Nee niks laat maarquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Wortel wat?
De oudste noemt het trouwens koeienspel en vind het geweldig om dingen te verkopen!
Ja. En als ik daar dan (per ongeluk) achter kom roep ik naar de man: Koop jij die zooi ff. Koop ik het terugquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:28 schreef Mord_Sith het volgende:
Haha verkoopt ze ook al je planken enzo?
Dat zou best ruk zijn, kom je weer langs, al je kostbare zooi weg
Die van mij had laatst mijn iPhone te pakken. Heeft me 10 diamantjes gekost en ik had opeens 163 eieren in mijn schuurquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Wortel wat?
De oudste noemt het trouwens koeienspel en vind het geweldig om dingen te verkopen!
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. En als ik daar dan (per ongeluk) achter kom roep ik naar de man: Koop jij die zooi ff. Koop ik het terug
Die van jou is ook zo'n lekker dingquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die van mij had laatst mijn iPhone te pakken. Heeft me 10 diamantjes gekost en ik had opeens 163 eieren in mijn schuur
Ohja en ze had de chat ook gevonden. Had ze haar eigen naam, mama en papa getypt en verzonden
Haha dat was zo schattig!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die van mij had laatst mijn iPhone te pakken. Heeft me 10 diamantjes gekost en ik had opeens 163 eieren in mijn schuur
Ohja en ze had de chat ook gevonden. Had ze haar eigen naam, mama en papa getypt en verzonden
Ze is ook echt dol op ei.quote:
Die van mij is al 14 maar heeft het syndroom van down.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:36 schreef Ashira het volgende:
Haha leuk he kleine kinderen?![]()
Mijn eerste boot is eindelijk gearriveerd!
Bij de eerste derby deed ik makkelijke dingen, bij de tweede ging ik voor veel punten!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:53 schreef Rauzer het volgende:
Wat voor soort taken doen jullie in de derby? Wat je op dat moment makkelijk kunt doen of alleen met hoge punten? En zitten we elke keer bij dezelfde in de derby?
Heb ik ook een tijd gedaanquote:Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik wist dat wel, maar wat ik dus niet wist en hier wel eerder gepost was, was dat van op het perron klikken als je bij anderen wil zien wie er op te halen is met de trein
Ik zat altijd als een idioot al die poppetjes aan te tikken
Zo handigquote:Op woensdag 8 april 2015 17:11 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ook. Daar kwam ik ook pas laat achter. En ook dat je de poppetjes in de stad via het 'gemeentehuis' kan sturen naar de winkeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |