fixed.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:48 schreef Fer het volgende:
[..]
Tja ook dat kon mij weinig boeien eigenlijk. Een team dat telkens de sneltste setup beste engineer had en won van start tot finish.
Kwestie van vraag en aanbod. Zolang de circuits dat bereid zijn te betalen blijft het in stand. Het wordt pas een probleem als er niet genoeg Europese / Noord-Amerikaanse circuits dat geld meer willen betalen omdat er een contract is met de teams dat tenminste de helft van de races hier gehouden wordt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf het van de zotte vinden dat Bernie betaald krijgt door de organisaties van de banen ipv andersom. Het is de omgekeerde wereld.
Bernie en zijn sport horen een locatie te huren en kunnen vervolgens zelf gaan uitvogelen wat zij dat GP weekeinde op die locatie allemaal gaan uitvoeren om inkomsten te genereren. Dan zal hij ook eerder gemoeid zijn met het aantal verkochte kaartjes ipv de soms schrikbarend hoge prijzen van de kaartjes.
Enige nadeel is hiervan dat de support-klasses in voorprogramma van de F1 er minder van mee kunnen profiteren.
Of nee, ik vergeet iets. Het ging om de poen, niet om de sport.. Stom van me.
Ik vond de A1GP altijd prima voer om de winter door te komen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:57 schreef Smacked_Actor het volgende:
Ik heb dat seizoen met de bleek nog enigszins gevolgd maar daarna afgehaakt...
Concept was leuk dat eerste jaar, toen hadden ze meteen die Ferrari's moeten hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond de A1GP altijd prima voer om de winter door te komen.
Gezellig op zondag met een paar vrienden en wat bakken bier erbij racen kijken en daarna door naar de kroeg
Met Sjeik maktoum al maktoemi al maktoem maktoemer al maktoemi maktoem ofzoiets dergelijks
Ze hebben daar nooit een circuit toen van gemaakt omdat anders ambulance niet in het "infield" kon komen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:34 schreef Meike26 het volgende:
Leuke van Formula E vind ik ook wel dat begin van het seizoen nog niet bekend was waar er alleemaal geraced werd. Moskou, Berlijn en London zijn achteraf pas toegevoegd (zo leek het althans).
De pest is dat je met Formula E geen geluid hebt. Het is daarintegen wel apart om auto's die zo snel zo stil te zien. Ik denk dat dat op een circuit doodslaat. Op zo'n kunstmatig stratencircuit is het allemaal wat krapper en staan de barrieres dichter op de baan, dan lijkt het ook harder te gaan.
Rotterdam City Racing zou toch eens naar hun format moeten kijken en voor een echt straten circuit gaan. Dat word dan waarschijnlijk wel ergens anders (Ahoy of Feyenoord) dan dwars door het centrum, maar ik zou gaan
Die fan-boosts zijn echt te erg voor woorden. Ergens snap ik het wel dat ze dit uitproberen, kijken hoe populair de sport is.. Word veel over internet gekeken en dan weten ze niet exact het aantal kijkers. Met die fanboost kunnen ze aardig inschatten hoe de Formula E leeft bij de autosport fan (en de families van coureurs die F-E zijn gaan rijden).quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:58 schreef twiFight het volgende:
Formule E is van FIA dus daar schiet je niets mee op. Zodra die een dreiging gaan vormen voor Formule 1 dan verplaatst al het kutte aan F1 gewoon naar F-E.
Daarnaast vind ik die fan boosts de kanker van de racesport. Voor je het weet krijg je van die "bij 100.000 likes mag ik een plaatsje omhoog op de grid" onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die fan-boosts zijn echt te erg voor woorden. Ergens snap ik het wel dat ze dit uitproberen, kijken hoe populair de sport is.. Word veel over internet gekeken en dan weten ze niet exact het aantal kijkers. Met die fanboost kunnen ze aardig inschatten hoe de Formula E leeft bij de autosport fan (en de families van coureurs die F-E zijn gaan rijden).
Maar ik mag toch hopen dat dat na dit jaar wel afgelopen is.
Dan zie ik nog eerder een MarioKart achtige manier van powerboosts, op de circuits zijn witte vierkantjes her en der geschilderd en met augment reality in het vizier (en op tv) kunnen ze powerboosts oppakken gedurende de race.En dan met zijn alle vol op elkaar klappen omdat iemand zo nodig met een onmogelijk move die turboboost wilde pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook direct het idee dat ik had toen ik dit idee in mijn kop kreeg.. Komt de collegealiteit tussen de coureurs niet ten goede.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:00 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
En dan met zijn alle vol op elkaar klappen omdat iemand zo nodig met een onmogelijk move die turboboost wilde pakken.
Heb jij nog een lever ?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond de A1GP altijd prima voer om de winter door te komen.
Gezellig op zondag met een paar vrienden en wat bakken bier erbij racen kijken en daarna door naar de kroeg
Met Sjeik maktoum al maktoemi al maktoem maktoemer al maktoemi maktoem ofzoiets dergelijks
Jazeker. Tenminste dat denk ik. Ik heb er nooit last van. Dus het zal hendig.quote:
Nee, want dan zie je hoe langzaam die wagens eigenlijk zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Denk dat de Formula E best wat kan worden nu meer fabrikanten er in gaan.
Alleen moet dat ook op gewone circuits gaan plaats vinden.
Deze cijfers die je noemt daar is menig getuned bakkie jaloers op!quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:02 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee, want dan zie je hoe langzaam die wagens eigenlijk zijn.
Het zijn namelijk helemaal geen bijzondere racewagens.
0 - 100 in 3 seconden en een topsnelheid van 225km/h...
Als je dat op een circuit zet waar fans (ook bij de F1) warm voor zouden lopen, zoals Zandvoort, Monza, Spa Francorchamps, enz, dan kun je beter niks doen, want dat ziet er uit alsof je nog harder kan lopen.
Nee, dat kunnen ze beter op stratencircuits houden. Maar ook daar kunnen we in NL wel wat mee. In Utrecht zijn inmiddels alle vluchtheuvels op de straten waar de tour rijdt verwijderd, dus wat mij betreft plempen ze daar een circuitje neer.
Menig getuned bakkie heeft geen vleugels, open wielen, en sloffen die breder zijn dan mijn onderarm lang is.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:04 schreef nils7 het volgende:
[..]
Deze cijfers die je noemt daar is menig getuned bakkie jaloers op!
En dit is pas jaar 1 dat ze het doen, zodra er wat competitie is zullen ze wel rapper worden.
Surequote:Op donderdag 25 juni 2015 14:07 schreef TagForce het volgende:
[..]
Menig getuned bakkie heeft geen vleugels, open wielen, en sloffen die breder zijn dan mijn onderarm lang is.
1 uit 3... Alleen een achtervleugel. Geen open wielen, en de banden lijken mij 225 (anders steken ze uit de wielkasten).quote:
Wat daar ook mooi was en wat bijvoorbeeld ook de Indycar zo aantrekkelijk maakt, was de keuze voor de circuits.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:49 schreef Meike26 het volgende:
Mwah nee, ook niet echt. Gewoon zoals de A1GP was, mooie klasse, iedereen gelijk materiaal en alleen finetuning vrij laten tijdens het gp weekend.
Wat A1GP vooral de das heeft omgedaan is het gebrek aan talent. Voornamelijk ervaren brokkenpiloten die zich iets te veel in de kijker willen rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |