Wij zitten op een lijn!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:22 schreef SSJKliko het volgende:
Vind het wel prima dat Nina en Lucas weg zijn, vind hun toch alleen maar vervelend. En leuk dat Anna er is
Echt he. Hij speelt nu zijn beste verhaallijn ooit.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind hem nu wel het beste tot zijn recht komen, ontvoerd zonder in beeld te komen.
Dat acteerwerk nu ook, formidabel! Ik snap wel waarom ze hem bij The Bold willenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt he. Hij speelt nu zijn beste verhaallijn ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat acteerwerk nu ook, formidabel! Ik snap wel waarom ze hem bij The Bold willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ze mogen deze verhaallijn ook best tot het eind van seizoen 40 rekken hoor, als hij zo blijft presterenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt he. Hij speelt nu zijn beste verhaallijn ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:38 schreef Frey het volgende:
Di 25 novemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:41 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:46 schreef Frey het volgende:
We vergeten trouwens nog iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:38 schreef Frey het volgende:
Di 25 novemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ik hoop ook op Frederik. Martine zal wel niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:45 schreef Frey het volgende:
Ik houd het tot nu toe ook nog bij Frederik. Nick hoop ik echt niet, niet zo.
Ik kan er wel mee leven. Ook omdat Christophe zo'n goed acteur is. Hij vervloekte in zijn laatste scènes de hele Sanders familie. En na alles wat hij heeft meegemaakt, zou deze actie, gezien zijn onvermogen om onrecht te accepteren, niet heel ongeloofwaardig zijn. Frederik heeft er maar een paar weken in gezeten, het is zo teleurstellend als een nietszeggende gastrol achter dit alles zit. Maarten zou nog beter zijn, omdat Maxime's leugen dan nog eens uit kan komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:45 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik kan er wel mee leven. Ook omdat Christophe zo'n goed acteur is. Hij vervloekte in zijn laatste scènes de hele Sanders familie. En na alles wat hij heeft meegemaakt, zou deze actie, gezien zijn onvermogen om onrecht te accepteren, niet heel ongeloofwaardig zijn. Frederik heeft er maar een paar weken in gezeten, het is zo teleurstellend als een nietszeggende gastrol achter dit alles zit. Maarten zou nog beter zijn, omdat Maxime's leugen dan nog eens uit kan komen.Ik zou wel blij zijn als Nick terugkwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een echte kille moordenaar vind ik hem toch ook niet. Ik heb niet alle afleveringen van voor zijn exit gezien. Maar mocht hij het zijn, vind ik het toch raar dat Maxime er dan redelijk buiten wordt gelaten nu.
Dit inderdaad!quote:Op woensdag 12 november 2014 17:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik hoop ook op Frederik. Martine zal wel niet.
Nick zou inderdaad afbreuk doen aan het personage die het ooit was. Die zou juist Maxime te grazen moeten nemen. In plaats van de rest van de Sanders familie.
Maar ja, nog even geduld hebben.
Lucas is uitgespeeld in mijn ogen door het wegschrijven van Menno. Getrouwd met Menno had beter uitgewerkt kunnen worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:15 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Lucas is cool die mag zeker niet weg en ik zal Lorena missen vond het jammer dat het zo slecht met haar ging altijd dat gunde ik haar hellemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Menno maakte Lucas volwassen en weer interessant. Zonder Menno blijft Lucas het verwende flikkertje met wisselende contacten en een familie die de boel wel oplost.
Lijkt me sterk dat Bartho Braat dat gezegd heeft. Ik ken ook iemand die (vroeger) in GTST speelde, en zij mocht toch echt niks zeggen, ook niet tegen familie/vrienden enz.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:26 schreef Claude_Viole het volgende:
De vraag is: Is het Nick?
Dan kom ik weer met de speculaties:
[spoiler]
Ja. Een collega van mij kent iemand en diegene beweert dat Jef (Bartho Braat) zijn oom is. En die kon vertellen dat Nick het brein is.
Maar goed, GTST-cast mag hun mond niet voorbij praten, dus ik betwijfel het. Verder vraag ik me af waarom Nick überhaupt Lucas wilt ontvoeren. Misschien is het Nick wel, misschien is het Hafkamp, of misschien wel een nieuwe.. Bodil, een zakenpartner die nog erger dan Veltman, Hafkamp, Vadim en Hoogendoorn is die nergens voor terugdeinst en Sanders Inc. wilt kapotmaken, om direct bij de wortel (Ludo) te beginnen.
echt hequote:Op woensdag 12 november 2014 20:30 schreef PiraatPiet het volgende:
Hoe vaak heeft die Sjors wel niet zo als cliffhanger gestaan?
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Frederik klinkt ook het meest logisch. Zeker vanwege Lorena.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:45 schreef Frey het volgende:
Frederik had toch Maxime verkracht? En daar nam Ludo wraak op.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:45 schreef Mriekie het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van wat er tussen Ludo en Fredrik gebeurd is? Ik kan me deze man niet herinneren, maar heb dan ook een paar jaar niet heel aandachtig gekeken.
Ik zou Martine of Nick wel tof vinden maar dan wel zoals in de goede oude tijd en niet van die watjes zoals ze de laatste keer leken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
Ik blijf hopen op Martine.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nog even iedereen op een rijtje:
- Martine: Inge zegt al jaren niet terug te komen. Heel recent ook nog.
- Nick: Zou zijn familie niet zoiets aandoen en heeft meer met Maxime op te lossen dan met Ludo
- Frederik: kleine gastrollen komen zeer zelden terug. Daarbij was Frederik meer een standaard. De opzet lijkt me te groot voor een gastrol die misschien niet iedereen zich herinnert. Toch is het mogelijk gezien de USB stick die aan Lorena werd gegeven. Maar zij sowieso een zaak tegen Ludo waar de advocaat (werkende voor de hogere macht?) wellicht handig gebruik van maakte. De advocaat werd dan om dezelfde reden vermoord als Veltman.
- Maarten: Zelfde reden als Frederik. Plus: zou misschien meer iets hebben tegen Maxime
- Marcus: Heeft geen ruzie met Ludo en is te dom.
- Roxy: Weinig mensen herinneren zich haar nog goed. Dus zij zal het wel niet zijn.
- Bodil Brouwer of een ander nieuw iemand: Er zijn hints gegeven door oa Erik de Vogel, de gtst redactie en de afleveringen zelf dat het een oude bekende is. Van een nieuw persoon zouden ze niet zo'n big-deal maken. Tenzij ze een hele bekend acteur hebben weten te strikken. Iemand groter dan Ome Willem of Peter Faber.
- Mike: Bianca had zijn lichaam gezien. Onmogelijk.
- Thijs: Zware criminelen zijn eigenlijk nooit gastrollen. Daarbij zat Thijs te vissen bij Veltman naar de reden van zijn vete tegen Ludo. Dus Thijs is onmogelijk.
Kortom, Voor iedereen van deze lijst geldt dat hij/zij te onwaarschijnlijk is de hogere macht te zijn.
Ik ook. En dat ze dan wel wat langer blijft als Willeke van Ammelrooij. Het zou een mooie zomercliff zijn; een onbekende die Martine definitief de serie uitschiet. Komt er weer een nieuwe App; wie vermoorde Martine.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:19 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Lucas is uitgespeeld in mijn ogen door het wegschrijven van Menno. Getrouwd met Menno had beter uitgewerkt kunnen worden.Ze hadden Lucas gewoon lekker aan Edwin gekoppeld moeten laten, ik vond het met Menno toch allemaal net iets te snel qua opbouw en te kort na Edwin, wat volgens Lucas zelf de liefde van zijn leven was... Je had met het karakter Edwin (in het uiterste geval een recast als je niet tevreden was over de acteur) net zoveel opties gehad als dat Lucas met Menno had. Daarnaast was de familie Bouwhuis niet zo snel uit elkaar getrokken en hadden ze Tim niet perse hoeven te introducerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Menno maakte Lucas volwassen en weer interessant. Zonder Menno blijft Lucas het verwende flikkertje met wisselende contacten en een familie die de boel wel oplost.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Er zit maar één droomkoppel in de serie.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:34 schreef vencodark het volgende:
Oh wat hebben Bing en Sjors het toch weer leuk samen. Wat een droomkoppel!![]()
tenenkrommend weer.
Sjoerd en Rikkie?quote:Op donderdag 13 november 2014 11:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zit maar één droomkoppel in de serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |