abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 21:42:23 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145584233
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.
SPOILER: USERS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 47% gewijzigd door MaJo op 16-10-2014 20:07:00 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 21:43:04 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145584277
Als er nog dingen opgenomen moeten worden in de OP (los van eh... de OP) laat het me dan weten!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145584383
Kopieert de op niet meer magisch mee?
pi_145584474
Mijn NOD mag naar 25 oktober. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 21:46:43 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145584481
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:45 schreef Cygne het volgende:
Kopieert de op niet meer magisch mee?
daar had ik wel op gehoopt maar blijkbaar niet (mobiel) nee.

* MaJo gaat uit bad en op zoek naar laptop
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145584871
Blijf lekker in bad!

Als ik in de OP erbij mag: mijn NOD mag naar 24 oktober :). En baby #1! O+
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 21:55:51 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145584939
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:54 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Blijf lekker in bad!
Als ik in de OP erbij mag: mijn NOD mag naar 24 oktober :). En baby #1! O+
Te laat, ben er al uit ;)

Bezig sinds oktober toch? Ik zet je erin!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145584974
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Te laat, ben er al uit ;)
Bezig sinds oktober toch? Ik zet je erin!
Jap! Dankje!
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 21:59:25 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145585109
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:46 schreef Krisvc het volgende:
Mijn NOD mag naar 25 oktober. :)
Done :Y

Als er nog dingen aangepast moeten worden, laat het weten in het topic of per PM/DM :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145586112
NOD naar 14 nov graag. (ik had er nog geen nod staan) Ik geloof dat de cyclus steeds regelmatiger aan t worden is, maar wel gemiddeld in de 30 dagen. (op een vage cyclus na)
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 22:24:55 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145586248
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:21 schreef gestreeptestoel het volgende:
NOD naar 14 nov graag. (ik had er nog geen nod staan) Ik geloof dat de cyclus steeds regelmatiger aan t worden is, maar wel gemiddeld in de 30 dagen. (op een vage cyclus na)
done!

Fijn dat het inmiddels goed op gang komt, erg frustrerend die onregelmatige cyclussen!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145586450
Ja ik heb ook 107 dagen op de teller gehad. En vanalles vanaf 24 - 107 dagen ofzo. Het varieerd nu wel v 29-39 ofzo, maar wel allemaal ongeveer in de 30 nu.

Nu de anderen nog waarbij t zo onregelmatig is!
pi_145586830
Mijn nod mag naar 13-11..
Ik lees morgen bij, sorry voor de egoposts
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 23:17:10 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145588140
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:30 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ja ik heb ook 107 dagen op de teller gehad. En vanalles vanaf 24 - 107 dagen ofzo. Het varieerd nu wel v 29-39 ofzo, maar wel allemaal ongeveer in de 30 nu.

Nu de anderen nog waarbij t zo onregelmatig is!
wow wat lijkt me dat onzeker :o blijf je dan testen of laat je het op een gegeven moment wel los?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145593348
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 23:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

wow wat lijkt me dat onzeker :o blijf je dan testen of laat je het op een gegeven moment wel los?
Toen het echt zooo onregelmatig was, heb ik idd tig testen versleten.
pi_145594593
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 23:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

wow wat lijkt me dat onzeker :o blijf je dan testen of laat je het op een gegeven moment wel los?
Ik deed het net als Stoel, vaak testen (vooral voor etentjes en weekends weg), niet dat ik echt geloofde dat er twee strepen kwamen te staan maar ik wilde af en toe even weten of ik een wijntje kon drinken. Als je dipsticks gebruikt valt het qua kosten mee. (Ergens rond dag 90 testte ik positief)
pi_145594671
Goedemorgen! Jeetje gestreeptestoel, 107 dagen is wel echt bizar lang! Ben je naar de huisarts gegaan, of doen die niks?

Minarosa, op dag 90 van je cyclus testte je positief?!
pi_145594725
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:14 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Goedemorgen! Jeetje gestreeptestoel, 107 dagen is wel echt bizar lang! Ben je naar de huisarts gegaan, of doen die niks?

Minarosa, op dag 90 van je cyclus testte je positief?!
Jup
pi_145594794
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:14 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Goedemorgen! Jeetje gestreeptestoel, 107 dagen is wel echt bizar lang! Ben je naar de huisarts gegaan, of doen die niks?

Minarosa, op dag 90 van je cyclus testte je positief?!
Ik weet niet ptecies meer wanneer, masr ik had de dokter gebeld bij 90 dagen ofzo. Die zei dat ik mocht terug komen als er een half jaar had tussen gezeten in totaal. (eerst wilden ze me doorverwihzen naar de gyn voor een echo). Uiteindelijk ben ik dus nooit bij de ha geweest. De eerstvolgende cyclus na dievan 107 was ik zwanger :-) Dus alles kan! (en die cyclus was weer redelijk normaal)
pi_145595344
Wat lijkt me dat onzeker, zulke lange cyclussen.

Geloofde je je ogen nog wel na 90 dagen Minarosa? Wat bizar en bijzonder zeg.

Cassandra, niks mis met even lekker ego-posten. Kan me voorstellen dat je er gewoon goed de balen in hebt.

MaJo bedankt voor het aanpassen. 25 oktober klinkt heel dicht bij maar voelt heel ver weg.

Wat doen jullie dames met koffie trouwens? Ik lees op meerdere plaatsen dat caffeïne invloed kan hebben op de vruchtbaarheid. Maar ik wil m'n koffie nu nog niet opgeven. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_145595491
Leef gewoon zoals ik normaal doe. Dus met koffie, hier en daar een wijntje. Slik natuurlijk wel de nodige vitaminen. Nu in trein met een dikke starbucks :)
pi_145595707
@Krisvc ik drink nog 1 kopje per dag. Mijn ochtendespresso.

Ben net bij de huisarts geweest. Helaas was mijn eigen huisarts er niet en was er een vervanger met teveel blousen aan.
Sinds vorige week woensdag gevoelige linkeronderbuik en krampen. Vooral als ik naar bed ging en sochtends. De enige dag meer en de andere dag bijna geen last. moet dinsdag ongesteld worden. Hij heeft flink in mijn onderbuik lopen porren (au) en vervolgens moest ik op een potje plassen. Maandag moet ik terugkomen en opnieuw in een potje plassen.
Toen ik in de wachtkamer zat te wachten moest ik echt mijn best doen niet in huilen uit te barsten, Bang dat er iets niet in orde is daar beneden.
pi_145596681
Huh? Wat maakt het uit dat de vervanger te veel blousen aan had?
pi_145596979
Niets maar ik had liever mijn eigen dokter gehad
pi_145597305
Ok. Nou vervelend zeg, die onzekerheid. Wanneer hoor je meer?
pi_145598092
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:10 schreef Daui het volgende:
@Krisvc ik drink nog 1 kopje per dag. Mijn ochtendespresso.

Ben net bij de huisarts geweest. Helaas was mijn eigen huisarts er niet en was er een vervanger met teveel blousen aan.
Sinds vorige week woensdag gevoelige linkeronderbuik en krampen. Vooral als ik naar bed ging en sochtends. De enige dag meer en de andere dag bijna geen last. moet dinsdag ongesteld worden. Hij heeft flink in mijn onderbuik lopen porren (au) en vervolgens moest ik op een potje plassen. Maandag moet ik terugkomen en opnieuw in een potje plassen.
Toen ik in de wachtkamer zat te wachten moest ik echt mijn best doen niet in huilen uit te barsten, Bang dat er iets niet in orde is daar beneden.
Kan me voorstellen dat je bent geschrokken.. Zei de dokter niet wat het mogelijk kan zijn? Waar gaan ze je urine op testen?

Ik drink gewoon elke dag mijn kopjes cappuccino.. Misschien toch overstappen naar thee, niet echt bij stilgestaan :)
pi_145599452
Ze hebben mijn urine getest op infecties. Urine was schoon. Misschien een cyste of nierstenen of mogelijk andere oorzaak. Hij heeft wel zware pijnbestrijding besteld maar eerlijk gezegd ga ik ook niet kapot van de pijn. Maandag terugkomen en opnieuw urine testen.
pi_145599498
Ik krijg zonder koffie echt hoofdpijn vandaar het ene kopje koffie. Hebben jullie daar geen last van?
pi_145600002
Ik drink nog maar max twee koppen koffie en twee kopjes "zwarte" thee. Verder gewoon groene thee en dat soort dingen. Ook vermijd ik venkel en gember vanaf mijn ovulatie. Vanaf de ovulatie drink ik ook geen alcohol. roken en drugs deed ik toch al niet :9

Better safe than sorry, denk ik maar.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145600049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:20 schreef Daui het volgende:
Ze hebben mijn urine getest op infecties. Urine was schoon. Misschien een cyste of nierstenen of mogelijk andere oorzaak. Hij heeft wel zware pijnbestrijding besteld maar eerlijk gezegd ga ik ook niet kapot van de pijn. Maandag terugkomen en opnieuw urine testen.
Voor nierstenen te ondekken: Moet je dan niet gewoon naar het ziekenhuis? Mocht je die hebben dan is pijnbestrijding toch niet "oplossend?"
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145600578
Ik kan me de angst/onzekerheid voorstellen Daui. Gelukkig houden ze je goed in de gaten. Hopelijk voel je je snel beter.

En ik ga m'n koffie iets proberen in te perken. Aangezien ik alleen water, koffie en thee drink, drink ik best wel wat koffie. Websites die ik tegenkom raden maximaal 4 koppen aan. En daar ga ik me dan maar aan proberen te houden.
Verder rook en drink ik sowieso nooit. Dus dan is koffie m'n enige zonde.

Aan de ene kant voelt het ergens een beetje overdreven om er zo snel zo serieus mee bezig te zijn. Maar aan de andere kant kan het ook zomaar ineens raak zijn. Dus waarom wachten met serieus zijn.

Verder ben ik m'n keuken aan het verven. Laatste project in het huis voor we aan de tweede kamer ("kinderkamer") gaan beginnen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator donderdag 16 oktober 2014 @ 13:00:19 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145600730
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:10 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Ik deed het net als Stoel, vaak testen (vooral voor etentjes en weekends weg), niet dat ik echt geloofde dat er twee strepen kwamen te staan maar ik wilde af en toe even weten of ik een wijntje kon drinken. Als je dipsticks gebruikt valt het qua kosten mee. (Ergens rond dag 90 testte ik positief)
Die dipsticks is een goeie, elke keer een test van 5 euro loopt wel erg snel op :X En jouw verhaal vind ik zo ontzettend bijzonder O+ Hoe gaat het nu? Kun je er al een beetje van genieten of durf je het nog niet te geloven?

quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:10 schreef Daui het volgende:
@Krisvc ik drink nog 1 kopje per dag. Mijn ochtendespresso.

Ben net bij de huisarts geweest. Helaas was mijn eigen huisarts er niet en was er een vervanger met teveel blousen aan.
Sinds vorige week woensdag gevoelige linkeronderbuik en krampen. Vooral als ik naar bed ging en sochtends. De enige dag meer en de andere dag bijna geen last. moet dinsdag ongesteld worden. Hij heeft flink in mijn onderbuik lopen porren (au) en vervolgens moest ik op een potje plassen. Maandag moet ik terugkomen en opnieuw in een potje plassen.
Toen ik in de wachtkamer zat te wachten moest ik echt mijn best doen niet in huilen uit te barsten, Bang dat er iets niet in orde is daar beneden.
Ah joh waarschijnlijk valt het hartstikke mee! Ik heb regelmatig ontzettend pijn en dan denk ik ook van alles maar meestal is het een blaasontsteking (paar keer per jaar :')) of gewoon last van mijn darmen (vaak). Eerst maar rustig afwachten en zeker niet uitgaan van het ergste! :*

Ik drink ook gewoon mijn kopjes koffie en af en toe een wijntje. Afgelopen zaterdag had ik een feestje, ik heb toen alleen gedronken omdat ik negatief had getest. Verder drink ik niet zo heel veel dus dat zal wel loslopen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:42:14 #33
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145603829
Ik laat er verder ook niets om, eerlijk gezegd. Nu is het sowieso niet zo dat ik in het weekend lallend in de goot lig en doordeweeks stijf sta van de cafeïne, ben daar gematigd in. Ik denk maar: nu ervan genieten, straks (hopelijk) voorlopig niet.

Verder: balen, Cassandra, maar heeft het nu al echt doorgezet dan?

Vreemd dat je cyclus ineens zo lang is MaJo! Misschien heb je een cyclus overgeslagen of had je een hele korte menstruatie, je had toch een korte bloeding laatst? Of misschien duurt ie nu gewoon langer, ik had ook een week lang het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Wel heel irritant, die onzekerheid!

Daui :* vast niets ernstig, je bent toch ook net gestopt met AC?
Ik heb trouwens niet eens een eigen huisarts, ik ben er in 8 jaar dat ik in mijn huidige woonplaats woon, 3 x geweest. Zou niet eens meer weten hoe ze heet of er uit ziet. _O-
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145604326
Vertel, venkel en gember mijden?
pi_145604580
Ik ben in maart gestopt met AC maar pas sinds eind september de condooms opgeborgen.
Maar het komt vast wel goed!
pi_145604835
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die dipsticks is een goeie, elke keer een test van 5 euro loopt wel erg snel op :X En jouw verhaal vind ik zo ontzettend bijzonder O+ Hoe gaat het nu? Kun je er al een beetje van genieten of durf je het nog niet te geloven?

Dat is lief! Ik merk er vrij weinig van dus ik vergeet vaak dat ik zwanger ben :') totdat ik opeens weer denk 'ohjaaaaa! O+'. Over een week hebben we de eerste echo, spannend.

Qua dipsticks voor ovulatie en HCG: ik gebruikte die van Sensitest, snel en anoniem in huis.

Ik lees hier ook mee omdat ik me denk ik (hopelijk) na de echo pas echt helemaal zwanger voel.
  Moderator donderdag 16 oktober 2014 @ 15:13:26 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145604923
Mariposas ik had laatst een kleine bloeding inderdaad maar dat kan nooit menstruatie zijn geweest, dat is in mijn geval altijd erg heftig en langdurig helaas :X misschien een innestelingsbloeding maar durf voorlopig nergens op te hopen. Ik denk dat ik het op zaterdags testen houd _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 16 oktober 2014 @ 15:15:49 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145604973
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:10 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Dat is lief! Ik merk er vrij weinig van dus ik vergeet vaak dat ik zwanger ben :') totdat ik opeens weer denk 'ohjaaaaa! O+'. Over een week hebben we de eerste echo, spannend.

Qua dipsticks voor ovulatie en HCG: ik gebruikte die van Sensitest, snel en anoniem in huis.

Ik lees hier ook mee omdat ik me denk ik (hopelijk) na de echo pas echt helemaal zwanger voel.
kan ik me goed voorstellen, het was ook zo onverwacht ineens! O+ Maar na de echo kun je door naar Z&G want dan hoor je gewoon hartstikke daar :)

Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken of ik dat ga bestellen ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145605487
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:42 schreef Mariposas het volgende:
Ik laat er verder ook niets om, eerlijk gezegd. Nu is het sowieso niet zo dat ik in het elk weekend lallend in de goot lig en doordeweeks stijf sta van de cafeïne, ben daar gematigd in. Ik denk maar: nu ervan genieten, straks (hopelijk) voorlopig niet.

+1 ;)
pi_145607349
*O* Na sollicitatiegeprek dinsdag ben ik nu uitgenodigd voor arbeidsvoorwaardegesprek *O*
En het is een thuiswerkbaan *O* Dit maakt alles zo perfect! *O* O+ Laat die strepen maar komen O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 16 oktober 2014 @ 16:49:09 #41
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145607879
*O* *O* *O* *O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145610566
Mijn NOD mag trouwens op.. 6 november
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  donderdag 16 oktober 2014 @ 18:46:11 #43
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145610852
Ik ga zo alles bijlezen maar alvast vanaf mobiel:
mijn NOD mag naar 8 november
pi_145610859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:32 schreef pinquit het volgende:
*O* Na sollicitatiegeprek dinsdag ben ik nu uitgenodigd voor arbeidsvoorwaardegesprek *O*
En het is een thuiswerkbaan *O* Dit maakt alles zo perfect! *O* O+ Laat die strepen maar komen O+
Jeeeh! *O*
  Moderator donderdag 16 oktober 2014 @ 18:49:27 #45
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145610941
Dat is goed nieuws Pinquit! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat ^O^

OP aangepast!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145610958
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 15:02 schreef Daui het volgende:
Ik ben in maart gestopt met AC maar pas sinds eind september de condooms opgeborgen.
Maar het komt vast wel goed!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145613980
Hallo, ik ben *nieuw* al lees ik wel al heel lang mee. Ik hoop dat ik jullie niet lastig val met een mogelijk stomme vraag.

Ik ben 36 en heb altijd de pil geslikt. Eerst Diane, met stopweek. Laatste jaren Microgynon 20 zonder stopweek.
Ik ben rond 22 september gestopt met de pil omdat ik natuurlijk zwanger wil worden.
Helaas ben ik nog niet ongesteld geworden, ook geen onttrekkingsbloeding.
Nu heb ik wel een drukkend gevoel op de eierstokken; zijn mijn borsten onwijs gespannen en ben ik een beetje 'raar'

Toen ik mijn stopweek-pil periode had, werd ik altijd direct na stoppen met de pil ongesteld.
Ik ben dus een beetje bezorgd omdat dat nu niet zo is.

Is het normaal dat ik nu ineens geen directe onttrekkingsbloeding meer heb gehad?
Kan ik gewoon een eisprong gehad hebben ?

Ik voel me een beetje een dombo die haar eigen lichaam niet kent, dus hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen.

*schaam*
pi_145616053
Je had een onttrekkingsbloeding verwacht toen je stopte, en die heb je ook niet gehad?
Theoretisch kun je inderdaad een eisprong gehad hebben. Hoe lang had je de pil ervoor doorgeslikt? Wanneer was je laatste stop?

Als je wht zeker wil weten, kun je even een testje doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_145616219
Wat lekker Pinquit!

Sproetjes, jammer...

Hoi Lushes, een leeftijdgenoot. Je bent een paar dagen voor mij gestopt. We lopen gelijk op! Kan je vraag helaas niet beantwoorden. Zelf wel altijd een bloeding, ook na het stoppen. Misschien kun je er een test tegenaan gooien? Ik kan namelijk geen reden bedenken waarom je niet toch een eisprong gehad kan hebben.
pi_145620163
Ik heb getest, maar negatief.
Misschien is het ook te kort. Geen idee, ik weet echt niet hoe het 'werkt' na de pil doorslikken.

Ik heb een anderhalf de pil doorgeslikt ( pro forma stopweek elke 6 mnd )
Alleen ben ik eind september dus gestopt en is er niets gekomen. Ook geen onttrekkingsbloeding.
pi_145621685
Koffie drink ik nooit, dat scheelt. Roken ben ik mee gestopt, zodra ik wist dat ik zwanger was v zoon (en nog steeds gestopt)

Daui, wat vervelend allemaal!
pi_145622003
@ testen
Die bestel ik online, van die goedkope dingen. Vd week 10 binnengekregen.

Minarosa, spannend of niet?

Piguit, gefeliciteerd! Nu de volgende stap :-)

Jammer voor iedereen met de menstruaties, maar hee.. Gewoon juli baby's met zijn allen joh! :-) lekker in de hitte :-) (lijkt me echt niks met die hitte)
pi_145622166
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:10 schreef Lushes het volgende:
Ik heb getest, maar negatief.
Misschien is het ook te kort. Geen idee, ik weet echt niet hoe het 'werkt' na de pil doorslikken.

Ik heb een anderhalf de pil doorgeslikt ( pro forma stopweek elke 6 mnd )
Alleen ben ik eind september dus gestopt en is er niets gekomen. Ook geen onttrekkingsbloeding.
Had je toen ook zes maanden geslikt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_145622371
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:32 schreef pinquit het volgende:
*O* Na sollicitatiegeprek dinsdag ben ik nu uitgenodigd voor arbeidsvoorwaardegesprek *O*
En het is een thuiswerkbaan *O* Dit maakt alles zo perfect! *O* O+ Laat die strepen maar komen O+
HOERA!

^O^
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:17:40 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145625335
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:52 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ testen
Die bestel ik online, van die goedkope dingen. Vd week 10 binnengekregen.

Minarosa, spannend of niet?

Piguit, gefeliciteerd! Nu de volgende stap :-)

Jammer voor iedereen met de menstruaties, maar hee.. Gewoon juli baby's met zijn allen joh! :-) lekker in de hitte :-) (lijkt me echt niks met die hitte)
beter dan hoogzwanger zijn in de zomer ;) dit lijkt me de perfecte periode om zwanger te zijn O+

Lushes slikte je 6 maanden door? :o dan kan ik me voorstellen dat je lichaam eraan moet wennen weer. Aan de andere kant verwacht je dan juist een ontrekkingsbloeding na al die tijd (autocorrect maakte er ontdekkingsmurf van :'))
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145627567
Ik zal me even voorstellen
Ik ben dus *de meelezer*
Nee ik hoor hier niet, ik wacht niet (meer) op een 2de streepje, met me 43 jaar, kinderloos, al blijft de droomwens wel... Nog steeds, vooral na een plotselinge gewichtstoename van 16 kg, die ik ook echt nodig had (ik woog maar 40 kg) begin dit jaar, waardoor mijn hormonen enorm in de war waren, en er een 2de hevige kinderwens was, inclusief de hevige pijn/kriebel in de onderbuik...
Ik snap al de wachtende dus donders goed, en leef ontzettend mee, ik heb nl zelf ooit zo gezeten ,en als ik wat jaren eraf mocht snoepen , zou ik weer zo zitten (gevoel vs verstand)
De meeste ken ik niet eens,maar zit van de zijlijn mee te hopen/duimen, en ja die ene die ik dan wel *ken*gun ik het dan net ff meer..
Ik geef geen adviezen, die zijn er gewoon niet, ieder lichaam is anders, reageerd anders...ieders verhaal is anders...
Ik probeer mensen een hart onder de riem te steken , de moed niet op te geven...
Omdat ik van heel dichtbij heb mogen ervaren, dat als je hoop blijft houden, het soms beloont kan worden, en de oplossing daarbij, achteraf simpel, gewichtsafname was...
Tja, ik lees, LEEF dus mee, en alles wat ik lees, blijft bij mij
Sorry

[ Bericht 1% gewijzigd door b_engeltje op 17-10-2014 04:51:48 ]
pi_145627664
Weer een blaasontsteking -O-
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_145627934
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 05:41 schreef SilverSjoiis het volgende:
Weer een blaasontsteking -O-
Beterschap...!
pi_145628028
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

beter dan hoogzwanger zijn in de zomer ;) dit lijkt me de perfecte periode om zwanger te zijn O+

Lushes slikte je 6 maanden door? :o dan kan ik me voorstellen dat je lichaam eraan moet wennen weer. Aan de andere kant verwacht je dan juist een ontrekkingsbloeding na al die tijd (autocorrect maakte er ontdekkingsmurf van :'))
Als je nu zwanger raakt, ben je toch juist hoogzwanger in de zomer? :-D (of jij bedoeld, dat je dan niet meer de hele zomer hoeft)
pi_145628118
Bevallen in juli kan meevallen hoor. Toen onze zoon geboren werd was het 17 graden en regende het :P Vond verlof hebben ook fijn in die periode. Dat begon eind mei. Lekker in de tuin zitten en af en toe een terrasje pakken, was heerlijk. En na de bevalling natuurlijk ook verl naar buiten met beeb :)
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:49:11 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145628461
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 07:53 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Als je nu zwanger raakt, ben je toch juist hoogzwanger in de zomer? :-D (of jij bedoeld, dat je dan niet meer de hele zomer hoeft)
dat laatste inderdaad, het is nog vrij aan het begin van de zomer. En dan heb je inderdaad lekker verlof die laatste weken O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:50:37 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145628472
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 08:09 schreef Lionheart99 het volgende:
Bevallen in juli kan meevallen hoor. Toen onze zoon geboren werd was het 17 graden en regende het :P Vond verlof hebben ook fijn in die periode. Dat begon eind mei. Lekker in de tuin zitten en af en toe een terrasje pakken, was heerlijk. En na de bevalling natuurlijk ook verl naar buiten met beeb :)
ik ben in juli jarig en de laatste jaren is het zelfs helemaal niet meer warm met mijn verjaardag, eerder regenachtig :') volgens mij zijn mei en september de laatste jaren veel betere maanden :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145629129
Pinquit *O* *O* *O*

SilverSjoiis Beterschap! Krijg je een antibioticakuur?

De enige periode waarin ik niet graag hoogzwanger zou willen zijn is januari/februari en dat het dan superglad is buiten. Zou je antislipbanden of een sneeuwketting hebben voor de kinderwagen ;) ?
pi_145629356
Pff komende maandag moet ik weer ongesteld worden (eigenlijk die donderdag pas maar was afgelopen maand 3dagen te vroeg)
En het bloeden is gewoon nog steeds niet gestopt sinds de vorige menstruatie! Dwars door de ovulatie heen ook (4dagen lang 2 strepen maar geen enkele was 100% gekleurd)

Heb dit in augustus ook gehad... word hier niet goed van :(
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:52:46 #65
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145629644
B_engeltje ik snap heel goed dat je ook jouw kant van het verhaal wil vertellen maar ik denk dat dit iets tussen jou en Dottey is. Ik weet in ieder geval niet zo goed wat ik ermee aan moet en gezien het feit dat niemand er op reageert denk ik dat anderen dat ook hebben.

Deadly_kiss dat is wel heel erg balen -O- misschien is deze cyclus langer? Ik was ook bijna 2 weken ongesteld en de cyclus is ook stukken langer uiteindelijk dan de vorige.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145629736
Zoon is geboren met sneeuw. Ik vond het kwa kleding wel handig, gewoon rekbare truien die ik al had. Werk was op loop/fiets afstand. Ik ging gewoon met snowboots aan naar t werk :-) Was wel bang om te fietsen en te vallen. En na de bevalling kon ik die lubverbuik nog wat verdoezelen onder mijn winterkleding, haha. Ach elk seizoen heeft voor en nadelen! :-)

@ deadly
En heb je daar de vorige keer geen ga voor gebeld?
pi_145630105
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 04:30 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zal me even voorstellen
Ik ben dus *de meelezer*
Nee ik hoor hier niet, ik wacht niet (meer) op een 2de streepje, met me 43 jaar, kinderloos, al blijft de droomwens wel... Nog steeds, vooral na een plotselinge gewichtstoename van 16 kg, die ik ook echt nodig had (ik woog maar 40 kg) begin dit jaar, waardoor mijn hormonen enorm in de war waren, en er een 2de hevige kinderwens was, inclusief de hevige pijn/kriebel in de onderbuik...
Ik snap al de wachtende dus donders goed, en leef ontzettend mee, ik heb nl zelf ooit zo gezeten ,en als ik wat jaren eraf mocht snoepen , zou ik weer zo zitten (gevoel vs verstand)
De meeste ken ik niet eens,maar zit van de zijlijn mee te hopen/duimen, en ja die ene die ik dan wel *ken*gun ik het dan net ff meer..
Ik geef geen adviezen, die zijn er gewoon niet, ieder lichaam is anders, reageerd anders...ieders verhaal is anders...
Ik probeer mensen een hart onder de riem te steken , de moed niet op te geven...
Omdat ik van heel dichtbij heb mogen ervaren, dat als je hoop blijft houden, het soms beloont kan worden, en de oplossing daarbij, achteraf simpel, gewichtsafname was...
Tja, ik lees, LEEF dus mee, en alles wat ik lees, blijft bij mij
Sorry
Ik had hier helemaal overheen gelezen.
Iedereen is natuurlijk vrij om mee te lezen/schrijven. Verder heb ik er niks over te zeggen, want ik ken je niet.
pi_145630286
Silversjoiis, beterschap!

B_engeltje, ik begrijp dat je meeleest en meeleeft. Ik snap ook dat je je verhaal kwijt wilt en dat je sommige gebruikers beter kent dan andere en een hart onder de riem wilt steken :). Verder is het inderdaad iets tussen jou en Dottey.
pi_145630290
En, een juli-baby lijkt me helemaal perfect eigenlijk O+
pi_145630317
Ik heb geen ha gebeld..
In augustus ben ik na die 4weken bloed niet ongesteld geweest (of geen bloed)dus 1x overgeslagen
Maar wel ovulatiestrepen daarna waarvan 1dag zelfs heel scherp!

Daarna was 24sept weer terug op schema...
Ovulatie was netjes op schema deze maand.
ik heb geen pijn... maar ik durf niet naar de ha omdat ik bang ben dat ik slecht nieuws krijg.
pi_145630389
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:18 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik heb geen ha gebeld..
In augustus ben ik na die 4weken bloed niet ongesteld geweest (of geen bloed)dus 1x overgeslagen
Maar wel ovulatiestrepen daarna waarvan 1dag zelfs heel scherp!

Daarna was 24sept weer terug op schema...
Ovulatie was netjes op schema deze maand.
ik heb geen pijn... maar ik durf niet naar de ha omdat ik bang ben dat ik slecht nieuws krijg.
Jeetje, wat heftig! Maar wil je niet juist weten wat er aan de hand is, zodat er een oplossing gezocht kan worden?
pi_145630769
Weet iemand trouwens een goede duidelijke app om alles in bij te houden?

Ja ik zou wel willen weten wat er aan de hand is maar eigenlijk heb ik er geen trek in..
Die 8jaar dat ik met mijn vriend ben, ben ik vanaf het begin meteen in het diepe gesprongen en ik heb nu net een paar maanden het gevoel dat we er eindelijk zijn en dat we kunnen doen wat we zelf willen.
Van mijn beide zussen ken ik de verhalen, artsen die je laten aankloten, niet serieus nemen, uiteindelijk toch operaties en dan met heel veel moeite via ivf een kindje kunnen krijgen.

Zou ik dan hetzelfde hebben en moet ik daar doorheen?
Of mankeer ik "niks" en laten ze me verder aankloten zonder hulp?

Wanneer is het tijd om aan de bel te trekken? We zijn nu pas 10maand bezig.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:39:11 #73
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145630828
De kop in het zand tactiek snap ik wel. . Maar soms kan het ook iets 9 schuldig zijn waar je gewoon antibiotica voor kan krijgen.. (en dan bedoel ik niet deadly dr verhaal)
En.. als het iets ernstigs is.. dan kan je er maar ze snel mogelijk bij zijn toch?

Verder.. Hoe lang ben je gestopt met ac deadly?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:42:06 #74
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145630898
Ah..
Tegelijkertijd gepost. .
Tsjah.. Hoe oud ben je?
En heb je het nu 2 keer gehad of vaker?
En als je je zorgen maakt.. De ha is de enige die je antwoord kan geven.. Wij zijn hier (over het algemeen) niet voldoende medisch onderlegt om jou te vertellen wat er aan de hand is...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_145631071
Kerst 2013 ben ik gestopt met de pil.
Ik had nooooit verwacht dat we nu nogsteeds bezig zouden zijn ik dacht dat het binnen 2maanden raak zou zijn :) ik was ook echt stikzenuwachtig in het begin daar ben ik nu ook wel van genezen!

Ik heb verder ook nooit pijnklachten gehad of letterlijk ziek zijn van menstruatie..
ja hoofdpijn en een gloeiend pesthumeur..maar dat laatste 'mag' ;)

Ik ben 28, vriend 32
Heb het in augustus ook gehad.

Toen ik de pil nog slikte was ik vaak niet ongesteld of pas op de laatste stopdag.
Ik ben nu wel veel beter op schema dan toen.
pi_145631199
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:36 schreef deadly_kiss het volgende:
Weet iemand trouwens een goede duidelijke app om alles in bij te houden?
Ik gebruik LoveCycles, werkt (tot nu toe) best prima voor mij :)

Verder moet je zelf bepalen waar jij (en je vriend) je prettig bij voelen. Misschien is er inderdaad een simpele verklaring voor waardoor de huisarts je zorgen kan wegnemen, en dan voel jij je wel meteen een stuk geruster..
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:04:20 #77
5428 crew  miss_sly
pi_145631438
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:18 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik heb geen ha gebeld..
In augustus ben ik na die 4weken bloed niet ongesteld geweest (of geen bloed)dus 1x overgeslagen
Maar wel ovulatiestrepen daarna waarvan 1dag zelfs heel scherp!

Daarna was 24sept weer terug op schema...
Ovulatie was netjes op schema deze maand.
ik heb geen pijn... maar ik durf niet naar de ha omdat ik bang ben dat ik slecht nieuws krijg.
Toch is ongewoon bloedverlies wel een goede reden om naar de huisarts te gaan, nog afgezien van je kinderwens.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_145632118
Het was niet om iets uit te vechten,
Meer vanuit mezelf, de meelezer/of het meelezen, proefde nu als iets verkeerds
en dat had ik daarvoor niet
En het *verkeerde gevoel* kwijt te raken, kon ik maar op een manier, doen en dat was voor mij mezelf voorstellen
pi_145632363
Ik heb nu een app "cyclus kalender period tracker" gewoon nltalig en super overzichtelijk! Die eens proberen :)

Ik ga geen ha bellen heb ik besloten zolang het hierbij blijft,
En kijk het nog 2,5 maand aan dan hebben we een jaar uitgezongen ;)
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:13:21 #80
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145635362
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:36 schreef deadly_kiss het volgende:
Weet iemand trouwens een goede duidelijke app om alles in bij te houden?
Ik heb kindara, heel fijn! Ik heb ook womanlog maar die vind ik minder, gebruik ik eigenlijk ook niet. Wel handig om in een overzicht symptomen te zien. Maar daar wil ik me eigenlijk juist nietmeer mee bezighouden.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145635508
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 09:29 schreef Daui het volgende:
Pinquit *O* *O* *O*

SilverSjoiis Beterschap! Krijg je een antibioticakuur?

De enige periode waarin ik niet graag hoogzwanger zou willen zijn is januari/februari en dat het dan superglad is buiten. Zou je antislipbanden of een sneeuwketting hebben voor de kinderwagen ;) ?
Ik moet zo even terugbellen, maar waarschijnlijk wel. Alleen nog niet bekend welke, aangezien dit de 2e blaasontsteking in 2 weken is -O-
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:32:21 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145638217
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:17 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik moet zo even terugbellen, maar waarschijnlijk wel. Alleen nog niet bekend welke, aangezien dit de 2e blaasontsteking in 2 weken is -O-
Beterschap :* Ik ben helaas ook bekend met dit soort dingen, soms wel 4x per jaar blaasontsteking :X

Net dipsticks van Sensitest besteld, 1,60 per stuk dat is toch wat beter dan die testjes van Kruidvat a 5 euro ;) Dit weekend dan nog maar eens testen als de menstruatie weer uitblijft, zit nu op dag 36 en nog geen enkele actie.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145639294
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Beterschap :* Ik ben helaas ook bekend met dit soort dingen, soms wel 4x per jaar blaasontsteking :X

Net dipsticks van Sensitest besteld, 1,60 per stuk dat is toch wat beter dan die testjes van Kruidvat a 5 euro ;) Dit weekend dan nog maar eens testen als de menstruatie weer uitblijft, zit nu op dag 36 en nog geen enkele actie.
Oeh MaJo! Dit wordt toch wel heel spannend! :X
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:27:04 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145640023
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:04 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Oeh MaJo! Dit wordt toch wel heel spannend! :X
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant houd ik mezelf voor dat het gewoon de cyclus is die nog goed op gang moet komen en aan de andere kant heb ik het gevoel dat het wel zo kan zijn. Ik weet het niet meer :D

Dit weekend maar weer afwachten...
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145641290
Zo..

Had ik cupcake al welkom geheten? Zo niet, dan alsnog, welkom!
En is Daui ook nieuw? Sorry, doe mn best actief op te letten..

Daui succes met wachten op de uitslag, hopelijk iets onschuldigs.

Over eten en drinken. Ik drink al een half jaar niet meer, en sinds 2 maanden nauwelijks cafeine omdat dat de vruchtbaarheid kan verminderen. Maar heb er nu schijt aan, want ondanks dat ik overal op let is t ook niet raak. Dus dit weekend eindelijk een wijntje gedronken. Voor mijn ei dan he.

Leuk klussen Krisvc!

Mariposas: Het heeft bij mij nog niet doorgezet. Maar spotting betekent doorgaans dat ik ongesteld word. Mijn nod is vandaag, maar mijn spotting is een dag later begonnen dus ik verwacht morgen de doorbraak, dan is mijn cyclus 28 dagen deze maand.

Minarosa wanneer heb je een echo?

Pinguit wat een goed nieuws *O* *O*

LUshes welkom! Als je zo lang doorslikt zonder stopweek kan ik me voorstellen dat je lichaam lichtelijk van slag is.

Over juli kindjes O+ Als ik volgende maand zwanger ben, ben ik de dag voor mijn verjaardag uitgerekend O+ Lijkt me een super verjaardagscadeau *; Alleen wil mijn vriend dat niet, omdat hij weet dat ik mijn verjaardag dan oversla zodat onze kleine zijn/haar verjaardag niet hoeft te delen. En mijn vriend wilt mijn verjaardag ook uitgebreid vieren.

Silversjoiis beterschap, balen een blaasontsteking

Deadly_kiss wat klote, die lange bloedingen! Ik had ze als klein kind, ik begon vrij vroeg met menstrueren (10 jaar), en ik was structureel 21 van de 28 dagen ongesteld, elke maand. Ook vrij hevig, ik lekte vaak door. Dat is super frustrerend, zeker op die leeftijd, als je gewoon onbezorgd kind wilt zijn. Misschien een tip, maar mijn cyclus werd regelmatig van accupunctuur, wellicht kun je dat overwegen?

Majo t wordt spannend!

Ik heb mij vandaag even kwaad gemaakt: De keuken, huiskamer en gang zijn brandschoon. Alles weggegooid wat weg kon, nog een start gemaakt met de slaapkamer maar ik had nu echt geen fut meer dus dat komt van het weekend wel. Maar ik ben zoooo blij, het is gewoon echt super netjes O+ Dus ik lig nu tevreden op de bank, ff uitrusten hihi
pi_145641815
Deadly_kiss ik heb een aantal apps uitgeprobeerd. Maar ik hou het nu op OvuView. Zit nu nog in mijn eerste maand proberen dus nog afwachten hoe goed hij zich aanpast. Probeer ook mijn temperatuur bij te houden alleen moet snachts altijd nog een paar keer naar de wc dus niet heel betrouwbaar. En de laatste week moet ik nog vaker naar de wc. Vooral voordat ik ongi moet worden.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:40:01 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145642329
Goed bezig Cassandra! En kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment zat bent om overal op te letten qua voeding/drank, vooral als het dan niet lukt. Een wijntje moet dan gewoon kunnen hoor O+ En lekker zo'n schoon huisje O+ Wanneer ben jij jarig trouwens? Hillzilah op 5 juli, ik op 7 juli, dat worden gezellige tijden als er ook nog kleintjes bijkomen *O*

Ik gebruik trouwens Period Tracker als app. Het stomme is alleen dat er nu staat dat ik volgende week mijn eisprong heb, hij telt dus gewoon verder al ben ik nooit ongesteld geworden :') Verder wel handig, je kunt er klachten op bijhouden en ook wanneer je intiem bent geweest.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145642390
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:40 schreef MaJo het volgende:
Goed bezig Cassandra! En kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment zat bent om overal op te letten qua voeding/drank, vooral als het dan niet lukt. Een wijntje moet dan gewoon kunnen hoor O+ En lekker zo'n schoon huisje O+ Wanneer ben jij jarig trouwens? Hillzilah op 5 juli, ik op 7 juli, dat worden gezellige tijden als er ook nog kleintjes bijkomen *O*

Ik gebruik trouwens Period Tracker als app. Het stomme is alleen dat er nu staat dat ik volgende week mijn eisprong heb, hij telt dus gewoon verder al ben ik nooit ongesteld geworden :') Verder wel handig, je kunt er klachten op bijhouden en ook wanneer je intiem bent geweest.
25-7 :) Inderdaad mooie verjaardagsmaand. Dat krijg je van een koude herst/winter haha
pi_145642894
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik heb mij vandaag even kwaad gemaakt: De keuken, huiskamer en gang zijn brandschoon. Alles weggegooid wat weg kon, nog een start gemaakt met de slaapkamer maar ik had nu echt geen fut meer dus dat komt van het weekend wel. Maar ik ben zoooo blij, het is gewoon echt super netjes O+ Dus ik lig nu tevreden op de bank, ff uitrusten hihi
Dat moet een heerlijk gevoel zijn O+

Ik heb echt een ziek-zijn-dag -O- Maar eindelijk mn kuurtje binnen, dus ik hoop dat 't snel wegtrekt O-)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:47:42 #90
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145644060
Ik ben rond kerst jarig, ik vind dat niets! Iedereen heeft het druk of is op vakantie en/of is failliet. :') Dus een zomerkindje zou ik hartstikke leuk vinden! Lijkt me sowieso relaxter met verlof. Maar ja dat moet maar net zo uitkomen.

Cassandra lekker opgeruimd, ik houd er ook zo van! Troep weggooien. O+

SilverSjois wat klote die blaasontstekingen! Had het als kind heel veel tot ik eens een paardenmiddel heb gehad. Toen was het over. Merk het af en toe wel als ik te weinig drink of te lang ophoud, dan moet ik snel meer drinken of piesen. :7

Rare app MaJo! :D die van mij begon pas opnieuw te rekenen na een menstruatie te hebben ingevoerd. En meteen de nieuwe cyclus afgestemd op de oude.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:48:46 #91
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145644091
Ik ben een zomerkindje en ik vind dat niets! Iedereen heeft het druk of is op vakantie en/of is failliet. :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145645494
_O-

Ik ben vam begin januari en vond dat altijd wel leuk. Mijn feestgevoel begint in november met de intocht van de sint en dan blikft t maar feest tot mijn verjaardag! Vind t nog steeds de leukste tijd van het jaar en ben dol op mijn eigen verjaardag :P
Kwak
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:49:57 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145645666
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:47 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben rond kerst jarig, ik vind dat niets! Iedereen heeft het druk of is op vakantie en/of is failliet. :') Dus een zomerkindje zou ik hartstikke leuk vinden! Lijkt me sowieso relaxter met verlof. Maar ja dat moet maar net zo uitkomen.

Cassandra lekker opgeruimd, ik houd er ook zo van! Troep weggooien. O+

SilverSjois wat klote die blaasontstekingen! Had het als kind heel veel tot ik eens een paardenmiddel heb gehad. Toen was het over. Merk het af en toe wel als ik te weinig drink of te lang ophoud, dan moet ik snel meer drinken of piesen. :7

Rare app MaJo! :D die van mij begon pas opnieuw te rekenen na een menstruatie te hebben ingevoerd. En meteen de nieuwe cyclus afgestemd op de oude.
Ja die app is wel vreemd :D Welke gebruikte jij? Misschien moet ik maar overstappen :)

Ik vond het als kind juist niet leuk om in juli jarig te zijn omdat alle kinderen dan op vakantie waren. Mijn moeder heeft mijn verjaardag om die reden jarenlang op 7 juni gevierd, daar kwam ik onlangs pas achter O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:43 schreef kwakz0r het volgende:
_O-

Ik ben vam begin januari en vond dat altijd wel leuk. Mijn feestgevoel begint in november met de intocht van de sint en dan blikft t maar feest tot mijn verjaardag! Vind t nog steeds de leukste tijd van het jaar en ben dol op mijn eigen verjaardag :P
Zo zie je inderdaad dat elke tijd zijn voor- en nadelen heeft en dat iedereen het weer anders ervaart :)

Hoe is het met jou Kwak? Ik las in het andere topic dat het al bijna tijd is voor jou om met je baby te knuffelen O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145647074
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:47 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben rond kerst jarig, ik vind dat niets! Iedereen heeft het druk of is op vakantie en/of is failliet. :') Dus een zomerkindje zou ik hartstikke leuk vinden! Lijkt me sowieso relaxter met verlof. Maar ja dat moet maar net zo uitkomen.

Cassandra lekker opgeruimd, ik houd er ook zo van! Troep weggooien. O+

SilverSjois wat klote die blaasontstekingen! Had het als kind heel veel tot ik eens een paardenmiddel heb gehad. Toen was het over. Merk het af en toe wel als ik te weinig drink of te lang ophoud, dan moet ik snel meer drinken of piesen. :7

Rare app MaJo! :D die van mij begon pas opnieuw te rekenen na een menstruatie te hebben ingevoerd. En meteen de nieuwe cyclus afgestemd op de oude.
Ik had het vroeger bijna elke maand en echt jaren geen last van gehad. Maar inderdaad wel altijd de voorzorgsmaatregelen getroffen en in huis gehad. Ik heb nu blasecare pillen van de kruidvat en die helpen ook fijn :D

Hoop dat ik er woensdag weer volledig van af ben, want om de zoveel minuten naar de WC in een vliegtuig lijkt me zo geen pretje -O-
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_145648178
Oeh Silversjoiis, ga je op vakantie? Ik hoop ook dat het weg is voor je het vliegtuig in stapt!

Ik ben 22 juni jarig, mooi vlak voor de zomer! Niks te klagen, want de meeste mensen zijn dan nog net in het land :).

Lekker opruimen Cassandra! Ik heb altijd opruimdrang vlak voor ik ongesteld word, dus daar maak ik altijd goed gebruik van :D

Zijn er eigenlijk mensen in dit topic die elkaar ook hier buiten kennen?
pi_145649799
Ja! Een weekje NY O+ *O*

Ik ben zelf jarig in maart, een doodnormale maand, zonder gekke dingen :9 Maar wel met de kans dat t lekker weer is op mn verjaardag!

Ik ken, voor zover ik weet, niemand die hier actief meepost. :W
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:55:10 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145649852
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:35 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik had het vroeger bijna elke maand en echt jaren geen last van gehad. Maar inderdaad wel altijd de voorzorgsmaatregelen getroffen en in huis gehad. Ik heb nu blasecare pillen van de kruidvat en die helpen ook fijn :D

Hoop dat ik er woensdag weer volledig van af ben, want om de zoveel minuten naar de WC in een vliegtuig lijkt me zo geen pretje -O-
gebruik je ook wel eens cranberry sap/tabletten? Ik slik nu elke dag een tablet en als ik het aan voel komen dan drink ik een liter cranberrysap, daarmee kan ik het meestal voorkomen. Maar ook ik zat in Amerika weer bij de spoedeisende hulp met een blaasontsteking helaas -O-

Woensdag zal wel goed komen lijkt me! Beterschap in ieder geval :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145650061
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:5-

schreef MaJo het volgende:


[..]

gebruik je ook wel eens cranberry sap/tabletten? Ik slik nu elke dag een tablet en als ik het aan voel komen dan drink ik een liter cranberrysap, daarmee kan ik het meestal voorkomen. Maar ook ik zat in Amerika weer bij de spoedeisende hulp met een blaasontsteking helaas -O-

Woensdag zal wel goed komen lijkt me! Beterschap in ieder geval :*
Oh wat vervelend! In een ander land en een vreemd ziekenhuis..

Thanks! O+

Ik neem standaard een fles of pak cranberrysap mee, zodat er iig altijd een in huis staat. Sinaasappelsap werkt bij mij ook! :)

Ik voel me altijd zo suf van de antibiotica. Twee weken geleden had ik elke keer een zweetbuitje na het innemen van een pil. Heerlijk -O-
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_145650865
NY O+

Ik haat hoop. Nu drie dagen spotting. Zo licht dat ik zelfs met afvegen nog niets mee krijg. T puntje van m'n tampony is dan wel lichtroze. En af en toe licht rood verlies. Maar zo licht is m'n spotting op de derde dag nog niet geweest. Meestal alleen eerste dag, dan twee inlegkruisjes vol en dan breekt t door. Maar ik durf pas maandag te hopen dat t iets anders is dan t teken dat mn periode eraan komt.
pi_145651375
NY lijkt me echt een hele leuke vakantiebestemming. Vooral een week. Jaloers!

@Cassandra ik duim voor je dat het niet doorbreekt
pi_145652083
Hoop plaatsen staat gelijk aan jinxen :')
Dus t zal morgen wel doorzetten
pi_145652182
Ik duim voor je Cassandra! :*

Wij hebben besloten deze maand over te slaan ivm de blaasontsteking en mn vakantie, waarin mn ei wrs valt. Dus ik ga voor een augustuskindje. En ja.. vakantie is zonder vriendlief O-)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_145653854
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja die app is wel vreemd :D Welke gebruikte jij? Misschien moet ik maar overstappen :)

Ik vond het als kind juist niet leuk om in juli jarig te zijn omdat alle kinderen dan op vakantie waren. Mijn moeder heeft mijn verjaardag om die reden jarenlang op 7 juni gevierd, daar kwam ik onlangs pas achter O+

[..]

Zo zie je inderdaad dat elke tijd zijn voor- en nadelen heeft en dat iedereen het weer anders ervaart :)

Hoe is het met jou Kwak? Ik las in het andere topic dat het al bijna tijd is voor jou om met je baby te knuffelen O+
Goed hoor, laatste loodjes... Heel spannend ook.

Als ik een plekje vrijmaak daar op de lijst dan komt een van jullir m opvullen. Deal?
Kwak
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:01:58 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145654706
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Goed hoor, laatste loodjes... Heel spannend ook.

Als ik een plekje vrijmaak daar op de lijst dan komt een van jullir m opvullen. Deal?
lijkt me zeker spannend! Nog even wachten en dan is het al zover, kan me er niets bij voorstellen maar lijkt me echt bijzonder O+

En dat laatste lijkt me een goeie deal! ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145660267
Nou Majo, ik hoop dat je snel (!) duidelijkheid hebt hoor! Ik dacht ook een keer een LH-piek te hebben gemeten, en daarna werd ik pas zo'n 60 dagen later ongesteld. Dan maak je jezelf wel aardig gek hoor, dus ik snap je: ojee, zou-het-dan-gevoel volkomen! (wel een onwijs ontnuchterende ervaring trouwens, die ik overigens kon missen als kiespijn.)
Hoop dus echtechtecht dat het bij jou gewoon raak is! Stomme cyclus-flauwekul.

En Cassandra: Vingertjes gekruisd voor je!
pi_145660560
Goeie deal kwak!

Nou lijkt nu wel door te zetten. Paardrijden doet t trucje wel :')

[ Bericht 56% gewijzigd door Cassandra87 op 18-10-2014 11:11:07 ]
pi_145663385
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 22:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Had je toen ook zes maanden geslikt?
Ja, 6 maanden achter elkaar.

Gewoon op advies gyno hoor. Die vond die stopweek ontzettend onzinnig en mijn eierstokken reageerden goed op de pil zei hij ( echo )
pi_145663451
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:00 schreef Lionheart99 het volgende:
Wat lekker Pinquit!

Sproetjes, jammer...

Hoi Lushes, een leeftijdgenoot. Je bent een paar dagen voor mij gestopt. We lopen gelijk op! Kan je vraag helaas niet beantwoorden. Zelf wel altijd een bloeding, ook na het stoppen. Misschien kun je er een test tegenaan gooien? Ik kan namelijk geen reden bedenken waarom je niet toch een eisprong gehad kan hebben.
Leuk!

Ik heb tests gedaan, maar dat haalt nu niks uit. Veel te vroeg.
Mijn ovu test gaf wel aan dat ik had geovuleerd. Maar dat is toch raar zonder eerst een bloeding te hebben gehad?

Maar goed, we zien wel. Sommigen wachten jaren op een teken van leven daar beneden, ik mag wel wat geduld hebben.
Ik denk ivm met mijn leeftijd alleen meteen aan het ergste :')
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:53:31 #109
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145664261
Hier ook een "leeftijdsgenoot". (34)
Ik snap de spanning ivm je leeftijd ook..

Hier bezig met de voorbereidingen van vakantie. .
Niet vergeten om de foliumzuur pillen mee te nemen.. hopelijk komen ze wel Door de douane... :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:05:10 #110
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145664455
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 12:53 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook een "leeftijdsgenoot". (34)
Ik snap de spanning ivm je leeftijd ook..

Hier bezig met de voorbereidingen van vakantie. .
Niet vergeten om de foliumzuur pillen mee te nemen.. hopelijk komen ze wel Door de douane... :{
Dat is geen enkel probleem hoor, Als de werkzame stof er op staat! Voor slechts een paar stoffen heb je een douaneverklaring nodig. Foliumzuur mag je gewoon vrij invoeren. Fijne vakantie!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145665307
Fijne vakantie Barreltje!

Net een instort momentje gehad. Alle sluizen zijn open, krampen e.d. dus deze ronde was voorbij. Op zich niet erg, volgende keer beter. Maar ik had zooo gewild dat ik op mijn 21e niet bezig was voor een kleintje. Het voelt nu echt alsof het aan mij ligt. En mijn vriend zegt altijd doodleuk, komt goed schat, en mijn beste vriendin is ook zwanger en als dat lukt lukt t iedereen. Zo'n ongelofelijke dooddoener, het gaat me steeds meer ergeren. Zijn beste vriendin heeft geen natuurlijke eisprong. Maar dan weet je waar het probleem ligt.
En het komt alleen maar door die miskramen in het verleden dat ik zo bang ben. Dan kan ik niet meer relativeren..
Dus heb ik maar niets tegen O+ gezegd tot ik in huilen uitbarstte.
/einde zeikverhaal
pi_145666124
Niks zeikverhaal. :*
pi_145667391
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Fijne vakantie Barreltje!

Net een instort momentje gehad. Alle sluizen zijn open, krampen e.d. dus deze ronde was voorbij. Op zich niet erg, volgende keer beter. Maar ik had zooo gewild dat ik op mijn 21e niet bezig was voor een kleintje. Het voelt nu echt alsof het aan mij ligt. En mijn vriend zegt altijd doodleuk, komt goed schat, en mijn beste vriendin is ook zwanger en als dat lukt lukt t iedereen. Zo'n ongelofelijke dooddoener, het gaat me steeds meer ergeren. Zijn beste vriendin heeft geen natuurlijke eisprong. Maar dan weet je waar het probleem ligt.
En het komt alleen maar door die miskramen in het verleden dat ik zo bang ben. Dan kan ik niet meer relativeren..
Dus heb ik maar niets tegen O+ gezegd tot ik in huilen uitbarstte.
/einde zeikverhaal
De druk zo groot op de ketel zetten, dat is natuurlijk nooit een fijn gevoel. En dan bedoel ik niet dat je het expres doet, maar het gebeurd ongemerkt gevoelsmatig. Dat je dan moet "ontluchten" is alleen maar normaal. Soms past er gewoon niet meer bij. Heerlijk even alles eruit janken of wat dan ook om je keteltje een beetje leger te gooien is alleen maar ^O^
Dat je vriend je gerust wil stellen en daar steeds dezelfde gedachte voor gebruikt is misschien wel DE gedachte die hemzelf ook rustig houdt. Dat er zoveel meer door je koppie spookt is misschien wel iets om meer over te praten met hem. Of hier.. of met een ander.. of met iemand met papieren. Hoe dan ook het moet een beetje uit je ketel... :*

En zeikverhalen zijn over dat je enorm hard moet huilen omdat je alweer twee verschillende sokken aan hebt, want je kon niets anders vinden. De beboterde boterham uit je handen kletterde, de thee weer te sterk was geworden omdat je afgeleid was. De buurvrouw staat te miauwen tegen je schutting. De bouwvakkers voor je deur staan te trillen met zo een gek apparaat om half zeven in de ochtend op zaterdag. En zo meer :P Hoewel ik zulke dingen ook graag lees :9
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145667425
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 12:53 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook een "leeftijdsgenoot". (34)
Ik snap de spanning ivm je leeftijd ook..

Hier bezig met de voorbereidingen van vakantie. .
Niet vergeten om de foliumzuur pillen mee te nemen.. hopelijk komen ze wel Door de douane... :{
Als je zoiets afvraagt kan je prima contact opnemen met de douane zelf ;) Ze zijn overigens ook te bereiken via FB :*

Maar in dit geval is het, zoals al boven mij aangegeven is, geen probleem.

Een heel fijne vakantie.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145667494
Angst valt ook niet te relativeren. Gooi het er maar lekker uit zo af en toe. Dat is beter dan het opkroppen. Het is ook niet niks, iedere maand er vol goede moed tegenaan gaan. Hoop krijgen en dat dan weer zien verdwijnen. Dikke knuf!

Neem even de tijd om lief te zijn voor jezelf. Ook als dat betekent dat je even aan angsten toegeeft en heel hard huilt. :*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_145669708
Knuffel voor Cassandra
pi_145673818
Silversjoiis, veel plezier in New York! Je blaasontsteking zal dan vast wel over zijn, dus jij zal het ziekenhuis niet van binnen hoeven zien :)

Cassandra :*. Je mag best balen, en het hier uitgooien. Als je nare ervaringen hebt meegemaakt op dit gebied, is het begrijpelijk dat je soms onzeker bent en je gewoon even kut voelt. En dat kunnen we allemaal begrijpen. Rust even fijn uit met O+ en praat erover!

MaJo, heb je al getest?!
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:03:14 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145675999
Vandaag de hele dag wezen fietsen. Ontzettende krampen in mijn buik dus dacht dat het nu eindelijk doorzette maar nee, nog steeds niks :?

De dipsticks zijn helaas niet binnengekomen dus testen gaat dit weekend niet lukken -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145680019
Morgen een test halen bij de supermarkt?
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:44:53 #120
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145680061
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 21:43 schreef gestreeptestoel het volgende:
Morgen een test halen bij de supermarkt?
Wacht de dipsticks wel even af, die komen denk ik maandag. Dat ene dagje extra moet nog wel lukken ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145686788
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 21:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wacht de dipsticks wel even af, die komen denk ik maandag. Dat ene dagje extra moet nog wel lukken ;)
Het klinkt allemaal wel spannend :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145687337
Waar kopen jullie je testen trouwens?

Ik heb ze een tijdje geleden via 123thuistesten besteld en kwamen neutraal door de brievenbus en snel ook :) zijn gewoon van die simpele strips voor cheap...mocht ik ooit twijfelen kan ik altijd nog een A-merk in de drogist kopen :)
pi_145692084
Action heeft ook goeie testen. ¤1,50 per twee. :)
  zondag 19 oktober 2014 @ 09:43:19 #124
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145692511
ebay, 30 voor 5 euro ongeveer.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145692534
Ik had er 60 ovu en 12 zwangerschapstesten voor 28,-

Ik ben ebay schuw... weet niet hoe dat werkt :P
pi_145692725
Ik hoor wel veel positieve dingen over Sensitest, maar (groentje als ik ben) tot nu toe kocht ik altijd gewoon die van kruidvat.. Straks maar eens even loeren welke ik het best kan bestellen.

Bij mij is de patat-craving alweer present en emotionele huilbuien alweer begonnen, dus ik denk dat het deze maand niet nodig is om te testen ;(
pi_145692800
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:26 schreef deadly_kiss het volgende:
Waar kopen jullie je testen trouwens?

Ik heb ze een tijdje geleden via 123thuistesten besteld en kwamen neutraal door de brievenbus en snel ook :) zijn gewoon van die simpele strips voor cheap...mocht ik ooit twijfelen kan ik altijd nog een A-merk in de drogist kopen :)
Ik heb ze ook daar van
pi_145692823
Ik heb sensitesten besteld. Werden netjes en snel geleverd. :)

Hier ben ik goed bezig om mezelf wijs te maken dat ik zwanger ben. M'n boobs doen pijn, ik ben nog moeier dan normaal, onbedwingbare trek in melk ineens en verder vooral het uitblijven van pms klachten. Afwachten dus maar.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 19 oktober 2014 @ 10:50:40 #129
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145693218
Ik heb ze via eBay, 60 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten, 16 euro inclusief verzendkosten was het geloof ik.

Cassandra, het is logisch dat je op zo'n moment teleurgesteld bent, zeker als je bang bent dat er iets niet goed is, als je in het verleden ervaringen daarmee hebt gehad. Het is ook frustrerend dat je eerst rammelt maar nog moet wachten tot je mag beginnen. Dan mag je beginnen, maar dan moet je óók weer wachten en rammel je nog steeds. Ik herken je angst wel hoor. Ik heb zelf altijd een voorgevoel gehad dat het bij mij niet zo makkelijk zal gaan. En toen ik vorige ronde pas op dag 38 ongesteld werd, was dat wel een klein soort bevestigingsmomentje. Als je dan ook nog op internet dingen gaat opzoeken wordt je helemaal gek. :')
Misschien een dooddoener, maar je bent nog niet zo lang bezig. Je hebt een mooie cyclus en een eisprong, waardoor je in elk geval wel steeds netjes naar de volgende ronde kan. En waarschijnlijk heb je gewoon volgende maand een positieve test in handen! :*

Zit nu ook op dag 20 en ovu-testen blijven negatief, dus heb ook geen hoop meer op een kortere cyclus van zo'n 30 dagen dit keer. Hoop dat het in ieder geval niet langer duurt dan 38 dagen. Waarvan ik ook maar 3 dagen ongesteld was. :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145693379
Krisvc Spannend!

Ik heb nog twee dagen te gaan voor }) . Normaal heb ik nergens last van behalve de dag zelf misschien een krampje of veel naar de wc. Gisteren naar een wandeling in het bos hevige menstruatiekrampen die een uur doorgingen. Alsof je binnenste aangevallen wordt door een monster met weerhaken. Heb al anderhalve weken met vlagen krampen en gevoelige linkeronderbuik. Maar goed kan ook niersteen zijn volgens de dokter dus we wachten het maar af.
Ik heb wel voor het geval dat testen klaarliggen maar ik heb hier gelezen dat het ook kan zijn dat het een tijd duurt voordat het hormoon hoog genoeg is om op de test te voorschijn te komen.
pi_145694258
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 10:50 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb ze via eBay, 60 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten, 16 euro inclusief verzendkosten was het geloof ik.

Cassandra, het is logisch dat je op zo'n moment teleurgesteld bent, zeker als je bang bent dat er iets niet goed is, als je in het verleden ervaringen daarmee hebt gehad. Het is ook frustrerend dat je eerst rammelt maar nog moet wachten tot je mag beginnen. Dan mag je beginnen, maar dan moet je óók weer wachten en rammel je nog steeds. Ik herken je angst wel hoor. Ik heb zelf altijd een voorgevoel gehad dat het bij mij niet zo makkelijk zal gaan. En toen ik vorige ronde pas op dag 38 ongesteld werd, was dat wel een klein soort bevestigingsmomentje. Als je dan ook nog op internet dingen gaat opzoeken wordt je helemaal gek. :')
Misschien een dooddoener, maar je bent nog niet zo lang bezig. Je hebt een mooie cyclus en een eisprong, waardoor je in elk geval wel steeds netjes naar de volgende ronde kan. En waarschijnlijk heb je gewoon volgende maand een positieve test in handen! :*

Zit nu ook op dag 20 en ovu-testen blijven negatief, dus heb ook geen hoop meer op een kortere cyclus van zo'n 30 dagen dit keer. Hoop dat het in ieder geval niet langer duurt dan 38 dagen. Waarvan ik ook maar 3 dagen ongesteld was. :{
Staat bezig van augustus maar onofficieel gaan we naar ronde 7. En de tijd gaat zo snel :') Maar verder heb je gelijk hoor. Is ook geen reeele angst wat ik heb. Voel me nu ook wel weer beter :) O+ is ziek dus ik ben net zelf ff lekker wezen uitwaaien met onze hond in t bos, helpt altijd :)

Ik heb tests via ebay, van klackstar. Had ze binnen 3 dagen in huis :) goede service
  Moderator zondag 19 oktober 2014 @ 12:30:46 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145695206
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:13 schreef Dottey het volgende:

[..]

Het klinkt allemaal wel spannend :D
dat is het ook :D ik probeer heel relaxed te doen maar stiekem ben ik er wel steeds mee bezig :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145702733
Nou ik heb besloten dat t deze maand maar eens raak is. En dat ie dan verdorie eens blijft plakken.
:{w

Schoonvader zei de laatste zwangerschap: 'dr is nog nooit een blijven zitten!', ik: 'ja, das nou juist mijn probleem. :') '.
pi_145702959
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 16:34 schreef Cygne het volgende:
Nou ik heb besloten dat t deze maand maar eens raak is. En dat ie dan verdorie eens blijft plakken.
:{w

Schoonvader zei de laatste zwangerschap: 'dr is nog nooit een blijven zitten!', ik: 'ja, das nou juist mijn probleem. :') '.
We lijmen de uitgang gewoon 9 maanden dicht! :+

:*
S. 2014
J. 2016
pi_145703272
Superlijm :)
pi_145709199
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 16:34 schreef Cygne het volgende:
Nou ik heb besloten dat t deze maand maar eens raak is. En dat ie dan verdorie eens blijft plakken.
:{w

Schoonvader zei de laatste zwangerschap: 'dr is nog nooit een blijven zitten!', ik: 'ja, das nou juist mijn probleem. :') '.
Aww! Ik zeg deze week streepjesregen met plakkers! *O*
pi_145712704
Ik hoop t. O+

[ Bericht 82% gewijzigd door Cygne op 19-10-2014 21:49:04 ]
pi_145713599
o|O
Wat een tactloze ):O
pi_145714338
Edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door Cygne op 19-10-2014 21:49:27 ]
pi_145714491
Cassandra, begrijp ik nou goed uit je posts dat je een aantal jaar geleden al geprobeerd hebt om zwanger te worden? Ik hoop dat t nu wel lukt in ieder geval. Heb je tip opgevolgd en ook op ebay besteld, ovulatie- en zwangerschapstests. Wilde er eerst niet aan, maar ik denk dat ik er toch mee begin als ik over een paar dagen ongesteld word. Ik heb niet meer alle tijd van de wereld zeg maar.
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:06:02 #141
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145724387
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:52 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Staat bezig van augustus maar onofficieel gaan we naar ronde 7. En de tijd gaat zo snel :')
Herkenbaar hier gaan we nu ronde 6 in..zijn nu 5 maanden bezig.. en inderdaad wat gaat de tijd snel.
Ik hoop dat je snel strepen en een plakker krijgt Cassandra!

ik weet dat het te vroeg is daarvoor al maar ik vraag me wel soms af wanneer het slim is om naar de dokter te stappen. Ik weet dat er meestal een jaar aangehouden wordt, maar houd je het dan op 12 rondes of gewoon echt een jaar :')

blehh ik moet me hier nog helemaal niet mee bezig houden
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:30:34 #142
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145724794
Sproetjes, dat hangt een beetje van de omstandigheden af. Als je een normale cyclus hebt en onder de 30 bent dan zal de huisarts niet zo'n haast er mee maken om je door te verwijzen. Als iets wijst op problemen, bijvoorbeeld een zeer lange/korte of erg onregelmatige cyclus zal de huisarts je eerder doorverwijzen. Ook verwijst de 1 je makkelijker door dan de ander.

Soms vind ik het ook wel raar hoor, we hebben toch onbeschermde sex, dan moet je toch gewoon zwanger raken! }:| :')
Heb ook best veel mensen in mijn omgeving waarbij het de eerste keer meteen raak is. Dat helpt niet zo relativeren. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:35:40 #143
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145724881
ja inderdaad die heb ik dus ook haha, of mensen die nooit aan de pil zijn geweest/al twee jaar gestopt waarbij het gewoon in 1 keer raak was.

Ik ben al die jaren zo panisch met mn pil om gegaan en maar bang ik als ik hem een keer vergat want "stel ik wordt zwanger" en nu is het gewenst en dan kom je er achter dat het helemaal niet meteen raak hoeft te zijn :')
pi_145725247
Jaa, of mensen die er helemaal niet mee bezig zijn en POEF, ze zijn zwanger! -O-

Ik mag niet klagen, ik zit in ronde 1 :P. Maar dit bedenk ik me al jaren, dat het ontzettend oneerlijk kan zijn.
pi_145725369
Cygne, deze maand een plakker voor jou!

Cassandra, met je verleden kan ik me de onzekerheid goed voorstellen.

En ik leef nog steeds in dat idee, dat het meteen raak is. Terwijl het net zo goed heel lang kan duren.

Hier misselijk en moe. Ik vraag me af hoeveel ik mezelf wijsmaak dat ik voel en hoeveel ik echt voel. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_145725669
Hier was het ronde 2 raak. 6 weken na de laatste pil was ik zwanger. Ik betrap mezelf erop dat ik er ook dit keer vanuit ga dat het snel raak is. Terwijl die eerste keer misschien wel een onwijze toevalstreffer was! Ben nu ook 4 jaar ouder, die factor zal niet meewerken. Ook ik voel vanalles. Zweten, misselijk. Vooral dat eerste had ik tijdens mijn eerste zwangerschap heel erg. Had het continu bloedheet.
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 11:41:34 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145727963
Dat idee van jarenlang anticonceptie gebruiken en dan wanneer je echt zwanger wil worden herken ik wel, dat is ook mijn grootste angst :@

Al zitten wij ook pas in de tweede ronde, wat eigenlijk al lang de derde had moeten zijn :') Dag 39 en nog steeds geen menstruatie. Als die dipsticks binnen zijn maar eens testen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145728072
Wanneer komen ze binnen, Majo ;)
Dit is wel hoopgevend toch?
  maandag 20 oktober 2014 @ 11:45:17 #149
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145728076
ja en t stomme is dat er dan wel gezegd word dat je in principe gewoon vruchtbaar bent vanaf het moment dat je met de pil stopt, maarja elk lijf is anders natuurlijk.

Ik merk bijvoorbeeld wel (na 14 jaar pil) dat ik van de afgelopen 5 cyclussen pas de laatste 2 echt 5 dagen "normaal" ongesteld ben geweest. Daarvoor was het elke keer maar een dag of 2 en dan was het alweer weg.
Of dat nu aan het ontpillen ligt weet ik natuurlijk niet precies, maar het lijkt mij wel een logische verklaring.
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 11:51:46 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145728275
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:45 schreef Lionheart99 het volgende:
Wanneer komen ze binnen, Majo ;)
Dit is wel hoopgevend toch?
Als het goed is vandaag, de status staat op verzonden ^O^ Ik durf nog niks te hopen aangezien mijn moeder destijds ook heel regelmatig ongesteld was. Wat daar weer tegen pleit is dat je bij mij de klok zowat gelijk kon zetten op mijn menstruatie vroeger: exact om de 28 dagen en precies 7 dagen ongesteld.

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:45 schreef sproetjes het volgende:
ja en t stomme is dat er dan wel gezegd word dat je in principe gewoon vruchtbaar bent vanaf het moment dat je met de pil stopt, maarja elk lijf is anders natuurlijk.

Ik merk bijvoorbeeld wel (na 14 jaar pil) dat ik van de afgelopen 5 cyclussen pas de laatste 2 echt 5 dagen "normaal" ongesteld ben geweest. Daarvoor was het elke keer maar een dag of 2 en dan was het alweer weg.
Of dat nu aan het ontpillen ligt weet ik natuurlijk niet precies, maar het lijkt mij wel een logische verklaring.
Het verandert absoluut wat :Y Ik ben destijds aan de pil gegaan omdat mijn menstruatie zo ontzettend heftig was dat ik een week lang ziek op de bank lag :X Ik had 2 van die dikke maandverbanden 's nachts en nog lekte ik door ;( Toen ik aan de pil/nuvaring ging werd dat een heel stuk minder. Nu had ik laatst weer die zware menstruatie terug, alsof ik leegliep :'(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:03:21 #151
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145728696
dat was ook de reden dat ik aan de pil ging destijds ja :) nu hoef ik alleen die menstruaties niet perse terug :')
pi_145731490
Majo, spannend! Laat die dipsticks maar komen!

Hier ook naar ronde 4, terwijl t bij zoon in 1x raak was. Toen waren we er nog helemaal niet zo mee bezig. Ja wel bewust geen condooms, maar toch heel snel en onverwachts. Nu lukt het ook niet meteen, al seksen we wel iets meer op de goede dagen. Het zegt dus niks..
pi_145732347
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:30 schreef Mariposas het volgende:


Soms vind ik het ook wel raar hoor, we hebben toch onbeschermde sex, dan moet je toch gewoon zwanger raken! }:| :')
Heb ook best veel mensen in mijn omgeving waarbij het de eerste keer meteen raak is. Dat helpt niet zo relativeren. :P
Wat denk je van de jaren dat je nog niet zwanger wilde worden...
Al die stress als je je pil erns vergat of wanneer je menstruatie 2dagen langer uitbleef... de paniek van "WAT ALS..." en bang voor de reactie van je ouderd in zo'n geval..

Had ik toen maar geweten dat we nu al 10 maanden bezig zijn dat had me een stuk meer gerust gesteld haha :P
pi_145732930
Toch kan het. 14 jaar geleden ben ik een keer per ongeluk zwanger geraakt. Ja, van het vergeten van 1 pil in net de verkeerde week, week 1. Je moet nooit denken dat het wel los zal lopen. De waarheid is dat er niks over te zeggen valt verder, qua kans. Wil je echt geen kind, dan zul je enorm goed op moeten letten. Wil je wel zwanger worden, dan kun je niet anders dan veel seksen en hopen!

Hoe dan ook blijft het ironisch. We worden van jongs af aan geconditioneerd om superveilige, liefst met pil én condoom seks te hebben. Niet alleen om zwangerschap te voorkomen, maar ook een soa. En als tegenhanger heb je dan een hele industrie van allerlei zelftesten, voedingssupplementen en, als het echt niet lukt, de nodige fertiliteitsbehandelingen. Waar zijn we mee bezig :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:23:29 #155
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145733204
Zelf ben ik nooit heel erg bezig geweest met niet zwanger worden, ik heb er altijd op vertrouwd dat anticonceptie werkte. En ook wel deels het voorgevoel dat ik niet snel zwanger zal raken. Heb ook nooit een cyclus bijgehouden, dus zou ook niet echt hebben geweten over tijd te zijn. Ik heb ook 5 jaar de mirena gehad, daarmee ben ik 4,5 jaar niet ongesteld geweest. Heb geen seconde de angst gehad toch zwanger te raken. Ik heb ook pas vorige maand voor het eerst een zwangerschapstest gebruikt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145734094
Wie weet verras je iedereen wel Mariposas!

Gister trouwens wel weer een twijfelmoment. Bij ons beiden eigenlijk. Het is en blijft heftig, een kind. Juist omdat we weten hoe het is, denken we heel goed na over de impact. We hebben nu alles net goed op de rit. Mijn werk is weer leuk (veel gezeik gehad), en man heeft alles nu ook goed op orde. We werken allebei veel (ik 36, man 38 uur). Qua opvang lukt het nu goed, kind gaat 3 dagen per week naar de opvang en is ma en vr bij papa of mama. We bespraken gister de kleuterschool (fijn, elk onze 'papa of mamadag' lekker voor onszelf), toen we ons realiseerden dat het met een baby helemaal weer opnieuw begint! Niet dat het nou vervelend was. In tegendeel: ik had een heerlijke tevreden baby. Maar toch. En dan mijn gezondheid. Had een droomzwangerschap maar moet om medische redenen toch bij een gynaecoloog lopen. En dan mijn loopbaan, mijn werk gaat dus lekker maar met een tweede zal ik een dag moeten inleveren denk ik. Niet goed voor mijn carriere...! En nam bij baby 1 mijn man de zorg grotendeels op zich zodat ik fulltime kon werken, nu zal dat minder goed gaan ivm nieuwe eigen zaak (het is geven en nemen ;) ) En toch overheerst vooral bij mij het gevoel van ontzettend graag nog een kind willen. Het lijkt me zo gezellig en ik nen weer zo nieuwsgierig en vol verwachting!

We blijven het daarom proberen, maar het vloog ons zo wel aan even weer.
pi_145741312
quote:
Wat denk je van de jaren dat je nog niet zwanger wilde worden...
Al die stress als je je pil erns vergat of wanneer je menstruatie 2dagen langer uitbleef... de paniek van "WAT ALS..." en bang voor de reactie van je ouderd in zo'n geval..

Had ik toen maar geweten dat we nu al 10 maanden bezig zijn dat had me een stuk meer gerust gesteld haha :P
Ik heb een aantal keer bij de kassa van de drogist gestaan met een zwangerschapstest in mijn handen. Terwijl je hartstikke veilig bent geweest. Totale paranoia. Grappig hoe dat nu helemaal omgeslagen is.
pi_145742275
Lol, ik zat er laatst inderdaad nog aan te denken: hoe lekker hysterisch bang ik was als ik aan de slingerschijt was, of een pil was vergeten. (Hup, de hele maand condooms, en maar hopen en hopen dat je toch weer mag bloeden..... )ook al weet ik dat je altijd voorzichtig moet doen, achteraf voelt het zooooo overdreven, hihi...

[ Bericht 19% gewijzigd door Sara82 op 20-10-2014 18:22:10 ]
pi_145742854
Ik denk dat een ieder van ons wel s "twijfels" heeft toch? Het is ook alleen maar goed dat we overal zo goed over na denken en alles overwegen.

Vroeger met mijn "naieve" kop een aantal keer geen anticonceptie gebruikt. Gelukkig niet zwanger geworden...
En nu "wacht" ik erop..
Ook ik heb twijfels wb gezondheid. Bij zoon erg last vh bekken gehad, nu verzakkingen. Wat als het bij een tweede nog erger wordt? Ik heb dan wel al een kind in huis rondlopen. En toch willen we een tweede! (kleine twijfel blijft bij mij, bang voor de gevolgen achteraf)

Majo, op maandag komt er geen post zeker?!
pi_145744102
Vruchtbaar slijm! En ziek, niet zo'n beetje ook.

Niks plakker dus deze maand. :r
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 19:24:27 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145745265
Geen post gehad inderdaad -O-

Vanmiddag licht roze bloedverlies gehad, echt maar een veeg. Dacht dat het nu eindelijk door zou zetten maar weer helemaal niets verder. Ik word hier echt rete onzeker van :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 19:24:53 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145745290
Beterschap cygne :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145745496
Wat irritant Majo. :(
pi_145745941
MaJo op welke dag zit je nu?
Cygne wat heb je opgelopen?
pi_145746035
N griepje.
pi_145746116
Beterschap cygne
pi_145746558
Beterschap Cygne!

Balen dat de testen er nog niet zijn MaJo. Wat denk je over het bloedverlies?

Hier definitief echt misselijk en niet mezelf dingen wijsmaken. Stond net te kokhalzen.
Kan niet wachten tot het zaterdag is en kan testen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_145748349
Krisvc Spannend! Ga je meteen zaterdag testen? En welke test gebruik je?
pi_145748432
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:37 schreef Cygne het volgende:
N griepje.
Beterschap!

En wat fijn dat je weer vruchtbaar slijm ontdekt hebt ook a;l ben je niet van plan er wat mee te doen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145748637
Als er nog geen bloed is test ik zaterdag meteen ja. En ik heb de sensitest. Ook die die je 6 dagen voor NOD kan gebruiken. Maar die mag ik van mezelf niet gebruiken, want nu is er hoop en als die test negatief is dan is dat ook weg. Klinkt dat logisch? :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 21:02:29 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145750659
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef Daui het volgende:
MaJo op welke dag zit je nu?
Cygne wat heb je opgelopen?
Dag 39! Hopelijk komen die dipsticks morgen binnen!

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:46 schreef Krisvc het volgende:
Beterschap Cygne!

Balen dat de testen er nog niet zijn MaJo. Wat denk je over het bloedverlies?

Hier definitief echt misselijk en niet mezelf dingen wijsmaken. Stond net te kokhalzen.
Kan niet wachten tot het zaterdag is en kan testen.
Het was zo weinig bloedverlies dat ik er niet zoveel van denk, vooral als het verder niet doorzet.

En al die symptomen heb ik ook al gehad :D

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:28 schreef Krisvc het volgende:
Als er nog geen bloed is test ik zaterdag meteen ja. En ik heb de sensitest. Ook die die je 6 dagen voor NOD kan gebruiken. Maar die mag ik van mezelf niet gebruiken, want nu is er hoop en als die test negatief is dan is dat ook weg. Klinkt dat logisch? :P
Herkenbaar :Y Maar zelf al 2x negatief getest en nog steeds niet ongesteld, je kunt ook te vroeg testen. Of gewoon een rare cyclus hebben natuurlijk, we zullen het zien :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145750961
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 20:28 schreef Krisvc het volgende:
Als er nog geen bloed is test ik zaterdag meteen ja. En ik heb de sensitest. Ook die die je 6 dagen voor NOD kan gebruiken. Maar die mag ik van mezelf niet gebruiken, want nu is er hoop en als die test negatief is dan is dat ook weg. Klinkt dat logisch? :P
Nee heel logisch. Ik wil het ook zo lang mogelijk uitstellen. Bang dat het anders negatief wordt
pi_145751626
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:24 schreef Dottey het volgende:

[..]

Beterschap!

En wat fijn dat je weer vruchtbaar slijm ontdekt hebt ook a;l ben je niet van plan er wat mee te doen.
Vorige maand had ik t ook al maar toen geen man voorhanden.
pi_145752036
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Cygne het volgende:

[..]

Vorige maand had ik t ook al maar toen geen man voorhanden.
Het was mij even ontschoten :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145752131
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:25 schreef Dottey het volgende:

[..]

Het was mij even ontschoten :*
Geeft niks hoor. :*
pi_145765861
quote:
Het was zo weinig bloedverlies dat ik er niet zoveel van denk, vooral als het verder niet doorzet.

En al die symptomen heb ik ook al gehad :D
Heb je nu ook andere symptomen MaJo?
pi_145767285
Ik ben benieuwd of je testen vandaag binnenkomen MaJo en wat de uitkomst is. :D

Hier wederom misselijk. En moe. En het concentratievermogen van een guppie.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_145767859
Nog 4 nachtjes slapen Krisvc ;)
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:33:29 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145769380
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:49 schreef Daui het volgende:

[..]

Heb je nu ook andere symptomen MaJo?
ik heb volgens mij alle symptomen gehad _O- nu vooral last van mijn borsten en ik heb het de hele tijd warm.

Ik hoop ook dat de testen binnenkomen vandaag Kris! En ik laat het absoluut weten hier :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:23:47 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145772709
Hou ik de hele tijd mijn ochtendplas op in de hoop dat de tests bezorgd waren, geen test te bekennen. Omdat plas te lang ophouden in mijn geval niet handig is (vaak blaasontstekingen) toch maar naar de wc gegaan. En ja hoor, 10 minuten later: *plof* pakketje in de bus :')

Nu maar wachten tot vanavond als vriend weer thuis is :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145772889
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:23 schreef MaJo het volgende:
Hou ik de hele tijd mijn ochtendplas op in de hoop dat de tests bezorgd waren, geen test te bekennen. Omdat plas te lang ophouden in mijn geval niet handig is (vaak blaasontstekingen) toch maar naar de wc gegaan. En ja hoor, 10 minuten later: *plof* pakketje in de bus :')

Nu maar wachten tot vanavond als vriend weer thuis is :)
Pakketje *O*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145773139
Neeeee niet wachten! NU! ;)
pi_145773314
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:23 schreef MaJo het volgende:
Hou ik de hele tijd mijn ochtendplas op in de hoop dat de tests bezorgd waren, geen test te bekennen. Omdat plas te lang ophouden in mijn geval niet handig is (vaak blaasontstekingen) toch maar naar de wc gegaan. En ja hoor, 10 minuten later: *plof* pakketje in de bus :')

Nu maar wachten tot vanavond als vriend weer thuis is :)
het hoeft niet persé met ochtendplas hoor. als je maar geen liters water drinkt van te voren (ik heb om vier uur s middags uit mn werk getest :P )
Kwak
pi_145773587
Waar heb je niet gewoon in een bekertje geplast! Haha! Niet nieuwsgierig verder hoor :P
pi_145773902
Testen!!!!!! :-)
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:02:30 #186
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145774177
Hehe meiden, even geduld nog _O- Ik zal zo wel testen als ik weer wat heb aangemaakt :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:48 schreef Lionheart99 het volgende:
Waar heb je niet gewoon in een bekertje geplast! Haha! Niet nieuwsgierig verder hoor :P
Daar had ik wel aan gedacht maar vond het zo suf als de test dan toch niet binnen was gekomen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145774457
Iedereen zit hierin spanning! :-P

Ik was allang gaan testen, geen geduld om te wachten. Knap dat jij dat kan Majo!
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:13:31 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145774620
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
Iedereen zit hierin spanning! :-P

Ik was allang gaan testen, geen geduld om te wachten. Knap dat jij dat kan Majo!
Ik vind het ook wel spannend hoor :D En op dit moment nog gewoon geen aandrang dus nog eventjes geduld hebben allemaal :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:15:20 #189
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145774699
En wat nou als ik zwanger ben? Is het dan niet lullig om het hier eerst te vertellen voordat vriend het weet? :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145774760
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:15 schreef MaJo het volgende:
En wat nou als ik zwanger ben? Is het dan niet lullig om het hier eerst te vertellen voordat vriend het weet? :@
Dat is helemaal wat jij wil....
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145774783
Vriend en appje sturen. Daarna ons op de hoogte stellen. Opgelost. Slotje. :7
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_145774817
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:15 schreef MaJo het volgende:
En wat nou als ik zwanger ben? Is het dan niet lullig om het hier eerst te vertellen voordat vriend het weet? :@
Dat heb ik ook gedaan... ik was zo door het dolle heen, ik wilde het niet via whatsapp of telefoon vertellen aan mijn vriend dus heb het eerst hier verteld, daarna een vriendin gebeld (die niet op kon nemen maar zich later afvroeg waarom ik vijf keer achter elkaar gebeld had, ik herinnerde me dat helemaal niet :D ) en toen ben ik naar de Etos geracet om een digitale test te halen. Een heel lang uur later kwam vriend thuis.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:18:32 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145774826
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:17 schreef Krisvc het volgende:
Vriend en appje sturen. Daarna ons op de hoogte stellen. Opgelost. Slotje. :7
_O- Ik denk er nog even over na :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145774938
Dat moet jij natuurlijk zelf weten. Ik was toen gaan testen zonder dat man t wist. Ik kwam opeens met tranen beneden.. :-)
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:22:13 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145774941
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:18 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan... ik was zo door het dolle heen, ik wilde het niet via whatsapp of telefoon vertellen aan mijn vriend dus heb het eerst hier verteld, daarna een vriendin gebeld (die niet op kon nemen maar zich later afvroeg waarom ik vijf keer achter elkaar gebeld had, ik herinnerde me dat helemaal niet :D ) en toen ben ik naar de Etos geracet om een digitale test te halen. Een heel lang uur later kwam vriend thuis.
Ik zou het ook niet voor me kunnen houden, je moet het toch aan iemand kwijt lijkt me :Y En het persoonlijk aan vriend vertellen vind ik wel stukken leuker dan via whatsapp ja :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:23:37 #196
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145774997
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:22 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat moet jij natuurlijk zelf weten. Ik was toen gaan testen zonder dat man t wist. Ik kwam opeens met tranen beneden.. :-)
Ach ja wat maakt het ook uit :P Je kunt ook niet elke keer wachten op hem en dan is het weer vals alarm. Hij weet ook dat ik eventueel zou gaan testen vandaag en vond dat goed. Dus ok, ik ga zo eens testen dan :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:26:04 #197
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145775085
F5 , F5, F5. .
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:26:59 #198
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145775123
Leuk dat jullie zo meeleven hier O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:29:29 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145775210
Niet posten...
Piesen!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_145775244
doe maar rustig aan, maar toch ... F5
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:30:43 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145775249
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:29 schreef Barreltje het volgende:
Niet posten...
Piesen!!
_O- Ik kan niet op commando piesen :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145775285
Zullen we het water even voor je laten lopen?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_145775418
Alleen doen als je dat ook wil he, niet omdat wij zo in spanning zitten ;-). En de test kan 2 kanten op..
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:39:46 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145775509
Nou meiden stop maar met F5'en en jompelen, weer een negatieve test -O- Ik denk dat ik mijn moeders advies maar opvolg en pas na een maand ga testen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145775519
De eerste keer wist mijn zus het eerder dan vriend. Ik twijfelde over de streep. Het was middernacht en vriend lag al in bed en ik was totaal hyper :D
pi_145775533
Aah bummer :(
pi_145775572
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:39 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden stop maar met F5'en en jompelen, weer een negatieve test -O- Ik denk dat ik mijn moeders advies maar opvolg en pas na een maand ga testen :')
Oh wat zonde.

Heb je wel je ovulatie in de gaten gehad?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:41:45 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145775588
Ik blijf maar naar dat ding staren of er echt geen tweede streepje verschijnt maar helaas -O- Hoe kan een lichaam je zo voor de gek houden :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145775595
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:39 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden stop maar met F5'en en jompelen, weer een negatieve test -O- Ik denk dat ik mijn moeders advies maar opvolg en pas na een maand ga testen :')
Ah, jammer joh. Hier had ik de laatste keer ook ineens een langere cyclus dan ik gewend ben. Ben je net pas gestopt met ac?
pi_145775613
Nouuu MaJo! Ik dacht echt dat het niet anders kon of dat het raak was! -O-
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:42:55 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145775634
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef Dottey het volgende:

[..]

Oh wat zonde.

Heb je wel je ovulatie in de gaten gehad?
Nope, dit is pas de tweede ronde en de eerste ronde was het netjes 25 dagen dus leek me niet nodig. Volgende ronde maar eens in de gaten houden :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef L-E het volgende:

[..]

Ah, jammer joh. Hier had ik de laatste keer ook ineens een langere cyclus dan ik gewend ben. Ben je net pas gestopt met ac?
Yep, augustus met de nuvaring.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:43:39 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145775664
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Nouuu MaJo! Ik dacht echt dat het niet anders kon of dat het raak was! -O-
Ik ook steeds meer :@

Maar het is niet erg, we zijn ook pas net bezig. Alleen wel verwarrend dat mijn lichaam dan deze signalen geeft.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145775681
Ah. Misschien dat je lichaam nog even op de rit moet komen.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:45:49 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145775729
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:44 schreef L-E het volgende:
Ah. Misschien dat je lichaam nog even op de rit moet komen.
Dat denk ik ook :) We gaan gewoon weer vrolijk verder. Alleen mag de menstruatie dan wel een keer komen. Nooit verwacht dat ik dat zou zeggen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145775774
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat denk ik ook :) We gaan gewoon weer vrolijk verder. Alleen mag de menstruatie dan wel een keer komen. Nooit verwacht dat ik dat zou zeggen :')
Ja, herkenbaar. Niet zwanger en geen menstruatie is een vervelend niemandsland. Want je kan niet echt verder, ofzo. Hopen dat het snel komt!
pi_145775791
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ook steeds meer :@

Maar het is niet erg, we zijn ook pas net bezig. Alleen wel verwarrend dat mijn lichaam dan deze signalen geeft.
Maar misschien komt het wel omdat je (wij allemaal trouwens) er nu ontzettend mee bezig bent? Ik was er een paar maanden geleden van overtuigd dat ik zwanger was, wat resulteerde in een week full-on zwangerschapssymptomen en een cyclus van 47 dagen.. ;(
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:55:54 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145776104
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:47 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Maar misschien komt het wel omdat je (wij allemaal trouwens) er nu ontzettend mee bezig bent? Ik was er een paar maanden geleden van overtuigd dat ik zwanger was, wat resulteerde in een week full-on zwangerschapssymptomen en een cyclus van 47 dagen.. ;(
Oh onbewust waarschijnlijk wel ja :Y Ik denk steeds dat het bij mij wel meevalt maar ben er toch best mee bezig :@

Welke app gebruikten jullie nou allemaal? Mijn app berekend de ovulatie op basis van 28 dagen cyclus maar die vlieger gaat niet op voor mij :') Ik wil er eentje die rekening houdt met wisselende cyclussen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145776180
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Welke app gebruikten jullie nou allemaal? Mijn app berekend de ovulatie op basis van 28 dagen cyclus maar die vlieger gaat niet op voor mij :') Ik wil er eentje die rekening houdt met wisselende cyclussen :)
LoveCycles! En die houdt ook rekening met wisselende cyclussen :Y
pi_145776183
Period tracker, en die pakt steeds t gemiddelde.

Jammer joh, Majo
pi_145776221
Aw, balen Majo. :N Laat inderdaad die menstruatie dan maar komen ja.

Ik heb P-tracker en die kan gemiddelden bijhouden.
Omdat mijn vorige cyclus 20 dagen was vindt mijn app dus ook dat ik al 4 dagen overtijd ben. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:01:05 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145776293
Ik heb ook period tracker maar volgens die app ben ik alweer ongesteld geweest en ovuleer ik nu weer, dat vind ik irritant :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145776353
Zodra je een menstruatie opgeeft gaat hij dat herberekenen geloof ik.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:04:30 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145776434
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:02 schreef Krisvc het volgende:
Zodra je een menstruatie opgeeft gaat hij dat herberekenen geloof ik.
ik heb nog maar 1 afgeronde cyclus, waarschijnlijk dat ie daarom zo moeilijk doet. Nu maar de menstruatie afwachten (en snel een beetje :( )
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145776648
Dan zieje die grijze vakjes vd menstruatie. Zodra jij een menstruatie hebt, herberekent ie dat. Wat hij nu aangeeft is op basis van je vorige cyclus.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:12:47 #225
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145776793
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dan zieje die grijze vakjes vd menstruatie. Zodra jij een menstruatie hebt, herberekent ie dat. Wat hij nu aangeeft is op basis van je vorige cyclus.
Dat klopt :Y Maar het bloemetje van de eisprong staat er ook alweer, dat vind ik verwarrend :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145777275
Probeer nou LoveCycles. Die doet dat niet :P
pi_145777399
Ik heb OvuView. Morgen kan ik voor je kijken wat er gebeurd als de app zegt dat je ongesteld moet worden maar het gebeurd niet. Hij kan ook naar ovulatietest resultaten kijken, temperatuur, vruchtbaar slijm, etc
pi_145777510
En voor jou MaJo
}) bring it on!
Want in de derde rond gaat er een baby gemaakt worden! :)
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:35:28 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145777692
Ik ga eens wat andere appjes proberen ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:30 schreef Daui het volgende:
En voor jou MaJo
}) bring it on!
Want in de derde rond gaat er een baby gemaakt worden! :)
Ah das lief O+ Laten we allemaal voor de juli kindjes gaan *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:56:22 #230
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145778526
Oh, balen MaJo! Ik moet zeggen dat het precies zo klinkt als mijn vorige cyclus van 38 dagen. Ik was gewoon zo blij dat ik ongesteld werd omdat ik toen duidelijkheid had. Want inderdaad die 'kwaaltjes' geven je hoop. Ik denk overigens niet dat het helemaal ingebeeld is maar dat het vooral door hormonen komt.
Ik gebruik trouwens Kindara, die schuift de menstruatie en volgende eisprong op. Ik vind 'm erg fijn. Er zijn zoveel apps, je moet een beetje wat uitproberen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145780458
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik heb nog maar 1 afgeronde cyclus, waarschijnlijk dat ie daarom zo moeilijk doet. Nu maar de menstruatie afwachten (en snel een beetje :( )
je moet 3 rondes hebben voordat de app rekening kan houden met gemiddelden.
(standaard cyclus zou je ook kunnen aanpassen bij instellingen.period an fertility, standaard cyclus)
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:42:39 #232
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145782302
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:45 schreef Elleska het volgende:

[..]

je moet 3 rondes hebben voordat de app rekening kan houden met gemiddelden.
(standaard cyclus zou je ook kunnen aanpassen bij instellingen.period an fertility, standaard cyclus)
Ok goed om te weten ^O^ Ben blijkbaar gewoon veel te ongeduldig :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:44:06 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145782343
WomanLog vind ik een handige app, MaJo.
Die geeft ook hartjes als je seks hebt gehad O+.
KuikenGuppy
pi_145782373
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ok goed om te weten ^O^ Ben blijkbaar gewoon veel te ongeduldig :@
valt mee :P ik test de app nu al terwijl ik enkel nog mag rammelen ;)
gewoon om te zien hoe mijn cyclus is, altijd handig voor 'straks' wanneer ik legaal in dit topic mee mag posten.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:47:40 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145782442
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik denk dat een ieder van ons wel s "twijfels" heeft toch? Het is ook alleen maar goed dat we overal zo goed over na denken en alles overwegen.

Vroeger met mijn "naieve" kop een aantal keer geen anticonceptie gebruikt. Gelukkig niet zwanger geworden...
En nu "wacht" ik erop..
Ook ik heb twijfels wb gezondheid. Bij zoon erg last vh bekken gehad, nu verzakkingen. Wat als het bij een tweede nog erger wordt? Ik heb dan wel al een kind in huis rondlopen. En toch willen we een tweede! (kleine twijfel blijft bij mij, bang voor de gevolgen achteraf)

Majo, op maandag komt er geen post zeker?!
Ik lees dit nu pas. Toevallig heb ik het er vrijdag met mijn bekkenfysio over gehad, zij vertelde dat de ene zwangerschap op dat gebied niet per sé iets hoeft te zeggen over de andere zwangerschap. Waarschijnlijk weet je nu beter waar je op moet letten en wanneer je rustiger aan moet gaan doen. In dat opzicht hoeft het dus niet te zijn dat het bij een tweede erger wordt.
Heb je bij een fysio gelopen/loop je bij een fysio? Misschien kan je zwangerschapspilates of medische fitness gaan doen tijdens een volgende zwangerschap. En natuurlijk bekkenbodemoefeningen. Misschien kom je er wel beter uit dan je er in ging ;).
KuikenGuppy
pi_145782684
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik lees dit nu pas. Toevallig heb ik het er vrijdag met mijn bekkenfysio over gehad, zij vertelde dat de ene zwangerschap op dat gebied niet per sé iets hoeft te zeggen over de andere zwangerschap. Waarschijnlijk weet je nu beter waar je op moet letten en wanneer je rustiger aan moet gaan doen. In dat opzicht hoeft het dus niet te zijn dat het bij een tweede erger wordt.
Heb je bij een fysio gelopen/loop je bij een fysio? Misschien kan je zwangerschapspilates of medische fitness gaan doen tijdens een volgende zwangerschap. En natuurlijk bekkenbodemoefeningen. Misschien kom je er wel beter uit dan je er in ging ;).
Jij ook verzakkingen?
Ik heb een lichte voor en achterwandverzakking. Ben sinds zoon 3,5 maand was (geloof ik) naar de bekkenfysio geweest. 8 maal geweest dacht ik. Het heeft de boel niet minder gemaakt, maar ik weet wel wat ik wel of niet moet doen. Er is me idd aangeraden om zo fit mogelijk een zwangerschap in te gaan en om tihdens de zwangerschap iets van mamafit te gaan doen.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:56:50 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145782748
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:54 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Jij ook verzakkingen?
Ik heb een lichte voor en achterwandverzakking. Ben sinds zoon 3,5 maand was (geloof ik) naar de bekkenfysio geweest. 8 maal geweest dacht ik. Het heeft de boel niet minder gemaakt, maar ik weet wel wat ik wel of niet moet doen. Er is me idd aangeraden om zo fit mogelijk een zwangerschap in te gaan en om tihdens de zwangerschap iets van mamafit te gaan doen.
Gelukkig geen verzakkingen, maar ik heb tijdens de zwangerschap last gehad van BI en heb achteraf nog last van mijn heup.
Inderdaad, fit een volgende zwangerschap in gaan was hier ook het advies. Voorlopig voor mij nog niet dus ;).
KuikenGuppy
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:00:34 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145782860
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:44 schreef Burdie het volgende:
WomanLog vind ik een handige app, MaJo.
Die geeft ook hartjes als je seks hebt gehad O+.
Ja dat heeft period tracker ook, en een bloemetje bij de eisprong. Ziet er zo gezelilig uit O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:44 schreef Elleska het volgende:

[..]

valt mee :P ik test de app nu al terwijl ik enkel nog mag rammelen ;)
gewoon om te zien hoe mijn cyclus is, altijd handig voor 'straks' wanneer ik legaal in dit topic mee mag posten.
Ok dan valt het mee :D Wel handig om zo al een beetje een inkijkje te krijgen ja! Je bent dus wel al met AC gestopt?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145783981
Gestreeptestoel wat is mamafit?
pi_145784007
Wanneer mag je aan de slag Elleska?
pi_145785039
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja dat heeft period tracker ook, en een bloemetje bij de eisprong. Ziet er zo gezelilig uit O+

[..]

