abonnement Unibet Coolblue
pi_150286246






Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

De Topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Topicreeks

- De OP -

De GTST Live-topicreeks

Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_150286847
Ik mis Lex Goudsmid in de OP.
pindazakje
pi_150286887
quote:
Ferri Somogyi weer terug in GTST

Groot nieuws voor GTST-fans! Ferri Somogyi is binnenkort weer als zijn alterego Rik de Jong te zien in Meerdijk. "We komen niet los van elkaar", zegt Ferri tegen RTL Boulevard. "Toen ze mij vroegen of ik terug wilde komen, hoefde ik daar niet lang over na te denken."

"Ik heb altijd al geroepen, ik kan het honderd jaar doen. Het is een waanzinnig leuke club, ik kan alle clichés opnoemen, maar er gaan er echt heel veel op. Ik was er altijd sowieso happy", vertelt de acteur verder. Rik keert nu voor de derde keer terug in Neerlands bekendste soap.

Rik verdween vorig jaar uit GTST omdat hij achter de tralies belandde na zijn veroordeling voor de moord op Mike.

Vanavond spreken we Ferri uitgebreid en zijn de eerste beelden van zijn terugkeer te zien in RTL Boulevard.
Ik heb zo het vermoeden dat ze het hebben over zijn korte comeback deze week, maar dát kleine puntje "per ongeluk" zijn vergeten voor de sensatie.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_150293502
Gaat Maxime nou achter die Ardil aanjagen
  woensdag 4 maart 2015 @ 20:16:02 #5
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_150295011
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 19:41 schreef GTSTFreakje het volgende:
Gaat Maxime nou achter die Ardil aanjagen
Hoop het niet...
Don't call me Shirley
pi_150295027
Maxime en Ardil, dat wordt neuken
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 4 maart 2015 @ 20:23:59 #7
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_150295378
Die beveiliger heeft een mooie rol :')
Don't call me Shirley
  woensdag 4 maart 2015 @ 20:35:43 #8
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_150295904
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik heb zo het vermoeden dat ze het hebben over zijn korte comeback deze week, maar dát kleine puntje "per ongeluk" zijn vergeten voor de sensatie.
Heeft zeker geld nodig :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_150295960
Ferry krijgt waarschijnlijk niet genoeg aanbiedingen/opdrachten dus komt ie graag voor een paar extra centjes wéér terug bij gtst. :')
  Spellchecker woensdag 4 maart 2015 @ 21:24:24 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150297644
Ehm levensgrote poster:

Geen fysiek contact, en er mag niet met mes en vork gegeten worden. 8)7

Laat staan dat je de beveiliger "een balletje" aanbiedt ..... :?
  woensdag 4 maart 2015 @ 22:28:49 #11
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_150300200
Eindes. Hoe schrijf je ze? Nou, de schrijvers van GTST laten ze tegenwoordig liever weg. De strategie luidt: we maken een aanzet en maken dan een nieuwe aanzet. Een conclusie of resultaat? Wie wacht daarop? Je kunt beter een verhaallijn rekken, totdat er een volgende komt. Liefst in combinatie met een bepaalde gebeurtenis in het jaar (zomerstop, kerst, etc.). Een einde heb je niet nodig. Vervolgens ging iedere vorm van spanning als een nachtkaarsje uit.

We spreken niet meer over verhaallijnen nu. Dit zijn 'de gebroken schrijfsels' van GTST uit seizoen 2014-2015 en het worden er steeds meer:

- Zomerstop, Bing redt Sjors. Boos als een gorilla loert Bing naar Tim. Eng hoor. Willem is weg. Buiten beeld opgepakt. Geen confrontatie, proces of spanning. Geen einde of conclusie.
- Lorena wordt niet gepakt en valt min of meer uit de verhaallijn, om later de serie te verlaten. Ze zat in een politieonderzoek maar kon gewoon weg. Veltman wordt ineens vermoord, maar waarom? Ludo zou opgepakt worden voor fraude. Lorena weg, Veltman weg, geen conclusies.
- Het bleek Nick te zijn. Meteen als Lucas vrijkomt, staat Nick buiten spel. Sisser: ze 'maken het goed'. Geen spannende conclusie of noemenswaardig einde. Nick verdwijnt meteen uit de serie.
- De jarenlange rivaliteit tussen Maxime en Nick lijdt nauwelijks ergens heen. Kort erna werkt ze samen met Janine. De jarenlange rivaliteit tussen Maxime en Janine lijdt nauwelijks ergens heen.
- De rol van Thijs zakt in elkaar, van mysterieuze advocaat van Veltman naar zielig oneerlijk broertje van saaie Sasha. Deryl zou een goede slechterik kunnen zijn, maar vertrekt naar Japan voordat het spannend kan worden. Geen vorm van afronding.
- Wiet komt uit de kast met Anna: er is geen probleem. Wiet verwijt anderen dat ze het raar vinden, maar lost zich op in 1 aflevering: er is geen probleem. Geen probleem, dus geen conclusies. Tim en Sjors hebben ook veel van deze '1 aflevering probleempjes', die niks toevoegen.
- De rivaliteit tussen Bing en Tim is ook een sisser. Ze boksen, Tim verliest, Tim wint Sjors, klaar.
- Rikki beschuldigd Anton, iedereen geloofd het. Anton raakt verslaafd, krijgt een ongeluk en is van zijn verslaving af. Niemand komt op ziekenbezoek.
- Rikki beschuldigd Anton, maar valt door de mand. Rikki wil dood. Iedereen staat aan haar bed. Anton vergeeft haar meteen. Ze houdt haar vriendschap met Sjoerd. Geen conclusie.
- Rikki en Sjoerd heeft ook geen conclusie. er gebeurd niks. Sjoerd pakt Aysen, zomaar. Zo begint een relatie, toch? Vanuit het niets?
- Nu Bing en Thijs beide wat klappen hebben gehad voor de fraude bij de bokswedstrijd is het wel goed. De aanklacht van Deryl lijkt verdwenen net als hijzelf. De rivaliteit tussen Bing en Tim ook. Geen conclusie.
- Bianca gedraagt zich vermoeiend, maar het is alweer in orde. 0,0 conclusie.
- Janine gedraagt zich vermoeiend, maar het is alweer in orde. 0,0 conclusie.
- Aysen eet een potje met vet leeg bij een zakje chips. Al die jaren was ze dus boos, kortaf, chagrijnig, kil en corrupt omdat... ze ooit dik was?! Is dat een conclusie? Hopelijk bouwen ze het beter uit, want dit mag wel wat groters zijn. Al die jaren! En dan die vage broer die ineens komt aanwaaien. Van beide dingen is nooit wat gezegd. Toeval?

De schrijvers kunnen echt geen eindes schrijven, net als achtergrondverhalen van personages. Is er geen verhaalstructuur, dan is er geen verhaal. Het gaat allemaal nergens heen, zonder spanning. Figuren bewegen maar een beetje binnen hun personage, op de maat van een fragmentarisch, vaak herhalend verhaaltje. Zonder eindes in de serie, is dit mijn conclusie. Zie je wel. Eindes schrijven is helemaal niet moeilijk. :)
pi_150300446
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:28 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Eindes. Hoe schrijf je ze? Nou, de schrijvers van GTST laten ze tegenwoordig liever weg. De strategie luidt: we maken een aanzet en maken dan een nieuwe aanzet. Een conclusie of resultaat? Wie wacht daarop? Je kunt beter een verhaallijn rekken, totdat er een volgende komt. Liefst in combinatie met een bepaalde gebeurtenis in het jaar (zomerstop, kerst, etc.). Een einde heb je niet nodig. Vervolgens ging iedere vorm van spanning als een nachtkaarsje uit.

We spreken niet meer over verhaallijnen nu. Dit zijn 'de gebroken schrijfsels' van GTST uit seizoen 2014-2015 en het worden er steeds meer:

- Zomerstop, Bing redt Sjors. Boos als een gorilla loert Bing naar Tim. Eng hoor. Willem is weg. Buiten beeld opgepakt. Geen confrontatie, proces of spanning. Geen einde of conclusie.
- Lorena wordt niet gepakt en valt min of meer uit de verhaallijn, om later de serie te verlaten. Ze zat in een politieonderzoek maar kon gewoon weg. Veltman wordt ineens vermoord, maar waarom? Ludo zou opgepakt worden voor fraude. Lorena weg, Veltman weg, geen conclusies.
- Het bleek Nick te zijn. Meteen als Lucas vrijkomt, staat Nick buiten spel. Sisser: ze 'maken het goed'. Geen spannende conclusie of noemenswaardig einde. Nick verdwijnt meteen uit de serie.
- De jarenlange rivaliteit tussen Maxime en Nick lijdt nauwelijks ergens heen. Kort erna werkt ze samen met Janine. De jarenlange rivaliteit tussen Maxime en Janine lijdt nauwelijks ergens heen.
- De rol van Thijs zakt in elkaar, van mysterieuze advocaat van Veltman naar zielig oneerlijk broertje van saaie Sasha. Deryl zou een goede slechterik kunnen zijn, maar vertrekt naar Japan voordat het spannend kan worden. Geen vorm van afronding.
- Wiet komt uit de kast met Anna: er is geen probleem. Wiet verwijt anderen dat ze het raar vinden, maar lost zich op in 1 aflevering: er is geen probleem. Geen probleem, dus geen conclusies. Tim en Sjors hebben ook veel van deze '1 aflevering probleempjes', die niks toevoegen.
- De rivaliteit tussen Bing en Tim is ook een sisser. Ze boksen, Tim verliest, Tim wint Sjors, klaar.
- Rikki beschuldigd Anton, iedereen geloofd het. Anton raakt verslaafd, krijgt een ongeluk en is van zijn verslaving af. Niemand komt op ziekenbezoek.
- Rikki beschuldigd Anton, maar valt door de mand. Rikki wil dood. Iedereen staat aan haar bed. Anton vergeeft haar meteen. Ze houdt haar vriendschap met Sjoerd. Geen conclusie.
- Rikki en Sjoerd heeft ook geen conclusie. er gebeurd niks. Sjoerd pakt Aysen, zomaar. Zo begint een relatie, toch? Vanuit het niets?
- Nu Bing en Thijs beide wat klappen hebben gehad voor de fraude bij de bokswedstrijd is het wel goed. De aanklacht van Deryl lijkt verdwenen net als hijzelf. De rivaliteit tussen Bing en Tim ook. Geen conclusie.
- Bianca gedraagt zich vermoeiend, maar het is alweer in orde. 0,0 conclusie.
- Janine gedraagt zich vermoeiend, maar het is alweer in orde. 0,0 conclusie.
- Aysen eet een potje met vet leeg bij een zakje chips. Al die jaren was ze dus boos, kortaf, chagrijnig, kil en corrupt omdat... ze ooit dik was?! Is dat een conclusie? Hopelijk bouwen ze het beter uit, want dit mag wel wat groters zijn. Al die jaren! En dan die vage broer die ineens komt aanwaaien. Van beide dingen is nooit wat gezegd. Toeval?

De schrijvers kunnen echt geen eindes schrijven, net als achtergrondverhalen van personages. Is er geen verhaalstructuur, dan is er geen verhaal. Het gaat allemaal nergens heen, zonder spanning. Figuren bewegen maar een beetje binnen hun personage, op de maat van een fragmentarisch, vaak herhalend verhaaltje. Zonder eindes in de serie, is dit mijn conclusie. Zie je wel. Eindes schrijven is helemaal niet moeilijk. :)
^O^ _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_150302477
Jup, deze post is de reden waarom ik nu toch wel gestopt ben met kijken. Veltman heb ik nog gevolgd via shorties en terugkijken, maar toen het Nick bleek was de koek voor mij ver op. Het is als een eerste liefde, je blijft op de hoogte en hoopt dat het ooit nog goed komt... ;)
't Echte en 't ware!
pi_150303461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:16 schreef MissJ het volgende:
Maxime en Ardil, dat wordt neuken
hoogstwaarschijnlijk wel ja...
pi_150304053
Ferri speelt maar een paar daagjes mee.... vertelde hij vanavond op radio538.
Zoals hij zei, 'ze belden mij en ik kon geen nee zeggen'.
pi_150304551
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:53 schreef ChilllayD het volgende:
Ferri speelt maar een paar daagjes mee.... vertelde hij vanavond op radio538.
Zoals hij zei, 'ze belden mij en ik kon geen nee zeggen'.
Yeah Sure. :+
  donderdag 5 maart 2015 @ 06:30:44 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150304857
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 19:41 schreef GTSTFreakje het volgende:
Gaat Maxime nou achter die Ardil aanjagen
Of andersom?
pi_150306211
Helemaal gelijk Mr. Pomtip!!!!!

dat ze een voorbeeld nemen aan de verhaaltjes van de Bold & Beautiful.
The secret of getting ahead is getting started
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:10:41 #19
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_150307014
Lucas krijgt een nieuwe liefde in de serie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_150307673
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:10 schreef Frey het volgende:
Lucas krijgt een nieuwe liefde in de serie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_150308673
Is Ardil een badguy? Hebben de Sanders nog interessante scènes gehad de laatste tijd? Als in zeldzaam bijzonder acteerwerk of qua verhaal?

Anders verdoe ik mijn tijd niet.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  Redactie Sport donderdag 5 maart 2015 @ 11:36:41 #22
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_150308995
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Is Ardil een badguy? Hebben de Sanders nog interessante scènes gehad de laatste tijd? Als in zeldzaam bijzonder acteerwerk of qua verhaal?

Anders verdoe ik mijn tijd niet.
Ardil blijkt een kunst en operakenner te zijn en ik voorzie een romantische affaire tussen Ardil en Maxime. Ik heb geen spoiler gelezen dus of het echt zo is, geen idee.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_150309491
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:28 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Eindes. Hoe schrijf je ze? Nou, de schrijvers van GTST laten ze tegenwoordig liever weg. De strategie luidt: we maken een aanzet en maken dan een nieuwe aanzet. Een conclusie of resultaat? Wie wacht daarop? Je kunt beter een verhaallijn rekken, totdat er een volgende komt. Liefst in combinatie met een bepaalde gebeurtenis in het jaar (zomerstop, kerst, etc.). Een einde heb je niet nodig. Vervolgens ging iedere vorm van spanning als een nachtkaarsje uit.

We spreken niet meer over verhaallijnen nu. Dit zijn 'de gebroken schrijfsels' van GTST uit seizoen 2014-2015 en het worden er steeds meer:

- Zomerstop, Bing redt Sjors. Boos als een gorilla loert Bing naar Tim. Eng hoor. Willem is weg. Buiten beeld opgepakt. Geen confrontatie, proces of spanning. Geen einde of conclusie.
- Lorena wordt niet gepakt en valt min of meer uit de verhaallijn, om later de serie te verlaten. Ze zat in een politieonderzoek maar kon gewoon weg. Veltman wordt ineens vermoord, maar waarom? Ludo zou opgepakt worden voor fraude. Lorena weg, Veltman weg, geen conclusies.
- Het bleek Nick te zijn. Meteen als Lucas vrijkomt, staat Nick buiten spel. Sisser: ze 'maken het goed'. Geen spannende conclusie of noemenswaardig einde. Nick verdwijnt meteen uit de serie.
- De jarenlange rivaliteit tussen Maxime en Nick lijdt nauwelijks ergens heen. Kort erna werkt ze samen met Janine. De jarenlange rivaliteit tussen Maxime en Janine lijdt nauwelijks ergens heen.
- De rol van Thijs zakt in elkaar, van mysterieuze advocaat van Veltman naar zielig oneerlijk broertje van saaie Sasha. Deryl zou een goede slechterik kunnen zijn, maar vertrekt naar Japan voordat het spannend kan worden. Geen vorm van afronding.
- Wiet komt uit de kast met Anna: er is geen probleem. Wiet verwijt anderen dat ze het raar vinden, maar lost zich op in 1 aflevering: er is geen probleem. Geen probleem, dus geen conclusies. Tim en Sjors hebben ook veel van deze '1 aflevering probleempjes', die niks toevoegen.
- De rivaliteit tussen Bing en Tim is ook een sisser. Ze boksen, Tim verliest, Tim wint Sjors, klaar.
- Rikki beschuldigd Anton, iedereen geloofd het. Anton raakt verslaafd, krijgt een ongeluk en is van zijn verslaving af. Niemand komt op ziekenbezoek.
- Rikki beschuldigd Anton, maar valt door de mand. Rikki wil dood. Iedereen staat aan haar bed. Anton vergeeft haar meteen. Ze houdt haar vriendschap met Sjoerd. Geen conclusie.
- Rikki en Sjoerd heeft ook geen conclusie. er gebeurd niks. Sjoerd pakt Aysen, zomaar. Zo begint een relatie, toch? Vanuit het niets?
- Nu Bing en Thijs beide wat klappen hebben gehad voor de fraude bij de bokswedstrijd is het wel goed. De aanklacht van Deryl lijkt verdwenen net als hijzelf. De rivaliteit tussen Bing en Tim ook. Geen conclusie.
- Bianca gedraagt zich vermoeiend, maar het is alweer in orde. 0,0 conclusie.
- Janine gedraagt zich vermoeiend, maar het is alweer in orde. 0,0 conclusie.
- Aysen eet een potje met vet leeg bij een zakje chips. Al die jaren was ze dus boos, kortaf, chagrijnig, kil en corrupt omdat... ze ooit dik was?! Is dat een conclusie? Hopelijk bouwen ze het beter uit, want dit mag wel wat groters zijn. Al die jaren! En dan die vage broer die ineens komt aanwaaien. Van beide dingen is nooit wat gezegd. Toeval?

De schrijvers kunnen echt geen eindes schrijven, net als achtergrondverhalen van personages. Is er geen verhaalstructuur, dan is er geen verhaal. Het gaat allemaal nergens heen, zonder spanning. Figuren bewegen maar een beetje binnen hun personage, op de maat van een fragmentarisch, vaak herhalend verhaaltje. Zonder eindes in de serie, is dit mijn conclusie. Zie je wel. Eindes schrijven is helemaal niet moeilijk. :)
Ik zou bijna zeggen: mik dit op hun Facebookpagina en kijk of er een serieuze reactie komt _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Spellchecker donderdag 5 maart 2015 @ 13:32:21 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150312574
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:36 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ardil blijkt een kunst en operakenner te zijn en ik voorzie een romantische affaire tussen Ardil en Maxime. Ik heb geen spoiler gelezen dus of het echt zo is, geen idee.
Ik gok dat Maxime én Lucas werk gaan maken van Ardil ..... >:)
pi_150315691
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:32 schreef maily het volgende:

[..]

Ik gok dat Maxime én Lucas werk gaan maken van Ardil ..... >:)
Ik kreeg vandeweek het idee dat ze Lucas en Vincent in een keer aan elkaar wilde koppelen, maar dat zal wel niet :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:10:19 #26
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150326069
Ik hoop dat Rik Rikkie toch minstens in haar gezicht slaat om die opmerking van daarnet!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_150327058
"Geen fysiek contact" staat er met grote letters op de muur :') En toch knuffelen enz
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_150327114
En Vincent met zijn bodempje soep van een paar cm _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_150345303
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150382477
Zo, het loopt hier storm zeg :D

Ik lees net op de GTST Fanclub dat JustBridge middels een telefoongesprek heeft aangegeven dat seizoen 13 over een paar maanden op dvd verschijnt en ook de andere seizoenen gewoon worden uitgebracht. Geen idee of dit waar is, maar mocht dat zo zijn, dan is er goede hoop :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:04:08 #31
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_150394856
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, het loopt hier storm zeg :D

Ik lees net op de GTST Fanclub dat JustBridge middels een telefoongesprek heeft aangegeven dat seizoen 13 over een paar maanden op dvd verschijnt en ook de andere seizoenen gewoon worden uitgebracht. Geen idee of dit waar is, maar mocht dat zo zijn, dan is er goede hoop :)
Ik hoop het ook.. paar maanden terug vroeg iemand op de Facebook van GTST of seizoen 13 snel kwam.. ze gaven als reactie garantie dat de box zou komen, maar niet wanneer..
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_150395077
Ardil batst Rikki terwijl Rikki weer wat met Sjoerd krijgt, Sjors gaat misschien ook nog wel vreemd met Ardil, Tim depressief, Eysen komt om de hoek kijken en neukt hem, bla bla bla. Doei GTST :W
pi_150402683
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_150405134
quote:
Ik heb dat hele stuk van Rikki op de radio in de uitzending van gisteren geskipt. Ik kon het niet aanhoren.
Het begon al bij de vragen die de radiodj stelde. Blegh.
pi_150411748
quote:
Ik mis Linda, Roos en Jessica. ;(
  zondag 8 maart 2015 @ 12:08:57 #36
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_150414796
Op NPO Best Onderweg naar Morgen volgen is ook wel grappig. Al die oude afleveringen :D
  zondag 8 maart 2015 @ 12:09:40 #37
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_150414820
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:31 schreef DjinN het volgende:
"Geen fysiek contact" staat er met grote letters op de muur :') En toch knuffelen enz
Hahaha en die bewaker die ook emotioneel wordt. Gaat nergens over natuurlijk, maar tis nou eenmaal geen streng bewaakte gevangenis.
pi_150427954
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 12:09 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Hahaha en die bewaker die ook emotioneel wordt. Gaat nergens over natuurlijk, maar tis nou eenmaal geen streng bewaakte gevangenis.
Ik kreeg gelijk een :') gezicht toen
  maandag 9 maart 2015 @ 15:00:49 #39
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_150460283
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 12:08 schreef GwaiLow het volgende:
Op NPO Best Onderweg naar Morgen volgen is ook wel grappig. Al die oude afleveringen :D
Daar is een aparte topic voor. ;)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:14:00 #40
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_150460598
quote:
Zeg dat maar niet hardop op Twitter. Een puberend groepje Rikki fans maakt je met de grond gelijk.

Las vorige week toen Rikki ook in RTL Boulevard was een tweet waarvan ik dacht, zozo. Ik citeer:

''Optyfen met die Erica Terpstra en haar gezondheid. Robin is tenminste iemand die Nederland boeit'' _O-
  maandag 9 maart 2015 @ 15:19:06 #41
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_150460736
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:14 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Zeg dat maar niet hardop op Twitter. Een puberend groepje Rikki fans maakt je met de grond gelijk.

Las vorige week toen Rikki ook in RTL Boulevard was een tweet waarvan ik dacht, zozo. Ik citeer:

''Optyfen met die Erica Terpstra en haar gezondheid. Robin is tenminste iemand die Nederland boeit'' _O-
:{
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:38:58 #42
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_150461314
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:00 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Daar is een aparte topic voor. ;)
O dat wist ik niet
  maandag 9 maart 2015 @ 16:07:45 #43
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_150462335
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:19 schreef LetsGame het volgende:

[..]

:{
Tegenstanders kwamen echter ook met een reactie:

"ij ga jou egt doden"
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Spellchecker maandag 9 maart 2015 @ 16:21:09 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150462871
Zag ik in de aflevering van vrijdag die Ronan dinges voorbij Lucas lopen in Boks?!?!
pi_150471162
Hoe irritant Wiet 'wat' zegt :')
pi_150474238
Nina is zo nog wel te pruimen zolang ze die broodmolen gesloten heeft
pi_150506939
Waarom reageert nina niet gewoon normaal ze ligt pas 8 maanden in coma :{
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:14:22 #48
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_150507039
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Waarom reageert nina niet gewoon normaal ze ligt pas 8 maanden in coma :{
Posttraumatische stressstoornis? :Y
pi_150507100
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:14 schreef James1988 het volgende:

[..]

Posttraumatische stressstoornis? :Y
Over een weekje is ze vast weer de oude :')
pi_150507353
Ik heb dit al weken niet gezien, is die broer van Aysen al met iemand een relatie aan het hebben?? Ik ben vooral benieuwd of het homo wordt ;) anders ga ik weer wat anders doen tussen acht en half negen.
pi_150507496
YES NINA IS BACK ik heb dr gemist
pi_150519477
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:27 schreef GTSTFreakje het volgende:
YES NINA IS BACK ik heb dr gemist
Even voor het eerst sinds zes weken een aflevering doorgespoeld. Ludo heeft gelijk, Maxime moet oprotten. De rest is niet boeiend.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_150529532
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 02:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Even voor het eerst sinds zes weken een aflevering doorgespoeld. Ludo heeft gelijk, Maxime moet oprotten. De rest is niet boeiend.
Inderdaad!
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_150529631
Beetje de shorties zitten terug te kijken, en het niveau is echt behoorlijk ingekakt ... ... ...

We weten toch allemaal dat Nina er weer helemaal bovenop komt. ;)

En de overige verhaallijnen zijn echt van een teleurstellend niveau _O-
pi_150540739
Aysen wordt nu ontslagen of komt ze hier ook weer mee weg?
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_150540866
Waarvoor moet bing naar de rechter?
pi_150544757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:13 schreef icloud het volgende:
Waarvoor moet bing naar de rechter?
Voor illegaal gokken... dat gedoe met Daryl
pi_150545128
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:35 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

Voor illegaal gokken... dat gedoe met Daryl
Zijn de schrijvers dat niet allang weer vergeten dan? :o
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_150545976
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zijn de schrijvers dat niet allang weer vergeten dan? :o
Blijkbaar niet... maar is Sacha al weer exit? Ik heb haar al een paar afleveringen niet zien stuntelen.
pi_150546192
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:00 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

Blijkbaar niet... maar is Sacha al weer exit? Ik heb haar al een paar afleveringen niet zien stuntelen.
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Het kost mij al de nodige moeite om een shortie te bekijken, laat staan dat ik vrijwillig een hele aflevering ga zitten kijken :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 12 maart 2015 @ 12:32:17 #61
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_150561258
Hoe vinden jullie de allochtonen vertegenwoordigd? Ik zat eens te denken..

- Corrupte agente Aysen die Danny van de trap duwt.
- Homofiele Turk.
- Meisje Nuran die haar hoofddoek af doet.
- Straatjong Ardil die in de drugs zit.
- Bing (mokka) die alles doet wat God verboden heeft..

Apart wel van de makers :)
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 12 maart 2015 @ 16:51:20 #62
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150569063
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:32 schreef Mubassie het volgende:
Hoe vinden jullie de allochtonen vertegenwoordigd? Ik zat eens te denken..

- Corrupte agente Aysen die Danny van de trap duwt.
- Homofiele Turk.
- Meisje Nuran die haar hoofddoek af doet.
- Straatjong Ardil die in de drugs zit.
- Bing (mokka) die alles doet wat God verboden heeft..

Apart wel van de makers :)
Ludo de Italiaanse maffia man ;)

En vroeger had je Arthur de knuffel neger dus het valt wel mee.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:18:15 #63
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_150569749
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ludo de Italiaanse maffia man ;)

En vroeger had je Arthur de knuffel neger dus het valt wel mee.
Ohja Ludo natuurlijk.. Een Italiaan :P
pi_150571331
Ludo is geen Italiaan toch? Heeft in Italië gestudeerd. Sophia, de gestoorde ex-Italiaan :p
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 12 maart 2015 @ 18:30:53 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150571341
En Dorothea want elke Surinaamse oma doet aan voodoo en met geesten praten ;).
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150573363
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:32 schreef Mubassie het volgende:
Hoe vinden jullie de allochtonen vertegenwoordigd? Ik zat eens te denken..

- Corrupte agente Aysen die Danny van de trap duwt.
- Homofiele Turk.
- Meisje Nuran die haar hoofddoek af doet.
- Straatjong Ardil die in de drugs zit.
- Bing (mokka) die alles doet wat God verboden heeft..

Apart wel van de makers :)
En de autochtonen dan? :')

Wiet: poging tot moord.
Rikki: de leugenaar, heeft onder ede Anton onschuldig vast laten zitten.
Sjors: de Christelijke vreemdganger.
Anna: stoker en dief.
Thijs: doortrapte advocaat.
Etc.

Dus wat is je punt?
  donderdag 12 maart 2015 @ 20:38:08 #67
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_150576832
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dus wat is je punt?
Lijkt me duidelijk..

Dat alle allochtonen de fout in gaan in GTST.. Met name de Marokkanen.

Dus wederom als een slecht volk weggezet worden :)
  donderdag 12 maart 2015 @ 20:41:53 #68
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_150577021
Wat een waardeloos saaie verhaallijnen zeg, je kunt net zo goed niet kijken. :{
pi_150577362
Ik ben ook gestopt met het volgen. Af en toe download ik een reeks afleveringen en kijk ik het achter elkaar als een soort marathon, zelfs dan ben ik er snel doorheen omdat ik er gewoon doorheen spoel omdat er geen interessante verhaallijnen meer zijn.
pi_150577668
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:38 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk..

Dat alle allochtonen de fout in gaan in GTST.. Met name de Marokkanen.

Dus wederom als een slecht volk weggezet worden :)
Het is maar waar je de aandacht op vestigt.
Nuran deed niets verkeerd. Vroeger had Stan geloof ik ook een Turkse vriendin. Die was ook niet slecht.
Verder had je de vriend van Dian, dat was Mo (een Marrokaan). Die was een goede rechercheur.
Bilal was homo ja, maar dat maakt hem geen slecht volk.
Dorothea was een lief mens, de ex van Hedwig was een zwarte jongen, ook geen slechterik. Dan had je nog 2 donkere meiden waar Sylvester rond 2000 wat mee had, allemaal goedhartig.

Wil je nog meer tegen bewijzen?
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:23:06 #71
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_150584791
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is maar waar je de aandacht op vestigt.
Nuran deed niets verkeerd. Vroeger had Stan geloof ik ook een Turkse vriendin. Die was ook niet slecht.
Verder had je de vriend van Dian, dat was Mo (een Marrokaan). Die was een goede rechercheur.
Bilal was homo ja, maar dat maakt hem geen slecht volk.
Dorothea was een lief mens, de ex van Hedwig was een zwarte jongen, ook geen slechterik. Dan had je nog 2 donkere meiden waar Sylvester rond 2000 wat mee had, allemaal goedhartig.

Wil je nog meer tegen bewijzen?
Klopt, maar dat is tig jaar geleden.
Toen speelde al dat gedoe met allochtonen en islam nog niet zo.

Daarom vind ik het vreemd dat de makers juist de enige Marokkanen als Aysen en Ardil als foute personen doen neerzetten.
Het viel me gewoon op.

Wat betreft die hoofddoek afzetten en homo zijn.. Niets mis mee, maar voor een moslim not done.

Ik kan me voorstellen dat de moslims zich straks weer eens gediscrimineerd voelen om deze. :)

Nou groetjesss ^O^
pi_150587149
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:23 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is tig jaar geleden.
Toen speelde al dat gedoe met allochtonen en islam nog niet zo.

Daarom vind ik het vreemd dat de makers juist de enige Marokkanen als Aysen en Ardil als foute personen doen neerzetten.
Het viel me gewoon op.

Wat betreft die hoofddoek afzetten en homo zijn.. Niets mis mee, maar voor een moslim not done.

Ik kan me voorstellen dat de moslims zich straks weer eens gediscrimineerd voelen om deze. :)

Nou groetjesss ^O^
Niet alle moslims vinden dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen of dat homozijn niet kan.

Lucas, Wiet en Anna zijn toch ook 'homo'. Zijn dat dan ook foute personen?
Of geldt dit geval dan weer niet omdat ze geen moslim/allochtoon zijn? Dat zou natuurlijk nergens op slaan.

Verder heeft echt elk personage een of meerdere slechte kanten/periodes. De een wat meer dan de ander.

[ Bericht 2% gewijzigd door Physsic op 13-03-2015 01:24:54 ]
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 13 maart 2015 @ 03:26:37 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150588073
In de shorty gaan Anna en Wiet op de Orange is the new black tour,
Gewoon gejat,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 09:45:51 #74
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_150590591
Nina terug :D
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:10:40 #75
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_150592743
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:38 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk..

Dat alle allochtonen de fout in gaan in GTST.. Met name de Marokkanen.

Dus wederom als een slecht volk weggezet worden :)
Wat is dit nou weer voor een gezeur? Ze geeft juist aan dat het helemaal niet zo zwart/wit is; dat elke persoon 'de fout in gaat' in GTST.
Dus ook die hele lijst Nederlanders in de serie. Ze laten ieder persoon wel een keer fucked up shit doen. Dat jij dat weer als racisme ziet of buitenlanders in een slecht daglicht zetten, zegt weer meer over jou dan over de makers van GTST. Wat een nonsens, zeg. Dit is nou net een van de problemen; mensen die te snel op hun tegen getrapt zijn/zich te snel tegen de borst gestoten voelen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_150593879
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:45 schreef Willoow het volgende:
Nina terug :D
*;
  vrijdag 13 maart 2015 @ 12:11:36 #77
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_150594576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:10 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een gezeur? Ze geeft juist aan dat het helemaal niet zo zwart/wit is; dat elke persoon 'de fout in gaat' in GTST.
Dus ook die hele lijst Nederlanders in de serie. Ze laten ieder persoon wel een keer fucked up shit doen. Dat jij dat weer als racisme ziet of buitenlanders in een slecht daglicht zetten, zegt weer meer over jou dan over de makers van GTST. Wat een nonsens, zeg. Dit is nou net een van de problemen; mensen die te snel op hun tegen getrapt zijn/zich te snel tegen de borst gestoten voelen.
Ik vind het geen racisme.. Het is zoals het is.

Maar dat de moslims straks weer huilie gaan doen zou me niets verbazen.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 13 maart 2015 @ 16:16:35 #78
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150602446
Personages in een soap halen rottigheid uit daarom is het een soap nationaliteit doet er niet toe.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150612125
Wat is er cliffhanger achtig aan Nina die bruiloft met Vincent wil regelen? Is ze deel van geheugen kwijt dan of zo?

Oh wacht, weet ze nu niet dat ze familie zijn?
pi_150612908
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 20:42 schreef Eerin het volgende:
Wat is er cliffhanger achtig aan Nina die bruiloft met Vincent wil regelen? Is ze deel van geheugen kwijt dan of zo?

Oh wacht, weet ze nu niet dat ze familie zijn?
Misschien (heb de uitzending nog niet gezien).

Maar laatst was er ook al een cliffhanger waar totaaaaaal niks spannends aan was, weet helaas niet meer welke.
Misschien kunnen ze niks spannends meer bedenken. :p
pi_150626461
Ze mag zo min mogelijk stress hebben op het moment. En Vincent is niet van plan met haar te trouwen. Dus dat vertellen word moeilijk.

Denk dat het daarom een cliffhanger is
pi_150629503
Welke moeder vraagt naar haar vriendje ipv haar dochter?
pi_150633525
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 09:58 schreef Redbullkid het volgende:
Ze mag zo min mogelijk stress hebben op het moment. En Vincent is niet van plan met haar te trouwen. Dus dat vertellen word moeilijk.

Denk dat het daarom een cliffhanger is
Ja dus dan stopt haar geheugen voor het coming out moment van vincent-is-neef zeg maar? Ik zit niet heel goed in chronologie van gtst ;) maar had al wel door dat het om de spanning/stress ging.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 14 maart 2015 @ 15:41:35 #84
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150634016
En nu moet Vincent doen alsof ze nog samenzijn. Volgens mij heb ik dit scenario in een andere serie al eens gezien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150636579
Weten Ludo en Janine eigenlijk van het huwelijksaanzoek? Dacht dat het daarom een einde was.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:21:16 #86
432592 Biridijothogo
Born to be... eh...
pi_150640336
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:43 schreef AnnaNiem het volgende:
Welke moeder vraagt naar haar vriendje ipv haar dochter?
Mijn gedachte ook meteen.

Vond het erg jammer dat ze toch bijkwam en kontakt maakte. De verhaallijn hadden ze véél spannender kunnen houden door ( zoals in Twin Peaks, ontzettend spannend!) haar te laten doen voorkomen alsof ze een plantje was en intussen stiekum dingen uithaalde.
Maar waarschijnlijk komt er nog wel een "twist", ze zal misschien een karakterverandering hebben ondergaan, iets van die strekking.
Dance me to your beauty with a burning violin Dance me through the panic 'til I'm gathered safely in.Lift me like an olive branch and be my homeward dove.Dance me to the end of love...
pi_150649649
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
En nu moet Vincent doen alsof ze nog samenzijn. Volgens mij heb ik dit scenario in een andere serie al eens gezien.
Dat is inderdaad voorspelbaar. Het was leuker geweest als het geheugenverlies wat groter was... dat Nina denkt dat ze nog met Noud is. Geeft spanning in de relatie tussen Noud en Sascha... Nina's geheugen komt weer terug maar ze wil de confrontatie met Vincent niet aan en Noud niet kwijt, dus faked ze de boel. Ondertussen troost Vincent Sascha...
  zaterdag 14 maart 2015 @ 23:54:32 #88
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_150650032
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:21 schreef Biridijothogo het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk komt er nog wel een "twist", ze zal misschien een karakterverandering hebben ondergaan, iets van die strekking.
Welnee, de schrijvers zijn allang verder naar de volgende spannende *kuch* verhaallijn en proberen nu alleen maar om deze verhaallijn af te ronden. Ze beseffen zich gelukkig nog net wel dat het niet mogelijk is om Nina weer vrolijk rond te laten huppelen, maar ik denk niet dat we nog maar iets schokkends hoeven te verwachten rond deze verhaallijn.

Behalve misschien dat er straks alsnog/weer een relatie tussen Nina en Vincent uit voortkomt.
  zondag 15 maart 2015 @ 00:03:16 #89
236046 NotYou
tigerblood
pi_150650281
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:32 schreef Mubassie het volgende:
Hoe vinden jullie de allochtonen vertegenwoordigd? Ik zat eens te denken..

- Homofiele Turk.
- Meisje Nuran die haar hoofddoek af doet.

Apart wel van de makers :)
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:38 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk..

Dat alle allochtonen de fout in gaan in GTST.. Met name de Marokkanen.

Dus wederom als een slecht volk weggezet worden :)
Ik hoop maar dat je een (autochtone) troll bent. :')
Je suis Charlie Sheen
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 15 maart 2015 @ 03:09:17 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150652949
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 23:40 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

Dat is inderdaad voorspelbaar. Het was leuker geweest als het geheugenverlies wat groter was... dat Nina denkt dat ze nog met Noud is. Geeft spanning in de relatie tussen Noud en Sascha... Nina's geheugen komt weer terug maar ze wil de confrontatie met Vincent niet aan en Noud niet kwijt, dus faked ze de boel. Ondertussen troost Vincent Sascha...
ook dat heb ik al eens in een serie gezien, maar is al interessanter.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150682054
Maxime, wat een kl*te-wijf.
Zij straalt gewoon een en al narcisme uit. :N
  maandag 16 maart 2015 @ 08:54:32 #92
432592 Biridijothogo
Born to be... eh...
pi_150687666
:W
Maxime narcistisch?
Klopt.
Dat is haar ROL. Héérlijk idiote rol.

Ben toch wel benieuwd naar een lijstje:
Wie in de serie heeft nog GEEN zwaar ongeluk gehad, in coma gelegen, verlamd geweest, ontvoerd geweest, vreemd gegaan, een mysterieuze stalker gehad of opeens een onbekend kind gekregen dat plotsklaps opdook????
En HOEVEEL mensen zijn er intussen al jaaaaaaren op Wereldreis...?

De schrijvers hebben echt élk cliché al een keertje gebruikt...
Dance me to your beauty with a burning violin Dance me through the panic 'til I'm gathered safely in.Lift me like an olive branch and be my homeward dove.Dance me to the end of love...
pi_150693134
quote:
9s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:54 schreef Biridijothogo het volgende:
:W
Maxime narcistisch?
Klopt.
Dat is haar ROL. Héérlijk idiote rol.

Ben toch wel benieuwd naar een lijstje:
Wie in de serie heeft nog GEEN zwaar ongeluk gehad, in coma gelegen, verlamd geweest, ontvoerd geweest, vreemd gegaan, een mysterieuze stalker gehad of opeens een onbekend kind gekregen dat plotsklaps opdook????
En HOEVEEL mensen zijn er intussen al jaaaaaaren op Wereldreis...?

De schrijvers hebben echt élk cliché al een keertje gebruikt...
Na 25 jaar is dat niet zo gek. The Bold of ATWT hergebruikten ook verhalen. Het zou GTST alleen sieren af en toe wat figuren te recasten en terug te laten komen zoals het halfzusje van Jeanine of pleegdochter Kim van Jeff. Verhaallijnen worden nu afgeraffeld en we hebben het er nooit meer over. Terwijl juist oude karakters of kinderen daarvan de serie kleur geeft.
  maandag 16 maart 2015 @ 12:52:28 #94
432592 Biridijothogo
Born to be... eh...
pi_150693417
Eens!
Er zijn talloze figuren op "wereldreis". Haal die maar weer es uit het stof, dat zou verrassend kunnen zijn.
Verder is er zelden iets verrassends meer de laatste jaren. Alle verhaallijnen worden herhalingen...

Is het gerucht waar, dat ze er mee gaan stoppen?
Dance me to your beauty with a burning violin Dance me through the panic 'til I'm gathered safely in.Lift me like an olive branch and be my homeward dove.Dance me to the end of love...
pi_150703810
Jullie klagen wel zoveel over ongeloofwaardige of afgeraffelde verhaalijnnen, maar een laura die mary vermoord en daarvoor een paar maanden huisarrest kreeg, is ook niet bepaald geloofwaardig
pi_150704867
In principe is niet veel in een soap geloofwaardig. Maar zolang het geloofwaardig en consistent gebracht wordt ben ik bereid wat gaten voor lief te nemen. Ten slotte kijk ik een soap om vermaakt te worden. Tegenwoordig zit er in de personages weinig diepgang en geloofwaardigheid. Het ene moment staat iemand de vrede te verkondigen, en het andere moment steken ze een huis in de fik, bij wijze van spreken.
't Echte en 't ware!
pi_150713630
Noud:
"Ik doop m'n kwast gewoon in elke pot die je me voor houdt. "
:{
  Spellchecker maandag 16 maart 2015 @ 22:10:23 #98
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150717355
Anna en Wiet die zo openlijk over dat geld praten en ermee zwaaien .... :N
pi_150746455
Van de vrouwen die in de serie een kind hebben gekregen, hoeveel daarvan hebben twee kinderen?

Volgens mij alleen janine, de rest hebben heel opvallend allemaal 1 kind
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:12:16 #100
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_150749567
Goed om te zien dat ook na de Sanders verhaallijn de spanning nog volop aanwezig is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 17 maart 2015 @ 21:15:30 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150749769
Druk hier.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150750283
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:12 schreef icloud het volgende:
Van de vrouwen die in de serie een kind hebben gekregen, hoeveel daarvan hebben twee kinderen?

Volgens mij alleen janine, de rest hebben heel opvallend allemaal 1 kind
Laura heeft 2 kinderen gekregen.
pi_150750333
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bianca en Laura hebben meerdere kinderen.
Die zijn komen aanwaaien niet in de serie gekregen.
pi_150750381
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Laura heeft 2 kinderen gekregen.
Is arnie geboren in de serie? Ik dacht dat hij er al was vanaf de eerste uitzending? Kan het me niet zo goed meer herinneren.


Zover ik lees is ze in de serie alleen van lotje bevallen, arnie was er al.
pi_150750615
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:24 schreef icloud het volgende:

[..]

Is arnie geboren in de serie? Ik dacht dat hij er al was vanaf de eerste uitzending? Kan het me niet zo goed meer herinneren.


Zover ik lees is ze in de serie alleen van lotje bevallen, arnie was er al.
Sil en Lotje. ^O^
pi_150750690
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Sil en Lotje. ^O^
Klopt helemaal, compleet vergeten

Sil en lotje dus
Nina en lucas.

Blijft toch opvallend
pi_150750853
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef icloud het volgende:

[..]

Klopt helemaal, compleet vergeten

Sil en lotje dus
Nina en lucas.

Blijft toch opvallend
Zodra een vrouw in gtst zwanger raakt, verliest ze op 1 of andere manier de vader. :')
Dus dat risico nemen ze niet te vaak.
  Spellchecker dinsdag 17 maart 2015 @ 22:55:17 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150755370
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:12 schreef icloud het volgende:
Van de vrouwen die in de serie een kind hebben gekregen, hoeveel daarvan hebben twee kinderen?

Volgens mij alleen janine, de rest hebben heel opvallend allemaal 1 kind
Bianca .... :P

-- edit -- spuit 11.
pi_150761146
Ik ben eens benieuwd hoe 'Tombie' gaat reageren op Sjoerd
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:18:32 #110
395938 LlamaGoneBonkers
Van leven ga je dood
pi_150786195
waarom doet die gast zo raar
pi_150786312
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:18 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
waarom doet die gast zo raar
Welke gast?
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:23:43 #112
395938 LlamaGoneBonkers
Van leven ga je dood
pi_150786405
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:21 schreef icloud het volgende:

[..]

Welke gast?
ik weet niet meer hoe die heet. die nu de hele tijd rickie helpt met haar nummers
pi_150786530
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:23 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:

[..]

ik weet niet meer hoe die heet. die nu de hele tijd rickie helpt met haar nummers
Thijs?

Die heeft rikki een wurg contract laten tekenen. Als zij de platendeal niet tekend dan heeft thijs niks te manage en geen geld
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:27:07 #114
395938 LlamaGoneBonkers
Van leven ga je dood
pi_150786578
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:26 schreef icloud het volgende:

[..]

Thijs?

Die heeft rikki een wurg contract laten tekenen. Als zij de platendeal niet tekend dan heeft thijs niks te manage en geen geld
oh oke thanks. heb het al lang niet meer gekeken ;)
pi_150787141
God wat word ik doodmoe van dat zingen. Als ze nou zo'n talent was, prima, maar dit is godsamme niet om aan te horen.

Overigens: gaat Ari nou wel of niet met Maxime straks? Of nog geen nieuws over?
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:41:52 #116
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_150787344
Mooie actie van die Henk, NietGoedSnikki zal nu ook wel snel klaar zijn met die gladjakker.
pi_150824101
Wat is Vincent een misselijk mannetje zeg :r
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Moderator donderdag 19 maart 2015 @ 20:27:17 #118
42184 crew  DaMart
pi_150824178
Na een nachtrust van een paar maanden, zou je toch verwachten dat die wallen van Nina een beetje waren weggetrokken :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 19 maart 2015 @ 20:34:54 #119
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_150824418
:') Maxime en die turk.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_150834809
Ik vind Nina er juist beter uit zien, oeps :P
pi_150836662
Gadverdamme! Maxime had zijn oma kunnen wezen..!! Wat word het volgende koppel? Laura & Bram?
  Spellchecker vrijdag 20 maart 2015 @ 10:58:43 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150842179
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:30 schreef ChilllayD het volgende:
Ik vind Nina er juist beter uit zien, oeps :P
Ja als ze ligt kan de zwaartekracht beter zijn werk doen :P
pi_150843096
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 02:33 schreef ChrisSchneider het volgende:
Gadverdamme! Maxime had zijn oma kunnen wezen..!! Wat word het volgende koppel? Laura & Bram?
En dan op de trouwdag van Laura en Bram komt Sil vol drama de trouwzaal binnengelopen en eist een DNA onderzoek. Blijkt toch Sil de vader te zijn.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:34:09 #124
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_150843142
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 02:33 schreef ChrisSchneider het volgende:
Gadverdamme! Maxime had zijn oma kunnen wezen..!! Wat word het volgende koppel? Laura & Bram?
Mwa, dit is niet zo verrassend. Ze deed het ook met Danny.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:35:11 #125
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_150843188
Ze hadden trouwens een hele mooie verhaallijn kunnen maken als Anton en Rikkie echt een relatie hadden gekregen. Jammer.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:38:00 #126
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_150843270
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:34 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Mwa, dit is niet zo verrassend. Ze deed het ook met Danny.
Ik wil ook wel Maxime's toyboy spelen :@
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:51:18 #127
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_150843680
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:38 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Ik wil ook wel Maxime's toyboy spelen :@
Ik vind dr niet bijzonder knap, maar ook niet onaantrekkelijk. Zou het voor 1 keer wel leuk vinden :D
pi_150845156
quote:
De TV Kantine gaat verder waar GTST ophoudt
Geplaatst op vrijdag 20 maart 2015 om 12:24



De kijkcijferhit De TV Kantine van Carlo Boszhard en Irene Moors is een unieke samenwerking aangegaan met Goede Tijden Slechte Tijden. Hierdoor opent de persiflagecomedy vanavond met het vervolg van de slotscène van GTST. Dat heeft RTL 4 vandaag laten weten. Boszhard en Moors kruipen in de huid van GTST-personages Jef Alberts en Maxime Sanders. “Ze geven een direct vervolg aan een scène die daarvoor in de soap te zien was“, legt een woordvoerder van de zender uit.
Naast deze scène heeft de vierde aflevering van De TV Kantine nog veel meer persiflages in petto. Luuk Ikink, bekend van RTL Late Night, zwaait in deze aflevering de scepter. Hij mag bepalen wat we te zien krijgen in De TV Kantine.

Er zijn onder meer persiflages op Expeditie Poolcirkel, de Graham Norton Show en de soap van Bobbi Eden. Irene Moors kruipt in de huid van Adele én het Jumbo-stel wordt op de hak genomen.

Tot slot brengt Bruno Mars een eerbetoon aan Manchester-coach Louis van Gaal.

De TV Kantine begint om 20.30 uur op RTL 4.
Dit lijkt me wel geinig :P
"Mijn naam is Jef... Van A&A&F... GEEF ME WAT TE DRINKEN, VERDORIE!!!" _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_150845490
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef GwaiLow het volgende:
Ze hadden trouwens een hele mooie verhaallijn kunnen maken als Anton en Rikkie echt een relatie hadden gekregen. Jammer.
Wat een verschrikkelijk idee.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 12:48:10 #130
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_150845574
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijk idee.
Is juist mooi. Rikkie is toch wel volwassen in de serie?
  Spellchecker vrijdag 20 maart 2015 @ 12:48:16 #131
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150845576
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijk idee.
Ik verwacht ooit nog eens een nsfw-scène tussen Maxime en Jef ....
pi_150845894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:48 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Is juist mooi. Rikkie is toch wel volwassen in de serie?
Dus?
Het is de moeder van zijn kleinzoon. :')
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 maart 2015 @ 13:55:29 #133
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150847966
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:32 schreef Skittles het volgende:

[..]

En dan op de trouwdag van Laura en Bram komt Sil vol drama de trouwzaal binnengelopen en eist een DNA onderzoek. Blijkt toch Sil de vader te zijn.
_O- prachtig
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 13:56:42 #134
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_150848006
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dus?
Het is de moeder van zijn kleinzoon. :')
Zijn wel gekkere dingen voorgekomen in GTST.
pi_150850280
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:32 schreef Skittles het volgende:

[..]

En dan op de trouwdag van Laura en Bram komt Sil vol drama de trouwzaal binnengelopen en eist een DNA onderzoek. Blijkt toch Sil de vader te zijn.
Dus dan trouwt Laura met de zoon van haar zoon die verwekt is toen ze getrouwd was met haar andere zoon. Klinkt goed.
pi_150850791
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 15:09 schreef DSMichaelfan het volgende:

[..]

Dus dan trouwt Laura met de zoon van haar zoon die verwekt is toen ze getrouwd was met haar andere zoon. Klinkt goed.
Zoonception :Y
  Spellchecker vrijdag 20 maart 2015 @ 18:28:00 #137
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 20 maart 2015 @ 18:58:25 #138
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_150856690
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:51 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ik vind dr niet bijzonder knap, maar ook niet onaantrekkelijk. Zou het voor 1 keer wel leuk vinden :D
QFT ^O^
pi_150861236
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 12:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dit lijkt me wel geinig :P
"Mijn naam is Jef... Van A&A&F... GEEF ME WAT TE DRINKEN, VERDORIE!!!" _O-
:'( :') _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Spellchecker vrijdag 20 maart 2015 @ 22:19:13 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150866101
Ze hadden Aysen niet moeten laten zien op het laatst .... was een mooie weekendcliff geweest :P
pi_150874378
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:19 schreef maily het volgende:
Ze hadden Aysen niet moeten laten zien op het laatst .... was een mooie weekendcliff geweest :P
Dat was precies wat ik dacht!! Nu kan je het vervolg al een beetje invullen, totaal geen spanning meer.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 17:52:21 #142
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_150886962
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:28 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_150892326
Over geloofwaardigheid gesproken, ludo die 56 miljoen overboekt naar zwitserland met een simpele fax
pi_150892992
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:43 schreef icloud het volgende:
Over geloofwaardigheid gesproken, ludo die 56 miljoen overboekt naar zwitserland met een simpele fax
Dat kan wel... je wil niet weten hoeveel er per fax of excelletje nog geregeld wordt binnen het bankwezen.
pi_150893191
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:04 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

Dat kan wel... je wil niet weten hoeveel er per fax of excelletje nog geregeld wordt binnen het bankwezen.
Maar niet het overmaken van 56 miljoen zonder handtekening en een simpele fax.
pi_150893535
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:10 schreef icloud het volgende:

[..]

Maar niet het overmaken van 56 miljoen zonder handtekening en een simpele fax.
De fax mag simpel zijn, maar met een code of handtekening van bevoegde personen er op.... kan veel. Ik heb de aflevering verder niet gezien dus dit faxje ook niet.
  zondag 22 maart 2015 @ 12:06:41 #147
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_150906642
Sjors heeft het steeds over haar pleegouders dat ze komen voor de bruiloft, maar ze heeft de naam Jack volgens mij nog niet genoemd ...t zal mij benieuwen of dat nog gebeurt.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_150906801
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:06 schreef Miss_paraplu het volgende:
Sjors heeft het steeds over haar pleegouders dat ze komen voor de bruiloft, maar ze heeft de naam Jack volgens mij nog niet genoemd ...t zal mij benieuwen of dat nog gebeurt.
Ik zie die hele bruiloft niet komen
  zondag 22 maart 2015 @ 12:15:03 #149
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_150906806
quote:
4s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:14 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik zie die hele bruiloft niet komen
Nee stiekem denk ik dat eigenlijk ook.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_150906826
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:15 schreef Miss_paraplu het volgende:

[..]

Nee stiekem denk ik dat eigenlijk ook.
en als je de spoilers bekijkt van nu en volgende week, dan lijkt het erop dat Tim zich nog wel een keer achter zijn oren krabt ;)
  zondag 22 maart 2015 @ 12:17:57 #151
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_150906869
quote:
4s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:15 schreef fotostarter het volgende:

[..]

en als je de spoilers bekijkt van nu en volgende week, dan lijkt het erop dat Tim zich nog wel een keer achter zijn oren krabt ;)
Nog niet gelezen maar ga ik doen ..
Blijheid als die hele bruiloft nooit gaat komen, *O*
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  zondag 22 maart 2015 @ 15:19:27 #152
436222 Japepk
Padvinder
pi_150912856
Speaking about Jack, heeft Nina de naam van Lorena eigenlijk al genoemd sinds ze weer wakker is? Daar was ze samen mee op de vlucht, maar ja, die is de serie uit dus daar praten we niet meer over..
't Echte en 't ware!
pi_150939042
quote:
4s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:15 schreef fotostarter het volgende:

[..]

en als je de spoilers bekijkt van nu en volgende week, dan lijkt het erop dat Tim zich nog wel een keer achter zijn oren krabt ;)
Zijn die spoilers alleen in een tv-gids te vinden?
pi_150939609
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 08:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zijn die spoilers alleen in een tv-gids te vinden?
zie mijn onderschrift
  maandag 23 maart 2015 @ 11:08:11 #155
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_150942246
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:19 schreef Japepk het volgende:
Speaking about Jack, heeft Nina de naam van Lorena eigenlijk al genoemd sinds ze weer wakker is? Daar was ze samen mee op de vlucht, maar ja, die is de serie uit dus daar praten we niet meer over..
Dit idd, belachelijk. Net zoals Nola, daar vroeg ze ook niks over. Het enige waar ze aan dacht was Vincent, en dat was ook de enige die ze echt wilde zien. Het is dat Ludo en Janine Nola een keer mee hebben genomen naar het ziekenhuis, anders was ze die helemaal vergeten.

Maar goed, we moeten t ook niet serieus nemen :D
  maandag 23 maart 2015 @ 20:11:30 #156
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_150960160
Mooi dat Anna een beetje tegenwicht durft te bieden aan Aysen.
pi_150960592
Weet trouwens iemand de maten van barbara/anna?
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 maart 2015 @ 21:06:11 #158
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150962811
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:22 schreef icloud het volgende:
Weet trouwens iemand de maten van barbara/anna?
Dubbel D bij Anna.. Barbara krijg ik walging van.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150963155
quote:
10s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dubbel D bij Anna.. Barbara krijg ik walging van.
Wat is er mis met barbara?


Of probeerde je een fisher/sloessen grap te maken?
  maandag 23 maart 2015 @ 21:40:49 #160
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_150964844
Heerlijke kussens om op te chillen.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
  maandag 23 maart 2015 @ 21:50:58 #161
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_150965444
Ik ga denk ik een keertje op Barbara hitten, mag haar wel.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_150965849
quote:
10s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dubbel D bij Anna.. Barbara krijg ik walging van.
Ik heb even wat opgezocht, haar confectiemaat is 38 als ik dat invul kom ik uit op 70c
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 24 maart 2015 @ 00:40:32 #163
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150971961
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:57 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik heb even wat opgezocht, haar confectiemaat is 38 als ik dat invul kom ik uit op 70c
Wat ga je ermee doen ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150973000
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 11:08 schreef GwaiLow het volgende:
Het is dat Ludo en Janine Nola een keer mee hebben genomen naar het ziekenhuis, anders was ze die helemaal vergeten.
Ik had er niet eens raar van opgekeken als ze met kinderwagen Nina's kamer binnen waren gekomen...
pi_150973002
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:57 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik heb even wat opgezocht, haar confectiemaat is 38 als ik dat invul kom ik uit op 70c
Uh.. 70 bij maat 38? Kan ik me haast niet voorstellen. En zeker geen 70 bij Anna. :p
  Spellchecker dinsdag 24 maart 2015 @ 06:11:52 #166
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150973052
Ben benieuwd hoe dat verder gaat tussen Ardil en Maxime ... Zij is geen type dat zich laat afschepen .... met een beetje pech raakt zij ook betrokken bij die drugshandel :D

En wat is ze heerlijk relaxt en goedgehumeurd de laatste tijd .... behalve na het wachten op Ardil.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 09:44:11 #167
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_150974987
Zo een gaat het liefst bovenop je zitten. Waar uitgestald.

En dan zo smilen van ken je 't zien.

Hou daar wel van.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_150975516
Kan iemand Anna voor me slaan? Dankjewel!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 24 maart 2015 @ 10:21:55 #169
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_150975861
Maak je niet druk, ik vind vrouwen met meer bescheiden waar vaak ook heel leuk hoor.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_150999880
Zo zo, een hele scene in z'n geheel gespeeld door figuranten... dat we dat nog mogen meemaken..
pi_151001113
Ik zie dit net staan op de GTST Fanclub m.b.t. een release van seizoen 13:

quote:
Sanne
24 maart 2015 at 6:44 pm

Ze zijn er uit! Ik heb vanmiddag een mail ontvangen van justbridge dat er vandaag een gesprek was geweest over seizoen 13. In Juli gaat deze uitkomen. Hoe en wat konden ze verder niet zeggen, ook niet over de andere seizoenen. Dit seizoen gaat in iedergeval wel defenitief komen in Juli dus!
Zou mooi zijn als het klopt!
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:36:49 #172
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_151003376
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie dit net staan op de GTST Fanclub m.b.t. een release van seizoen 13:

[..]

Zou mooi zijn als het klopt!
Hopelijk _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_151009888
Jammer dat seizoen 8 nergens meer te kopen is -_-.

Iemand suggesties? Seizoen 7 is afgekeken bij ons thuis en we kunnen niet meer verder kijken! :(
pi_151009958
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:09 schreef DjinN het volgende:
Kan iemand Anna voor me slaan? Dankjewel!
anna :9
pi_151010106
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:09 schreef DjinN het volgende:
Kan iemand Anna voor me slaan? Dankjewel!
Ja hoor! Maar dan wel op haar blote kont!
pi_151010141
Eindelijk wordt Aysen eens aangepakt met al die bezopen acties als agente

"nog een stap en het is huisvredebreuk" _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:24:20 #177
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_151011961
Wel grappig. Iedereen houdt voor Nina verborgen dat Vincent haar heeft afgewezen, maar niemand maakt zich druk dat iemand zijn mond voorbij praat over de hele situatie met Nick ... ...
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:29:19 #178
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151017702
HIJ KOMT ERAAN! Seizoen 13 komt op DVD!

EDIT: Shit, primeur gemist :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie dit net staan op de GTST Fanclub m.b.t. een release van seizoen 13:

[..]

Zou mooi zijn als het klopt!
"Eindelijk weer 'ns iets te melden!!!

Seizoen 13 komt in juli uit, gisteren mail gekregen van Justbridge. Over de overige seizoenen is nog niets bekend, is afhankelijk van de verkoop van seizoen 13.
E.e.a. heeft lang geduurd, zeker t.o.v. de laatste 4 jaar.
Ik begin toch ook sterk te merken dat er vrijwel geen oudere Nederlandse series meer op DVD uitkomen, enkel de pas uitgezonden series. Er is weinig meer te beleven op DVD gebied.
Wat waren de jaren vanaf 2003 tot 2013 toch mooi, zo saai is het de laatste jaren.

Ik vrees dat de fysieke markt zijn langste tijd gehad heeft, maar zolang er een fysiek product blijft uitkomen zal ik het kopen en ik hoop dat de groep die dat nog doet, groot genoeg is, om de fysieke markt te laten bestaan!!!"
(Bron: Dvd.nl)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_151018143
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
HIJ KOMT ERAAN! Seizoen 13 komt op DVD!

EDIT: Shit, primeur gemist :P

[..]
Haha :D Dan krijg jij de primeur wanneer seizoen 14 wordt uitgebracht ;)

quote:
"Eindelijk weer 'ns iets te melden!!!

Seizoen 13 komt in juli uit, gisteren mail gekregen van Justbridge. Over de overige seizoenen is nog niets bekend, is afhankelijk van de verkoop van seizoen 13.
E.e.a. heeft lang geduurd, zeker t.o.v. de laatste 4 jaar.
Ik begin toch ook sterk te merken dat er vrijwel geen oudere Nederlandse series meer op DVD uitkomen, enkel de pas uitgezonden series. Er is weinig meer te beleven op DVD gebied.
Wat waren de jaren vanaf 2003 tot 2013 toch mooi, zo saai is het de laatste jaren.

Ik vrees dat de fysieke markt zijn langste tijd gehad heeft, maar zolang er een fysiek product blijft uitkomen zal ik het kopen en ik hoop dat de groep die dat nog doet, groot genoeg is, om de fysieke markt te laten bestaan!!!"
(Bron: Dvd.nl)
Ha, als oranje boven het weet te melden is het helemaal zeker! _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:51:59 #180
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151018471
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:47 schreef Redbullkid het volgende:
Jammer dat seizoen 8 nergens meer te kopen is -_-.

Iemand suggesties? Seizoen 7 is afgekeken bij ons thuis en we kunnen niet meer verder kijken! :(
Marktplaats, Bol.com in de gaten houden (zijn nogal eens handelaren die hem tweedehands aanbieden) etcetera. Ik heb seizoenen 3, 7, 8 en 9 uiteindelijk voor 90 piek in nieuwstaat van een handelaar op Marktplaats gekocht, vond ik een mooie deal.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:03:24 #181
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_151018830
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:47 schreef Redbullkid het volgende:
Jammer dat seizoen 8 nergens meer te kopen is -_-.

Iemand suggesties? Seizoen 7 is afgekeken bij ons thuis en we kunnen niet meer verder kijken! :(
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:14:26 #182
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151019201
quote:
Maar die vertrouw ik dus niet, met al die stockfoto'tjes.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:16:05 #183
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151019265
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:47 schreef Redbullkid het volgende:
Jammer dat seizoen 8 nergens meer te kopen is -_-.

Iemand suggesties? Seizoen 7 is afgekeken bij ons thuis en we kunnen niet meer verder kijken! :(
http://www.wehkamp.nl/spe(...)0D-BFB0-569FBDFBADA7
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_151026441
Hoe vaak heeft Aysen eigenlijk al zo'n "dit is echt je laatste kans"-waarschuwing gehad op haar werk?
pi_151027633
Oeh, mijn broertje is ergens in juni te zien als figurant bij gtst. :D Hij was in Boks. *O*
Hij zag in ieder geval Sjors en Bing. Niet ontmoet verder hoor, maar toch wel leuke ervaring op zo'n set.
pi_151032201
Als seizoen 14 uitkomt kan ik eindelijk de lange seizoen 14 leader zien _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_151032552
Was dat nuran bij de scene tussen laura en vincent?
pi_151040203
quote:
Zocht meer seizoen 8 zonder 3 weken levertijd. Vertrouw ik nooit zo op. In ieder geval bedankt voor de hulp tot nu toe :)
  Spellchecker woensdag 25 maart 2015 @ 23:22:31 #189
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151040837
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:17 schreef vencodark het volgende:
Oeh, mijn broertje is ergens in juni te zien als figurant bij gtst. :D Hij was in Boks. *O*
Hij zag in ieder geval Sjors en Bing. Niet ontmoet verder hoor, maar toch wel leuke ervaring op zo'n set.
Geef ons tzt nog een hint :D
pi_151069810
Weet iemand de titel van het achtergrondmuziekje in het laatste deel van GTST van vandaag?
pi_151074137
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:32 schreef Trebo het volgende:
Weet iemand de titel van het achtergrondmuziekje in het laatste deel van GTST van vandaag?
Ludovicho Einaudi - Fly
pi_151077613
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Liquid- het volgende:

[..]

Ludovicho Einaudi - Fly
Thnx
pi_151081233
Kan die stekker van Nina er niet alsnog uitgetrokken worden? :r
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:16:54 #194
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_151083049
Die Sacha heb ze ook wel lekker hangen zeg.

Is wel duidelijk waar Mickey Lammers naar gekeken heeft tijdens de selectie deze keer.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
  vrijdag 27 maart 2015 @ 18:23:40 #195
436222 Japepk
Padvinder
pi_151100091
Verschillende youtubekanalen uploaden aflevering of fragmenten van oude seizoenen. Staan wat delen van seizoen 7, 10 en 12 online, en veel fragmenten uit 12-16. Echt een genot om terug te zien, toen zat de serie verhaaltechnisch echt vele malen beter in elkaar dan nu.
https://www.youtube.com/channel/UChsFCKVu396XGCTOsr9RMYg/feed
https://www.youtube.com/channel/UCfgvcCr6PqDDbSRFR5-wXUQ
https://www.youtube.com/channel/UCK1-1nNzPZ_U-2uiqAAt67A
't Echte en 't ware!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 18:28:07 #196
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_151100200
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:16 schreef Snuifdoos het volgende:
Die Sacha heb ze ook wel lekker hangen zeg.

Is wel duidelijk waar Mickey Lammers naar gekeken heeft tijdens de selectie deze keer.
Vooraf heeft hij meerdere malen het bekende GIF-bestandje zitten kijken _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 18:43:32 #197
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_151100693
Smaakt naar meer.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_151100784
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:23 schreef Japepk het volgende:
Verschillende youtubekanalen uploaden aflevering of fragmenten van oude seizoenen. Staan wat delen van seizoen 7, 10 en 12 online, en veel fragmenten uit 12-16. Echt een genot om terug te zien, toen zat de serie verhaaltechnisch echt vele malen beter in elkaar dan nu.
https://www.youtube.com/channel/UChsFCKVu396XGCTOsr9RMYg/feed
https://www.youtube.com/channel/UCfgvcCr6PqDDbSRFR5-wXUQ
https://www.youtube.com/channel/UCK1-1nNzPZ_U-2uiqAAt67A
Nzb
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 maart 2015 @ 18:48:32 #199
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151100827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:46 schreef icloud het volgende:

[..]

Nzb
Was Anna/Barbara blij met je opgestuurde ondergoed?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151100871
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Was Anna/Barbara blij met je opgestuurde ondergoed?
Wat? :')
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 maart 2015 @ 19:15:17 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151101603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:50 schreef icloud het volgende:

[..]

Wat? :')
Je moest haar maat toch weten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151102743
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je moest haar maat toch weten.
Haar bovenmaat :6 ik wilde het netjes verwoorden
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 maart 2015 @ 20:54:04 #203
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151105862
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:46 schreef icloud het volgende:

[..]

Haar bovenmaat :6 ik wilde het netjes verwoorden
Je hebt der een bh gekocht?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151106543
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je hebt der een bh gekocht?
Nee
pi_151108848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:07 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee
Die zou toch niet gepast hebben.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 maart 2015 @ 22:01:59 #206
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151109138
Nu weten we nog niet wat hij daarmee moet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151109657
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu weten we nog niet wat hij daarmee moet.
En het ergste komt nog: dit is spannender en intrigerender dan de verhaallijnen in de serie momenteel :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_151115562
Nog mooie scènes/goed acteerwerk afgelopen week?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_151115643
Nina is er in die laatste maanden ook niet knapper op geworden... Dat was geen schoonheidsslaapje...
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:08:07 #210
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_151120522
Anna heeft geen bh nodig.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:53:10 #211
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_151121639
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:08 schreef Snuifdoos het volgende:
Anna heeft geen bh nodig.
Sinds dat ze topless in een film heeft gespeeld, is mijn ''Anna-Crush'' flink toegenomen _O_
pi_151124582
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 01:11 schreef ChrisSchneider het volgende:
Nina is er in die laatste maanden ook niet knapper op geworden... Dat was geen schoonheidsslaapje...
Ze trok ook weer steeds die lelijke gezichten, waar ik echt niet tegen kan. Dat was voordat ze weg ging een stuk minder geworden, maar nu doet ze t weer. 😔
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:24:09 #213
251975 kissaa
fka: kissa
pi_151125399
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 01:11 schreef ChrisSchneider het volgende:
Nina is er in die laatste maanden ook niet knapper op geworden... Dat was geen schoonheidsslaapje...
Het is natuurlijk logisch dat Nina er slecht uitziet. Het arme kind heeft maanden in coma gelegen ....
En ik vind haar heel vervelend met haar gedram naar Vincent toe.
  zondag 29 maart 2015 @ 03:36:11 #214
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151147209
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:23 schreef Japepk het volgende:
Verschillende youtubekanalen uploaden aflevering of fragmenten van oude seizoenen. Staan wat delen van seizoen 7, 10 en 12 online, en veel fragmenten uit 12-16. Echt een genot om terug te zien, toen zat de serie verhaaltechnisch echt vele malen beter in elkaar dan nu.
https://www.youtube.com/channel/UChsFCKVu396XGCTOsr9RMYg/feed
https://www.youtube.com/channel/UCfgvcCr6PqDDbSRFR5-wXUQ
https://www.youtube.com/channel/UCK1-1nNzPZ_U-2uiqAAt67A
Goh, hoe zou het toch komen dat zo'n box als seizoen 13 er zo lang over doet voordat er een groen licht voor wordt gegeven... :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 29 maart 2015 @ 06:30:30 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151148019
Niet iedereen heeft geld voor durr dvd Boxen gun je die niks Arnie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151155368
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:24 schreef kissaa het volgende:

[..]

Het is natuurlijk logisch dat Nina er slecht uitziet. Het arme kind heeft maanden in coma gelegen ....
En ik vind haar heel vervelend met haar gedram naar Vincent toe.
was voor haar coma ook
  Miss 200.000.000! maandag 30 maart 2015 @ 11:21:35 #217
367000 roos94
pi_151183939
Juvat Westendorp, Miro Kloosterman, Barbara Sloesen en Gaby Blaaser hebben imo gtst echt helemaal verpest. Als deze personen weg gaan, zal ik pas weer kijken.
pi_151184406
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:21 schreef roos94 het volgende:
Juvat Westendorp, Miro Kloosterman, Barbara Sloesen en Gaby Blaaser hebben imo gtst echt helemaal verpest. Als deze personen weg gaan, zal ik pas weer kijken.
Juvat heeft potentie, de andere 3 mogen bij het grof vuil ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 30 maart 2015 @ 22:48:23 #219
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_151208617
Waarom zou je nog GTST anno 2015 kijken als Goudkust DVD boxen bestaan? :N
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 30 maart 2015 @ 22:58:39 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151209070
Miro kloosterman was ook op de Dutch comicon heb hem alleen niet gezien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151209672
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:48 schreef LetsGame het volgende:
Waarom zou je nog GTST anno 2015 kijken als Goudkust DVD boxen bestaan? :N
Dat :Y Of dat er fantastische soaps als het Vlaamse Familie gewoon te zien zijn voor Nederlanders? Zouden ze zo mogen uitzenden in plaats van GTST als je het mij vraagt.

[ Bericht 6% gewijzigd door PeterKelder op 31-03-2015 11:57:51 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:53:39 #222
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_151219059
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:48 schreef LetsGame het volgende:
Waarom zou je nog GTST anno 2015 kijken als Goudkust DVD boxen bestaan? :N
Die DVD boxen heb ik ook al bijna een jaar bij huis liggen. Maar ben nog altijd niet begonnen. :)

Het zal ongetwijfeld boeiender zijn dan dit GTST ja!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 13:24:55 #223
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_151222241
De Rik en Anita tune van Ronald Schilperoort in seizoen 13. _O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_151232826
En er is een releasedatum voor seizoen 13: 21 juli :)

http://www.bol.com/nl/p/gtst-seizoen-13/9200000040977494/
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:20:25 #225
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151240585
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:14 schreef PeterKelder het volgende:
En er is een releasedatum voor seizoen 13: 21 juli :)

http://www.bol.com/nl/p/gtst-seizoen-13/9200000040977494/
Dit was het seizoen met die 'sauna'-castfoto toch? (om het maar een naam te geven, met Jette en haar haar in een handdoek en houten vloer en alles lijkt het net een sauna :'))



Als ze het overigens slim aanpakken maken ze voor seizoen 13 gebruik van bovenstaande castfoto en voor seizoen 14 (mocht die uitkomen) gebruik van deze, met als kleine wijziging Lieke die nu Charlie speelt:



:P

[ Bericht 8% gewijzigd door ArnieAlberts op 31-03-2015 21:26:56 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_151240882
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:20 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Dit was het seizoen met die 'sauna'-castfoto toch? (om het maar een naam te geven, met Jette en haar haar in een handdoek en houten vloer en alles lijkt het net een sauna :'))

[ afbeelding ]

Als ze het overigens slim aanpakken maken ze voor seizoen 13 gebruik van bovenstaande castfoto en voor seizoen 14 gebruik van deze, met als kleine wijziging Lieke die nu Charlie speelt:

[ afbeelding ]
Nee, bij seizoen 13 had je de foto ter gelegenheid van de 2500ste met Rick Engelkes en Bennie den Haan :) Die zullen ze dan ook wel gaan gebruiken denk ik zo.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:27:26 #227
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151240962
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nee, bij seizoen 13 had je de foto ter gelegenheid van de 2500ste met Rick Engelkes en Bennie den Haan :) Die zullen ze dan ook wel gaan gebruiken denk ik zo.
Verdomd, dat is waar ook!

* ArnieAlberts zoekt en vindt alleen maar dit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P

Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_151250361
Ludo en Janine beginnen zich te realiseren dat ze toch beter de behandeling hadden kunnen stoppen...
pi_151255951
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:27 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Verdomd, dat is waar ook!

* ArnieAlberts zoekt en vindt alleen maar dit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P

[ afbeelding ]
Wie is nou die gast naast Milan 1?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 april 2015 @ 11:14:24 #230
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_151255959
Ik word echt schijtziek van Tim. Echt elke verhaallijn is hij zo egoïstisch als de pest en wederom draait het alleen maar weer om Tim, Tim, Tim. :r En klaag, klaag, klaag.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_151256026
quote:
13s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik word echt schijtziek van Tim. Echt elke verhaallijn is hij zo egoïstisch als de pest en wederom draait het alleen maar weer om Tim, Tim, Tim. :r En klaag, klaag, klaag.
En het vreemd vinden dat Sjors haar baan en de school van haar kind niet 'even' een half jaar op pauze zet.
Mongool. Duidelijk nog een puppy.
Dat Lana überhaupt mee mocht. :')
pi_151257428
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wie is nou die gast naast Milan 1?
Morris 2
  Spellchecker woensdag 1 april 2015 @ 13:40:16 #233
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151260761
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 02:30 schreef ChrisSchneider het volgende:
Ludo en Janine beginnen zich te realiseren dat ze toch beter de behandeling hadden kunnen stoppen...
Janine is écht réte-irritant .... beetje Vincent de schuld geven.
  Spellchecker woensdag 1 april 2015 @ 13:42:11 #234
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151260866
quote:
13s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik word echt schijtziek van Tim. Echt elke verhaallijn is hij zo egoïstisch als de pest en wederom draait het alleen maar weer om Tim, Tim, Tim. :r En klaag, klaag, klaag.
Ik zie die bruiloft er niet van komen ..... Wél een half jaar op wereldreis willen met Sjors én Lana en daarna niet samenwonen .....
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 april 2015 @ 14:04:03 #235
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_151261644
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:42 schreef maily het volgende:

[..]

Ik zie die bruiloft er niet van komen ..... Wél een half jaar op wereldreis willen met Sjors én Lana en daarna niet samenwonen .....
Sowieso heeft Tim alleen maar zijn zin doorgedouwd de hele tijd. Alles wat Sjors wil, wil hij niet en hij overlegt nooit. Hij haalt alleen maar over om alles op zijn manier te doen (van samenwonen tot het huwelijk tot de reis).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 1 april 2015 @ 14:07:06 #236
436222 Japepk
Padvinder
pi_151261761
Sowieso, Sjors en Tim :')
't Echte en 't ware!
pi_151273849
Gatver wat is Thijs toch een misselijkmakend mannetje :r :r
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 1 april 2015 @ 20:40:01 #238
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_151275049
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:09 schreef DjinN het volgende:
Gatver wat is Thijs toch een misselijkmakend mannetje :r :r
Nouja hij heeft het iig wel echt geprobeerd :D

Vind die Henk misselijkmakend
  Spellchecker woensdag 1 april 2015 @ 22:51:06 #239
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151280310
Aysen die haar spullen inlevert ... :o

En als Rikki slim is; kapt ze nu gelijk met dat contract.

En Vincent ... :r :D
  donderdag 2 april 2015 @ 11:50:17 #240
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151289278
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 06:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet iedereen heeft geld voor durr dvd Boxen gun je die niks Arnie.
Ik gun iedereen hun uitzendingen, maar tegelijk gun ik iedereen hun uitzendingen. Zie je wat ik daar deed? Het is een feit dat het dure boxen zijn, maar met 200 afleveringen op 20 dvd's is het 20 cent per aflevering. Wil/kun je dat niet betalen dan moet je keuzes maken wat je wel en wat je niet aanschaft.

Als een groepje makkelijk denkenden hele seizoenen van 20 DVD's rippen en meteen na release op YouTube dumpen is dat einde verhaal voor anderen die zo'n box nog wel kunnen en moeten kopen als ze die afleveringen willen zien, met als gevolg dat het einde verhaal is voor een box van een volgend seizoen. Bridge is een bedrijf, geen liefdadigheid. De releaselijn van seizoen 1-13 heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 2 april 2015 @ 15:57:46 #241
436222 Japepk
Padvinder
pi_151297279
Een geruststelling, nog 2 seizoenen en dan heb je het beste deel van de serie wel in huis :P
't Echte en 't ware!
  donderdag 2 april 2015 @ 18:34:24 #242
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151301889
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:57 schreef Japepk het volgende:
Een geruststelling, nog 2 seizoenen en dan heb je het beste deel van de serie wel in huis :P
Exact mijn gedachten; het gaat mij om seizoen 1-15, met seizoen 15 en haar zomercliff (Stefano en Yasmine in die auto die het water in tieft, correct?) als het grote jumping the shark-moment. Heb ik altijd geroepen en ervaar ik nog altijd zo.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_151305108
quote:
[X]SELFIE gelijktijdig ook in ‘echte leven’ gelanceerd
GTST: Lucas en Vincent lanceren nieuwe selfie-app in Meerdijk



Personages Lucas Sanders en Vincent Muller lanceren op donderdag 2 april, in de RTL 4-serie ‘Goede Tijden, Slechte Tijden', de gloednieuwe app: [X]SELFIE. Niet alleen in Meerdijk gaan zij met deze app uitdagingen aan, ook ‘in het echte leven’ is de app vanaf dat moment gratis te downloaden in de app stores. Fans van 'GTST' maar ook social media-liefhebbers kunnen hun creatieve hart ophalen met het spelen van deze bijzondere game rondom het maken van selfies.

In 'GTST' hebben Vincent en Lucas al enige tijd het plan om een app te ontwikkelen. Eerst dreigt hun plan te mislukken qua financiering en samenwerking, maar dan slaan ze toch onverwacht een grote klapper met de lancering van [X]SELFIE. Ze dwarsbomen met hun succes zelfs mediamagnaat Ludo Sanders, die een aantal van zijn grootste investeerders kwijt raakt aan de jonge ondernemers. Ludo laat het hier echter niet bij zitten en gaat de keiharde strijd aan met Vincent en Lucas.

De [X]SELFIE app daagt spelers dagelijks uit om selfies te maken door middel van bijzondere, spannende en humoristische opdrachten (challenges). Spelers kunnen zelf ook challenges bedenken en hun vrienden uitdagen en kunnen punten verdienen door de opdrachten te voltooien. Door het verzamelen van likes op de inzendingen, volgt er bovendien een ranking per uitdaging, waarbij de creatiefste, origineelste of grappigste selfie de uitdaging wint. Hiermee zijn extra punten te verdienen en regelmatig een mooie prijs te winnen. De behaalde punten worden verzameld op het profiel van de speler. Selfies maken wordt door [X]SELFIE nu nog spannender en spelers kunnen zich van hun meest creatieve kant laten zien.

De app [X]SELFIE is vanaf donderdag 2 april gratis te downloaden en is beschikbaar voor iOS en Android. [X]SELFIEis ontwikkeld door Endemol Concepts in samenwerking met RTL Digital Media.
Ze zouden zich beter kunnen bezighouden met de inhoud van de serie dan met dit soort onbenulligheden. Maar ja, de doelgroep zal hiermee wel weer beter bereikt worden :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_151305495
Wat is die Nina toch een walgelijk zelfingenomen in zelfmedelijden zwelgend kutkind _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 2 april 2015 @ 22:44:00 #245
436222 Japepk
Padvinder
pi_151314600
Op zich kun je met die app leuke kanten op. Iemand maakt een selfie op een gebouw, kruispunt, brug en vul hem zelf maar in :P

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Exact mijn gedachten; het gaat mij om seizoen 1-15, met seizoen 15 en haar zomercliff (Stefano en Yasmine in die auto die het water in tieft, correct?) als het grote jumping the shark-moment. Heb ik altijd geroepen en ervaar ik nog altijd zo.
Voor mij is het hoogtepunt toch als Isabella haar dood in scène zet. Martine op grootse wijze weg, Isabella ook. Volgens mij zit er maar een week tussen dat moment en de cliff, maar goed.
Daarna begon de pulp met de amulet en kreeg je eind seizoen 16 de babywissel van Arnie. Omdat daar in seizoen 17 zo op doorgegaan werd en dat veel draaide om wie Ludo vermoord had vind ik dat echt een niksig seizoen.

[ Bericht 71% gewijzigd door Japepk op 02-04-2015 22:50:26 ]
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 april 2015 @ 22:45:07 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151314650
Ludo gaan ze hier voor misbruiken??
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 22:55:48 #247
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151315994
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:55 schreef maily het volgende:
Mouna Goeman Borgesius ^O^
Ik denk bij haar altijd aan Emmen-Compascuum :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 23:18:23 #249
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151316094
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk bij haar altijd aan Emmen-Compascuum :D
Ik ook :D
  Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 23:22:25 #250
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151316313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:22 schreef maily het volgende:
Liep daar nou Frons Servies rond in Boks?!
Zou best kunnen, 't is daar altijd een takkeherrie :P
Geen idee eigenlijk, zal eens kijken.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 23:25:14 #252
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151316355
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zou best kunnen, 't is daar altijd een takkeherrie :P
Geen idee eigenlijk, zal eens kijken.
Een jonge gast met een bril ... B-)
pi_151316478
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:25 schreef maily het volgende:

[..]

Een jonge gast met een bril ... B-)
Oh... Dan is het 'm niet :P



Dit is Frons Servies.
Misschien dat je deze gast bedoelt?:

Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 23:29:46 #254
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151316509
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh... Dan is het 'm niet :P

[ afbeelding ]

Dit is Frons Servies.
Misschien dat je deze gast bedoelt?:

[ afbeelding ]
Die onderste lijkt er wel een beetje op ....
Op 0:38 al in beeld achter Anna .... uitzending van vandaag .... blauw jasje met bruine elleboogstukken.
pi_151316720
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:29 schreef maily het volgende:

[..]

Die onderste lijkt er wel een beetje op ....
Op 0:38 al in beeld achter Anna .... uitzending van vandaag .... blauw jasje met bruine elleboogstukken.
Ah, die!
Nah, ik weet haast wel zeker dat het 'm niet is... Al zie ik deze prutser(s) er gerust voor aan om te figureren in deze briljante scènes ongein :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 23:37:47 #256
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151316766
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ah, die!
Nah, ik weet haast wel zeker dat het 'm niet is... Al zie ik deze prutser(s) er gerust voor aan om te figureren in deze briljante scènes ongein :')
Ok. :D
Hij ziet er ook onecht uit ... alsof hij een pruik of toupetje opheeft, en hij is nét niet je-van-het .... maar dat zijn veel figuranten in GTST .... maar hij komt oubollig over ...
  vrijdag 3 april 2015 @ 00:11:12 #257
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_151317565
Er was toch enkele jaren geleden ook een tune die je vaak hoorde bij Rikkie en Sjoerd? Heeft iemand die?
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:14:51 #258
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_151321387
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zou best kunnen, 't is daar altijd een takkeherrie :P
_O- _O- _O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_151337125
Eindelijk de release van seizoen 13, de afleveringen, verhaallijnen en vooral de leaders _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  zaterdag 4 april 2015 @ 02:01:02 #260
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151350531
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:44 schreef Japepk het volgende:
Op zich kun je met die app leuke kanten op. Iemand maakt een selfie op een gebouw, kruispunt, brug en vul hem zelf maar in :P

[..]

Voor mij is het hoogtepunt toch als Isabella haar dood in scène zet. Martine op grootse wijze weg, Isabella ook. Volgens mij zit er maar een week tussen dat moment en de cliff, maar goed.
Daarna begon de pulp met de amulet en kreeg je eind seizoen 16 de babywissel van Arnie. Omdat daar in seizoen 17 zo op doorgegaan werd en dat veel draaide om wie Ludo vermoord had vind ik dat echt een niksig seizoen.
Ik dacht dat Isabella's in scène gezette dood nog in seizoen 15 zat? in ieder geval in de buurt van een zomercliff?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 4 april 2015 @ 12:36:51 #261
436222 Japepk
Padvinder
pi_151354891
Ja, aan het eind van 15. Daarna kwam seizoen 16 waar de spannende verhalen van 15 al afgerond waren, zeker met de dood van Yasmin na de cliff van seizoen 15. In seizoen 16 kregen we Fos en co, Bing en die Patricia en de twee belachelijkste lijnen uit de historie van gtst: de amulet en de babywissel. De cliff van 16 was ook nog wel gaaf, de whodunnit over wie Ludo zou vermoorden. Leuke aflevering waarin veel samenkwam, maar ook een typische moord waarbij iemand dmv montage verdacht wordt gemaakt en een van de personages op de achtergrond de dader is.
't Echte en 't ware!
pi_151356311
Ben ik de enige die Anna vervelend vind?
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  zaterdag 4 april 2015 @ 17:07:41 #263
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_151361834
Ik zou haar vooral willen neuqohn.

Vind haar geil.

Bovendien kan ik me erg goed vinden in wat ze zei over monogamie.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
  zaterdag 4 april 2015 @ 23:49:55 #264
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151375672
Oh wauw, ik wilde iets terugkijken in de GTST Quiz maar blijkbaar moet zelfs daar nu voor betaald worden? :')

Nu baal ik wel weer dat ik twee afleveringen gemist heb (waaronder die met Elly en Bartho :o) en daardoor slechts 28 van de 30 uit de reeks heb ;(
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_151376441
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 23:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh wauw, ik wilde iets terugkijken in de GTST Quiz maar blijkbaar moet zelfs daar nu voor betaald worden? :')

Nu baal ik wel weer dat ik twee afleveringen gemist heb (waaronder die met Elly en Bartho :o) en daardoor slechts 28 van de 30 uit de reeks heb ;(
Yep, tegenwoordig gaat bijna alles op XL zeven dagen na uitzending achter een betaalmuur :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 5 april 2015 @ 04:31:50 #266
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151379295
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 00:17 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Yep, tegenwoordig gaat bijna alles op XL zeven dagen na uitzending achter een betaalmuur :')
Zo ziet Arnie het graag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 6 april 2015 @ 16:06:52 #267
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_151420000
De schrijfsels van GTST, deel 2: Personages in hokjes
Vervolg op deel 1: Het schrijven van eindes

Nee, ik ben niet veeleisend. Al jaren typen de schrijvers van GTST de meest bespottelijke verhaallijnen neer, voor de kijker om zich mee te amuseren. Meestal lukte het om daar in ieder geval nog iets van voldoening of spanning uit te halen, maar dat is ver te zoeken momenteel.

Geen eindes is een groot probleem, maar geen karakterontwikkeling is mogelijk nog erger. Je introduceert of herintroduceert een personage, maar hoe en waarom? Hoe zorg je ervoor dat een personage enige vorm van sympathie heeft bij de kijker? Je kijkt immers deels naar een soap, omdat je benieuwd bent hoe het met een personage verder gaat.

De slechtste manier is om een personage te introduceren als het liefje van een bestaand personage. Dit zie je nu vooral bij Sasha. Wat is haar rol? De aanzet was zwak, waardoor het personage geen karakter of achtergrond heeft. Ze valt nogal weg in de cast, als een grijze muis. Zelfs tijdens haar introductie met Deryl was zij meer een achtergrondpersonage, achter Deryl en later Noud. Ze is nu een jas aan de kapstok genaamd Noud, die zelf al helemaal niks meer meemaakt. Zo komt ze behoorlijk saai en zoutloos over, wat nooit de bedoeling kan zijn geweest. De manier waarop het personage wordt neergezet is hierbij geen pluspunt. Kan me niet voorstellen dat zij iemands favoriete personage in de reeks is.

De herintroductie van Tim dan. Van de oorspronkelijke 'wijze' Tim is niks meer over. Hij zeurt, dramt en vindt zichzelf zo vreselijk onbegrepen in alles. Dit zat altijd al in het personage, maar is alleen erger geworden. Zelfs een schaars geklede Sjors is niet genoeg om zijn koppigheid bij te sturen. De halve wereld wil wel met Sjors op huwelijksreis, maar kom niet aan Tim zijn vergezochte ideetjes. Daar wordt hij heel vervelend van. Waarom zou je ook met je toekomstige vrouw gaan samenwonen of niet alles in de steek laten voor een wereldreis, toch? Tim heeft eigen ideeën (worden verzonnen als het schrijversteam koffiepauze heeft) en daar mag je niet tegenin gaan. Of is hij gewoon zeer egoïstisch? Zoals Rikki? Zoals Thijs? Zoals Bing? Zoals Nina?

Hoe wil je daarmee de sympathie van de kijker winnen? Zelfde geldt voor Nina, die terugvalt in een patroon van klagen, zeuren en zichzelf zielig vinden. Is dat spannend? Is dat een succesformule? Personages laten klagen na een storende afwezigheid van maanden? Laat ze terugkomen met een nieuwe karakterontwikkeling of in ieder geval blij dat ze het overleefd hebben. Je zou nu haast gaan denken dat de serie beter af was geweest zonder terugkeer van deze personages (al krijg je dan weer teveel nieuwe gezichten in te weinig tijd, waardoor wennen aan de personages moeilijker wordt: nog meer Sasha's). Overduidelijk dat het gewoon een manier is om het personage op pauze te zetten. Met een sisser (niemand schrijft een spannend einde hier) wordt het personage teruggebracht in de reeks en het lijkt alsof er niks veranderd is. 0,0% karaktergroei. Waarom is dit ook alweer een personage om sympathie voor te hebben?

Dat brengt ons op Aysen. Ooit was ze dik, nu is ze chagrijnig. Ze heeft een zus die nooit belt en een broer die ineens bestaat. Best treurig, maar na al die jaren is dat de volledige karakteromschrijving. Intussen had het personage al vele malen verder uitgebouwd kunnen worden. Dan was de rol van Ardil mogelijk ook niet zo uit de lucht komen vallen. Sommige personages worden eerder typetjes dan personages. In dit geval een boze agente.

Uiteraard, het is een soap dus ga niet uit van erg diepe karakterontwikkeling. Je moet ergens beginnen met een personage en de eerste aanzet is belangrijk. Het probleem is alleen dat veel personages na deze eerste aanzet meteen daarin blijven hangen of meteen 180 graden draaien en daar in vast blijven zitten, terwijl het oorspronkelijke personage boeiender was. Tuurlijk maken zij dingen mee (of continu hetzelfde), maar uiteindelijk wordt daarover nooit meer gesproken. Als een personage na zoveel jaar nog zo weinig is geëvolueerd, dan is er toch iets mis. Dit speelt bij veel personages een rol, maar bij niemand is het zo duidelijk als bij Aysen.

Ik zie het zo: een personage wordt gevormd door de dingen die hij/zij meemaakt. Maakt een personage steeds hetzelfde mee of helemaal niks, dan is het moeilijker sympathie voor dit personage te hebben of interesse in zijn/haar verhaal te hebben. Voorbeeld: de grootste schurken kunnen vreselijke dingen doen, maar zolang zij interessant zijn wil je toch weten hoe het verder gaat. Zo is slechte Ludo interessanter dan brave Ludo. Er gebeurd tenminste iets en het komt niet zo uit het niets aanwaaien. Vindt iemand het interessant hoe Nina klaagt dat Vincent haar niet wil of hoe het huwelijk van Tim en Sjors niks voorstelt? Kan er mij niks bij voorstellen, want de personages zijn momenteel te saai.

Als je wilt dat zoiets werkt, laat het dan door iets spannends komen. Daar zit het probleem: dreigt het spannend te worden, dan krijgen we een sisser. De afgelopen jaren waren er enkele prima aanzetten voor een goede, spannende verhaallijn. De conclusie of het resultaat wordt echter steeds afgekapt, alsof de schrijvers er na de introductie van het verhaal al geen zin meer in hebben. Op naar het volgende zoutloze verhaaltje. Een spannend moment gebruiken om een personage te laten groeien? Hoe moet dat? Nou, daar heb je dus die missende eindes voor nodig...

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Pomtip op 06-04-2015 17:25:00 ]
pi_151429511
Pfff dat zieloos meissie van noud word ontvoert, bah weer weken een jankverhaal
pi_151432507
Ze hadden die Nina van mij best nog even in coma mogen houden. :+
pi_151434117
Oh god, kan Nina weer uitgezet worden?! Alles draait weer om prinses en hoe zeer zij gekwetst is.

Bitch, get over it.
  maandag 6 april 2015 @ 23:04:00 #271
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_151436118
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:06 schreef Mr.Pomtip het volgende:
De schrijfsels van GTST, deel 2: Personages in hokjes
Vervolg op deel 1: Het schrijven van eindes

Nee, ik ben niet veeleisend. Al jaren typen de schrijvers van GTST de meest bespottelijke verhaallijnen neer, voor de kijker om zich mee te amuseren. Meestal lukte het om daar in ieder geval nog iets van voldoening of spanning uit te halen, maar dat is ver te zoeken momenteel.

Geen eindes is een groot probleem, maar geen karakterontwikkeling is mogelijk nog erger. Je introduceert of herintroduceert een personage, maar hoe en waarom? Hoe zorg je ervoor dat een personage enige vorm van sympathie heeft bij de kijker? Je kijkt immers deels naar een soap, omdat je benieuwd bent hoe het met een personage verder gaat.

De slechtste manier is om een personage te introduceren als het liefje van een bestaand personage. Dit zie je nu vooral bij Sasha. Wat is haar rol? De aanzet was zwak, waardoor het personage geen karakter of achtergrond heeft. Ze valt nogal weg in de cast, als een grijze muis. Zelfs tijdens haar introductie met Deryl was zij meer een achtergrondpersonage, achter Deryl en later Noud. Ze is nu een jas aan de kapstok genaamd Noud, die zelf al helemaal niks meer meemaakt. Zo komt ze behoorlijk saai en zoutloos over, wat nooit de bedoeling kan zijn geweest. De manier waarop het personage wordt neergezet is hierbij geen pluspunt. Kan me niet voorstellen dat zij iemands favoriete personage in de reeks is.

De herintroductie van Tim dan. Van de oorspronkelijke 'wijze' Tim is niks meer over. Hij zeurt, dramt en vindt zichzelf zo vreselijk onbegrepen in alles. Dit zat altijd al in het personage, maar is alleen erger geworden. Zelfs een schaars geklede Sjors is niet genoeg om zijn koppigheid bij te sturen. De halve wereld wil wel met Sjors op huwelijksreis, maar kom niet aan Tim zijn vergezochte ideetjes. Daar wordt hij heel vervelend van. Waarom zou je ook met je toekomstige vrouw gaan samenwonen of niet alles in de steek laten voor een wereldreis, toch? Tim heeft eigen ideeën (worden verzonnen als het schrijversteam koffiepauze heeft) en daar mag je niet tegenin gaan. Of is hij gewoon zeer egoïstisch? Zoals Rikki? Zoals Thijs? Zoals Bing? Zoals Nina?

Hoe wil je daarmee de sympathie van de kijker winnen? Zelfde geldt voor Nina, die terugvalt in een patroon van klagen, zeuren en zichzelf zielig vinden. Is dat spannend? Is dat een succesformule? Personages laten klagen na een storende afwezigheid van maanden? Laat ze terugkomen met een nieuwe karakterontwikkeling of in ieder geval blij dat ze het overleefd hebben. Je zou nu haast gaan denken dat de serie beter af was geweest zonder terugkeer van deze personages (al krijg je dan weer teveel nieuwe gezichten in te weinig tijd, waardoor wennen aan de personages moeilijker wordt: nog meer Sasha's). Overduidelijk dat het gewoon een manier is om het personage op pauze te zetten. Met een sisser (niemand schrijft een spannend einde hier) wordt het personage teruggebracht in de reeks en het lijkt alsof er niks veranderd is. 0,0% karaktergroei. Waarom is dit ook alweer een personage om sympathie voor te hebben?

Dat brengt ons op Aysen. Ooit was ze dik, nu is ze chagrijnig. Ze heeft een zus die nooit belt en een broer die ineens bestaat. Best treurig, maar na al die jaren is dat de volledige karakteromschrijving. Intussen had het personage al vele malen verder uitgebouwd kunnen worden. Dan was de rol van Ardil mogelijk ook niet zo uit de lucht komen vallen. Sommige personages worden eerder typetjes dan personages. In dit geval een boze agente.

Uiteraard, het is een soap dus ga niet uit van erg diepe karakterontwikkeling. Je moet ergens beginnen met een personage en de eerste aanzet is belangrijk. Het probleem is alleen dat veel personages na deze eerste aanzet meteen daarin blijven hangen of meteen 180 graden draaien en daar in vast blijven zitten, terwijl het oorspronkelijke personage boeiender was. Tuurlijk maken zij dingen mee (of continu hetzelfde), maar uiteindelijk wordt daarover nooit meer gesproken. Als een personage na zoveel jaar nog zo weinig is geëvolueerd, dan is er toch iets mis. Dit speelt bij veel personages een rol, maar bij niemand is het zo duidelijk als bij Aysen.

Ik zie het zo: een personage wordt gevormd door de dingen die hij/zij meemaakt. Maakt een personage steeds hetzelfde mee of helemaal niks, dan is het moeilijker sympathie voor dit personage te hebben of interesse in zijn/haar verhaal te hebben. Voorbeeld: de grootste schurken kunnen vreselijke dingen doen, maar zolang zij interessant zijn wil je toch weten hoe het verder gaat. Zo is slechte Ludo interessanter dan brave Ludo. Er gebeurd tenminste iets en het komt niet zo uit het niets aanwaaien. Vindt iemand het interessant hoe Nina klaagt dat Vincent haar niet wil of hoe het huwelijk van Tim en Sjors niks voorstelt? Kan er mij niks bij voorstellen, want de personages zijn momenteel te saai.

Als je wilt dat zoiets werkt, laat het dan door iets spannends komen. Daar zit het probleem: dreigt het spannend te worden, dan krijgen we een sisser. De afgelopen jaren waren er enkele prima aanzetten voor een goede, spannende verhaallijn. De conclusie of het resultaat wordt echter steeds afgekapt, alsof de schrijvers er na de introductie van het verhaal al geen zin meer in hebben. Op naar het volgende zoutloze verhaaltje. Een spannend moment gebruiken om een personage te laten groeien? Hoe moet dat? Nou, daar heb je dus die missende eindes voor nodig...
Ben het met je eens! :)

En ja, dat Nina nu weer zo overdreven gepikeerd is op alles en iedereen. Is weer makkelijk bedacht door de schrijvers. Hierdoor hebben Ludo, Janine en Maxime ook weer wat te doen. Zich zorgen maken om Nina. En dat in hele saaie dialogen te bespreken.

Het zelfde geldt voor Anton en Bianca. Die beleven dan zelf ook nog wel eens wat. Maar kunnen vooral vaak het geklaag van Tim aanhoren. Het is te hopen dat meneer op wereldreis gaat. Maar het zal wel niet.

Over Aysen heb ik altijd al geklaagd hier. Maar ik vind dat die Ardil het best goed doet. Ben ook best benieuwd, hoe dat verder tussen hen gaat lopen. Al zal het uiteindelijk wel tegenvallen. ;)

Het gebeuren tussen Thijs en Rikki met dat saaie nummer boeit me totaal niet. Maar is ook niet heel vervelend vind ik.
Hopelijk vertrekt zijn inderdaad niets zeggende zusje dit seizoen nog. Hoewel ze niet lelijk is, vind ook ik haar totaal niet boeiend.

Vincent en Lucas zou op zich nog best boeiend kunnen zijn. Maar ja, Lucas irriteert me hierin weer mateloos.

En ja wat betreft Jef en Laura is het al helemaal treurig natuurlijk. Maar dat vindt iedereen hier wel denk ik. Ik zelf zit nu seizoen 8 te kijken. Daarin heeft Jef, de eerste maanden van dat seizoen. Al meer meegemaakt, dan in de laatste 5/6 seizoenen.
In de aflevering van vandaag nog. Ging Jef even voor de gein tussen Thijs en Rikki instaan toen Lucas een foto moest nemen. Waarop Lucas hem zonder weerwoord kon afsnauwen. :{

Hopelijk wordt het in de laatste weken van het seizoen weer wat boeiender. :)
pi_151437030
Bartho is aan de kant gezet omdat hij te pas en te onpas theather opdrachten aan neemt die hij vervolgens slecht kan combineren met zijn werk bij endemol.

Waarschijnlijk is zijn ontslagvergoeding gewoon te hoog......
  maandag 6 april 2015 @ 23:43:38 #273
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_151437523
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 23:26 schreef straceaem het volgende:
Bartho is aan de kant gezet omdat hij te pas en te onpas theather opdrachten aan neemt die hij vervolgens slecht kan combineren met zijn werk bij endemol.

Waarschijnlijk is zijn ontslagvergoeding gewoon te hoog......
Als je dit interview leest, denk ik dat hij dat vooral doet omdat hij zo'n kleine rol heeft nu in de serie.

http://www.televizier.nl/(...)-boven.4397164.lynkx

Maar het zou er misschien wel mee te maken kunnen hebben natuurlijk. Want er staat ook bij, dat hij dat graag doet. :)
Maar dan nog vind ik het jammer dat hij zo weinig meer beleeft in de serie.
pi_151437909
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 23:43 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Als je dit interview leest, denk ik dat hij dat vooral doet omdat hij zo'n kleine rol heeft nu in de serie.

http://www.televizier.nl/(...)-boven.4397164.lynkx

Maar het zou er misschien wel mee te maken kunnen hebben natuurlijk. Want er staat ook bij, dat hij dat graag doet. :)
Maar dan nog vind ik het jammer dat hij zo weinig meer beleeft in de serie.
Kijk als iemand zegt van ik combineer het mijn werk en vervolgens blijkt dat niet te kunnen waardoor hij maar twee dagen per week beschikbaar is of 1 volle week wel en dan weer een week niet, dan word een langdurige verhaallijn lastig.
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:47:46 #275
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_151468867
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 00:17 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Yep, tegenwoordig gaat bijna alles op XL zeven dagen na uitzending achter een betaalmuur :')
Jezus, wat een jankballen daar... :r
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 april 2015 @ 20:13:22 #276
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_151493698
Sacha die jankend binnenkomt bij Boks :'). Wat heeft zij een ugly cry, zeg.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_151494380
Wow de acteerprestaties kunnen nog slechter schijnbaar
  woensdag 8 april 2015 @ 20:33:03 #278
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_151494434
Oei die lange bitch moet hard gespankt worden.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_151494532
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:33 schreef Snuifdoos het volgende:
Oei die lange bitch moet hard gespankt worden.
Ze heeft wel een echte drugskop
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151494672
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wow de acteerprestaties kunnen nog slechter schijnbaar
Echt hè. Alleen Ardil en Anna kregen een voldoende. :')
pi_151494762
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Echt hè. Alleen Ardil en Anna kregen een voldoende. :')
Die zogenaamde criminele vrouw :')
Thijs en Sacha halen helemaal het slechtste in elkaar naar boven..
pi_151495572
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Die zogenaamde criminele vrouw :')
Thijs en Sacha halen helemaal het slechtste in elkaar naar boven..
Precies. En Wiet die keihard faalde toen ze even vlug op Anna's telefoon wilde kijken. :')
Om over Aysen en Sjoerd maar niet te beginnen. _O-
  donderdag 9 april 2015 @ 00:23:51 #283
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_151503762
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 04:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zo ziet Arnie het graag.
Doe eens niet zo triest man.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 9 april 2015 @ 11:03:30 #284
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_151509178
Het viel mij gister op dat Sjors echt letterlijk om de hoek woont van Tim... en Sjors kan ook niet echt goed huilen hoor...

Sacha mag er wat mij betreft uit, slechte actrice...

Rikki die alles doet wat Thijs zegt, het zou denk ik wel lachen zijn als hij haar de prostitutie langzamerhand in werkt en dat Rikki dan zegt dat het allemaal bij de carriere hoort ofzo als Thijs dat dan wijsmaakt..

Rik was toch ook weer terug, of was dat eenmalig?

Ik snap de relatie van Tim en Sjors ook gewoon niet... Tim ging eerst toch met Rikki ooit in een ver verleden toen hij nog viool speelde, dat was dan leeftijdsgenoot, in elk geval stukje jonger dan Sjors.

Volgens mij ben ik de enige hier die vindt dat Laura geen rol heeft, ja bemoeien met mensen die in de Rozenboom komen, maar thats it. Al tijden geen verhaallijn meer. Ik weet dat, dat er meer zijn maar Laura zou nog best wat kunnen doen toch?
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  donderdag 9 april 2015 @ 15:33:42 #285
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_151517354
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:03 schreef Miss_paraplu het volgende:
Het viel mij gister op dat Sjors echt letterlijk om de hoek woont van Tim... en Sjors kan ook niet echt goed huilen hoor...

Sacha mag er wat mij betreft uit, slechte actrice...

Rikki die alles doet wat Thijs zegt, het zou denk ik wel lachen zijn als hij haar de prostitutie langzamerhand in werkt en dat Rikki dan zegt dat het allemaal bij de carriere hoort ofzo als Thijs dat dan wijsmaakt..

Rik was toch ook weer terug, of was dat eenmalig?

Ik snap de relatie van Tim en Sjors ook gewoon niet... Tim ging eerst toch met Rikki ooit in een ver verleden toen hij nog viool speelde, dat was dan leeftijdsgenoot, in elk geval stukje jonger dan Sjors.

Volgens mij ben ik de enige hier die vindt dat Laura geen rol heeft, ja bemoeien met mensen die in de Rozenboom komen, maar thats it. Al tijden geen verhaallijn meer. Ik weet dat, dat er meer zijn maar Laura zou nog best wat kunnen doen toch?
Sascha valt me inderdaad ook erg tegen qua acteerprestaties. We zullen haar nog maar even de tijd geven, het is wel een leuke verschijning, maar verder erger ik me ook een klein beetje soms.

Tim ging inderdaad eerst met Rikkie die wat meer van zijn leeftijd is, maar dat zegt toch niet dat hij nu niet op Sjors kan vallen?

Verder heeft Laura al een tijdje geen rol, net zoals Jef. Die zullen vast wel weer eens wat krijgen, maar wss is de GTST doelgroep wat minder geïnteresseerd in die verhaallijnen.
  donderdag 9 april 2015 @ 15:35:40 #286
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_151517409
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:33 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Sascha valt me inderdaad ook erg tegen qua acteerprestaties. We zullen haar nog maar even de tijd geven, het is wel een leuke verschijning, maar verder erger ik me ook een klein beetje soms.

Tim ging inderdaad eerst met Rikkie die wat meer van zijn leeftijd is, maar dat zegt toch niet dat hij nu niet op Sjors kan vallen?

Verder heeft Laura al een tijdje geen rol, net zoals Jef. Die zullen vast wel weer eens wat krijgen, maar wss is de GTST doelgroep wat minder geïnteresseerd in die verhaallijnen.
Klopt.. dat van Tim, natuurlijk maar ik bedoel meer dat Sjors dan toch weet dat ze met een jongere jongen gaat dat (leeftijds)verschil zou kunnen maken?
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_151526522
Godver, Jef wordt letterlijk als achtergrond/decor gebruikt. :r
Zonde.
pi_151526581
Dat geneuzel van die app :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 9 april 2015 @ 20:26:17 #289
395938 LlamaGoneBonkers
Van leven ga je dood
pi_151526610
haha wil ze nou dr broer vermoorden omdat hij haar zwijntje noemde?
pi_151535671
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:03 schreef Miss_paraplu het volgende:
Rik was toch ook weer terug, of was dat eenmalig?
Dat was eenmalig om Rikki's slechte periode af te sluiten.
pi_151536323
Iemand moet mij even de verhaallijn van Ardil uitleggen, want of ik begrijp het niet goed, of er klopt niks van.

Waarom zou Ardil die opdracht van dat drugswijf accepteren, als zij een meisje hebben ontvoerd die hij amper kent. Ze was zelfs alweer terug, voordat hij naar die Rox ging om dat koffertje aan te nemen. Bovendien zou echt niemand de link met die ontvoering naar hem gelegd hebben, eerder naar Thijs of misschien zelfs Daryl.

Het is niet zo dat hij het heeft gedaan omdat hij niet wil dat er iets ergs gebeurd met iemand die hij amper kent (Sacha), want hij brengt nu Anna in gevaar. Voor de tweede keer zelfs.
En als er iets met Anna gebeurd, dan zou Wiet zomaar de link met Ardil&drugs kunnen leggen.

Ik snap dus niet waarom hij dat heeft gedaan.
  vrijdag 10 april 2015 @ 09:45:58 #292
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_151540895
Dat leipe wijf liep min of meer te dreigen dat ze ook achter Maxime aan zou kunnen gaan.

Zoals ik al zei, hard spanken die handel.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:29:25 #293
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_151543873
Niet zo gretig met de Oreo, Vincent.

Zo lekker zijn ze niet.

Ik ga ze heus niet kopen hoor.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
  Spellchecker vrijdag 10 april 2015 @ 12:21:55 #294
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151545341
Sjoerd die zijn vingerafdrukken op dat pistool achterlaat ....

En Anton die in Anna's koffertje wil kijken .... daar komt ze weer goed mee weg.
Ben benieuwd wat er in zit; waarschijnlijk een stapel kranten ofzo ..... :D, dat die drugsgriet ze het even lekker moeilijk wil maken.
  vrijdag 10 april 2015 @ 20:16:39 #295
395938 LlamaGoneBonkers
Van leven ga je dood
pi_151559608
Haha. omg. ik kijk even niet en opeens heeft maxime een relatie met een 25 jaar jongere gast. Gtst alsjeblieft. het wordt met de dag slechter.
  vrijdag 10 april 2015 @ 20:34:08 #296
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_151560239
Ik sta in de keuken en hoor de tv en denk: waarom praten N en N leuk met elkaar.

Omdat er waarschijnlijk iets gaat gebeuren en dan krijgen ze daar weer gezeik over.

Slecht als dat zo is.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
  vrijdag 10 april 2015 @ 20:36:47 #297
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_151560368
Maxime had ook al wat met Danny en kan het best hebben.

Vond Marjolein als kind een hele mooie vrouw.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_151560417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:52 schreef Physsic het volgende:
Iemand moet mij even de verhaallijn van Ardil uitleggen, want of ik begrijp het niet goed, of er klopt niks van.

Waarom zou Ardil die opdracht van dat drugswijf accepteren, als zij een meisje hebben ontvoerd die hij amper kent. Ze was zelfs alweer terug, voordat hij naar die Rox ging om dat koffertje aan te nemen. Bovendien zou echt niemand de link met die ontvoering naar hem gelegd hebben, eerder naar Thijs of misschien zelfs Daryl.

Het is niet zo dat hij het heeft gedaan omdat hij niet wil dat er iets ergs gebeurd met iemand die hij amper kent (Sacha), want hij brengt nu Anna in gevaar. Voor de tweede keer zelfs.
En als er iets met Anna gebeurd, dan zou Wiet zomaar de link met Ardil&drugs kunnen leggen.

Ik snap dus niet waarom hij dat heeft gedaan.
Roxy zegt tegen ardil we dachten je meisje te hebben ontvoerd maar ze is dus niks van je? Woensdag zegt ze dat.
pi_151560450
Mag ik raden wie ninas nieuwe vriendje word?
  vrijdag 10 april 2015 @ 20:39:57 #300
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_151560477
Wel kut dat GTST steeds zo dik uitloopt op Popster.

Vorige week ook al de eerste act gemist.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_151560490
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:39 schreef Snuifdoos het volgende:
Wel kut dat GTST steeds zo dik uitloopt op Popster.

Vorige week ook al de eerste act gemist.
Dat is de bedoeling, tactiek heet dat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')