, dat is echt een rotgevoel -O- hopelijk heb je snel meer zekerheid!

Aventura mijn record is 100 dagen dus het kan nog erger :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155907145
Raar he MaJo? Zal wel per ziekenhuis verschillend zijn... Met jouw ervaring in het achterhoofd vond ik het ook erg snel. Aan de andere kant was het ziekenhuis bij ons totaal niet berekend op dit type onderzoek, als je wist wat voor geklooi met potjes we gehad hebben. :')
Warempel, een drempel.
pi_155908097
Kusje kroel voor de witte testen, bloed, onzekerheid en wachten op NOD :*

Ronderotonde, fijn dat jullie uitslagen hebben waar jullie iets mee kunnen.

quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:16 schreef kniftyhooker het volgende:
Fuchsia, lijkt me ook lastig om tussen al dat vrolijke gebabbel te moeten zitten over babies en zwanger zijn.
Ik hoop op een mooie baby voor jou in de nabije toekomst. (Heel brutaal, hoe ver was je toen je zwangerschap verkeerd ging?) :*
Ja het is ook heel tegenstrijdig met hoe gesprekken normaal gaan, want dan vind ik dat allemaal reuze interssant en ben altijd half hyper als mensen vertellen dat ze zwanger zijn enzo :') Dus dat gaat heel erg tegen mijn natuur in om mij wat afzijdig te houden van dat soort gesprekken.
Ik was 10,5 week zwanger toen het mis ging begin juli. En is niet brutaal hoor ;)

Hier aankomende week NOD. Omdat ik niet precies weet hoe mijn cyclus nu loopt na de miskraam, weet ik niet precies wanneer ik bloed kan verwachten, volgens m'n app morgen al. Maar ik ga niet eerder testen als donderdag, mits er niet eerder bloed is. Zeg ik nu heel stoer :+
pi_155918252
Nazil wat naar dat je je zo zwanger voelt terwijl de testen wit blijven! Dat lijkt me een stuk vervelender dan alleen een lange cyclus hoor, je lijf houdt je nu zo voor de gek! Ik zit nu op dag 39 en ik heb nog helemaal niet getest :'). Ik vergeet het gewoon, en ik voel me totaal niet zwanger. Morgen toch maar even doen voor de zekerheid. Ik hoop toch zo dat het nu weer eerder doorbreekt dan de vorige keer! Dan durf ik er wel op te vertrouwen dat het langzaam maar zeker goed komt.

Zaterdag zijn we op kraambezoek geweest (kindje was al 2 maanden oud) en toen mijn man hem vasthield viel hij in slaap. Zo leuk om te zien! En mijn man zei later dat hij het heel leuk vond, en hij steeds meer vertrouwen krijgt dat hij een goede vader zal zijn. O+

Rotonde, wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Ik had nog nooit gehoord van te plakkerig zaad. Heel fijn ook dat jullie op één lijn zitten samen :Y
  Moderator dinsdag 8 september 2015 @ 11:11:28 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155918690
Spierwitte test gisteravond :? Ik hoop nu eigenlijk dat mijn eisprong gewoon geweest is en dat mijn lichaam het goed aangevoeld heeft. Zit nu op dag 18 dus dan zou het wel heel laat worden -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:58:35 #32
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155922331
Sjees Cygne, wat K&* dat de kans nu nog groter is.
Ik heb ergens anders ook wel eens gelezen over een translocatie.
Je hebt het dubbel op, niet eerlijk! :(

Ronderotonde, helemaal niet ego hoor! Iedereen mag toch posten en ergens wel of niet op reageren toch?
Fijn dat je nu iets hebt waar jullie wat mee kunnen gaan doen. Wat jullie ook mogen beslissen, het is zo prettig als je op een lijn kan zitten met iets als dit. Getting stronger! *;

Echt he nazil, Sommige sm’s zijn zooo blegh!
Die van mij vroeg een maandje geleden ook of ik misschien zwanger was.
Ik had een jurk die niet mooi mijn buik afkleede en ik dronk gulzig van mijn wijn.
Wat denkt ze nou! Zeg toch ook niet over haar of ze dr verstand kwijt is ofzo!? o|O

Fuchsia, Jeetje, dan was je al op een kwart! Zo stom!
Wel fijn dat jullie zo snel weer verder mochten met proberen.
Ik hoop op een dubbel dekker voor je (op de test dan he!!)
En niet gaan testen voor donderdag! Dan test ik niet voor maandag. Deal?

Ohhh wat een smelt moment BMG! Tuurlijk zal hij een goede vader zijn voor jullie kindje.
Wat anderen ook mogen zeggen. Het is jullie kindje en jullie doen het zoals jullie willen.
Dat zag ik ook met mijn vriend.
Hij wist niet zo goed wat ie nou met zon klein babietje moest doen, dus lekker op de borst en aan de haartjes ruiken en aaien. Nu stoeien ze zich een breuk in de rondte.
Echt, komt goed, je groeit er vanzelf in. Lekker cliche! Haha. Maar wel waar.

Vreemd Majo dat je test nu wit was! Heb je wel je ei kunnen benutten?
Hoop het zo!

Ik ga op mijn handen zitten en niet testen tot maandag.
Tot aan gister was ik overtuigd dat het wel eens raak kon zijn. Gister had ik ineens nergens meer last van.
Vanmorgen ineens roze met afvegen… nu wordt het dus spannend! Zo een 5 dagen voor mijn NOD.
Ik had het bij mijn dochter ook een paar dagen voor mijn NOD, dus ik heb hoop.
Al zou ik het wel heel achterlijk vinden als het al in een keer raak is.
Mijn vriend heeft zich er totaal niet in verdiept hoe het allemaal werkt. De schat. O+
Vraagt: nu ben je zwanger toch? Want we hebben toch goed gedaan met je ei enzo toch?
Heb je zin in augurken of iets anders?
Lekker, zo een onnozel ding.
pi_155926745
Spannend kniftyhooker! Dan is het lang wachten tot je nod...

Ik zit nu een dag na mijn nod, maar heb nog niet weer durven testen... vorige maand werd ik drie dagen later alsnog ongesteld, en ik blijf het gevoel hebben dat dat nu ook weer gaat gebeuren, wegens mijn emotionele buien en inmiddels ook zeurend gevoel in onderbuik...
pi_155927046
Knifty t was erg lief bedoeld van mijn sm, maar ja, ze weet gewoon niet dat we er mee bezig zijn en het moment met die witte test een paar uur ervoor was lullig. S avonds moest ik er gewoon om janken, had haar zo graag verteld dat ik wel zwanger was :'( ze heeft wel een lichtpuntje verdiend, ze gaat scheiden.
pi_155932930
Wow BobbyMcGee, wat een geduld :O

Stom Majo _O_

Lunamatic, mijn duimen draaien voor 2 streepjes!

Nazil, dat is gewoon niet leuk nee!

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:58 schreef kniftyhooker het volgende:
Fuchsia, Jeetje, dan was je al op een kwart! Zo stom!
Wel fijn dat jullie zo snel weer verder mochten met proberen.
Ik hoop op een dubbel dekker voor je (op de test dan he!!)
En niet gaan testen voor donderdag! Dan test ik niet voor maandag. Deal?
Ja deal! Ik heb hier geen zwangerschapstesten meer in huis en morgen geen tijd om ze te halen, dus dat komt helemaal goed hier :+

En jouw onnozele man :') O+
pi_155933435
Nog steeds niets....voor het eerst sinds 2 jaar dat mijn menstruatie uitblijf zo lanf duurt... :'(
pi_155933607
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:41 schreef gridjuh het volgende:
Nog steeds niets....voor het eerst sinds 2 jaar dat mijn menstruatie uitblijf zo lanf duurt... :'(
Heb je al opnieuw getest?
pi_155933915
Ja gridjuh, heb je al opnieuw getest? Wat een onzekerheid en spanning!
  Moderator dinsdag 8 september 2015 @ 23:50:54 #39
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155937995
Spannend knifty, zou wel bijzonder zijn als het al zo snel raak is! Was dat de vorige keer ook zo.

We hebben mijn ei sowieso goed benut :9 sowieso een beetje om de dag in de week van de eisprong :)

Gridjuh wat frustrerend zeg! Geen positieve test en ook niet ongesteld is echt slopend :(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 9 september 2015 @ 09:12:48 #40
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155941303
Hi Luna, Ja het lijkt lang wachten he. Sommige dames moeten nog langer wachten, dus dan valt het in het niet.

Ohh Nazil, wat verdrietig voor je sm. Ook voor je man/vriend natuurlijk. Sterkte meis!

Gridjuh, Stom dat je nu zo in onzekerheid zit. Heb je voor jezelf een vaste datum in gedachten, zoals, als ik op dag 45 niet positief test, dan ga ik naar de HA?

Majo, Ja de vorige keer was het ook snel raak, al de 2e ronde.
Ik heb nu wel wat meer bloedverlies dan bij mijn dochter heb ik zo het idee, maar dat weet ik niet meer zeker. Nog een paar daagjes en dan hebben we hier een dubbele strepen regen dames!
pi_155941354
Gridjuh, ik ben ook heel benieuwd of je al opnieuw hebt getest :*
pi_155941623
Wat een vreemde situatie Gridjuh! Ik hoop voor je dat er toch twee streepjes verschijnen binnenkort :*

Ik heb vanmorgen getest en zoals verwacht was de test negatief. Nu dus echt wachten op mijn menstruatie. Dag 40 and counting..
  woensdag 9 september 2015 @ 09:36:13 #43
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155941645
Wachten op iets waarop je niet zit te wachten is STOM! o|O
  woensdag 9 september 2015 @ 11:01:48 #44
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_155943125
Ook hier even een egopost...
Na 1,5e week oplopende klachten (krampjes, na een paar dagen misselijk, pijnlijke borsten, rugpijn, moe) ineens vanacht na de seks bruinige afscheiding en vanmorgen wat lichtrood slijm.
|:( ;( ik ben t echt zo zat :').
Zit nu in ronde 18, op dag 23/ 9 of 10 dpo (goede:mooie eisprong gemonitord met echo's)
Man is ook nog net vertrokken voor 3 dagen motortocht en heb zo met een vriendin en kersverse baby afgesproken in de stad (die alleen maar kan zeuren over hoe zwaar ze t toch wel niet heeft met dr baby)....

Dikke :* voor de rest van de dames hier en nog een *O* voor de strepen die ik voorbij zag komen.
  woensdag 9 september 2015 @ 11:23:15 #45
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155943537
Sproetje, Dat hoeft niet gelijk wat te betekenen he.

Die vriendin zit ook in een hele andere wereld, maar toch vind ik ook dat ze niet moet klagen.
Dan had ze er maar niet aan moeten beginnen. (of is dat heel gemeen dat ik dat zeg) :@
Het is ook niet altijd rozengeur en manenschijn, maar genieten moet je wel kunnen van je kindje, ookal doe je geen oog dicht, heb je kloven van hier tot tokio, kun je niets voor jezelf doen omdat de baby altijd bij je wil zijn blah blah blah.
Tuurlijk, ik klaag ook wel eens, maar ik zeg dat we het wel goed hebben, maar dat het altijd beter kan. :Y
  woensdag 9 september 2015 @ 13:14:37 #46
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155945558
Klagende mensen zijn nooit leuk (al betrap ik me er zelf ook heel vaak op :@ |:( ). Maar denk ook wel dat je er extra op gaat letten en diegene na een tijdje al niet meer weet dat het zo zwaar was.

Vriendin klaagde tijdens de zwangerschap heel veel en voor haar was het ook heel zwaar. Toen de kleine geboren was en niet direct ging slapen, had ze het daar heel zwaar mee en werd er volop geklaagd. Nu weten ze er beide niets meer van en "viel het wel mee".
Denk dat hetzelfde gaat met de geboorte; tijdens is het heel zwaar maar zodra het over is en je kindje hebt ben je alle pijn weer vergeten. ;)

Maar kan me de ergernissen goed voorstellen hoor Sproetje :* Wachten is sowieso altijd stom. Het duurt altijd te lang.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 15:48:44 #47
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155948899
Ik heb echt een hekel aan negatieve mensen en dus ook aan klagen :@ tuurlijk mag je af en toe klagen maar alleen maar klagen komt me snel mijn neus uit :X

Gisteren weer een duidelijkere streep op de ovutest, misschien komt de knalstreep dan toch nog. Zit morgen op dag 20 dus met een luteale fase van 12 dagen zou dat kloppen (de vorige keer was mijn cyclus 34 dagen).

Ik denk dat ik een blaasontsteking te pakken heb -O- snel aan de cranberrysap en hopen dat ik het er snel weer uitplas :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155951746
Gisteren had ik idd getest, hartstikke wit (1 streep) ik weet niet zo goed wat ik moet nu
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 17:29:45 #49
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155951848
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 17:27 schreef gridjuh het volgende:
Gisteren had ik idd getest, hartstikke wit (1 streep) ik weet niet zo goed wat ik moet nu
Helaas kun je niets anders dan afwachten ben ik bang. Hopen dan maar dat je snel ongesteld wordt, dan heb je gewoon weer een nieuwe kans!

Hoe is het trouwens met je schoonvader?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155952005
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 17:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Helaas kun je niets anders dan afwachten ben ik bang. Hopen dan maar dat je snel ongesteld wordt, dan heb je gewoon weer een nieuwe kans!

Hoe is het trouwens met je schoonvader?
Wel oké
Nag 4 weken niet meer auto rijden rn over 6 weken starten met de revalidatie
pi_155956644
Jammer Gridjuh... Op welke dag zat je ook alweer nu?
pi_155956961
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:20 schreef Nazil het volgende:
Jammer Gridjuh... Op welke dag zat je ook alweer nu?
38 normaal altijd op 30...
  woensdag 9 september 2015 @ 20:46:16 #53
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155957365
Gridjuh fijn dat het beter met hem gaat!
Stom dat de test wit was. }:|
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 21:16:18 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155958374
Hier eindelijk een positieve ovulatietest *O* Zag dat het vorige keer ook op de 19e dag was, daardoor krijg ik wel weer meer vertrouwen in mijn lichaam :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155958393
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:32 schreef gridjuh het volgende:

[..]

38 normaal altijd op 30...
Dan lopen we aardig gelijk op. Ik zit op 40 nu. Stom is dat hé ;( en niks dat je kan doen, hoe frustrerend.

MaJo jeeej :) dat is wel fijn nieuws!
pi_155960357
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:16 schreef MaJo het volgende:
Hier eindelijk een positieve ovulatietest *O* Zag dat het vorige keer ook op de 19e dag was, daardoor krijg ik wel weer meer vertrouwen in mijn lichaam :D
Goed nieuws! Fijn!

Hier alles rustig. Ik kwam er net achter dat mijn NOD tijdens een 14 uur durende vlucht is :'). Dubbel hopen dat het deze keer raak is ;).
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 22:14:29 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155960602
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:08 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Goed nieuws! Fijn!

Hier alles rustig. Ik kwam er net achter dat mijn NOD tijdens een 14 uur durende vlucht is :'). Dubbel hopen dat het deze keer raak is ;).
Oeh waar ga je heen? O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155961342
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:16 schreef MaJo het volgende:
Hier eindelijk een positieve ovulatietest *O* Zag dat het vorige keer ook op de 19e dag was, daardoor krijg ik wel weer meer vertrouwen in mijn lichaam :D
Ah, fijn, ligt het bedje van zaad al klaar? ;) veel plezier in elk geval! :9
pi_155961419
Ik had vandaag een heeeel licht innieminie tweede streepje!... Ik weet eigenlijk niet of ik het me nou inbeeld, dus hou nog even een slag om de arm. Heb natuurlijk geen extra tests meer in huis en ben morgen hele dag op pad... Ik hoop dus dat ik het goed gezien heb en dat het vrijdag een wat duidelijker streepje is...

[ Bericht 0% gewijzigd door lunamatic op 10-09-2015 07:27:05 ]
pi_155961528
Oh wat spannend lunamatic! Wanneer zou je ongesteld moeten worden?
pi_155961753
Lunamatic spannend! Ik duim met je mee.

Nou, op dag 40 lijkt het er op dat de sluizen zijn opengezet. Ik deed een zachte 'jeej' toen ik het zag. Mijn lichaam doet het nog O+
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 22:58:26 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155961878
Oeh luna ik ga voor je duimen!!!

quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:37 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ah, fijn, ligt het bedje van zaad al klaar? ;) veel plezier in elk geval! :9
Haha ja dat ligt het zeker :9 Nu nog even vriend zover zien te krijgen om nog even te klussen :9~

quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:52 schreef Nazil het volgende:
Lunamatic spannend! Ik duim met je mee.

Nou, op dag 40 lijkt het er op dat de sluizen zijn opengezet. Ik deed een zachte 'jeej' toen ik het zag. Mijn lichaam doet het nog O+
Wat fijn! Ik herken dat goed, liever ongesteld dan die vreselijke onzekerheid. En ongesteld zijn betekent ook weer een nieuwe kans!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155965570
Hoi! Ik ben terug. :') cyclusdag 1 vandaag. En ik wil hier snel weer weg hoor. Boeeee.
pi_155965578
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:44 schreef BobbyMcGee het volgende:
Oh wat spannend lunamatic! Wanneer zou je ongesteld moeten worden?
Afgelopen maandag, denk ik. Ik heb geen ovulatietests gebruikt dus ik weet het niet op de dag precies.

Op naar de volgende ronde Nazil. Ik hoop dat je deze maand meer geluk zal hebbben!

Svane, wat jammer! Ik hoop dat je hier snel weer weg bent.
pi_155965583
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 07:21 schreef Svane het volgende:
Hoi! Ik ben terug. :') cyclusdag 1 vandaag. En ik wil hier snel weer weg hoor. Boeeee.
;( heeft t nu doorgezet?
Hopelijk is drie keer scheepsrecht en heb je snel een plakker :*
pi_155965607
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 07:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

;( heeft t nu doorgezet?
Hopelijk is drie keer scheepsrecht en heb je snel een plakker :*
Ja, het zet vanaf vanmorgen helemaal door. Op zich beter dan dat niemandsland maar ik ben ook voor gewoon snel een goeie derde poging!
pi_155965730
Svane :*
pi_155966163
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 07:21 schreef Svane het volgende:
Hoi! Ik ben terug. :') cyclusdag 1 vandaag. En ik wil hier snel weer weg hoor. Boeeee.
:*
pi_155966240
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:40 schreef lunamatic het volgende:
Ik had vandaag een heeeel licht innieminie tweede streepje!... Ik weet eigenlijk niet of ik het me nou inbeeld, dus hou nog even een slag om de arm. Heb natuurlijk geen extra tests meer in huis en ben morgen hele dag op pad... Ik hoop dus dat ik het goed gezien heb en dat het vrijdag een wat duidelijker streepje is...
Ohh ontzettend spannend! Veel plezier vandaag en hopelijk is er ergens een momentje dat je een nieuwe test in kan slaan voor morgen :*
pi_155966256
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 07:21 schreef Svane het volgende:
Hoi! Ik ben terug. :') cyclusdag 1 vandaag. En ik wil hier snel weer weg hoor. Boeeee.
Poeh.. Ik hoop dat je ook snel weg mag hier, en dan vooral weg mag blijven.. Wel 'fijn' dat het bloeden nu heeft doorgezet en je lichaam het zelf in ieder geval netjes opruimt :* Hopen dat je lichaam je cyclus ook weer gewoon meteen lekker oppikt. Ik blijf op je wachten in z&g <3
pi_155966423
Met de negatief wordende tests was ik nog best zen, maar dat is nu met al dat bloed vind ik het toch niet zo leuk. :+

Ik kijk echt naar zwangeren met zo'n bewonderenswaardige blik, hoe hebben ze dat in godsnaam voor elkaar gekregen! Gewoon echt zwanger een hele termijn vol! O+
pi_155967111
Fuchsia, hoe is het bij jou? Begint nu ook spannend te worden toch! Ik duim zo hard! O+
pi_155967416
Ah Svane, wat jammer dat je weer terug moest :* ik hoop dat het je lukt om weer zo snel zwanger te raken, en dat je dan gewoon 9 maanden zwanger blijft.
  donderdag 10 september 2015 @ 09:58:33 #74
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_155967506
Svane :*

Luna spannend!

Mijn lijf besluit nog maffer te doen... Met afvegen telkens niks, gisteravond een mini speldenknopje rood in n verbandje, en vanmorgen met afvegen weer niks op een beetje lichtbruin slijm na.. Snap er niks meer van :')
Afwachten wat dit weer wordt dus
pi_155968093
Sproetjes, in combinatie met je vorige post, klinkt het heel erg als of het van een innesteling kan komen. Ik duim voor je!
  donderdag 10 september 2015 @ 10:47:58 #76
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_155968510
Ik hoop t zo! Maar ik houd meer rekening mee dat gewoon niet zo is. Vriendin die HA assistente is zei "ah joh gewoon een weekje afwachten en dan testen, weet je meteen of t nodig is of niet" :')

T wachten opzich zou ik niet eens erg vinden, maar meer de onzekerheid icm met mn werk. Zodra ik een positieve test heb wil ik namelijk mijn werkzaamheden per direct veranderen, en niet onnodig risico lopen en wachten tot 12 weken bijv voor t bekend te maken/stoppen met werkzaam heden. (Wat veel collega's wel doen, maar dat is hun keuze) Bekendmaken hoeft van mij helemaal niet meteen, behalve bij mijn directe leidinggevende, maar ander werk doen wel haha.
pi_155969291
Lunamatic, wat spannend! Ik duim voor een donkerder streepje morgen!

Svane ;( Dat je maar snel echt door mag stromen maar Z&G :*

Ook spannend bij sproetjes! Als het nodig is om ander werk te doen zo gauw je zwanger bent, snap ik helemaal dat je het snel wilt weten. ik denk nu wel dat je mega gevaarlijk werk doet

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:34 schreef Svane het volgende:
Fuchsia, hoe is het bij jou? Begint nu ook spannend te worden toch! Ik duim zo hard! O+
Niks spannends hoor lieverd. Ik was Koos internetloos, maar dinsdagavond laat gaan bloeden -O- In combinatie met werkstress, moe door een drukke dag, hormonen en 2 zwangerschapsaankonidgingen in mijn naaste omgeving, zorgde dit voor een lichte :') huilbui. Ik schaam mij vervolgens voor mijn eigen reactie en de zwarte, negatieve kronkels in mijn hoofd :@ maar dat hoort niet echt in dit topic

On the bright side: mijn cyclus is niet stuk *O* Keurig op de voorspelde dag ongesteld geworden! Zonder dit topic had ik dat denk ik een stuk minder kunnen waarderen!
  donderdag 10 september 2015 @ 11:35:54 #78
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_155969455
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 11:26 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Lunamatic, wat spannend! Ik duim voor een donkerder streepje morgen!

Svane ;( Dat je maar snel echt door mag stromen maar Z&G :*

Ook spannend bij sproetjes! Als het nodig is om ander werk te doen zo gauw je zwanger bent, snap ik helemaal dat je het snel wilt weten. ik denk nu wel dat je mega gevaarlijk werk doet

[..]

Niks spannends hoor lieverd. Ik was Koos internetloos, maar dinsdagavond laat gaan bloeden -O- In combinatie met werkstress, moe door een drukke dag, hormonen en 2 zwangerschapsaankonidgingen in mijn naaste omgeving, zorgde dit voor een lichte :') huilbui. Ik schaam mij vervolgens voor mijn eigen reactie en de zwarte, negatieve kronkels in mijn hoofd :@ maar dat hoort niet echt in dit topic

On the bright side: mijn cyclus is niet stuk *O* Keurig op de voorspelde dag ongesteld geworden! Zonder dit topic had ik dat denk ik een stuk minder kunnen waarderen!
Ondanks dat je er eigenlijk niet op zit te wachten (wie wel hier) indd toch wel fijn dat je cyclus het weet doet! Maar de huilbui is begrijpelijk!

En je mag me pm'en voor t werk als je heel nieuwsgierig bent haha ;)
Niet mega gevaarlijk overigens! Maar niet geheel zonder risico's haha
  donderdag 10 september 2015 @ 11:39:03 #79
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155969508
Majo, lekker aan de klus meid!
Ik duim voor jullie. Zet m op! Enne, plezier maken is ook belangrijk he. ^O^

Gala, ga je met je partner vliegen? Misschien een goede reden om je aan te sluiten bij de miles high club. _O-

Luna!!!! Jaaa streepjes!!!! Ik hoop dat het duidelijker wordt de komende paar dagen.
Zou het stof van Ela dan echt geholpen hebben hier?
Ik heb nog wel wat testen liggen hoor hier. Kan er zo een langs brengen als je in de buurt woont/werkt. (Omstreken Amsterdam) *O*

Nazil, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Wel rot dat het niet raak is, maar je kunt weer verder.
Chocolaatje? :*

Hey Svane, jammer dat je terug moest komen. Volgende ronde is het vast weer raak en wordt het een mooie plakker.

Spannend Sproetje! Ik denk hetzelfde als Ela.
Ik heb ook zo nu en dan een bruine veeg, meestal rood. Vandaag al de 3e dag en ook wat kramp. Mijn mensturatie kan het niet zijn want die verwacht ik maandag pas. Ik had het ook toen ik zwanger was van mijn dochter, hoewel ik mij niet goed kan herinneren of het toen ook zo erg was.
Wat voor werk doe je?

Fuchsia, fijn dat je cyclus niet stuk is!

Dames, wie van jullie heeft ook zo een menstruatie achtige kramp gehad met een beetje bloed een week voordat het echt moest beginnen? Dinsdag dacht ik dat het de innesteling zou zijn, maar nu twijfel ik toch enorm! Vandaag heb ik ook zo nu en dan krampjes, en een soort van tintelend gevoel daar down under (nee 50 shades lees ik niet op dit moment :+ ). Weird!!!
  donderdag 10 september 2015 @ 11:42:59 #80
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_155969584
Knifty ik heb ook al een week menstruatie achtige krampjes en steekjes terwijl ik rond dit weekend pas ongesteld moet worden, en sinds gisteren dus een beetje bloed/bruin/slijm whatever...

Werk gooi ik liever niet hier openbaar op forum maar pm kan altijd :)
pi_155969973
Svane weer terug -O- , niet leuk!Hopelijk snel een plakker voor jou!

Nazil Fijn dat je nu duidelijkheid hebt, al had je liever andere duidelijkheid gehad... Op naar een nieuwe ronde!

Lunamatic een voorzichtig streepje! Morgen hopelijk een duidelijkere!

Sproetjes spannend! op naar een vroege herfststreepjesregen deze en volgende week!

Fuchsia, joepie, een niet-stukke cyclus!

Kniftyhooker, hier geen bloed of zo, wel af en toe wat steekjes en een beurs gevoel down under. Wel heb ik regelmatig het gevoel alsof ik lektetten heb, een soort tsr alleen dan iets minder fel...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 12:23:54 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155970579
Fuchsia begrijp ik nou goed dat je een tweede miskraam hebt? ;(

En Svane ook al terug, niet eerlijk -O-

Sproetjes dat klinkt wel verdacht veel als een innestelingsbloeding inderdaad :o ik ga duimen!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155970897
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:23 schreef MaJo het volgende:
Fuchsia begrijp ik nou goed dat je een tweede miskraam hebt? ;(

En Svane ook al terug, niet eerlijk -O-

Sproetjes dat klinkt wel verdacht veel als een innestelingsbloeding inderdaad :o ik ga duimen!
Nee hoor, ik ben gewoon precies gaan bloeden op dag 30 van mijn cyclus en dat hoort :o
Ik vind het alleen gewoon niet leuk :'( }:|
pi_155971030
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:36 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben gewoon precies gaan bloeden op dag 30 van mijn cyclus en dat hoort :o
Ik vind het alleen gewoon niet leuk :'( }:|
Je werkt nog! Wat fijn!
Maar ook wel weer stompoepklote, aargh. Nou, we lopen nu perfect synchroon, ik denk dat we dan in juni maar moeten baren. Lijkt me een prima maand.
  donderdag 10 september 2015 @ 13:01:09 #85
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155971442
Sproetje, het is dat ik echt een heel erg nieuwsgierig ben, dus pbtje komt eraan.

Hier is de kramp ook weer voorbij, was maar iets van een uurtje ofzo. Echt alsof het gaat beginnen.
Ja dat tettengevoel... Alsof je tepels soms stijf staan. Lekker trekkend gevoel.
pi_155974624
Ow nee svane ;( ik was zo blij voor je en nu ben je weer terug hier :*
Heb je er veel klachten van?

Spannende dagen voor meerdere mensen!! Hopelijk regent het volgende week heel veel streepjes!! En hopelijk mag ik dan ook weer mee doen :)

Majo vanavond het lievelings eten van je man klaar maken daarna je verleidelijkste lingerie setje aan en dan wil je man vast wel klussen :P :D
Veel plezier ;)

Fuchsia :*
Het is helemaal niet gek dat je daar om moet huilen. Is ook gewoon klote! Alles binnenhouden is ook niet goed dus huilen mag best

Luna een streepje is een streepje. Dus een voorzichtige *O* voor jou
pi_155974703
Kniftyhooker, dat is heel aardig van je, maar ik kom straks op het station langs een etos, dus ik ga daar maar even kijken.

Ik kon het gisteren zelf nog niet echt geloven en bij mijn vriend leek het ook nog niet door te dringen, dus we hebben sowieso nog een test nodig ;)

Ben vandaag ook de hele tijd afgeleid door allerlei gedachten omtrent een mogelijke zwangerschap en hoe we dat allemaal gaan doen naast de verbouwing... Alles regelen voor de verbouwing is al veel werk, nu komt daar misschien ook de voorbereiding voor een beebie bij...
pi_155979534
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:40 schreef Svane het volgende:

[..]

Je werkt nog! Wat fijn!
Maar ook wel weer stompoepklote, aargh. Nou, we lopen nu perfect synchroon, ik denk dat we dan in juni maar moeten baren. Lijkt me een prima maand.
Dat lijkt mij een prachtige maand ja O+ :Y
pi_155979568
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:46 schreef lunamatic het volgende:
Kniftyhooker, dat is heel aardig van je, maar ik kom straks op het station langs een etos, dus ik ga daar maar even kijken.

Ik kon het gisteren zelf nog niet echt geloven en bij mijn vriend leek het ook nog niet door te dringen, dus we hebben sowieso nog een test nodig ;)

Ben vandaag ook de hele tijd afgeleid door allerlei gedachten omtrent een mogelijke zwangerschap en hoe we dat allemaal gaan doen naast de verbouwing... Alles regelen voor de verbouwing is al veel werk, nu komt daar misschien ook de voorbereiding voor een beebie bij...
En ga je je inhouden tot morgenochtend als je je test straks hebt? O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Fuchsia_roze op 10-09-2015 21:19:54 ]
pi_155983472
Ik kom ook even meeposten.
Ik lees al een tijd hier mee (en in het rammelaarstopic) en wil heel vaak reageren hier, maar ik wil nog niet aan de grote klok hangen dat we weer bezig zijn O-)

Nu de tweede ronde na het stoppen met de pil, maar nog geen duidelijkheid in mijn cyclus helaas. Ik was al overtuigd dat ik zwanger was nu, want ik had vorige week 2 dagen wat bruin bloedverlies. Dat had ik ook gehad bij mijn eerste en dat bleek een innestelingsbloeding te zijn. Dus op de verwachte NOD gelijk getest .. Spierwitte test -O-
Las ik vervolgens op internet over een ovulatiebloeding en dat beschreef eigenlijk precies wat ik had. Jammer genoeg viel mijn eisprong dan op het moment dat mijn man een paar dagen weg was. Nu ben ik dus aan het wachten op mijn menstruatie. Die verwacht ik nu maandag, dan zou mijn cyclus deze ronde 35 dagen zijn (vorige was 28).
pi_155983838
Welkom nieuwe aanwas!
Ik heb vanavond een hele donkere ovulatie test. Gisteravond al geklust en vanavond nog maar een keer. Ik wil een beeebieeeeeee!
pi_155984457
Jaa Fien, zet hem op :Y) *O*
pi_155984493
Veel plezier Fien! ^O^
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 21:59:48 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155985601
Welkom Savvy!

Ik ga ook aan de slag :9 ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155985735
M'n vriend is voetbaltrainen...
Pas 11 uur thuis :O
Maar ik wacht geduldig af. Genoeg leuke televisie. Beetje pinteresten voor het nieuwe huis. Komt goed.
Ik heb er gek genoeg een goed gevoel over nu.
pi_155985796
Succes vanavond meiden :P
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 10 september 2015 @ 23:11:21 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155987735
Dag 13 na mijn vermeende ovulatie (die de arts op de echo zag aankomen en waarna ik een uur later, een halve dag later en de dag erna elke keer een net niet helemaal positieve ovulatietest had, en daarna weer spierwitte). Voel geen nadere ongesteldheid en verder eigenlijk ook niets bijzonders. Het is wel erop of eronder dit weekend. Als ik niet ongesteld word en niet zwanger ben ga ik de gynaecoloog weer bellen. Dan is er echt iets mis (cd 72 inmiddels).
pi_155988199
Geniet ervan Fien en Majo :9

Aventura, een spannend weekend dus. Ik hoop natuurlijk voor 2 streepjes en anders voor bloed. Het zou echt heel stom zijn als er echt iets mis zou zijn -O-
  Moderator vrijdag 11 september 2015 @ 12:27:52 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155995624
Hehe thanks meiden :D

Ik heb besloten om niet meer te testen totdat ik echt over tijd ben. De kans is toch klein dat ik zwanger raak dus dat panische gedoe kan ik wel laten varen :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155997635
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:27 schreef MaJo het volgende:
Hehe thanks meiden :D

Ik heb besloten om niet meer te testen totdat ik echt over tijd ben. De kans is toch klein dat ik zwanger raak dus dat panische gedoe kan ik wel laten varen :P
:*
pi_155997838
Spannende tijden dus Aventura! Ik hoop dat je snel twee streepjes te zien krijgt. Had je bij je eerste zwangerschap snel duidelijke symptomen?

Welkom Savvy! Ben je ook een kloon of dat niet? En begrijp ik goed dat je al een kind hebt? Raakte je toen snel zwanger of niet?

Lunamatic, heb je je etos-test al uitgeprobeerd?
pi_155999872
Aventura hopelijk plas je dit weekend 2 mooie strepen!
Ik snap heel goed dat als dat niet zo is je weer gaat bellen. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd!

Majo knap van je dat je er nu zo over kan denken. Lijkt me ondanks dat het lastig is om zwanger te worden wel heel moeilijk om te wachten met testen. Ik ga heel hard duimen dat jullie gisteren een hele mooie baby hebben gemaakt O+

Welkom savvy!

Jaaa Luna vertel vertel heb je al getest?
Verder ben ik echt helemaal niet nieuwsgierig ofzo hoor :+
  Moderator vrijdag 11 september 2015 @ 17:03:27 #103
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156002493
Thanks ikke O+ ik blijf ook hopen hoor!

Ik slik trouwens sinds gisteren mama vitaal van Davitamon. Dacht altijd dat dit voor zwangere vrouwen was maar is ook voor kinderwens zag ik. Voor vriend heb ik vitaal prostaat gekocht, wie weet helpt het :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156003154
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:59 schreef BobbyMcGee het volgende:

Lunamatic, heb je je etos-test al uitgeprobeerd?
Ja, hoewel het toch een kruidvat test is geworden. En dit keer hoefde ik niet eens twee minuten te wachten op het tweede streepje, het was vrijwel meteen al duidelijk :@ hoewel de misselijkheid van gisteravond en vandaag het eigenlijk ook al verraadden ;)

Nu maar hopen dat het een plakker is...
pi_156003276
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 17:32 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Ja, hoewel het toch een kruidvat test is geworden. En dit keer hoefde ik niet eens twee minuten te wachten op het tweede streepje, het was vrijwel meteen al duidelijk :@ hoewel de misselijkheid van gisteravond en vandaag het eigenlijk ook al verraadden ;)

Nu maar hopen dat het een plakker is...
*O* *O* *O* gefeliciteerd!
pi_156003322
Lunamatic *O*
pi_156003565
Lunamatic *O* *O* gefeliciteerd en ik hoop met je mee!
  Moderator vrijdag 11 september 2015 @ 17:52:08 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156003635
Luna gefeliciteerd!! *O* wat heerlijk al die streepjes de laatste tijd O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156003722
Luna *O*
pi_156004150
Jaaa lunamatic *O* een tweede streepje O+ Gefeliciteerd!
pi_156004336
Jaaa Luna *O* *O* *O*
*plak baby plak*

Ik ga toch bijna echt geloven in je streepjes stof ela!!
:D
pi_156004722
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:59 schreef BobbyMcGee het volgende:
Welkom Savvy! Ben je ook een kloon of dat niet? En begrijp ik goed dat je al een kind hebt? Raakte je toen snel zwanger of niet?
Kloon idd :+ En bij de eerste ging het heel snel, direct de eerste ronde.

Ja! Gefeliciteerd Luna! *O*
  vrijdag 11 september 2015 @ 19:04:31 #114
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156005366
Jeeej gefeliciteerd luna!!
Nu maar lekker blijven plakken beebje.
pi_156006201
Luna gefeliciteerd! En blijven plakken beebje!!
Hier vandaag nóg maar een keer klussen. Vandaag alleen eisprong pijn links én rechts. Normaal heb ik dat maar aan een kant. Bekend bij iemand hier?
pi_156006272
Gefeliciteerd lunamatic!
pi_156007189
Hopelijk is het nu weer zo snel raak savvy.

Majo volgens mij heb ik die ook sinds 2 weken. Daarvoor had ik foliumzuur met vit D smelt tablet. Maar volgens de vk kon ik beter iets nemen waar ook ijzer in zat. Vandaar nu de switch. Ik vind ze wel erg groot, heb er smorgens wel moeite mee om ze weg te krijgen.

Ik moet echt op mijn handen gaan zitten om morgen niet al te testen :7 dinsdag is pas mijn NOD en had me voorgenomen om daarna pas te testen

Geen ervaring met eisprong pijn.
Sws voel ik mijn eisprong nooit. Ik vind dat altijd zo bijzonder dat sommige vrouwen dat voelen.
pi_156007244
Ik voel ook niets van mijn eisprong, ikke!
pi_156007418
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:09 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ik voel ook niets van mijn eisprong, ikke!
Merk je het wel aan andere signalen?
pi_156007606
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 19:32 schreef Fien10 het volgende:
Luna gefeliciteerd! En blijven plakken beebje!!
Hier vandaag nóg maar een keer klussen. Vandaag alleen eisprong pijn links én rechts. Normaal heb ik dat maar aan een kant. Bekend bij iemand hier?
Ha ja, dat had ik de laatste keer ook :D Hopelijk bij jou ook een goed teken!
pi_156007963
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:25 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Ha ja, dat had ik de laatste keer ook :D Hopelijk bij jou ook een goed teken!
Tweeling in de maak! *)
  vrijdag 11 september 2015 @ 20:44:41 #122
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156008184
Gefeliciteerd Luna! *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156008622
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:17 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Merk je het wel aan andere signalen?
Momenteel heb ik een beetje een rare cyclus, maar ook voordat ik aan de pil ging heb ik het ooit ergens aan gemerkt.
pi_156008690
He Zoë, ik zie je niet in de OP staan, maar jij zit ook al een tijd in dit topic toch? Hoe gaat het?
  vrijdag 11 september 2015 @ 21:37:53 #125
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156010104
Ikke, niet testen! ~O>
Ik mag ook niet testen. In iedergeval niet tot maandag.

Hier nogsteeds soms wat bij het afvegen, duurt al wel een paar daagjes dus.
We houden het spannend!!! :X
pi_156010291
Ik hoop het ook, ikke :)
Spannend (en laaaang) is dat wachten he! Ik dacht dus vorige week maandag mijn NOD te hebben, beetje jammer.

Vorige keer voelde ik mijn eisprong ook niet, maar deze ronde had ik waarschijnlijk een ovulatiebloeding, toen had ik ook een beetje een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ik denk tenminste dat dat het was, beschrijving ervan die ik online vond leek er wel heel erg op.

Fien, ik dacht ook gelijk aan een tweeling :+

Bobby is jouw cyclus heel onregelmatig?
  Moderator vrijdag 11 september 2015 @ 21:46:27 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156010468
Ik heb tot nu toe de eisprong steeds gevoeld :Y Tot nu toe nog niet, hoewel ik as we speak erge steken in mijn lies krijg _O- Aan de andere kant heb ik ook een blaasontsteking, daar kan het ook van komen :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156011342
Gefeliciteerd Luna! *O*


Ik heb 1x korte, scherpe pijn gevoeld, wat waarschijnlijk m'n eisprong was. Verder nooit gevoeld, ook nooit andere symptomen gehad rond eisprong. Maar had ook nooit gevoelige borsten rond NOD ofzo. Dus toen m'n tepels na nod gevoelig werden, was dat al een groot teken :P
pi_156011366
quote ipv edit..
pi_156018957
Gefeliciteerd lumamatic *O* Ik duim voor een plakker!!
  zaterdag 12 september 2015 @ 09:32:48 #131
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_156018962
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:27 schreef MaJo het volgende:
Hehe thanks meiden :D

Ik heb besloten om niet meer te testen totdat ik echt over tijd ben.
Ik doe met je mee Majo :') want hier ook gewoon ongesteld geworden :')

en Luna gefeliciteeeeeeeerd! *O*
pi_156021347
Wachten duurt idd lang. Vooral als je al weet dat t deze maand niks wordt. Hopelijk is je cyclus dadelijk weer een beetje in ritme savvy.
Mag ik vragen hoe oud je 1e is? Ik ga verder niet gokken wie je echt bent hoor ;)

Sproet wat balen dat je ongesteld bent geworden

Majo een blaasontsteking is niet fijn! Heb je er veel last van?

Ik denk dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Ik voel elke keer allemaal steekjes onder in me buik net als na de miskraam. Was ook te mooi om waar te zijn dat t nu weer in 1x raak zou zijn.

Hilz hoe is t met jou?
Bevalt je nieuwe gips iets beter en wanneer mag t eraf?
pi_156021480
Feli Luna *O*

En hoi! *Steen aan de kant schuift* Heb een nieuwe afspraak met de Gyn, de 23e (of de 24e :@ ) Verwijzing gekregen. Alleen de bevindingen van de andere gyn zit bij de verwijsbrief dus ik ben bang dat hij me wegstuurt ;( ben nog in conclaaf of ik deze niet perongeluk zal 'vergeten' mee te nemen.

Gips word ik doodziek van.... Ben het spuugzat hahahaha
pi_156021782
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:33 schreef Hilzillah het volgende:
Feli Luna *O*

En hoi! *Steen aan de kant schuift* Heb een nieuwe afspraak met de Gyn, de 23e (of de 24e :@ ) Verwijzing gekregen. Alleen de bevindingen van de andere gyn zit bij de verwijsbrief dus ik ben bang dat hij me wegstuurt ;( ben nog in conclaaf of ik deze niet perongeluk zal 'vergeten' mee te nemen.

Gips word ik doodziek van.... Ben het spuugzat hahahaha
Ik denk dat als je je argumenten op tafel legt zoals je ze laatst hier vertelde dat ze je dan echt niet weg sturen.
En anders voor de zekerheid die brief ff aan S geven. Hij weet de brief vast wel zo mooi te maken dat je m thuis moet bewaren en echt niet af kan geven ;)
Maar eigenlijk is t van de gekke dat je je daar zorgen om maakt. Je trekt toch niet voor de lol aan de bel. Hopelijk heb je een hele lieve begripvolle arts die je verder kan gaan helpen.

Ik heb nog nooit gips gehad, maar kan me er iets bij voorstellen dat je er klaar mee bent. Zo onhandig met alles wat je doet. :*
pi_156024675
:( en maar wachten
pi_156031994
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:26 schreef ikke_84 het volgende:
Wachten duurt idd lang. Vooral als je al weet dat t deze maand niks wordt. Hopelijk is je cyclus dadelijk weer een beetje in ritme savvy.
Mag ik vragen hoe oud je 1e is? Ik ga verder niet gokken wie je echt bent hoor ;)
Mijn oudste is een peuter .. O-)

Jammer dat het voelt alsof je ongesteld gaat worden, Ikke. Maar wie weet!


He balen Sproetjes -O-

En Gridjuh, wat moet dat frustrerend zijn zeg! :*
  Moderator zaterdag 12 september 2015 @ 23:25:21 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156038189
Ikke ik heb inderdaad best last van de blaasontsteking. Gelukkig een kuurtje gekregen dus hopelijk helpt het snel.

Eisprong is nu definitief, vandaag ben ik een halve graad warmer *O*

Hilz wat fijn dat je een afspraak hebt! Ik snap dat gevoel wel dat je die brief wil vergeten :D Maar hopelijk heb je nu gewoon een meer begripvolle gyn die snapt dat dit ook niet tof is!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156038299
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:33 schreef Hilzillah het volgende:
Feli Luna *O*

En hoi! *Steen aan de kant schuift* Heb een nieuwe afspraak met de Gyn, de 23e (of de 24e :@ ) Verwijzing gekregen. Alleen de bevindingen van de andere gyn zit bij de verwijsbrief dus ik ben bang dat hij me wegstuurt ;( ben nog in conclaaf of ik deze niet perongeluk zal 'vergeten' mee te nemen.

Gips word ik doodziek van.... Ben het spuugzat hahahaha
Je kunt m altijd nog aan t eind vh gesprek geven, dan weet je wel of hij je serieus neemt of niet... " Oh ja deze brief had ik ook nog "

Welke gyn is t geworden?
S. 2014
J. 2016
pi_156043310
Hoi Savvy 8-)

hilz wat fijn dat je je verhaal bij iemand anders kunt doen ^O^
pi_156043321
Luna :D *O* beetje laat, maar van harte!
pi_156049390
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:10 schreef Savvy. het volgende:

[..]

Mijn oudste is een peuter .. O-)

Jammer dat het voelt alsof je ongesteld gaat worden, Ikke. Maar wie weet!


He balen Sproetjes -O-

En Gridjuh, wat moet dat frustrerend zijn zeg! :*
Ik ben zo slecht met klonen raden :')
Home is where the O+ is...
pi_156050421
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 15:17 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ik ben zo slecht met klonen raden :')
Cwen moet je wat vertellen :P
pi_156050570
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 15:17 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ik ben zo slecht met klonen raden :')
Door deze post denk ik dat jij het bent :D
  zondag 13 september 2015 @ 20:49:08 #144
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156058970
Hoi Svvay, gezellig dat je mee komt schrijven.

Fien, ik hoop dat jullie met veel plezier geklust hebben! En nu maar streepjes plassen over 2 weken.
Ik ben voor!

Aventura, inmiddels al meer nieuws? Hopelijk heb je een 2 strepen test geplast. :Y

Hilz fijn dat je nu naar een andere Gyn kan. Hopelijk neemt deze je wel serieus, ik sluit me ook aan bij Ikke!

Succes met wachten Gridjuh.

Hier hoef ik in ieder geval niet tot dinsdag te wachten met testen.
Gister is het in alle hevigheid losgebarsten en het heeft mij totaal overrompeld omdat ik normaal echt volgens het boekje ben en het pas dinsdag (niet) verwacht had.
Deed ook echt zeer, dat heb ik normaal ook niet. :{
We gaan vol goede moed naar de 2e ronde, NOD is dan 10 Oktober.
pi_156061555
Hè balen knifty. Vooral ook omdat je er zoveel last van hebt.
Bloed sucks }:|

Ik had vanmorgen maar 1 streepje -O-
Tijdens de miskraam heb ik me 2 dagen ziek gemeld daarna is mijn vakantie begonnen.
Had zo gehoopt dat ik dinsdag met goed nieuws terug zou komen op de werkvloer.
Bah dip dag vandaag. Ik had nu gewoon 10 weken zwanger moeten zijn
}:|
pi_156069914
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Ik was dit weekend niet online, want ik was weer met de verbouwing bezig. Had gisteren een zeurend gevoel in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld ga worden, maar nog geen bloed tot nu toe... Ik maak me dan toch wel weer zorgen...

Kniftyhooker, ik hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt.

Ikke, ik duim dat je binnenkort alsnog een tweede streepje te zien krijgt.
pi_156069960
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 16:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Door deze post denk ik dat jij het bent :D
Ik denk ook dat het Cwen is :+

He bah Knifty, dat is stom :{

En Ikke wat balen dat er geen tweede streepje was, was het al wel je NOD?

Luna; geen bloed is goed toch?

Voor degene die mij een DM heeft gestuurd: ik kan 'm nog niet lezen
pi_156070088
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:10 schreef Savvy. het volgende:

[..]

Mijn oudste is een peuter .. O-)

En je jongste? :+
pi_156070263
Ik verwacht vandaag of morgen mijn menstruatie. Vanacht had ik behoorlijk buikpijn, ik werd er echt wakker van. Dus ik dacht dat het vanochtend wel losgebroken was, maar dat nog niet.

Ik weet natuurlijk niet precies wanneer mijn eisprong was. Ik had 2 weken terug op zondag en maandag wat bruin bloed en las dat men vaak vlak daarna de eisprong heeft, dus dan is het wrsch morgen 14 dagen geleden.

Ik heb vandaag wel de hele tijd een zeurend gevoel in mijn buik, dus denk dat het niet lang meer zal duren.

Ik kan me trouwens wel een beetje voorstellen hoe frustrerend het moet zijn als je heel lang op je menstruatie zit te wachten :{ Ik vind 35 dagen nu al lang duren :@ en dat is helemaal niks in vergelijking met sommige van jullie.
pi_156070284
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 08:00 schreef Kyara het volgende:

[..]

En je jongste? :+
Ook! :D
pi_156070408
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 16:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Door deze post denk ik dat jij het bent :D
Nope, wasn't me :N
Home is where the O+ is...
pi_156070421
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 07:37 schreef Savvy. het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het Cwen is :+
Zeg, heé! :(
Maar je mag me wel als rookgordijn gebruiken hoor!
Home is where the O+ is...
pi_156070457
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 08:39 schreef Cwen het volgende:

[..]

Zeg, heé! :(
Maar je mag me wel als rookgordijn gebruiken hoor!
:*

Ik vond het wel handig :D
pi_156070605
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 08:25 schreef Savvy. het volgende:

[..]

Ook! :D
En je middelste zeker ook? :P
  maandag 14 september 2015 @ 09:43:01 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156071387
:W
ik ben weer eens onder mijn steen vandaan :)
mooie streepjes zag ik van ela en luna :) ( en vast nog iemand die ik vergeten ben :@ )

even een update:
Wij zijn bij de gyn geweest, echo gehad, zag er prima uit.
Nu deze cyclus temperaturen en op 3e dag en 5e en 7e dag na temperatuursstijging bloed laten prikken. En mij werd op het hart gedrukt om toch echt echt echt foliumzuur te slikken dus dat doen we nu ook weer braaf :) gravitamon deze keer..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder.. klonen :? 8)7 ik snap er geen reet van :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_156077497
Apart....ovulatie test gedaan. Daar is duidelijk een streep op te zien...
pi_156077733
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:07 schreef gridjuh het volgende:
Apart....ovulatie test gedaan. Daar is duidelijk een streep op te zien...
En waar zit je nu in je cyclus?
  maandag 14 september 2015 @ 14:19:04 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_156077754
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:07 schreef gridjuh het volgende:
Apart....ovulatie test gedaan. Daar is duidelijk een streep op te zien...
wanneer heb je voor het laatst een zwangerschapstest gedaan?
disclaimer
pi_156078456
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:17 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

En waar zit je nu in je cyclus?
Zou bijna 2 weken over tijd zijn. Scheelt een dag. Moest morgen, 2 weken geleden ongesteld worden dus op zich zou het kloppen.
Vorige week nog zwangerschap test gedaan en was negatief. En vandaag een streep op ovulatie test nog niet extreem donker maar wel te zien
pi_156078540
Ik heb wel eens 14 dagen na nod pas positief getest.
  maandag 14 september 2015 @ 14:48:40 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_156078563
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Zou bijna 2 weken over tijd zijn. Scheelt een dag. Moest morgen, 2 weken geleden ongesteld worden dus op zich zou het kloppen.
Vorige week nog zwangerschap test gedaan en was negatief. En vandaag een streep op ovulatie test nog niet extreem donker maar wel te zien
doe nog eens een zwangerschapstest dan O-)
disclaimer
pi_156079087
Ovulatietest kan ook positief uitslaan bij een zwangerschap. Misschien idd nog een keer testen?
  maandag 14 september 2015 @ 15:25:00 #163
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156079647
Ohh dat is ook niets Gridjuh.
Niet ongesteld en geen positieve zw test. -O-
Maar je bent er wel zeker van dat je een ov hebt gehad een week of 4 geleden?
pi_156081345
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:25 schreef kniftyhooker het volgende:
Ohh dat is ook niets Gridjuh.
Niet ongesteld en geen positieve zw test. -O-
Maar je bent er wel zeker van dat je een ov hebt gehad een week of 4 geleden?
pi_156082922
Oh, dat is raar gridjuh, heb je een menstruatie overgeslagen (kan dat uberhaupt?) of gewoon een hele late ovulatie?
pi_156084825
29 dagen na m'n nod pas positief getest :) ;)
  maandag 14 september 2015 @ 19:09:02 #167
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156085380
Waauw loj en wel een plakkert?
Dat lijkt me echt absurd om zo laat pas positief te testen
  maandag 14 september 2015 @ 20:04:04 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156087253
Ja Gridjuh, doe eens testen?
Hier negatieve test en geen bloed. Ik geloof niet zo in laat positief testen. Ja en nu...ik kan het er nog op gooien dat de positieve ovulatietest van de 28ste niet betekende dat er een eisprong was (dan zou kunnen, want je meet in theorie de lh-piek en niet of er een ei wel of niet springt). Maar ik weetniet hoor... Maar ja stel een ei en dan 17 dagen erna niet bloeden, da's echt echt niet goed. Ik weet niet wat ik nu ga doen eigenlijk. Cd 77 nu. Ben huiverig om de gyn te bellen. Die lachte me nog net niet uit zeg maar.
pi_156087273
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:09 schreef kniftyhooker het volgende:
Waauw loj en wel een plakkert?
Dat lijkt me echt absurd om zo laat pas positief te testen
Jips, ik had al heel snel een afspraak bij de gyn en toen bleek het een knipper van 5 welen pas te zijn.
Dus ik heb toen gewoon een cyclus overgeslagen ofzo, het was wel vaag :)
  maandag 14 september 2015 @ 20:15:10 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_156087635
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 20:04 schreef Aventura het volgende:
Ja Gridjuh, doe eens testen?
Hier negatieve test en geen bloed. Ik geloof niet zo in laat positief testen. Ja en nu...ik kan het er nog op gooien dat de positieve ovulatietest van de 28ste niet betekende dat er een eisprong was (dan zou kunnen, want je meet in theorie de lh-piek en niet of er een ei wel of niet springt). Maar ik weetniet hoor... Maar ja stel een ei en dan 17 dagen erna niet bloeden, da's echt echt niet goed. Ik weet niet wat ik nu ga doen eigenlijk. Cd 77 nu. Ben huiverig om de gyn te bellen. Die lachte me nog net niet uit zeg maar.
heb je a die positieve test nog doorgetest?
Want stel dat je ei een paar dagen na de ovulatietest daadwerkelijk is gesprongen, dan kan het nog steeds. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
disclaimer
  maandag 14 september 2015 @ 20:18:46 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156087762
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb je a die positieve test nog doorgetest?
Want stel dat je ei een paar dagen na de ovulatietest daadwerkelijk is gesprongen, dan kan het nog steeds. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
de ovulatietest was de 29ste ook nog donker, die zondag spierwit. Stel dat ik zwanger ben geworden én een heel late innesteling had dan nog zou ik nu echt wel positief moeten testen. Maar helaas gister toch echt een negatieve zwangerschapstest.
  maandag 14 september 2015 @ 20:21:58 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_156087874
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 20:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

de ovulatietest was de 29ste ook nog donker, die zondag spierwit. Stel dat ik zwanger ben geworden én een heel late innesteling had dan nog zou ik nu echt wel positief moeten testen. Maar helaas gister toch echt een negatieve zwangerschapstest.
nee, ik bedoel niet zwanger zijn, ik bedoel dat je menstruatie dan nog kan komen. Sorry, dat had duidelijker gekund. :*
disclaimer
  maandag 14 september 2015 @ 20:54:15 #173
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156089298
WTF aventura, meen je dat, dat je gewoon bijna uitgelachen werd?
Vind ik niet kunnen van iemand die zich specialist in iets noemt. Waarschijnlijk had ik in tranen uitgebarsten. En ja, soms ben ik best een watje, ja :Y .
Bij een arts moet je toch op een serieuze manier je problemen kunnen bespreken, op zn minst had deze persoon respect kunnen tonen naar jou toe. Bah! ;(
Kun je geen contact met een andere gyn zoeken die je wel serieus neemt?
  maandag 14 september 2015 @ 21:06:47 #174
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156089834
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, ik bedoel niet zwanger zijn, ik bedoel dat je menstruatie dan nog kan komen. Sorry, dat had duidelijker gekund. :*
haha oke! Ja ik hoop het. Voel me wel pms-ig. De afgelopen dagen veel hoofdpijn, en verstopt en opgeblazen. Beetje kramp ook. Ik hoop dat het komt.
pi_156090818
Het eitje springt in principe toch 24-48 uur na een positieve ovulatietest? Dan zou het idd nog kunnen dat morgen of overmorgen nog komt.
Maar als het deze week niet komt dan is het misschien toch verstandig om weer langs een gynaecoloog te gaan Aventura. Ik heb er niet heel veel verstand van, maar ik dacht dat je bij bijvoorbeeld PCOS wel een LH-piek kan hebben, maar dat het eitje niet springt.
Misschien is een andere gyn dan wel zo fijn, idd. Het is wel heel rot als je je ook nog eens niet op z'n minst een beetje op je gemak voelt daar.
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 23:07:41 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156094863
Aventura als je op zaterdag een positieve ovulatietest had dan was de eisprong zondag of maandag. Zou dus best kunnen dat je te vroeg hebt getest en alsnog ongesteld wordt een dezer dagen of wel zwanger bent maar dat dit nog niet zichtbaar is. Nog efkes afwachten dus :Y

Wij hebben morgen afspraak in het ziekenhuis om de opties door te spreken. Ben erg benieuwd!!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156095465
Dus... Eindelijk bij PC in de buurt, inhoudelijk reageren. typen op telefoon met links is geen succes :')
Al bloed Ikke? Of nog niet?

Ben ook benieuwd Majo. :*
pi_156100404
Die onzekerheid of je lichaam het nog goed doet is echt niet leuk Aventura.
Misschien toch nog een weekje afwachten? Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt :*

Majo goed dat jullie morgen een afspraak hebben. Hopelijk komt er een plan voor hoe nu verder.

Hilz haha ja kan me voorstellen dat typen met links niet handig is. Zeker niet op je mobiel :D

Hier nog geen bloed
Maar ook geen tweede streepje
Ik wacht gewoon af wat er gaat gebeuren. Ik zit vandaag op dag 30 als ik de dag dat de miskraam begon als 1e dag tel. Maar weet eigenlijk niet of ik die mee moet tellen of hoe dat zit. Afwachten dus
pi_156103857
Aventura, volgens mij lopen we behoorlijk gelijk, ik voelde op 1 sept mijn ei (van die steekjes). Mijn 'normale' cyclus is tussen de 28 en 35 dagen, waarbij ik steeds uit ga van de 35. Momenteel nog geen echte PMS-pijntjes en zo. Als ik zaterdag nog geen bloed heb, ga ik testen. Dat is dan CD 36. Bij de vorige zw testte ik op dag 28 negatief en op dag 35 had ik een mooie knaller!

Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat het nog prima kan, zowel bloed als twee strepen!
Ik duim voor je!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 14:29:05 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156107470
Even crosspost:

Afspraak in het ziekenhuis was positief. Kwaliteit van het zaad is goed genoeg om nog even door te gaan met de clomid en het zo te proberen. In principe staan daar zes rondes voor maar dat mogen er ook (max) 12 zijn. Het is aan ons om te beslissen hoe lang we dit willen proberen, daarna wordt het iui. Aangezien we volgend jaar juli gaan trouwen hebben we afgesproken om het een jaar met clomid te gaan proberen. Ik heb geen zin in de MMM voor ons huwelijk (dat hadden we al besloten). Dus al met al een goed gesprek :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:00:45 #181
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156108206
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:59 schreef Piekie81 het volgende:
Aventura, volgens mij lopen we behoorlijk gelijk, ik voelde op 1 sept mijn ei (van die steekjes). Mijn 'normale' cyclus is tussen de 28 en 35 dagen, waarbij ik steeds uit ga van de 35. Momenteel nog geen echte PMS-pijntjes en zo. Als ik zaterdag nog geen bloed heb, ga ik testen. Dat is dan CD 36. Bij de vorige zw testte ik op dag 28 negatief en op dag 35 had ik een mooie knaller!

Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat het nog prima kan, zowel bloed als twee strepen!
Ik duim voor je!
lief!

Het punt is.. Ik heb geen idee van mijn cyclus. Ik ben twee keer meteen na pilstop zwanger geworden. En nu zit ik middenin de 'cyclus' na een miskraam met curettage op 1 juli. Ik weet ook niet of ik doorgaans vroeg of laat positief test, beide zwangerschappen teste ik pas laat (17 dagen na seks - want geen idee van eisprong). Ik weet dus erg weinig. Ik ben wel gaan temperaturen en mn temp is 36,8-9 de laatste dagen. Dat duidt op een luteale fase (gegoogled). Ik voel me wel raar. Vanmorgen trok al het bloed uit mijn hoofd en viel ik bijna flauw. Verder kramp in mijn onderbuik. En misselijk. Toch ga ik niet weer testen. De test was zondagmiddag nog negatief. En dat was toch wel mijn 'nod', twee weken na de (vermeende) eisprong. Maar goed. Ik ga nog een week wachten voor ik de gyn maar weer bel.
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:01:29 #182
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156108220
@Majo, redelijk goed nieuws! Er is tenminste kans!
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:16:55 #183
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156108614
Mooi dat je een fijn gesprek had Majo!
En veel plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk! ^)
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:26:53 #184
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_156108963
Streepjes voor Luna *O*

Fijn dat het gesprek goed verlopen is Majo.
Aventura, balen dat je cyclus nog niet gaat zoals je hoopt/verwacht. Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten op duidelijkheid.

Ik had gisteren wat steekjes/krampjes en hoofdpijn. Dacht dat dat een goed teken zou zijn en het eindelijk eens door zou zetten. Maar vandaag nog niets en op de hoofdpijn na, nergens meer last van. Ik hoop zo dat het eens doorzet (maar niet tijdens onze vakantie volgende week ;) ). Volgens een vriendin moest ik maar naar de vk en vragen om een echo...maar denk niet dat dat al nodig is.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_156111776
Majo, wat fijn dat je een goed gevoel aan het gesprek hebt overgehouden, en wat een rustige keuze om het eerst zo te proberen. Klinkt alsof je er heel relaxed in staat nu :)

Ik had ook vandaag m'n afspraak met de gyn. Omdat ik op dag 23 zit maar geen positieve ovulatietest heb gehad maakte ze even een echo en daar stond een heel mooi groot ei klaar om te springen O+
Dat vond ze wel wat laat in de cyclus :+
Ze heeft ook bloed afgenomen en ik moet volgende week terug, ze gaat eerst eens kijken wat voor cyclus ik heb en wat mijn hormonen doen.
Ik vind dat ze 't heel serieus neemt als je bedenkt dat we pas sinds november bezig zijn ^O^
pi_156113763
2 goede gesprekken met gynaecologen dus, fijn MaJo en Suikertante! Fijn dat jullie je allebei begrepen voelen :)

Ik ga toch maar beginnen aan ovulatie testen de volgende ronde. Het lukt ons niet om bijna twee maanden lang om de dag seks te hebben, en ik heb geen idee wanneer ik nu vruchtbaar ben. Het voelt daardoor dat we de afgelopen 5 maanden nog niet een echte kans hebben gehad. Ik hoop dat ovulatie testen hierbij helpen. Hebben jullie daar nog tips voor? Wanneer zal ik beginnen bijv? Mijn cycli waren tot dusver 60 en 52 dagen, en ik zit nu op dag 46 zonder bloed in zicht.
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:02:55 #188
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_156115706
Een heleboel eBay testen kopen (verkoper:klackstar). En dan vanaf dag 10 ongeveer dagelijks testen. Maar als je weer een lange cyclus verwacht zou je ook wat later kunnen starten in je cyclus.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156116162
Fijn Majo en Suikertante voor de goede gesprekken bij de gyns. :)

Tyler-girl hoe ver zit je al in je cyclus?

Wat lastig Aventura, balen dat alles zo lang op zich laat wachten -O-

Ikke_84, hoelang was je cyclus voor de miskraam? En volgens mij kan je inderdaad tellen vanaf de dag van de miskraam. De eerste maand was bij mij raar (af en aan bloed), maar daarna is mijn cyclus toch weer gewoon terug gegaan naar wat het daarvoor was.

Hier niet zo veel te melden, blij dat de menstruatie voorbij is en ben er eigenlijk niet zo bezig nu. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen :9 En daarna de ellendige wachtweken in...

[ Bericht 0% gewijzigd door Fuchsia_roze op 15-09-2015 19:21:50 ]
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:40:47 #190
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_156117295
Ik zit op dag 63 inmiddels (eerste ronde nogsteeds). Twijfel of ik weer een test moet doen of de dokter al eerder zal bellen..... :@

Ik las hier wel een keer iets over een middeltje (of pillen) om de cyclus op te wekken. Maar hoe zit dat dan? Snapt je lijf het daarna wel "direct" of is de kans groot dat mijn lijf het daarna nog niet zelf oppakt? (omdat je stopt met het ene pilletje, dat snapt mijn lijf niet. daarna ga over op een ander pilletje en daar "stop" je ook weer mee..... Is dat nog te volgen?) :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_156118199
Tylergirl, bedoel je primolut? Die slik je tien dagen, daarna wordt je ongesteld en is je cyclus gereset, en dan is het afwachten of je lichaam het zelf opnieuw oppakt...

Majo, fijn gesprek dus en mooi dat zijn kwaliteit verbeterd is!

Ik ovuleer en ben ziek ;( heb ik dat.....
Warempel, een drempel.
pi_156118230
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:02 schreef Mariposas het volgende:
Een heleboel eBay testen kopen (verkoper:klackstar). En dan vanaf dag 10 ongeveer dagelijks testen. Maar als je weer een lange cyclus verwacht zou je ook wat later kunnen starten in je cyclus.
Wow, dat is nog veel goedkoper dan die action-testen, thanks _O_

Tylergirl, ondanks dat een lange cyclus niet zo raar is na jaren van pilgebruik kan ik me voorstellen dat je het zat bent. 't Is zo'n niemandsland nu he? :* Aangezien er inderdaad een middeltje (Primolut geloof ik) bestaat om je cyclus even op gang te helpen zou ik de dokter bellen. Ik heb verder geen idee hoe dat werkt.
pi_156119896
Majo wat fijn dat het er opzich goed uit zag en dat jullie een plan van aanpak hebben. Hopelijk is de iui niet nodig!

Suikertante ook een fijn gesprek! Hopelijk springt dat ei snel en wordt hij goed benut :)

Goed idee van de ovulatietesten Bobby, iets gerichter de bloemetjes buiten zetten kan ook wel handig zijn ;) En misschien fijn om een duidelijker inzicht in je cyclus te krijgen.

Tyler, het zijn tabletten met progesteron, die bootsen de luteale fase na. Ik kan je niet vertellen of 1 zo'n kuurtje genoeg is dat je lichaam het daarna weer oppakt, want de enige 'ervaring' die ik er mee heb is van een vriendin die zwanger werd tijdens het gebruik van die tabletten :)

Ohnee Rotonde, dat is balen! Hopelijk voel je je morgen beter en kan je je ei nog gebruiken :*
Seks schijnt te helpen tegen hoofdpijn .. Heb je daar iets aan? :+


Hier nog geen bloed .. Dag 37 :?
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:32:59 #194
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156119924
Tylergirl, ik werd pas na 77 dagen ongesteld na de laatste pilstop. Daarna zwanger geworden dus tja. Volgens mij moet je gewoon afwachten. Hoe moeilijk dat ook is. En geloof me ik weet dat.
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:36:51 #195
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_156120143
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:57 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Wow, dat is nog veel goedkoper dan die action-testen, thanks _O_


Ja en ze zijn prima! Had zelf ook een langere cyclus (38 dagen). Ik heb ze 1 ronde gebruikt, en het resultaat hiervan is 2 maanden geleden geboren. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156121249
Tyler, ik had ook lange cycli en bij mij hielp Teunisbloemolie heel goed. Elke maand gingen er een paar dagen vanaf. Maar niet meer slikken rond en na je eisprong!
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 21:29:55 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156123224
Tyler, er bestaat inderdaad medicatie om de menstruatie op te wekken (provera bijv) en meestal komt het daarna vanzelf weer op gang. Alleen wordt dit geloof ik pas voorgeschreven door de huisarts wanneer je langer dan een half jaar niet ongesteld bent. Fien weet hier meer over :)

Rotonde, de kwaliteit is niet verbeterd maar ze vinden het goed genoeg om nog even mee verder te proberen :)

Ik heb qua temp iets vaags: vrijdag eisprong en zaterdag temp een halve graad hoger. Alleen sinds vandaag weer met een halve graad gezakt. Dat is toch raar :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156124681
Ik ook vrijdag eisprong MaJo! Samen testen dan maar over 2 weken. En dan allebei positief! :9

Ik weet ook niet precies hoe dat zit met de tijd van niet menstrueren, maar ik was 160 dagen niet ongesteld en dat was toch wel te lang. Als wij nog geen kinderen wilden moest ik óf aan de pil om maandelijks het baarmoederslijmvies af te breken óf iedere 3 maanden een primolut/provera kuur zodat het baarmoederslijmvlies afgebroken wordt omdat als je dat niet doet de kans op baarmoederhals kanker groter wordt. Wel werd tegen mij verteld dat je lichaam een half jaar nodig kan hebben om te ontpillen. Als je in dat half jaar niet ongesteld bent geworden willen ze wel eens een kuurtje primolut of provera geven. // einde van Dokter Fien's spreekuur. :')
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 22:38:17 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156127297
We gaan mooi gelijk op deze keer Fien :D hopelijk brengt het geluk O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156129899
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:36 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja en ze zijn prima! Had zelf ook een langere cyclus (38 dagen). Ik heb ze 1 ronde gebruikt, en het resultaat hiervan is 2 maanden geleden geboren. :)
Ik heb er 100 besteld en ik hoop van harte dat ik niet bij hoef te bestellen!

He Fien, ik heb je een tijdje weinig in het topic gezien, klopt dat? Fijn dat je nu meer inzicht in je cyclus hebt en de clomid aanslaat! Ik hoop dat dit een succesvolle ronde is voor jullie, MaJo en Fien!
pi_156132905
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Savvy. het volgende:


Ohnee Rotonde, dat is balen! Hopelijk voel je je morgen beter en kan je je ei nog gebruiken :*
Seks schijnt te helpen tegen hoofdpijn .. Heb je daar iets aan? :+
Haha, helaas... Ben snipverkouden, dus het enige dat bonkt is mijn hoofd, het minder beweging hoe beter.... Ben doodmoe! Nja, zondag wel nog hoede poging gedaan en heb het idee dat mn ei iets vroeger was dus er is in elk geval een kans. We zien wel over twee weken!
Warempel, een drempel.
pi_156133844
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:41 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ik heb er 100 besteld en ik hoop van harte dat ik niet bij hoef te bestellen!

He Fien, ik heb je een tijdje weinig in het topic gezien, klopt dat? Fijn dat je nu meer inzicht in je cyclus hebt en de clomid aanslaat! Ik hoop dat dit een succesvolle ronde is voor jullie, MaJo en Fien!
Ja klopt, maar ik heb soms gewoon weinig te melden. Zit nu op het wachtbankje. Ik lees wel trouw mee en reageer waarop ik wil reageren. Maar vaak heb ik niet zoveel te melden. Ik ben er ook niet veel mee bezig geweest afgelopen 2 maanden want ik zit midden in een verhuizing. Vorige maand verhuisd naar een tijdelijk onderkomen en dan volgende maand de sleutel van ons nieuwe huis wat bijna compleet gestript wordt. Druk bezig met alle vakmannen regelen en alles uitzoeken. We hopen begin januari te verhuizen dus als ik dan een baby mag verwelkomen in juni in ons nieuwe frisse huis zou dat toch wel even top zijn.
pi_156133871
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 06:05 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Haha, helaas... Ben snipverkouden, dus het enige dat bonkt is mijn hoofd, het minder beweging hoe beter.... Ben doodmoe! Nja, zondag wel nog hoede poging gedaan en heb het idee dat mn ei iets vroeger was dus er is in elk geval een kans. We zien wel over twee weken!
Oooooh rot is dat he rotonde! Ik had vorige week onwijs last van mijn longen waardoor ik niet goed kon ademen en tóch wilde ik perse m'n ei benutten. Was ook een hele aangename vrij partij, NOT.. Hopelijk is je eitje zondag toch nog benut.
  woensdag 16 september 2015 @ 09:07:35 #204
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156134168
Beterschap Ronderotonde! vet rot dat je je juist nu niet lekker voelt.

Ik heb ook zo een pretpakket besteld, bedankt voor de tip!

Mijn vent die zit in het buitenland als mijn ei er aankomt, en ik ben dan een avondje weg en dan is hij weer weg.
Wellicht ga ik hem wel vragen om even eerder naar huis te komen als hij weer in NL is voordat ik weg moet die avond. Dan kunnen we er nog even tegenaan. hehehe :s)
  woensdag 16 september 2015 @ 10:39:16 #205
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_156135833
Beterschap Ronderotonde!

Iedereen bedankt voor de uitleg en bemoedigende woorden. Ik wil ook eigenlijk niet klagen of zo ongeduldig zijn, zeker als ik verhalen van andere hier lees :@ Maar dat wil niet altijd zo lukken :+
Aventura, ik geloof je direct hoor! Kan me jou situatie ook heel goed voorstellen. Hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt. :*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_156141764
Ronderotonde Beterschap!
Wat balen dat je net nu ziek moet worden.

Fien je bent dus behoorlijk druk met alles regelen. Zou toch mooi zijn als je gelijk de babykamer klaar kan maken O+

Knifty dat is een strakke planning haha hopelijk vinden jullie wat tijd om een mooie baby te maken

Majo fijn dat je een plan hebt en dat het gesprek prettig was. Hopelijk hoeven jullie de mmm niet in.
Hoe dat precies zit met dat temperaturen dat weet ik niet maar klinkt idd wel raar dat ie stijgt en dan weer daalt. Meestal blijft ie na de eisprong toch constant?
Hebben jullie al een trouw datum?

Suiker ook een goed gesprek gehad. Wat fijn dat jullie van die meedenken artsen hebben!
En wat tof dat er een ei klaar stond om te springen!! Weet je gelijk dat je aan de slag kan
:D

Fuchsia ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus is omdat ik na t verwijderen van de spiraal in 1x zwanger was.

Een juni baby zou mooi zijn fuchsia! Hopelijk gaat het lukken deze ronde ^O^
  woensdag 16 september 2015 @ 15:19:03 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156142719
Netgebeld door de verloskundigenpraktijk. Hoe of het met mij gaat en met mijn kindje :'(

Ik had geen contact meer met ze, na de eerste echo werd ik 'medisch'.

Even janken nu. 11 weken na de miskraam en niks /egopost
pi_156142819
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:19 schreef Aventura het volgende:
Netgebeld door de verloskundigenpraktijk. Hoe of het met mij gaat en met mijn kindje :'(

Ik had geen contact meer met ze, na de eerste echo werd ik 'medisch'.

Even janken nu. 11 weken na de miskraam en niks /egopost
Oh men! :'( wat ongelofelijk naar.
pi_156144541
Nee!! Wat een rot telefoontje!!
Wat slecht dat ze niet op de hoogte gebracht zijn.
Dikke knuffel voor jou Aventura :*
pi_156144583
Wat akelig en verdrietig Aventura :*
  woensdag 16 september 2015 @ 16:35:56 #211
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156144707
Lief! Heb nu wel een afspraak bij de gyn. 29 sep. Ik ga niet weg met een 'wacht maar af' na (dan dus) 13 weken!
pi_156144725
wat raakt zo'n telefoontje je dan he? :* wat verdrietig, ik hoop echt dat je menstruatie snel komt zodat je weer verder kunt.

Fien, dat verklaart het wel. Het was me bijgebleven dat jij ook van die lange cycli had dus vandaar ;) Succes met de verhuizing!
  woensdag 16 september 2015 @ 16:39:37 #213
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156144823
Moet wel weer lachen om die pretpakketten. Een nadeel is wel dat je er dan zo mee bezig bent. Maar goed, inzicht in wat er in je lichaam gebeurt is ook wat waard.

Kniffyhooker, ben jij eigenlijk een kloon? En vanwaar je username eigenlijk? :P
  Moderator woensdag 16 september 2015 @ 18:23:06 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156147715
Ikke 15-7-16 gaan we trouwen O+ En mijn temp is weer een halve graad onhoog dus mijn lichaam doet het weer *O* alleen wel wat licht bloedverlies maar dat heb ik wel vaker.

Aventura wat naar ;( wel fijn dat je nu een afspraak hebt!

Ik denk ook dat knifty een kloon is :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156147811
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:23 schreef MaJo het volgende:
Ikke 15-7-16 gaan we trouwen O+ En mijn temp is weer een halve graad onhoog dus mijn lichaam doet het weer *O* alleen wel wat licht bloedverlies maar dat heb ik wel vaker.

Aventura wat naar ;( wel fijn dat je nu een afspraak hebt!

Ik denk ook dat knifty een kloon is :Y
Misschien wel een innesteling MaJo. :D
  woensdag 16 september 2015 @ 20:14:10 #216
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156151066
Wat vervelend aventura, dat je er vandaag weer zo mee geconfronteerd word. Natuurlijk ben je er vaak mee bezig, maar dan voor jezelf en niet van buitenaf. Hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Majo vanaf gister dus nog 10maandjes. Leuk leuk! :-)

En dames, ik voel me echt vereerd hoor, dat jullie denken dat ik een kloon ben. Maar dat ben ik echt niet! Wat zal dat een teleurstelling zijn voor jullie. Haha

Waar mijn naam vandaan komt, tja.
Ik ben geen verknipte prostituee ofzo hoor.
Het was gebaseerd op 2 hobby's van mij. Die zijn misschien wel een beetje verknipt. Haken en loombreien. Tegenwoordig doe ik ook veel met project life en ben ik druk aan het borduren. Vooral Mario figuurtjes zijn favoriet!
Meer spannend kan ik het echt niet maken op dit moment.
pi_156152102
Och Aventura wat naar. :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156153823
Goed dat je een afspraak hebt Aventura!

Lekker in de zomer trouwen! 10 maanden lijkt nog lang, maar voor je het weet sta je in je jurk ^)
Jeuh je temperatuur is weer wat gestegen majo!! Mijn duimen gaan weer voor je draaien!!

Ik ga morgen spierpijn krijgen :X sporten I ♡ it....Not :')
  Moderator woensdag 16 september 2015 @ 22:18:01 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156156668
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:27 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Misschien wel een innesteling MaJo. :D
zat ik ook te denken maar is dat niet erg vroeg? Aan de andere kant is mijn LF 12 dagen dus dan zou mijn NOD volgende week woensdag zijn. Ik ga echter uit van 2 weken dus voor vrijdag niet testen :)

En inderdaad 10 maanden gaat snel! We zijn vorig jaar verloofd en toen leek het nog een eeuwigheid maar nu zijn we alweer een jaar verder :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156157322
Die voorbereidingstijd lijkt echt lang te duren. En dan ben je ineens 3 jaar getrouwd. :o
pi_156160346
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:39 schreef Aventura het volgende:
Moet wel weer lachen om die pretpakketten. Een nadeel is wel dat je er dan zo mee bezig bent. Maar goed, inzicht in wat er in je lichaam gebeurt is ook wat waard.

Ja, dat eerst ook mijn argument om het niet te doen. Maar het begint me nu wel een klein beetje dwars te zitten dat het niet zo snel lukt. Het appeleert echt heel sterk aan een groot onzekerheidsgevoel: wat nu als het nooit lukt? Terwijl ik weet dat wat lange/onregelmatige cycli heel normaal zijn als je met de pil stopt, en dat het heel normaal is wanneer het een aantal maanden duurt voordat het lukt. |:( Meelezen in het 'als zwanger worden/blijven moeilijk gaat'-topic is ook geen aanrader wat dat betreft. In elk geval ben ik er nu sowieso wel mee bezig, dus die testen maken niet meer uit. En om eerlijk te zijn maak ik echt wel weinig kans om zwanger te worden als ik niet weet wanneer dat ei eraan komt. Pfoeh, soms zou het wel handig zijn als mijn man een wat hoger libido had hoor :@ :+ Om de dag zou nog wel kunnen en leuk blijven wanneer het voor bijv. twee weken nodig is, maar met mijn cyclus zouden we dat dan wekenlang vol moeten blijven houden. Ik heb nu in elk geval weer moed voor de volgende ronde! Eens kijken of ik een ei heb en wanneer dan :9
pi_156161934
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 22:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

zat ik ook te denken maar is dat niet erg vroeg? Aan de andere kant is mijn LF 12 dagen dus dan zou mijn NOD volgende week woensdag zijn. Ik ga echter uit van 2 weken dus voor vrijdag niet testen :)

Zou goed kunnen hoor! Het hoeft niet altijd via het boekje te gaan natuurlijk.
  donderdag 17 september 2015 @ 07:31:44 #223
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_156161969
Majo, kan het geen ovulatiebloeding zijn? Aangezien ik je er elke maand over hoor?
pi_156162569
Herkenbaar Bobby!

Hier nu dag 39. Geen bloed, maar ook geen positieve zwangerschapstest -O-

Blijkbaar was die 2 dagen bruin bloedverlies geen ovulatiebloeding, geen idee wat het dan was :{
Wellicht was die flinke buikpijn zondagnacht dan een eisprong, in dat geval moet ik nog 1,5 week wachten.

Ik vind het vooral irritant dat ik van alles voel, maar geen idee wat het is. Dus misschien de volgende ronde ook maar ovulatietesten gebruiken.
pi_156162623
Beterschappies Rotonde :*

quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:45 schreef ikke_84 het volgende:
Hoe dat precies zit met dat temperaturen dat weet ik niet maar klinkt idd wel raar dat ie stijgt en dan weer daalt. Meestal blijft ie na de eisprong toch constant?
'Mijn' VK zei dat tempen anno nu niet mega betrouwbaar meer is, omdat 'we' geen geregeld leven meer hebben. Desondanks was mijn temp best constant, op wat rare uitschieters na.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:19 schreef Aventura het volgende:
Netgebeld door de verloskundigenpraktijk. Hoe of het met mij gaat en met mijn kindje :'(

Ik had geen contact meer met ze, na de eerste echo werd ik 'medisch'.

Even janken nu. 11 weken na de miskraam en niks /egopost
Dude! Dat is écht geen leuk telefoontje :*

Hier ei gespot. Vrij onverwacht, 2 dagen vroeger dan de app aangaf. Gebatst als een malle, dus dat zit wel snor.

Nu het picknick kleed met kaasjes en stokbrood weer tevoorschijn halen. En wachten op t welbekende bankje.
pi_156162706
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 08:44 schreef Hilzillah het volgende:
Hier ei gespot. Vrij onverwacht, 2 dagen vroeger dan de app aangaf. Gebatst als een malle, dus dat zit wel snor.
:D ^O^
  donderdag 17 september 2015 @ 08:54:53 #227
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156162734
Hillzillah :D
  donderdag 17 september 2015 @ 10:28:32 #228
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156164349
Hoihoi :W

Ik leef ook nog :D
Maar heb de laatste tijd heel weinig te melden. Ik bloed, ik test, ik bats en ik wacht. En daarna bloed ik weer -O- :') Dat alles vergezeld van steeds andere symptomen, dus daar hecht ik inmiddels weinig waarde meer aan.

Ik begin inmiddels wel veel inzicht te ontwikkelen in mijn eigen cyclus. Ik kan bijna op de dag af voorspellen wanneer mijn ovulatietest positief gaat zijn, waardoor ik er vorige cyclus maar 1 nodig had en deze keer de 2e test positief was. Dat was dus vanmorgen, dus we mogen vanavond weer aan de klus. En we waren deze week al goed bezig O-) Mijn NOD is dan 1 of 2 september.
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156164396
_O- Hilz
Jou wachtbankje klinkt wel heel gezellig!
Hopelijk wordt het de laatste keer dag je je kleedje tevoorschijn hoeft te halen

Savvy wat balen zeg. Klinkt heel herkenbaar wat je schrijft. Ik voel ook van alles maar geen idee wat t is. Stomme wachten }:|
  donderdag 17 september 2015 @ 10:31:20 #230
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156164410
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 08:44 schreef Hilzillah het volgende:


Hier ei gespot. Vrij onverwacht, 2 dagen vroeger dan de app aangaf. Gebatst als een malle, dus dat zit wel snor.

Nu het picknick kleed met kaasjes en stokbrood weer tevoorschijn halen. En wachten op t welbekende bankje.
Mag ik bij jou zitten? Klinkt gezellig :s)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 17 september 2015 @ 10:32:51 #231
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156164449
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 08:39 schreef Savvy. het volgende:
Herkenbaar Bobby!

Hier nu dag 39. Geen bloed, maar ook geen positieve zwangerschapstest -O-

Blijkbaar was die 2 dagen bruin bloedverlies geen ovulatiebloeding, geen idee wat het dan was :{
Wellicht was die flinke buikpijn zondagnacht dan een eisprong, in dat geval moet ik nog 1,5 week wachten.

Ik vind het vooral irritant dat ik van alles voel, maar geen idee wat het is. Dus misschien de volgende ronde ook maar ovulatietesten gebruiken.
Oh bah, die onzekerheid is echt niet tof...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156166218
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:28 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hoihoi :W

Ik leef ook nog :D
Maar heb de laatste tijd heel weinig te melden. Ik bloed, ik test, ik bats en ik wacht. En daarna bloed ik weer -O- :') Dat alles vergezeld van steeds andere symptomen, dus daar hecht ik inmiddels weinig waarde meer aan.

+1

En ik baal ervan dat ik dus waarschijnlijk de eerste paar dagen van mijn vakantie ongesteld ben :6

Een :* voor iedereen die zo in onzekerheid zit nu. Daar is ook niks aan.
  donderdag 17 september 2015 @ 12:05:30 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156166497
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:19 schreef Aventura het volgende:
Netgebeld door de verloskundigenpraktijk. Hoe of het met mij gaat en met mijn kindje :'(

Ik had geen contact meer met ze, na de eerste echo werd ik 'medisch'.

Even janken nu. 11 weken na de miskraam en niks /egopost
Lullig he, zulke telefoontjes... Had je je al aangemeld bij de kaamzorg? Daar kreeg ik destijds een aantal maanden na mijn mk een telefoontje van, of ze een intake konden plannen -O-.
KuikenGuppy
  donderdag 17 september 2015 @ 12:05:57 #234
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156166508
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:56 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

+1

En ik baal ervan dat ik dus waarschijnlijk de eerste paar dagen van mijn vakantie ongesteld ben :6

Een :* voor iedereen die zo in onzekerheid zit nu. Daar is ook niks aan.
Dat is ook balen! Had ik dit jaar ook. Ik was 11 dagen op vakantie en dan vanaf dag 2 al wat roze en vanaf dag 4 echt ongesteld. I was not happy :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156167792
Pas ik er nog bij op het bankje??
pi_156168147
Ik heb een vet groot kleed en 5 koeien uitgewrongen voor de kaas. Neemt plaats allen!
pi_156168282
Kaas! ♡

Maar helaas ik kom er niet bijzitten. Ben er net af. :')
pi_156168870
Ik eet jouw kaasjes wel op hoor Cygne! :D
pi_156169161
Ik kan ook al staande kaas eten! :7
pi_156169191
Jammer. Ik verheugde me op een dubbele portie :+
pi_156169343
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:05 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Dat is ook balen! Had ik dit jaar ook. Ik was 11 dagen op vakantie en dan vanaf dag 2 al wat roze en vanaf dag 4 echt ongesteld. I was not happy :')
Mijn man en ik gingen een romantisch weekend weg. Voor onze eerste trouwdag. In een hotel, met jacuzzi. Ongesteld. }:|

Met kerst ben ik ook altijd ongesteld. En mijn miskramen zijn meestal rond mijn mans of mijn verjaardag.

Bloed. :r
  Moderator donderdag 17 september 2015 @ 15:31:28 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156171557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 07:31 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Majo, kan het geen ovulatiebloeding zijn? Aangezien ik je er elke maand over hoor?
nope, het bloedverlies is steeds 5 dagen erna (vorige maand ook exact 5 dagen zag ik :D)

Oeh hilz, gaat het ons deze ronde dan eindelijk lukken? :@ ik heb er op de een of andere manier best een goed gevoel over. Omdat vaak gezegd wordt dat juist wanneer je het niet verwacht het dan opeens lukt :D voel natuurlijk ook van alles maar dat is niks nieuws :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156171986
Hier vandaag mijn NOD, nog geen bloed gespot :) Maar ik wacht tot zaterdag met testen, just to be sure (of eigenlijk durf ik nu nog niet te testen, de vorige keer testte ik op CD 28 negatief en op 35 positief. Ik zit nu op cd 34. schijterd die ik ben). En ik wil niet stuiteren zonder het met iemand te delen, mocht het positief zijn (ik ben morgen met de kinderen vrij, man werkt op vrijdag). Anders weet morgenmiddag de hele straat het :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_156184838
Spannend Piekie! Ik duim mee voor een tweede streepje zaterdag :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156185691
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

nope, het bloedverlies is steeds 5 dagen erna (vorige maand ook exact 5 dagen zag ik :D)

Oeh hilz, gaat het ons deze ronde dan eindelijk lukken? :@ ik heb er op de een of andere manier best een goed gevoel over. Omdat vaak gezegd wordt dat juist wanneer je het niet verwacht het dan opeens lukt :D voel natuurlijk ook van alles maar dat is niks nieuws :')
Ik hoop het zoooooooooooooooooooooooo!!! Dan kan ik gelijk nog een mini variant voor je knutselen O+
pi_156187072
Ik duim voor jullie meiden :)
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 08:22:24 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156190855
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik hoop het zoooooooooooooooooooooooo!!! Dan kan ik gelijk nog een mini variant voor je knutselen O+
O+ O+ O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156200890
Buikpijn 5dpo? Das nieuw voor mij. Sowieso buikpijn.... man man man....
pi_156200946
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 16:42 schreef Hilzillah het volgende:
Buikpijn 5dpo? Das nieuw voor mij. Sowieso buikpijn.... man man man....
Das die 3ling...
S. 2014
J. 2016
pi_156202835
En even zo snel is het ook weer voorbij...
pi_156202905
Je maakt het wel spannend op het picknick kleed zeg!
pi_156202917
O er staat een gek poppetje voor mijn bericht. Ik kijk heus niet zo boos hoor!
pi_156209464
Spannend voor jou Piekie!
Hilz eindelijk weer k eitje gespot, dat het nu eindelijk maar weer eens raak mag zijn!

Ik zit nu een week na m'n eisprong en serieus knelt m'n bh heel erg en ik ben kots misselijk. Kan natuurlijk nog helemaal niet, en k wil mezelf ook niet gek maken. Misselijk ben ik heel vaak, maar dat van die bh vind ik wel gek. Of ik ben dikker geworden door alle kruidnoten die ik al op heb... :{
  Moderator zaterdag 19 september 2015 @ 10:11:31 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156216066
Ik doe met je mee fien! Wilde dit keer geen symptomen checken maar mijn borsten zijn zo gevoelig (zeg 1000 op de schaal van risu) dat ik er niet echt omheen kan :') nou zegt dat natuurlijk niks want mijn lichaam is altijd raar maar hierdoor ben ik er wel weer teveel mee bezig }:| gelukkig wel afleiding want middenin de verbouwing van ons huis *O*

Hilz ook al spannend :o ik ga duimen voor een streepjesregen *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156216221
Spannend voor alle wachtenden hoor! Ik duim mee voor een streepjesregen :Y

Hier bloed. Hij doet het nog! Op naar de volgende ronde binnenkort :)
pi_156217456
Ik duim voor iedereen die wacht op streepjes!

Ik heb vorige maand (eerste maand na de pil) geen positieve ovutest gehad, maar ben wel keurig na 28 dagen ongesteld geworden. Ik vind het dus echt heel spannend om te zien wat het deze maand gaat doen. In theorie had ik afgelopen woensdag een eisprong moeten hebben en ik heb ook wel het eea in mijn buik gevoeld maar ik heb geen positieve ovutest gehad. Ben dus een tikje in de war. Ik kijk het wel even aan tot ik weer ongesteld word, want ik hoop toch iets van logica in mijn cyclus te ontdekken.
pi_156218644
Ik duim voor strepen en plakkers!! Kom op cellen, verenig, verdeel en plak!
S. 2014
J. 2016
  Moderator zaterdag 19 september 2015 @ 13:10:51 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156218719
Mamiemoe verscheen er helemaal geen streep op de ovulatietest of geen knalstreep? Je kunt namelijk ook ongesteld worden zonder een eisprong te hebben gehad. Een andere optie is dat je steeds op verkeerde momenten hebt getest. Het kan zelfs dat je op 1 dag een positieve en een negatieve test kan hebben (op verschillende momenten uiteraard). Test je wel 's middags?

Savvy fijn dat je lichaam het nog doet :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156224937
Jongens het duimendraaien helpt! Vanmorgen een voorzichtig tweede streepje! Daarna halsoverkop vertrokken op kraamvisite, dus nog geen foto voor hier. Die komt morgenavond op zijn vroegst (dan zijn we pas weer thuis)

Hopelijk volgen er veel meer de komende tijd!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_156224973
Ja!!!
Gefeliciteerd Piekie :D
pi_156225062
*O* Piekie
pi_156225081
Ja Piekie *O* Gefeliciteerd! Mijn duimen draaien voor een plakker!
pi_156225222
Gefeliciteerd *O*
pi_156225379
:Y) Gefeliciteerd piekie! *O*
  Moderator zaterdag 19 september 2015 @ 19:36:48 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156225964
Ja gefeliciteerd Piekie! Laat dit het begin van een streepjesregen zijn *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156226205
Jaaaa! Gefeliciteerd Piekie! *O*

Hopelijk is dit het startschot voor de rest van de wachtenden!
pi_156226235
*O* Jaaaa Piekie! Hoe tof! Gefeliciteerd <3
pi_156227706
Dank jullie wel! Ik vind het ook nog echt een beetje onwerkelijk, als alles goed gaat komt er gewoon nog een kindje bij!

Op naar een mooie streepjesregen!

En Ela, weer dicht bij elkaar uitgerekend O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_156228268
Oh Piekie, wat leuk!!! Van harte gefeliciteerd!!
pi_156229246
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:39 schreef Piekie81 het volgende:
Dank jullie wel! Ik vind het ook nog echt een beetje onwerkelijk, als alles goed gaat komt er gewoon nog een kindje bij!

Op naar een mooie streepjesregen!

En Ela, weer dicht bij elkaar uitgerekend O+
Ja, ik dacht daar ook al aan! Gezellig!

Suiker, zou gaaf zijn als je ook weer mee komt doen :*
pi_156231566
Gefeliciteerd Piekie! Wat fijn!
  zaterdag 19 september 2015 @ 23:06:27 #272
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156232041
Gefeliciteerd Piekie! *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156232162
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:10 schreef MaJo het volgende:
Mamiemoe verscheen er helemaal geen streep op de ovulatietest of geen knalstreep? Je kunt namelijk ook ongesteld worden zonder een eisprong te hebben gehad. Een andere optie is dat je steeds op verkeerde momenten hebt getest. Het kan zelfs dat je op 1 dag een positieve en een negatieve test kan hebben (op verschillende momenten uiteraard). Test je wel 's middags?
Ik test inderdaad 's middags, meestal rond 15u en ik probeer altijd een beetje hetzelfde tijdstip aan te houden. Afgelopen week had ik twee dagen iets wat met veel verbeelding een licht streepje kon worden genoemd en vorige maand had ik op een dag een streepje wat maar een tikje donkerder was; maar wel duidelijk een streepje wilde zijn zeg maar. Ik dacht toen ook dat ik de volgende dag een echte streep zou zien, maar de volgende dag was het weer zo'n heel licht streepje (net een uitgegumde potloodstreep, zo licht!). Misschien moet ik op dat soort dagen er toch maar gewoon een paar uur later een tweede test tegenaan gooien?

En Piekie wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!!!
pi_156233518
Gefeliciteerd Piek!!
pi_156233955
*O* voor piekie
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 00:45:54 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156233957
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 00:15 schreef Hilzillah het volgende:
Gefeliciteerd Piek!!
Wij gaan over een paar dagen gewoon mee toch? :Y *O* wanneer is je NOD? Ik hou vrijdag aan :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156234326
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:28 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Ja, ik dacht daar ook al aan! Gezellig!

Suiker, zou gaaf zijn als je ook weer mee komt doen :*
M'n eisprong was denk ik gisteren op dag 27, dus duim maar mee dat m'n cyclus lekker lang duurt! ^O^
pi_156235389
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 00:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wij gaan over een paar dagen gewoon mee toch? :Y *O* wanneer is je NOD? Ik hou vrijdag aan :)
28 tot 30 september. Paar dagen extra :) fingers crossed!
  zondag 20 september 2015 @ 08:30:31 #279
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_156235683
Gefeliciteerd Piekie! *O*

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:10 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Ik test inderdaad 's middags, meestal rond 15u en ik probeer altijd een beetje hetzelfde tijdstip aan te houden. Afgelopen week had ik twee dagen iets wat met veel verbeelding een licht streepje kon worden genoemd en vorige maand had ik op een dag een streepje wat maar een tikje donkerder was; maar wel duidelijk een streepje wilde zijn zeg maar. Ik dacht toen ook dat ik de volgende dag een echte streep zou zien, maar de volgende dag was het weer zo'n heel licht streepje (net een uitgegumde potloodstreep, zo licht!). Misschien moet ik op dat soort dagen er toch maar gewoon een paar uur later een tweede test tegenaan gooien?

En Piekie wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!!!
Niet iedereen krijgt een streep zo donker als de teststreep, hoor. Het kán dus wel zijn dat er netjes een eisprong is geweest. Je zou inderdaad een paar uur later nog eens kunnen testen (is je urine wel een beetje geconcentreerd? Of heb je dan al redelijk veel gedronken?) of anders zou je je temperatuur bij kunnen houden voor meer inzicht en zekerheid.
pi_156236824
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 08:30 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Gefeliciteerd Piekie! *O*

[..]

Niet iedereen krijgt een streep zo donker als de teststreep, hoor. Het kán dus wel zijn dat er netjes een eisprong is geweest. Je zou inderdaad een paar uur later nog eens kunnen testen (is je urine wel een beetje geconcentreerd? Of heb je dan al redelijk veel gedronken?) of anders zou je je temperatuur bij kunnen houden voor meer inzicht en zekerheid.
Bedankt voor de tip! Meestal ben ik ongeveer twee uur niet naar de wc geweest, maar ik word op kantoor wel de hele dag volgegoten met water en thee. Ik drink altijd ook best wel veel water als ik thuis ben.

De streepjes van afgelopen week waren wel zo licht dat ik twijfelde of ze er wel echt waren. Het is natuurlijk ook nog mogelijk dat mijn cyclus op gang moet komen en dat er dus ook nog een eisprong moet komen. Maar misschien ga ik inderdaad wel temperaturen vanaf volgende maand. Bedankt iig voor het meedenken!
pi_156236838
Piekie, gefeliciteerd! Wat leuk!
pi_156236855
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 01:18 schreef Suikertante het volgende:

[..]

M'n eisprong was denk ik gisteren op dag 27, dus duim maar mee dat m'n cyclus lekker lang duurt! ^O^
Keihard duim ik!
pi_156238541
***ontlurk***

Gefeliciteerd Piekie, wat leuk!

En ik hoop de komende dagen nog veel te mogen ontlurken en jompelen, potverdomme dat zou fijn zijn! :*
pi_156240306
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 18:41 schreef Piekie81 het volgende:
Jongens het duimendraaien helpt! Vanmorgen een voorzichtig tweede streepje! Daarna halsoverkop vertrokken op kraamvisite, dus nog geen foto voor hier. Die komt morgenavond op zijn vroegst (dan zijn we pas weer thuis)

Hopelijk volgen er veel meer de komende tijd!
Wat leuk!!! gefeliciteerd, ik wens je een voorspoedige zwangerschap!
pi_156240635
Piekie *O*
pi_156240972
Piekie van harte!! *O*
pi_156241417
Piekie wat leuk, gefeliciteerd!
pi_156259800
Gefeliciteerd Piekie! *O*
pi_156263201
Kom even spieken. Ben weekje op vakantie geweest. Nog steeds niet ongesteld rn negatieve zwangerschapstest, geloof ook dat als ik nu ovulatie test doe deze ook negatief zal zijn.
Daarbij krijgen we mogelijk een huis dus even de focus daarop zetten,
Sorry
pi_156263527
Piekie *O*
Home is where the O+ is...
pi_156266029
Piekie gefeliciteerd! *O*

En ik wil mij graag aansluiten. Hoewel we er vanaf november pas echt voor gaan, heb ik het gevoel meer hier te passen dan in het rammeltopic. Dat stadium ben ik voor mijn gevoel al gepasseerd.

Even kort voor degenen die me niet kennen:
Ik kom uit Noord-Limburg, 6 jaar getrouwd met mijn grote liefde, zelf 30/hij 36 en we zijn al gezegend met 2 O+ -kindjes .. Djenna wordt eind oktober 3 en Boaz is begin augustus 1 geworden. Altijd al gedroomd van een groot gezin. Eens kijken of we dat kunnen verwezelijken. Ik ben een enorme mazzelaar wat betreft regelmatige cyclus. En ik hoop hier heeeeeel veel 2e streepjes uit te mogen zwaaien *O*
pi_156266388
Welkom twinkle! Hopelijk mag je hier snel weer weg (ondanks dat jullie er in november pas voor gaan ;) )

Ik ben gister avond ongesteld geworden *O*
Ik ben blij dat het toch vrij vlot op gang is gekomen na de mk. Nu kunnen we door.
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 23:03:22 #293
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156285157
Welkom terug Twinkle! Ik hoop dat je snel zwanger bent van de derde O+ Waarom pas in november, wat houdt jullie nog tegen?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156285606
Van harte Piekie en welkom Twinkle!
pi_156285922
Gefeliciteerd Piekie!

Leuk twinkle, n derde! O+
pi_156286375
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 23:03 schreef MaJo het volgende:
Welkom terug Twinkle! Ik hoop dat je snel zwanger bent van de derde O+ Waarom pas in november, wat houdt jullie nog tegen?
Ik zit momenteel nog voltijd op school en in april start ik met een 10 weken durende eindstage. Juli diplomauitreiking. Augustus Boaz jarig.

Voor zover het planbaar is willen we voor een septemberkindje gaan.

Wordt het dat niet, dan schuiven we dit plan even op, anders krijg je weer Djenna's verjaardag eind oktober .. Sinterklaas .. Kerst .. Oudjaar.

Mogen mensen van vinden wat ze willen maar ik gun ze allemaal hun eigen verjaardag :Y
pi_156289347
*O* Weer de magische 'een week te vroeg lek' dag voorbij.

Hoi Twink!
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 09:58:43 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156290804
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 23:40 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik zit momenteel nog voltijd op school en in april start ik met een 10 weken durende eindstage. Juli diplomauitreiking. Augustus Boaz jarig.

Voor zover het planbaar is willen we voor een septemberkindje gaan.

Wordt het dat niet, dan schuiven we dit plan even op, anders krijg je weer Djenna's verjaardag eind oktober .. Sinterklaas .. Kerst .. Oudjaar.

Mogen mensen van vinden wat ze willen maar ik gun ze allemaal hun eigen verjaardag :Y
Ah op die fiets :)

Ik snap dat heel goed hoor, als je de luxe hebt om het te kunnen plannen zou ik dat ook doen :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156294363
Wow twink, klinkt inderdaad als luxe! Wel mooi als het lukt natuurlijk. Mij zou het geen donder interesseren, al beval ik 31 december om 23.59, als het maar eens zou lukken... Volgende week NOD maar lage verwachtingen, omdat ik ziek was rond eisprong.
Warempel, een drempel.
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 15:03:43 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156296991
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:53 schreef Ronderotonde het volgende:
Wow twink, klinkt inderdaad als luxe! Wel mooi als het lukt natuurlijk. Mij zou het geen donder interesseren, al beval ik 31 december om 23.59, als het maar eens zou lukken... Volgende week NOD maar lage verwachtingen, omdat ik ziek was rond eisprong.
en dat snap ik ook heel goed :D denk er zelf ook zo over :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 15:04:04 #301
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156296999
Gelijk maar dicht :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')