abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:03:42 #51
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155204716
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:01 schreef JDx het volgende:

[..]

Of de nieuwe CSI die over de brandweer gaat :D
Ik zie ze er nog wel toe in staat :'(
pi_155204787
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:03 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ik zie ze er nog wel toe in staat :'(
Hoorde ook al iets over Married with Children?

Er zijn ook al diverse Friends kloons geweest, hoe lang nog totdat ze die naam/setting gaan gebruiken.

Wachten op de nieuwe Seinfeld!

:')
pi_155204804
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Hoorde ook al iets over Married with Children?

Er zijn ook al diverse Friends kloons geweest, hoe lang nog totdat ze die naam/setting gaan gebruiken.

Wachten op de nieuwe Seinfeld!

:')
die eerste krijgt een Bud spinoff ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:09:27 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_155204836
De remake waar ik wel zin in had was die van Buck Rogers maar die is helaas niet doorgegaan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155204858
Valt me mee dat er nog geen Jurassic Park serie is.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:16:46 #56
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155204984
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:10 schreef JDx het volgende:
Valt me mee dat er nog geen Jurassic Park serie is.
Terra Nova kwam nog het dichtste in de buurt, Spielberg producent. Overigens een big pile of Stegosaurus shit die serie.
pi_155205004
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:16 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Terra Nova kwam nog het dichtste in de buurt, kreeg ook backing van Spielberg. Overigens een big pile of Stegosaurus shit die serie.
Ohjaaa... die was ik helemaal vergeten, 3 afleveringen gezien ofzo, wat een bagger.

Verder nog iemand Kevin from Work gezien? :')
pi_155208024
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Mij wel, maar op dezelfde avond gezien als Lucifer en Minority Report (zelfde makers? kwamen zelfde avond uit als een soort leaked pilot) en Blindspot was zeker de beste.
Ben het wel met je eens, dat Blindspot de beste van de 3 was.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:18:53 #59
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_155209787
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:16 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Terra Nova kwam nog het dichtste in de buurt, Spielberg producent. Overigens een big pile of Stegosaurus shit die serie.
Ik merk op dat wat Spielberg aanraakt wat betreft series (Falling Skies, Terra Nova, Under The Dome, Extant) niet zo goed is. Nu produceert hij dus ook Minority Report en wat ik hier lees vinden mensen het ook niet goed? En wat ik gezien heb van al die verschillende Halo live action dingen denk ik dat ook hij het zal verprutsen.

Op de een of andere manier lijkt me dat producer als rol niet zoveel hoeft te betekenen. Ron Moore, de gast achter Battlestar Galactica (2004) produceerde ook Helix en dat was echt slecht. Medeschrijver (enkele eps) David Eick doet dit seizoen van Falling Skies schrijven en dat werd er ook niet beter op.

Daarnaast zie je dat binnen de TV-wereld schrijvers heel veel series doen, de ene goed, de andere slecht. Misschien een kwestie van gewoon werk vinden en doen met het materiaal dat je hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mirel op 14-08-2015 14:25:31 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_155210039
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:18 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ik merk op dat wat Spielberg aanraakt wat betreft series (Falling Skies, Terra Nova, Under The Dome, Extant) niet zo goed is. Nu produceert hij dus ook Minority Report en wat ik hier lees vinden mensen het ook niet goed?
Oh serieus? Dat wist ik niet eens.

Ik vond het al zo'n Under the Dome meets Extant sfeertje hebben, het heeft wel iets, maar wat kinderlijk en zal waarschijnlijk heel snel saai worden. Mist allemaal wat of het heeft iets fouts.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:50:14 #61
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_155210803
quote:
Showtime heeft interesse in 'Dexter' revival

Gezien alle revivals die er op dit moment aan zitten te komen, zal dit nieuws vast niemand verbazen. Showtime wil Dexter mogelijk terug brengen. De serie over de seriemoordenaar die alleen moordenaars vermoordt, eindigde in 2013 met zijn achtste seizoen en was toen eigenlijk al lang over zijn hoogtepunt heen.

Maar tijdens de TCA voor Showtime vertelde David Nevins dat de serie mogelijk toch terug keert. ”Dexter is een serie waar ik over nadenk. Het is vooral een kwestie van timing. Als er bereidheid is om het te maken, zou ik dat ook zeker doen. Ik zou zeker naar Dexter kijken.”

In het verleden meldde hij nog dat Michael C. Hall op zijn minst deel zou moeten uitmaken van de revival. ”Ik zou het alleen doen met Michael. Maar het valt nog te bezien of zij terug willen komen. Ze hebben nooit het gevoel gehad dat Dexter dood zou moeten, dat daarin het juiste einde lag. Als we het zouden doen, wil ik Dexter in een nieuw concept en nieuwe opzet. Ik wil dat de serie anders voelt en dat het niet gewoon een voortzetting van de oude serie is.”
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:55:48 #62
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_155210934
quote:
'Friday the 13th' krijgt serie

Friday the 13th gaat naar het kleine scherm komen. Vorig jaar al was er het nieuws dat de franchise mogelijk terug zou keren naar de televisie, maar nu bevestigt Deadline dat die plannen uit gaan komen. The CW maakt de serie met Steven Long Mitchell en Craig W. Van Sickle.

De serie zal een directe band hebben met Jason Voorhees en het Crystal Lake, waar de franchise zijn oorsprong vindt. ”Ik denk niet dat we echt een serie willen maken over een kerel met een machete die meisjes in kleine topjes achterna rent,” vertelde Long Mitchell. ”Dat zouden we niet op wekelijkse basis kunnen doen. Dus we volgen nu een agent die het stadje in komt, op zoek naar zijn broer. Eenmaal daar realiseert hij zich dat zijn broer moorden onderzocht en realiseert hij zich dat zijn verhaal verbonden is met dat van Jason.”

De serie zou zich ook afspelen in een wereld waar de filmfranchise echt bestaan heeft, die geïnspireerd is op echte gebeurtenissen. ”We gaan erkennen dat mensen naar de stad kwamen, nadat de moorden plaats vonden. En dat ze films maakten. Dit wordt echter het echte verhaal van Jason.”
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:42:43 #63
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155212307
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:50 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat is volgens mij echt love or hate, ik en een collega vinden het verschrikkelijk en m'n vriendin trouwens ook, maar een andere collega kan er niet over stoppen, ja MOET je kijken!

[..]

Ja echt he, wie kan je dat nou geloofwaardig laten doen, blijft altijd na doen.

Of ze moeten er al een soort van andere draai aan geven, dus zelfde idee, arm iemand iemand naar rijke oom en tante. Hoop dan alleen dat ze het wel anders noemen. Poor One in the Hills ofzo haha.
Het heeft een onwijs diepe spirituele lading. De connectie tussen mensen. Verder vind ik de muziek geweldig, interessante verhalen en goeie actie. En ook nog eens grappig af en toe.
Feyenoord!
pi_155315633
Eerste twee episodes van Show Me A Hero waren erg goed! David Simon is weer lekker bezig.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:45:17 #65
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_155333031
quote:
CBS maakt 'Training Day'-serie

CBS maakt een televisiepilot, gebaseerd op de film Training Day (2001), waarin Denzel Washington en Ethan Hawke de hoofdrollen speelden. De serie moet zich vijftien jaar na de gebeurtenissen in de film afspelen en nog altijd draaien om de LAPD.

Regisseur Antoine Fuqua, die de film regisseerde, zal de televisieserie maken als producent én regisseur. Hij werkt daarbij samen met andere uitvoerend producenten, waaronder Jerry Bruckheimer, Jonathan Littman en Will Beall. Laatstgenoemde zal ook het scenario van de pilot verzorgen.

De film volgde een onervaren agent (Hawke), die samen op zijn eerste werkdag moest werken met een losgeslagen detective (Washington). Of de serie de zelfde agent gaat volgen die Hawke vijftien jaar geleden nog speelde, is niet bekend.

Training Day past in een rijtje film-naar-serie projecten van CBS, waar ondertussen ook Rush Hour en Limitless bij horen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_155333190
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:50 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat is volgens mij echt love or hate, ik en een collega vinden het verschrikkelijk en m'n vriendin trouwens ook, maar een andere collega kan er niet over stoppen, ja MOET je kijken!

Voor mij is het iets ertussenin. Er is potentie maar die kwam niet altijd even goed uit de verf in het eerste seizoen. Ik ga seizoen 2 wel kijken maar vooralsnog is het vooral 'leuk' maar nergens echt briljant.

Wel is het het waard om toch nog even door te zetten als je niet voorbij aflevering 4 bent gekomen, want daarna gaat het tempo iets omhoog. Of nouja, er valt zoveel te kijken dus misschien ook niet :+
Conscience do cost.
pi_155333286
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:45 schreef Houniet het volgende:

[..]

De 154e film die naar serie wordt omgezet in de afgelopen 3 jaar.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_155333464
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

De 154e film die naar serie wordt omgezet in de afgelopen 3 jaar.
Tijd voor the big Lebowski in serie vorm. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:05:34 #69
9859 crew  Karina
Woman
pi_155333696
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

De 154e film die naar serie wordt omgezet in de afgelopen 3 jaar.
sarah Connor Chronicles en From Dusk till Dawn the series vind ik beiden prima geslaagd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155333882
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:05 schreef Karina het volgende:

[..]

sarah Connor Chronicles en From Dusk till Dawn the series vind ik beiden prima geslaagd.
Fargo is wel de meest geslaagde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_155333893
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tijd voor the big Lebowski in serie vorm. :P
Als ze het maar door dezelfde gasten laten doen die Fargo hebben verseried hebben ze mijn zegen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Fargo is wel de meest geslaagde.
Mijn neger.
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:12:21 #72
9859 crew  Karina
Woman
pi_155333912
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Fargo is wel de meest geslaagde.
Heb ik niet gevolgd, maar inderdaad las ik daar zeer goede kritieken over.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155333953
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Als ze het maar door dezelfde gasten laten doen die Fargo hebben verseried hebben ze mijn zegen.

[..]

Mijn neger.
Precies, mogen ze no country for old men ook wel gelijk doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_155335248
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:05 schreef Karina het volgende:

[..]

sarah Connor Chronicles en From Dusk till Dawn the series vind ik beiden prima geslaagd.
Er zitten ook wel wat pareltjes bij, maar tegenover elke succesvolle film->serie staan er ook wel 10 gedrochten. Maar het frustrerende aan dit soort series is dat ik ze vaak een kans geef omdat die film destijds tof was, terwijl ze dat eigenlijk helemaal niet verdienen. En dan verneuk ik weer een paar uur van mijn tijd voor ik mee kap (of cancellation). En ik trap er te vaak in :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:06:12 #75
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155340287
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:11 schreef ems. het volgende:
Als ze het maar door dezelfde gasten laten doen die Fargo hebben verseried hebben ze mijn zegen.
Ook in anthology-stijl, met ieder seizoen een andere dude :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Precies, mogen ze no country for old men ook wel gelijk doen.
Die moeten ze eigenlijk gewoon met Fargo fuseren. Dat No County for Old Men in hetzelfde universum als Fargo afspeelt, zoals ze Fargo de serie via het krabbertje en de buit ook aan de film hebben gekoppeld. En het tweede seizoen via Lou Solverson aan het eerste. Dat Solverson of een collega ook ooit een case met Anton meegemaakt heeft ofzo :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')