abonnement Unibet Coolblue
pi_153355502
Via de anwb heb ik deze maand gratis tien dames boeken kunnen downloaden bij elly s choice.
inloggen ging goed en zonder problemen.

Ben benieuwd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 8 juni 2015 @ 16:12:23 #252
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_153355628
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 16:05 schreef het-is-mij het volgende:
Via de anwb heb ik deze maand gratis tien dames boeken kunnen downloaden bij elly s choice.
inloggen ging goed en zonder problemen.

Ben benieuwd.
dat is waarschijnlijk omdat je nog geen account had.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_153385782
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:54 schreef Ynske het volgende:

[..]

Om nog even hierop terug te komen.

Elly's choice helpdesk zegt het volgende:

ik zie het volgende in de voorwaarden staan
Om gebruik te kunnen maken van onze diensten moet je 18 jaar of ouder zijn. Mits er toestemming is van een ouder of verzorger.
als ik als ouder een abonnement afsluit, dan ben ik boven de 18. Maar mag ik de boeken dan wel op de ereader van mijn kinderen zetten?
want ik mag niet delen met derden

U - Klik hier om te wijzigen
maar op naam van mijn kinderen mag ik niet een abonnement afsluiten.

Elly 2
Ja dat is geen probleem het is de bedoeling dat je als ouder inderdaad de eBooks koopt
En uiteraard kun je de eBooks gerust aan je kinderen geven :)
Ook kun je de naam van je kind invullen

U - Klik hier om te wijzigen
dus eigenlijk mag ik binnen mijn familie wel de boeken uitlenen

Elly 2
Jaa dat is geen probleem
je mag ze niet doorverkopen etc.


U - Klik hier om te wijzigen
ok :)
Cool! ^O^ Misschien neem ik dan toch wel een abonnementje. ;)
Die website van Elly is inderdaad problematisch. Ik was mijn wachtwoord vergeten en drukte op de knop voor 'wachtwoord reset aanvragen per e-mail', maar kreeg meteen een 'bad request'-foutmelding. }:|
Toen maar even beter nagedacht en kon ik mijn wachtwoord toch weer herinneren. :+

Overigens ben ik nu de trotse en blije bezitter van een fonkelnieuwe Kobo Glo HD. Een supergeweldig ding. *O*

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2015 17:06:14 ]
pi_153393434
Ik kwam er deze week achter dat ik mijn Aura zonder hoesje veel fijner vind lezen dan met. Al sinds ik 'm heb heb ik 'm in zo'n boekcover van Gecko, want geen opstaande rand rond het scherm. Zonder hoesje vind ik de Aura fijner vasthouden en de zwarte rand om het scherm kijkt prettiger dan het turquoise van mijn hoesje.

Van de week maar eens op zoek naar een leuke sleeve.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 juni 2015 @ 07:21:40 #255
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_153401696
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:09 schreef Fixers het volgende:
Ik kwam er deze week achter dat ik mijn Aura zonder hoesje veel fijner vind lezen dan met. Al sinds ik 'm heb heb ik 'm in zo'n boekcover van Gecko, want geen opstaande rand rond het scherm. Zonder hoesje vind ik de Aura fijner vasthouden en de zwarte rand om het scherm kijkt prettiger dan het turquoise van mijn hoesje.

Van de week maar eens op zoek naar een leuke sleeve.
Ik had bij mijn vorige e-reader ook een boek cover, en toen ik mijn nieuwe kocht niet meteen een erbij gekocht, en inderdaad zonder leest veel fijner, heb dus nu ook een sleeve erom heen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 17:01 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Cool! ^O^ Misschien neem ik dan toch wel een abonnementje. ;)
Die website van Elly is inderdaad problematisch. Ik was mijn wachtwoord vergeten en drukte op de knop voor 'wachtwoord reset aanvragen per e-mail', maar kreeg meteen een 'bad request'-foutmelding. }:|
Toen maar even beter nagedacht en kon ik mijn wachtwoord toch weer herinneren. :+

Overigens ben ik nu de trotse en blije bezitter van een fonkelnieuwe Kobo Glo HD. Een supergeweldig ding. *O*
Fijn!

geniet van t lezen ervan.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 16 juni 2015 @ 09:57:46 #256
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_153575598
Ik las bij velen dat men zich stoort aan je naam in het boek van Elly's choise, maar merk dat t mij vrij weinig uit maakt.
Het maakt t wel makkelijker om weer een boek uit te zoeken hierna, gewoon t volgende boek van de 10 :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 16 juni 2015 @ 10:46:25 #257
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_153576623
nm

[ Bericht 98% gewijzigd door V. op 16-06-2015 10:47:12 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 21 juni 2015 @ 14:30:02 #258
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_153717083
Wat ik toch best gek vind... nou is er dus een Nederlandse Amazon, moet je voor een Kindle nog steeds naar de Duitse of Engelse winkel... -O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 21 juni 2015 @ 14:44:50 #259
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153717468
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Verbal het volgende:
Wat ik toch best gek vind... nou is er dus een Nederlandse Amazon, moet je voor een Kindle nog steeds naar de Duitse of Engelse winkel... -O-

V.
Daar is hij iig een stuk goedkoper
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 17:48:59 #260
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153862085
Hallo noob hier. Ben op zoek naar een ereader maar ik heb geen idee wat nou goed is en waar ik op moet letten. :P Iemand tips?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 juni 2015 @ 17:54:30 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_153862203
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Hallo noob hier. Ben op zoek naar een ereader maar ik heb geen idee wat nou goed is en waar ik op moet letten. :P Iemand tips?
fijn in de hand liggen, wil je savonds lezen met lampje handig, accuduur, hoe groot wil je t scherm, wil je touchscreen of knoppen, opslagmogelijkheid en uitbreidbaar met sd, wil je via Amazon kopen of juist niet.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_153862231
Mijne heeft zowel touch screen en knoppen erg fijn ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 26 juni 2015 @ 18:05:00 #263
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153862411
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijne heeft zowel touch screen en knoppen erg fijn ^O^
Dat lijkt mij ook het fijnst. :D en waar ik zou moeten bestellen maakt niet uit. Heb gehoord dat je voor 50 euro al een goede kan vinden.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_153862737
Heeft iemand nog een tip voor een e-reader die makkelijk met één hand te bedienen is en die niet zwaar is? Ik zoek er namelijk eentje voor mijn vriendin en die heeft er zo een nodig. O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 juni 2015 @ 18:43:47 #265
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153863064
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:26 schreef bijdehand het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een e-reader die makkelijk met één hand te bedienen is en die niet zwaar is? Ik zoek er namelijk eentje voor mijn vriendin en die heeft er zo een nodig. O+
Kobo Mini maar die zijn niet meer in de winkel te koop. Nog wel hier en daar via internet denk ik.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 juni 2015 @ 18:52:07 #266
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_153863274
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:26 schreef bijdehand het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een e-reader die makkelijk met één hand te bedienen is en die niet zwaar is? Ik zoek er namelijk eentje voor mijn vriendin en die heeft er zo een nodig. O+
dat kan ik allemaal met de kobo aura h2o
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_153864119
Ik ga die twee even opzoeken, bedankt! :) Kan ze eindelijk weer fatsoenlijk boeken lezen _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153865768
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook het fijnst. :D en waar ik zou moeten bestellen maakt niet uit. Heb gehoord dat je voor 50 euro al een goede kan vinden.
Ik heb de icarus illumina.

Heb hem gewoon bij bol bestellen.

Ik zou hem persoonlijk niet bij foto klein bestellen alleen maar gezeik daar gehad.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 27 juni 2015 @ 16:32:31 #269
174940 W00fer
Maar echt
pi_153883185
Iemand al lid van Elly's Choice?

Heb Tomkabinet (nog) niet aangeschaft. 3,99 per maand en dan ook nog een prijs per boek.
Zo snel / veel lees ik niet.

Elly's Choice wat dat betreft wat beter. Voor 2,99 per maand krijg je 10 titels, omgerekend 30 cent per boek. En elk boek 3 downloads.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_153888969
Ik ben lid van elly's choice, heb me vergist en te snel aangemeld helaas. Ik had het idee dat je maandelijks 10 boeken kon kiezen dat is dus niet zo...


Ik heb een pocketbook touch lux 3.werkt met knoppen en touch, heeft achtergrond verlichting en dropbox integratie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 juni 2015 @ 22:01:32 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_153890425
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:32 schreef W00fer het volgende:
Iemand al lid van Elly's Choice?

Heb Tomkabinet (nog) niet aangeschaft. 3,99 per maand en dan ook nog een prijs per boek.
Zo snel / veel lees ik niet.

Elly's Choice wat dat betreft wat beter. Voor 2,99 per maand krijg je 10 titels, omgerekend 30 cent per boek. En elk boek 3 downloads.
anwb heeft nu een gratis maand van elly's en als je bij de ING zit krijg je korting met je rentepunten. Ik heb een abo en ben echt tevreden ermee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 28 juni 2015 @ 02:12:03 #272
174940 W00fer
Maar echt
pi_153896057
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 22:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

anwb heeft nu een gratis maand van elly's en als je bij de ING zit krijg je korting met je rentepunten. Ik heb een abo en ben echt tevreden ermee
Dat gratis maand abo van ANWB heb ik ja.

[ Bericht 4% gewijzigd door W00fer op 28-06-2015 02:21:03 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_153913106
Elly heeft trouwens weer iets nieuws: vijf boeken die iedereen krijgt, en daarnaast kun je een keuze maken uit drie pakketjes van 5 boeken, pakketje Vrouw, pakketje Man, en pakketje Literatuur. Als je een jaarabo neemt, dan kies je dus voor een heel jaar 1 van die drie pakketjes. Maar de mensen die al lid zijn krijgen hun resterende abonnementstermijn het pakketje Vrouw.

Nu heb ik een Rentenpuntenabo en automatisch pakketje Vrouw, maar als ik net een jaarabo zou hebben genomen dan voelde ik me toch wel een beetje bekocht. Want ik heb toch echt liever pakketje Man of pakketje Literatuur. Jammer ook dat je niet iedere maand gewoon kan kiezen welk keuzepakket je het meest aanspreekt. Maar goed. Er is nu meer keuze dan er voorheen was, dus ik zal maar blij zijn met het gegeven paard. ;)
pi_153915736
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:59 schreef Rowlf het volgende:
Elly heeft trouwens weer iets nieuws: vijf boeken die iedereen krijgt, en daarnaast kun je een keuze maken uit drie pakketjes van 5 boeken, pakketje Vrouw, pakketje Man, en pakketje Literatuur. Als je een jaarabo neemt, dan kies je dus voor een heel jaar 1 van die drie pakketjes. Maar de mensen die al lid zijn krijgen hun resterende abonnementstermijn het pakketje Vrouw.

Nu heb ik een Rentenpuntenabo en automatisch pakketje Vrouw, maar als ik net een jaarabo zou hebben genomen dan voelde ik me toch wel een beetje bekocht. Want ik heb toch echt liever pakketje Man of pakketje Literatuur. Jammer ook dat je niet iedere maand gewoon kan kiezen welk keuzepakket je het meest aanspreekt. Maar goed. Er is nu meer keuze dan er voorheen was, dus ik zal maar blij zijn met het gegeven paard. ;)
Is dat via de ING? Als er een aanbod literatuur is dan is dat wel interessant.

Wat belachelijk dat bestaande abonnementen niet de keuze krijgen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 juni 2015 @ 05:57:51 #275
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_153919572
quote:
7s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:22 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Is dat via de ING? Als er een aanbod literatuur is dan is dat wel interessant.

Wat belachelijk dat bestaande abonnementen niet de keuze krijgen.
via Ing rentepunten kun je gewoon kiezen welk aanvullend gedeelte je wilt hebben.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')