Ja, ik dacht daar ook al aan! Gezellig!quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:39 schreef Piekie81 het volgende:
Dank jullie wel! Ik vind het ook nog echt een beetje onwerkelijk, als alles goed gaat komt er gewoon nog een kindje bij!
Op naar een mooie streepjesregen!
En Ela, weer dicht bij elkaar uitgerekend
Ik test inderdaad 's middags, meestal rond 15u en ik probeer altijd een beetje hetzelfde tijdstip aan te houden. Afgelopen week had ik twee dagen iets wat met veel verbeelding een licht streepje kon worden genoemd en vorige maand had ik op een dag een streepje wat maar een tikje donkerder was; maar wel duidelijk een streepje wilde zijn zeg maar. Ik dacht toen ook dat ik de volgende dag een echte streep zou zien, maar de volgende dag was het weer zo'n heel licht streepje (net een uitgegumde potloodstreep, zo licht!). Misschien moet ik op dat soort dagen er toch maar gewoon een paar uur later een tweede test tegenaan gooien?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:10 schreef MaJo het volgende:
Mamiemoe verscheen er helemaal geen streep op de ovulatietest of geen knalstreep? Je kunt namelijk ook ongesteld worden zonder een eisprong te hebben gehad. Een andere optie is dat je steeds op verkeerde momenten hebt getest. Het kan zelfs dat je op 1 dag een positieve en een negatieve test kan hebben (op verschillende momenten uiteraard). Test je wel 's middags?
Wij gaan over een paar dagen gewoon mee toch?quote:
M'n eisprong was denk ik gisteren op dag 27, dus duim maar mee dat m'n cyclus lekker lang duurt!quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:28 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ja, ik dacht daar ook al aan! Gezellig!
Suiker, zou gaaf zijn als je ook weer mee komt doen
28 tot 30 september. Paar dagen extraquote:Op zondag 20 september 2015 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij gaan over een paar dagen gewoon mee toch?![]()
wanneer is je NOD? Ik hou vrijdag aan
Niet iedereen krijgt een streep zo donker als de teststreep, hoor. Het kán dus wel zijn dat er netjes een eisprong is geweest. Je zou inderdaad een paar uur later nog eens kunnen testen (is je urine wel een beetje geconcentreerd? Of heb je dan al redelijk veel gedronken?) of anders zou je je temperatuur bij kunnen houden voor meer inzicht en zekerheid.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:10 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Ik test inderdaad 's middags, meestal rond 15u en ik probeer altijd een beetje hetzelfde tijdstip aan te houden. Afgelopen week had ik twee dagen iets wat met veel verbeelding een licht streepje kon worden genoemd en vorige maand had ik op een dag een streepje wat maar een tikje donkerder was; maar wel duidelijk een streepje wilde zijn zeg maar. Ik dacht toen ook dat ik de volgende dag een echte streep zou zien, maar de volgende dag was het weer zo'n heel licht streepje (net een uitgegumde potloodstreep, zo licht!). Misschien moet ik op dat soort dagen er toch maar gewoon een paar uur later een tweede test tegenaan gooien?
En Piekie wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!!!
Bedankt voor de tip! Meestal ben ik ongeveer twee uur niet naar de wc geweest, maar ik word op kantoor wel de hele dag volgegoten met water en thee. Ik drink altijd ook best wel veel water als ik thuis ben.quote:Op zondag 20 september 2015 08:30 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Gefeliciteerd Piekie!
[..]
Niet iedereen krijgt een streep zo donker als de teststreep, hoor. Het kán dus wel zijn dat er netjes een eisprong is geweest. Je zou inderdaad een paar uur later nog eens kunnen testen (is je urine wel een beetje geconcentreerd? Of heb je dan al redelijk veel gedronken?) of anders zou je je temperatuur bij kunnen houden voor meer inzicht en zekerheid.
Keihard duim ik!quote:Op zondag 20 september 2015 01:18 schreef Suikertante het volgende:
[..]
M'n eisprong was denk ik gisteren op dag 27, dus duim maar mee dat m'n cyclus lekker lang duurt!
Wat leuk!!! gefeliciteerd, ik wens je een voorspoedige zwangerschap!quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:41 schreef Piekie81 het volgende:
Jongens het duimendraaien helpt! Vanmorgen een voorzichtig tweede streepje! Daarna halsoverkop vertrokken op kraamvisite, dus nog geen foto voor hier. Die komt morgenavond op zijn vroegst (dan zijn we pas weer thuis)
Hopelijk volgen er veel meer de komende tijd!
Ik zit momenteel nog voltijd op school en in april start ik met een 10 weken durende eindstage. Juli diplomauitreiking. Augustus Boaz jarig.quote:Op maandag 21 september 2015 23:03 schreef MaJo het volgende:
Welkom terug Twinkle! Ik hoop dat je snel zwanger bent van de derdeWaarom pas in november, wat houdt jullie nog tegen?
Ah op die fietsquote:Op maandag 21 september 2015 23:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik zit momenteel nog voltijd op school en in april start ik met een 10 weken durende eindstage. Juli diplomauitreiking. Augustus Boaz jarig.
Voor zover het planbaar is willen we voor een septemberkindje gaan.
Wordt het dat niet, dan schuiven we dit plan even op, anders krijg je weer Djenna's verjaardag eind oktober .. Sinterklaas .. Kerst .. Oudjaar.
Mogen mensen van vinden wat ze willen maar ik gun ze allemaal hun eigen verjaardag
en dat snap ik ook heel goedquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:53 schreef Ronderotonde het volgende:
Wow twink, klinkt inderdaad als luxe! Wel mooi als het lukt natuurlijk. Mij zou het geen donder interesseren, al beval ik 31 december om 23.59, als het maar eens zou lukken... Volgende week NOD maar lage verwachtingen, omdat ik ziek was rond eisprong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |