abonnement Unibet Coolblue
pi_151579819
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:47 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Al je begint, komt er een weg met in + uitgang uit in je land. Hoe sluiten jullie alles daarop aan? Zeker omdat je op het begin alleen de kleinste weg kan maken.
:?

Verschillende typen wegen kun je prima op elkaar aansluiten.

Voor dat je in het begin maar een bepaald type wegen hebt, heb je een mod voor ;)
Seculier-Fundamentalistisch
pi_151579909
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:32 schreef Divje het volgende:

[..]

BRT ? Oh ah google doet wonderen :@
Bedoel je dat je een gesloten bus systeem hebt? In de zin dat het gescheiden is van andere wegen ?
Jaa in een zekere zin wel, hier en daar is het wel verbonden met het gewone wegnet ivm toegang services e.d. (deze kan je ook apart aan je systeem aansluiten) maar als je het tactisch fixt gebruiken auto's enzo het netwerk niet en zit je niet met extra services voor een paar parkjes en het busgebouw. :)

In een de spoiler 2 afbeeldingen van mijn huidige BRT systeem
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151579950
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:47 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Al je begint, komt er een weg met in + uitgang uit in je land. Hoe sluiten jullie alles daarop aan? Zeker omdat je op het begin alleen de kleinste weg kan maken.
beginnen met een kleine grid met de kleinste weg, van uit daar verder bouwen en rekening houden met dat je de snelweg door gaat trekken en de aansluitingen via de kleine wegen gaat vervangen voor on- en off ramps ;)
pi_151579988
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die brug _O_
  zaterdag 11 april 2015 @ 21:02:40 #80
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_151588474
Laatst was er hier een post/discussie over hoe je op- en afritten maakt en verkeer het makkelijkst laat doorstromen. Ik merk nu zelf dat het irritant is om de op- en afritten zo te maken zoals ze hier in Nederland zijn (dus zonder verkeerslichten). Weten jullie of daar een oplossing voor komt vanuit Paradox of hebben jullie een alternatief?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 11 april 2015 @ 22:24:59 #81
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_151592845
Meer mensen die last hebben van dit opstartscherm? :')

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_151593284
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:02 schreef donroyco het volgende:
Laatst was er hier een post/discussie over hoe je op- en afritten maakt en verkeer het makkelijkst laat doorstromen. Ik merk nu zelf dat het irritant is om de op- en afritten zo te maken zoals ze hier in Nederland zijn (dus zonder verkeerslichten). Weten jullie of daar een oplossing voor komt vanuit Paradox of hebben jullie een alternatief?
Uiteraard is daar een mod voor :P http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411833858
  zaterdag 11 april 2015 @ 22:44:15 #83
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_151593689
quote:
Thanks, maar het ging meer over het aanleggen van de wegen ;)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_151593764
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:44 schreef donroyco het volgende:

[..]

Thanks, maar het ging meer over het aanleggen van de wegen ;)
Oh, sorry. :@
pi_151597973
Als je een 1 richtingsweg hebt met een 3 baans afslag, dan wordt er maar 1 baan gebruikt. Iemand hier een oplossing voor?
pi_151598372
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 00:37 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Als je een 1 richtingsweg hebt met een 3 baans afslag, dan wordt er maar 1 baan gebruikt. Iemand hier een oplossing voor?
Waarschijnlijk willen ze dan allemaal dezelfde richting op aan het einde van de 3 baans weg, de oplossing is dan het einde van de weg zo in te richten dat ze gebruik maken van alle stroken, maar dat is een op zichzelf staande puzzel.
pi_151598632
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:24 schreef donroyco het volgende:
Meer mensen die last hebben van dit opstartscherm? :')

[ afbeelding ]
Steam Overlay uitzetten
pi_151599229
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 00:56 schreef RaXz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk willen ze dan allemaal dezelfde richting op aan het einde van de 3 baans weg, de oplossing is dan het einde van de weg zo in te richten dat ze gebruik maken van alle stroken, maar dat is een op zichzelf staande puzzel.
Nee, de afslag opzich is 3 baans, net als de volgende wegen die erop volgen. Ze kunnen dus sowieso van 3 banen gebruik maken om bij de zelfde bestemming te komen :p.
pi_151603313
Zit nu op 109.000 inwoners.
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 april 2015 @ 10:39:43 #90
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_151603412
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 10:34 schreef ElmarO het volgende:
Zit nu op 109.000 inwoners.
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He elmar alles goed in Ijhorst?
pi_151611025
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 10:34 schreef ElmarO het volgende:
Zit nu op 109.000 inwoners.
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is aardig wat. Ik zit pas op 30k. Nu gaat iedereen ineens dood en moet ik op elke straat een crematorium bouwen, volgens mij. Ziekenhuizen zijn leeg. Klopt daT?
  zondag 12 april 2015 @ 15:27:45 #92
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151611331
ik wil een heavy traffic ban op een speciaal district zetten, maar als ik het aanvink krijg ik het op elk district! Hoe kun je het op een speciaal district selecteren?
pi_151611571
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:27 schreef Ypmaha het volgende:
een heavy traffic ban op een speciaal district zetten, maar als ik het aanvink krijg ik het op elk district! Hoe kun je het op een speciaal district selecteren?
district aanklikken -> policy -> traffic ban
pi_151612090
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:18 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Dat is aardig wat. Ik zit pas op 30k. Nu gaat iedereen ineens dood en moet ik op elke straat een crematorium bouwen, volgens mij. Ziekenhuizen zijn leeg. Klopt daT?
Yup, als je cims 6 jaar oud zijn gaan ze dood.
pi_151612161
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:52 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Yup, als je cims 6 jaar oud zijn gaan ze dood.
Dus als je een nieuwe wijk bouwt, dan gaan om de 6 jaar bijna al de inwoners dood?
pi_151612643
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:54 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Dus als je een nieuwe wijk bouwt, dan gaan om de 6 jaar bijna al de inwoners dood?
Ja, dus het is het beste om niet al te grote wijken in één keer te bouwen. Anders krijg je van die death waves.
  zondag 12 april 2015 @ 16:36:52 #97
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_151613732
Wtf, opeens gebouwen en bomen midden op de weg.

Hoe dan :?

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_151615049
quote:
11s.gif Op zondag 12 april 2015 16:36 schreef Blistering het volgende:
Wtf, opeens gebouwen en bomen midden op de weg.

Hoe dan :?

[ afbeelding ]
Komt door een bepaalde mod.. Zou ff niet weten welke maar heb het vaker voorbij zien komen.

--

Heeft iemand hier ervaring met de traffic++ mod? (Sowieso wel :P)
Hoe zit deze qua glitches en performance impact? :)

[ Bericht 4% gewijzigd door G3F op 12-04-2015 17:23:35 ]
pi_151615240
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 17:17 schreef G3F het volgende:

[..]

Komt door een bepaalde mod.. Zou ff niet weten welke maar heb het vaker voorbij zien komen.

--

Heeft iemand hier ervaring met de traffic++ mod? (Sowieso wel :P)
Hoe zit het deze qua glitches en performance impact? :)
Vernachelde m'n game, werkt helemaal niet bij mij ;(
Sowieso slechte ervaringen met mods die wegen aanpassen :{ Alleen de traffic lights remover en de better road heights mod werken nog na de laatste patch :')

Daarvoor nergens problemen mee, behalve met Traffic++ dus.
Maar bij andere mensen lijkt het wel goed te werken. Dus tjah :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151615376
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:22 schreef Divje het volgende:

[..]

Vernachelde m'n game, werkt helemaal niet bij mij ;(
Sowieso slechte ervaringen met mods die wegen aanpassen :{ Alleen de traffic lights remover en de better road heights mod werken nog na de laatste patch :')

Daarvoor nergens problemen mee, behalve met Traffic++ dus.
Maar bij andere mensen lijkt het wel goed te werken. Dus tjah :P
Hij krijgt in de workshop wel 5 sterren idd, maar neem liever t zekere voor t onzekere dus laat hem maar links liggen.

Toevallig ook ervaring met de No Pillars Mod? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')