abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 november 2014 @ 13:39:40 #201
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_146609135
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:12 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

Naar mijn mening 10 jaar te lang :')
Zeg dat... Er zijn zoveel momenten geweest dat ze hem uit de serie hadden kunnen/moeten schrijven....

Ik ben totaal geen fan van die extreme wraakacties van Ludo, maar ik hoop dat hij achter de chantage komt en Bing voorgoed laat verdwijnen...
"U hoort nog van me!"
  donderdag 13 november 2014 @ 13:42:17 #202
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_146609218
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 06:57 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Ik blijf hopen op Martine.
Tegen beter weten in, ik ook!

Deze hele verhaallijn past bij haar. Keiharde actie tegen Ludo en de middelen om af te persen, te ontvoeren en te moorden. Alleen Martine was daar vroeger toe in staat, via haar banden met de onderwereld.

Iedere andere uitkomst is voor mij persoonlijk een teleurstelling.
"U hoort nog van me!"
pi_146609511
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:39 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Zeg dat... Er zijn zoveel momenten geweest dat ze hem uit de serie hadden kunnen/moeten schrijven....

Ik ben totaal geen fan van die extreme wraakacties van Ludo, maar ik hoop dat hij achter de chantage komt en Bing voorgoed laat verdwijnen...
Van mij mag hij wel een bom plaatsen in Boks, en dat dan op het moment dat-ie afgaat alle nutteloze personages (naast Bing) aanwezig zijn in dat pand. Misschien past het niet bij het karakter van Ludo, maar daar maak ik graag een uitzondering voor :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 13 november 2014 @ 13:54:46 #204
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146609574
Bing is al diverse malen gestorven in onze valse spoilers, maar de schrijvers pikken het helaas niet op. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146609661
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:54 schreef Frey het volgende:
Bing is al diverse malen gestorven in onze valse spoilers, maar de schrijvers pikken het helaas niet op. :P
Ik vraag me af wanneer Maxime

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 13 november 2014 @ 13:59:53 #206
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146609734
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik vraag me af wanneer Maxime

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146609798
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:59 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potverdorie, heb ik het toch gelezen :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 13 november 2014 @ 14:06:45 #208
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146609967
Beste van de jubileumweek in 2010 vind ik nog steeds de lange Ludo tune. :P _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146609987
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:06 schreef Frey het volgende:
Beste van de jubileumweek in 2010 vind ik nog steeds de lange Ludo tune. :P _O_
Die gewoon op die 20 jaar-dvd stond :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 13 november 2014 @ 14:09:42 #210
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146610088
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Die gewoon op die 20 jaar-dvd stond :D
_O- _O- _O-

Blijft grappig. Ik werd helemaal gek en jij snapte er niets van. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 13 november 2014 @ 14:11:08 #211
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_146610151
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik vraag me af wanneer Maxime

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_146610426
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:09 schreef Frey het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Blijft grappig. Ik werd helemaal gek en jij snapte er niets van. :P
Gelukkig heb ik sindsdien veel bijgeleerd over de prachtige Schilperoort-tunes :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 13 november 2014 @ 14:24:45 #213
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146610685
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik sindsdien veel bijgeleerd over de prachtige Schilperoort-tunes :P
Helaas moeten we het bij het komende jubileum waarschijnlijk ook weer doen met het gerinkel van serviesgoed.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146611276
Trouwens, die dinsdag komt janine achter de ontvoerder en krijgt Maxime de schrik van haar leven. Zou Maxime het al gelijk weten als de ontvoerder bekend was? Ludo vind al dat alles een beetje uit de hand loopt. Bovendien zou de schrik van haar leven betekenen dat Nick ineens voor haar neus staat, terwijl dat nog niet het geval lijkt.
't Echte en 't ware!
pi_146612741
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146613362
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:51 schreef DSMichaelfan het volgende:
Toch eigenlijk te belachelijk voor woorden dat Bing inmiddels langer in de serie zit dan Arnie en Peter bij elkaar...
Niet zo'n beste vergelijking. Reinout en Antonie hebben hun carrières naar een heel ander level gebracht dan Everon heeft gedaan.
Ik vind Bing als personage niet eens perse vervelend maar dat softe gedoe is gewoon echt afgrijselijk. Als bad guy, zoals Lorena de boel op stelten zette, daar is Bing beter op z'n plek. Of zoals hij tegen Lukas bezig was toen ze dat gedoe met die boot hadden.
Ik herinner me nog die vreselijke verhaallijn met die driehoeksverhouding tussen hem, Aysen en Sjors. Dat was toch 1 van de dieptepunten. :')
Of dat gedoe rond zijn baby-pogingen.

Jammer dat zijn band met Jef ook niet meer zo diep lijkt te zijn en hij zo gefocust is op Sjors.
Met Bing valt volgens mij meer te doen dan dat aanstellerige gedoe.
  donderdag 13 november 2014 @ 16:39:33 #217
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146615801
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146617007
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:39 schreef Frey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146617413
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146618237
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:07 schreef Japepk het volgende:
Wat dat betreft jammer dat Lorena eruit gaat. Sjors en Bing mogen van mij samen vertrekken, vooral Sjors. Bing kan nog wel interessant zijn als wannabe zakenman en zijn verloren kind wat ergens op deze aardkloot rondloopt. Sjors kan mooi omkomen in de zomercliff, als de vete tussen Ludo en Martine -want-dat-moet-de-hogere-macht-zijn- op zijn heetst is. Ik heb het idee dat de schrijvers echt even ruimte moeten creëren voor wat gezonde onderlinge verstandhoudingen. Met Thijs en Anna kun je bijvoorbeeld nog veel kanten op.
Het is niet erg realistisch dat als Martine terugkomt, het langer dan een paar maanden is. Waarschijnlijk zelfs een stuk korter.
En met Sjors... Ze kunnen zó veel meer dan wat domme relatiebullshit en haar kindjes... ;( Inge Schrama is een goed actrice die veel kan. De schrijvers weten helaas niets met haar te doen. ;(

Hopelijk was de samenwerking tussen Thijs en Sjors een voorbode op de komst van Martine, maar ik zou er niet teveel op hopen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_146618512
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:24 schreef Frey het volgende:

[..]

Helaas moeten we het bij het komende jubileum waarschijnlijk ook weer doen met het gerinkel van serviesgoed.
Dat verklaart ook waarom Ronald Schilperoort elke week met nieuwe tunes op de proppen kwam en Frons Servies slechts een keer per vijf jaar een stukje huis-tuin en keukenmuziek maakt. Anders moet GTST elke week een hele lading nieuw serviesgoed en andere sloopbare materialen kopen voor Frons, en dat weegt natuurlijk zwaar aan het budget.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_146618696
'Maxime is bang dat Vincent en zij gevaar lopen''

Ik begin steeds meer te denken dat het toch echt Nick is.
pi_146618736
Trouwens vandaag de aflevering waar Lorena vaarwel zegt :'( :'( :'(

Ik ga haar echt missen, ik weet dat vele haar niet heel boeiend of teminste vinden dat haar acties steeds mislukken, maar ik vond het echt een leuk spontaan grappig karakter, ik ga dr echt missen.

Goodbye Lorena O+
pi_146618828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:55 schreef GTSTFreakje het volgende:

'---'

Ik begin steeds meer te denken dat het toch echt Nick is.
Ik zou je bericht even editten (spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 13 november 2014 @ 18:10:16 #225
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_146619161
Ik vind Bing nog een van de weinige interessante personages. Ik word een beetje scheitziek van dat love gedoe steeds. Daarvoor hoef ik geen serie te kijken :') Verhaallijn ala Ludo is tof, er moet wat meer pit komen in GTST :|W
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')