abonnement Unibet Coolblue
pi_153220299
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:46 schreef JaneDoe het volgende:
iedere dag naar je oude kleding kijken en geduld hebben, ja dat zal je helpen om er snel in te passen..
is er dan geen enkele deskundige die haar gezegd heeft dat ze er ook bij moet sporten?
Ja hallo, dat hadden ze er niet bij verteld. Ze heeft het al moeilijk genoeg met al die muntthee die haar wcpot aan het verkleuren is.
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2015 @ 16:27:03 #202
43556 miss_dynastie
pi_153220374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:05 schreef Leandra het volgende:
Ontbijtbordjes kun je kennelijk ook hoog volstapelen...
Ik moet ineens denken aan een kennis van me die onder het motto 'rekt het niet dan scheurt het wel' liet zijn dat 'one size fits all' echt een hoax is. Maar waarom dat door mijn hoofd schoot, weet ik ook niet precies :')
pi_153220383
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
En he. Ze wil dus van haar verstoorde relatie met eten af. Dat gezelligheid en feest ook zonder eten kan enzulks.

Dus als ze dan 20 kilo is afgevallen gaat ze het vieren, met, wait for it....

....

Taart.

:')
Kiwitaart?
pi_153222414
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:24 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja hallo, dat hadden ze er niet bij verteld. Ze heeft het al moeilijk genoeg met al die muntthee die haar wcpot aan het verkleuren is.
Ja hey hallo, dat is weer een andere gate. Maar is sporten wel verstandig, vraag ik me af als leek?
pi_153222448
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja hey hallo, dat is weer een andere gate. Maar is sporten wel verstandig, vraag ik me af als leek?
wat zouden de gevaren kunnen zijn?
pi_153222679
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:33 schreef Leandra het volgende:
Ze is dus in een jaar én 20 kg aangekomen én heeft in datzelfde jaar even een maagverkleining geregeld omdat ze niet alleen obese was maar daar ook morbide klachten bij had?

Ik hoop toch echt dat er geen verzekeraar is die dat vergoed heeft.
Ben bang van wel. Als je je lever kapotzuipt op zijn Bonnies, vergoeden ze ook een nieuwe. Heel krom als je kijkt naar zaken die niet vergoed worden terwijl ze voortvloeien uit een aangeboren beperking. ..
pi_153224352
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja hey hallo, dat is weer een andere gate. Maar is sporten wel verstandig, vraag ik me af als leek?
Nee totaal niet verstandig, je schijnt je conditie er meer te kunnen verbeteren.
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:51:01 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153230993
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja hey hallo, dat is weer een andere gate. Maar is sporten wel verstandig, vraag ik me af als leek?
Gelijk een marathon lopen zal idd niet verstandig zijn, maar wat lichte fitness om je conditie te verbeteren doet echt wel meer dan alleen je conditie wat verbeteren.

Overigens snap ik in die hele klaagzang weer niet wanneer ze nou als kind? puber? jongvolwassene? zoveel gegeten heeft thuis, in haar MTV-tijd had ze ogenschijnlijk weinig last van het overvoerde-kind-syndroom.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_153237417
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:43 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nee totaal niet verstandig, je schijnt je conditie er meer te kunnen verbeteren.
Grappig ben je. Ik bedoel in combinatie met de beperkte calorie-inname.
  donderdag 4 juni 2015 @ 06:28:05 #210
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153238284
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
En he. Ze wil dus van haar verstoorde relatie met eten af. Dat gezelligheid en feest ook zonder eten kan enzulks.

Dus als ze dan 20 kilo is afgevallen gaat ze het vieren, met, wait for it....

....

Taart.

:')
Echt he, daar verbaasde ik me nog het meest om. 8)7
Voor de grap even recept opgezocht, en dit recept kom ik eigenlijk overal tegen. Met: slagroom, roomboter en palmsuiker (het mag dan wel niet geraffineerd zijn, het is nog steeds suiker, het maakt geen hol verschil uit, enkel de voedingswaarde...). Sowieso is een beloningssysteem met eten geen goed idee, maar als je dan toch iets wilt.... Waarom dan niet gewoon een bakje kwark met bosvruchten.
Soms denk ik wel dat er een eet-IQ bestaat, op dat niveau is Sonja zwakbegaafd. :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153238332
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 01:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Grappig ben je. Ik bedoel in combinatie met de beperkte calorie-inname.
ze eet ieder half uur tot ze vol zit, met die beperkte inname valt t wel mee lijkt me
pi_153244570
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 01:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Grappig ben je. Ik bedoel in combinatie met de beperkte calorie-inname.
Ja, je zou zelf nog meer calorie kunnen verbranden. Waardoor je zelfs gebruik moet maken van je vetresten in je lichaam. Wie weet wat voor grote gevolgen dat zou kunnen hebben.
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2015 @ 13:14:02 #213
43556 miss_dynastie
pi_153244864
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja hey hallo, dat is weer een andere gate. Maar is sporten wel verstandig, vraag ik me af als leek?
De eerste zes weken na de operatie niet, daarna is het alleen maar goed. Zo'n operatie is ook geen wondermiddel of zo, je zal er wel wat voor moeten doen...
  donderdag 4 juni 2015 @ 13:19:34 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153245019
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De eerste zes weken na de operatie niet, daarna is het alleen maar goed. Zo'n operatie is ook geen wondermiddel of zo, je zal er wel wat voor moeten doen...
Ze had natuurlijk een jaar geleden, toen ze 87 kilo woog, gewoon een beetje moeten gaan bewegen.
Je hoeft geen halve marathon te lopen, je hoeft geen 120 kg te benchpressen, ga naar de sportschool en vraag of ze je kunnen helpen met een lichte training om je conditie te verbeteren, doe daarnaast nog wat aan je eten doen en je komt een heel eind, je komt dan iig geen 20 kg in een jaar aan.

Ik was werkelijk sprakeloos toen ik haar suiker-rant las, en d'r arme moedertje die niet beter wist, ze wist 2 dagen na de operatie zelf niet eens beter, want toen verbaasde ze zich erover dat overal suiker aan toegevoegd is... duh, captain Obvious.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2015 @ 13:45:25 #215
43556 miss_dynastie
pi_153245738
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:19 schreef Leandra het volgende:
Ze had natuurlijk een jaar geleden, toen ze 87 kilo woog, gewoon een beetje moeten gaan bewegen.Je hoeft geen halve marathon te lopen, je hoeft geen 120 kg te benchpressen, ga naar de sportschool en vraag of ze je kunnen helpen met een lichte training om je conditie te verbeteren, doe daarnaast nog wat aan je eten doen en je komt een heel eind, je komt dan iig geen 20 kg in een jaar aan.
Ik dacht eigenlijk dat je voor je zo'n operatie krijgt in elk geval een kleeeeeiiiin beetje aannemelijk moet maken dat je hebt geprobeerd op andere manieren af te vallen, maar kennelijk maken co-morbiditeiten die verplichting ongedaan. En bewegen had gekund ja, of ze had haar inname kunnen beperken.

Ik weet niet wat Son in gedachten heeft. In theorie is haar operatie geslaagd als ze 60 tot 70 procent van haar overgewicht kwijt raakt. Bij een BMI van 36,8 en een gewicht van 106 kilo (uit deze topics gevist), is haar lengte 1.70. Bij 72 kilo is dat een gezond gewicht. Een verlies van 60 tot 70 procent van 34 kilo is een geslaagde operatie. Ergens tussen de 20,4 en 23,8 kilo gewichtsverlies dus. Dat woog ze vorig jaar! :')

Oh ja, Son moet haar aandoeninkjes wel wat beter uit elkaar gaan houden,
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:56 schreef piglet het volgende:
SONJA BLOGT: DIK TEVREDEN….GEDULD

[..]Ik heb gelukkig nooit een eetstoornis gehad.[...]
In 2011 claimde ze nog boulimia te hebben gehad: http://www.proud2bme.nl/A(...)va_leed_aan_boulimia

Moeilijk hoor, je eigen verhalen onthouden :') _O-
pi_153246069
Ik denk dat Sonja nog veel spijt gaat krijgen van de operatie. Je moet levenslang hoge doseringen vitamines slikken, omdat je anders flinke tekorten krijgt. De problemen die mensen met een "kiwi" maagje krijgen na zo'n operatie zijn niet mals. Om maar niet te spreken van het deel dat het voor elkaar krijgt om de maag weer te laten rekken, omdat ze nog steeds niet weten om te gaan met eten.

En dat voor zo'n 30 kilo? De arts die hieraan meewerkt zou flink op zn vingers getikt moeten worden.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_153246250
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:

Oh ja, Son moet haar aandoeninkjes wel wat beter uit elkaar gaan houden,

[..]

In 2011 claimde ze nog boulimia te hebben gehad: http://www.proud2bme.nl/A(...)va_leed_aan_boulimia

Moeilijk hoor, je eigen verhalen onthouden :') _O-
:D _O-
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:55:04 #218
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_153247570
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:

Oh ja, Son moet haar aandoeninkjes wel wat beter uit elkaar gaan houden,

[..]

In 2011 claimde ze nog boulimia te hebben gehad: http://www.proud2bme.nl/A(...)va_leed_aan_boulimia

Moeilijk hoor, je eigen verhalen onthouden :') _O-
Weheheheheheehehe :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_153247730
Met (een geschiedenis van) boulimia word je toch ook nooit goedgekeurd voor zo'n maagverkleining?
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2015 @ 15:15:35 #220
43556 miss_dynastie
pi_153248152
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:01 schreef Toeps het volgende:
Met (een geschiedenis van) boulimia word je toch ook nooit goedgekeurd voor zo'n maagverkleining?
Wel als de eetstoornis succesvol behandeld is.
pi_153248263
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wel als de eetstoornis succesvol behandeld is.
Ah oké.
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2015 @ 15:23:30 #222
240917 Mula
pi_153248340
quote:
"Dit had ik al veel eerder moeten laten doen!"

Uh, wanneer dan? Toen je 87kg woog?? :?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 00:56:00 #223
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_153263869
Volgens mij heeft Sonja wel degelijk een eetstoornis gehad, en nog steeds wellicht. Een verstoorde relatie met eten is bij mij een eetstoornis en die heb je in verschillende gradaties. Daarbij is het helemaal niet gek dat je eerst heel makkelijk afvalt en daarna stagneert, dat is zelfs heel normaal. En zelfs nu, met de maagverkleining, moet ze weer geduld hebben, blijkbaar. Ja, dat is een goede keuze geweest.

Edit: boulimia, dat was het inderdaad. En dat dat, van al die aandoeningen, dan het enige is wat Sonja nu niet meer heeft (gehad), terwijl dat het meest aannemelijke is van al die aandoeningen :').
pi_153264573
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat je voor je zo'n operatie krijgt in elk geval een kleeeeeiiiin beetje aannemelijk moet maken dat je hebt geprobeerd op andere manieren af te vallen, maar kennelijk maken co-morbiditeiten die verplichting ongedaan. En bewegen had gekund ja, of ze had haar inname kunnen beperken.

Ik weet niet wat Son in gedachten heeft. In theorie is haar operatie geslaagd als ze 60 tot 70 procent van haar overgewicht kwijt raakt. Bij een BMI van 36,8 en een gewicht van 106 kilo (uit deze topics gevist), is haar lengte 1.70. Bij 72 kilo is dat een gezond gewicht. Een verlies van 60 tot 70 procent van 34 kilo is een geslaagde operatie. Ergens tussen de 20,4 en 23,8 kilo gewichtsverlies dus. Dat woog ze vorig jaar! :')

Oh ja, Son moet haar aandoeninkjes wel wat beter uit elkaar gaan houden,

[..]

In 2011 claimde ze nog boulimia te hebben gehad: http://www.proud2bme.nl/A(...)va_leed_aan_boulimia

Moeilijk hoor, je eigen verhalen onthouden :') _O-
Serieus, maar 1m70 zijn en dan is 72 kilo een gezond gewicht??

Voor de schoolpleinmaffia misschien met kort pittig kapsel waar alles tussen hun skinny-jeans en kekke (te) kort truitje uitblubbert :')

[ Bericht 0% gewijzigd door mascara-klodder op 05-06-2015 01:38:50 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_153264661
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Serieus, 1m70 zijn en dan is 72 kilo een gezond gewicht??

Voor de schoolpleinmaffia misschien met kort pittig kapsel waar alles tussen hun skinny-jeans en kekke (te) kort truitje uitblubbert :')
Dat is echt niet overdreven dik hoor. Maatje 40 ofzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')