abonnement Unibet Coolblue
pi_149295156
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik vond Tyrant geweldig. Een van de beste nieuwe series van vorig jaar.
Dit.
pi_149295206
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:13 schreef JDx het volgende:
12 Monkeys is voor mij exit na 3 afleveringen, gaat nergens naartoe. Ook heeft tijdreizen altijd zoveel plotholes, daar ga ik me echt aan ergeren. Enige film die dat echt goed heeft gedaan is Predestination en nog was ik niet tevreden, waarom dit, waarom dat. Oh ja, The Lakehouse is ook redelijk goed qua tijdreizen.

Veel series die eerst goed leken zijn echt bagger, zoals Extant en How to get away with murder, bleh.
HTGAWM vind ik best wel goed. Wat vind je er zo slecht aan dan?
pi_149296881
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:31 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

HTGAWM vind ik best wel goed. Wat vind je er zo slecht aan dan?
Het was gewoon dodelijk saai en dat groepje studenten was ook maar bij elkaar geraapt, het begon leuk de eerste aflevering, maar daarna kakte het snel in, had geen zin meer om meer afleveringen te kijken.
pi_149296914
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:24 schreef JDx het volgende:

[..]

Het was gewoon dodelijk saai en dat groepje studenten was ook maar bij elkaar geraapt, het begon leuk de eerste aflevering, maar daarna kakte het snel in, had geen zin meer om meer afleveringen te kijken.
Moet zeggen dat het niveau wel beter is geworden. Best spannend nu :)
pi_149314724
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:24 schreef JDx het volgende:

[..]

Het was gewoon dodelijk saai en dat groepje studenten was ook maar bij elkaar geraapt, het begon leuk de eerste aflevering, maar daarna kakte het snel in, had geen zin meer om meer afleveringen te kijken.
ik heb precies hetzelfde. pilot was heel goed. 2de aflevering vond ik echt saai, ben er daarna mee gestopt. nu het op net 5 komt moet ik het misschien toch nog een kans geven.
pi_149314844
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
12 monkeys vind ik heerlijk. Dat sfeertje _O_

Ieder zijn ding :P
Ik vind het wel met afstand de beste sci fi serie van de laatste tijd, maar het is ook wel erg karig op dat gebied.

Tot nu toe gewoon een prima serie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149318324
Pilot van "The Man In The High Castle" gezien. Verhaal zeer boeiend, maar pilot was vrij average. Wel benieuwd naar een volledig seizoen.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:54:16 #108
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_149319066
Ben dan wel benieuwd naar deze scifi serie :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_149319480
vraagje als ik een korean serie ofzo download hoe kan ik weten of er subs ingebakken zijn?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:23:55 #110
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_149319627
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:17 schreef redboyke het volgende:
vraagje als ik een korean serie ofzo download hoe kan ik weten of er subs ingebakken zijn?
Check de comments of omschrijving, staat er vaak wel bij, of in de file name, en download anders 1 ep ervan. Zo niet, kijk van te voren of je er subs van kan vinden want soms is dat niet zo met buitenlandse dingen. Koreaanse films zijn opzich goed vertegenwoordigd maar series minder denk ik.

Is het toevallig deze serie? Ben dan benieuwd naar je mening nadat je er een paar eps van gezien hebt :) http://en.wikipedia.org/wiki/Iris_(TV_series)
When all else fails, you always have delusion.
pi_149319896
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:23 schreef Mirel het volgende:

[..]

Check de comments of omschrijving, staat er vaak wel bij, of in de file name, en download anders 1 ep ervan. Zo niet, kijk van te voren of je er subs van kan vinden want soms is dat niet zo met buitenlandse dingen. Koreaanse films zijn opzich goed vertegenwoordigd maar series minder denk ik.

Is het toevallig deze serie? Ben dan benieuwd naar je mening nadat je er een paar eps van gezien hebt :) http://en.wikipedia.org/wiki/Iris_(TV_series)
deze: maar ik weet niet welke releasegroepen dus met subs doen ofniet anders kan ik dat toevoegen als required word.

die iris zou ik ook mss wel willen kijken. heb nog nooit koreaanse series gezien. ik dacht een beetje afwisseling kan geen kwaad :)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:58:41 #112
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_149320535
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:34 schreef redboyke het volgende:

[..]

deze: maar ik weet niet welke releasegroepen dus met subs doen ofniet anders kan ik dat toevoegen als required word.

die iris zou ik ook mss wel willen kijken. heb nog nooit koreaanse series gezien. ik dacht een beetje afwisseling kan geen kwaad :)
Geef eens link naar de torrent, ben wel benieuwd.

En Iris klinkt tof omdat die ene acteur in toffe films speelt. A Bittersweet Life, Good, Bad & Weird, I Saw The Devil _O_
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:07:25 #113
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_149320766
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 23:19 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ik heb precies hetzelfde. pilot was heel goed. 2de aflevering vond ik echt saai, ben er daarna mee gestopt. nu het op net 5 komt moet ik het misschien toch nog een kans geven.
Zeker doen. Begint misschien wat langzaam, maar is een van onze favoriete series op het moment.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 11:40:43 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_149321639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:54 schreef Mirel het volgende:
Ben dan wel benieuwd naar deze scifi serie :)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, tenminste 'echte' SciFi met spaceships e.d.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_149323905
Ik kijk graag naar series die in het (fictieve) verleden spelen, Outlander en Black Sails bijv. en natuurlijk Game of Thrones en Boardwalk Empire, zijn er nog meer van dit soort series die jullie kunnen aanraden?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:19:25 #116
159761 Arn0
Abbey Road
pi_149324169
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:09 schreef Gwywen het volgende:
Ik kijk graag naar series die in het (fictieve) verleden spelen, Outlander en Black Sails bijv. en natuurlijk Game of Thrones en Boardwalk Empire, zijn er nog meer van dit soort series die jullie kunnen aanraden?
Mad Men en The Americans spelen zich ook af in het verleden af, inderdaad altijd wel leuk om een setting in het verleden te zien.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_149324381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:09 schreef Gwywen het volgende:
Ik kijk graag naar series die in het (fictieve) verleden spelen, Outlander en Black Sails bijv. en natuurlijk Game of Thrones en Boardwalk Empire, zijn er nog meer van dit soort series die jullie kunnen aanraden?
The Tudors, beetje game of thrones achtig maar dan zonder fantasie. Dat is dus wel gebaseerd op waargebeurde dingen
pi_149324382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:09 schreef Gwywen het volgende:
Ik kijk graag naar series die in het (fictieve) verleden spelen, Outlander en Black Sails bijv. en natuurlijk Game of Thrones en Boardwalk Empire, zijn er nog meer van dit soort series die jullie kunnen aanraden?
merlin, the borgias, carnivale, agent carter, murdock mysteries, peaky blinders, reign, Rome, sons of liberty, spartacus, the tudors, turn, vikings?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 13:32:25 ]
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:36:14 #119
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_149324597
en The Knick
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:42:07 #120
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_149324753
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:09 schreef Gwywen het volgende:
Ik kijk graag naar series die in het (fictieve) verleden spelen, Outlander en Black Sails bijv. en natuurlijk Game of Thrones en Boardwalk Empire, zijn er nog meer van dit soort series die jullie kunnen aanraden?
40s Manhattan Projectatoomprogramma

30s na de Dustbowl

Begin 20e eeuw, ziekenhuis

60s, over Pan Am vliegtuigmaatschappij
When all else fails, you always have delusion.
pi_149324792
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:19 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Mad Men en The Americans spelen zich ook af in het verleden af, inderdaad altijd wel leuk om een setting in het verleden te zien.
O, kijk, dat zijn titels waarbij niet meteen een belletje gaat rinkelen dat het in het verleden speelt, bedankt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:28 schreef planethugo het volgende:

[..]

The Tudors, beetje game of thrones achtig maar dan zonder fantasie. Dat is dus wel gebaseerd op waargebeurde dingen
Tudors heb ik al gezien, was inderdaad erg mooi. Beetje dom, ik had de serie destijds helemaal opgenomen, maar alles weer gewist, zo van: zo'n serie kijk je maar n keer. Nu spijt. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:28 schreef redboyke het volgende:

[..]

merlin, the borgias, carnivale, agent carter, murdock mysteries, peaky blinders, reign, Rome, sons of liberty, spartacus, the tudors, turn, vikings?
Merlin, Tudors, Rome en Borgias heb ik al gezien, die andere titels ga ik eens kijken of het wat voor me is, bedankt!
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:36 schreef Mirel het volgende:
en The Knick
Ja, die heb ik laatst van HBO opgenomen en moet ik nog helemaal kijken.

Da Vinci's Demons vind ik trouwens ook een aanrader qua historische serie, ik heb S1 gekeken en S2 is in bestelling.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:42 schreef Mirel het volgende:

[..]

40s Manhattan Projectatoomprogramma

30s na de Dustbowl

Begin 20e eeuw, ziekenhuis
Manhattan ken ik nog niet, Carnivale heb ik al vaker gehoord, die gaat sowieso op m'n lijstje.
Iedereen bedankt voor het meedenken! :)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:46:36 #122
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_149324891
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:43 schreef Gwywen het volgende:

[..]

O, kijk, dat zijn titels waarbij niet meteen een belletje gaat rinkelen dat het in het verleden speelt, bedankt.

[..]

Tudors heb ik al gezien, was inderdaad erg mooi. Beetje dom, ik had de serie destijds helemaal opgenomen, maar alles weer gewist, zo van: zo'n serie kijk je maar n keer. Nu spijt. :')

[..]

Merlin, Tudors, Rome en Borgias heb ik al gezien, die andere titels ga ik eens kijken of het wat voor me is, bedankt!

[..]

Ja, die heb ik laatst van HBO opgenomen en moet ik nog helemaal kijken.

Da Vinci's Demons vind ik trouwens ook een aanrader qua historische serie, ik heb S1 gekeken en S2 is in bestelling.

[..]

Manhattan ken ik nog niet, Carnivale heb ik al vaker gehoord, die gaat sowieso op m'n lijstje.
Iedereen bedankt voor het meedenken! :)
Ik heb m'n post nog ge-edit met Pan Am. En er is ook nog The Pacific and Band of Brothers.

Ik ben zelf net begonnen met Carnivale. Het is heel David Lynch achtig, en gewoon erg intelligent en goed.
When all else fails, you always have delusion.
pi_149324939
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ik heb m'n post nog ge-edit met Pan Am. En er is ook nog The Pacific and Band of Brothers
Ik zag het ja, weet alleen niet of dat echt mijn soort serie is.
The Pacific en BoB heb ik al meerdere keren gezien, blijft goed.
En Deadwood natuurlijk, geniaal.

Ik ben blij dat series tegenwoordig serieus genomen worden, vroeger waren series toch een beetje het ondergeschoven kindje; bioscoopfilms, dat was waar het om draaide, geen zichzelf respecterende acteur die in een TV-serie ging spelen, dat is nu gelukkig wel anders! :)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:51:42 #124
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_149325054
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:48 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik zag het ja, weet alleen niet of dat echt mijn soort serie is.
The Pacific en BoB heb ik al meerdere keren gezien, blijft goed.
En Deadwood natuurlijk, geniaal.

Ik ben blij dat series tegenwoordig serieus genomen worden, vroeger waren series toch een beetje het ondergeschoven kindje; bioscoopfilms, dat was waar het om draaide, geen zichzelf respecterende acteur die in een TV-serie ging spelen, dat is nu gelukkig wel anders! :)
Offtopic maar als je westerns tof vind moet je eens deze Koreaanse film kijken, rollercoaster van een film _O_
When all else fails, you always have delusion.
pi_149325177
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:51 schreef Mirel het volgende:

[..]

Offtopic maar als je westerns tof vind moet je eens deze Koreaanse film kijken, rollercoaster van een film _O_
altijd wel lachen hoe over the top asian movies zijn :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')