abonnement Unibet Coolblue
pi_155791305


Suitsupply werd in 2000 opgericht door Fokke de Jong. Hij opende een filiaal langs de A4 bij Hoofddorp. Inmiddels is het merk in diverse landen actief.

Over het businessmodel van Suitsupply zegt de Jong: “Wij bieden pakken van een hoge kwaliteit tegen een goede prijs die eventueel vermaakt kunnen worden, terwijl de klant erop wacht”.

Suitsupply heeft zijn succes, naast mond-tot-mond reclame, ook te danken aan Amerikaanse dagbladen en magazines. Zo schreef The Wall Street Journal dat een pak van Suitsupply kwalitatief gelijkwaardig is aan een duur Armani pak van rond de 3500 dollar. The New York Times spreekt over indrukwekkende stoffen, afkomstig uit Italië’.

Laatste nieuws:

quote:
Suitsupply test nieuwe online mogelijkheden

Het Amsterdamse mannenmodemerk Suitsupply test op dit moment nieuwe snufjes die het online winkelen makkelijker moeten maken. De online verkoop van Suitsupply is tussen 2014 en 2015 wereldwijd met 33 procent toegenomen. Reden dus om te kijken naar meer online mogelijkheden voor klanten.

Zo doet het merk een proef waarbij Nederlandse klanten hun bestelling dezelfde dag nog kunnen ophalen bij een Pick Up store. Bestellingen die vóór 13:00 uur worden gedaan, kunnen nog dezelfde dag worden opgehaald, zo laat hoofd van e-commerce Laurens Geleedst weten in vakblad Drapers. Suitsupply heeft hiervoor vier zogenaamde Pick Up Today-stores aangewezen. Deze bevinden zich in Amsterdam, Utrecht, Hoofddorp en Zaltbommel.

Verder wordt er in de Verenigde Staten sinds vorige maand een proef gedaan met een ‘home try on-dienst’. Omdat het niet makkelijk is om een maatpak te bestellen zonder te passen, mogen klanten één pak in maximaal drie verschillende maten laten bezorgen, voor de prijs van één pak. De andere twee pakken mogen gratis worden teruggestuurd. De dienst zal volgens Geleedst over een tijdje op alle belangrijke markten beschikbaar zijn, maar wanneer precies kan hij nu nog niet zeggen.
bron

Liefhebbers van Suitsupply op FOK!, hoe bevalt het, de kwaliteit?
pi_155791988
Heb er mijn pak vandaan gehaald voor een bruiloft. Eerste pak dus kan weinig zeggen over de kwaliteit maar heb meerdere complimenten gehad. Wel was alles weer duurder aangezien ik daar ook bijna alles vandaag heb gehaald. Schoenen, blouse, stropdas etc. Ben niet zon shopper dus mooi makkelijk dat ze daar van alles hebben.
pi_155792033
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:45 schreef Wisheh het volgende:
Heb er mijn pak vandaan gehaald voor een bruiloft. Eerste pak dus kan weinig zeggen over de kwaliteit maar heb meerdere complimenten gehad. Wel was alles weer duurder aangezien ik daar ook bijna alles vandaag heb gehaald. Schoenen, blouse, stropdas etc. Ben niet zon shopper dus mooi makkelijk dat ze daar van alles hebben.
Hebben ze je bij suitsupply niet duidelijk gemaakt dat mannen geen blouse dragen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_155792221
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Hebben ze je bij suitsupply niet duidelijk gemaakt dat mannen geen blouse dragen?
Wat is het dan? Ze hebben er zon hele muur mee vol liggen. En ben ook geen pakken drager dus geen idee wat de "termen" voor de kleding is.
pi_155792520
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:55 schreef Wisheh het volgende:

[..]

Wat is het dan? Ze hebben er zon hele muur mee vol liggen. En ben ook geen pakken drager dus geen idee wat de "termen" voor de kleding is.
Mannen dragen een overhemd, vrouwen een blouse waar de knopen links zitten.
pi_155793082
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:45 schreef Wisheh het volgende:
Heb er mijn pak vandaan gehaald voor een bruiloft. Eerste pak dus kan weinig zeggen over de kwaliteit maar heb meerdere complimenten gehad. Wel was alles weer duurder aangezien ik daar ook bijna alles vandaag heb gehaald. Schoenen, blouse, stropdas etc. Ben niet zon shopper dus mooi makkelijk dat ze daar van alles hebben.
Fotootje?
pi_155793332
  donderdag 3 september 2015 @ 22:32:34 #8
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_155802077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:55 schreef Wisheh het volgende:
Ze hebben er zon hele muur mee vol liggen.
Zonnige toestand daar.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_155802416
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:06 schreef Mylene het volgende:

[..]

Mannen dragen een overhemd, vrouwen een blouse waar de knopen links zitten.
Of gewoon een shirt.
pi_155805464
quote:
Heb je je bovenste knoopje nou open of is dat overhemd te groot?

En die schoenen kunnen niet bij dat pak.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2015 23:51:31 ]
  zondag 6 september 2015 @ 23:36:16 #11
165633 eriksd
The grand facade...
pi_155885335
quote:
7s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:50 schreef k_man het volgende:

[..]

Heb je je bovenste knoopje nou open of is dat overhemd te groot?

En die schoenen kunnen niet bij dat pak.
Kan de kleur niet echt goed zien, maar vind het niet misstaan.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_155886026
quote:
Hand uit je haar en die baksteen uit je broekzak.
pi_155887813
Zijn de broeken van de modellen in de OP niet veel te kort?
pi_155888485
quote:
11s.gif Op maandag 7 september 2015 01:39 schreef Kowloon het volgende:
Zijn de broeken van de modellen in de OP niet veel te kort?
Traditioneel, ja, maar tegenwoordig is het in de mode om het korter te dragen.
pi_155888505
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 06:38 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Traditioneel, ja, maar tegenwoordig is het in de mode om het korter te dragen.
Maakt zomer of winter of schoeisel dan nog uit? Met loafers zoals in de OP is het misschien juist gek als het traditioneel valt met een plooitje?
pi_155889366
Ik vind het sowieso geen gezicht, die blote enkels.
  maandag 7 september 2015 @ 13:08:24 #17
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_155894000
Haal er al jaren mijn pakken. Prima winkel, prijs/kwaliteit ook prima.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_155900806
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 06:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maakt zomer of winter of schoeisel dan nog uit? Met loafers zoals in de OP is het misschien juist gek als het traditioneel valt met een plooitje?
Normaliter loop je ook niet zonder sokken.
pi_155900877
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 13:08 schreef Mr.J het volgende:
Haal er al jaren mijn pakken. Prima winkel, prijs/kwaliteit ook prima.
De pakken zijn prima, alleen de maten heb ik af en toe mijn twijfels over, maar het personeel dat er rondloopt daar kan ik zo aan irriteren. Die vinden zichzelf echt beter dan de rest van de wereld. Het gaat ze dan ook om zoveel mogelijk pakken te verkopen. Althans dat is mijn ervaring in Rdam. Ik kom dan liever bij Oger, ook wel beetje elitaire uitstraling maar je wordt ook beter geholpen.
pi_155901173
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:10 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Normaliter loop je ook niet zonder sokken.
In zulke schoenen toch niet?
pi_155901571
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

In zulke schoenen toch niet?
Zulke schoenen draag je niet onder een pak.
pi_155901620
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:37 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Zulke schoenen draag je niet onder een pak.
Die mannen kunnen het hebben.
pi_155901933
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die mannen kunnen het hebben.
Dan heeft het weinig meer met traditioneel te maken en moet men zelf weten wat je doet. Als je het graag op die manier draagt moet je dat vooral doen, ben er zelf ook een voorstander van. Mode verandert eenmaal en is ook leuk om beetje mee te experimenteren.
  maandag 7 september 2015 @ 22:23:36 #24
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_155909817
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:13 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

De pakken zijn prima, alleen de maten heb ik af en toe mijn twijfels over, maar het personeel dat er rondloopt daar kan ik zo aan irriteren. Die vinden zichzelf echt beter dan de rest van de wereld. Het gaat ze dan ook om zoveel mogelijk pakken te verkopen. Althans dat is mijn ervaring in Rdam. Ik kom dan liever bij Oger, ook wel beetje elitaire uitstraling maar je wordt ook beter geholpen.
Zo heb ik het zelf nooit ervaren. Kom zelf in A'dam en de A4 vestigingen.

Krijg met mijn bouw altijd wel goed zittende pakken ook. Vaak uit t rek en dan versteld op een aantal plaatsen, laatste keer eentje laten maken aan de hand van mijn maten, die zat ook prima. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_155918845
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:57 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hand uit je haar en die baksteen uit je broekzak.
Dit.
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 13:08 schreef Mr.J het volgende:
Haal er al jaren mijn pakken. Prima winkel, prijs/kwaliteit ook prima.
Dit.
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:13 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

De pakken zijn prima, alleen de maten heb ik af en toe mijn twijfels over, maar het personeel dat er rondloopt daar kan ik zo aan irriteren. Die vinden zichzelf echt beter dan de rest van de wereld. Het gaat ze dan ook om zoveel mogelijk pakken te verkopen. Althans dat is mijn ervaring in Rdam. Ik kom dan liever bij Oger, ook wel beetje elitaire uitstraling maar je wordt ook beter geholpen.
Personeel is wel wat aan de arrogante kant, ja.
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:37 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Zulke schoenen draag je niet onder een pak.
Dit.
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:23 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Zo heb ik het zelf nooit ervaren. Kom zelf in A'dam en de A4 vestigingen.

Krijg met mijn bouw altijd wel goed zittende pakken ook. Vaak uit t rek en dan versteld op een aantal plaatsen, laatste keer eentje laten maken aan de hand van mijn maten, die zat ook prima. :)
Heb vaak problemen met de bovenbenen. En soms met de shirts. En dan ben ik ongeveer de helft van jou, qua breedte en spiermassa.

Ik heb ook goede ervaringen met Society Shop, waar je ook "maat"pakken kunt laten maken.
Overhemden: iTailor schijnt goed te zijn (zelf geen ervaring mee).
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_156043341
Is het ook aan te raden om schoenen/riem/overhemd hier te halen, of is dat een overpriced bijverkoop hier? Ik ben een beetje een leek in het kopen van pakken en accessoires.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_156043826
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:21 schreef appelsjap het volgende:
Is het ook aan te raden om schoenen/riem/overhemd hier te halen, of is dat een overpriced bijverkoop hier? Ik ben een beetje een leek in het kopen van pakken en accessoires.
Shirt kan, overige kan je voor het geld elders beter krijgen.
pi_156044231
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 10:55 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Shirt kan, overige kan je voor het geld elders beter krijgen.
Kan je ook vertellen welke winkels of sites? En hoe zit het met schoenen/riem?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_156046264
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:25 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Kan je ook vertellen welke winkels of sites? En hoe zit het met schoenen/riem?
Riem hoeft niet als je broek goed past.
"Pools are perfect for holding water"
pi_156047964
Riemen zijn sowieso overrated.
  zondag 13 september 2015 @ 14:36:35 #31
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_156048244
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:13 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

De pakken zijn prima, alleen de maten heb ik af en toe mijn twijfels over, maar het personeel dat er rondloopt daar kan ik zo aan irriteren. Die vinden zichzelf echt beter dan de rest van de wereld. Het gaat ze dan ook om zoveel mogelijk pakken te verkopen. Althans dat is mijn ervaring in Rdam. Ik kom dan liever bij Oger, ook wel beetje elitaire uitstraling maar je wordt ook beter geholpen.
Ha vooral die ene met dat gladde slickback haar :D

Igg betere ervaring dan Society Shop. Van Gils kan er al helemaal wat van. :D
pi_156048550
quote:
10s.gif Op zondag 13 september 2015 14:36 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

Ha vooral die ene met dat gladde slickback haar :D

Igg betere ervaring dan Society Shop. Van Gils kan er al helemaal wat van. :D
Door een wat oudere man bij de society shop was ik prima geholpen, de rest is ...... Maar wat je gewoon meestal ziet is dat de jonge gastjes mindere service verlenen dan de meer ervaren personen. Van Gils nooit binnen geweest, maar zo te horen kan ik die dus skippen.
pi_156048713
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:25 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Kan je ook vertellen welke winkels of sites? En hoe zit het met schoenen/riem?
Met overige bedoelde ik juist schoenen en riem. Zelf ga ik meestal naar van Assem, prima webshop, maar daar ga ik zelf heen omdat je in Rdam bijna iedere hoek eentje kan vinden. Niet dat ze uniek zijn, met een beetje zoeken vind je ook andere goede zaken, zo ook van Arendonk, met winkels verspreid over het land. En voor goede shirts kan je iedere goede pakkenboer proberen, Oger, Vanita, Pauw mannen, noem maar op.
pi_156049585
Wat zijn een beetje de pakken bij Suit Supply met een wat ruimere fit?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 13 september 2015 @ 21:29:57 #35
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156060642
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 13:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Riem hoeft niet als je broek goed past.
Draag jij een pak zonder riem dan?
Broeken horen per definitie goed te zitten en zonder riem niet af te zakken o.i.d., maar een pantalon zonder riem, hmmmwahhh.... :{
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156060919
quote:
11s.gif Op zondag 13 september 2015 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Draag jij een pak zonder riem dan?
Broeken horen per definitie goed te zitten en zonder riem niet af te zakken o.i.d., maar een pantalon zonder riem, hmmmwahhh.... :{
Ja, totaal onnodig, vind het vaak ook niet eens mooi staan.

En mocht ik iets nodig hebben om een niet passende broek omhoog te houden, dan kies ik voor bretels. En dan het soort dat je op een fatsoenlijke manier bevestigd, en niet met zo'n el-cheapo klipje.
"Pools are perfect for holding water"
pi_156066323
quote:
2s.gif Op zondag 13 september 2015 15:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Wat zijn een beetje de pakken bij Suit Supply met een wat ruimere fit?
De Napoli heeft volgens Suitsupply zelf een 'relaxte' fit, als ik het me goed herinner. Ik denk dat je het beste een winkel binnen kunt stappen.
pi_156067634
quote:
2s.gif Op zondag 13 september 2015 15:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Wat zijn een beetje de pakken bij Suit Supply met een wat ruimere fit?
Ik vind ze allemaal vrij strak zitten. Tijdens het passen vond ik alleen de Sienna wat ruimer zitten, maar dat kan ook aan mij liggen, heb toen heel wat jasjes geprobeerd dus misschien niet helemaal goed meer onthouden. Echt een ruime fit vind ik ze niet hebben, dan zal je al snel een maatje groter moeten nemen, maar dan voelt het ook gelijk alsof het twee maten groter zit.
pi_156080820
Ik heb 3 SuitSupply maatpakken.
Van 2 zijn de broeken wel erg snel gesleten. Dat vind ik wel jammer. Toegegeven ik droeg ze ook regelmatig. Geen idee ook hoor, hoe lang zoiets mee zou moeten gaan. De jasjes zijn gelukkig wel een motief die je boven een spijkerbroek kan dragen.

Overhemden vind ik niet echt denderend. Die haal ik dan ook ergens anders.

Maar goed, mocht ik weer echt een pak nodig hebben, zal ik er zeker wel weer gaan kijken.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_177592851
quote:
Hmmmm, ik weet het niet hoor. Het lijkt me vooral veel te groot en ik zie weinig pasvorm.
Tip, haal die gsm uit je broekzak en berg die ergens anders op (binnenzakje ofzo)
Cindy De Vuyst
pi_177593385
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2015 16:05 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb 3 SuitSupply maatpakken.
Van 2 zijn de broeken wel erg snel gesleten. Dat vind ik wel jammer. Toegegeven ik droeg ze ook regelmatig. Geen idee ook hoor, hoe lang zoiets mee zou moeten gaan. De jasjes zijn gelukkig wel een motief die je boven een spijkerbroek kan dragen.
Dat vind ik dan ook gelijk het grootste nadeel van suite supply, dat je niet nog een losse broek erbij kunt kopen. De pantalons zijn bij mij ook altijd verreweg het snelst stuk (ondanks dat ik regelmatig de jasjes met een spijkerbroek combineer) en ik koop mijn pakken dus liever ergens waar ik twee broeken erbij kan lopen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')