Ok dan valt het mee :D Wel handig om zo al een beetje een inkijkje te krijgen ja! Je bent dus wel al met AC gestopt?
heb een spiraaltje met nog gewoon mijn eigen cyclus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:37 schreef Daui het volgende:
Wanneer mag je aan de slag Elleska?
wanneer het huis wat meer af is en mijn studie is afgerond. kan nog wel ff duren dus ik ga weer in lurkstand/terug naar het rammeltopic ;)
pi_145786241
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:36 schreef Daui het volgende:
Gestreeptestoel wat is mamafit?
Ik bedoel "zwangerfit"

ZwangerFit® is een moderne cursus voor de actieve zwangere vrouw en de pas bevallen vrouw.
In deze vernieuwde opzet van zwangerschapsbegeleiding zijn de laatste inzichten over bekkenpijn die samenhangt met zwangerschap en de kennis van het functioneren van de bekkenbodemspieren gebundeld.

Voor wie?
Zowel de zwangere als de pas bevallen vrouw kan deelnemen aan ZwangerFit®.
Vanaf de 16e week van de zwangerschap tot aan de bevalling kan iedere vrouw meedoen aan de cursus.
Voordeel hiervan is dat de fitheid, conditie en spierkracht op niveau blijft. Bovendien wordt er al vroeg in de zwangerschapsperiode preventief getraind met speciale aandacht voor rug-, buik- en bekkenbodemspieren.
Na de bevalling bevordert ZwangerFit® het herstel en terugkeer naar het activiteitenniveau van voor de zwangerschap. Na de geboorte van de baby kan er al vanaf 4 tot 6 weken na de bevalling geoefend worden tot zelfs 9 maanden na de bevalling. Zo kan iedere vrouw oefenen zolang het haar nodig lijkt, onder deskundige begeleiding.
pi_145786460
@ Burdie
Hmm nee dat is ook niet fijn. Hoop voor je dat je wat aan de fysio hebt en dat je er binnenkort vanaf bent. Ik sport elke week 1x in de sportschool. Weeg nu 4 kg minder dan voor de zwangerschap v zoon. Ik doe redelijk mijn best om "fit" te zijn. De HA zei dat ik vooral moest zorgen voor goede buikspieren. Wat niet wil zeggen dat ik slank ben met een strakke buik. Ook iemand met met spekkies kan goede buikspieren hebben, zei de ha. O-)

@ Elleska
Meelezen kan altijd :)
pi_145788130
WK broekloeren is begonnen. Belachelijk hoe zenuwachtig je daarvan wordt!
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:07:47 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145788141
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:03 schreef Elleska het volgende:

[..]

heb een spiraaltje met nog gewoon mijn eigen cyclus.

[..]

wanneer het huis wat meer af is en mijn studie is afgerond. kan nog wel ff duren dus ik ga weer in lurkstand/terug naar het rammeltopic ;)
Ah ok ^O^

En meelezen mag zeker :Y Ik lees ook mee in Z&G en het babytopic :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145788227
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ok ^O^

En meelezen mag zeker :Y Ik lees ook mee in Z&G en het babytopic :@
goede voorbereiding is het halve werk nietwaar. dan weet je alvast wat je te wachten staat wanneer je 2 streepjes piest.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:11:52 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145788310
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef Daui het volgende:
WK broekloeren is begonnen. Belachelijk hoe zenuwachtig je daarvan wordt!
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt :@ Ongesteldheid spotten? In dat geval: Ja!

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef Elleska het volgende:

[..]

goede voorbereiding is het halve werk nietwaar. dan weet je alvast wat je te wachten staat wanneer je 2 streepjes piest.
Precies! Vind het ook leuk om sommigen te volgen die ik "ken" van hier en inderdaad leer ik er al heel veel van :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145788960
Ja ongesteldheid spotten. Iemand hier noemde het broekloeren. Dat vond ik wel mooi :-)
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:34:00 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145789442
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:25 schreef Daui het volgende:
Ja ongesteldheid spotten. Iemand hier noemde het broekloeren. Dat vond ik wel mooi :-)
Dan snapte ik het dus wel goed :Y Ik dacht even dat anderen naar jouw broek loerde en toen besefte ik dat je waarschijnlijk onderbroek bedoelde :D Wanneer is je NOD? Ik vind het ook maar frustrerend :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145790337
quote:
Dan snapte ik het dus wel goed :Y Ik dacht even dat anderen naar jouw broek loerde en toen besefte ik dat je waarschijnlijk onderbroek bedoelde :D Wanneer is je NOD? Ik vind het ook maar frustrerend :X
Mijn NOD zou denk ik vandaag/morgen zijn. Onderbroekloeren ;)
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:50:56 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145790398
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:49 schreef Daui het volgende:

[..]

Mijn NOD zou denk ik vandaag/morgen zijn. Onderbroekloeren ;)
Spannend! Hopelijk heb je snel duidelijkheid want het is echt heel frustrerend inderdaad :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145791220
Daar zou ik echt gek van worden! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. 8 jaar geleden een tijd gestopt met de pil (niet om zwanger te worden) en het duurde drie maanden voordat ik ongesteld werd. Mijn HA bleef maar zeggen dat het heel normaal was
pi_145803617
Ah, jammer Majo! Hoopte het echt voor je! -O-

Ben momenteel echt keihard aan het rammelen. Vandaag weer opgepast op een kleine krummel van een half jaar. Vind van mezelf dat ik het best goed red, was hier altijd bang voor, hihi. (niet zo'n mamma-figuur) Maar bij andermans kind ben ik niet onder de indruk van gejank, en ik kan haar zowaar in slaap zingen. (of ze doet alsof ze slaapt to make it stop, hoe dan ook, het werkt, mwhuahaha ;) )

En gisteren een heel leuk gesprek gehad met een paar meiden. (Zien mekaar nog twee keer per jaar ofzo, supergezellig altijd.) Éen ander en ik zijn keihard aan het proberen, en een derde staat op springen. Omdat mijn directe vriendenkring niet weet dat we bezig zijn, en we geen gemeenschappelijke kennissen hebben, is het heeeeeeerlijk om het eens ongegeneerd over je twijfels, mislukte pogingen, ovulatietests en dat soort dingen te kunnen hebben.

De zwangere vertelde dat ze bij haar eerste in poging 1 zwanger was, en bij deze echt helemaal niks anders deed, maar toch bijna een jaar heeft moeten wachten. Dus het is ook een beetje mazzel hebben, zei ze. Goed om te horen! ^O^

(maar mag ik een beetje mazzel hebben dan, deze ronde :7 )

Vind het wachten op mijn ei echt een rottijd. Erger nog dan het wachten op de NOD (dan kun je namelijk nog eens een keer stiekem over een stokje plassen, en deze bestuderen in verschillende lichtsoorten :@ ) Dat je wekenlang niks "kunt" voordat je een keer een LH-piek hebt, is echt supersaai. :Z (gelukkig is er meer actie op het forum, haha!)

Oh en Daui: spannend! Ben benieuwd hoor!
pi_145807894
Goedemorgen! :W Over twee dagen mag ik testen! w/
pi_145807947
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 01:03 schreef Sara82 het volgende:
En gisteren een heel leuk gesprek gehad met een paar meiden. (Zien mekaar nog twee keer per jaar ofzo, supergezellig altijd.) Éen ander en ik zijn keihard aan het proberen, en een derde staat op springen. Omdat mijn directe vriendenkring niet weet dat we bezig zijn, en we geen gemeenschappelijke kennissen hebben, is het heeeeeeerlijk om het eens ongegeneerd over je twijfels, mislukte pogingen, ovulatietests en dat soort dingen te kunnen hebben.

De zwangere vertelde dat ze bij haar eerste in poging 1 zwanger was, en bij deze echt helemaal niks anders deed, maar toch bijna een jaar heeft moeten wachten. Dus het is ook een beetje mazzel hebben, zei ze. Goed om te horen! ^O^
Zo fijn dat je een vriendinnengroepje hebt waarmee je dit kan bespreken! Het is heerlijk om af en toe even de onzekerheden eruit te laten en ervaringen te delen. Zwanger raken blijft toch stiekem een wonder O+
pi_145808198
Fijn om zo even lekker erover te kunnen praten met vriendinnen. Hier weten mijn vriendinnen het wel, maar die zijn er absoluut nog niet mee bezig. Dus echt erover praten gaat niet zo.

Hier krampjes. Dus ik verwacht rode duivels. Misselijkheid is ook spontaan over. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_145809931
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 01:03 schreef Sara82 het volgende:
Ah, jammer Majo! Hoopte het echt voor je! -O-

Ben momenteel echt keihard aan het rammelen. Vandaag weer opgepast op een kleine krummel van een half jaar. Vind van mezelf dat ik het best goed red, was hier altijd bang voor, hihi. (niet zo'n mamma-figuur) Maar bij andermans kind ben ik niet onder de indruk van gejank, en ik kan haar zowaar in slaap zingen. (of ze doet alsof ze slaapt to make it stop, hoe dan ook, het werkt, mwhuahaha ;) )

En gisteren een heel leuk gesprek gehad met een paar meiden. (Zien mekaar nog twee keer per jaar ofzo, supergezellig altijd.) Éen ander en ik zijn keihard aan het proberen, en een derde staat op springen. Omdat mijn directe vriendenkring niet weet dat we bezig zijn, en we geen gemeenschappelijke kennissen hebben, is het heeeeeeerlijk om het eens ongegeneerd over je twijfels, mislukte pogingen, ovulatietests en dat soort dingen te kunnen hebben.

De zwangere vertelde dat ze bij haar eerste in poging 1 zwanger was, en bij deze echt helemaal niks anders deed, maar toch bijna een jaar heeft moeten wachten. Dus het is ook een beetje mazzel hebben, zei ze. Goed om te horen! ^O^

(maar mag ik een beetje mazzel hebben dan, deze ronde :7 )

Vind het wachten op mijn ei echt een rottijd. Erger nog dan het wachten op de NOD (dan kun je namelijk nog eens een keer stiekem over een stokje plassen, en deze bestuderen in verschillende lichtsoorten :@ ) Dat je wekenlang niks "kunt" voordat je een keer een LH-piek hebt, is echt supersaai. :Z (gelukkig is er meer actie op het forum, haha!)

Oh en Daui: spannend! Ben benieuwd hoor!
Ondanks dat je zo lang moet wachten op je ei "klink" je toch rustig en opgewekt O+
Wat heerlijk dat je het even met je vriendinnen over wat jullie het meeste bezig houdt hebt kunnen hebben.

Ik vind het wachten op een ei ook het langste duren... :/ maar je kunt je in ieder geval nog bezig houden met warm houden van het mannelijk product :') en geregeld voor verversing zorgen ... sorry ik wist het niet normaler weg te zetten :')

hihi :@
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 11:22:12 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145810335
Nou meiden, eindelijk ongesteld geworden *O* Dat heeft me toch een partij lang geduurd en stress gegeven :(

En jullie zijn superlief allemaal, echt fijn dat ik het met anderen kan delen hier :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 11:28:40 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145810540
En ik zie dat de eisprong nu iets later staat in Period Tracker, hij heeft nu dus het gemiddelde van mijn twee cyclussen genomen ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145810567
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:28 schreef MaJo het volgende:
En ik zie dat de eisprong nu iets later staat in Period Tracker, hij heeft nu dus het gemiddelde van mijn twee cyclussen genomen ^O^
je kunt het ook zelf invullen bij instellingen.. heb je daar al eens gekeken?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145810589
Fijn Majo, duidelijkheid :)
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 11:33:56 #262
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145810710
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:29 schreef Dottey het volgende:

[..]

je kunt het ook zelf invullen bij instellingen.. heb je daar al eens gekeken?
Nee dat wist ik niet, ik zie het nu inderdaad :@ Het lastige is alleen dat ik nu met 1 cyclus van 25 dagen en 1 van 40 dagen geen flauw idee heb wat nou precies mijn standaard cyclus is :') Wel heb ik het aantal dagen ongesteldheid opgehoogd naar 7 dagen, een menstruatie van 4 dagen is bij mij helaas ondenkbaar :'(

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:30 schreef L-E het volgende:
Fijn Majo, duidelijkheid :)
Dat dus!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145811021
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee dat wist ik niet, ik zie het nu inderdaad :@ Het lastige is alleen dat ik nu met 1 cyclus van 25 dagen en 1 van 40 dagen geen flauw idee heb wat nou precies mijn standaard cyclus is :') Wel heb ik het aantal dagen ongesteldheid opgehoogd naar 7 dagen, een menstruatie van 4 dagen is bij mij helaas ondenkbaar :'(

[..]

Dat dus!
Oh maar je bent echt nog maar net bezig... er komt echt wel een duidelijkere lijn in met de tijd.
Gewoon een beetje geduld hebben en je niet te blind staren op je app.

Bij mij kwam pas na een half jaar tevoorschijn wat mijn gemiddelde is. Probeer je vruchtbaar slijm en je moods een beetje in de gaten te houden (misschien zie je daar al eerder een "hou vast" in).
Mocht je erg onregelmatig blijven de komende maanden dan is het misschien wel handig om naar ovulatietesten te gaan kijken. Net wat jij fijn vindt.

:*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145811125
De komende dagen heb ik minder de tijd om hier te kijken. Mijn nichtje van 2 komt het stapelbed testen. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 11:54:30 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145811331
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:45 schreef Dottey het volgende:

[..]

Oh maar je bent echt nog maar net bezig... er komt echt wel een duidelijkere lijn in met de tijd.
Gewoon een beetje geduld hebben en je niet te blind staren op je app.

Bij mij kwam pas na een half jaar tevoorschijn wat mijn gemiddelde is. Probeer je vruchtbaar slijm en je moods een beetje in de gaten te houden (misschien zie je daar al eerder een "hou vast" in).
Mocht je erg onregelmatig blijven de komende maanden dan is het misschien wel handig om naar ovulatietesten te gaan kijken. Net wat jij fijn vindt.

:*
Ik heb hier al vaker iets zien staan over vruchtbaar slijm maar wat is dat :? Ik heb niet veel last van afscheiding al heb ik dat de laatste maanden wel meer. Zou dat het dan zijn?

* MaJo is nog een n00b op dit gebied :@

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:48 schreef Dottey het volgende:
De komende dagen heb ik minder de tijd om hier te kijken. Mijn nichtje van 2 komt het stapelbed testen. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh have fun! O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145811572
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb hier al vaker iets zien staan over vruchtbaar slijm maar wat is dat :? Ik heb niet veel last van afscheiding al heb ik dat de laatste maanden wel meer. Zou dat het dan zijn?

* MaJo is nog een n00b op dit gebied :@

[..]

Oeh have fun! O+
link is ook handig om te bekijken.

quote:
Cervix- of baarmoederhalsslijm
Het is je vast wel al opgevallen dat je slijmverlies verandert in de loop van elke cyclus. Het gaat er niet alleen anders uitzien maar ook de structuur en hoe je het aanvoelt verandert.
Wanneer je de cervix gedurende je cyclus observeert, kun je zien en voelen of je vruchtbare periode is aangebroken. Let op het volgende:
Net na je menstruatie:
- een gele kleur
- korrelig en kleverig
- weinig slijm / niet zichtbaar slijm, voelt droog aan
Enkele dagen later / vlak na menstruatie is dit veranderd:
- de gele kleur is nu eerder een roomkleur geworden
- dik en minder kleverig
- meer slijm, voelt vochtiger aan
- niet rekbaar
Tijdens je vruchtbare periode:
- helder, valt te vergelijken met rauw eiwit
- dun / eerder vloeibaar, je kan er een draad mee trekken als je het tussen 2 vingers houdt en die langzaam opent
- veel slijm, voelt heel vochtig aan

Cervixslijm onderzoeken
Het is erg eenvoudig om het cervixslijm te onderzoeken. Je doet dat als volgt. Zet je ene been wat hoger dan de andere, bijvoorbeeld op de rand van het bad. Je brengt dan twee schone, droge vingers in je vagina en plaatst ze zo dicht mogelijk tegen de baarmoederhals. Vervolgens druk je er wat slijm uit. Terwijl je je vingers uit je vagina haalt, hou je ze bij elkaar. Als ze eruit zijn, trek je ze voorzichtig uit elkaar. Bekijk nu het slijm dat tussen je vingers zit. Ziet het er doorzichtig uit en is het rekbaar, dan ben je vruchtbaar. Je treft in dat geval een sliert aan tussen je vingers. Hoe rekbaarder het slijm is, hoe vruchtbaarder je bent. Als de rekbaarheid afneemt, kun je stellen dat je je eisprong hebt gehad.
bron
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 12:04:12 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145811628
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:01 schreef Dottey het volgende:

[..]

link is ook handig om te bekijken.

[..]

bron
Is dat heel normaal dan dit slijmverlies? :@ Met de nuvaring had ik 0 slijm dus moest er even aan wennen dat ik weer van alles aantrof in mijn onderbroek :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145811653
Ik vind een noob zijn echt een prima manier om je niet blind te staren op vruchtbaarheid en zwanger worden. Ik word heel onrustig van daar te veel mee bezig zijn, dus ik weet niet of het perse goed is om alle ins en outs te weten. Lekker onbevangen seks hebben en daar op den duur zwanger van worden heeft ook wel iets ;)
pi_145811725
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Is dat heel normaal dan dit slijmverlies? :@ Met de nuvaring had ik 0 slijm dus moest er even aan wennen dat ik weer van alles aantrof in mijn onderbroek :D
Ik heb zelf: weinig slijm / niet zichtbaar slijm na menstruatie en tijdens mijn vruchtbare dagen ontdek ik wel eens wat, maar zelf check ik het niet door er vingers in te frotten.. :D

Er staan heel wat opties op waar je vaag onder kunt vallen en bedenk... iedereen is anders ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145811765
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:04 schreef L-E het volgende:
Ik vind een noob zijn echt een prima manier om je niet blind te staren op vruchtbaarheid en zwanger worden. Ik word heel onrustig van daar te veel mee bezig zijn, dus ik weet niet of het perse goed is om alle ins en outs te weten. Lekker onbevangen seks hebben en daar op den duur zwanger van worden heeft ook wel iets ;)
Dat had ik in het begin ook. Maar na rond 15-20 werd ik toch wel een beetje rusteloos en wilde er toch meer over weten om toch meer inzicht te krijgen.

Het is niet zo dat ik het naadje van de kous wil weten :9 er mag best wat te raden overblijven :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 22 oktober 2014 @ 12:15:35 #271
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145811965
Yay voor nieuwe cyclus MaJo! *O* Niet helemaal yay, maar je begrijpt het vast wel.

Ik had juist met nuvaring veel meer afscheiding. Of dat vruchtbaar slijm was betwijfel ik overigens, was misschien toch een reactie op dat ding. Sinds deze cyclus heb ik het echt veel minder.

In mijn omgeving weet verder niemand dat wij er mee bezig zijn, en dat wil ik zo houden. En liever hoor ik van anderen in mijn omgeving ook niet dat ze er mee bezig zijn, voelt dan toch een beetje als een race ofzo. :@ Hier heb ik dat overigens niet.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 12:16:39 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145811992
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:04 schreef L-E het volgende:
Ik vind een noob zijn echt een prima manier om je niet blind te staren op vruchtbaarheid en zwanger worden. Ik word heel onrustig van daar te veel mee bezig zijn, dus ik weet niet of het perse goed is om alle ins en outs te weten. Lekker onbevangen seks hebben en daar op den duur zwanger van worden heeft ook wel iets ;)
Zo sta ik er momenteel ook nog in :Y We gaan ook niet extra veel batsen maar gewoon zoals altijd, zodat het wel spontaan blijft O+

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:07 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik heb zelf: weinig slijm / niet zichtbaar slijm na menstruatie en tijdens mijn vruchtbare dagen ontdek ik wel eens wat, maar zelf check ik het niet door er vingers in te frotten.. :D

Er staan heel wat opties op waar je vaag onder kunt vallen en bedenk... iedereen is anders ;)
Ok ik ging me al zorgen maken om mijn weinige slijmproductie _O- En iedereen is anders uiteraard :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef Dottey het volgende:

[..]

Dat had ik in het begin ook. Maar na rond 15-20 werd ik toch wel een beetje rusteloos en wilde er toch meer over weten om toch meer inzicht te krijgen.

Het is niet zo dat ik het naadje van de kous wil weten :9 er mag best wat te raden overblijven :D
In jouw geval snap ik dat ook heel goed. Eerst wil ik het spontaan houden maar op een gegeven moment zou ik ook wel naar dat soort zaken gaan kijken denk ik :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145812164
Daarom.. spontane, passievolle bats-technieken waar gewenst en mogelijk zijn het fijnste voor je hartje en hebben en houden :9
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145812401
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:48 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Goedemorgen! :W Over twee dagen mag ik testen! w/
Als het zo doorgaat doe ik met je mee!

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:22 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden, eindelijk ongesteld geworden *O* Dat heeft me toch een partij lang geduurd en stress gegeven :(

En jullie zijn superlief allemaal, echt fijn dat ik het met anderen kan delen hier :*
Mooi zo! Luistert ie toch een beetje, die rode duivel.

Zelf merkte ik dat mijn vriend zich heel erg onder druk gezet voelde worden door het hele technische verhaal van nu moet het gebeuren want temperatuur/ovulatietest/eisprong. We hebben toen afgesproken het leuk te houden en wanneer het komt dan komt het
pi_145812457
Oh en zelf werd ik er ook gek van, heel obsessief met testen en temperaturen en dingen er over lezen. Dit is ook het enige forum waar ik van mezelf mag kijken. Voornamelijk omdat er niet allemaal van die bangmakerij verhalen opstaan
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 12:42:21 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145812824
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:15 schreef Mariposas het volgende:
Yay voor nieuwe cyclus MaJo! *O* Niet helemaal yay, maar je begrijpt het vast wel.

Ik had juist met nuvaring veel meer afscheiding. Of dat vruchtbaar slijm was betwijfel ik overigens, was misschien toch een reactie op dat ding. Sinds deze cyclus heb ik het echt veel minder.

In mijn omgeving weet verder niemand dat wij er mee bezig zijn, en dat wil ik zo houden. En liever hoor ik van anderen in mijn omgeving ook niet dat ze er mee bezig zijn, voelt dan toch een beetje als een race ofzo. :@ Hier heb ik dat overigens niet.
Nee yay is goed! Dat onzekere werd ik helemaal gek van. En de sluizen zijn nu ook meteen écht open :') :@

Ik had met alle pillen witte vloed en doorbraakbloedingen, pas met de Nuva Ring stopte dat. Nu moet ik er weer aan wennen dat er af en toe wat loskomt zeg maar :D

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:21 schreef Dottey het volgende:
Daarom.. spontane, passievolle bats-technieken waar gewenst en mogelijk zijn het fijnste voor je hartje en hebben en houden :9
Voorlopig houden we het daar ook op ^O^ Temperaturen en ovulatie bijhouden wil ik voorlopig nog niet aan maar als het lang duurt ga ik dat ook wel doen :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 22 oktober 2014 @ 13:50:41 #277
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145814779
\klaagpost
Mn borsten groeien.. Dus pijn in mn schouders..
normaal helpt ibuprofen, maar wil eigenlijk nu niet meer nemen..
Dus chocolade in mn hoofd aan het stoppen. .
/ klaagpost

Verder vind ik vaginaal slijm soms ook op zijn goedje lijken..
De dag/dagen na Sex weet ik dan niet zo goed of het van mij dan wel van hem is...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:25:01 #278
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145815826
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:50 schreef Barreltje het volgende:

Verder vind ik vaginaal slijm soms ook op zijn goedje lijken..
De dag/dagen na Sex weet ik dan niet zo goed of het van mij dan wel van hem is...
Ja, dat heb ik hier inderdaad ook al eens gezegd. _O-
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 16:10:16 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145819994
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:50 schreef Barreltje het volgende:
\klaagpost
Mn borsten groeien.. Dus pijn in mn schouders..
normaal helpt ibuprofen, maar wil eigenlijk nu niet meer nemen..
Dus chocolade in mn hoofd aan het stoppen. .
/ klaagpost

Verder vind ik vaginaal slijm soms ook op zijn goedje lijken..
De dag/dagen na Sex weet ik dan niet zo goed of het van mij dan wel van hem is...
Dat laatste is wel herkenbaar inderdaad _O-

Ik ben megachagrijnig tegen vriend en wil chocola }:| Hij heeft het weer zwaar te verduren :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:17:21 #280
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_145820290
Verdikkie, nu al 3 dagen heel licht roze bloed, niet eens genoeg voor een inlegkruisje.
Wou dat ie eens doorzette, dan kunnen we beginnen aan de 4de ronde
pi_145822266
Echt twee maanden na curettage eigen risico medicatie misselijkheid tijdens zwangerschap. :')
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 17:11:59 #282
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145822423
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:06 schreef Cygne het volgende:
Echt twee maanden na curettage eigen risico medicatie misselijkheid tijdens zwangerschap. :')
Ah dat is echt even een dikke vette domper -O- :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145822466
En dat spul is ook niet goedkoop. :')
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 17:19:01 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145822644
quote:
15s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:13 schreef Cygne het volgende:
En dat spul is ook niet goedkoop. :')
Ik vind dat hele eigen risico steeds belachelijker worden. Ik moet geopereerd worden aan mijn neus en heb daarvoor 2 consulten bij de KNO-arts gehad. Mag ik ook mooi 186 euro in een keer aftikken :X Gelukkig zijn ze bij mijn verzekeringsmaatschappij wel begripvol en mag ik het in termijnen betalen maar eigenlijk is het toch van de zotte dat je voor dit soort dingen moet betalen terwijl je gewoon een aanvullende verzekering hebt?

Overigens raak ik elk jaar mijn maximum eigen risico door vast medicijngebruik :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145823724
Verstandskiezen trekken kostte mijn verzekering 1000 euro. 4 kiezen. :')
  woensdag 22 oktober 2014 @ 19:03:50 #286
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145826134
De DOT ziekenhuis systematiek vind ik in principe prima. Veel minde rompslomp dan uurtje factuurtje en gemiddeld gezien kost het evenveel. Voor mij is het ongunstig want als ik al kosten declareer dan kom ik nooit boven m'n ER uit... Maar daar moet ik alleen maar blij mee zijn. Vorig jaar moest m'n spiraal bij de gynaecoloog verwijderd worden, want het lukte de huisarts niet. Dat kostte me ¤250,-. Dat is balen, maar dat is nu eenmaal hoe het werkt. Rekening kreeg ik 11 maanden later dus ik kon me voorbereiden. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Mariposas op 22-10-2014 22:10:58 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 22 oktober 2014 @ 19:07:50 #287
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145826279
Ik betaal mijn eigen risico gewoon standaard in 10 termijnen. Maak ik het op dan voel ik het niet zo, maak ik het niet (helemaal) op dan heb ik aan t einde van een jaar nog een extra spaarcentje :)

Maar meestal gaat t wel helemaal op en dan komt de klap niet zo hard haha
pi_145828084
Mijn ziekenhuis factureert ook pas ruim n jaar later of zo. _O-

Met t geld zitten we niet zo maar t voelt wel rot. Rekening voor pillen tegen zwangerschapsmisselijkheid terwijl ik al lang niet meer zwanger ben. En dan weet ik ook weer dat die misselijkheid mooi voor niks was. Kan die verzekeraar niks aan doen natuurlijk, maar toch.. t voelt wel rot.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:23:51 #289
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145829364
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:48 schreef Cygne het volgende:
Mijn ziekenhuis factureert ook pas ruim n jaar later of zo. _O-
Dat hoort ook zo, want het behandeltraject mag een jaar lopen. Alsje nog een keer later voor hetzelfde probleem terugkomt hoort dat in principe bij dat behandeltraject en die rekening.

En snap heel goed dat het zuur is om geconfronteerd te worden met die rekening. :*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145830518
Oh dat wist ik niet! Dank voor de uitleg! :*
pi_145833915
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:03 schreef Mariposas het volgende:
De DOT ziekenhuis systematiek vind ik in principe prima. Veel minde rompslomp dan uurtje factuurtje en gemiddeld gezien kost het evenveel. Voor mij is het ongunstig want als ik al kosten declareer dan kom ik nooit boven m'n ER uit... Maar daar moet ik alleen maar blij mee zijn. Vorig jaar moest m'n spiraal bij de gynaecoloog verwijderd worden want de huisarts, want het lukte de huisarts niet. Dat kostte me ¤250,-. Dat is balen, maar dat is nu eenmaal hoe het werkt. Rekening kreeg ik 11 maanden later dus ik kon me voorbereiden. _O-
Serieus? Ik heb daar nooit een rekening van gezien. Verschilt dat per verzekering/vergoeding?
pi_145833969
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:06 schreef Cygne het volgende:
Echt twee maanden na curettage eigen risico medicatie misselijkheid tijdens zwangerschap. :')
Oh dat is wel fuckedup ;(
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:10:02 #293
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145834610
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:56 schreef L-E het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb daar nooit een rekening van gezien. Verschilt dat per verzekering/vergoeding?
Nee. Maar misschien zat je al over je ER heen? Of de rekening komt nog, kan een jaar duren. Maar het geldt dus alleen als je het in het ziekenhuis laat doen, huisarts gaat niet van ER.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145834758
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:10 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Nee. Maar misschien zat je al over je ER heen? Of de rekening komt nog, kan een jaar duren. Maar het geldt dus alleen als je het in het ziekenhuis laat doen, huisarts gaat niet van ER.
In 2012 is het gebeurd, in het zkhs bij de gyn. En toen zat ik niet over mijn ER heen. Bijzonder. Dit jaar ben ik geopereerd vanwege die verwijdering, vraag me af of ik daar dan nog iets van zie.
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 22:14:24 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145834816
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:07 schreef sproetjes het volgende:
Ik betaal mijn eigen risico gewoon standaard in 10 termijnen. Maak ik het op dan voel ik het niet zo, maak ik het niet (helemaal) op dan heb ik aan t einde van een jaar nog een extra spaarcentje :)

Maar meestal gaat t wel helemaal op en dan komt de klap niet zo hard haha
dat biedt CZ volgens mij niet als optie, zou ik ook graag willen ^O^

Sowieso eens kijken wat ik met mijn verzekering wil doen met wellicht een zwangerschap komend jaar, daar moet ik eens induiken.

Ik vertelde mijn paps net dat ik 2 weken over tijd was geweest en hoe spannend dat was, hij reageerde zo enthousiast O+ hij kan echt niet wachten op zijn eerste kleinkind, echt lief *;
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145840184
Hoi! Weer terug van fukanzie! Nog wat gemist?.. :)
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 00:51:45 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145840230
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 00:48 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi! Weer terug van fukanzie! Nog wat gemist?.. :)
Hil! Hoe was je vakantie? Lekker gebatst? ;) :')

Hier geen plakkers helaas. Ik leek er echt een te hebben maar vandaag ongesteld geworden dus helaas -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_145842836
Hier nu inmiddels twee dagen over tijd en er gebeuren vreemde dingen. De krampen en de gevoelige eierstokken zijn inmiddels weer wat minder geworden. Moet nog steeds heel vaak naar de wc (mensen denken dat ik een blaasontsteking heb haha), mijn tepels staan de hele tijd in een blij standje, mijn urine stinkt af en toe, ik eet veel minder dan normaal en mijn rug voelt niet zo prettig.
Als de }) morgen nog niet tevoorschijn is gekomen ga ik testen. Ik heb een zwangerschapstest van Test point liggen. Bij de Etos een tijd teruggekocht met de ovulatietesten.

Heb geen nagels meer over tegen die tijd
pi_145842897
Ik ben trouwens ook elk jaar mijn eigen risico kwijt door medicatie. De eerste keer heb ik ze opgebeld en gevraagd of ik het in termijnen kon betalen en dat kon. Ze willen uiteindelijk gewoon het geld binnen krijgen. Mijn tandarts geeft van te voren aan hoeveel iets gaat kosten en probeert de kosten over twee jaar te verspreiden. Daarom ga ik altijd op controle in het najaar.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 10:21:57 #300
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145844800
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat biedt CZ volgens mij niet als optie, zou ik ook graag willen ^O^

Sowieso eens kijken wat ik met mijn verzekering wil doen met wellicht een zwangerschap komend jaar, daar moet ik eens induiken.
Ik zit bij CZ ;)
En daar moet ik me ook eens in gaan verdiepen ja
pi_145846903
Wanneer testen jullie trouwens? Ochtend urine? En is het erg als je dan snachts al 3 keer bent geweest?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')