Ja sorry, zwanger, doodmoe en niet opletten geeft rare combinaties!quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:08 schreef Pocahontas- het volgende:
Hehehe, 5v2 zou wel een hele goede deal zijn.
Ik weet wat me te doen staat en geef jullie na het weekend (of eerder als ik dan al nieuws heb) wel een update.
Jij typte het goed hoor! Ik alleen niet de eerste keer (waar een edit-knop al niet goed voor is).quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja sorry, zwanger, doodmoe en niet opletten geeft rare combinaties!
Spannend! Sterkte met afwachten!
Mijn naam mag uit de OP. Ik ben bezig met zwanger zijn / blijven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Dat geldt ook voor pinquit en silliegirlquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:13 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Mijn naam mag uit de OP. Ik ben bezig met zwanger zijn / blijven.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:00 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Hè bah! Allebei tegelijk?
En dan zul je net zien, inderdaad. Nou, er zijn ergere straffen, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door Kuukske op 06-03-2015 10:21:44 ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Gefeliciteerd Daui!.
Deadly, wat ontzettend balen voor jullie allebei.. Wat voor werk deden jullie? Is er 'makkelijk' kans op een andere/nieuwe baan in dezelfde sector?
Omdat ik al dagen zit te wachten tot er hier wat gebeurt heb ik er een testje tegenaan gegooid.
Uche.Jaaaaa!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Gefeliciteerd Daui!.
Deadly, wat ontzettend balen voor jullie allebei.. Wat voor werk deden jullie? Is er 'makkelijk' kans op een andere/nieuwe baan in dezelfde sector?
Omdat ik al dagen zit te wachten tot er hier wat gebeurt heb ik er een testje tegenaan gegooid.
Uche.Gefeliciteerd Kuuks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je snel gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |