Ai, vervelend!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:02 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik heb toenet drie uur lang in de spoedeisende hulp gezeten en ik MOET morgen terugkomen. Alleen ik heb twee ritjes die ik al heb bevestigd te doen. Kan ik dan het beste morgen om 8u naar AR bellen dat ik de ritten niet kan uitvoeren? Het probleem is alleen dat ik niet meer kan praten(reden dat ik naar de spoedeisende hulp moest). Zou een mailtje voldoende zijn of zou het het beste zijn als ik probeer iemand te regelen die het gesprek voor mij voert? Ik weet het... dit is waarschijnlijk nog nooit voorgekomen, maar het moet wel opgelost worden.
Ik zou wel echt (laten) bellen aangezien het behoorlijk dringend is en een mailtje wellicht niet wordt gelezen zo snel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:02 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik heb toenet drie uur lang in de spoedeisende hulp gezeten en ik MOET morgen terugkomen. Alleen ik heb twee ritjes die ik al heb bevestigd te doen. Kan ik dan het beste morgen om 8u naar AR bellen dat ik de ritten niet kan uitvoeren? Het probleem is alleen dat ik niet meer kan praten(reden dat ik naar de spoedeisende hulp moest). Zou een mailtje voldoende zijn of zou het het beste zijn als ik probeer iemand te regelen die het gesprek voor mij voert? Ik weet het... dit is waarschijnlijk nog nooit voorgekomen, maar het moet wel opgelost worden.
Ik zou gewoon first thing in the morning bellen, op zondagavond na tien uur kunnen ze toch niets direct met die informatie dus dan verstoor je alleen maar iemands zondagavondrust.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:09 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
[..]
Hebben jullie geen noodnummer? Want dan zou ik nu al gaan bellen namelijk...
Beetje inventief blijven hé, gewoon dat gesprek op speaker voeren achter een computer/laptop en dan kan je instructies typen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:13 schreef maxjuhhhh het volgende:
als ze bijvoorbeeld nog speciale dingen moeten weten die ik eerst moet uitschrijven op een blaadje.
tijdens de voetbal een knietje op mijn kaak gehad, vanaf dat moment gaat praten moeilijk. Een hele verdikking in mijn nek. Ik stotter eigenlijk nog alleen maar. Ik moest toenet al een zin voorlezen in het ziekenhuis en in een minuut moest ik proberen zover mogelijk te komen. 6 woorden ...quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:17 schreef joppie_saus het volgende:
Wat the fuck spook je uit dat je niet meer kan praten?!
Klinkt behoorlijk heftig wel.. Sterktequote:Op zondag 26 oktober 2014 22:20 schreef maxjuhhhh het volgende:
[..]
tijdens de voetbal een knietje op mijn kaak gehad, vanaf dat moment gaat praten moeilijk. Een hele verdikking in mijn nek. Ik stotter eigenlijk nog alleen maar. Ik moest toenet al een zin voorlezen in het ziekenhuis en in een minuut moest ik proberen zover mogelijk te komen. 6 woorden ...
Jup.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:22 schreef stripe het volgende:
Vraagje voor de hikers uit omgeving Groningen:
morgen een ritje voor NL waarbij ik van klant naar klant rijd, dus niet naar of van NL. Gebruik ik gewoon het NL formulier en hoef ik geen schades te noteren of iets dergelijks?
Wow, heftig man! Hopelijk valt de schade mee! Sterkte en beterschap!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:20 schreef maxjuhhhh het volgende:
[..]
tijdens de voetbal een knietje op mijn kaak gehad, vanaf dat moment gaat praten moeilijk. Een hele verdikking in mijn nek. Ik stotter eigenlijk nog alleen maar. Ik moest toenet al een zin voorlezen in het ziekenhuis en in een minuut moest ik proberen zover mogelijk te komen. 6 woorden ...
Staat toevallig nu voor de deur omdat de C5 morgen naar de dealer moet. Ding even omgeruild, langleve de goede relatie met de merkdealer. Morgen ff een stukje rijden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:21 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft er al iemand een Citroen C4 Cactus gereden? Ben best benieuwd naar hoe die rijdt en hoe degelijk ie is.
Ja laatst in één gereden. Geinige auto's, ik had ook nog eens een fel gele. Dat was dan weer overdrevenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:21 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft er al iemand een Citroen C4 Cactus gereden? Ben best benieuwd naar hoe die rijdt en hoe degelijk ie is.
Pa van vriend van me heeft zo'n ding. Mijn god wat een lelijk hok..quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:53 schreef QuiCk01 het volgende:
Zo'n Cactus lijkt me opzich nog wel aardig, vooral die deuren.
Den Haag zeker?quote:Laatst nog zo'n stinktrut die d'r deur vol in de auto ramt op parkeerplaats bij AH omdat ze haar kind aan het inladen was. Toen ik vroeg of ze even normaal die deur kon open volgende keer ging ze nog bijdehand doen ook.
Hoe is het afgelopen? Met jezelf en met AR?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:02 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik heb toenet drie uur lang in de spoedeisende hulp gezeten en ik MOET morgen terugkomen. Alleen ik heb twee ritjes die ik al heb bevestigd te doen. Kan ik dan het beste morgen om 8u naar AR bellen dat ik de ritten niet kan uitvoeren? Het probleem is alleen dat ik niet meer kan praten(reden dat ik naar de spoedeisende hulp moest). Zou een mailtje voldoende zijn of zou het het beste zijn als ik probeer iemand te regelen die het gesprek voor mij voert? Ik weet het... dit is waarschijnlijk nog nooit voorgekomen, maar het moet wel opgelost worden.
Bedankt voor je korte review. Ik vind het leuk dat als je nu een auto koopt van rond de twintigduizend euro je allerlei technologie in je auto hebt zitten zoals een 7'' touchscreen, automatische verlichting en ruitenwissers, USB/AUX/Bluetooth en navigatie etc, terwijl ik soms wel in een auto uit 2009 zit van dertigduizend euro en dan heb je niet eens navigatie maar alleen FM-radio o.i.d.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:51 schreef Fiorano het volgende:
Net even rond gereden in de Cactus. Uiterlijk: Ik had er 1 in het zwart, met zwarte airbumps en zwarte dopjes op de wielen. Beste stoer eigenlijk. Dashboard vind ik heerlijk opgeruimd. zo'n touchscreen werkt infinitief en eenvoudig. Navigatie zag er prima uit, en DAB+ radio vind ik een waardevolle toevoeging. Minpunt is het ontbreken van een toerenteller en motortempratuur. Weinig knopjes in het dash, dus ook weinig te slopen. Lekkere stoelen trouwens waar je prima in zit, en je lekker "vasthouden". 99pk dieselblok is sterk en snel zat. 0-100 in 10 seconden. Vond de bak wel wat slapjes, besturing is prima.
Algemene indruk, comfortabele auto met een gedruft uiterlijk. Ik zou hem wel willen leasen.
Volgens mij onder motto van 'minder is meer'. Meeste mensen die deze auto zullen kopen hebben waarschijnlijk geen interesse in de temperatuur van de motor en toerenteller.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bedankt voor je korte review. Ik vind het leuk dat als je nu een auto koopt van rond de twintigduizend euro je allerlei technologie in je auto hebt zitten zoals een 7'' touchscreen, automatische verlichting en ruitenwissers, USB/AUX/Bluetooth en navigatie etc, terwijl ik soms wel in een auto uit 2009 zit van dertigduizend euro en dan heb je niet eens navigatie maar alleen FM-radio o.i.d.
Dat is wel een prettige ontwikkeling, dat je steeds meer gadgets krijgt voor minder geld.
Alleen het ontbreken van toerenteller en zelfs motortemperatuur snap ik niet. Enig idee waarom ze dat gedaan hebben?
Alleen de cabrioquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:00 schreef Solidberg het volgende:
Heeft iemand overigens ook al de BMW 4-serie gereden? Zie niet echt een verschil met 5-serie moet ik zeggen
Hm. Misschien. Gelukkig is er genoeg kritiek over het ontbreken van de toerenteller als ik zo even vlug Google dus hopelijk bij het volgende model wel weer een toerenteller. Of in ieder geval als optie, nu is het gewoon niet mogelijk bij de Cactus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Volgens mij onder motto van 'minder is meer'. Meeste mensen die deze auto zullen kopen hebben waarschijnlijk geen interesse in de temperatuur van de motor en toerenteller.
Bedoel je de 3-serie?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:00 schreef Solidberg het volgende:
Heeft iemand overigens ook al de BMW 4-serie gereden? Zie niet echt een verschil met 5-serie moet ik zeggen
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:32 schreef Viezze het volgende:
[..]
Bedoel je de 3-serie?
De 4-serie is namelijk een naamswijziging geweest voor de 3-serie coupe, tezamen met een facelift.
528I is toch ook een 4 cilinder met slurbo?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef Solidberg het volgende:
Benaming is ook weer BMW-logisch, 528i = 3.0 6 cillinder zonder turbo, 428i = 2.0 4 cillinder met turbo
In 2011 iig niet, heb paar maand terug een BMW 528i bj2011 gereden, zat 6 cillinder zonder turbo in, volgens kentekenapp en eigen observatiequote:Op maandag 27 oktober 2014 18:00 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
528I is toch ook een 4 cilinder met slurbo?
Dat is kutquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:53 schreef trolley het volgende:
Morgen Wieuwerd - Emmeloord in een S-Max, Coevorden - Breda in een Kia Sportage en tot slot Breda - Heerenveen per trein
Volgens wiki heb je ook gelijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:02 schreef Solidberg het volgende:
In 2011 iig niet, heb paar maand terug een BMW 528i bj2011 gereden, zat 6 cillinder zonder turbo in, volgens kentekenapp en eigen observatie
Mwoah. Wel goed voor de uurtjesquote:
Want zoveel mensen houden zich ook aan die stilte-regelquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:10 schreef trolley het volgende:
[..]
Mwoah. Wel goed voor de uurtjes![]()
Stilte-coupé regelen en je hebt een (bijna) prima plek om, betaald, te studeren
Vandaar ook 'bijna'.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Want zoveel mensen houden zich ook aan die stilte-regel?
Een 420i klinkt ook wel een beetje zielig eigenlijk, hoewel het tegenwoordig niet zoveel meer zegtquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef Solidberg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ding, zag er net 1 op de EW FB staan. Ziet er idd als een opgeblazen 3-serie uit.
Benaming is ook weer BMW-logisch, 528i = 3.0 6 cillinder zonder turbo, 428i = 2.0 4 cillinder met turbo
Dreigen met spoorwegpolitie helptquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Want zoveel mensen houden zich ook aan die stilte-regel?
Ze zijn begonnen als twee studenten die privechauffeur waren voor, volgens mij, de burgemeester van Breda. Zo is dit verder uitgegroeid tot het EW van vandaag, maar 25 jaar geleden deden ze nog geen autotransporten en gebeurde het in eerste instantie vooral via via.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:08 schreef Drilboor het volgende:
Zoals we allemaal weten bestaat ons aller easyway dit jaar 25 jaar. Wat ik me nu afvraag, hoe deden ze het 25 jaar geleden met de rit opdracht. Internet betond toen nog niet en dus kon je je rit informatie niet zo krijgen, zouden ze dan alle details van elke leasemaatschapij in een boek hebben, en een standaardformulier?
Zonder papieren?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:20 schreef stripe het volgende:
Vandaag een discussie met een klant gehad over de autopapieren. Mevrouw 'wist' dat ze ergens in de auto lagen dus ik kon op mijn formulier wel aankruisen dat ze er zouden zijn.Ik vertelde dat ik ze toch echt even moest zien voor ik dat kon doen. Daar was ze het niet mee eens want dat ze er nu even niet waren betekende niet dat ze er definitief niet zouden zijn. Haar collega wist ook zeker dat ze ergens in de auto lagen. Na lang zoeken niets gevonden. Was blij dat ik daar gauw weg kon rijden want had het idee dat er wat ging ontploffen.
Je had misschien beter op het formulier zetten:'volgens klant in de auto aanwezig, niet waargenomen wegens onbekende locatie in de auto'. Dat zijn de feiten en daar kunnen ze dan ook niet verder op ingaan of moeilijk doen lijkt mij.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:20 schreef stripe het volgende:
Vandaag een discussie met een klant gehad over de autopapieren. Mevrouw 'wist' dat ze ergens in de auto lagen dus ik kon op mijn formulier wel aankruisen dat ze er zouden zijn.Ik vertelde dat ik ze toch echt even moest zien voor ik dat kon doen. Daar was ze het niet mee eens want dat ze er nu even niet waren betekende niet dat ze er definitief niet zouden zijn. Haar collega wist ook zeker dat ze ergens in de auto lagen. Na lang zoeken niets gevonden. Was blij dat ik daar gauw weg kon rijden want had het idee dat er wat ging ontploffen.
Nee. Gewoon nee aanvinken, als ze de auto niet mee willen geven dan lekker niet. Dit soort klanten zijn zo irritant, daar moet je niet eens mee in discussie gaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:12 schreef maxjuhhhh het volgende:
[..]
Je had misschien beter op het formulier zetten:'volgens klant in de auto aanwezig, niet waargenomen wegens onbekende locatie in de auto'. Dat zijn de feiten en daar kunnen ze dan ook niet verder op ingaan of moeilijk doen lijkt mij.
Grappig, in die exacte 428i heb ik nog eens een dagje gereden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef Solidberg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ding, zag er net 1 op de EW FB staan. Ziet er idd als een opgeblazen 3-serie uit.
Benaming is ook weer BMW-logisch, 528i = 3.0 6 cillinder zonder turbo, 428i = 2.0 4 cillinder met turbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |