abonnement Unibet Coolblue
pi_150524073


Het idee
Een groepje van -idealiter- 8 personen start met elkaar een Round Robin. Iedereen koopt een boekje. Moleskine boekjes zijn heel geschikt voor dit project, omdat die ingenaaid zijn en zelfs als ze 10 keer zo dik zijn geworden, stevig blijven en niet gaan loslaten. Eén iemand neemt de leiding op zich: deze persoon stelt de groep samen, zorgt dat iedereen elkaars adres heeft en geeft de spelregels door, die per groep aangepast kunnen worden en zorgt voor de verdere communicatie van de groep.

Hoe?
Je begint met op de eerste -binnen de groep afgesproken- aantal bladzijden iets te laten zien over jezelf, je werk, je eventuele gezin, je interesses etc. Dat doe je in de vorm van bijvoorbeeld een collage van knipsels, tekeningen, tekst, beeld, quotes, gedichtjes etc. Alles op je eigen unieke manier. Hoeft niet perfect! Je kunt ook een thema aan je boekje ' hangen', bijvoorbeeld een kleur, muziek, quotes, geloof, happines, oid. Natuurlijk ga je van de kaft ook iets leuks maken, verf, teken, plak of brei er een hoes om heen. Alles kan!
Na twee weken stuur je het boekje door naar de volgende persoon en jij ontvangt rond die tijd een boekje van iemand anders waarin je je lekker creatief uitleeft met papier, stof, verf, potlood, pen, stift of wat dan ook! Elke twee of drie weken (net wat je als groep afspreekt) stuur of geef je het boekje door en na een maand of 3/4 krijg je je eigen boekje weer terug, maar nu vol mooie dingen, speciaal gemaakt voor jou!
Ook leuk is het om een speciale afsluiting met elkaar te regelen, zodat je de boekjes persoonlijk kunt overhandigen en elkaar in het écht' kunt zien!

Hoe doe je mee?
Geef je naam op in dit topic en de TS zet je in het lijstje in de OP. Zodra er genoeg deelnemers zijn worden de groepjes gemaakt, de verzenddata besproken en dan kan de pret beginnen! *O*
Eén iemand neemt de leiding. Meestal degene die de oproep doet. Zorg dat iedereen weet waar ze aan beginnen en dat er van iedereen verwacht wordt dat ze op tijd hun boekje versturen. Niks vervelender dan weken op een boekje te moeten wachten, waardoor jij en dus ook de andere niet verder kunnen. !!!Geef je dus alleen op als je zeker weet dat je tijd vrij kan maken om een paar bladzijdes te vullen in elk boekje!!! Er kan altijd overmacht zijn, overleg dan met elkaar wat handig is: iets langer de tijd nemen, of degene even overslaan. Op het laatst is het boekje zo dik dat het waarschijnlijk pakketpost is, vertel dat je mededeelnemers ook, zodat ze niet voor verrassingen komen te staan. Handig is ook om bijvoorbeeld een besloten facebook groep aan te maken waarop jullie dingen kunnen delen en sneakpeaks kunnen laten zien van wat je gemaakt hebt.

Geen inspiratie?
Ga dan eens googelen op 'artjournaling' of zoek op Pinterest naar 'artjournaling'of 'roundrobin'. Zeker weten dat je dan weer genoeg ideeen op doet! En vergaap je niet aan de dingen die de anderen maken, probeer het gewoon op jouw manier en je zult merken dat je aldoende heel veel leert!

Websites voor inspiratie
http://bykris-art.blogspot.nl/p/round-robin-notebook.html
http://www.postfabriek.nl/2013/05/14/round-robin/
https://www.facebook.com/pages/Round-Robin/100724360086938
• Pinterest
• Of google eens op 'Round Robin project'

De tarieven:
t/m 20g 0,69 (1)
t/m 50g 1,38 (2)
t/m 100g 2,07 (3)
t/m 250g 2,76 (4)
t/m 2kg 3,45 (5)

Brievenbuspost is max 38 x 26,5 x 3,2 cm. en max 2kg.

De regels
• Schaf een boekje/schriftje aan op a5 formaat van min. 80 bladzijdes. Zorg dat hij niet te zwaar is en door de brievenbus past.
• Wees zuinig op het boekje van een ander
• Ieder boekje blijft 2 weken bij de deelnemer.
• De boekjes worden netjes op de aangegeven verzenddata verstuurd.
• Foto’s maken is verplicht, ze delen in het topic niet
• Blijf eerlijk en blijf communiceren met elkaar wanneer er een probleem optreed tijdens het verzenden van het boekje oid.
• Probeer minimaal 8 pagina's te vullen, dit is het leukst voor de eigenaar van het boekje. Meer mag, maar zorg dat de deelnemers na jou ook 8 pagina's kunnen vullen.
• Zorg dat het boekje minimaal de eerste 5 rondes nog door de brievenbus past. Zo heeft iedereen max. 3x ¤6,75 aan verzendkosten.

Aanmelden kan tot:
16 Maart


Verzenddata:
• 23 Maart > Iedereen stuurt zijn boekje op naar persoon 1 uit zijn groepje.
• 6 April
• 20 April
• 4 Mei
• 18 Mei
• 1 Juni
• 15 Juni
• 29 Juni > De boekjes gaan weer terug naar de eigenaar.

Ik hoop dat het idee een beetje duidelijk is geworden uit bovenstaande tekst. Over de overige regeltjes zoals aantal deelnemers, aantal groepjes, verzenddata e.d. kunnen we met elkaar brainstormen en uiteindelijk samen beslissen

Maar voor nu, who else is in? :D *O* *O*

Groepje 1
• Mocha
• MissStevie
• Sarabi
• JaleesaJoia
• Simmu
• Muck
• MevrouwPuff

Groepje 2
• Crientj
• littledrummergirl
• gebakken-koekje
• SummerBreeze
• Spuuglokje
• Aspergermeisje
• nectarientje

[ Bericht 1% gewijzigd door MissStevie op 18-03-2015 00:16:35 ]
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150524096
Deel 2!! *O* *O*

Sinds vandaag heb ik weer een baan! Ik ga nu BBL doen, dus mijn dagen worden nu ook 2x zo druk.. dat knutselen in de boekjes gaat een fijne afleiding zijn denk ik 8-)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150524331
Moet er geen reeks van gemaakt worden? :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_150524645
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:18 schreef MissStevie het volgende:
Deel 2!! *O* *O*

Sinds vandaag heb ik weer een baan! Ik ga nu BBL doen, dus mijn dagen worden nu ook 2x zo druk.. dat knutselen in de boekjes gaat een fijne afleiding zijn denk ik 8-)
Congrats en succes!!
Just Breathe
pi_150524727
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Moet er geen reeks van gemaakt worden? :@
zou wel handig zijn ja.. maar dat kan alleen een modje doen volgens mij? ik kon hem iig niet linken aan het vorige topic, omdat het nog geen reeks was. en ik weet niet hoe dat moet O-)

quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:34 schreef mocha het volgende:

[..]

Congrats en succes!!
Dankjewel! :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150525832
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:36 schreef MissStevie het volgende:
zou wel handig zijn ja.. maar dat kan alleen een modje doen volgens mij? ik kon hem iig niet linken aan het vorige topic, omdat het nog geen reeks was. en ik weet niet hoe dat moet O-)
Daar hebben ze CRE / [CRE FAQ & Feedback] #2 voor uitgevonden. ;)
*Gaat weer terug in lurkmodus*
  woensdag 11 maart 2015 @ 13:13:59 #7
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150527646
;( ik heb ook hulp nodig, ik heb al een hele bak met scrap spul en ik wil nog steeds meer!!
We moeten gewoon een lotgegenoten groep oprichten!
pi_150527771
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:13 schreef gebakken-koekje het volgende:
;( ik heb ook hulp nodig, ik heb al een hele bak met scrap spul en ik wil nog steeds meer!!
We moeten gewoon een lotgegenoten groep oprichten!
Ik ben valentijn101 en ik heb een knutselspulverslaving. :@
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_150527894
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:13 schreef gebakken-koekje het volgende:
;( ik heb ook hulp nodig, ik heb al een hele bak met scrap spul en ik wil nog steeds meer!!
We moeten gewoon een lotgegenoten groep oprichten!
Ik heb een kast. }:|

Ontdekte ik toen ik alle spullen ging organiseren. Toen bleek ik dus een kast met vier lades aan knutselspullen te hebben. :')
pi_150527903
Hey ik was jullie kwijt -O-

Straks eerst even sporten en dan ga ik weer even verder knutselen.
  woensdag 11 maart 2015 @ 13:23:54 #11
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150527919
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:18 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik ben valentijn101 en ik heb een knutselspulverslaving. :@
Hallooooo valentijn101! :D
Ik ben koekje en ik kan niet stoppen met leuke dingetjes voor in leuke boekjes kopen :@
  woensdag 11 maart 2015 @ 13:25:07 #12
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150527972
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:23 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ik heb een kast. }:|

Ontdekte ik toen ik alle spullen ging organiseren. Toen bleek ik dus een kast met vier lades aan knutselspullen te hebben. :')
1 maar? :P Ik ben bezig met een verhuizing en ga dus veel kleiner wonen en moet veel spul weg doen, volgens mij zit er hier echt in iedere lade wel knutsel spul dus dat heb ik uitgezocht en bij elkaar gepropt :P
pi_150528194
Ik doe niet mee met jullie clubje hoor.. ik zit nog in de ontkenningsfase :+
weer een beetje aan de knutsel en bezig met mijn 1e collage.. maar kan niet genoeg plaatjes vinden om hem mee te vullen.. Dus nu ben ik chagrijnig :(
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150528281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:33 schreef MissStevie het volgende:
Ik doe niet mee met jullie clubje hoor.. ik zit nog in de ontkenningsfase :+
weer een beetje aan de knutsel en bezig met mijn 1e collage.. maar kan niet genoeg plaatjes vinden om hem mee te vullen.. Dus nu ben ik chagrijnig :(
Zelf tekenen een idee? Of afbeelding zoeken op internet, pagina op je beeldscherm leggen en overtrekken. (Voor degene die net als ik niet kunnen tekenen hihi)
Naast plaatjes kun je ook voorwerpen opplakken, veertjes, etiketten, bladeren en zo
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 11 maart 2015 @ 13:38:05 #15
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150528340
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:33 schreef MissStevie het volgende:
Ik doe niet mee met jullie clubje hoor.. ik zit nog in de ontkenningsfase :+
weer een beetje aan de knutsel en bezig met mijn 1e collage.. maar kan niet genoeg plaatjes vinden om hem mee te vullen.. Dus nu ben ik chagrijnig :(
Van die tijdschriften voor kaarten maken? Dingen uit 'gewone' tijdschriften? Pinterest dingen? zelf foto's maken en die gebruiken? :D
pi_150529177
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:23 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ik heb een kast. }:|

Ontdekte ik toen ik alle spullen ging organiseren. Toen bleek ik dus een kast met vier lades aan knutselspullen te hebben. :')
+1
en blijven kopen hè?! }:|

* mocha meldt zich aan voor het verslavingsclubje
Just Breathe
pi_150532523
De laatste 4 pagina's zijn ook klaar *O*
Als ik me tenminste aan het motto "less is more" ga houden.
Ik denk er nog een paar nachtjes over :)
pi_150543936
Kliederen is leuk *)
Just Breathe
pi_150560067
Even een vraagje. Hoe staan we tegenover landscape georiënteerde boekjes? Dus breder dan hoog? Iets anders lijk ik niet ongelinieerd te kunnen vinden namelijk
  donderdag 12 maart 2015 @ 12:10:25 #20
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150560679
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:46 schreef SummerBreeze het volgende:
Even een vraagje. Hoe staan we tegenover landscape georiënteerde boekjes? Dus breder dan hoog? Iets anders lijk ik niet ongelinieerd te kunnen vinden namelijk
Zolang het als brievenbus post kan de eerste paar keer lijkt het mij geen probleem toch? Of ik zie iets vreselijk over het hoofd? Ik bedoel was ook iemand die een boekje had wat kleiner was dan a5 en dat was ook geen probleem
pi_150567555
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:10 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Zolang het als brievenbus post kan de eerste paar keer lijkt het mij geen probleem toch? Of ik zie iets vreselijk over het hoofd? Ik bedoel was ook iemand die een boekje had wat kleiner was dan a5 en dat was ook geen probleem
Door de brievenbus past het wel hoor, geen probleem. Maar ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat andere mensen zo gewend zijn aan 'staande' pagina's dat 'liggende' ineens voor creativiteitsissues zorgen ofzo.
(geen idee, ik roep maar wat...)

Overigens een kwartiertje na mijn post een portait-georiënteerd boekje gevonden, dus het is allemaal niet meer zo belangrijk
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:19:35 #22
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150568307
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:46 schreef SummerBreeze het volgende:
Even een vraagje. Hoe staan we tegenover landscape georiënteerde boekjes? Dus breder dan hoog? Iets anders lijk ik niet ongelinieerd te kunnen vinden namelijk
Ik vind het geen probleem hoor :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_150570550
Op de een of andere manier moet ik een drempel over om eraan te beginnen. Vanavond wil ik er wel voor gaan zitten, dan ben ik alleen thuis. :)
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_150576647
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:23 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ik heb een kast. }:|

Ontdekte ik toen ik alle spullen ging organiseren. Toen bleek ik dus een kast met vier lades aan knutselspullen te hebben. :')
:D.

Hier een oud nachtkastje (ligt voornamelijk vol met washi tape en postcrossing spul), een kastje met 6 lades en drie vakken in een expedit kast. :'). Oeps. Ik ontken alles. :+

Ik heb ook n boekje besteld, en waterverf en nog wat ander leuk spul; maar een van de dingetjes heeft een langere levertijd. Ik wil ook knutselen. :@ :@
pi_150578873
Eerste poging. Ik wil wel verder echt met bepaalde onderwerpen aan de slag. En dingetjes erbij gaan schrijven.

Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:36:31 #26
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150588598
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:15 schreef Biancavia het volgende:
Eerste poging. Ik wil wel verder echt met bepaalde onderwerpen aan de slag. En dingetjes erbij gaan schrijven.

[ afbeelding ]
Mooi geworden!
pi_150589687
ik ben nog steeds niet begonnen :')

Last van een enorme drempel waar ik vaker last van heb. Ik wil het zo goed mogelijk doen, en ben dus bang om het niet zo mooi te krijgen als ik wil. Dus ik begin er niet aan zodat ik ook niet teleurgesteld ben. Ofzo...

Vanavond hobbykamer opruimen en dan morgen echt aan de slag.
pi_150590259
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:09 schreef SummerBreeze het volgende:
ik ben nog steeds niet begonnen :')

Last van een enorme drempel waar ik vaker last van heb. Ik wil het zo goed mogelijk doen, en ben dus bang om het niet zo mooi te krijgen als ik wil. Dus ik begin er niet aan zodat ik ook niet teleurgesteld ben. Ofzo...

Vanavond hobbykamer opruimen en dan morgen echt aan de slag.
Heel herkenbaar! :P
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_150590604
Ik twijfel nog of ik 'klaar' ben.
Ik zie dat iedereen er veel meer bij plakt/schrijft/etc.
Maar ergens vind ik het wel goed en mooi zo......
Heb gelukkig nog ruim een week om te twijfelen :D
pi_150590927
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:09 schreef SummerBreeze het volgende:
ik ben nog steeds niet begonnen :')

Last van een enorme drempel waar ik vaker last van heb. Ik wil het zo goed mogelijk doen, en ben dus bang om het niet zo mooi te krijgen als ik wil. Dus ik begin er niet aan zodat ik ook niet teleurgesteld ben. Ofzo...

Vanavond hobbykamer opruimen en dan morgen echt aan de slag.
En toch helpt het bij mij om gewoon te gaan zitten. Of in mijn papierla te kijken en iets moois uit te zoeken en daarmee te beginnen.

Wat ik ook wel doe is alles eerst op de achtergrond plakken en dan pas in het boekje. Extra veiligheidje voor als het niet mooi wordt. O-)
pi_150591907
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Wat ik ook wel doe is alles eerst op de achtergrond plakken en dan pas in het boekje. Extra veiligheidje voor als het niet mooi wordt. O-)
Die ga ik proberen te onthouden voor jullie boekjes!
pi_150593737
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

En toch helpt het bij mij om gewoon te gaan zitten. Of in mijn papierla te kijken en iets moois uit te zoeken en daarmee te beginnen.

Wat ik ook wel doe is alles eerst op de achtergrond plakken en dan pas in het boekje. Extra veiligheidje voor als het niet mooi wordt. O-)
Dat heb ik ook gedaan. Pas helemaal op het laatst alles in het boekje geplakt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_150594627
Ik voel me bijna schuldig dat ik die drempel helemaal niet voel :@ ik begin gewoon met knutselen en als het mislukt probeer ik het te herstellen en vaak pakt dat wel leuk uit.. ik hecht niet zoveel waarde aan perfectie.. een beetje rommelig is soms ook erg leuk.. maar nu ik jullie berichtjes zo lees durf ik met mijn instelling jullie boekjes bijna niet meer te vullen :P
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  vrijdag 13 maart 2015 @ 12:24:01 #34
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150594913
Ik voel ook geen drempel maar ik heb wel die perfectie in mij die ik los probeer te laten en verder begin ik ook gewoon rustig 3x overnieuw als iets niet lukt, ook met losse velletjes om het uit te proberen.

ik durf het bijna niet te vragen...........
weet iemand nog leuke sites waar leuke dingen voor dit project te koop zijn?
pi_150594982
al eens op postpapierenzo.nl gekeken?? O-) ik spam die site graag en ze hebben echt super leuke spulletjes! :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150595037
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:26 schreef MissStevie het volgende:
al eens op postpapierenzo.nl gekeken?? O-) ik spam die site graag en ze hebben echt super leuke spulletjes! :D
Evil site......
Echt teveel leuke dingen ;)
pi_150597001
Hoe zullen we de groepjes gaan verdelen dames? loten, lijst door 2en, zijn er mensen met voorkeuren e.d? wat is een leuk idee? a.s maandag is de laatste dag waarop je je kan opgeven, maar ik heb het vermoeden dat het wel een beetje bij dit groepje gaat blijven :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:36:52 #38
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150597136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:31 schreef MissStevie het volgende:
Hoe zullen we de groepjes gaan verdelen dames? loten, lijst door 2en, zijn er mensen met voorkeuren e.d? wat is een leuk idee? a.s maandag is de laatste dag waarop je je kan opgeven, maar ik heb het vermoeden dat het wel een beetje bij dit groepje gaat blijven :)
Ik zou ze gewoon willekeurig verdelen :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:37:37 #39
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150597161
Nog een sneak peak:
Collage in wording :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_150597214
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:37 schreef Muck het volgende:
Nog een sneak peak:
Collage in wording :)
[ afbeelding ]
leuk! O+
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150598213
Ik heb vals gespeeld, zoonlief heeft twee bladzijdes gevuld :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 14:46:17 #42
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150599481
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:31 schreef MissStevie het volgende:
Hoe zullen we de groepjes gaan verdelen dames? loten, lijst door 2en, zijn er mensen met voorkeuren e.d? wat is een leuk idee? a.s maandag is de laatste dag waarop je je kan opgeven, maar ik heb het vermoeden dat het wel een beetje bij dit groepje gaat blijven :)
Als het zo blijft zou ik gewoon 2 groepjes van 7 maken zodat je in ieder groepje even veel mensen hebt en wie er dan bij wie zit maakt mij niet zo heel veel uit dus opdelen/loten/voorkeuren, kan wat mij betreft allemaal :D

Leuke collage Muck!

Ik ben ook bezig met iets leuks, nu nog niet 'af genoeg' voor een sneakje maar die gaat er nog wel komen :D
pi_150600035
Loten in twee groepjes van zeven lijkt me een goed idee.
pi_150600279
Of je kijkt naar de woonplaats van mensen, voor als er behoefte is aan een meet aan het eind van de periode.
(Ik moet me er helemaal niet mee bemoeien, ik doe niet eens meer mee. :') )
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_150602779
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:08 schreef Biancavia het volgende:
Of je kijkt naar de woonplaats van mensen, voor als er behoefte is aan een meet aan het eind van de periode.
(Ik moet me er helemaal niet mee bemoeien, ik doe niet eens meer mee. :') )
Hoe de groepen verdeeld worden maakt mij niet uit.
En een meet durf ik toch niet :@
En wat is iedereen leuk bezig ermee.
Ik schiet ook al aardig op.
Gekleurde bubbelenveloppen gehaald bij de action. Von'k wel leuk. 2xA4 en 2xA5 voor ¤0.99 (voor 4 dus)
Just Breathe
pi_150602863
Meet hoeft voor mij ook niet echt....
En die enveloppen van de Action heb ik ook *O* zo leuk
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:43:17 #47
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150603190
Ik houd niet zo van meets :N
Maar ik vind dat je je er best mee mag bemoeien hoor Biancavia! Je 'moet' ook echt je knutsels laten zien :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 18:50:49 #48
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150607181
Meeten durf ik opzich wel maar hoeft van mij ook niet zo nodig verder.
En hier nog iemand met action enveloppen :D
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:49:48 #49
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150609426
Hier hebben ze ook zo veel leuke dingen!

https://www.scrapdelight.nl
pi_150623356
Ik doe ook nket echt aan meest hoor.. van mij hoeft dat ook niet :)

leuk al die boekjes!! :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150625574
ik vind meets wel leuk, maar woon in een gehucht in drenthe, dus dan kost het nogal veel moeite om er te komen en haak ik af.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 14 maart 2015 @ 12:38:33 #52
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150629369
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 08:33 schreef simmu het volgende:
ik vind meets wel leuk, maar woon in een gehucht in drenthe, dus dan kost het nogal veel moeite om er te komen en haak ik af.
nou dan kunnen wij in ieder geval al meeten :D :P
pi_150632568
2 mede drenthen hier? :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  zaterdag 14 maart 2015 @ 14:58:13 #54
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150633090
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 14:37 schreef MissStevie het volgende:
2 mede drenthen hier? :D
Ja! :D
pi_150634096
Ik ben klaar *O*
Net na een paar dagen nog mijn boekje bekeken en besloten dat ik er niet nog meer bij ga plakken/schrijven etc

Nu nog ruim een week wachten.
pi_150639987
Was vandaag weer aan de slag gegaan. Goed dat er een elastiek om m'n boekje zit :P
pi_150640422
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 14:37 schreef MissStevie het volgende:
2 mede drenthen hier? :D
het haagse ben ik nooit ontgroeid en dat was voor de lokalen hier ff wennen, maar ja :D
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_150640527
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Was vandaag weer aan de slag gegaan. Goed dat er een elastiek om m'n boekje zit :P
Oja dat heeft mijn boekje niet, misschien nog iets op verzinnen
pi_150640630
ik heb lintjes gemaakt. heb de omslag af nu en ben er blij mee *O* ik zal morgen wel ff een foto trekken :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:46:40 #60
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_150641102
Dames, ondanks dat ik OOK een Drent ben (die nu dan in Groningen woont ;)) weet ik dat het gewoon heel verstandig is dat ik mij ga terugtrekken om jullie te beschermen. Het is momenteel zo'n chaos (in mijn hoofd, werk etc) dat ik geheid minstens 1 keer ga vergeten om iets te maken/op te sturen/het hele boekje kwijt raak.

Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en als ik in rustiger vaarwater zit en er komt een nieuwe ronde dan meld ik mij alsnog graag aan.

:)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zaterdag 14 maart 2015 @ 22:39:57 #61
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150647721
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dames, ondanks dat ik OOK een Drent ben (die nu dan in Groningen woont ;)) weet ik dat het gewoon heel verstandig is dat ik mij ga terugtrekken om jullie te beschermen. Het is momenteel zo'n chaos (in mijn hoofd, werk etc) dat ik geheid minstens 1 keer ga vergeten om iets te maken/op te sturen/het hele boekje kwijt raak.

Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en als ik in rustiger vaarwater zit en er komt een nieuwe ronde dan meld ik mij alsnog graag aan.

:)
Hee ho! Ik woon ook in Groningen! *O* Wat jammer dat je niet meer meedoet. Ik snap het hoor, maar toch vind ik het jammer.
pi_150653841
Ik vrees dat ik ook af moet melden. Mijn gezondheid laat het binnenkort niet toe dat ik thuis kan wonen (tijdelijk korsetdragend) waardoor ik volledig afhankelijk ga zijn van anderen. Dit is heel moeilijk aangezien ik dat totaal niet gewend ben. Ik wil dan ook geen "overbodige" dingen in hun handenschuiven. Zoals brievenbus/ postkantoor. Hoe klein ook.
Ik vind het heel jammer. Ik had mijn boekje al klaar nl. Dus misschien dat ik een volgende keer wel aansluit. Ik ga jullie zeker volgen!
pi_150655055
Jammer van de begrijpelijke afmeldingen.
Nu is de vraag, mogen we (ooit) de creaties nog zien of wordt het boekje bewaard voor een volgende ronde?
pi_150655549
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 08:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jammer van de begrijpelijke afmeldingen.
Nu is de vraag, mogen we (ooit) de creaties nog zien of wordt het boekje bewaard voor een volgende ronde?
Ik ga zelf wat meer pagina's vullen. Lijkt me een goede tijdsbesteding. Deze wil ik wel gaan posten. Zo doe ik toch een mini beetje mee:).
Heb ik ook niet voor niks wat spul gekocht enzo!
  zondag 15 maart 2015 @ 09:39:09 #65
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150655611
Ik heb geen idee of ik op deze manier crea ben, maar het lijkt me superleuk om te proberen :D

Start er binnenkort weer n nieuw rondje?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 15 maart 2015 @ 10:22:53 #66
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_150656204
Maandag gaan ze de groepen samenstellen LDG ;)
Ik had nog geen boekje trouwens dus er is weinig te showen ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zondag 15 maart 2015 @ 11:15:16 #67
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150656946
*O* op tijd *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 15 maart 2015 @ 11:19:53 #69
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150657023
Haha thnx :)

Ik wil wel in een kneuzengroepje hoor :@ geen idee of ik dit n beetje leuk kan :+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 15 maart 2015 @ 11:35:22 #70
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150657308
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Haha thnx :)

Ik wil wel in een kneuzengroepje hoor :@ geen idee of ik dit n beetje leuk kan :+
Kneuzengroepje? :D Het is juist leuk dat alles door elkaar zit! Het enige wat telt is dat je je best doet. :) Heel leuk dat je meedoet!
pi_150658712
Hier ook een kneusje hoor ;) juist leuk toch.
Net nog een lintje gehaakt voor het geval het boekje te dik wordt.
Nu ben ik echt klaar.....
  zondag 15 maart 2015 @ 12:52:09 #72
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150659274
Ik zou het wel leuk vinden om ook nog de dingen te zien van de mensen die niet meer 'officieel' mee kunnen doen :Y

Welkom littledrummergirl :D je bent inderdaad nog op tijd
  zondag 15 maart 2015 @ 14:15:28 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150661667
Ik wil denk ik ook wel meedoen :). Klinkt iig leuk, even bedenken of ik het qua tijd ga redden de eerste ronde mee te doen, of dat ik nog even een rondje wacht.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 15 maart 2015 @ 14:34:13 #74
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150662223
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb geen idee of ik op deze manier crea ben, maar het lijkt me superleuk om te proberen :D

Start er binnenkort weer n nieuw rondje?
Jaaaaaa, LDG *O*

Ik wil best bij jou in een groepje O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 15 maart 2015 @ 14:36:50 #75
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150662297
Leuk dat er meer mensen mee willen doen! :D
  zondag 15 maart 2015 @ 14:46:34 #76
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150662662
Even goed inlezen, eerst :@. Of is de limiet al bereikt voor de eerste ronde? Ik heb ook sowieso nog geen geschikt boek, denk dat ik wacht tot ronde twee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150662707
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
Even goed inlezen, eerst :@. Of is de limiet al bereikt voor de eerste ronde? Ik heb ook sowieso nog geen geschikt boek, denk dat ik wacht tot ronde twee.
Nog geen limiet en je hebt nog ruim een week om te knutselen :)
  zondag 15 maart 2015 @ 14:49:40 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150662769
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog geen limiet en je hebt nog ruim een week om te knutselen :)
Hmmm, dat gaat 'm niet worden ben ik bang :). Komt net een drukke maand aan op het werk.

Ik ga deze ronde gewoon meelezen en dan de volgende ronde meedoen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150662892
Mijn boekje is klaar, dus nu de foto's (geen sneak peaks maar echt de hele pagina's dus mocht je het nog niet willen zien, niet klikken ;) )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks als we knutselen voor anderen laat ik natuurlijk alleen sneak peaks zien :)
pi_150662997
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Mijn boekje is klaar, dus nu de foto's (geen sneak peaks maar echt de hele pagina's dus mocht je het nog niet willen zien, niet klikken ;) )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks als we knutselen voor anderen laat ik natuurlijk alleen sneak peaks zien :)
Superleuk! O+
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_150663187
Leuk, Sarabi! Ik vroeg me af of ik wel zou weten wat ik voor een ander zou moeten maken, maar als ik jouw bladzijdes zo zie krijg ik meteen inspiratie, dus dat komt wel goed geloof ik. :)

Ik moet nog één bladzijde en ik moet nog iets met de kaft doen. Dat vind ik het moeilijkst. Zal binnenkort wat sneak peaks plaatsen.
  zondag 15 maart 2015 @ 15:03:08 #82
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150663239
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Mijn boekje is klaar, dus nu de foto's (geen sneak peaks maar echt de hele pagina's dus mocht je het nog niet willen zien, niet klikken ;) )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks als we knutselen voor anderen laat ik natuurlijk alleen sneak peaks zien :)
Creatief :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150664356
Dankjewel allemaal :)
en ik hoop ook dat ik genoeg ideeën voor de rest ga krijgen.
  zondag 15 maart 2015 @ 15:28:43 #84
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150664421
Moet je het boekje ook echt gericht naar de persoon vullen? Of mag je echt alle kanten op gaan?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 15 maart 2015 @ 15:32:56 #85
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150664624
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:28 schreef Samzz het volgende:
Moet je het boekje ook echt gericht naar de persoon vullen? Of mag je echt alle kanten op gaan?
Je mag doen wat je zelf wil :D kan alle kanten op

en leuk Sarabi!
  zondag 15 maart 2015 @ 15:36:55 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150664787
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:32 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Je mag doen wat je zelf wil :D kan alle kanten op

en leuk Sarabi!
Dat is dan wel weer leuk... Ik ben benieuwd naar de creaties :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 15 maart 2015 @ 17:07:39 #87
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150668259
Wat ik alleen niet helemaal snap, naar hoeveel mensen moet je boekje doorgestuurd worden?

Ik zou t zelf wel fijn vinden om t uit te proberen in een klein groepje, mocht ik t nou helemaal niet in me hebben _O- dan hoef ik niet nog 9 boekjes te doen bij wijze van spreken.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150668293
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat ik alleen niet helemaal snap, naar hoeveel mensen moet je boekje doorgestuurd worden?

Ik zou t zelf wel fijn vinden om t uit te proberen in een klein groepje, mocht ik t nou helemaal niet in me hebben _O- dan hoef ik niet nog 9 boekjes te doen bij wijze van spreken.
Ligt er aan hoeveel mensen de komende dag nog inschrijven denk ik.
Denk met de groep die we nu hebben dat we er twee groepje van gaan maken?
  zondag 15 maart 2015 @ 17:13:24 #89
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150668447
Heb overigens al wel heel overmoedig allemaal leuk papier en tape en lint ect gekocht net op de swanmarket :D dus al maak ik er niks van haha het ziet er iig cute uit!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 15 maart 2015 @ 17:13:45 #90
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150668459
Oh ik heb alleen nog geen boekje :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150678633
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat ik alleen niet helemaal snap, naar hoeveel mensen moet je boekje doorgestuurd worden?

Ik zou t zelf wel fijn vinden om t uit te proberen in een klein groepje, mocht ik t nou helemaal niet in me hebben _O- dan hoef ik niet nog 9 boekjes te doen bij wijze van spreken.
elke 2 weken krijg je een boekje en elke 2 weken stuur je het boekje wat je kreeg door naar de volgende. dus je stuurt zelf steeds naar dezelfde persoon!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_150678703
over boekje gesproken:

oorspronkelijk:


tussenstapje:

eindresultaat:
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 15 maart 2015 @ 21:45:08 #93
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150679017
Gaaf!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 15 maart 2015 @ 21:48:07 #94
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150679144
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:37 schreef simmu het volgende:

[..]

elke 2 weken krijg je een boekje en elke 2 weken stuur je het boekje wat je kreeg door naar de volgende. dus je stuurt zelf steeds naar dezelfde persoon!
ah zo :)

Net voor t eerst sinds jaren weer bewust n beetje zitten tekenen, valt me niet eens ontzettend tegen :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 15 maart 2015 @ 21:48:42 #95
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150679177
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:38 schreef simmu het volgende:
over boekje gesproken:

oorspronkelijk:
[ link | afbeelding ]

tussenstapje:
[ link | afbeelding ]
eindresultaat:
[ link | afbeelding ]
Cool :D wat is dat bovenste laagje?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150679837
Mooi!
Ik heb ook foto's, maar het is nog niet definitief misschien, dus alleen een peak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150686892
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Cool :D wat is dat bovenste laagje?
dat is decopatchpapier
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_150686897
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 22:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooi!
Ik heb ook foto's, maar het is nog niet definitief misschien, dus alleen een peak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 16 maart 2015 @ 07:37:44 #99
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150686948
Wat een leuke (stukjes van) bladzijden zie ik voorbij komen! Mooi om al die verschillende stijlen te zien. :)
pi_150689618
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:38 schreef simmu het volgende:
over boekje gesproken:

oorspronkelijk:
[ link | afbeelding ]

tussenstapje:
[ link | afbeelding ]
eindresultaat:
[ link | afbeelding ]
Mooi gedaan!
  maandag 16 maart 2015 @ 12:39:17 #101
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150692971
Inderdaad heel leuk gedaan allemaal!

Ik heb ook weer iets af :D

  maandag 16 maart 2015 @ 12:40:04 #102
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150692988
en die stomme computer blijft het maar draaien, nouja het idee is duidelijk :P
pi_150698667
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:39 schreef gebakken-koekje het volgende:
Inderdaad heel leuk gedaan allemaal!

Ik heb ook weer iets af :D

[ afbeelding ]
Wow wat lief en leuk O+

Ben trouwens erg benieuwd wat de groepen gaan worden *O*
pi_150699654
Wat een super toffe boekjes allemaal!! O+ ik heb vandaag ook nog even aan mijn boekje geknutseld.. zoek alleen nog inspiratie voor 1 dubbele pagina en dan is hij af :D

ben nu onderweg voor mijn 1e werkdag en vanavond laat thuis. zullen we wat nieuwe aanwas nog even de tijd geven tot vanavond een uur of 22:00?? als ik dan uit mijn werk kom ga ik loten voor de groepjes. leek me wel leuk om alle Namen in 'een hoge hoed' te gooien en om 'het lot' de groepjes te laten kiezen :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150700508
Ik vind het helemaal goed
  maandag 16 maart 2015 @ 16:19:51 #106
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150701647
Ik ook :D
  maandag 16 maart 2015 @ 16:24:23 #107
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150701833
Uitstekelbaars ^O^
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_150704011
Prima!
  maandag 16 maart 2015 @ 20:04:48 #109
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150710273
iets zwaars op een boekje leggen als de pagina nog niet helemaal droog is is niet handig! :P
  maandag 16 maart 2015 @ 20:13:45 #110
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150710682
Waar kopen jullie n goed stevig boekje wat niet meteen 15¤ kost :D?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150712064
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Waar kopen jullie n goed stevig boekje wat niet meteen 15¤ kost :D?
die moleskine boekjes zijn 10 euro voor 3 stuks :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 16 maart 2015 @ 20:48:10 #112
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150712493
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:40 schreef simmu het volgende:

[..]

die moleskine boekjes zijn 10 euro voor 3 stuks :)
oh joh! Ik vond ze online alleen voor vet duur :')

Zal woensdag eens de donner inhuppelen :D daar hebben ze dat wel geloof ik.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150713661
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

oh joh! Ik vond ze online alleen voor vet duur :')

Zal woensdag eens de donner inhuppelen :D daar hebben ze dat wel geloof ik.
dat zijn die met een harde kaft. deze hebben een gewone kartonnen kaft. ik zie trouwens dat ze ¤10,50 zijn: http://www.fonq.nl/product/moleskine-plain-cahier-large/15932/

die heb ik iig, ook voor de vorige keer dat ik dit deed. die gaan prima :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 16 maart 2015 @ 21:37:48 #114
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150715423
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Waar kopen jullie n goed stevig boekje wat niet meteen 15¤ kost :D?
Bij de Hema :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 16 maart 2015 @ 21:46:40 #115
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150715953
Ik heb wel zo'n moleskine met een hardere kaft, 2 voor 10 euro bij bol.com, vond ik ook nog wel meevallen.
pi_150716277
Deelnemers:
• MissStevie
• Sarabi
• Muck
• Mocha
• MevrouwPuff
• Aspergermeisje
• Spuuglokje
• simmu
• gebakken-koekje
• JaleesaJoia
• SummerBreeze
• Crientj
• littledrumgirl

dit is de deelnemerslijst toch? :D zijn er nog mensen die last minute eruit willen? anders ga ik zo maar eens beginnen :D
spannundddd *O*
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 16 maart 2015 @ 21:57:47 #117
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150716630
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb wel zo'n moleskine met een hardere kaft, 2 voor 10 euro bij bol.com, vond ik ook nog wel meevallen.
waarschijnlijk heb ik gewoon lomp gekeken en waren al die prijzen die ik zag voor meerdere boekjes :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150716647
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb wel zo'n moleskine met een hardere kaft, 2 voor 10 euro bij bol.com, vond ik ook nog wel meevallen.
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb wel zo'n moleskine met een hardere kaft, 2 voor 10 euro bij bol.com, vond ik ook nog wel meevallen.
oh, da's ook niet duur nee!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 16 maart 2015 @ 22:02:50 #119
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150716940
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:52 schreef MissStevie het volgende:
Deelnemers:
• MissStevie
• Sarabi
• Muck
• Mocha
• MevrouwPuff
• Aspergermeisje
• Spuuglokje
• simmu
• gebakken-koekje
• JaleesaJoia
• SummerBreeze
• Crientj
• littledrumgirl

dit is de deelnemerslijst toch? :D zijn er nog mensen die last minute eruit willen? anders ga ik zo maar eens beginnen :D
spannundddd *O*
Ik wil er zeker niet uit, heb er echt zin in!! :D
  maandag 16 maart 2015 @ 22:04:13 #120
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150717029
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:02 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Ik wil er zeker niet uit, heb er echt zin in!! :D
ik ook, ik wil meer meer meer spulletjes kopen ook *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 16 maart 2015 @ 22:06:26 #121
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150717168
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik ook, ik wil meer meer meer spulletjes kopen ook *O*
hahaha heeeeel herkenbaar!! Maar ik mag van mezelf nu niet meer tot iets echt op is :o
pi_150719083
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Waar kopen jullie n goed stevig boekje wat niet meteen 15¤ kost :D?
http://www.bol.com/nl/p/m(...)in/9200000014087348/
  maandag 16 maart 2015 @ 23:05:00 #123
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150719390
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Waar kopen jullie n goed stevig boekje wat niet meteen 15¤ kost :D?
De mijne is van Sissy Boy (¤7,95)
pi_150719678
De groepjes zijn gemaakt :D we hebben 2 groepjes. 1 groepje van 7 mensen en 1 groepje van 6 mensen en alles is eerlijk geloot :) er staat een fotoverslag onder als, hopelijk legitiem genoeg, bewijs :P komt ie dan:

Groepje 1
• Mocha
• MissStevie
• Sarabi
• JaleesaJoia
• Simmu
• Muck
• MevrouwPuff

Groepje 2
• Crientj
• littledrummergirl
• gebakken-koekje
• SummerBreeze
• Spuuglokje
• Aspergermeisje

Adressen uitwisselen, boekjes af knutselen en beginnen maar!! *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150719940
Haha, in de trein loten. (Je kreeg hopelijk toch geen rare blikken van andere reizigers he?)
Superrrr leuk! *O*.
  maandag 16 maart 2015 @ 23:21:02 #126
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150720075
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:12 schreef MissStevie het volgende:
De groepjes zijn gemaakt :D we hebben 2 groepjes. 1 groepje van 7 mensen en 1 groepje van 6 mensen en alles is eerlijk geloot :) er staat een fotoverslag onder als, hopelijk legitiem genoeg, bewijs :P komt ie dan:

Groepje 1
• Mocha
• MissStevie
• Sarabi
• JaleesaJoia
• Simmu
• Muck
• MevrouwPuff

Groepje 2
• Crientj
• littledrummergirl
• gebakken-koekje
• SummerBreeze
• Spuuglokje
• Aspergermeisje

Adressen uitwisselen, boekjes af knutselen en beginnen maar!! *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha leuk!! En hoe zat het ook weer met versturen? Je stuurt steeds de boekjes die je krijgt door naar die onder jou in het lijstje staat?
pi_150720347
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:18 schreef Crientj het volgende:
Haha, in de trein loten. (Je kreeg hopelijk toch geen rare blikken van andere reizigers he?)
Superrrr leuk! *O*.
haha geen idee.. ik was te druk met lootjes maken en loten :7 .. ik had geen geduld meer om te wachten tot ik thuis was O-)

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:21 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

hahaha leuk!! En hoe zat het ook weer met versturen? Je stuurt steeds de boekjes die je krijgt door naar die onder jou in het lijstje staat?
:Y klopt. Je stuurt het boekje wat je in je bezit hebt steeds naar de persoon die onder je in het lijstje staat :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  maandag 16 maart 2015 @ 23:37:53 #128
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150720812
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:26 schreef MissStevie het volgende:

[..]

haha geen idee.. ik was te druk met lootjes maken en loten :7 .. ik had geen geduld meer om te wachten tot ik thuis was O-)

[..]

:Y klopt. Je stuurt het boekje wat je in je bezit hebt steeds naar de persoon die onder je in het lijstje staat :)
^O^ ik kan niet wachten! :D
pi_150724222
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:26 schreef MissStevie het volgende:

[..]

haha geen idee.. ik was te druk met lootjes maken en loten :7 .. ik had geen geduld meer om te wachten tot ik thuis was O-)

[..]

:Y klopt. Je stuurt het boekje wat je in je bezit hebt steeds naar de persoon die onder je in het lijstje staat :)
Dus ik moet mijn adres aan jou geven? :)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 07:46:20 #130
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150724597
Goed geregeld MissStevie! _O_
  dinsdag 17 maart 2015 @ 07:49:58 #131
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150724641
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 06:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dus ik moet mijn adres aan jou geven? :)
Ik ben nog niet wakker, laat maar :P
pi_150724652
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 06:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dus ik moet mijn adres aan jou geven? :)
En ik de mijne aan jou? :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_150724664
Ik wilde je net quoten gebakken-koekje :P
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 07:56:32 #134
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150724704
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 07:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wilde je net quoten gebakken-koekje :P
hahahaha ik zag het lijstje nog een keer en ik dacht neenee dat klopt niet :P
  dinsdag 17 maart 2015 @ 08:26:22 #135
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150725055
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:12 schreef MissStevie het volgende:
De groepjes zijn gemaakt :D we hebben 2 groepjes. 1 groepje van 7 mensen en 1 groepje van 6 mensen en alles is eerlijk geloot :) er staat een fotoverslag onder als, hopelijk legitiem genoeg, bewijs :P komt ie dan:

Groepje 1
• Mocha
• MissStevie
• Sarabi
• JaleesaJoia
• Simmu
• Muck
• MevrouwPuff

Groepje 2
• Crientj
• littledrummergirl
• gebakken-koekje
• SummerBreeze
• Spuuglokje
• Aspergermeisje

Adressen uitwisselen, boekjes af knutselen en beginnen maar!! *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een heuse loting _O- ik dacht die knipt gewoon de aanmeldlijst in tweeën :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150725751
tof! *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_150728873
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:12 schreef MissStevie het volgende:
De groepjes zijn gemaakt :D we hebben 2 groepjes. 1 groepje van 7 mensen en 1 groepje van 6 mensen en alles is eerlijk geloot :) er staat een fotoverslag onder als, hopelijk legitiem genoeg, bewijs :P komt ie dan:

Groepje 1
• Mocha
• MissStevie
• Sarabi
• JaleesaJoia
• Simmu
• Muck
• MevrouwPuff

Groepje 2
• Crientj
• littledrummergirl
• gebakken-koekje
• SummerBreeze
• Spuuglokje
• Aspergermeisje

Adressen uitwisselen, boekjes af knutselen en beginnen maar!! *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O*
Thanks MissStevie! Die foto's _O_
Just Breathe
pi_150728880
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 07:50 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

En ik de mijne aan jou? :D
Volgens mij wel :Y
pi_150730486
thanks all! ik had er wel lol in om het zo te doen en ik vond het ook wel het eerlijkst om het lot te laten beslissen :D

hoe het nu gaat.. ik zal het even uitleggen a.d.h.v. mijn eigen groepje. Deze paartjes gaan adressen uitwisselen:
• Mocha > MissStevie
• MissStevie > Sarabi
• Sarabi > JaleesaJoia
• JaleesaJoia > Simmu
• Simmu > Muck
• Muck > MevrouwPuff
• MevrouwPuff > Mocha
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150731029
nu moet ik vanavond toch echt maar eens met mijn eigen boekje gaan beginnen.

* SummerBreeze opent google voor inspiratie
pi_150731308
Ik mijn adres naar mevrouwPuff toch?!

[ Bericht 100% gewijzigd door mocha op 17-03-2015 12:30:02 (blond) ]
Just Breathe
pi_150731522
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:26 schreef mocha het volgende:
Ik mijn adres naar mevrouwPuff toch?!
:Y klopt.. en jij krijgt mijn adres
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:54:18 #143
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150732100
en.......jaja inmiddels wakker :P

littledrummergirl krijgt dan mijn adres en ik die van summerbreeze :D
toch??
pi_150732173
:Y iedereen krijgt gewoon het adres van de gene die onder hem in het lijstje staat :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:57:53 #145
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150732223
Ik weet niet waarom, maar ik dacht dat Valentijn101 (ehhh ik weet niet meer precies de getallen achter Valentijn) ook mee zou doen.
pi_150732268
dat dacht ik ook.. heb de topics ook nog doorgelezen, maar kon het niet 1,2,3, terug vinden. Maar als ze al bezig was en ik haar toch over het hoofd heb gezien, mag ze wat mij betreft alsnog aansluiten in het groepje van 6 :D dan hebben we ook mooi 2 even groepjes :P
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150733310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:54 schreef gebakken-koekje het volgende:
en.......jaja inmiddels wakker :P

littledrummergirl krijgt dan mijn adres en ik die van summerbreeze :D
toch??
klopt. Staat in je PM :)
pi_150733323
Nu gaat het dan echt beginnen *O*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:35:14 #149
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150733342
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:34 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

klopt. Staat in je PM :)
gekregen :D
pi_150733781
Ik heb ook het juiste adres ontvangen en die van mij verstuurd..

het wordt nu toch wel spannend he :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:54:49 #151
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150733950
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:50 schreef MissStevie het volgende:
Ik heb ook het juiste adres ontvangen en die van mij verstuurd..

het wordt nu toch wel spannend he :D
Ja leuk!! :D
pi_150734102
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:50 schreef MissStevie het volgende:
Ik heb ook het juiste adres ontvangen en die van mij verstuurd..

het wordt nu toch wel spannend he :D
Got it!
spannend
leuk
zin in
:@
Just Breathe
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:05:02 #153
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150735919
Mijn adres is verstuurd én ik heb het adres van degene onder mij gekregen *O*

Enne, vanaf hier hoeft het boekje maar zo'n 20 km verderop naar MevrouwPuff :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_150736491
Ik moet niet vergeten postzegels te gaan kopen :D
pi_150736574
das een goeie van die postzegels!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150736941
Stiekem was dat ook mijn plan :D maar dat mag zeker niet?
pi_150737078
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:43 schreef Sarabi het volgende:
Stiekem was dat ook mijn plan :D maar dat mag zeker niet?
wat mij betreft geen probleem hoor.. De Maandagen zijn uiterste verzenddata toch.. O-)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150737530
:D Top
Ik ben zo benieuwd *O*
En hopelijk kan ik iets leuks voor iedereen verzinnen.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:12:32 #159
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150737833
Ik ga die van mij ook voor maandag versturen, maandag ben ik jarig dus eerder is makkelijker :D
pi_150739903
Shit. Vandaag mn boekje binnengekregen, maar ik ben bang dat ie veels te groot is. :/

Ik heb deze, van Hema.


Voor ik als een malle lekker begin te knutselen, is dit okay of moet ik toch op zoek naar een ander boekje dat wat smaller is?
  PR en moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 17:36:40 #161
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_150740335
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:21 schreef Crientj het volgende:
Shit. Vandaag mn boekje binnengekregen, maar ik ben bang dat ie veels te groot is. :/

Ik heb deze, van Hema.
[ afbeelding ]

Voor ik als een malle lekker begin te knutselen, is dit okay of moet ik toch op zoek naar een ander boekje dat wat smaller is?
Als A4-boeken nog door de brievenbus passen, moet dat met zo'n A5-boekje zeker lukken, hoor!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_150740394
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als A4-boeken nog door de brievenbus passen, moet dat met zo'n A5-boekje zeker lukken, hoor!
Dat moet wel te doen zijn, express voor een ringband gekozen zodat ie open gevouwen door de brievenbus past, mocht ie heel veel dikker worden door toevoegingen van mijzelf/anderen. ^^.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:17:00 #163
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150743935
de meeste hebben toch een a5 boekje?
pi_150744442
Ik heb A5 ja. Of iets kleiner, want de boekjes van Moleskine zijn net geen A5 dacht ik.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:49:10 #165
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150745428
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:29 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb A5 ja. Of iets kleiner, want de boekjes van Moleskine zijn net geen A5 dacht ik.
klopt, die heb ik ook, is iets kleiner
pi_150745931
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:29 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb A5 ja. Of iets kleiner, want de boekjes van Moleskine zijn net geen A5 dacht ik.
:Y
pi_150746182
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:59 schreef MissStevie het volgende:
dat dacht ik ook.. heb de topics ook nog doorgelezen, maar kon het niet 1,2,3, terug vinden. Maar als ze al bezig was en ik haar toch over het hoofd heb gezien, mag ze wat mij betreft alsnog aansluiten in het groepje van 6 :D dan hebben we ook mooi 2 even groepjes :P
Even hopen dat er snel een reactie volgt ^^.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:12:00 #168
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150746426
Knutsel-noobalert :@ waar scoor je leuk zelfklevend papier en stofjes en tape enzo?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150747575
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
Knutsel-noobalert :@ waar scoor je leuk zelfklevend papier en stofjes en tape enzo?
Zelfklevend papier heb ik laatst bij de Kruidvat gevonden. Dat is sowieso een aanrader. Hebben soms leuke dingetjes. Maar het nadeel is dat ze geen vast assortiment hebben. Wisselt altijd.
pi_150747950
Maar het boekje hoefde vandaag toch nog niet weg he? Want ik heb dienst en een drukke dag vandaag en morgen, dus het wordt waarschijnlijk donderdag.
pi_150748047
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar het boekje hoefde vandaag toch nog niet weg he? Want ik heb dienst en een drukke dag vandaag en morgen, dus het wordt waarschijnlijk donderdag.
Maandag is pas de officiële verzenddatum :)
pi_150748349
Oh zonde dat ik dit nu pas lees.. Ik gluur fijn mee naar jullie creaties :)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_150749080
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:36 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Zelfklevend papier heb ik laatst bij de Kruidvat gevonden. Dat is sowieso een aanrader. Hebben soms leuke dingetjes. Maar het nadeel is dat ze geen vast assortiment hebben. Wisselt altijd.
De Kruidvat bij mij heeft nooit dat soort dingetjes lijkt het!

Big bazar en flying tiger zijn ook leuke winkels hiervoor. En Ikea heeft ook prima boekjes voor weinig geld zag ik vandaag :) Maar de meeste mensen komen daar niet 'zomaar' (zit op 1 km afstand van mij en ik heb er een knuffeltje gekocht en lapjes voor een tas).
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:18:31 #175
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150749969
zeeman/wibra/action/xenos heb ik al heel veel leuk spul vandaan :D
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:36:29 #176
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150751166
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:51 schreef nectarientje het volgende:
Oh zonde dat ik dit nu pas lees.. Ik gluur fijn mee naar jullie creaties :)
Je kunt volgens mij nog best meedoen? Dan kom je bij 'mijn' groepje! Of spreek ik nu voor m'n beurt...
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:44:38 #177
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150751687
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:36 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Je kunt volgens mij nog best meedoen? Dan kom je bij 'mijn' groepje! Of spreek ik nu voor m'n beurt...
Lijkt mij ook? Wij missen nog iemand in ons groepje :Y
pi_150751834
Oeeeeeee, ik zag dat er nog wel even gewacht moest worden op Valentijn? Mocht zij niet meer willen, dan graag!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_150752377
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:46 schreef nectarientje het volgende:
Oeeeeeee, ik zag dat er nog wel even gewacht moest worden op Valentijn? Mocht zij niet meer willen, dan graag!
Zijn jullie op mij aan het wachten?? Ik heb in deel 1 aangegeven nog niet mee te doen maar wel mee te gluren. ;)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 22:07:54 #180
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150752879
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:57 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Zijn jullie op mij aan het wachten?? Ik heb in deel 1 aangegeven nog niet mee te doen maar wel mee te gluren. ;)
Dan lijkt mij het duidelijk en mag nectarientje in ons groepje?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 22:13:12 #181
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150753119
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:07 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Dan lijkt mij het duidelijk en mag nectarientje in ons groepje?
lijkt me gezellig *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 22:16:52 #182
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150753292
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

lijkt me gezellig *O*
Ik zal jou mijn adres even pb'en :Y
pi_150753730
Hoezee! Van wie mag ik het adres en aan wie geef ik het mijne?
Moet ik morgen ineens als een malle een boekje gaan scoren en m'n knutselspul gaan opsnorren :)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  dinsdag 17 maart 2015 @ 22:31:02 #184
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150754045
Als ik het goed heb krijgt Aspergermeisje jouw adres en krijg jij het adres van Crientj?

verbeter me even als het niet klopt aub?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 22:33:22 #185
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150754178
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
Knutsel-noobalert :@ waar scoor je leuk zelfklevend papier en stofjes en tape enzo?
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:37 schreef Muck het volgende:

[..]

Bij de Hema :)
:+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_150756947
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:31 schreef gebakken-koekje het volgende:
Als ik het goed heb krijgt Aspergermeisje jouw adres en krijg jij het adres van Crientj?

verbeter me even als het niet klopt aub?
Done! Thnx! Had ook zelf even in het lijstje kunnen kijken :)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_150759110
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:31 schreef gebakken-koekje het volgende:
Als ik het goed heb krijgt Aspergermeisje jouw adres en krijg jij het adres van Crientj?

verbeter me even als het niet klopt aub?
Wat mij betreft is dat wel het handigste ja :Y Ik zet je erbij in het lijstje nectarientje! :D leuk.. nu gewoon lekker 2 groepjes van 7 B-)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  woensdag 18 maart 2015 @ 07:39:18 #188
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150762172
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:25 schreef nectarientje het volgende:
Hoezee! Van wie mag ik het adres en aan wie geef ik het mijne?
Moet ik morgen ineens als een malle een boekje gaan scoren en m'n knutselspul gaan opsnorren :)
*O*
pi_150766702
Spul is opgezocht en aangevuld maar helaas heeft 'mijn' Hema geen geschikt boekje.. Straks dus nog maar een keer de hort op, wil nu beginnen ook!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_150772557
yay, ik kreeg net ineens een idee voor (de eerste) pagina van mijn eigen boekje. Boekje natuurlijk niet bij me (bovendien op het werk dus toch geentijd om te knutselen) dus ik maakte even snel een schestje. En nu heb ik ineens 8 enkele pagina's bedacht :o
pi_150773873
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:51 schreef SummerBreeze het volgende:
yay, ik kreeg net ineens een idee voor (de eerste) pagina van mijn eigen boekje. Boekje natuurlijk niet bij me (bovendien op het werk dus toch geentijd om te knutselen) dus ik maakte even snel een schestje. En nu heb ik ineens 8 enkele pagina's bedacht :o
haha dat zul je altijd zien he :P maar het idee is er nu! :D

en omgwtfbbq.. mijn boekje is zo goed als af :o hier en daar mist nog een klein detail.. maar hij is grotendeels af.. ik kan beginnen met versturen van het weekend! *O* *O*
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150774968
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:05 schreef nectarientje het volgende:
Spul is opgezocht en aangevuld maar helaas heeft 'mijn' Hema geen geschikt boekje.. Straks dus nog maar een keer de hort op, wil nu beginnen ook!
mijne ook niet ;( overal lijntjes
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150775674
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:56 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

mijne ook niet ;( overal lijntjes
die lijntjes zijn heel creatief weg te werken hoor O-) ik heb ook een boekje met lijntjes, en er is maar 1 pagina (van de geknutselde 8) waarop je de lijntjes echt ziet :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150777118
Ik ben benieuwd hoe mijn boekje het gaat houden trouwens... hij gaat nu al bijna niet meer dicht :') of het touwtje of de knoop gaat het begeven ben ik bang.. oh well :+
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150777489
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:57 schreef MissStevie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn boekje het gaat houden trouwens... hij gaat nu al bijna niet meer dicht :') of het touwtje of de knoop gaat het begeven ben ik bang.. oh well :+
Dat maakt mij heel nieuwsgierig....
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:50:11 #196
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150778791
Ik heb ook een boekje met lijntjes, gewoon overheen plakken met 'gewoon' papier. :D
pi_150778926
_O- en ik maar zoeken naar iets blanco's
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150779725
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
_O- en ik maar zoeken naar iets blanco's
Ik ook! Uiteindelijk gevonden bij de noodlijdende V&D :-)

Is 8 pagina's eigenlijk 8 voor en achter of 4 voor en achter?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_150780227
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:57 schreef MissStevie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn boekje het gaat houden trouwens... hij gaat nu al bijna niet meer dicht :') of het touwtje of de knoop gaat het begeven ben ik bang.. oh well :+
eventjes een nachtje onder iets zwaars zetten ;)

hier nog een handig linkje naar blanco, gestreept of geblokt papier: http://www.writersplaza.n(...)-je-notitieboek-pdf/
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:46:47 #200
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150782426
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:16 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik ook! Uiteindelijk gevonden bij de noodlijdende V&D :-)

Is 8 pagina's eigenlijk 8 voor en achter of 4 voor en achter?
8 enkele/4 dubbele. Net als de paginanummering in een boek in feite. :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:44:09 #201
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150784673
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
_O- en ik maar zoeken naar iets blanco's
Heb je mijn pb gekregen? :D
pi_150785519
Oh wat leuk dit! Jammer dat ik het pas zo laat zie, anders had ik me aangemeld. Ik ga het topic wel volgen :D
pi_150786362
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Heb je mijn pb gekregen? :D
:Y ^O^
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150787720
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:46 schreef Spuuglokje het volgende:

8 enkele/4 dubbele. Net als de paginanummering in een boek in feite. :)
Oh gelukkig!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_150790869
Gaat priiiiiiiiima zo. :')
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:11:28 #206
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150792576
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:42 schreef Crientj het volgende:
Gaat priiiiiiiiima zo. :')
[ afbeelding ]
Oooh ik ben gelukkig niet de enige met bijna een eigen winkel aan knutsel spul :P
pi_150794210
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:42 schreef Crientj het volgende:
Gaat priiiiiiiiima zo. :')
[ afbeelding ]
ooh die bak met Washi tapejes O+
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150794286
Oh jongens, ik ben echt niet zo creatief hoor
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_150795042
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:38 schreef nectarientje het volgende:
Oh jongens, ik ben echt niet zo creatief hoor
niet te druk maken joh :) gewoon lekker inspiratie op doen en gaan knutselen dan komen de ideeën vanzelf. er is vast niemand hier die jouw pagina's eruit gaat scheuren of becijferen :P het is vooral voor de fun :D ik ben ook alles behalve creatief, maar heb mezelf toch een beetje verbaasd over de ideeën die in me opkwamen tijdens dit project :P
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150797605
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:38 schreef nectarientje het volgende:
Oh jongens, ik ben echt niet zo creatief hoor
Ik ook niet! Ik denk dat ik veel kan en probeer veel, maar het gaat vaker mis dan dat t goed gaat. (Of het wil niet zoals ik het in mn hoofd heb zitten zoals het moet.)
pi_150810518
Ik geloof dat mijn boekje af is.. vind de vi ook krant eigenlijk wel heel leeg, maar zou ook nket weten wat ik er nog bij moet doen. De binnenkant is druk dus de buitebkant compenseert de binnenkant wel :P

dan ga ik hem zometeen maar op de post gooien denk ik!! :D *O*

Een 'sniekje'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door MissStevie op 19-03-2015 13:41:44 ]
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:59:02 #212
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150811523
Aspergermeisje, mag ik jouw adres binnenkort?
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:59:45 #213
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150811544
Leuk sniekje MissStevie! ^O^
pi_150811854
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Aspergermeisje, mag ik jouw adres binnenkort?
Yes, ga ik je nu DM-en.
  donderdag 19 maart 2015 @ 15:43:10 #215
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150814672
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:30 schreef MissStevie het volgende:
Ik geloof dat mijn boekje af is.. vind de vi ook krant eigenlijk wel heel leeg, maar zou ook nket weten wat ik er nog bij moet doen. De binnenkant is druk dus de buitebkant compenseert de binnenkant wel :P

dan ga ik hem zometeen maar op de post gooien denk ik!! :D *O*

Een 'sniekje'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! :D Die van mij is ook bijna af :D
pi_150817217
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:30 schreef MissStevie het volgende:
Ik geloof dat mijn boekje af is.. vind de vi ook krant eigenlijk wel heel leeg, maar zou ook nket weten wat ik er nog bij moet doen. De binnenkant is druk dus de buitebkant compenseert de binnenkant wel :P

dan ga ik hem zometeen maar op de post gooien denk ik!! :D *O*

Een 'sniekje'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk *O*
pi_150818808
Mijn sneak peek. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 maart 2015 @ 18:00:06 #218
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150818925
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:55 schreef Aspergermeisje het volgende:
Mijn sneak peek. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!
pi_150819160
Leuke sneak peaks!!
Bijna verzenden *O*
Just Breathe
pi_150819180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:42 schreef Crientj het volgende:
Gaat priiiiiiiiima zo. :')
[ afbeelding ]
Nice!!
Links, zijn dat die Jip&Janneke tapes??
Zo cute.
Just Breathe
pi_150819997
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:09 schreef mocha het volgende:

[..]

Nice!!
Links, zijn dat die Jip&Janneke tapes??
Zo cute.
Ja!
pi_150824498
kunnen jullie svp jip en janneke achterwege laten in mijn boekje :@ ik heb net 6 jaar jip en janneke vermeden......
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_150826217
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:36 schreef simmu het volgende:
kunnen jullie svp jip en janneke achterwege laten in mijn boekje :@ ik heb net 6 jaar jip en janneke vermeden......
en ik had net een heel Jip en janneke thema voor je uitgedacht -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  donderdag 19 maart 2015 @ 22:49:50 #224
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150830440
Toffe creaties al, en dan zijn het nog maar sneak peeks :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150853718
Ik heb een pakketje ontvangen *O* *O* *O*
Morgen eens goed voor gaan zitten, of moeten we tot maandag wachten met openmaken?
  vrijdag 20 maart 2015 @ 17:33:32 #226
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150854214
Maandag was verstuurdag toch :+ dan moet je zelfs tot dinsdag wachten :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150854272
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Maandag was verstuurdag toch :+ dan moet je zelfs tot dinsdag wachten :P
-O-
pi_150854498
Wat mij betreft zijn we begonnen *O* ik ben echt benieuwd naar alle boekjes :D

heeft iedereen elkaars adres al inmiddels?
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150854535
Vergeten we trouwens niet om foto's te maken (van de hele pagina's) voor het geval dat het boekje kwijtraakt?
  vrijdag 20 maart 2015 @ 17:52:00 #230
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150854626
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 17:46 schreef MissStevie het volgende:
Wat mij betreft zijn we begonnen *O* ik ben echt benieuwd naar alle boekjes :D

heeft iedereen elkaars adres al inmiddels?
Ik heb een adres en mijn adres is ook ontvangen :D Morgenmiddag gaat die van mij op de post :D
pi_150865705
Ik heb nog allemaal mooie papiertjes gevonden *O* Ga morgen nog 1 pagina doen en dan op naar crientj!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_150882868
Sneak peak *O*







Ik ben niet ontevreden :o
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 15:23:24 #233
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150883095
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Sneak peak *O*


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]

Ik ben niet ontevreden :o
En terecht!

Mijn boekje ligt in de brievenbus :D
pi_150883964
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Sneak peak *O*


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]

Ik ben niet ontevreden :o
Leuk :)

Ik heb alweer een ideetje voor 2 pagina's voor het andere boekje.
Eigenlijk 3 als ik niet ooit een hele hobby had weggedaan......nu dus een beetje spijt van, maar misschien kan ik er toch nog iets van maken.
pi_150887633
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk :)

Ik heb alweer een ideetje voor 2 pagina's voor het andere boekje.
Eigenlijk 3 als ik niet ooit een hele hobby had weggedaan......nu dus een beetje spijt van, maar misschien kan ik er toch nog iets van maken.
oeh dit maakt mij nieuwschierig O-)

en wat een leuke sneaks!! super gaaf met die rupees en kaart :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150888368
Hij zit in de bus *O* ready for take of *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150888534
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:12 schreef MissStevie het volgende:

[..]

oeh dit maakt mij nieuwschierig O-)

en wat een leuke sneaks!! super gaaf met die rupees en kaart :D
:D
De eerste 2 pagina's zijn klaar, daar had ik ook meteen inspiratie voor.
Nu nog de rest....eens op Pinterest rondkijken.
pi_150889911
Iedere keer die acht pagina's bedenken gaat wel echt n uitdaging worden denk ik :D vond t al heel wat dat ik mn eerste acht heb nu. Volgende week maar weer eens zien
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:51:17 #239
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150890544
Iets wat voor iedereen van toepassing is kan je altijd meerdere keren gebruiken :D Ik ga gewoon kijken naar wat van wie ik het boekje heb leuk vind gecombineerd met eigen creativiteit. Misschien gaat het me wel enorm tegen vallen hoor dat weet ik niet maar voor alsnog lijkt het me echt leuk :D
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:52:23 #240
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150890584
en ik ben gewoon vergeten om van mijn eigen laatste pagina's piekjes te laten zien
* gebakken-koekje rent naar de brievenbus en hengelt het boekje er weer uit :P
pi_150890741
Pagina af maar geen envelop in huis.. Handig, dus dan morgen in de herkansing :) Moet toch ook nog foto's maken realiseer ik me dus het is geen drama (is het hoe dan ook niet want ik ben keurig op tijd *))
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_150891113
Ik had a5 enveloppen maar die waren te klein 8)7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:08:33 #243
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150891170
Die van mij paste er nog net in en ik heb nog andere leuke enveloppen voor de boekjes die doorgestuurd moeten worden :D
pi_150892229
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik had a5 enveloppen maar die waren te klein 8)7
Die van mij ging er nog net in.
Boekje is op de post *O*
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:02:41 #245
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150892935
Dus als het goed is krijgt iedereen dinsdag de boekjes :D
pi_150903962
Hij gaat vandaag op de post hier!
pi_150907995
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 08:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hij gaat vandaag op de post hier!
*O*
Ik loop ook zo naar de brievenbus.
Straks wat sneak peaks showen.


[ Bericht 8% gewijzigd door mocha op 22-03-2015 13:54:35 (fotootje) ]
Just Breathe
  zondag 22 maart 2015 @ 16:42:29 #248
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150916016
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:04 schreef mocha het volgende:

[..]

*O*
Ik loop ook zo naar de brievenbus.
Straks wat sneak peaks showen.
[ afbeelding ]
ik zie alice O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150919057
Wij gaan t met m'n familie doen!
Maken er eentje met m'n nichtje, tante, dochters enz voor m'n oma en n paar gewoon voor zo. Is wat anders dan 'vreemden', maar t idee komt van hier ^O^
compact en kleverig.
pi_150921779
Wat leuk! Ik ga hier lekker meekijken, veel plezier iedereen! *O*
Dat zou jij wel willen weten.
pi_150922395
Ik heb inspiratie om iets te tekenen, nu is alleen het probleem dat ik niet kan tekenen :D
Denk dat ik het toch ga proberen O+
pi_150924785
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:04 schreef mocha het volgende:

[..]

*O*
Ik loop ook zo naar de brievenbus.
Straks wat sneak peaks showen.
[ afbeelding ]
Lietuva postzegels! :D O+
pi_150924835
Ik heb geen inspiratie meer en moet nog twee pagina's vullen. ;( Tijd voor een rondje pinterest.
pi_150929150
Ik heb 1 pagina minder gevuld. Voor jullie zal ik dat uiteraard niet doen :*
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_150942966
1e verzenddag! *O* *O*
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150942995
Ja *O* *O* *O* we zijn officieel begonnen
pi_150945098
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Sneak peak *O*


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]

Ik ben niet ontevreden :o
Leuk dat geld ^O^
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik zie alice O+
O+ alleen klein stukje tekst

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:37 schreef Sarabi het volgende:
Leuk mocha!
thanks. ben (zowaar) best tevreden.

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:38 schreef Crientj het volgende:

[..]

Lietuva postzegels! :D O+
dankzij Postcrossing (nu even inactief)

En we zijn begonnen! Kan niet wachten tot morgen *O* *O*
Just Breathe
  maandag 23 maart 2015 @ 14:44:06 #259
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150948822
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:57 schreef mocha het volgende:

[..]

[..]

dankzij Postcrossing (nu even inactief)

Ik heb ook veeeel postzegels dankzij Postcrossing! De mooiste kaartjes heb ik bewaard, maar omdat honderden kaarten wat overkill is, heb ik er een aantal ingescand en de postzegels eraf geknipt voor mijn tante die ze verzamelt.
Verder heb ik nog heel veel gulden/postzegels, omdat dat voordeliger (en leuker!) was naar het buitenland. Helaas mogen deze nu niet meer gebruikt worden :(
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 23 maart 2015 @ 16:50:24 #260
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150952878
Hier zijn (stukjes van) mijn bladzijden. Ik ga het boekje nu naar de brievenbus brengen!


  maandag 23 maart 2015 @ 16:53:50 #261
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150953008
Dat kwartet hadden wij vroeger ook :o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_150953042
Wat een vrolijk boekje spuuglokje :)
pi_150953075
mijnes is ook op de post :)

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_150953193
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:55 schreef simmu het volgende:
mijnes is ook op de post :)

[ link | afbeelding ]
Leuk!
pi_150953497
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:53 schreef Muck het volgende:
Dat kwartet hadden wij vroeger ook :o
Wij ook!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  maandag 23 maart 2015 @ 17:28:15 #266
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150954131
Ik hou van sprookjes en van kringloopwinkels, dus daarom heb ik een sprookjeskwartetpagina gemaakt. Ik verzamel eigenlijk een beetje kwartetten die in goede staat zijn en ook mooie memoryspellen (daar heb ik ooit een schilderij van gemaakt). Dus mensen die in mijn groepje zitten, lopen het risico op een kwartetpagina! :P
  maandag 23 maart 2015 @ 17:31:16 #267
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150954233
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:55 schreef simmu het volgende:
mijnes is ook op de post :)

[ link | afbeelding ]
Mooi! Dankzij jouw boekjesvoorkant (die liet je een tijdje terug hier zien) heb ik trouwens ook gedecopatched in mijn boekje. :) Ik zag bij de Action namelijk papier én parelmoerlijm ervoor.
pi_150955047
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik hou van sprookjes en van kringloopwinkels, dus daarom heb ik een sprookjeskwartetpagina gemaakt. Ik verzamel eigenlijk een beetje kwartetten die in goede staat zijn en ook mooie memoryspellen (daar heb ik ooit een schilderij van gemaakt). Dus mensen die in mijn groepje zitten, lopen het risico op een kwartetpagina! :P
Dat risico neem ik graag :+ Heb je een foto van je memoryschilderij? Klinkt intrigerend
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  maandag 23 maart 2015 @ 18:10:34 #269
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150955448


[ Bericht 100% gewijzigd door Spuuglokje op 24-03-2015 04:53:36 ]
  maandag 23 maart 2015 @ 18:12:51 #270
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150955535
Leuk al die verschillende boekjes!
pi_150956286
Mijn boekje is vanmiddag ook op de post gegaan! :D :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_150958109
eindelijk tijd gehad om even terug te lezen en alle sneak peaks te bekijken. mooie dingen O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_150962983
Die van mij is na vijven op de post gegaan, excuses
pi_150964957
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:10 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Hier heb ik een foto voordat er een witte lijst omheen kwam:

[ link | afbeelding ]
Wat gaaf!
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 23 maart 2015 @ 23:12:37 #275
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150969477
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die van mij is na vijven op de post gegaan, excuses
Die van mij ook hoor :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_150973057
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die van mij is na vijven op de post gegaan, excuses
Hier hetzelfde. Het was gisteren echt even te chaotisch om ook nog op tijd bij het postagentschap te zijn.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:31:59 #277
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150980394
littledrummergirl ik heb je boekje ontvangen! :D heb nog niet gekeken want ik moet zo eerst terug naar mijn werk maar dan weet je dat ie goed aangekomen is :D
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:57:43 #278
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150981321
Het boekje van Simmu ligt hier *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_150981673
Hier komt de post altijd laat op de dag.. Zo stom :(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 13:07:54 #280
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150981754
Hier de laatste tijd ook hoor JJ, pas zelfs om half 7 8)7
Ik heb vandaag mazzel geloof ik :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 13:18:08 #281
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150982116
ik kon het TOCH niet laten even te kijken! En wat een leuk idee voor je boekje littledrummergirl! Daar kan ik wel wat mee :D
pi_150984125
Wat een leuke boekjes allemaal!! :D ik schaam me nu bijna voor mijn boekje.. dat is echt geklieder vergeleken bij die van jullie :') maar gelukkig gaan Julie hem vullen met mooie dingen :D

toen ik zag dat jullie allemaal al het boekje binnen hadden ben ik ook naar beneden gerend om te kijken.. maar er lag alleen een rekening :') verder is er nog helemaal geen post geweest hier.. heb zin onze beginnen! :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150984399
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:07 schreef Muck het volgende:
Hier de laatste tijd ook hoor JJ, pas zelfs om half 7 8)7
Ik heb vandaag mazzel geloof ik :D
Hier is ie al geweest. Alleen een geboortekaartje :)
pi_150986850
Boekje is hier binnengekomen! *O*
pi_150987368
Ik heb het boekje ook inmiddels *O*
nu even broeden op inspiratie..
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  dinsdag 24 maart 2015 @ 17:03:51 #286
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150989873
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hier is ie al geweest. Alleen een geboortekaartje :)
Ook leuk :Y
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_150990048
Nectarientje, die van jou is hier veilig aangekomen! :) Super leuk om er doorheen te bladeren! :).

Ik baal, gooide gister mijn enveloppe in de brievenbus en op de terugweg richting huis bedacht ik me pas dat ik geen foto's van alle pagina's & geen sneak preview fotos heb. Voortaan even iets handiger inplannen. *note to self.
pi_150991958
Jaaaa hier is de post ook aangekomen! *O* superleuk is ie :D :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 19:05:13 #289
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150993305
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik kon het TOCH niet laten even te kijken! En wat een leuk idee voor je boekje littledrummergirl! Daar kan ik wel wat mee :D
good :D ben benieuwd *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150997357
Boekje van gebakken-koekje lag vanmiddag bij thuiskomst op me te wachten *O*
Hij is leuk!

En wat Crientj zegt geldt hier ook. Ik ben helemaal vergeten mijn eigen boekje op de gevoelige plaat vast te leggen :')
pi_150997766
Ik ben nu op weg naar huis en heb morgen vrij *O*
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:15:40 #292
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150999741
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:27 schreef SummerBreeze het volgende:
Boekje van gebakken-koekje lag vanmiddag bij thuiskomst op me te wachten *O*
Hij is leuk!

En wat Crientj zegt geldt hier ook. Ik ben helemaal vergeten mijn eigen boekje op de gevoelige plaat vast te leggen :')
Dankje! :D

En ja dat heb ik dus ook, hahaha ook geen foto's ;)
pi_151001059
Boekje binnen! *O*
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:06:35 #294
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_151001902
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:09 schreef Crientj het volgende:
Nectarientje, die van jou is hier veilig aangekomen! :) Super leuk om er doorheen te bladeren! :).

Ik baal, gooide gister mijn enveloppe in de brievenbus en op de terugweg richting huis bedacht ik me pas dat ik geen foto's van alle pagina's & geen sneak preview fotos heb. Voortaan even iets handiger inplannen. *note to self.
Oh ja.... :@
Ik zal zo wel foto's van die van simmu maken :Y
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_151001956
Ik heb ook geen foto's gemaakt, maar als ik zo Sarabi dr boekje zie, schaam ik me voor mijn gepruts, en besef ik me dat ik er nog veeeeel meeeerr in had kunnen zetten ;(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  woensdag 25 maart 2015 @ 08:36:41 #296
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_151009721
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:27 schreef SummerBreeze het volgende:
Boekje van gebakken-koekje lag vanmiddag bij thuiskomst op me te wachten *O*
Hij is leuk!

En wat Crientj zegt geldt hier ook. Ik ben helemaal vergeten mijn eigen boekje op de gevoelige plaat vast te leggen :')
Dat zal ik wel even doen. :Y (Als ie aankomt :P )
pi_151009899
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef Muck het volgende:

[..]

Oh ja.... :@
Ik zal zo wel foto's van die van simmu maken :Y
ik hbe foto's gemaakt hoor :) ik zal wel ff van die van jaleesa maken :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_151009945
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb ook geen foto's gemaakt, maar als ik zo Sarabi dr boekje zie, schaam ik me voor mijn gepruts, en besef ik me dat ik er nog veeeeel meeeerr in had kunnen zetten ;(
da's de foute gedachte hier ;) :6

ik ben ook niet tevreden over de eerste 2 pagina's. die passen niet bij de rest en zijn klungelig in mijn ogen (ik kan echt niet fatsoenlijk schrijven. mijn handschrift is ruk en ik slaag er altijd in om vegen te maken en ik moet altijd ff opstarten). toch; ik heb het expres gelaten, want het hoort er ook bij O+ ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_151011331
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:50 schreef simmu het volgende:

[..]

da's de foute gedachte hier ;) :6

ik ben ook niet tevreden over de eerste 2 pagina's. die passen niet bij de rest en zijn klungelig in mijn ogen (ik kan echt niet fatsoenlijk schrijven. mijn handschrift is ruk en ik slaag er altijd in om vegen te maken en ik moet altijd ff opstarten). toch; ik heb het expres gelaten, want het hoort er ook bij O+ ;)
Heb je mijne al binnen? Dan kun je ook de vegen zien. En de pagina's van mn zoontje zijn eigenlijk om mn eigen foutjes te verbergen :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_151011612
gelukkig zijn we allemaal een beetje onzeker over ons knutselwerk.. maar wat wij misschien mislukt vinden, kan een ander helemaal leuk vinden :P
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:50 schreef simmu het volgende:

[..]

da's de foute gedachte hier ;) :6

ik ben ook niet tevreden over de eerste 2 pagina's. die passen niet bij de rest en zijn klungelig in mijn ogen (ik kan echt niet fatsoenlijk schrijven. mijn handschrift is ruk en ik slaag er altijd in om vegen te maken en ik moet altijd ff opstarten). toch; ik heb het expres gelaten, want het hoort er ook bij O+ ;)
+1 mijn boekje is ook verre van perfect en een beetje chaotisch.. maar dat past ook wel weer bij me dus heb het ook lekker zo gelaten. (en ik was te lui om overnieuw te beginnen, maar dat zeg ik er gewoon niet bij :@)

Vandaag een dagje vrij, dus ik ben even op pinterest aan het kijken voor inspiratie voor Mocha's boekje :D ik moet nog wel even een drempel over om erin te beginnen. Ik vind je boekje echt heel leuk en ben bang dat ik hem ga verpesten :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_151015516
Dicht
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')