Een oud-collega met wie ik regelmatig samen reed deed dat. In een Picanto. Alsof het een vrachtwagen wasquote:Op woensdag 3 december 2014 18:06 schreef Jiang153 het volgende:
Mensen die bij het nemen van een bocht op jouw rijstrook komt
Ja en als ik hun spiegel raakt dan is het zeker mijn schuldquote:Op woensdag 3 december 2014 18:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een oud-collega met wie ik regelmatig samen reed deed dat. In een Picanto. Alsof het een vrachtwagen was
En dan met 1km harder je dan inhalen, als je weer naar rechts gaat. En als ze er eindelijk voorbij zijn, voor je invoegen en nog langzamer gaan. Of je klemrijden natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:34 schreef BazZz2 het volgende:
Mensen die in je kofferbak gaan zitten als iemand inhaalt, terwijl er nog een baan is. had het in Duitsland afgelopen zondag
Mensen die volledig over de vluchtstrook kachelen op een klaverblad. Snap dat echt nietquote:Op woensdag 3 december 2014 18:06 schreef Jiang153 het volgende:
Mensen die bij het nemen van een bocht op jouw rijstrook komt
Zwijndrecht is altijd een geliefde plek voor surveillance m.b.t. drugsdealers etcetera. Rijden met zeer grote regelmaat politievolvo's, al-tijd veel te hard en al-tijd zonder licht- en geluidssignalen. Rij er ook maar niet te hard, ze staan er zó vaak te flitsen (vooral vanaf Rotterdam, en dan tegenwoordig op de parkeerplaats van de Mac met een snoer over het parallelbaantje naar de camera, of met een scanner aan het einde van de parkeerplaats en dan trekken ze je bij de tweede afslag Zwijndrecht voor de tunnel eraf met een Volvo of motor).quote:Op donderdag 4 december 2014 15:43 schreef Hinder het volgende:
Vanochtend wilde ik hier bijna gaan invoegen op de A16. Ik zag dat er vanaf het aangrenzende tankstation een politieauto achter me binnen niet al te lange tijd ook in wilde gaan voegen. De auto zat nog op de linkerstrook achter me, en zou dus moeten gaan ritsen. Kijk ik net voor het verdrijvingsvlak begint even waar 'ie nu zit, constateer ik dat de auto verdwenen is. Zit 'ie al naast me op het verdrijvingsvlak, en schiet 'ie over de doorgetrokken streep met 140-150 km/h direct naar de middelste rijstrook richting Rotterdam. Een goede bijdrage aan de veiligheid zo zonder enige signalen .
Ze hoeven geen signalen te voeren om vrijstelling van het RVV te hebben.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:43 schreef Hinder het volgende:
Een goede bijdrage aan de veiligheid zo zonder enige signalen .
Ze flitsen er wel vaak, ja. Dit had ik er alleen nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zwijndrecht is altijd een geliefde plek voor surveillance m.b.t. drugsdealers etcetera. Rijden met zeer grote regelmaat politievolvo's, al-tijd veel te hard en al-tijd zonder licht- en geluidssignalen. Rij er ook maar niet te hard, ze staan er zó vaak te flitsen (vooral vanaf Rotterdam, en dan tegenwoordig op de parkeerplaats van de Mac met een snoer over het parallelbaantje naar de camera, of met een scanner aan het einde van de parkeerplaats en dan trekken ze je bij de tweede afslag Zwijndrecht voor de tunnel eraf met een Volvo of motor).
Natuurlijk jaloers. Maar ik kan me voorstellen dat mensen er van schrikken, en acuut op de rem trappen of iets dergelijks. Dan kan z'n collega dadelijk ook meteen even langskomen .quote:Op donderdag 4 december 2014 15:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ze hoeven geen signalen te voeren om vrijstelling van het RVV te hebben.
De reden voor die actie weten we natuurlijk niet maar als het voor de uitvoering van hun taak noodzakelijk is mogen ze dat gewoon.
Om jaloers op te worden!
Ik snap je irritatie ook wel hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef Hinder het volgende:
Natuurlijk jaloers. Maar ik kan me voorstellen dat mensen er van schrikken, en acuut op de rem trappen of iets dergelijks. Dan kan z'n collega dadelijk ook meteen even langskomen .
had dat laatst ook gezien. gaat helemaal nergens over wat die mensen doenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die volledig over de vluchtstrook kachelen op een klaverblad. Snap dat echt niet
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die volledig over de vluchtstrook kachelen op een klaverblad. Snap dat echt niet
Ik had het over automatische verlichting icm dagrijlichten omdat sommigen drl beschouwen als dimlicht.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:02 schreef Fer het volgende:
Bij rotonde, een gele Suzuki Alto voor mij, die heel langzaam gaat en bij de eerst afslag stil gaat staan en bij de tweede wil afslaan en natuurlijk rechts ingehaald word, door iemand op de buitenste ring en ik bijna achterop klap.
Bij de tweede rotonde een auto zonder licht, het is 17.15 en dus donker, maar volgens mensen hier zou het de schuld van de automatusche verlichting zijn.
Politie mocht toen 120max was op de snelweg altijd al met 140 surveillerenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:43 schreef Hinder het volgende:
Vanochtend wilde ik hier bijna gaan invoegen op de A16. Ik zag dat er vanaf het aangrenzende tankstation een politieauto achter me binnen niet al te lange tijd ook in wilde gaan voegen. De auto zat nog op de linkerstrook achter me, en zou dus moeten gaan ritsen. Kijk ik net voor het verdrijvingsvlak begint even waar 'ie nu zit, constateer ik dat de auto verdwenen is. Zit 'ie al naast me op het verdrijvingsvlak, en schiet 'ie over de doorgetrokken streep met 140-150 km/h direct naar de middelste rijstrook richting Rotterdam. Een goede bijdrage aan de veiligheid zo zonder enige signalen .
Als ze opsporingsbevoegdheid hebben, pedal to the metal.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Politie mocht toen 120max was op de snelweg altijd al met 140 surveilleren
Al weet ik niet wat tegenwoordig toegestaan is.
Normale surveillance auto richting ongeval, incident, misdrijf maar 160km/hquote:Op donderdag 4 december 2014 21:33 schreef Fer het volgende:
[..]
Als ze opsporingsbevoegdheid hebben, pedal to the metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |