abonnement Unibet Coolblue
pi_150305670
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS

SilverSjoiis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinquit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sproetjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilzillah
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottoms_up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KapiteinCupcake
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daui
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bloes85
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fien10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silliegirl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Felinecat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mazou
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Daui en Silliegirl!!

En, om het goed te maken, zwaaien we extra voor Limone en Sara82 :W *O* *O*

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Spelletjes)meet 18 april 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
Stroopwafelmeisje
Majo

Misschien
Joycie88

[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 05-03-2015 18:23:23 ]
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:19:11 #2
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150306124
Daui gefeliciteerd! !

En cassandra. . In het vorige deel hebben we ook sillie uitgezwaaid toch? Hebben we weer ons quotum gehaald.. :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_150306403
Je hebt gelijk! Had ik het niet gisteren nog over vergeetachtigheid? Haha.

Who's next?
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:56:49 #4
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150306763
Gefeliciteerd Daui! *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150306874
Daui *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150307604
Ik las eerst gefeliciteerd Daui. Toen zag ik mag mijn NOD naar ... Ik dacht, ze zal wel jarig zijn. Maar toen keek ik goed.

Yay!!! Gefeliciteerd! O+
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:39:28 #7
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150307641
Ik moest ook even nadenken over de nod van daui :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_150307900
Jaaaaaaaaa Daui *O* *O* *O*


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150308112
yeeeey! *O* voor Daui!!
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:50 schreef deadly_kiss het volgende:
Jaaaaaaaaa Daui *O* *O* *O*


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150308202
Gefeliciteerd Daui!

Vandaag is mijn NOD, en vooralsnog geen bloed :+
Vriend is morgenavond pas thuis, dus ik hoop dat ik kan wachten met testen.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 11:20:40 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150308525
Daui :o gefeliciteerd *O* O+

Hilz ik denk dat gisteren mijn NOD was, maar kan dus ook vandaag of morgen zijn :) en we moeten zeker samen! O+

Noooo deadly, wat balen :(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150308849
Nee deadly! Dat is klote zeg
pi_150308884
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:20 schreef MaJo het volgende:

Hilz ik denk dat gisteren mijn NOD was, maar kan dus ook vandaag of morgen zijn :) en we moeten zeker samen! O+

O+
  donderdag 5 maart 2015 @ 11:47:16 #14
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150309346
Oh nee deadly, wat klote!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 5 maart 2015 @ 11:49:48 #15
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150309409
Hier gewoon echt ongesteld volgens mij -O-
Wel iets minder hevig dan normaal en het is steeds een mengeling oud & nieuw bloed. Dat is nieuw voor mij, maar niet ongebruikelijk las ik. Op naar de volgende maand dus...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 5 maart 2015 @ 11:54:00 #16
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150309522
Daui! Gefeliciteerd!!!
pi_150310138
*schuifelt binnen*

Eigenlijk hoor ik niet in dit topic, en ik weet ook niet of deze vraag hier hoort. Maar ik had bedacht dat jullie ervaringsdeskundigen wat betreft testen zijn en me anders vast wel door kunnen verwijzen naar het juiste topic.

Het zit zo. Ik heb een spiraaltje, dus zou in principe niet zwanger moeten worden en het ligt ook niet bepaald in de planning. Nu heb ik twee en een halve week geleden seks gehad met een jongen waarmee ik aan het daten was. En heb ik sinds afgelopen vrijdag al last van gevoelige tepels, wat ik nog nooit eerder heb gehad, ooit. Dit houdt dus ook best lang aan, en daarnaast heb ik de afgelopen paar dagen menstruatie-achtige krampen, maar geen bloed. Maar doordat ik een spiraaltje heb, heb ik niet echt een cyclus waar ik aan vast kan houden. Ik las online dat je bij een onregelamtige (of geen, denk ik dan maar) cyclus 3 weken na de seks moet testen. Nu heb ik afgelopen zondag 's ochtends getest, en daar was niks op te zien, maar dat was dus maar 2 weken na de seks en mijn symptomen zijn sindsdien niet minder geworden, eerder meer. Als ik nu morgenochtend test en daar is ook niks op te zien, weet ik dan al (vrijwel) zeker dat mijn symptomen niet bij een zwangerschap vandaan komen of moet ik dan echt wachten tot na het weekend omdat dan pas de volle 3 weken voorbij zijn? Ik vind die onzekerheid zo killing!

Ik weet trouwens echt wel dat de kans miniem is want spiraaltje, maar mijn lichaam doet allemaal dingen die ik nog nooit eerder heb gehad, en ik heb zo'n vaag onderbuikgevoel erbij...

Sorry voor mijn inbraak in jullie topic, maar ik weet niet zo goed wat ik met de situatie aanmoet. :{
pi_150310386
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:15 schreef Pocahontas- het volgende:
*schuifelt binnen*

Eigenlijk hoor ik niet in dit topic, en ik weet ook niet of deze vraag hier hoort. Maar ik had bedacht dat jullie ervaringsdeskundigen wat betreft testen zijn en me anders vast wel door kunnen verwijzen naar het juiste topic.

Het zit zo. Ik heb een spiraaltje, dus zou in principe niet zwanger moeten worden en het ligt ook niet bepaald in de planning. Nu heb ik twee en een halve week geleden seks gehad met een jongen waarmee ik aan het daten was. En heb ik sinds afgelopen vrijdag al last van gevoelige tepels, wat ik nog nooit eerder heb gehad, ooit. Dit houdt dus ook best lang aan, en daarnaast heb ik de afgelopen paar dagen menstruatie-achtige krampen, maar geen bloed. Maar doordat ik een spiraaltje heb, heb ik niet echt een cyclus waar ik aan vast kan houden. Ik las online dat je bij een onregelamtige (of geen, denk ik dan maar) cyclus 3 weken na de seks moet testen. Nu heb ik afgelopen zondag 's ochtends getest, en daar was niks op te zien, maar dat was dus maar 2 weken na de seks en mijn symptomen zijn sindsdien niet minder geworden, eerder meer. Als ik nu morgenochtend test en daar is ook niks op te zien, weet ik dan al (vrijwel) zeker dat mijn symptomen niet bij een zwangerschap vandaan komen of moet ik dan echt wachten tot na het weekend omdat dan pas de volle 3 weken voorbij zijn? Ik vind die onzekerheid zo killing!

Ik weet trouwens echt wel dat de kans miniem is want spiraaltje, maar mijn lichaam doet allemaal dingen die ik nog nooit eerder heb gehad, en ik heb zo'n vaag onderbuikgevoel erbij...

Sorry voor mijn inbraak in jullie topic, maar ik weet niet zo goed wat ik met de situatie aanmoet. :{
Hoe lang zit je spiraaltje al? Ik ging namelijk ook vaker van die klachten krijgen toen de hormoonconcentratie in dat ding begon af te nemen.

Verder moet je echt wel de 3 weken aanhouden (eventueel kun je een vroege test kopen, bij het kruidvat hebben ze er bijvoorbeeld, dan zou je 4 dagen eerder kunnen testen, maar dat blijft een gok).
pi_150310535
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:22 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Hoe lang zit je spiraaltje al? Ik ging namelijk ook vaker van die klachten krijgen toen de hormoonconcentratie in dat ding begon af te nemen.

Verder moet je echt wel de 3 weken aanhouden (eventueel kun je een vroege test kopen, bij het kruidvat hebben ze er bijvoorbeeld, dan zou je 4 dagen eerder kunnen testen, maar dat blijft een gok).
Ik heb hem nu 10 maanden, dus dat kan het niet zijn. Maar is tegelijkertijd ook te lang om nog bij het wennen aan de spiraal te horen, naar mijn idee. 3 dagen later testen kan dus idd het verschil maken tussen negatieve en positieve test, ook al ben je wel zwanger? En morgenochtend testen heeft dan uberhaupt nog geen zin omdat het nog maar 2,5 week is?

Heb van het weekend ook een feestje namelijk, maar als ik de symptomen houd en dan na het weekend alsnog positief zou kunnen testen moet ik toch de alcohol maar even laten staan. Zou het mezelf anders nooit vergeven.
pi_150310643
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:27 schreef Pocahontas- het volgende:

[..]

Ik heb hem nu 10 maanden, dus dat kan het niet zijn. Maar is tegelijkertijd ook te lang om nog bij het wennen aan de spiraal te horen, naar mijn idee. 3 dagen later testen kan dus idd het verschil maken tussen negatieve en positieve test, ook al ben je wel zwanger? En morgenochtend testen heeft dan uberhaupt nog geen zin omdat het nog maar 2,5 week is?

Heb van het weekend ook een feestje namelijk, maar als ik de symptomen houd en dan na het weekend alsnog positief zou kunnen testen moet ik toch de alcohol maar even laten staan. Zou het mezelf anders nooit vergeven.
Dat is per persoon verschillend en het is niet heel zwart wit te zeggen wanneer een test echt positief wordt. 3 dagen (of zelfs 1 dag) kunnen inderdaad het verschil maken; ook als je zwanger bent.
pi_150310738
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:32 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is per persoon verschillend en het is niet heel zwart wit te zeggen wanneer een test echt positief wordt. 3 dagen (of zelfs 1 dag) kunnen inderdaad het verschil maken; ook als je zwanger bent.
Duidelijk, dankjewel. :) Als ik nou na die 3 weken nog steeds negatief test dan mag ik er tegen die tijd wel van uit gaan dat ik niet zwanger ben toch? het houdt een keer op wanneer het mogelijk is natuurlijk, aangezien ik daarna alleen nog maar met condoom seks heb gehad.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 12:38:35 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150310814
Spannend Pocahontas! Ik ken overigens 2 meiden die gewoon door de spiraal heen zwanger zijn geworden dus het kan wel ;)

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt want die onzekerheid lijkt me killing!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150310977
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:38 schreef MaJo het volgende:
Spannend Pocahontas! Ik ken overigens 2 meiden die gewoon door de spiraal heen zwanger zijn geworden dus het kan wel ;)

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt want die onzekerheid lijkt me killing!
Haha ja dat het kan had ik ook al ontdekt, maar mijn situatie is er momenteel niet bepaald naar dus ik hoop toch van niet. Het zou welkom zijn hoor, maar als ik aan mij is pas over een paar jaar en met een stabiele partner. ;)

De onzekerheid is heel lastig idd, ga ook meteen het idee hebben dat ik nieuwe symptomen heb maar dat kan ook door spanning of een korte nacht zijn, dus het zegt allemaal helemaal niks.

is voor het eerst sinds ik mijn spiraal heb dat ik hoop ongesteld te worden. ;) Ik houd jullie iig wel op de hoogte, bedankt voor het meedenken. :)

Edit: eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat mijn tepels wel iets minder gevoelig lijken vandaag. Maarja, dat mag ook wel na een week vind ik. :') Ik begreep trouwens dat de 2v5 tests van de Kruidvat wel als betrouwbaar gezien worden?

[ Bericht 2% gewijzigd door Pocahontas- op 05-03-2015 15:00:05 ]
  donderdag 5 maart 2015 @ 13:00:15 #24
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150311452
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:50 schreef deadly_kiss het volgende:
Jaaaaaaaaa Daui *O* *O* *O*


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hè bah! Allebei tegelijk? :*
En dan zul je net zien, inderdaad. Nou, er zijn ergere straffen, toch? ;)
pi_150315095
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:35 schreef Pocahontas- het volgende:

[..]

Duidelijk, dankjewel. :) Als ik nou na die 3 weken nog steeds negatief test dan mag ik er tegen die tijd wel van uit gaan dat ik niet zwanger ben toch? het houdt een keer op wanneer het mogelijk is natuurlijk, aangezien ik daarna alleen nog maar met condoom seks heb gehad.
Ik denk dat je daar dan wel vanuit kan gaan. Normaal zit er ongeveer 2,5 week tussen je eisprong en ongesteld moeten worden (bij een cyclus van 28 dagen dan) (als je dat wordt, want spiraal..). Vanaf dat je ongesteld moet worden kan je testen, maar bij sommigen is de test dan alsnog pas een aantal dagen later positief (je weet ook nooit precies wanneer je eisprong was).
3 weken is wat ruimer dus dan zit je ongeveer wel goed. Voor de zekerheid kan je na 4 weken nog een test doen, dan zit je helemaal safe.

De de 2v5 kruidvat testen worden hier inderdaad aanbevolen ;).
pi_150315702
Hehehe, 5v2 zou wel een hele goede deal zijn. :')

Ik weet wat me te doen staat en geef jullie na het weekend (of eerder als ik dan al nieuws heb) wel een update. ;)
pi_150317437
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:08 schreef Pocahontas- het volgende:
Hehehe, 5v2 zou wel een hele goede deal zijn. :')

Ik weet wat me te doen staat en geef jullie na het weekend (of eerder als ik dan al nieuws heb) wel een update. ;)
Ja sorry, zwanger, doodmoe en niet opletten geeft rare combinaties!

Spannend! Sterkte met afwachten!
pi_150317605
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:59 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja sorry, zwanger, doodmoe en niet opletten geeft rare combinaties!

Spannend! Sterkte met afwachten!
Jij typte het goed hoor! Ik alleen niet de eerste keer (waar een edit-knop al niet goed voor is). :D

Dankjewel. O+
pi_150321915
Congrats Daui. Lang niet gezien!
pi_150321953
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 08:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Mijn naam mag uit de OP. Ik ben bezig met zwanger zijn / blijven. :D
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 21:59:15 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150332105
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:13 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Mijn naam mag uit de OP. Ik ben bezig met zwanger zijn / blijven. :D
Dat geldt ook voor pinquit en silliegirl :D Volgens mij worden de namen er pas uitgehaald als de users het zelf aangeven :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150332465
Gefeliciteerd Daui! *;
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_150333325
Daui gefeliciteerd *O*
pi_150339684
Gefeliciteerd Daui! (Moest het ook even 2x lezen :P)

Wat ontzettend balen Deadly!!
pi_150343259
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:00 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Hè bah! Allebei tegelijk? :*
En dan zul je net zien, inderdaad. Nou, er zijn ergere straffen, toch? ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150343807
Gefeliciteerd Daui! *O*.

Deadly, wat ontzettend balen voor jullie allebei. -O-. Wat voor werk deden jullie? Is er 'makkelijk' kans op een andere/nieuwe baan in dezelfde sector?

Omdat ik al dagen zit te wachten tot er hier wat gebeurt heb ik er een testje tegenaan gegooid :@.
Uche.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 61% gewijzigd door Kuukske op 06-03-2015 10:21:44 ]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150344424
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Gefeliciteerd Daui! *O*.

Deadly, wat ontzettend balen voor jullie allebei. -O-. Wat voor werk deden jullie? Is er 'makkelijk' kans op een andere/nieuwe baan in dezelfde sector?

Omdat ik al dagen zit te wachten tot er hier wat gebeurt heb ik er een testje tegenaan gegooid :@.
Uche.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaa!!! *O* *G* *O* *G*
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:25:20 #38
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150344470
Kuukske!!
*O* *G*
Gefeliciteerd! !
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_150344552
Dank jullie! Ik kruip nog even in mijn "OMGWTFBBQ"-momentje. :o.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150344651
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Gefeliciteerd Daui! *O*.

Deadly, wat ontzettend balen voor jullie allebei. -O-. Wat voor werk deden jullie? Is er 'makkelijk' kans op een andere/nieuwe baan in dezelfde sector?

Omdat ik al dagen zit te wachten tot er hier wat gebeurt heb ik er een testje tegenaan gegooid :@.
Uche.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Kuuks! *O* Heb je snel gedaan!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_150344731
Mja, vorige maand gestopt met de pil :@.
Nu heul hard hopen op een plakker.

Dat er snel meer streepjes mogen volgen in dit topic! :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:39:03 #42
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150344799
Kuuks! Wat leuk! Gefeliciteerd!!!! *O* *O* *O* Billie groter broer!
straks weer zo'n mooie buik O+
  Moderator vrijdag 6 maart 2015 @ 10:47:09 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150344962
Deadly ik dacht juist dat familiebedrijf een voordeel was maar bij jullie niet dus helaas -O-

Kuukske gefeliciteerd! *O*

Na elke nacht vreselijk misselijk te zijn gecombineerd met vreselijke moeheid dacht ik mijn lichaam eindelijk te begrijpen en ging ik vol goede moed testen vanochtend. Helemaal niks -O- en nu ben ik boos op mezelf dat ik me toch weer gek heb laten maken ;( ik denk dat ik gewoon nooit meer ga testen, als ik ooit zwanger ben merk ik dat vanzelf wel als ik op een gegeven moment een (nog) dikkere pens krijg :')

En nu ga ik me eroverheen zetten en lekker genieten van een weekendje weg in Duitsland met mijn lief.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150345088
Gefeliciteerd Kuukske!
En geniet van je weekend majo!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:02:01 #45
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150345356
Majo.. ik heb ook wat jij hebt.. alleen ben ik vorige week ongesteld geweest.. :P

Ik word helemaal debiel van mn lichaam.. hou op met misselijk zijn als je toch niet zwanger bent!!
*zucht*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:08:34 #46
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150345522
Gefeliciteerd Kuukske!
pi_150346957
kuukske *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:53:35 #48
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150347127
Kuukske! *O* Wat een speedy gonzales! *O*

Balen MaJo. Die testen hakken er toch altijd hard in, zelfs al ga je er eigenlijk van uit dat 'ie negatief gaat zijn (maar stiekem hoopt op positief natuurlijk). Ik heb zelfs een keer in een vlaag van verstandsverbijstering getest, toen al meteen besloten "waarom doe ik dit, natuurlijk is ie negatief" en 'm toen snel weggegooid en daarna toch even in het vuilnisbakje gespiekt of 'ie niet stiekem toch positief was :')

Hier verder geen nieuws trouwens. Nog steeds aan het wachten op m'n ei. Dit vind ik eigenlijk nog erger dan het wachtbankje na de eisprong. Ga nu een paar dagen weg (zonder O+), dus zul je net zien dat 'ie nu springt.. Ah well, decemberkindjes zijn ook leuk, toch? :')
pi_150348431
Kuukske *O* Gefeliciteerd!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150348617
Kuukske *O*
pi_150350445
Gefeliciteerd Kuukske en Daui! *O* *O* *O*
pi_150350519
Oh, veel plezier dit weekend MaJo! Jij gaat wel regelmatig richting het oosten, of niet?

Hier een heerlijk weekend gepland! Lekker hapje eten, bioscoopje met O+ en zondag een uitgebreide lunch gepland met een vriendin... Even terug in de relax-stand :). Jullie leuke plannen?

Want volgend weekend.... 50 shades is er niks bij :D
pi_150350664
Kuukske gefeliciteerd!!

Deadly helemaal niet op je gereageerd gisteren, maar wat ontzettend balen van jullie banen.

Majo dat is altijd rot om een witte test te zien, als je diep van binnen denkt zwanger te zijn door al die symptomen :*. Ik hoop dat het je lukt om niet te testen tot je een hele mooie zwangere buik krijgt, hopelijk over een paar maandjes.
pi_150352286
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Gefeliciteerd Daui! *O*.

Deadly, wat ontzettend balen voor jullie allebei. -O-. Wat voor werk deden jullie? Is er 'makkelijk' kans op een andere/nieuwe baan in dezelfde sector?

Omdat ik al dagen zit te wachten tot er hier wat gebeurt heb ik er een testje tegenaan gegooid :@.
Uche.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOWWWWWW *O* *O* *O* gefeliciteerd zeg *)

[ Bericht 25% gewijzigd door deadly_kiss op 06-03-2015 19:54:53 ]
pi_150355255
Dat is toch wel pittig Deadly. Heel veel succes :*. Hoop dat jullie gauw weer aan de slag kunnen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150357170
Gefeliciteerd Kuukske *O*
  vrijdag 6 maart 2015 @ 17:46:35 #57
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_150359516
Kuuks!!! Van harte! *O* *O* *O*
pi_150360611
Gefeliciteerd Kuukske! *O*

Fijn weekend Majo! Genieten! O+

Ik ga ook een lekker druk weekend tegemoet (jarig w/ ) en maandag even een paar dagen er tussen uit. *)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_150360624
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:48 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Oh, veel plezier dit weekend MaJo! Jij gaat wel regelmatig richting het oosten, of niet?

Hier een heerlijk weekend gepland! Lekker hapje eten, bioscoopje met O+ en zondag een uitgebreide lunch gepland met een vriendin... Even terug in de relax-stand :). Jullie leuke plannen?

Want volgend weekend.... 50 shades is er niks bij :D
Proest! :Y) _O-

Jij ook veel plezier dit weekend O+ Heerlijk hé!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 20:05:07 #60
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150364285
Gefeliciteerd Kuukske! *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150365140
Daui en Kuukse gefeliciteerd *O*
pi_150366406
Gefeliciteerd!! *O*
pi_150366624
*O* Daui en Kuuks gefeliciteerd! *O*
pi_150367079
Daui gefeliciteerd! Tot in t volgende groepje! :)

Kuukske ook gefeli, maar had je daar al gezien.
  Moderator vrijdag 6 maart 2015 @ 21:28:39 #65
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150368333
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:48 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Oh, veel plezier dit weekend MaJo! Jij gaat wel regelmatig richting het oosten, of niet?

Hier een heerlijk weekend gepland! Lekker hapje eten, bioscoopje met O+ en zondag een uitgebreide lunch gepland met een vriendin... Even terug in de relax-stand :). Jullie leuke plannen?

Want volgend weekend.... 50 shades is er niks bij :D
ik hou inderdaad van Duitsland O+ vorig jaar in Keulen, Berlijn en Aken geweest en dit jaar de Eiffel (nu), Hamburg (met Pasen) en waarschijnlijk weer Berlijn :D

Jij ook een heel fijn weekend! En veel plezier alvast volgend weekend _O-

Bedankt lieve meiden, ik voel me weer een stuk beter! Af en toe dan bekruipt me gewoon het gevoel dat het nooit gaat lukken maar dat komt dan gelukkig snel weer goed. Mede dankzij jullie :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150374023
Gefeliciteerd Kuukske! *O*
pi_150378601
Kuukske *O* wat leuk!
pi_150381455
Aaah 50 shades gisteren gekeken. Man man man wat een slechte film was dat. Hilarisch dat dan weer wel.

Kuukske gefeliciteerd! Bij mij gaf de clearblue 2-3 weken aan.

Ik was februari begonnen bij mijn nieuwe baan en dat zorgde voor voldoende afleiding en ik had me voorgenomen er wat minder mee bezig te zijn en wat minder forum te lezen. Zul je net zien :) .

MaJo superkut! Wanneer begin je met ovulatietesten en temperaturen?
pi_150385155
Edit: oeps! Broekzakberichtje!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 18:16:59 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150390860
Afgelopen maand Daui _O- daardoor weet ik dat mijn ovulatie 2,5 week geleden was. Nog steeds niet ongesteld en nog steeds misselijk/maagzuur dus ik houd nog een beetje hoop :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150391498
Ow Majo wat zenuwslopend!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 18:55:56 #72
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150392009
Het enige jammere aan ovulatietesten is dat je hiermee niet kan zien of je een eisprong hebt gehad, alleen dat je lichaam zich voorbereid op een eisprong. Alleen met temperaturen kan je dit zeker weten. Het zou kunnen dat de poging van je lichaam 'mislukt' is en dat er geen eisprong heeft plaatsgevonden nadat je positief teste met de ovulatietest. Daarom zijn ovulatietesten niet voor iedereen geschikt. Je zou nu op LF 16 moeten zijn als de eisprong heeft plaatsgevonden. Dat is een erg lange LF, maar het kan.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 19:51:25 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150394244
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:55 schreef Mariposas het volgende:
Het enige jammere aan ovulatietesten is dat je hiermee niet kan zien of je een eisprong hebt gehad, alleen dat je lichaam zich voorbereid op een eisprong. Alleen met temperaturen kan je dit zeker weten. Het zou kunnen dat de poging van je lichaam 'mislukt' is en dat er geen eisprong heeft plaatsgevonden nadat je positief teste met de ovulatietest. Daarom zijn ovulatietesten niet voor iedereen geschikt. Je zou nu op LF 16 moeten zijn als de eisprong heeft plaatsgevonden. Dat is een erg lange LF, maar het kan.
of ik heb de ovulatietesten niet goed afgelezen ;) ik heb een paar dagen gehad dat het streepje bijna net zo donker was als de controlestreep/misschien net zo donker en daarna nam het af. Ik vond het niet heel makkelijk af te lezen in ieder geval.

Maar goed, meer dan afwachten kan ik momenteel niet. Als ik na het weekend nog niet ongesteld ben gooi ik er nog een testje tegenaan :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:54:56 #74
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150394426
Maar ik neem aan dat je uitgaat van die donkere strepen? Als je in elk geval maar een verschil tussen ervoor en erna hebt gezien, weet je dat er een piek is geweest.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 22:28:11 #75
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150402066
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef Mariposas het volgende:
Maar ik neem aan dat je uitgaat van die donkere strepen? Als je in elk geval maar een verschil tussen ervoor en erna hebt gezien, weet je dat er een piek is geweest.
ik ga uit van die donkere strepen :Y die waren op woensdag/donderdag het donkerst. Ik heb toen ook 1,5 dag bloedverlies gehad, waarschijnlijk ovulatiebloeding.

En nu word ik echt gek. Toen ik me net uitkleedde stonden de afdrukken van mijn bh echt in mijn borsten :o normaal nooit last van dus lijkt erop dat mijn borstpartij is gegroeid? :? Maandag toch maar weer testen denk ik :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150412230
Iemand een stukje taart? c_/ w/
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  zondag 8 maart 2015 @ 10:06:30 #77
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_150412755
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 09:20 schreef SilverSjoiis het volgende:
Iemand een stukje taart? c_/ w/
Erisereenjarighoerahoera?
pi_150413297
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 10:06 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Erisereenjarighoerahoera?
:Y :D

Die twee streepjes stonden wel op mn verlanglijst, maar ja..
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_150413688
Ondanks geen streepjes, toch gefeliciteerd silver!fijne dag vandaag. Mooie dag om jarig te zijn
pi_150414108
Ja! O+ Voor het tweede jaar achterelkaar echt top weer *O* En Internationale Vrouwendag!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  zondag 8 maart 2015 @ 19:16:46 #81
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_150428014
quote:
17s.gif Op zondag 8 maart 2015 11:39 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ja! O+ Voor het tweede jaar achterelkaar echt top weer *O* En Internationale Vrouwendag!
Feli Silver! Was jij niet ook een jonkie, net als ik?
pi_150428059
Gefeliciteerd Silver! Leuke dag gehad?
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 19:39:26 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150429019
Gefeliciteerd sjois! Een betere verjaardag kun je je qua weer niet wensen O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150429121
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd sjois! Een betere verjaardag kun je je qua weer niet wensen O+
En? Hoe gaat het bij jou? Nog meer klachten? Ik duim hier

Silver gefeliciteerd met je verjaardag *O*
pi_150431519
Gefeliciteerd Silver! *O*
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 20:57:18 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150433747
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:41 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

En? Hoe gaat het bij jou? Nog meer klachten? Ik duim hier

Silver gefeliciteerd met je verjaardag *O*
thanks voor het duimen O+

De klachten zijn nog hetzelfde dus ik ga morgen weer een testje doen. Aan de ene kant heb ik er vertrouwen in als ik naar mijn lichaam luister maar aan de andere kant heb ik er al vaker naast gezeten dus grote kans dat het toch niet zo is. Dus nog even geduld!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150440361
Thank you all! O+
Heb een fijne dag gehad met familie en vrienden. Heerlijk genoten van het weer en de gezelligheid :D

En Kapitein.. ik ben vandaag 25 geworden. Dat klinkt ineens toch best oud! O-)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_150450017
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 20:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

thanks voor het duimen O+

De klachten zijn nog hetzelfde dus ik ga morgen weer een testje doen. Aan de ene kant heb ik er vertrouwen in als ik naar mijn lichaam luister maar aan de andere kant heb ik er al vaker naast gezeten dus grote kans dat het toch niet zo is. Dus nog even geduld!
En??
  maandag 9 maart 2015 @ 07:33:51 #89
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150450171
Spannend MaJo!

Sillie, nog gefeliciteerd! Hopelijk was dit je laatste babyvrije verjaardag! :*
pi_150450865
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 22:12 schreef SilverSjoiis het volgende:
Thank you all! O+
Heb een fijne dag gehad met familie en vrienden. Heerlijk genoten van het weer en de gezelligheid :D

En Kapitein.. ik ben vandaag 25 geworden. Dat klinkt ineens toch best oud! O-)
Toen ik antwoord kreeg had ik je eigenlijk nog moeten feliciteren! :o fijn dat je een leuke dag gehad hebt! :* De streepjes krijg je vast nog als verlaat verjaarscadeau O+
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 09:04:30 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150451122
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 07:08 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En??
Toch niet :'( ik snap er echt niks van gezien alle symptomen maar de test was omowit. Hopelijk word ik nu snel ongesteld en kunnen we door naar de volgende ronde -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150451673
Och Majo! Wat een domper weer!

Is het niet misschien slim om eens naar de HA te gaan en je cyclus te bespreken?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150451963
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 07:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Spannend MaJo!

Sillie, nog gefeliciteerd! Hopelijk was dit je laatste babyvrije verjaardag! :*
Ik was niet jarig hoor ;) . Denk dat je in de war bent met Silver.

He bah Majo, wat zuur!

Aan de andere kant: ik had ook al 2 weken misselijkheid en maagzuur voor de test positief werd..
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 11:06:17 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150453483
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Och Majo! Wat een domper weer!

Is het niet misschien slim om eens naar de HA te gaan en je cyclus te bespreken?
Dat ga ik misschien maar eens doen :Y

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:02 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik was niet jarig hoor ;) . Denk dat je in de war bent met Silver.

He bah Majo, wat zuur!

Aan de andere kant: ik had ook al 2 weken misselijkheid en maagzuur voor de test positief werd..
Ik hou ook nog even hoop ;) Ik heb even herberekend en het zou kunnen dat mijn eisprong precies op de dag was die mijn app aangeeft, dat was vandaag 2 weken geleden en precies toen hebben we ook gebatst :9 Dus wie weet dat het eind van de week weer anders is. Ik voel me namelijk zo zwanger _O- :') En geen bloed is goed :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 9 maart 2015 @ 13:46:39 #95
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150458329
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:02 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik was niet jarig hoor ;) . Denk dat je in de war bent met Silver.
8)7 En ik maar denken dat ik het allemaal nog op een rijtje had... Nouja, in dat geval: Silver, nog gefeliciteerd! En dat van de streepjes geldt natuurlijk ook nog steeds ;)

Hè MaJo, wat gek! Dat lijf van jou neemt je goed bij de neus... Hopelijk snel meer duidelijkheid!
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 14:39:42 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150459762
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

8)7 En ik maar denken dat ik het allemaal nog op een rijtje had... Nouja, in dat geval: Silver, nog gefeliciteerd! En dat van de streepjes geldt natuurlijk ook nog steeds ;)

Hè MaJo, wat gek! Dat lijf van jou neemt je goed bij de neus... Hopelijk snel meer duidelijkheid!
Mooie woordspeling :D Maar dat is wel precies wat mijn lijf doet :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150464820
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 22:12 schreef SilverSjoiis het volgende:
Thank you all! O+
Heb een fijne dag gehad met familie en vrienden. Heerlijk genoten van het weer en de gezelligheid :D

En Kapitein.. ik ben vandaag 25 geworden. Dat klinkt ineens toch best oud! O-)
Nogmaals feli! Mooie leeftijd, mama worden als je een kwart eeuw bent :D
  maandag 9 maart 2015 @ 17:17:21 #98
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150464933
Ghehe ik ben al 10 jaar 25
Vanmiddag eens goed aan de slag met ovu-testen. . (Met een bakje want aan de goede kant piesen blijkt lastig)
Ben benieuwd. . :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_150465157
@Majo Ik herken echt jou verhaal. Ik heb echt een paar testen al gedaan, allemaal negatief. Maar die symptomen.. Ik word er helemaal gek van. Ik heb die symptomen ook echt nog nooit eerder gehad. En die opgezette buik van mij gaat ook niet weg. Ben de laatste tijd zo moe, kan alleen maar aan me bed denken. En ik plas onwijs veel, vooral snachts. Poep trouwens ook 3x op een dag, normaal maar 1x. Gevoelige borsten, had ik ook nooit bij mijn menstruatie, en nu voor het eerst dus eigenlijk. Ik huil ook zoveel om niks, word snel chagerijnig en geprikkeld. Rugpijn wat ik normaal alleen bij mijn menstruatie had, heb ik nu al de hele maand zo ongeveer. Al met al voel ik me echt niet meer mezelf en heb ik zelfs sterk het idee dat ik zwanger ben. Heel bizar. Maar die testen moet ik maar vertrouwen denk ik dan maar. Eens zien hoe de volgende maand gaat...
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 18:12:33 #100
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150466631
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:23 schreef Aardappel22 het volgende:
@Majo Ik herken echt jou verhaal. Ik heb echt een paar testen al gedaan, allemaal negatief. Maar die symptomen.. Ik word er helemaal gek van. Ik heb die symptomen ook echt nog nooit eerder gehad. En die opgezette buik van mij gaat ook niet weg. Ben de laatste tijd zo moe, kan alleen maar aan me bed denken. En ik plas onwijs veel, vooral snachts. Poep trouwens ook 3x op een dag, normaal maar 1x. Gevoelige borsten, had ik ook nooit bij mijn menstruatie, en nu voor het eerst dus eigenlijk. Ik huil ook zoveel om niks, word snel chagerijnig en geprikkeld. Rugpijn wat ik normaal alleen bij mijn menstruatie had, heb ik nu al de hele maand zo ongeveer. Al met al voel ik me echt niet meer mezelf en heb ik zelfs sterk het idee dat ik zwanger ben. Heel bizar. Maar die testen moet ik maar vertrouwen denk ik dan maar. Eens zien hoe de volgende maand gaat...
Wat vreemd he? Dit is exact hoe ik me voel. Ook slaap ik superslecht de laatste dagen en heb ik de hele tijd hele rare dromen en nachtmerries :?

Op welke dag van je cyclus zit je nu? En wanneer is/was je NOD? Die testen lijken me ook leidend maar je kan het altijd nog eens herhalen na een paar dagen natuurlijk :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150466813
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat vreemd he? Dit is exact hoe ik me voel. Ook slaap ik superslecht de laatste dagen en heb ik de hele tijd hele rare dromen en nachtmerries :?

Op welke dag van je cyclus zit je nu? En wanneer is/was je NOD? Die testen lijken me ook leidend maar je kan het altijd nog eens herhalen na een paar dagen natuurlijk :)
haha nou inderdaad! Van die heftige dromen heb ik ook ja. En trouwens ook wel een beetje vergeetachtig.. ging zaterdag spaghetti maken, zat in de winkel nog na te denken of ik alles wel had, maar pas tijdens het koken kwam ik er achter dat ik de tomatensaus was vergeten.. super dom haha. Over ongeveer 12 dagen weer mijn NOD. Wacht nog even denk ik, vorige week nog een test gedaan, denk niet dat het helpt om er nog 1 te kopen :P of misschien is mijn hgc waarde wel heel laag, kan dat?? Want ik plas normaal ook echt super veel op een dag (teveel eigenlijk :$)
  maandag 9 maart 2015 @ 18:22:32 #102
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150466873
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:20 schreef Aardappel22 het volgende:

[..]

haha nou inderdaad! Van die heftige dromen heb ik ook ja. En trouwens ook wel een beetje vergeetachtig.. ging zaterdag spaghetti maken, zat in de winkel nog na te denken of ik alles wel had, maar pas tijdens het koken kwam ik er achter dat ik de tomatensaus was vergeten.. super dom haha. Over ongeveer 12 dagen weer mijn NOD. Wacht nog even denk ik, vorige week nog een test gedaan, denk niet dat het helpt om er nog 1 te kopen :P of misschien is mijn hgc waarde wel heel laag, kan dat?? Want ik plas normaal ook echt super veel op een dag (teveel eigenlijk :$)
Misselijkheid en veel plassen kan ook met je bloedsuikers te maken hebben. Misschien reden om eens bloed te laten prikken?
Kwak
pi_150466991
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Misselijkheid en veel plassen kan ook met je bloedsuikers te maken hebben. Misschien reden om eens bloed te laten prikken?
Was inderdaad al van plan om naar de huisarts te gaan. tijdje terug nog een blaasontsteking gehad, heb het idee dat ik het nu weer heb. Vooral snachts moet ik veel plassen, slaap nooit echt meer nachten door.
pi_150467811
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:20 schreef Aardappel22 het volgende:

[..]

haha nou inderdaad! Van die heftige dromen heb ik ook ja. En trouwens ook wel een beetje vergeetachtig.. ging zaterdag spaghetti maken, zat in de winkel nog na te denken of ik alles wel had, maar pas tijdens het koken kwam ik er achter dat ik de tomatensaus was vergeten.. super dom haha. Over ongeveer 12 dagen weer mijn NOD. Wacht nog even denk ik, vorige week nog een test gedaan, denk niet dat het helpt om er nog 1 te kopen :P of misschien is mijn hgc waarde wel heel laag, kan dat?? Want ik plas normaal ook echt super veel op een dag (teveel eigenlijk :$)
Je hebt pas over 12 je NOD? Dan zou je ongeveer afgelopen weekend je eisprong gehad hebben of heb jij zo'n lange luteale fase? ( periode tussen ei en menstruatie)
S. 2014
J. 2016
pi_150467893
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Je hebt pas over 12 je NOD? Dan zou je ongeveer afgelopen weekend je eisprong gehad hebben of heb jij zo'n lange luteale fase? ( periode tussen ei en menstruatie)
^^ dat.

En als je inderdaad 12 dagen voor NOD zit, dan kan je ook nooit al positief testen nu. Wacht het even af en test opnieuw rond/op je NOD.
pi_150467978
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:57 schreef silliegirl het volgende:

[..]

^^ dat.

En als je inderdaad 12 dagen voor NOD zit, dan kan je ook nooit al positief testen nu. Wacht het even af en test opnieuw rond/op je NOD.
klopt maar ik had het idee dat ik voor mijn vorige NOD zwanger was zegmaar.. die symptomen houden aan..
pi_150468061
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:00 schreef Aardappel22 het volgende:

[..]

klopt maar ik had het idee dat ik voor mijn vorige NOD zwanger was zegmaar.. die symptomen houden aan..
En toen ben je wel gewoon ongesteld geworden?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150468248
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:02 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En toen ben je wel gewoon ongesteld geworden?
Ja maar heel vaag, had eerst 2 dagen bruine afscheiding en toen maar 2 dagen ongesteld (normaal 5 dagen)
pi_150468354
Er bestaan (zeldzame) gevallen van vrouwen die geen HCG afscheiden in hun urine. Als je echt zo twijfelt ga dan naar de huisarts voor een bloedtest.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150468890
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:09 schreef Skoap het volgende:
Er bestaan (zeldzame) gevallen van vrouwen die geen HCG afscheiden in hun urine. Als je echt zo twijfelt ga dan naar de huisarts voor een bloedtest.
Dit is idd de beste optie. Al klinkt het alsof je gewoon ongesteld bent geweest..
S. 2014
J. 2016
pi_150469814
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dit is idd de beste optie. Al klinkt het alsof je gewoon ongesteld bent geweest..
Ik denk dat ik dat maar ga doen :) en het zal idd gewoon een menstruatie zijn, maar toch voelt het anders haha.
pi_150470014
Door heel erg te denken dat je zwanger bent, kan je menstruatie uitgesteld worden. En zelfs met een regelmatige cyclus kan er veel afwijken. De cyclus voor ik zwanger werd, heb ik maar een dag bloed verloren. Normaal 4 dagen.
Mijn gyn zei dat je cyclus in een jaar tijd ongeveer 3 keer flink mocht afwijken, voor er gedacht kan worden dat er iets niet klopt. Geen idee of dat zo is
pi_150470223
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Door heel erg te denken dat je zwanger bent, kan je menstruatie uitgesteld worden. En zelfs met een regelmatige cyclus kan er veel afwijken. De cyclus voor ik zwanger werd, heb ik maar een dag bloed verloren. Normaal 4 dagen.
Mijn gyn zei dat je cyclus in een jaar tijd ongeveer 3 keer flink mocht afwijken, voor er gedacht kan worden dat er iets niet klopt. Geen idee of dat zo is
Ja ik denk omdat ik er veel mee bezig ben dat het daar ook wel mee te maken heeft.. Proberen het gewoon op nieuw ;)
pi_150471564
Ik heb een vraagje over ovulatietesten. Wat is eigenlijk een goede. Er zijn er zoveel met zoveel prijsverschil. Iemand tips voor een goede test?
pi_150473673
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:19 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een vraagje over ovulatietesten. Wat is eigenlijk een goede. Er zijn er zoveel met zoveel prijsverschil. Iemand tips voor een goede test?
Ik gebruikte er geen, maar hier wordt veel gebruik gemaakt van klackstar (schreef je dat zo dames?) testen, te bestellen via ebay.
pi_150473714
Ik denk dat ik er wel aan toe ben om mijn ovulatietesten weg te geven O-)

Ik heb er nog een stuk of 15 liggen, allemaal van de Action. Voor interesse even een DM/PM!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150473790
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik denk dat ik er wel aan toe ben om mijn ovulatietesten weg te geven O-)

Ik heb er nog een stuk of 15 liggen, allemaal van de Action. Voor interesse even een DM/PM!
Ik heb ze ook al niet meer nodig. Dames! De testjes van joycie zijn al magisch op afstand! O+
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 21:24:33 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150475276
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:20 schreef Aardappel22 het volgende:

[..]

haha nou inderdaad! Van die heftige dromen heb ik ook ja. En trouwens ook wel een beetje vergeetachtig.. ging zaterdag spaghetti maken, zat in de winkel nog na te denken of ik alles wel had, maar pas tijdens het koken kwam ik er achter dat ik de tomatensaus was vergeten.. super dom haha. Over ongeveer 12 dagen weer mijn NOD. Wacht nog even denk ik, vorige week nog een test gedaan, denk niet dat het helpt om er nog 1 te kopen :P of misschien is mijn hgc waarde wel heel laag, kan dat?? Want ik plas normaal ook echt super veel op een dag (teveel eigenlijk :$)
ah dacht dat je ook nog niet ongesteld was geworden, dat maakt het wel weer wat anders. Maar als de klachten aanhouden toch maar eens naar de huisarts gaan lijkt me!

Mijn NOD op basis van mijn voorgaande cycli is vandaag dus het zou kunnen dat ik te vroeg heb getest. Maar zal wel weer zo zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150493089
Wat een stilte hier. Jammer MaJo!! :{
Je lichaam houdt je steeds voor de gek.

Hier verder amper meegelezen. Morgen naar t ziekenhuis en dan als het goed is starten met alles. Spannend!
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 14:45:15 #120
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150495805
Het is inderdaad rustig hier! Komt omdat iedereen doorschuift naar Z&G, we hebben weer nieuwe aanwas nodig ;)

Succes in het ziekenhuis fien! Hopelijk wordt er meer bekend. Gaan ze nu ook je menstruatie op gang brengen?

Ik voel me nog steeds hetzelfde. Vanochtend urine door de huisarts na laten kijken, ik dacht misschien heb ik toch een blaasontsteking. Ze konden niet meteen iets vinden in mijn urine maar zetten het op kweek. Het zou ook een schimmelinfectie (ik schreef schimmelweginfectie :')) kunnen zijn. Toen ze vroeg of ik niet ongesteld was en ik antwoordde dat ik juist niet ongesteld ben maar zwangerschapssymptomen heb zonder positieve test zei ze dat het best kan dat ik te weinig hcg aanmaak om opgepikt te kunnen worden door een test. Het blijft dus nog even spannend :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 10 maart 2015 @ 15:26:40 #121
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150496927
Konden ze dat ook niet meteen testen MaJo! :D of dat doen ze met bloed zeker hè?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 15:33:18 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150497146
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:26 schreef Mariposas het volgende:
Konden ze dat ook niet meteen testen MaJo! :D of dat doen ze met bloed zeker hè?
volgens mij gebruiken zij dezelfde dipsticks die ik gebruik :Y ik zit er aan te denken om zo'n extra gevoelige test te kopen, misschien dat die wel wat oppikt? Of gewoon geduldig afwachten?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150497235
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

volgens mij gebruiken zij dezelfde dipsticks die ik gebruik :Y ik zit er aan te denken om zo'n extra gevoelige test te kopen, misschien dat die wel wat oppikt? Of gewoon geduldig afwachten?
Gewoon geduldig afwachten! Als je zwanger bent zou het over een dag of 2-3 wel te voorschijn moeten komen!
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 15:47:15 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150497540
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Gewoon geduldig afwachten! Als je zwanger bent zou het over een dag of 2-3 wel te voorschijn moeten komen!
dat is ook weer zo :Y ik ga vrijdag opnieuw testen denk ik :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150498753
Poeh, spannend Majo ik ben benieuwd.
Ja dan krijg ik als het goed is medicijnen mee om m'n menstruatie op te wekken en dan kort daarop starten met de clomid.
pi_150499751
en Majo gebruik anders die kruidvat testen, 2 voor 5 euro. Die zijn echt super gevoelig.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 19:00:26 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150504031
Spannend fien! Wat doet clomid precies? Ik ben niet zo bekend met de MMM :@

Ik heb nu twee testen gekocht bij de Etos, de kruidvat zat niet in de buurt. Later liep ik erlangs, helemaal niet aan gedacht dat verderop wel een kruidvat zat :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:17:30 #128
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150504667
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:47 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat is ook weer zo :Y ik ga vrijdag opnieuw testen denk ik :)
Spannend Majo!

Hier beginnen we zo actief aan ronde 2 O-)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150504731
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:17 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Spannend Majo!

Hier beginnen we zo actief aan ronde 2 O-)
Als in, het berevelletje en tijgerslipje ligt al klaar? :P
pi_150506776
Heel spannend Majo! Ben heel benieuwd!

En veel plezier Zoë! :D

Bij mij geen nieuws. Net snipverkouden geweest maar dat is gelukkig weer voorbij. Zondag gaan we lekker een paar dagen weg. Lekker uitwaaien aan zee, tijd voor elkaar O+ enzovoorts... >:)

Het is hier idd een beetje rustig de laatste tijd. Tijd voor nieuwe aanwas!
pi_150507191
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:06 schreef Mazou het volgende:
Heel spannend Majo! Ben heel benieuwd!

En veel plezier Zoë! :D

Bij mij geen nieuws. Net snipverkouden geweest maar dat is gelukkig weer voorbij. Zondag gaan we lekker een paar dagen weg. Lekker uitwaaien aan zee, tijd voor elkaar O+ enzovoorts... >:)

Het is hier idd een beetje rustig de laatste tijd. Tijd voor nieuwe aanwas!
Weekend weg deed hier ook veel goeds! Veel plezier vast!

En spannend nog even Majo!
pi_150509736
Klinkt heel erg spannend Majo :)

Hopelijk doet de clomid zijn werk fien!


Hier ook weinig te melden. Weer twijfel of ik eisprong achter de rug heb. Als mijn voorraadje ovulatietesten op is, stop ik er maar mee denk ik. Ik krijg toch geen duidelijkheid :{
pi_150511676
Ik heb ALWEER (rond afgelopen zaterdag) mijn strepen gemist :( we gaan toch niet verdorie geen roet in het eten gooien he :P
Wel zondag en maandag rare (ongesteldheid gevoel) buikpijn gehad... zou het dan vrijdag raak zijn geweest
:o :o :o :o :o


Nee dat denk ik niet... ik ben te fantasie-loos om zo te denken ;( lijkt me heerlijk elke maand weer zenuwachtig te zijn... ik ben ingekakt -O-
  woensdag 11 maart 2015 @ 07:01:10 #134
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150520123
Deadly, hoe bedoel je 'gemist'? Geen streepjes gezien, of geen actie? Hoe lang zijn jullie eigenlijk al bezig (je staat niet in de op en ik haal iedereen altijd door elkaar :@)
Geef vooral niet op! Misschien wel prettig dat de druk nu iets minder is?

Succes vandaag, Fien!
pi_150520353
Ik heb getest (eens per dag, druk geweest met werk ) maar geen strepen gezien. Volgens de planning had het rond zaterdag moeten zijn maar niks gezien. Dus gemist of echt geen eisprong gehad.

Ik zou eigenlijk wel in de op moeten ja :P bezig sinds kerst 2013
pi_150520373
Huh :o ben ik de enige van 2013 nog???
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:00:06 #137
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150520446
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 07:50 schreef deadly_kiss het volgende:
Huh :o ben ik de enige van 2013 nog???
Dat denk ik wel! Of zijn er nog anderen die niet in de op staan?
Dat is al best lang dan. Ik kan me voorstellen dat je dan "fantasie-loos" bent geworden. Maar je meet je temperatuur niet, als ik het zo lees?
Ben je al eens naar de huisarts geweest? Heb je verder wel een regelmatige cyclus enzo?
heel kruisverhoor op de vroege ochtend... Sorry ;)
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 08:29:11 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150520769
Ik was weer eens ongeduldig dus toch getest, weer negatief -O- denk dat het wachten op mijn menstruatie wordt :{
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 11 maart 2015 @ 10:14:49 #139
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150522675
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:29 schreef MaJo het volgende:
Ik was weer eens ongeduldig dus toch getest, weer negatief -O- denk dat het wachten op mijn menstruatie wordt :{
Meh :{
Ik dacht vorige maand ook van alles te voelen en ik werd er helemaal gek van. Ik had mezelf al half een zwangerschap aangepraat en dan valt zo'n negatieve test toch heel erg tegen.
Deze cyclus ga ik echt proberen om me nergens op te focussen qua "vage symptomen" en maar te zien of en wanneer ik ongesteld word. Een geluk dat ik heb, is dat ik over 2 weken een week op zakenreis mag. Dat helpt wel om de aandacht af te leiden wanneer ik op het wachtbankje zit zeg maar :P Het weekend dat ik thuis kom, is dan mijn NOD.

Ik hoop voor jou dat je toch alsnog snel positief mag testen! En anders dat je in ieder geval snel ongesteld wordt, dan kun je in ieder geval door...

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:18 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Als in, het berevelletje en tijgerslipje ligt al klaar? :P
Jup, ze hebben hun werk goed gedaan :7
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 16:37:12 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150534129
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:14 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Meh :{
Ik dacht vorige maand ook van alles te voelen en ik werd er helemaal gek van. Ik had mezelf al half een zwangerschap aangepraat en dan valt zo'n negatieve test toch heel erg tegen.
Deze cyclus ga ik echt proberen om me nergens op te focussen qua "vage symptomen" en maar te zien of en wanneer ik ongesteld word. Een geluk dat ik heb, is dat ik over 2 weken een week op zakenreis mag. Dat helpt wel om de aandacht af te leiden wanneer ik op het wachtbankje zit zeg maar :P Het weekend dat ik thuis kom, is dan mijn NOD.

Ik hoop voor jou dat je toch alsnog snel positief mag testen! En anders dat je in ieder geval snel ongesteld wordt, dan kun je in ieder geval door...

[..]

Jup, ze hebben hun werk goed gedaan :7
Stom is dat he? Nou moet ik zeggen dat ik vandaag de huisarts heb gesproken vanwege de urine en dat ze de klachten ook wel vreemd vond en veel lijken op zwangerschap. Mijn urine is ook lekker vaag, zit tegen een ontsteking aan maar ook weer niet 100% dus het gaat weer verder op kweek. Ik ga proberen er niet meer te veel aan te denken en ga maar uit van ongesteld worden, dan kan het alleen maar meevallen ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 16:53:19 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150534725
En ondertussen voelt het alsof mijn borsten uit mijn BH knappen :') Dat is dus lastig te negeren :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 11 maart 2015 @ 17:23:22 #142
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150535647
Nou MaJo, als ik dat zo hoor vind ik dat er gewoon iets mis is met je testen :+
pi_150535883
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:53 schreef MaJo het volgende:
En ondertussen voelt het alsof mijn borsten uit mijn BH knappen :') Dat is dus lastig te negeren :@
Laat anders bloed prikken voor hcg controle?
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 18:07:23 #144
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150536759
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:35 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Laat anders bloed prikken voor hcg controle?
ik wacht het nog even af maar als het zo blijft ga ik dat volgende week wel doen :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150546403
Poeh wat spannend MaJo!

Hier vandaag medicatie meegekregen. Eerst een 10 daagse kuur om m'n menstruatie op te wekken en dan clomid zodat ik een eisprong krijg. Dan gaat er hier hopelijk ook wat gebeuren. (8> Z'n zaad was goed, en daar was hij uiteraard heel trots op. Hij heeft er helemaal zin in en is er geloof ik nog meer mee bezig als ik. Hij staat er super positief in. Ik merk dat dat mij wel goed doet al die positieve energie.
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:24:39 #146
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150547469
Klinkt op zich goed, Fien! Fijn dat hij er zo positief in staat en je daarin mee kan nemen. Hopelijk mag }) snel komen. Hoe lang zou dat duren? Pas na 10 dagen of al eerder?
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 22:27:28 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150547638
Straalt wat positieve energie naar Fien toe! *O* :* Wel fijn dat er nu actie ondernomen wordt. Ik zit wel te zeuren over hoe onzeker het is maar het lijkt me helemaal vervelend als er totaal geen menstruatie is :@ Ik ga voor je duimen in ieder geval ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 23:15:42 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150550690
Heb je ook wat afleiding nodig tijdens het wachten op dat tweede streepje?! Meld je dan aan voor Round Robin ;) Hoe meer zielen hoe meer vreugd enzo *O* Check OUD / Round Robin 2015 voor meer info :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150553242
Fien succes, eindelijk kan je echt van start!
pi_150555388
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Klinkt op zich goed, Fien! Fijn dat hij er zo positief in staat en je daarin mee kan nemen. Hopelijk mag }) snel komen. Hoe lang zou dat duren? Pas na 10 dagen of al eerder?
Eerst 10 dagen die kuur slikken, en dan net als dat als je aan de pil zit en je neemt je laatste dat je moet wachten op je onttrekkingsbloeding. Dat duurde bij mij altijd wel 5 of 6 dagen. Dus ik hoop over een dag of 16 een menstruatie te hebben.
pi_150556129
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:00 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Dat denk ik wel! Of zijn er nog anderen die niet in de op staan?
Dat is al best lang dan. Ik kan me voorstellen dat je dan "fantasie-loos" bent geworden. Maar je meet je temperatuur niet, als ik het zo lees?
Ben je al eens naar de huisarts geweest? Heb je verder wel een regelmatige cyclus enzo?
heel kruisverhoor op de vroege ochtend... Sorry ;)
Temperaturen is niet te doen voor mij omdat ik zeer wisselend werk heb en ook niet naar het toilet kan als ik dat wil :p daarom gebruikt ik alleen test strips.
Ik ben in januari dit jaar naar de huisarts geweest wegens plots enorm veel bloedverlies tijdens menstruatie en daarna ook bij de gyn geweest voor een echo. Dat ik nog niet zwanger ben ligt aan mijn overgewicht en dat bloed, heeft nou eenmaal de een erger als de ander..volgens de gyn :+
Eind mei raken wij beide ons werk kwijt en zitten we in de shit, dus ik ga er vanuit dat het dan raak zal zijn als we allebei zonder werk thuiszitten... aangezien tegenwoordig bij ons niks meer normaal gaat :')
pi_150556811
*Straalt positieve energie naar Deadly* :* Ik zal wel dubbel zenuwachtig zijn voor ons allebei elke ronde! :) Super heftig ook dat jullie beide jullie werk kwijt raken.. Zal je idd altijd zien :')

Ja, het is super rustig hier! Ik heb de afgelopen rondes een beetje gemist, maar we zijn weer back on track! Mijn app zegt dat ik morgen mijn ei kan verwachten, dus ik heb een wilde nacht gepland ;). Ik ben alleen bang dat we mijn ei al gemist hebben, aangezien ik van de week typische 'eisprong krampjes' had. -O-

MaJo, wat stom dat je weer negatief hebt getest.. Toch even afwachten dus, want alle symptomen lijken er wel op dat je hartstikke zwanger bent! :X
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 13:36:35 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150563225
Zul je inderdaad net zien deadly :D

Kapitein! Ik dacht nog aan je van de week *O* hopelijk heb je je ei niet gemist!

Vannacht menstruatieachtige krampen dus dacht dat het zover was maar nee. Ik ga zo nog eens een ovulatietest doen om te kijken of ik niet gewoon ovuleer, vorige (lange) ronde had ik ook van die zwangerschapsklachten en toen was dus mijn eisprong. Maar zo erg als nu heb ik nog geen klachten gehad :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:59:31 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150563891
Hier is het niet zo intressant.

Ik ben midden in mn pies streepjes voor een ovulatie experiment..
Voorlopig nog niks.. maar vandaag zou volgens de app mn ei er moeten zijn. (Ik hoop alleen dat het iets later komt want het leger heeft zich nog niet opgesteld. . Ze staan in de file ofzo.. _O_ )

Ach jah..

Fien spannend ! MaJo ook.. en deadly. . Succes..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 12 maart 2015 @ 14:15:38 #155
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150564341
Hier gaan we proberen 2 weken om de dag te klussen. Langer dan dat gaat sowieso niet lukken, want daarna ben ik een week weg :P Als ik weer thuis ben, zou mijn NOD moeten zijn, heb tot nu toe cycli van 27 - 24 - 26 dagen gehad, dus ben benieuwd!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 12 maart 2015 @ 14:18:11 #156
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150564413
Spannend Majo! Zou wel tof zijn als je stiekem toch zwanger bent O+

KC, ik hoop dat je je ei toch nog niet gemist hebt...

Deadly, wat ruk dat jullie allebei je baan kwijtraken -O-
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 14:32:12 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150564866
Nou ovulatietest gedaan, spierwit. Dat betekent dus dat mijn eisprong wel degelijk 3 weken geleden was. Maar nog steeds geen positieve zwangerschapstest (laatste was gisteren) en geen menstruatie. Wat zou nog meer een optie kunnen zijn, een cyste bijvoorbeeld?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150565109
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:32 schreef MaJo het volgende:
Nou ovulatietest gedaan, spierwit. Dat betekent dus dat mijn eisprong wel degelijk 3 weken geleden was. Maar nog steeds geen positieve zwangerschapstest (laatste was
gisteren) en geen menstruatie. Wat zou nog meer een optie kunnen zijn, een cyste bijvoorbeeld?
Ik heb n cyste om mn eierstok gehad maar dat zorgde niet voor uitgestelde menstruatie, eerder een pijnlijkere ovulatie...

Ik zou eens even bloed laten prikke bij de huisarts... dan weet je iig of je zwanger bent of niet.
S. 2014
J. 2016
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 14:42:53 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150565205
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik heb n cyste om mn eierstok gehad maar dat zorgde niet voor uitgestelde menstruatie, eerder een pijnlijkere ovulatie...

Ik zou eens even bloed laten prikke bij de huisarts... dan weet je iig of je zwanger bent of niet.
Ik wil het nog even over het weekend heentillen, ben nu 3 dagen over tijd (waarschijnlijk). Als ik dan zondag nog negatief test bel ik maandag de huisarts om bloed te laten prikken :Y Het kan ook dat je pas laat positief test toch?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150565265
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik wil het nog even over het weekend heentillen, ben nu 3 dagen over tijd (waarschijnlijk). Als ik dan zondag nog negatief test bel ik maandag de huisarts om bloed te laten prikken :Y Het kan ook dat je pas laat positief test toch?
:Y dat kan heen goed idd.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 12 maart 2015 @ 15:11:45 #161
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150566027
Majo.. Hoelang duurden je vorige cycli?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_150566171
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik wil het nog even over het weekend heentillen, ben nu 3 dagen over tijd (waarschijnlijk). Als ik dan zondag nog negatief test bel ik maandag de huisarts om bloed te laten prikken :Y Het kan ook dat je pas laat positief test toch?
Mja je kan het inderdaad nog even afwachten. Ik heb ook een cyste gehad, en daardoor ook een pijnlijke ovulatie, en pijn in het algemeen.. Maar is jouw cyclus heel regelmatig?
pi_150566193
Wel apart dat die klachten veroorzaakt zouden worden door hcg maar niet zichtbaar zijn. Zou je toch wel verwachten dan. Op hoop van zege maar majo!
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 15:19:11 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150566299
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:11 schreef Barreltje het volgende:
Majo.. Hoelang duurden je vorige cycli?
Heel wisselend: 25-40-39-60 dus daar is geen peil op te trekken. Het enige wat nu anders is is dat ik ovulatiestesten heb gebruikt en dus weet dat ik 3 weken geleden een eisprong heb gehad :)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:16 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Mja je kan het inderdaad nog even afwachten. Ik heb ook een cyste gehad, en daardoor ook een pijnlijke ovulatie, en pijn in het algemeen.. Maar is jouw cyclus heel regelmatig?
Hmmm pijn valt wel mee, beetje raar gevoel in mijn onderbuik en daarom veel plassen (daarvoor ook urine naar de dokter gebracht). Maar nee, mijn cycli zijn vrij wisselend met een gemiddelde van ongeveer 40 dagen. Ik zit vandaag op dag 44.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Wel apart dat die klachten veroorzaakt zouden worden door hcg maar niet zichtbaar zijn. Zou je toch wel verwachten dan. Op hoop van zege maar majo!
Dat vind ik ook raar, als je zoveel klachten hebt zou je toch juist hcg aan moeten maken? Daarom durf ik er ook niet in te geloven maar de rest van de klachten kloppen wel bij het plaatje...
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150566351
Aan de andere kant heb ik knal testen (veel hcg) en amper klachten, terwijl ik ondertussen een omo witte test zou verwachten :')
pi_150566937
Ik had ook al klachten 2 weken voordat mijn test positief was Majo; alleen dat was bij mij dan ook 2 weken na eisprong (volgens de app), dus dat klopt dan meer.

Als je eisprong 3 weken geleden was zou je nu denk ik wel al een positieve test moeten hebben....
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 15:58:41 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150567717
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Aan de andere kant heb ik knal testen (veel hcg) en amper klachten, terwijl ik ondertussen een omo witte test zou verwachten :')
Dat is ook best wel bizar inderdaad!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:36 schreef silliegirl het volgende:
Ik had ook al klachten 2 weken voordat mijn test positief was Majo; alleen dat was bij mij dan ook 2 weken na eisprong (volgens de app), dus dat klopt dan meer.

Als je eisprong 3 weken geleden was zou je nu denk ik wel al een positieve test moeten hebben....
Dat denk ik eigenlijk ook, tenzij ik dus weinig hcg aanmaak ;) Ik kijk het daarom nog even aan en zal na het weekend naar de huisarts gaan als er dan nog niks veranderd is.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150568242
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is ook best wel bizar inderdaad!

[..]

Dat denk ik eigenlijk ook, tenzij ik dus weinig hcg aanmaak ;) Ik kijk het daarom nog even aan en zal na het weekend naar de huisarts gaan als er dan nog niks veranderd is.
Als ik jou was zou ik vanaf je volgende menstruatie (tenzij je zwanger bent natuurlijk!) beginnen met temperaturen.. Dat lijkt me toch iets handiger om inzicht te krijgen in je cyclus dan ovulatie testen, en zeker als je bang bent dat je te weinig hcg/hormonen aanmaakt :)
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 16:18:51 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150568292
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:16 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik vanaf je volgende menstruatie (tenzij je zwanger bent natuurlijk!) beginnen met temperaturen.. Dat lijkt me toch iets handiger om inzicht te krijgen in je cyclus dan ovulatie testen, en zeker als je bang bent dat je te weinig hcg/hormonen aanmaakt :)
Dat kan ik zeker gaan proberen! Ben wel benieuwd, heb altijd al een verhoogde temperatuur vond rond de 37,5, wat zal dat dan met de eisprong worden? :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150568373
@ majo: het is hier al eerder gezegd, maar voor de zekerheid nog maar een keer: een positieve ovulatietest betekent niet dat je ook per se een eisprong hebt gehad, alleen dat je een lh-piek hebt gehad. Meestal volgt daarop een eisprong, maar deze kan ook mislukken.. Ik ben een keer, na een positieve ovulatietest, 60 dagen niet ongesteld geworden. (Cyclus van 84 dagen!) Op dag 70 weer ovuklachten, daarna wel netjes ongesteld. Dus gewoonekker blijven testen. Ik dacht ook dat ik zwanger was, maar dat scenario wordt naarmate de dagen verstrijken ook steeds onwaarschijnlijker. Wat het geweest is weet ik niet, maar het kwam ook vanzelf weer goed. Zou lekker blijven testen met je ovustokjes, en er natuurlijk ook af en toe een zwangerschapstestje er tegenaan gooien voor de zekerheid. En wie weet, ben jij wel zo iemand die pas heel heel laat positief test. Ik hoop het echt!
pi_150568378
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat kan ik zeker gaan proberen! Ben wel benieuwd, heb altijd al een verhoogde temperatuur vond rond de 37,5, wat zal dat dan met de eisprong worden? :D
Ik heb geen idee, ik ben geen temperatuurder (haha, mooie woordgrap _O- ), maar volgens mij scheelt het nog geen halve graad..

Het is sowieso handig om opgegeven moment te beginnen met temperaturen, mocht er een doorverwijzing plaatsvinden naar de gynaecoloog heb je meteen al je zaken op orde :). Zo beredeneer ik het althans, ik begin volgende maand ook met temperaturen :Y
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 16:26:17 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150568473
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:22 schreef Sara82 het volgende:
@ majo: het is hier al eerder gezegd, maar voor de zekerheid nog maar een keer: een positieve ovulatietest betekent niet dat je ook per se een eisprong hebt gehad, alleen dat je een lh-piek hebt gehad. Meestal volgt daarop een eisprong, maar deze kan ook mislukken.. Ik ben een keer, na een positieve ovulatietest, 60 dagen niet ongesteld geworden. (Cyclus van 84 dagen!) Op dag 70 weer ovuklachten, daarna wel netjes ongesteld. Dus gewoonekker blijven testen. Ik dacht ook dat ik zwanger was, maar dat scenario wordt naarmate de dagen verstrijken ook steeds onwaarschijnlijker. Wat het geweest is weet ik niet, maar het kwam ook vanzelf weer goed. Zou lekker blijven testen met je ovustokjes, en er natuurlijk ook af en toe een zwangerschapstestje er tegenaan gooien voor de zekerheid. En wie weet, ben jij wel zo iemand die pas heel heel laat positief test. Ik hoop het echt!
Dat wist ik eigenlijk niet nee :@ Nu je het zegt heb ik het wel eens eerder gelezen. Dan blijf ik gewoon de ovulatietesten doen met af en toe een zwangerschapstest :Y En temperaturen vanaf de volgende ronde zodat dat ei me niet meer kan ontkomen >:)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 16:26:35 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150568478
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:22 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ik ben geen temperatuurder (haha, mooie woordgrap _O- ), maar volgens mij scheelt het nog geen halve graad..

Het is sowieso handig om opgegeven moment te beginnen met temperaturen, mocht er een doorverwijzing plaatsvinden naar de gynaecoloog heb je meteen al je zaken op orde :). Zo beredeneer ik het althans, ik begin volgende maand ook met temperaturen :Y
Ik zag dat het 0,2 graden scheelt, dat valt dus nog wel mee :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150568515
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zag dat het 0,2 graden scheelt, dat valt dus nog wel mee :D
En een bedje van zaad... Nou, dan moet het toch wel goedkomen? :D
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 16:29:53 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150568562
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:28 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

En een bedje van zaad... Nou, dan moet het toch wel goedkomen? :D
Ik ga volgende maand vriend wel wat meer activeren ja :9 Deze maand was het wat weinig in verband met mijn neus maar volgende maand ontkomt ie er niet aan >:)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150569361
*ontlurkt*

Majo: ben je al een keer ongesteld geweest na de operatie en narcose? Want ik kan me ook voorstellen dat dat de boel verstoort en je hebt sowieso nog een erg onregelmatige cyclus waar je niet vanuit kunt gaan. Je hebt wel vaker een korte bloeding tussendoor gehad, of andere dingen die je steeds op het verkeerde been zetten.

Ik weet uit eigen ervaring hoe je lichaam je steeds verkeerde signalen kan geven en hoe gek je jezelf daarmee kunt maken.
Probeer het los te laten en jouw lichaam een jaar te geven om te ontpillen en een regelmatige cyclus te krijgen. Als je je er eerder zorgen om maakt, vraag dan een verwijzing naar de gyn.
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 17:18:07 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150569742
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:03 schreef Arja het volgende:
*ontlurkt*

Majo: ben je al een keer ongesteld geweest na de operatie en narcose? Want ik kan me ook voorstellen dat dat de boel verstoort en je hebt sowieso nog een erg onregelmatige cyclus waar je niet vanuit kunt gaan. Je hebt wel vaker een korte bloeding tussendoor gehad, of andere dingen die je steeds op het verkeerde been zetten.

Ik weet uit eigen ervaring hoe je lichaam je steeds verkeerde signalen kan geven en hoe gek je jezelf daarmee kunt maken.
Probeer het los te laten en jouw lichaam een jaar te geven om te ontpillen en een regelmatige cyclus te krijgen. Als je je er eerder zorgen om maakt, vraag dan een verwijzing naar de gyn.
bedankt voor je reactie! Nee ik ben nog niet ongesteld geweest sinds de operatie, wel een dagje bloedverlies gehad 3 weken geleden. Ik dacht toen aan een ovulatiebloeding omdat ik toen ook op die ovulatietesten een streepje had.

Het is wel duidelijk ja dat ik mijn lichaam nog niet kan vertrouwen :D word er ook wel moe van hoor die eeuwige limbo -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150574903
Het is ook irritant hoor Majo...

Ik was uiteindelijk 29 dagen overtijd en toen pas testte ik positief..
Maar ik had uiteindelijk een hele lange cyclus gehad (of misschien zelfs wel 2 zonder een bloeding tussendoor).. Want ik was nog geen 6 weken toen ik bij de gyn kwam.

Ofwel je weet het niet, het kan alle kanten op gaan..
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:10:32 #179
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150578589
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:18 schreef MaJo het volgende:
Het is wel duidelijk ja dat ik mijn lichaam nog niet kan vertrouwen :D word er ook wel moe van hoor die eeuwige limbo -O-
+1! En wat ik misschien nog wel het ergste vind: het gevoel om de dag sex te moeten hebben, omdat "het zo maar het juiste moment kan zijn" en ik die ovulatietesten niet vertrouw.. Wat een libidokiller is dat zeg -O-
pi_150579718
Ik snap jullie heel goed dames. Ik heb ook maanden zo gezeten. Echt mijn cyclussen leken nergens op. Was geen pijl op te trekken.

Maar probeer (ja ik geloof er echt een beetje in) het los te laten. Zeker wanneer je het gevoel krijgt van seks "moeten" hebben, en eigenlijk geen zin hebben.
Probeer eens een ronde te ontspannen, tijd voor elkaar te hebben. Seks wanneer je zin hebt.

Ik ben ik een ronde van bijna 90 dagen zwanger geraakt. Terwijl we er eigenlijk niet zo mee bezig waren. Drukte op het werk, sterfgeval van dichtbij. Misschien net 2 keer seks gehad. En ja hoor, eisprong en ja hoor 2 weken later testte ik positief.

En wanneer je je cyclus niet vertrouwt, je je er niet goed bij voelt. Ga naar je huisarts. Leg je verhaal voor. Misschien kan hij/zij iets betekenen. Misschien voelt het alleen al fijn dat de HA weet dat jullie bezig zijn, en dat er evt later sneller een verwijzing wordt gegeven. Mocht dat nodig zijn.

Verder misschien een tip voor de dames met lange cyclussen.. Teunisbloemolie. Schijnt een positief effect te kunnen hebben op je cyclus (bijv. verkorten). Wel stoppen na de ovulatie. Dus of testen bij gebruiken of tempen!
(Beste dus beginnen wanneer je menstruatie begint..)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:31:44 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150579849
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat kan ik zeker gaan proberen! Ben wel benieuwd, heb altijd al een verhoogde temperatuur vond rond de 37,5, wat zal dat dan met de eisprong worden? :D
Als je net wakker bent is ie waarschijnlijk wel ietsje lager ;) Maar je temperatuur stijgt na eisprong gemiddeld een halve graad (ik had bv altijd 36,3/4 en na de eisprong 36,8/9). Dat blijft zo tot je hormoonlevels weer dalen, óf langer als je zwanger bent :)

Oh en het is inderdaad heel verleidelijk om alles in kaart te brengen, maar daardoor wordt het allemaal wel een stuk minder leuk. Als je zo onregelmatig blijft, leg het gewoon even voor aan je huisarts als je m maandag belt.

:*
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 21:55:15 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150581260
Bedankt meiden, ik heb echt zoveel aan jullie! Denk dat ik het maar moet proberen los te laten en te accepteren dat mijn lichaam raar is :D En zolang ik symptomen heb gewoon wekelijks te testen. En dan volgende cyclus naast de ovulatietesten ook te tempen inderdaad :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:31 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Als je net wakker bent is ie waarschijnlijk wel ietsje lager ;) Maar je temperatuur stijgt na eisprong gemiddeld een halve graad (ik had bv altijd 36,3/4 en na de eisprong 36,8/9). Dat blijft zo tot je hormoonlevels weer dalen, óf langer als je zwanger bent :)

Oh en het is inderdaad heel verleidelijk om alles in kaart te brengen, maar daardoor wordt het allemaal wel een stuk minder leuk. Als je zo onregelmatig blijft, leg het gewoon even voor aan je huisarts als je m maandag belt.

:*
Dat laatste ben ik wel bang voor, dat het dan minder spontaan wordt. Aan de andere kant zijn vriend en ik nog niet zo dat het echt "moet", af en toe wat te weinig zelfs :D Daardoor mis ik ook wel eens eisprongen denk ik. En de wisselende cycli helpen daar ook niet bij :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:58:37 #183
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150581416
Nouja, dan kun je inderdaad ook proberen om alle testen achterwege te laten, en proberen te vertrouwen op je lijf. Je bent misschien nog wel aan het ontpillen....

En opzich kun je een eisprong toch ook vaak wel aan voelen komen. Tenminste, als je je slijmverlies in de gaten houdt. Of je libido :P
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 22:01:17 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150581548
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, dan kun je inderdaad ook proberen om alle testen achterwege te laten, en proberen te vertrouwen op je lijf. Je bent misschien nog wel aan het ontpillen....

En opzich kun je een eisprong toch ook vaak wel aan voelen komen. Tenminste, als je je slijmverlies in de gaten houdt. Of je libido :P
Alleen dat vertrouwen in mijn lijf heb ik niet echt meer _O-

Edit: is Round Robin niet iets voor jou? O-)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:03:39 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150581686
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Alleen dat vertrouwen in mijn lijf heb ik niet echt meer _O-

Edit: is Round Robin niet iets voor jou? O-)
Nee :P ik krijg al crea-stress als ik eraan denk!! :')
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 22:04:47 #186
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150581749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:03 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nee :P ik krijg al crea-stress als ik eraan denk!! :')
Maar jij bent super crea :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:13:49 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150582301
Neehoor :D ik kan haken, da's heel iets anders!

Maarre, offtopic! Testen zondag jij, en als die nog negatief is dan maandag de huisarts bellen!
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 22:15:04 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150582374
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Neehoor :D ik kan haken, da's heel iets anders!

Maarre, offtopic! Testen zondag jij, en als die nog negatief is dan maandag de huisarts bellen!
:D Ja baas :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150583512
Succes majo. Het is ook heel moeilijk om geduldig te blijven en te geloven dat het goed gaat komen als je iets zo ontzettend graag wilt.

En jouw lichaam is helemaal niet raar. Het is niet raar dat je nog geen regelmatige cyclus hebt sinds het stoppen met de pil. Ook al zijn er hier een paar mensen die binnen 1-2 maand zwanger waren, dat is niet de norm. Dat is gewoon veel geluk hebben en een goede timing etc.
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 23:03:51 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150584079
Even als sidenote dat ik de nuvaring gebruikte en niet de pil ;) Maar het klopt inderdaad dat zo snel zwanger worden eerder uitzondering dan regel is. Ik ging er ook altijd wel vanuit dat het langer zou duren bij mij maar vooral die wisselende cycli maken me erg onzeker.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150590765
:W Ik kom nog even de beloofde update doen. Na het weekend werden mijn symptomen al steeds minder, ik kreeg al een beetje bloedverlies. Voor mijn eigen mentale rust heb ik er toch nog een test tegen aan gegooid, die bleef netjes spierwit. En daarna heeft mijn baarmoeder de sluizen open gegooid. ;) Dus ik ben heel duidelijk niet zwanger.

Ik zal me verder ook weer terugtrekken uit dit topic, maar wil nog even iedereen die juist wel heel erg hoopt op dat tweede streepje ontzettend veel succes wensen! Ik hoop dat het jullie binnenkort gegund is. :*
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 11:03:27 #192
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150592512
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef Pocahontas- het volgende:
:W Ik kom nog even de beloofde update doen. Na het weekend werden mijn symptomen al steeds minder, ik kreeg al een beetje bloedverlies. Voor mijn eigen mentale rust heb ik er toch nog een test tegen aan gegooid, die bleef netjes spierwit. En daarna heeft mijn baarmoeder de sluizen open gegooid. ;) Dus ik ben heel duidelijk niet zwanger.

Ik zal me verder ook weer terugtrekken uit dit topic, maar wil nog even iedereen die juist wel heel erg hoopt op dat tweede streepje ontzettend veel succes wensen! Ik hoop dat het jullie binnenkort gegund is. :*
Bedankt voor de update! Zat nog aan je te denken. Gelukkig voor jou dat het vals alarm was :* En bedankt voor de succeswensen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150597716
Dankjewel Pocahontas!
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 15:29:13 #194
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150600920
Ik heb nu gewoon besloten dat ik niet zwanger ben tenzij het tegendeel bewezen wordt, anders zit ik mezelf alleen maar op te vreten :') Vanochtend weer negatief getest namelijk dus het zal gewoon wel niet zo zijn :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150601546
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:29 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nu gewoon besloten dat ik niet zwanger ben tenzij het tegendeel bewezen wordt, anders zit ik mezelf alleen maar op te vreten :') Vanochtend weer negatief getest namelijk dus het zal gewoon wel niet zo zijn :)
Hoe vaak ga je nu testen? Een keer per week? Het lijkt me inderdaad heel vermoeiend om elke ronde te denken dat je zwanger bent als je overtijd bent. Maar je hebt de klachten en symptomen, je wilt graag zwanger raken, dus ik snap heel goed dat je er zo mee bezig bent.

Moeten we elkaar maar afleiden en niet tussendoor de H&M site doorspitten naar berenpakjes en kleine sokjes.. (ik haat het om me te vervelen op werk :') )
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 15:52:53 #196
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150601655
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:49 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je nu testen? Een keer per week? Het lijkt me inderdaad heel vermoeiend om elke ronde te denken dat je zwanger bent als je overtijd bent. Maar je hebt de klachten en symptomen, je wilt graag zwanger raken, dus ik snap heel goed dat je er zo mee bezig bent.

Moeten we elkaar maar afleiden en niet tussendoor de H&M site doorspitten naar berenpakjes en kleine sokjes.. (ik haat het om me te vervelen op werk :') )
Ik denk dat ik inderdaad 1x per week ga testen, net als vorige ronde :Y Het is inderdaad lastig om uit je hoofd te zetten ja :@

Spulletjes bekijken doe ik nog niet (ben bang dat ik het dan jinx), maar dat is dan ook het enige wat ik nog niet doe. Voor de rest lees ik me wel suf :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150601821
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk dat ik inderdaad 1x per week ga testen, net als vorige ronde :Y Het is inderdaad lastig om uit je hoofd te zetten ja :@

Spulletjes bekijken doe ik nog niet (ben bang dat ik het dan jinx), maar dat is dan ook het enige wat ik nog niet doe. Voor de rest lees ik me wel suf :')
Haha, nee dat heb ik ook hoor. Ik bestel niks, want dan ben ik bang dat ik het jinx.. Maar gisteren toch stiekem even tussen de babykleertjes bij de Hema staan neuzen :@. En met mijn vriend gefantaseerd hoe ze eruit zullen gaan zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 16:04:59 #198
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150602054
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Haha, nee dat heb ik ook hoor. Ik bestel niks, want dan ben ik bang dat ik het jinx.. Maar gisteren toch stiekem even tussen de babykleertjes bij de Hema staan neuzen :@. En met mijn vriend gefantaseerd hoe ze eruit zullen gaan zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me nog even in, denk dat ik ook meteen wil gaan kopen namelijk _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:05:57 #199
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150602093
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Haha, nee dat heb ik ook hoor. Ik bestel niks, want dan ben ik bang dat ik het jinx.. Maar gisteren toch stiekem even tussen de babykleertjes bij de Hema staan neuzen :@. En met mijn vriend gefantaseerd hoe ze eruit zullen gaan zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koop ook geen spulletjes 'voor ooit'. Je weet maar nooit... Ik ga ook niet bij babyspulletjes neuzen, ik vind het al erg zat dat ik vorige maand bij elk dingetje dat ik voelde dacht van 'zou het? :o ' Alles wat ik niet zie, kan ik me ook niet lekker mee maken, denk ik dan maar.

Mijn man wilde laatst nog niet eens over eventuele namen praten. Dat komt wel als je de 12 weken voorbij bent, zei ie :') Wel heeft ie al plannen in zijn hoofd voor de babykamer, aangezien we best het een en ander zullen moeten verplaatsen in ons appartement. Maar een aantal van die dingen zullen we sowieso wel uit gaan voeren als we ooit gaan verhuizen, om de boel wat ruimtelijker te maken, dus vandaar dat dat in zijn hoofd niet als jinxen gezien werd :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:10:05 #200
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150602237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk dat ik inderdaad 1x per week ga testen, net als vorige ronde :Y Het is inderdaad lastig om uit je hoofd te zetten ja :@

Spulletjes bekijken doe ik nog niet (ben bang dat ik het dan jinx), maar dat is dan ook het enige wat ik nog niet doe. Voor de rest lees ik me wel suf :')
Ik heb me ook suf gelezen de afgelopen tijd :') Ik ben normaal heel nuchter, maar sinds we besloten hebben om ervoor te gaan wil ik het ook gewoon meteen nu... En er zijn in mijn vriendengroep 2 meiden zwanger momenteel en het lijkt me zo leuk om dan deels tegelijk zwanger te zijn O+

Maar ik heb mezelf vorige maand veel te gek gemaakt. Ik voelde hele vreemde dingen die ik niet op een andere manier kon plaatsen, en nu zijn ze ook weg. De gedachte is wel bij me opgekomen dat het wellicht misschien raak was en fout ging? Maar ik heb geen enkele keer positief getest, dus in hoeverre dat dan kan kloppen weet ik niet. Ik probeer mezelf nu in een 'we zien wel' modus te krijgen, maar dat is toch best lastig :+

Hoe is het met je neus nu?
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150603202
Sjongejonge eindelijk de moed verzameld om de huisarts te bellen.. kan dat maar tot 15:00 uur (ik belde om 15:15) en volgende week zijn ze (weer) op vakantie -O- :|W

[ Bericht 20% gewijzigd door SilverSjoiis op 13-03-2015 16:55:30 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:45:23 #202
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150603240
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:43 schreef SilverSjoiis het volgende:
Sjongejonge eindelijk de moed verzameld om de huisarts te bellen.. kan dat maar tot 15:00 uur en volgende week zijn ze (weer) op vakantie -O-
Ah nee -O-
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 17:03:39 #203
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150603853
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:05 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ik koop ook geen spulletjes 'voor ooit'. Je weet maar nooit... Ik ga ook niet bij babyspulletjes neuzen, ik vind het al erg zat dat ik vorige maand bij elk dingetje dat ik voelde dacht van 'zou het? :o ' Alles wat ik niet zie, kan ik me ook niet lekker mee maken, denk ik dan maar.

Mijn man wilde laatst nog niet eens over eventuele namen praten. Dat komt wel als je de 12 weken voorbij bent, zei ie :') Wel heeft ie al plannen in zijn hoofd voor de babykamer, aangezien we best het een en ander zullen moeten verplaatsen in ons appartement. Maar een aantal van die dingen zullen we sowieso wel uit gaan voeren als we ooit gaan verhuizen, om de boel wat ruimtelijker te maken, dus vandaar dat dat in zijn hoofd niet als jinxen gezien werd :P
Over namen hebben we het al wel gehad :@ De jongensnaam staat zelfs al vast en we hebben een paar meisjesnamen over :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:10 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ik heb me ook suf gelezen de afgelopen tijd :') Ik ben normaal heel nuchter, maar sinds we besloten hebben om ervoor te gaan wil ik het ook gewoon meteen nu... En er zijn in mijn vriendengroep 2 meiden zwanger momenteel en het lijkt me zo leuk om dan deels tegelijk zwanger te zijn O+

Maar ik heb mezelf vorige maand veel te gek gemaakt. Ik voelde hele vreemde dingen die ik niet op een andere manier kon plaatsen, en nu zijn ze ook weg. De gedachte is wel bij me opgekomen dat het wellicht misschien raak was en fout ging? Maar ik heb geen enkele keer positief getest, dus in hoeverre dat dan kan kloppen weet ik niet. Ik probeer mezelf nu in een 'we zien wel' modus te krijgen, maar dat is toch best lastig :+

Hoe is het met je neus nu?
Oh samen zwanger zijn lijkt me ook heel tof! Ik heb 1 vriendin die zwanger is maar die is al 7 maanden dus echt samen zwanger gaat toch niet meer lukken ;)

Ik herken dat wel, vooral toen ik net bezig was was ik er echt door geobsedeerd :@ En de laatste 2 weken weer door al die rare klachten. En dat terwijl ik het steeds meer van me af kon zetten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:43 schreef SilverSjoiis het volgende:
Sjongejonge eindelijk de moed verzameld om de huisarts te bellen.. kan dat maar tot 15:00 uur (ik belde om 15:15) en volgende week zijn ze (weer) op vakantie -O- :|W
Dat is balen -O-

Ik bedacht gisteren ook dat mijn huisarts de hele week weg is volgende week in verband met bijscholing. We hebben toch niet dezelfde huisarts he? :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 13 maart 2015 @ 17:14:03 #204
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150604274
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Over namen hebben we het al wel gehad :@ De jongensnaam staat zelfs al vast en we hebben een paar meisjesnamen over :D

Het enige dat manlief over namen kwijt wilde, is dat hij bij heel veel namen al bepaalde associaties heeft. Hij is leraar en heeft dus al heel wat kinderen met heel wat namen voorbij zien komen en daardoor vallen er voor hem al wel een aantal namen af. De namen die hij daarbij als voorbeeld noemde, zijn geen namen die ik aan mijn kind zou willen geven gelukkig :P Maar verder dan dat zijn we niet gegaan. Ik heb alleen aangegeven dat ik graag meer dan 1 voornaam zou willen geven. Eventueel met eenvernoeming, maar hoeft niet per se. Ik vind 1 naam zo ontzettend kaal :@ Heb er zelf 4 en vind dat stiekem ook wel leuk :@ Hij vond dat niet echt heel erg nodig (associeert meer dan 1 voornaam vooral met doopnamen, en er zal hier niet gedoopt gaan worden), maar een probleem is het volgens mij ook niet.

Maar wel leuk als je nu al namen hebt! :D Voor een meisje heb ik zelf al wel wat namen in gedachten die ik mooi vind, voor een jongen eigenlijk nog niet echt..

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh samen zwanger zijn lijkt me ook heel tof! Ik heb 1 vriendin die zwanger is maar die is al 7 maanden dus echt samen zwanger gaat toch niet meer lukken ;)

Ik herken dat wel, vooral toen ik net bezig was was ik er echt door geobsedeerd :@ En de laatste 2 weken weer door al die rare klachten. En dat terwijl ik het steeds meer van me af kon zetten.

Die vriendinnen van mij zijn allebei in augustus uitgerekend, dus het kan nog :7 Alleen wordt het wel een beetje krap :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 17:54:38 #205
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150605785
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 16:43 schreef SilverSjoiis het volgende:
Sjongejonge eindelijk de moed verzameld om de huisarts te bellen.. kan dat maar tot 15:00 uur (ik belde om 15:15) en volgende week zijn ze (weer) op vakantie -O- :|W
-O- Is er dan ook niemand die de telefoon op kan pakken?

Wij hebben het soms wel over namen ("dat vind ik een mooie naam" of juist "dat vind ik helemaal niks"), maar niet zo concreet. Verder kopen we ook nog niks (inderdaad uit angst het te jinxen), maar hebben afgelopen jaar twee oma's verloren en hebben nu een schommelstoel en kastje als erfstuk voor in de babykamer O+
pi_150606060
Verder staat bij ons de jongensnaam al wel min of meer vast O+ Maar ligt er nog geen babyspul in huis voor onze toekomstige baby, maar zat kado's voor alle kraamvisites waar we langs gaan. De afgelopen 3 weken zijn er vier kennissen/vrienden/familie bevallen!

Wel een jurkje dat officieel van de positiekleding-afdeling komt, maar dat kan je er gelukkig niet aan zien. Dus ik kan hem gewoon te allen tijde aan, want er zit niet zo'n elastieke gestikte rand aan de zijkant :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:54 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

-O- Is er dan ook niemand die de telefoon op kan pakken?

Wij hebben het soms wel over namen ("dat vind ik een mooie naam" of juist "dat vind ik helemaal niks"), maar niet zo concreet. Verder kopen we ook nog niks (inderdaad uit angst het te jinxen), maar hebben afgelopen jaar twee oma's verloren en hebben nu een schommelstoel en kastje als erfstuk voor in de babykamer O+
De gehele praktijk is gesloten en je wordt dan onderverdeeld bij vervangende huisartsen :Y Hoewel ik mijn huisarts niet al te denderend vind, heb ik ook weer geen zin om bij een compleet vreemde huisarts mn verhaal te doen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is balen -O-

Ik bedacht gisteren ook dat mijn huisarts de hele week weg is volgende week in verband met bijscholing. We hebben toch niet dezelfde huisarts he? :D
Haha, ik kwam er laatst in het buikentopic wel achter dat er heel wat vrouwen zijn uit dit dorp of omliggende dorpen, maar ik kan me niet herinneren dat jij daar onder viel :P
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_150609372
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:49 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je nu testen? Een keer per week? Het lijkt me inderdaad heel vermoeiend om elke ronde te denken dat je zwanger bent als je overtijd bent. Maar je hebt de klachten en symptomen, je wilt graag zwanger raken, dus ik snap heel goed dat je er zo mee bezig bent.

Moeten we elkaar maar afleiden en niet tussendoor de H&M site doorspitten naar berenpakjes en kleine sokjes.. (ik haat het om me te vervelen op werk :') )
Berenpakjes O+ O+ O+ O+ O+ O+
die van de H&M vind ik de mooiste

We hebben meer novemberbaby's nodig dus hup hup *O* *O* *O* *O*
pi_150611341
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef Daui het volgende:

[..]

Berenpakjes O+ O+ O+ O+ O+ O+
die van de H&M vind ik de mooiste

We hebben meer novemberbaby's nodig dus hup hup *O* *O* *O* *O*
Ja die van H&M O+ Bij de HEMA hadden ze laatst ook een mooie! Nog 4 weken en 1 dag dan ga ik mijn berenpakje kopen. Dan weet ik welke kleur het wordt *O* of *G*

Als het een jochie wordt de grijs/zwarte anders de bruin of witte :P

Ja dames, eens met Daui! Novemberbaby's, of decemberbaby's dat mag ook ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150619002
Hallo allemaal,
Wat vervelend voor jullie maar wat heerlijk voor mij om te lezen dat alle onzekerheden, lichaam dat je voor de gek houdt, hoop en gedoe niet alleen mij bezig houden!
Ik mag niet klagen, pas sinds afgelopen december bezig, maar al ruim 10 jaar een hevige kinderwens en om me heen allemaal vriendinnen die de eerste maand proberen zwanger zijn geworden...
Hoopte ook echt extra om nu zwanger te zijn omdat ik nu eigenlijk op controle (uitstrijkje) moet na pap3a, colposcopie en in september een lis-excisie. Die controle hoefde niet als ik zwanger zou zijn en ik ben als de dood dat er toch iets mis is, en ik opnieuw de kinderwens moet uitstellen ivm ingreep.
Ik ben in juli gestopt met de pil en foliumzuur gaan slikken maar toen kwam de uitslag van het uitstrijkje in augustus en hebben we het in 2014 niet meer geprobeerd. Maar toen werd het 1 januari en was ons goede voornemen om in 2015 een kindje te maken. :)
Sinds juli heb ik, op aanraden van een vriendin, de period tracker app bijgehouden. Kon de klok gelijk zetten op een cyclus van 28 dagen. Maximaal een dag te vroeg of te laat.
Tot we in januari gingen 'klussen' natuurlijk... Toen een week te vroeg ongesteld, in februari was ik juist een week over tijd. (natuurlijk met alle zwangerschapssymptomen maar negatieve testen).
Toen wist ik dat ik niet meer op m'n 31e moeder zou gaan worden. (ben zelf van november) hoewel ik altijd geroepen had vóór m'n 30e ZEKER twee kinderen te hebben. :(
Dussss besloot ik aan de ovulatie testen te beginnen. Deze maand vanaf dag 8 getest, eerst 'OMOwit' (ja, heb hier al even zitten lezen, haha) maar sinds afgelopen maandag een flauwe streep, dinsdag ook, woensdag iets donkerder, donderdag weer wat flauwer en vanmorgen ook weer flauw. Braaf om de dag geklust maar een ovulatietest kan toch nooit zoveel dagen positief zijn?
En een flauwe streep is toch negatief? Op de verpakking staat dat de teststreep net zo donker of donkerder moet zijn dan controlestreep?
Pffff... Onzeker en lastig om met iemand te delen... Dus hier m'n hart even uitgestort. En heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met twijfels en onzekerheden.
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 23:11:53 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150619302
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:02 schreef SilverSjoiis het volgende:
Verder staat bij ons de jongensnaam al wel min of meer vast O+ Maar ligt er nog geen babyspul in huis voor onze toekomstige baby, maar zat kado's voor alle kraamvisites waar we langs gaan. De afgelopen 3 weken zijn er vier kennissen/vrienden/familie bevallen!

Wel een jurkje dat officieel van de positiekleding-afdeling komt, maar dat kan je er gelukkig niet aan zien. Dus ik kan hem gewoon te allen tijde aan, want er zit niet zo'n elastieke gestikte rand aan de zijkant :P

[..]

De gehele praktijk is gesloten en je wordt dan onderverdeeld bij vervangende huisartsen :Y Hoewel ik mijn huisarts niet al te denderend vind, heb ik ook weer geen zin om bij een compleet vreemde huisarts mn verhaal te doen.

[..]

Haha, ik kwam er laatst in het buikentopic wel achter dat er heel wat vrouwen zijn uit dit dorp of omliggende dorpen, maar ik kan me niet herinneren dat jij daar onder viel :P
ik woon in Utrecht maar mijn dokter zit in mijn ouderlijk dorp een half uur daar vandaan ;)

Welkom Leonietje! *O* sommige vrouwen hebben altijd een licht streepje op de ovutest en geen ontzettende knalstreep. Het zou dus kunnen dat woensdag je eisprong was. Blijf anders gewoon even testen, als het nog lichter wordt dan lijkt me dat wel het geval :) als het licht blijft kan het zijn dat het nog moet komen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150619578
Dank MaJo, mag hopen dat het woensdag was, toen goed geklust dus wie weet. :-D
Jij veel sterkte met je in-de-maling-neem lichaam, volg je verhaal graag.
pi_150626037
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik woon in Utrecht maar mijn dokter zit in mijn ouderlijk dorp een half uur daar vandaan ;)

Welkom Leonietje! *O* sommige vrouwen hebben altijd een licht streepje op de ovutest en geen ontzettende knalstreep. Het zou dus kunnen dat woensdag je eisprong was. Blijf anders gewoon even testen, als het nog lichter wordt dan lijkt me dat wel het geval :) als het licht blijft kan het zijn dat het nog moet komen :)
Haha, het zou zomaar kunnen, maar red ik niet in een half uur met de auto :P
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_150638962
Hoi dames :)

Welk merk foliumzuur slikken jullie? Ben een beetje aan het oriënteren :+
:)
pi_150639252
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 18:42 schreef Soof-87 het volgende:
Hoi dames :)

Welk merk foliumzuur slikken jullie? Ben een beetje aan het oriënteren :+
Ik heb die van 't kruidvat huismerk! Zijn vaak in de aanbieding, ik had 3 potjes voor de prijs van 2.
pi_150639308
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 18:51 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb die van 't kruidvat huismerk! Zijn vaak in de aanbieding, ik had 3 potjes voor de prijs van 2.
Ah thanks :) Klopt het dat het merk op zich niet uit maakt als er maar 0,4 of 0,5 Mg foliumzuur in zit?
:)
pi_150639956
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 18:53 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ah thanks :) Klopt het dat het merk op zich niet uit maakt als er maar 0,4 of 0,5 Mg foliumzuur in zit?
Mja, dat klopt hoor :)
pi_150640421
Ik slik foliumzuur van het huismerk van de Etos. Volgens mij maakt het niet welk merk je neemt.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:34:29 #218
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150640740
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 18:51 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb die van 't kruidvat huismerk! Zijn vaak in de aanbieding, ik had 3 potjes voor de prijs van 2.
Die heb ik ook :Y
En dan 2 tabletjes per dag.
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:35:41 #219
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150640771
Welkom Leonietje :W
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150640791
Ik vergeet ze alleen wel vaak te slikken. Ik slik ze denk ik maar de helft van de tijd :@
Beetje dat dom, maar ik denk er gewoon niet aan.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:40:42 #221
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150640918
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:36 schreef Mazou het volgende:
Ik vergeet ze alleen wel vaak te slikken. Ik slik ze denk ik maar de helft van de tijd :@
Beetje dat dom, maar ik denk er gewoon niet aan.
Ik heb dat potje daarom standaard op het aanrecht staan. Anders vergeet ik het ook :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150646731
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:35 schreef Zoe_Hart het volgende:
Welkom Leonietje :W
Dankjewel!
Vandaag weer maar 1 streepje op ovulatietest dus denk toch dat die lichte streepjes m'n lh piek waren. Dussss... afwachten geblazen...
pi_150646882
Welkom Leonie!
Ik kan je helaas geen advies geven over ovulatietesten want die gebruik ik (nog) niet.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 22:47:36 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150647995
Ik had vandaag een dikkere streep!!
*O*
Ik begon al aan mezelf te twijfelen..
En nu.. had ik nou gister sex moeten hebben of moet ik vanavond aan de slag :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 14 maart 2015 @ 22:47:56 #225
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150648013
Ohw.. en welkom Leonie!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 14 maart 2015 @ 22:49:36 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_150648062
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 22:47 schreef Barreltje het volgende:
Ik had vandaag een dikkere streep!!
*O*
Ik begon al aan mezelf te twijfelen..
En nu.. had ik nou gister sex moeten hebben of moet ik vanavond aan de slag :?
rond de eisprong sowieso om de dag batsen. Als het lang geleden is doe je het vandaag en de komende twee dagen elke dag. Have fun ;)
disclaimer
pi_150649362
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 22:47 schreef Barreltje het volgende:
Ik had vandaag een dikkere streep!!
*O*
Ik begon al aan mezelf te twijfelen..
En nu.. had ik nou gister sex moeten hebben of moet ik vanavond aan de slag :?
Wat stormqueen zegt! Wassie al (zo goed als) net zo donker?
  zaterdag 14 maart 2015 @ 23:58:41 #228
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150650158
Ik denk 70 % zo donker..
Maakt dat verschil?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_150655718
Kan zijn dat je hem op z'n donkerste net mist (want vaak test je maar 1x per dag).
Als de test vandaag lichter is dan gisteren dan weet je in elk geval dat je piek is geweest en je eisprong eraan zit te komen!

Dus lekker aan de klus. :D
  Moderator zondag 15 maart 2015 @ 14:21:07 #230
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150661797
Sowieso beter ervoor dan tijdens/erna Barreltje, zaadjes overleven het een stuk langer dan eitjes ;) Hoe is het streepje vandaag?

Ik ben me een partij brak :O Gisteren voor het eerst in tijden weer eens de stad in geweest, heb nu een kater door het laat naar bed gaan :')

Verder geen verandering hier :) Wel iets minder misselijk dus ik wacht maar rustig af.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 15 maart 2015 @ 15:01:00 #231
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150663170
Mijn ei zou een dezer dagen moeten zijn (geweest), dus wij klussen rustig verder :9

Bedacht me alleen wel dat ik over 2 weken, wanneer ik nog net niet thuis ben van een zakentrip, het risico loop om ongesteld te worden, afhankelijk van hoe lang mijn cyclus deze keer is. Ik hoop het niet uiteraard, maar heb voor de zekerheid toch nog maar wat spullen ingeslagen om mee te nemen. Staat ook een beetje vreemd anders om niks bij me te hebben 'want ik word vast toch niet ongesteld' :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  zondag 15 maart 2015 @ 15:04:24 #232
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150663281
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:21 schreef MaJo het volgende:
Sowieso beter ervoor dan tijdens/erna Barreltje, zaadjes overleven het een stuk langer dan eitjes ;) Hoe is het streepje vandaag?

Ik ben me een partij brak :O Gisteren voor het eerst in tijden weer eens de stad in geweest, heb nu een kater door het laat naar bed gaan :')

Verder geen verandering hier :) Wel iets minder misselijk dus ik wacht maar rustig af.
Wat is jouw plan nu, als je morgen nog steeds niet ongesteld wordt? Afwachten of toch langs de huisarts?
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator zondag 15 maart 2015 @ 15:21:18 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150664042
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:04 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Wat is jouw plan nu, als je morgen nog steeds niet ongesteld wordt? Afwachten of toch langs de huisarts?
mijn huisartsenpraktijk is de hele week gesloten dus ik wacht het nog even af. Nu de klachten afnemen heeft het ook minder prioriteit. Maar misschien toch eens een afspraak maken vanwege de steeds langer wordende cycli en bloedverlies tussendoor :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 15 maart 2015 @ 19:47:02 #234
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150673428
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

mijn huisartsenpraktijk is de hele week gesloten dus ik wacht het nog even af. Nu de klachten afnemen heeft het ook minder prioriteit. Maar misschien toch eens een afspraak maken vanwege de steeds langer wordende cycli en bloedverlies tussendoor :Y
Ik heb het verhaal niet helemaal meer scherp (ik lees wel alles mee, maar haal personen continu door elkaar 8)7)... Je had een paar dagen bloedverlies, toch? Kan dat dan niet een extreem korte menstruatie zijn geweest?

Mijn lichaam is helemaal van het padje af.. Ik ben begin van de week gestopt met ovulatietesten, omdat ze allemaal hetzelfde aangaven. Werden niet donkerder en niet lichter en ik werd er rete onzeker van. Maar volgens de thermometer verander ik langzaam in een vrieskast (nu zo'n 0,4 onder gemiddeld, en elke dag dalend) zonder ook maar een piek te zien. Volgens mijn app zou vandaag mijn NOD zijn en ik had vrijdag en gister flink wat pms-klachten. Maar vooralsnog geen bloed te zien.
Vanmorgen schoot het heel even door mijn hoofd om te testen (want blijkbaar heeft niet iedereen een temperatuurstijging bij de eisprong), dus toen maar heel snel geplast zodat het niet meer kon O:)
In mijn hoofd heb ik al geaccepteerd dat het deze ronde niet gelukt is, maar beetje bij beetje begint het nu dan toch weer te knagen.. Ben benieuwdhoe lang ik het vol hou om niet te testen. :%

Verder natuurlijk nog een welkom aan Leonietje! :W
  Moderator zondag 15 maart 2015 @ 19:58:34 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150673847
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:47 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Ik heb het verhaal niet helemaal meer scherp (ik lees wel alles mee, maar haal personen continu door elkaar 8)7)... Je had een paar dagen bloedverlies, toch? Kan dat dan niet een extreem korte menstruatie zijn geweest?

Mijn lichaam is helemaal van het padje af.. Ik ben begin van de week gestopt met ovulatietesten, omdat ze allemaal hetzelfde aangaven. Werden niet donkerder en niet lichter en ik werd er rete onzeker van. Maar volgens de thermometer verander ik langzaam in een vrieskast (nu zo'n 0,4 onder gemiddeld, en elke dag dalend) zonder ook maar een piek te zien. Volgens mijn app zou vandaag mijn NOD zijn en ik had vrijdag en gister flink wat pms-klachten. Maar vooralsnog geen bloed te zien.
Vanmorgen schoot het heel even door mijn hoofd om te testen (want blijkbaar heeft niet iedereen een temperatuurstijging bij de eisprong), dus toen maar heel snel geplast zodat het niet meer kon O:)
In mijn hoofd heb ik al geaccepteerd dat het deze ronde niet gelukt is, maar beetje bij beetje begint het nu dan toch weer te knagen.. Ben benieuwdhoe lang ik het vol hou om niet te testen. :%

Verder natuurlijk nog een welkom aan Leonietje! :W
ik dacht dat toen ook maar omdat het bloedverlies maar 1,5 dag was en alleen helderrood denk ik toch dat het een tussentijdse bloeding was. Ik heb dat al eens eerder gehad (sterker nog, ik heb dat jarenlang aan de pil ook gehad). Misschien hoort het gewoon bij me :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150688961
Welkom Leonietje!

Ik ben vanaf nu weer vol in de race om mee te doen voor een tweede streeppie. Nieuw potje foliumzuur, check! Kaarsjes, check! LoveCycles app erbij, check!! Nu vol aan de yoga, zodat O+ volgende maand niet het idee krijgt dat hij alleen wordt gebruikt voor zijn zaad ;)

Stroopwafel, super vervelend dat je nog even in niemandsland zit! Maar even afwachten, probeer je te beheersen, en als het echt niet meer lukt; lekker testen!

Jeetje MaJo, wat vervelend dat je huisartsenpraktijk de hele week is gesloten! En een kater door laat naar bed gaan, die ken ik nog niet! Wel weer eens wat anders :D.

Zoe, zou gewoon standaard een pakje tampons in mijn koffer mikken denk ik. Ondanks dat je denkt dat je niet ongesteld wordt lijkt het me best stom als je eenmaal op je zakenreis bent en je toch ongesteld wordt.. Sinds ik bezig ben word ik ook wel eens een week te vroeg ongesteld (en helaas ook regelmatig een week te laat }:|)
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 11:07:50 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150690476
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:08 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Welkom Leonietje!

Ik ben vanaf nu weer vol in de race om mee te doen voor een tweede streeppie. Nieuw potje foliumzuur, check! Kaarsjes, check! LoveCycles app erbij, check!! Nu vol aan de yoga, zodat O+ volgende maand niet het idee krijgt dat hij alleen wordt gebruikt voor zijn zaad ;)

Stroopwafel, super vervelend dat je nog even in niemandsland zit! Maar even afwachten, probeer je te beheersen, en als het echt niet meer lukt; lekker testen!

Jeetje MaJo, wat vervelend dat je huisartsenpraktijk de hele week is gesloten! En een kater door laat naar bed gaan, die ken ik nog niet! Wel weer eens wat anders :D.

Zoe, zou gewoon standaard een pakje tampons in mijn koffer mikken denk ik. Ondanks dat je denkt dat je niet ongesteld wordt lijkt het me best stom als je eenmaal op je zakenreis bent en je toch ongesteld wordt.. Sinds ik bezig ben word ik ook wel eens een week te vroeg ongesteld (en helaas ook regelmatig een week te laat }:|)
Goed bezig! Ik ga voor je duimen dat het snel raak is *O*

Ja stom he zo'n huisartsenpraktijk }:| Het lijkt ook altijd zo te zijn als ik ze weer eens nodig heb :') Wat de kater betreft: ik heb ook ME dus laat naar bed gaan voelt voor mij echt als een zware kater. Heb daarom gisteren ook van 4 tot 8 nog bijgeslapen :@

+1 op de tampons! Ik heb die nu ook standaard in mijn tas omdat ik totaal geen idee heb wanneer/of ik ongesteld ga worden. Dan is het handig om het sowieso bij je te hebben :)

Edit: dat wat je zegt over vriend die alleen maar nodig is voor het zaad, het blijkt dat mijn vriend het laatst zo voelde :@ We hadden even een tijdje niet gevreeën dus ik drong er een beetje op aan om dat weer te doen. Voor hem voelde het alsof ik dat alleen maar wil vanwege een baby maar dat is echt niet zo. Ik ben juist heel gek op hem :9 O+ Baby zou alleen maar een heel mooi extraatje zijn O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150690670
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Goed bezig! Ik ga voor je duimen dat het snel raak is *O*

Ja stom he zo'n huisartsenpraktijk }:| Het lijkt ook altijd zo te zijn als ik ze weer eens nodig heb :') Wat de kater betreft: ik heb ook ME dus laat naar bed gaan voelt voor mij echt als een zware kater. Heb daarom gisteren ook van 4 tot 8 nog bijgeslapen :@

+1 op de tampons! Ik heb die nu ook standaard in mijn tas omdat ik totaal geen idee heb wanneer/of ik ongesteld ga worden. Dan is het handig om het sowieso bij je te hebben :)
Oh, op die fiets ja. Ik ben verder nooit echt met ME in aanraking geweest, dus had geen idee dat je daar zo'n rotgevoel van kreeg als je laat naar bed gaat. Heb je dan nu een heel regelmatig leven om die klachten te beperken?

Ghehe, ik heb hetzelfde ja, hou heel veel van hem en het bed met hem delen. Maar gelukkig heeft mijn vriend totaal niet het idee dat ik hem gebruik voor zijn zaad :). Sterker nog; hij vindt dat idee volgens mij juist super spannend :'). Het enige probleem is alleen dat het tijdens de eisprong niet lekker voelt om seks te hebben vanwege het pijnlijke gevoel, dus ik probeer nu meer ervoor te plannen. Het is een beetje zoeken naar de juiste timing, aangezien de eisprong nu ook twee dagen eerder was dan ik had verwacht. Ik hou het nu elke maand bij, zodat ik ook voor de toekomst weet wanneer ik ongeveer moet plannen.
  maandag 16 maart 2015 @ 11:56:48 #239
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150691778
Ik heb ook zo'n hormonale "je gebruikt me alleen voor mn zaad"-vent..
Ik word daar heel erg boos om.. Want hij is zo veel leuker dan alleen z'n zaad..

Hier is weer niks meer te zien op de ovu-testen. .

Plaatje erbij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goed geklust. . En op de app terugkijkend.. is dit pas maand 2 dat er op het juiste moment geklust is.. :'(
Ovu testen zijn de kast weer in. . Nog een voorraadje voor volgende maand.. eens kijken of de ovulatie dan weer op hetzelfde moment is..

Ohw.. en mn hoofd heeft al bedacht dat ik zwanger ben want mn lichaam doet nu al raar en dat lijkt me toch echt heel sterk!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_150692413
Spannend Barreltje! Ik geloofde er dus ook nooit in, maar tijdens mijn hele luteale fase voelde en deed mijn lijf anders toen ik zwanger was. Inclusief "anders voelen", andere pijntjes, en roze en bruine afscheiding die ik nog nooit had gehad. Ik maak een kruisje met mijn vingertjes voor je! ( en zit de ochtend van de 26e klaar voor je test ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door Sara82 op 16-03-2015 23:08:16 ]
pi_150692478
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Edit: dat wat je zegt over vriend die alleen maar nodig is voor het zaad, het blijkt dat mijn vriend het laatst zo voelde :@ We hadden even een tijdje niet gevreeën dus ik drong er een beetje op aan om dat weer te doen. Voor hem voelde het alsof ik dat alleen maar wil vanwege een baby maar dat is echt niet zo. Ik ben juist heel gek op hem :9 O+ Baby zou alleen maar een heel mooi extraatje zijn O+
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:56 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb ook zo'n hormonale "je gebruikt me alleen voor mn zaad"-vent..
Ik word daar heel erg boos om.. Want hij is zo veel leuker dan alleen z'n zaad..

Nou, fluister die mannen van jullie even in dat ze er vooral van moeten genieten.
Ik voel me de laatste weken echt niet fit, ben 's avonds doodmoe, heb buikkrampen en mijn borsten springen na uit mijn BH. En dan mijn vriend " :'(, je wil me niet meer he!" .
Nou eh, Eerst vond je dat ik te vaak wilde ("alleen voor een baby" viel hier ook), en nu wil ik ineens weer te weinig. Dat laatste klopt misschien ook wel, want ik heb ook gewoon echt geen, 0,0, zin op dit moment. Magoed; bereid dus vooral je mannen daar op voor, dan zeuren ze misschien minder }:| .

Edit: Oh! En eens met Sara. Ik had terugkijkend direct na mijn eisprong al zere borsten en misselijkheid en maagzuur waren er ook ruim voor NOD al. Kortom: kan dus best :).
pi_150693739
*insert ik-wil-kwaaltjes-zien-modus*

Ik voel me vandaag echt zo moe.. Ben gisteren om 22.30 gaan slapen, werd vanmorgen om 07.15 wakker (laat!!) en ik viel net tijdens de lunch half in slaap. Oh, en tussen ontbijt en lunch in werd ik onwijs misselijk en liep ik naar de wc omdat het maagzuur omhoog kwam. NOD is volgens mijn app op 28 maart, maar omdat mijn eisprong op 10 maart was in plaats van 13 maart denk ik dat het eerder komt..

*exit ik-wil-kwaaltjes-zien-modus*

Dus Barrel, ik snap je helemaal :Y. Ik probeer het te negeren, want deze ronde waarschijnlijk gemist, maar man man, soms is het zo lekker om even gehoor te geven aan de symptomen!
  maandag 16 maart 2015 @ 14:07:01 #243
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150696094
Ik heb dus helemaal geen 'je wil alleen sex om m'n zaadjes' man :D

Die van mij is nu helaas flink ziek, net rondom mijn ovulatie :'( En hij vindt het zo vervelend van de timing, dat ie vanavond alsnog wil proberen om zin te maken. En zich dan ook nog excuseren als het dan een keertje wat minder leuk zou zijn dan anders, maar het is zo zonde om deze maand meteen op te geven, zei ie. Geen idee of het er daadwerkelijk van gaat komen (heb hem nog niet echt gezien vandaag dus geen idee in welke toestand hij vanavond is) maar de gedachte is lief O+
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 14:47:32 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150697878
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:56 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb ook zo'n hormonale "je gebruikt me alleen voor mn zaad"-vent..
Ik word daar heel erg boos om.. Want hij is zo veel leuker dan alleen z'n zaad..

Hier is weer niks meer te zien op de ovu-testen. .

Plaatje erbij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goed geklust. . En op de app terugkijkend.. is dit pas maand 2 dat er op het juiste moment geklust is.. :'(
Ovu testen zijn de kast weer in. . Nog een voorraadje voor volgende maand.. eens kijken of de ovulatie dan weer op hetzelfde moment is..

Ohw.. en mn hoofd heeft al bedacht dat ik zwanger ben want mn lichaam doet nu al raar en dat lijkt me toch echt heel sterk!
Wat een rare testen, zodra de LH afneemt neemt de controlestreep juist toe :? Bij mij is de controlestreep altijd even donker.

Oh en het is niet zo dat vriend denkt dat hij alleen nog maar goed is voor zijn zaad maar wel dat hij soms het gevoel heeft dat het daarom gaat. Gelukkig niet altijd ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 14:48:17 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150697908
Wel goed om te weten dat mannen net zo gevoelig kunnen zijn als wij O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150698264
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:48 schreef MaJo het volgende:
Wel goed om te weten dat mannen net zo gevoelig kunnen zijn als wij O+
Ja :D!
pi_150698339
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:21 schreef silliegirl het volgende:

[..]


[..]

Nou, fluister die mannen van jullie even in dat ze er vooral van moeten genieten.
Ik voel me de laatste weken echt niet fit, ben 's avonds doodmoe, heb buikkrampen en mijn borsten springen na uit mijn BH. En dan mijn vriend " :'(, je wil me niet meer he!" .
Nou eh, Eerst vond je dat ik te vaak wilde ("alleen voor een baby" viel hier ook), en nu wil ik ineens weer te weinig. Dat laatste klopt misschien ook wel, want ik heb ook gewoon echt geen, 0,0, zin op dit moment. Magoed; bereid dus vooral je mannen daar op voor, dan zeuren ze misschien minder }:| .

Edit: Oh! En eens met Sara. Ik had terugkijkend direct na mijn eisprong al zere borsten en misselijkheid en maagzuur waren er ook ruim voor NOD al. Kortom: kan dus best :).
+1 op alles!

En dan de seks. Ik probeer nu echt af en toe zin te maken, want hier ook totaal geen zin. Van het weekend hadden we seks. Maar als ik dan klaarkom is het in het begin wel lekker naar daarna, buikpijn..

Dus inderdaad bereid je man/vriend daar maar op voor ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:12:26 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150698893
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat een rare testen, zodra de LH afneemt neemt de controlestreep juist toe :? Bij mij is de controlestreep altijd even donker
Denk dat dat komt Door het indrogen oid? Foto gister genomen na het piesen.. Dus misschien was ie nog "nat" ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_150714342
Welkom Leonietje!

Hier nog geen geklaag gehoord over de verplichte seks. Integendeel, hij leeft zelfs erg mee. Ook als hij niet veel zin heeft wil hij t netjes om de dag doen want "ik wil jou zwanger maken" O+

Ik ben nu maar begonnen met temperaturen want met de ovulatietesten alleen weet ik niets. Eind deze week normaal gezien nod maar het zou zo maar eens kunnen dat mijn ei nog komt. Dat zou dan weer een cyclus van meer dan 40 dagen zijn.
;(

Ik heb nu al drie dagen hoofdpijn en sta elke avond te kokhalzen bij het tandenpoetsen. Had ik vorige maand ook dus ik vrees dat ik toch ongesteld word...

Veel beterschap aan je vriend zoe! Hopelijk komt het er toch van.
en mijn duimen draaien barreltje
pi_150720763
Ik heb al heel lang niet gepost in alle drukte, maar omdat ik hier toch al best lang zit en her en der wat lees en post, wilde ik het toch even melden: ik geloof dat ik na 1.5 jaar voorzichtigjes het andere topic mag gaan proberen. Je verwacht toch dat zo'n uitslag een soort jubel-effect heeft, maar ik vind 't vooral nog erg spannend..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
pi_150720784
Ho dubbel
pi_150720968
Wauw, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_150721076
Ohhhhhh *O* *O* *O* gefeliciteerd!!!!
pi_150723703
*O* *O* *O*

Je bent zwanger!!!!!! Jaaaaaa!!!!

Gefeliciteerd!


*O* *O* *O*
pi_150724029
Bloesem *O*
pi_150724111
Jaaa! Streepjes!! *O*
pi_150724125
Gefeliciteerd Bloesem! *O*
pi_150724216
Wauw, van harte Bloesem! *O*
pi_150724229
Gefeliciteerd Bloesem! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 17 maart 2015 @ 06:59:09 #260
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150724261
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:36 schreef Bloesem. het volgende:
Ik heb al heel lang niet gepost in alle drukte, maar omdat ik hier toch al best lang zit en her en der wat lees en post, wilde ik het toch even melden: ik geloof dat ik na 1.5 jaar voorzichtigjes het andere topic mag gaan proberen. Je verwacht toch dat zo'n uitslag een soort jubel-effect heeft, maar ik vind 't vooral nog erg spannend..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
*O* *O* wat heerlijk!
pi_150724384
Gefeliciteerd bloesem *O*
pi_150724624
Gefeliciteerd Bloesem!!! Zwanger! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150724855
Dank jullie wel O+ O+ O+

Ja J0ycie88, het is ook zo gek! Ik voel niks specifieks aan mijn lijf, ik wou dat ik onwijs zere borsten had of zo (een dagje hoor ;)) Dan zou 't wat echter zijn denk ik? Nu alleen beetje weeig gevoel in onderbuik en moeee, maar ja, dat kan aan alles liggen!

Gelukkig was de huisarts heel enthousiast en mag ik om de zenuwen wat weg te nemen over 2 weken voor een echo komen (hij heeft z'n eigen apparaat) :D
  dinsdag 17 maart 2015 @ 08:16:11 #264
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150724903
Gefeliciteerd Bloesem! *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150724968
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 08:12 schreef Bloesem. het volgende:
Dank jullie wel O+ O+ O+

Ja J0ycie88, het is ook zo gek! Ik voel niks specifieks aan mijn lijf, ik wou dat ik onwijs zere borsten had of zo (een dagje hoor ;)) Dan zou 't wat echter zijn denk ik? Nu alleen beetje weeig gevoel in onderbuik en moeee, maar ja, dat kan aan alles liggen!

Gelukkig was de huisarts heel enthousiast en mag ik om de zenuwen wat weg te nemen over 2 weken voor een echo komen (hij heeft z'n eigen apparaat) :D
Wanneer was je NOD? Kwaaltjes zeggen niet zoveel he ;)

Fijn dat je over 2 weekjes voor een echo mag bij de HA! Daarna naar de VK?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150725125
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 08:20 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wanneer was je NOD? Kwaaltjes zeggen niet zoveel he ;)

Fijn dat je over 2 weekjes voor een echo mag bij de HA! Daarna naar de VK?
14/03 :) Haha ja dat weet ik wel! En waarschijnlijk vervloek ik ze tzt als alles goed gaat, maar toch he ;)

Ja na de HA ga ik de VK 'ns bellen als dan alles nog ok is. Vind 't zo fijn dat ik 't zo snel mag zien al.. Dat maakt de stappen naar de 12 weken grens wat kleiner :)
pi_150725458
Bloesem gefeliciteerd!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150725495
Jaaaaa Bloesem! Gefeliciteerd! *O*
pi_150725742
Bloesem hier bijna negen weken en ook nog geen echte kwaaltjes. Lekker van genieten!
pi_150725848
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 08:30 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

14/03 :) Haha ja dat weet ik wel! En waarschijnlijk vervloek ik ze tzt als alles goed gaat, maar toch he ;)

Ja na de HA ga ik de VK 'ns bellen als dan alles nog ok is. Vind 't zo fijn dat ik 't zo snel mag zien al.. Dat maakt de stappen naar de 12 weken grens wat kleiner :)
Ik wil je niet uit de droom helpen.. maar hier hebben de echo's ×3 (eentje met 5w1d, de 2e met 7w1d en de 3e met 10w1d) niet echt geholpen om de tijd wat korter te doen laten lijken. Het duurt voor je gevoel gewoon lang tot die 12 weken. In ieder geval voor mij. Maar achteraf denk je van, ik ben al over een kwart dat ging best snel!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:18:47 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150726061
Bloesem! ! Gefeliciteerd! !
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_150726208
Wauw Bloesem! Gefeliciteerd! *O*
pi_150726977
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wil je niet uit de droom helpen.. maar hier hebben de echo's ×3 (eentje met 5w1d, de 2e met 7w1d en de 3e met 10w1d) niet echt geholpen om de tijd wat korter te doen laten lijken. Het duurt voor je gevoel gewoon lang tot die 12 weken. In ieder geval voor mij. Maar achteraf denk je van, ik ben al over een kwart dat ging best snel!
Ik vind het pas echt worden als je een buik krijgt en de schopjes begint te voelen :D
Daarvoor zit je in een soort van limbo vind ik... Helemaal als je zoals ik verder weinig klachten hebt (Waar ik natuurlijk erg blij om/mee ben) Maar ik vergeet soms bijna dat ik zwanger ben omdat ik helemaal niks merk, behalve extra moe 's avonds.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150728111
Bloesem gefeliciteerd *O*
pi_150728155
Gefeliciteerd bloesem! *O*
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 11:04:27 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150729007
Bloesem! Yaaaaay gefeliciteerd meis *O* O+ Ik vind het echt supertof dat er steeds meer "oudgedienden" van hier zwanger zijn!

Ik heb net voor de zekerheid nog maar eens getest maar weer negatief. Gelijk ook een ovutest er tegenaan gegooid en die gaf een streepje ongeveer de helft van de controlestreep. Dus eisprong zit er nu gewoon aan te komen :D De klachten die ik had (misselijk/maagzuur/zere tetten) hadden dus helemaal niks te maken met zwangerschap :? Ik kan gewoon weer lekker aan de slag de komende dagen :9 Alleen heeft vriend nu de griep dus dat is weer een lekkere domper :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150730612
Gefeliciteerd Bloesem! *O*
pi_150730625
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:04 schreef MaJo het volgende:
Bloesem! Yaaaaay gefeliciteerd meis *O* O+ Ik vind het echt supertof dat er steeds meer "oudgedienden" van hier zwanger zijn!

Ik heb net voor de zekerheid nog maar eens getest maar weer negatief. Gelijk ook een ovutest er tegenaan gegooid en die gaf een streepje ongeveer de helft van de controlestreep. Dus eisprong zit er nu gewoon aan te komen :D De klachten die ik had (misselijk/maagzuur/zere tetten) hadden dus helemaal niks te maken met zwangerschap :? Ik kan gewoon weer lekker aan de slag de komende dagen :9 Alleen heeft vriend nu de griep dus dat is weer een lekkere domper :')
Maar dan heb je nu dus een onwijs lange cyclus voor jouw doen, als de eisprong er nu aan zit te komen, toch?! Wel goed dat je even een ovu test ertegenaan hebt gegooid!
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 12:30:06 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150731421
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:00 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Maar dan heb je nu dus een onwijs lange cyclus voor jouw doen, als de eisprong er nu aan zit te komen, toch?! Wel goed dat je even een ovu test ertegenaan hebt gegooid!
mijn laatste cyclus was 60 dagen dus heb al wel vaker een langere cyclus. Zit nu op dag 49 dus als morgen de eisprong is dan kom ik uit op 64 dagen. De cycli worden wel steeds langer helaas ;( dan zou het zijn 25-39-40-60-64. Had gehoopt dat die van 60 een uitschieter was en 40 mijn gemiddelde zou zijn.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150732003
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

mijn laatste cyclus was 60 dagen dus heb al wel vaker een langere cyclus. Zit nu op dag 49 dus als morgen de eisprong is dan kom ik uit op 64 dagen. De cycli worden wel steeds langer helaas ;( dan zou het zijn 25-39-40-60-64. Had gehoopt dat die van 60 een uitschieter was en 40 mijn gemiddelde zou zijn.
Heh vervelend Majo.. Is daar een verklaring voor? Hebben veel mensen die stoppen met nuvaring hetzelfde probleem?
pi_150732027
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:36 schreef Bloesem. het volgende:
Ik heb al heel lang niet gepost in alle drukte, maar omdat ik hier toch al best lang zit en her en der wat lees en post, wilde ik het toch even melden: ik geloof dat ik na 1.5 jaar voorzichtigjes het andere topic mag gaan proberen. Je verwacht toch dat zo'n uitslag een soort jubel-effect heeft, maar ik vind 't vooral nog erg spannend..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
*O* maar het is ook rete spannend! *O*
gefeliciteerd :*
Schudden voor gebruik
pi_150732065
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:04 schreef MaJo het volgende:
Bloesem! Yaaaaay gefeliciteerd meis *O* O+ Ik vind het echt supertof dat er steeds meer "oudgedienden" van hier zwanger zijn!

Ik heb net voor de zekerheid nog maar eens getest maar weer negatief. Gelijk ook een ovutest er tegenaan gegooid en die gaf een streepje ongeveer de helft van de controlestreep. Dus eisprong zit er nu gewoon aan te komen :D De klachten die ik had (misselijk/maagzuur/zere tetten) hadden dus helemaal niks te maken met zwangerschap :? Ik kan gewoon weer lekker aan de slag de komende dagen :9 Alleen heeft vriend nu de griep dus dat is weer een lekkere domper :')
griep-maak-baby's kunnen ook hoor!
Schudden voor gebruik
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:30:05 #283
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150733200
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:53 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

griep-maak-baby's kunnen ook hoor!
Dat hoop ik ook, want die van mij is ook ziek deze week. :D
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:31:19 #284
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150733241
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

mijn laatste cyclus was 60 dagen dus heb al wel vaker een langere cyclus. Zit nu op dag 49 dus als morgen de eisprong is dan kom ik uit op 64 dagen. De cycli worden wel steeds langer helaas ;( dan zou het zijn 25-39-40-60-64. Had gehoopt dat die van 60 een uitschieter was en 40 mijn gemiddelde zou zijn.
Jemig, dat is wel heel lang zeg... Toch maar richting huisarts volgende week?

En vooral hopen dat het voorlopig je laatste cyclus is ;)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_150734610
Bloesem *O* *O* *O*
pi_150737928
Dank jullie wel O+

Ook met grote dank aan tarwekiemolie, teunisbloemolie, vitamine d, visolie, zilver én preseed! Eerste ronde dat we preseed gebruiken en gelijk raak :o en m'n tepels jeuken :@
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 17:30:55 #287
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150740187
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:50 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Heh vervelend Majo.. Is daar een verklaring voor? Hebben veel mensen die stoppen met nuvaring hetzelfde probleem?
Voor zover ik altijd begrepen heb zou de nuvaring niet veel invloed moeten hebben op je cycli daarna, denk dat het dus aan mezelf ligt. Wel vreemd omdat ik voordat ik aan de AC ging heel regelmatig ongesteld was. Maar dat is ook alweer 17 jaar geleden natuurlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:53 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

griep-maak-baby's kunnen ook hoor!
Ik ga eens proberen of ik hem zover kan krijgen :9

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:30 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook, want die van mij is ook ziek deze week. :D
Griep-maak-baby's-box :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:31 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Jemig, dat is wel heel lang zeg... Toch maar richting huisarts volgende week?

En vooral hopen dat het voorlopig je laatste cyclus is ;)
Ach als ik hier zo lees vallen mijn cycli wel mee hoor, zie regelmatig cycli boven de 100 dagen langskomen. Fien spant wel de kroon ;)

Ik heb het er eens met vriend over gehad en hij vindt het nog niet zo nodig om naar de huisarts te gaan. Pas al we een jaar bezig zijn vindt hij logischer en daar ben ik het ook wel mee eens.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150740226
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:16 schreef Bloesem. het volgende:
Dank jullie wel O+

Ook met grote dank aan tarwekiemolie, teunisbloemolie, vitamine d, visolie, zilver én preseed! Eerste ronde dat we preseed gebruiken en gelijk raak :o en m'n tepels jeuken :@
Wat is preseed?
pi_150741283
Preseed is zaadvriendelijk glijmidde. Wij hebben dit twee rondes gebruikt. De tweede ronde kwan ik erachter dat de tube gevallen was en klem heeft gezeten waardoor de inhoud op de vloer lag. Ik zei toen nog tegen mij man, zul je zien dat dit een teken is dat we t niet meer nodig hebben :')
  dinsdag 17 maart 2015 @ 18:48:49 #290
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150742736
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Preseed is zaadvriendelijk glijmidde. Wij hebben dit twee rondes gebruikt. De tweede ronde kwan ik erachter dat de tube gevallen was en klem heeft gezeten waardoor de inhoud op de vloer lag. Ik zei toen nog tegen mij man, zul je zien dat dit een teken is dat we t niet meer nodig hebben :')
Is dat beter dan gewoon glijmiddel of ook beter dan helemaal geen glijmiddel?
pi_150744206
Guten Abund allemaaaal,

Tijdje geleden alweer dat ik een berichtje heb geplaatst, volg een beetje jullie verhalen allemaal :) Leuk om te lezen vind ik altijd. Heb over een paar dagen, uitgerekend zaterdag weer mijn NOD dus ik ben benieuwd. Nog steeds loop ik met een opgezette buik en dezelfde kwaaltjes.. of ik word gewoon oud ;) hehe.
Deze week maar even langs de huisarts want ik heb het idee dat ik een blaasontsteking heb, plas mezelf helemaal de hoogte in. Snachts wel 7 keer me bed uit :x
Ik dacht laat ik voor de zekerheid nog een testje halen maar volgens mij zit heel de buurt te batsen want al die testen waren op. Bizar.
pi_150744808
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Preseed is zaadvriendelijk glijmidde. Wij hebben dit twee rondes gebruikt. De tweede ronde kwan ik erachter dat de tube gevallen was en klem heeft gezeten waardoor de inhoud op de vloer lag. Ik zei toen nog tegen mij man, zul je zien dat dit een teken is dat we t niet meer nodig hebben :')
_O-

wij hadden de laatste ronde ook zaadvriendelijk glijmiddel gebruikt en dat werkte bij ons ook als een tierelier O+
Schudden voor gebruik
pi_150744835
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:48 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Is dat beter dan gewoon glijmiddel of ook beter dan helemaal geen glijmiddel?
Gewoon glijmiddel daar kunnen de zaadcellen van worden aangetast begreep ik.
Schudden voor gebruik
pi_150746915
Preseed schijnt ook nog een dusdanig vriendelijk spul te zijn dat het gunstiger is voor zaadjes om te overleven. Ik heb geen idee, vind het wel fijn spul, droogt niet snel op, je hebt maar een beetje nodig.
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 20:56:57 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150748684
Zo te lezen hier is dat preseed wonderspul :o :D Misschien ook maar eens bestellen dan :s)

Aardappel dat klinkt niet goed nee! Kijk wel uit dat je er niet te lang mee doorloopt, een verwaarloosde blaasontsteking kun je flink ziek van worden namelijk. Kan de huisarts meteen testen op zwangerschap ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150752253
Zoo inderdaad! Eens even kijken waar ik zo'n tubetje kan scoren! :9
pi_150752286
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:23 schreef Aardappel22 het volgende:
Guten Abund allemaaaal,

Tijdje geleden alweer dat ik een berichtje heb geplaatst, volg een beetje jullie verhalen allemaal :) Leuk om te lezen vind ik altijd. Heb over een paar dagen, uitgerekend zaterdag weer mijn NOD dus ik ben benieuwd. Nog steeds loop ik met een opgezette buik en dezelfde kwaaltjes.. of ik word gewoon oud ;) hehe.
Deze week maar even langs de huisarts want ik heb het idee dat ik een blaasontsteking heb, plas mezelf helemaal de hoogte in. Snachts wel 7 keer me bed uit :x
Ik dacht laat ik voor de zekerheid nog een testje halen maar volgens mij zit heel de buurt te batsen want al die testen waren op. Bizar.
Zou toch voor de zekerheid even een flesje (of twee) cranberrysap inslaan..! Blaasontsteking is niet al te lekker om lang mee rond te lopen.. :{
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 22:27:51 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150753865
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:54 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Zoo inderdaad! Eens even kijken waar ik zo'n tubetje kan scoren! :9
Ik zag dat het 20 euro is voor 40 gram :o :X

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:55 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Zou toch voor de zekerheid even een flesje (of twee) cranberrysap inslaan..! Blaasontsteking is niet al te lekker om lang mee rond te lopen.. :{
Dat werkt sowieso als een tiet ^O^ Ik slik nu ook standaard cranberrytabletten. Door de operatie een tijdje niet geslikt en prompt weer klachten :X Dus nu weer braaf aan de pillen en de sap :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 23:08:33 #299
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150756053
Ik zit eens op de site van preseed te lezen en daar staan een boel positieve verhalen: http://preseed.nl/reacties.html

Wat ik me dan alleen afvraag, gebruikten deze vrouwen daarvoor dan altijd een ander glijmiddel of helemaal niks en werden ze toch zwanger met preseed? Wij gebruiken eigenlijk nooit glijmiddel maar merk wel dat ik de laatste tijd wat meer last heb van een droog gevoel daar dus misschien een optie om toch eens te proberen. Ik zie dat je het met een applicator in moet brengen, is dat echt de enige manier? Lijkt me zo'n gehannes :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_150759254
Ik gebruikte zelden glijmiddel, had hiervan gehoord en dacht nou baat t niet dan schaadt t niet (en t baatte blijkbaar haha) Eerste keer heb ik met applicator ingebracht, weinig romantisch aan maar 't zat wel overal waar 't nodig was, haha. Tweede x in zelfde ronde heeft hij gewoon wat ehh opgeflufft in alle enthousiasme :) Het lijkt best duur trouwens, maar je hebt echt lang niet zoveel nodig als een applicator aangeeft..
pi_150762234
Of je geeft je O+ de snelle jongensmix. Vitamine C, zink, vitamine E en D ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')