abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 december 2014 @ 02:35:52 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147237849
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 02:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tja, daarom ben ik ook niet zo blij met die terugkeer van Nick. Veltman had van best de grote vijand mogen zijn.
Hoe Nick dit allemaal rond gekregen heeft is nog een raadsel maar hij wordt vroeg of laat weer opgepakt of iets en verdwijnt hij wederom zonder winst uit beeld om ooit misschien wéér op dezelfde manier te mogen verschijnen.
Jammer, want Christophe is een goed acteur.
Laat hem dan op een waardige manier terugkeren of gewoon wegblijven. :N
Hier ben ik het wel mee eens, Ik ben blij dat hij terug is omdat Nick gewoon een prima personage is en Christophe een prima acteur, Maar sinds zijn eerste exit gebruiken de schrijvers hem alleen maar als gekke paria, die af en toe vervelend moet komen doen en dan verliest. Ik vraag me af of de schrijvers Nick nog kennen van voor de introductie van Maxime.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147237863
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens, Ik ben blij dat hij terug is omdat Nick gewoon een prima personage is en Christophe een prima acteur, Maar sinds zijn eerste exit gebruiken de schrijvers hem alleen maar als gekke paria, die af en toe vervelend moet komen doen en dan verliest. Ik vraag me af of de schrijvers Nick nog kennen van voor de introductie van Maxime.
Hij is een soort Bowser in de Super MarioWorld van Ludo en nu heeft hij Prinses Peach ontvoert. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 03-12-2014 13:17:31 ]
pi_147239111
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:05 schreef James1988 het volgende:
Sjors is net een kalkoen: het kwebbelt maar raak en kan goed volgestopt worden.
:D :') _O- _O- :'(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_147244832
Sjors kent amper die Daryl en Sacha, maar vraagt gewoon zonder iets van ze te weten of ze interesse hebben in het huis van Jack.

Noud die dan bezig gaat vervolgens met de kraan in het huis van Lorena, was die kraan toen Lorena er nog woonde ook al stuk?

Ben ik de enige die een echte hekel heeft, nee niet aan Rikkie of Wiet maar Tim?
Zeurderige jongen die alleen maar positieve dingen wil horen anders rotten ze maar op..

Ik ben heel blij dat Nick terug is..... Christophe Haddad mag er ook best wel zijn :@
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_147245606
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:44 schreef Miss_paraplu het volgende:
Sjors kent amper die Daryl en Sacha, maar vraagt gewoon zonder iets van ze te weten of ze interesse hebben in het huis van Jack.

Noud die dan bezig gaat vervolgens met de kraan in het huis van Lorena, was die kraan toen Lorena er nog woonde ook al stuk?

Ben ik de enige die een echte hekel heeft, nee niet aan Rikkie of Wiet maar Tim?
Zeurderige jongen die alleen maar positieve dingen wil horen anders rotten ze maar op..

Ik ben heel blij dat Nick terug is..... Christophe Haddad mag er ook best wel zijn :@
Dat Sjors dat huis verhuurd voor Jack, dat kan nog. Als huisbaas zijn huurders meestal niet je beste vrienden. En die kraan kan stuk gegaan zijn tijdens het feestje van Wiet. Er zijn wel onlogischere dingen in GTST als deze. Ik vind die Sascha trouwens slechter gespeeld als Anna. Tim is, net als Sjors, een zeur die graag bij een ander zeurt over een splinter, maar de balk in het eigen oog niet ziet. Ik mis trouwens Menno echt. Dat karakter hebben ze echt veel te snel weggewerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door AnnaNiem op 03-12-2014 17:55:30 ]
  woensdag 3 december 2014 @ 16:37:51 #131
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_147251531
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 december 2014 @ 17:01:31 #132
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147252255
Zou het echt maar Nick heeft Veltman vermoord en wil Ludo de schuld geven zijn ?
Ik hoop dat het nog dieper gaat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 3 december 2014 @ 20:05:43 #133
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_147258523
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou het echt maar Nick heeft Veltman vermoord en wil Ludo de schuld geven zijn ?
Ik hoop dat het nog dieper gaat.
Ik ook, dat zou toch een beetje een jammere afloop zijn van zo'n verhaal als het gewoon Nick blijkt te zijn geweest.
pi_147258886
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:05 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Ik ook, dat zou toch een beetje een jammere afloop zijn van zo'n verhaal als het gewoon Nick blijkt te zijn geweest.
Hoop dat Thijs Kramer Veltman heeft vermoord en dat Nick dit heeft ontdekt, en daarmee Ludo in hak probeert te zetten _O_
pi_147259168
nou hoppa Sjors, laat je lekker volblaffen door Nick
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_147259208
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 3 december 2014 @ 20:25:46 #137
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_147259245
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 3 december 2014 @ 20:27:13 #138
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_147259279
De spoilers op de site zelf tonen trouwens aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_147259311
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:25 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_147259330
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:27 schreef Frey het volgende:
De spoilers op de site zelf tonen trouwens aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_147259862
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_147260137
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 02:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tja, daarom ben ik ook niet zo blij met die terugkeer van Nick. Veltman had van best de grote vijand mogen zijn.
Hoe Nick dit allemaal rond gekregen heeft is nog een raadsel maar hij wordt vroeg of laat weer opgepakt of iets en verdwijnt hij wederom zonder winst uit beeld om ooit misschien wéér op dezelfde manier te mogen verschijnen.
Jammer, want Christophe is een goed acteur.
Laat hem dan op een waardige manier terugkeren of gewoon wegblijven. :N
Dit wil ik inderdaad écht niet en dat is mijn grootste zorg van de verhaallijn. Ik hoop dat Nick toch in elk geval deels een happy end krijgt. En daarmee bedoel ik geen jaren in de bak, dood, of weer een vlucht of verbanning.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  woensdag 3 december 2014 @ 21:26:50 #143
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_147261693
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat wordt wel erg apart.... :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 3 december 2014 @ 21:30:46 #144
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_147261865
De golfclub zou gestolen kunnen zijn van Ludo en vervolgens zijn gebruikt om Veltman te vermoorden, dat zou tenminste de vingerafdrukken een beetje kunnen verklaren.

Veltman is al weken terug omgebracht, zelfs als die golfclub er pas gisteren is begraven lijkt het me dat die vingerafdrukken niet meer bruikbaar zijn. Het ding lag zo in de grond begraven zonder iets beschermends eromheen?
  woensdag 3 december 2014 @ 21:35:12 #145
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_147262036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:30 schreef James1988 het volgende:
De golfclub zou gestolen kunnen zijn van Ludo en vervolgens zijn gebruikt om Veltman te vermoorden, dat zou tenminste de vingerafdrukken een beetje kunnen verklaren.

Veltman is al weken terug omgebracht, zelfs als die golfclub er pas gisteren is begraven lijkt het me dat die vingerafdrukken niet meer bruikbaar zijn. Het ding lag zo in de grond begraven zonder iets beschermends eromheen?
Dan moet de politie niet alleen naar vingerafdrukken van de dader zoeken, maar ook naar sporen van het moordwapen. Het blijkt in de verhaallijn dat daar geen sprake van is.... Anders kan je niet spreken van een moordwapen.

Het zou kunnen dat Nick (of één van zijn maatjes) de plek van Veltmans lichaam heeft ontdekt (de beveiligers achtervolgen, ze waren immers gefotografeerd door een anoniem iemand), en daarna nog even met dat ding en handschoenen aan op Veltman's hoofd staan inbeuken.

Klinkt best ongeloofwaardig, maar het zou kunnen. Forensisch onderzoek kan vast wel de oudheid van de vingerafdrukken achterhalen. Gezien Ludo met hoofdpijn zat na zijn botsing, zou hij niet gaan golfen, dus dan moeten die vingerafdrukken geplaatst zijn voordat Veltman dood was.
pi_147265377
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:26 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Tja, dat wordt wel erg apart.... :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat Veltman niet ook gewoon doodgeslagen is in Ludo's huis?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147265571
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Dit wil ik inderdaad écht niet en dat is mijn grootste zorg van de verhaallijn. Ik hoop dat Nick toch in elk geval deels een happy end krijgt. En daarmee bedoel ik geen jaren in de bak, dood, of weer een vlucht of verbanning.
Niet?
Ik ben er daarna ook wel klaar mee.
3 comebacks is meer dan genoeg.

Dat hij nu voor eens en voor altijd een sterker wraakplan had is de triomf van Nick.
Dat het wederom niet tot een goed eind wordt gebracht is niet meer dan logisch en zeker in het straatje van z'n personage. Hierna mag Nick gewoon de bak in verdwijnen maar ook zeker het loodje leggen. Wéér met vrede weg of wéér een bizarre dubieuze/mysterieuze exit kan niet meer. Na dit verhaal is de cirkel rond en is de dood van Nick Sanders best een waardige afsluiter.
  woensdag 3 december 2014 @ 23:10:45 #148
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_147265622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:02 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Wie zegt dat Veltman niet ook gewoon doodgeslagen is in Ludo's huis?
Dat zij Leon al, dat er geen sporen van geweld aangetroffen waren, en dat Veltman al dood was voordat hij in het kantoor werd neergelegd.
pi_147265684

Kijk dit filmpje eens op 0:46. Duidelijk afdruk van een golfclub op het hoofd van Veltman.
pi_147266352
Donderdag en vrijdag gekeken Heb nu sponsors :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze spoilers zijn gesponsord :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')