abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_145836471
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur/Lijnbus chauffer
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145841521
Hallon :D
Zie!
pi_145842000
quote:
10s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 02:29 schreef johnson555 het volgende:
Hallon :D
Ga eens wat anders doen dan midden in de nacht fokken
pi_145842165
Inderdaad ja, je zou maar wakker zijn op dit tijdstip :P
pi_145842190
Godnondeju wat is het vroeg.
pi_145842345
Om 4:40 ging mijn wekker ook. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145843027
Succes in het verkeer vanochtend. Wat een bende.
pi_145843260
A12 afgesloten, nog veel werkzaamheden op het spoor. Sterkte ermee 😄
pi_145843389
Ik zoek nog een bijbaantje voor zaterdag en zondag. Is dat bij bovenstaande organisaties mogelijk?
pi_145843485
Nee. Maar zelf even zoeken of lezen is ook heel moeilijk, natuurlijk.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145843578
quote:
Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
nee dus, het is puur als bijverdienste doordeweeks. Ook als privé chauffeur komt het zelden voor dat je in het weekend werkt
  donderdag 23 oktober 2014 @ 09:33:03 #12
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145843694
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:11 schreef Acradavos het volgende:
Ik zoek nog een bijbaantje voor zaterdag en zondag. Is dat bij bovenstaande organisaties mogelijk?
OP bitch

*zorgtaxi chauffeur is wel goed mogelijk in het weekend.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145843784
Ik had ergens gelezen dat het wel mogelijk was, vandaar.
pi_145844488
Serieus twee minuten geleden een spoedrit op FB, één minuut geleden weer opgelost...
pi_145852399
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:09 schreef DrSnuggle het volgende:
Serieus twee minuten geleden een spoedrit op FB, één minuut geleden weer opgelost...
Hyenas zijn actief :+
Zie!
pi_145859072
Morgen een ritje in een Peugeot Partner van Groningen naar Zwaagdijk. Jammer dat mijn neef in Enkhuizen moet werken morgen. Vier uur OV terug, lekker betaald leren. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_145859616
Eerste vier ritten gehad, Volvo V40, Punto Evo, Insignia en een Passat CC. Morgen Amstelveen - Breda (ct200h) en Breda - Almere (Punto Evo). Geloof niet dat ik mag klagen ;)
pi_145859634
mijn perfecte dagen zijn inderdaad om een auto dicht bij huis op te halen en dan naar een plek te brengen waarna je lang met het ov naar huis moet. Vandaag uiteindelijk 4 ritjes gehad in een fiat 500, ford mondeo en 2x een volvo v40 en aan het einde van de dag toch wel blij weer naar huis te kunnen. Ook lekker als je auto 1 bijvoorbeeld voor 1u af moet leveren en auto 2 pas om 4u op kan halen als je er al om 3u kan zijn :') . Morgen maar 1 ritje alleen zal het niet boven de vier uur werken uitkomen ben ik bang.
pi_145860301
Blegh, voel me met de minuut beroerder worden, zit er aan te denken om me ziek te melden, maar vindt dat altijd zon rot gevoel om dat te moeten doen.
pi_145860460
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:12 schreef Drilboor het volgende:
Blegh, voel me met de minuut beroerder worden, zit er aan te denken om me ziek te melden, maar vindt dat altijd zon rot gevoel om dat te moeten doen.
Het geeft een groter rotgevoel als je morgen moet werken terwijl je strontziek bent ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  donderdag 23 oktober 2014 @ 19:26:27 #21
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_145860768
Morgen een dagje Alphen-Heteren, Veenendaal-Amerongen en Ede-Meerkerk. Al met al meer in het OV dan in de auto's _O-
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_145861106
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:26 schreef GrumpyCat het volgende:
Al met al meer in het OV dan in de auto's _O-
Dat is bijna altijd
pi_145861275
Hopwop! Tante thuis morgen, dus die vindt het wel super gezellig als ik even een kopje thee kom doen. :D Leuk, ik heb haar echt al heel lang niet meer gezien en het is mijn lievelingstante. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_145861286
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:26 schreef GrumpyCat het volgende:
Morgen een dagje Alphen-Heteren, Veenendaal-Amerongen en Ede-Meerkerk. Al met al meer in het OV dan in de auto's _O-
Heteren, weet je al welke auto? :D
  donderdag 23 oktober 2014 @ 19:43:20 #25
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_145861398
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:40 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Heteren, weet je al welke auto? :D
Naar Heteren een VW Golf _O-
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_145861534
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:40 schreef Sarasi het volgende:
Hopwop! Tante thuis morgen, dus die vindt het wel super gezellig als ik even een kopje thee kom doen. :D Leuk, ik heb haar echt al heel lang niet meer gezien en het is mijn lievelingstante. O+
Lief dagboek
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145861600
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:12 schreef Drilboor het volgende:
Blegh, voel me met de minuut beroerder worden, zit er aan te denken om me ziek te melden, maar vindt dat altijd zon rot gevoel om dat te moeten doen.
Ziek zijn :')

Ziekte toegeven :')

Werken ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145861739
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Lief dagboek
Ik vind jou ook heel lief. Ga je die meet nog eens organiseren? :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_145862518
quote:
7s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik vind jou ook heel lief. Ga je die meet nog eens organiseren? :*
Dat ging Fiorano doen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145862626
quote:
7s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat ging Fiorano doen.
In Groningen _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145862653
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:11 schreef trolley het volgende:

[..]

In Groningen _O_
Ja want dan krijg ik frietjes met mayo en een zachte g. O+
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 20:12:59 #32
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_145862675
Ook zo lekker als je 3 ritten hebt, dat je de aflevertijden niet gaat redden _O- . Morgen maar weer lekker bellen dus :X
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_145862695
quote:
11s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja want dan krijg ik frietjes met mayo en een zachte g. O+
Het is patat :{w
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145862785
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:11 schreef trolley het volgende:

[..]

In Groningen _O_
Nee.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145864365
Lekker dagje morgen:
Aalsmeer-Meerkerk met een Polo
Meerkerk-Houten met een Focus
Enn Houten-Nieuwegein met een Megane.

Hoef in ieder geval niet ver te lopen ofzo :)
pi_145864463
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dit belangrijker vinden dan Rijeka - Feyenoord :')
3-1 _O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 23 oktober 2014 @ 20:51:10 #37
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_145864741
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:44 schreef Schaapje96 het volgende:
Lekker dagje morgen:
Aalsmeer-Meerkerk met een Polo
Meerkerk-Houten met een Focus
Enn Houten-Nieuwegein met een Megane.

Hoef in ieder geval niet ver te lopen ofzo :)
Wil jij even ruilen met mij? ;(
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
  donderdag 23 oktober 2014 @ 21:05:05 #38
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145865479
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:11 schreef trolley het volgende:

[..]

In Groningen _O_
Ik neuk je de moeder in Groningen.

Manmanman Kansloos.

Morgen de hele dag geen flikker op het programma staan, zal eens even kijken wat er midden in het land te fixen valt. ^O^
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145865606
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef GrumpyCat het volgende:

[..]

Wil jij even ruilen met mij? ;(
Ik kan morgen echt niet verder lopen dan deze ritten, was iets te enthousiast met training :')

De eerste moet wel om 8 uur opgehaald worden, 7 uur de deur uit :'(
  donderdag 23 oktober 2014 @ 21:08:04 #40
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145865646
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:46 schreef trolley het volgende:

[..]

3-1 _O-
Niet in Europa spelen _O-
Een 2-0 tegen Cambuur weggeven _O-
pi_145865799
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 21:05 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik neuk je de moeder in Groningen.

Manmanman Kansloos.
:')

:*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145865866
Ik heb niets gekregen voor morgen :(
pi_145865940
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 21:12 schreef jurgenov het volgende:
Ik heb niets gekregen voor morgen :(
pi_145866968
Dat wordt weer 2,5 komende weken niet werken ;( Tentamens komen eraan
Weer lekker leren :r Moet zaterdag nog naar Amsterdam voor IELTS toets, moet hier om 5:45 de trein pakken :r
Nee, toch niet
pi_145866984
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Solidberg het volgende:
Dat wordt weer 2,5 komende weken niet werken ;(
Weer lekker leren :r Moet zaterdag nog naar Amsterdam voor IELTS toets, moet hier om 5:45 de trein pakken :r
Waarom IELTS en niet CAE/CPE?
Your opinion of me is none of my business.
pi_145867088
Universiteiten waar ik heen wil, nemen enkel IELTS of TOEFL aan. IELTS wordt op meer universiteiten geaccepteerd, heb dus dat maar gedaan
Nee, toch niet
pi_145867252
Zonde. Amerika zeker dan? Die dingen zijn zo kort geldig. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_145869681
Idd Amerika, maar je kan wel verwachten natuurlijk, makkelijk geld verdienen op deze manier
Nee, toch niet
  donderdag 23 oktober 2014 @ 22:40:45 #49
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_145870472
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 21:12 schreef jurgenov het volgende:
Ik heb niets gekregen voor morgen :(
Je mag wel een ritje van mij hebben :D
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_145871462
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Solidberg het volgende:
Dat wordt weer 2,5 komende weken niet werken ;( Tentamens komen eraan
Weer lekker leren :r Moet zaterdag nog naar Amsterdam voor IELTS toets, moet hier om 5:45 de trein pakken :r
idem dito voor de tentamens (8>
Zie!
pi_145872202
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee.
precies. Lekker in Friesland doen. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_145872521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef Solidberg het volgende:
Idd Amerika, maar je kan wel verwachten natuurlijk, makkelijk geld verdienen op deze manier
Geloof mij, in Amerika studeren kost sowieso een flinke klap geld, zo'n test valt daarbij in het niets :')
pi_145873984
Ik wil naar Canada toe, zou iets goedkoper zijn :+
Nee, toch niet
pi_145874145
Dat zou kunnen, waar?
pi_145874168
Calgary, Queens of Concordia, nog even kijken
Nee, toch niet
pi_145874406
Nice, Canada lijkt me ook heel vet. Misschien ga ik nog een uitstapje die kant op doen, maar aan de andere kant heb ik hier ook nog genoeg te zien.
pi_145877657
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Niet in Europa spelen _O-
Een 2-0 tegen Cambuur weggeven _O-
Van onderwerp veranderen :')

Feyenoord :') :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145878216
Canada :D Ben bang dat ik ook IELTS zal moeten doen als ik die kant op wil, gelukkig heb ik zowel FCE als CAE al, en zit er over te denken m'n CPE nog te halen :) Enige jammere is dat ik qua praktisch nut voor m'n studie weinig heb aan het buitenland met m'n studie rechten :P
pi_145878243
Wat heb je gehaald op je CAE? Met een A (C2 niveau) is dat vaak voldoende en hoef je niet nog een CPE te overleggen. Voor de UK in ieder geval. :)
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:34:51 #60
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145879354
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 07:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Van onderwerp veranderen :')

Feyenoord :') :')
Soms ben ik wel jaloers op die Ajacieden. Beetje vanuit de ivoren toren van vak 818 commentaar geven op anderen als er gewonnen wordt, je niet druk hoeven maken om een nederlaag omdat je dan ineens 'eigenlijk niet zo veel om voetbal geeft'. Als je een keer naar die lelijke sporthal gaat die stadion genoemd wordt (niet te vaak natuurlijk, want dat kost geld. Ook niet als het winter is, het zou wel eens koud kunnen zijn!) lekker de hele tijd op de klok kijken en in de 80e minuut weer weg omdat de trein dan zo rustig is. Bij een achterstand lekker rond de 60e minuut weer weg gaan, je komt natuurlijk voor de winst en niet voor je club!!

Man, wat moet het rustgevend zijn om fan van dat clubje te zijn.
pi_145880054
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 22:40 schreef GrumpyCat het volgende:

[..]

Je mag wel een ritje van mij hebben :D
Gerne :D :D
pi_145881274
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 09:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Soms ben ik wel jaloers op die Ajacieden. Beetje vanuit de ivoren toren van vak 818 commentaar geven op anderen als er gewonnen wordt, je niet druk hoeven maken om een nederlaag omdat je dan ineens 'eigenlijk niet zo veel om voetbal geeft'. Als je een keer naar die lelijke sporthal gaat die stadion genoemd wordt (niet te vaak natuurlijk, want dat kost geld. Ook niet als het winter is, het zou wel eens koud kunnen zijn!) lekker de hele tijd op de klok kijken en in de 80e minuut weer weg omdat de trein dan zo rustig is. Bij een achterstand lekker rond de 60e minuut weer weg gaan, je komt natuurlijk voor de winst en niet voor je club!!

Man, wat moet het rustgevend zijn om fan van dat clubje te zijn.
Ik merk een zekere frustratie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145881457
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik merk een zekere frustratie.
En generalisatie.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:19:02 #64
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145881676
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik merk een zekere frustratie.
Ook zo'n goed argument altijd. 'je bent gewoon jaloers omdat wij prijzen winnen!!!11!11!!!'

Nou nee, leuk zo'n kampioenschap, maar ajax is gewoon een pleurisclub waar ik niks mee te maken wil hebben en er is geen enkele reden om jaloers op die mensen te zijn.
pi_145881795
Nog een leuk gesprekje gehad met een hiker in Zwaagdijk die vond dat ik echt teringhard over de afsluitdijk knalde. Ik reed 135 op de teller, maar goed. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_145882573
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:24 schreef Sarasi het volgende:
Nog een leuk gesprekje gehad met een hiker in Zwaagdijk die vond dat ik echt teringhard over de afsluitdijk knalde. Ik reed 135 op de teller, maar goed. :')
135 zeker bij dat stuk waar je 50 mag? :o
Nee, toch niet
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:53:00 #67
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145882614
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:51 schreef Solidberg het volgende:

[..]

135 zeker bij dat stuk waar je 50 mag? :o
ONVERANTWOORD.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145882621
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:51 schreef Solidberg het volgende:

[..]

135 zeker bij dat stuk waar je 50 mag? :o
Nee, gewoon waar je 130 mag. Ik rijd altijd heel netjes en eigenlijk nooit te hard, dus het verbaasde me al. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_145882740
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee, gewoon waar je 130 mag. Ik rijd altijd heel netjes en eigenlijk nooit te hard, dus het verbaasde me al. :P
Was niet serieus bedoeld :+ Je kan bij dat stuk waar je 50 mag echt geen 135 rijden, tenzij er echt niemand anders is.
Maar ze moeten van de Afsluitdijk even Duits grondgebied maken, je kan daar prima 200+ lijkt m.
Nee, toch niet
pi_145882935
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:24 schreef Sarasi het volgende:
Nog een leuk gesprekje gehad met een hiker in Zwaagdijk die vond dat ik echt teringhard over de afsluitdijk knalde. Ik reed 135 op de teller, maar goed. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145882959
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:56 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Was niet serieus bedoeld :+ Je kan bij dat stuk waar je 50 mag echt geen 135 rijden, tenzij er echt niemand anders is.
Maar ze moeten van de Afsluitdijk even Duits grondgebied maken, je kan daar prima 200+ lijkt m.
Nouja het woei vandaag best hard, met die regen erbij... Misschien was 135 op de teller ook wel wat aan de hoge kant, but still. :') 200 zou ik er dan weer niet rijden, als je een vrachtwaggel in moet halen is die weg opeens best smal.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:10:07 #72
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145883133
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nouja het woei vandaag best hard, met die regen erbij... Misschien was 135 op de teller ook wel wat aan de hoge kant, but still. :') 200 zou ik er dan weer niet rijden, als je een vrachtwaggel in moet halen is die weg opeens best smal.
Ogen dicht doen als je er vlak achter rijd, en 4 seconden later weer open. Zie je gelijk of je het gered heeft, en is stukken minder eng ^O^ :7
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145883151
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:10 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ogen dicht doen als je er vlak achter rijd, en 4 seconden later weer open. Zie je gelijk of je het gered heeft, en is stukken minder eng ^O^ :7
_O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_145883237
Noh, zie je de bus, slaat ie voor de halte linksaf. Blijkt ie daar dus helemaal niet te stoppen :') Nu maar naar Houten ipv Utrecht, anders moet ik nog een half uur in de regen staan. Kan gelukkig wel nu naar huis O+

Edit: Onee, spoedje Meerkerk-Eindhoven erachteraan. Als iemand mij ziet lopen daar, geef me een lift :)

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2014 12:38:33 ]
pi_145888102
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:13 schreef Schaapje96 het volgende:
Noh, zie je de bus, slaat ie voor de halte linksaf. Blijkt ie daar dus helemaal niet te stoppen :') Nu maar naar Houten ipv Utrecht, anders moet ik nog een half uur in de regen staan. Kan gelukkig wel nu naar huis O+

Edit: Onee, spoedje Meerkerk-Eindhoven erachteraan. Als iemand mij ziet lopen daar, geef me een lift :)
Daten in Eindje? Ik zit vlakbij het station op loopafstand. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145892633
Paniek bij EW!! De Caps lock en hoofdletters worden weer veelvuldig in hun spoedberichten gebruikt, zelfs klantnamen ontkomen er dit keer ook niet aan.
pi_145892782
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:33 schreef DrSnuggle het volgende:
Paniek bij EW!! De Caps lock en hoofdletters worden weer veelvuldig in hun spoedberichten gebruikt, zelfs klantnamen ontkomen er dit keer ook niet aan.
Die vragen eronder :')

Laatste rit begint om 16.30 , en iemand vraagt om 16.33 of dat nog voor vandaag is :')
Nee, toch niet
pi_145893642
Iemand rond 12:00/12:15u in Meerkerk die mij een lift wil geven maandag :P ?
pi_145894221
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Daten in Eindje? Ik zit vlakbij het station op loopafstand. :)
Hosselaar :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_145894222
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:33 schreef DrSnuggle het volgende:
Paniek bij EW!! De Caps lock en hoofdletters worden weer veelvuldig in hun spoedberichten gebruikt, zelfs klantnamen ontkomen er dit keer ook niet aan.
Ik kreeg de afgelopen dagen ook al aardig wat smsjes, blijkbaar nog wel redelijk druk dus.

En zo te zien gaat het project met de bussen ook nog steeds door.
pi_145894348
Het is inderdaad goed druk hij EW. Zou eerst gaan studeren, maar toch maar open gezet om 17:22, om 17:25 word ik gebeld:
Terneuzen-raamsdonkveer:Toyota rav4
Raamsdonkveer- Gorinchem: Toyota auris
Gorinchem-raamsdonkveer: Toyota verso
pi_145894634
Lekker dagje ja, alleen jammer van die Auris en Verso :P
Nee, toch niet
pi_145894671
Ik vond de Auris ST anders best fijn rijden, zeker t.o.v. een Prius :P

En de paniek slaat op dit moment volledig toe bij EW :+
pi_145894745
En ze gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet. :')
pi_145894761
Tja, tentamenperiode.
Volgende week geen tijd om te werken :'(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145894791
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 17:39 schreef Solidberg het volgende:
Lekker dagje ja, alleen jammer van die Auris en Verso :P
Ik ben allang tevreden dat het zo goed als niet lopen wordt. In Terneuzen zit het op 5 minuten van het station, daarna elke keer op hetzelfde adres een andere auto mee. Zover ik kan herinneren zijn ze in Raamsdonkveer ook niet zo moeilijk om naar de bushalte brengen(of halen :))

Daarbij rijden nieuwe aurissen heerlijk :)
pi_145894936
Heb paar keer hybrid van 2009 en 2010 gereden, maar dat vond ik net zo erg als die Honda Insight Hybrid ding. Zet je dat ding in sportstand, en blijf je 50 km/h rijden voor langere tijd, laat dat ding de motor lekker doorgaan op 4000 rpm.
Nee, toch niet
pi_145895064
Die ik had was van eind 2013. Vond hem ruim van binnen, goede audio, reed lekker en was vrij stil. Maar zie net dat de aanschafprijs 28.000 is, daar zou ik toch wat anders voor halen.
pi_145895159
Ach, die hybrid dingen zullen toch veel minder geleased worden vanaf 2016 schat ik, door de nieuwe regels. In plaats van een goeie methode om de CO2 te meten te bedenken, verhogen ze gewoon liever de tarieven. :') 14.gif
Nee, toch niet
pi_145895252
Wauw. Maandag een auto ophalen in Hoogerheide, afleveren in Nijmegen, en dan met het OV weer naar Rotterdam. Ruim 2.5 uur met t OV om daar te komen..
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_145895259
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 17:56 schreef Solidberg het volgende:
Ach, die hybrid dingen zullen toch veel minder geleased worden vanaf 2016 schat ik, door de nieuwe regels. In plaats van een goeie methode om de CO2 te meten te bedenken, verhogen ze gewoon liever de tarieven. :') [ afbeelding ]
Ja kansloos, die methode moet echt op de schop.

Maar aan de andere kant las ik dat (volgens mij) Arval had berekend dat de bijtelling van een Focus van 140 naar 250 per maand ging. Is natuurlijk veel geld, maar je kan er alsnog zelf niet voor rijden. Het hele idee met 14% auto's is volledig doorgeslagen en hier konden we op wachten.
pi_145895414
Morgen de privé chauffeur uithangen
Oud Gastel-Kerkrade-oud gastel: mazda mpv (van papa en mama)

We gaan naar tentival :)
pi_145895427
Ik snap wel dat bijvoorbeeld de bijtelling voor de bijvoorbeeld Outlander onzin is, maar dan ga je toch niet zulke onzin maatregelen nemen om de auto-markt in NL nog verder de kop in te drukken? NL is het enige land in de EU waar de auto-markt nog steeds krimpt, dus wat ga je doen? Belasting verhogen, want dat zal zeker mensen aanzetten om een auto te kopen.
En in omringende landen is het toch zeker nog goedkoper om te leasen, ofniet?

Edit: Schijnt in DE stuk goedkoper te zijn als je dichtbij je werkt woont, maar naarmate je verder van je werkt woont, wordt het duurder.

[ Bericht 14% gewijzigd door Solidberg op 24-10-2014 18:10:30 ]
Nee, toch niet
pi_145895655
Het is een impopulaire maatregel ja, en je kan je afvragen of deze "bezuiniging" wel in de autobranche moet worden genomen. Maar aan de andere kant is de markt kunstmatig in stand gehouden, want er is jarenlang veel minder belasting ontvangen (zowel wegen als bijtelling) dan men eigenlijk op had gerekend. Dus als deze maatregel niet zou worden genomen, zou er ergens anders wel bezuinigd moeten worden. Links- of rechtsom tref je altijd wel een markt. En in 2017 zou het sowieso op de schop gaan (waar ze misschien wel op had kunnen wachten).

Dit neemt niet weg dat de CO2 metingen moeten worden aangepast, maar dat is iets wat op Europees niveau moet gebeuren.

In omringende landen zal leasen ongetwijfeld goedkoper zijn ja, dat weet ik niet. Maar je kan sowieso betwijfelen of deze leaseconstructie wel goed is, want vrijwel niemand gaat een dure auto leasen of die rijdt hem dan niet prive. Er zou toch iets anders moeten kunnen worden verzonnen om het ook aantrekkelijk te maken een dure auto te leasen.
pi_145895783
Jammer dat we geen automerk hebben dat ook het lagere- en middensegment dient, anders zou het autorijden hier wel stuk goedkoper zijn, lijkt mij.
Nee, toch niet
pi_145896192
Niks gemerkt qua drukte bij EW. Telefoon bleef doodstil vandaag }:|
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145896324
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:16 schreef Solidberg het volgende:
Jammer dat we geen automerk hebben dat ook het lagere- en middensegment dient, anders zou het autorijden hier wel stuk goedkoper zijn, lijkt mij.
Wat bedoel je daarmee?

Het is jammer dat de auto een melkkoe is in Nederland. Kijk maar naar andere Europese landen, maar bv ook in de VS. Liter benzine; 0,60¤. Geen wegenbelasting, alleen een soort vergunning die veel goedkoper is en de aanschaf van een auto is goedkoper (hoewel me dat nog wel meevalt, op een Golf is het zo'n 4000¤ maar dat zal vast snel hoger worden met onzuinige auto's). Dan is het tenminste nog leuk om even de auto te pakken.
pi_145896337
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Daten in Eindje? Ik zit vlakbij het station op loopafstand. :)
Volgende keer! Was pas om half 6 daar en wou wel graag naar huis haha

Geniale rit trouwens, bij de uitgang van het vliegveld staan wachten met zo'n bordje met een naam er op. Vroeg nog aan iemand van die LM hoe ik hem moest herkennen, zei die 'het is een italiaan, dus zoek maar naar iemand met een mooi pak en strak haar.' Was het uiteindelijk een dikke kale man met een overhemdje en een spijkerbroek _O-
pi_145896702
Liften jullie wel eens in Meerkerk :D ?
pi_145897046
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:36 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?

Dat er geen NLse automerk is, zoals Duitsland bijvoorbeeld VW, BMW en Mercedes heeft, Frankrijk Renault, Citroën en Peugeot heeft. Ik denk als wij ook iets zouden hebben in dat segment, dat de regering wat beter om zou gaan met het belasten van het autorijden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:51 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Liften jullie wel eens in Meerkerk :D ?
Ik loop altijd, is wel beter voor m'n gewicht :P
Nee, toch niet
pi_145897182
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:51 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Liften jullie wel eens in Meerkerk :D ?
Nee, ik loop ook altijd. Heb tot nu toe één keer een lift gekregen in Meerkerk, maar dat was van een andere hiker :s)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145897434
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:03 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dat er geen NLse automerk is, zoals Duitsland bijvoorbeeld VW, BMW en Mercedes heeft, Frankrijk Renault, Citroën en Peugeot heeft. Ik denk als wij ook iets zouden hebben in dat segment, dat de regering wat beter om zou gaan met het belasten van het autorijden.
Oh zo, ja dat zou misschien wel helpen. Hoewel Nederland niet heel protectionistisch is ingesteld volgens mij.
pi_145897580
Ach, als we zulke bedrijven zouden hebben, dan zouden ze zeker wel wat belastingvoordelen implementeren, doen ze nu toch ook al voor grote bedrijven.
Nee, toch niet
pi_145897741
maandag 170km in een Prius :) yes!! 1! 1!! 1!!!
pi_145897769
Ik zit eindelijk in de trein terug naar huis. Was wel super gezellig in Enkhuizen. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_145897781
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:51 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Liften jullie wel eens in Meerkerk :D ?
Nog nooit gedaan. Je krijgt wel vaak een lift als je iemand daar tegenkomt die net een auto moet halen :P Vandaag zelf maar eentje meegenomen, die had net zo'n motor van hen gebracht.
pi_145898625
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Volgende keer! Was pas om half 6 daar en wou wel graag naar huis haha

Geniale rit trouwens, bij de uitgang van het vliegveld staan wachten met zo'n bordje met een naam er op. Vroeg nog aan iemand van die LM hoe ik hem moest herkennen, zei die 'het is een italiaan, dus zoek maar naar iemand met een mooi pak en strak haar.' Was het uiteindelijk een dikke kale man met een overhemdje en een spijkerbroek _O-
Huh, een PC rit gehad of wat is het verhaal hierachter? :)
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:54:31 #108
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_145898970
Wat een huildag vandaag, dikke vertraging overal. En om 17.29 voor de deur staan in Meerkerk _O-

Wel een VW Golf gehad die net van de vrachtwagen af kwam rollen :D
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_145899333
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:45 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Huh, een PC rit gehad of wat is het verhaal hierachter? :)
Het precieze verhaal werd in Italiaans/Engels aan me verteld en daar begreep ik helemaal niks van :9 Maar ik moest een huurauto naar hem toe brengen en bij de gate is natuurlijk de makkelijkste plek om iemand te vinden op een vliegveld. Eenmaal op de parkeerplaats wees hij zijn eigen auto aan en toen begon het verhaal dus een beetje onsamenhangend te worden. Maar was wel leuk om een keer te doen haha
pi_145904538
Werd vanochtend gebeld om deze middag om 3 uur een auto op te halen en naar de bekende locatie in Almere te brengen. Het bleek om een faillissement te gaan, het hele wagenpark moest terug en er waren dus ook meerdere AR chauffeurs.

Toevallig werkte mijn vader vandaag in Almere, dus had mooi geregeld om met hem terug te rijden naar Eindhoven. Er stonden alleen flink wat file's op de A27 en A2, dus uiteindelijk hebben we maar besloten om te gaan eten bij Van der Valk daar naast die loods. Mooi einde van de werkdag zo :)
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:25:48 #111
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_145907212
Nog iemand in Groningen/regio Groningen die geen zin heeft in koude voetjes deze winter? Voor mensen van hier kan er wel wat gedaan worden met de prijs :9

V&A / [TK] IKEA Vloerkleed ADUM 80x130cm
#26 || Luciano da Silva
pi_145907282
Heb vloerbedekking :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:27:56 #113
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145907327
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:25 schreef joppie_saus het volgende:
Nog iemand in Groningen/regio Groningen die geen zin heeft in koude voetjes deze winter? Voor mensen van hier kan er wel wat gedaan worden met de prijs :9

V&A / [TK] IKEA Vloerkleed ADUM 80x130cm
Wel veel foutjes in je topic :P.

Maar bedankt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:28:46 #114
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_145907368
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:27 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wel veel foutjes in je topic :P.

Maar bedankt.
Ja, de tering :') Tijdje niet geFOKt :')
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:30:27 #115
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145907441
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:28 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja, de tering :') Tijdje niet geFOKt :')
Kan dat nou weer?

Fok!, It's a way of life...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:33:39 #116
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_145907587
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:30 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Kan dat nou weer?

Fok!, It's a way of life...
Teringtietendruk op werk :')
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:37:48 #117
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145907796
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:33 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Teringtietendruk op werk :')
Full time werken :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:41:55 #118
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145907997
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Volgende keer! Was pas om half 6 daar en wou wel graag naar huis haha
Om half 6 zat ik al ergens anders in de stad. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_145908736
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:25 schreef joppie_saus het volgende:
Nog iemand in Groningen/regio Groningen die geen zin heeft in koude voetjes deze winter? Voor mensen van hier kan er wel wat gedaan worden met de prijs :9

V&A / [TK] IKEA Vloerkleed ADUM 80x130cm
M'n vriendin wel erg graag :) Is het nog beschikbaar? :P


Edit: en gave schoenen trouwens die op die eerste foto staan :D Heb heel toevallig dezelfde aan m'n voeten :+
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:07:20 #120
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_145909368
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:55 schreef underground1009 het volgende:

[..]

M'n vriendin wel erg graag :) Is het nog beschikbaar? :P


Edit: en gave schoenen trouwens die op die eerste foto staan :D Heb heel toevallig dezelfde aan m'n voeten :+
Whehe fijne schoentjes zijn dat. Kleed is er nog, wanneer wil je em ophalen?
#26 || Luciano da Silva
pi_145910486
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:07 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Whehe fijne schoentjes zijn dat. Kleed is er nog, wanneer wil je em ophalen?
Op z'n vroegst zondagavond wordt dat, morgenmiddag eerst naar thuisthuis voor het Mega Piratenfestijn :') Op uitnodiging van een oude vriend :P

Waar denk je aan qua prijs? :)
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:39:36 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_145910843
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:31 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Op z'n vroegst zondagavond wordt dat, morgenmiddag eerst naar thuisthuis voor het Mega Piratenfestijn :') Op uitnodiging van een oude vriend :P

Waar denk je aan qua prijs? :)
Stuur maar ff DM! Lijkt me beter dan dit ;)
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:40:55 #123
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145910892
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:37 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Full time werken :')
Kom haten op arbeider zijn dan :(
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:52:52 #124
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145911365
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kom haten op arbeider zijn dan :(
*haat*
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145913521
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:25 schreef joppie_saus het volgende:
Nog iemand in Groningen/regio Groningen die geen zin heeft in koude voetjes deze winter? Voor mensen van hier kan er wel wat gedaan worden met de prijs :9

V&A / [TK] IKEA Vloerkleed ADUM 80x130cm

Ja ik wil hem wel want het kan megakoud in mijn appartementje worden en dan zou mijn kat ook een chillplek hebben B-)

Alleen ik woon niet in Groningen maar Haarlem, dus moet even denken of het de moeite waard is.


ohnee wacht ik vergeet altijd dat ik geen textiel met donkere kleuren moet kopen want mijn kat heeft superveel witte haren dus alles dat zwart/bruin is (zoals mijn pantalon of mijn gordijnen) zitten altijd meteen onder. ik zoek wel een grijs/wit tapijtje.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:08:52 #126
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145914252
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:52 schreef Fiorano het volgende:

[..]

*haat*
Voordeel is wel dat ik nu ineens netto 4 cijfers per maand verdien :7
En dat ik zoveel kan sparen dat ik nu vermogensbelasting moet gaan betalen. Al is belasting betalen geen voordeel natuurlijk :')
pi_145926050
Net even een Fisker Karma tegen gekomen, wat klinken die dingen vet als ze stationair draaien _O_ Zal zeker wel speakertje zijn die daarvoor zorgt, maar wat is dat ding onpraktisch groot, en maar 100k :o
Nee, toch niet
pi_145930318
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:18 schreef Solidberg het volgende:
Net even een Fisker Karma tegen gekomen, wat klinken die dingen vet als ze stationair draaien _O_ Zal zeker wel speakertje zijn die daarvoor zorgt, maar wat is dat ding onpraktisch groot, en maar 100k :o
Justin Bieber heeft er een in chroom :D
pi_145931097
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:29 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Justin Bieber
Oh, god. Fanboy? :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145931759
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:50 schreef trolley het volgende:

[..]

Oh, god. Fanboy? :')
Nee, zag vanmiddag toevallig een filmpje van hem met die wagen. :)
  zondag 26 oktober 2014 @ 09:44:46 #131
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_145950893
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 01:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Voordeel is wel dat ik nu ineens netto 4 cijfers per maand verdien :7
En dat ik zoveel kan sparen dat ik nu vermogensbelasting moet gaan betalen. Al is belasting betalen geen voordeel natuurlijk :')
Same here. Belasting betalen aan mijn eigen werkgever :')
#26 || Luciano da Silva
pi_145951028
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 09:44 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Same here. Belasting betalen aan mijn eigen werkgever :')
_O- Humor in de tentamenweek, bedankt. :D
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:53:59 #133
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_145953167
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 09:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- Humor in de tentamenweek, bedankt. :D
Tsja, ik kan er niks aan doen dat ik bij de Belastingdienst werk. Of nou ja, eigenlijk wel. Maar dan ben ik werkloos :')
#26 || Luciano da Silva
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:15:01 #134
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145953583
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:53 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tsja, ik kan er niks aan doen dat ik bij de Belastingdienst werk. Of nou ja, eigenlijk wel. Maar dan ben ik werkloos :')
Dat kost de burger minder geld dan dat jij daar werkt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:16:28 #135
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145953623
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat kost de burger minder geld dan dat jij daar werkt.
Mensen die uitkeringen prefereren boven werken :'). Zelfs al zou het minder kosten vindt ik dat je gewoon moet gaan werken. Gedonder met uitkeringen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:45:07 #136
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_145954282
quote:
99s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:16 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Mensen die uitkeringen prefereren boven werken :'). Zelfs al zou het minder kosten vindt ik dat je gewoon moet gaan werken. Gedonder met uitkeringen.
Dude niet zo serieus :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 26 oktober 2014 @ 13:53:58 #137
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145956446
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dude niet zo serieus :')
Dude, ben ik ook niet
Zondag weet je. Bak dag vandaag. Net appeltaartje gebakken, nu even wat kaasstengels in de oven knallen en maiskoekjes bakken.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:07:43 #138
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_145956938
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:53 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dude, ben ik ook niet
Zondag weet je. Bak dag vandaag. Net appeltaartje gebakken, nu even wat kaasstengels in de oven knallen en maiskoekjes bakken.
LOL ;)
pi_145957713
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:07 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

LOL ;)
:')
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:34:01 #140
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145957824
Voor al die Heerenveeners hier hebben we even voor gedaan hoe het moet, een voorsprong vasthouden tegen Cambuur.
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:51:53 #141
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_145958447
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor al die Heerenveeners hier hebben we even voor gedaan hoe het moet, een voorsprong vasthouden tegen Cambuur.
Geweldige goal ook van Toornstra :')
Topscoorder komt nog steeds uit Den Haag, geen idee waar die Turk van jullie mee bezig is?
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:08:24 #142
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145959089
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:07 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

LOL ;)
Niet kunnen bakken. Appeltaart van je moeder eten :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145959182
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:08 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Appeltaart van je moeder eten _O_
Fixed
Nee, toch niet
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:47:57 #144
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_145960302
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:11 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Fixed
:7 ^O^
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:50:26 #145
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_145960407
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:51 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Geweldige goal ook van Toornstra :')
Topscoorder komt nog steeds uit Den Haag, geen idee waar die Turk van jullie mee bezig is?
Ach, liever in de top 3 staan en geen topscorer hebben dan tegen degradatie vechten met topscorer.

En die goal was uitstekend inderdaad. Die pass _O_
Sowieso Clasie _O_ Beste middenvelder van de eredivisie
pi_145961046
Krijg ik net een plaatje in een groeps app van een vriend van mij die bij ennééséé is, zie ik onder het scorebord "EasyWay" staan. :'(
Waarom sponsoren zij onze "vijand"... }:|
  zondag 26 oktober 2014 @ 16:56:46 #147
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_145962526
EasyWay heeft ook sponsorborden bij NAC Breda
#26 || Luciano da Silva
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:29:08 #148
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_145965873
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ach, liever in de top 3 staan en geen topscorer hebben dan tegen degradatie vechten met topscorer.

En die goal was uitstekend inderdaad. Die pass _O_
Sowieso Clasie _O_ Beste middenvelder van de eredivisie
Dit seizoen even iets minder, maar dat trekken we wel recht.

Clasie is een aardige speler, maar Wijnaldum is natuurlijk veel sterker.

quote:
15s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:56 schreef joppie_saus het volgende:
EasyWay heeft ook sponsorborden bij NAC Breda
Damn NAC Breda sponsoren, wie neemt je bedrijf dan nog serieus? :')
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:33:21 #149
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145966024
quote:
15s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:56 schreef joppie_saus het volgende:
EasyWay heeft ook sponsorborden bij NAC Breda
Kan ook via sportsexposure zijn als het bij meerdere clubs is.

Heb daar stage gelopen en toen easyway benaderd. Zal ze eens even mailen, dan heb ik nog recht op 10% van het besteede bedrag...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145974323
Heeft er al iemand een Citroen C4 Cactus gereden? Ben best benieuwd naar hoe die rijdt en hoe degelijk ie is.
pi_145976660
Ik heb toenet drie uur lang in de spoedeisende hulp gezeten en ik MOET morgen terugkomen. Alleen ik heb twee ritjes die ik al heb bevestigd te doen. Kan ik dan het beste morgen om 8u naar AR bellen dat ik de ritten niet kan uitvoeren? Het probleem is alleen dat ik niet meer kan praten(reden dat ik naar de spoedeisende hulp moest). Zou een mailtje voldoende zijn of zou het het beste zijn als ik probeer iemand te regelen die het gesprek voor mij voert? Ik weet het... dit is waarschijnlijk nog nooit voorgekomen, maar het moet wel opgelost worden :') .
pi_145976946
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:02 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik heb toenet drie uur lang in de spoedeisende hulp gezeten en ik MOET morgen terugkomen. Alleen ik heb twee ritjes die ik al heb bevestigd te doen. Kan ik dan het beste morgen om 8u naar AR bellen dat ik de ritten niet kan uitvoeren? Het probleem is alleen dat ik niet meer kan praten(reden dat ik naar de spoedeisende hulp moest). Zou een mailtje voldoende zijn of zou het het beste zijn als ik probeer iemand te regelen die het gesprek voor mij voert? Ik weet het... dit is waarschijnlijk nog nooit voorgekomen, maar het moet wel opgelost worden :') .
Ai, vervelend!

Het lijkt me het beste als je even iemand regelt om voor je te bellen dan. Ik weet niet hoe vroeg je er eigenlijk had moeten zijn, maar stel dat zij je mail pas een uurtje later lezen is dat misschien extra vervelend.

Beterschap!
pi_145976971
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:02 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik heb toenet drie uur lang in de spoedeisende hulp gezeten en ik MOET morgen terugkomen. Alleen ik heb twee ritjes die ik al heb bevestigd te doen. Kan ik dan het beste morgen om 8u naar AR bellen dat ik de ritten niet kan uitvoeren? Het probleem is alleen dat ik niet meer kan praten(reden dat ik naar de spoedeisende hulp moest). Zou een mailtje voldoende zijn of zou het het beste zijn als ik probeer iemand te regelen die het gesprek voor mij voert? Ik weet het... dit is waarschijnlijk nog nooit voorgekomen, maar het moet wel opgelost worden :') .
Ik zou wel echt (laten) bellen aangezien het behoorlijk dringend is en een mailtje wellicht niet wordt gelezen zo snel.

Hebben jullie geen noodnummer? Want dan zou ik nu al gaan bellen namelijk...
pi_145977186
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:09 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Hebben jullie geen noodnummer? Want dan zou ik nu al gaan bellen namelijk...
Ik zou gewoon first thing in the morning bellen, op zondagavond na tien uur kunnen ze toch niets direct met die informatie dus dan verstoor je alleen maar iemands zondagavondrust.
pi_145977234
dat wordt dan iemand proberen te regelen die voor mij het gesprek gaat voeren :') . wordt een leuk telefoontje als ze bijvoorbeeld nog speciale dingen moeten weten die ik eerst moet uitschrijven op een blaadje. Best jammer want het waren leuke ritten en dat ruil ik nu in voor een dagje wachten in het ziekenhuis bij de specialist ;(
pi_145977457
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:13 schreef maxjuhhhh het volgende:
als ze bijvoorbeeld nog speciale dingen moeten weten die ik eerst moet uitschrijven op een blaadje.
Beetje inventief blijven hé, gewoon dat gesprek op speaker voeren achter een computer/laptop en dan kan je instructies typen.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:17:16 #157
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_145977488
Wat the fuck spook je uit dat je niet meer kan praten?!
#26 || Luciano da Silva
pi_145977694
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:17 schreef joppie_saus het volgende:
Wat the fuck spook je uit dat je niet meer kan praten?!
tijdens de voetbal een knietje op mijn kaak gehad, vanaf dat moment gaat praten moeilijk. Een hele verdikking in mijn nek. Ik stotter eigenlijk nog alleen maar. Ik moest toenet al een zin voorlezen in het ziekenhuis en in een minuut moest ik proberen zover mogelijk te komen. 6 woorden ... :'(
pi_145977785
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:20 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

tijdens de voetbal een knietje op mijn kaak gehad, vanaf dat moment gaat praten moeilijk. Een hele verdikking in mijn nek. Ik stotter eigenlijk nog alleen maar. Ik moest toenet al een zin voorlezen in het ziekenhuis en in een minuut moest ik proberen zover mogelijk te komen. 6 woorden ... :'(
Klinkt behoorlijk heftig wel.. Sterkte
pi_145977843
Vraagje voor de hikers uit omgeving Groningen:

morgen een ritje voor NL waarbij ik van klant naar klant rijd, dus niet naar of van NL. Gebruik ik gewoon het NL formulier en hoef ik geen schades te noteren of iets dergelijks?
pi_145978082
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:22 schreef stripe het volgende:
Vraagje voor de hikers uit omgeving Groningen:

morgen een ritje voor NL waarbij ik van klant naar klant rijd, dus niet naar of van NL. Gebruik ik gewoon het NL formulier en hoef ik geen schades te noteren of iets dergelijks?
Jup.
Your opinion of me is none of my business.
pi_145978251
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jup.
Dank je wel :)
pi_145978340
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:20 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

tijdens de voetbal een knietje op mijn kaak gehad, vanaf dat moment gaat praten moeilijk. Een hele verdikking in mijn nek. Ik stotter eigenlijk nog alleen maar. Ik moest toenet al een zin voorlezen in het ziekenhuis en in een minuut moest ik proberen zover mogelijk te komen. 6 woorden ... :'(
Wow, heftig man! Hopelijk valt de schade mee! Sterkte en beterschap! -O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145978682
Thanks iederen! Ik zal nog laten weten hoe het morgen was gegaan :)
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:49:42 #165
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145979505
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:21 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft er al iemand een Citroen C4 Cactus gereden? Ben best benieuwd naar hoe die rijdt en hoe degelijk ie is.
Staat toevallig nu voor de deur omdat de C5 morgen naar de dealer moet. Ding even omgeruild, langleve de goede relatie met de merkdealer. Morgen ff een stukje rijden.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:53:05 #166
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_145981962
Zo'n Cactus lijkt me opzich nog wel aardig, vooral die deuren.

Laatst nog zo'n stinktrut die d'r deur vol in de auto ramt op parkeerplaats bij AH omdat ze haar kind aan het inladen was. Toen ik vroeg of ze even normaal die deur kon open volgende keer ging ze nog bijdehand doen ook.
pi_145982802
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:21 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft er al iemand een Citroen C4 Cactus gereden? Ben best benieuwd naar hoe die rijdt en hoe degelijk ie is.
Ja laatst in één gereden. Geinige auto's, ik had ook nog eens een fel gele. Dat was dan weer overdreven :P. Dashboard is best uniek en eigenlijk ook gewoon kut :).
  maandag 27 oktober 2014 @ 07:02:06 #168
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_145984693
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:53 schreef QuiCk01 het volgende:
Zo'n Cactus lijkt me opzich nog wel aardig, vooral die deuren.
Pa van vriend van me heeft zo'n ding. Mijn god wat een lelijk hok..

quote:
Laatst nog zo'n stinktrut die d'r deur vol in de auto ramt op parkeerplaats bij AH omdat ze haar kind aan het inladen was. Toen ik vroeg of ze even normaal die deur kon open volgende keer ging ze nog bijdehand doen ook.
Den Haag zeker? :7
#26 || Luciano da Silva
pi_145986851
Het formulier van A Nijmegen (de grote in Almere), heeft op t innameformulier staan naam klant en naam berijder + handtekening van beide. Ben ik dan de berijder? Heb alleen een naam van t bedrijf, geen CP ofzo, dus zou niet weten wie de berijder is nog..

[ Bericht 0% gewijzigd door qua111 op 27-10-2014 09:53:59 ]
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_145989666
Gewoon leeglaten, jij tekent bij 'Namens leasemaatschappij'
Nee, toch niet
pi_145991903
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:02 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik heb toenet drie uur lang in de spoedeisende hulp gezeten en ik MOET morgen terugkomen. Alleen ik heb twee ritjes die ik al heb bevestigd te doen. Kan ik dan het beste morgen om 8u naar AR bellen dat ik de ritten niet kan uitvoeren? Het probleem is alleen dat ik niet meer kan praten(reden dat ik naar de spoedeisende hulp moest). Zou een mailtje voldoende zijn of zou het het beste zijn als ik probeer iemand te regelen die het gesprek voor mij voert? Ik weet het... dit is waarschijnlijk nog nooit voorgekomen, maar het moet wel opgelost worden :') .
Hoe is het afgelopen? Met jezelf en met AR?
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:51:50 #172
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145997710
Net even rond gereden in de Cactus. Uiterlijk: Ik had er 1 in het zwart, met zwarte airbumps en zwarte dopjes op de wielen. Beste stoer eigenlijk. Dashboard vind ik heerlijk opgeruimd. zo'n touchscreen werkt infinitief en eenvoudig. Navigatie zag er prima uit, en DAB+ radio vind ik een waardevolle toevoeging. Minpunt is het ontbreken van een toerenteller en motortempratuur. Weinig knopjes in het dash, dus ook weinig te slopen. Lekkere stoelen trouwens waar je prima in zit, en je lekker "vasthouden". 99pk dieselblok is sterk en snel zat. 0-100 in 10 seconden. Vond de bak wel wat slapjes, besturing is prima.

Algemene indruk, comfortabele auto met een gedruft uiterlijk. Ik zou hem wel willen leasen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145998058
Heeft iemand overigens ook al de BMW 4-serie gereden? Zie niet echt een verschil met 5-serie moet ik zeggen
Nee, toch niet
pi_145998206
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:51 schreef Fiorano het volgende:
Net even rond gereden in de Cactus. Uiterlijk: Ik had er 1 in het zwart, met zwarte airbumps en zwarte dopjes op de wielen. Beste stoer eigenlijk. Dashboard vind ik heerlijk opgeruimd. zo'n touchscreen werkt infinitief en eenvoudig. Navigatie zag er prima uit, en DAB+ radio vind ik een waardevolle toevoeging. Minpunt is het ontbreken van een toerenteller en motortempratuur. Weinig knopjes in het dash, dus ook weinig te slopen. Lekkere stoelen trouwens waar je prima in zit, en je lekker "vasthouden". 99pk dieselblok is sterk en snel zat. 0-100 in 10 seconden. Vond de bak wel wat slapjes, besturing is prima.

Algemene indruk, comfortabele auto met een gedruft uiterlijk. Ik zou hem wel willen leasen.
Bedankt voor je korte review. Ik vind het leuk dat als je nu een auto koopt van rond de twintigduizend euro je allerlei technologie in je auto hebt zitten zoals een 7'' touchscreen, automatische verlichting en ruitenwissers, USB/AUX/Bluetooth en navigatie etc, terwijl ik soms wel in een auto uit 2009 zit van dertigduizend euro en dan heb je niet eens navigatie maar alleen FM-radio o.i.d. :')
Dat is wel een prettige ontwikkeling, dat je steeds meer gadgets krijgt voor minder geld.

Alleen het ontbreken van toerenteller en zelfs motortemperatuur snap ik niet. Enig idee waarom ze dat gedaan hebben?
pi_145998261
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:04 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Bedankt voor je korte review. Ik vind het leuk dat als je nu een auto koopt van rond de twintigduizend euro je allerlei technologie in je auto hebt zitten zoals een 7'' touchscreen, automatische verlichting en ruitenwissers, USB/AUX/Bluetooth en navigatie etc, terwijl ik soms wel in een auto uit 2009 zit van dertigduizend euro en dan heb je niet eens navigatie maar alleen FM-radio o.i.d. :')
Dat is wel een prettige ontwikkeling, dat je steeds meer gadgets krijgt voor minder geld.

Alleen het ontbreken van toerenteller en zelfs motortemperatuur snap ik niet. Enig idee waarom ze dat gedaan hebben?
Volgens mij onder motto van 'minder is meer'. Meeste mensen die deze auto zullen kopen hebben waarschijnlijk geen interesse in de temperatuur van de motor en toerenteller.
Nee, toch niet
pi_145998369
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:00 schreef Solidberg het volgende:
Heeft iemand overigens ook al de BMW 4-serie gereden? Zie niet echt een verschil met 5-serie moet ik zeggen
Alleen de cabrio :P, maar heb nog nooit een 5-serie gereden dus heb geen idee.

Tijdje terug de C4 Cactus gereden, geinige auto inderdaad. Vond 'm alleen wel een beetje zenuwachtig aanvoelen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_145998388
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Volgens mij onder motto van 'minder is meer'. Meeste mensen die deze auto zullen kopen hebben waarschijnlijk geen interesse in de temperatuur van de motor en toerenteller.
Hm. Misschien. Gelukkig is er genoeg kritiek over het ontbreken van de toerenteller als ik zo even vlug Google dus hopelijk bij het volgende model wel weer een toerenteller. Of in ieder geval als optie, nu is het gewoon niet mogelijk bij de Cactus.

Je zou toch denken dat als je geen analoge toerenteller beschikbaar stelt je het wel digitaal zou kunnen zien maar ik begrijp dat zelfs dat niet mogelijk is? :P
pi_145998888
Bij de Twingo heb je dat bijvoorbeeld ook niet, tenminste in de Twingo's die ik tot nu toe gereden heb. Espace had dat ook niet, C4 Picasso van bj 2013 had het ook niet.
Nee, toch niet
pi_145999261
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:00 schreef Solidberg het volgende:
Heeft iemand overigens ook al de BMW 4-serie gereden? Zie niet echt een verschil met 5-serie moet ik zeggen
Bedoel je de 3-serie?

De 4-serie is namelijk een naamswijziging geweest voor de 3-serie coupe, tezamen met een facelift.
pi_145999310
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:32 schreef Viezze het volgende:

[..]

Bedoel je de 3-serie?

De 4-serie is namelijk een naamswijziging geweest voor de 3-serie coupe, tezamen met een facelift.


Dit ding, zag er net 1 op de EW FB staan. Ziet er idd als een opgeblazen 3-serie uit.

Benaming is ook weer BMW-logisch, 528i = 3.0 6 cillinder zonder turbo, 428i = 2.0 4 cillinder met turbo

[ Bericht 5% gewijzigd door Solidberg op 27-10-2014 16:43:17 ]
Nee, toch niet
pi_146002170
Morgen Wieuwerd - Emmeloord in een S-Max, Coevorden - Breda in een Kia Sportage en tot slot Breda - Heerenveen per trein :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 27 oktober 2014 @ 18:00:02 #182
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_146002377
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef Solidberg het volgende:
Benaming is ook weer BMW-logisch, 528i = 3.0 6 cillinder zonder turbo, 428i = 2.0 4 cillinder met turbo
528I is toch ook een 4 cilinder met slurbo?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_146002432
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:00 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

528I is toch ook een 4 cilinder met slurbo?
In 2011 iig niet, heb paar maand terug een BMW 528i bj2011 gereden, zat 6 cillinder zonder turbo in, volgens kentekenapp en eigen observatie :P

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:53 schreef trolley het volgende:
Morgen Wieuwerd - Emmeloord in een S-Max, Coevorden - Breda in een Kia Sportage en tot slot Breda - Heerenveen per trein :')
Dat is kut :)
Nee, toch niet
  maandag 27 oktober 2014 @ 18:08:07 #184
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_146002571
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:02 schreef Solidberg het volgende:
In 2011 iig niet, heb paar maand terug een BMW 528i bj2011 gereden, zat 6 cillinder zonder turbo in, volgens kentekenapp en eigen observatie :P

Volgens wiki heb je ook gelijk ;)

Niks mis mee :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_146002632
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:02 schreef Solidberg het volgende:
Dat is kut :)
Mwoah. Wel goed voor de uurtjes *O*

Stilte-coupé regelen en je hebt een (bijna) prima plek om, betaald, te studeren :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146002878
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:10 schreef trolley het volgende:

[..]

Mwoah. Wel goed voor de uurtjes *O*

Stilte-coupé regelen en je hebt een (bijna) prima plek om, betaald, te studeren :)
Want zoveel mensen houden zich ook aan die stilte-regel :') ?
Nee, toch niet
pi_146002994
Ik moet morgen voor het eerst naar Breda, wat een waslijst aan informatie zeg.. :')
Wel in een XC70 gelukkig :D
pi_146003100
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Want zoveel mensen houden zich ook aan die stilte-regel :') ?
Vandaar ook 'bijna'. }:|
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146003344
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef Solidberg het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit ding, zag er net 1 op de EW FB staan. Ziet er idd als een opgeblazen 3-serie uit.

Benaming is ook weer BMW-logisch, 528i = 3.0 6 cillinder zonder turbo, 428i = 2.0 4 cillinder met turbo
Een 420i klinkt ook wel een beetje zielig eigenlijk, hoewel het tegenwoordig niet zoveel meer zegt :P
pi_146004381
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Want zoveel mensen houden zich ook aan die stilte-regel :') ?
Dreigen met spoorwegpolitie helpt :D
pi_146007915
Zoals we allemaal weten bestaat ons aller easyway dit jaar 25 jaar. Wat ik me nu afvraag, hoe deden ze het 25 jaar geleden met de rit opdracht. Internet betond toen nog niet en dus kon je je rit informatie niet zo krijgen, zouden ze dan alle details van elke leasemaatschapij in een boek hebben, en een standaardformulier?
pi_146007979
Morgen een ritje van Hardenberg naar Groningen in een transporter. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_146008519
Vandaag een discussie met een klant gehad over de autopapieren. Mevrouw 'wist' dat ze ergens in de auto lagen dus ik kon op mijn formulier wel aankruisen dat ze er zouden zijn. :') Ik vertelde dat ik ze toch echt even moest zien voor ik dat kon doen. Daar was ze het niet mee eens want dat ze er nu even niet waren betekende niet dat ze er definitief niet zouden zijn. Haar collega wist ook zeker dat ze ergens in de auto lagen. Na lang zoeken niets gevonden. Was blij dat ik daar gauw weg kon rijden want had het idee dat er wat ging ontploffen. :%
pi_146009439
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:08 schreef Drilboor het volgende:
Zoals we allemaal weten bestaat ons aller easyway dit jaar 25 jaar. Wat ik me nu afvraag, hoe deden ze het 25 jaar geleden met de rit opdracht. Internet betond toen nog niet en dus kon je je rit informatie niet zo krijgen, zouden ze dan alle details van elke leasemaatschapij in een boek hebben, en een standaardformulier?
Ze zijn begonnen als twee studenten die privechauffeur waren voor, volgens mij, de burgemeester van Breda. Zo is dit verder uitgegroeid tot het EW van vandaag, maar 25 jaar geleden deden ze nog geen autotransporten en gebeurde het in eerste instantie vooral via via.
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:01:40 #195
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146010685
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:20 schreef stripe het volgende:
Vandaag een discussie met een klant gehad over de autopapieren. Mevrouw 'wist' dat ze ergens in de auto lagen dus ik kon op mijn formulier wel aankruisen dat ze er zouden zijn. :') Ik vertelde dat ik ze toch echt even moest zien voor ik dat kon doen. Daar was ze het niet mee eens want dat ze er nu even niet waren betekende niet dat ze er definitief niet zouden zijn. Haar collega wist ook zeker dat ze ergens in de auto lagen. Na lang zoeken niets gevonden. Was blij dat ik daar gauw weg kon rijden want had het idee dat er wat ging ontploffen. :%
Zonder papieren?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146020300
Het stotteren gaat al veel beter. Vandaag de afspraak bij de kaakchirurg gehad. Er was niks gebroken maar er zit zeker wel een forse zwelling op. Het spreken was verder ook niet zijn expertise dus als dat binnen een week niet opgelost is dan moet ik naar de neuroloog. Ik heb uiteindelijk mijn moeder kunnen laten bellen en die zei dat alles goed was gegaan en dat er verder niks is gevraagd. Wel lullig dat ik waarschijnlijk een andere hiker een spoedje zo vroeg op de ochtend heb moeten laten uitvoeren.
pi_146020368
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:20 schreef stripe het volgende:
Vandaag een discussie met een klant gehad over de autopapieren. Mevrouw 'wist' dat ze ergens in de auto lagen dus ik kon op mijn formulier wel aankruisen dat ze er zouden zijn. :') Ik vertelde dat ik ze toch echt even moest zien voor ik dat kon doen. Daar was ze het niet mee eens want dat ze er nu even niet waren betekende niet dat ze er definitief niet zouden zijn. Haar collega wist ook zeker dat ze ergens in de auto lagen. Na lang zoeken niets gevonden. Was blij dat ik daar gauw weg kon rijden want had het idee dat er wat ging ontploffen. :%
Je had misschien beter op het formulier zetten:'volgens klant in de auto aanwezig, niet waargenomen wegens onbekende locatie in de auto'. Dat zijn de feiten en daar kunnen ze dan ook niet verder op ingaan of moeilijk doen lijkt mij.
pi_146021082
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:12 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

Je had misschien beter op het formulier zetten:'volgens klant in de auto aanwezig, niet waargenomen wegens onbekende locatie in de auto'. Dat zijn de feiten en daar kunnen ze dan ook niet verder op ingaan of moeilijk doen lijkt mij.
Nee. Gewoon nee aanvinken, als ze de auto niet mee willen geven dan lekker niet. Dit soort klanten zijn zo irritant, daar moet je niet eens mee in discussie gaan :')
pi_146021298
Ik dacht nog, yay, morgen een beetje OV pakken om te studeren... Is het nog geen halfuur treinen en bijna twee uur bussen, met vier keer overstappen. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_146021468
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef Solidberg het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit ding, zag er net 1 op de EW FB staan. Ziet er idd als een opgeblazen 3-serie uit.

Benaming is ook weer BMW-logisch, 528i = 3.0 6 cillinder zonder turbo, 428i = 2.0 4 cillinder met turbo
Grappig, in die exacte 428i heb ik nog eens een dagje gereden.

Hier voor de deur :)
pi_146023386
Vandaag ford mondeo 2.3. Rijden die een hokken een beetje? Is een van de zwaardere die ik gereden heb haha
pi_146023422
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:55 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Grappig, in die exacte 428i heb ik nog eens een dagje gereden.

Hier voor de deur :)
[ afbeelding ]
Ik weet dat de foto van de facebook van EW niet geblurred is maar ben bang dat je dat bij deze toch echt wel moet doen, tenzij het natuurlijk je eigen auto is, dan is het jouw keuze :P Maar neem aan dat je 'm wel voor EW hebt gereden :)
pi_146023724
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:39 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Ik weet dat de foto van de facebook van EW niet geblurred is maar ben bang dat je dat bij deze toch echt wel moet doen, tenzij het natuurlijk je eigen auto is, dan is het jouw keuze :P Maar neem aan dat je 'm wel voor EW hebt gereden :)
Buiten EW om ;) Was vroeger een demo van de importeur.
pi_146023871
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:55 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Grappig, in die exacte 428i heb ik nog eens een dagje gereden.

Hier voor de deur :)
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon op 'BMW 428i' gegoogled, die kwam als eerste :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:37 schreef Whoesjjjj het volgende:
Vandaag ford mondeo 2.3. Rijden die een hokken een beetje? Is een van de zwaardere die ik gereden heb haha
Rijden fijn, zeker met een 2.3 lijkt me :)
Nee, toch niet
pi_146024540
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:58 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Buiten EW om ;) Was vroeger een demo van de importeur.
Oké, dan heb ik niets gezegd :) Gaaf bakkie wel!

Helaas enige weken nu niet gewerkt vanwege tentamens, hopelijk volgende week en de week erna nog wat uurtjes maken! :)
pi_146025651
Niet werken vanwege tentamens :')

Oke, ik heb er maar één dit keer :s)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146025684
Kreeg ik een smsje van Stern, of ik vanmiddag vier uurtjes locatiewerk wilde doen. Ja! Maar ik heb die transporter, dus helaas. :(
Your opinion of me is none of my business.
pi_146026127
Al je tentamens voor de tentamenweek hebben |:( :')

Maar had dus wel 5 dagen 'vakantie', en was ook 4 dagen gebeld O+
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:51:41 #209
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_146030455
Vakantie! Waarschijnlijk 2/3 vakken gehaald. Het multiple choice tentamen moet waarschijnlijk over omdat ik te lui was om bepaalde artikelen over risk assesment/management/analysis te lezen. :')

Gelijk volle beschikbaarheid opengeknald en Iris beloont dat door me nu naar Woerden te sturen met een KIA Sportage. :)

Edit: grafeind lopen weer :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Amoeba op 28-10-2014 15:01:57 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146035293
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:51 schreef Amoeba het volgende:
Gelijk volle beschikbaarheid opengeknald en Iris beloont dat door me nu naar Woerden te sturen met een KIA Sportage. :)
Die had ik vandaag ook, prima auto wel! :)

Ik mag nu nog even 4,5 uur terug OV'en :Z
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:11:51 #211
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_146035377
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:10 schreef trolley het volgende:

[..]

Die had ik vandaag ook, prima auto wel! :)

Ik mag nu nog even 4,5 uur terug OV'en :Z
Ga nu naar Utrecht. Hoe laat ben je daar?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146035772
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ga nu naar Utrecht. Hoe laat ben je daar?
16:37 met 12 minuten overstaptijd.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:22:09 #213
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_146035827
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:20 schreef trolley het volgende:

[..]

16:37 met 12 minuten overstaptijd.
Dan ben ik al in Eindhoven man.

Morgen:

Oeteldonk - Amersfoort
Veenendaal - Amersfoort

resp. A4 en Insight
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146035932
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dan ben ik al in Eindhoven man.
Ik ben dan nog niet eens op de helft 8)7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:36:33 #215
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_146036378
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:24 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik ben dan nog niet eens op de helft 8)7
Kom chillen in Eindje
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146040078
Volgende week intake-gesprek bij EW *O* . Ben benieuwd!
Moet een route rijden zonder GPS :'( nog tips daarvoor? Gebruik normaal altijd mn telefoon met Sygic :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Rzr101 op 28-10-2014 17:11:33 (ei ij enzo) ]
pi_146040160
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:05 schreef Rzr101 het volgende:
Moet een route reiden zonder GPS :'(
;(

Intake voor hiker of privé-chauffeur?
pi_146040273
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:08 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

;(

Intake voor hiker of privé-chauffeur?
Ai 8)7

Privé naar ik meen. Vroegen iig om 2 jaar rijbewijs + een pak.

In de instructies staat een MB 500S - is dat ter illustratie (telefoonnummers zijn allen 0612345678), of kan ik me (sowieso) daar al op verheugen? :9~
pi_146041081
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:11 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Ai 8)7

Privé naar ik meen. Vroegen iig om 2 jaar rijbewijs + een pak.

In de instructies staat een MB 500S - is dat ter illustratie (telefoonnummers zijn allen 0612345678), of kan ik me (sowieso) daar al op verheugen? :9~
Je weet niet precies naar welke functie je gesolliciteerd hebt? :P Privé-chauffeur is mensen transporteren en hiken is auto's transporteren. Maar als je bij de intake een route zonder GPS moet rijden en je twee jaar rijbewijs moet hebben dan is het inderdaad chauffeur.

Die Mercedes kan wel kloppen volgens mij hebben ze drie auto's voor de intakes maar ik weet het niet zeker. Toen ik er voor sollicitatie was stond er wel een Mercedes van een aantal jaar oud maar ik had een VW Passat automaat dacht ik maar ik solliciteerde dan ook voor de hikerfunctie.
pi_146041750
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:11 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Ai 8)7

Privé naar ik meen. Vroegen iig om 2 jaar rijbewijs + een pak.

In de instructies staat een MB 500S - is dat ter illustratie (telefoonnummers zijn allen 0612345678), of kan ik me (sowieso) daar al op verheugen? :9~
Je gaat inderdaad de s500 rijden, wel van twee (?) generaties terug, maar alsnog lekker om te rijden. Bereid de route goed voor met google maps en streetview enzo.
Belangrijkste is dat je gewoon netjes rijdt, niet te traag maar natuurlijk ook niet te hard. Rustig optrekken en remmen enzo.
pi_146042470
Ik weet nog dat ik me verheugde op een ritje in de 5-serie of S-klasse, maar het was in een Golf 5 automaat (geen DSG) omdat een van de twee bij de garage stond :')
pi_146042790
Ik weet nog dat ik na mijn stukje rijden achterin moest zitten zodat de andere prive chauffeur een stuk kon rijden, toen dacht ik nog: ik kan er wel aan wennen om door een PCer gereden te worden. :D
pi_146043731
Aangezien ik wagenziek ben zal het voor mij niet zoveel zin hebben
pi_146044393
Bijna thuis! *O*

Dagje van 11 uren erop zitten :z
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146044663
Morgen werken vanuit Eindhoven :)

Best-Almere en Lisse-Eindhoven. Afleveren bij een bedrijf midden in het centrum, ik bel ze morgen wel even of ze ergens eigen parkeergelegenheid voordat ik hem onnodig ergens in een parkeergarage zet :P

Alleen bij kenteken staat MD-cijfercijfer-cijfercijfer, geen idee wat dat moet betekenen..
pi_146044833
M is voor motoren toch? :o
pi_146044944
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:20 schreef jurgenov het volgende:
M is voor motoren toch? :o
Volgens mij niet persé, bij de omschrijving staat in ieder geval Peugeot 308 dus het zal wel een auto zijn hoop ik :)
pi_146046050
Heb je het kenteken al nagetrokken? Heb al meerdere keren gehad dat ze een foutief kenteken opgaven. :') ;(
pi_146046479
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:43 schreef jurgenov het volgende:
Heb je het kenteken al nagetrokken? Heb al meerdere keren gehad dat ze een foutief kenteken opgaven. :') ;(
Ja, geen resultaat. Er kan inderdaad wel eens een foutje insluipen, maar deze hele combinatie van XX-99-99 is gewoon niet logisch :P

Wikipedia leert mij dat dit de sidecode 1 is, tussen 1951 en 1965 in gebruik voor personenauto's, dat lijkt me toch sterk.
pi_146046910
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:52 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ja, geen resultaat. Er kan inderdaad wel eens een foutje insluipen, maar deze hele combinatie van XX-99-99 is gewoon niet logisch :P

Wikipedia leert mij dat dit de sidecode 1 is, tussen 1951 en 1965 in gebruik voor personenauto's, dat lijkt me toch sterk.
Of het is fout ingetypt of het is een tijdelijk kenteken en zul jij morgen een groene kentekenplaat op die auto aantreffen.

Ik heb morgen Haarlem-Drachten en Deventer-Almere. Prima dagje denk ik.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:12:10 #231
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146047223
Of iets militairs, dat zou ook nog kunnen
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146047267
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:12 schreef Fiorano het volgende:
Of iets militairs, dat zou ook nog kunnen
Een 308 met blauwe vlaggen voorop zou het dan zijn.
pi_146047347
Leuke signature trouwens Fiorano _O-
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:31:31 #234
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146048083
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:15 schreef RacerDKB het volgende:
Leuke signature trouwens Fiorano _O-
Thnx, pas hem elk weekend toe :7
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146048193
Dus ritjes voor morgen ook maar afmelden denk ik. Gooi kokend water over m'n hand heen, waardoor ik wat vingers niet helemaal kan bewegen. Mag je daarmee rijden of niet? :{

Ik hoop dat ie morgen wat minder dik is, anders kan het sowieso niet, want dan kan ik geen pen vasthouden -O-
pi_146048667
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:33 schreef Schaapje96 het volgende:
Gooi kokend water over m'n hand heen, waardoor ik wat vingers niet helemaal kan bewegen. Mag je daarmee rijden of niet? :{
vasthouden -O-
Ben je al naar het ziekenhuis geweest? Want een dergelijke verbranding is wel een ziekenhuisbezoek waardig. En rijden lijkt me niet verstandig...
pi_146051100
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:42 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ben je al naar het ziekenhuis geweest? Want een dergelijke verbranding is wel een ziekenhuisbezoek waardig. En rijden lijkt me niet verstandig...
Nee, zwelling is al aan het minderen en op een of andere manier geen blaren, dus dan kan de eerste hulp ook niet zoveel voor me betekenen denk ik. Als er nu opeens blaren opkomen ga ik wel hoor, infectie is helemaal naar :P Maar het ziet eruit als eerste/tweedegraads, dus dat overleven we wel. Of ben ik nu weer te eigenwijs

Edit: autorijden ga ik sowieso niet doen trouwens :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 21:22:40 ]
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:29:55 #238
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_146057931
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 07:02 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Pa van vriend van me heeft zo'n ding. Mijn god wat een lelijk hok..
16k voor zo'n bak! Voor dat geld heb je ook een Dacia Lodgy, maarja, die vind jij ook gay.. :')

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 07:02 schreef joppie_saus
[..]

Den Haag zeker? :7
Nee niet eens, gewoon in mijn woonplaats. :'(
pi_146079083
Hoera, morgen 175km oftewel 2 uur rijden in een up }:| Hapert-Winterswijk, en daarna nog Ruurlo-Almere in een DS3.

Mijn rit met dat gekke kenteken vandaag ging overigens niet door. Ik werd vanochtend gebed dat ie geannuleerd was, had al zo'n gevoel dat dat ging gebeuren. Helaasch
pi_146079191
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:21 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Nee, zwelling is al aan het minderen en op een of andere manier geen blaren, dus dan kan de eerste hulp ook niet zoveel voor me betekenen denk ik. Als er nu opeens blaren opkomen ga ik wel hoor, infectie is helemaal naar :P Maar het ziet eruit als eerste/tweedegraads, dus dat overleven we wel. Of ben ik nu weer te eigenwijs

Edit: autorijden ga ik sowieso niet doen trouwens :P
Hoe gaat het nu met je? :)

Ik heb de beschikbaarheid toch maar even een weekje dicht gegooid want studeren gaat even voor enzo.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 17:05:11 #241
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146079411
Zondag werken. Lekker op de Regiotaxi :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146084048
EW'er gespot bij de bushalte op Streetview :')
pi_146084404
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met je? :)

Ik heb de beschikbaarheid toch maar even een weekje dicht gegooid want studeren gaat even voor enzo.
Gaat best prima eigenlijk, geen blaren of open plekken gekregen. Heb alleen nog zo'n ruwe rode brandplek op m'n halve hand. Dus ik heb weer geluk gehad :) Misschien moet ik voortaan ook maar een vergiet gebruiken om m'n spaghetti af te gieten. :')

En nu inderdaad lekker studeren, want er komt komende weken huiswerkcontrole en als ik het niet af heb, haal ik het vak ook niet :')
pi_146084434
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:17 schreef jurgenov het volgende:
EW'er gespot bij de bushalte op Streetview :')
[ afbeelding ]
:D _O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:31:16 #245
414827 Wave103
It's not pop music
pi_146084843
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:17 schreef jurgenov het volgende:
EW'er gespot bij de bushalte op Streetview :')
[ afbeelding ]
_O- _O-
pi_146093688
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:17 schreef jurgenov het volgende:
EW'er gespot bij de bushalte op Streetview :')
[ afbeelding ]
Hoe heb je die kunnen vinden dan? Gewoon de bekende bushaltes van de grotere LM's bekeken? Al lijkt mij dit wel een PC.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 22:05:06 #247
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_146093900
Hey, wats met dees
pi_146098465
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:05 schreef Kiprollade het volgende:
Hey, wats met dees
Wat doe jij hier nu ineens weer? :') :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 29 oktober 2014 @ 23:41:30 #249
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146098660
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:17 schreef jurgenov het volgende:
EW'er gespot bij de bushalte op Streetview :')
[ afbeelding ]
De echt autist, met tas en in pak Hiken :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146103219
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:01 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Hoe heb je die kunnen vinden dan? Gewoon de bekende bushaltes van de grotere LM's bekeken? Al lijkt mij dit wel een PC.
Ik verbaasde me gisteren over de slechte bushalte in Breda en wilde hem even nader bekijken (komt mooi van pas als voorbeeld hoe het niet moet). Toen zag ik dit :')
pi_146104353
Gisteren het telefoontje van AR gemist. Uiteraard krijg ik nog een spoedje aangesmeerd, Eindhoven - Amsterdam naar de Maltaweg. Dus ik doe m'n wandelschoeisel . maar aan. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146104516
Laatst ook opgegeven om van hiker prive chauffeur te worden, omdat dat me leuker lijkt. Volgende week opnieuw solliciteren als pc. Moet dus een route uit m'n hoofd leren. Iemand ervaringen met de sollicitatie van PC en tips heeft?
Ik heb er zeker wel vertrouwen in, maar ben toch bang dat ik ergens een afslag mis. Thanks!

En de op heb ik gelezen, ik hoopte voornamelijk iets te horen over hoe streng het is :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Whoesjjjj op 30-10-2014 09:11:00 ]
pi_146104596
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:54 schreef Amoeba het volgende:
Gisteren het telefoontje van AR gemist. Uiteraard krijg ik nog een spoedje aangesmeerd, Eindhoven - Amsterdam naar de Maltaweg. Dus ik doe m'n wandelschoeisel . maar aan. :')
Hoe laat werd je daarvoor gebeld?

Ik zat net in de bus naar Hapert, om half 8 de deur uit.. Word ik gebeld dat de rit is geannuleerd. |:( |:(

Daar gaat dus mn werkdag en voor niks zo vroeg uit bed.

Ze zei dat ze begreep dat ik daar flink van baalde, en dat als er nog iets in de buurt van Eindhoven kwam ze mij meteen zou bellen. Maar als jij nu net gebeld bent voor die rit komt daar ook weinig van terecht.

Ik heb sowieso dat als ze zeggen 'ik hou het voor je in de gaten' dat ik 9 van de 10 keer niks meer hoor :{
pi_146104696
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:05 schreef Whoesjjjj het volgende:
Laatst ook opgegeven om van hiker prive chauffeur te worden, omdat dat me leuker lijkt. Volgende week opnieuw solliciteren als pc. Moet dus een route uit m'n hoofd leren. Iemand ervaringen met de sollicitatie van PC en tips heeft?
Ik heb er zeker wel vertrouwen in, maar ben toch bang dat ik ergens een afslag mis. Thanks!

En de op heb ik gelezen, ik hoopte voornamelijk iets te horen over hoe streng het is :)
Ik heb een afslag gemist, was verder geen probleem. Je keert om en vervolgt je route op de juiste manier.
pi_146105872
Zelf nog maar een keer gebeld, en Eindhoven-Schiphol gekregen :) Zal niet zo lang meer worden als mijn oorspronkelijke ritten maar toch beter dan niks.

Zelf wat actie ondernemen werkt toch altijd beter.
pi_146113211
Maandwissel bij EW, ze zoeken veel hikers, staat op FB, als eerste reactie komt er eentje: "Ook chauffeurs?"
:')
pi_146113355
|:(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146113740
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:10 schreef Ordinateur het volgende:
Zelf nog maar een keer gebeld, en Eindhoven-Schiphol gekregen :) Zal niet zo lang meer worden als mijn oorspronkelijke ritten maar toch beter dan niks.

Zelf wat actie ondernemen werkt toch altijd beter.
Die heb ik nog niet gehad.

Werd wel gebeld voor

Hapert - Uutje
Eindje - Eindje

Passat en hoerenbak.

Om half 1 al voor morgen. *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146113757
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:11 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Hoe laat werd je daarvoor gebeld?

Ik zat net in de bus naar Hapert, om half 8 de deur uit.. Word ik gebeld dat de rit is geannuleerd. |:( |:(

Daar gaat dus mn werkdag en voor niks zo vroeg uit bed.

Ze zei dat ze begreep dat ik daar flink van baalde, en dat als er nog iets in de buurt van Eindhoven kwam ze mij meteen zou bellen. Maar als jij nu net gebeld bent voor die rit komt daar ook weinig van terecht.

Ik heb sowieso dat als ze zeggen 'ik hou het voor je in de gaten' dat ik 9 van de 10 keer niks meer hoor :{
Waarschijnlijk 8.45 ofzo? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146114633
Tweede rit morgen is geannuleerd.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146114661
quote:
9s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:17 schreef Amoeba het volgende:
Tweede rit morgen is geannuleerd.
Hoef je in ieder geval niet in een hoerenbak.
pi_146115355
Op Facebook iemand die een G63 heeft gereden. De eerste keer dat ik echt jaloers ben op een mede-hiker ;(
pi_146115438
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:38 schreef Viezze het volgende:
Op Facebook iemand die een G63 heeft gereden. De eerste keer dat ik echt jaloers ben op een mede-hiker ;(
Je werd niet jaloers op de hikers die een i8 hebben gereden?
pi_146115455
Daar zou ik allemaal wel graag in willen rijden, maar hier word ik echt jaloers van :+
pi_146115616
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarschijnlijk 8.45 ofzo? :')
En dan om 8:12 tegen mij zeggen dat ze het erg vervelend vind dat ik zo vroeg de deur uit en richting Hapert ben gegaan voor niks en dat ze nu nog niks heeft, maar als er ergens in de regio een rit beschikbaar komt ik de eerste ben :')

Daar heb jij natuurlijk niks mee te maken maar een beetje krom is het wel :P

quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Om half 1 al voor morgen. *)
Ik ook al zo vroeg, was zelfs nog onderweg naar schiphol. In die 2 jaar is dit toch wel het vroegst op de dag dat ze belden voor werk de dag erna, locatiewerk uitgezonderd :)

Eindhoven - Weert in een Clio (nieuw afleveren) en Haler (??) - Waalwijk in een Superb
pi_146116713
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:18 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hoef je in ieder geval niet in een hoerenbak.
Jawel want dat is de eerste rit. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146116903
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

En dan om 8:12 tegen mij zeggen dat ze het erg vervelend vind dat ik zo vroeg de deur uit en richting Hapert ben gegaan voor niks en dat ze nu nog niks heeft, maar als er ergens in de regio een rit beschikbaar komt ik de eerste ben :')

Daar heb jij natuurlijk niks mee te maken maar een beetje krom is het wel :P

[..]

Ik ook al zo vroeg, was zelfs nog onderweg naar schiphol. In die 2 jaar is dit toch wel het vroegst op de dag dat ze belden voor werk de dag erna, locatiewerk uitgezonderd :)

Eindhoven - Weert in een Clio (nieuw afleveren) en Haler (??) - Waalwijk in een Superb
Had jij ook Linda? Ik wil Iris verdomme. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146117060
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jawel want dat is de eerste rit. :')
:')
pi_146117885
Morgen:

Heerenveen - Oosterhout met een 308
Raamsdonkveer (ophalen bij Leen Bakker :P) - Lisserbroek in een Citroën Xsara :')

Prima dagje weer!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146119020
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

En dan om 8:12 tegen mij zeggen dat ze het erg vervelend vind dat ik zo vroeg de deur uit en richting Hapert ben gegaan voor niks en dat ze nu nog niks heeft, maar als er ergens in de regio een rit beschikbaar komt ik de eerste ben :')

Daar heb jij natuurlijk niks mee te maken maar een beetje krom is het wel :P

[..]

Ik ook al zo vroeg, was zelfs nog onderweg naar schiphol. In die 2 jaar is dit toch wel het vroegst op de dag dat ze belden voor werk de dag erna, locatiewerk uitgezonderd :)

Eindhoven - Weert in een Clio (nieuw afleveren) en Haler (??) - Waalwijk in een Superb
Krijg je voor vandaag dan helemaal niets betaald?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 17:41:03 #271
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146119273
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:56 schreef trolley het volgende:
Morgen:

Heerenveen - Oosterhout met een 308
Raamsdonkveer (ophalen bij Leen Bakker :P) - Lisserbroek in een Citroën Xsara :')

Prima dagje weer!
Niks mis met een Xsara :( }) O-)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146120544
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:33 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Krijg je voor vandaag dan helemaal niets betaald?
Als ik zo'n gevalletje heb, moet ik altijd de eindtijd invullen dat ik weer terug thuis ben. Het is niet veel loon, maar in ieder geval niet voor niks :)
pi_146120612
quote:
99s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:41 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Niks mis met een Xsara :( }) O-)
misschien bedoelt hij een Xsara Picasso, die zijn wel redelijk fucked.
pi_146123187
Net nog even 2 ritjes gekregen, lekker laat. :P
pi_146126008
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:16 schreef jurgenov het volgende:
Net nog even 2 ritjes gekregen, lekker laat. :P
Jeetje krijg zelfs nu nog een SMS. Tweede deze avond.
pi_146126146
Ik krijg net ook een noodoproep in de vorm van een sms van EW. Kon ik me maar in tweeën splitsen :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146126163
Ze zitten weer lekker laat bij EW. Eerst op Facebook een post, net nog een smsje.

Ik belde al even dat ik indien echt nodig vanaf 16:30(tentamen) beschikbaar ben vanuit Eindhoven naar Breda. Was echter net wat te laat maar moest maar bellen als ik eerder klaar was.
pi_146126406
Ik ben morgen om 13:30 al klaar in Lisserbroek, dus ik zou eventueel nog wel een rit erachteraan kunnen doen.

Ik ga eens even bellen :P

Edit: ze konden me eerst geen rit erachteraan geven nog. Meeste wat ze nog hadden was óf voor 13:30 ophalen, of voor 13:30 afleveren :')

[ Bericht 33% gewijzigd door trolley op 30-10-2014 20:26:55 ]
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146127185
Vandaag voor de eerste keer gebruik gemaakt van Uber.
Ik moest een auto ophalen voor AR in Amsterdam en had nog een gratis rit te goed van Uber voor maximaal 30 Euro
Ik had dus precies uitgerekend van waar tot waar het maximaal ¤30,- zou kosten. Ik had gekozen voor de meest luxe variant en dat heb ik gemerkt...

Werd door een prachtige Mercedes S350 CDI opgehaald van twee maanden oud. Wil niet weten wat die chauffeur dacht van me, maar werd in ieder geval perfect behandeld met flesjes drinken, ruime keuze uit tijdschriften, kranten en alles.

Uber is echt een prachtig bedrijf en ik hoop dat het snel in meer steden in Nederland gelanceerd wordt. Ook in dat half illegale deel van ze: UberPop, heb ik veel vertrouwen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146128680
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef trolley het volgende:
Ik ben morgen om 13:30 al klaar in Lisserbroek, dus ik zou eventueel nog wel een rit erachteraan kunnen doen.

Ik ga eens even bellen :P

Edit: ze konden me eerst geen rit erachteraan geven nog. Meeste wat ze nog hadden was óf voor 13:30 ophalen, of voor 13:30 afleveren :')
Nu net nog een SMS'je gehad, derde deze avond. Ze zijn echt wanhopig, heb wel te doen met de afdeling planning. Maandag rij ik gerust van 08:00 tot 20:00 maar morgen kan ik echt niet :o
pi_146129286
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nu net nog een SMS'je gehad, derde deze avond. Ze zijn echt wanhopig, heb wel te doen met de afdeling planning. Maandag rij ik gerust van 08:00 tot 20:00 maar morgen kan ik echt niet :o
8)7

Helemaal als ze er morgen om 08:30 uur weer moeten zitten :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146129696
Waarom bellen ze de PCers niet dan? Ik kan morgen gewoon
  donderdag 30 oktober 2014 @ 21:34:28 #283
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_146129838
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:31 schreef DrSnuggle het volgende:
Waarom bellen ze de PCers niet dan? Ik kan morgen gewoon
Jullie zijn duurder toch? :+ Of krijgt een PC'er voor een hikerrit een hikerloon?
pi_146129905
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nu net nog een SMS'je gehad, derde deze avond. Ze zijn echt wanhopig, heb wel te doen met de afdeling planning. Maandag rij ik gerust van 08:00 tot 20:00 maar morgen kan ik echt niet :o
En de volgende sms is alweer aangekomen :')
pi_146129924
Ja, ik zou ze graag helpen, maar heb morgenochtend een herkansing... :'(
  donderdag 30 oktober 2014 @ 21:37:36 #286
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_146129987
Medelijden met dat arme meisje dat nu op de planning zit :o
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_146130004
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:31 schreef DrSnuggle het volgende:
Waarom bellen ze de PCers niet dan? Ik kan morgen gewoon
Misschien SMS'en ze alleen mensen in mijn regio? Als je morgen wilt werken zou ik ze even bellen gewoon. Heb je wel beschikbaarheid voor morgen aan staan, anders bellen ze sowieso niet. Of gaat PC niet op dezelfde manier met beschikbaarheid online invullen? :P

quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:34 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Jullie zijn duurder toch? :+ Of krijgt een PC'er voor een hikerrit een hikerloon?
quote:
Bruto uurloon privé-chauffeur:
19 jaar ¤ 6,27
20 jaar ¤ 6,87
21 jaar ¤ 7,23
22 jaar ¤ 8,52
23 jaar en ouder ¤ 9,97

Bruto uurloon hiker:
19 jaar ¤ 6,02
20 jaar ¤ 6,52
21 jaar ¤ 7,23
22 jaar ¤ 8,47
23 jaar en ouder ¤ 9,97
Ik denk dat ze die 5 tot 25 cent per uur extra wel kunnen missen.
pi_146130100
Ik zit al aan mijn top met 26 jaar :'( maar ik zou het, mocht ik jonger zijn, alsnog voor een hikerloon doen.

Ik denk dat de hikerplanners niet de beschikbaarheid van de PC chauffeurs kunnen zien. Sinds het nieuwe systeem heb ik nooit meer een hikerrit gedaan. :'(
  donderdag 30 oktober 2014 @ 21:39:35 #289
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_146130107
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:37 schreef RacerDKB het volgende:

Ik denk dat ze die 5 tot 25 cent per uur extra wel kunnen missen.
Ja die 20 cent per uur zal het probleem vast niet zijn.

Zou ook graag werken morgen maar kan helaas niet :'(
pi_146130530
Waarom is het zo dat als je PC bent, je zo goed als nooit meer een hikerritje krijgt en er ook niet op mag reageren als ze er een aanbieden?

Je gaat me toch niet vertellen dat ze PC'ers weigeren voor hikersritten omdat ze 3 cent meer verdienen per uur..?
pi_146131350
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:33 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Krijg je voor vandaag dan helemaal niets betaald?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:16 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Als ik zo'n gevalletje heb, moet ik altijd de eindtijd invullen dat ik weer terug thuis ben. Het is niet veel loon, maar in ieder geval niet voor niks :)
Dit inderdaad, gewoon de tijd dat ik van huis ging tot de tijd dat ik weer thuis was. Dit was nu 1.45, niet de moeite waard om zo vroeg je bed voor uit te komen. Al kan je ook moeilijk verwachten dat ze ineens dubbel uit betalen :P

Maar doordat ik nog een andere rit kreeg viel het allemaal nog wel redelijk mee.
pi_146131710
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik denk dat ze die 5 tot 25 cent per uur extra wel kunnen missen.
Ik meende altijd dat het loonverschil tussen hiker en PC meer was dan die 25 cent die genoemd wordt?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146133057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:12 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik meende altijd dat het loonverschil tussen hiker en PC meer was dan die 25 cent die genoemd wordt?
In mijn post die je gequote hebt staan de salarissen van hiker en PC en die heb ik van de Easyway website.
Kan me wel voorstellen dat je als PC fooien krijgt en dat krijgen hikers niet. Dus ja dan is je uurloon wel hoger maar niet voor EW.
pi_146133189
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

In mijn post die je gequote hebt staan de salarissen van hiker en PC en die heb ik van de Easyway website.
Kan me wel voorstellen dat je als PC fooien krijgt en dat krijgen hikers niet. Dus ja dan is je uurloon wel hoger maar niet voor EW.
Hmm, weer een illusie minder dus :P

Dan hoef ik voor het salaris in ieder geval niet te solliciteren op een functie als PC :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146143261
Onderweg naar Oosterhout met een gloednieuwe 308. Had slechts 6km gedraaid toen ik 'm ophaalde :D Heerlijke auto. Interieur echt heel simpel gehouden, praktisch alles is weggewerkt in een touch-display in het midden :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146143638
Volgens mij.. Zijn ze wanhopig bij EW... _O-
pi_146143994
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:12 schreef trolley het volgende:
Onderweg naar Oosterhout met een gloednieuwe 308. Had slechts 6km gedraaid toen ik 'm ophaalde :D Heerlijke auto. Interieur echt heel simpel gehouden, praktisch alles is weggewerkt in een touch-display in het midden :)
Heb daarnet ook een 308 afgeleverd, had bij ophalen 3 km gelopen. Fijne auto's idd :D
pi_146146938
Wat een toffe CP op het afleveradres in Oosterhout! Moest eerst maar bij hem op kantoor een kop koffie komen drinken. Al pratende vroeg hij waar ik heen moest, en bood hij mij een lift aan naar m'n tweede ophaaladres in Raamsdonksveer :7 ^O^

Dit soort mensen maken het hiken niet leuk, maar fantastisch! :s)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146147465
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:16 schreef trolley het volgende:
Wat een toffe CP op het afleveradres in Oosterhout! Moest eerst maar bij hem op kantoor een kop koffie komen drinken. Al pratende vroeg hij waar ik heen moest, en bood hij mij een lift aan naar m'n tweede ophaaladres in Raamsdonksveer :7 ^O^

Dit soort mensen maken het hiken niet leuk, maar fantastisch! :s)
Ik moest vanochtend een Clio ophalen op een privéadres. De beste man was sinds twee weken vader, dus daar uitgebreid aan de koffie gezeten en een leuk gesprek gehad :P

Maakt het werk inderdaad erg leuk.
pi_146147876
Sowieso ze regelen het allemaal soepel.. Ik gister gebeld om 5 uur dat ik nog graag wil werken. Ze zouden me binnen no time terug bellen want er waren nog meer dan 200 ritjes. Vervolgens nooit meer wat van gehoord. Wel 4 smsjes gehad tijdens mijn voetbal.

Vanochtend half 9 gebeld en nu alsnog een enkel ritje, maar dan denk ik hadden ze die gister niet kunnen geven? Nu redde ik ook de aflevertijd niet.

Overigens wel een mooie lift naar utrecht cs gehad van mevrouw bij t afleveradres :) maakt het goed dat t een Up was.
pi_146148131
Mooi liftje gehad, prima dag tot nu toe!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')