De TopicreeksSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1/2SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2/2SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die van vrijdag wel kunnen zien .quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:00 schreef Lenoire het volgende:
Waarom kan ik afleveringen van vrijdag en maandag niet zien? :S
Tijd voor een nieuwequote:Op donderdag 20 november 2014 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
Woensdag 3 december:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er een achterquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:27 schreef Dikkejordy het volgende:
Het is in ieder geval wel zeker dat Nick het is:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nick_Sanders
Is er nou een nieuwe leader?quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Maandag:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, het plaatje kwam van Twitter. Ik heb de aflevering nog niet gezien.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuweSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik geef toe:quote:Op donderdag 20 november 2014 22:35 schreef Frey het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar en hoe ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:08 schreef msnguy het volgende:
Ik heb de aflevering van maandag gezien. Best spannend, vooral door hoe Ludo op Nick reageert. Gelukkig concentreren de schrijvers zich vooral op het ludo-verhaal. Het gedoe Anna - Wiet, Rikki en Anton - Bianca boeit me eigenlijk totaal niet.
Oh, en Aysen is echt vreselijk irritant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop