abonnement Unibet Coolblue
pi_146314149
Delen jullie jullie seksverhalen met jullie ouders(of met 1 van hen) of dat jullie vertellen met wie je seks hebt gehad en niet?

In hoeverre zijn jullie daar open in met jullie ouders en hoe nieuwsgierig zijn jullie ouders in jullie seksleven? Of is het een taboe onderwerp bij jullie thuis? Of wil jij niks kwijt, maar wordt je vaak ondervraagd door de niruwsgierigheid van je ouders?
pi_146314208
Mijn ouders denken dat ik maagd ben.
Verder zeer openlijk maar ze vragen niks
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 4 november 2014 @ 23:00:22 #3
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_146314244
Waarom zou je dat willen? :')
Je maintiendrai -XOXO-
pi_146314285
Mijn moeder zou graag alles willen weten en ik vind het niet fijn om te bespreken. Ze probeert het uit me te krjigen door haar (best wilde) seksleven te delen in de hoop dat ik dan ook ga delen.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_146314365
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:01 schreef Xaryna het volgende:
Mijn moeder zou graag alles willen weten en ik vind het niet fijn om te bespreken. Ze probeert het uit me te krjigen door haar (best wilde) seksleven te delen in de hoop dat ik dan ook ga delen.
:')
Moeten zij weten
pi_146314447
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:01 schreef Xaryna het volgende:
Mijn moeder zou graag alles willen weten en ik vind het niet fijn om te bespreken. Ze probeert het uit me te krjigen door haar (best wilde) seksleven te delen in de hoop dat ik dan ook ga delen.
Ook bij mij proberen ze het uit mij te krijgen best wil. Maar hun delen gelukkig niks :')
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:06:14 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_146314512
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:01 schreef Xaryna het volgende:
Mijn moeder zou graag alles willen weten en ik vind het niet fijn om te bespreken. Ze probeert het uit me te krjigen door haar (best wilde) seksleven te delen in de hoop dat ik dan ook ga delen.
Best wild als in je moeder vertelt je over hoe vaak en welke standjes met je vader of best wild als in coketriootjes en fetishpraatjes?
Resistance is futile.
pi_146314542
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:04 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Dit maak ik dus ook mee. Alleen dan wordt het niet gedeeld vanuit hun kant (gelukkig maar), maar willen ze het ook uit me krijgen uit best wil. :')
Wees blij. Bij mij gaat dat zo:

'Ja, en hij wilde allemaal rare standjes proberen! Standjes! Ik doe het liefst gewoon missionaris. Vind jij rare standjes wel leuk? Ik snap dat echt niet namelijk!'

Of

'Ik kom zo makkelijk klaar. Ik hoop dat jij dat geërfd hebt van mij.' *kijkt me hoopvol aan*

quote:
7s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Best wild als in je moeder vertelt je over hoe vaak en welke standjes met je vader of best wild als in coketriootjes en fetishpraatjes?
Ouders gescheiden. Veel wisselende partners en vreemdgaan.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_146314754
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wees blij. Bij mij gaat dat zo:

'Ja, en hij wilde allemaal rare standjes proberen! Standjes! Ik doe het liefst gewoon missionaris. Vind jij rare standjes wel leuk? Ik snap dat echt niet namelijk!'

Of

'Ik kom zo makkelijk klaar. Ik hoop dat jij dat geërfd hebt van mij.' *kijkt me hoopvol aan*

[..]

Ouders gescheiden. Veel wisselende partners en vreemdgaan.
Delen ze dat geheim (op dat moment) dat ze vreemdgaan met je? Of heb je dat stiekem zelf door?

Gaan ze vreemd ondanks nieuwe partners of is dat de reden vd scheiding? Beide ouders vreemdgangers?

Alleen je moeder of ook je vader die daar zo zeer open over is?!
pi_146314770
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wees blij. Bij mij gaat dat zo:

'Ja, en hij wilde allemaal rare standjes proberen! Standjes! Ik doe het liefst gewoon missionaris. Vind jij rare standjes wel leuk? Ik snap dat echt niet namelijk!'

Of

'Ik kom zo makkelijk klaar. Ik hoop dat jij dat geërfd hebt van mij.' *kijkt me hoopvol aan*
Dit kan niet waar zijn... Zulke dingen zo open met je ouders bepraten?
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 23:14:45 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_146314884
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wees blij. Bij mij gaat dat zo:

'Ja, en hij wilde allemaal rare standjes proberen! Standjes! Ik doe het liefst gewoon missionaris. Vind jij rare standjes wel leuk? Ik snap dat echt niet namelijk!'

Of

'Ik kom zo makkelijk klaar. Ik hoop dat jij dat geërfd hebt van mij.' *kijkt me hoopvol aan*

[..]

Ouders gescheiden. Veel wisselende partners en vreemdgaan.
Mijn hemel als mijn moeder mij zoiets had verteld was ik gillend weggerend met mijn handen op mijn oren. Dat wil ik echt niet allemaal weten :X
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_146314902
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:11 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Delen ze dat geheim (op dat moment) dat ze vreemdgaan met je? Of heb je dat stiekem zelf door?

Gaan ze vreemd ondanks nieuwe partners of is dat de reden vd scheiding? Beide ouders vreemdgangers?

Alleen je moeder of ook je vader die daar zo zeer open over is?!
Ze vertelt er vol trots over :P Ik probeer me er voor af te sluiten :')
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:12 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dit kan niet waar zijn... Zulke dingen zo open met je ouders bepraten?
Ik bespreek niks!
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:25:40 #13
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146315331
Mensen, jouw seksleven is heel privé als je samen iets hebt met een partner of je ook getrouwd bent met jouw vrouw of jouw man. Niemand hoeft dat te weten. Ik vraag niemand naar iemand anders hun seksleven!
Humor, serieus en vrolijk!
pi_146316891
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wees blij. Bij mij gaat dat zo:

'Ja, en hij wilde allemaal rare standjes proberen! Standjes! Ik doe het liefst gewoon missionaris. Vind jij rare standjes wel leuk? Ik snap dat echt niet namelijk!'

Of

'Ik kom zo makkelijk klaar. Ik hoop dat jij dat geërfd hebt van mij.' *kijkt me hoopvol aan*

[..]

Ouders gescheiden. Veel wisselende partners en vreemdgaan.
Jezus, wat ben ik blij dat ik niet in zo'n omgeving ben opgegroeid.
pi_146318032
Mijn ouders zijn zich er bewust van dat ik geen maagd ben, voor de rest zijn ze nergens van op de hoogte. Dat hou ik graag zo en voor zover ik weet hebben mijn ouders 3 keer in hun leven seks gehad.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_146318348
Zie het mijn vader al vertellen.

Zoon.. je moet echt de reversed cowgirl eens proberen. Je moeder kickt daar geweldig op
  woensdag 5 november 2014 @ 01:19:08 #17
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146318393
Het is gelukkig voor beide vragen eenzijdig. Dus mijn mam weet wel met wie wel en wie niet, en paar kleine details die redelijk algemeen zijn maar andersom weet ik dus (Thank God) niks.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 5 november 2014 @ 01:19:50 #18
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146318411
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 01:16 schreef Topgozer1 het volgende:
Zie het mijn vader al vertellen.

Zoon.. je moet echt de reversed cowgirl eens proberen. Je moeder kickt daar geweldig op
Dat is op zoveel manieren fout!!! :') :'(
UI Made bij VanilleKwark.
pi_146318484
God nee.

Hoop echt dat ze veel wilde seks hebben samen.

Maar.. hoop ook dat ik er nooit iets van zal merken.
pi_146318722
Met mijn pa deed ik dat wel....

Hoewel als hij zijn date verhalen ging vertellen dacht je "wtf :X " maar aan de andere kant ook: "Gelukkig is het na je 30ste niet voorbij :) " :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146319675
Nee, ik vertel ze niks, zo openlijk zijn / waren we daar bij ons thuis niet over.

Helaas hoef je ze niet altijd iets te vertellen als je op zondagmorgen lekker bezig bent, en ineens gaat je slaapkamerdeur open.

Dus ja... ze hebben bij ons ook GEEN sleutel meer van ons huis.
  woensdag 5 november 2014 @ 07:59:46 #22
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146319779
Ik ga er van uit dat mijn ouders maagd zijn en voor elk kind IVF gebruikt hebben, daar wordt ik persoonlijk gelukkiger van :P dus nee, absoluut niet met hun erover praten!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146320332
Wij zijn daar binnen de familie heel open in. Ze weten eigenlijk alles wel, hebben ook geen geheimen voor elkaar. Maar dat is het zelfde met mijn broertje en zusje dus. Zou niet weten waarom niet, sex is toch een normaal iets in het leven. Wij hebben het er ook regelmatig over.
  woensdag 5 november 2014 @ 09:00:19 #24
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_146320458
Ik lieg er niet over, maar begin er zelf ook niet over. Als ze wat vragen krijgen ze antwoord.
pi_146320683
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:51 schreef Prickie het volgende:
Wij zijn daar binnen de familie heel open in. Ze weten eigenlijk alles wel, hebben ook geen geheimen voor elkaar. Maar dat is het zelfde met mijn broertje en zusje dus. Zou niet weten waarom niet, sex is toch een normaal iets in het leven. Wij hebben het er ook regelmatig over.
Hoe gaat dat dan?

"Nee mam, liever thee met honing, heb keelpijn van het pijpen van Hans gister". "Gut kind, dan doe je het niet goed. Ik zal straks uitleggen hoe ik het bij je vader doe".

Gaat zo'n gesprek tussen je moeder en zusje?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146321290
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe gaat dat dan?

"Nee mam, liever thee met honing, heb keelpijn van het pijpen van Hans gister". "Gut kind, dan doe je het niet goed. Ik zal straks uitleggen hoe ik het bij je vader doe".

Gaat zo'n gesprek tussen je moeder en zusje?
Nee maar ze vertelt wel bijvoorbeeld als ze in het weekend na het stappen seks gehad heeft bijvoorbeeld. En dan volgt daar gewoon een gesprek uit. Of het lekker was, wat ze gedaan heeft dan en waar, of hij een grote piemel had etc. En wij doen doen dat ook zo onderling. Wij zijn niet anders gewend en daarom ligt er gelukkig ool geen taboes op seks alsof het raar vreems of vies is.
  woensdag 5 november 2014 @ 09:44:56 #27
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146321406
Ik ben er altijd vrij open over geweest naar mijn ouders. Met name mijn moeder stond daar ook altijd heel relaxt in en velde geen oordeel (mits ik het maar veilig deed). Helaas leeft ze niet meer anders zou ik daar nu nog steeds heel open naar haar toe over zijn. Met mijn vader heb ik het er tegenwoordig niet echt over, al weet hij wel ongeveer in grote lijnen wat ik met wie gedaan heb.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 5 november 2014 @ 10:59:53 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_146323266
M'n moeder leeft niet meer en mijn pa heb ik al jaren niet meer gesproken, kaar met geen van beiden heb ik ooit zo'n open band gehad. Moet er ook niet aan denken. M'n moeder was niet dom, dus die besefte heus wel dat ik geen maagd meer was toen ik een relatie kreeg en die regelmatig mee naar huis nam. Dan krijgt ze natuurlijk wel dingen mee ( als in bijna de woonkamer inlopen vanuit haar slaapkamer op moment dat wij net bezig zijn op de bank en we dus heel snel STOP moesten schreeuwen ), maar naast een klein grapje de volgende ochtend hadden we het daar niet over. Was ik blij mee ook.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 5 november 2014 @ 11:39:13 #29
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_146324287
Hell no!
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_146325744
Vroeger wel, tegenwoordig niet meer.
Kreeg pas op mijn 18e interesse in seks, dus daar ging het destijds wel eens vaker over.
pi_146326109
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:40 schreef Prickie het volgende:

[..]

Nee maar ze vertelt wel bijvoorbeeld als ze in het weekend na het stappen seks gehad heeft bijvoorbeeld. En dan volgt daar gewoon een gesprek uit. Of het lekker was, wat ze gedaan heeft dan en waar, of hij een grote piemel had etc. En wij doen doen dat ook zo onderling. Wij zijn niet anders gewend en daarom ligt er gelukkig ool geen taboes op seks alsof het raar vreems of vies is.
:')
pi_146327171
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:01 schreef Xaryna het volgende:
Mijn moeder zou graag alles willen weten en ik vind het niet fijn om te bespreken. Ze probeert het uit me te krjigen door haar (best wilde) seksleven te delen in de hoop dat ik dan ook ga delen.
Pics van je moeder.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_146339756
Ze weten dat ik geen seksleven heb dus is het best eenvoudig soms maken ze er wel grapjes over en dat vind ik minder leuk.
Zelf hebben ze geen seksleven dus gelukkig hoor ik die onzin niet de hele dag.
pi_146339821
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:51 schreef Prickie het volgende:
Wij zijn daar binnen de familie heel open in. Ze weten eigenlijk alles wel, hebben ook geen geheimen voor elkaar. Maar dat is het zelfde met mijn broertje en zusje dus. Zou niet weten waarom niet, sex is toch een normaal iets in het leven. Wij hebben het er ook regelmatig over.
Hey F1978.
pi_146341844
Met mijn ouders sprak ik daar nooit over, vooral omdat dat toch zou eindigen in ruzies (zij wilden dat ik maagd bleef tot het huwelijk denk ik al was hun huwelijk een moetje.

Mijn zoons zijn vrij open, vooral oudste. Maar niet tot in de details, dat zou ik ook niet willen. Wel stellen ze mij vragen als ze ergens onzeker over zijn. Bij jongste gaat het trouwens nog over zoenen en zo.
pi_146354826
Mijn ouders kennen mijn een en mijn vrouw.. Ze zijn wel 60+ maar niet debiel.. Zij zullen dus wel een beeld hebben.

Seks is geen taboe en ze luisteren als ik met mijn broer zus en aanhang praat.. en zullen dus wel het nodige weten.

Maar goed boeiend. Zij zullen het ook best regelmatig doen.. als ik het libido van mijn vader heb dan zeer regelmatig!
pi_146355200
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:40 schreef Prickie het volgende:

[..]

Nee maar ze vertelt wel bijvoorbeeld als ze in het weekend na het stappen seks gehad heeft bijvoorbeeld. En dan volgt daar gewoon een gesprek uit. Of het lekker was, wat ze gedaan heeft dan en waar, of hij een grote piemel had etc. En wij doen doen dat ook zo onderling. Wij zijn niet anders gewend en daarom ligt er gelukkig ool geen taboes op seks alsof het raar vreems of vies is.
Tot in de detail bespreken? Ik snap niet waarom je moeder dat überhaupt wil weten... Bij mij ligt er ook geen taboe op seks en "vuile" praat was dan ook totaal niet verbannen, maar om het uitbundig tot in detail te delen.. Ik zie geen reden waarom ik dat zou doen.

En dan vraagt je moeder ook nog om de grootte van iemands pik? Komop zeg..
pi_146355242
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 00:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mijn ouders zijn zich er bewust van dat ik geen maagd ben, voor de rest zijn ze nergens van op de hoogte. Dat hou ik graag zo en voor zover ik weet hebben mijn ouders 3 keer in hun leven seks gehad.
weten ze wel dat je op jongetjes valt?
pi_146355578
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:01 schreef Xaryna het volgende:
Mijn moeder zou graag alles willen weten en ik vind het niet fijn om te bespreken. Ze probeert het uit me te krjigen door haar (best wilde) seksleven te delen in de hoop dat ik dan ook ga delen.
Je moeder heeft er dus flink op rondgeneukt? Hoe voelt dat om een kind te zijn uit een LUSTrelatie?
Cindy De Vuyst
pi_146355698
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Tot in de detail bespreken? Ik snap niet waarom je moeder dat überhaupt wil weten... Bij mij ligt er ook geen taboe op seks en "vuile" praat was dan ook totaal niet verbannen, maar om het uitbundig tot in detail te delen.. Ik zie geen reden waarom ik dat zou doen.

En dan vraagt je moeder ook nog om de grootte van iemands pik? Komop zeg..
Mama is geïnteresseerd. Ze wil ook eens op de pik rijden die enkele weken ervoor zonder enige moeite in dochterlief haar gleuf gleed.
Cindy De Vuyst
pi_146355789
We hebben het er ooit een keer over gehad ja, tijdens voorlichting. Dat ze liever niks wilden weten maar dat ik wel altijd naar ze toe kon gaan als ik echt ergens mee zat of vragen had. Maar dat ik dan misschien beter eerst even deze *drie boekjes in handen gedrukt* door kon lezen, het aan vriendinnen kon vragen of op kon zoeken op internet. :P

Seks is niet iets wat ik met mijn ouders bespreek nee. Goddank. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_146355944
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 00:33 schreef Adames het volgende:

[..]

weten ze wel dat je op jongetjes valt?
Uhu, uhu, al sinds m'n 12e.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  donderdag 6 november 2014 @ 08:18:26 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146358030
Seksuele voorlichting van mn ouders heb ik altijd kunnen vermijden. Mm ma heeft wel eens door de telefoon geopperd dat ik t wel veilig moest doen.

Ze weet dat ik geen maagd meer ben. Want ooit bij mn eerste vriendje kwam ik op een dag naar haar toe dat ik miss een morning after pil moest hebben. Dat gesprek verder verdrongen, maareer dan "dan moet je langs de dokter" is er vast niet uitgekomen.
pi_146359374
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Tot in de detail bespreken? Ik snap niet waarom je moeder dat überhaupt wil weten... Bij mij ligt er ook geen taboe op seks en "vuile" praat was dan ook totaal niet verbannen, maar om het uitbundig tot in detail te delen.. Ik zie geen reden waarom ik dat zou doen.

En dan vraagt je moeder ook nog om de grootte van iemands pik? Komop zeg..
Alsof dat zo'n taboe vraag is, iedereen let daar uiteindelijk op. Iedere jongen heeft een piemel, alleen in het ene gezin gaat men daar vrijer mee om dan in het andere gezin. Dat is het zelfde dat mijn ouders ons gewoon nog naakt zien etc. Terwijl in andere gezinnen men zich op 8 jarige leeftijd al niet meer aan hun ouders durven te tonen. Ik ben blij dat wij er zo mee omgaan en gewoon interesse kunnen tonen in elkaar. Zo durven en kunnen wij ook alles met elkaar bespreken onderling.
pi_146359653
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 09:43 schreef Prickie het volgende:

[..]

Alsof dat zo'n taboe vraag is, iedereen let daar uiteindelijk op. Iedere jongen heeft een piemel, alleen in het ene gezin gaat men daar vrijer mee om dan in het andere gezin. Dat is het zelfde dat mijn ouders ons gewoon nog naakt zien etc. Terwijl in andere gezinnen men zich op 8 jarige leeftijd al niet meer aan hun ouders durven te tonen. Ik ben blij dat wij er zo mee omgaan en gewoon interesse kunnen tonen in elkaar. Zo durven en kunnen wij ook alles met elkaar bespreken onderling.
Het heeft niets met vrijer of taboe te maken. De 'size of a dick' vraag is gewoon raar. Ik ben nieuwsgierig waarom ze dat wil weten. Je wilt niet dingen weten zonder reden. Geilt ze daarop ofzo? Is ze er trots op als haar dochter een gigantisch lul naar binnenkrijgt? Wat haalt zij in godsnaam uit die kennis?
pi_146361044
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:10 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Pics van je moeder.
Jij begint ook een ervaren FOK!ker te worden :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146361136
Mijn ouders willen niet dat ik iets doe geloof ik. Ze zijn nogal bang dat ik aan een kind vast kom te zitten, ze zijn sowieso nogal conservatief wat seks betreft dus het lijkt me niet verstandig om ze te vertellen wat we allemaal doen als ze niet in de buurt zijn.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_146364363
quote:
10s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij begint ook een ervaren FOK!ker te worden :')
En ik heb mij zo voorgesteld om het niet te worden. :'(
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_146367706
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wees blij. Bij mij gaat dat zo:

'Ja, en hij wilde allemaal rare standjes proberen! Standjes! Ik doe het liefst gewoon missionaris. Vind jij rare standjes wel leuk? Ik snap dat echt niet namelijk!'

Of

'Ik kom zo makkelijk klaar. Ik hoop dat jij dat geërfd hebt van mij.' *kijkt me hoopvol aan*

[..]

Ouders gescheiden. Veel wisselende partners en vreemdgaan.
Ik heb medelijden met je, en dat zeg ik niet snel.
pi_146367841
Haha... Nee...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146368947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 09:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Het heeft niets met vrijer of taboe te maken. De 'size of a dick' vraag is gewoon raar. Ik ben nieuwsgierig waarom ze dat wil weten. Je wilt niet dingen weten zonder reden. Geilt ze daarop ofzo? Is ze er trots op als haar dochter een gigantisch lul naar binnenkrijgt? Wat haalt zij in godsnaam uit die kennis?
Na zo'n vraag kan je toch gewoon makkelijker het gesprek voort zetten of het fijn was wat ze fijner vindt etc. Gewoon een interesse vraag. Ik of me broertje vragen het ook wel eens hoor. En andersom vraagt ze ook wel eens over een vriend of die een grote piemel heeft ofzo. Of over een meisje van ons hoe dat was, strak etc. Gewoon openheid en interesse.

Maar ik zal vanavond eens voor je vragen waarom aan mijn moeder, misschien dat zij een makkelijkere uitleg voor je hebt dan ik.
  donderdag 6 november 2014 @ 17:07:59 #52
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_146373069
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:07 schreef Prickie het volgende:

[..]

Na zo'n vraag kan je toch gewoon makkelijker het gesprek voort zetten of het fijn was wat ze fijner vindt etc. Gewoon een interesse vraag. Ik of me broertje vragen het ook wel eens hoor. En andersom vraagt ze ook wel eens over een vriend of die een grote piemel heeft ofzo. Of over een meisje van ons hoe dat was, strak etc. Gewoon openheid en interesse.

Maar ik zal vanavond eens voor je vragen waarom aan mijn moeder, misschien dat zij een makkelijkere uitleg voor je hebt dan ik.
wtf
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_146375648
Wij hebben het daar thuis eigenlijk nooit over, niet omdat het een taboe is maar omdat niemand echt behoefte heeft in zo'n gesprek.
Blub
pi_146754469
Ik denk dat mannen dat echt niet zo snel zouden doen. Vrouwen delen vaak crazy veel met hun moeder als die band goed is.
graag verwijderen
  maandag 17 november 2014 @ 22:08:59 #55
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_146758386
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:07 schreef Prickie het volgende:

[..]

Na zo'n vraag kan je toch gewoon makkelijker het gesprek voort zetten of het fijn was wat ze fijner vindt etc. Gewoon een interesse vraag. Ik of me broertje vragen het ook wel eens hoor. En andersom vraagt ze ook wel eens over een vriend of die een grote piemel heeft ofzo. Of over een meisje van ons hoe dat was, strak etc. Gewoon openheid en interesse.

Maar ik zal vanavond eens voor je vragen waarom aan mijn moeder, misschien dat zij een makkelijkere uitleg voor je hebt dan ik.
pi_146759489
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:43 schreef fyah het volgende:
Ik denk dat mannen dat echt niet zo snel zouden doen. Vrouwen delen vaak crazy veel met hun moeder als die band goed is.
Denk niet dat het met het geslacht te maken hebben mijn broertje en ik delen ook alles eigenlijk. Denk dat het meer met preutsheid te maken heeft. En dat vrouwen dan misschien wat minder preuts zijn over het algemeen kan wel ja.
pi_146760543
Ik denk eerder dat het met intimiteit en veiligheid te maken heeft. Kinderen voelen zich meestal meer op hun gemak om dit soort dingen met hun moeder dan met hun vader te bespreken.. Althans, dat had ik heel sterk in de puberteit. Liever vertelde ik het ook mijn moeder niet, maar goed daar ontkwam ik niet aan.

Mijn ontmaagding heb ik overigens pas zeven jaar na dato opgebiecht, omdat mijn ouders dat meisje niet zagen zitten. :')
pi_146760614
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:00 schreef jaha het volgende:
Ik denk eerder dat het met intimiteit en veiligheid te maken heeft. Kinderen voelen zich meestal meer op hun gemak om dit soort dingen met hun moeder dan met hun vader te bespreken.. Althans, dat had ik heel sterk in de puberteit. Liever vertelde ik het ook mijn moeder niet, maar goed daar ontkwam ik niet aan.

Mijn ontmaagding heb ik overigens pas zeven jaar na dato opgebiecht, omdat mijn ouders dat meisje niet zagen zitten. :')
Hoezo ontkwam je daar niet aan dan?
pi_146760657
Ja als mijn moeder vraagt: "Ik heb je met meisje B gezien, vond je haar leuk?", dan kan ik dus totaal niet liegen of een ontwijkend antwoord geven. En toen ik 14 was al helemaal niet. ;)

Mijn vader was nooit echt geinteresseerd dus dan is het ook makkelijk om daar niets tegen te zeggen...
  maandag 17 november 2014 @ 23:09:28 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146760887
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:03 schreef jaha het volgende:
Ja als mijn moeder vraagt: "Ik heb je met meisje B gezien, vond je haar leuk?", dan kan ik dus totaal niet liegen of een ontwijkend antwoord geven. En toen ik 14 was al helemaal niet. ;)

Maar dat heeft natuurlijk weinig met het delen van je seksleven te maken. Dat blijkt maar weer dat je je ontmaagding tig jaar later pas hebt verteld. Geen idee waarom je dat dan wel hebt gedaan :')
Neem aan dat ouders het wel snappen als je wat langer een relatie hebt (gehad)
pi_146761181
Ja, vertellen dat je seks hebt gehad is toch ook een vorm van vertellen over je seksleven?
  dinsdag 18 november 2014 @ 21:59:55 #62
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_146789603
Bespreekbaar maar de behoefte om het er met elkaar over te hebben is er niet.
  woensdag 19 november 2014 @ 09:00:31 #63
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_146799600
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe gaat dat dan?

"Nee mam, liever thee met honing, heb keelpijn van het pijpen van Hans gister". "Gut kind, dan doe je het niet goed. Ik zal straks uitleggen hoe ik het bij je vader doe".

Gaat zo'n gesprek tussen je moeder en zusje?
Godver :')
  woensdag 19 november 2014 @ 09:05:26 #64
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_146799663
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:03 schreef jaha het volgende:
Ja als mijn moeder vraagt: "Ik heb je met meisje B gezien, vond je haar leuk?", dan kan ik dus totaal niet liegen of een ontwijkend antwoord geven. En toen ik 14 was al helemaal niet. ;)
Ja klopt, zo heb ik het er ook over met mijn moeder. Ik woon al jaren op mijzelf maar als we bijv. op een terrasje zitten en iemand komt langs en zegt "haaaaaaaaai" dan vraagt ze wel wie dat is. "Oh daar heb ik seks mee gehad", meestal zegt ze dan een paar keer afkeurend mijn naam en hebben we het er vervolgens niet meer over.

Heel oppervlakkig dus
pi_146812315
Daar hoeven ze echt niks over te weten.

Sommige dingen zullen ze ook bepaald niet leuk vinden. Ze zijn nogal burgerlijk. :')
pi_146812878
Ik deel wel eens wat met mijn moeder tegenwoordig, maar geen details of zo. Binnen ons gezin waren we altijd erg open over seks. Ik wilde er liever niets over horen of over kwijt. Heb me zelfs lang geschaamd voor mijn seksualiteit. :P Denken dat je vreemd bent of iets dergelijks kan dus ook als er geen taboesfeer heerst thuis.

[ Bericht 12% gewijzigd door -Strawberry- op 19-11-2014 17:41:26 ]
pi_146813192
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 21:59 schreef Helsinki het volgende:
Bespreekbaar maar de behoefte om het er met elkaar over te hebben is er niet.
pi_146814061
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:07 schreef Prickie het volgende:

[..]

Na zo'n vraag kan je toch gewoon makkelijker het gesprek voort zetten of het fijn was wat ze fijner vindt etc. Gewoon een interesse vraag. Ik of me broertje vragen het ook wel eens hoor. En andersom vraagt ze ook wel eens over een vriend of die een grote piemel heeft ofzo. Of over een meisje van ons hoe dat was, strak etc. Gewoon openheid en interesse.

Maar ik zal vanavond eens voor je vragen waarom aan mijn moeder, misschien dat zij een makkelijkere uitleg voor je hebt dan ik.
:') :')
pi_146816560
Als ik van iemand never-nooit verhalen wil horen hoe ze het tussen de lakens doen zijn het wel m'n ouders. Helemaal niet dus. Ik zat (en zit) er niet op te wachten, en als ik de verhalen hier lees mag ik blij zijn dat zulke dingen ook nooit met mij zijn gedeeld
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 19 november 2014 @ 19:42:16 #70
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146818393
Met kringverjaardagen wisselen we vaak ervaringen/tips uit met de hele familie.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_146836658
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:54 schreef Ridocar het volgende:
Als ik van iemand never-nooit verhalen wil horen hoe ze het tussen de lakens doen zijn het wel m'n ouders. Helemaal niet dus. Ik zat (en zit) er niet op te wachten, en als ik de verhalen hier lees mag ik blij zijn dat zulke dingen ook nooit met mij zijn gedeeld
En ik hoef de verhalen van mijn dochter ook niet te horen, en ga haar die van mij al helemaal niet vertellen..
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_147221330
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:11 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Delen ze dat geheim (op dat moment) dat ze vreemdgaan met je? Of heb je dat stiekem zelf door?

Gaan ze vreemd ondanks nieuwe partners of is dat de reden vd scheiding? Beide ouders vreemdgangers?

Alleen je moeder of ook je vader die daar zo zeer open over is?!
Dikke troll, die TS . :')
  woensdag 3 december 2014 @ 21:49:47 #73
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147262645
Telt samen naar een saunaclub?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147263340
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wees blij. Bij mij gaat dat zo:

'Ja, en hij wilde allemaal rare standjes proberen! Standjes! Ik doe het liefst gewoon missionaris. Vind jij rare standjes wel leuk? Ik snap dat echt niet namelijk!'

Of

'Ik kom zo makkelijk klaar. Ik hoop dat jij dat geërfd hebt van mij.' *kijkt me hoopvol aan*

[..]

Ouders gescheiden. Veel wisselende partners en vreemdgaan.
Jezus, daar hou je toch nachtmerries aan over? :')

Bij mijn ouders is praten over seks gen optie. Later met mijn eventuele kinderen hoef ik echt geen details te weten, maar ik zou wel een sfeer willen creëren waar ze met vragen thuis terecht kunnen en het onderwerp niet direct rooie oren oplevert.
pi_147273717
Bij mij boeit het mijn ouders niet zoveel, heb ook nooit gezegd dat ik geneukt heb. Zijn ze gewoon vanuit gegaan. Ze vragen niet hoe ik het doe etc.
pi_147296894
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:07 schreef Prickie het volgende:

[..]

Na zo'n vraag kan je toch gewoon makkelijker het gesprek voort zetten of het fijn was wat ze fijner vindt etc. Gewoon een interesse vraag. Ik of me broertje vragen het ook wel eens hoor. En andersom vraagt ze ook wel eens over een vriend of die een grote piemel heeft ofzo. Of over een meisje van ons hoe dat was, strak etc. Gewoon openheid en interesse.

Maar ik zal vanavond eens voor je vragen waarom aan mijn moeder, misschien dat zij een makkelijkere uitleg voor je hebt dan ik.
geweldige moeder heb jij!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 5 december 2014 @ 11:43:43 #77
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147303653
Het is niet dat we in details treden maar er wordt wel eens een opmerking gemaakt, meestal als grap bedoeld.
Ik weet wel dat als ik ergens seksueel gezien mee zou zitten dat ik daar zonder schaamte met mijn moeder over zou kunnen praten.

Lengte van penissen dat soort zaken komen nooit naar boven, dat vinden we ook niet belangrijk om te weten, wel heeft mijn moeder mij eens gevraagd of ik op dat gebied tevreden ben (wat ik zeker ben) maar dat was weer nav een programma op tv dat er toch een gedeelte onvrede heeft op dat gebied.

[ Bericht 20% gewijzigd door snakelady op 05-12-2014 11:49:24 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:00:21 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147304006
Ik vind t al vreemd om een tvshow of cabaret te kijken met mn vader of moeder waar t over seks gaat :')
pi_147304012
niet in detail, maar er worden weleens wat ervaringen verteld over en weer.

ouders hebben wat lichamelijke problemen en ik ben blij dat ze met wat tips en speeltjes toch nog een goed sexleven kunnen hebben ^O^
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:03:28 #80
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147304069
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:00 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind t al vreemd om een tvshow of cabaret te kijken met mn vader of moeder waar t over seks gaat :')
Dat vond ik vroeger zo erg! Ik weet nog dat we de film Road House aan het kijken waren en er kwam een seksscene, ik schaamde me dood. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:04:54 #81
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_147647827
Ik hoef NIETS te weten van mijn ouders seksleven, echt helemaal niets. En zij niet van die van mij. Gaan we mooi zo laten..
  woensdag 17 december 2014 @ 08:17:32 #82
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147661723
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef Flogging het volgende:
Ik hoef NIETS te weten van mijn ouders seksleven, echt helemaal niets. En zij niet van die van mij. Gaan we mooi zo laten..
Dit dus, ik heb ook echt niet de behoefte dat te delen of het te weten :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')