abonnement Unibet Coolblue
pi_154978655
Lastig, lastig. Mijn gevoel zegt nunununununununu maar mijn verstand zegt, die trouwjurk is echt heel gaaf en daar moet je nog in passen :') Toch even meneer Mamiemoe polsen, kijken wat hij zegt.
pi_154991377
Laat ik hier ook eens posten. Wij zijn het ook aan het proberen voor een eerste kindje, maar nog niet echt serieus, want we zijn ook nog aan het verbouwen. Ik ben in april gestopt met de pil en was vijf weken later ongesteld. Sindsdien een regelmatige cyclus, maar dus nog niet raak. We hebben het ook niet iedere maand precies geprobeerd, een keer was ik het weekend van mijn ovulatie weg, en een keer waren we te kapot van het verbouwen. Ik gebruik nog geen ovulatietests, hoewel ik dit nu wel aan het overwegen ben. Ik kan volgens mij voelen wanneer ik ovuleer, maar theoretisch is het dan toch al te laat, of niet?

Morgen zou mijn NOD zijn, maar ik heb dusdanige vreetbuien nu, dat ik eigenlijk al weet dat ik vannacht ongesteld ga worden.

Ik probeer er verder zo min mogelijk aan te denken in het dagelijks leven, maar betrap mezelf er toch op dat ik Let op bijvoorbeeld misselijkheid.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 22:26:54 #278
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_154998256
Welkom nieuwe aanwas!!

Hier even een heel erg baal moment. Ik gebruik sinds januari de My Period Tracker app. Nu heb ik die van de week ge-update, zijn al mijn notities verdwenen :'( Alleen mijn menstruatie data staan er nog in, maar al mijn persoonlijke aantekeningen dus niet meer. Kutzooi. En dit was mijn enige logboek. :(
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 22:42:32 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154998843
Welkom lunamatic! Volgens mij leeft een eitje zo'n 12 uur en zaadjes 5 dagen. Het is daarom handig om voor je eisprong zoveel mogelijk te vrijen maar het kan natuurlijk nooit kwaad om op de dag van je eisprong nog eens te klussen :9

Zoe wat ontzettend balen! Ik gebruik PT inderdaad ook echt als logboek en zou er ook behoorlijk van balen als ik al die data kwijt zou zijn -O-

Hier vrij zeker nu een eisprong gehad. Vanmorgen halve graad hoger en de laatste twee dagen heb ik er nogal eh zin in zeg maar :@ :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_154999511
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:26 schreef Zoe_Hart het volgende:
Welkom nieuwe aanwas!!

Hier even een heel erg baal moment. Ik gebruik sinds januari de My Period Tracker app. Nu heb ik die van de week ge-update, zijn al mijn notities verdwenen :'( Alleen mijn menstruatie data staan er nog in, maar al mijn persoonlijke aantekeningen dus niet meer. Kutzooi. En dit was mijn enige logboek. :(
:( ook weg uit de back-up?

wel een goede waarschuwing voor anderen die de update gaan doen. voor een update ff handmatig een extra backup maken (menu>account) en je noties exporteren naar email. (menu > verslagen)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 23:08:07 #281
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_155000098
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:55 schreef Elleska het volgende:

[..]

:( ook weg uit de back-up?

wel een goede waarschuwing voor anderen die de update gaan doen. voor een update ff handmatig een extra backup maken (menu>account) en je noties exporteren naar email. (menu > verslagen)
Ik heb nooit een back-up gemaakt ;(

Vind het vooral balen nu mijn NOD er weer aan komt. Ik had een mooi overzicht van krampen ed die ik voorafgaand aan NOD voelde bij vorige cycli, om er voor mezelf een beetje logica in te helpen ontdekken. Maar dat is nu dus pleite. Ik weet wel dat deze cyclus nu al anders is dan de voorgaande. Toen had ik vanaf donderdag al echt vervelende krampen en werd ik pas dinsdag ongesteld. Nu heb ik wel 2 dagen een paar keer iets gevoeld wat leek op krampen maar that's it en mijn NOD is zondag of maandag. Dus het wordt hopelijk deze keer niet weer zo'n pijnlijke toestand :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_155000429
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:08 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ik heb nooit een back-up gemaakt ;(

die van mij doet automatisch 1x per maand een back-up.
(en nee ik hoor niet in dit topic maar met een spiraaltje is de app handig om bij te houden wanneer ik ongesteld wordt ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 08-08-2015 00:20:07 ]
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 23:24:13 #283
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_155000837
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:15 schreef Elleska het volgende:

[..]

die van mij doet automatisch op 1x per maand een back-up.
(en nee ik hoor niet in dit topic maar met een spiraaltje is de app handig om bij te houden wanneer ik ongesteld wordt ;) )
:D

Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken of dat bij mij ook zo is!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_155001240
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:42 schreef MaJo het volgende:
Hier vrij zeker nu een eisprong gehad. Vanmorgen halve graad hoger en de laatste twee dagen heb ik er nogal eh zin in zeg maar :@ :D
Spannend! En herkenbaar :')
Als ik in de bus keek naar mannen waar ik normaliter totaal niet op zou vallen, maar die er wel uitzagen alsof ze een succesvol leven hebben, dan wist ik wel hoe laat het was. Kwam er bij toeval achter toen ik me afvroeg waarom ik ineens tot dat type man aangetrokken was en de dag erna een ovuknalstreep had. :') 8)7

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2015 23:37:19 ]
pi_155001335
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:36 schreef Myrr het volgende:

[..]

Spannend! En herkenbaar :')
Als ik in de bus keek naar mannen waar ik normaliter totaal niet op zou vallen, maar die er wel uitzagen alsof ze een succesvol leven hebben, dan wist ik wel hoe laat het was. Kwam er bij toeval achter toen ik me afvroeg waarom ik ineens tot dat type man aangetrokken was en de dag erna een ovuknalstreep had. :') 8)7
:? Jij was toch onverwacht/ongepland zwanger geraakt?

Majo ook hier wel herkenbaar, moeder natuur heeft dat goed geregeld.
S. 2014
J. 2016
pi_155001379
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

:? Jij was toch onverwacht/ongepland zwanger geraakt?

Majo ook hier wel herkenbaar, moeder natuur heeft dat goed geregeld.
Vlak na het stoppen met de pil heb ik ze tijdelijk gebruikt om te peilen hoe mij cyclus was en om te weten wanneer ik extra voorzichtig moest zijn en wanneer de kans weer verkeken was.

Hele zooi van die testen en een MAP in huis gehaald. MAP ligt weg te rotten in een lade en vriendinnen zijn op de hoogte dat ik hem heb liggen, mocht het nodig zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2015 23:49:00 ]
pi_155003896
Welkom lunamatic! Lastig om er nuchter onder te blijven he?

Wat balen Zoë, dat alles weg is! Ik gebruik Ovuview, geen idee hoe je daarbij dingen kunt backuppen dus ik hoop niet dat mij hetzelfde overkomt.

Mijn menstruatie is weer voorbij, ik hoop zo dat deze cyclus wat normaler wordt.. Ik heb het gevoel dat ik nog geen kans heb gehad om zwanger te raken met die lange cycli, en daar baal ik wel van.
pi_155026666
Dank jullie voor de welkomstberichten! Ik ben vandaag tegen alle verwachtingen in niet ongesteld geworden. Als dat maandag nog niet zo is ga ik een test doen. Voel me verder heel belabberd, want ik ben echt flink verkouden en heb een bijholteontsteking te pakken. Voel wel wat rare steekjes aan de rechter kant rond mijn baarmoeder, maar dat kunnen ook mijn darmen zijn, dat is een denkfout die ik al vaker heb gemaakt... Ik ga eerst eens kijken of ik me morgen weer wat gezonder voel.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2015 @ 21:57:57 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155027238
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:36 schreef Myrr het volgende:

[..]

Spannend! En herkenbaar :')
Als ik in de bus keek naar mannen waar ik normaliter totaal niet op zou vallen, maar die er wel uitzagen alsof ze een succesvol leven hebben, dan wist ik wel hoe laat het was. Kwam er bij toeval achter toen ik me afvroeg waarom ik ineens tot dat type man aangetrokken was en de dag erna een ovuknalstreep had. :') 8)7
:D Wij hebben nu 3 dagen op rij gevreeën, dat was echt een tijd niet meer gebeurd _O- En vandaag een spierwitte ovulatietest dus we zijn precies op tijd geweest *O* We hebben trouwens ook vakantie, dat helpt ook wel mee :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

:? Jij was toch onverwacht/ongepland zwanger geraakt?

Majo ook hier wel herkenbaar, moeder natuur heeft dat goed geregeld.
Ik vind dat wel gaaf hoe dat allemaal werkt :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 21:46 schreef lunamatic het volgende:
Dank jullie voor de welkomstberichten! Ik ben vandaag tegen alle verwachtingen in niet ongesteld geworden. Als dat maandag nog niet zo is ga ik een test doen. Voel me verder heel belabberd, want ik ben echt flink verkouden en heb een bijholteontsteking te pakken. Voel wel wat rare steekjes aan de rechter kant rond mijn baarmoeder, maar dat kunnen ook mijn darmen zijn, dat is een denkfout die ik al vaker heb gemaakt... Ik ga eerst eens kijken of ik me morgen weer wat gezonder voel.
Ben je steeds op de dag af op hetzelfde moment ongesteld? Kan makkelijk een dagje verschillen vaak, en volgens mij kan het ook uitmaken als je ziek bent. Maar zou wel wat zijn als het toch zo snel al raak is en vrij onverwacht O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155029029
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 21:57 schreef MaJo het volgende:


Ben je steeds op de dag af op hetzelfde moment ongesteld? Kan makkelijk een dagje verschillen vaak, en volgens mij kan het ook uitmaken als je ziek bent. Maar zou wel wat zijn als het toch zo snel al raak is en vrij onverwacht O+
Ik vind het moeilijk te zeggen, want zo lang ben ik nog niet met de pil gestopt. Voordat ik begon met slikken (15 jaar geleden), was ik wel eens een paar dagen te laat. Sinds ik ben gestopt is mijn cyclus echt super regelmatig geweest, maar dat is nog niet zo lang, dus statistisch gezien is de kans waarschijnlijk groter dat ik gewoon een beetje laat ben, misschien wel vanwege mijn griep. Ik wacht dus gewoon nog even een paar daagjes voordat ik ga testen.
pi_155031550
Zo nieuwe maand nieuwe kansen :)
Na een extreem korte cyclus(voor t eerst dat mij dat gebeurde) en extreem ongesteld te zijn geweest. Zijn er weer nieuwe kansen...

Nod...volgens de app rond 1 sept...
pi_155038622
Hoi! Na een maand 'het' loslaten ben ik er wel weer klaar mee. Deze maand voor de 2e x achter elkaar een week te vroeg lek. Maar omdat ik het 'moest' loslaten van mezelf heb ik ook al 2 maanden geen ovu stokkies gebruikt. Dus of ik nu een vroege eisprong gehad heb of een gruwelijk korte luteale fase... Ik weet het niet. Al met al... Ik ben er geen reet mee opgeschoten...

Hoi nieuwe aanwas. Mijn naam is Hilz en ik wil een beebie. O+
  zondag 9 augustus 2015 @ 09:42:13 #293
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155038840
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:30 schreef Svane het volgende:
Ik snap oprecht echt niets van de vals-positieve test, het zou ook eigenlijk niet moeten kunnen maar de bloedtest was echt negatief. Neem aan dat het wel iets met de miskraam te maken heeft, hoewel ik daarna ook al een negatieve bloedtest en urinetest heb gehad, dus het is echt frappant. Ik denk echt gewoon heel erg dikke pech. Hoop nu snel weer normale cyclus te hebben zodat ik door kan, het is nu zo'n rare maand geweest!
Lees je ervaring nu, wat bizar! Hier is het nu bijna 6 weken na curettage. Helaas nog geen druppel bloed gezien. Ik dacht 16 juli een eisprong te hebben gemeten (test), maar dat zal het niet geweest zijn dan, want ik ben in ieder geval niet zwanger. Nu dus in een niemandsland. Ik weet niet goed of we nu echte kansen hebben of dat de boel stil ligt. De 'nacontrole' heb ik al gehad, dat was een telefoongesprek van nog geen minuut. Toen was het 29 dagen na de ingreep en maakte ik me nog geen zorgen over een uitblijvende bloeding. Nou ja, maar even aankijken dus maar niet te lang, want we willen door.
pi_155050762
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 09:42 schreef Aventura het volgende:

[..]

Lees je ervaring nu, wat bizar! Hier is het nu bijna 6 weken na curettage. Helaas nog geen druppel bloed gezien. Ik dacht 16 juli een eisprong te hebben gemeten (test), maar dat zal het niet geweest zijn dan, want ik ben in ieder geval niet zwanger. Nu dus in een niemandsland. Ik weet niet goed of we nu echte kansen hebben of dat de boel stil ligt. De 'nacontrole' heb ik al gehad, dat was een telefoongesprek van nog geen minuut. Toen was het 29 dagen na de ingreep en maakte ik me nog geen zorgen over een uitblijvende bloeding. Nou ja, maar even aankijken dus maar niet te lang, want we willen door.
Ja, als het niet komt lijkt het echt 'verloren' tijd ofzo he?

Maarrrrrr hier is het nu dag 1! Cyclus! Kans! HIEPHOI
  Moderator zondag 9 augustus 2015 @ 19:17:17 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155053037
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 09:12 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi! Na een maand 'het' loslaten ben ik er wel weer klaar mee. Deze maand voor de 2e x achter elkaar een week te vroeg lek. Maar omdat ik het 'moest' loslaten van mezelf heb ik ook al 2 maanden geen ovu stokkies gebruikt. Dus of ik nu een vroege eisprong gehad heb of een gruwelijk korte luteale fase... Ik weet het niet. Al met al... Ik ben er geen reet mee opgeschoten...

Hoi nieuwe aanwas. Mijn naam is Hilz en ik wil een beebie. O+
Goffer kan me voorstellen dat je er mooi mee klaar bent :( wel raar dat je lichaam opeens zo van slag is :? Misschien wel handig om volgende keer weer ovutesten te gebruiken, wie weet ligt je eisprong op een heel ander moment dan je denkt. In ieder geval een :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155058418
Welkom nieuwe rammelaars :)

Na een half jaar een cyclus van 23 dagen gehad te hebben, deze keer opeens na 26 dagen ongesteld }:|. Ik begon net goede hoop te krijgen. Bah. Stom.
  zondag 9 augustus 2015 @ 23:18:43 #297
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_155062076
Hier is het ook weer bekeken voor deze ronde -O-
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_155068624
Mijn NOD komt er ook weer aan en oooooh wat doen m'n borsten weer pijn. Nog een graad erger dan vorige maand ;(
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  maandag 10 augustus 2015 @ 07:56:03 #299
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155068776
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:39 schreef Gala6183 het volgende:
Welkom nieuwe rammelaars :)

Na een half jaar een cyclus van 23 dagen gehad te hebben, deze keer opeens na 26 dagen ongesteld }:|. Ik begon net goede hoop te krijgen. Bah. Stom.
Je hebt wel een hele korte cyclus. Waren ze voor dat half jaar langer? En probeer je al lang zwanger te worden?
pi_155069191
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 07:56 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je hebt wel een hele korte cyclus. Waren ze voor dat half jaar langer? En probeer je al lang zwanger te worden?
Daarvoor was het 24, maximaal 25 dagen. We zijn sinds oktober niet meer voorzichtig ;) maar serieus bezig sinds 3 maanden. De pil heb ik 8 jaar geleden ofzo al de deur uitgedaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')