abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146574633
Vind het wel prima dat Nina en Lucas weg zijn, vind hun toch alleen maar vervelend. En leuk dat Anna er is :D
  woensdag 12 november 2014 @ 15:52:16 #152
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_146575785
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:22 schreef SSJKliko het volgende:
Vind het wel prima dat Nina en Lucas weg zijn, vind hun toch alleen maar vervelend. En leuk dat Anna er is :D
Wij zitten op een lijn! ^O^
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_146576090
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:52 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Wij zitten op een lijn! ^O^
Ik wil het net zeggen :D

Nina en Lucas :') |:( :N :X }:| :r :% o|O :|W
Anna O+ *; ^O^
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146576641
quote:
14s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:36 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik vind hem nu wel het beste tot zijn recht komen, ontvoerd zonder in beeld te komen :Y.
Echt he. Hij speelt nu zijn beste verhaallijn ooit. _O-
pi_146576807
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dat acteerwerk nu ook, formidabel! Ik snap wel waarom ze hem bij The Bold willen :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 november 2014 @ 16:29:26 #156
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_146577033
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:21 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat acteerwerk nu ook, formidabel! Ik snap wel waarom ze hem bij The Bold willen :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- !!!
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Moderator woensdag 12 november 2014 @ 16:37:42 #157
42184 crew  DaMart
pi_146577324
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ze mogen deze verhaallijn ook best tot het eind van seizoen 40 rekken hoor, als hij zo blijft presteren :Y.
  woensdag 12 november 2014 @ 16:38:58 #158
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146577357
Di 25 november

SPOILER
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146577396
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:38 schreef Frey het volgende:
Di 25 november

SPOILER
SPOILER
  woensdag 12 november 2014 @ 16:41:12 #160
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146577442
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_146577483
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:41 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 12 november 2014 @ 16:44:14 #162
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146577557
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 12 november 2014 @ 16:46:43 #163
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146577649
We vergeten trouwens nog iemand. :P

SPOILER
pi_146577668
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_146577934
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:46 schreef Frey het volgende:
We vergeten trouwens nog iemand. :P

SPOILER
SPOILER
pi_146578810
Oh jee, 25 nov wordt spannend :P

SPOILER
pi_146578877
Nick/Martine/Frederik.

Dat zijn mijn enige 3 'verdachten' op dit moment, ik kan echt geen andere personages voor de geest halen die het zouden kunnen zijn.
pi_146579201
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:38 schreef Frey het volgende:
Di 25 november

SPOILER
SPOILER
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  woensdag 12 november 2014 @ 17:45:52 #169
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146579966
Ik houd het tot nu toe ook nog bij Frederik. Nick hoop ik echt niet, niet zo.
  woensdag 12 november 2014 @ 17:50:08 #170
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_146580121
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:45 schreef Frey het volgende:
Ik hoop ook op Frederik. Martine zal wel niet.
Nick zou inderdaad afbreuk doen aan het personage die het ooit was. Die zou juist Maxime te grazen moeten nemen. In plaats van de rest van de Sanders familie.
Maar ja, nog even geduld hebben.
pi_146580122
quote:
Ik kan er wel mee leven. Ook omdat Christophe zo'n goed acteur is. Hij vervloekte in zijn laatste scènes de hele Sanders familie. En na alles wat hij heeft meegemaakt, zou deze actie, gezien zijn onvermogen om onrecht te accepteren, niet heel ongeloofwaardig zijn. Frederik heeft er maar een paar weken in gezeten, het is zo teleurstellend als een nietszeggende gastrol achter dit alles zit. Maarten zou nog beter zijn, omdat Maxime's leugen dan nog eens uit kan komen.

SPOILER
pi_146580301
huib is het.
  woensdag 12 november 2014 @ 17:56:50 #173
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_146580354
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik kan er wel mee leven. Ook omdat Christophe zo'n goed acteur is. Hij vervloekte in zijn laatste scènes de hele Sanders familie. En na alles wat hij heeft meegemaakt, zou deze actie, gezien zijn onvermogen om onrecht te accepteren, niet heel ongeloofwaardig zijn. Frederik heeft er maar een paar weken in gezeten, het is zo teleurstellend als een nietszeggende gastrol achter dit alles zit. Maarten zou nog beter zijn, omdat Maxime's leugen dan nog eens uit kan komen.

SPOILER
Ik zou wel blij zijn als Nick terugkwam.
Maar een echte kille moordenaar vind ik hem toch ook niet. Ik heb niet alle afleveringen van voor zijn exit gezien. Maar mocht hij het zijn, vind ik het toch raar dat Maxime er dan redelijk buiten wordt gelaten nu.
  woensdag 12 november 2014 @ 18:26:56 #174
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_146581357
De vraag is: Is het Nick?

Dan kom ik weer met de speculaties:
[spoiler]
Ja. Een collega van mij kent iemand en diegene beweert dat Jef (Bartho Braat) zijn oom is. En die kon vertellen dat Nick het brein is.

Maar goed, GTST-cast mag hun mond niet voorbij praten, dus ik betwijfel het. Verder vraag ik me af waarom Nick überhaupt Lucas wilt ontvoeren. Misschien is het Nick wel, misschien is het Hafkamp, of misschien wel een nieuwe.. Bodil, een zakenpartner die nog erger dan Veltman, Hafkamp, Vadim en Hoogendoorn is die nergens voor terugdeinst en Sanders Inc. wilt kapotmaken, om direct bij de wortel (Ludo) te beginnen.
pi_146581902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:50 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik hoop ook op Frederik. Martine zal wel niet.
Nick zou inderdaad afbreuk doen aan het personage die het ooit was. Die zou juist Maxime te grazen moeten nemen. In plaats van de rest van de Sanders familie.
Maar ja, nog even geduld hebben.
Dit inderdaad!

Frederik mag dan wel een "nietszeggende gastrol" zijn geweest, toch is een comeback + wraakactie richting Ludo nog altijd geloofwaardiger dan terugkeer nr. 3 van Nick. Die zou zich echt richten op Maxime, want zij heeft zijn plek binnen de familie naar de klote geholpen. Frederik is echter alles kwijtgeraakt door Ludo, die hem afscheepte met een euro.
Maarten zal het ook niet zijn denk ik; hij mag dan wel dankzij Ludo van de aardbodem verdwenen zijn, maar ook hij zou eerder een appeltje te schillen hebben met Maxime lijkt me zo; dankzij haar is dit allemaal gebeurd.

Maar buiten dat: het moet sowieso iemand zijn die hier al jaren mee bezig is. Immers, het was al tijden terug dat Sanders Inc. met VMG in zee ging, en ik neem aan dat Veltman vanaf het begin betrokken is geweest bij de wraakactie. Vervolgens moesten er "bewijzen" komen dat Sanders Inc. via VMG geld witwast, en dat is (om het zo natuurgetrouw mogelijk te laten lijken) ook niet binnen een dag gepiept. En daarna moest de USB-stick bij iemand terechtkomen die er sowieso een slaatje uit wil slaan en Ludo gaat chanteren, zodat de wreker een motief heeft om Ludo weer aan te pakken.

Natuurlijk, het kan Nick zijn: hij past prima in het profiel van iemand die niet blij was met het feit dat "mevrouw Sanders" iets ergs is overkomen (hoewel het er eerder op lijkt dat het ongeluk van Nina sowieso niet de bedoeling was, dus het kan alsnog iedereen zijn). Het zou alleen te makkelijk zijn naar mijn mening om wéér met hem op de proppen te komen. En hoewel zijn wraakactie op Maxime in seizoen 22 voor zijn doen al zeer strak georganiseerd was, past zo'n grote, strak geplande wraakactie als die nu speelt niet bij Nick.

Past een wraakactie als deze bij Frederik? Misschien, maar aangezien we te weinig van hem weten is het onmogelijk daar nu een antwoord op te geven. En ja, het zou Martine kunnen zijn; die heeft nog een behoorlijke appel met Ludo te schillen. Maar het kan net zo goed de onbekende Bodil Bouwer zijn, die (als ik Ludo mag geloven) ook een zeer geraffineerd iemand is...

Hoe dan ook: de schrijvers weten met deze verhaallijn weer een aardig mysterie te creëren, wat ik alleen maar toejuich. Het is duidelijk dat ze het nog niet verleerd zijn. Ik hoop echter wel dat ze de verhaallijn op een gegeven moment ook met een mooie climax weten te beëindigen, want daar schieten ze vaak in tekort.
pi_146583227
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:15 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Lucas is cool die mag zeker niet weg en ik zal Lorena missen vond het jammer dat het zo slecht met haar ging altijd dat gunde ik haar hellemaal niet :(
Lucas is uitgespeeld in mijn ogen door het wegschrijven van Menno. Getrouwd met Menno had beter uitgewerkt kunnen worden.
SPOILER
Menno maakte Lucas volwassen en weer interessant. Zonder Menno blijft Lucas het verwende flikkertje met wisselende contacten en een familie die de boel wel oplost.
pi_146585275
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:26 schreef Claude_Viole het volgende:
De vraag is: Is het Nick?

Dan kom ik weer met de speculaties:
[spoiler]
Ja. Een collega van mij kent iemand en diegene beweert dat Jef (Bartho Braat) zijn oom is. En die kon vertellen dat Nick het brein is.

Maar goed, GTST-cast mag hun mond niet voorbij praten, dus ik betwijfel het. Verder vraag ik me af waarom Nick überhaupt Lucas wilt ontvoeren. Misschien is het Nick wel, misschien is het Hafkamp, of misschien wel een nieuwe.. Bodil, een zakenpartner die nog erger dan Veltman, Hafkamp, Vadim en Hoogendoorn is die nergens voor terugdeinst en Sanders Inc. wilt kapotmaken, om direct bij de wortel (Ludo) te beginnen.
Lijkt me sterk dat Bartho Braat dat gezegd heeft. Ik ken ook iemand die (vroeger) in GTST speelde, en zij mocht toch echt niks zeggen, ook niet tegen familie/vrienden enz.
pi_146586119
Shortie:

SPOILER
  woensdag 12 november 2014 @ 20:26:56 #179
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146586131
Aysen :r

Ik ken robots die een menselijkere uitstraling hebben dan zij...
pi_146586286
Hoe vaak heeft die Sjors wel niet zo als cliffhanger gestaan?
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_146586715
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:30 schreef PiraatPiet het volgende:
Hoe vaak heeft die Sjors wel niet zo als cliffhanger gestaan?
echt he :') _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_146586871
Sjors is echt een vuile huichelaar :') bah bah
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 12 november 2014 @ 21:09:02 #183
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146588144
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:

SPOILER
SPOILER
pi_146591282
quote:
Frederik klinkt ook het meest logisch. Zeker vanwege Lorena.
In Martine heb ik nooit gelooft, alleen maar omdat Inge al jaren zegt dat ze echt nooit meer terugkomt. Ik denk dat ze dat meent.
Nick hoop ik ook niet. Die is nog niet zo lang weg en uiteindelijk trekt hij toch weer aan het kortste eind. Dat is op den duur ook niet leuk meer.

Overigens vind ik het wel jammer dat Lorena vertrekt. Goeie vrienden met Lukas en met Nina was ze toch ook nog niet klaar leek mij.
Ze durft veel en heeft tenminste pit. Ze is niet zo schijnheilige als die misselijke Sjors en ze kon ook leuk uit de hoek komen. Ik zal haar wel missen.
Zag liever Sjors met Bing vertrekken ofzo, voorgoed aub.

[ Bericht 9% gewijzigd door vencodark op 12-11-2014 22:28:38 ]
pi_146593877
Kan iemand een samenvatting geven van wat er tussen Ludo en Fredrik gebeurd is? Ik kan me deze man niet herinneren, maar heb dan ook een paar jaar niet heel aandachtig gekeken.

Ik zou Martine of Nick wel tof vinden maar dan wel zoals in de goede oude tijd en niet van die watjes zoals ze de laatste keer leken.
  donderdag 13 november 2014 @ 00:11:27 #186
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_146597798
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:45 schreef Mriekie het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van wat er tussen Ludo en Fredrik gebeurd is? Ik kan me deze man niet herinneren, maar heb dan ook een paar jaar niet heel aandachtig gekeken.

Ik zou Martine of Nick wel tof vinden maar dan wel zoals in de goede oude tijd en niet van die watjes zoals ze de laatste keer leken.
Frederik had toch Maxime verkracht? En daar nam Ludo wraak op.
Zoiets toch?
pi_146598176
Vrijdag

SPOILER
SPOILER
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_146598804
Nog even iedereen op een rijtje:

- Martine: Inge zegt al jaren niet terug te komen. Heel recent ook nog.

- Nick: Zou zijn familie niet zoiets aandoen en heeft meer met Maxime op te lossen dan met Ludo

- Frederik: kleine gastrollen komen zeer zelden terug. Daarbij was Frederik meer een standaard. De opzet lijkt me te groot voor een gastrol die misschien niet iedereen zich herinnert. Toch is het mogelijk gezien de USB stick die aan Lorena werd gegeven. Maar zij sowieso een zaak tegen Ludo waar de advocaat (werkende voor de hogere macht?) wellicht handig gebruik van maakte. De advocaat werd dan om dezelfde reden vermoord als Veltman.

- Maarten: Zelfde reden als Frederik. Plus: zou misschien meer iets hebben tegen Maxime

- Marcus: Heeft geen ruzie met Ludo en is te dom.

- Roxy: Weinig mensen herinneren zich haar nog goed. Dus zij zal het wel niet zijn.

- Bodil Brouwer of een ander nieuw iemand: Er zijn hints gegeven door oa Erik de Vogel, de gtst redactie en de afleveringen zelf dat het een oude bekende is. Van een nieuw persoon zouden ze niet zo'n big-deal maken. Tenzij ze een hele bekend acteur hebben weten te strikken. Iemand groter dan Ome Willem of Peter Faber.

- Mike: Bianca had zijn lichaam gezien. Onmogelijk.

- Thijs: Zware criminelen zijn eigenlijk nooit gastrollen. Daarbij zat Thijs te vissen bij Veltman naar de reden van zijn vete tegen Ludo. Dus Thijs is onmogelijk.

Kortom, Voor iedereen van deze lijst geldt dat hij/zij te onwaarschijnlijk is de hogere macht te zijn. :P
pi_146601313
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 00:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nog even iedereen op een rijtje:

- Martine: Inge zegt al jaren niet terug te komen. Heel recent ook nog.

- Nick: Zou zijn familie niet zoiets aandoen en heeft meer met Maxime op te lossen dan met Ludo

- Frederik: kleine gastrollen komen zeer zelden terug. Daarbij was Frederik meer een standaard. De opzet lijkt me te groot voor een gastrol die misschien niet iedereen zich herinnert. Toch is het mogelijk gezien de USB stick die aan Lorena werd gegeven. Maar zij sowieso een zaak tegen Ludo waar de advocaat (werkende voor de hogere macht?) wellicht handig gebruik van maakte. De advocaat werd dan om dezelfde reden vermoord als Veltman.

- Maarten: Zelfde reden als Frederik. Plus: zou misschien meer iets hebben tegen Maxime

- Marcus: Heeft geen ruzie met Ludo en is te dom.

- Roxy: Weinig mensen herinneren zich haar nog goed. Dus zij zal het wel niet zijn.

- Bodil Brouwer of een ander nieuw iemand: Er zijn hints gegeven door oa Erik de Vogel, de gtst redactie en de afleveringen zelf dat het een oude bekende is. Van een nieuw persoon zouden ze niet zo'n big-deal maken. Tenzij ze een hele bekend acteur hebben weten te strikken. Iemand groter dan Ome Willem of Peter Faber.

- Mike: Bianca had zijn lichaam gezien. Onmogelijk.

- Thijs: Zware criminelen zijn eigenlijk nooit gastrollen. Daarbij zat Thijs te vissen bij Veltman naar de reden van zijn vete tegen Ludo. Dus Thijs is onmogelijk.

Kortom, Voor iedereen van deze lijst geldt dat hij/zij te onwaarschijnlijk is de hogere macht te zijn. :P
Ik blijf hopen op Martine.
pi_146602952
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 06:57 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Ik blijf hopen op Martine.
Ik ook. En dat ze dan wel wat langer blijft als Willeke van Ammelrooij. Het zou een mooie zomercliff zijn; een onbekende die Martine definitief de serie uitschiet. Komt er weer een nieuwe App; wie vermoorde Martine.
pi_146604493
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:19 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

Lucas is uitgespeeld in mijn ogen door het wegschrijven van Menno. Getrouwd met Menno had beter uitgewerkt kunnen worden.
SPOILER
Menno maakte Lucas volwassen en weer interessant. Zonder Menno blijft Lucas het verwende flikkertje met wisselende contacten en een familie die de boel wel oplost.
Ze hadden Lucas gewoon lekker aan Edwin gekoppeld moeten laten, ik vond het met Menno toch allemaal net iets te snel qua opbouw en te kort na Edwin, wat volgens Lucas zelf de liefde van zijn leven was... Je had met het karakter Edwin (in het uiterste geval een recast als je niet tevreden was over de acteur) net zoveel opties gehad als dat Lucas met Menno had. Daarnaast was de familie Bouwhuis niet zo snel uit elkaar getrokken en hadden ze Tim niet perse hoeven te introduceren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_146605479
Oh wat hebben Bing en Sjors het toch weer leuk samen. Wat een droomkoppel! O+
:') tenenkrommend weer.

Volgens mij hebben ze bij gtst grof verdeeld 2 schrijfteams. Het team die lijnen rond Nina, Lorena, Vincent, Anton, Bianca, Ludo en Janine etc. schrijft en het andere team rondom de lullige verhaallijntjes van Wiet, Anna, Rikki, Sjors en Bing schrijft.
Wat een aanfluiting.

Als ik iemand uit gtst mag stemmen dan is het Sjors. Zelfs die nieuwe baan van d'r levert niets interessants op. Waarom laten ze haar niet wat uitpluizen en onderzoeken samen met Thijs? Die zien we nu ook ineens bijna niet meer.
  donderdag 13 november 2014 @ 11:50:50 #193
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146605879
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:34 schreef vencodark het volgende:
Oh wat hebben Bing en Sjors het toch weer leuk samen. Wat een droomkoppel! O+
:') tenenkrommend weer.
Er zit maar één droomkoppel in de serie. _O_
  donderdag 13 november 2014 @ 11:57:40 #194
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_146606035
Heeft Janine vijanden?
Want haar kinderen zijn de dupe.

(Misschien Meike? :') )
pi_146606441

Naar mijn mening 10 jaar te lang :')
pi_146606506
Sjors en Bing :r walgelijk ongezonde relatie dat :r
pi_146607708
Toch eigenlijk te belachelijk voor woorden dat Bing inmiddels langer in de serie zit dan Arnie en Peter bij elkaar...
pi_146607786
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:50 schreef Frey het volgende:

[..]

Er zit maar één droomkoppel in de serie. _O_
Sjoerd en Rikkie? :P
  donderdag 13 november 2014 @ 12:59:25 #199
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146607927
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:54 schreef DSMichaelfan het volgende:

[..]

Sjoerd en Rikkie? :P
Droomkoppel, geen doemkoppel.
pi_146608153
Wat dat betreft jammer dat Lorena eruit gaat. Sjors en Bing mogen van mij samen vertrekken, vooral Sjors. Bing kan nog wel interessant zijn als wannabe zakenman en zijn verloren kind wat ergens op deze aardkloot rondloopt. Sjors kan mooi omkomen in de zomercliff, als de vete tussen Ludo en Martine -want-dat-moet-de-hogere-macht-zijn- op zijn heetst is. Ik heb het idee dat de schrijvers echt even ruimte moeten creëren voor wat gezonde onderlinge verstandhoudingen. Met Thijs en Anna kun je bijvoorbeeld nog veel kanten op.
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')