Dat is jammer. Zit nu ook wel in een leuke.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja je kan maar in 1 buurt zitten. Dus dan moet je uit je buurt gaan en zelf 1 aanmaken.
Bij buurten vind ik ook niets met die code. Hmmm.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is de code van een mogelijke fok buurt
Ik ben #LUP8VVP0G
Heb je toegevoegd als vriend.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is de code van een mogelijke fok buurt
Ik ben #LUP8VVP0G
Jaa snap ik. Heb heel.lang in een Fok buurt gezeten en daarna in een buurt van m'n dorp gegaan.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:06 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Dat is jammer. Zit nu ook wel in een leuke.
Weet ook niet of je op die code kan zoeken.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij buurten vind ik ook niets met die code. Hmmm.
Heb 'm nu gevonden idd. Denk niet dat die van 'ons' is nee. Ik ben niet super actief op m'n andere boerderij en met z'n 2tjss is misschien wat saai. Als er meer zijn dan kan het natuurlijk wel!quote:Op zondag 6 juli 2025 14:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Weet ook niet of je op die code kan zoeken.
Zoeken op fok levert wel wat op en anders een nieuwe maken?
Snap ik.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Heb 'm nu gevonden idd. Denk niet dat die van 'ons' is nee. Ik ben niet super actief op m'n andere boerderij en met z'n 2tjss is misschien wat saai. Als er meer zijn dan kan het natuurlijk wel!
Zooooo. Dan ben jij echt wel een die-hard haha!quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:51 schreef Earring het volgende:
Bedankt vd tip Donna
Ik zit in level 225
Ja ik speel het al jaaaaaren. Maar de laatste maanden echt wel dagelijksquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Zooooo. Dan ben jij echt wel een die-hard haha!
Ik zit in level 176 geloof ik, maar ik speel soms maanden niet en dan weer weken actief. Al moet ik zeggen dat ik nu toch wel weer al een geruime tijd echt actief speel.
De stad is ook leuk! Ik vind al die dingen ook leuk die ze nu steeds organiseren. Die kermis met die mandjes vullen het meeste denk ik!quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:18 schreef Earring het volgende:
De stad vind ik het leukst
En boten doe ik bijna nooit, vind ik niks aan
Vissen hou ik ook wel bij
Derby ook leuk. Ja ze verzinnen steeds leuke dingenquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:25 schreef Donna het volgende:
[..]
De stad is ook leuk! Ik vind al die dingen ook leuk die ze nu steeds organiseren. Die kermis met die mandjes vullen het meeste denk ik!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |