0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:37 schreef planethugo het volgende:
Lilyhammer gecancelled na 3 seizoenen :(
Dacht dat het allang zeker was dat in december S4 zou komen, maar helaas
Noes :'(
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154611744
quote:
‘Happyish’ Cancelled By Showtime After One Season

This is a rare case of a Showtime original series of the last decade not to go to a second season and the first since Nevins took over the network.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  woensdag 29 juli 2015 @ 01:43:00 #128
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_154721531
quote:
Welcome to Sweden Cancelled

It’s official: NBC will no longer be welcoming anyone to Sweden.

Greg Poehler, creator and star of Welcome to Sweden, announced the sophomore comedy’s cancellation via Instagram on Tuesday in a lengthy, humorous and bittersweet message to its fans:

"Holy shit. What a ride! Due to some craptastically low ratings in the US, WTS is officially done. I am eternally grateful to all of our fans. When you make a show - and write, produce, obsess and and act in it - all you want us for someone, somewhere, to tell you they appreciate it. There have been so many of you in both Sweden and the US that have done so, and every compliment has made me immeasurably happy. So, thank you. Thank you, thank you, thank you!!!! I'm sitting here crying, but mostly because I'll prob never work with Josephine, Christopher, Lena, Per and Claes again. They are among the best people I've ever met and I am so so happy and grateful that they let me act with them. Regardless, what an incredible journey! I could write for days about it. But I am so grateful to the cast, crew and directors for making Swedish tv history. I love you all! Among our accomplishments (aka "Things you would never read in a Swedish newspaper"): -- 6 million viewers per ep worldwide (most by a Swedish show... last year? any year? ever??) -- First ever Swedish show shown (as is) on American TV (subtitles and all) (I think first ever EUROPEAN show on any of the major US broadcast networks) -- Winner Best Comedy (world) at BANFF; Winner Best Intl Comedy (Monte Carlo) -- both firsts for a Swedish show -- First nominations for Swedes at Monte Carlo Intl TV Festival - Bornebusch (Best Actress) and me, if I count as a Swede (Best Actor) --Countless memories that will last a lifetime THANK YOU SO MUCH EVERYONE! I sincerely love you all. Tears of joy.... The best thing is we live in an age where you can see the remainder of the eps on NBC and Hulu and Amazon and elsewhere (Paul Simon and Jack Black and Neve Campbell and Aubrey Plaza await). So please PLEASE watch them. I think they are great. Toward the end, I finally figured out what I was doing. Worry not. The best is yet to come. For me and for you."

Despite Poehler’s mention of the remaining episodes being available online, there has been no announcement of a rollout plan.

The international production, which returned to NBC on July 19 to “craptastically low ratings,” starred Poehler as Bruce Evans, who experiences a bit of culture shock when he moves to Sweden with his girlfriend (Josephine Bornebusch). The comedy’s cast also included the likes of Lena Olin (Alias) and Patrick Duffy (Dallas).

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_154722856
:'(
quote:
Cinemax Cancels 'Banshee'

The jig is almost up for Lucas Hood.

Although unconfirmed by Cinemax, TVLine has learned exclusively that Banshee‘s upcoming episode-episode fourth season will be the show’s last.

I’m told producers have known for some time that that end was near, and, as a result, were able to craft an “epic” conclusion to the series.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_154726008
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 03:22 schreef criminal_mind het volgende:
:'(

[..]

Jammer maar ergens ook wel goed. Series moeten niet te lang duren.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:57:49 #131
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_154727809
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:54 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Woohooo unreal *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_154727952
quote:
BoJack Horseman Renewed for a Third Season
pi_154728010
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:03 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O* *O*
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_154753426
quote:
'Scream' Renewed by MTV for Second Season
  donderdag 30 juli 2015 @ 01:24:43 #135
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154753562
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 01:15 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Verbazingwekkend om te kijken _O-
pi_154757212
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juli 2015 01:24 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Verbazingwekkend om te kijken _O-
is t wel wat of?
  donderdag 30 juli 2015 @ 12:58:08 #137
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154761148
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:26 schreef planethugo het volgende:

[..]

is t wel wat of?
Het is wel grappig ja :P
  donderdag 30 juli 2015 @ 13:41:50 #138
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_154762412
Scream is onverwachts goed te doen ja.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 30 juli 2015 @ 14:40:47 #139
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154764258
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
Scream is onverwachts goed te doen ja.
Ook zo lekker amerikaans weer _O-
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:22:30 #140
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_154766996
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ook zo lekker amerikaans weer _O-
Ik ben vooral fan van de vele popculturele verwijzingen. Dat maakt de serie lekker zelfbewust en dat is precies wat het slasher genre nodig heeft.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:40:16 #141
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154767534
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:22 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik ben vooral fan van de vele popculturele verwijzingen. Dat maakt de serie lekker zelfbewust en dat is precies wat het slasher genre nodig heeft.
Het doet me ook echt denken aan de eerste scream
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:29:25 #142
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_154785044
quote:
Makers voorzichtig optimistisch over vernieuwing 'Sense8'

Netflix heeft nog geen tweede seizoen besteld van de serie Sense8. De ontvangst voor de show van de Wachowski’s was vooral als passievol te omschrijven, maar ook gemengd. Mensen die van de serie hielden, vonden hem echt geweldig, maar de rest vond het niks. Echte middenwegen leken er in elk geval niet te bestaan. Toch lijkt dat tweede seizoen ondertussen steeds minder zeker te worden.

Toch blijkt J. Michael Straczynski, die samenwerkte met Lana en Andy Wachowski de boel wel positief in te zien. Hij vertelde “voorzichtig optimistisch” te zijn. Maar ”uiteindelijk hangt het van Netflix af.”

Dat er nog geen tweede seizoen besteld is, wil weer niet zeggen dat men nu stil zit. ”We zijn mensen van de lang termijn. We moeten weten waar het heen gaat, waar je beloond wordt en wat het betekent. Het eerste seizoen was een oorsprongsverhaal, seizoen 2 heeft zo zijn eigen verhaallijn en zo voorts. Om dat nu te vertellen zou niet passen bij de verrassingen die we in gedachten hebben.”

De mogelijkheid van een nieuw seizoen blijft voorlopig gewoon bestaan. Netflix verlengde Hemlock Grove bijvoorbeeld pas tien weken na de première van het eerste seizoen.
Wat denken jullie?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_154798898
quote:
'Humans' Renewed for Second Season by AMC, Channel 4 and Kudos
pi_154799185
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:29 schreef Houniet het volgende:

[..]

Wat denken jullie?
Ik vond het een toffe serie die gebukt ging onder scenes die er duidelijk meer in zaten om wat buzz te creëren op twitter dan dat het echt wat wist toe te voegen aan het verhaal. Mede door deze overbodige scenes komt de serie erg traag op gang en had ik aan het einde van het seizoen een beetje een "mja" gevoel hangen. Het hele seizoen was eigenlijk niets meer dan een groot introductie-festijn. Ik zou seizoen 2 sowieso gaan kijken maar dan moet het tempo wel omgegooid worden.

Voor de rest een toffe cast die elkaar goed afwisselde met zeer degelijk acteerwerk (voor wat namen die ik eigenlijk nog nooit had zien voorbij komen), hoop toffe scenes, goede sfeer, de verschillende verhalen/culturen van de karakters waren wat mij betreft ook heel leuk gedaan.

Dus kernachtig samengevat: Meer focus op het verhaal, minder focus op het "kijk ons eens dingen durven" en deze serie komt helemaal goed. Absoluut geen klassieker, maar zeker een die ik met plezier volg.

Probleem was vooral dat deze serie het in Amerika niet zo bijzonder goed deed. Dat zie je vaak bij series die andere culturen/talen erin verwerken, op de een of andere manier hebben Amerikanen daar heel veel moeite mee. Om nog maar te zwijgen over de homo's en ombouwgevallen, want dat gaat natuurlijk helemaal te ver :P

En ik vind Lito gewoon tof. Coolste tv-homo sinds Omar 8-)
Conscience do cost.
pi_154802146
quote:
'Black Sails' Renewed for Fourth Season by Starz
Black Sails has been renewed for a 10-episode fourth season ahead of its third season premiere
pi_154903962
quote:
'Community' Canceled After Six Seasons, Says Star Joel McHale
http://www.hollywoodrepor(...)5?utm_source=twitter

School's out for the students at Greendale Community College.

Community has been canceled after six seasons. Star Joel McHale reported the show's demise in an interview with Metro Weekly.

“All of our contracts were up after six years,” he said. “All the actors on the show, almost without exception — their stock has risen significantly and it’s out of the pay rate that is affordable to make the show. So you’re not going to be able to get Alison Brie or Gillian Jacobs at a normal television salary anymore. There is just not enough money to be able to pay for the show.”

Despite McHale's comments, the fate of the show has yet to be determined by Sony, according to sources. Sony declined to comment.
Update
quote:
The interview in the relatively obscure newspaper was actually published last Thursday to little notice, but today The Hollywood Reporter picked up the story. Yahoo denied that the show is finished, saying in a statement, ""We've seen tremendous value in our partnership with Sony and are continuing to discuss future opportunities for Community."

[ Bericht 16% gewijzigd door criminal_mind op 04-08-2015 22:01:26 ]
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 00:33:59 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_154915145
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:21 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Tof. Prima serie ^O^
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 5 augustus 2015 @ 00:37:29 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154915235
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:08 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Update

[..]

Ik vond het al vaag, dat leek wel op het interview dat hij gaf na het einde van seizoen 5.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_154990056
quote:
FX Renews The Strain for Third Season
pi_154990164
Allemaal goede series die een nieuw seizoen krijgen. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')