Dat is jammer. Zit nu ook wel in een leuke.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja je kan maar in 1 buurt zitten. Dus dan moet je uit je buurt gaan en zelf 1 aanmaken.
Bij buurten vind ik ook niets met die code. Hmmm.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is de code van een mogelijke fok buurt
Ik ben #LUP8VVP0G
Heb je toegevoegd als vriend.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is de code van een mogelijke fok buurt
Ik ben #LUP8VVP0G
Jaa snap ik. Heb heel.lang in een Fok buurt gezeten en daarna in een buurt van m'n dorp gegaan.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:06 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Dat is jammer. Zit nu ook wel in een leuke.
Weet ook niet of je op die code kan zoeken.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij buurten vind ik ook niets met die code. Hmmm.
Heb 'm nu gevonden idd. Denk niet dat die van 'ons' is nee. Ik ben niet super actief op m'n andere boerderij en met z'n 2tjss is misschien wat saai. Als er meer zijn dan kan het natuurlijk wel!quote:Op zondag 6 juli 2025 14:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Weet ook niet of je op die code kan zoeken.
Zoeken op fok levert wel wat op en anders een nieuwe maken?
Snap ik.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Heb 'm nu gevonden idd. Denk niet dat die van 'ons' is nee. Ik ben niet super actief op m'n andere boerderij en met z'n 2tjss is misschien wat saai. Als er meer zijn dan kan het natuurlijk wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |