abonnement Unibet Coolblue
pi_154321152
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 07:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

voorzover je van erger kan spreken, ik zie dat niet zo en met alle respect voor Bianchi, hem mis ik minder dan the Schu.
Egoïst :{

Tot zover bekend is, zit Schumi thuis en is er enige vorm van leven en is daar een vreemd gezinsleven ontstaan. Kan hij praten, is hij zich bewust wie hij is (en was) ?
Persoonlijk denk ik dat hij er beter aan toe is dan er in de media word geschreven, voornamelijk om zijn privé leven te beschermen. Ik verwacht soms dat we binnen nu en 3 tot 5 jaar Schumi wel eens kunnen verwachten als gast op één van de circuits, ik zou dan als eerste denken aan Monaco, Hockenheim of Oostenrijk. Ik zou er niet verbaasd om zijn.

Schumi heeft dit ongeval meegemaakt in zijn vrije tijd. Op eigen risico.

Bianchi is door een freak accident in deze situatie beland. Hij heeft mogelijk te hard gereden onder geel, ja, weten we nog steeds eigenlijk niet ( ?? ). Maar die shovel/hijskraan had daar onder die gele vlaggen eigenlijk nooit mogen rijden of staan en dit ongeval is dus grotendeels te wijten aan de organisatie daar of aan de F1 zelf dat ze dit nooit hadden mogen toelaten. Achteraf gekibbel, dit soort ongevallen zijn dan nodig om de ernst van deze fout zichtbaar te maken.

Respect voor Schumi heb ik zeer zeker wel, maar denk dat familie van Bianchi door een veel hetere en grotere hel gegaan is dan de familie Schumacher. Dat je het dan afmeet aan het "ik mis hem minder dan..."

:o :r

[ Bericht 5% gewijzigd door Meike26 op 14-07-2015 08:12:28 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 14 juli 2015 @ 08:16:24 #152
842 Zorro
Z
pi_154321221
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:07 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Egoïst :{

Tot zover bekend is, zit Schumi thuis en is er enige vorm van leven en is daar een vreemd gezinsleven ontstaan. Kan hij praten, is hij zich bewust wie hij is (en was) ?
Persoonlijk denk ik dat hij er beter aan toe is dan er in de media word geschreven, voornamelijk om zijn privé leven te beschermen. Ik verwacht soms dat we binnen nu en 3 tot 5 jaar Schumi wel eens kunnen verwachten als gast op één van de circuits, ik zou dan als eerste denken aan Monaco, Hockenheim of Oostenrijk. Ik zou er niet verbaasd om zijn.

Schumi heeft dit ongeval meegemaakt in zijn vrije tijd. Op eigen risico.

Bianchi is door een freak accident in deze situatie beland. Hij heeft mogelijk te hard gereden onder geel, ja, weten we nog steeds eigenlijk niet ( ?? ). Maar die shovel/hijskraan had daar onder die gele vlaggen eigenlijk nooit mogen rijden of staan en dit ongeval is dus grotendeels te wijten aan de organisatie daar of aan de F1 zelf dat ze dit nooit hadden mogen toelaten. Achteraf gekibbel, dit soort ongevallen zijn dan nodig om de ernst van deze fout zichtbaar te maken.

Respect voor Schumi heb ik zeer zeker wel, maar denk dat familie van Bianchi door een veel hetere en grotere hel gegaan is dan de familie Schumacher. Dat je het dan afmeet aan het "ik mis hem minder dan..."

:o :r
_O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 14 juli 2015 @ 08:21:59 #153
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154321265
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 06:31 schreef Libris het volgende:

[..]

Maleisie direct na Singapore. Ik ben benieuwd of dit de bezoekersaantallen naar beneden gaat halen. Er zijn nu nog mensen die beide races kijken, maar als er 1 week tussen zit, betwijfel ik dat.. Er is zo'n 300 kilometer afstand tussen KLIA and Marina Bay circuits.
Dat weet ik niet. maar hoe zit dat met de regen tijd? meer kans op regen?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 14 juli 2015 @ 08:24:31 #154
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154321282
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:07 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Egoïst :{

Tot zover bekend is, zit Schumi thuis en is er enige vorm van leven en is daar een vreemd gezinsleven ontstaan. Kan hij praten, is hij zich bewust wie hij is (en was) ?
Persoonlijk denk ik dat hij er beter aan toe is dan er in de media word geschreven, voornamelijk om zijn privé leven te beschermen. Ik verwacht soms dat we binnen nu en 3 tot 5 jaar Schumi wel eens kunnen verwachten als gast op één van de circuits, ik zou dan als eerste denken aan Monaco, Hockenheim of Oostenrijk. Ik zou er niet verbaasd om zijn.

Schumi heeft dit ongeval meegemaakt in zijn vrije tijd. Op eigen risico.

Bianchi is door een freak accident in deze situatie beland. Hij heeft mogelijk te hard gereden onder geel, ja, weten we nog steeds eigenlijk niet ( ?? ). Maar die shovel/hijskraan had daar onder die gele vlaggen eigenlijk nooit mogen rijden of staan en dit ongeval is dus grotendeels te wijten aan de organisatie daar of aan de F1 zelf dat ze dit nooit hadden mogen toelaten. Achteraf gekibbel, dit soort ongevallen zijn dan nodig om de ernst van deze fout zichtbaar te maken.

Respect voor Schumi heb ik zeer zeker wel, maar denk dat familie van Bianchi door een veel hetere en grotere hel gegaan is dan de familie Schumacher. Dat je het dan afmeet aan het "ik mis hem minder dan..."

:o :r
^O^ ^O^
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 14 juli 2015 @ 09:12:51 #155
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_154321774
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:07 schreef Meike26 het volgende:

Respect voor Schumi heb ik zeer zeker wel, maar denk dat familie van Bianchi door een veel hetere en grotere hel gegaan is dan de familie Schumacher.

Ik snap je punt helemaal, maar dit soort vergelijkingen zijn lastig te maken denk ik.
Om in jouw metafoor te blijven; ik denk dat de hel van persoon A net zo groot en heet aanvoelt als de hel van persoon B.
Doet een snijwond in mijn vinger meer of minder pijn dan een snijwond in jouw vinger?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_154321970
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 09:12 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik snap je punt helemaal, maar dit soort vergelijkingen zijn lastig te maken denk ik.
Om in jouw metafoor te blijven; ik denk dat de hel van persoon A net zo groot en heet aanvoelt als de hel van persoon B.
Doet een snijwond in mijn vinger meer of minder pijn dan een snijwond in jouw vinger?
Goed, ben ik met je eens..ergens. Maar afgaande op de berichten om Schumi en die van Binachi.. is er bij Schumacher wel duidelijk sprake geweest van verbetering en herstel, in welke mate dan ook. Zover bekend is is dat hij thuis is en bij zinnen is. Bianchi ligt nog steeds in coma, na 7 maanden...
  dinsdag 14 juli 2015 @ 09:38:12 #157
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_154322087
Zijn we nou een wedstrijdje 'wie is het meest comateuze kasplantje' aan het doen? En welke prijs wint Bianchi dan?

Dat Bianchi te snel reed was overigens binnen een week al bekend. Die truck kon daar prima rijden. Waarom denk je dat de maatregel is geweest om de auto's af te remmen en niet om trucks op de baan te verbieden? Wat fout ging is dat coureurs gewoon compleet niet afremden. Aangezien dat ook niet werd afgedwongen was het daarom logisch dat ze ook 99% bleven doorgassen. Want ook tijdens geel kun je een wedstrijd winnen of verliezen. Maar het was altijd al de bedoeling dat onder dubbel geel iedereen zou afremmen zodat marshalls hun werk veilig kunnen doen. Inmiddels wordt dat afgedwongen met een VSC. Het is een harde les die iedereen heeft moeten leren. Helaas voor hem is het Bianchi die er de gevolgen van draagt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 14 juli 2015 @ 10:47:37 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_154323291
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:07 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Egoïst :{

Tot zover bekend is, zit Schumi thuis en is er enige vorm van leven en is daar een vreemd gezinsleven ontstaan. Kan hij praten, is hij zich bewust wie hij is (en was) ?
Persoonlijk denk ik dat hij er beter aan toe is dan er in de media word geschreven, voornamelijk om zijn privé leven te beschermen. Ik verwacht soms dat we binnen nu en 3 tot 5 jaar Schumi wel eens kunnen verwachten als gast op één van de circuits, ik zou dan als eerste denken aan Monaco, Hockenheim of Oostenrijk. Ik zou er niet verbaasd om zijn.

Schumi heeft dit ongeval meegemaakt in zijn vrije tijd. Op eigen risico.

Bianchi is door een freak accident in deze situatie beland. Hij heeft mogelijk te hard gereden onder geel, ja, weten we nog steeds eigenlijk niet ( ?? ). Maar die shovel/hijskraan had daar onder die gele vlaggen eigenlijk nooit mogen rijden of staan en dit ongeval is dus grotendeels te wijten aan de organisatie daar of aan de F1 zelf dat ze dit nooit hadden mogen toelaten. Achteraf gekibbel, dit soort ongevallen zijn dan nodig om de ernst van deze fout zichtbaar te maken.

Respect voor Schumi heb ik zeer zeker wel, maar denk dat familie van Bianchi door een veel hetere en grotere hel gegaan is dan de familie Schumacher. Dat je het dan afmeet aan het "ik mis hem minder dan..."

:o :r
Egoïst :? Omdat Schumacher een legende is en Bianchi dat helaas nooit zal worden, jij vindt het voor die laatste erger, ik vind het moeilijk om in zulke gevallen het over gradaties van erg te hebben, is gewoon dramatisch voor beiden en hun families.

Als jij denkt dat Schumi er beter aan toe is dan Bianchi dan laat ik je maar in die waan, ik heb het vermoeden dat het niet zoveel verschilt.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 10:50:01 #159
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_154323338
Zoals ik op de FP heb gezegd heeft Bianchi dit wel een beetje over zich af geroepen.
Klinkt hard maar zo is het.

Het was een brokkenpiloot eerste klas in de opstapklasses, van het kaliber gelijk aan Pastor Maldonado. Vraag maar aan Giedo en Robin.

Dus dat gebeurt en ook bij hem is geen verrassing.

Sorry dat ik 't zeg.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 14 juli 2015 @ 11:47:20 #160
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154324612
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 10:50 schreef nils7 het volgende:
Zoals ik op de FP heb gezegd heeft Bianchi dit wel een beetje over zich af geroepen.
Klinkt hard maar zo is het.

Het was een brokkenpiloot eerste klas in de opstapklasses, van het kaliber gelijk aan Pastor Maldonado. Vraag maar aan Giedo en Robin.

Dus dat gebeurt en ook bij hem is geen verrassing.

Sorry dat ik 't zeg.
Heeft schumi het dan ook over zichzelf afgeroepen?

Ik schuif het eerder op domme pech.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 14 juli 2015 @ 12:34:03 #161
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_154325673
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:47 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Heeft schumi het dan ook over zichzelf afgeroepen?

Ik schuif het eerder op domme pech.
Als Maldonado er vanaf stuift en ook zo straks ligt heeft ie dat meer over zich afgeroepen dan een Bottas bijvoorbeeld.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_154333986
Bianchi WAS een wilde jongen ja (eind 2013 en in 2014 heeftievooral mooie races laten zien), maar roep je het dan af en is het dan gelijk eigen schuld dikke bult?
Het ongeval in Japan had nooit mogen gebeuren. Ze hadden dat al kunnen leren van ongeval met De Villota en de laadklep, dan kan je de donder op zeggen dat een shovel van die omvang in een uitloopzone dat zelfde gevaar bij zich heeft.

En het gaat mij niet alleen om de coureur, maar ook hun families. Zij hebben hier mee te leven vooral, de coureurs zelf ook, mits zij nog enige vorm van 'leven' hebben. Bij Bianchi schat ik zo in dat hij meer hersendood dan bewust levend is. En ik wilde er niet zozeer een wedstrijdje van maken, maar ik schrok echt van Tarado's opmerking dat Bianchi minder gemist zou worden dan de legende Schumacher. Als 'fan' van de sport vind ik dat veel te kortzichtig en niet echt getuigen van empathie/meelevendheid, maar gewoon je voorkeur uitspreken welke van de twee je als fan 'beter' vindt.
pi_154334911
Je zou de schuld ook bij de fia kunnen leggen, die jarenlang hebben getollereerd, dat even gas los voldoende was bij geel.

de rijders hebben er een sport van gemaakt, het gaslos moment zo kort mogelijk te maken. Sporters eigen denk ik dan.
.
pi_154334923
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:55 schreef Meike26 het volgende:
Bianchi WAS een wilde jongen ja (eind 2013 en in 2014 heeftievooral mooie races laten zien), maar roep je het dan af en is het dan gelijk eigen schuld dikke bult?
Het ongeval in Japan had nooit mogen gebeuren. Ze hadden dat al kunnen leren van ongeval met De Villota en de laadklep, dan kan je de donder op zeggen dat een shovel van die omvang in een uitloopzone dat zelfde gevaar bij zich heeft.

En het gaat mij niet alleen om de coureur, maar ook hun families. Zij hebben hier mee te leven vooral, de coureurs zelf ook, mits zij nog enige vorm van 'leven' hebben. Bij Bianchi schat ik zo in dat hij meer hersendood dan bewust levend is. En ik wilde er niet zozeer een wedstrijdje van maken, maar ik schrok echt van Tarado's opmerking dat Bianchi minder gemist zou worden dan de legende Schumacher. Als 'fan' van de sport vind ik dat veel te kortzichtig en niet echt getuigen van empathie/meelevendheid, maar gewoon je voorkeur uitspreken welke van de twee je als fan 'beter' vindt.
Het is niet de schuld van de shovel. Als iedereen zich aan de snelheid bij dubbel geel gehouden had was er niets aan de hand geweest. Het is niet voor niets dat de FIA daarom met de VSC komt, dan moet iedereen zich wel aan de snelheid houden en is het te controleren.

En het is totaal niet te vergelijken met het ongeval van De Villota. Totaal andere omstandigheden; een coureur die problemen heeft met het anti-stall systeem of een coureur die te hard rijdt waar dubbel geel gezwaaid wordt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_154335072
Kan er asjeblieft een slap-ouwehoer-autosport-topic komen? Dan kan dit gewoon het F1-nieuwtjes-topic worden.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 19:01:05 #166
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154337805
En dan voeren ze die VSC ook nog op de meest belachelijke manier in :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 juli 2015 @ 00:02:08 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154347205
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan er asjeblieft een slap-ouwehoer-autosport-topic komen? Dan kan dit gewoon het F1-nieuwtjes-topic worden.
Ok.

SPT / [Formule 1] Algemeen F1 topic
Als iedereen dan dit door wilt lezen :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 15 juli 2015 @ 00:40:11 #168
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154348362
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 00:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als iedereen dan dit door wilt lezen :)
:'( !
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 15 juli 2015 @ 03:20:45 #169
19840 Libris
Live from Singapore
pi_154350630
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:21 schreef WEST het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. maar hoe zit dat met de regen tijd? meer kans op regen?
Minder denk ik, SG GP heeft nog nooit regen gehad tijdens de sessies, maar Maleisie al vaker. Misschien is dat ook wel de reden voor de verandering.

Volgens de CEO van Sepang zou het meer bezoekers moeten opleveren
quote:
Razali has suggested to Bernie Ecclestone for both the Malaysian GP and the Singapore GP to be held back to back. This is said to allow international visitors to attend both races by planning a long holiday without traveling twice. “We’ve talked to the FIA about it but we have to wait and see. Maybe it will be possible in the future,” he added.
Dit was in 2010. Bron
pi_154351295
Ze willen meer show, zitten er zelfs aan te denken om kunstmatig regenraces te organiseren... Halen ze Maleisië uit het regen seizoen, naar een ander jaargetijde :{

Als ze gewoon 2 uur eerder starten dan normaal, dus om 12:00, nog steeds kans op regen, maar geen probleem meer met de zonsondergang om 17:30... Ik hoop niet dat dit betekend dat we alleen nog droge races gaan krijgen daar.

Da toch zo'n regeninstallatie maar... ^O^
  woensdag 15 juli 2015 @ 08:14:05 #171
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_154351396
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 03:20 schreef Libris het volgende:

[..]

Minder denk ik, SG GP heeft nog nooit regen gehad tijdens de sessies, maar Maleisie al vaker. Misschien is dat ook wel de reden voor de verandering.

Volgens de CEO van Sepang zou het meer bezoekers moeten opleveren

[..]

Dit was in 2010. Bron
Singapore is avond en dan zijn er nooit geen buien. Hoewel ik wel eens graag een regen race wil zien in Singapore. Ik vraag me wel af of er meer bezoekers komen als de race in september gehouden wordt. Tis net wat jij zegt. Ze zitten te dicht op elkaar dan.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 07:56 schreef Meike26 het volgende:
Ze willen meer show, zitten er zelfs aan te denken om kunstmatig regenraces te organiseren... Halen ze Maleisië uit het regen seizoen, naar een ander jaargetijde :{

Als ze gewoon 2 uur eerder starten dan normaal, dus om 12:00, nog steeds kans op regen, maar geen probleem meer met de zonsondergang om 17:30... Ik hoop niet dat dit betekend dat we alleen nog droge races gaan krijgen daar.

Da toch zo'n regeninstallatie maar... ^O^
Zo'n regen installatie moet je niet in Maleisie hebben daar is door de warmte en de zon de baan in no time droog.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_154351635
Dat maakt de strategie des te interessanter.. Starten op een natte baan, sprinklers blijven aan tot.. Niemand die dit weet, mooiste zou zijn op ca 60/70% van de raceafstand. Sprinklers gaan uit en met een minuut of 5 tot 10 is de baan droog.

Ik begin ineens voorstander van het systeem te worden.. :D
  woensdag 15 juli 2015 @ 08:44:24 #173
56724 Wombcat
rent wiel
pi_154351703
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 08:38 schreef Meike26 het volgende:
Dat maakt de strategie des te interessanter.. Starten op een natte baan, sprinklers blijven aan tot.. Niemand die dit weet, mooiste zou zijn op ca 60/70% van de raceafstand. Sprinklers gaan uit en met een minuut of 5 tot 10 is de baan droog.

Ik begin ineens voorstander van het systeem te worden.. :D
Je kunt er ook de wedstrijd mee manipuleren. Stel de leider heeft 5 seconden voorsprong. Je zet de sprinklers op het moment dat die de pit-ingang passeert. De nr. 2 ziet de sprinklers aangaan en duikt meteen de pits in, en wint de race omdat de leider 14 seconden verliest op de snel nat wordende baan.

Zal wel leuke discussies en een BNW-topic opleveren.
in a crowd you lose humanity
  woensdag 15 juli 2015 @ 08:53:15 #174
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_154351808
Dit soort kunstmatige spanning moet je toch niet willen :')
dan nog liever optocht-races
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 15 juli 2015 @ 08:55:12 #175
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154351831
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 08:53 schreef Schunckelstar het volgende:
Dit soort kunstmatige spanning moet je toch niet willen :')
dan nog liever optocht-races
dan haak ik af.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')