abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_149766275
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jevl, hiker regio Eindhoven
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker en rode auto-bezitter regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:44:05 #2
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149766322
Sepo:

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar gaan werkdagen van 9 - 5 of kan het dus ook van 12-5 en van 9 - 1 bijvoorbeeld?
Weet ik veel, wat denk je zelf?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149767080
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:44 schreef Fiorano het volgende:
Sepo:

[..]

Weet ik veel, wat denk je zelf?
Lijkt mij goed mogelijk, ritjes duren geen 10 uur. Maar in die advertentie staat 2 volle werkdagen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:13:33 #4
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149767196
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt mij goed mogelijk, ritjes duren geen 10 uur. Maar in die advertentie staat 2 volle werkdagen.
Wat denk jezelf als dat in de advertentie staat? Komt het bij je op dat je meerdere ritten kunt rijden op een dag?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149770308
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt mij goed mogelijk, ritjes duren geen 10 uur. Maar in die advertentie staat 2 volle werkdagen.
In de advertentie staat ook dat je een hbo opleiding moet volgen. Dus jij valt per definitie af.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149771419
Geen opgeschoren haren _O-. Ga toch weg man :')
أنا مغربي
pi_149771487
Opskeer :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149774523
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:26 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Huh ging er iemand dood? :+
Nee hij was met alles bezig behalve autorijden, dus een paar keer werd hij getriggerd door dat piepje :')
pi_149775504
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

In de advertentie staat ook dat je een hbo opleiding moet volgen. Dus jij valt per definitie af.
Ik kleur wel vaker buiten de lijntjes ;) Bereik er gelukkig ook meer mee.
Denk niet dat het bedrijf er problemen mee heeft een WO student aan te nemen. Daarnaast als je een werkdag aanhoudt als een bepaald aantal werkuur, kun je 1 werkdag over meerdere dagen vullen. Maar ik weet niet hoe het werkt en hoe het zit daarom vraag ik het.
Ja strikt genomen heb jij gelijk, ik verwacht alleen dat een bedrijf er op zit te wachten dat je een minimum aantal uur voor ze werkt per week.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149775849
Omdat ze geld verdienen (of eigenlijk besparen bij dit bedrijf) met het combineren van ritten ga ik er vanuit dat ze hele dagen (zeg maar 8 à 9 tot 16 à 17) willen.
pi_149775935
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:41 schreef Viezze het volgende:
Omdat ze geld verdienen (of eigenlijk besparen bij dit bedrijf) met het combineren van ritten ga ik er vanuit dat ze hele dagen (zeg maar 8 à 9 tot 16 à 17) willen.
Ah thx. Als dat de manier is waarop het meestal gaat weet ik genoeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149777915
POL / Studentchauffeurs en de OV-kaart

Wat een pareltje ook weer dit. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik kleur wel vaker buiten de lijntjes ;) Bereik er gelukkig ook meer mee.
Denk niet dat het bedrijf er problemen mee heeft een WO student aan te nemen. Daarnaast als je een werkdag aanhoudt als een bepaald aantal werkuur, kun je 1 werkdag over meerdere dagen vullen. Maar ik weet niet hoe het werkt en hoe het zit daarom vraag ik het.
Ja strikt genomen heb jij gelijk, ik verwacht alleen dat een bedrijf er op zit te wachten dat je een minimum aantal uur voor ze werkt per week.
Anyway, ze combineren ritten, jij voert die uit met je OV kaart. Soms is er geen combinatie mogelijk, voer je slechts één ritje uit. Dan zou je een ochtendje kunnen werken, is niet altijd mogelijk. Ergo, ze willen je 2x per week in kunnen zetten. Dus wellicht college skippen?

WO lijkt me niet zo'n probleem. Doelde er meer op dat die functiebeschrijving antwoord gaf op al je vragen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149784394
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef Amoeba het volgende:
POL / Studentchauffeurs en de OV-kaart

Wat een pareltje ook weer dit. :')

Hij is niet de enige die er zo over denkt, ik heb het regelmatig gehoord dat men vind dat wij er 'misbruik' van maken.
En misschien is het ook wel zo, de studenten ov wordt niet gebruikt waar deze uiteindelijk voor bedoeld is, maar goed, mij hoor je niet klagen. ^^
  woensdag 18 februari 2015 @ 07:49:57 #14
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149784679
Edit: Verkeerde topique
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 18 februari 2015 @ 08:12:15 #15
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149784839
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 06:58 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Hij is niet de enige die er zo over denkt, ik heb het regelmatig gehoord dat men vind dat wij er 'misbruik' van maken.
En misschien is het ook wel zo, de studenten ov wordt niet gebruikt waar deze uiteindelijk voor bedoeld is, maar goed, mij hoor je niet klagen. ^^
Ergens hebben ze wel een punt, EW en AR verdienen gewoon aan het gratis OV .

Maar bedenk maar eens een goed model waarin je EW en AR limiteert en toch de studenten hun vrijheid laat houden. Mijn school gaat er standaard vanuit als er een bedrijfsbezoek word gepland dat iedereen met het OV komt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149787161
Huh, nu al gebeld voor morgen :+ nog nooit zo vroeg gebeld haha, morgen H'veen - Breda en daarna Den Bosch - Barneveld, Opel vivaro en een Skoda fabia :)
pi_149787361
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 08:12 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ergens hebben ze wel een punt, EW en AR verdienen gewoon aan het gratis OV .

Maar bedenk maar eens een goed model waarin je EW en AR limiteert en toch de studenten hun vrijheid laat houden. Mijn school gaat er standaard vanuit als er een bedrijfsbezoek word gepland dat iedereen met het OV komt.
Ja dat is bijna niet te doen, maar ze kunnen het als overheid bedrijven gaan verbieden om op basis van een studenten weekov mensen aan te nemen. maarja, hoe ga je dat controleren. :D
pi_149787369
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:38 schreef Drowzz het volgende:
Huh, nu al gebeld voor morgen :+ nog nooit zo vroeg gebeld haha, morgen H'veen - Breda en daarna Den Bosch - Barneveld, Opel vivaro en een Skoda fabia :)
Komt waarschijnlijk omdat ik morgen niet kan werken :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149787413
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:46 schreef trolley het volgende:

[..]

Komt waarschijnlijk omdat ik morgen niet kan werken :+
Dat zal het zeker wezen, ik dacht ze bellen voor spoedje vandaag, zegt ze: Ik heb werk voor morgen. Dus ik zo: Morgen? Nja mooi weer even weg :+

EDIT:

Beide auto's van morgen hebben een verlopen apk :+ hoe zit dat verder? Zonder geldige APK rijden mag toch officieel niet? :+

[ Bericht 17% gewijzigd door Drowzz op 18-02-2015 11:09:06 ]
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:07:54 #20
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149787834
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 08:12 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ergens hebben ze wel een punt, EW en AR verdienen gewoon aan het gratis OV .

Maar bedenk maar eens een goed model waarin je EW en AR limiteert en toch de studenten hun vrijheid laat houden. Mijn school gaat er standaard vanuit als er een bedrijfsbezoek word gepland dat iedereen met het OV komt.
Buiten dat kost het veel meer om iedereen een aparte OV toe te sturen met een beperkt aantal trajecten. Zo administratief nog geen eens zo makkelijk zijn vermoedt ik.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149788192
quote:
99s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:07 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Buiten dat kost het veel meer om iedereen een aparte OV toe te sturen met een beperkt aantal trajecten. Zo administratief nog geen eens zo makkelijk zijn vermoedt ik.
Das niet eens nodig jo. gewoon een trigger inbouwen die een alarmpje geeft als je gedurende langere tijd elke week andere trajecten reist. Dus als je normaal naar Groningen reist voor school en eenmalig ergens anders heen moet is er niets aan de hand. Als je 3 weken lang meerdere keren per week verschillende in- en uitstapplaatsen gebruikt zou er een alarm af kunnen gaan bij de OV-beheerder.

Al je reisgegevens worden toch al opgeslagen, dus zoveel extra werk is het waarschijnlijk niet eens.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:33:10 #22
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149788383
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Das niet eens nodig jo. gewoon een trigger inbouwen die een alarmpje geeft als je gedurende langere tijd elke week andere trajecten reist. Dus als je normaal naar Groningen reist voor school en eenmalig ergens anders heen moet is er niets aan de hand. Als je 3 weken lang meerdere keren per week verschillende in- en uitstapplaatsen gebruikt zou er een alarm af kunnen gaan bij de OV-beheerder.

Al je reisgegevens worden toch al opgeslagen, dus zoveel extra werk is het waarschijnlijk niet eens.
Ik geloof dat je dan een beetje met de Privacywetgeving in de knup komt. Mij boeit het niet, maar ik gok dat heel veel partijen dan redelijk in de stress gaan raken.

Buitendat zorgen we voor een wat hogere OV bezetting buiten de spits, dat zien de Linkse rakkers ook graag. Iets met ieder nadeel heb z'n voordeel
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149788456
Ze mogen inderdaad geen individuele reizen bestuderen.

Maar goed, zie mijn verhaal in het betreffende topic. De chauffeurs van EW zijn relatief klein ten opzichte de totale reizigersstroom op een dag, en zoals Fiorano al zegt is het veelal buiten de spitsuren.
pi_149788553
quote:
99s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:33 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik geloof dat je dan een beetje met de Privacywetgeving in de knup komt. Mij boeit het niet, maar ik gok dat heel veel partijen dan redelijk in de stress gaan raken.

Buitendat zorgen we voor een wat hogere OV bezetting buiten de spits, dat zien de Linkse rakkers ook graag. Iets met ieder nadeel heb z'n voordeel
Als je als uitwonende staat ingeschreven dan controleren ze toch ook via je OV of je wel in- en uitstapt bij bushaltes in de omgeving van je uitwonende adres? Zo kunnen zij zien of je niet uitwonend staat ingeschreven en meer geld binnen harkt terwijl je waarschijnlijk gewoon thuis woont.
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:42:30 #25
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149788586
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:40 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Als je als uitwonende staat ingeschreven dan controleren ze toch ook via je OV of je wel in- en uitstapt bij bushaltes in de omgeving van je uitwonende adres? Zo kunnen zij zien of je niet uitwonend staat ingeschreven en meer geld binnen harkt terwijl je waarschijnlijk gewoon thuis woont.
Geen idee of ze dat doen, lijkt mij een broodje aap verhaal. Als ik op mezelf zou wonen zou ik namelijk nog steeds bij hetzelfde treinstation uitstappen als eindpunt.

Geloof wel dat ze bij vermoedens dat je fraudeert gaan posten bij je huisadres danwel je uitwonende adres.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 18 februari 2015 @ 12:00:27 #26
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_149788973
quote:
99s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:07 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Buiten dat kost het veel meer om iedereen een aparte OV toe te sturen met een beperkt aantal trajecten. Zo administratief nog geen eens zo makkelijk zijn vermoedt ik.
Inderdaad, maak je een boel kosten om 2 bedrijven hun melkkoe af te pakken.
Ach ik vind het principele zeikerds, ik gebruik mijn OV ook om wat van Nederland te zien in mijn vrije tijd, dagje Amsterdam of dagje Groningen word zo makkelijk bereikbaar...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_149791631
Spoedje, bmw 3 serie é36 uit 1994, say what
pi_149792043
Wat een bazenbuschauffeur _O_ hij belt even een buschauffeur op of hij even kan wachten zodat ik de overstap kon halen. _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149792374
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:57 schreef Amoeba het volgende:
Wat een bazenbuschauffeur _O_ hij belt even een buschauffeur op of hij even kan wachten zodat ik de overstap kon halen. _O_
En dat is bijzonder omdat?
Gebeurt in Groningen zeer regelmatig als een bus vertraging heeft.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149792496
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

En dat is bijzonder omdat?
Gebeurt in Groningen zeer regelmatig als een bus vertraging heeft.
Omdat hij niet te laat was. Overstap van een minuut.

Tevens moest vandaag een auto ophalen bij een advocatenkantoor. CP was zo vol van zichzelf dat hij het niet eens de moeite waard vond om zich voor te stellen. :') Met je pretstudie rechten. 😒
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 18 februari 2015 @ 14:10:30 #31
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149792515
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:57 schreef Amoeba het volgende:
Wat een bazenbuschauffeur _O_ hij belt even een buschauffeur op of hij even kan wachten zodat ik de overstap kon halen. _O_
Dat is redelijk normaal, iniedergeval in een dorp...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149792572
Ik vind dat wel bijzonder, nog nooit mee gemaakt.

Jammer genoeg :'(
pi_149792723
Niet haten op mijn held van de dag. Ik had net een kutrit met een Ford Transit achter de rug.

Wel even A Momentary Lapse of Reason van Pink Floyd op 12" gescoord. *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 18 februari 2015 @ 14:26:18 #34
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149793053
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik vind dat wel bijzonder, nog nooit mee gemaakt.

Jammer genoeg :'(
Bij ons bellen ze zelfs standaard met elkaar of ze wel of niet hoeven te wachten. :7. Althans een jaar of 5/6 geleden deden ze dat toen ik nog wel eens een bus nam bij mij in het dorp.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149793121
quote:
99s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:26 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Bij ons bellen ze zelfs standaard met elkaar of ze wel of niet hoeven te wachten. :7. Althans een jaar of 5/6 geleden deden ze dat toen ik nog wel eens een bus nam bij mij in het dorp.
Bij ons kicken ze erop dat als ze iemand eraan zien komen rennen, dat ze dan snel de deuren dicht doen en wegrijden. Maarja, dan hebben we het ook over Arnhem. }:|
pi_149793374
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:27 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Bij ons kicken ze erop dat als ze iemand eraan zien komen rennen, dat ze dan snel de deuren dicht doen en wegrijden. Maarja, dan hebben we het ook over Arnhem. }:|
Als je rent verdien je het sowieso.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 18 februari 2015 @ 15:27:00 #37
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149794817
Ze hebben inmiddels OV-/wandeladvies bij de info voor dat schoonmaakbedrijf in Amstelveen toegevoegd. Waarschijnlijk werd hij gek van de verdwaalde hikers.. :D
pi_149797291
Zo de 21 jarige e36 afgeleverd, ding was klaar gemaakt om te gaan driften over ijs in Zweden, echt zo'n hendel er in gebouwd, wel vet, mooi brullen zo'n oude motor :D weer s wat anders dan die nieuwe eco auto's haha
pi_149797590
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Omdat hij niet te laat was. Overstap van een minuut.

Tevens moest vandaag een auto ophalen bij een advocatenkantoor. CP was zo vol van zichzelf dat hij het niet eens de moeite waard vond om zich voor te stellen. :') Met je pretstudie rechten. 😒
Denken dat rechten een pretstudie is :')

Die CP vond het gewoon niet de moeite waard om zich voor de stellen toen die jou aan zag komen lopen in je paarse broek. Geef de man is ongelijk. :P
pi_149797754
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:44 schreef Drowzz het volgende:
Zo de 21 jarige e36 afgeleverd, ding was klaar gemaakt om te gaan driften over ijs in Zweden, echt zo'n hendel er in gebouwd, wel vet, mooi brullen zo'n oude motor :D weer s wat anders dan die nieuwe eco auto's haha
Sowieso moet je daar foto's van hebben die jij gaat delen met ons? O-)
pi_149797995
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:55 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Sowieso moet je daar foto's van hebben die jij gaat delen met ons? O-)
Hmmmm nee :+ vergeten te maken, was gewoon standaard e36 compact :p
pi_149798318
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:55 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Sowieso moet je daar foto's van hebben die jij gaat delen met ons? O-)


Of toch wel een foto haha
hij had een haaien stikker op de motorkap :+
  woensdag 18 februari 2015 @ 17:25:29 #43
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_149798881
Werd ook al vroeg gebeld vanmorgen. A'dam - Eindhoven en Eindhoven - Alkmaar. Woon redelijk centraal en hoef voor het eerst niet met 't OV te reizen voor m'n eerste rit. 10 minuutjes lopen vanaf huis. :D
pi_149799340
Normaal heb ik het niet zo op Peugeot, maar die 508 Hybrid4 is toch wel een lekkere auto.

Was vanochtend in het zuiden (Eindhoven) trouwens goed mistig zeg, terwijl de zon scheen toen ik in Groningen weg reed.
pi_149800432
Morgen om 5 uur weer Postproject in Oosterhout. Iemand van hier erbij?
pi_149800688
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:44 schreef Drowzz het volgende:
Zo de 21 jarige e36 afgeleverd, ding was klaar gemaakt om te gaan driften over ijs in Zweden, echt zo'n hendel er in gebouwd, wel vet, mooi brullen zo'n oude motor :D weer s wat anders dan die nieuwe eco auto's haha
Pics man _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149801077
quote:
2s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Pics man _O_
Scroll een stukje Omhoog :+
pi_149805619
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:23 schreef kweenie1 het volgende:
Morgen om 5 uur weer Postproject in Oosterhout. Iemand van hier erbij?
Cool, is dat weer :P
pi_149806022
Zo. Carnaval achter de rug. Fucking gaaf. 8-) Rest van de week even rustig aan doen en dan kijken of ik volgende week nog ergens kan werken.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149806082
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:33 schreef Viezze het volgende:

[..]

Cool, is dat weer :P
Blijkbaar. In de extra klantinfo staat ook nog gewoon 'project juli. Wel jammer dat ik alleen een wisseltje Ridderkerk heb.
pi_149809169
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:52 schreef stripe het volgende:

[..]

Denken dat rechten een pretstudie is :')

Die CP vond het gewoon niet de moeite waard om zich voor de stellen toen die jou aan zag komen lopen in je paarse broek. Geef de man is ongelijk. :P
Rechtenstudent gespot. :')

Autisme confirmed. Net als je rechtenvriendje CP.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149816532
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:33 schreef Viezze het volgende:

[..]

Cool, is dat weer :P
Ik denk trouwens dat er iets mis is met die bussen van Juli. Ik moet namelijk een bus brengen die ik in Juli ook al eens gereden heb :o
pi_149818924
Die A8 op Facebook :o
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149820628
Vanochtend na het tentamen de beschikbaarheid maar opengegooid en net gebeld om een A6 naar Utrecht te brengen :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149823178
Lekker is dat. 6t Groningen is verhuisd, oude adres stond zelfs nog in de mail. Bereikbaarheid is wel verbeterd tho :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149823270
quote:
9s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:27 schreef yosander het volgende:
Lekker is dat. 6t Groningen is verhuisd, oude adres stond zelfs nog in de mail. Bereikbaarheid is wel verbeterd tho :P
Oh echt? :D Adres in dm? *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_149823504
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oh echt? :D Adres in dm? *O*
Google -> Ikea
pi_149823720
quote:
9s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:27 schreef yosander het volgende:
Lekker is dat. 6t Groningen is verhuisd, oude adres stond zelfs nog in de mail. Bereikbaarheid is wel verbeterd tho :P
Verhuisd? Liep er vorige week nog langs. Zitten redelijk dicht bij NL toch?
pi_149824813
quote:
11s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:28 schreef trolley het volgende:
Die A8 op Facebook :o
Zag 'm net ook ja, de tering _O_
أنا مغربي
pi_149825482
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oh echt? :D Adres in dm? *O*
Zit nu in dat rijtje van de Subway bij Sontplein, maar dan precies aan de andere kant geloof ik :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149825664
Hoera voor Franse auto's. Wagen van eind 2014 maar het boordsysteem en de navigatie zo tergend traag en niet-intuïtief. Een Androidtablet uit China van vijf tientjes heeft nog meer rekenkracht en zou beter zijn in navigeren.

Los van dat kon ik het adres niet eens vinden in het systeem, vermoedelijk door de brakke vertalingen waar het hele navigatiesysteem vol mee staat. Amsterdam komt een stuk of tien keer voor, in diverse talen maar ook fout herkend door tekstherkenningssoftware. Alsof er gewoon geen eindcontrole is gedaan bij Peugeot.




Maargoed, ik ben weer terug uit Amsatoedam.
pi_149825789
Hmm, waarschijnlijk is er dan gewoon een gebruiker mee aan het kloten geweest. Ze gebruiken af-fabriek gewoon een standaard programma waarin Amsterdam Amsterdam is. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149826664
quote:
9s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:27 schreef yosander het volgende:
Lekker is dat. 6t Groningen is verhuisd, oude adres stond zelfs nog in de mail. Bereikbaarheid is wel verbeterd tho :P
Deze week al twee keer geweest, sowieso veel relaxter. Gewoon lijn 5 naar Sontplein en gaan met die bak.
  donderdag 19 februari 2015 @ 14:42:15 #64
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149826953
quote:
9s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:56 schreef RacerDKB het volgende:
Hoera voor Franse auto's. Wagen van eind 2014 maar het boordsysteem en de navigatie zo tergend traag en niet-intuïtief. Een Androidtablet uit China van vijf tientjes heeft nog meer rekenkracht en zou beter zijn in navigeren.

Los van dat kon ik het adres niet eens vinden in het systeem, vermoedelijk door de brakke vertalingen waar het hele navigatiesysteem vol mee staat. Amsterdam komt een stuk of tien keer voor, in diverse talen maar ook fout herkend door tekstherkenningssoftware. Alsof er gewoon geen eindcontrole is gedaan bij Peugeot.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maargoed, ik ben weer terug uit Amsatoedam.
Zal wel een illegale update gedaan zijn door de gebruiker. In onze C5 is het gewoon Amsterdam iniedergeval
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149827076
quote:
9s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:56 schreef RacerDKB het volgende:
Hoera voor Franse auto's. Wagen van eind 2014 maar het boordsysteem en de navigatie zo tergend traag en niet-intuïtief. Een Androidtablet uit China van vijf tientjes heeft nog meer rekenkracht en zou beter zijn in navigeren.

Los van dat kon ik het adres niet eens vinden in het systeem, vermoedelijk door de brakke vertalingen waar het hele navigatiesysteem vol mee staat. Amsterdam komt een stuk of tien keer voor, in diverse talen maar ook fout herkend door tekstherkenningssoftware. Alsof er gewoon geen eindcontrole is gedaan bij Peugeot.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maargoed, ik ben weer terug uit Amsatoedam.
Ik vind dat Renault het anders prima voor elkaar heeft.

Ford is pas drama :') Nog nooit meegemaakt dat er niet iets aan de hand was met het systeem..
pi_149827565
Daarom neem ik altijd m'n eigen TomTom mee, heb je dit gekut ook niet :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149828087
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:42 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Google -> Ikea
Geweldig. Zoveel betere locatie dat. _O_
Your opinion of me is none of my business.
pi_149828622
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geweldig. Zoveel betere locatie dat. _O_
Precies! Ze zaten eerst toch vlakbij Mercedes?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149829293
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:29 schreef ManScat het volgende:

[..]

Deze week al twee keer geweest, sowieso veel relaxter. Gewoon lijn 5 naar Sontplein en gaan met die bak.
Jup, gaan tenminste 10 bussen per uur naar toe ipv 1 :P

Moebs, was jij net in Utrecht of heb je een tweelingbroer :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149829327
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:00 schreef yosander het volgende:

[..]

Jup, gaan tenminste 10 bussen per uur naar toe ipv 1 :P

Moebs, was jij net in Utrecht of heb je een tweelingbroer :D
Allebei is mogelijk :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_149829528
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:00 schreef yosander het volgende:

[..]

Jup, gaan tenminste 10 bussen per uur naar toe ipv 1 :P

Moebs, was jij net in Utrecht of heb je een tweelingbroer :D
Beide.

Ik had een Transporter in die parkeergarage van 6t geduwd, moest 'm er weer uithalen. Echt verschrikkelijk. :') Zwaar krappe boel daar.

Niks gehoord of gevoeld buiten de slagboom die op de auto klapte ( :') ) maar er zat een schade op de wielkast die ik in Eindhoven niet bewust gezien had. (ook geen formulier ingevuld trouwens dus niet op gelet.

De onzekerheid. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149829673
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Beide.

Ik had een Transporter in die parkeergarage van 6t geduwd, moest 'm er weer uithalen. Echt verschrikkelijk. :') Zwaar krappe boel daar.

Niks gehoord of gevoeld buiten de slagboom die op de auto klapte ( :') ) maar er zat een schade op de wielkast die ik in Eindhoven niet bewust gezien had. (ook geen formulier ingevuld trouwens dus niet op gelet.

De onzekerheid. :')
Dan zag ik je dus wel :D ik reed in die A6 voorbij :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149829693
Vandaag van den Bosch naar Barneveld, tegelijk met 6 andere hikers een fabia ophalen haha
pi_149829906
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:14 schreef yosander het volgende:

[..]

Dan zag ik je dus wel :D ik reed in die A6 voorbij :7
Voor 6t? M'n dag totaal verneukt omdat het me dwars zit nu. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149829955
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Voor 6t? M'n dag totaal verneukt omdat het me dwars zit nu. :')
Ja. Jij stapte net uit/was in gesprek met een medewerker buiten. Ik parkeerde m er mooi achter :P

Zeiden ze dan nog wat van die schade?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149830166
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:25 schreef yosander het volgende:

[..]

Ja. Jij stapte net uit/was in gesprek met een medewerker buiten. Ik parkeerde m er mooi achter :P

Zeiden ze dan nog wat van die schade?
Nee die vent had het wel gezien, verder geen opmerking over gehad.

Maar volgens mij was ik dat niet. Zat ook een deuk in die wielkast en dat merk je echt wel. En zoals ik zei, niks gemerkt.

Oh wel een paar dikke auto's gezien inderdaad.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149830515
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Beide.

Ik had een Transporter in die parkeergarage van 6t geduwd, moest 'm er weer uithalen. Echt verschrikkelijk. :') Zwaar krappe boel daar.

Niks gehoord of gevoeld buiten de slagboom die op de auto klapte ( :') ) maar er zat een schade op de wielkast die ik in Eindhoven niet bewust gezien had. (ook geen formulier ingevuld trouwens dus niet op gelet.

De onzekerheid. :')
Als je geen formulier hoefde in te vullen, maken ze je toch niks? En anders maximaal 75 euro, woehoe
pi_149830560
Kreeg je geen bonnetje mee trouwens? Daar staan ook altijd de schades op namelijk.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149830561
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:43 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Als je geen formulier hoefde in te vullen, maken ze je toch niks? En anders maximaal 75 euro, woehoe
136 euro bij AR. En als jij zo 75 euro kan missen, maak maar over naar mij. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_149830848
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:43 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Als je geen formulier hoefde in te vullen, maken ze je toch niks? En anders maximaal 75 euro, woehoe
Juridisch gezien niet. Stel dat ze die schade bij AR gooien betaalt AR sowieso. Als AR weigert te betalen kost dat goodwill, waardevoller dan die claim bij de verzekering.

Maar het zal wel. Schade zag er ook niet echt nieuw uit ofzo.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149831071
Godverdomme ik snap nu pas welk bedrijf jullie bedoelen met 6t :') :')
pi_149831283
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Juridisch gezien niet. Stel dat ze die schade bij AR gooien betaalt AR sowieso. Als AR weigert te betalen kost dat goodwill, waardevoller dan die claim bij de verzekering.

Maar het zal wel. Schade zag er ook niet echt nieuw uit ofzo.
Komt wel goeeedddd! No worries :D

@sarasi als ik t moest betalen, zou dat kunnen ja xd alleen liever niet natuurlijk :+
pi_149831395
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Juridisch gezien niet. Stel dat ze die schade bij AR gooien betaalt AR sowieso. Als AR weigert te betalen kost dat goodwill, waardevoller dan die claim bij de verzekering.

Maar het zal wel. Schade zag er ook niet echt nieuw uit ofzo.
Je moet voor hun toch ook eigenlijk altijd het innameformulier invullen, terwijl het die gasten zelf nooit wat boeit (zeker op het vliegveld niet)
pi_149831396
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:09 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Komt wel goeeedddd! No worries :D

@sarasi als ik t moest betalen, zou dat kunnen ja xd alleen liever niet natuurlijk :+
Weet je hoe veel 136 euro is? :') Geen wonder dat ik me druk maak, je zou dat maar misschien moeten betalen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149831427
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Je moet voor hun toch ook eigenlijk altijd het innameformulier invullen, terwijl het die gasten zelf nooit wat boeit (zeker op het vliegveld niet)
Ja daarom. Ik vroeg ook of ik dat kon laten zitten omdat ze er normaliter toch geen fuck om geven. Die lui in Eindhoven (Kennedyplein) vonden dat niet erg, in Utrecht keken ze minder amused. Maar het zal wel.

Had eerst Eindhoven - Den Haag en Voorschoten - Breda, toen werd dat geannuleerd, toen werd ik weer gebeld en telefoontje gemist, nu heb ik niks. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149831525
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja daarom. Ik vroeg ook of ik dat kon laten zitten omdat ze er normaliter toch geen fuck om geven. Die lui in Eindhoven (Kennedyplein) vonden dat niet erg, in Utrecht keken ze minder amused. Maar het zal wel.

Had eerst Eindhoven - Den Haag en Voorschoten - Breda, toen werd dat geannuleerd, toen werd ik weer gebeld en telefoontje gemist, nu heb ik niks. :')
Kan Je ook geen fouten maken a 136 euro :+
pi_149831900
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:17 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Kan Je ook geen fouten maken a 136 euro :+
Niet grappig. Ik zeg toch dat ik het volgens mij niet gedaan had? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149831990
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:09 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Komt wel goeeedddd! No worries :D

@sarasi als ik t moest betalen, zou dat kunnen ja xd alleen liever niet natuurlijk :+
Als het zou moeten, zou ik ook m'n voet laten amputeren. Mag ik er dan nog wel van balen of is dat dan volgens jou geen optie meer en doe ik dan boehoe? :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_149832088
Ik moet morgen een A3 voor A..... naar Almere brengen, maar niet naar de grote. Wat is deze :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149832182
quote:
5s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:37 schreef trolley het volgende:
Ik moet morgen een A3 voor A..... naar Almere brengen, maar niet naar de grote. Wat is deze :')
Rentvestiging, zit daar al sinds ik bij EW werk iig :+ En dat is al even.

Is op loopafstand, heb wel eens een ritje naar de grote gehad, en toen met de benenwagen naar die rentvestiging om daar een auto op te halen.

Of bedoel je wel voor die met dat depot in Almere maar gewoon een ander adres?
pi_149832407
Er zit daar vlakbij die rentvestiging ook een Bufkes, waar je zeer lekkere broodjes kunt halen. :9
pi_149832553
Er zit in Almere ook een vestiging van _O_ Diks _O_
pi_149833091
Morgen een 308 naar Breda brengen. Zag ze al staan toen ik net met de trein Groningen binnen kwam rijden :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149833260
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:10 schreef yosander het volgende:
Morgen een 308 naar Breda brengen. Zag ze al staan toen ik net met de trein Groningen binnen kwam rijden :P
Dat zijn de mooiere eindjes
pi_149833267
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:33 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als het zou moeten, zou ik ook m'n voet laten amputeren. Mag ik er dan nog wel van balen of is dat dan volgens jou geen optie meer en doe ik dan boehoe? :')
True haha
pi_149833377
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Dat zijn de mooiere eindjes
Mag niet klagen nee :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149833835
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:40 schreef Viezze het volgende:

[..]

Rentvestiging, zit daar al sinds ik bij EW werk iig :+ En dat is al even.

Is op loopafstand, heb wel eens een ritje naar de grote gehad, en toen met de benenwagen naar die rentvestiging om daar een auto op te halen.

Of bedoel je wel voor die met dat depot in Almere maar gewoon een ander adres?
Ik heb het even opgezocht maar het zit inderdaad op loopafstand van de grote. Waar je bij de stoplichten normaal linksaf slaat naar de grote, moet ik nu rechtsaf, en daar zit het dan vrijwel direct.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149834378
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:19 schreef yosander het volgende:

[..]

Mag niet klagen nee :P
Was vroeger bij EW vrij regelmatig. Voorloper naar de klant, oude leaseauto mee naar Breda en weer terug met de trein naar Groningen. Goed voor de uurtjes, qua OV iets minder :+
pi_149834498
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Dat zijn de mooiere eindjes
Ik heb morgen ook zoiets: Groningen - Elshout (tussen Waalwijk en Den Bosch), maar dan in een Skoda Citigo... En vervolgens een rit in een 107.

Ach ja, werk is werk. :P
pi_149834502
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:48 schreef Viezze het volgende:

[..]

Was vroeger bij EW vrij regelmatig. Voorloper naar de klant, oude leaseauto mee naar Breda en weer terug met de trein naar Groningen. Goed voor de uurtjes, qua OV iets minder :+
Breda kom ik eigenlijk nooit. Behalve vorige week en morgen dan :D
Maar dat is het voordeel van Groningen inderdaad. Deze week bijna 1000km gereden in 3 dagen :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149836660
Volgende week geen enkele dag werken, of ik moet mijn hoorcolleges van donderdag skippen. }:| Maandag naar de sportarts, dinsdag motorrijles, woensdag één uur verplicht college :') en vrijdag motorbeurs. Dat het leuke dingen zijn verzacht de pijn wel wat. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_149837345
Op naar Amsterdam _O_ Weer eens Ajax aanmoedigen. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:17:31 #103
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149837770
Kazimmmmmmmm
pi_149838140
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:07 schreef Amoeba het volgende:
Op naar Amsterdam _O_ Weer eens Ajax aanmoedigen. :)
Oh daarom was het zo druk in de metro :')
pi_149838273
Voetbal. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_149838431
Van snert houden :')
pi_149838517
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:30 schreef Drilboor het volgende:
Van snert houden :')
Voetbal is niks :D snert is lekker
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:37:17 #108
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149844591
Prachtige avond zo _O_

WIJ ZIJN FEYENOORD WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!

I'M FEYENOORD TILL I DIE
I'M FEYENOORD TILL I DIE
I KNOW I AM I'M SURE I AM I'M FEYENOORD TILL I DIE!!!!

Zin in volgende week zeg _O_
pi_149845451
quote:
6s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Prachtige avond zo _O_

WIJ WONEN VOOR ALTIJD THUIS WIJ WONEN VOOR ALTIJD THUIS!!!!

I'M THUISWONEND TILL I DIE
I'M THUISWONEND TILL I DIE
I KNOW I AM I'M SURE I AM I'M THUISWONEND TILL I DIE!!!!

Zin in volgende week zeg _O_
Gast.....
  donderdag 19 februari 2015 @ 23:02:07 #110
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149845504
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:00 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Gast.....
Brabander zijn :')
Een Smart hebben :')
Voor psv zijn :') :')
pi_149845982
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Brabander zijn :')
Een Smart hebben :')
Voor psv zijn :') :')
Met Fok!kers in een whatsapp groep zitten :')
pi_149846028
JA _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 19 februari 2015 @ 23:35:05 #113
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149846495
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:07 schreef Amoeba het volgende:
Op naar Amsterdam _O_ Weer eens Ajax aanmoedigen. :)
Heuh daar zat ik ook, zit je nu in de gele mug richting Eindhoven?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149846542
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:35 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Heuh daar zat ik ook, zit je nu in de gele mug richting Eindhoven?
Ja. Echt te druk hier. :')

Ik heb een felblauw Ajax shirt over m'n jas.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149846833
Waar zat je Moebsje?

Ik had via via kaarten gekregen, rij 8 schuin achter De Boer :D
  donderdag 19 februari 2015 @ 23:56:46 #116
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149846904
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja. Echt te druk hier. :')

Ik heb een felblauw Ajax shirt over m'n jas.
.

Ik kon voorin gewoon zitten. Nu in de trein richting Amersfoort, laatste richting Barneveld pakken. Zat ik vak 401, mooi uitzicht over het hele veld
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149846906
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:52 schreef Viezze het volgende:
Waar zat je Moebsje?

Ik had via via kaarten gekregen, rij 8 schuin achter De Boer :D
Vak 429, boven de F-Side. Zuid tweede ring dus
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 00:09:44 #118
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149847066
De arena :')

Niet volgende week naar Feyenoord - Roma gaan :')
pi_149847216
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:09 schreef Irritatie100 het volgende:
De arena :')

Niet volgende week naar Feyenoord - Roma gaan :')
Niet winnen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 00:28:09 #120
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149847276
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet winnen :')
:')
pi_149847318
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

:')
:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 00:37:06 #122
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149847386
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:')
Is wel een schande ja, in een uitwedstrijd gelijk spelen tegen de nummer2 van Italië. Kan je beter een thuiswedstrijd tegen een Poolse middenmoter spelen waarin je keeper de man of the match is _O_
pi_149847533
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 00:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Is wel een schande ja, in een uitwedstrijd gelijk spelen tegen de nummer2 van Italië. Kan je beter een thuiswedstrijd tegen een Poolse middenmoter spelen waarin je keeper de man of the match is _O_
Ik zeg niet dat het een schande is pino
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149848152
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Brabander zijn :')
Een Smart hebben :')
Voor psv zijn :') :')
_O-
أنا مغربي
pi_149850339
En nog een project waar ik mij voor ga aanmelden, chauffeuren tijdens een ski-vakantie.
pi_149850438
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:53 schreef DrSnuggle het volgende:
En nog een project waar ik mij voor ga aanmelden, chauffeuren tijdens een ski-vakantie.
Dat zijn de leukere opdrachten inderdaad! Al wat gehoord van het F1 project?
pi_149850537
Ski je zelf wel, V?
Nee.
pi_149850953
Ik las het net ook op Facebook, fucking vet! Maarja, hiker :')
pi_149851800
Nog Schiphol - Leeuwarden achteraan gekregen. Scheelt mooi een stuk OV ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149851889
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:57 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Dat zijn de leukere opdrachten inderdaad! Al wat gehoord van het F1 project?
Nop, nog niks. :'( Volgende week ons contactpersoon bij EW even aanspreken.

@Dimitri: Ik kan best prima skieen, mocht ik niet meer op skies kunnen staan, dan zal er wel een sleetje zijn waarmee ik naar beneden kan roetsjen. *O*
Edit: als wij beiden gaan, krijgen we weer een uitdaging! Wie is het snelst beneden! *)
pi_149851927
Moebs doet nog even Eindje - Maastricht.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149852635
Moest die auto ook ophalen bij 6t op Airport. Gelijk even gevraagd naar die schade op die Transporter, maar die stond er al sinds januari in. :)

Ergo not my fault
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:44:39 #133
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149852802
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef Amoeba het volgende:
Moest die auto ook ophalen bij 6t op Airport. Gelijk even gevraagd naar die schade op die Transporter, maar die stond er al sinds januari in. :)

Ergo not my fault
Dat vindt ik, oprecht, fijn voor je
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149852880
Haha, dat moet zeker een opluchting zijn!
pi_149854475
Eigenlijk voel ik me gewoon ongelooflijk goed omdat ik die T5 zonder extra schrammen uit dat hol heb gekregen. :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149856168
Misschien komt het dan toch eindelijk goed met je parkeerskills :p
pi_149858536
Maandag wisseltje Waardenburg en daarna naar VWL. :)

Gloednieuwe Clio, geen idee en een Golf.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149860280
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:06 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Nop, nog niks. :'( Volgende week ons contactpersoon bij EW even aanspreken.

@Dimitri: Ik kan best prima skieen, mocht ik niet meer op skies kunnen staan, dan zal er wel een sleetje zijn waarmee ik naar beneden kan roetsjen. *O*
Edit: als wij beiden gaan, krijgen we weer een uitdaging! Wie is het snelst beneden! *)
Ik hou niet zo van wintersport dus denk dat ik me niet opgeef. Gun het meer aan iemand die er ook heen wil voor te ontspannen. ;) ook zonde van de skipas anders.
Nee.
pi_149862411
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:57 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van wintersport dus denk dat ik me niet opgeef. Gun het meer aan iemand die er ook heen wil voor te ontspannen. ;) ook zonde van de skipas anders.
Hoe zou het salaris in zo'n week geregeld zijn :?
pi_149863107
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:15 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Hoe zou het salaris in zo'n week geregeld zijn :?
Niet, je krijgt een gratis wintersport, ik hoef dan geen salaris
pi_149863371
Salaris is overrated.
Nee.
pi_149863453
Ik heb maandag voor NL een ouwelullenbak, een Zafira Tourer naar Assen, en een autohoogwerker van Assen naar Zwolle :+
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:54:46 #143
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_149871304
Waarom hebben jullie eigenlijk gekozen voor hiker of chauffeur?
pi_149871361
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:54 schreef tuut-chips het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk gekozen voor hiker of chauffeur?
Auto rijden
Flexibiliteit
:+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:58:11 #145
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_149871448
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:56 schreef yosander het volgende:

[..]

Auto rijden
Flexibiliteit
:+
Oké laat ik het anders zeggen

Waarom hebben jullie gekozen voor hiker ipv chauffeur?

of

Waarom hebben jullie gekozen voor chauffeur ipv hiker?
pi_149871479
Omdat ik als hiker zijnde VMBO chickies kon regelen met de Audi's, Mercedessen, Bmw's en Range Rover natuurlijk.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:01:43 #147
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_149871568
jo
pi_149872113
De vrijheid en flexibiliteit als hiker spraken mij erg aan, veel ruimte voor eigen planning :) Ik vind het ook erg leuk om verschillende auto's te rijden, en lekker rustig alleen met een muziekje aan naar de bestemming te rijden :D Bovendien kom je nog eens ergens, en zijn geen twee werkdagen hetzelfde ;)

Dan nog een vraagje van mij aan de collega's hier: die autohoogwerker moet van de ene vestiging naar de andere vestiging van een bekende verhuurmaatschappij die een boel verhuurt, en in de ritopdracht staat niks over een formulier/welk formulier ik moet gebruiken. Iemand enig idee hoe en wat? Geen formulier?

Nog bijzondere dingen waar ik op moet letten bij het rijden met zo'n wagen? :P
pi_149872637
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef underground1009 het volgende:
De vrijheid en flexibiliteit als hiker spraken mij erg aan, veel ruimte voor eigen planning :) Ik vind het ook erg leuk om verschillende auto's te rijden, en lekker rustig alleen met een muziekje aan naar de bestemming te rijden :D Bovendien kom je nog eens ergens, en zijn geen twee werkdagen hetzelfde ;)

Dan nog een vraagje van mij aan de collega's hier: die autohoogwerker moet van de ene vestiging naar de andere vestiging van een bekende verhuurmaatschappij die een boel verhuurt, en in de ritopdracht staat niks over een formulier/welk formulier ik moet gebruiken. Iemand enig idee hoe en wat? Geen formulier?

Nog bijzondere dingen waar ik op moet letten bij het rijden met zo'n wagen? :P
Geldt ook voor mij. Ik rij het liefst alleen, met muziek aan en hou pauze wanneer ik dat zelf wil :P. Voordelen van chauffeur zijn de dikkere auto's, meerdaagse ritten en ritten naar het buitenland.

Als er niks in de ritopdracht staat over een formulier, gebruik ik er geen. En waar je op moet letten, het zijn zware en logge dingen :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149873184
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:59 schreef Drilboor het volgende:
Omdat ik als hiker zijnde VMBO chickies kon regelen met de Audi's, Mercedessen, Bmw's en Range Rover natuurlijk.
Ik regelde Stripe's moeder met een A7.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 00:10:54 #151
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149875846
Als ik mijn Skoda-sleutel op tafel gooi heb ik al 3 chicks aan m'n nek hangen joh.
pi_149876451
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik mijn Skoda-sleutel op tafel gooi heb ik al 3 chicks aan m'n nek hangen joh.
Totdat je ze naar je ride begeleidt, zodra ze die roze pauperbak zien maken ze rechtsomkeert.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149876689
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik mijn Skoda-sleutel op tafel gooi heb ik al 3 chicks aan m'n nek hangen joh.
Volgende keer dan toch maar met de auto naar de kroeg :D ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zaterdag 21 februari 2015 @ 01:28:00 #154
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_149877847
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Totdat je ze naar je ride begeleidt, zodra ze die roze pauperbak zien maken ze rechtsomkeert.
Waarom heb je dan ook een roze motor? Da's toch geen kleur voor een vervoersmiddel man.
pi_149917901
Henkie Veerman _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 22 februari 2015 @ 17:48:35 #156
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149925316
Godverdomme, kloten zondag.

Terug met 0 punten, auto in de prak. Overstekend kut hert. Hoop dat dat beest nog flink geleden heeft. Tyfus dier.

#26 || Luciano da Silva
  zondag 22 februari 2015 @ 18:02:00 #157
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_149925838
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:48 schreef joppie_saus het volgende:
Godverdomme, kloten zondag.

Terug met 0 punten, auto in de prak. Overstekend kut hert. Hoop dat dat beest nog flink geleden heeft. Tyfus dier.

[ afbeelding ]
Dat is toch niet jouw Skoda?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 22 februari 2015 @ 18:03:20 #158
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149925878
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is toch niet jouw Skoda?
Nee, dat is onze Suzuki Alto.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 22 februari 2015 @ 23:56:46 #159
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_149941659
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:48 schreef joppie_saus het volgende:
Godverdomme, kloten zondag.

Terug met 0 punten, auto in de prak. Overstekend kut hert. Hoop dat dat beest nog flink geleden heeft. Tyfus dier.

[ afbeelding ]
Slechte zaak Joppie! Total loss?
pi_149942020
Zou je maar gebeuren tijdens het werk, zo'n klote hert die even random komt oversteken :').

Hele week trouwens locatiewerk bij "de grote a" in Amsterdam, elke dag om 06:00 opstaan -O-. Wel heerlijke ritten daar altijd van 2+ uur, en bijna altijd retourtjes. En volle dagen, niet om half 2 naar huis gaan enz :')
أنا مغربي
pi_149942080
Hele week? Dat had ik wel geskipt
Zie!
pi_149942155
quote:
15s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef johnson555 het volgende:
Hele week? Dat had ik wel geskipt
Tjaa.. Stond de hele week beschikbaar dus toen ze belden of ik daar een weekje kon werken heb ik niet geweigerd :P
أنا مغربي
pi_149942278
quote:
15s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef johnson555 het volgende:
Hele week? Dat had ik wel geskipt
Hoezo? Hele week zekerheid hebben en dus flink uren maken heeft louter voordelen. Dat je daar dan een week lang voor om 6 uur je bed uit moet, soit.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149942380
quote:
15s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef trolley het volgende:

[..]

Hoezo? Hele week zekerheid hebben en dus flink uren maken heeft louter voordelen. Dat je daar dan een week lang voor om 6 uur je bed uit moet, soit.
:Y
أنا مغربي
pi_149945112
Maandagochtend :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149946326
quote:
15s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef trolley het volgende:

[..]

Hoezo? Hele week zekerheid hebben en dus flink uren maken heeft louter voordelen. Dat je daar dan een week lang voor om 6 uur je bed uit moet, soit.
Inderdaad das dik Nice
pi_149946601
Zo, onderweg naar NL voor een Zafira die naar Assen mag, en dan door naar Zwolle met een hoogwerker. Ik ben benieuwd :P
pi_149949758
Na een hele drukke periode op school, een week vakantie waar ik vanuit mijn ouders huis geen ritten kreeg hoop ik morgen dan eindelijk weer een keer te gaan werken.
pi_149950114
quote:
9s.gif Op maandag 23 februari 2015 06:15 schreef Amoeba het volgende:
Maandagochtend :r
Uitslapen O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149951270
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:42 schreef Drilboor het volgende:
Na een hele drukke periode op school, een week vakantie waar ik vanuit mijn ouders huis geen ritten kreeg hoop ik morgen dan eindelijk weer een keer te gaan werken.
Lief dagboek.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149951393
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Lief dagboek.
Zegt de man die hier dagelijks troep post waar iedereen z'n reet nog niet mee af zou vegen.
pi_149951920
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:45 schreef stripe het volgende:

[..]

Zegt de man die hier dagelijks troep post waar iedereen z'n reet nog niet mee af zou vegen.
Het zit diep he.

Weet je wat nog meer diep zit? :) Juist.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149952147
pi_149952268
quote:
:D fight fight fight!
pi_149952277
quote:
pi_149953531
Dikke vertraging door een loze brandmelding op Schiphol, lekker jongens!
pi_149953772
quote:
15s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef trolley het volgende:

[..]

Hoezo? Hele week zekerheid hebben en dus flink uren maken heeft louter voordelen. Dat je daar dan een week lang voor om 6 uur je bed uit moet, soit.
ja dat zeker maar een paar dagen genieten van je vakantie zou ik ook doen.
5 x om 06:00 opstaan kan je mood ook wel behoorlijk breken denki ik

edit: sorry dat ik jullie bitchfight verstoor, maar kk op met je geklooi hier steeds. zoek t via de pm uit man, constant elkaar beledigen en :') over moeders steeds :') :')
Zie!
  maandag 23 februari 2015 @ 14:03:29 #178
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149953818
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:45 schreef stripe het volgende:

[..]

Zegt de man die hier dagelijks troep post waar iedereen z'n reet nog niet mee af zou vegen.
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 13:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het zit diep he.

Weet je wat nog meer diep zit? :) Juist.
Godverdomme man, jullie zijn net zo triest als die Feyenoord/Groningen supporters. Komen alleen maar in dit topic om een beetje te rellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149953826
Vakantie?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149953868
quote:
99s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Fiorano het volgende:

[..]

[..]

Godverdomme man, jullie zijn net zo triest als die Feyenoord/Groningen supporters. Komen alleen maar in dit topic om een beetje te rellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb net ook boven je gepost, begint beetje vevelend te worden om t persoonlijk geklaagd tussen twee mensen die elkaar niet eens kennen op een forum te zien over studentenchauffeursss
Zie!
pi_149954153
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:04 schreef johnson555 het volgende:

[..]

heb net ook boven je gepost, begint beetje vevelend te worden om t persoonlijk geklaagd tussen twee mensen die elkaar niet eens kennen op een forum te zien over studentenchauffeursss
Wat lees ik.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149954210
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat lees ik.
dat jij en stripe je gekanker ergens anders moeten neerzetten. Eerst was t nog grappig, nu begint te vervelend te worden
Zie!
pi_149954318
Mogguh,

Paar weken geen tijd gehad om hier te zijn, maar weer actief.
Vandaag Groningen - Hoogeveen en Hoogeveen - Almere gehad. Focus en Trafic. Die laatste had nog een half systeem van de startonderbreker erin zitten. Heb dus de hele reis met een piep van 1000 decibel kunnen rijden.. Nouja, we zijn er weer vanaf.

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:52 schreef ManScat het volgende:
Dikke vertraging door een loze brandmelding op Schiphol, lekker jongens!
Hier ook last van in Almere. Dus nu een half uur wachten. :')
pi_149954403
quote:
12s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:16 schreef johnson555 het volgende:

[..]

dat jij en stripe je gekanker ergens anders moeten neerzetten. Eerst was t nog grappig, nu begint te vervelend te worden
Ik doelde meer op je schrijfstijl maar soit. Ik dacht dat Stripe klaar was en dan vandaag ineens dit. Onbegrijpelijk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149954802
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik doelde meer op je schrijfstijl maar soit. Ik dacht dat Stripe klaar was en dan vandaag ineens dit. Onbegrijpelijk.
Jij hoefde niet te happen he ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149954861
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik doelde meer op je schrijfstijl maar soit. Ik dacht dat Stripe klaar was en dan vandaag ineens dit. Onbegrijpelijk.
Ga elkaar vooral in de DM/PM/Postduif verbaal afmaken. Hier niet meer, in elk geval.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_149955229
quote:
9s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef yosander het volgende:
Vakantie?
pi_149956164
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:19 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Mogguh,

Paar weken geen tijd gehad om hier te zijn, maar weer actief.
Vandaag Groningen - Hoogeveen en Hoogeveen - Almere gehad. Focus en Trafic. Die laatste had nog een half systeem van de startonderbreker erin zitten. Heb dus de hele reis met een piep van 1000 decibel kunnen rijden.. Nouja, we zijn er weer vanaf.

[..]

Hier ook last van in Almere. Dus nu een half uur wachten. :')
Groot feest hier in Almere, ik mocht ook een half uur wachten :')
pi_149956852
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:27 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Groot feest hier in Almere, ik mocht ook een half uur wachten :')
Toeval, ik stond op het station van Almere te wachten. Nu inmiddels thuis.

Lekker dagje was het verder wel. BWM 318d en een VW Passat :)
  maandag 23 februari 2015 @ 16:02:57 #190
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_149957224
Werd vanochtend nog voor half 9 gebeld, helaas véél te laat wakker geworden. :9 Nu net maar snel op beschikbaar gezet voor morgen.
  maandag 23 februari 2015 @ 20:02:12 #191
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149965105
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:56 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Slechte zaak Joppie! Total loss?
Ja, wielophanging ook stuk. Van de week komt er een Renault Twingo uit 2002.

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:10 schreef A_Valbuena het volgende:
Zou je maar gebeuren tijdens het werk, zo'n klote hert die even random komt oversteken :').

Dit was niet tijdens werk, 'gelukkig'.
#26 || Luciano da Silva
pi_149970722
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:02 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja, wielophanging ook stuk. Van de week komt er een Renault Twingo uit 2002.

[..]

Dit was niet tijdens werk, 'gelukkig'.
Haha ja dat zag ik al aan de auto idd _O-
أنا مغربي
pi_149978278
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:02 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja, wielophanging ook stuk. Van de week komt er een Renault Twingo uit 2002.

[..]

Dit was niet tijdens werk, 'gelukkig'.
Is bij het taxiwerk al verschillende malen gebeurd. Meestal worden er konijnen of hazen overreden, maar af en toe ook een hert. Gelukkig is het bedrijf daarvoor verzekerd en mogen ze de kosten niet op de chauffeur verhalen. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149978656
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:43 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Is bij het taxiwerk al verschillende malen gebeurd. Meestal worden er konijnen of hazen overreden, maar af en toe ook een hert. Gelukkig is het bedrijf daarvoor verzekerd en mogen ze de kosten niet op de chauffeur verhalen. :)
Zou een mooie boel worden! Worden andere schades wel op de chauffeur verhaald?
Nee.
pi_149978762
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:27 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Zou een mooie boel worden! Worden andere schades wel op de chauffeur verhaald?
Nee, mag volgens de wet ook niet eens, tenzij de schade duidelijk opzettelijk is veroorzaakt. (dus opzettelijk tegen een kast oprijden en je bent de lul, rij je per ongeluk tijdens het parkeren tegen een paaltje ofzo, is er niets aan de hand. )
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149978773
Yes, straks eindelijk weer een keer naar Waalwijk!

Namelijk Cuijck-Waalwijk in een polo :)
pi_149978865
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:38 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nee, mag volgens de wet ook niet eens, tenzij de schade duidelijk opzettelijk is veroorzaakt. (dus opzettelijk tegen een kast oprijden en je bent de lul, rij je per ongeluk tijdens het parkeren tegen een paaltje ofzo, is er niets aan de hand. )
Ja precies, ik dacht al.

Leuk, die verwijzing naar tegen een kast aanrijden. Lang geleden. :D
Nee.
pi_149979019
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:47 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja precies, ik dacht al.

Leuk, die verwijzing naar tegen een kast aanrijden. Lang geleden. :D
Uhu, vandaar dat ik het ook altijd zo vreemd vind dat je bij EW en AR wel steeds een eigen risico moet betalen als zoiets een keer gebeurd. Op een gesprekje met de werkgever na heb ik nog nooit gezeik ermee gehad terwijl ik al eens een auto totallos heb gereden, een behoorlijk nieuw busje in de vangrail heb gezet en meer dan 1 paaltje heb geraakt. Maar goed, dat laatste doen ze sowieso nooit moeilijk over, de taxis worden hier altijd door de oprichter van het bedrijf met de bumper tegen de taxi/bus erachter of tegen de paal geparkeerd.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 24 februari 2015 @ 09:00:45 #199
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149979052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:58 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Uhu, vandaar dat ik het ook altijd zo vreemd vind dat je bij EW en AR wel steeds een eigen risico moet betalen als zoiets een keer gebeurd. Op een gesprekje met de werkgever na heb ik nog nooit gezeik ermee gehad terwijl ik al eens een auto totallos heb gereden, een behoorlijk nieuw busje in de vangrail heb gezet en meer dan 1 paaltje heb geraakt. Maar goed, dat laatste doen ze sowieso nooit moeilijk over, de taxis worden hier altijd door de oprichter van het bedrijf met de bumper tegen de taxi/bus erachter of tegen de paal geparkeerd.
Zo parkeer ik standaard op de centrale, anders past het niet in de garage...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149979288
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:00 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Zo parkeer ik standaard op de centrale, anders past het niet in de garage...
Hangt ervan af, taxi's moet je als je overdag hebt gewerkt buiten parkeren, bussen moeten in de andere loods, maar daar bumper aan bumper, 3 rijen dik en net genoeg ruimte ertussen om de deur net ver genoeg open te kunnen doen om uit te stappen. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 24 februari 2015 @ 09:25:14 #201
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149979458
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hangt ervan af, taxi's moet je als je overdag hebt gewerkt buiten parkeren, bussen moeten in de andere loods, maar daar bumper aan bumper, 3 rijen dik en net genoeg ruimte ertussen om de deur net ver genoeg open te kunnen doen om uit te stappen. :P
Ha dat is ook nice, hier hebben ze geen buitenterrein. Bussen rijden meestal 2 diensten per dag (ochtend + avond) en de Zafira's de middag diensten. Hoeveel auto's hebben jullie?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149980840
Pff, goede vraag. Ik denk een stuk of 30 touringcars, 60 bussen(varierend van personenbussen tot rolstoelbussen en lijnbusjes) en een stuk of 40 auto's? Vooral Touran's, Caddy's en een aantal oudere E-klasses(model met de dubbele koplampen, hebben maar 1 nieuwe model) en 1 zafira, maar die is niet bepaald geliefd bij de monteur :P
Meeste voertuigen hebben een vaste chauffeur en staan dus vaak bij hun thuis. De wat oudere voertuigen niet, die staan in Uithuizermeeden of Winsum.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149980991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:58 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Uhu, vandaar dat ik het ook altijd zo vreemd vind dat je bij EW en AR wel steeds een eigen risico moet betalen als zoiets een keer gebeurd. Op een gesprekje met de werkgever na heb ik nog nooit gezeik ermee gehad terwijl ik al eens een auto totallos heb gereden, een behoorlijk nieuw busje in de vangrail heb gezet en meer dan 1 paaltje heb geraakt. Maar goed, dat laatste doen ze sowieso nooit moeilijk over, de taxis worden hier altijd door de oprichter van het bedrijf met de bumper tegen de taxi/bus erachter of tegen de paal geparkeerd.
Haha jeetje wat een coureur ben jij! :D
Nee.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 10:36:19 #204
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149981082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:27 schreef Marco001 het volgende:
Pff, goede vraag. Ik denk een stuk of 30 touringcars, 60 bussen(varierend van personenbussen tot rolstoelbussen en lijnbusjes) en een stuk of 40 auto's? Vooral Touran's, Caddy's en een aantal oudere E-klasses(model met de dubbele koplampen, hebben maar 1 nieuwe model) en 1 zafira, maar die is niet bepaald geliefd bij de monteur :P
Meeste voertuigen hebben een vaste chauffeur en staan dus vaak bij hun thuis. De wat oudere voertuigen niet, die staan in Uithuizermeeden of Winsum.
Aardig groot bedrijf wel!

Wij hebben denk ik een stuk of 25 VW Crafters, 12 MB Sprinters en eens stuk of 25 Zafira's.

Vind vast auto's altijd een beetje raar als je kijkt naar de effectiviteit, 2 diensten per dag moet makkelijk kunnen met een beetje plannen. Zo'n auto staat toch veel stil op een dag dan.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149981152
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:33 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha jeetje wat een coureur ben jij! :D
Ach, in 5 jaar tijd maar 2 grote schades gereden bij de taxi. verder vooral wat krasjes en een keer een kapotte kentekenhouder. Had niet verwacht dat dat busje geen ABS had en schoof dus rechtdoor op een duitse snelwegafrit in de regen.

De busjes zijn hier vooral Sprinters voor de rolstoelen, 3 Transit's maar daarvan komen niet meer en ik geloof Vivaro's(of de Renault variant) als personenbusjes.
Wij doen dan ook al het regiotaxi, schoolvervoer en ziekenvervoer tussen zoutkamp, de Eemshaven en Groningen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149982174
Ik weet niet hoe jij rijdt hoor, maar ik hou in principe geen rekening met wel of geen ABS :') Je reed gewoon te hard dus :D
pi_149982579
Ik vind die bocht van afslag Hoevelaken als je vaaf de A28 richting Groningen de A1 pakt echt mooi. _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149983306
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:09 schreef Viezze het volgende:
Ik weet niet hoe jij rijdt hoor, maar ik hou in principe geen rekening met wel of geen ABS :') Je reed gewoon te hard dus :D
Mwah, combinatie nat asfalt en zeer korte uitvoegstrook(hooguit 100 meter) met daarna direct een scherpe bocht. In een oude gare sprinter hoef je dan weinig moeite te doen om de bandjes te laten slippen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149983984
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:43 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mwah, combinatie nat asfalt en zeer korte uitvoegstrook(hooguit 100 meter) met daarna direct een scherpe bocht. In een oude gare sprinter hoef je dan weinig moeite te doen om de bandjes te laten slippen.
Maar dan gok je er dus op dat je het wel redt door ABS? Wat er dan niet op blijkt te zitten..
pi_149987856
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:59 schreef stripe het volgende:

[..]

Maar dan gok je er dus op dat je het wel redt door ABS? Wat er dan niet op blijkt te zitten..
Combinatie van dingen; ik had wel verwacht dat er ABS opzat en ik had de gladheid op de duitse afritten onderschat. Busje dat ik mee had kon trouwens niet harder dan 110. :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149990824
Iemand een idee vanaf hoelaat ze bij EW ongeveer gaan bellen voor hiker ritten de dag erna? Als ik gebeld word dan is dat meestal pas tegen half zes aan, en ook redelijk vaak niet..

Dus zit eraan te denken nu gewoon regelmatig te gaan bellen naar EW wanneer ze met de ritten uitdelen bezig zijn, zodat ik er in ieder geval zeker ben dat ik kan werken.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:01:20 #212
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_149991020
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:55 schreef DeMuur het volgende:
Iemand een idee vanaf hoelaat ze bij EW ongeveer gaan bellen voor hiker ritten de dag erna? Als ik gebeld word dan is dat meestal pas tegen half zes aan, en ook redelijk vaak niet..

Dus zit eraan te denken nu gewoon regelmatig te gaan bellen naar EW wanneer ze met de ritten uitdelen bezig zijn, zodat ik er in ieder geval zeker ben dat ik kan werken.
Geen touw aan vast te knopen, soms word ik om 10u 's ochtends al gebeld en soms tegen half 6 aan inderdaad. En alles daartussen natuurlijk. :7
pi_149991051
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:55 schreef DeMuur het volgende:
Iemand een idee vanaf hoelaat ze bij EW ongeveer gaan bellen voor hiker ritten de dag erna? Als ik gebeld word dan is dat meestal pas tegen half zes aan, en ook redelijk vaak niet..

Dus zit eraan te denken nu gewoon regelmatig te gaan bellen naar EW wanneer ze met de ritten uitdelen bezig zijn, zodat ik er in ieder geval zeker ben dat ik kan werken.
Het wordt niet gewaardeerd als je gaat bellen tenzij je een vervolgrit wilt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_149991167
Hmm oke, vast niet. Ik waardeer het ook niet als ik 4 dagen in één week volledig beschikbaar ben en niet gebeld word. :')
pi_149991489
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef DeMuur het volgende:
Hmm oke, vast niet. Ik waardeer het ook niet als ik 4 dagen in één week volledig beschikbaar ben en niet gebeld word. :')
Joh, dat heb je nou eenmaal met een 0-uren contract.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149991491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef DeMuur het volgende:
Hmm oke, vast niet. Ik waardeer het ook niet als ik 4 dagen in één week volledig beschikbaar ben en niet gebeld word. :')
Risico van het vak.
pi_149991653
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef DeMuur het volgende:
Hmm oke, vast niet. Ik waardeer het ook niet als ik 4 dagen in één week volledig beschikbaar ben en niet gebeld word. :')
Moet je vooral doen :+ Of je krijgt wel ritten, of je krijgt ze sowieso niet meer. Kan alleen maar positief uitpakken dus, je hebt nu toch al geen ritten? :')
pi_149991938
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Moet je vooral doen :+ Of je krijgt wel ritten, of je krijgt ze sowieso niet meer. Kan alleen maar positief uitpakken dus, je hebt nu toch al geen ritten? :')
:D
pi_149991952
Ongeduldig voor niets, zo vroeg als ik gebeld ben vandaag is nog niet eerder gebeurd. :$
Drie ritten binnen, dat wordt toch een mooie dag van 9 a 10 uur.
pi_149992486
Ik bel ook vaak zat zelf op een moment wanneer het mij uitkomt. Dan geven ze gewoon je ritten door die ze anders zelf door hadden gebeld maar nu niet op het moment dat je net op de fiets zit oid. :D
pi_149992491
Ik werd om 1 voor 12 al gebeld :D

Amstelveen-Waalwijk, Tilburg-Lisserbroek & Leiden-Almere.

Volgens mij ga ik vooral veel lopen en op de bus wachten morgen
pi_149992612
Vandaag geen werk gehad, hopen op een of meerdere ritjes voor morgen :9
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149992787
Ik werd vanochtend om kwart over 10 ofzo gebeld, voor een spoedje dacht ik. Maar ik was te laat met opnemen en er was geen voicemail ingesproken. Zal wel één of andere grappenmaker zijn geweest :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149992834
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:51 schreef trolley het volgende:
Ik werd vanochtend om kwart over 10 ofzo gebeld, voor een spoedje dacht ik. Maar ik was te laat met opnemen en er was geen voicemail ingesproken. Zal wel één of andere grappenmaker zijn geweest :')
Belt EW met onbekend? :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149992862
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:52 schreef yosander het volgende:

[..]

Belt EW met onbekend? :')
Ja :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150000813
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het wordt niet gewaardeerd als je gaat bellen tenzij je een vervolgrit wilt.
Jij werkt bij AR :p hoe weet je dat nou van ew :3
pi_150001242
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:10 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Jij werkt bij AR :p hoe weet je dat nou van ew :3
Dit en bovendien staat het zelfs in de hikerhandleiding van EW. 8-)
pi_150006108
Sorry sorry maar zo gaat het bij AR (volgens mij).
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150007923
Ik zie het een beetje zo:

Je bent beschikbaar maar je wordt niet opgeroepen --> er is geen werk --> waarom dan zelf gaan bellen? Dan is er niet opeens wel een ritje beschikbaar hoor.
pi_150008174
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef stripe het volgende:
Ik zie het een beetje zo:

Je bent beschikbaar maar je wordt niet opgeroepen --> er is geen werk --> waarom dan zelf gaan bellen? Dan is er niet opeens wel een ritje beschikbaar hoor.
Niet helemaal waar.

Ze hebben vaak een x aantal chauffeurs in een regio en niet voldoende werk voor alle beschikbare chauffeurs. Als je zelf belt dan wijzen ze je die ritten wel toe en anders heb je kans dat je achter 't net vist.
pi_150011952
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef Mallet het volgende:

[..]

Niet helemaal waar.

Ze hebben vaak een x aantal chauffeurs in een regio en niet voldoende werk voor alle beschikbare chauffeurs. Als je zelf belt dan wijzen ze je die ritten wel toe en anders heb je kans dat je achter 't net vist.
Dus iedere keer als jij beschikbaar staat bel je om te vragen om werk?
pi_150013020
Mallet staat al een tijdje full-time beschikbaar en krijgt elke dag werk
pi_150017467
Nabellen vinden ze nooit leuk Volgens mij :'(
Zie!
pi_150019342
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Viezze het volgende:
Mallet staat al een tijdje full-time beschikbaar en krijgt elke dag werk
Arbeider gespot.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150019541
Ik ben ook alweer present met een bak koffie naast me hoor
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:59:22 #236
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150019749
quote:
16s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:49 schreef Viezze het volgende:
Ik ben ook alweer present met een bak koffie naast me hoor
Ik had net ff een dubbele espresso nodig om een beetje op gang te komen...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150019810
Mijn opstart is ook nog niet om over naar huis te schrijven

Gelukkig heb ik uitzicht op de ArenA :7
pi_150020594
Ik ga ook maar eens een Superb scoren.

Eindje - Sittard
Echt - Sittard met een hoogwerker en aftanken voor die 15 minuten rijden. In die krengen gaat echt 100 liter ofzo :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150020945
Van die oudjes die naast je in de trein komen zitten omdat ze geen zin hebben om door te lopen :')

Utrecht - Den Haag treinen,
Den Haag - Wateringen bussen,
Wateringen - Amsterdam Seat Leonnen :)
أنا مغربي
pi_150021000
Boehoe er komen mensen naast mij zitten :'( :'( :'( :'(
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:52:11 #241
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150021016
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:02 schreef Viezze het volgende:
Mijn opstart is ook nog niet om over naar huis te schrijven

Gelukkig heb ik uitzicht op de ArenA :7
Nou daar zou ik weinig gelukkig van worden. Ben geen 020 hater, maar vind de Kuip en het Abe Lenstra echt 10x sfeervoller en mooier.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:55:33 #242
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150021120
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:02 schreef Viezze het volgende:
Mijn opstart is ook nog niet om over naar huis te schrijven

Gelukkig heb ik uitzicht op de ArenA :7
Gelukkig zegt ie :')

Morgen weer naar echt voetbal. Optreden van DJ Paul erbij alles _O_
Belachelijk veel zin in _O_
pi_150021141
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:51 schreef Viezze het volgende:
Boehoe er komen mensen naast mij zitten :'( :'( :'( :'(
Je voelde je toch niet aangesproken als ex hiker toen ik oudjes zei? :P
أنا مغربي
pi_150021144
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:51 schreef Viezze het volgende:
Boehoe er komen mensen naast mij zitten :'( :'( :'( :'(
Van die stinkerds is wel een terechte klacht.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150022040
Een selfie met een auto opsturen naar EW :')__
Hier nog steeds wachtend op een spoedje. :'(
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:31:04 #246
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_150022060
Edit: ^Je was me voor!


De selfie op de EW facebook. :')
pi_150022719
Deze is gewoon nog :') dan de 'Kijk mij een hippe smartwatch hebben' foto
pi_150022860
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:56 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Je voelde je toch niet aangesproken als ex hiker toen ik oudjes zei? :P
_O-

Officieel ben ik nog hiker hoor :7
pi_150023400
Toch ook de beschikbaarheid voor vandaag nog even open gezet. Wie weet, college vanochtend was echt super zinloos maar verplicht blabla :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_150023663
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:17 schreef Sarasi het volgende:
Toch ook de beschikbaarheid voor vandaag nog even open gezet. Wie weet, college vanochtend was echt super zinloos maar verplicht blabla :')
Verplichte colleges :')
pi_150023782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:25 schreef ManScat het volgende:

[..]

Verplichte colleges :')
Één uur per week, valt allemaal wel mee hoor. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_150024372
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:31 schreef SoftTee het volgende:
Edit: ^Je was me voor!

De selfie op de EW facebook. :')

Valt me nog mee dat deze er niet op staat. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150024534
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:47 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Valt me nog mee dat deze er niet op staat. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Waar haal je die vandaan? Van z'n eigen Facebook ofzo? :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150024575
Het mooie is dat ik op zijn facebook zie dat hij een gemeenschappelijk vriend heeft van iemand van hier en de chat.
pi_150024947
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:53 schreef trolley het volgende:

[..]

_O-

Waar haal je die vandaan? Van z'n eigen Facebook ofzo? :')
Ja. Zal die wellicht ook wel hebben ingestuurd, maar ze zullen tegenwoordig de 107's niet meer zo snel toelaten denk ik. :')
pi_150025852
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:06 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Ja. Zal die wellicht ook wel hebben ingestuurd, maar ze zullen tegenwoordig de 107's niet meer zo snel toelaten denk ik. :')
Hij had toch ook een X3 en een Focus ingestuurd?

Ook niet heel bijzonder als je het mij vraagt.
pi_150026903
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:55 schreef Drilboor het volgende:
Het mooie is dat ik op zijn facebook zie dat hij een gemeenschappelijk vriend heeft van iemand van hier en de chat.
'De chat'?
pi_150028577
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:44 schreef stripe het volgende:

[..]

Dus iedere keer als jij beschikbaar staat bel je om te vragen om werk?
Nee, dat deed ik niet. Ik geef alleen aan dat het niet kansloos is om te bellen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Viezze het volgende:
Mallet staat al een tijdje full-time beschikbaar en krijgt elke dag werk
Zooo fyn. Ik hoef niet eens meer te wachten op een telefoontje. Ik mág gewoon ... :P
pi_150029690
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:00 schreef stripe het volgende:

[..]

'De chat'?
Ja. Voor de toffe mensen die wél op de meet waren :Y
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150029799
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef trolley het volgende:

[..]

Ja. Voor de toffe mensen die wél op de meet waren :Y
Even ondertiteling: dit topic was ooit bijna een slowchat en toen zijn we nog voor modjes ingrijpen dankzij toevallige omstandigheden vooral veel gaan lullen in een whatsappgroep die meer dan duizend berichten per dag genereert. You do not wanna know more.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150029934
En tenzij je mij geld geeft, of een lekkere zus hebt die het met mij wilt doen, zien we geen mogelijkheid om op korte termijn u of eventuele andere leden in die chat toe te voegen.

Rest mij u te zeggen dat dit mijn uitspraak is en u het daarmee mag doen.
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:39:39 #262
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_150030014
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Even ondertiteling: dit topic was ooit bijna een slowchat en toen zijn we nog voor modjes ingrijpen dankzij toevallige omstandigheden vooral veel gaan lullen in een whatsappgroep die meer dan duizend berichten per dag genereert. You do not wanna know more.
Per dag? Als het een beetje mee zit per uur :D
pi_150030302
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Even ondertiteling: dit topic was ooit bijna een slowchat en toen zijn we nog voor modjes ingrijpen dankzij toevallige omstandigheden vooral veel gaan lullen in een whatsappgroep die meer dan duizend berichten per dag genereert. You do not wanna know more.
En mij maar voorliegen dat 700 op een dag hoge uitzondering zou zijn :')

Maar vooral die laatste zin van jou is waarheid als een koe.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150030474
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef trolley het volgende:

[..]

Ja. Voor de toffe mensen die wél op de meet waren :Y
Uitgezonderd ondergetekende.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:08:15 #265
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150030936
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Uitgezonderd ondergetekende.
Die is inderdaad niet tof en was bovendien niet op de meet.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150031309
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:08 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Die is inderdaad niet tof en was bovendien niet op de meet.
Moebs was wel op de meet, en jij?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:32:41 #267
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150031791
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:20 schreef trolley het volgende:

[..]

Moebs was wel op de meet, en jij?
Dan is ie alleen niet tof, ook goed.

Ik was er niet, maar zit dan ook niet in de appgroep. Overigens ook geen belangstelling voor.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150031832
Hè, xenofoob hoor :P
pi_150032608
quote:
99s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dan is ie alleen niet tof, ook goed.

Ik was er niet, maar zit dan ook niet in de appgroep. Overigens ook geen belangstelling voor.
Je had je initieel wel aangemeld voor de meet. De reden van annulering allang vergeten, dus dat je niet in de appgroep zit en daarom niet op de meet was is geen excuus. Tevens is Moebs wel tof.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150032649
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:37 schreef Drilboor het volgende:
En tenzij je mij geld geeft, of een lekkere zus hebt die het met mij wilt doen, zien we geen mogelijkheid om op korte termijn u of eventuele andere leden in die chat toe te voegen.

Rest mij u te zeggen dat dit mijn uitspraak is en u het daarmee mag doen.
Al gaf jij mij geld of kreeg ik jouw zus, dan nog hoef ik niet in die praatclub.
pi_150032718
quote:
99s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dan is ie alleen niet tof, ook goed.

Ik was er niet, maar zit dan ook niet in de appgroep. Overigens ook geen belangstelling voor.
Maar je bent wel tof want ik mocht een keer koffie komen drinken omdat frustratie bij Amersfoort, ook al heb ik dat toen niet gedaan. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_150032860
quote:
99s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dan is ie alleen niet tof, ook goed.

Ik was er niet, maar zit dan ook niet in de appgroep. Overigens ook geen belangstelling voor.
Ja en jou wou mij een keer een lift geven in jou zwartekousen dorp maar je kon niet, maar de intentie was aardig.
pi_150033099
Nadat ik de afgelopen 6 dagen alléén maar A7 gereden heb, morgen weer eens een XF. De afwisseling is reuze dames en heren.
Nee.
pi_150033218
Speciaal voor jullie een foto van een A7 die maar nét in een wasstraat past.

Nee.
pi_150033220
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:08 schreef Dimitri_ het volgende:
Nadat ik de afgelopen 6 dagen alléén maar A7 gereden heb, morgen weer eens een XF. De afwisseling is reuze dames en heren.
Zwaar leven.

Ik spring straks zelfs nog een gat in de lucht van een Up! :'(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150033558
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:08 schreef Dimitri_ het volgende:
Nadat ik de afgelopen 6 dagen alléén maar A7 gereden heb, morgen weer eens een XF. De afwisseling is reuze dames en heren.
Pechvogel :P Ik moet het morgen met een A6 Avant doen. En een Cactus (eindelijk).
pi_150033621
Cactus! *O* Hopelijk wel de versie met 100+ pk? Die versie met iets in de 70pk verloor het van een Aygo tijdens het optrekken. :'(
Your opinion of me is none of my business.
pi_150033785
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef Sarasi het volgende:
Cactus! *O* Hopelijk wel de versie met 100+ pk? Die versie met iets in de 70pk verloor het van een Aygo tijdens het optrekken. :'(
Een dieseltje met 99pk dus van die Aygo moet ik wel winnen.
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:37:23 #279
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150034060
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je had je initieel wel aangemeld voor de meet. De reden van annulering allang vergeten, dus dat je niet in de appgroep zit en daarom niet op de meet was is geen excuus. Tevens is Moebs wel tof.
Correct en Tevens juist, deze man rijdt echter als een baas Regiotaxi en heeft derhalve wel eens avonddiensten. Helaasch exact op de avond van de meet. Tevens heb ik nooit als reden aangeroepen dat de reden van mijn afwezigheid voortkwam uit het niet deelnemen aan de appgroep.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maar je bent wel tof want ik mocht een keer koffie komen drinken omdat frustratie bij Amersfoort, ook al heb ik dat toen niet gedaan. *O*
Die houw je te goed ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:02 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Ja en jou wou mij een keer een lift geven in jou zwartekousen dorp maar je kon niet, maar de intentie was aardig.
Same story as above

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150034325
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:08 schreef Dimitri_ het volgende:
Nadat ik de afgelopen 6 dagen alléén maar A7 gereden heb, morgen weer eens een XF. De afwisseling is reuze dames en heren.
Waarom leef jij mijn droom.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150035446
Lief dagboek, als je Donderdag's wilt werken, moet je je beschikbaarheid wel open zetten op Donderdag en niet op Vrijdag.

FUCK
pi_150035528
Net gesolliciteerd bij EW. Het contract van mijn huidige bijbaan bij de Jumbo loopt af, en dit lijkt me echt prima werk. Is het ook mogelijk om aan te geven dat je op een dag tot/vanaf een bepaalde tijd beschikbaar bent?
pi_150035558
quote:
6s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:23 schreef Jirdo het volgende:
Net gesolliciteerd bij EW. Het contract van mijn huidige bijbaan bij de Jumbo loopt af, en dit lijkt me echt prima werk. Is het ook mogelijk om aan te geven dat je op een dag tot/vanaf een bepaalde tijd beschikbaar bent?
Ja
pi_150035781
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:52 schreef Mallet het volgende:

[..]

Nee, dat deed ik niet. Ik geef alleen aan dat het niet kansloos is om te bellen.

[..]

Zooo fyn. Ik hoef niet eens meer te wachten op een telefoontje. Ik mág gewoon ... :P
Haha waarom ben jij fulltime beschikbaar dan?
pi_150035832
quote:
12s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:11 schreef Dimitri_ het volgende:
Speciaal voor jullie een foto van een A7 die maar nét in een wasstraat past.

[ link | afbeelding ]
Heb jij altijd werk als je beschikbaar staat als pc dan?
pi_150036007
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Een dieseltje met 99pk dus van die Aygo moet ik wel winnen.
Veel plezier dan! :Y

En Fiorano, ik zal eraan denken als ik weer eens in de buurt ben. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_150037338
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:33 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Haha waarom ben jij fulltime beschikbaar dan?
Ik ben geen hiker meer en werk fulltime.

Aantal ouwe rotten uit dit topic weten dat ;).
pi_150037751
Mallet is er een van het eerste uur. Die heeft nog trapauto's en paarden moeten hiken
pi_150037935
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:35 schreef Viezze het volgende:
Mallet is er een van het eerste uur. Die heeft nog trapauto's en paarden moeten hiken
Hahahahaha
pi_150037988
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:35 schreef Viezze het volgende:
Mallet is er een van het eerste uur. Die heeft nog trapauto's en paarden moeten hiken
Hij heeft nog de boot gepakt tussen Makkum en Den Oever? :P
pi_150038629
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:44 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Hij heeft nog de boot gepakt tussen Makkum en Den Oever? :P
Hij heeft nog transportformulieren gemaakt op leisteen.
pi_150040078
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:23 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik ben geen hiker meer en werk fulltime.

Aantal ouwe rotten uit dit topic weten dat ;).
Hah. Recentelijk gejoined dusja :p
  woensdag 25 februari 2015 @ 19:47:22 #293
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150040507
Hier nog iemand met een Suzuki Alto MK3?

V&A / [TK] Onderdelen Suzuki Alto MK3
#26 || Luciano da Silva
pi_150043065
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:47 schreef joppie_saus het volgende:
Hier nog iemand met een Suzuki Alto MK3?

V&A / [TK] Onderdelen Suzuki Alto MK3
Mk3 klinkt leuker bij golf :3
pi_150046317
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:45 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Mk3 klinkt leuker bij golf :3
En :3 staat leuker bij een kawaii emo-meisje van 14 :')
pi_150048562
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:58 schreef underground1009 het volgende:

[..]

En :3 staat leuker bij een kawaii emo-meisje van 14 :')
Dit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150060614
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Heb jij altijd werk als je beschikbaar staat als pc dan?
Niet altijd, maar ik denk 4 van de 5 keren wel. Zeker als ik de hele dag beschikbaar sta.
Nee.
pi_150067921
tijdje niet gewerkt, dus een A5 is een leuke binnenkomer :)
Zie!
pi_150069461
Ik ben onderweg naar Deventer voor een 107 :D M'n eigen welteverstaan, als extra autootje voor de verhuizing van zaterdag :) Zaterdag zelf gelukkig de V40 van m'n schoonvader, dus kan ik dan met aanhanger rijden
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:46:21 #300
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150070571
Deze doen we....
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:46:33 #301
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_150070583
Dicht!
#26 || Luciano da Silva
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')