abonnement Unibet Coolblue
pi_182258749
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:05 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mijn post is ineens weg, ik begrijp niet goed waarom. In het topic SEX / Wie heeft er een bloedlul maar durft wel openbaar te douchen? vroeg ik aan TS of hij echt 30 cm bedoelde. Dat is toch een serieuze vraag?
Sorry, weet ik niet meer. Misschien dat hij tijdens het opruimen per ongeluk mee is gegaan.
pi_182263310
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:06 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Sorry, weet ik niet meer. Misschien dat hij tijdens het opruimen per ongeluk mee is gegaan.
^O^
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:57:21 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182267712
Mogen als je toch aan het schrappen bent de onzinbeweringen van Myrr en consorten ook weg? Dank u!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182267732
Ik had gezegd dat het zo wel voldoende was, dan moet je niet weer doorgaan.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:01:47 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182267738
Ah ja, logica wel. Je kunt roepen dat je een dichtklappende kut en vaginisme kunt krijgen van teveel (?) seks en daar mag dan niet op doorgevraagd worden.
Haal dan gewoon alles weg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182267767
Nou, dat weet ik niet. Misschien is dat bij haar wel zo.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:05:06 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182267777
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:04 schreef Vinniiee het volgende:
Nou, dat weet ik niet. Misschien is dat bij haar wel zo.
Dan mag je je weleens inlezen over de oorzaken van zoiets
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182267864
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Dan mag je je weleens inlezen over de oorzaken van zoiets
Waarom? Moet ik alles weten als mod? Heb wel wat beters te doen.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:20:25 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182267890
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:17 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waarom? Moet ik alles weten als mod? Heb wel wat beters te doen.
En met jouw gemod op deze manier wordt Fok een mooiere plek ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182267962
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:20 schreef Molo het volgende:

[..]

En met jouw gemod op deze manier wordt Fok een mooiere plek ^O^
Ik werk fulltime, doe een deeltijdstudie en ik doe er dit ook nog bij naast mijn hobby's ^O^.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:45:13 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182268114
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik werk fulltime, doe een deeltijdstudie en ik doe er dit ook nog bij naast mijn hobby's ^O^.
Misschien kun je dan wat ontspanning gebruiken ofzo want je komt vrij gespannen over (geen vaginisme pun intended) :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182268216
Bied je je aan?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:53:16 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182270694
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182546463
Naar aanleiding van SEX / Seks met voorhuid.

En specifiek deze reacties:
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:48 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

15 = kind
Praat er met je vriendjes over maar niet hier. Dat kan echt niet en dat mogen wij als volwassenen niet.

Ik rapporteer dit trouwens.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:57 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Je bent minderjarig. Dat je je begeeft op sites met dit soort vragen, ok, moet je zelf weten, maar volwassenen mogen hier gewoon niet op ingaan. Daarom steek ik er een stokje voor en heb het gemeld.

Veel succes verder jongen! :)
Que?!

Postgeschiedenis van de user in kwestie laat zien dat die gozer van 15 hier wel mee zit. Het zijn niet de spannendste topics, maar wel serieuze topics voor die user zelf en zou dus wel serieus moeten behandeld worden.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2018 10:12:56 ]
pi_182547589
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 10:12 schreef zarGon het volgende:
Naar aanleiding van SEX / Seks met voorhuid.

En specifiek deze reacties:

[..]


[..]

Que?!

Postgeschiedenis van de user in kwestie laat zien dat die gozer van 15 hier wel mee zit. Het zijn niet de spannendste topics, maar wel serieuze topics voor die user zelf en zou dus wel serieus moeten behandeld worden.
Beetje overdreven van Sigaartje inderdaad. Dit past prima hier.
pi_182550552
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 11:18 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Beetje overdreven van Sigaartje inderdaad. Dit past prima hier.
Ok is besproken nu.
Maar kan het gehaat en gebash op mij nu stoppen in dat topic?
Ik mag toch een eigen mening hebben?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182550861
Ik zie geen gebash maar een mening, net als ik die had.
  zondag 4 november 2018 @ 23:44:10 #219
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_182949063
quote:
Die houden we goed in de gaten...
  maandag 5 november 2018 @ 10:06:43 #220
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182952720
:') volgens mij worden al die topics in dit subforum geopend door trollen.
  woensdag 14 november 2018 @ 08:50:12 #221
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183137375
Gekste ding waar je ooit tegenaan hebt gespoten wordt dan naar ONZ geschopt en dat gekste ding wat je in je kont hebt gedaan mag wel gewoon blijven.

Het mag wel weer duidelijk zijn dat bepaalde mods altijd bepaalde users moeten hebben.
Man of Steal.
  woensdag 14 november 2018 @ 08:58:17 #222
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183137451
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:20 schreef zarGon het volgende:

Zelf heb ik een hekel om zulke KLB-posts in andere delen van het forum tegen te komen... Rotzooi, niets meer, niets minder.

Kanttekening is wel dat deze TS (SuperNeger) heel wat flauwekul topics opent, en dat-ie ook dit topic voor de lulz heeft geopend... Maar dan nog, zou het niet fijn zijn om de topics wat strakker te modereren?

:') fucking snitch

hoezo zijn mijn topics nou weer flauwekul topics? Alleen maar omdat ik het een beetje grappig breng of ze zo in elkaar zet dat ze lekker veel mensen trekken? Echt weer iets voor een zeikerd om dat als iets negatiefs op te vatten. Veel mensen herkennen het blijkbaar wel maar nee zargon vindt dat het niet serieus genoeg is hoor en gaat huilie huilie doen

Is gewoon een relevant seks onderwerp hoor. En hoezo doe ik het "Voor de lulz" of wat bedoel je daar precies mee?
Man of Steal.
pi_183138042
quote:
13s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:50 schreef SuperNeger het volgende:
Gekste ding waar je ooit tegenaan hebt gespoten wordt dan naar ONZ geschopt en dat gekste ding wat je in je kont hebt gedaan mag wel gewoon blijven.

Het mag wel weer duidelijk zijn dat bepaalde mods altijd bepaalde users moeten hebben.
Ja, omdat jouw topic niet serieus valt te nemen. Wie spuit er nu tegen dingen aan :'). Bij dat topic van VarkensHart heb ik ook mijn twijfels, maar geef ik het een kans. Net zoals ik vaak genoeg bij jouw topics heb gedaan.
pi_183138453
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja, omdat jouw topic niet serieus valt te nemen. Wie spuit er nu tegen dingen aan :'). Bij dat topic van VarkensHart heb ik ook mijn twijfels, maar geef ik het een kans. Net zoals ik vaak genoeg bij jouw topics heb gedaan.
Zoals ik ook al in dat topic aangaf

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:13 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dan kun je mijn note ook weer intrekken :)
pi_183138620
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:18 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Zoals ik ook al in dat topic aangaf

[..]

Ik heb geen quote-alerts. En nee.
pi_183138641
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:30 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik heb geen quote-alerts. En nee.
Dan ben je dus gewoon een waardeloze kutmod.
pi_183138917
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:58 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

:') fucking snitch
Ik beantwoord eerst het onderste gedeelte van je post, en pas daarna het bovenste.

quote:
[q]Veel mensen herkennen het blijkbaar wel maar nee zargon vindt dat het niet serieus genoeg is hoor en gaat huilie huilie doen

Is gewoon een relevant seks onderwerp hoor. En hoezo doe ik het "Voor de lulz" of wat bedoel je daar precies mee?
Ik ben inderdaad van mening dat SEX een serieus forum is, en dat er dus vooral serieus gepost moet worden. Af en toe een lolletje kan, maar als jouw gedrag andere 'lollige' users aantrekt, dan is dat lolletje wel klaar.

Die lolligheid is mijns inziens namelijk een probleem (geworden) in SEX. Zoiets moet je namelijk strak modereren en kort houden; dus wel ruimte voor tijdelijke/korte lolligheid, maar dat moet niet het idee geven dat je het maar constant kunt doen in SEX. De mate van die glijdende schaal kun je zien in die lange post van mij, waar ik meerdere voorbeelden van 'ongewenste posts' heb opgesomd. Wanneer die grenzen vervagen, moeten de teugels wat strakker, anders gaat het 'lollige' overheersen.

Het gaat dus meer dan alleen jouw topic; het gaat ook om wat voor mensen en reacties je OP aantrekt.

Neem nou dit:
quote:
Mijn piemel is op zich best groot (richting de 30cm of zo nooit gemeten want nooit klachten over gehad).
Die opmerking in je OP zorgde ervoor dat de eerste twee posts in je topic 'lollig' waren. De eerste paar reacties in een topic zijn heel belangrijk, het kan een topic maken of breken. Prima dat je in andere forums als TS rotzooireacties uitlokt met je OP, maar mijns inziens hoort dat niet in SEX.

Heb je overigens nog gelezen wat ik zei over je post?
quote:
Maar dan nog, zou het niet fijn zijn om de topics wat strakker te modereren?
Ik heb dus niet gevraagd om een slotje of wat dan ook; ik heb gevraagd om strakkere moderatie, omdat ik van mening ben dat je topic toch nog SEX-waardig is.

quote:
hoezo zijn mijn topics nou weer flauwekul topics? Alleen maar omdat ik het een beetje grappig breng of ze zo in elkaar zet dat ze lekker veel mensen trekken? Echt weer iets voor een zeikerd om dat als iets negatiefs op te vatten.
Een paar van je topics in SEX:

SEX / 1 seks
SEX / 2 seksen

SEX / Zal ik gaan fappen?

SEX / Je eerste natte droom?

Nogmaals, afwijken van ernst (serieuzigheid) is prima en lolligheid is prima, maar het moet niet overheersend worden in een topic. Beetje slap ouwehoeren, ook prima, maar ook dat moet niet overheersen. Je topics passen in eerste instantie prima in SEX, maar het verloop...
pi_183138940
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:31 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dan ben je dus gewoon een waardeloze kutmod.
Je hebt (blijkbaar) een notewaardige reactie gepost in SEX. Dat dat topic later in een ander forum is gezet, verandert weinig aan het feit dat je zoiets in SEX hebt gepost.

Wat eerder waardeloos is, is deze houding van jou.
  woensdag 14 november 2018 @ 10:53:29 #229
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183139023
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja, omdat jouw topic niet serieus valt te nemen. Wie spuit er nu tegen dingen aan :'). Bij dat topic van VarkensHart heb ik ook mijn twijfels, maar geef ik het een kans. Net zoals ik vaak genoeg bij jouw topics heb gedaan.
Nou ik dus vroeger. Alsof jij nooit gekke dingen hebt gedaan toen je klein was.

Alleen maar omdat jij je er niet in kan vinden betekent het nog niet dat het geen SEX onderwerp is.
Man of Steal.
pi_183139058
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:53 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Nou ik dus vroeger. Alsof jij nooit gekke dingen hebt gedaan toen je klein was.

Alleen maar omdat jij je er niet in kan vinden betekent het nog niet dat het geen SEX onderwerp is.
Stuur een FA maar een DM als je wat te klagen hebt over mij.
pi_183139064
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:31 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dan ben je dus gewoon een waardeloze kutmod.
Goed zo, echt de houding die we graag zien ^O^
  woensdag 14 november 2018 @ 10:56:08 #232
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183139066
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:55 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Stuur een FA maar een DM als je wat te klagen hebt over mij.
Waarom? Ik heet geen Zargon.

Kan het toch gewoon zeggen hier. Niemand is perfect hoor ik maak ook wel eens een foutje. Even goede vrienden verder hoor
Man of Steal.
  woensdag 14 november 2018 @ 10:57:26 #233
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183139088
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik beantwoord eerst het onderste gedeelte van je post, en pas daarna het bovenste.

[..]

Ik ben inderdaad van mening dat SEX een serieus forum is, en dat er dus vooral serieus gepost moet worden. Af en toe een lolletje kan, maar als jouw gedrag andere 'lollige' users aantrekt, dan is dat lolletje wel klaar.

Die lolligheid is mijns inziens namelijk een probleem (geworden) in SEX. Zoiets moet je namelijk strak modereren en kort houden; dus wel ruimte voor tijdelijke/korte lolligheid, maar dat moet niet het idee geven dat je het maar constant kunt doen in SEX. De mate van die glijdende schaal kun je zien in die lange post van mij, waar ik meerdere voorbeelden van 'ongewenste posts' heb opgesomd. Wanneer die grenzen vervagen, moeten de teugels wat strakker, anders gaat het 'lollige' overheersen.

Het gaat dus meer dan alleen jouw topic; het gaat ook om wat voor mensen en reacties je OP aantrekt.

Neem nou dit:

[..]

Die opmerking in je OP zorgde ervoor dat de eerste twee posts in je topic 'lollig' waren. De eerste paar reacties in een topic zijn heel belangrijk, het kan een topic maken of breken. Prima dat je in andere forums als TS rotzooireacties uitlokt met je OP, maar mijns inziens hoort dat niet in SEX.

Heb je overigens nog gelezen wat ik zei over je post?

[..]

Ik heb dus niet gevraagd om een slotje of wat dan ook; ik heb gevraagd om strakkere moderatie, omdat ik van mening ben dat je topic toch nog SEX-waardig is.

[..]

Een paar van je topics in SEX:

SEX / 1 seks
SEX / 2 seksen

SEX / Zal ik gaan fappen?

SEX / Je eerste natte droom?

Nogmaals, afwijken van ernst (serieuzigheid) is prima en lolligheid is prima, maar het moet niet overheersend worden in een topic. Beetje slap ouwehoeren, ook prima, maar ook dat moet niet overheersen. Je topics passen in eerste instantie prima in SEX, maar het verloop...
Misschien moet ik ze eens wat anders verwoorden maar je doet nu net alsof het allemaal aan mij ligt. Er zijn een hoop andere mensen die niet serieuze reacties plaatsen. :') Ik maak hier en daar wel eens een lolletje maar verder is het altijd ontopic en gewoon relevant aan SEX.
Man of Steal.
pi_183139126
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:56 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Waarom? Ik heet geen Zargon.

Kan het toch gewoon zeggen hier. Niemand is perfect hoor ik maak ook wel eens een foutje. Even goede vrienden verder hoor
Zargon heeft niets te klagen over mij, hij is een ex mod die weet hoe zaken lopen.
pi_183139135
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:57 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Misschien moet ik ze eens wat anders verwoorden maar je doet nu net alsof het allemaal aan mij ligt. Er zijn een hoop andere mensen die niet serieuze reacties plaatsen. :') Ik maak hier en daar wel eens een lolletje maar verder is het altijd ontopic en gewoon relevant aan SEX.
Dat anderen niet serieus zijn betekent niet dat jij dat dan ook niet hoeft te zijn. Of spring jij ook van een brug af omdat anderen dat doen?
  woensdag 14 november 2018 @ 11:00:46 #236
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183139143
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:59 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zargon heeft niets te klagen over mij, hij is een ex mod die weet hoe zaken lopen.
Ok naja ik kwam dus alleen even zeggen dat ik het oneerlijk vond dat mijn topic over gekste plek wel naar ONZ werd verplaatst maar dat andere topic over gekste ding niet.
Man of Steal.
  woensdag 14 november 2018 @ 11:01:38 #237
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183139155
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:00 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat anderen niet serieus zijn betekent niet dat jij dat dan ook niet hoeft te zijn. Of spring jij ook van een brug af omdat anderen dat doen?
Nee je begrijpt niet wat ik zeg. Ik zeg dat ik gewoon serieuze topics open met relevante SEX onderwerpen met hier en daar een lolletje tussendoor zodat het niet alleen informatief maar ook leuk lezen is. Als vervolgens andere users allemaal onzin reacties eronder posten dat is niet iets waar ik wat aan kan doen.
Man of Steal.
pi_183139285
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:56 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Goed zo, echt de houding die we graag zien ^O^
Heb ik nou tenminste wel een goede reden voor een note ^O^
pi_183139395
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:01 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Nee je begrijpt niet wat ik zeg. Ik zeg dat ik gewoon serieuze topics open met relevante SEX onderwerpen met hier en daar een lolletje tussendoor zodat het niet alleen informatief maar ook leuk lezen is. Als vervolgens andere users allemaal onzin reacties eronder posten dat is niet iets waar ik wat aan kan doen.
SEX / 3 seksen.

Jij kunt er inderdaad niets aan doen dat anderen lollig komen doen in jouw superserieuze topic.

Echt waar, wat denk je hiermee te bereiken? Ja, het is lollig, hahahaha zure zarGon kan er niet mee omgaan, huhuhu... maar op deze manier verlies je wel de sympathie.
  woensdag 14 november 2018 @ 11:17:29 #240
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183139410
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

SEX / 3 seksen.

Jij kunt er inderdaad niets aan doen dat anderen lollig komen doen in jouw superserieuze topic.

Echt waar, wat denk je hiermee te bereiken? Ja, het is lollig, hahahaha zure zarGon kan er niet mee omgaan, huhuhu... maar op deze manier verlies je wel de sympathie.
Hoezo zou het aantal seksen dat er bestaat niet besproken mogen worden in SEX? Dat is toch een SEX onderwerp?
Man of Steal.
pi_183139457
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:17 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Hoezo zou het aantal seksen dat er bestaat niet besproken mogen worden in SEX? Dat is toch een SEX onderwerp?
Toevallig dat je met '3 seksen' komt nadat ik je in post hierboven heb gewezen op je eerdere topics...

SEX / 1 seks
SEX / 2 seksen

En dan nu '3 seksen'. Je zit topics te verzinnen om lollig te zijn.

En dat is nou de reden waarom je meerdere keren uitgemaakt wordt voor 'troll'; je speelt nu vermoorde onschuld, terwijl je zelf best weet hoe het zit.
  woensdag 14 november 2018 @ 11:24:09 #242
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183139501
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Toevallig dat je met '3 seksen' komt nadat ik je in post hierboven heb gewezen op je eerdere topics...

SEX / 1 seks
SEX / 2 seksen

En dan nu '3 seksen'. Je zit topics te verzinnen om lollig te zijn.

En dat is nou de reden waarom je meerdere keren uitgemaakt wordt voor 'troll'; je speelt nu vermoorde onschuld, terwijl je zelf best weet hoe het zit.
Ja jij bracht mij op het idee. Sluit toch mooi aan zo? Natuurlijk is het dat een beetje grappig maar ik zei ook dat het best grappig mag zijn, en misschien heb ik ooit wel een reden om 4seksen te openen al hoewel ik denk dat met een mooie trilogie de kous wel af is.

Ik krijg soms een idee voor een topic ja, om allerlei redenen. En als ik dat idee heb en het past in het desbetreffende forum dan open ik het topic ook.
Man of Steal.
  woensdag 14 november 2018 @ 11:26:24 #243
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183139540
Waarom is mijn topic dicht?
Man of Steal.
pi_183139550
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:26 schreef SuperNeger het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Je moet eens leren te kappen ^O^
  woensdag 14 november 2018 @ 11:27:57 #245
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183139560
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:26 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Je moet eens leren te kappen ^O^
Met wat?

Jij moet zelf eens kappen met die persoonlijke haat tegen mij door alles wat ik open te verwijderen.

Het zijn gewoon relevante SEX onderwerpen hoor maar jij verwijdert het omdat SuperNeger het geopend heeft.

Dat is gewoon persoonlijk. :{w
Man of Steal.
  woensdag 14 november 2018 @ 11:28:37 #246
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183139569
Ik eis dat mijn topic weer geopend wordt omdat het gewoon conform de richtlijnen van FOK! is.
Man of Steal.
pi_183140075
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:27 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Met wat?

Jij moet zelf eens kappen met die persoonlijke haat tegen mij door alles wat ik open te verwijderen.

Het zijn gewoon relevante SEX onderwerpen hoor maar jij verwijdert het omdat SuperNeger het geopend heeft.

Dat is gewoon persoonlijk. :{w
Alles verwijderen :'). Ik heb je genoeg kansen gegeven en je meerdere malen gewaarschuwd dat je eens normaal moet doen.
  woensdag 14 november 2018 @ 11:53:14 #248
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183140117
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:51 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Alles verwijderen :'). Ik heb je genoeg kansen gegeven en je meerdere malen gewaarschuwd dat je eens normaal moet doen.
ik bedoel sluiten

ook

en ja elke keer kom je ergens mee en dan leg ik weer uit dat je het verkeerd ziet maar je bent niet echt voor reden vatbaar helaas en dat vind ik jammer aangezien je zoiets wel verwacht bij een moderator
Man of Steal.
pi_183142818
Ik wou reageren in het topic over de drie seksen, maar hij is dicht :{

Maar ik begrijp dat er een verband is met andere topics.
Somebody that I used to know
pi_183143546
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 10:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Beetje slap ouwehoeren, ook prima, maar ook dat moet niet overheersen. Je topics passen in eerste instantie prima in SEX, maar het verloop...
Off topic, maar ik kan het niet laten : sla ouwehoeren in SEX is nooit grappig.

:T
Somebody that I used to know
  donderdag 15 november 2018 @ 08:30:57 #251
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183158780
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 14:02 schreef Postbus100 het volgende:
Ik wou reageren in het topic over de drie seksen, maar hij is dicht :{

Maar ik begrijp dat er een verband is met andere topics.
Het is gewoon een relevant seksonderwerp, maar omdat de titels optellen moet het dicht WANT HET IS GETROLL BOEHOE.

FOK! is echt hard achteruit gegaan, en iemand die dan nog topics die gewoon in het subforum passen wordt dan als niet-serieus weggezet. :') Vind je het gek dat het hier dood is?

Veel plezier met je twee en halve topics per dag moderaten Vinnie. Je voegt echt wat toe hier. Door jou zal het hier weer druk worden en komt er een beetje verkeer op deze site.
Man of Steal.
  donderdag 15 november 2018 @ 08:31:49 #252
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183158784
twee en halve topics per dag is trouwens een beetje té optimistisch. We halen de 1 soms niet eens .
Man of Steal.
pi_183158808
Als je nou eens serieuze topics maakt, dan kan ik ze laten staan. En niet topics die getrol zijn of waar er al 100 van bestaan.
pi_183160507
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:30 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Het is gewoon een relevant seksonderwerp, maar omdat de titels optellen moet het dicht WANT HET IS GETROLL BOEHOE.
Er is je meerdere keren verteld wat het probleem is. Er is je door meerdere personen (inclusief SEX-mods) uitgelegd dat de manier waarop je post (de topictitels, de inhoud, de lolligheid, noem het maar op) niet helemaal gewenst is.

Als je nou een beetje meewerkt zou je meer bereiken, maar je blijft op dezelfde manier doorgaan. (HUHUHU, MENSEN REAGEREN RAAR OP "2 SEKSEN" ZO VAN WAT IS DAT HUHUHU, DUS WEET JE WAT, NA AL DAT FEEDACK IN SEX-FB OPEN IK GEWOON EEN NIEUW TOPIC MET DE TITEL "3 SEKSEN", HAHAHAH, DAT IS GEWOON LOLLIG HAHAHA.) Je reageert vijandig, waardoor de persoon tegenover je nog minder zin in je heeft.

quote:
FOK! is echt hard achteruit gegaan, en iemand die dan nog topics die gewoon in het subforum passen wordt dan als niet-serieus weggezet. :') Vind je het gek dat het hier dood is?
Ik kan wel tig dingen opnoemen waarom FOK! achteruit is gegaan, maar minder de kans geven om keer op keer lollig te zijn in SEX komt daar echt niet in voor.

Overigens is het te makkelijk (en nergens op gebaseerd) dat strictere moderatie lijdt tot minder users. Ik heb meerdere keren users juist weg zien gaan (of weggepest zien worden) omdat er een lollig sfeertje heerst terwijl de situatie ernstig is...

quote:
Veel plezier met je twee en halve topics per dag moderaten Vinnie. Je voegt echt wat toe hier. Door jou zal het hier weer druk worden en komt er een beetje verkeer op deze site.
Dit is echt nergens voor nodig. Het maakt geen indruk, het zorgt alleen maar voor minder sympathie voor je zaak. Je overtuigt niemand ermee, je bent er helemaal niet bij gebaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2018 10:50:22 ]
pi_183162985
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:30 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Het is gewoon een relevant seksonderwerp, maar omdat de titels optellen moet het dicht WANT HET IS GETROLL BOEHOE.

Dat het on-topic is, wil nog niet zeggen dat het ook kwaliteit is. En dat is nou net wat de moderators bewaken.
Somebody that I used to know
  dinsdag 20 november 2018 @ 09:09:12 #256
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183259014
En weer worden mijn ontopic reacties die gewoon volgens de regels zijn waarin mijn mening staat zonder enig bericht verwijdert.
Man of Steal.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 1 december 2018 @ 18:33:00 #257
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183480182
SEX / Wat vinden jullie van deze meid?

... Lijkt me niet echt de bedoeling.

Edit. Al opgelost.
pi_183517890
Waarom is in hemelsnaam mijn reactie in het topic over erectieproblemen nou weer gewist?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183518075
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 18:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Waarom is in hemelsnaam mijn reactie in het topic over erectieproblemen nou weer gewist?
Geen idee. Weet je nog wat je geschreven hebt?
pi_183518258
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 18:10 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Geen idee. Weet je nog wat je geschreven hebt?
Ik had het advies gegeven om te oefenen met lelijke vrouwen zodat er geen prestatiedrang is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183518274
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 18:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik had het advies gegeven om te oefenen met lelijke vrouwen zodat er geen prestatiedrang is.
Dat is niet bepaald respectvol naar vrouwen toe. Zal waarschijnlijk daarom weggehaald zijn.
pi_183518286
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 18:23 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat is niet bepaald respectvol naar vrouwen toe. Zal waarschijnlijk daarom weggehaald zijn.
T is toch een welgemeend advies en het gaat toch om zijn probleem?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183518620
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 18:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

T is toch een welgemeend advies en het gaat toch om zijn probleem?
Ja, lees mijn reactie van net nog eens.
pi_185072622
SEX / Vrouwen, wat vinden jullie van een sexueel nog onervaren man

Kan de discussie over uiterlijk eruit? Heeft niks met onderwerp te maken.
pi_187147876
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
Deel 2 is nog open, dus deel 3 is niet nodig.
Lezen de moderators van SEX de topics in hun forum niet meer of wat?
Zoveel interesse :')
pi_187147973
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 09:52 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Lezen de moderators van SEX de topics in hun forum niet meer of wat?
Zoveel interesse :')
Waarom zouden er meerdere delen over hetzelfde onderwerp open moeten zijn? Ik zie net dat er zelfs nog twee topics open zijn daarover.
pi_187147998
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 09:57 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waarom zouden er meerdere delen over hetzelfde onderwerp open moeten zijn? Ik zie net dat er zelfs nog twee topics open zijn daarover.
En het ene topic met #2 in de titel is bagger. Lees en gij zult zien :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2019 09:59:41 ]
pi_187148146
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 09:58 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

En het ene topic met #2 in de titel is bagger. Lees en gij zult zien :)
Je hebt gelijk. Ik heb het ene topic gesloten en #2 'gereset' voor een nieuwe poging.
pi_187148219
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 10:09 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik heb het ene topic gesloten en #2 'gereset' voor een nieuwe poging.
Ik zou het juist anders doen, omdat het topic dat jij op slot hebt gedaan dus wel discussie-stof bevat :D
Maar goed.
pi_187148235
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 10:15 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ik zou het juist anders doen, omdat het topic dat jij op slot hebt gedaan dus wel discussie-stof bevat :D
Maar goed.
Dat klopt, maar het was niet ontopic meer aangezien ZEC het topic weer gekaapt had en het over Aziaten ging.
pi_187148243
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 10:16 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het was niet ontopic meer aangezien ZEC het topic weer gekaapt had en het over Aziaten ging.
^O^
pi_187406440
Ik heb het idee dat de centrale topics, hoewel een goed idee vroeger, tegenwoordig er voor zorgen dat ze niet echt nieuwe mensen trekken. Maar ik kan dat niet staven. Is dit iets waar mods/fok iets over kan zeggen?
pi_187411068
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:26 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik heb het idee dat de centrale topics, hoewel een goed idee vroeger, tegenwoordig er voor zorgen dat ze niet echt nieuwe mensen trekken. Maar ik kan dat niet staven. Is dit iets waar mods/fok iets over kan zeggen?
To be honest, ik kijk er vrij weinig in, vooral omdat ze redelijk onderaan de pagina staan (bij mij). Ik zal het eens bekijken/naar achteren nemen.
pi_187416015
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

To be honest, ik kijk er vrij weinig in, vooral omdat ze redelijk onderaan de pagina staan (bij mij). Ik zal het eens bekijken/naar achteren nemen.
Coolness
pi_187422254
Mag mijn topic dicht?
  zondag 28 juli 2019 @ 21:46:19 #276
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_188179492
Kan het topic "Hoe jong zou jij gaan?" niet beter gewoon gesloten worden? Er worden daar vrij nare en obscure fantasieën en gedachtes weergegeven, volwassen mannen die praten over seks hebben met 14/15 jarigen lijkt me niet helemaal de bedoeling van een forum als FOK.
AZ
ALKMAAR
pi_188187379
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:46 schreef Durmada het volgende:
Kan het topic "Hoe jong zou jij gaan?" niet beter gewoon gesloten worden? Er worden daar vrij nare en obscure fantasieën en gedachtes weergegeven, volwassen mannen die praten over seks hebben met 14/15 jarigen lijkt me niet helemaal de bedoeling van een forum als FOK.
Zo erg is het allemaal niet. Wat mij juist opvalt is dat jij iemand direct als pedofiel bestempeld. Je mag er best een mening over hebben, maar dit kan ook op een manier zonder iemand aan te vallen.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 10:33:13 #278
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_188232188
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 13:24 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zo erg is het allemaal niet. Wat mij juist opvalt is dat jij iemand direct als pedofiel bestempeld. Je mag er best een mening over hebben, maar dit kan ook op een manier zonder iemand aan te vallen.
En dan een moderator die het allemaal niet zo erg vind. Nog maar even gechecked of ik nog wel op fok! zit.
Tot nooit .......
pi_188232223
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 10:33 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

En dan een moderator die het allemaal niet zo erg vind. Nog maar even gechecked of ik nog wel op fok! zit.
Er wordt niet gesproken over kinderporno. Het ligt dichtbij de grens, maar het gaat er niet over.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 10:57:42 #280
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_188232403
Apart dat mijn laatste opmerking voor de vorige modbreak wel bleef staan, Maar omdat Mariocash er iets van zei het ineens weggehaald is. De mannen zijn 100x grover dan ik was maar dat blijft staan.
Ik blijf wel weg van de sekspijler. Gelukkig loopt het hier storm :') dus een user minder maakt toch niet uit.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_188232471
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 10:57 schreef Elpis het volgende:
Apart dat mijn laatste opmerking voor de vorige modbreak wel bleef staan, Maar omdat Mariocash er iets van zei het ineens weggehaald is. De mannen zijn 100x grover dan ik was maar dat blijft staan.
Ik blijf wel weg van de sekspijler. Gelukkig loopt het hier storm :') dus een user minder maakt toch niet uit.
Toen ik de modbreak had geplaatst was ik vergeten die post te verwijderen, dus dat heb ik net alsnog gedaan.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 11:08:02 #282
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_188232482
Het was ter onderbouwing van #18. Haal die dan ook maar weg.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_188232485
Bovendien zou je ook weg kunnen blijven bij alleen de onderwerpen die voor jou gevoelig liggen.
pi_188238089
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 16:43 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Komt door oplopende emoties .
Je doet goed werk moet ik zeggen als mod gezien de onderwerp.
Dat mag ook wel eens een keer gezegt worden.
Bedankt, maar feedback is een betere plek waar dat gezegd mag worden ;)
  donderdag 1 augustus 2019 @ 20:37:55 #285
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_188241534
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
Bovendien zou je ook weg kunnen blijven bij alleen de onderwerpen die voor jou gevoelig liggen.
:')
Geen idee waarom jij denkt dat het daar aan zou liggen, ik heb er niet eens een opmerking over gemaakt in dat topic, maar nee dat is niet de reden.
Ik ben het gewoon iets te vaak niet eens met jouw modereren.
Maar daar ga ik verder niet over in discussie. Ik doe alleen :W
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_188242221
Prima. Niet iedereen kan het met elkaar eens zijn.
pi_188310878
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 21:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

To be honest, ik kijk er vrij weinig in, vooral omdat ze redelijk onderaan de pagina staan (bij mij). Ik zal het eens bekijken/naar achteren nemen.
Is hier nog naar gekeken? Het parenclub topic loopt weer redelijk, maar ik denk dat het nog beter zou lopen als het zichtbaarder wordt. En dat is zeker in een swingerstopic niet erg :P
pi_188320522
Oh, nieuw topic is automatisch geen TVT topic meer :P
pi_188321170
Vergeten te vragen, dus zojuist alsnog gedaan. Je houdt het antwoord nog tegoed.

Dat andere topic waar je het over hebt, heb ik weer centraal gezet.
pi_188326491
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:14 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Is hier nog naar gekeken? Het parenclub topic loopt weer redelijk, maar ik denk dat het nog beter zou lopen als het zichtbaarder wordt. En dat is zeker in een swingerstopic niet erg :P
De reden dat het onderaan de pagina staat, is omdat sommige subforum erg veel centrale topics hebben (bijvoorbeeld R&P). Hierdoor verdwijnen de reguliere topics weer uit het zicht.
pi_188326749
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 09:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

De reden dat het onderaan de pagina staat, is omdat sommige subforum erg veel centrale topics hebben (bijvoorbeeld R&P). Hierdoor verdwijnen de reguliere topics weer uit het zicht.
Mijn vraag zat hem dan ook meer in het de-centraliseren van die topics. Er is geen of nauwelijks activiteit meer in die topics. Ik vermoed dat zo'n topic meer activiteit krijgt, als het niet meer centraal is. Voor sommige topics, met voornamelijk info, maakt dat niet uit. Maar dat is het Parenclub topic niet echt.
pi_188326933
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:15 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Mijn vraag zat hem dan ook meer in het de-centraliseren van die topics. Er is geen of nauwelijks activiteit meer in die topics. Ik vermoed dat zo'n topic meer activiteit krijgt, als het niet meer centraal is. Voor sommige topics, met voornamelijk info, maakt dat niet uit. Maar dat is het Parenclub topic niet echt.
Hmm, ik snap wat je zegt. Het probleem daarmee is dat die topics wegzakken als er niet in gepost wordt. Als er dan veel nieuwe topics gemaakt worden, neemt niemand meer de moeite die topics terug te zoeken en worden er topics gemaakt over hetzelfde onderwerp.
pi_188327056
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hmm, ik snap wat je zegt. Het probleem daarmee is dat die topics wegzakken als er niet in gepost wordt. Als er dan veel nieuwe topics gemaakt worden, neemt niemand meer de moeite die topics terug te zoeken en worden er topics gemaakt over hetzelfde onderwerp.
In 2010, toen er nog 100 nieuwe topics per dag werden gemaakt, leek mij dat een probleem :P ;)
pi_189711101
Wordt SEX nog gemodereerd eigenlijk? Ik zie amper activiteit van de mods.

Hint: SEX / Dickpics, waarom?.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2019 10:07:11 ]
pi_189737326
:').
pi_189745277


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2019 14:26:51 ]
pi_189745371
Heb je ze al ge-dm't?
pi_189779009
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:06 schreef zarGon het volgende:
Wordt SEX nog gemodereerd eigenlijk? Ik zie amper activiteit van de mods.

Hint: SEX / Dickpics, waarom?.
Bedankt voor de topicvervuiling.
pi_189779028
Zelf was ik wat afwezig vanwege mijn studie, vandaar dat ik er niet bovenop zat.
pi_189779108
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
Zelf was ik wat afwezig vanwege mijn studie, vandaar dat ik er niet bovenop zat.
Dat is prima en daar hoef je je ook niet over te verantwoorden. Het is echter wel zo dat SEX dagenlang zonder mod zit, want geen mods aanwezig; ook je medemod is nergens te zien.

Gewoon helemaal verlaten, niemand die even mee komt kijken. Is gewoon zonde, kon echt wel beter opgepakt worden.

Doe ermee wat je wil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')