Ik heb gelezen dat Vettel 30 miljoen dollar per jaar verdiend bij Red Bull dus dat is ook geen kattenpis natuurlijk. Maar hun filosofie is inderdaad het zelf opleiden van rijders dus is Alonso inderdaad geen optie voor hun. Wel jammer want nu is Alonso veroordeelt tot McLaren wat momenteel het slechtst presterende Mercedes team is en volgend jaar een sprong in het duister maakt met Honda. Absoluut geen garantie voor succes dus voor Alonso, na al die jaren aanmodderen met beroerde Ferrari's.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:43 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Red Bull gaat het salaris van Alonso niet betalen, daarom was het nooit een optie. Red Bull heeft een andere filosofie, zelf jonge rijders opleiden tegen lagere salarissen. Het personeel in de fabriek betalen ze wel heel goed, omdat de auto nou eenmaal het verschil maakt.
Omdat Hamilton wat meer pech had. Waarom denk je dat Mercedes geen enkele interesse in Button had?quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je hebt gelijk als je alleen naar de kwalificatie kijkt. Maar daar worden geen punten uitgedeeld of geld verdient.
Maar ik meen dat Button in de 3 jaar dat hij naast HAM heeft gereden meer punten heeft behaald in totaal.
En dit jaar staat hij momenteel op meer dan het dubbele punten van Magnussen.
Als je een nieuw avontuur aangaat met Honda is het misschien niet onverstandig om 2 ervaren en constante coureurs te hebben
Als de Honda motor presteert en McLaren net zoals twee jaar geleden een goede auto weet te bouwen zou het zomaar een topper kunnen zijn. Ferrari heeft al aangegeven dat het minimaal twee jaar kost om het team opnieuw op te bouwen waar ze mee bezig zijn en daar wil Alonso niet op wachten. Dan maar de gok met McLaren. Sowieso kan hij nog wel een jaartje of 5 of meer mee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Vettel 30 miljoen dollar per jaar verdiend bij Red Bull dus dat is ook geen kattenpis natuurlijk. Maar hun filosofie is inderdaad het zelf opleiden van rijders dus is Alonso inderdaad geen optie voor hun. Wel jammer want nu is Alonso veroordeelt tot McLaren wat momenteel het slechtst presterende Mercedes team is en volgend jaar een sprong in het duister maakt met Honda. Absoluut geen garantie voor succes dus voor Alonso, na al die jaren aanmodderen met beroerde Ferrari's.
30 miljoen? http://www.therichest.com(...)1-drivers-in-2014/7/quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Vettel 30 miljoen dollar per jaar verdiend bij Red Bull dus dat is ook geen kattenpis natuurlijk. Maar hun filosofie is inderdaad het zelf opleiden van rijders dus is Alonso inderdaad geen optie voor hun. Wel jammer want nu is Alonso veroordeelt tot McLaren wat momenteel het slechtst presterende Mercedes team is en volgend jaar een sprong in het duister maakt met Honda. Absoluut geen garantie voor succes dus voor Alonso, na al die jaren aanmodderen met beroerde Ferrari's.
Call me a pessimist, maar ik geloof er geen flikker vanquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:35 schreef Ferry_76 het volgende:
Beetje goed nieuws vandaag: http://www.autoblog.nl/ni(...)den-70862#post-70862
Ik ook niet, tenzij het echt Jean is die het gezegd heeft.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Call me a pessimist, maar ik geloof er geen flikker van
Na ja als ik het verhaal verder lees staat er "niet als een kastplantje" dus dan is zelf kunnen eten of spraak communicatie al veel meer natuurlijk dan dat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Call me a pessimist, maar ik geloof er geen flikker van
Staat er nog steeds, en waarom op de hype afgaan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:18 schreef twiFight het volgende:
Verder niet erg significant of zo, maar ik vraag me af of de #keepfightingmichael nog op de mercedes wagen staat en/of die er nu af gaat. Ik vond het een mooi gebaar, vooral omdat die tekst er stond toen de mediahype gaande was, maar er ook nog steeds stond toen die mediahype al lang weer voorbij was.
Dat zijn er best watquote:Honda-powered F1 Championship laps:
43.502
http://www.formule1.nl/ni(...)car-bij-elk-ongeluk/quote:“Ik verbaas me erover dat zoiets nog niet eerder is gebeurd. We hebben gewoon geluk gehad”, zegt de elfvoudig racewinnaar over Bianchi’s bizarre ongeval. “Als ik crashte, was ik altijd bang dat er iemand anders tegen me aan zou vliegen. Je ziet vaker dat mensen er vanaf spinnen en een gecrashte auto op een haar missen. In gele vlaggen heb ik nooit veel vertrouwen gehad. Je moet vertragen, maar hoeveel dan? Daarnaast kan er ook altijd iets stuk gaan aan je auto.”
http://en.wikipedia.org/wiki/1997_Japanese_Grand_Prixquote:"I clearly saw the yellow flag. If they had been waved in a corner, I would have slowed down. But on a straight it was not necessary."
Jacques Villeneuve, commenting on not slowing down under a yellow flag zone during the first Saturday practice session.[2]
quote:Lotus says only final paperwork issues with Renault are preventing it from confirming its switch to Mercedes-Benz Formula 1 engines for 2015.
AUTOSPORT revealed back in July that Lotus had agreed terms to switch power units next season after a difficult campaign with Renault. But since then there has been no official word about the change, even though it is understood that technical preparations are already under way with the German car manufacturer.
Lotus's deputy technical director Federico Gastaldi insisted in Japan that the delay in announcing its engine plans is not a sign of trouble, and that things should be completed imminently. "We are hoping to do that as soon as possible," he said. "We are still working on it, but we haven't done it because it is not finished. We are working in that direction.
"It is paperwork with Renault more than anything. We need to respect the contract with them – and whenever they are ready we will be ready."
When asked if there were any doubts about the Mercedes deal, Gastaldi replied: "There is no doubt. It is just a reality: at the moment we are trying to find the way to put things together to make an announcement."
Dan zijn ze goed geïnformeerd want geen enkele F1 site heeft dit nieuws al.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:54 schreef Wombcat het volgende:
IN het Sportjournaal zeggen ze net dat Vettel voor 3 jaar bij Ferrari heeft getekend, met een optie voor 2 jaar. Hij gaat daar 25 miljoen per jaar verdienen
Ze hadden een duits blad als bron. Ik ben kwijt welkequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan zijn ze goed geïnformeerd want geen enkele F1 site heeft dit nieuws al.
stond gister in Bildquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze hadden een duits blad als bron. Ik ben kwijt welke
quote:Formel-1-Weltmeister Sebastian Vettel (27) hat nach Informationen der SPORT BILD bei Ferrari einen Dreijahres-Vertrag plus Option für zwei weitere Jahre unterschrieben. Insgesamt soll er pro Jahr 25 Millionen Euro Gehalt kassieren. Heißt: 125 Mio in fünf Jahren.
Vettel hatte am Wochenende bekannt gegeben, dass er den Rennstall Red Bull verlässt. Sein Vertrag lief zwar noch bis Ende 2015, aber eine geheime Zusatzklausel erlaubte ihm einen Teamwechsel, falls er bis zum 30. September der laufenden Saison in der Fahrer-WM schlechter als Platz 3 ist.
Kurios, was „auto-motor-und-sport-de“ berichtet: Danach soll Vettel vor einem halben Jahr in Maranello einen Ferrari gekauft haben. Dabei soll es auch zum Gespräch mit Noch-Ferrari-Präsident Luca di Montezemolo gekommen sein. Vettel habe di Montezomlo auch von seinem Kindheitstraum erzählt einmal für Ferrari fahren. Der Traum geht nächstes Jahr in Erfüllung.
Nach BILD-Informationen hat Vettel den Ferrari-Vertrag mit Fiat-Boss und Montezemolo-Nachfolger Sergio Marchionne (62) ausgehandelt. Der Italiener ist seit 2004 Geschäftsführer des Fiat-Konzerns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |