abonnement Unibet Coolblue
pi_149141802


Eerdere Topicdelen
- Hay Day Topic (deel 1)
- Hay Day Topic (deel 2)

Wat is Hay Day?
Hay Day is een gratis landbouwspel ontwikkeld en gepubliceerd door Supercell. Hay Day werd op 21 juni 2012 uitgebracht voor het platform iOS en wordt aangeboden via de App Store van Apple. Op 20 november 2013 werd het spel ook uitgebracht voor Android, aangeboden op Google Play.

Hoe werkt Hay Day?
Greg, de 'oom' van de speler, is niet meer in staat om te zorgen voor zijn boerderij en daarom draagt hij de verantwoordelijkheid ervoor over aan de speler. Het spel begint met een vogelverschrikker die de speler leert tarwe te oogsten.

De speler verdient munten en ervaringspunten (XP's): munten dienen om productiegebouwen en decoratie-items te kopen en ervaringspunten om een level hoger te komen. De XP-score wordt elke keer dat de speler stijgt naar een nieuw niveau teruggezet op nul. De speler kan munten en ervaringspunten behalen door in een winkel langs de weg artikelen te verkopen, vrachtwagenleveringen te doen en orders te verzenden.

Een van de updates verbeterde de samenwerking in het spel door het toevoegen van gemeenschappen, waarin de leden elkaar kunnen helpen met materialen en voorwerpen waar een tekort aan is. De update omvatte een chat-functie die de boeren in staat stelde met elkaar te communiceren en elkaar te ondersteunen bij het invullen van orders en het upgraden van hun apparatuur. In juni 2014 breidde een update het speelveld uit door de toevoeging van een trein waarmee de speler naar een stad kan reizen. Met elke update van Supercell worden nieuwe machines, dieren, huisdieren, producten, gewassen en activiteiten toegevoegd om het spel spannend en uitdagend te houden.

Na onderhoud aan de servers of bugfixes worden boeren beloond met diamanten.


Groep
Wij hebben ook een eigen buurt, genaamd Moker City,

Belangrijke gebouwen in Hay Day
HayDay kent drie gebouwen die erg belangrijk zijn in het spel. De Silo, De Schuur en de Viskoffer. In de Silo wordt alles opgeslagen wat je oogst van je velden, in de schuur wordt alles opgeslagen uit de productiegebouwen, maar ook je uitbreidingsmaterialen en bijlen/zagen. In de Viskoffer worden je vismaterialen opgeslagen.



Kopen en Verkopen
In Hay Day is het kopen van spullen en verkopen erg belangrijk. Er zijn verschillende opties om dit te kunnen doen.


1) Regelmatig komen er bezoekers langs je boerderij, die spulletjes willen kopen.

2) Het kraampje wordt bedoeld met het kraampje dat aan de weg van de boerderij staat. In dit kraampje kunnen alle producten en gewassen worden verkocht aan spelers wereldwijd.

3) De krant wordt net zoals het kraampje vrijgespeeld op level 7. In de krant zie je de advertenties van de artikelen die andere spelers wereldwijd hebben geplaatst. Om de kraampjes van deze adverteerders te zien, kan er op de advertentie worden geklikt. Bij spelers die hulp nodig hebben bij het vullen van hun boot of bij het herleven van bomen of struiken, zie je een icon van een ! bij hun afbeelding staan.

4) Iedere boot heeft meerdere kratten die moeten worden gevuld, binnen een bepaalde tijd. Deze kratten bestaan uit 3 verschillende artikelen die moeten worden gevuld. Voor iedere krat die gevuld wordt, krijgt men een beloning van munten en ervaringspunten. Als de boot binnen de tijd volledig gevuld is, worden er extra munten en ervaringspunten gegeven als beloning. Ook krijgt men een kaartje als beloning voor het vullen van de boot. Na het vullen van een boot duurt het 4 uur voor de volgende aanlegt. Voor het vullen van kratten kan ook 3 keer per boot hulp worden gevraagd. Deze zien vrienden onder het tab ! of zien mensen wereldwijd in de krant staan, wanneer er ook een advertentie is geplaatst. Als je lid bent van een buurt kan je 1 krat extra open zetten in de boot voor hulp van alleen je eigen buren.

5) Het rad van fortuin is een vrachtwagen met een groot rad in zijn aanhanger. Deze vrachtwagen stopt 1 keer per dag op de boerderij en gaat weer weg wanneer er aan gedraaid is. De eerste draai aan het rad is altijd gratis, daarna kan er nog extra worden gedraaid voor diamanten. In het rad kunnen decoraties, producten, gewassen, kaartjes en munten worden gewonnen.

6) Tom is een niet bespeelbare karakter dat wordt vrijgespeeld op level 14. Tom zal elke 2 uur spullen naar keuze kunnen halen. Bij het vrijspelen van Tom, loopt hij 3 dagen gratis eens in de 2 uur heen en weer om de item naar keuze te halen. Als een speler aangeeft om een brood te halen zal hij heen en weer lopen om te vragen hoeveel broden er moeten worden gehaald. Als het aantal is aangegeven zal die nog een keer heen en weer lopen om het aantal broden te halen. Hierna doet hij voor 2 uur een tukje in het gras. Nadat de 3 dagen zijn afgelopen kan Tom opnieuw worden ingehuurd, alleen dit keer in ruil voor diamanten. Om Tom een dag in te huren kost dit 15 diamanten, Voor 5 dagen kost dit 60 diamanten en voor 10 dagen kost het 100 diamanten.



Alle Gebouwen/Items uit Hay Day
- Klik hier voor alle productiegebouwen
- Klik hier voor alle stadsgebouwen
- Klik hier voor alle dieren
- Klik hier voor alle producten die je kunt produceren
- Klik hier voor alles wat je kunt oogsten

Handige Links
Officiële Hay Day Facebook Pagina

Fokkers! die HayDay spelen (en lid zijn van de buurt MokerCity)
Rauzer
Mord_Sith
Mascara-Klodder
Oliver23
DonnaRush
Joy
Lois

[ Bericht 94% gewijzigd door boem-dikkie op 06-02-2015 10:10:50 ]
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 16:41:49 #2
382129 crew  Donna
pi_149142367
Ik heb Tom weer even ingehuurd, maar steeds een volle schuur.

Ben nu op zoek naar van die landkaarten voor de stad. Vorige week stonden die alleen maar in de krant en nu vind ik ze gewoon NIET!. Bah. 8)7
pi_149142497
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:41 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb Tom weer even ingehuurd, maar steeds een volle schuur.

Ben nu op zoek naar van die landkaarten voor de stad. Vorige week stonden die alleen maar in de krant en nu vind ik ze gewoon NIET!. Bah. 8)7
Ik heb er nog 35 voor je :)
  woensdag 28 januari 2015 @ 17:27:35 #4
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_149143606
Ik ben bij level 40 en kwam er afgelopen weekend achter dat je dingen die al in de winkel liggen ook kan adverteren.... Spuit elf...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:38:14 #5
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149145586
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:41 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb Tom weer even ingehuurd, maar steeds een volle schuur.

Ben nu op zoek naar van die landkaarten voor de stad. Vorige week stonden die alleen maar in de krant en nu vind ik ze gewoon NIET!. Bah. 8)7
Dat is minder ja, ik ben er wel blij mee :@
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 19:04:36 #6
382129 crew  Donna
pi_149146378
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:46 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Ik heb er nog 35 voor je :)
Ik ben al voorzien dankje!
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 19:04:55 #7
382129 crew  Donna
pi_149146398
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:38 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dat is minder ja, ik ben er wel blij mee :@
Ik ook toch wel hoor. Zo`n krant vol was ook niet leuk.
pi_149146436
Heb m ook weer even opgepikt na een jaartje niet spelen :@
blablablabla
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 19:10:55 #9
382129 crew  Donna
pi_149146628
Leuk! Dan heb je vast heel wat te doen Elan!
pi_149147743
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:41 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb Tom weer even ingehuurd, maar steeds een volle schuur.

Ben nu op zoek naar van die landkaarten voor de stad. Vorige week stonden die alleen maar in de krant en nu vind ik ze gewoon NIET!. Bah. 8)7
Ik zal ze voor je opkopen ook als ik ze tegenkom :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 19:39:28 #11
382129 crew  Donna
pi_149147779
Ja, ben bij gebrek aan uitdaging nu de stad maar aan het uitbreiden mascara-klodder. :D
pi_149147800
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:27 schreef Turbomuis het volgende:
Ik ben bij level 40 en kwam er afgelopen weekend achter dat je dingen die al in de winkel liggen ook kan adverteren.... Spuit elf...
Ik kwam er bij level 40 ofzo pas achter dat je bomen en struiken kon laten opleven :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149147832
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:39 schreef DonnaRush het volgende:
Ja, ben bij gebrek aan uitdaging nu de stad maar aan het uitbreiden mascara-klodder. :D
Morgen overdag ff tijd afspreken dan kan je de shizzle bij me halen. Vnv ga ik niet actief zijn op de chat :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:42:48 #14
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_149147911
quote:
9s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik kwam er bij level 40 ofzo pas achter dat je bomen en struiken kon laten opleven :')
Het blijft een verrassend spel, zeg maar :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 19:45:21 #15
382129 crew  Donna
pi_149148014
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Morgen overdag ff tijd afspreken dan kan je de shizzle bij me halen. Vnv ga ik niet actief zijn op de chat :)
Is goed. Ik ben er ook niet zo actief vanavond.

Kom je morgen vast tegen!
  Moderator woensdag 28 januari 2015 @ 19:47:04 #16
382129 crew  Donna
pi_149148096
Dat je boten kan wegsturen als je ze niet wilt, daar kwam ik pas laat achter.

Oh en dat je in de stad op je 'huis' kan klikken om je poppetjes naar een winkeltje te laten gaan. Ik zat eerst als een idioot die poppetjes proberen aan te tikken.

En dat je bij je buren met de trein ook op het perron kan klikken en in 1x kan zien hoeveel poppetjes je kan ophalen. Daar tikte ik eerst ook eindeloos op de rij poppetjes.

Ach, nooit te oud om te leren.
pi_149177183
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:45 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Is goed. Ik ben er ook niet zo actief vanavond.

Kom je morgen vast tegen!
Heb alweer heel wat aan mokers enzo. Dus morgen kun je weer iets uitbreiden ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 18:52:34 #18
382129 crew  Donna
pi_149178154
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 18:12 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Heb alweer heel wat aan mokers enzo. Dus morgen kun je weer iets uitbreiden ;)
*O* *O* *O*
pi_149179582
quote:
9s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik kwam er bij level 40 ofzo pas achter dat je bomen en struiken kon laten opleven :')
Hihi, hier moest ik om lachen :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149181479
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:37 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hihi, hier moest ik om lachen :D
En dus een constant te kort aan zagen en bijlen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149279875
Wie oh wie wil er nog bij onze buurt. Actief graag en ook in de stad.

Donna je collega is van harte welkom ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149282288
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Wie oh wie wil er nog bij onze buurt. Actief graag en ook in de stad.

Donna je collega is van harte welkom ;)
Ja, graag!
Willem-Jan van Puffelen
pi_149287973
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:02 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Ja, graag!
welk lvl ben je? Dan verlaag ik 'm als het nodig mocht zijn.

Onze buurt heet mokercity
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 09:10:46 #24
382129 crew  Donna
pi_149289076
Mascara mijn collega zit nu bij een andere groep wat meer op zijn niveau. Zodra hij wat hoger is en als wij dan nog plek hebben dan stuur ik hem door! :D
pi_149305742
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 05:47 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

welk lvl ben je? Dan verlaag ik 'm als het nodig mocht zijn.

Onze buurt heet mokercity
59
Willem-Jan van Puffelen
pi_149327689
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:42 schreef Rauzer het volgende:

[..]

59
Vanavond om 20.00 uur ben je dan online? Dan zet ik 'm lager. Anders ff andere tijd noemen :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149332360
Ja dan ben ik er wel.
Willem-Jan van Puffelen
pi_149332484
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:44 schreef Rauzer het volgende:
Ja dan ben ik er wel.
gezellig!
Mokkel met stuntstok
pi_149338780
Ik had ff niet op tijd gelet. Ik ga lvl nu lager zetten.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149338975
Done :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149340150
Ik was het ook vergeten :'). Zit erin nu *O*!
Willem-Jan van Puffelen
pi_149352678
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:09 schreef Rauzer het volgende:
Ik was het ook vergeten :'). Zit erin nu *O*!
Welkom *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator woensdag 4 februari 2015 @ 11:45:49 #33
382129 crew  Donna
pi_149352703
Jaa, welkom! Leuk!
pi_149354349
Deze topic verdient eigenlijk wel een mooiere OP _O_
pi_149367292
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:43 schreef Oliver23 het volgende:
Deze topic verdient eigenlijk wel een mooiere OP _O_
Helemaal gelijk heb je, Ollie :Y
Had het graag gedaan maar heb alleen internet op de iPhone. Ja en mijn tablet maar daar kan ik alleen op HayDay-en en series kijken :')

Dus ga je gang zou ik zeggen. Of iemand anders. Dan kunnen we een mod vragen de OP aan te passen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149375683
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Helemaal gelijk heb je, Ollie :Y
Had het graag gedaan maar heb alleen internet op de iPhone. Ja en mijn tablet maar daar kan ik alleen op HayDay-en en series kijken :')

Dus ga je gang zou ik zeggen. Of iemand anders. Dan kunnen we een mod vragen de OP aan te passen.
Ik zal een deze dagen eens gaan knutselen. _O_. Zou voor de OP fijn zijn als ik weet wie er van onze groep er ook actief is op Fok!

Het logo is er al _O-



[ Bericht 6% gewijzigd door Oliver23 op 04-02-2015 23:42:37 ]
pi_149384532
Rauzer, Mord_Sith, DonnaRush, Joy, Lois, ik en Lars maar daar weet ik de foknaam ff niet meer van. Volgens mij heb ik ze dan wel.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149384734
Goed logo btw :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 5 februari 2015 @ 12:40:17 #39
382129 crew  Donna
pi_149384939
Haha leuk logo! :D
pi_149385427
OP tot nu toe



Eerdere Topicdelen
- Hay Day Topic (deel 1)
- Hay Day Topic (deel 2)

Wat is Hay Day?
Hay Day is een gratis landbouwspel ontwikkeld en gepubliceerd door Supercell. Hay Day werd op 21 juni 2012 uitgebracht voor het platform iOS en wordt aangeboden via de App Store van Apple. Op 20 november 2013 werd het spel ook uitgebracht voor Android, aangeboden op Google Play.

Hoe werkt Hay Day?
Greg, de 'oom' van de speler, is niet meer in staat om te zorgen voor zijn boerderij en daarom draagt hij de verantwoordelijkheid ervoor over aan de speler. Het spel begint met een vogelverschrikker die de speler leert tarwe te oogsten.

De speler verdient munten en ervaringspunten (XP's): munten dienen om productiegebouwen en decoratie-items te kopen en ervaringspunten om een level hoger te komen. De XP-score wordt elke keer dat de speler stijgt naar een nieuw niveau teruggezet op nul. De speler kan munten en ervaringspunten behalen door in een winkel langs de weg artikelen te verkopen, vrachtwagenleveringen te doen en orders te verzenden.

Een van de updates verbeterde de samenwerking in het spel door het toevoegen van gemeenschappen, waarin de leden elkaar kunnen helpen met materialen en voorwerpen waar een tekort aan is. De update omvatte een chat-functie die de boeren in staat stelde met elkaar te communiceren en elkaar te ondersteunen bij het invullen van orders en het upgraden van hun apparatuur. In juni 2014 breidde een update het speelveld uit door de toevoeging van een trein waarmee de speler naar een stad kan reizen. Met elke update van Supercell worden nieuwe machines, dieren, huisdieren, producten, gewassen en activiteiten toegevoegd om het spel spannend en uitdagend te houden.

Na onderhoud aan de servers of bugfixes worden boeren beloond met diamanten.


Groep
Wij hebben ook een eigen buurt, genaamd Moker City,

Belangrijke gebouwen in Hay Day
HayDay kent drie gebouwen die erg belangrijk zijn in het spel. De Silo, De Schuur en de Viskoffer. In de Silo wordt alles opgeslagen wat je oogst van je velden, in de schuur wordt alles opgeslagen uit de productiegebouwen, maar ook je uitbreidingsmaterialen en bijlen/zagen. In de Viskoffer worden je vismaterialen opgeslagen.



Kopen en Verkopen
In Hay Day is het kopen van spullen en verkopen erg belangrijk. Er zijn verschillende opties om dit te kunnen doen.


1) Regelmatig komen er bezoekers langs je boerderij, die spulletjes willen kopen.

2) Het kraampje wordt bedoeld met het kraampje dat aan de weg van de boerderij staat. In dit kraampje kunnen alle producten en gewassen worden verkocht aan spelers wereldwijd.

3) De krant wordt net zoals het kraampje vrijgespeeld op level 7. In de krant zie je de advertenties van de artikelen die andere spelers wereldwijd hebben geplaatst. Om de kraampjes van deze adverteerders te zien, kan er op de advertentie worden geklikt. Bij spelers die hulp nodig hebben bij het vullen van hun boot of bij het herleven van bomen of struiken, zie je een icon van een ! bij hun afbeelding staan.

4) Iedere boot heeft meerdere kratten die moeten worden gevuld, binnen een bepaalde tijd. Deze kratten bestaan uit 3 verschillende artikelen die moeten worden gevuld. Voor iedere krat die gevuld wordt, krijgt men een beloning van munten en ervaringspunten. Als de boot binnen de tijd volledig gevuld is, worden er extra munten en ervaringspunten gegeven als beloning. Ook krijgt men een kaartje als beloning voor het vullen van de boot. Na het vullen van een boot duurt het 4 uur voor de volgende aanlegt. Voor het vullen van kratten kan ook 3 keer per boot hulp worden gevraagd. Deze zien vrienden onder het tab ! of zien mensen wereldwijd in de krant staan, wanneer er ook een advertentie is geplaatst. Als je lid bent van een buurt kan je 1 krat extra open zetten in de boot voor hulp van alleen je eigen buren.

5) Het rad van fortuin is een vrachtwagen met een groot rad in zijn aanhanger. Deze vrachtwagen stopt 1 keer per dag op de boerderij en gaat weer weg wanneer er aan gedraaid is. De eerste draai aan het rad is altijd gratis, daarna kan er nog extra worden gedraaid voor diamanten. In het rad kunnen decoraties, producten, gewassen, kaartjes en munten worden gewonnen.

6) Tom is een niet bespeelbare karakter dat wordt vrijgespeeld op level 14. Tom zal elke 2 uur spullen naar keuze kunnen halen. Bij het vrijspelen van Tom, loopt hij 3 dagen gratis eens in de 2 uur heen en weer om de item naar keuze te halen. Als een speler aangeeft om een brood te halen zal hij heen en weer lopen om te vragen hoeveel broden er moeten worden gehaald. Als het aantal is aangegeven zal die nog een keer heen en weer lopen om het aantal broden te halen. Hierna doet hij voor 2 uur een tukje in het gras. Nadat de 3 dagen zijn afgelopen kan Tom opnieuw worden ingehuurd, alleen dit keer in ruil voor diamanten. Om Tom een dag in te huren kost dit 15 diamanten, Voor 5 dagen kost dit 60 diamanten en voor 10 dagen kost het 100 diamanten.



Alle Gebouwen/Items uit Hay Day
- Klik hier voor alle productiegebouwen
- Klik hier voor alle stadsgebouwen
- Klik hier voor alle dieren
- Klik hier voor alle producten die je kunt produceren
- Klik hier voor alles wat je kunt oogsten

Handige Links
Officiële Hay Day Facebook Pagina

Fokkers! die HayDay spelen (en lid zijn van de buurt MokerCity)
Rauzer
Mord_Sith
Mascara-Klodder
Oliver23
DonnaRush
Joy
Lois

[ Bericht 4% gewijzigd door Oliver23 op 05-02-2015 14:13:50 ]
  Moderator donderdag 5 februari 2015 @ 13:59:38 #41
382129 crew  Donna
pi_149387024
Punt 4)

Als je lid bent van een buurt kan je 1 krat extra open zetten in de boot voor hulp van alleen je eigen buren.
  Moderator donderdag 5 februari 2015 @ 14:15:19 #43
382129 crew  Donna
pi_149387527
*O*
pi_149389304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:11 schreef Oliver23 het volgende:
OP is wat mij betreft af _O_
Hij is gaaf ^O^
pi_149389620
Kan iemand alleen even een PM sturen naar een mod? Zodat de nieuwe OP wordt geplaatst?
pi_149389649
Super Ollie _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149394170
Ik wil niet miemelen hoor, maar die lynn... Gottegot wat doet die bij ons,..?
Mokkel met stuntstok
  Moderator donderdag 5 februari 2015 @ 19:09:20 #48
382129 crew  Donna
pi_149396555
:|W

Haha.
pi_149397699
:@
Mokkel met stuntstok
pi_149398419
Daar was ik het dan ook absoluut niet mee eens. Ik had Timber gezegd dat zijn zusje er niet bij kon.
Helaas liet Mojo het wel toe. Heb ook overleg met Mojo gehad erover.
Voor nu laten we het zo.

Sowieso fucking irritant als mensen alleen in de chat komen als ze iets nodig hebben en eigenlijk nooit wat terug kunnen doen. Alleen al omdat ze de meeste apparaten nog niet hebben of te weinig munten.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149398449
Precies, dat was wat me zo stoorde. Je ziet ze nooit, geldt overigens ook voor timber.
Hebben ze wat nodig, dan zijn ze ineens wel in overvloede aanwezig.
Mokkel met stuntstok
  donderdag 5 februari 2015 @ 19:57:00 #52
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_149398469
Mag ik, als er plaats is, met mijn level 41 er ook bij (stad: 5)? Of moet ik dan toch nog ff doorspelen :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_149401478
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:01 schreef Oliver23 het volgende:
OP tot nu toe


Fokkers! die HayDay spelen (en lid zijn van de buurt MokerCity)
Rauzer
Mord_Sith
Mascara-Klodder
Oliver23
DonnaRush
Joy
Lois
mooie OP _O_

Maar wie is wie hier en in Hayday?
Willem-Jan van Puffelen
  Moderator donderdag 5 februari 2015 @ 21:32:33 #54
382129 crew  Donna
pi_149402555
Ik gebruik m'n eigen naam in Hayday dus heb daar in de chat laten weten wie ik ben. :)
pi_149402712
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:32 schreef DonnaRush het volgende:
Ik gebruik m'n eigen naam in Hayday dus heb daar in de chat laten weten wie ik ben. :)
gezien :).
Willem-Jan van Puffelen
pi_149402997
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:13 schreef Rauzer het volgende:

[..]

mooie OP _O_

Maar wie is wie hier en in Hayday?
Ook in Hayday ben ik Joy, welkom bij onze buurt!
pi_149403932
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:32 schreef DonnaRush het volgende:
Ik gebruik m'n eigen naam in Hayday dus heb daar in de chat laten weten wie ik ben. :)
same for me, ikmaak me morgen wel bekend
Mokkel met stuntstok
pi_149403981
Gofferdomme al een half jaar verslaafd! Ruim een week niet gespeeld omdat ik de 12e boot gemist had... Getsie
Sappig !!
pi_149440018
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:01 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

same for me, ikmaak me morgen wel bekend
Ik blijf incognito :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149443461
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 02:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik blijf incognito :7
Ohja vergeten.

Ik erger me nu kapot aan timber en lynn.
Zitten maar at random onbeschoft om dingen te vragen (iemand 2 appeljam) --> ben je niet opgevoed met het woord ' alsjeblieft' en ' dank je wel' ??
En nooit ergens te bekennen maar wel random mensen aanspreken om om dingen te vragen en dat x10

:@
Mokkel met stuntstok
pi_149444049
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:57 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ohja vergeten.

Ik erger me nu kapot aan timber en lynn.
Zitten maar at random onbeschoft om dingen te vragen (iemand 2 appeljam) --> ben je niet opgevoed met het woord ' alsjeblieft' en ' dank je wel' ??
En nooit ergens te bekennen maar wel random mensen aanspreken om om dingen te vragen en dat x10

:@
Ik had gereageerd dat ik wel 2 appeljam wilde :D

Nooit meer iets op gehoord :'(
pi_149444068
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:31 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ik had gereageerd dat ik wel 2 appeljam wilde :D

Nooit meer iets op gehoord :'(
Daar moest ik zo hard om gniffelen :D *O* _O_
Mokkel met stuntstok
  Moderator zaterdag 7 februari 2015 @ 19:30:46 #63
382129 crew  Donna
pi_149452862
Haha geweldig.
pi_149453205
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:57 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ohja vergeten.
Jou weet ik denk ik wel.
Willem-Jan van Puffelen
pi_149453377
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:44 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Jou weet ik denk ik wel.
Ok :P
Mokkel met stuntstok
pi_149453617
Lol, toen ze om spekquiches en wortelquiches vroegen heb ik gewoon niet gereageerd. Had van allebei 35 ofzo in mijn schuur :@

Maargoed, als ze online zijn: hou hun kraam in de gaten, er zit af en toe best wat moois tussen zoals 10 kwarktaarten ofzo.
Als het irritatie-nivo mij ook het hoogtepunt heeft bereikt dan ga ik ff in overleg met mojo.
of als het hier natuurlijk klachten blijft regenen ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149453632
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 20:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Lol, toen ze om spekquiches en wortelquiches vroegen heb ik gewoon niet gereageerd. Had van allebei 35 ofzo in mijn schuur :@

Maargoed, als ze online zijn: hou hun kraam in de gaten, er zit af en toe best wat moois tussen zoals 10 kwarktaarten ofzo.
Als het irritatie-nivo mij ook het hoogtepunt heeft bereikt dan ga ik ff in overleg met mojo.
of als het hier natuurlijk klachten blijft regenen ;)
Wortelquizi
Mokkel met stuntstok
pi_149453728
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:33 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Daar moest ik zo hard om gniffelen :D *O* _O_
Ik kon het echt niet laten :@
pi_149453739
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 20:00 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Wortelquizi
Ohja :'(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149466358
Haha, Lynn :')
Willem-Jan van Puffelen
pi_149467011
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 11:33 schreef Rauzer het volgende:
Haha, Lynn :')
Ik heb serieus heel lief en bescheiden feedback gegeven, zeker voor mijn doen, maar hij kwam dus duidelijk niet binnen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Mord_Sith op 08-02-2015 12:29:32 ]
Mokkel met stuntstok
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 12:29:05 #72
382129 crew  Donna
pi_149467416
:'( :'(
Haha echt he. Jemig.
pi_149467859
Jongens, stoppen met fokken en ga appeltaart maken. Ga ik ook doen, voor het zusje O+
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 12:49:46 #74
382129 crew  Donna
pi_149467909
Hahaha. :7
pi_149468188
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 12:09 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ik heb serieus heel lief en bescheiden feedback gegeven, zeker voor mijn doen, maar hij kwam dus duidelijk niet binnen...
Wanneer? Vanochtend? Ff teruglezen :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149468323
Lol kon niet helemaal teruglezen maar netjes hoor ;)
Als ik volgende x online ben en ze doet weer zo dan zeg ik het wat minder vriendelijk en daarna knikker ik haar er uit.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149468369
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 12:48 schreef _Joy_ het volgende:
Jongens, stoppen met fokken en ga appeltaart maken. Ga ik ook doen, voor het zusje O+
ik ga dromen van wortelquizi O+
Mokkel met stuntstok
pi_149469384
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:05 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

ik ga dromen van wortelquizi O+
_O- :'(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149469497
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:05 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

ik ga dromen van wortelquizi O+
:D :Y)
  Moderator maandag 9 februari 2015 @ 08:20:33 #80
382129 crew  Donna
pi_149499243
(8>
  Moderator maandag 16 februari 2015 @ 10:17:27 #81
382129 crew  Donna
pi_149720074
Fijn geld verdienen dit evenement!
  maandag 16 februari 2015 @ 10:30:32 #82
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149720278
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:17 schreef DonnaRush het volgende:
Fijn geld verdienen dit evenement!
Yep, maar heb al 9 miljoen :@ _O-
  Moderator maandag 16 februari 2015 @ 10:32:25 #83
382129 crew  Donna
pi_149720313
quote:
17s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:30 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Yep, maar heb al 9 miljoen :@ _O-
Allemachtig haha! Ik heb 5 ton en dat vind ik al veel :X
Hoe kom je aan 9 miljoen haha?

Ik moet zeggen dat ik wel heel veel koop in de krant altijd. Shopaholic haha. :|W
pi_149720597
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:32 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Allemachtig haha! Ik heb 5 ton en dat vind ik al veel :X
Hoe kom je aan 9 miljoen haha?

Ik moet zeggen dat ik wel heel veel koop in de krant altijd. Shopaholic haha. :|W
Ik heb 1 ton en dat is echt heel veel voor mijn doen!

Zelf shop ik ook graag in de krant :@ en dan helemaal blij worden als ik 10 tape of planken vind :D
  maandag 16 februari 2015 @ 10:48:18 #85
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149720609
Lang spelen, en goed met de evenementen meedoen. Ik koop ook best wel wat.
  maandag 16 februari 2015 @ 10:53:24 #86
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149720702
Ik moet Hayday ook weer eens opstarten :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator maandag 16 februari 2015 @ 10:53:57 #87
382129 crew  Donna
pi_149720711
Ja, dat is waar. Met geld evenementen ben ik vaak niet heel actief, omdat ik al best veel heb vind ik haha.
  Moderator woensdag 18 februari 2015 @ 16:15:17 #88
382129 crew  Donna
pi_149796167
Whooo 8!!!!!! bijlen bij het tweede doel van dit evenement!
pi_149798286
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef DonnaRush het volgende:
Whooo 8!!!!!! bijlen bij het tweede doel van dit evenement!
Ik ook *O*! Al had ik liever zagen gehad ;(.
Willem-Jan van Puffelen
pi_149851050
Van de week na lange tijd niet gespeeld te hebben weer eens begonnen met HayDay.
Best leuk met die stad erbij zo.
Zit op lvl 38 geloof ik.
Wel flink doorspelen om de bezoekers, bestellingen, boot en stad bij te houden, zorgt er wel voor dat alles continu staat te draaien bij mij, een stuk beter dan toen ik stopte.
Toen stond 50% van de tijd een hoop niks te doen omdat het toch amper iets opleverde.
Gisteren eindelijk de jammaker kunnen kopen, nu ff sparen voor de trein en dan doorgaan met gebouwen kopen in de stad.
pi_149851899
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:08 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Ik ook *O*! Al had ik liever zagen gehad ;(.
Ik heb een overschot aan bijlen en zagen :P

Wil wel ruilen voor room en/of bruine suiker :Y

Maar heb nu ff geen zin in HD :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149852309
Ik heb echt 80 bijlen en 4 zagen nu ofzo :') snap de logica niet helemaal.
Overigens merk ik wel dat ik steeds luier word. Ik heb nu 1.000.000 ongeveer en haal bijvoorbeeld bijna nooit meer koeien leeg, koop gewoon melk uit de folder elke keer als ik t zie :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_149853242
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:23 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb echt 80 bijlen en 4 zagen nu ofzo :') snap de logica niet helemaal.
Overigens merk ik wel dat ik steeds luier word. Ik heb nu 1.000.000 ongeveer en haal bijvoorbeeld bijna nooit meer koeien leeg, koop gewoon melk uit de folder elke keer als ik t zie :P
Doe ik ook hoor als ik lui ben. Aan de andere kant haal je zo geen extra bouwmaterialen/knalwerk binnen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 14:22:53 #94
382129 crew  Donna
pi_150248490
Volgens mij komt de update morgen, tenminste, dat hoop ik!
pi_150255017
Ben benieuwd wat die update inhoudt. iets met de buurt kennelijk.
Als er mnaar geen uitbreidingsmaterialen voor nodig zijn, die heb ik steeds verkocht :') ;(
Mokkel met stuntstok
pi_150255049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:22 schreef DonnaRush het volgende:
Volgens mij komt de update morgen, tenminste, dat hoop ik!
ben benieuwd.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150255112
Ik heb ook alles moeten verkopen. Had geen ruimte meer. Gaat elke x zo voor een update :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:17:02 #98
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150267888
Ik heb ook alles voor het land verkocht, omdat ik dacht na de downtime van vandaag er geen update zou komen deze week :')
  woensdag 4 maart 2015 @ 13:32:50 #99
46794 Berkery
Fat bastard
pi_150280752
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:39 schreef Mord_Sith het volgende:
Ben benieuwd wat die update inhoudt. iets met de buurt kennelijk.
Als er mnaar geen uitbreidingsmaterialen voor nodig zijn, die heb ik steeds verkocht :') ;(
Daar trap ik niet meer in. Ik had destijds alle landuitbreidingen voor de boerderij binnen, alle materialen verkocht, komt er een visvijver bij |:(

Maar de timing is wel mooi, ik heb net al mijn stadsuitbreidingen en visplekken klaar.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_150305861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:39 schreef Mord_Sith het volgende:
Ben benieuwd wat die update inhoudt. iets met de buurt kennelijk.
Als er mnaar geen uitbreidingsmaterialen voor nodig zijn, die heb ik steeds verkocht :') ;(
O shit ja die heb ik ook steeds verkocht! Hopen dat we die niet nodig gaan hebben.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 09:46:37 #101
382129 crew  Donna
pi_150306595
Ik ben wel heel benieuwd wat ze gaan toevoegen in/aan een buurt.
pi_150309857
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:46 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wat ze gaan toevoegen in/aan een buurt.
Me too :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:52:23 #103
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150311228
Ik ook en wanneer :Y
pi_150332624
Zuchttt mijn dochter had mijn iPhone te pakken en besloot even te haydayen.
10 diamantjes minder en opeens 163 eieren in mijn schuur :')
De chat had ze btw ook gevonden :D
Haar eigen naam, mama en papa had ze verzonden :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150333799
:D
Mokkel met stuntstok
pi_150411587
Ik ben ook begonnen met Hayday, maar ik snap iets niet helemaal. Waarom mag je soms wel en soms niet een fruitboom of struik laten herleven?

Verder vind ik het wel vermakelijk, al vind ik het wel irritant dat als je iets maakt en je wilt een volgend item in de rij zetten dat je automatisch pakt wat net is gemaakt als je op het 'fabriekje' klikt. Ik zorg eigenlijk altijd dat alles bezig is, maar soms heb ik iets niet direct nodig en wel een volle schuur, dus dan zou ik het liever even laten liggen. Ik speelde eerst een ander soortgelijk spel en daar kon dat wel.

Ik heb ook de boot opgeknapt, maar als ik die bestellingen ga doen kan ik de busbestellingen niet meer bijhouden :{
pi_150411688
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 08:03 schreef Dot. het volgende:
Ik ben ook begonnen met Hayday, maar ik snap iets niet helemaal. Waarom mag je soms wel en soms niet een fruitboom of struik laten herleven?

Je kunt een boom/struik eerst drie keer laten herleven en daarna heb je hulp nodig van iemand anders voor een laatste opleving. Daarna moet je hem kappen.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_150411902
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 08:16 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Je kunt een boom/struik eerst drie keer laten herleven en daarna heb je hulp nodig van iemand anders voor een laatste opleving. Daarna moet je hem kappen.
Maar soms krijg ik die laatste mogelijkheid niet en moet ik hem na die drie keer meteen kappen.
pi_150412418
Bij de update komt een hoedenmaker.
En... Puppies O+
pi_150413347
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 09:36 schreef _Joy_ het volgende:
Bij de update komt een hoedenmaker.
En... Puppies O+
Daarom wilde je blauwe mutsen :o :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150413361
Grote vraag: hebben we daar bouwmaterialen voor nodig?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150413382
Ik heb 15 gele bonnen en 20 vd andere kleuren voor de puppies. Moet genoeg zijn hoop ik *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150413433
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 10:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Daarom wilde je blauwe mutsen :o :+
Lol :D
pi_150413453
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb 15 gele bonnen en 20 vd andere kleuren voor de puppies. Moet genoeg zijn hoop ik *O*
Misschien moet je je honden wel laten paren met honden van de buren O~)
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 11:27:33 #115
382129 crew  Donna
pi_150413901
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 10:58 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Misschien moet je je honden wel laten paren met honden van de buren O~)
Hahahah! _O_
pi_150414499
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 10:58 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Misschien moet je je honden wel laten paren met honden van de buren O~)
Godver :D _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 19:11:45 #117
382129 crew  Donna
pi_150427783
Kittens komen er ook O+
pi_150427942
Ja kom nou door met die kutupdate, ik kan niet tegen sneakpeeks/rant
Mokkel met stuntstok
  zondag 8 maart 2015 @ 19:18:30 #119
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150428086
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:15 schreef Mord_Sith het volgende:
Ja kom nou door met die kutupdate, ik kan niet tegen sneakpeeks/rant
_O- het is ook gewoon tijd ervoor :Y

Gelukkig briefjes zat met al die nieuwe beestjes O+
pi_150456798
Mijn schuur zit inmiddels bomvol met uitbreidingsmateriaal en mokers e.d
Zal je net zien dat die niet nodig zijn :')

Laat ze nou maar snel komen met die update, ben toe aan wat uitdaging weer.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150457351
De update duurt inderdaad veel te lang! Zal wel komen als het lopende evenement afgelopen is, tenminste dat hoop ik onderhand.
pi_150457778
Kan zomaar zijn dat het nog 2 weken duurt. Zou me echt niks verbazen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 13:57:01 #123
382129 crew  Donna
pi_150458685
Ik dacht dat dit plaatje onthulde wanneer er ongeveer de update zou komen, maar dat ging over de sneak peeks denk ik.



Duurt nu idd echt te lang.
pi_150460383
In de krant staat nu ook een aankondiging / link op de plek waar ik altijd m'n vinger leg om te bladeren :(
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 14:02:42 #125
382129 crew  Donna
pi_150494686
pi_150496078
Weer geen datum :(
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 14:59:23 #127
382129 crew  Donna
pi_150496170
Uiteraard niet. Op Facebook wordt gevraagd of het deze week komt. Hayday zegt; maybe.

:X

Lekker duidelijk.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 15:43:01 #128
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150497428
Ligt eraan of het allemaal goed werkt. Anders krijg je weer om de haverklap werkzaamheden.
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 15:48:39 #129
382129 crew  Donna
pi_150497576
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ligt eraan of het allemaal goed werkt. Anders krijg je weer om de haverklap werkzaamheden.
Ik werk zelf op dit gebied dus dat snap ik uiteraard wel, alleen ik ben niet van ze gewend dat ze zolang van te voren de spelers 'lekker' maken voor een update en dat vervolgens zo lang duurt.

Maar goed, zo te zien gaat er ook heel wat komen. Ik kan niet wachten iig. O+
pi_150519865
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ligt eraan of het allemaal goed werkt. Anders krijg je weer om de haverklap werkzaamheden.
En dan krijg je weer extra diamantjes. Vind ik nooit zo erg :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 09:11:31 #132
382129 crew  Donna
pi_150521531
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 04:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

En dan krijg je weer extra diamantjes. Vind ik nooit zo erg :)
Inderdaad. Ze mogen van mij elke dag wel onderhoud doen haha.
  woensdag 11 maart 2015 @ 10:26:53 #133
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150522910
Diamanten zat. Maar er zal wel iets niet goed zijn. Wat vandaag weer geen update lijkt me met weer een dag evenemnt
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 10:35:28 #134
382129 crew  Donna
pi_150523083
Ik 'verbruik' mijn diamantjes meestal aan Tom.
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 16:01:41 #135
382129 crew  Donna
pi_150532796
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:40:14 #136
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150534264
quote:
Dat is wel leuk *O* ik huur tom in als ik het nodig heb.
pi_150536505
Ikvindhet de laatste tijd zo rustig in de buurt... Een hulpvraag van boompjes kan zo een uurblijven staan. Kan er niet eens rigoreus opgeschoond worden? Volgensmij zat actieve mensen die er bijwillen
Mokkel met stuntstok
pi_150540697
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:35 schreef DonnaRush het volgende:
Ik 'verbruik' mijn diamantjes meestal aan Tom.
Waar gebruik je Tom dan voor? Zolang hij geen spijkers etc. kan zoeken vind ik hem vrij overbodig.
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 20:16:30 #139
382129 crew  Donna
pi_150540984
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Waar gebruik je Tom dan voor? Zolang hij geen spijkers etc. kan zoeken vind ik hem vrij overbodig.
Voor het zoeken van metalen staven om de buurttrein uit te breiden en voor het zoeken van dingen die 'lastig' te maken zijn. Dan haalt Tom voor mij zeevruchten salade of zoiets.

Heb Tom nu al een tijdje niet gebruikt, maar als ik vrij of ziek ben dan huur ik hem meestal in om m'n voorraden te vullen. :D
pi_150541067
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:16 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Voor het zoeken van metalen staven om de buurttrein uit te breiden en voor het zoeken van dingen die 'lastig' te maken zijn. Dan haalt Tom voor mij zeevruchten salade of zoiets.

Heb Tom nu al een tijdje niet gebruikt, maar als ik vrij of ziek ben dan huur ik hem meestal in om m'n voorraden te vullen. :D
Ik bewaar mijn diamanten voor uitbreidingen van gebouwen. Als ik het helemaal beu ben om een week bezig te zijn om de laatste 3 bouten te vinden. }:|
pi_150541117
Mijn trein kan momenteel 7 mensen vervoeren, totaal nutteloos, omdat er praktisch nooit 7 mensjes worden aangeboden. :')
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 20:23:44 #142
382129 crew  Donna
pi_150541224
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:20 schreef mootie het volgende:
Mijn trein kan momenteel 7 mensen vervoeren, totaal nutteloos, omdat er praktisch nooit 7 mensjes worden aangeboden. :')
Ik heb m ook op 7 en kan bijna altijd een buurtgenoot vinden met 7 mensen op het perron.

Ik gebruik eigenlijk nooit diamanten om gebouwen uit te breiden, maar wel om extra slots te kopen zodat ik meer kan produceren. Bouwmateriaal voor gebouwenuitbreiding ruil ik wel met buurtgenoten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Donna op 11-03-2015 20:47:23 ]
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 08:45:17 #143
382129 crew  Donna
pi_150556230
Oh ik bedacht me zonet dat ik Tom ook vaak gebruikte voor zagen en bijlen, haha.
pi_150556344
quote:
Mijn hele schuur zit vol met shit die ik hier voor wil bewaren. Wanneer komt die update nou eindelijk?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_150556941
3 kwartier offline!!! Dit moet de update wel zijn *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 12 maart 2015 @ 09:30:02 #146
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150557017
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:26 schreef mascara-klodder het volgende:
3 kwartier offline!!! Dit moet de update wel zijn *O*
Yep op fb staat het nu ook *O*
pi_150557074
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:30 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Yep op fb staat het nu ook *O*
Hoop zo dat we de hamers, bakstenen, mokers enz nodig hebben. Mijn schuur puilt ervan uit :D

Zoniet dan ga ik een aantal hele vette kramen hebben voor mensen die het nog wel nodig hebben.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 09:43:25 #148
382129 crew  Donna
pi_150557341
Jaaaaaa!! Ik kan nog niet updaten, maar zie het op Facebook!
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 09:47:27 #149
382129 crew  Donna
pi_150557441
Hoeveel buurtgenoten kunnen we nog kwijt trouwens? Als het aanbod nog open staat wil mijn collega er nu wel bij. Hij was van plan even te level uppen in een andere buurt en dan bij ons te komen, maar hij kan geen 'goede' vinden. Hij is steeds de enige actieve, wel sneu haha.

Hij is level 38 op dit moment.

Ik snap trouwens wel als jullie geen lage levels meer willen na het gedoe met 'de kinderen'. :D
pi_150557537
Zie ook mijnpost van eerder over de buurt :@
Mokkel met stuntstok
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 09:51:42 #151
382129 crew  Donna
pi_150557559
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:51 schreef Mord_Sith het volgende:
Zie ook mijnpost van eerder over de buurt :@
:@

Eensch, dus.
  Jubileum moderator donderdag 12 maart 2015 @ 09:59:32 #152
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_150557771
Ik helemaal blij dat de updates er eindelijk zijn, zjjn de servers offline. :D
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_150558050
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:59 schreef Lois het volgende:
Ik helemaal blij dat de updates er eindelijk zijn, zjjn de servers offline. :D
Ze zijn nog druk bezig ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150558148
Er is nog ruimte voor 3 man. Ik ga straks het lvl verlagen naar 60. Dat is echt het minimale wat iemand moet hebben.
Zeker nu met weer een update waar weer uitgebreid zal moeten worden.
Voor degene met de hogere levels is het gewoon echt niet leuk. Ook omdat die mensen met laag lvl nog maar weinig met de stad kunnen doen.

Oh en over Timber en wortelquizizusje: die waren gewoonweg strontvervelend. Als ze zo actief waren en normaal samen hadden gespeeld hadden ze er wat mij betreft gewoon bij kunnen blijven :)

Ik ga zo trouwens richting Breda. Lunchen met Anneke (Akke Boem) :D
Haydaymeet *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 10:20:47 #155
382129 crew  Donna
pi_150558188
Haha, ik zal hem aansporen om gauw op level 60 te komen. :P

Veel plezier mascara, lekker weertje erbij (hier tenminste). :Y)
pi_150558293
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:20 schreef DonnaRush het volgende:
Haha, ik zal hem aansporen om gauw op level 60 te komen. :P

Veel plezier mascara, lekker weertje erbij (hier tenminste). :Y)
Haha dan mag hij opschieten, ik speel het nu anderhalf jaar ofzoiets en ik zit op 57. :'(
pi_150558333
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Er is nog ruimte voor 3 man. Ik ga straks het lvl verlagen naar 60. Dat is echt het minimale wat iemand moet hebben.
Zeker nu met weer een update waar weer uitgebreid zal moeten worden.
Voor degene met de hogere levels is het gewoon echt niet leuk. Ook omdat die mensen met laag lvl nog maar weinig met de stad kunnen doen.

Oh en over Timber en wortelquizizusje: die waren gewoonweg strontvervelend. Als ze zo actief waren en normaal samen hadden gespeeld hadden ze er wat mij betreft gewoon bij kunnen blijven :)

Ik ga zo trouwens richting Breda. Lunchen met Anneke (Akke Boem) :D
Haydaymeet *O*
Ik weet niet of dat voor de stad uitmaakt. Ik zit met veel mensen op een hoog level in een groep en ik zit bijna gelijk aan de rest qua stad. Sommige zijn ook later begonnen aan de stad en staan zelfs lager, terwijl ze op een veel hoger level zitten.
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 10:29:54 #158
382129 crew  Donna
pi_150558368
Aargghh.. Ik kan niet updaten. Ik zit op Android en als ik wil spelen moet ik de update downloaden, maar ik kan niet updaten in de store. }:|
pi_150558450
Hij doet het *O* , gelijk een puppy aangeschaft O+
pi_150558574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:29 schreef DonnaRush het volgende:
Aargghh.. Ik kan niet updaten. Ik zit op Android en als ik wil spelen moet ik de update downloaden, maar ik kan niet updaten in de store. }:|
ik heb dat ook ;(
Mokkel met stuntstok
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 10:42:54 #161
382129 crew  Donna
pi_150558600
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:41 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

ik heb dat ook ;(
:{w Stom!
  donderdag 12 maart 2015 @ 10:55:36 #162
403520 Sway-
La vie est belle
pi_150558870
Leuk die puppy en kitten maar had liever wat nieuwe machines :P
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 10:57:38 #163
382129 crew  Donna
pi_150558925
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:55 schreef Sway- het volgende:
Leuk die puppy en kitten maar had liever wat nieuwe machines :P
Zit die hoeden maker er nu nog niet in dan?
pi_150558951
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:57 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Zit die hoeden maker er nu nog niet in dan?
Jawel, vanaf level 70.
pi_150559063
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:55 schreef Sway- het volgende:
Leuk die puppy en kitten maar had liever wat nieuwe machines :P
Levert toch weer bouw en knalmateriaal op.

Op iPhone inmiddels de update. Op tab istie nog bezig. Had te weinig ruimte :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 11:06:05 #166
382129 crew  Donna
pi_150559115
In de Google Play store kon ik nog niet updaten, maar ik kon wel 'update alles' kiezen, dus alle apps die een update moesten. Nu update HayDay wel mee zo te zien. Ben benieuwd!
  donderdag 12 maart 2015 @ 11:09:40 #167
403520 Sway-
La vie est belle
pi_150559209
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:58 schreef 1410 het volgende:

[..]

Jawel, vanaf level 70.
Oh vandaar. Zit al een tijdje op 64 :Z
  donderdag 12 maart 2015 @ 11:18:28 #168
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150559409
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:06 schreef DonnaRush het volgende:
In de Google Play store kon ik nog niet updaten, maar ik kon wel 'update alles' kiezen, dus alle apps die een update moesten. Nu update HayDay wel mee zo te zien. Ben benieuwd!
Zo is het gelukt, alleen nu kan ik niet aanmelden _O- }:|
pi_150559450
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:18 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Zo is het gelukt, alleen nu kan ik niet aanmelden _O- }:|
Server is offline bladiebla :'(
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 11:47:31 #170
382129 crew  Donna
pi_150560084
Die buurt derby is echt leuk! O+
  donderdag 12 maart 2015 @ 12:51:53 #171
46794 Berkery
Fat bastard
pi_150561869
Ik heb de eerste punten al binnen in de derby >:O
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_150562024
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:51 schreef Berkery het volgende:
Ik heb de eerste punten al binnen in de derby >:O
Heb er al 3 voltooid :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 12:58:34 #173
382129 crew  Donna
pi_150562093
Ik heb er 1 voltooid en ben nu bezig met 260 suikerriet oogsten!
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:28:04 #174
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150562956
Nog geen 1 voltooid had voor het spek gekozen duurt wat langer :7

Die kittens zijn duur trouwens 70 groene briefjes. Heb al wel 2 puppy's
O+
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:41:40 #175
46794 Berkery
Fat bastard
pi_150563395
Ik heb 160 wortelvelden geoogst, en nu ga ik voor zes volle boten. Ik hoop dat ik het haal.

Oh, en voor die puppies kan ik nog wel even sparen :')
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_150569426
Ik ben al ff klaar met de 5 opdrachten.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:17:56 #177
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150569734
Echt? Ik laat de makkelijkere an mijn buurtgenoten over. Ben nu met 1van de stad bezig.
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 17:59:50 #178
382129 crew  Donna
pi_150570651
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben al ff klaar met de 5 opdrachten.
Ohh je kan maar 5. S.hit dacht dat je gewoon door kon gaan. :X
pi_150575134
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Echt? Ik laat de makkelijkere an mijn buurtgenoten over. Ben nu met 1van de stad bezig.
dat had ik nog niet zo in de gaten :)
Stad had ik ook gedaan en 20 truckbestellingen oa.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 20:05:21 #180
382129 crew  Donna
pi_150575229
Ik heb als laatste nu maar een langere gekozen. 65 erts delven.

Kom op buurtgenootjes, we kunnen het!
pi_150575473
Ja ik ga volgende week bij nieuwe start ook degene met de meeste punten doen. Ik red dat toch met gemak.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:56:03 #182
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_150597854
HayDay ook maar weer eens opgestart :Y
Mijn buurt is alleen niet zo actief haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 14:07:10 #183
382129 crew  Donna
pi_150598227
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:56 schreef automatic_ het volgende:
HayDay ook maar weer eens opgestart :Y
Mijn buurt is alleen niet zo actief haha.
Misschien kan je je bij ons aansluiten? :D
  vrijdag 13 maart 2015 @ 14:14:08 #184
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_150598484
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:07 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Misschien kan je je bij ons aansluiten? :D
Oja das handig :D
Ik ben level 74, maar het is nu vanaf 80 :)

[ Bericht 9% gewijzigd door automatic_ op 13-03-2015 14:25:15 ]
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_150600891
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:14 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oja das handig :D
Ik ben level 74, maar het is nu vanaf 80 :)
moet jeff mascara klodder aan dr jasje trekken
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 13 maart 2015 @ 21:07:58 #186
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_150613405
^O^
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_150613949
Had een hele boel bewaart voor "de update" ben benieuwd wie er zo langs komt als gelukkige :P


Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_150631300
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:59 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ohh je kan maar 5. S.hit dacht dat je gewoon door kon gaan. :X
Dat dacht ik ook! Viel een beetje tegen toen ik daar vanmorgen achter kwam.
Verder wel echt een leuke toevoeging, die derby ^O^ Was het laaaaange wachten wel waard!
Verder een puppy aangeschaft O+
  zaterdag 14 maart 2015 @ 14:53:13 #189
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_150632972
Ik vraag me af of die derby straks weer opnieuw start, of dat het een tijdelijk iets is wat af en toe terug komt.
pi_150633018
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:56 schreef automatic_ het volgende:
HayDay ook maar weer eens opgestart :Y
Mijn buurt is alleen niet zo actief haha.
Ik gooi 'm zo ff naar beneden voor je. Hopelijk ben je ook een btje actief in de stad ;)
Mokercity heet de buurt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150634131
Is er ook al een Fok!buurt mensen die nog lang niet zo ver zijn?
pi_150634308
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:46 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Is er ook al een Fok!buurt mensen die nog lang niet zo ver zijn?
Welk lvl ben je?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 14 maart 2015 @ 16:12:08 #193
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_150634664
Ik zit erbij :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_150635259
Misschien lees ik er overheen, maar bij welke Fok!buurt kan ik me het beste aansluiten? Ik ben level 38.
pi_150635378
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 16:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit erbij :)
*O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150635540
Misschien kunnen we anders beter 2 buurten hebben. Bijvoorbeeld fok < lvl 50 en fok > lvl 50 en dan mag je uiteindelijk dus doorstromen :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_150635951
Onze buurt is geen FOK!buurt hoor :D
Ik ronsel alleen mensen hier :P

Vanaf lvl 60 is iedereen welkom bij ons.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150636001
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Onze buurt is geen FOK!buurt hoor :D
Ik ronsel alleen mensen hier :P

Vanaf lvl 60 is iedereen welkom bij ons.
In dat geval zou ik denken, maak 1 fok buurt, iemand. Ik niet want heb er 1 met met vriendin alleen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_150636003
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 16:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit erbij :)
Speltip nr zoveel: wij leggen met ruilen alles altijd achterin en pas altijd als er bevestiging is erin leggen.

Dat was het wel geloof ik ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150636057
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Onze buurt is geen FOK!buurt hoor :D
Ik ronsel alleen mensen hier :P

Vanaf lvl 60 is iedereen welkom bij ons.
Ok, dus er van hier geen buurt tot level 60?
pi_150636140
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:07 schreef Peterd588 het volgende:

[..]

Ok, dus er van hier geen buurt tot level 60?
Nope. Je kan er zelf 1 oprichten. Weet niet of er animo voor is.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150636441
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:07 schreef Peterd588 het volgende:

[..]

Ok, dus er van hier geen buurt tot level 60?
Maak een fok buurt voor ieder level! :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_150636653
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:20 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Maak een fok buurt voor ieder level! :D
De buurt heet Moestuinen, mijn naam is Quicklaunch.
Ik weet niet wat je level is maar aansluiten kan vanaf level 30!
pi_150636833
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Welk lvl ben je?
Met eentje 60+, maar die is van mijn kinderen en die zitten met neefjes en nichtjes in een buurt.

De andere zonder buurt 32 pas.
pi_150636887
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:27 schreef Peterd588 het volgende:

[..]

De buurt heet Moestuinen, mijn naam is Quicklaunch.
Ik weet niet wat je level is maar aansluiten kan vanaf level 30!
Binnen :)
pi_150637193
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:35 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:

[..]

Binnen :)
Welkom! :)
Hopelijk wordt het succesvol en sluiten er meer mensen aan!
pi_150638467
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:47 schreef Peterd588 het volgende:

[..]

Welkom! :)
Hopelijk wordt het succesvol en sluiten er meer mensen aan!
Dank je. Misschien kan hij in de OP erbij.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 18:42:14 #208
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_150638945
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Speltip nr zoveel: wij leggen met ruilen alles altijd achterin en pas altijd als er bevestiging is erin leggen.

Dat was het wel geloof ik ;)
Top, deed ik ook in mijn vorige buurt ^O^
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_150641012
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 18:28 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:

[..]

Dank je. Misschien kan hij in de OP erbij.
Geen idee hoe ik dat doe, maar goed idee inderdaad!
pi_150678998
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:27 schreef Peterd588 het volgende:

[..]

De buurt heet Moestuinen, mijn naam is Quicklaunch.
Ik weet niet wat je level is maar aansluiten kan vanaf level 30!
Ik heb me ook aangesloten. Ik had mijn eigen buurt, maar geen leden. :+
pi_150682574
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:44 schreef 22 het volgende:

[..]

Ik heb me ook aangesloten. Ik had mijn eigen buurt, maar geen leden. :+
:D
Dat schiet niet op idd ;)

Ik zit vanaf het begin al in dezelfde buurt met nog steeds de vaste actieve kern.
En een aantal nieuwe actievelingen hier van FOK! hebben we een fijn clupske zo :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150682948
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 18:42 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Top, deed ik ook in mijn vorige buurt ^O^
Oh mokers enzo en stadspul zijn in de regel geen ruilmateriaal, tot er een update is waar ze weer nodig zijn zoals nu het stadspul.

Maar eigenlijk zijn wij ook vaak erg makkelijk met weggeven, ligt er ook maar net aan hoe actief iemand meedoet in de chat. Moet wel van twee kanten komen ;)

En ik baal, mijn schuur zit overvol. Zowel silo als schuur moet ik uitbreiden, zit alleen met bouten en spijkers tekort, ieder iets van 22 stuks, dan weer 700 ruimte ongeveer
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150683693
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Oh mokers enzo en stadspul zijn in de regel geen ruilmateriaal.
In de lagere levels wel ;)
pi_150685275
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 23:41 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:

[..]

In de lagere levels wel ;)
Ja maar wij met de hogere levels geven dus gewoon de zooi weg aan de paar met de lagere levels die erbij zitten ;)

Het is absoluut niet de bedoeling dat dit met schuur/silo-uitbreidingsmateriaal geruild gaat worden. We hadden er nl eentje bijzitten die dit steeds probeert bij de nieuwe mensen.

Wij hebben het gewoonweg niet nodig en het is ook zo dat als we de lagere levels verder kunnen helpen zij ons ook meer kunnen helpen. Win/win ;)

Alleen nu is het stadspul dus weer even ruilmateriaal geworden :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 16 maart 2015 @ 10:01:48 #215
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_150688824
Voor welke update heb je dan weer stadspul nodig? Het enige nieuwe is toch de derby?
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 10:22:45 #216
382129 crew  Donna
pi_150689298
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef Coelho het volgende:
Voor welke update heb je dan weer stadspul nodig? Het enige nieuwe is toch de derby?
Je kan de de trein en het stadhuis in de stad weer upgraden en de XP/hartjes in de stadsgebouwen ook.
pi_150692609
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:22 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Je kan de de trein en het stadhuis in de stad weer upgraden en de XP/hartjes in de stadsgebouwen ook.
En de tijd vd gebouwen. Daar ben ik als eerste mee begonnen :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 12:27:09 #218
382129 crew  Donna
pi_150692644
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:25 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

En de tijd vd gebouwen. Daar ben ik als eerste mee begonnen :)
Ohh, die had ik nog niet eens gezien. Maar kan de meeste ook niet upgraden, dan moet ik eerst level up gaan in de stad. BIJNA!
pi_150699004
Automatic ik heb mokers enzo voor je voor je laatste stukjes grond im de stad als je interesse hebt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150699029
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:27 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ohh, die had ik nog niet eens gezien. Maar kan de meeste ook niet upgraden, dan moet ik eerst level up gaan in de stad. BIJNA!
Daar heb ik geen last meer van :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 16 maart 2015 @ 15:26:49 #221
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150699514
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Daar heb ik geen last meer van :P
Ik ook niet idd :D.
De derby doet het weer goed *O*
pi_150701982
Mijn buurt voor level 30+ heeft nu in totaal 4 fokkers.
Hij heet Moestuinen, mijn ingame name is Quicklaunch.

Zou deze buurt in de OP erbij mogen?
pi_150702760
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:29 schreef Peterd588 het volgende:
Mijn buurt voor level 30+ heeft nu in totaal 4 fokkers.
Hij heet Moestuinen, mijn ingame name is Quicklaunch.

Zou deze buurt in de OP erbij mogen?
Vraag het even in het FB-topic ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150702801
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ik ook niet idd :D.
De derby doet het weer goed *O*
Wil jij niet bij ons komen, Bubsel? Of heb je zelf een toffe buurt? ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 16 maart 2015 @ 17:54:54 #225
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_150704916
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Automatic ik heb mokers enzo voor je voor je laatste stukjes grond im de stad als je interesse hebt.
Ooo lief! Maar hoeft niet hoor :)
Ik heb een beetje ruimte tekort _O-
Zal vanavond eens kijken wat ik nog nodig heb.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_150705052
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:54 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ooo lief! Maar hoeft niet hoor :)
Ik heb een beetje ruimte tekort _O-
Zal vanavond eens kijken wat ik nog nodig heb.
Juist met vergroten krijg je in de regel weer wat ruimte toch? ;)
Ik lees het wel ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 16 maart 2015 @ 19:12:43 #227
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150707774
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wil jij niet bij ons komen, Bubsel? Of heb je zelf een toffe buurt? ;)
Ik zit er wel over te denken, het zijn lieverds maar met de derby niet zo handig. Veel zijn niet zo hoog in niveau enzo
pi_150710429
Bij ons is het heel erg gezellig en we zijn erg fanatiek bubseltje!
En we gaan goed in de derby.
pi_150711934
Bubsel erbij jaaaa *O*
Mokkel met stuntstok
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:48:53 #230
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150728594
Ik wil wel eens komen kijken bij jullie *O* dus als er plek is ;)
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 10:53:52 #231
382129 crew  Donna
pi_150728718
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil wel eens komen kijken bij jullie *O* dus als er plek is ;)
Sure! De buurt heet mokercity, je bent welkom! *O*
pi_150729863
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil wel eens komen kijken bij jullie *O* dus als er plek is ;)
Welkom *O*
pi_150730712
Tofheid!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150732626
Jaaaaa *O*
Mokkel met stuntstok
pi_150765505
Hallo iedereen! :) Ik ben ook sinds kort begonnen met spelen. Wat een verslavend spelletje zeg!
pi_150766373
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:25 schreef Ashira het volgende:
Hallo iedereen! :) Ik ben ook sinds kort begonnen met spelen. Wat een verslavend spelletje zeg!
Welkom!
Welk lvl ben je? Er is hier nl een FOK!buurt gestart :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150766621
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Welkom!
Welk lvl ben je? Er is hier nl een FOK!buurt gestart :)
Hoe kan je die FOK!buurt vinden?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150766813
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Welkom!
Welk lvl ben je? Er is hier nl een FOK!buurt gestart :)
Dankje! :) Ik ben pas level 19 dus het duurt nog even voordat ik bij een buurt kan.
pi_150767257
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef Tally het volgende:

[..]

Hoe kan je die FOK!buurt vinden?
Als je een hoger lvl hebt kan je je bij ons aansluiten: Mokercity

Lagere lvls moet je ff wat berichtjes teruglezen. Die is net gestart.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150767294
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Als je een hoger lvl hebt kan je je bij ons aansluiten: Mokercity

Lagere lvls moet je ff wat berichtjes teruglezen. Die is net gestart.
Er zijn 2 mokercity's. Welke moet ik hebben dan?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150767622
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Er zijn 2 mokercity's. Welke moet ik lhebben dan?
er zitten daar een nel, decadentje, Akke boem in ;)

Welk lvl ben je?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150767693
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

er zitten daar een nel, decadentje, Akke boem in ;)

Welk lvl ben je?
Te laag zo te zien. Aansluiten is vanaf lvl 70 :P
Ik ben pas bij 43 :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 11:37:35 #243
382129 crew  Donna
pi_150767719
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:36 schreef Tally het volgende:

[..]

Te laag zo te zien. Aansluiten is vanaf lvl 70 :P
Ik ben pas bij 43 :D
Die andere buurt heet moestuinen geloof ik. Die is vanaf level 40.
pi_150767767
Ik wacht anders wel een "paar" levels ;)
Maar bedankt!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150767889
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:36 schreef Tally het volgende:

[..]

Te laag zo te zien. Aansluiten is vanaf lvl 70 :P
Ik ben pas bij 43 :D
als je 10 lvls up bent geef dan ff een gil dan maak ik wel een uitzondering.
Tenminste neem aan dat je wel actieve speler bent toch?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150768161
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:43 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

als je 10 lvls up bent geef dan ff een gil dan maak ik wel een uitzondering.
Tenminste neem aan dat je wel actieve speler bent toch?
Jup. Als ik niet speel, spelen mijn dochtertjes wel :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150771551
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Er zijn 2 mokercity's. Welke moet ik hebben dan?
2 mokercity's, hoekendanou?
Mokkel met stuntstok
pi_150771569
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Jup. Als ik niet speel, spelen mijn dochtertjes wel :D
Wortelquizi O+
Sorry :') :@
Mokkel met stuntstok
pi_150771580
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:26 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

2 mokercity's, hoekendanou?
Kweenie. Was er eentje met 3 spelers en eentje met 28 spelers. Die laatste is diegene die bedoelt werd. Maar ik vond er 2!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150771588
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Wortelquizi O+
Sorry :') :@
Wortel wat? :D

De oudste noemt het trouwens koeienspel en vind het geweldig om dingen te verkopen! :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150771617
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Wortel wat? :D

De oudste noemt het trouwens koeienspel en vind het geweldig om dingen te verkopen! :')
Nee niks laat maar :D :@
Mokkel met stuntstok
pi_150771634
Haha verkoopt ze ook al je planken enzo? :D
Dat zou best ruk zijn, kom je weer langs, al je kostbare zooi weg :D
Mokkel met stuntstok
pi_150771649
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:28 schreef Mord_Sith het volgende:
Haha verkoopt ze ook al je planken enzo? :D
Dat zou best ruk zijn, kom je weer langs, al je kostbare zooi weg :D
Ja. En als ik daar dan (per ongeluk) achter kom roep ik naar de man: Koop jij die zooi ff. Koop ik het terug :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150771813
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Wortel wat? :D

De oudste noemt het trouwens koeienspel en vind het geweldig om dingen te verkopen! :')
Die van mij had laatst mijn iPhone te pakken. Heeft me 10 diamantjes gekost en ik had opeens 163 eieren in mijn schuur :')

Ohja en ze had de chat ook gevonden. Had ze haar eigen naam, mama en papa getypt en verzonden :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150771986
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:29 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja. En als ik daar dan (per ongeluk) achter kom roep ik naar de man: Koop jij die zooi ff. Koop ik het terug :')
:D
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Die van mij had laatst mijn iPhone te pakken. Heeft me 10 diamantjes gekost en ik had opeens 163 eieren in mijn schuur :')

Ohja en ze had de chat ook gevonden. Had ze haar eigen naam, mama en papa getypt en verzonden :')
Die van jou is ook zo'n lekker ding :') :D
Mokkel met stuntstok
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 14:08:42 #256
382129 crew  Donna
pi_150773359
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Die van mij had laatst mijn iPhone te pakken. Heeft me 10 diamantjes gekost en ik had opeens 163 eieren in mijn schuur :')

Ohja en ze had de chat ook gevonden. Had ze haar eigen naam, mama en papa getypt en verzonden :')
Haha dat was zo schattig! O+
pi_150775087
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:08 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha dat was zo schattig! O+
Ze is ook echt dol op ei.
Ze liet het ook heel trots zien: kijk eens mammie, ikkuh veeeel ei hebbuhh. Jammie jammie :9

Ik: :')

En het erge is, ze heeft geloof ik wel 20 spelletjes op mijn iPhone en ik maar eentje :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150805034
Haha leuk he kleine kinderen? _O-

Mijn eerste boot is eindelijk gearriveerd! *O*
pi_150808912
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:36 schreef Ashira het volgende:
Haha leuk he kleine kinderen? _O-

Mijn eerste boot is eindelijk gearriveerd! *O*
Die van mij is al 14 maar heeft het syndroom van down.
Desalniettemin weet madame beter hoe mijn iPhone en tablet werken dan moi :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_150892636
Wat voor soort taken doen jullie in de derby? Wat je op dat moment makkelijk kunt doen of alleen met hoge punten? En zitten we elke keer bij dezelfde in de derby?
Willem-Jan van Puffelen
pi_150893750
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:53 schreef Rauzer het volgende:
Wat voor soort taken doen jullie in de derby? Wat je op dat moment makkelijk kunt doen of alleen met hoge punten? En zitten we elke keer bij dezelfde in de derby?
Bij de eerste derby deed ik makkelijke dingen, bij de tweede ging ik voor veel punten!
Ik weet niet of we steeds met dezelfde in de derby zitten.
  Moderator woensdag 25 maart 2015 @ 09:15:13 #262
382129 crew  Donna
pi_151010352
Nee volgens mij zitten we niet steeds met dezelfde buurten in een derby.
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 10:11:49 #263
382129 crew  Donna
pi_151216051
Nou, wat vinden we van de derby tot nu toe?
pi_151216963
Hij is kapot hier. Veel mensen hebben dat. Wij hebben de prijs van vorige week nog niet kunnen aanklikken en kunnen dus de nieuwe derby ook nog niet doen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:22:40 #265
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_151217950
Als het werkt is het best leuk. Geeft weer uitdaging voor mij.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:42:47 #266
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_151218661
Ik vind de derby leuk! Maakt Hay Day voor mij weer leuk :)
Maar het mag wel sneller gaan of moeilijkere / meer opdrachten.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_151485429
Vandaag is mij iets opgevallen, misschien weten jullie het allemaal allang :@

Als je bv brood wilt bakken, en je sleept het brood de oven in, dan zie je rechts bovenaan in het kleine brood icoontje hoeveel brood je al in je schuur hebt liggen.

Ik ging altijd of in de kraam of in de schuur naar mijn voorraad kijken dus ik vind het wel handig
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 16:03:00 #268
382129 crew  Donna
pi_151485830
Whaha, wat handig! Dat was mij dus echt nooit opgevallen!
pi_151486074
Mij ook niet. Ik ben natuurlijk pas bij lvl 119 :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_151486202
O gelukkig ik ben niet de enige!!
  woensdag 8 april 2015 @ 16:32:05 #271
46794 Berkery
Fat bastard
pi_151486806
Dat is niet altijd zo geweest, maar is wel van een paar updates geleden.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_151486868
Ik wist dat wel, maar wat ik dus niet wist en hier wel eerder gepost was, was dat van op het perron klikken als je bij anderen wil zien wie er op te halen is met de trein
Ik zat altijd als een idioot al die poppetjes aan te tikken :')
Mokkel met stuntstok
pi_151487843
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik wist dat wel, maar wat ik dus niet wist en hier wel eerder gepost was, was dat van op het perron klikken als je bij anderen wil zien wie er op te halen is met de trein
Ik zat altijd als een idioot al die poppetjes aan te tikken :')
Heb ik ook een tijd gedaan :')
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 17:11:11 #274
382129 crew  Donna
pi_151487916
Ik ook. Daar kwam ik ook pas laat achter. En ook dat je de poppetjes in de stad via het 'gemeentehuis' kan sturen naar de winkeltjes. :X
pi_151487939
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:11 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ook. Daar kwam ik ook pas laat achter. En ook dat je de poppetjes in de stad via het 'gemeentehuis' kan sturen naar de winkeltjes. :X
Zo handig _O_
Mokkel met stuntstok
pi_151488208
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:11 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ook. Daar kwam ik ook pas laat achter. En ook dat je de poppetjes in de stad via het 'gemeentehuis' kan sturen naar de winkeltjes. :X
O ja dat ook! Zat ik inwendig te vloeken op al die rondlopende poppetjes.

Eigenlijk is het een wonder dat ik niet allang afgehaakt ben!
pi_151488316
Dat van het perron had ik gelijk al door.
Dat vh stadhuis redelijk vlot.
Dat dan weer wel :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_151488375
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat van het perron had ik gelijk al door.
Dat vh stadhuis redelijk vlot.
Dat dan weer wel :P
Dat had je dan wel even in de chat kunnen delen ~O>
pi_151488816
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:28 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Dat had je dan wel even in de chat kunnen delen ~O>
Heb ik destijds ook gedaan maar toen waren jullie er nog niet bij ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_151488830
:D
Mokkel met stuntstok
  Jubileum moderator woensdag 8 april 2015 @ 21:34:51 #281
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_151497158
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef _Joy_ het volgende:
Vandaag is mij iets opgevallen, misschien weten jullie het allemaal allang :@

Als je bv brood wilt bakken, en je sleept het brood de oven in, dan zie je rechts bovenaan in het kleine brood icoontje hoeveel brood je al in je schuur hebt liggen.

Ik ging altijd of in de kraam of in de schuur naar mijn voorraad kijken dus ik vind het wel handig
:o krijg nou wat _O_
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 21:38:12 #282
382129 crew  Donna
pi_151497305
Haha. *O*
pi_151497391
Lol hoe missen jullie dat :P ik kan me het herinneren dat ik dat sinds het begin ken volgens mij O-)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_151645785
En vandaag weer de derby goud gehaald, tot nu toe alle derby's gewonnen :D ik en mijn vriendin hebben samen 1 buurt, dus de rest is ook allemaal 2 mensen. Maar zou denken dat die meer hun best doen, winnen blijft makkelijk.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_151645808
Wisten jullie trouwens ook dat het de moeite loont om iedere dag de kraam van Greg te bezoeken?
Mokkel met stuntstok
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 14:54:08 #286
382129 crew  Donna
pi_151645854
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 14:52 schreef Mord_Sith het volgende:
Wisten jullie trouwens ook dat het de moeite loont om iedere dag de kraam van Greg te bezoeken?
Dat wist ik dan weer wel. En Greg heeft sinds een tijdje ook steeds meer 'nuttige' dingen erin. :D
pi_151645865
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 14:54 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Dat wist ik dan weer wel. En Greg heeft sinds een tijdje ook steeds meer 'nuttige' dingen erin. :D
Yup, erg relaxed :Y
Mokkel met stuntstok
pi_151854146
Wij hadden deze derby iemand die elke keer als wij iets deden, ons net weer inhaalde.
Dus, ik heb hem 7 minuten voor het eind nog maar even verslagen met 4 puntjes verschil :D toch goud :D

Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator maandag 20 april 2015 @ 11:44:09 #289
382129 crew  Donna
pi_151854176
Haha, good job!
pi_151854203
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 11:43 schreef delano.888 het volgende:
Wij hadden deze derby iemand die elke keer als wij iets deden, ons net weer inhaalde.
Dus, ik heb hem 7 minuten voor het eind nog maar even verslagen met 4 puntjes verschil :D toch goud :D

[ afbeelding ]
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 20 april 2015 @ 11:51:13 #291
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_151854372
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 11:43 schreef delano.888 het volgende:
Wij hadden deze derby iemand die elke keer als wij iets deden, ons net weer inhaalde.
Dus, ik heb hem 7 minuten voor het eind nog maar even verslagen met 4 puntjes verschil :D toch goud :D

[ afbeelding ]
_O-

Wij konden echt niet winnen deze keer :N
pi_151854715
quote:
17s.gif Op maandag 20 april 2015 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

_O-

Wij konden echt niet winnen deze keer :N
Ik heb gekeken, maar qua mensen die actief meedoen aan de derby kwamen we zeker niet boven de 14 uit dit keer.
We hebben wel bijna 30 leden, misschien wordt het eens tijd voor een opschoonronde..
Mokkel met stuntstok
pi_151854782
Zal zo ff actief worden. Had ff wat andere dingen te doen zoals verhuizen :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_151854802
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Zal zo ff actief worden. Had ff wat andere dingen te doen zoals verhuizen :P
ja maar jij bent er maar 1 :P
Zijn er nog een boel over die er (praktisch) nooit zijn :o
Mokkel met stuntstok
  Moderator maandag 20 april 2015 @ 12:10:49 #295
382129 crew  Donna
pi_151854871
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Zal zo ff actief worden. Had ff wat andere dingen te doen zoals verhuizen :P
Haha, we hebben je gemist :D
  Moderator maandag 20 april 2015 @ 12:13:33 #296
382129 crew  Donna
pi_151854947
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:08 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

ja maar jij bent er maar 1 :P
Zijn er nog een boel over die er (praktisch) nooit zijn :o
Echt zonde he. Vind het zo jammer soms. Maar ik erger me wel aan meer dingen zo nu en dan in de buurt. Daarom ben ik in de chat ook niet altijd even actief, maar wel in de derby enzo ^^.
pi_151854979
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:13 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Echt zonde he. Vind het zo jammer soms. Maar ik erger me wel aan meer dingen zo nu en dan in de buurt. Daarom ben ik in de chat ook niet altijd even actief, maar wel in de derby enzo ^^.
Het graaigedrag van sommigen staat me tegen, evenals de wortelquizi maar die liggen eruit volgens mij.
En een bedankje kan er bij sommigen ook niet vanaf als je ze spullen geeft waar ze om vragen.
Mokkel met stuntstok
pi_151855018
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:14 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Het graaigedrag van sommigen staat me tegen, evenals de wortelquizi maar die liggen eruit volgens mij.
En een bedankje kan er bij sommigen ook niet vanaf als je ze spullen geeft waar ze om vragen.
En mensen die jatten. Leg je iets voor iemand in je kraam, pikt een ander het snel.
En je kunt ze niet eens kicken. :(
  Moderator maandag 20 april 2015 @ 12:17:17 #299
382129 crew  Donna
pi_151855049
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:14 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Het graaigedrag van sommigen staat me tegen, evenals de wortelquizi maar die liggen eruit volgens mij.
En een bedankte kan er bij sommigen ook iet vanaf als je ze spullen geeft waar ze om vragen.
Ik heb nu al een paar keer met iemand gehad, dat ik diegene bijvoorbeeld 10 bouten gaf en dan vervolgens 10 tape terug zou krijgen en diegene dan maar 6 in de kraam doet. Vorige week op een avond nog op aangesproken, maar geen reactie.

En diegene lult ook altijd overal tussendoor. Zou ik jou vragen wat je nodig hebt en jij zegt, nog 6 bouten. Dan zegt zei; ik heb wel 6 bouten hoor!

Pick me, pick me! Hallo, laat een mens even ruilen! Ik laat een stel altijd even ruilen en als ik daarna nog kan helpen dan zeg ik dat, maar ik hou er niet van om het er zo tussen te plempen.

Anyway, diegene komt niet van Fok, dus kan het wel zeggen. haha.
pi_151855134
Over wie heb jij het, Thea? Nu ben ik nieuwsgierig ;)

Kan verdikkeme mijn tablet niet vinden tussen de pleuriszooi :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_151855177
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 12:15 schreef mootie het volgende:

[..]

En mensen die jatten. Leg je iets voor iemand in je kraam, pikt een ander het snel.
En je kunt ze niet eens kicken. :(
Dat hoeven ze bij ons niet te proberen. Dat is voor mij een reden om ze eruit te wieberen!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')