Is een exotische diersoort die normaal niet in Nederland voorkomt. Zal wel losgelaten zijn door iemand.quote:Op zondag 26 april 2015 12:03 schreef Syntos het volgende:
Waarom zou je hem niet gewoon terug in de sloot zetten als hij daar vandaan komt?
Dat is wel een hele foute uitspraak.quote:Op zondag 26 april 2015 14:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
Die hoort hier dus niet thuis, dus de enige humane manier is het doodmaken, want dood gaat die toch, want hier hoort die niet thuis.
In een aquarium kan het prima. Maar mijn aquarium heeft geen plek voor deze klepper.quote:Op zondag 26 april 2015 14:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
Die hoort hier dus niet thuis, dus de enige humane manier is het doodmaken, want dood gaat die toch, want hier hoort die niet thuis.
Dieren die je vangt buiten en hier in NL niet thuis horen is pas fout.quote:
http://www.pretmetrep.nl/quote:Op zondag 26 april 2015 16:56 schreef Gebruikersna het volgende:
Iemand?Ik kan hem echt geen dagen in een tupperware-bakje houden
Wat kost dat om zo een ding te nemen als leek?quote:Op zondag 26 april 2015 16:56 schreef Gebruikersna het volgende:
http://www.smulweb.nl/recepten?query=kikkerbillenquote:Op zondag 26 april 2015 16:56 schreef Gebruikersna het volgende:
Een tropisch aquarium. Ik heb er zelf ook gehad vroeger, gewoon bij de vissen. Niks extra's voor nodig.quote:Op zondag 26 april 2015 17:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat kost dat om zo een ding te nemen als leek?
Als je dus niks hebt hequote:Op zondag 26 april 2015 17:32 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Een tropisch aquarium. Ik heb er zelf ook gehad vroeger, gewoon bij de vissen. Niks extra's voor nodig.
Ik zal foto's postenquote:Op zondag 26 april 2015 17:48 schreef Gebruikersna het volgende:
Met een beetje geluk komt dit tot een goed eindeGeweldig dat er zulke mensen zijn
Jij bent natuurlijk niet verbaasd hèquote:
Ik had niet bepaald ineens afgevoerd moet worden wegens shockverschijnselen neequote:Op zondag 26 april 2015 17:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk niet verbaasd hè
Nee, hij komt een nachtje logeren en morgen breng ik 'm naar de reptielenopvang
Het gaat beslist in orde komen! Net van de opvang een snelle cursus kikker-opvang gehad en ik denk dat ik het ga redden! Het leuke deel komt straks (wormen vangen)quote:Op zondag 26 april 2015 18:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik had niet bepaald ineens afgevoerd moet worden wegens shockverschijnselen nee![]()
Lief dat je dat toch weer doet! Succes met Kermit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |