Congrats en succes!!quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:18 schreef MissStevie het volgende:
Deel 2!!![]()
![]()
Sinds vandaag heb ik weer een baan! Ik ga nu BBL doen, dus mijn dagen worden nu ook 2x zo druk.. dat knutselen in de boekjes gaat een fijne afleiding zijn denk ik
zou wel handig zijn ja.. maar dat kan alleen een modje doen volgens mij? ik kon hem iig niet linken aan het vorige topic, omdat het nog geen reeks was. en ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Moet er geen reeks van gemaakt worden?
Dankjewel!quote:
Daar hebben ze CRE / [CRE FAQ & Feedback] #2 voor uitgevonden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:36 schreef MissStevie het volgende:
zou wel handig zijn ja.. maar dat kan alleen een modje doen volgens mij? ik kon hem iig niet linken aan het vorige topic, omdat het nog geen reeks was. en ik weet niet hoe dat moet
Ik ben valentijn101 en ik heb een knutselspulverslaving.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:13 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik heb ook hulp nodig, ik heb al een hele bak met scrap spul en ik wil nog steeds meer!!
We moeten gewoon een lotgegenoten groep oprichten!
Ik heb een kast.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:13 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik heb ook hulp nodig, ik heb al een hele bak met scrap spul en ik wil nog steeds meer!!
We moeten gewoon een lotgegenoten groep oprichten!
Hallooooo valentijn101!quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:18 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik ben valentijn101 en ik heb een knutselspulverslaving.
1 maar?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:23 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik heb een kast.![]()
Ontdekte ik toen ik alle spullen ging organiseren. Toen bleek ik dus een kast met vier lades aan knutselspullen te hebben.
Zelf tekenen een idee? Of afbeelding zoeken op internet, pagina op je beeldscherm leggen en overtrekken. (Voor degene die net als ik niet kunnen tekenen hihi)quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:33 schreef MissStevie het volgende:
Ik doe niet mee met jullie clubje hoor.. ik zit nog in de ontkenningsfase![]()
weer een beetje aan de knutsel en bezig met mijn 1e collage.. maar kan niet genoeg plaatjes vinden om hem mee te vullen.. Dus nu ben ik chagrijnig
Van die tijdschriften voor kaarten maken? Dingen uit 'gewone' tijdschriften? Pinterest dingen? zelf foto's maken en die gebruiken?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:33 schreef MissStevie het volgende:
Ik doe niet mee met jullie clubje hoor.. ik zit nog in de ontkenningsfase![]()
weer een beetje aan de knutsel en bezig met mijn 1e collage.. maar kan niet genoeg plaatjes vinden om hem mee te vullen.. Dus nu ben ik chagrijnig
+1quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:23 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik heb een kast.![]()
Ontdekte ik toen ik alle spullen ging organiseren. Toen bleek ik dus een kast met vier lades aan knutselspullen te hebben.
Zolang het als brievenbus post kan de eerste paar keer lijkt het mij geen probleem toch? Of ik zie iets vreselijk over het hoofd? Ik bedoel was ook iemand die een boekje had wat kleiner was dan a5 en dat was ook geen probleemquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:46 schreef SummerBreeze het volgende:
Even een vraagje. Hoe staan we tegenover landscape georiënteerde boekjes? Dus breder dan hoog? Iets anders lijk ik niet ongelinieerd te kunnen vinden namelijk
Door de brievenbus past het wel hoor, geen probleem. Maar ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat andere mensen zo gewend zijn aan 'staande' pagina's dat 'liggende' ineens voor creativiteitsissues zorgen ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Zolang het als brievenbus post kan de eerste paar keer lijkt het mij geen probleem toch? Of ik zie iets vreselijk over het hoofd? Ik bedoel was ook iemand die een boekje had wat kleiner was dan a5 en dat was ook geen probleem
Ik vind het geen probleem hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:46 schreef SummerBreeze het volgende:
Even een vraagje. Hoe staan we tegenover landscape georiënteerde boekjes? Dus breder dan hoog? Iets anders lijk ik niet ongelinieerd te kunnen vinden namelijk
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:23 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik heb een kast.![]()
Mooi geworden!quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:15 schreef Biancavia het volgende:
Eerste poging. Ik wil wel verder echt met bepaalde onderwerpen aan de slag. En dingetjes erbij gaan schrijven.
[ afbeelding ]
Heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:09 schreef SummerBreeze het volgende:
ik ben nog steeds niet begonnen
Last van een enorme drempel waar ik vaker last van heb. Ik wil het zo goed mogelijk doen, en ben dus bang om het niet zo mooi te krijgen als ik wil. Dus ik begin er niet aan zodat ik ook niet teleurgesteld ben. Ofzo...
Vanavond hobbykamer opruimen en dan morgen echt aan de slag.
En toch helpt het bij mij om gewoon te gaan zitten. Of in mijn papierla te kijken en iets moois uit te zoeken en daarmee te beginnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:09 schreef SummerBreeze het volgende:
ik ben nog steeds niet begonnen
Last van een enorme drempel waar ik vaker last van heb. Ik wil het zo goed mogelijk doen, en ben dus bang om het niet zo mooi te krijgen als ik wil. Dus ik begin er niet aan zodat ik ook niet teleurgesteld ben. Ofzo...
Vanavond hobbykamer opruimen en dan morgen echt aan de slag.
Die ga ik proberen te onthouden voor jullie boekjes!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Wat ik ook wel doe is alles eerst op de achtergrond plakken en dan pas in het boekje. Extra veiligheidje voor als het niet mooi wordt.
Dat heb ik ook gedaan. Pas helemaal op het laatst alles in het boekje geplakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
En toch helpt het bij mij om gewoon te gaan zitten. Of in mijn papierla te kijken en iets moois uit te zoeken en daarmee te beginnen.
Wat ik ook wel doe is alles eerst op de achtergrond plakken en dan pas in het boekje. Extra veiligheidje voor als het niet mooi wordt.
Evil site......quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:26 schreef MissStevie het volgende:
al eens op postpapierenzo.nl gekeken??ik spam die site graag en ze hebben echt super leuke spulletjes!
Ik zou ze gewoon willekeurig verdelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:31 schreef MissStevie het volgende:
Hoe zullen we de groepjes gaan verdelen dames? loten, lijst door 2en, zijn er mensen met voorkeuren e.d? wat is een leuk idee? a.s maandag is de laatste dag waarop je je kan opgeven, maar ik heb het vermoeden dat het wel een beetje bij dit groepje gaat blijven
leuk!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:37 schreef Muck het volgende:
Nog een sneak peak:
Collage in wording
[ afbeelding ]
Als het zo blijft zou ik gewoon 2 groepjes van 7 maken zodat je in ieder groepje even veel mensen hebt en wie er dan bij wie zit maakt mij niet zo heel veel uit dus opdelen/loten/voorkeuren, kan wat mij betreft allemaalquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:31 schreef MissStevie het volgende:
Hoe zullen we de groepjes gaan verdelen dames? loten, lijst door 2en, zijn er mensen met voorkeuren e.d? wat is een leuk idee? a.s maandag is de laatste dag waarop je je kan opgeven, maar ik heb het vermoeden dat het wel een beetje bij dit groepje gaat blijven
Hoe de groepen verdeeld worden maakt mij niet uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:08 schreef Biancavia het volgende:
Of je kijkt naar de woonplaats van mensen, voor als er behoefte is aan een meet aan het eind van de periode.
(Ik moet me er helemaal niet mee bemoeien, ik doe niet eens meer mee.)
nou dan kunnen wij in ieder geval al meetenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:33 schreef simmu het volgende:
ik vind meets wel leuk, maar woon in een gehucht in drenthe, dus dan kost het nogal veel moeite om er te komen en haak ik af.
het haagse ben ik nooit ontgroeid en dat was voor de lokalen hier ff wennen, maar jaquote:
Oja dat heeft mijn boekje niet, misschien nog iets op verzinnenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Was vandaag weer aan de slag gegaan. Goed dat er een elastiek om m'n boekje zit
Hee ho! Ik woon ook in Groningen!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dames, ondanks dat ik OOK een Drent ben (die nu dan in Groningen woont) weet ik dat het gewoon heel verstandig is dat ik mij ga terugtrekken om jullie te beschermen. Het is momenteel zo'n chaos (in mijn hoofd, werk etc) dat ik geheid minstens 1 keer ga vergeten om iets te maken/op te sturen/het hele boekje kwijt raak.
Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en als ik in rustiger vaarwater zit en er komt een nieuwe ronde dan meld ik mij alsnog graag aan.
Ik ga zelf wat meer pagina's vullen. Lijkt me een goede tijdsbesteding. Deze wil ik wel gaan posten. Zo doe ik toch een mini beetje mee:).quote:Op zondag 15 maart 2015 08:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jammer van de begrijpelijke afmeldingen.
Nu is de vraag, mogen we (ooit) de creaties nog zien of wordt het boekje bewaard voor een volgende ronde?
Kneuzengroepje?quote:Op zondag 15 maart 2015 11:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Haha thnx![]()
Ik wil wel in een kneuzengroepje hoorgeen idee of ik dit n beetje leuk kan
Jaaaaaa, LDGquote:Op zondag 15 maart 2015 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb geen idee of ik op deze manier crea ben, maar het lijkt me superleuk om te proberen![]()
Start er binnenkort weer n nieuw rondje?
Nog geen limiet en je hebt nog ruim een week om te knutselenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
Even goed inlezen, eerst. Of is de limiet al bereikt voor de eerste ronde? Ik heb ook sowieso nog geen geschikt boek, denk dat ik wacht tot ronde twee.
Hmmm, dat gaat 'm niet worden ben ik bangquote:Op zondag 15 maart 2015 14:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog geen limiet en je hebt nog ruim een week om te knutselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks als we knutselen voor anderen laat ik natuurlijk alleen sneak peaks zien![]()
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Mijn boekje is klaar, dus nu de foto's (geen sneak peaks maar echt de hele pagina's dus mocht je het nog niet willen zien, niet klikken)
Superleuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks als we knutselen voor anderen laat ik natuurlijk alleen sneak peaks zien
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Mijn boekje is klaar, dus nu de foto's (geen sneak peaks maar echt de hele pagina's dus mocht je het nog niet willen zien, niet klikken)
CreatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks als we knutselen voor anderen laat ik natuurlijk alleen sneak peaks zien.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Je mag doen wat je zelf wilquote:Op zondag 15 maart 2015 15:28 schreef Samzz het volgende:
Moet je het boekje ook echt gericht naar de persoon vullen? Of mag je echt alle kanten op gaan?
Dat is dan wel weer leuk... Ik ben benieuwd naar de creatiesquote:Op zondag 15 maart 2015 15:32 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Je mag doen wat je zelf wilkan alle kanten op
en leuk Sarabi!
Ligt er aan hoeveel mensen de komende dag nog inschrijven denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat ik alleen niet helemaal snap, naar hoeveel mensen moet je boekje doorgestuurd worden?
Ik zou t zelf wel fijn vinden om t uit te proberen in een klein groepje, mocht ik t nou helemaal niet in me hebbendan hoef ik niet nog 9 boekjes te doen bij wijze van spreken.
elke 2 weken krijg je een boekje en elke 2 weken stuur je het boekje wat je kreeg door naar de volgende. dus je stuurt zelf steeds naar dezelfde persoon!quote:Op zondag 15 maart 2015 17:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat ik alleen niet helemaal snap, naar hoeveel mensen moet je boekje doorgestuurd worden?
Ik zou t zelf wel fijn vinden om t uit te proberen in een klein groepje, mocht ik t nou helemaal niet in me hebbendan hoef ik niet nog 9 boekjes te doen bij wijze van spreken.
ah zoquote:Op zondag 15 maart 2015 21:37 schreef simmu het volgende:
[..]
elke 2 weken krijg je een boekje en elke 2 weken stuur je het boekje wat je kreeg door naar de volgende. dus je stuurt zelf steeds naar dezelfde persoon!
Coolquote:Op zondag 15 maart 2015 21:38 schreef simmu het volgende:
over boekje gesproken:
oorspronkelijk:
[ link | afbeelding ]
tussenstapje:
[ link | afbeelding ]
eindresultaat:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is decopatchpapierquote:Op zondag 15 maart 2015 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Coolwat is dat bovenste laagje?
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooi!
Ik heb ook foto's, maar het is nog niet definitief misschien, dus alleen een peakmooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Mooi gedaan!quote:Op zondag 15 maart 2015 21:38 schreef simmu het volgende:
over boekje gesproken:
oorspronkelijk:
[ link | afbeelding ]
tussenstapje:
[ link | afbeelding ]
eindresultaat:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|