Ze moet er maar mee leren leven.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe de vrouwen/vriendinnen van de fans van Max het vinden dat hun echtgenoot/vriend opeens verliefd is op een 17-jarige jongen.
Hoezo? Bang dat ze er achter komt?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe de vrouwen/vriendinnen van de fans van Max het vinden dat hun echtgenoot/vriend opeens verliefd is op een 17-jarige jongen.
Valt best mee wat ie zegt, al is het beetje aanstellerig over dat regel zou zijn om ruimte te laten. Response Max:quote:Asked by AUTOSPORT if he was happy with Verstappen's driving during their close wheel-to-wheel race, Maldonado replied: "He was a bit... let's say not aggressive, but he wasn't really respecting the rules.
"You must leave some space for the other car and he was not respecting that.
"But when I saw him doing this I said I need to be more careful but more aggressive.
"He was a bit on the limit a few times but it's OK.
"If the stewards don't say anything then I say OK, they allowed us to race and that's great."
Twee rondjes maar voordat Kvyat m makkelijk laat passeren... beetje raar verder dat ie stelt dat andersom ze dus beetje vriendendiensten doen. Twee verschillende teams moet dat niet gebeuren vind ik.quote:The Toro Rosso driver was more frustrated that he had lost time behind Daniil Kvyat's Red Bull - which was running longer - after his pitstop.
"It's a shame with Kvyat, he cost me a few seconds, maybe what I needed to secure P7," said Verstappen, who spent two laps on the Red Bull's tail before Kvyat let him overtake without resistance.
"Normally if it's the other way around we don't make it too difficult for them [Red Bull].
"I didn't say anything on the radio, there's no point."
Beide teams hebben dezelfde eigenaar, dus dat lijkt me niet zo vreemd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:35 schreef VacaLoca het volgende:
Max maakt wel vrienden, nu Maldonado.
Maldonado onlangs:
[..]
Valt best mee wat ie zegt, al is het beetje aanstellerig over dat regel zou zijn om ruimte te laten. Response Max:
Regarding Maldonado's comments, the Dutchman told AUTOSPORT: "It's quite funny that Pastor said that. "It's the only thing I say about it, it's quite funny."
Beetje onhandig weer. Niet nodig om persoonlijk te worden.
Hij zeurt daarbij zelf over Kvyat:
[..]
Twee rondjes maar voordat Kvyat m makkelijk laat passeren... beetje raar verder dat ie stelt dat andersom ze dus beetje vriendendiensten doen. Twee verschillende teams moet dat niet gebeuren vind ik.
Hoezo? Met Pastor is er geen schade gekomen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat incident met Maldonado is toch een beetje hetzelfde als tussen Grosjean en Verstappen in Monaco.
Nee maar leek toch ook een soort "brake test"? Gewoon de achterste wagen die te kort op de voorganger zit. In Monaco ging het mis, afgelopen weekend net niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hoezo? Met Pastor is er geen schade gekomen.
De TR ging in fuel save modus bij het naderen van turn 1. Goed te zien op de onboard bij Maldonado. Het waarschuwingslampje ging knipperen op het moment dat Maldonado dicht op Verstappen ging rijden. Dan heb je nog maar één seconde om te anticiperen en vermoedelijk is dat ook waarom Maldonado zo abrupt naar de buitenkant stuurde.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:22 schreef Spooky4u het volgende:
Een brake test waarbij je zelf vervolgens de bocht helemaal niet kunt halen. Dan heeft hij niet hard op zijn remmen gestaan iig.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de rijstijl van Max ook zo dat hij bij elke bocht iets eerder van het gas gaat als een ander, en daardoor wat later kan remmen.
Moet even kijken of ik de grafieken daarover nog kan vinden.
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:26 schreef Rossdale het volgende:
De lamp achterop Max zijn auto ging aan, wat betekende dat het ERS systeem oplaadde (of Max in Fuel save modus schoot) en Max dus aan het afremmen was.
Remmen niet inderdaad. Gas loslaten (of verminderen) wel.quote:
quote:If the torque management system on the car decides to go into a fuel-save mode, the rear light will flash for a second to warn any driver behind. The thresholds are configurable but currently set for a car above 95 per cent throttle for more than a second, travelling faster than 180kph, that experiences a torque reduction of 120kW or more.
?The warning system has been created because these events are controlled by the electronics rather than by the driver. If the driver decides to back off early then the situation is as it always has been. He has a responsibility to ensure another car is not close behind him. It's as simple as that. One would normally expect the driver to check that it's OK to back off. The warning light is there for situations not controlled by the driver.
Jawel, zoals sasquatsch al post dusquote:
Nope. Lees het eens goed.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel, zoals sasquatsch al post dus
Ik zie hem nergens persoonlijk worden. Hij zegt alleen dat het grappig is. Meer niet. Iedereen kan daar zelf uithalen wat ie wilt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:35 schreef VacaLoca het volgende:
Max maakt wel vrienden, nu Maldonado.
Maldonado onlangs:
[..]
Valt best mee wat ie zegt, al is het beetje aanstellerig over dat regel zou zijn om ruimte te laten. Response Max:
Regarding Maldonado's comments, the Dutchman told AUTOSPORT: "It's quite funny that Pastor said that. "It's the only thing I say about it, it's quite funny."
Beetje onhandig weer. Niet nodig om persoonlijk te worden.
Hij zeurt daarbij zelf over Kvyat:
[..]
Twee rondjes maar voordat Kvyat m makkelijk laat passeren... beetje raar verder dat ie stelt dat andersom ze dus beetje vriendendiensten doen. Twee verschillende teams moet dat niet gebeuren vind ik.
Dit dus, al is dit bijschakelen nog niet nodig.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:08 schreef Geralt het volgende:
En je rijdt niet in de F1 om vrienden te maken; zoveel lijkt me wel duidelijk. Dus dat hoef je ook niet te proberen.
Alle wereldkampioenen zijn egocentrische klootzakken. Max mag wel een paar tandjes bijschakelen zelfs.
Ik kan helaas niet, leek me wel leukquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:43 schreef Blijepeen het volgende:
Gaan er nog Fokkers naar Zandvoort aankomende zondag?
http://www.cpz.nl/nl/even(...)rt-by-max-verstappen
Jep.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:43 schreef Blijepeen het volgende:
Gaan er nog Fokkers naar Zandvoort aankomende zondag?
http://www.cpz.nl/nl/even(...)rt-by-max-verstappen
Jep, paddockkaartenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:43 schreef Blijepeen het volgende:
Gaan er nog Fokkers naar Zandvoort aankomende zondag?
http://www.cpz.nl/nl/even(...)rt-by-max-verstappen
Ik weet niet welke kaarten wij hebben; heeft Brennie geregeld. We mogen wel in de pits lopen geloof ik, maar het waren geen vip kaarten. Dus ik neem aan dat dat ook paddockkaarten zijn dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |