Is een exotische diersoort die normaal niet in Nederland voorkomt. Zal wel losgelaten zijn door iemand.quote:Op zondag 26 april 2015 12:03 schreef Syntos het volgende:
Waarom zou je hem niet gewoon terug in de sloot zetten als hij daar vandaan komt?
Dat is wel een hele foute uitspraak.quote:Op zondag 26 april 2015 14:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
Die hoort hier dus niet thuis, dus de enige humane manier is het doodmaken, want dood gaat die toch, want hier hoort die niet thuis.
In een aquarium kan het prima. Maar mijn aquarium heeft geen plek voor deze klepper.quote:Op zondag 26 april 2015 14:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
Die hoort hier dus niet thuis, dus de enige humane manier is het doodmaken, want dood gaat die toch, want hier hoort die niet thuis.
Dieren die je vangt buiten en hier in NL niet thuis horen is pas fout.quote:
http://www.pretmetrep.nl/quote:Op zondag 26 april 2015 16:56 schreef Gebruikersna het volgende:
Iemand?Ik kan hem echt geen dagen in een tupperware-bakje houden
Wat kost dat om zo een ding te nemen als leek?quote:Op zondag 26 april 2015 16:56 schreef Gebruikersna het volgende:
http://www.smulweb.nl/recepten?query=kikkerbillenquote:Op zondag 26 april 2015 16:56 schreef Gebruikersna het volgende:
Een tropisch aquarium. Ik heb er zelf ook gehad vroeger, gewoon bij de vissen. Niks extra's voor nodig.quote:Op zondag 26 april 2015 17:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat kost dat om zo een ding te nemen als leek?
Als je dus niks hebt hequote:Op zondag 26 april 2015 17:32 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Een tropisch aquarium. Ik heb er zelf ook gehad vroeger, gewoon bij de vissen. Niks extra's voor nodig.
Ik zal foto's postenquote:Op zondag 26 april 2015 17:48 schreef Gebruikersna het volgende:
Met een beetje geluk komt dit tot een goed eindeGeweldig dat er zulke mensen zijn
Jij bent natuurlijk niet verbaasd hèquote:
Ik had niet bepaald ineens afgevoerd moet worden wegens shockverschijnselen neequote:Op zondag 26 april 2015 17:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk niet verbaasd hè
Nee, hij komt een nachtje logeren en morgen breng ik 'm naar de reptielenopvang
Het gaat beslist in orde komen! Net van de opvang een snelle cursus kikker-opvang gehad en ik denk dat ik het ga redden! Het leuke deel komt straks (wormen vangen)quote:Op zondag 26 april 2015 18:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik had niet bepaald ineens afgevoerd moet worden wegens shockverschijnselen nee![]()
Lief dat je dat toch weer doet! Succes met Kermit!
Hu!quote:Op zondag 26 april 2015 18:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Het gaat beslist in orde komen! Net van de opvang een snelle cursus kikker-opvang gehad en ik denk dat ik het ga redden! Het leuke deel komt straks (wormen vangen)
pak een riek (hooivork) of een schep, zet hem in het gras en wip hem steeds heen en weer. Koekjequote:Op zondag 26 april 2015 18:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Het gaat beslist in orde komen! Net van de opvang een snelle cursus kikker-opvang gehad en ik denk dat ik het ga redden! Het leuke deel komt straks (wormen vangen)
Komt goed; moest ik vroeger ook voor mijn broer doen als hij wilde gaan vissenquote:Op zondag 26 april 2015 18:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
pak een riek (hooivork) of een schep, zet hem in het gras en wip hem steeds heen en weer. Koekje
Ik vind het schattig, maar hij gaat morgen fijn naar de reptielenopvang in Den Haag. De man van aldaar was verbaasd dat ie in het wild is gevonden en daar had weten te overleven. Morgen in Hart van Nederlandquote:Op zondag 26 april 2015 18:28 schreef Geerd het volgende:
Ik bied financiele steun aan!! Doe maar een DM
Hij heeft niet de gemiddelde lengte penis als op Fok iigquote:Op zondag 26 april 2015 19:17 schreef Queller het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kermwit noem ik 'm! Hoewel hij eigenlijk meer geel / roze is
Ik krijg kippenvel van het beest: zit ik klaar met mijn camera, begint ie ineens rondjes te zwemmen
Goed, het eerste deel van de reis zit erop. Morgen naar Den Haag; ze kijken uit naar zijn komst!
Ik lijk wel gek
Dat is zijn staart Geerdquote:Op zondag 26 april 2015 19:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij heeft niet de gemiddelde lengte penis als op Fok iig
quote:Op zondag 26 april 2015 19:17 schreef Queller het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik krijg kippenvel van het beest: zit ik klaar met mijn camera, begint ie ineens rondjes te zwemmen
Goed, het eerste deel van de reis zit erop. Morgen naar Den Haag; ze kijken uit naar zijn komst!
Ik lijk wel gek
Het is wel een beetje een griezel!quote:Op zondag 26 april 2015 19:17 schreef Queller het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik lijk wel gek
Gohquote:Op zondag 26 april 2015 19:29 schreef mootie het volgende:
Tis niet echt een knapperd. Mijn kikkerhart slaat er niks harder door.
Schattig en groen meldt zich.quote:Op zondag 26 april 2015 19:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een griezel!De schattige van de groene muppetvariant ontbreekt hier volledig
![]()
Helemaal naar Den Haag! Zwaai ff als je er bent
Het is wel een schatje hoor; hij zit heel gezellig te zitten en zwemt wat rond...quote:Op zondag 26 april 2015 19:29 schreef mootie het volgende:
Tis niet echt een knapperd. Mijn kikkerhart slaat er niks harder door.
My pleasure!quote:Op zondag 26 april 2015 19:29 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Bedankt voor het opvangen van Kermwit![]()
Goede actie van jou! Kikkerheld!quote:Op zondag 26 april 2015 19:32 schreef Gebruikersna het volgende:
Blij dat hij van de sloot en dood gered is in ieder geval.
Ik moest een kipfilet-grapje maken van m'n vader, die had ik gemist denk ik
De reptielenopvangmeneer is tropts op jequote:Op zondag 26 april 2015 19:32 schreef Gebruikersna het volgende:
Blij dat hij van de sloot en dood gered is in ieder geval.
Ik moest een kipfilet-grapje maken van m'n vader, die had ik gemist denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |