abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 april 2015 @ 21:18:14 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151691738


Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Pagan | Strega | ferrari_rood | Rewimo | indaha | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap | PaarsBeestje | roos85 | Toekito | Thinkk-Pinkk | Duufje | Kper_Norci | Bamba

pagan_vlag.gifvl0011b057%2060x60.JPGuui1.pngOnslowicon.jpgCat.jpgfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gifSmallnster.jpgaSUQ6vF.gifNLU6p2k.gifalan_avatar.gifuser.jpgezgif-save.gifVampire.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
lindsey_album.jpg

Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151691820
Kasplantjes! *O* Hallo Strega! :s)
pi_151691882
Hmpf. Zat in een dicht topic te posten, nouja poging tot.

Lekker naar Italie!! Lekker hoor O+. Rewimo ook lekker vooruit zicht op lang weekend *O*.

Babiieees... Ik wil ook babies in mn omgeving.

Ik ga niet op vakantie dit jaar hoor. Vorig jaar ook niet geweest. Ach ga wel lekker weg als vrijwilliger mee op vakantie met mensen met n beperking, toch nog vakantiesfeer :Y. Oohhjaaaa en binnekort weekend weg met de familie! *O*
Duvel & Niels
  † In Memoriam † dinsdag 14 april 2015 @ 21:22:32 #4
43556 miss_dynastie
pi_151691914
Geeft niks, gelukkig maakte er toevallig iemand een grap over zijn eigen rekenfout en dat viel samen _O-

Het lijkt er zomaar op dat ik vanavond thuis ben voor twaalf uur :o
pi_151691939
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:21 schreef Duufje het volgende:
Hmpf. Zat in een dicht topic te posten, nouja poging tot.

Lekker naar Italie!! Lekker hoor O+. Rewimo ook lekker vooruit zicht op lang weekend *O*.

Babiieees... Ik wil ook babies in mn omgeving.

Ik ga niet op vakantie dit jaar hoor. Vorig jaar ook niet geweest. Ach ga wel lekker weg als vrijwilliger mee op vakantie met mensen met n beperking, toch nog vakantiesfeer :Y. Oohhjaaaa en binnekort weekend weg met de familie! *O*
Ik heb baby's in mijn omgeving maakt het er niet beter op :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151692077
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb baby's in mijn omgeving maakt het er niet beter op :')
Het hebben van katten werkt wel goed bij mij. Zijn gewoon mijn babies :+. Mn allesjes O+. Oh en dan denk ik weer aan m'n stages op kinderdagverblijf met babies.. Luiers verschonen, luiers verschonen, ondergekotst worden, vieze handen die je besmeren, babies die de heeeeele dag huilen, nog meer poepluiers.. Stinkende babyhapjes. Dan denk ik okeee geen babies hier nog laaaaang niet :+.
Duvel & Niels
pi_151692160
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:26 schreef Duufje het volgende:

[..]

Het hebben van katten werkt wel goed bij mij. Zijn gewoon mijn babies :+. Mn allesjes O+. Oh en dan denk ik weer aan m'n stages op kinderdagverblijf met babies.. Luiers verschonen, luiers verschonen, ondergekotst worden, vieze handen die je besmeren, babies die de heeeeele dag huilen, nog meer poepluiers.. Stinkende babyhapjes. Dan denk ik okeee geen babies hier nog laaaaang niet :+.
Ik heb Loebes O+

Dat soort momenten heb ik ook hoor.. Maar ben dat na 5 minuten weer vergeten :')
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 april 2015 @ 21:29:46 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151692240
Van je eigen baby is het een stuk minder erg :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151692433
Ja segh..

Wij moeten nog even wachten.
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 april 2015 @ 21:36:00 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151692539
Het is wel een stuk makkelijker als ze 14 zijn O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151692884
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:36 schreef Rewimo het volgende:
Het is wel een stuk makkelijker als ze 14 zijn O-)
Daar heb ik er even genoeg van gehad bij scouting...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151693018
Mijn katten zijn binnenkort voor het eerst een lang weekend, van vrijdag t/m maandag, alleen :'( ze krijgen wel eten natuurlijk. Maar pfoe daar heb ik het toch wel moeilijk mee. Wat ben ik toch een softie :P.
Duvel & Niels
  dinsdag 14 april 2015 @ 21:48:00 #13
386633 Adnap
I love Life !
pi_151693114
:W examens hier dus te druk voor Internet.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 april 2015 @ 21:48:12 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151693125
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Daar heb ik er even genoeg van gehad bij scouting...
Mja, ik heb er 1, geen 24 :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151693266
Ik wil geen kinderen.. :@ :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151693503
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil geen kinderen.. :@ :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch niet iets waar je je voor moet schamen? Het is niet niks, het 'krijgen' van kinderen. Vind t juiiist fijn als mensen die geen kinderen willen ze ook niet 'nemen', niks zo erg dan als kind weten dat je eigenlijk niet gewenst bent.

Maar als je alleen je autisme je hierin tegenhoud.. Ik zie genoeg ouders in de praktijk die autisme hebben en met wat opvoedondersteuning een heeel eind komen en super toffe ouders zijn.

Ik heb ook geen vriend dus sowieso is het allemaal veeeerre toekomstpraat hier :+.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 april 2015 @ 21:56:26 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151693554
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef Adnap het volgende:
:W examens hier dus te druk voor Internet.
Sterkte ermee :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151693605
Sterkte Adnap! :W Wel tijd om af en toe van t mooie weer te genieten?
Duvel & Niels
pi_151693666
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:55 schreef Duufje het volgende:

[..]

Is toch niet iets waar je je voor moet schamen? Het is niet niks, het 'krijgen' van kinderen. Vind t juiiist fijn als mensen die geen kinderen willen ze ook niet 'nemen', niks zo erg dan als kind weten dat je eigenlijk niet gewenst bent.

Maar als je alleen je autisme je hierin tegenhoud.. Ik zie genoeg ouders in de praktijk die autisme hebben en met wat opvoedondersteuning een heeel eind komen en super toffe ouders zijn.

Ik heb ook geen vriend dus sowieso is het allemaal veeeerre toekomstpraat hier :+.
Er spelen wel wat meer kleine dingen behalve autisme,maar wel die er verband mee houden.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151694330
Ik wil vooral eerst dat huis af en weer wat geld op de spaarrekening. Want die gaat straks erg leeg zijn vrees ik. En ik heb geen idee wat dat nou kost ....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151694487
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil vooral eerst dat huis af en weer wat geld op de spaarrekening. Want die gaat straks erg leeg zijn vrees ik. En ik heb geen idee wat dat nou kost ....
Zo'n kind is best wel duur, begreep ik van mijn broer, die er 2 heeft (nu 5 en bijna 4)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151694590
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:14 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Zo'n kind is best wel duur, begreep ik van mijn broer, die er 2 heeft (nu 5 en bijna 4)
Mja maar kopen hun kleertjes bijv van de h&m. Of moet het allemaal merk zijn enzo. Daar zit ook weer verschil in. naja we gaan het beleven.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151694733
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mja maar kopen hun kleertjes bijv van de h&m. Of moet het allemaal merk zijn enzo. Daar zit ook weer verschil in. naja we gaan het beleven.
Kleren krijgen ze ook van buren en vrienden die iets oudere kinderen hebben.. En ze hebben aan de andere kant van de familie grootouders die de kinderen best wel verwennen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151694804
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:19 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Kleren krijgen ze ook van buren en vrienden die iets oudere kinderen hebben.. En ze hebben aan de andere kant van de familie grootouders die de kinderen best wel verwennen...
We zullen zien :0 komt goed. Dan maar wat minder op vakantie. Hebben voorlopig een goede auto enzo. Nieuw huis is onderweg dus dan hoeft er (Hopelijk) voorlopig niks vervangen te worden)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151694858
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

We zullen zien :0 komt goed. Dan maar wat minder op vakantie. Hebben voorlopig een goede auto enzo. Nieuw huis is onderweg dus dan hoeft er (Hopelijk) voorlopig niks vervangen te worden)
En wie weet krijg je daar in je nieuwe omgeving weer werk, zo dat daar ook meer financiele lucht komt :) :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151694922
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Bos81 het volgende:

[..]

En wie weet krijg je daar in je nieuwe omgeving weer werk, zo dat daar ook meer financiele lucht komt :) :)
Dat hoop ik wel. Maar ben daar niet zo bang voor. Ben nu ook niet erg hard op zoek :@ zijn zoveel weg de komende tijd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151696691
Slaapse :O :W
Duvel & Niels
pi_151696999
Truste :Z
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2015 @ 02:54:59 #29
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151700116
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kasplantjes! *O* Hallo Strega! :s)
Ik moest zo lachen! _O_ _O_ _O_
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2015 @ 03:00:35 #30
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151700131
Tja, baby's. O+

Indaha, wat fijn dat het eindelijk wat beter gaat O+

Vakantie, Italië, hmmmmm heerlijk :Y

Wat leuk Rewimo, hemelvaart in de Harz. Wij zijn er er ook regelmatig omstreeks die datum geweest, onze trouwdag is eind mei. O+ O+ O+ Heerlijk daar, toen liep ik alleen nog goed. :')
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 april 2015 @ 06:46:55 #31
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151700387
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 03:00 schreef Strega het volgende:
Wat leuk Rewimo, hemelvaart in de Harz. Wij zijn er er ook regelmatig omstreeks die datum geweest, onze trouwdag is eind mei. Heerlijk daar, toen liep ik alleen nog goed.
Vorige keer kon ik er ook niet goed uit de voeten (voor mijn laatste operatie). Nu hoop ik toch wel wat meer te kunnen doen :) Het is prachtig daar, veel bos O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151701366
Oeh, even lekker weg, klinkt goed! O+

Ik heb officieel mijn dagen niet de laatste tijd -O- . Nouja, op werk/stage gaat het wel prima hoor. Maar ik heb vorige week de auto tegen een paaltje gereden (gelukkig zachtjes), deze week kapt de auto er zelf mee (computer die de motor aanstuurt kapot, duur geintje, misschien te duur, dus er is kans dat we op zoek moeten naar een andere auto. Dag spaargeld....), sleutel vorige week afgebroken.... sleutels zojuist nergens te vinden.; misschien gisteren in het OV verloren dus net maar een formulier op de site ingevuld. (Leuk detail; een sleutel is hier een algemene sleutel. Hartstikke duur om bij te laten maken..) Verder moe, koppijn, en Mara is nog steeds onzindelijk als de pest. Dus ze zitten de hele dag in een veel te kleine ren, en ik vind het zo sneu dat ik er haast buikpijn van krijg. Het zijn ook lange dagen, gezien ik nu veel weg ben (uurtje of 46 exclusief reistijd.).

Bleuh. :{
Het zijn allemaal kleine dingen (of nouja, de auto is wel duur en heeft wat mer 'impact', maar het is niet levensbedreigend ofzo) maar ik word er zo strontchagrijnig van.
pi_151701946
Candaasje wat vervelend dat het even minder gaat! Hopelijk komen er de komende tijd alleen maar positieve dingen op je pad :*
Duvel & Niels
pi_151721481
Hoii :W

Mijn oudste broer heeft samen met zn vriendin vandaag de sleutel van zn huis gekregen! Vanavond wezen kijken. Dit weekend klussen.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 april 2015 @ 21:37:41 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151724264
Jakkes Candaasje, dat is wel een heleboel pech bij elkaar -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151724770
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:49 schreef Candaasje het volgende:
Oeh, even lekker weg, klinkt goed! O+

Ik heb officieel mijn dagen niet de laatste tijd -O- . Nouja, op werk/stage gaat het wel prima hoor. Maar ik heb vorige week de auto tegen een paaltje gereden (gelukkig zachtjes), deze week kapt de auto er zelf mee (computer die de motor aanstuurt kapot, duur geintje, misschien te duur, dus er is kans dat we op zoek moeten naar een andere auto. Dag spaargeld....), sleutel vorige week afgebroken.... sleutels zojuist nergens te vinden.; misschien gisteren in het OV verloren dus net maar een formulier op de site ingevuld. (Leuk detail; een sleutel is hier een algemene sleutel. Hartstikke duur om bij te laten maken..) Verder moe, koppijn, en Mara is nog steeds onzindelijk als de pest. Dus ze zitten de hele dag in een veel te kleine ren, en ik vind het zo sneu dat ik er haast buikpijn van krijg. Het zijn ook lange dagen, gezien ik nu veel weg ben (uurtje of 46 exclusief reistijd.).

Bleuh. :{
Het zijn allemaal kleine dingen (of nouja, de auto is wel duur en heeft wat mer 'impact', maar het is niet levensbedreigend ofzo) maar ik word er zo strontchagrijnig van.
Dat is allemaal wel een hoop bij elkaar ja -O-

Probeer iig optijd te gaan slapen de komende dagen if iig genoeg uur. :*
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 03:18:36 #37
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151731902
Ah Candaasje, wat een pech. ;( Niet leuk, soms heb je ineens dat van alles tegelijk komt.
Probeer wat positief te visualiseren. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_151738170
* Deelt taart uit* :Y)
Ik ben alweer 22 :o al voel ik me nog net 20 :P
Duvel & Niels
pi_151738296
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:02 schreef Duufje het volgende:
* Deelt taart uit* :Y)
Ik ben alweer 22 :o al voel ik me nog net 20 :P
Gefeliciteerd!!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151738322
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:02 schreef Duufje het volgende:
* Deelt taart uit* :Y)
Ik ben alweer 22 :o al voel ik me nog net 20 :P
O wat een geweldige leeftijd O+ , van harte gefeliciteerd :*

Taart :9
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:49 schreef Candaasje het volgende:
Oeh, even lekker weg, klinkt goed! O+

Ik heb officieel mijn dagen niet de laatste tijd -O- . Nouja, op werk/stage gaat het wel prima hoor. Maar ik heb vorige week de auto tegen een paaltje gereden (gelukkig zachtjes), deze week kapt de auto er zelf mee (computer die de motor aanstuurt kapot, duur geintje, misschien te duur, dus er is kans dat we op zoek moeten naar een andere auto. Dag spaargeld....), sleutel vorige week afgebroken.... sleutels zojuist nergens te vinden.; misschien gisteren in het OV verloren dus net maar een formulier op de site ingevuld. (Leuk detail; een sleutel is hier een algemene sleutel. Hartstikke duur om bij te laten maken..) Verder moe, koppijn, en Mara is nog steeds onzindelijk als de pest. Dus ze zitten de hele dag in een veel te kleine ren, en ik vind het zo sneu dat ik er haast buikpijn van krijg. Het zijn ook lange dagen, gezien ik nu veel weg ben (uurtje of 46 exclusief reistijd.).

Bleuh. :{
Het zijn allemaal kleine dingen (of nouja, de auto is wel duur en heeft wat mer 'impact', maar het is niet levensbedreigend ofzo) maar ik word er zo strontchagrijnig van.
Candaasje , ik heb zo'n soort periode net achter de rug en het is gewoon rot als alles niet gaat zo als het moet, ik hoop dat het snel beter wordt :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 16 april 2015 @ 12:57:08 #41
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151739913
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:49 schreef Candaasje het volgende:
Oeh, even lekker weg, klinkt goed! O+

Ik heb officieel mijn dagen niet de laatste tijd -O- . Nouja, op werk/stage gaat het wel prima hoor. Maar ik heb vorige week de auto tegen een paaltje gereden (gelukkig zachtjes), deze week kapt de auto er zelf mee (computer die de motor aanstuurt kapot, duur geintje, misschien te duur, dus er is kans dat we op zoek moeten naar een andere auto. Dag spaargeld....), sleutel vorige week afgebroken.... sleutels zojuist nergens te vinden.; misschien gisteren in het OV verloren dus net maar een formulier op de site ingevuld. (Leuk detail; een sleutel is hier een algemene sleutel. Hartstikke duur om bij te laten maken..) Verder moe, koppijn, en Mara is nog steeds onzindelijk als de pest. Dus ze zitten de hele dag in een veel te kleine ren, en ik vind het zo sneu dat ik er haast buikpijn van krijg. Het zijn ook lange dagen, gezien ik nu veel weg ben (uurtje of 46 exclusief reistijd.).

Bleuh. :{
Het zijn allemaal kleine dingen (of nouja, de auto is wel duur en heeft wat mer 'impact', maar het is niet levensbedreigend ofzo) maar ik word er zo strontchagrijnig van.


quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:02 schreef Duufje het volgende:
* Deelt taart uit* :Y)
Ik ben alweer 22 :o al voel ik me nog net 20 :P
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_151741390
Duufje gefeliciteerd.

Candaasje dat is wel veel pech in 1x zeg.

Wij zijn gisteren naar Veldhuis en Kemper geweest was leuk.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:31:01 #43
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_151744152
Hondje gevonden

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_151744368
Ah O+ Dven ga je deze ook houden?
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 16:38:41 #45
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151745995
Ah Candaasje, wat een pech. ;( Niet leuk, soms heb je ineens dat van alles tegelijk komt.
Probeer wat positief te visualiseren. :*
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:02 schreef Duufje het volgende:
* Deelt taart uit* :Y)
Ik ben alweer 22 :o al voel ik me nog net 20 :P
Van harte gefeliciteerd Duufje! Jarig en een zonnetje! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 16:39:09 #46
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151746010
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:31 schreef Dven het volgende:
Hondje gevonden

[ afbeelding ]
Aai wat een schatje! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_151746384
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:31 schreef Dven het volgende:
Hondje gevonden

[ afbeelding ]
aww
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151746402
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:02 schreef Duufje het volgende:
* Deelt taart uit* :Y)
Ik ben alweer 22 :o al voel ik me nog net 20 :P
Gefeliciteerd, Wat jong nog!!
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 16:57:31 #49
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151746546
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

aww
Hallo Bos, alles goed? :W
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 16:58:48 #50
43556 miss_dynastie
pi_151746582
Van harte duuf *O* :*

Candaasje :* Zo rot dat ellende vaak niet alleen komt, maar met drie tegelijk, maar als ik goed tel heb je dat nu gehad, dus hopelijk vanaf nu alleen nog maar leuke dingen :*
pi_151746594
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:57 schreef Strega het volgende:

[..]

Hallo Bos, alles goed? :W
Strega :*

Ik zit weer even in een dip, maar daar komen we wel uit. De woonbegeleiding heb ik net al even op de hoogte gesteld, dus die houden me even in de gaten..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 april 2015 @ 17:52:03 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151747915
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:02 schreef Duufje het volgende:
* Deelt taart uit* :Y)
Ik ben alweer 22 :o al voel ik me nog net 20 :P
Gefeliciteerd! *G*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151753981
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:02 schreef Duufje het volgende:
* Deelt taart uit* :Y)
Ik ben alweer 22 :o al voel ik me nog net 20 :P
Gefeliciteerd! *O* *O*

Taart! :9 Zou ik best trek in hebben :@ :D
pi_151754008
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:58 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O* *O*

Taart! :9 Zou ik best trek in hebben :@ :D
Ik ook :9~
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 21:07:18 #55
43556 miss_dynastie
pi_151754295
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:58 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O* *O*

Taart! :9 Zou ik best trek in hebben :@ :D
Ik oooooook.... Vanmiddag was ik in de stad, maar verstandig en dus niks meegenomen. Boh ;( :P
pi_151754604
Dankjulliewel!!! :* *O*

Candaas & Bos (en de rest natuurlijk ook) ik hoop dat het snel beter gaat. Ik heb deze winter ook weer een diepe dip gehad, nog niet helemaal uit merk ik nu. Sterkte :* en lekker de SC gebruiken als uitlaatklep wanneer nodig! :Y
Duvel & Niels
pi_151754729
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik oooooook.... Vanmiddag was ik in de stad, maar verstandig en dus niks meegenomen. Boh ;( :P
Verstandig zijn! Het is goed voor ons maar wel erg saai! -O-
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 21:21:37 #58
43556 miss_dynastie
pi_151754892
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:18 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Verstandig zijn! Het is goed voor ons maar wel erg saai! -O-
We moeten sushi als beloning. Want dat zal helpen _O-
pi_151755015
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

We moeten sushi als beloning. Want dat zal helpen _O-
Goed idee! *O* Waar is Indaha wanneer je haar nodig hebt? :{w

:9

Ik heb echt al weken geen sushi gegeten -O- Vandaag wel roti! :9~
pi_151755177
Ik ga voor de taart
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151755229
Sushi :X
Taart :9~ *O* :Y)
Duvel & Niels
pi_151755261
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga voor de taart
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 21:29:19 #63
43556 miss_dynastie
pi_151755318
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Goed idee! *O* Waar is Indaha wanneer je haar nodig hebt? :{w

:9

Ik heb echt al weken geen sushi gegeten -O- Vandaag wel roti! :9~
Ook lekker, in geen jaren meer gegeten trouwens...
pi_151755419
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ook lekker, in geen jaren meer gegeten trouwens...
We hebben hier een hele goede bezorger :@ Vandaag keihard gewerkt dus ik vond dat we het verdiend hadden! :Y)
pi_151756064
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:28 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waar kan ik komen halen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151756589
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waar kan ik komen halen?
Hier! :Y
pi_151756621
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:53 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Hier! :Y
Oké kom eraan
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151756735
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oké kom eraan
Kun je even via Woensel rijden??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151756937
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:57 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Kun je even via Woensel rijden??
Loop nu op strijp s
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151756981
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 22:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Loop nu op strijp s
Dan ben je al halverwege ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151757581
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oké kom eraan
:o

/snel taart regelt
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 22:16:24 #72
43556 miss_dynastie
pi_151757625
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 22:15 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:o

/snel taart regelt
Bakken! :Y)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 april 2015 @ 22:21:33 #73
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151757834
Sushi :9 Roti :9 Taart :9

Ik krijg honger van jullie }:|
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151758235
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bakken! :Y)
Nu nog! -O- Ik wilde eigenlijk zo naar bed! /oma
pi_151758284
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Sushi :9 Roti :9 Taart :9

Ik krijg honger van jullie }:|
Of Bossche Bollen! Bokkepootjes! Borrelnootjes! Bitterballen!
pi_151759566
Zeg }:|. Ik krijg honger van jullie.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 23:29:17 #77
43556 miss_dynastie
pi_151760611
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 22:31 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Of Bossche Bollen! Bokkepootjes! Borrelnootjes! Bitterballen!
Bsushi!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 april 2015 @ 07:23:29 #78
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151763971
Eerst BKoffie c_/
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151764192
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bsushi!
Borstplaat! BonBons! Broodje Bal! Bitterkoekjes!
  vrijdag 17 april 2015 @ 07:59:44 #80
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151764219
Duufje gefeliciteerd :*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_151764223
Bruine boterham boerenkaas c_/ :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_151764280
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:00 schreef indaha het volgende:
Bruine boterham boerenkaas c_/ :P
*;
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2015 @ 08:47:45 #83
43556 miss_dynastie
pi_151764807
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:00 schreef indaha het volgende:
Bruine boterham boerenkaas c_/ :P
Liever boerenham dan. Maar Bsushi mag altijd van mij 8-) :@

Slaapgebrek :O Maar bijna weekend *O*
pi_151765914
Borstplaat O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151770354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:15 schreef Duufje het volgende:
Dankjulliewel!!! :* *O*

Candaas & Bos (en de rest natuurlijk ook) ik hoop dat het snel beter gaat. I
Dank je. Ik heb in ieder geval vanmorgen een positieve boost gekregen door het ondertekenen van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd

*O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:52:09 #86
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151770477
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:46 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dank je. Ik heb in ieder geval vanmorgen een positieve boost gekregen door het ondertekenen van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd

*O* *O*
Wat geweldig Bos, gefeliciteerd! ^O^

*G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O*
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_151770598
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:46 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dank je. Ik heb in ieder geval vanmorgen een positieve boost gekregen door het ondertekenen van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd

*O* *O*
Goed zo ^O^ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 april 2015 @ 12:55:55 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151770600
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:46 schreef Bos81 het volgende:
Dank je. Ik heb in ieder geval vanmorgen een positieve boost gekregen door het ondertekenen van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd

*O* *O*
Super! Gefeliciteerd *G*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151770678
Dank jullie ^O^ ^O^ ^O^

Alleen nu nog afwachten wat er allemaal gaat gebeuren met de sociale werkvoorzieningen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151773451
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:46 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dank je. Ik heb in ieder geval vanmorgen een positieve boost gekregen door het ondertekenen van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd

*O* *O*
*O* >:O *O* >:O *O* >:O *O* >:O *O* >:O *O*
pi_151774008
katten

🐱
pi_151774062
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:39 schreef GekkePoes het volgende:
katten

[ afbeelding ]
_O-

Koekjes! :9
  vrijdag 17 april 2015 @ 16:35:06 #93
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151776933
Nog een vogel die de pindakaaspot en de mezenbollen in onze tuin geregeld bezoekt.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_151777125
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:35 schreef Pagan het volgende:
Nog een vogel die de pindakaaspot en de mezenbollen in onze tuin geregeld bezoekt.
[ link | afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bspecht! O+
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2015 @ 16:47:05 #95
43556 miss_dynastie
pi_151777207
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:43 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Bspecht! O+
Dat klinkt alsof je hem op wil eten!
pi_151777741
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof je hem op wil eten!
*braadpan klaarzet* :Y)
pi_151777795
Had het toch over rammelen.. Volgens mij krijgt mijn vriend het ook steeds meer te pakken _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2015 @ 17:13:18 #98
43556 miss_dynastie
pi_151777830
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:09 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

*braadpan klaarzet* :Y)
Dat zal smullen worden _O-
pi_151777925
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat zal smullen worden _O-
Beetje peper en zout erop!
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2015 @ 17:39:25 #100
43556 miss_dynastie
pi_151778499
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:16 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Beetje peper en zout erop!
En vlammensaus, dan proef je er niks meer van! 8-)
pi_151779113
:W

Bos wat een fijn nieuws!!! *O*

Vandaag vrij, de hele dag geklust, mn broer en zn vriendin hebben van de week de sleutel gekregen van hun huis. :O rest van de avond maar rustig aan doen. *O*
Duvel & Niels
pi_151783139
Jullie zijn lief! :*

Het gaat weer wat beter hoor. De auto doet het nog (we zien wel of 'ie het blijft doen voorlopig), het prikken gaat steeds lekkerder en Chris moest alleen keihard lachen toen ik vertelde dat ik de sleutel kwijt was geraakt :D .

Oh, en met de konijnen lijkt het ook wel weer goed te gaan. Ze waren vandaag 'uitgebroken', en de hoeveelheid keuteltjes en plasjes viel me erg mee. Vermoedelijk 1 of 2 kleine plasjes buiten de bak (was wat lastig te zien of ze vers waren), versus de 10+ per dag eerst. En ze zitten uit zichzelf ook graag in de ren, zolang het deurtje maar open staat :D .

Duufje, nog gefeli met je verjaardag! *O*

En Bos, jij ook van harte! *O*

Ik heb nu alleen enorme zin in bokkepootjes.... }:|
pi_151783524
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:17 schreef Candaasje het volgende:
Jullie zijn lief! :*

Het gaat weer wat beter hoor. De auto doet het nog (we zien wel of 'ie het blijft doen voorlopig), het prikken gaat steeds lekkerder en Chris moest alleen keihard lachen toen ik vertelde dat ik de sleutel kwijt was geraakt :D .

Oh, en met de konijnen lijkt het ook wel weer goed te gaan. Ze waren vandaag 'uitgebroken', en de hoeveelheid keuteltjes en plasjes viel me erg mee. Vermoedelijk 1 of 2 kleine plasjes buiten de bak (was wat lastig te zien of ze vers waren), versus de 10+ per dag eerst. En ze zitten uit zichzelf ook graag in de ren, zolang het deurtje maar open staat :D .

Duufje, nog gefeli met je verjaardag! *O*

En Bos, jij ook van harte! *O*

Ik heb nu alleen enorme zin in bokkepootjes.... }:|
En bedankt

[me]gaat bokken pootjes halen
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2015 @ 21:44:49 #104
43556 miss_dynastie
pi_151786876
Raad eens wie er voor het eerst in meer dan tien jaar weer gefietst heeft? *)
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:24:17 #105
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151790726
Kadootje gekregen van Stega, een lekker kussen. _O-

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:25:28 #106
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151790779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Raad eens wie er voor het eerst in meer dan tien jaar weer gefietst heeft? *)
Geen idee! O-)
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_151794592
:W
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 april 2015 @ 09:13:19 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151795102
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Raad eens wie er voor het eerst in meer dan tien jaar weer gefietst heeft? *)
En je hebt het overleefd ook nog! :o
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 april 2015 @ 09:13:41 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151795108
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:24 schreef Pagan het volgende:
Kadootje gekregen van Stega, een lekker kussen. _O-

[ afbeelding ]
_O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2015 @ 11:19:17 #110
43556 miss_dynastie
pi_151796781
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 09:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En je hebt het overleefd ook nog! :o
En de fiets ook :o
Donderdag mag ik hem halen *O*
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2015 @ 11:19:39 #111
43556 miss_dynastie
pi_151796787
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:24 schreef Pagan het volgende:
Kadootje gekregen van Stega, een lekker kussen. _O-

[ afbeelding ]
_O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 april 2015 @ 11:50:46 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151797256
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:

En de fiets ook :o
Donderdag mag ik hem halen *O*
Nieuwe fiets? Wat voor eentje? :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151797333
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:24 schreef Pagan het volgende:
Kadootje gekregen van Stega, een lekker kussen. _O-

[ afbeelding ]
Geweldig _O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En de fiets ook :o
Donderdag mag ik hem halen *O*
*O* *O* en het blijft voorlopig lekker weer om te fietsen

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:17 schreef Candaasje het volgende:
Jullie zijn lief! :*

Het gaat weer wat beter hoor. De auto doet het nog (we zien wel of 'ie het blijft doen voorlopig), het prikken gaat steeds lekkerder en Chris moest alleen keihard lachen toen ik vertelde dat ik de sleutel kwijt was geraakt :D .

Oh, en met de konijnen lijkt het ook wel weer goed te gaan. Ze waren vandaag 'uitgebroken', en de hoeveelheid keuteltjes en plasjes viel me erg mee. Vermoedelijk 1 of 2 kleine plasjes buiten de bak (was wat lastig te zien of ze vers waren), versus de 10+ per dag eerst. En ze zitten uit zichzelf ook graag in de ren, zolang het deurtje maar open staat :D .

Duufje, nog gefeli met je verjaardag! *O*

En Bos, jij ook van harte! *O*

Ik heb nu alleen enorme zin in bokkepootjes.... }:|
Fijn dat het beter gaat *O*

Ik ga vanmiddag met mijn ouders een stukje wandelen en een ijsje eten , even de conditie weer een beetje op peil brengen van de oudjes O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2015 @ 12:03:26 #114
43556 miss_dynastie
pi_151797443
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nieuwe fiets? Wat voor eentje? :)
Technisch gezien een tweedehands, de mevrouw had er drie keer op gefietst, nog geen tien kilometer bij elkaar... Ziet er helemaal nieuw uit, op een kleine beschadiging op de bagagedrager na. Het is een Batavus met zeven versnellingen. Ik wilde eigenlijk een personal bike, maar die levertijd schuift steeds op. Dus toen hij deze voorbij zag komen heeft 'ie hem direct apart gezet voor me, erg tof :) Nu nog een fiets voor D :)

Veel plezier Indaha, het is er heerlijk weer voor!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 april 2015 @ 12:05:41 #115
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151797473
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:

Technisch gezien een tweedehands, de mevrouw had er drie keer op gefietst, nog geen tien kilometer bij elkaar... Ziet er helemaal nieuw uit, op een kleine beschadiging op de bagagedrager na. Het is een Batavus met zeven versnellingen. Ik wilde eigenlijk een personal bike, maar die levertijd schuift steeds op. Dus toen hij deze voorbij zag komen heeft 'ie hem direct apart gezet voor me, erg tof :) Nu nog een fiets voor D :)
Batavus is een fijne fiets. Wij hebben allemaal al jaren een Batavus. Al heb ik zelf nu een ebike want een gewone fiets dat lukt me niet meer zo goed :P Maar ook mijn ebike is een Batavus. Lekker degelijk :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 april 2015 @ 12:06:05 #116
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151797482
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:56 schreef indaha het volgende:
Ik ga vanmiddag met mijn ouders een stukje wandelen en een ijsje eten , even de conditie weer een beetje op peil brengen van de oudjes
Is iedereen weer opgeknapt? :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2015 @ 12:20:35 #117
43556 miss_dynastie
pi_151797751
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:05 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Batavus is een fijne fiets. Wij hebben allemaal al jaren een Batavus. Al heb ik zelf nu een ebike want een gewone fiets dat lukt me niet meer zo goed :P Maar ook mijn ebike is een Batavus. Lekker degelijk :D
Ja deze mevrouw kreeg ook heupproblemen en heeft nu een ebike :Y
Ik heb nog nooit een Batavus gehad (ik reed Halfords huismerk vroeger en dat waren echt rotfietsen), maar hij voelt heel degelijk en dat vind ik heel fijn, met mijn gewicht :@
Koop jij je fietsen in Nederland of zijn die ook goedkoper in Duitsland?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 april 2015 @ 12:54:01 #118
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151798510
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:

Ja deze mevrouw kreeg ook heupproblemen en heeft nu een ebike :Y
Ik heb nog nooit een Batavus gehad (ik reed Halfords huismerk vroeger en dat waren echt rotfietsen), maar hij voelt heel degelijk en dat vind ik heel fijn, met mijn gewicht :@
Koop jij je fietsen in Nederland of zijn die ook goedkoper in Duitsland?
Ik heb ze in NL gekocht, via het fietsenplan van mijn werkgever (nu helaas afgeschaft). Ook die voor qltel en Christan ;) Mijn ebike was de laatste. Je ziet hier trouwens heel veel Duitsers op NL fietsen rijden. Ik denk dat die kwalitatief toch beter zijn dan Duitse fietsen. En je hopt hier natuurlijk zo de grens over naar een NL fietsenzaak.

O, en de stevigheid en robuustheid is voor ons ook de belangrijkste reden. Ik heb qltel al eens een (goedkope) fiets in elkaar zien rijden :D gewoon door op te stappen en te trappen. Krak zei het achterwiel en vouwde dubbel _O- Dat lukt je met een Batavus niet zo snel denk ik. En voor Christan wilden we ook gewoon een stevige fiets waar hij lang mee kan doen. Hij heeft een Batavus Mambo (en daar heb ik de ebikeversie van nu). Mooi en degelijk :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 april 2015 @ 12:59:52 #119
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151798644
Mambo (die heeft Christan)



Mambo E-go (heb ik, de motor zit in de kettingkast, daardoor minder opvallend)

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2015 @ 13:12:56 #120
43556 miss_dynastie
pi_151798978
He, ik heb hetzelfde model! :)
pi_151801392
Goed bezig m_d viel het mee?

Hier liggen de tegels in de achtertuin *O* nu nog gras afsteken en nieuw gras erin en dan kunnen we het weer inrichten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 april 2015 @ 15:36:37 #122
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151801466
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:12 schreef miss_dynastie het volgende:
He, ik heb hetzelfde model! :)
Dan hoef je inderdaad niet bang te zijn dat ie je niet houdt :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 april 2015 @ 15:37:27 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151801482
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed bezig m_d viel het mee?

Hier liggen de tegels in de achtertuin *O* nu nog gras afsteken en nieuw gras erin en dan kunnen we het weer inrichten.
Jij ook goed bezig ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151801504
Ik heb geen tegel gelegd. Ik heb wel enthousiast het zand ingeveegd en dat moet nog 1000x of zo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 april 2015 @ 15:41:01 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151801539
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen tegel gelegd. Ik heb wel enthousiast het zand ingeveegd en dat moet nog 1000x of zo.
Beter voor je rug ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151801540
Ik heb een gazelle waar ik heel de stad mee door cross. Mijn vriend heeft ook een batavus.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151801603
Ik heb zelf een gazelle orange en vriend een gazelle Bahia. En dan hebben we nog een sparta amazone als "mama"fiets. Maar ik ben fan van gazelle.
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2015 @ 21:25:17 #128
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151809685
Ik had een heerlijke gazelle, ook echt in mijn kleuren. Goed en degelijk, maar kan niet meer fietsen :') (Ook fiets project via werk).
Een tijd geleden op MP gezet, dan krijg je de meest rare mensen af en toe, zo van....ik geef zoveel (Ja aan me hoela) en kom hem dan gelijk halen :? Ook gelijk heel dwingend.
Toen hoorde ik dat een buurvrouw een paar huisjes verder een goede fiets wilde, nu de kleine 3 is. Dus heb ik hem aan haar gegund, weliswaar voor een lagere prijs dan ik wilde via MP, maar zei was zo blij, zo'n nieuwe, mooie en precies haar kleuren _O_ Kwam dus helemaal goed terecht. ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2015 @ 21:26:36 #129
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151809727
Candaasje, het was nieuwe maan, dan heb je vaak van die pech dingen. Gelukkig dat de konijnen kinderen weer goed gaan! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zaterdag 18 april 2015 @ 21:43:12 #130
43556 miss_dynastie
pi_151810318
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed bezig m_d viel het mee?

Hier liggen de tegels in de achtertuin *O* nu nog gras afsteken en nieuw gras erin en dan kunnen we het weer inrichten.
Het viel me mee dat ik weg durfde te rijden, ik zag heel erg op tegen het 'beide voeten van de grond' moment, maar als je daar eenmaal overheen bent... betekent niet dat ik alweer normaal mee kan doen aan het verkeer hoor, heb wel over een rustig weggetje teruggefietst, maar toen er drie auto's kwamen ben ik afgestapt, dat was nog té. Voorlopig veel oefenen op het parkeerterrein van de begraafplaats :P

Heerlijk he, dat soort klussen? Instant resultaat *O*
pi_151810488
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:25 schreef Strega het volgende:
Ik had een heerlijke gazelle, ook echt in mijn kleuren. Goed en degelijk, maar kan niet meer fietsen :') (Ook fiets project via werk).
Een tijd geleden op MP gezet, dan krijg je de meest rare mensen af en toe, zo van....ik geef zoveel (Ja aan me hoela) en kom hem dan gelijk halen :? Ook gelijk heel dwingend.
Toen hoorde ik dat een buurvrouw een paar huisjes verder een goede fiets wilde, nu de kleine 3 is. Dus heb ik hem aan haar gegund, weliswaar voor een lagere prijs dan ik wilde via MP, maar zei was zo blij, zo'n nieuwe, mooie en precies haar kleuren _O_ Kwam dus helemaal goed terecht. ^O^
Geef je groot gelijk liever zo dan aan van die vervelende lui op marktplaats. Nu heb je er zeker iemand heel blij mee gemaakt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151810496
Oh jongens dit moet even hoor. KAMPIOEN!!!!!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151811282
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het viel me mee dat ik weg durfde te rijden, ik zag heel erg op tegen het 'beide voeten van de grond' moment, maar als je daar eenmaal overheen bent... betekent niet dat ik alweer normaal mee kan doen aan het verkeer hoor, heb wel over een rustig weggetje teruggefietst, maar toen er drie auto's kwamen ben ik afgestapt, dat was nog té. Voorlopig veel oefenen op het parkeerterrein van de begraafplaats :P

Heerlijk he, dat soort klussen? Instant resultaat *O*
Gaat helemaal goedkomen ^O^
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh jongens dit moet even hoor. KAMPIOEN!!!!!
Gefeliciteerd *O* *O* *O* ook voor Bos maar die zal wel in het stadion aan het feesten zijn :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed bezig m_d viel het mee?

Hier liggen de tegels in de achtertuin *O* nu nog gras afsteken en nieuw gras erin en dan kunnen we het weer inrichten.
Lekker klaar voor her warme weer *O* wij moeten ook weer eens wat onkruid eruit gaan halen
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:25 schreef Strega het volgende:
Ik had een heerlijke gazelle, ook echt in mijn kleuren. Goed en degelijk, maar kan niet meer fietsen :') (Ook fiets project via werk).
Een tijd geleden op MP gezet, dan krijg je de meest rare mensen af en toe, zo van....ik geef zoveel (Ja aan me hoela) en kom hem dan gelijk halen :? Ook gelijk heel dwingend.
Toen hoorde ik dat een buurvrouw een paar huisjes verder een goede fiets wilde, nu de kleine 3 is. Dus heb ik hem aan haar gegund, weliswaar voor een lagere prijs dan ik wilde via MP, maar zei was zo blij, zo'n nieuwe, mooie en precies haar kleuren _O_ Kwam dus helemaal goed terecht. ^O^
Goed gedaan ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 april 2015 @ 22:16:27 #134
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151811413
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:25 schreef Strega het volgende:
Ik had een heerlijke gazelle, ook echt in mijn kleuren. Goed en degelijk, maar kan niet meer fietsen :') (Ook fiets project via werk).
Een tijd geleden op MP gezet, dan krijg je de meest rare mensen af en toe, zo van....ik geef zoveel (Ja aan me hoela) en kom hem dan gelijk halen :? Ook gelijk heel dwingend.
Toen hoorde ik dat een buurvrouw een paar huisjes verder een goede fiets wilde, nu de kleine 3 is. Dus heb ik hem aan haar gegund, weliswaar voor een lagere prijs dan ik wilde via MP, maar zei was zo blij, zo'n nieuwe, mooie en precies haar kleuren _O_ Kwam dus helemaal goed terecht. ^O^
O, dat had ik ook zo gedaan :Y Daar heb je veel meer plezier van zelf O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 april 2015 @ 22:18:45 #135
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151811495
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh jongens dit moet even hoor. KAMPIOEN!!!!!
*O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151812680
Ik moet weer even teruglezen hoor, vandaag erg druk met appeltaarten bakken, maar ik moet het even kwijt, want ik ben zo blij: Ronja is geplaatst! *O* O+ *O*

Bij een gezin waarvan de ouders een konijn zochten (voor hun ex-rammetje) dat niet bang was voor mensen, maar ook geen knuffeldier hoefde te zijn. Ze kwamen eigenlijk voor een ander dametje (Ronja stond nog bij niet plaatsbaar, die zou vandaag bij plaatsbaar gezet worden) maar het dochterje van een jaar of drie oud heeft Ronja gekozen! O+

Zo, en nu snel teruglezen. Want jullie hebben ook vanalles meegemaakt en daar dender/stuiter ik nu gewoon even over heen :@ :D . / hypermodus
pi_151812939
Ik ben op zoek naar een nieuwe stofzuiger.. Waarom gaan die krengen altijd kapot als het niet uitkomt.. }:|
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151813089
Een goede fiets is zo fijn! Mijnus is nou niet het allerbest meer helaas. Maar ik mag niet klagen.
Soms fiets ik op een e-bike van iemand, en dan vlieg ik echt vooruit..zooo heerlijk O+ sowieso vind ik fietsen heel fijn. Veel plezier met de nieuwe fiets M_D!!

FR fijn als er zichtbaar resultaat is van opknappen/klussen he? Succes met de tuin verder.

Kampioen hmpff. Sorry ik ben geen voetbalfan. Al wil ik om de gezelligheid naar het nederlands eftal kijken met WK enzo maar nee niet mijn ding.

Een blij bericht van Candaas
*O* ik hoop dat Ronja een tof nieuw huis gaat hebben.

Oh ik moet eigenlijk slapen maar lukt niet.. Maar morgen toch echt vroeg op.. :O
Duvel & Niels
pi_151813094
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh jongens dit moet even hoor. KAMPIOEN!!!!!
*O* *O*

Terug uit het stadion.

Het was gebiernieten *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151813140
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:09 schreef Bos81 het volgende:

[..]

*O* *O*

Terug uit het stadion.

Het was gebiernieten *O* *O*
Oh dat geloof ik. Vond het jammer dat we er niet bij konden zijn. Dat sfeertje moet vast awesome geweest zijn O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151813141
^O^ kijk al twee vrolijke mensen door t voetbal. Dat vind ik dan wel weer leuk ;) *O*.
Duvel & Niels
pi_151813164
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:10 schreef Duufje het volgende:
^O^ kijk al twee vrolijke mensen door t voetbal. Dat vind ik dan wel weer leuk ;) *O*.
Eindhovenaren he krijg je dat _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151813182
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dat geloof ik. Vond het jammer dat we er niet bij konden zijn. Dat sfeertje moet vast awesome geweest zijn O+
:Y
Al was dit voor mij niet de eerste keer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151813199
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:11 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:Y
Al was dit voor mij niet de eerste keer
Haha ik ga ook weleens naar een wedstrijd toe :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151813289
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ik ga ook weleens naar een wedstrijd toe :Y
^O^

Dit is mijn 26ste seizoen als seizoenkaarthouder :P
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151813326
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

^O^

Dit is mijn 26ste seizoen als seizoenkaarthouder :P
Ah das wel tof ^O^ ik mag soms mee om de flits uit te delen.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † zondag 19 april 2015 @ 00:59:41 #147
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151815746
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:57 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet weer even teruglezen hoor, vandaag erg druk met appeltaarten bakken, maar ik moet het even kwijt, want ik ben zo blij: Ronja is geplaatst! *O* O+ *O*

Bij een gezin waarvan de ouders een konijn zochten (voor hun ex-rammetje) dat niet bang was voor mensen, maar ook geen knuffeldier hoefde te zijn. Ze kwamen eigenlijk voor een ander dametje (Ronja stond nog bij niet plaatsbaar, die zou vandaag bij plaatsbaar gezet worden) maar het dochterje van een jaar of drie oud heeft Ronja gekozen! O+

Zo, en nu snel teruglezen. Want jullie hebben ook vanalles meegemaakt en daar dender/stuiter ik nu gewoon even over heen :@ :D . / hypermodus
Hé watfijn! *;
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zondag 19 april 2015 @ 01:00:53 #148
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151815764
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:09 schreef Bos81 het volgende:

[..]

*O* *O*

Terug uit het stadion.

Het was gebiernieten *O* *O*
Fijn voetbalfans! w/ w/ w/
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_151818002
Vriend zat ook in het stadion. Ik werd dus bruut gewekt :{

Wat fijn wen huisje voor Ronja *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 april 2015 @ 08:20:01 #150
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151818030
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:57 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet weer even teruglezen hoor, vandaag erg druk met appeltaarten bakken, maar ik moet het even kwijt, want ik ben zo blij: Ronja is geplaatst! *O* O+ *O*

Bij een gezin waarvan de ouders een konijn zochten (voor hun ex-rammetje) dat niet bang was voor mensen, maar ook geen knuffeldier hoefde te zijn. Ze kwamen eigenlijk voor een ander dametje (Ronja stond nog bij niet plaatsbaar, die zou vandaag bij plaatsbaar gezet worden) maar het dochterje van een jaar of drie oud heeft Ronja gekozen! O+

Zo, en nu snel teruglezen. Want jullie hebben ook vanalles meegemaakt en daar dender/stuiter ik nu gewoon even over heen :@ :D . / hypermodus
Awww super *G* Wat fijn voor haar (en voor jou)!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151823545
Heeft een van jullie toevallig ervaring met zo'n stofzuiger op accu?
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 19 april 2015 @ 14:19:42 #152
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151823915
Nope. Onze Miele Cat&Dog gaat al ruim twintig jaar mee.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_151824245
Nee tp. Maar een goede stofzuiger zoek ik ook nog. De zakloze aeg is heel snel verstopt en maakt een takke herrie. Ook stopt hij er vaak ineens mee. De philips die ik als vervanging kocht is het ook net niet. De stang voelt niet degelijk. Zit ook niet stevig op elkaar. En hij zuigt ook niet alles goed op.
pi_151824289
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het viel me mee dat ik weg durfde te rijden, ik zag heel erg op tegen het 'beide voeten van de grond' moment, maar als je daar eenmaal overheen bent... betekent niet dat ik alweer normaal mee kan doen aan het verkeer hoor, heb wel over een rustig weggetje teruggefietst, maar toen er drie auto's kwamen ben ik afgestapt, dat was nog té. Voorlopig veel oefenen op het parkeerterrein van de begraafplaats :P

Heerlijk he, dat soort klussen? Instant resultaat *O*
Ik vind het super dat je dat na al die jaren weer gewoon deed. Iets snelheid blijven houden is het belangrijkste. Dan ga je ook niet zo slingeren.
pi_151824308
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151824587

Sac is blij met de nieuwe tegels.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 april 2015 @ 14:45:15 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151824670
O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151825426
Niks kleins meer aan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 april 2015 @ 15:58:49 #159
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151827195
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Niks kleins meer aan.
Ze is wel baby-af ja :D Lekker ding hoor O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 19 april 2015 @ 19:22:15 #160
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151834511
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Niks kleins meer aan.
Nee, echt groot is ze al! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_151834917
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 15:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ze is wel baby-af ja :D Lekker ding hoor O+
Je ziet ze snel in het echt.
Geef je nog een "wensen" lijstje door?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 april 2015 @ 19:35:11 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151835001
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:

Je ziet ze snel in het echt.
Geef je nog een "wensen" lijstje door?
Ja, ik ben zo benieuwd :D Ik kijk ernaar uit!

Ik pm/dm je nog :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 19 april 2015 @ 20:51:15 #163
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151838525
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, ik ben zo benieuwd :D Ik kijk ernaar uit!

Ik pm/dm je nog :)
Wat leuk! ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_151838947
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:51 schreef Strega het volgende:

[..]

Wat leuk! ^O^
Als we een keer jullie kant opkomen komen we ook even langs als jullie dat leuk lijkt. Al gok ik eerder dat het Drenthe wordt is van daaruit te doen naar jullie?
pi_151840053
Ik was jullie kwijt! :o ;( Ik verdacht iedereen er al van van het hebben van een leven :+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 april 2015 @ 21:25:09 #166
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151840089
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2015 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik was jullie kwijt! :o ;( Ik verdacht iedereen er al van van het hebben van een leven :+
Yeah right _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151840113
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:25 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Yeah right _O-
Ja sorry! -O-
pi_151840173
Ik ben bezig met een heel klein roze poppendekentje O+
  zondag 19 april 2015 @ 21:27:06 #169
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151840212
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2015 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik was jullie kwijt! :o ;( Ik verdacht iedereen er al van van het hebben van een leven :+
klopt :Y
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 19 april 2015 @ 21:28:01 #170
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_151840258
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2015 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik was jullie kwijt! :o ;( Ik verdacht iedereen er al van van het hebben van een leven :+
:? :?
FOK! is mijn leven
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 april 2015 @ 21:28:19 #171
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151840271
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 21:27 schreef Toekito het volgende:

klopt :Y
Jij wel? *jaloers*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151840278
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 21:27 schreef Toekito het volgende:

[..]

klopt :Y
Heel goed! /serieus
pi_151840305
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:28 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:? :?
FOK! is mijn leven
Leugens! Ik las net nog dat je feestend in een stadion heeft gezeten!
  zondag 19 april 2015 @ 21:29:29 #174
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151840328
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 21:28 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Heel goed! /serieus
thnx
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † zondag 19 april 2015 @ 21:30:43 #175
43556 miss_dynastie
pi_151840407
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2015 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik was jullie kwijt! :o ;( Ik verdacht iedereen er al van van het hebben van een leven :+
Een leven... Ha :')

Sac O+
pi_151840508
Ik kom hier juist om het leven even te vergeten Ja.. Dus ssstt er is niet zoiets als een leven }:|
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151840521
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een leven... Ha :')

Sac O+
Whehehe... jij had gefietst! *O* *O*
  zondag 19 april 2015 @ 21:33:27 #178
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_151840563
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2015 21:29 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Leugens! Ik las net nog dat je feestend in een stadion heeft gezeten!
Er is WIFI in dat stadion ;) ;)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151840583
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Er is WIFI in dat stadion ;) ;)
Verslaafde! :D _O-
pi_151845520
Sac lekker genietend van de tuin! Heerlijk O+.

Een leven? Ik heb dit weekend van vrijdag tot nu gedaan of ik een leven had, en dat is best vermoeiend.. :O. Vandaag weer geklust in het huis van mn broer. M'n handen doen pijn van het verwijderen van nietjes uit de trap (serieus!! 200 nietjes per traptrede... Waarom waarom) en mijn armen zitten onder de uitslag van het opruimen van de takken van de corniveerheg ;(. Maar het is wel tof om te zien wat het werken voor resultaat heeft :Y.
Duvel & Niels
  maandag 20 april 2015 @ 01:14:24 #181
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151848406
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Als we een keer jullie kant opkomen komen we ook even langs als jullie dat leuk lijkt. Al gok ik eerder dat het Drenthe wordt is van daaruit te doen naar jullie?
Vanuit ons huis is:

Meppel 105 km.
Nieuw Schoonebeek 118 km.
Zuidlaren 17 km.

't Is maar net waar je zit in Drenthe (en of je 100 km. ver vind) , maar welkom zijn jullie altijd. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Pagan op 20-04-2015 01:20:01 ]
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  maandag 20 april 2015 @ 02:26:47 #182
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_151848821
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sac is blij met de nieuwe tegels.
Wow zij is groot geworden zeg O+

Weeral ziek, geen stem.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 20 april 2015 @ 07:25:37 #183
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151849215
Hey vanuit Eindje :W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 april 2015 @ 07:32:54 #184
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151849257
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 07:25 schreef Toekito het volgende:
Hey vanuit Eindje :W
Hoi vanuit DLD :W
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151849511
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 02:26 schreef sararaats het volgende:

[..]

Wow zij is groot geworden zeg O+

Weeral ziek, geen stem.
Beterschap :* :*
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sac is blij met de nieuwe tegels.
O+ O+
Wat is ze al groot en idd wel baby af nu
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 07:25 schreef Toekito het volgende:
Hey vanuit Eindje :W
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 07:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoi vanuit DLD :W
Ha vanuit Limburg :W

quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 23:20 schreef Duufje het volgende:
Sac lekker genietend van de tuin! Heerlijk O+.

Een leven? Ik heb dit weekend van vrijdag tot nu gedaan of ik een leven had, en dat is best vermoeiend.. :O. Vandaag weer geklust in het huis van mn broer. M'n handen doen pijn van het verwijderen van nietjes uit de trap (serieus!! 200 nietjes per traptrede... Waarom waarom) en mijn armen zitten onder de uitslag van het opruimen van de takken van de corniveerheg ;(. Maar het is wel tof om te zien wat het werken voor resultaat heeft :Y.
Hard gewerkt ^O^

quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2015 01:14 schreef Pagan het volgende:

[..]

Vanuit ons huis is:

Meppel 105 km.
Nieuw Schoonebeek 118 km.
Zuidlaren 17 km.

't Is maar net waar je zit in Drenthe (en of je 100 km. ver vind) , maar welkom zijn jullie altijd. *O*
Limburg 310 Km -O- , maar als jullie "toevallig" in de buurt zijn zijn jullie welkom :*
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ik kom hier juist om het leven even te vergeten Ja.. Dus ssstt er is niet zoiets als een leven }:|
+1 :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 20 april 2015 @ 08:09:44 #186
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151849538
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 07:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoi vanuit DLD :W
Hoi! :W
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 08:05 schreef indaha het volgende:

[..]

Beterschap :* :*

[..]

O+ O+
Wat is ze al groot en idd wel baby af nu

[..]

[..]

Ha vanuit Limburg :W

[..]

Hard gewerkt ^O^

[..]

Limburg 310 Km -O- , maar als jullie "toevallig" in de buurt zijn zijn jullie welkom :*

[..]

+1 :P
Multiquotemevrouw :W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_151850094
Mogge jongelui! :W
  maandag 20 april 2015 @ 13:09:44 #188
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_151856305
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 08:05 schreef indaha het volgende:

[..]

Beterschap :* :*
dank je, stem is een beetje terug.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 april 2015 @ 19:56:38 #189
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151869300
2,5 km gelopen net, de laatste halve km met veel moeite. En niet vanwege mijn benen maar vanwege mijn rug. Ben er 2,5 week geleden doorheen gegaan en het schiet er elke keer weer in :X

En ik heb er niet eens iets bijzonders voor gedaan. Ik stond alleen maar op :') Bij de fysio nota bene :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151871982
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 21:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben bezig met een heel klein roze poppendekentje O+
O+ daar zal ze heel blij mee zijn.
pi_151872225
:W

Auw Rewimo. Hopelijk is de pijn snel weg. Toch knap dat je dan zo'n lang stuk hebt gelopen.

Sararaats gaat het al beter?

Ik ben niet lekker. Lijkt een griepje op te komen. Omdat ik erg drukke week achter de rug had en er ook weer een drukke week aankomt gekozen om vandaag thuis te blijven. Maar goed ook, heb bijna de hele middag geslapen. Gezellig met kat die ook hele middag heeft geslapen bij mij *;
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 april 2015 @ 21:03:36 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151872369
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:00 schreef Duufje het volgende:
Ik ben niet lekker. Lijkt een griepje op te komen. Omdat ik erg drukke week achter de rug had en er ook weer een drukke week aankomt gekozen om vandaag thuis te blijven. Maar goed ook, heb bijna de hele middag geslapen. Gezellig met kat die ook hele middag heeft geslapen bij mij
Beterschap! De kat vindt het vast heel gezellig dat je thuis bent ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 20 april 2015 @ 21:05:40 #193
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_151872480
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:56 schreef Rewimo het volgende:
2,5 km gelopen net, de laatste halve km met veel moeite. En niet vanwege mijn benen maar vanwege mijn rug. Ben er 2,5 week geleden doorheen gegaan en het schiet er elke keer weer in :X

En ik heb er niet eens iets bijzonders voor gedaan. Ik stond alleen maar op :') Bij de fysio nota bene :P
Hardlopen of gewoon wandelen??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 april 2015 @ 21:07:23 #194
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151872538
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:05 schreef Bos81 het volgende:

Hardlopen of gewoon wandelen??
Wandelen. Hardlopen kan ik niet (en ik heb er nooit iets aan gevonden :P )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 20 april 2015 @ 21:08:10 #195
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_151872568
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wandelen. Hardlopen kan ik niet (en ik heb er nooit iets aan gevonden :P )
Okee. Sterkte iig

Ik ben wel een hardloper. Overmorgen weer een loopje over 12 km
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 april 2015 @ 21:11:01 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151872695
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:08 schreef Bos81 het volgende:

Okee. Sterkte iig

Ik ben wel een hardloper. Overmorgen weer een loopje over 12 km
Knap hoor ^O^ Ik ben al blij als ik weer fatsoenlijk kan lopen over een tijdje :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 20 april 2015 @ 21:11:49 #197
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_151872730
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Knap hoor ^O^ Ik ben al blij als ik weer fatsoenlijk kan lopen over een tijdje :)
Dank je. 12 km is voor mij wel te doen, ik loop regelmatig meer...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 april 2015 @ 21:14:04 #198
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151872849
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:11 schreef Bos81 het volgende:

Dank je. 12 km is voor mij wel te doen, ik loop regelmatig meer...
Ik hoop dat wel weer te kunnen wandelen. Maar het schiet nog niet zo op. Na de vorige operatie was ik rond deze tijd post-op al een stuk mobieler.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151873494
Het lijkt er nu op dat ik optijd rust heb genomen, want voel me beter dan vanmorgen. En ja kat vind het ook gezellig als het baasje thuis blijft. Hij ligt nu weer op m'n bed te tukken :z.

Wauw Bos! 12km.. Ik ben al blij als ik 12km gefietst heb. Laat staan hardlopen, respect hooe _O_.
Duvel & Niels
  maandag 20 april 2015 @ 21:33:19 #200
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_151873884
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:25 schreef Duufje het volgende:
Het lijkt er nu op dat ik optijd rust heb genomen, want voel me beter dan vanmorgen. En ja kat vind het ook gezellig als het baasje thuis blijft. Hij ligt nu weer op m'n bed te tukken :z.

Wauw Bos! 12km.. Ik ben al blij als ik 12km gefietst heb. Laat staan hardlopen, respect hooe _O_.
Dank je,
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 21 april 2015 @ 03:36:55 #201
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_151881997
Mijn stem is helemaal weg op dit moment :'(
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_151899070
Bos ik ben even langs je werk :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151900737
Sararaats je stem inmiddels alweer gevonden?

Ik voel me alweer een stuk beter gelukkig. Wel nog hoofd en keelpijn.

Net m'n herkansing terug gekregen, een 7! *O* *O* nu alles weer voldoende tot nu toe, dat voelt veel fijner :Y. Nu nog wachten op twee cijfers, een waar ik wel voor in spanning nog zit.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 19:40:33 #204
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151901551
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:19 schreef Duufje het volgende:
Ik voel me alweer een stuk beter gelukkig. Wel nog hoofd en keelpijn.

Net m'n herkansing terug gekregen, een 7! nu alles weer voldoende tot nu toe, dat voelt veel fijner . Nu nog wachten op twee cijfers, een waar ik wel voor in spanning nog zit.
Goed gedaan *O* Hopelijk zijn die andere 2 cijfers ook voldoende :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 21 april 2015 @ 19:43:12 #205
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151901707
Pizzatijd :Y
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_151904415
Ppiiizzzaaa.
Wat zit erop?
Duvel & Niels
  woensdag 22 april 2015 @ 19:39:19 #207
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_151934802
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:19 schreef Duufje het volgende:
Sararaats je stem inmiddels alweer gevonden?
Nee maar ga morgen naar de huisarts.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_151935723
Dat lijkt me heel verstandig Sararaats, beterschap :*.

Hoi allemaal :W.
Duvel & Niels
pi_151936030
Ik had vanaf maandag spierpijn in mijn benen van het klussen zondag, heel goed niks mis mee. Okee lopen was pijnlijk maar he, spierpijn is fijn :7.
Gisteravond sprong de kramp in een spier/pees in mn linkerbeen. Sindsdien echt heel pijnlijk.. }:| kan er nu bijna niet meer op staan. Het voelt als een peesontsteking :( daar zit ik niet op te wachten! Ik kijk morgenochtend even aan anders bel ik de huisarts want vrijdag t/m maandag ben ik een weekend weg en zou echt vervelend zijn als ik dan niet kan lopen :'(.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 april 2015 @ 20:34:11 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151936953
Au Duufje :X Hopelijk trekt het snel weg -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 22 april 2015 @ 20:39:09 #211
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151937172
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:52 schreef Duufje het volgende:
Ppiiizzzaaa.
Wat zit erop?
salami :+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_151942212
Ik hou van (mijn) katten O+ gewoontedieren :D.
Kat ligt eigenlijk altijd bij mij op bed 's avonds als ik thuis ben. Nu was ik op de kamer van mijn broer aan het wii'en, na veel geroep kwam die daar wel even kijken maar ging gauw weer weg. Ik sta op en loop naar mijn kamer, waar Niels al mauwend en rennend achter mij aankomt :) zo van 'jeej eindelijk jij hoort daar te liggen bij mij :Y'.
Duvel & Niels
  woensdag 22 april 2015 @ 22:40:34 #213
386633 Adnap
I love Life !
pi_151942470
:W naast druk met examens vond oudste het handig om maandag zijn knieschijf uit de kom te frotten en zo ben ik naast mama en examinator ook verpleegster en personal assistent. kortom ik lees wel maar niet elke dag en zeker niet alles.. slloy
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 april 2015 @ 06:42:13 #214
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151946985
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:40 schreef Adnap het volgende:
:W naast druk met examens vond oudste het handig om maandag zijn knieschijf uit de kom te frotten en zo ben ik naast mama en examinator ook verpleegster en personal assistent. kortom ik lees wel maar niet elke dag en zeker niet alles.. slloy
Drukke dagen voor jou, sterkte met alles! :*

quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:34 schreef Duufje het volgende:
Ik hou van (mijn) katten O+ gewoontedieren :D.
Kat ligt eigenlijk altijd bij mij op bed 's avonds als ik thuis ben. Nu was ik op de kamer van mijn broer aan het wii'en, na veel geroep kwam die daar wel even kijken maar ging gauw weer weg. Ik sta op en loop naar mijn kamer, waar Niels al mauwend en rennend achter mij aankomt :) zo van 'jeej eindelijk jij hoort daar te liggen bij mij :Y'.
:D Lief!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151958273
Adnap succes met alles hoe is het nu met je zoon?

Fire bracht gisteren een muis(je) naar binnen. Ik hoorde ineens piep PIEP. Ik wist niet hoe gauw ik weg moest gaan. Ik snap ook niet waarom ik er zo bang voor ben. Het is meer dat ze ni in huis horen gok ik. Vriend heeft hem via de voordeur weer naar buiten geloodst.
pi_151962220
Adnap succes met de drukte! Sterkte voor je zoon (en jou) :*.

FR ik zou het ook eng vinden hoor zo'n beestje in je huis. Tamme muizen/ratten heb ik dan weer geen problemen mee.

Vanochtend ging het met rustig aan doen super goed met m'n been. Maar nu op stage in beweging toch weer pijnlijk ;(
Ik ga vanavond pizza eten! *O* wat staat er bij jullie op het menu?
Duvel & Niels
  donderdag 23 april 2015 @ 19:25:26 #217
386633 Adnap
I love Life !
pi_151964670
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Adnap succes met alles hoe is het nu met je zoon?

Fire bracht gisteren een muis(je) naar binnen. Ik hoorde ineens piep PIEP. Ik wist niet hoe gauw ik weg moest gaan. Ik snap ook niet waarom ik er zo bang voor ben. Het is meer dat ze ni in huis horen gok ik. Vriend heeft hem via de voordeur weer naar buiten geloodst.
Hij zit op de bank of in de rolstoel, krukt wat rond in huis en krijgt wat bezoek en kaartjes :D
Pijn gaat zolang hij m stil houdt.

Muisjes O+ alleen buiten dan he, in huis :{w
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2015 @ 20:08:47 #218
43556 miss_dynastie
pi_151965981
Wat sneu Adnap... Als hij nog graag post ontvangt om de boel op te fleuren, stuur je maar een pb met je adres :*

Bij mij stonden er twee croissantjes op het menu, heerlijk als je haast hebt, ik zit voor het eerst in dagen even rustig (tijdens mijn vergadering, ik ben bij het volgende punt pas aan de beurt :P ). Morgen uit eten, want dan is mijn lief jarig *O*
  donderdag 23 april 2015 @ 21:44:37 #219
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_151970202
Ik heb antibiotica gekregen want iets mis met de longen. De huisarts heeft het uitgelegd maar ik ben het vergeten.

Maar soit, het komt goed.

Olle groeit echt heel hard en wat een vrolijkheid zit in dat schatje. Ik ben een fiere tante.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_151970731
:W

En een :* voor iedereen die het kan gebruiken. Ik zal weer een keer uitgebreider reageren, maar ik ben zo bekaf dat ik maar mijn bedje in duik :@ :z /ouwedoos
pi_151972257
Morgen op vakantie dus zal de komende week er waarschijnlijk nog minder zijn. Beterschap allemaal.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 23 april 2015 @ 22:32:54 #222
386633 Adnap
I love Life !
pi_151972404
Cañdaasje ik lag ook om half 10, nu lekker tukken.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_151980236
Candaasje gefeliciteerd met je verjaardag :* *O* *O* *O*

Miss D gefeliciteerd met de verjaardag van D :* *O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Morgen op vakantie dus zal de komende week er waarschijnlijk nog minder zijn. Beterschap allemaal.
Fijne vakantie :*

Beterschap voor Sara, Duufje en de zoon van Adnap :*

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Adnap succes met alles hoe is het nu met je zoon?

Fire bracht gisteren een muis(je) naar binnen. Ik hoorde ineens piep PIEP. Ik wist niet hoe gauw ik weg moest gaan. Ik snap ook niet waarom ik er zo bang voor ben. Het is meer dat ze ni in huis horen gok ik. Vriend heeft hem via de voordeur weer naar buiten geloodst.
Wij hadden er gisteren ook een in de gang, mijn man is heel goed in vangen 8-) en hij woont nu weer buiten :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 april 2015 @ 11:26:48 #224
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151983475
*O* Candaasje *O* en *G* Mr. D *G* van harte gefeliciteerd! :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:34:05 #225
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_151983752
Ach ja mijn stem is terug maar ik voel me nog steeds slapperdepappie.

Vanmorgen ontbijtje gekregen van de gezinszorg (hulp in huishouden) voor hun 65ste verjaardag.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2015 @ 15:14:34 #226
43556 miss_dynastie
pi_151990798
Gefeliciteerd candaasje *O* :*

Dank voor de felicitaties! Indaha, jullie bedankt voor het lieve kaartje :*
We hebben een dagje vrij waarop we alleen maar doen waar we zin in hebben, dus D zit GTA te spelen en ik bak een ingewikkelde verjaardagstaart terwijl ik opgenomen TLC programma's zit te kijken O+ :P Vanavond naar de sushi :9
pi_151991198
Sararaats.. Gelukkig stem terug! Nu nog helemaal beter worden! :*

Jarigen!! *O* *O*
Gefeliciteerd Candaasje
En miss D ook gefeliciteerd. Krijgen we een foto van de taart?

Adnap hoe is het met jou, en je zoon?

Ik ben onderweg naar Alkmaar. Weekend weg met de familie :). Ik reis door vanuit Amersfoort dus ik zit nog wel even in de trein. Maar heb er wel zin in!
Duvel & Niels
  vrijdag 24 april 2015 @ 15:49:48 #228
386633 Adnap
I love Life !
pi_151991495
jarigen van harte !!!

Zoonlief ligt op de bank en zappt . Zolang hij stil zit en zo gaat het prima. Lopen op krukken gaat steeds beter en ook in de rolstoel gaat het beter. Dinsdag bezoekje ziekenhuis.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_151991588
Md en candaasje gefeliciteerd.
*O* vakantie *O*
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:41:42 #230
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_151992797
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:37 schreef Duufje het volgende:
Sararaats.. Gelukkig stem terug! Nu nog helemaal beter worden! :*
Update toestand: beter.

Wat er precies is: ik heb probleempjes met de longen (vocht) vandaar geen stem maar het komt goed hoor.

ons mama is een schat, ze is me vanmorgen komen helpen
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_151996496
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:56 schreef indaha het volgende:
Candaasje gefeliciteerd met je verjaardag :* *O* *O* *O*

Miss D gefeliciteerd met de verjaardag van D :* *O* *O* *O*

[..]

Fijne vakantie :*

Beterschap voor Sara, Duufje en de zoon van Adnap :*

[..]

Wij hadden er gisteren ook een in de gang, mijn man is heel goed in vangen 8-) en hij woont nu weer buiten :P
Wij zijn niet zo bedreven in vangen. Hij sprong weer van het blik af. En eenmaal buiten wilde hij weer rechtsomkeer maken.
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2015 @ 23:09:58 #232
43556 miss_dynastie
pi_152003735
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:37 schreef Duufje het volgende:
Sararaats.. Gelukkig stem terug! Nu nog helemaal beter worden! :*

Jarigen!! *O* *O*
Gefeliciteerd Candaasje
En miss D ook gefeliciteerd. Krijgen we een foto van de taart?

Adnap hoe is het met jou, en je zoon?

Ik ben onderweg naar Alkmaar. Weekend weg met de familie :). Ik reis door vanuit Amersfoort dus ik zit nog wel even in de trein. Maar heb er wel zin in!
Haha, hij ziet er niet ingewikkeld uit verder, ik bak vooral lekkere taarten, niet zozeer mooie :@ wil best een foto showen hoor, maar verwacht geen kunstwerk :P
Veel plezier!
pi_152005761
Joh taarten maak je toch voor de lekker :9

Het is gezellig hier! :W ik kruip onder de wol :O.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2015 @ 02:12:27 #234
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_152006586
Candaasje en MD Van harte! Taart, sushi genie ter van! *O* *O* *O*

Adnap, sterkte en beterschap voor je zoon! :*

F_R Geniet lekker van je vakantie! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 april 2015 @ 09:59:15 #235
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152008067
Mogge! Ik zou vandaag eigenlijk met qltel meegaan naar een cito (geocachingtaal voor cache in, trash out) maar mijn rug laat het niet toe. Gelukkig heb ik nu een andere belangrijke taak: brood bakken! Het begint hier al heerlijk te ruiken :9
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2015 @ 10:03:18 #236
43556 miss_dynastie
pi_152008113
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 00:54 schreef Duufje het volgende:
Joh taarten maak je toch voor de lekker :9

Het is gezellig hier! :W ik kruip onder de wol :O.
Nou, er is een tijd geweest dat ze vooral 'mooi' moesten zijn. Kreeg je een biscuitdeeg met jam en viereneenhalve centimeter fondant van een slecht lijkende Hello Kitty ;( :D

Wat is er met je rug rewimo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 april 2015 @ 10:10:20 #237
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152008189
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met je rug rewimo?
Ik ben er een week of 3 geleden doorheen gegaan en het schiet er steeds weer in -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 25 april 2015 @ 10:22:43 #238
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_152008344
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:10 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ben er een week of 3 geleden doorheen gegaan en het schiet er steeds weer in -O-
Oh jeetje. Beterschappies.

Met mij gaat het beter.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_152011283
Dankjulliewel allemaal *

Fijn dat het wat beter gaat Sara!

En Rewimo, pas goed op jezelf! :* Zelfgebakken brood is altijd goed!
pi_152016731
Het gaat beter met Sara! *O* *O*

Rewimo, jammer dat je niet mee kon. Hopelijk smaakt het brood!

Vandaag (heel) even naar het strand geweest en vanmiddag gewinkelt in Alkmaar. Nu even uitgerusten.. Fijne dag nog :*.
Duvel & Niels
  zaterdag 25 april 2015 @ 16:56:56 #241
386633 Adnap
I love Life !
pi_152017088
Hè duifje dan was je vlak bij mij!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2015 @ 21:50:11 #242
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_152025134
Candaasje en MD Van harte! Taart, sushi genie ter van! *O* *O* *O*

Adnap, sterkte en beterschap voor je zoon! :*

F_R Geniet lekker van je vakantie! :*
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, er is een tijd geweest dat ze vooral 'mooi' moesten zijn. Kreeg je een biscuitdeeg met jam en viereneenhalve centimeter fondant van een slecht lijkende Hello Kitty ;( :D

Wat is er met je rug rewimo?
Ja, en wat dacht je van al die smurfenblauwe (kinder) taarten? :+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_152032370
Feli voor de inmiddels ex-jarigen! *O* w/

Lekkere taart! :9 :Y)

Rewimo, sterkte! :*

Hier vooral druk, maar nu vrij en vandaag een pyjamadag! *O* Draadjesvlees in de slowcooker, straks zelf aardappelpuree maken :9~
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 april 2015 @ 08:46:28 #244
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152032542
Mogge :W

Ik hoef er ook niet uit vandaag, al ga ik misschien wel naar een rommelmarkt (als ik zin heb :+ ). Verder samen met zoon London Marathon kijken en even zwijmelen bij alle plekken waar we samen geweest zijn :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152032711
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 08:46 schreef Rewimo het volgende:
Mogge :W

Ik hoef er ook niet uit vandaag, al ga ik misschien wel naar een rommelmarkt (als ik zin heb :+ ). Verder samen met zoon London Marathon kijken en even zwijmelen bij alle plekken waar we samen geweest zijn :D
Hoe'st met je rug?
pi_152032900
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 08:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Feli voor de inmiddels ex-jarigen! *O* w/

Lekkere taart! :9 :Y)

Rewimo, sterkte! :*

Hier vooral druk, maar nu vrij en vandaag een pyjamadag! *O* Draadjesvlees in de slowcooker, straks zelf aardappelpuree maken :9~
PB *; ik heb ook een pyamadag vandaag *O* *O*

quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 08:46 schreef Rewimo het volgende:
Mogge :W

Ik hoef er ook niet uit vandaag, al ga ik misschien wel naar een rommelmarkt (als ik zin heb :+ ). Verder samen met zoon London Marathon kijken en even zwijmelen bij alle plekken waar we samen geweest zijn :D
Klinkt goed ^O^ en beterschap voor je rug :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 21:50 schreef Strega het volgende:
Candaasje en MD Van harte! Taart, sushi genie ter van! *O* *O* *O*

Adnap, sterkte en beterschap voor je zoon! :*

F_R Geniet lekker van je vakantie! :*

[..]

Ja, en wat dacht je van al die smurfenblauwe (kinder) taarten? :+
Hioe gaat het nu met jou ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_152032910
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 09:26 schreef indaha het volgende:

[..]

PB *; ik heb ook een pyamadag vandaag *O* *O*

Indahabeeb! *; :* Hoe is het?
pi_152032953
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 09:28 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Indahabeeb! *; :* Hoe is het?
Hier eindelijk iedereen opgeknapt dus ik kom ook weer aan mezelf toe :) stom hoe je helemaal van slag kan raken als je je vaste ritme kwijt bent, ik ben niet meer zo flexibel als vroeger :N
Tegenwoordig ben ik dol op to do lijstjes , terwijl ik vroeger 's morgens vaak geen idee had wat ik zou gaan doen op een dag :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_152033055
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 09:34 schreef indaha het volgende:

[..]

Hier eindelijk iedereen opgeknapt dus ik kom ook weer aan mezelf toe :) stom hoe je helemaal van slag kan raken als je je vaste ritme kwijt bent, ik ben niet meer zo flexibel als vroeger :N
Tegenwoordig ben ik dol op to do lijstjes , terwijl ik vroeger 's morgens vaak geen idee had wat ik zou gaan doen op een dag :P
Fijn! Niets mis met een goede actielijst :@ :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 april 2015 @ 09:53:48 #250
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152033129
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 09:08 schreef PaarsBeestje het volgende:

Hoe'st met je rug?
Het gaat wel. Maar dat is het verraderlijke :P Het schiet er op onverwachte momenten weer in. Van de week toen ik moest lachen om een flauwe grap van qltel bijvoorbeeld :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 26 april 2015 @ 10:00:58 #251
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_152033188
Ten Miles in Antwerpen (broer loopt mee) maar ik ben nog niet fit genoeg om in de kou te gaan staan.

Binnenkort bloedonderzoek. Ik ben de laatste tijd snel moe.


Olle (geboren op 18 oktober 2014) Ik ben een fiere tante :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_152033199
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 09:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het gaat wel. Maar dat is het verraderlijke :P Het schiet er op onverwachte momenten weer in. Van de week toen ik moest lachen om een flauwe grap van qltel bijvoorbeeld :')
_O-

We zullen geen grappen maken dan! :D :+
pi_152033250
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:01 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

We zullen geen grappen maken dan! :D :+
Maar goed dat wij altijd zo serieus zijn dan :P

quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:00 schreef sararaats het volgende:
Ten Miles in Antwerpen (broer loopt mee) maar ik ben nog niet fit genoeg om in de kou te gaan staan.

Binnenkort bloedonderzoek. Ik ben de laatste tijd snel moe.

[ afbeelding ]
Olle (geboren op 18 oktober 2014) Ik ben een fiere tante :*
Mooi kindje O+ en toffe naam ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_152033256
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 10:07 schreef indaha het volgende:

[..]

Maar goed dat wij altijd zo serieus zijn dan :P
Ik ben altijd serieus :{w
pi_152033269
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 10:08 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik ben altijd serieus :{w
Dat zeg ik toch :6 , ik ook ;)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_152033281
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 10:09 schreef indaha het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch :6 , ik ook ;)
Het was de intonatie die ik gewoon op m'n scherm zag :{w
pi_152033287
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 10:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Het was de intonatie die ik gewoon op m'n scherm zag :{w
Je ziet ze vliegen :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_152033305
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 10:11 schreef indaha het volgende:

[..]

Je ziet ze vliegen :P
o|O
pi_152033317
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:13 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

o|O
Rustig aan zeg :o dadelijk krijgt Rewimo een scheut van schrik :@ :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_152033328
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 10:14 schreef indaha het volgende:

[..]

Rustig aan zeg :o dadelijk krijgt Rewimo een scheut van schrik :@ :P
_O-

Er staat hier een doos voor je klaar trouwens. Had gezegd dat ik vorige week zou pisten maar dat is dus niet gelukt. Worst volgende week ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 april 2015 @ 10:16:49 #261
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152033338
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:01 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

We zullen geen grappen maken dan! :D :+
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 10:07 schreef indaha het volgende:
Maar goed dat wij altijd zo serieus zijn dan
Ja, dat helpt echt O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 april 2015 @ 10:17:30 #262
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152033348
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:16 schreef PaarsBeestje het volgende:

_O-

Er staat hier een doos voor je klaar trouwens. Had gezegd dat ik vorige week zou pisten maar dat is dus niet gelukt. Worst volgende week ^O^
Dat is dus niet goed voor mijn rug :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 26 april 2015 @ 10:17:32 #263
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_152033349
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 10:07 schreef indaha het volgende:
Mooi kindje O+ en toffe naam ^O^
En een grote eter zoals de papa hihi.

Wiebke is in haar 'waajom (waarom)' periode. Ze gaat al hele dagen naar school.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_152033366
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:16 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Er staat hier een doos voor je klaar trouwens. Had gezegd dat ik vorige week zou pisten maar dat is dus niet gelukt. Worst volgende week ^O^
Je bent van slag met je pisten en worsten :o

Is prima hoor ;)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † zondag 26 april 2015 @ 10:18:50 #265
43556 miss_dynastie
pi_152033369
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 10:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat is dus niet goed voor mijn rug :{w
_O-
pi_152033370
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 10:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat is dus niet goed voor mijn rug :{w
_O- _O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_152033380
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 10:18 schreef indaha het volgende:

[..]

Je bent van slag met je pisten en worsten :o

Is prima hoor ;)
_O- _O- _O-

Kut autocorrect! :(
pi_152033385
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 10:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat is dus niet goed voor mijn rug :{w
Sorry O-)

_O- _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 april 2015 @ 10:22:00 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152033409
En bedankt hè }:|
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 26 april 2015 @ 10:22:04 #270
43556 miss_dynastie
pi_152033411
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:20 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Kut autocorrect! :(
Als je autocorrect er dat van maakt, wil ik niet weten wat je typt als wij er niet bij zijn :o
pi_152033420
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als je autocorrect er dat van maakt, wil ik niet weten wat je typt als wij er niet bij zijn :o
Ik zeg niets! Niets! O-)
pi_152033433
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 10:22 schreef Rewimo het volgende:
En bedankt hè }:|
*pijnstillers doorgeeft*
  zondag 26 april 2015 @ 10:27:14 #273
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152033483
:W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 26 april 2015 @ 10:29:04 #274
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_152033512
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:27 schreef Toekito het volgende:
:W
Toekie :W

Ik lig dubbelgevouwen van het lachen. Straks zit ik in de knoop.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 april 2015 @ 10:31:39 #275
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152033554
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:

Als je autocorrect er dat van maakt, wil ik niet weten wat je typt als wij er niet bij zijn :o
Ik eigenlijk wel O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 april 2015 @ 10:32:28 #276
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152033564
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 10:23 schreef PaarsBeestje het volgende:

*pijnstillers doorgeeft*
*slikt handvol*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 26 april 2015 @ 10:32:40 #277
43556 miss_dynastie
pi_152033566
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 10:22 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik zeg niets! Niets! O-)
Alles willen we weten, ALLES!
  zondag 26 april 2015 @ 10:33:00 #278
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_152033574
Ik heb autocorrect nooit aan staan.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_152033580
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:27 schreef Toekito het volgende:
:W
Ha Toek :W , nog steeds druk met een leven ;)

quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 10:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik eigenlijk wel O-)
+1
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_152033678
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Alles willen we weten, ALLES!
Weet je dat wel zeker? }) _O-
  † In Memoriam † zondag 26 april 2015 @ 10:41:09 #281
43556 miss_dynastie
pi_152033721
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:39 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Weet je dat wel zeker? }) _O-
Tuurlijk :7
pi_152033747
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Tuurlijk :7
Ik pm je wel... O-) :7
pi_152058520
Ik ben een weekend minder online en jullie lullen alleen maar onzin, kan natuurlijk niet he! :6
;) :D

Vandaag levend stratego gespeeld in het bos en vanmiddag gewandeld naar het strand, daarna nog gewandeld op het strand en wat gedronken. Beweging genoeg gehad!! Verder spelletjes gedaan. Morgenochtend naar huis. Ik vind het wel fijn om naar huis te gaan want ik vind het echt helemaal niks dat m'n katten alleen thuis zijn :N :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 16:56 schreef Adnap het volgende:
Hè duifje dan was je vlak bij mij!
Grappig dat je me Duifje noemt. Want mn nickname komt van Duvel, m'n kat die ik Duufje noem. Maar vaak noem ik em ook wel Duifje :D
Duvel & Niels
pi_152079906
Hoi?
Duvel & Niels
  maandag 27 april 2015 @ 20:59:53 #285
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152080837
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 20:34 schreef Duufje het volgende:
Hooi?
gedroogd gras
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_152080885
He dat zei ik niet! o|O.

Hoe is het met Toekje? :+.
Duvel & Niels
pi_152081207
Hoe was de Koningsdag van iedereen?
  maandag 27 april 2015 @ 21:13:44 #288
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152081278
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:01 schreef Duufje het volgende:
He dat zei ik niet! o|O.

Hoe is het met Toekje? :+.
goed hoor :) morgen naar Pentatonix met mn aangenome moeder en mn vriendin :)

Vandaag verjaardag van neefje van mn vriendin. Was wel gezellig.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † maandag 27 april 2015 @ 21:16:47 #289
43556 miss_dynastie
pi_152081391
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe was de Koningsdag van iedereen?
Geen buit op de rommelmarkt -O- wel paling *O*

Wel weer geoefend met fietsen en zowaar naar huis gefietst (met een kleine onderbreking voor het oversteken, dat durfde ik nog niet aan).

Jij leuke dingen gescoord voor de meisjes?
pi_152081876
Goed bezig Md

Ik heb niet veen gekocht we hebben al heel veel. Iets met magneetstaafjes en een boot voor in bad/zwembad
pi_152082689
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe was de Koningsdag van iedereen?
Weinig oranje gezien in Italië :9
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2015 @ 22:07:54 #292
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152083207
Rommelmarkt geweest :) Wat Coca-colaspul voor qltel en andere kleine rommeltjes. En een Mens-erger-je-niet met zo'n drukding met de dobbelsteen erin. Want die hadden we vroeger allebei niet :D

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152103387
Dit gevolgd? F&F / Spoed! Klauwkikker zoekt huis Verhalen met een goede afloop ^O^ *;
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 april 2015 @ 19:45:16 #294
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152103465
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dit gevolgd? F&F / Spoed! Klauwkikker zoekt huis Verhalen met een goede afloop ^O^ *;
Ja O+ Queller natuurlijk O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152103932
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dit gevolgd? F&F / Spoed! Klauwkikker zoekt huis Verhalen met een goede afloop ^O^ *;
Net gelezen en mooie actie weer O+

quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Rommelmarkt geweest :) Wat Coca-colaspul voor qltel en andere kleine rommeltjes. En een Mens-erger-je-niet met zo'n drukding met de dobbelsteen erin. Want die hadden we vroeger allebei niet :D

[ afbeelding ]
Wij hadden die vroeger wel en dat was een uitkomst want mijn broertje gooide voor die tijd de dobbelstenen door de kamer als hij weer eens van mij verloor *)

quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 21:13 schreef Toekito het volgende:

[..]

goed hoor :) morgen naar Pentatonix met mn aangenome moeder en mn vriendin :)

Vandaag verjaardag van neefje van mn vriendin. Was wel gezellig.
Je zal er al wel zitten maar veel plezier !
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2015 @ 20:26:31 #296
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_152104721
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dit gevolgd? F&F / Spoed! Klauwkikker zoekt huis Verhalen met een goede afloop ^O^ *;
Fijn verhaal, hier hou ik van! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:27:11 #297
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_152104747
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Rommelmarkt geweest :) Wat Coca-colaspul voor qltel en andere kleine rommeltjes. En een Mens-erger-je-niet met zo'n drukding met de dobbelsteen erin. Want die hadden we vroeger allebei niet :D

[ afbeelding ]
die versie kende ik nog niet
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_152105199
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:26 schreef Strega het volgende:

[..]

Fijn verhaal, hier hou ik van! O+
Precies! *;
pi_152106985
*O* ik heb een 8 voor de toets waar ik op aan het wachten was *O*.

Kikkertopic had ik mee gekregen, vond ik heel tof :Y.

Leuk al die koningsdagverhalen! Hier helaas niet over de markt kunnen struinen.. maar hé, ik had een tof familieweekend en koningsdag is volgend jaar weer.

MD! *O* wat goed aan het oefenen, knap hoor!

Klaagbericht onder spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duvel & Niels
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:18:06 #300
386633 Adnap
I love Life !
pi_152107102
Ff snel zoons knie zit voor de komende 5 weken in een andere brace. Daarna terug. Duidelijk is dat zijn knieschijven op de verkeerde plek zitten, 2 cm te hoog en de gootjes waarin hij beweegt te ondiep zijn.
Risico op uit de kom schieten is groot. Bij nog een keer uit de kom gaan ze het operatief corrigeren.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 april 2015 @ 21:53:08 #301
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152108422
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:15 schreef Duufje het volgende:
ik heb een 8 voor de toets waar ik op aan het wachten was .
^O^

En de NS zuigt, da's wel duidelijk }:|
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')